Toon posts:

Het grote Seat topic

Pagina: 1 ... 45 ... 50 Laatste
Acties:

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

RoadXY schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:59:
Ja, dat had ik ook begrepen ja.
Kon natuurlijk wel een update op de 1664 zijn (1665 bijvoorbeeld).
Begreep ook dat als je geen problemen hebt, je niet snel de 'grote' updates krijgt.

Mijn auto is van 08-2020 en is tot twee weken geleden als demo auto gebruikt.
Toen ze 3 weken geleden Android Auto/Apple Carplay (Full Link) wilde vrijgeven (waarom het niet af-fabriek ingeschakeld staat is me niet duidelijk) kon dit niet vanwege problemen.

Nu hoop ik dat zodra Full Link weer vrij gegeven wordt (geruchten gaan dat de grote update in week 22 komt) ze de 17xx fimware gelijk installeren zodat ik ook de 'grote' Android Auto heb.
Wat bedoel je precies met Full Link vrijgeven? Dit is toch al gewoon beschikbaar?

[Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 24-03-2021 13:20]

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• RoadXY
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-09 11:03
Rivanov schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:18:
[...]

Wat bedoel je precies met Full Link vrijgeven? Dit is toch al gewoon beschikbaar?

[Afbeelding]
Nee, dat moet bij de dealer vrij gegeven worden en dat kan de afgelopen periode niet.
Op seat-leon.de zijn er ook een paar keer hetzelfde probleem.

Ik moest vandaag twee keer 1,5 uur rijden en bijna aan het einde van deze rit kreeg ik de melding dat de update niet gelukt was (die ik gisterenavond had gestart voor mij rit van 15min).
Raar.

• Just_A_User
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-09 23:37

Just_A_User

PSN: TheSentinel81

RoadXY schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:59:
Ja, dat had ik ook begrepen ja.
Kon natuurlijk wel een update op de 1664 zijn (1665 bijvoorbeeld).
Begreep ook dat als je geen problemen hebt, je niet snel de 'grote' updates krijgt.

Mijn auto is van 08-2020 en is tot twee weken geleden als demo auto gebruikt.
Toen ze 3 weken geleden Android Auto/Apple Carplay (Full Link) wilde vrijgeven (waarom het niet af-fabriek ingeschakeld staat is me niet duidelijk) kon dit niet vanwege problemen.

Nu hoop ik dat zodra Full Link weer vrij gegeven wordt (geruchten gaan dat de grote update in week 22 komt) ze de 17xx fimware gelijk installeren zodat ik ook de 'grote' Android Auto heb.
Hoe ziet dat grote AA uit dan?

Och ja, je moet toch wat he.

• RoadXY
Just_A_User schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:18:
[...]

Hoe ziet dat grote AA uit dan?
Rivanov in "Het grote Seat topic"
Als alle auto icoontjes links staan, is het de 'grote'...
Anders staan aan beide kanten icoontjes van auto, temperatuur etc

• Just_A_User

Just_A_User

RoadXY schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:05:
[...]

Als alle auto icoontjes links staan, is het de 'grote'...
Anders staan aan beide kanten icoontjes van auto, temperatuur etc
Ah, dan heb ik ook de 'kleine'. En hoe krijg ik die naar de grote? Dan moet ik naar de dealer?

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Just_A_User schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:09:
[...]

Ah, dan heb ik ook de 'kleine'. En hoe krijg ik die naar de grote? Dan moet ik naar de dealer?
Jup.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:15

Damian

Insane Obtrusion

Ik zit op 1666 maar heb ook niet de grotere Full Link :(

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Damian schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:59:
Die heb je ook pas met 1790.

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
grasmanek94 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:52:
[...]

Meteen uitgezet omdat muziek het activeerde.

[...]
Even hierop terugkomend. Bedoel je de activatie van spraakbediening of de commando's zelf?
Kwam er gister namelijk achter dat je de mondelinge activatie kan uitschakelen (stond bij mij al uitgeschakeld). Waardoor je het alleen nog met je stuur kan activeren. Maar misschien had je juist die activatie al uitgeschakeld.

• grasmanek94
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 15-09 18:48
Robertdj schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:14:
[...]

Even hierop terugkomend. Bedoel je de activatie van spraakbediening of de commando's zelf?
Kwam er gister namelijk achter dat je de mondelinge activatie kan uitschakelen (stond bij mij al uitgeschakeld). Waardoor je het alleen nog met je stuur kan activeren. Maar misschien had je juist die activatie al uitgeschakeld.
Ik denk dat ik alleen de spraakactivatie heb uitgezet ja.

• RoadXY
Damian schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:59:
1666?
Weet je dat zeker? Ik zit nog maar 'pas' op 1664...

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 08:48

DrumandBass

Less is more!

Helaas, functies van de Leon werkte voor 99% tot ik gister de update kreeg. Geen geluid meer via Carplay, muziek speelt wel af volgens de auto...

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

RoadXY schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:34:
[...]

1666?
Weet je dat zeker? Ik zit nog maar 'pas' op 1664...
Yep 100%

Seat Leon ST

• RoadXY
Oeh, nice.

Weet je of je hem als update hebt gehad?
Zo ja: vanaf welke versie kwam je en wanneer heb je de update gekregen?

• To_Tall
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08:38
Just_A_User schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:09:
[...]

Nope. Dealers mogen niet omdat jij dat vraagt de software updaten. Hiervoor moet een dringende reden zijn.

Misschien zou je nog via een onofficieel vag garage kunnen updaten.

Dealer mag niet eens opties zoals vergrendelen bij wegrijden activeren als de optie niet aanstaat.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Just_A_User

Just_A_User

To_Tall schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:05:
[...]

