Het grote Seat topic

Pagina: 1 ... 40 ... 87 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:26
Voor de leasemaatschappij is de werkgever de contractpartij, niet de berijder.
Voor de dealer is alleen de leasemaatschappij de contractpartij.

Als jij geen specifieke/harde afspraken hebt gemaakt over wanneer je auto wordt geleverd dan zul je gewoon moeten wachten. Wat verwacht je dan van de rechtsbijstand? Een financiële compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Het enige wat je concreet kan doen is een voorloop-auto krijgen wanneer je je huidige lease-auto in moet leveren, en dan is het vaak ook gewoon nog mogelijk om in je huidige auto te blijven rijden zolang het maar bij dezelfde LM is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DonJunior schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Dit is duidelijk uitgesproken door iemand zonder ervaring met StartStap. Wat een nonsense.. ik rijd zelf ook met een StartStop systeem (VW Golf 7.5).Zelfs als ie uitschakelt wanneer je richting een verkeerslicht rijdt en deze springt ineens op groen dan is de motor sneller aan dan jij 'startstop' kan uitspreken. Niks onveiligs aan.
Dat systeem van VAG is zo ontzettend goed..

Bij mijn andere auto (Alfa Giulietta uit 2013) daarentegen ... 8)7
Dat is een drama StartStop systeem.. maar die van VAG zijn echt meer dan prima. Zeker met de nieuwe eTSI motoren waarbij de electromotor die eerste reactie geeft en je dus totaal niet merkt dat je motor is uitgegaan.
Dat laatste zal ongetwijfeld wel een verschil maken, maar in de Octavia Combi van 2017 met 1.6TDi icm DSG vond ik het echt beroerd. Daar heb ik het ook vrij snel permanent uit laten zetten en ik heb het geen seconde gemist. Elke rotonde waar ik op af reed zette hij de motor bij ~7 km/h uit, precies de snelheid die je bij langzaam rollen hebt wanneer je een voetganger/fietser moet voor laten. Vervolgens geef je gas op dat moment en slaat de boel weer onrustig aan. Filerijden idem, aan/uit/aan/uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Zinu schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:20:
Ik heb toevallig gister nog eens geinformeerd bij de leasemij. De oorspronkelijke leverdatum was eind november, wat ik al ongeloofwaardig vond (auto is besteld eind oktober). Wat bleek nu, de auto is 17 december afgeleverd bij de importeur. Vervolgens zou de auto 29 december naar de dealer gaan, waarna de leasemij de aflevering zou kunnen gaan inplannen. Maar gister is de dealer gebeld, en wat blijkt: auto kwijt 8)7 Ergens tussen de importeur en de dealer lijkt me.

Ik hoor als het goed is vandaag wat de speurtocht in samenwerking met de afdeling logistiek heeft opgeleverd. Hopelijk kan ik 'm deze week gewoon gaan ophalen.
Nou @grasmanek94, ik kan solidair met je zijn. Ben net gebeld door de leasemaatschappij: zij hebben contact gehad met Pon en wat blijkt: de auto staat gewoon nog bij Seat naast de band, waarom is onbekend |:( Uiteindelijk heeft Pon dus zeer slecht zicht op hun leverproces en is de auto nooit geleverd maar wel ingepland voor transport naar de dealer? Levering staat nu ook net als bij jou gepland voor week 8...

Uiteindelijk heeft de beste man van mijn leasemaatschappij zich boos moeten maken om dit soort informatie los te peuteren bij Pon. Gebeurt schijnbaar vaker. Prutsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:33
@Zinu Wow dankjewel voor de info, wie weet is het bij mij ook gewoon dat het geval? :)
Jammer dat ze zo'n slecht proces hebben! Daar gaat erg veel geld in om, zou verwachten dat we dan ook wat daarvoor terug mogen krijgen.

En bijstand heeft denk ik geen nut (het is niet alsof de auto dan sneller komt haha), want er staat op het contract duidelijk dat het een indicatie is en kan wijzigen.
Verder onderteken ik alleen een contract bij mijn werkgever, niet de leasemaatschappij, dus ik ben geen "rechtspartij" in deze zaak, vermoed ik.

Ik heb bij onze fleet manager en de LM wel mijn mening geuit over de dealer, met verzoek om een andere dealer te regelen die wel bereid is dat extra stapje te zetten voor heldere communicatie.

Wachten vind ik niet erg - hoe met mij gecommuniceerd wordt wel. Zelf vind ik het niet echt acceptabel om 5x achter elkaar te horen "je datum is gewijzigd, want productie later, of want covid", maar ondertussen krijgen andere mensen wel hun auto's.. dus ze nemen geen moeite om correcte/volledige informatie te verstrekken.

Nog een edit: Als ze nou gewoon een track en trace hadden waar ze ook echt moeite voor doen om die up-to-date te houden, "Bestelling aangenomen, productie ingepland op datum: xxx, [wacht op onderdelen, in fabrieksproductie, ] staat klaar voor transport naar importeur, staat klaar voor transport naar dealer, afgeleverd bij dealer, afgeleverd bij klant" - zou al zoveel meer blije mensen opleveren (op communicatie gebied).

[ Voor 86% gewijzigd door grasmanek94 op 08-01-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-10 14:18
@Verwijderd
Het verschilt natuurlijk wel per merk/type.. Mijn Ateca doet echt pas als ik helemaal stilstaat pas de motor uitzetten. Zowel in ECO als in Sport stand.

Bij file rijden zet ik ongeacht of het systeem goed of niet werkt altijd uit.. Sowieso is het niet goed voor je start motor om elke 10 meter motor te starten.. Daarnaast altijd een diesel gehad :+ Lekker trillen bij starten van de motor. Kids die daar door ook wagen ziek worden..

@grasmanek94 Je kan niet zo veel doen.. alleen wachten. Ik denk ook niet dat de huidige dealer het koop contract met LM wil verbreken omdat je moet wachten op de auto en nog niet weet wat er aan de hand is. Ik zie ook niet in waarom dat een reden is die gehonoreerd kan worden.

Dealer is natuurlijk ook afhankelijk van PON en pon weer van de Fabrikant/fabriek.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haije
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-10 16:00
Sinds 04 december 2020 heb ik mijn nieuwe Seat Leon FR Launch edition 1.5 eTSI DSG ook in ontvangst mogen nemen (zakelijke lease). Auto bevalt me erg goed, rijdt fijn en erg soepel. Op het multimediasysteem heb ik eigenlijk ook niets aan te merken, alles werkt zoals het zou moeten werken. Helaas heb ik nog maar 1200 km kunnen rijden in deze auto, dus ik kan nog niet zeggen dat ik de auto echt ken. Echter heb ik wel drie puntjes, waarvan ik benieuwd was of meerdere mensen hier ook last van hebben:
  • De bevestigingspunten voor de vloermatten aan de bestuurderskant kloppen niet. Heb ook een nieuwe mattenset gehaald, maar ook deze kloppen niet met de bevestigingspunten op de vloer.
  • Volgens mij maken de spiegels een fluitend geluid bij een bepaalde wind richting. Ik weet niet of dit normaal is? Het is een heel zacht fluitend geluid bij hogere snelheden: 80+. Als ik het raam open doe dan hoor ik duidelijk dat het bij de spiegels weg komt. Ik vermoed dat er iets teveel speling zit op de arm waarmee de spiegel is gemonteerd op de auto, die sluit namelijk niet naadloos aan.
  • Ik heb nu 2 keer gehad dat wanneer ik instapte en de auto aan deed, dat me werd verteld dat de pro actieve inzittenden bescherming niet werkte, waarbij vervolgens het oranje lampje voor de gordelspanner en airbags is gaan branden en tot slot blijft de auto piepen dat de mensen voorin de gordel om moeten doen. Dit terwijl de gordel gewoon goed vast zit. Het probleem wordt verholpen door de auto helemaal uit de zetten en een paar minuten te laten staan. Wanneer je dan weer instapt en de auto aan doet is het probleem weg. Ik vermoed dat de software hier roet in het eten gooit.
Hebben meer mensen last van deze punten? Ik wil binnenkort de dealer eens bellen om deze punten eens na te laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
@Haije dit zijn volgens mij zaken die je met de dealer moet doorspreken.

