Afgelopen vrijdag een Seat Ibiza ST 1.2 TDI uit 2012 gekocht. Eerste auto

Hij krijgt nu nog een kleine beurt en geurbehandeling, a.s. donderdag kan ik 'm ophalen.
Hij heeft nog de fabrieksradio aan boord, dus ben me nu aan het oriënteren op navigatie (Android-unit van XTRONS o.i.d.), telefoonhouders etc. Ben er nog niet helemaal over uit wat het precies gaat worden, maar denk dat ik gewoon voor een reguliere telefoonhouder ga en 'm via een bluetooth-aux-stick verbind met de auto.
Zit nu dus te kijken naar mogelijkheden om 'm te bevestigen:
- Met een houder op het ventilatierooster. Kan in een klem of (mijn persoonlijke voorkeur) met magneet en ijzerplaatje in je telefoonhoes. Is het goedkoopst, maar wellicht ook het meest instabiel met makkelijk te bewegen ventilatiekleppen. Die zakken wellicht snel naar beneden, waarop de telefoon niet zo stabiel zit.
- Met een Brodit-houder gemonteerd op het dashboard. Zal wat stabieler zitten, maar wel één nadeel: (véél) duurder.
- Met een houder bovenop het dashboard gemonteerd, ook dan met magneet of in een clip. Met dubbelzijdig plakband van 3M o.i.d.? Die schijnen niet altijd even goed te blijven plakken.
- Met een houder op het glas: heeft niet mijn voorkeur i.v.m. beperking van gezichtsveld en wat rommelig uiterlijk.
Wat zouden jullie doen? Ervaringen met telefoonhouders op de ventilatiekleppen van de Ibiza?