Nope. Dealers mogen niet omdat jij dat vraagt de software updaten. Hiervoor moet een dringende reden zijn.

Misschien zou je nog via een onofficieel vag garage kunnen updaten.

Dealer mag niet eens opties zoals vergrendelen bij wegrijden activeren als de optie niet aanstaat.
Dus er is een update die verbeteringen brengt aan (een deel van) het entertainment systeem en er is dus geen 'normale' manier om die update te krijgen?

• To_Tall
Just_A_User schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:05:
[...]

Dus er is een update die verbeteringen brengt aan (een deel van) het entertainment systeem en er is dus geen 'normale' manier om die update te krijgen?
Wat is een verbetering?
Vervelende is ook als je PON belt je door gezet wordt naar de dealer..
Ik heb een klacht bij PON neergelegd dat het niet eens mogelijk is voor de dealer om een functie die op de auto zit maar is uitgeschakeld om te zetten.

Ik heb dan geen lease, mogelijk dat lease rijders het toch een beetje laten voor wat het is in het algemeen. Ik denk ook dat 95% van de gebruikers het niet eens door hebben.

Ik mag aan nemen dat dit met een specefieke reden is gedaan.. Misschien is PON toch een beetje bang dat verkeerde software op autos geplaats wordt... en daarmee dus een auto door de dealer onbruikbaar wordt gemaakt.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

RoadXY schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:38:
[...]

Oeh, nice.

Weet je of je hem als update hebt gehad?
Zo ja: vanaf welke versie kwam je en wanneer heb je de update gekregen?
Zat er in vanaf het begin helaas, en vanaf het begin al problemen :(

• RoadXY
Damian schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:17:
[...]

Zat er in vanaf het begin helaas, en vanaf het begin al problemen :(
Oh, dat is wel kl*te man :(

• JnB007
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06-09 10:15
Weet iemand of het (in het algemeen) toegestaan is om aanpassingen te maken met OBDeleven bij een leaseauto? Ik heb gelezen dat het voor garages wel uit te lezen is dat er uitleesapparatuur aangesloten heeft gezeten die niet van de garage is, dus ik kan me voorstellen dat mochten er problemen zijn dat sneller op mij gegooid kan worden. Ik kan er niks over vinden in de voorwaarden, wel bv. dat chiptuning verboden is.
Ik weet dat het misschien ook wel zal verschillen per leasemaatschappij, maar ik ben benieuwd of jullie (degene met een leaseauto) dit wel of niet doen.

[Voor 15% gewijzigd door JnB007 op 26-03-2021 08:45]

• Just_A_User

Just_A_User

JnB007 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 08:44:
Weet iemand of het (in het algemeen) toegestaan is om aanpassingen te maken met OBDeleven bij een leaseauto? Ik heb gelezen dat het voor garages wel uit te lezen is dat er uitleesapparatuur aangesloten heeft gezeten die niet van de garage is, dus ik kan me voorstellen dat mochten er problemen zijn dat sneller op mij gegooid kan worden. Ik kan er niks over vinden in de voorwaarden, wel bv. dat chiptuning verboden is.
Ik weet dat het misschien ook wel zal verschillen per leasemaatschappij, maar ik ben benieuwd of jullie (degene met een leaseauto) dit wel of niet doen.
OBDeleven is dat je functies die in de auto zitten aanpast? Dus bijvoorbeeld je comfort knipperen aanpassen van 3x naar 4 of 5x? Zoiets?

Dat heb ik in mijn vorige auto laten doen, en dat heb ik van tevoren bij de leasemaatschappij gevraagd, en dat was geen enkel issue whatsoever.

• Just_A_User

Just_A_User

To_Tall schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:27:
[...]

Wat is een verbetering?
Vervelende is ook als je PON belt je door gezet wordt naar de dealer..
Ik heb een klacht bij PON neergelegd dat het niet eens mogelijk is voor de dealer om een functie die op de auto zit maar is uitgeschakeld om te zetten.

Ik heb dan geen lease, mogelijk dat lease rijders het toch een beetje laten voor wat het is in het algemeen. Ik denk ook dat 95% van de gebruikers het niet eens door hebben.

Ik mag aan nemen dat dit met een specefieke reden is gedaan.. Misschien is PON toch een beetje bang dat verkeerde software op autos geplaats wordt... en daarmee dus een auto door de dealer onbruikbaar wordt gemaakt.
Nou, die 'grote' AA vind ik wel een verbetering t.o.v. hoe het nu is. Dus dat zou ik op zich wel graag willen, want het is belachelijk dat je zo'n groot scherm in je auto hebt, maar dat daar vervolgens voor AA maar zo'n klein stukje van gebruikt wordt.

Dus als dat anders kan zou ik dat wel prettig vinden, dus in die zin vind ik het een verbetering.

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
VAG en software blijft helaas een ongelukkige combinatie.

Net weer gehad dat het geluid van de parkeer assistent weg viel tijdens het parkeren. Sinds de vorige keer ga ik niet meer blind op de piepjes af, maar het blijft een stomme bug.

Iemand anders last van dit probleem?

• oezie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 15:39
Robertdj schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:13:
VAG en software blijft helaas een ongelukkige combinatie.

Net weer gehad dat het geluid van de parkeer assistent weg viel tijdens het parkeren. Sinds de vorige keer ga ik niet meer blind op de piepjes af, maar het blijft een stomme bug.

Iemand anders last van dit probleem?
Nee hier heb ik geen last van. Ik heb wel nu twee keer gehad dat ALLE geluid uitviel, dus geen geluid van de radio/media, parkeersensoren en zelfs geen geluid als feedback wanneer je een touchknop bedient voor bijv. de verlichting. :(

• To_Tall
Just_A_User schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:29:
[...]