Zeker de Mattenset bij de bestuurder als deze niet goed passen dan is dat wel iets wat opgelost moet worden. Dit kan potentieel gevaarlijk zijn.

Zelfde met proactive inzittende bescherming als deze niet werkt is dat wel een dingetje dat door de dealer gecontroleerd moet worden.

Zou zomaar een defecte sensor of aansluiting kunnen zijn.

Zou niet wachten tot binnen kort maar maandag gelijk bellen. Eigenlijk zeker met veiligheids systemen. Direct dealer bellen.

[ Voor 17% gewijzigd door To_Tall op 09-01-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:30
Haije schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:49:
  • Ik heb nu 2 keer gehad dat wanneer ik instapte en de auto aan deed, dat me werd verteld dat de pro actieve inzittenden bescherming niet werkte, waarbij vervolgens het oranje lampje voor de gordelspanner en airbags is gaan branden en tot slot blijft de auto piepen dat de mensen voorin de gordel om moeten doen. Dit terwijl de gordel gewoon goed vast zit. Het probleem wordt verholpen door de auto helemaal uit de zetten en een paar minuten te laten staan. Wanneer je dan weer instapt en de auto aan doet is het probleem weg. Ik vermoed dat de software hier roet in het eten gooit.
Hebben meer mensen last van deze punten? Ik wil binnenkort de dealer eens bellen om deze punten eens na te laten kijken.
Die melding heb ik 1x gehad. niet echt een fijn idee. Daarna niet meer gezien. Ben er eerlijk gezegd ook niet mee naar de dealer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
Weet iemand of het mogelijk is om de pins op de kaart voor het opladen van EV's uit te zetten? Deze zijn namelijk best wel groot en volkomen nutteloos omdat ik geen EV heb, daarnaast blokkeren ze een redelijk groot deel van het active info display.

Ik geloof dat ik alle instellingen heb nagelopen en ik kon geen mogelijkheid vinden om deze map-pins uit te zetten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:15
Uit de handleiding word ik weinig wijzer, dus ik vraag het maar hier. In mijn nieuwe Leon kreeg ik laatst de melding dat de bandenspanning iets gezakt was. Verder geen verwijzing naar een specifieke band oid, zeer frustrerend dat je dan handmatig alle banden af moet gaan.

Is er ergens in het systeem de mogelijkheid om de bandenspanning per band te zien? Ik heb alleen het scherm kunnen vinden waarbij je het systeem kan resetten. In mijn vorige auto (Opel Astra 2017) was mooi per band de huidige luchtdruk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:11
Vicros schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:50:
Weet iemand of het mogelijk is om de pins op de kaart voor het opladen van EV's uit te zetten? Deze zijn namelijk best wel groot en volkomen nutteloos omdat ik geen EV heb, daarnaast blokkeren ze een redelijk groot deel van het active info display.

Ik geloof dat ik alle instellingen heb nagelopen en ik kon geen mogelijkheid vinden om deze map-pins uit te zetten .
Als je jou navigatie scherm geopend hebt (je scherm in middenconsole, niet AID) en dan op setup drukt kom je in de instellingen van je navigatie, daar kun je verschillende pins aan/uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• media-richard
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:54
Afgelopen week is mijn nieuwe Leon bij de dealer geweest. Keyless entry is gelukkig met een software update verholpen.
Helaas moet er wel een nieuwe frontcamera in voor de melding van de frontassist.

Ik lees bovenstaand veel over de levertijden. Bij mij was de echte levertijd iets meer dan 3 maanden.
De dealer had de order eind juli binnen van de leasemaatschappij, en de auto was de 1e week van november bij de dealer. Waarbij ik tussentijds de Bose audio en alcantarastoelen heb toe laten voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:39
Het OS lijkt voorzien te zijn van een update, CarPlay neemt namelijk veel meer ruimte nu in beslag dan in de auto waar ik ergens juni in proefgereden heb. Helaas hier ook het probleem met de paarse gloed, zo nu en dan springt dan het scherm op paars (alleen CarPlay), even uit CarPlay en weer erin lost dit op. Hopelijk met een update verholpen binnenkort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2cB3zUkE6r3d5VfrhttfoGxUKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8u4pyiYLRB4A8oP4VCzwpmCx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door crypt0rr op 11-01-2021 15:26 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:08
Kreeg je die update OTA of moet je daarvoor naar de dealer? Ik haal mijn auto woensdag op en zag net inderdaad nog een review met beide zwarte balken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
macmellow schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:38:
Kreeg je die update OTA of moet je daarvoor naar de dealer? Ik haal mijn auto woensdag op en zag net inderdaad nog een review met beide zwarte balken.
Zo geleverd gekregen, dus ik heb geen idee of deze updates OTA worden geleverd.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Het ziet er wel echt veel beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnB007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-10 17:17
Nice, hier hoopte ik al sinds het begin op! Ben ook benieuwd wanneer en hoe ik de update binnenkrijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
Scrtz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Als je jou navigatie scherm geopend hebt (je scherm in middenconsole, niet AID) en dan op setup drukt kom je in de instellingen van je navigatie, daar kun je verschillende pins aan/uit zetten.
Zo gezegd, zo gedaan.

https://i.imgur.com/2PAPMq0.jpg
https://i.imgur.com/4weAMT4.jpg

Helaas werken de instellingen niet, het systeem lijkt ze wel volledig te negeren gezien ik de Kruidvat ook niet zou moeten zien volgens de instellingen.

Dealer heeft wel de ACC/CC werkend kunnen krijgen, de hendel hiervan was blijkbaar defect vanuit de fabriek waardoor ze dus de halve dag bezig waren om hem te vervangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vicros op 11-01-2021 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Vandaag niet meer toe gekomen aan een paar foto's op een mooi plekje, morgen hopelijk wel tijd voor, zal ze dan eens hier posten!

Ben er alleen nog niet achter hoe ik gesprekken op hang via het stuur wanneer dit via CarPlay loopt...

Voor de geintereseerde; OBDEleven heeft nog geen directe modules (apps) om aanpassingen te maken. Ik ga wanneer ik tijd heb even kijken naar longcodings etc.

[ Voor 25% gewijzigd door crypt0rr op 11-01-2021 19:40 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
crypt0rr schreef op maandag 11 januari 2021 @ 15:25:
Het OS lijkt voorzien te zijn van een update, CarPlay neemt namelijk veel meer ruimte nu in beslag dan in de auto waar ik ergens juni in proefgereden heb. Helaas hier ook het probleem met de paarse gloed, zo nu en dan springt dan het scherm op paars (alleen CarPlay), even uit CarPlay en weer erin lost dit op. Hopelijk met een update verholpen binnenkort.

[Afbeelding]
Doet CarPlay ook al iets op het digitale instrumentarium?

