Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

bobsquad schreef op donderdag 30 april 2015 @ 01:22:
Hier ook nog eentje spel tussen 1991 en 1993 en je was een vrouw en het leek op keen/duke nukem en had iets weg van een jungle setting dat je appels of iets voor healt had en als wapen iets van een werp ding had en vaak had je slangen als tegenstander.
Pitfall \o/dat is geen vrouw.

[ Voor 3% gewijzigd door Pathogen op 30-04-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wildfire schreef op donderdag 30 april 2015 @ 01:54:
[...]

Klinkt als Jill of the Jungle. Komt uit dezelfde periode als Good Ol' Duke, heeft een vrouw in de hoofdrol, heeft appels voor health en ja, de jungle zit al in de naam :)

[afbeelding]
Dat is hem thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Na een dagje in het MS-DOS internet archive rond te hebben gehangen, komen er steeds meer spellen terug uit mijn herinneringen.

Van één spel krijg ik niet boven water hoe het zou moeten heten.

Het was een spel waarbij je als handelaar tussen een aantal steden kon rondvaren in je schip. In de desbetreffende steden kon je handelswaren kopen en verkopen. Als ik me goed herinner was één van de steden Riga. Het had een middeleeuwse of gouden eeuwse vibe, maar heel helder kan ik het me niet meer voor de geest halen.

Een erg summiere beschrijving en ik heb ook niet het idee dat het een echt bekend spel is, maar misschien doet iemand van jullie het een belletje rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Reynouts schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:34:
Na een dagje in het MS-DOS internet archive rond te hebben gehangen, komen er steeds meer spellen terug uit mijn herinneringen.

Het was een spel waarbij je als handelaar tussen een aantal steden kon rondvaren in je schip. In de desbetreffende steden kon je handelswaren kopen en verkopen. Als ik me goed herinner was één van de steden Riga. Het had een middeleeuwse of gouden eeuwse vibe, maar heel helder kan ik het me niet meer voor de geest halen.

Een erg summiere beschrijving en ik heb ook niet het idee dat het een echt bekend spel is, maar misschien doet iemand van jullie het een belletje rinkelen?
1869?

http://www.oldschoolapps....ation-games/615-game-1869

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Het is niet precies het spel wat ik bedoel, maar lijkt er veel op. In deze hoek moet ik het zoeken. Wellicht leidt het tot nieuwe leads. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 23:00

Khaine

Python liefhebber

Reynouts schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:34:

Patrician wellicht?

[EDIT]
En anders Port Royale?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Khaine schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:22:
[...]

Patrician wellicht?

[EDIT]
En anders Port Royale?
Dit zijn ze niet.

Het was ook niet echt een spel waarbij je huizen kon bouwen en je schepen kon verplaatsen of iets in die vorm. Je kon ook niet rondlopen met poppetjes, het was heel basic. In elke stad/dorp was een dorpsplein, waar je dingen kon bekijken en een markt waar je waren kon verhandelen. In de verschillende steden waren bepaalde waren goedkoper en zo kon je alles kopen en verkopen.

Ik wou dat ik het nog duidelijker in mijn hoofd had, maar het is al erg lang geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

Reynouts schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:09:
[...]

Dit zijn ze niet.

Het was ook niet echt een spel waarbij je huizen kon bouwen en je schepen kon verplaatsen of iets in die vorm. Je kon ook niet rondlopen met poppetjes, het was heel basic. In elke stad/dorp was een dorpsplein, waar je dingen kon bekijken en een markt waar je waren kon verhandelen. In de verschillende steden waren bepaalde waren goedkoper en zo kon je alles kopen en verkopen.

Ik wou dat ik het nog duidelijker in mijn hoofd had, maar het is al erg lang geleden!
Heb geen suggesties, maar dit doet me heel erg denken aan allerlei verschillende trading-spelletjes. Zo had ik vroeger ergens een spelletje waar je in verschillende steden verschillende drugs kon verhandelen etc. Dat was dan echter weer een programmeeroefening, gebaseerd op nog zo'n spel.

Misschien hier:
http://www.mobygames.com/...hant-trade-oriented-games

EDIT: dit lijkt me wel redelijk passen:
http://www.mobygames.com/game/uncharted-waters

[ Voor 4% gewijzigd door Pathogen op 06-05-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

klinkt als
Merchant Prince of de remake ervan: Machiavelli the Prince

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:31

Standeman

Prutser 1e klasse

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Pathogen schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:55:
[...]