Nou, die 'grote' AA vind ik wel een verbetering t.o.v. hoe het nu is. Dus dat zou ik op zich wel graag willen, want het is belachelijk dat je zo'n groot scherm in je auto hebt, maar dat daar vervolgens voor AA maar zo'n klein stukje van gebruikt wordt.

Dus als dat anders kan zou ik dat wel prettig vinden, dus in die zin vind ik het een verbetering.
Jij vind dat een grote verbetering, PON vind dat niet een verbetering dat dit dan aangepast zou moeten worden. Ben je het daar niet mee eens, dan zou je een klacht kunnen indienen bij PON. Wordt deze klacht niet naar jouw inzicht goed opgelost.

Dan zou je altijd nog contact kunnen opnemen met rechtsbijstand..

• grasmanek94
Verder heb je ook gewoon betaald voor die optie. Zit in de prijslijst / brochure. Je hebt er gewoon recht op, anders is het product niet conform geleverd.

[Voor 3% gewijzigd door grasmanek94 op 26-03-2021 12:05]

• crypt0rr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08:01
Na eergisteren de update geïnitieerd te hebben, vanavond de volgende melding ontvangen;
De software kon niet worden geüpdatet
Probeert u het later nog eens, alstublieft.
Iemand al succesvol geïnstalleerd?

AdGuard Home

• RoadXY
crypt0rr schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:05:
Na eergisteren de update geïnitieerd te hebben, vanavond de volgende melding ontvangen;

[...]

Iemand al succesvol geïnstalleerd?
Nope bij mij hetzelfde helaas.

• kibber
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-08 16:38
Klopt het dat de FR Business Intense Leon, niet de ST, geen camera achter heeft? Volgens de brochure klopt het, alleen de Business Intens Style zou het hebben. Ik vind het een bijzondere keuze.

• macmellow
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:08
kibber schreef op zondag 28 maart 2021 @ 08:43:
Klopt het dat de FR Business Intense Leon, niet de ST, geen camera achter heeft? Volgens de brochure klopt het, alleen de Business Intens Style zou het hebben. Ik vind het een bijzondere keuze.
Klopt inderdaad.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Mijn FR Launch Edition heeft het wel en dacht dat de Business Intense de “opvolger” was van de Launch Edition?

• Jeroenneman
  • Laatst online: 08:45

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Even het Technology Pack aanvinken, daar zit ie in.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Haije
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16-09 09:00
Ik heb de update ook gehad. Werd visueel ook niet afgerond na een rit van 40 minuten. De eerst volgende keer dat ik instapte zij de auto dat de auto op de laatste versie zat (1666). Echter heb ik na de update geen internet verbinding meer. Hebben meer mensen daar last van?

Ik ga volgende week de dealer maar eens bellen om het systeem na te kijken. Ik krijg ook om de haverklap meldingen van systemen die niet beschikbaar zijn. Het hebben van geen internet verbinding is bij mij nu wel de druppel. Ik hoop dat ze er wat aan kunnen doen middels een upgrade oid..

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09:42
Het lijkt erop dat de versienummers van de leon en octavia gelijk zijn. Ik had ook last van meldingen in mijn octavia en had ook versie 1666 en heb toen een terugroepactie gehad en een update naar 1668 gekregen. Zou dat dan voor de leon ook niet moeten?

• Rafael V.
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Moet je om Apple Carplay te gebruiken altijd een kabeltje inpluggen in een Leon 4? Ik dacht ergens een video gezien te hebben dat dit enkel de eerste keer moest om het toestel te linken en daarna ook via bluetooth zou lukken, maar mijne doet het enkel via kabel?

Deze week ook nog een lollige bug: zowel zetelverwarming als klimatisatie aan bestuurderskant onbeschikbaar, passagierszijde werkte wel. Bij de volgende rit alles weer normaal :+

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verder gaat ie niet.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Rafael V. schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:05:
Moet je om Apple Carplay te gebruiken altijd een kabeltje inpluggen in een Leon 4? Ik dacht ergens een video gezien te hebben dat dit enkel de eerste keer moest om het toestel te linken en daarna ook via bluetooth zou lukken, maar mijne doet het enkel via kabel?

Deze week ook nog een lollige bug: zowel zetelverwarming als klimatisatie aan bestuurderskant onbeschikbaar, passagierszijde werkte wel. Bij de volgende rit alles weer normaal :+
Nee, Wireless Carplay werkt perfect in de Leon 4. Daarmee bedoel je toch de nieuwste Leon? ;)
Je hoeft de eerste keer ook geen kabel te gebruiken.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Same here. Update probeert al enkele dagen te installeren..

• Rafael V.
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 28 maart 2021 @ 15:32:
Nee, Wireless Carplay werkt perfect in de Leon 4. Daarmee bedoel je toch de nieuwste Leon? ;)
Je hoeft de eerste keer ook geen kabel te gebruiken.
Yes, het laatste model, dacht dat de Leon 4 was :+

Net even gaan kijken: bij full link staat bij mij constant "Verbindt uw mobiele apparaat via USB met het infotainmentsysteem, alstublieft." Wanneer ik dan mijn systeeminformatie vergelijk met de jouwe, is mijn onderdeelnummer 5FA035862E (jij 5FA035862D), hardware identiek, software identiek, ABT hardware identiek, ABT software identiek, navigatie zit ik op 20.3 en jij op 21.2, media codec identiek. Wanneer ik verbind met kabel heb ik iig ook de "grote" Carplay versie, 't is puur draadloos dat die niet wil :?

• macmellow
Rivanov schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:04:
[...]