Volgens Apple kan het 4:35 in de video, maar ik ben nog nooit een werkend voorbeeld tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:02
macmellow schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Volgens Apple kan het 4:35 in de video, maar ik ben nog nooit een werkend voorbeeld tegengekomen.
Zou heel vet zijn, maar vrees dat je dan afhankelijk bent van de fabrikant...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crypt0rr
macmellow schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Dit heb ik ook tijdens de WWDC voorbij zien komen, echter niet meer naar gekeken. Zal straks eens kijken in de auto of dit al mogelijk is.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
kw_nl schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Zou heel vet zijn, maar vrees dat je dan afhankelijk bent van de fabrikant...
Ja snap ik, vandaar de vraag :)

Na een beetje Googlen kwam ik erachter dat BMW in de nieuwste versie van hun software wel de routebeschrijving van Apple Maps toont. Maar dat is ook het enige dat ik kon vinden. https://www.reddit.com/r/...directions_in_the_driver/

[ Voor 10% gewijzigd door macmellow op 12-01-2021 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vicros
macmellow schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Ja snap ik, vandaar de vraag :)

Na een beetje Googlen kwam ik erachter dat BMW in de nieuwste versie van hun software wel de routebeschrijving van Apple Maps toont. Maar dat is ook het enige dat ik kon vinden. https://www.reddit.com/r/...directions_in_the_driver/
Dit heb ik dus ook al in m'n Seat Arona en zal dus ook al op de nieuwe Leon zitten, ik hoop echter dat men ooit met een update zal komen waarbij de kaart dus in het teller-display komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz

[Afbeelding]
Met welke auto heb je in juni proefgereden? Mijn vorige Golf 7.5 had ook een veel kleiner en rechthoekiger carplay scherm, in mijn Golf 8 GTE precies hetzelfde navigatiescherm zoals jij hebt met ook breedbeeld, erg mooi.
Vicros schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Dit heb ik dus ook al in m'n Seat Arona en zal dus ook al op de nieuwe Leon zitten, ik hoop echter dat men ooit met een update zal komen waarbij de kaart dus in het teller-display komt te staan.
Ik zie wel op mijn AID wie mij belt als ik wireless carplay aan heb op mijn golf 8 GTE. Zal vanmiddag eens proberen of de navigatiemeldingen ook getoond worden. Ik denk overigens persoonlijk dat de oudere AID's die functionaliteit niet meer gaan ontvangen, de allernieuwste met hetzelfde AID en navi scherm zoals cryptor post denk ik wel..
Vicros schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:18:
[...]

Zo gezegd, zo gedaan.

https://i.imgur.com/2PAPMq0.jpg
https://i.imgur.com/4weAMT4.jpg

Helaas werken de instellingen niet, het systeem lijkt ze wel volledig te negeren gezien ik de Kruidvat ook niet zou moeten zien volgens de instellingen.

Dealer heeft wel de ACC/CC werkend kunnen krijgen, de hendel hiervan was blijkbaar defect vanuit de fabriek waardoor ze dus de halve dag bezig waren om hem te vervangen.
Haha wow dat is inderdaad wel heel apart ja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macmellow
Wat ik online lees is dat de navigatiemeldingen in het AID alleen werken met Apple Maps, goed om rekening mee te houden tijdens het testen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Scrtz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Met welke auto heb je in juni proefgereden? Mijn vorige Golf 7.5 had ook een veel kleiner en rechthoekiger carplay scherm, in mijn Golf 8 GTE precies hetzelfde navigatiescherm zoals jij hebt met ook breedbeeld, erg mooi.

[...]

Ik zie wel op mijn AID wie mij belt als ik wireless carplay aan heb op mijn golf 8 GTE. Zal vanmiddag eens proberen of de navigatiemeldingen ook getoond worden. Ik denk overigens persoonlijk dat de oudere AID's die functionaliteit niet meer gaan ontvangen, de allernieuwste met hetzelfde AID en navi scherm zoals cryptor post denk ik wel..

[...]

Haha wow dat is inderdaad wel heel apart ja..
Ik heb proef gereden in bijna dezelfde configuratie auto als mijn nieuwe Leon, alleen het panorama dak zat er niet op. Dit was bij A-Point, om precies te zijn met de H-932-SV.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
crypt0rr schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Ik heb proef gereden in bijna dezelfde configuratie auto als mijn nieuwe Leon, alleen het panorama dak zat er niet op. Dit was bij A-Point, om precies te zijn met de H-932-SV.
Duidelijk! Zelfde navi idd, dan zal er toch wel een update geweest zijn :). Wat vind jij van de temperatuurbediening? Zie dat het identiek is aan de Golf. Vind het persoonlijk jammer dat die touchknoppen onder het scherm s'avonds niet verlicht worden waardoor je enigzins verplicht bent om via het touch scherm je temperatuur aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torta
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-02-2024
Klopt, is inderdaad erg onpraktisch dat de slidebar in het donker niet verlicht is, ook niet op mijn Seat Leon. Is één van de grootste tegenvallers bij deze wagen, begrijp niet goed dat men daar geen rekening heeft meegehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnB007
Dat vond ik in het begin ook, en ben van mening dat het nog steeds beter verlicht had kunnen zijn, maar na een tijdje wennen moet ik zeggen dat ik in het donker zo de knoppen voor warmer en kouder weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:26
Torta schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:19:
Klopt, is inderdaad erg onpraktisch dat de slidebar in het donker niet verlicht is, ook niet op mijn Seat Leon. Is één van de grootste tegenvallers bij deze wagen, begrijp niet goed dat men daar geen rekening heeft meegehouden.
Dat is iets wat Skoda dan weer beter voor elkaar heeft in de Octavia. Daar staat de temperatuur (en de plus en min knop) altijd onderin het scherm. Daar is de slider alleen voor het volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Scrtz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Duidelijk! Zelfde navi idd, dan zal er toch wel een update geweest zijn :). Wat vind jij van de temperatuurbediening? Zie dat het identiek is aan de Golf. Vind het persoonlijk jammer dat die touchknoppen onder het scherm s'avonds niet verlicht worden waardoor je enigzins verplicht bent om via het touch scherm je temperatuur aan te passen.
Het is zeker jammer dat deze niet verlicht zijn, nu moet ik zeggen dat ik vrij stabiel ben qua temperatuur dus pas het niet vaak aan.

Foto's zijn ondertussen gemaakt, zal zo even uploaden. Ook zag ik in vergelijking met de proefrit auto dat een extra dashboard is toegevoegd in de vorm van de 'oudere' tellers. Hier ook een foto van straks.

AdGuard Home

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• adje123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-10 18:20
Vanochtend is ook mijn Seat binnengekomen.
Rijdt erg goed, 2km op de teller dus het inrijden gaat deze week gebeuren.
Tot nu toe bevalt ie, kessy werkt ook goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lmfyd9V4jOLOEGq9fHeU9yymxDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FeespSwtrsi22PYuxq0Rcmq5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWRBwAHkcJNYOGmfULL-iPZXCeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/npq6VP2JdcbTVelI4ihcHB6r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 19:00
Ziet er netjes uit, veel plezier ermee!
Ik zie tot nu toe nog maar weinig nieuwe Leon's rijden, blijf nu nog een beetje 'uniek' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adje123
@Valkje

Thanks.

Moet zeggen dat ik er tot nu maar 2 gezien heb, maar ik schrik wel van de levering van de Leon als ik de berichten hier lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vicros
Scrtz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:34:

Nog even ter verduidelijking, het zit er op en gebruikt de Seat weergave van route-opties zoals de volgende bocht nemen enzo.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2VSwEzil.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
Dit bedoelde ik met de twee verschillende dashboard layouts (wijzers). Bovenste optie zat niet op de auto waar ik proef in heb gereden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruFnw-qIykKKKcehOXS-hYdNpKY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6tU20SvghH9KQ6LWFNWtgy4X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhE_Z0SClYhdOjJd4qMyff0_nVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bygO1Vkg2r25MQsnVxofDIez.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door crypt0rr op 12-01-2021 14:17 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Vicros schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:13:
[...]

Nog even ter verduidelijking, het zit er op en gebruikt de Seat weergave van route-opties zoals de volgende bocht nemen enzo.

[Afbeelding]
Nice! Werkt dit alleen met Apple Maps?
crypt0rr schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:17:
Dit bedoelde ik met de twee verschillende dashboard layouts (wijzers). Bovenste optie zat niet op de auto waar ik proef in heb gereden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die bovenste heb ik inderdaad niet gezien in de verschillende video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
crypt0rr schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die bovenste heb ik ook, mijn collega's die in oudere modellen rijden (2019) hebben deze nog niet en lijken ook te hangen op oude software interface.
macmellow schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:26:
[...]