Heb geen suggesties, maar dit doet me heel erg denken aan allerlei verschillende trading-spelletjes. Zo had ik vroeger ergens een spelletje waar je in verschillende steden verschillende drugs kon verhandelen etc. Dat was dan echter weer een programmeeroefening, gebaseerd op nog zo'n spel.

Misschien hier:
http://www.mobygames.com/...hant-trade-oriented-games

EDIT: dit lijkt me wel redelijk passen:
http://www.mobygames.com/game/uncharted-waters
Super bedankt voor het overzicht, hierin heb ik hem gevonden!

Het was "The Patrician"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Reynouts schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:39:
[...]

Super bedankt voor het overzicht, hierin heb ik hem gevonden!

Het was "The Patrician"
Que? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Sorry Khaine, nu bekijk jouw reactie weer, toen ik op die namen googleden kwam ik op een onbekende game voor mij uit, waarvan ik nu zie dat dat een nieuwer deel van het spel was.. |:(

Credits voor jou dus! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Reynouts schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:10:
[...]

Sorry Khaine, nu bekijk jouw reactie weer, toen ik op die namen googleden kwam ik op een onbekende game voor mij uit, waarvan ik nu zie dat dat een nieuwer deel van het spel was.. |:(

Credits voor jou dus! _/-\o_
Ha nou daar ging het niet om hoor :) . Vond het alleen wel frappant dat je heel triomfantelijk meldde dat je hem eindelijk gevonden had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Ik ben er in elk geval erg blij mee dat ik het antwoord heb!! Thanks.

Nostalgie gevoelens zijn moeilijk te overtreffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een pcgame die ik zo ongeveer een jaar of 10/12 geleden eens gehuurd had bij de bibliotheek. Ik weet nog dat het spel zich afspeelde in de jaren 70 veel hippies flower power en kleur! Volgens mij ging het over een meisje die iets moest uitzoeken. Wat weet ik niet meer. Ze moest allemaal winkels enz af om aan meer informatie te komen! Ik weet het is heel vaag maar ik zou heel graag dit spel weer eens terug zien maar kan zelf niets vinden hierover op internet!
Hopelijk iemand hier die weet welke ik bedoel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:50:
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een pcgame die ik zo ongeveer een jaar of 10/12 geleden eens gehuurd had bij de bibliotheek. Ik weet nog dat het spel zich afspeelde in de jaren 70 veel hippies flower power en kleur! Volgens mij ging het over een meisje die iets moest uitzoeken. Wat weet ik niet meer. Ze moest allemaal winkels enz af om aan meer informatie te komen! Ik weet het is heel vaag maar ik zou heel graag dit spel weer eens terug zien maar kan zelf niets vinden hierover op internet!
Hebben we het hier over een point-and-click spel? Of misschien een ander soort?

Kun je het platform nog herinneren? Windows 98, of misschien een console of iets (lijkt mij sterk aangezien je het spel bij de bieb leende maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:50:
Hallo allemaal,

The Blackwell Legacy misschien of de freeware voorganger daarvan The Bestowers of Eternity.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Laatst online: 13:53
Volgens mij een zeer oude spel en speelde ik dit nog op een 386 of misschien zelfs daarvoor. Als ik goed herinner stond het op een 5,25" floppy, maar dat even terzijde.

Het is een soort van platformspel (2D). In eerste instantie ben je een soort van kanon dat een net af kan schieten en een klein stukje kunt springen. Met dat net moet je dieren vangen die je gebruikt om bijvoorbeeld hoger te springen, of gat te laten graven. Dit heb je nodig om alle onderdelen van een nieuwe robot te vinden en volgens mij was dat een spin. Met die spin (kon omhoog vallen?) kun je uitendelijk een gebeid betreden waar je niet kan komen als je nog dat kanon bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
MRIdev schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:00:
Volgens mij een zeer oude spel en speelde ik dit nog op een 386 of misschien zelfs daarvoor. Als ik goed herinner stond het op een 5,25" floppy, maar dat even terzijde.

Het is een soort van platformspel (2D). In eerste instantie ben je een soort van kanon dat een net af kan schieten en een klein stukje kunt springen. Met dat net moet je dieren vangen die je gebruikt om bijvoorbeeld hoger te springen, of gat te laten graven. Dit heb je nodig om alle onderdelen van een nieuwe robot te vinden en volgens mij was dat een spin. Met die spin (kon omhoog vallen?) kun je uitendelijk een gebeid betreden waar je niet kan komen als je nog dat kanon bent.
Dat moet Spiderbot zijn, denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
Inderdaad! Dank daarvoor :)

Edit: Ik kende het onder de naam Arac http://www.old-games.com/download/2867/spiderbot-a-k-a-arac

[ Voor 18% gewijzigd door MRIdev op 20-05-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
Al wat gezocht op meerdere sites met behulp van screenshots maar kan de volgende platformer niet vinden. Dit keer wel een vage beschrijving.