Mijn FR Launch Edition heeft het wel en dacht dat de Business Intense de “opvolger” was van de Launch Edition?
Ik heb ook een FR Launch Edition, zit er niet in. Zit inderdaad in het Technology Pack. Net als stoelverwarming en draadloos laden.

• To_Tall
Rafael V. schreef op zondag 28 maart 2021 @ 16:32:
[...]

Yes, het laatste model, dacht dat de Leon 4 was :+

Net even gaan kijken: bij full link staat bij mij constant "Verbindt uw mobiele apparaat via USB met het infotainmentsysteem, alstublieft." Wanneer ik dan mijn systeeminformatie vergelijk met de jouwe, is mijn onderdeelnummer 5FA035862E (jij 5FA035862D), hardware identiek, software identiek, ABT hardware identiek, ABT software identiek, navigatie zit ik op 20.3 en jij op 21.2, media codec identiek. Wanneer ik verbind met kabel heb ik iig ook de "grote" Carplay versie, 't is puur draadloos dat die niet wil :?
Wireless CarPlay gaat via WiFi. Je zult dus moeten connected op de hotspot. BT zal CarPlay niet werken.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

macmellow schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:19:
[...]

Ik heb ook een FR Launch Edition, zit er niet in. Zit inderdaad in het Technology Pack. Net als stoelverwarming en draadloos laden.
Ik heb de FR Launch Edition met Technology Pack. Want heb camera, stoelverwarming, stuurverwarming, draadloos laden.. de hele mikmak. ;)

• crypt0rr
Zojuist het Cupra dashboard geactiveerd. Voor de geinteresseerde;

- Module 17 (dashboard)
- Adaption
- View Activation
- Enable view 8

Let op! Vergeet niet om je motorklep open te doen tijdens het coderen. Ook niet geheel onbelangrijk, vergeet niet deze ook weer goed te sluiten alvorens je gaat rijden.

In mijn geval was de Cupra layout in te schakelen door view 8 te activeren, het kan ook 1 van de andere zijn. Je moet nog wel even, na het coderen de view inschakelen via het menu op het 'auto icoon' in je dashboard (dus niet je infotainment).

AdGuard Home

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

crypt0rr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:20:
Zojuist het Cupra dashboard geactiveerd. Voor de geinteresseerde;

- Module 17 (dashboard)
- Adaption
- View Activation
- Enable view 8

Let op! Vergeet niet om je motorklep open te doen tijdens het coderen. Ook niet geheel onbelangrijk, vergeet niet deze ook weer goed te sluiten alvorens je gaat rijden.

In mijn geval was de Cupra layout in te schakelen door view 8 te activeren, het kan ook 1 van de andere zijn. Je moet nog wel even, na het coderen de view inschakelen via het menu op het 'auto icoon' in je dashboard (dus niet je infotainment).

[Afbeelding]
Awesome! Kun je dat bij mij ook even doen? ;)
Woon onder Eindhoven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crypt0rr
Rivanov schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:22:
[...]

Awesome! Kun je dat bij mij ook even doen? ;)
Woon onder Eindhoven.
Als we niet ruim 140KM uit elkaar hadden gewoont had het een optie geweest haha! Ik zou even kijken op dit forum. In de TS staan wat mensen en de regio waar ze kunnen helpen. Iedereen met VCDS kan dit in principe voor je inregelen.

AdGuard Home

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Overigens vroeg ik me af hoe de optie werkt als je in je virtual cockpit je auto ziet staan. Er staat bij: “Houdt OK indrukt om configuratie lijst te openen”

Maar als ik op dat moment OK ingedrukt houdt, dan gebeurt er niets?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crypt0rr
Rivanov schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:25:
Overigens vroeg ik me af hoe de optie werkt als je in je virtual cockpit je auto ziet staan. Er staat bij: “Houdt OK indrukt om configuratie lijst te openen”

Maar als ik op dat moment OK ingedrukt houdt, dan gebeurt er niets?
Onder precies dat scherm moet je de 'view' inschakelen na coderen. Je moet de OK knop ingedrukt blijven houden tot je de KM-stand (trip) van je auto weer ziet staan, dan laat je los en kom je in onderliggend menu.

AdGuard Home

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

crypt0rr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:24:
[...]

Als we niet ruim 140KM uit elkaar hadden gewoont had het een optie geweest haha! Ik zou even kijken op dit forum. In de TS staan wat mensen en de regio waar ze kunnen helpen. Iedereen met VCDS kan dit in principe voor je inregelen.
Zal daar eens even navragen bij diegene uit Eindhoven. :)

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

crypt0rr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:26:
[...]

Onder precies dat scherm moet je de 'view' inschakelen na coderen. Je moet de OK knop ingedrukt blijven houden tot je de KM-stand (trip) van je auto weer ziet staan, dan laat je los en kom je in onderliggend menu.
Hmm. Dan zal ik het eens langer vasthouden, want zag weinig gebeuren. Wat kun je daar nog meer aanpassen?

• crypt0rr
Rivanov schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:27:
[...]

Hmm. Dan zal ik het eens langer vasthouden, want zag weinig gebeuren. Wat kun je daar nog meer aanpassen?
Je kan daar standaard views uit-en inschakelen. Ook kan je in het service menu komen waar dingen voor onderhoud staan als ik mij goed herinner.

AdGuard Home

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

crypt0rr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:29:
[...]

Je kan daar standaard views uit-en inschakelen. Ook kan je in het service menu komen waar dingen voor onderhoud staan als ik mij goed herinner.
Oke. Morgenvroeg eens bekijken. :)

• macmellow
Rivanov schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:04:
[...]