Nice! Werkt dit alleen met Apple Maps?
Ik zal wel even kijken of het ook werkt met Google Maps nu dat ook volgens Apple volledig ondersteund wordt in het tile display, het zou mij echter n iets verbazen als apple deze functionaliteit dicht heeft gezet voor andere app-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renelis
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 08:48
Is de photo van @Vicros niet gemaakt in een Ibiza of Arona?
Het scherm van een Leon ziet er net ietsjes anders uit maar zal de optie ongetwijfeld hebben.

https://www.strava.com/athletes/4819403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
renelis schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:32:
Is de photo van @Vicros niet gemaakt in een Ibiza of Arona?
Het scherm van een Leon ziet er net ietsjes anders uit maar zal de optie ongetwijfeld hebben.
Dat klopt, ik heb een Seat Arona. Ik heb trouwens naast de 2 die @crypt0rr geplaatst heeft ook een 3e met alleen maar de snelheid onderin en waarbij de rest van het scherm dan de kaart/navigatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Vicros schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:31:
[...]

Ik zal wel even kijken of het ook werkt met Google Maps nu dat ook volgens Apple volledig ondersteund wordt in het tile display, het zou mij echter n iets verbazen als apple deze functionaliteit dicht heeft gezet voor andere app-developers.
Ik zag een video van Apple waarin ze benoemen dat dit gewoon een API is die aangeroepen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13

Damian

Insane Obtrusion

[Afbeelding]
Kan je eens kijken welke versie software je hebt draaien?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crypt0rr
There we go

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1GRLcIzYnqtfQ9tTONbONDhGtq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ra5ZQSAPNgILYfn6LvUZ05C2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/odBaFnzpjPPxfvOjaVSKAJTaecQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xts2IavkUHwwV7Z3ltMlofZ0.jpg?f=fotoalbum_large
Damian schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Sure, laat het straks even weten.

[ Voor 12% gewijzigd door crypt0rr op 12-01-2021 15:46 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
Werd net gebeld voor een terugroepactie voor mijn Leon ST 2020. Softwareupdates voor accumanagement en de software rondom de verschillende beveiligingssystemen als ik het goed begreep. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 19:00
Ook deze ziet er top uit in het rood! Was eerst nooit zo te spreken over een rode kleur totdat ik de Leon in de showroom zag in Desire Red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:05
Nou, mijn auto is een 2e maal naar de importeur geweest. Regelapparaat vervangen en voila, de app bij de Leon (FR launch edition) werkt. Dat wil zeggen, ik zie de auto, ik zie de status van de auto, etc.

Echter, die status klopt niet. Ja de KM stand etc klopt, maar de auto staat hier geparkeerd, de locatie is correct, maar hij zegt dat het licht aan is, en het licht is dus niet aan. Dat irriteert me mateloos. Die info verversen helpt niet, want hij zegt nog steeds dat het licht aan is.

Daarnaast zie ik ook nergens in de app waar ik de auto op afstand kan openen en sluiten. Sure, ik kan de status van de auto zien, volgens de dealer is nu aan hun kant alles zo ingesteld (want blijkbaar moeten ze dat nog een keer apart aanzetten) dat ik de auto op afstand zou moeten kunnen openen en sluiten, maar ik zie nergens waar dat kan.

Onder status, waar ik dus zie dat de deuren 'vergrendeld' zijn gebeurt er niets als ik daar op klik, en ik zie verder nergens in de (gebruikersonvriendelijke) app waar ik dat dan zou moeten kunnen doen.

Hoe zijn de ervaringen met die app hier bij de overige nieuwe Leon eigenaren?

Edit:

Nog wat verder gekeken, en ik betwijfel nu wel of ik de goeie app heb? Ik heb de SEAT CONNECT app met het ORANJE icoon. Daar ben ik in ingelogd en ik zie mijn auto, echter, ik zie alles onder elkaar staan. Ik heb een video van die app opgezocht, en vond op youtube een Italiaanse video (YouTube: Seat Leon 2020 2021 - SEAT Connect - Come Funziona) waar het volgende screenshot uit komt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0U8eLcQ.jpg

Ik zie dit scherm dus niet in mijn app? Sure, ik zie bovenaan de auto staan, maar in de video staat direct daaronder een horizontale balk waar je zou moeten kunnen zien hoe vol de tank nog is. Die horizontale balk heb ik niet.

Op screenshot hierboven staat daaronder de key info van de auto, en ik snap dat je daar ook de auto kunt openen en sluiten etc, maar dat zie ik dus allemaal niet? Ik zie wel hoe vol de tank nog is, en de info etc die erbij staat klopt wel, maar bij mij is dat een verticale balk, met direct daarnaast hoe vol de adblue nog is en zo.

Als ik de app zou hebben uit de video, ja, die is gebruikersvriendelijk, maar dat is gewoon niet de app die ik lijk te hebben? Nu is die video uit augustus 2020, dus wellicht is er daarna een (slechte) update geweest, maar ik betwijfel sterk of ik de juiste app heb.

Edit 2: ik wéét dat er ook een 'blauwe app' is maar die moest ik nadrukkelijk niet hebben volgens de dealer omdat dat voor elektrische auto's is, en die heb ik natuurlijk niet.

Edit 3: Het is dus wel degelijk gewoon de blauwe app die ik moet hebben, want zodra ik daar in inlog zie ik wél wat ik verwacht te zien, en kan ik inderdaad ook de auto ontgrendelen en vergrendelen etc.

[ Voor 43% gewijzigd door Just_A_User op 12-01-2021 18:21 ]

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Just_A_User schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:49:
Nou, mijn auto is een 2e maal naar de importeur geweest. Regelapparaat vervangen en voila, de app bij de Leon (FR launch edition) werkt. Dat wil zeggen, ik zie de auto, ik zie de status van de auto, etc.

Echter, die status klopt niet. Ja de KM stand etc klopt, maar de auto staat hier geparkeerd, de locatie is correct, maar hij zegt dat het licht aan is, en het licht is dus niet aan. Dat irriteert me mateloos. Die info verversen helpt niet, want hij zegt nog steeds dat het licht aan is.

Daarnaast zie ik ook nergens in de app waar ik de auto op afstand kan openen en sluiten. Sure, ik kan de status van de auto zien, volgens de dealer is nu aan hun kant alles zo ingesteld (want blijkbaar moeten ze dat nog een keer apart aanzetten) dat ik de auto op afstand zou moeten kunnen openen en sluiten, maar ik zie nergens waar dat kan.

Onder status, waar ik dus zie dat de deuren 'vergrendeld' zijn gebeurt er niets als ik daar op klik, en ik zie verder nergens in de (gebruikersonvriendelijke) app waar ik dat dan zou moeten kunnen doen.

Edit:

Nog wat verder gekeken, en ik betwijfel nu wel of ik de goeie app heb? Ik heb de SEAT CONNECT app met het ORANJE icoon. Daar ben ik in ingelogd en ik zie mijn auto, echter, ik zie alles onder elkaar staan. Ik heb een video van die app opgezocht, en vond op youtube een Italiaanse video (YouTube: Seat Leon 2020 2021 - SEAT Connect - Come Funziona) waar het volgende screenshot uit komt:

[Afbeelding]

Ik zie dit scherm dus niet in mijn app? Sure, ik zie bovenaan de auto staan, maar in de video staat direct daaronder een horizontale balk waar je zou moeten kunnen zien hoe vol de tank nog is. Die horizontale balk heb ik niet.

Op screenshot hierboven staat daaronder de key info van de auto, en ik snap dat je daar ook de auto kunt openen en sluiten etc, maar dat zie ik dus allemaal niet? Ik zie wel hoe vol de tank nog is, en de info etc die erbij staat klopt wel, maar bij mij is dat een verticale balk, met direct daarnaast hoe vol de adblue nog is en zo.

