Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Seat topic

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste
Acties:

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:45
LogiZ5500 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:28:
[...]

Ik vind Android auto wel een deal breaker..
Waar moet ik op letten of dit wel/niet aanwezig is in de auto? De RNS versie zal het niet hebben.
Moet dan een Discovery Media systeem zijn?
Als je auto uit 2014 is kun je er wel vanuit gaan dat je geen Carplay hebt.

• Rainesh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:51
LogiZ5500 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:28:
[...]

Ik vind Android auto wel een deal breaker..
Waar moet ik op letten of dit wel/niet aanwezig is in de auto? De RNS versie zal het niet hebben.
Moet dan een Discovery Media systeem zijn?
Moet minimaal een Discover Media 2 zijn

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 01:16
iDEOwen schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:48:
Vraagje aan de Ateca rijders. Gaat bij jullie de middelste hoofdsteun ook maar zo beperkt omhoog?

[Afbeelding]
Getest bij Leon ST (2014) en daar gaat hij net zo hoog idd. Dus ik denk standaard. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iDEOwen
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-05 11:49
YoGi_Berra schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:05:
[...]

Getest bij Leon ST (2014) en daar gaat hij net zo hoog idd. Dus ik denk standaard. :/
Thnx! Alleen geschikt voor kleine mensen dus, ben ik blij dat ik veel aziaten in mijn omgeving heb :p

Apple Certified Trainingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06-06 02:08

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

YoGi_Berra schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 14:05:
[...]

Volgens mij is deze express zo gemaakt dat deze niet hoger kan om zo de binnenspiegel goed te kunnen gebruiken.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adwin84
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 20:13
Goedenavond,

Ik heb vandaag contact gehad met betrekking tot de levering van mijn Leon Ultimate Edition. Ik zou de auto 1 juni kunnen ophalen maar door Covid is dit natuurlijk veranderd. De auto is ca. 6 weken vertraagd en wordt in de 2e week van juli geleverd bij de dealer. Wordt nog iets langer wachten.

Hoe bevalt de auto van degene die de Ultimate Edities hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:34
adwin84 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 20:37:
Goedenavond,

Ik heb vandaag contact gehad met betrekking tot de levering van mijn Leon Ultimate Edition. Ik zou de auto 1 juni kunnen ophalen maar door Covid is dit natuurlijk veranderd. De auto is ca. 6 weken vertraagd en wordt in de 2e week van juli geleverd bij de dealer. Wordt nog iets langer wachten.

Hoe bevalt de auto van degene die de Ultimate Edities hebben?
Dan nog zou ik rekening houden met een nog langere levertijd. Weet je wanneer de auto oorspronkelijk geproduceerd zou worden?

De mijne zou in week 14 geproduceerd worden en uiterlijk week 18 worden uitgeleverd. Echter ging de fabriek 2 weken voor de productieweek dicht.

Eerst werd de uitlevering verzet naar eind mei en dit is nu uitgesteld naar eind juni helaas.

Mijn speelgoed: Xbox One S, Aprilia Tuono, Volvo V40 D2 R-Design

• mydogisgone
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06-06 02:08

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

De mijne wordt waarschijnlijk rond week 29 geleverd. Besteld in feb (week 8 )

[Voor 6% gewijzigd door mydogisgone op 20-05-2020 10:08]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• adwin84
Maikel64 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:00:
[...]

Dan nog zou ik rekening houden met een nog langere levertijd. Weet je wanneer de auto oorspronkelijk geproduceerd zou worden?

De mijne zou in week 14 geproduceerd worden en uiterlijk week 18 worden uitgeleverd. Echter ging de fabriek 2 weken voor de productieweek dicht.

Eerst werd de uitlevering verzet naar eind mei en dit is nu uitgesteld naar eind juni helaas.
Geen idee wanneer de auto precies geproduceerd Zou worden. Ik weet dat de auto begin mei binnen zou komen en dat ik de auto eventueel vanaf halverwege mei zou kunnen krijgen als ik eerder de 140k km zou rijden. Ik zal misschien wel iets te optimistisch/ongeduldig zijn haha.

Mijn auto is eind januari besteld.

• nico445
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 15:23
Ik heb vorige week een mooie jong gebruikte Ibiza uit 2018 gekocht. Nu is deze aangeboden met Adaptive Cruise Control in de advertentie maar ik heb nou niet echt het idee dat hij afstand houd met cruise control aan... Kan het zijn dat dit ontbreekt? of doe ik iets fout? Als ik op de mode knop druk, dan schakelt hij tussen Snelheids-regelsysteem en Snelheidsbegrenzer. Heb verder aan de voorkant zo'n radar in de grill zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:34
mydogisgone schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:08:
De mijne wordt waarschijnlijk rond week 29 geleverd. Besteld in feb (week 8 )
De mijne in week 2 en week 26 dus de verwachte levering. Het scheelt wel dat per 1 juni de fabriek weer op volle kracht draait, nu slechts op 2/3.
adwin84 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:18:
[...]

Geen idee wanneer de auto precies geproduceerd Zou worden. Ik weet dat de auto begin mei binnen zou komen en dat ik de auto eventueel vanaf halverwege mei zou kunnen krijgen als ik eerder de 140k km zou rijden. Ik zal misschien wel iets te optimistisch/ongeduldig zijn haha.

Mijn auto is eind januari besteld.
De mijne 12 januari. Dus dan zou de 2e week van juli nog wel aardig kunnen kloppen.