Ik heb de FR Launch Edition met Technology Pack. Want heb camera, stoelverwarming, stuurverwarming, draadloos laden.. de hele mikmak. ;)
Snap ik, maar de vraag was of het standaard op die uitvoering was ;)

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Ok, weet iemand waar ik in een basismodel Leon van 2015 de tijd aan pas? Had verwacht dat ie wel zo slim zou zijn dat ie dat zelf doet, niet dus. Maar ik krijg die setting niet gevonden, dingen als taal instellen wel, maar datum/tijd krijg ik niet gevonden...

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

Acties:
  • +1Henk 'm!

• grasmanek94
FastFred schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:06:
Ok, weet iemand waar ik in een basismodel Leon van 2015 de tijd aan pas? Had verwacht dat ie wel zo slim zou zijn dat ie dat zelf doet, niet dus. Maar ik krijg die setting niet gevonden, dingen als taal instellen wel, maar datum/tijd krijg ik niet gevonden...
Helpt dit?

http://www.seatia.com/secon-1234.html

[Voor 14% gewijzigd door grasmanek94 op 29-03-2021 10:19]

• Scale
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:40
Mijn SEAT Arona 2021 blijft ook hangen bij de update, Hij staat vandaag bij de dealer omdat het display van de infotainment knippert. Ben benieuwd of ze de update ook gelijk even fixen, zal wel niet...

Ze zijn ook al 4 maanden bezig om SEAT Ident in te schakelen.

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Zal eens kijken in de pauze zo d:)b

Dat was 'm, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen ook 3x in dat menu heb gezeten en het niet vinden kon...

[Voor 20% gewijzigd door FastFred op 29-03-2021 12:50]

pssst, Seat kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2073162

• Scale
Knipperende display is gefixed en de update is ook gelijk toegepast.

Zal je net zien dat de display fix gewoon in deze OTA update zat en als hij niet op 70% was blijven hangen ik helemaal niet naar de dealer had gehoeven.

• RoadXY
Scale schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:26:

Zal je net zien dat de display fix gewoon in deze OTA update zat en als hij niet op 70% was blijven hangen ik helemaal niet naar de dealer had gehoeven.
Welke versie van de software heb je nu gekregen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongetje
Scale schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:26:

Ik vraag me af wat er echt gefixed wordt in die OTA updates. Volgens mij zijn dat echt super kleine dingen en vooral kaarten. Echte updates moeten al via de dealer, die gaat het komende jaren al drukker krijgen met alleen maar updaten van auto's als VAG het niet zelf toestaat via OTA...

• Scale
RoadXY schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:39:
[...]

Welke versie van de software heb je nu gekregen?

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:00
jongetje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Ik vraag me af wat er echt gefixed wordt in die OTA updates. Volgens mij zijn dat echt super kleine dingen en vooral kaarten. Echte updates moeten al via de dealer, die gaat het komende jaren al drukker krijgen met alleen maar updaten van auto's als VAG het niet zelf toestaat via OTA...
Ja precies, zo is de meerwaarde van OTA updates ook nihiel.

Zag trouwens dat Skoda dezelfde softwareversies hanteert als Seat. Heb mijn Golf gecheckt en die zit ook op 1666.

• To_Tall
jongetje schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:48:
[...]

Volgens mij is het vaker al geopperd en ik ben zelf ook bij de dealer geweest.

De dealers mogen van PON geen updates installeren. Alle updates die beschikbaar worden gesteld zullen OTA komen.

Dealers zullen wel drukker krijgen met belletjes of indien updates ota niet willen installeren. Dus echte verstoringen.

Heb PON daar ook over gebeld die verwijzen naar de dealer en willen niets vertellen. Een andere dealer gebeld. Zij geven ook aan sorry mag niet van PON. Dus doen we het niet.

PON is veel te bang dat er een monteur iets fout doet en het systeem mogelijk ontregeld. Dan dat ze denken aan de eigenaren/berijders van de auto.

• KoningL
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online
zijn die OTA updates alleen voor seats die met de nieuwe (blauwe) app werken?

Mijn Ibiza uit 2019 zou ik ook best graag updaten zodanig dat ik carplay maps op mijn virtual cockpit kan krijgen.

Voor zover ik weet kan ik alleen de navigatie kaarten zelf updaten (door de SD kaart aan mijn pc te hangen), maar moet je het qua firmware van het entertainment systeem doen met de software die erbij geleverd werd? Of zijn er nog zaken mogelijk waar ik niet vanaf weet.

[Voor 8% gewijzigd door KoningL op 29-03-2021 16:44]

• Rafael V.
  • Niet online
To_Tall schreef op zondag 28 maart 2021 @ 20:43:
Wireless CarPlay gaat via WiFi. Je zult dus moeten connected op de hotspot. BT zal CarPlay niet werken.
Niet aan gedacht, mijn telefoon zei enkel dat ik bluetooth moest inschakelen daarvoor. Maar je hebt gelijk, volgens de handleiding moet ik ook verbinden met de hotspot. Vanochtend even getest, maar nog niet werkende gekregen. Na het uitschakelen van WiFi op mijn telefoon wel de melding dat na uitschakelen Carplay niet meer zou werken 8)7 Morgen nog eens proberen denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 01:19
KoningL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:41:

Mijn Ibiza uit 2019 zou ik ook best graag updaten zodanig dat ik carplay maps op mijn virtual cockpit kan krijgen.

Voor zover ik weet kan ik alleen de navigatie kaarten zelf updaten (door de SD kaart aan mijn pc te hangen), maar moet je het qua firmware van het entertainment systeem doen met de software die erbij geleverd werd? Of zijn er nog zaken mogelijk waar ik niet vanaf weet.
Kaarten kan je idd zelf doen. Software van je mib systeem zelf gaat via de dealer.

| Volkswagen Golf MK7 2015 1.4 TSI 150pk (stage1+: 190pk/340nm) | Samsung Galaxy S20 5G | PC | PSN: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scrtz
Rafael V. schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:47:
[...]