Als ik de app zou hebben uit de video, ja, die is gebruikersvriendelijk, maar dat is gewoon niet de app die ik lijk te hebben? Nu is die video uit augustus 2020, dus wellicht is er daarna een (slechte) update geweest, maar ik betwijfel sterk of ik de juiste app heb.

Edit 2: ik wéét dat er ook een 'blauwe app' is maar die moest ik nadrukkelijk niet hebben volgens de dealer omdat dat voor elektrische auto's is, en die heb ik natuurlijk niet.

Edit 3: Het is dus wel degelijk gewoon de blauwe app die ik moet hebben, want zodra ik daar in inlog zie ik wél wat ik verwacht te zien, en kan ik inderdaad ook de auto ontgrendelen en vergrendelen etc.
De blauwe app moet je inderdaad gewoon hebben, die heb ik ook. Echter kan ik de auto nog niet ont- en vergrendelen. Krijg de melding dat het 'SEAT Ident' proces nog moet worden afgerond bij een SEAT dealer. Morgen maar eens verder in duiken.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
Klinkt als een bekend probleem, ik had hetzelfde met de VW en de We Connect app nadat ik een week het abonnement niet betaald had (was jaar abo en was vergeten te verlengen). Daar was automatisch de simkaart uitgezet en kon het ook niet meer geactiveerd worden, ik kon nog wel alle statussen inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Damian schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Hardware: H56
Software: 1790
ABT hardware: H39
ABT software: 3074

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

crypt0rr schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:38:
[...]

Hardware: H56
Software: 1790
ABT hardware: H39
ABT software: 3074
Ik zit op Software 1666... Maar eens snel afspraak bij de dealer maken. De achteruitrij camera doet het 9 van de 10 keer niet en de infotainment is verder echt zo traag en gammel als de pest met vastlopers, zwarte schermen en compleet niet werkende Apple Carplay...

ABT Hardware en Software zegt ie Unknown bij mij :/ Verder het zoeken naar een update blijft 20 minuten op bezig met zoeken staan, dus die heb ik maar afgekapt...

Meteen maar eens vragen of ze de Advanced Lane Guide niet aan kunnen zetten als goedmakertje. Dat ge-ping-pong wat ie nu doet heeft echt niemand wat aan. Dat deed mijn 2 jaar oudere T-Roc een stuk beter, daar kon je gewoon je stuur los laten en hij bleef netjes de weg volgen...

Verder zit ik nog steeds met het probleem dat ik maar 1 sleutel heb (lease maatschappij heeft de andere), dus niet de hoofdgebruiker kan worden van de auto. Ook maar eens kijken of ze dat de dealer kunnen regelen op 1 of andere manier.

[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 12-01-2021 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Just_A_User schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:49:

Edit:

[Afbeelding]

Ik kon ook wel de status zien van de auto maar de deuren niet openen of vergrendelen, wel de auto laten knipperen en calaxoneren.
Bleek dat de dealer die optie eerst moet activeren nadat je account is aangemaakt..
Vicros schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:30:
Klinkt als een bekend probleem, ik had hetzelfde met de VW en de We Connect app nadat ik een week het abonnement niet betaald had (was jaar abo en was vergeten te verlengen). Daar was automatisch de simkaart uitgezet en kon het ook niet meer geactiveerd worden, ik kon nog wel alle statussen inzien.
Je kan het simkaart nummer terug vinden in de auto.. er wordt gewoon een e-sim gebruikt.. Het zou onzin zijn als deze niet opnieuw geactiveerd kan worden.

Waar ik wel last van heb en ik denk user error :+ ik heb onderweg geen internet connectie op mijn telefoon waardoor geen kaart updates binnen haal en o.a. ook geen spotify kan gebruiken :+
Thuis wel.. Auto is namelijk ook gekoppeld aan de WIFI thuis.. Ik denk dat daar ergens probleem zit.. Iemand bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Damian schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:11:
[...]

Ik zit op Software 1666... Maar eens snel afspraak bij de dealer maken. De achteruitrij camera doet het 9 van de 10 keer niet en de infotainment is verder echt zo traag en gammel als de pest met vastlopers, zwarte schermen en compleet niet werkende Apple Carplay...

ABT Hardware en Software zegt ie Unknown bij mij :/ Verder het zoeken naar een update blijft 20 minuten op bezig met zoeken staan, dus die heb ik maar afgekapt...

Meteen maar eens vragen of ze de Advanced Lane Guide niet aan kunnen zetten als goedmakertje. Dat ge-ping-pong wat ie nu doet heeft echt niemand wat aan. Dat deed mijn 2 jaar oudere T-Roc een stuk beter, daar kon je gewoon je stuur los laten en hij bleef netjes de weg volgen...

Verder zit ik nog steeds met het probleem dat ik maar 1 sleutel heb (lease maatschappij heeft de andere), dus niet de hoofdgebruiker kan worden van de auto. Ook maar eens kijken of ze dat de dealer kunnen regelen op 1 of andere manier.
Waar initieer jij het zoeken naar updates? Ik krijg die optie niet naar voren onder bijvoorbeeld softwareversies.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

crypt0rr schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:43:
[...]

Waar initieer jij het zoeken naar updates? Ik krijg die optie niet naar voren onder bijvoorbeeld softwareversies.
Zit nu even niet in de auto dus even uit mijn hoofd, maar volgens mij gewoon onder instellingen, systeeminformatie -> softwareupdates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Damian schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:44:
[...]

Zit nu even niet in de auto dus even uit mijn hoofd, maar volgens mij gewoon onder instellingen, systeeminformatie -> softwareupdates.
Hm, ja daar zie ik alleen rechtsbovenin een menutje met wat opties. Echter onder geen enkele staat een knop voor het zoeken naar updates. Zal eens verder kijken of ik wat gemist heb.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnB007
Zelfde, ik zit ook nog ergens op 16xx en lukt mij ook niet om te updaten naar de nieuwste versie (met widescreen Apple CarPlay etc.). Bij systeeminformatie zit een knop om te zoeken, dat gaat eeuwig door en doet niks volgens mij, en een knop 'online download', maar dat doet ook niks.. Toevallig moet ik toch binnenkort langs de dealer, zal het daar is vragen, maar dit zou toch OTA moeten gaan, zo heb ik 1x eerder een update binnengekregen op de auto..

[ Voor 22% gewijzigd door JnB007 op 13-01-2021 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb ook 1 keer eerder een update gehad ja, daarna niet meer.

Afspraak staat voor maandag gepland in Duiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
@JnB007 @Damian Ik ben benieuwd naar welke versie de dealer jullie kan helpen, keep me posted!

Ik begin me lichtjes te irriteren aan CarPlay met dat paarse scherm.. haha

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

rvinke schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:58:
Werd net gebeld voor een terugroepactie voor mijn Leon ST 2020. Softwareupdates voor accumanagement en de software rondom de verschillende beveiligingssystemen als ik het goed begreep. Ik ben benieuwd!
Als ik je tekst zo lees heb je een eTSI? Mijn dealer wist niks van een terugroep actie namelijk, maar ik vermoed dat die dus alleen op de eTSI is, ik heb de "gewone" 1.5 TSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
Damian schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:24:
[...]

Als ik je tekst zo lees heb je een eTSI? Mijn dealer wist niks van een terugroep actie namelijk, maar ik vermoed dat die dus alleen op de eTSI is, ik heb de "gewone" 1.5 TSI.
Ja klopt, 1.5 eTSI DSG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:34
To_Tall schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:22:
[...]

Waar ik wel last van heb en ik denk user error :+ ik heb onderweg geen internet connectie op mijn telefoon waardoor geen kaart updates binnen haal en o.a. ook geen spotify kan gebruiken :+
Thuis wel.. Auto is namelijk ook gekoppeld aan de WIFI thuis.. Ik denk dat daar ergens probleem zit.. Iemand bekend mee?
Wellicht een hotspot ingesteld welke de wifi thuis als bron van je internet pakt en je telefoon (aan de hotspot in de auto) gekoppeld?