Mijn speelgoed: Xbox One S, Aprilia Tuono, Volvo V40 D2 R-Design

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rainesh
nico445 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:01:
Ik heb vorige week een mooie jong gebruikte Ibiza uit 2018 gekocht. Nu is deze aangeboden met Adaptive Cruise Control in de advertentie maar ik heb nou niet echt het idee dat hij afstand houd met cruise control aan... Kan het zijn dat dit ontbreekt? of doe ik iets fout? Als ik op de mode knop druk, dan schakelt hij tussen Snelheids-regelsysteem en Snelheidsbegrenzer. Heb verder aan de voorkant zo'n radar in de grill zitten.
terug gaan! Want het zit er niet op dan. In je bestuurdershulpsystemen menu in je navi scherm, daar moet ACC instellingen staan. Staat het er niet tussen, dan heb je het niet.

• nico445
Rainesh schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 22:22:
[...]

terug gaan! Want het zit er niet op dan. In je bestuurdershulpsystemen menu in je navi scherm, daar moet ACC instellingen staan. Staat het er niet tussen, dan heb je het niet.
Thanks zal morgen nog eens ff in de navi kijken maar ben er bang voor inderdaad. Is dat nog iets wat ingebouwd, of aangezet kan worden?

• Rainesh
nico445 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 23:17:
[...]

Thanks zal morgen nog eens ff in de navi kijken maar ben er bang voor inderdaad. Is dat nog iets wat ingebouwd, of aangezet kan worden?
inbouwen, goedkoop is het zeker niet.

• nico445
Rainesh schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 23:47:
[...]

inbouwen, goedkoop is het zeker niet.
Nouja dan kan ik dat als optie daar neerleggen in ieder geval. Bedankt voor de info

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vallen parkeerkunsten ook onder de Seats?

De parkeersensoren hadden toen al enige tijd een deadline zeg maar :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Exorcist schreef op maandag 1 juni 2020 @ 00:23:
Vallen parkeerkunsten ook onder de Seats?

[Afbeelding]

De parkeersensoren hadden toen al enige tijd een deadline zeg maar :+
Het is maar goed dat je buurman geen trekhaak heeft :)
Mooie kleur wagen heb je trouwens!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LogiZ5500
Ik overweeg om zelf een trekhaak te gaan monteren op mijn Leon ST FR eind 2015. Het schijnt dat je auto voorbereid kan zijn of niet. Is dit na te gaan zonder de bekleding in de kofferbak weg te halen?
Iemand dit al wel eens gedaan en hier ervaring mee?
Ik heb een OBD11 voor het coderen.

[Voor 5% gewijzigd door LogiZ5500 op 01-06-2020 11:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:27
Wat vinden jullie van de stoelen in de laatste Seat Ibiza? Er zit geen lendensteun instelling op dus ik vroeg me af of ze op langere afstanden goed blijven zitten?

Ik neem aan dat je sowieso voor de sportstoelen moet gaan.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 00:19
LogiZ5500 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:39:
[...]

Er zit echter wel een trekhaak op die andere auto. Zag hem ook snel over het hoofd. :9
Strider schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:53:
Wat vinden jullie van de stoelen in de laatste Seat Ibiza? Er zit geen lendensteun instelling op dus ik vroeg me af of ze op langere afstanden goed blijven zitten?

Ik neem aan dat je sowieso voor de sportstoelen moet gaan.
Ik heb de Seat Ibiza FR (2018) en vind de stoelen voor langere ritten echt niet geschikt, je gaat dat wel voelen. Ik voelde zelf voornamelijk bij de billen na een lange rit (bij alles langer dan 1 uur).

Mijn website

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

LogiZ5500 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 11:39:
[...]

Die Ibiza (van m;n vrouw) heeft er zeker wel één, kijk nog 's goed :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LogiZ5500
Exorcist schreef op maandag 1 juni 2020 @ 18:43:
[...]

Die Ibiza (van m;n vrouw) heeft er zeker wel één, kijk nog 's goed :+
Haha nu zie ik t. Strakke parkeerkunsten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:27
Cerenas schreef op maandag 1 juni 2020 @ 14:25:
[...]

Er zit echter wel een trekhaak op die andere auto. Zag hem ook snel over het hoofd. :9

[...]

Ik heb de Seat Ibiza FR (2018) en vind de stoelen voor langere ritten echt niet geschikt, je gaat dat wel voelen. Ik voelde zelf voornamelijk bij de billen na een lange rit (bij alles langer dan 1 uur).
Oke, en je hebt dit dus zelfs met de sportstoelen?

Toevallig de onderstaande? Naar die uitvoering was ik iig aan het kijken.

[Voor 16% gewijzigd door Strider op 02-06-2020 00:15]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 00:19
Strider schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 00:11:
[...]

[Afbeelding]
Nee, ik heb de standaard uitvoering van de stoelen (niet de suede look), maar het enige verschil zover ik weet is dat de bekleding dus een suedo look krijgt en zitten ze verder hetzelfde.

Mijn website

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adwin84
Maikel64 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:15:
[...]

De mijne in week 2 en week 26 dus de verwachte levering. Het scheelt wel dat per 1 juni de fabriek weer op volle kracht draait, nu slechts op 2/3.

[...]

De mijne 12 januari. Dus dan zou de 2e week van juli nog wel aardig kunnen kloppen.
Ik heb bericht gehad van de leasemaatschappij. 1 augustus staat de auto klaar :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KoningL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:51
Strider schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 00:11:
[...]

[Afbeelding]
Cerenas schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:52:
[...]

Nee, ik heb de standaard uitvoering van de stoelen (niet de suede look), maar het enige verschil zover ik weet is dat de bekleding dus een suedo look krijgt en zitten ze verder hetzelfde.
het blijft subjectief. Ik heb de Ibiza FR 2019 versie, volgens mij zijn de stoelen hetzelfde als bij 2018 (ik heb dus ook de niet-suéde), maar ik vind ze juist heerlijk zitten, voor mij de belangrijkste reden om de FR te nemen.
Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True