Niet aan gedacht, mijn telefoon zei enkel dat ik bluetooth moest inschakelen daarvoor. Maar je hebt gelijk, volgens de handleiding moet ik ook verbinden met de hotspot. Vanochtend even getest, maar nog niet werkende gekregen. Na het uitschakelen van WiFi op mijn telefoon wel de melding dat na uitschakelen Carplay niet meer zou werken 8)7 Morgen nog eens proberen denk ik.
Nee hoor, je hoeft niet met WiFi hotspot te verbinden, Bluetooth is voldoende. Al bij meerdere navigatiesystemen werkend getest (Golf 8, VW Crafter, VW Transporter o.a.)
KoningL schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:41:

Dat gaat zeker op de oudere systemen niet komen en het is nog maar de vraag of dat uberhaupt bij de nieuwe systemen zoals de Leon/Octavia/Golf 8 gaat komen.

• Peter198
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 10-07 19:39
Iemand ervaring met chiptuning op de nieuwe Leon en dan meer bepaald de 1.5 tsi 130 pk met handbak?
Sommige tuners verplichten je om 98 benzine te tanken na chiptuning anders vervalt hun garantie.

• giovanni2903
Peter198 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:09:
Iemand ervaring met chiptuning op de nieuwe Leon en dan meer bepaald de 1.5 tsi 130 pk met handbak?
Sommige tuners verplichten je om 98 benzine te tanken na chiptuning anders vervalt hun garantie.
Snap uberhaupt niet waarom mensen hun auto pijn willen doen met euro95. Ervaring met tuning is altijd positief, alleen slijtage gaat wat sneller

| Volkswagen Golf MK7 2015 1.4 TSI 150pk (stage1+: 190pk/340nm) | Samsung Galaxy S20 5G | PC | PSN: Gi0vanni2903 |

• jongetje
Tja, die van mij is lease en ik moet E10 tanken. Al ben ik geen strepentrekker dus heb geen behoefte aan wat extra pk's.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Peter198 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:09:
De 1.5 TSI heeft 150pk. ;)

• crypt0rr
Zojuist, vanuit het niets ‘update succesvol geïnstalleerd’. Heeft drie pogingen geduurd, maar het is gelukt.

AdGuard Home

• Rafael V.
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:00:
[...]

De 1.5 TSI heeft 150pk. ;)
Is er zowel in 130 pk als in 150 pk ;)

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Rafael V. schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:32:
[...]

Is er zowel in 130 pk als in 150 pk ;)
Ik zie enkel de 150PK in de configurator?

• To_Tall
giovanni2903 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:23:
[...]

Snap uberhaupt niet waarom mensen hun auto pijn willen doen met euro95. Ervaring met tuning is altijd positief, alleen slijtage gaat wat sneller
Als uw motor is uitgerust om te functioneren met SP95 benzine, zoals het merendeel van de gewone wagens, leidt het tot niets om SP98 te tanken. U zal meer betalen zonder dat u er meer voor terug krijgt.

Dit is wat ik vroeger op school ook heb geleerd, de hedendaagse motoren kunnen daarnaast de ontbranding perfect zelf regelen. Vroeger werd aanbevolen een bepaald octaan gehalte te tanken.

Over tuning, het is maar hoe je er mee omgaat. Ga je te hoog en te ver dan heb je een probleem als je onderdelen niet vervangt die de klappen van de meer PK’s opvangt.

Ga je lichtjes omhoog (stage1) en krijg je 20pk er bij of iets meer. Niets aan de hand, slijtage is net als je eigen rijgedrag afhankelijk. Lekker gas er op en altijd Volgas optrekken ja dan kan je de donder opzeggen dat je slijtage hoger is dan bij iemand die af en toe een plank geeft.

• Rafael V.
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:43:
Ik zie enkel de 150PK in de configurator?
In België is zowel de gewone als de ST in 130 pk en 150 pk verkrijgbaar, in Nederland de gewone enkel met 150 pk, maar de ST met 130 pk en 150 pk. In NL is de 130 pk niet mogelijk op de FR, op bvb de Style wel.

[Voor 8% gewijzigd door Rafael V. op 29-03-2021 20:53]

• giovanni2903
To_Tall schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:48:
[...]

Als uw motor is uitgerust om te functioneren met SP95 benzine, zoals het merendeel van de gewone wagens, leidt het tot niets om SP98 te tanken. U zal meer betalen zonder dat u er meer voor terug krijgt.

Dit is wat ik vroeger op school ook heb geleerd, de hedendaagse motoren kunnen daarnaast de ontbranding perfect zelf regelen. Vroeger werd aanbevolen een bepaald octaan gehalte te tanken.

Over tuning, het is maar hoe je er mee omgaat. Ga je te hoog en te ver dan heb je een probleem als je onderdelen niet vervangt die de klappen van de meer PK’s opvangt.

Ga je lichtjes omhoog (stage1) en krijg je 20pk er bij of iets meer. Niets aan de hand, slijtage is net als je eigen rijgedrag afhankelijk. Lekker gas er op en altijd Volgas optrekken ja dan kan je de donder opzeggen dat je slijtage hoger is dan bij iemand die af en toe een plank geeft.
Hmm, sinds euro95 tot 10% bio-ethanol bevat tank ik het niet meer. Bij scooters weet ik dat het daadwerkelijk schadelijk is, bij auto's durf ik het niet te zeggen. Maar betaal wel gewoon 4,50 extra voor euro98 hoor, óók omdat ik stage1 gechipt heb en ze het dan aanraden.