Bij het vorige model kan je een hotspot opzetten, maar dit is alleen om media te delen met de infotainment. Wanneer ik de hotspot aanzet en een ander persoon met de mobiel connect hiermee, heeft die persoon ook geen internet via de hotspot van de auto.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Net de wagen opgehaald, zal straks even foto's posten. Eerste ergernis is dat de cruise in stappen van 10 gaat, kan je dat aanpassen? Kon dat niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:01
Even een klein verslagje na ong. 1500km gereden te hebben.
Voor de goede orde, ik rijd dus in een Leon 1.5 eTSI FR Launch Edition met DSG.

Pro's:
- Auto rijdt prima, dagelijk zo'n 150km woon/werkverkeer.
- Ik heb nu pas 3x de nieuwe Leon zien rijden. De auto is dus redelijk uniek. Op de snelweg komen auto's naast de mijne rijden om even naar de auto te gluren. Een headturner dus!
- Auto rijdt (veel snelweg verkeer) opzich zuining. Heb 843km gereden op een tank van 45liter.
- Stoelen zitten prima, ook na een tijdje rijden, tevens fijn dat je de lendesteun kan aanpassen op beide voorstoelen.
- Eergisteren stond ik in de file op de A4. ACC op 100km/u gezet en heerlijk niets hoeven te doen met afremmen en gas geven, dat doet ACC voor je. (Toch wel redelijk creepy om het rempedaal uit voeten te geven aan een systeem die dat voor je doet...)

Con's:
- ACC is een drama, houdt te snel in als je een voorligger nadert. Als je daarna een baan opschuift, duurt het gevoelsmatig een tijdje voordat de auto weer op de ingestelde snelheid komt. Ik zou graag in de rij assistentie menu naast ACC en snelheidsbegrenzer een optie willen hebben voor normale CC (Wellicht dat dit is vrij te schakelen met VCDS coding?)
- Ingestelde drive-profile is na het starten van de auto weer naar de default modus, geen idee hoe ik mijn ingestelde drive-profile na het starten van de auto als default ingesteld kan worden.
- Swipe bediening voor het instellen van de temperatuur, werkt vaker niet dan wel. Vervelend is dat je af en toe met je vingers/hand er tegen aankomt als je wat op het scherm aan het instellen bent en dan ineens de temperatuur op bevriezen of cremeren staat.
- Handmatig schakelen met de flippers achter het stuur..., wat is dat ontzettend traag. Maargoed, dat had ik al verwacht omdat ik een halfjaar in een Skoda Scala DSG had gereden, waar dat net zo traag is.
- Opstarten van het mediasysteem tijdens een koude start duurt soms best lang. Hierdoor duurt het ook een tijdje dat de achteruit camera wordt geactiveerd en je niet meteen de stoelverwarming aan kan zetten.
- Zwarte lak... Al na 2 uur in het bezit van de auto zat er meeuwenkak op de motorkap. Witte kak op zwarte lak zie je meteen zitten :')
- Keyless entry. Het systeem wat de VAG gebruikt is ronduit kut als je dat vergelijkt met wat Renault gebruikt (kom van een Megane en Clio af met keyless entry). Het systeem van Renault hadden ze best mogen kopieren...

Verder zie ik een optie in het automenu dat de zijspiegels naar beneden zouden moeten gaan, indien je achteruit rijdt. Ik zie dit niet gebeuren?

Al met al, best tevreden, nog geen uitval van rij-systemen ervaren, maar er zijn een aantal dingen waar ik me aan erger wat eigenlijk niet zou mogen tegenwoordig bij een auto €35k.

[ Voor 4% gewijzigd door OutSIdeR op 13-01-2021 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
macmellow schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:51:
Net de wagen opgehaald, zal straks even foto's posten. Eerste ergernis is dat de cruise in stappen van 10 gaat, kan je dat aanpassen? Kon dat niet vinden.
Middels RES/SET kan je de stappen per KM instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
OutSIdeR schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:52:
[...]

Middels RES/SET kan je de stappen per KM instellen.
Bedoel je op de goede snelheid gaan rijden en dan SET rammen? Dat heb ik nu maar gedaan, maar vind ik niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
macmellow schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Bedoel je op de goede snelheid gaan rijden en dan SET rammen? Dat heb ik nu maar gedaan, maar vind ik niet ideaal.
Als ik CC niet aan heb staan, ram ik gewoon op SET en wordt de snelheid welke je rijdt ingesteld. Dan kan je daarna nog met RES en SET de snelheid in stappen van een KM verhogen en verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
OutSIdeR schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Als ik CC niet aan heb staan, ram ik gewoon op SET en wordt de snelheid welke je rijdt ingesteld. Dan kan je daarna nog met RES en SET de snelheid in stappen van een KM verhogen en verlagen.
Ah perfect! Dankje, ga ik zo meteen proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
macmellow schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:51:
Als cruise aanstaat kan je met de 'set' en 'res' knoppen per 1KM/u aanpassingen maken.

Ah, @OutSIdeR was me voor haha!

[ Voor 4% gewijzigd door crypt0rr op 13-01-2021 13:02 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
crypt0rr schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:01:
[...]

Als cruise aanstaat kan je met de 'set' en 'res' knoppen per 1KM/u aanpassingen maken.

Ah, @OutSIdeR was me voor haha!
Ik dacht dat SET de huidige snelheid overnam, ook al stond de CC aan. Maar dit is eigenlijk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JnB007
OutSIdeR schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:51:
Even een klein verslagje na ong. 1500km gereden te hebben.
Voor de goede orde, ik rijd dus in een Leon 1.5 eTSI FR Launch Edition met DSG.

Pro's:
- Auto rijdt prima, dagelijk zo'n 150km woon/werkverkeer.
- Ik heb nu pas 3x de nieuwe Leon zien rijden. De auto is dus redelijk uniek. Op de snelweg komen auto's naast de mijne rijden om even naar de auto te gluren. Een headturner dus!
- Auto rijdt (veel snelweg verkeer) opzich zuining. Heb 843km gereden op een tank van 45liter.
- Stoelen zitten prima, ook na een tijdje rijden, tevens fijn dat je de lendesteun kan aanpassen op beide voorstoelen.
- Eergisteren stond ik in de file op de A4. ACC op 100km/u gezet en heerlijk niets hoeven te doen met afremmen en gas geven, dat doet ACC voor je. (Toch wel redelijk creepy om het rempedaal uit voeten te geven aan een systeem die dat voor je doet...)

Con's:
- ACC is een drama, houdt te snel in als je een voorligger nadert. Als je daarna een baan opschuift, duurt het gevoelsmatig een tijdje voordat de auto weer op de ingestelde snelheid komt. Ik zou graag in de rij assistentie menu naast ACC en snelheidsbegrenzer een optie willen hebben voor normale CC (Wellicht dat dit is vrij te schakelen met VCDS coding?)
- Ingestelde drive-profile is na het starten van de auto weer naar de default modus, geen idee hoe ik mijn ingestelde drive-profile na het starten van de auto als default ingesteld kan worden.
- Swipe bediening voor het instellen van de temperatuur, werkt vaker niet dan wel. Vervelend is dat je af en toe met je vingers/hand er tegen aankomt als je wat op het scherm aan het instellen bent en dan ineens de temperatuur op bevriezen of cremeren staat.
- Handmatig schakelen met de flippers achter het stuur..., wat is dat ontzettend traag. Maargoed, dat had ik al verwacht omdat ik een halfjaar in een Skoda Scala DSG had gereden, waar dat net zo traag is.
- Opstarten van het mediasysteem tijdens een koude start duurt soms best lang. Hierdoor duurt het ook een tijdje dat de achteruit camera wordt geactiveerd en je niet meteen de stoelverwarming aan kan zetten.
- Zwarte lak... Al na 2 uur in het bezit van de auto zat er meeuwenkak op de motorkap. Witte kak op zwarte lak zie je meteen zitten :')
- Keyless entry. Het systeem wat de VAG gebruikt is ronduit kut als je dat vergelijkt met wat Renault gebruikt (kom van een Megane en Clio af met keyless entry). Het systeem van Renault hadden ze best mogen kopieren...

