Rainesh schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:08:
[...]
Garantie vervalt niet als je het gewoon normaal houdt. Veel dingen zoals needlesweep, alarmpiep, dagrijverlichting achteren etc zijn gewoon basic dingen die geen invloed hebben. Maar ga je het te gek maken zoals drl laten knipperen bij richting etc dan kun je gedonder mee krijgen.
Kan die alarmpiep ook bij een Seat Leon FR Launch Edition? Of had ik daar aparte opties voor moeten hebben?
Niet dat ik de auto momenteel heb, want daar ik nog steeds geen hoofdgebruiker kan worden, zijn we nu eindelijk zo ver dat de auto terug is/gaat naar de importeur, al heb ik daar geen goede hoop op.
Het probleem is dat ik geen hoofdbestuurder kan worden van de auto, en daarmee ook geen gebruik kan maken van de app. Dat kregen ze bij de lokale Seat dealer niet opgelost, ook niet in samenspraak met de importeur en de fabriek. Na van alles geprobeerd te hebben is de communicatie module vervangen voor een nieuwe, maar ik blijf het exact zelfde probleem houden.
Uiteindelijk besloten om dan maar de auto terug te halen naar de importeur, waar ook een Seat dealer bij zit, maar ja, dan denk ik ook van, die gasten zijn niet van goud dus waarom zouden zij meer weten? Ik heb er dus weinig hoop op dat het issue opgelost gaat worden.
Ah, ik zie het al, je zult er waarschijnlijk een alarmsysteem bij moeten hebben? want als ik de FR launch edition nu configureer dan zijn er ineen veel meer opties nog bij te bestellen dan toen ik hem bestelde. Toen was het enige extra volgen mij een glazen schuifdak, wat ik niet heb genomen.
Dus ik denk dat een alarmpiep er dan niet in zit op mijn auto? Jammer maar helaas
[
Voor 12% gewijzigd door
Just_A_User op 17-11-2020 00:19
]
Och ja, je moet toch wat he.