• Scale
Gister voor het eerst weer stukje gereden eindelijk AA wireless kunnen testen,
Was in het begin kloten want de verbinding viel binnen 2 seconde steeds weg. Maar bleek aan de USB-C to USB-C kabel te liggen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jvdvalk
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:21
Het draadloos verbinden met Apple CarPlay is hier al eens voorbij gekomen maar ik ben benieuwd of er al gebruikers zijn die hun Android telefoon draadloos aan de praat hebben gekregen icm Android Auto op de nieuwe Leon.

Vind het erg vervelend om elke keer de USB-C kabel te gebruiken voor mij Samsung S21.
oezie schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Jazekers, ik heb eerder in dit topic een korte uitleg geplaatst over hoe ik dit voor elkaar heb gekregen.
Top, even gezocht en ook met de opmerking van @Zoetemelk waarin hij aangaf te blijven 'tikken' op de telefoon op de versie kon ik opeens naar de ontwikkelaarsinstellingen om het aan te passen!

[Voor 40% gewijzigd door Jvdvalk op 30-03-2021 16:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oezie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 15:39
Jvdvalk schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:53:
Het draadloos verbinden met Apple CarPlay is hier al eens voorbij gekomen maar ik ben benieuwd of er al gebruikers zijn die hun Android telefoon draadloos aan de praat hebben gekregen icm Android Auto op de nieuwe Leon.

Vind het erg vervelend om elke keer de USB-C kabel te gebruiken voor mij Samsung S21.
Jazekers, ik heb eerder in dit topic een korte uitleg geplaatst over hoe ik dit voor elkaar heb gekregen.

• Haije
Hebben mensen hier wel eens last gehad van dat het internet in de auto niet meer beschikbaar is? Ik kan de auto niet meer uitlezen via de app en het wereldbolletje blijft ook grijs. De dealer geeft aan niet te weten wat ze er precies mee moeten doen. Iemand een idee of een ervaring hoe dit op te lossen?

Het gaat om een Seat Leon 2020 FR launch edition

• Scrtz
Haije schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:52:
Hebben mensen hier wel eens last gehad van dat het internet in de auto niet meer beschikbaar is? Ik kan de auto niet meer uitlezen via de app en het wereldbolletje blijft ook grijs. De dealer geeft aan niet te weten wat ze er precies mee moeten doen. Iemand een idee of een ervaring hoe dit op te lossen?

Het gaat om een Seat Leon 2020 FR launch edition
Had ik laatst ook in mijn Golf 8. Weet niet zeker of het geholpen heeft maar wat ik gedaan heb is de e-sim eens handmatig uitgezet en weer opnieuw aangezet in het menu (weet even zo niet waar precies, staat ergens verstopt) Dag erna functioneerde de verbinding weer na een week niet gewerkt te hebben.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Vandaag is dan eindelijk de update voltooid! De hele week bezig geweest en is al meerdere malen opnieuw gestart en kreeg vandaag de melding: software update voltooid

*O* :+

• RoadXY
Yup, bij mij ook.
Kreeg er nog een kleine update achteraan vandaag.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

RoadXY schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:24:
Yup, bij mij ook.
Kreeg er nog een kleine update achteraan vandaag.[Afbeelding]
Dat was bij mij juist de update die al de hele week duurde en nu voltooid is. ;)

• crypt0rr
RoadXY schreef op donderdag 1 april 2021 @ 00:24:
Yup, bij mij ook.
Kreeg er nog een kleine update achteraan vandaag.[Afbeelding]
Hier ook deze ‘kleine update’ nu ontvangen. Na de eerste update welke na 3x pas slaagde haha! Vandaag naar eens de volgende proberen. Hopelijk kunnen ze wat fixen omtrent snelheid en CarPlay rare schermen.

AdGuard Home

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 08:48

DrumandBass

Less is more!

Meer mensen problemen met CarPlay(Spotify) sinds de laatste update in de Seat Leon 2020-
Ik krijg wel verbinding en kan in Spotify nummers kiezen of playlists maar hij speelt niet meer af (albumcovers worden ook niet weergegeven)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

• w0dan
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 09-09 10:25
Jvdvalk schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:53:

[...]

Top, even gezocht en ook met de opmerking van @Zoetemelk waarin hij aangaf te blijven 'tikken' op de telefoon op de versie kon ik opeens naar de ontwikkelaarsinstellingen om het aan te passen!
Via een kabel werkt AA prima, maar draadloos krijg ik het niet aan de praat.

Mijn auto is een Seat Leon PHEV.
Mijn telefoon een Samsung A50 met Android 11.

Ontwikkelaarsopties zijn geactiveerd, maar AA is ook terug te vinden onder instellingen > geavanceerde functies.
De draadloze verbinding staat aan en AA mag ook de bluetooth connectie gebruiken en beheren.

Als ik in AA wil verbinden met een auto en de keuze maak voor draadloos, krijg ik mij Seat niet te zien. Via het bluetooth menu wordt mijn Seat prima gevonden en kan er verbonden worden.

De auto verbinden met de wifi hotspot van de telefoon maakt niets uit.
De telefoon verbinden met de wifi hotspot van de auto (ik heb geen data abonnement voor de esim in de auto) heeft ook geen effect.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

• Jvdvalk
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:21
w0dan schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:00:
[...]

Via een kabel werkt AA prima, maar draadloos krijg ik het niet aan de praat.

Mijn auto is een Seat Leon PHEV.
Mijn telefoon een Samsung A50 met Android 11.

Ontwikkelaarsopties zijn geactiveerd, maar AA is ook terug te vinden onder instellingen > geavanceerde functies.
De draadloze verbinding staat aan en AA mag ook de bluetooth connectie gebruiken en beheren.

