Schizo007nl schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:47:
[...]
EDIT: Ik lees niet goed, je hebt een 2019 versie
Ik krijg morgen mijn FR Business Intense (2022 editie), maar volgens mij noem jij opties als missend, terwijl die er weldegelijk opzitten. Als je in de configurator de schuif op toon standaard opties aan zet krijg je namelijk alles wat er standaard op de FR BI zit
https://configurator.seat...iness-intense?stap=opties
Ten opzichte van een FR Plus mist ie enkel Dodehoeksensor, Panoramadak, Wireless charging pad en keyless entry/go.
De 22 is mooi. Ik reed er mn proefrit in.. makkelijk laden telefoon, App-connect, CC op het stuur ipv weggewerkt in richtingaanwijzers en zo ook de andere nodige opties die je opnoemt. Dat is echter dan wel zo'n beetje het enige verschil dat ik opmerk. Het is verder redelijk hetzelfde, al zou ik als ik de knaken zou hebben het wel aanschaffen. Enfin, ik neem genoegen met wat de 2019 heeft.. weinig anders keus
Iemand gaf aan dat hij een plank had voor de achterbak. Ik denk dat ik maar een rubberen mat ga plaatsen. Misschien ook voorin en achterin ivm al het drab wat de komende maanden met grote regelmaat onder je schoenen zal zitten. Officiele Seat matjes aan te raden of hebben Ibiza gebruikers hier goedkopere/net zo goede alternatieven?
Ik heb geen reservewiel. Wel zo een setje met compressor. Ik las ergens dat die vloeistof spuiten alleen uiterste nood is en dat je erna een nieuwe band mag aanschaffen omdat het het rubber uiteindelijk opvreet. Wat is hier van waar?
Geen achterwiel hebben dus plaats voor een subwoofertje. Iemand daar nog advies over? Tot zover een JBL Basspro tegengekomen, maar past dat/is dat aan te raden? iemand misschien wat advies hierover?
edit..
Ook een vraagje over de rijprestaties mbt benzine verbruik. Je kan zien wat het is sinds de laatste keer tanken. Wanneer reset het systeem deze data? Zodra je de benzine klep open doet?
Het overzicht voor langere termijn, is deze te resetten? Ik zie 4000km / 84 uur staan; resultaat van mijn voorganger. Is dat weg te halen, of moet ik dmv rijden deze data 'overschrijven' wat automatisch gebeurt na een hoop uren rijden?
Dealer gaf aan dat Eur 95 met gemak getankt kan worden. Elders lees ik dat 98 verstandig is. In Oostbloklanden zou volgens de dealer de kwaliteit soms wat minder zijn met 95, en dat daar dan wel 98 aangeraden wordt. Beetje vreemd verhaal maar goed,.. voor een simpel 95pk blokje is 95 voldoende?
[
Voor 16% gewijzigd door
knakker2 op 13-10-2021 01:29
]