Verder zie ik een optie in het automenu dat de zijspiegels naar beneden zouden moeten gaan, indien je achteruit rijdt. Ik zie dit niet gebeuren?

Al met al, best tevreden, nog geen uitval van rij-systemen ervaren, maar er zijn een aantal dingen waar ik me aan erger wat eigenlijk niet zou mogen tegenwoordig bij een auto €35k.
- De ACC kun je nog wat aanpassen binnen de handmatige rijmodus. Als je deze op sport zet accelereert die sneller (maar remt die ook weer abrupter af).
- Je kunt ook klikken op de touch knoppen voor de temperatuur i.p.v. swipen.
- De functie van het kantelen van de (rechter)zijspiegel werkt volgens mij alleen als het knopje voor het verstellen van de spiegel op de R staat en je hem in z'n achteruit zet. Dat knopje moet je daar dus op laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 12:33
Ah, dat is het dus! Vroeg me al af waarom het kantelen soms wel en soms niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik mag maandag de Leon ophalen, ben benieuwd.
Hopen dat ik niet gelijk terug moet voor updates :)

@OutSIdeR Ik had hiervoor een Golf, ook met ACC, als ik inliep op een auto dan deed ik vaak mijn voet zachtjes op het gaspedaal (dan gaat hij niet remmen).
Als je dan een baan opschuift heb je dus nog de snelheid, een lege baan en ACC aan dus geen afremming.
Niet ideaal, maar zij kiezen veiligheid boven perfect afgesteld :)

Als ik inliep op een auto en ik kon niet opschuiven deed ik vaak de ACC even uit, dan rol je wat natuurlijker uit.
Anders dan reedt de Golf gezellig door en ging opeens remmen om afstand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adje123
Ik moet zeggen dat ik eerst sceptisch was toen ik hoorde dat de buitenspiegels "hola" projecteren als je de auto van de slot haalt met de sleutel.
Ik dacht, leuke gimmick..., maar wel weer iets wat weinig toevoegt aan de auto en alleen maar stuk kan gaan.

Gisterenavond liep ik naar de auto, haalde de auto van de slot en liet mijn telefoon vallen, het projectielicht was erg handig om de telefoon weer terug te vinden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7QV5qB1mXkW5ZoqgUN9yxzIPiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q8JISnR2aXn6LfJE3M3lbRQW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To_Tall
@OutSIdeR
Ik rij dan wel een Ateca, maar ik vind het op en afschakelen via tiptronic niet traag of zo..
Enige waar ik aan moest wennen is dat de auto standaard start in D(rive) en als ik in ECO modus rij er vervolgens E(co) komt te staan bij versnellings weergave.. in ECO kan bij een constante snelheid en toeren. er twee cilinders uitgeschakeld worden om zuiniger te zijn.

Er is ook een S(port) Stand.. Hiermee merk ik wel dat de auto veel sneller reageerd op de flippers maar ook in vol automaat de auto beetje doet aanvoelen als normaal schakelen.. Gaat dan niet zo soepel.. Dat schijnt de bedoeling ook te zijn.. overbrenging is dan wat abtrupter.

Bij de Ateca werkt keyless entry feilloos. wat werkt er dan niet? Ik gooi mijn hand om de deurklink en de auto is van het slot.. Bij de clio en Kadjar moest je een knopje indrukken.. Bij de Megane die ik heb gehad (2012) zat er een snesor net als bij de Ateca achter de hendel.
Nadeel is wel als er geen auto in de buurt is blijft de auto wel ontgrendeld.

Probleem met conectiviteit is opgelost iig.. Wireless carplay gebruikt WIFI, als je op je toestel insteld dat bij een WIFI verbinding er geen data verbinding gebruikt mag worden.. Dan doet je mobiele verbinding niet zo veel :+
adje123 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:34:
Ik moet zeggen dat ik eerst sceptisch was toen ik hoorde dat de buitenspiegels "hola" projecteren als je de auto van de slot haalt met de sleutel.
Ik dacht, leuke gimmick..., maar wel weer iets wat weinig toevoegt aan de auto en alleen maar stuk kan gaan.

Gisterenavond liep ik naar de auto, haalde de auto van de slot en liet mijn telefoon vallen, het projectielicht was erg handig om de telefoon weer terug te vinden. [Afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door To_Tall op 13-01-2021 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
To_Tall schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:24:
@OutSIdeR
Ik rij dan wel een Ateca, maar ik vind het op en afschakelen via tiptronic niet traag of zo..
Enige waar ik aan moest wennen is dat de auto standaard start in D(rive) en als ik in ECO modus rij er vervolgens E(co) komt te staan bij versnellings weergave.. in ECO kan bij een constante snelheid en toeren. er twee cilinders uitgeschakeld worden om zuiniger te zijn.
De E die je in dit geval ziet is de E-stand van de DSG-bak. In de E-stand ontkoppelt de koppeling als je het gas loslaat. De 2-cylindermodus wordt waarschijnlijk op een andere manier aangegeven, en dat kan in de E, D en S-stand voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
rvinke schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 19:50:
[...]

De E die je in dit geval ziet is de E-stand van de DSG-bak. In de E-stand ontkoppelt de koppeling als je het gas loslaat. De 2-cylindermodus wordt waarschijnlijk op een andere manier aangegeven, en dat kan in de E, D en S-stand voorkomen.
Oke... Dit kreeg ik van de dealer door...
Boekje dat bij de auto is geleverd is erg slecht vertaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Super nieuws om te lezen dat er een update is voor widescreen CarPlay!
Mijn bestelde Leon komt in maart dus mag aannemen dat deze dan al voorzien is van deze update. ;)

Kan iemand met de nieuwe Leon tevens bevestigen via een foto dat de navigatie instructies van Apple Maps op het digitale instrumentarium achter het stuur wordt getoond? Dat is echt top als dat werkt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macmellow
Ik heb het geprobeerd net, en je ziet inderdaad een soort pop-up met de instructie en de ETA etc wordt zichtbaar. Maar dat werkt alleen met Apple Maps. Zal straks even een foto maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
macmellow schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:52:
Ik heb het geprobeerd net, en je ziet inderdaad een soort pop-up met de instructie en de ETA etc wordt zichtbaar. Maar dat werkt alleen met Apple Maps. Zal straks even een foto maken.
Jij hebt ook de nieuwe Leon? :)

Kun je meteen foto maken van het Apple CarPlay Home Screen met de app iconen? Dan kan ik zien hoeveel er nu op een rij passen in vergelijking met de 4:3 verhouding.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Ja, vanochtend opgehaald. Waze werkt bij mij niet lekker, alles is veel te groot, heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:02
macmellow schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:11:
Ja, vanochtend opgehaald. Waze werkt bij mij niet lekker, alles is veel te groot, heel gek.
Waze al eens gesloten op je telefoon en gestart vanuit CarPlay?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
kw_nl schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:27:
[...]

Waze al eens gesloten op je telefoon en gestart vanuit CarPlay?
Ja, dat hielp niet. Telefoon herstarten ga ik nog wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Rivanov schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:07:
[...]