Als ik in AA wil verbinden met een auto en de keuze maak voor draadloos, krijg ik mij Seat niet te zien. Via het bluetooth menu wordt mijn Seat prima gevonden en kan er verbonden worden.

De auto verbinden met de wifi hotspot van de telefoon maakt niets uit.
De telefoon verbinden met de wifi hotspot van de auto (ik heb geen data abonnement voor de esim in de auto) heeft ook geen effect.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?
Het is mij trouwens ook nog niet gelukt hoor. In mijn telefoon heb ik nu wel de optie erbij gekregen om AA draadloos te gebruiken echter geeft de Leon nog steeds aan dat ik een USB kabel moet gebruiken.

Internet had ik trouwens ook niet meer vandaag...

• gri-
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Kan je die update ook via een andere weg regelen?
Heb zelf niks qua internet aangezet in de auto of apps geregisteerd etc etc.

• w0dan
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 09-09 10:25
Jvdvalk schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:41:
[...]

Het is mij trouwens ook nog niet gelukt hoor. In mijn telefoon heb ik nu wel de optie erbij gekregen om AA draadloos te gebruiken echter geeft de Leon nog steeds aan dat ik een USB kabel moet gebruiken.

Bedankt voor de reactie. Ik ben dus niet de enige die vruchtloos probeert AA draadloos aan de praat te krijgen.
Hier op het forum leek het alsof het wel mogelijk was.

We gaan waarschijnlijk moeten wachten op een update van de MMI vooraleer AA draadloos gaat werken.

• RoadXY
gri- schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:13:
Gaat helemaal buiten een actief abonnement van de eSIM of registratie om, volgens mij.

• RoadXY
Jvdvalk schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:41:
[...]

Ik had zojuist ook een 'grijs bolletje' in het scherm :/

• Rafael V.
  • Niet online
Om een of andere reden gaat mijn 'comfortknipperlicht' (richtingaanwijzer) nu 2x in plaats van 3x :? Vergis ik mij nu zo hard dat dit altijd al maar 2x knipperde of is dit weer een bug? 8)7 (Leon 4 2020)
gri- schreef op donderdag 1 april 2021 @ 13:13:
Als je de privacy instellingen op de 2de instelling zet wordt het wereldbolletje ook wit en krijg je de update. Op incognito krijg je geen updates.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Ik vandaag ook heel de dag een grijs wereld bolletje waarbij de auto geen verbinding had. Kon vanuit de app ook niks regelen zoals de airco alvast aanzetten of een route naar navigatie sturen.

• RoadXY
Kon vanuit de app ook niks regelen zoals de airco alvast aanzetten of een route naar navigatie sturen.
Dat kan ik sowieso niet omdat ik een van de eerste Leon ST's heb 8)7 |:(

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

RoadXY schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:47:
[...]

Dat kan ik sowieso niet omdat ik een van de eerste Leon ST's heb 8)7 |:(
Werkte eerder deze week nog perfect, maar gisteren dus niet helaas.

• crypt0rr
Rivanov schreef op donderdag 1 april 2021 @ 20:39:
Ik vandaag ook heel de dag een grijs wereld bolletje waarbij de auto geen verbinding had. Kon vanuit de app ook niks regelen zoals de airco alvast aanzetten of een route naar navigatie sturen.
Hm, hier ook hele dag gister grijs gehad. Vandaag begon ie met wit maar staat nu weer op grijs, wel heeft ie m’n account ‘inactief’ gezet omdat ik, schijnbaar, opnieuw moet inloggen. Alleen inloggen werkt niet door grijs bolletje?

AdGuard Home

• Haije
crypt0rr schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:16:
[...]

Hm, hier ook hele dag gister grijs gehad. Vandaag begon ie met wit maar staat nu weer op grijs, wel heeft ie m’n account ‘inactief’ gezet omdat ik, schijnbaar, opnieuw moet inloggen. Alleen inloggen werkt niet door grijs bolletje?
Hier heb ik sinds de laatste update (afgelopen vrijdag) ook last van. Ik heb de esim al handmatig uit en aan gezet, maar dit lijkt niet te werken. Ik heb de dealer al gebeld en die gaf aan zo snel niet te weten wat dat kan zijn. Het is alleen best irritant omdat je zonder internet dus geen updates binnen krijgt en je hem ook niet kan uitlezen via de app.. hopelijk word dit snel gefikst, het lijkt dus een breder probleem.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Ik kwam er vanochtend dus ook achter dat hij m'n gebruikersprofiel weer op Incognito had gezet. Nadat ik het had gewijzigd naar Locatie Delen sprong de wereldbol ook weer op "online".
Vervolgens bleek mijn eigen gebruikersprofiel niet ingelogd te zijn en moest ik weer opnieuw inloggen.

Daarna werkte alles weer en kwam ineens ook de route binnen, die ik gisteren via m'n mobiel had gestuurd. ;)

• crypt0rr
Rivanov schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:34:
Ik kwam er vanochtend dus ook achter dat hij m'n gebruikersprofiel weer op Incognito had gezet. Nadat ik het had gewijzigd naar Locatie Delen sprong de wereldbol ook weer op "online".
Vervolgens bleek mijn eigen gebruikersprofiel niet ingelogd te zijn en moest ik weer opnieuw inloggen.

Daarna werkte alles weer en kwam ineens ook de route binnen, die ik gisteren via m'n mobiel had gestuurd. ;)
Hm, bij het inloggen krijg ik de melding ‘helaas konden uw instellingen niet worden geladen’

Edit; na aanpassen van incognito naar volledig, geen wit bolletje.

Probeerde overigens in te loggen nadat verbonden had met WiFi netwerk

[Voor 10% gewijzigd door crypt0rr op 02-04-2021 08:40]

AdGuard Home

Pagina: 1 ... 45 ... 50 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee