Dat van die gesplitste gebieden viel mij idd ook op. Ik wil zowel Denemarken/Zweden als Frankrijk bijvoorbeeld. Dat kan kennelijk niet.alteaxl schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:53:
[...]
Hallo
Ik heb zelf de Arona van december 2018 met een kaart van West Europa die is bijgeleverd door de dealer waarop de doos staat TomTom van de SD kaart. De update op de Seat site is waarschijnlijk nog van Naftec.
Op de site van Seat staan alleen maar deel stukken en komt niet overeen met de SD kaart in de auto.
De Seat site loopt op dit punt achter met de werkelijkheid en ook hierover uitgebreid met de klantenservice gesproken zonder resultaat. Op dit punt is de klantenservice een drama en ze weten niet waar ze over praten. Kijk eens even hier voor meer info :
YouTube: Seat Ateca - kurz erklärt: #19 Mapcare Update Navigationssystem ohne... wat laat zien dat je inderdaad beter de VW site kan gebruiken die levert namelijk wel heel West Europa.
Succes ermee
Ben nu de VW aan het downloaden. Ben benieuwd of het werkt.
[edit] en het werkt
Binnenkort maar es checken of deze meer up-to-date is. Bij degene waarmee mijn auto geleverd was klopte er bijv. niks meer van de A1/A9.
[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 13-03-2019 20:46 ]