Jij hebt ook de nieuwe Leon? :)

Kun je meteen foto maken van het Apple CarPlay Home Screen met de app iconen? Dan kan ik zien hoeveel er nu op een rij passen in vergelijking met de 4:3 verhouding.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjSWd2clp6lwb4uBJpPvwoJWmnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aaZVa16hULpyNAH3IEzZAY3X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jYVZsPDkuWNs9w_sSRiVHwLAOTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oOGQ9IwtddQopRrB0jnC7zgu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Thanks @macmellow
En jij hebt de update dus ook al gehad? Want “helaas” zie je dus hetzelfde aantal iconen op een rij als bij het 4:3 CarPlay scherm. Terwijl bij echte widescreen CarPlay schermen zoals bijvoorbeeld de nieuwe Octavia heb je meer iconen in beeld en zijn deze ook kleiner van formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Rivanov schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:07:
Thanks @macmellow
En jij hebt de update dus ook al gehad? Want “helaas” zie je dus hetzelfde aantal iconen op een rij als bij het 4:3 CarPlay scherm. Terwijl bij echte widescreen CarPlay schermen zoals bijvoorbeeld de nieuwe Octavia heb je meer iconen in beeld en zijn deze ook kleiner van formaat.
Ik heb zelf geen update gedaan, dit is hoe ik ‘m kreeg. Maar volgens mij is dit wel ‘de’ update, want er zit alleen aan de linkerkant een zwarte balk, niet rechts ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
macmellow schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:10:
[...]

Ik heb zelf geen update gedaan, dit is hoe ik ‘m kreeg. Maar volgens mij is dit wel ‘de’ update, want er zit alleen aan de linkerkant een zwarte balk, niet rechts ook nog.
Oke. :)
Dit is namelijk zoals het bijvoorbeeld in de Octavia eruit ziet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CBDzT3W.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Rivanov schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:12:
[...]

Oke. :)
Dit is namelijk zoals het bijvoorbeeld in de Octavia eruit ziet.

[Afbeelding]
Ik kan je met vrij grote zekerheid zeggen dat dat niet echt CarPlay is. Lijkt eerder een mock-up, die icoontjes etc aan de linkerkant kloppen echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Rivanov schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:07:
Thanks @macmellow
Volgens mij heb ik je dat eerder uitgelegd, dat ga je niet krijgen bij Seat. Die foto van die Skoda is ten eerste een hele oude versie van Apple Carplay, en die Skoda heeft fysieke knoppen aan de linkerkant van het scherm. Bij de Seat Leon > 2020 zal er altijd aan de linkerkant een balk zitten met controls voor de AC en een knop richting het menu van de Infotainment, want er zijn geen fysieke knoppen aanwezig. Pre-update zit er een ook nog een balk aan de rechterkant, deze is verdwenen bij de update en dus alleen nog maar 1 aan de linkerkant.

Gaat er niet komen...
macmellow schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:25:
[...]

Ik kan je met vrij grote zekerheid zeggen dat dat niet echt CarPlay is. Lijkt eerder een mock-up, die icoontjes etc aan de linkerkant kloppen echt niet.
Is het wel, maar 1 van de eerdere versies.

[ Voor 23% gewijzigd door Damian op 14-01-2021 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Ik zie hier inderdaad dat Skoda 5 iconen op een rij heeft. YouTube: Skoda Octavia 2020 Apple CarPlay with Google maps

Bij de Leon is alles veel groter lijkt het ook, alsof er een soort zoom op zit. Vermoed dat het te maken heeft met de verschillende resoluties die door Apple toegestaan zijn. Skoda scherm mist een balkje onderaan voor de AC, waardoor het echt een widescreen is. Vermoed ik.

[ Voor 12% gewijzigd door macmellow op 14-01-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:33
macmellow schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:03:
[...]

Ik dacht dat SET de huidige snelheid overnam, ook al stond de CC aan. Maar dit is eigenlijk beter.
Ik weet niet hoe dat in de nieuwe Seats is, nu rijdt ik nog een Renault, maar daar als ik mijn snelheid over wil nemen, terwijl CC aan staat: gas pedaal ingedrukt houden + RES(+). Als mijn CC op 70 staat en mijn snelheid is 100, dan is Gas indrukken+RES gelijk aan CC op 100 zetten. Als CC niet aan staat, dan neemt SET(-) de huidige snelheid over en stelt de CC daarop in.

BTW meteen een vraagje: Het is zeker niet mogelijk om Flitsmeister via Android Auto werkend te krijgen (de snelheids meter die afstand tot flitser laat zien, en je gem. snelheid op een trajectcontrole)?

[ Voor 14% gewijzigd door grasmanek94 op 14-01-2021 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
grasmanek94 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:40:
[...]

BTW meteen een vraagje: Het is zeker niet mogelijk om Flitsmeister via Android Auto werkend te krijgen (de snelheids meter die afstand tot flitser laat zien, en je gem. snelheid op een trajectcontrole)?
Flitsmeister is nog niet beschikbaar op Android Auto, dat komt volgens mij deze maand in beta.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• estenm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-10 01:04
Hey allemaal,

ik ben momenteel eigenaar van een Seat Leon 2008 model maar heb me afgelopen weekend een nieuwe Seat aangeschaft. De Seat Tarraco FR 1.5 TSI DSG. Nu is het aftellen begonnen en dus wachten op de levering........geplande levering is begin April.

Ik ga het forum eens afzoeken naar jullie ervaringen, ik kan alleen maar zeggen dat ik hem qua uiterlijk super vind, techniek in deze auto is ongelofelijk. Ben helemaal blij!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HfhatWJ5oW-4Tk5wtquaHFYdPd8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JDnRvrCulELIcquDJqXSLvil.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
estenm schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:31:
Hey allemaal,

ik ben momenteel eigenaar van een Seat Leon 2008 model maar heb me afgelopen weekend een nieuwe Seat aangeschaft. De Seat Tarraco FR 1.5 TSI DSG. Nu is het aftellen begonnen en dus wachten op de levering........geplande levering is begin April.

Ik ga het forum eens afzoeken naar jullie ervaringen, ik kan alleen maar zeggen dat ik hem qua uiterlijk super vind, techniek in deze auto is ongelofelijk. Ben helemaal blij!

[Afbeelding]
Leuke bak man! Hopelijk komt ie snel :)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:44
estenm schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:31:
Hey allemaal,

[Afbeelding]
Mooie bak! Wij gaan onze Seat Ateca FR 1.5 TSI zaterdag ophalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estenm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-10 01:04
appel-tje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:01:
[...]

Mooie bak! Wij gaan onze Seat Ateca FR 1.5 TSI zaterdag ophalen :)
Wilden wij ook eerst voor gaan maar uiteindelijk toch voor de Tarraco gekozen. De Ateca is ook echt een super mooie wagen maar de 7 zitplaatsen gaf bij ons de doorslag om voor de Tarraco te gaan

Veel veilige KM`s!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ImJiggie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r1ZALWS8Kj6XOpsrfcypcixibWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/drNKgjs2e88myRDBV1ItAWOx.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Het is mij nog niet gelukt om mij als hoofdgebruiker aan te melden. Iemand zelfde probleem? Of een oplossing?

(Leon FR Launch 1.5 eTSI met winterbanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
ImJiggie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:41:
[Afbeelding]

Het is mij nog niet gelukt om mij als hoofdgebruiker aan te melden. Iemand zelfde probleem? Of een oplossing?

Congratz, nice config :) Heb je een specifieke stap waar je op vast loopt?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImJiggie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-03-2024
Ik ben ingelogd en ga bij settings naar hoofdgebruiker instellen.

Hij geeft dan aan “kan actie niet uitvoeren, probeer later nog een keer”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
ImJiggie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:41:
[Afbeelding]

Kan zijn dat je e-sim nog niet actief is of dat hij geen bereik heeft als je het in de garage op de foto probeert 😉

Ik vindt de Desire Red wel een van de mooiste kleuren in het Seat spectrum, daarom vindt ik het jammer dat er steeds meer komen omdat mijn Arona dezelfde kleur is 😅

[ Voor 75% gewijzigd door Vicros op 14-01-2021 21:41 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 87 Laatste