Het gaat dus om een 2D platform spel en wederom oud. Volgens mij op 4 kleuren cga dat ik het gespeeld heb. Als ik diep graaf kom ik tot de volgende beschrijving. Je speelde met een (Aziatisch?) mannetje met een witte (blote) bovenkant en een roze broek. Je kon powerups verzamelen en twee staan me daar nog van bij. De eerste was een lange trap die in eerste instantie boven buiten je scherm ging. Natuurlijk kon je erin klimmen. Deze powerup had een vervelende "bug" als je de trap plaatste terwijl je gehurkt zat was die niet meer bruikbaar en kon je hem niet meer oppakken.
De tweede powerup was volgens mij erg zeldzaam en daarmee kon je schieten met een soort roze vlammen.

Verder staat me weinig meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Dat roze zal allemaal wel komen omdat je het in CGA speelde ;)

Deze is erg lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:00

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat klinkt wel bekend.. Big Top?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
Reynouts schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:23:
Dat roze zal allemaal wel komen omdat je het in CGA speelde ;)

Deze is erg lastig!
Dat dacht ik al ;).

Het is niet Big Top. Het spel was een side scholier en grafisch toch wel wat verder dan big top. Misschien zelfs wel gemaakt voor ega. Daarnaast was de enige trap diegene die je bij je had. Daarmee kom je bijvoorbeeld ook power-ups vinden die boven je scherm/gezichtsveld zweefde.

[ Voor 49% gewijzigd door MRIdev op 22-05-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee deze zijn het helaas niet het was dat ik me herrinerde vrij goed kwa kwaliteit (in die tijd) zoiets als sims 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaine schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:49:
[...]

Hebben we het hier over een point-and-click spel? Of misschien een ander soort?

Kun je het platform nog herinneren? Windows 98, of misschien een console of iets (lijkt mij sterk aangezien je het spel bij de bieb leende maar toch).
Ik weet het niet meer precies maar volgens mij wel. Wat ik me nu wel weer herriner is dat het volgens mij afspeelde in san fransico in de jaren 70 omdat er trams inzaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Ik weet het niet meer precies maar volgens mij wel. Wat ik me nu wel weer herriner is dat het volgens mij afspeelde in san fransico in de jaren 70 omdat er trams inzaten!
Niet toevallig Syberia ? Is niet in San Francisco maar zeker wel veel te doen met een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRIdev schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:05:
[...]

Niet toevallig Syberia ? Is niet in San Francisco maar zeker wel veel te doen met een trein.
Nee helaas is dat hem ook niet!
Het was echt een heel kleurrijk spel met graffiti op de muren met peace tekens enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:55:
[...]
Nee helaas is dat hem ook niet!
Het was echt een heel kleurrijk spel met graffiti op de muren met peace tekens enz
Is het iets wat lijkt op de Nancy Drew series?

Nancy Drew: Last Train to Blue Moon Canyon bijvoorbeeld?

[EDIT]
Verder voldoet 1954 Alcatraz wel een beetje aan de specificaties, maar die is in 2013 gereleased, dus dat kon je waarschijnlijk 10/12 geleden niet hebben geleend.

[ Voor 20% gewijzigd door Khaine op 28-05-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zoek de naam van een spel waarvan ik me herinner dat het op een ruimtebasis afspeelt. Je managed de basis met ongetrainde, luie en vreemde astronauten. Wat je moest doen en of het leuk was weet ik niet meer :)

Ik heb gezocht, maar kan niet iets goed vinden voor "ongetraind, lui en vreemd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-09 13:01
Sendy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 00:29:
Ik zoek de naam van een spel waarvan ik me herinner dat het op een ruimtebasis afspeelt. Je managed de basis met ongetrainde, luie en vreemde astronauten. Wat je moest doen en of het leuk was weet ik niet meer :)

Ik heb gezocht, maar kan niet iets goed vinden voor "ongetraind, lui en vreemd."
Is het een oud spel? Google komt met veel zoektermen aanzetten met Spacebase DF-9

Kan dat het mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
ietso schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:10:
[...]

Is het een oud spel? Google komt met veel zoektermen aanzetten met Spacebase DF-9

Kan dat het mogelijk zijn?
Ik gok dat het zo'n 15 jaar oud moet zijn. Spacebase DF-9 lijkt wel op wat ik me herinner, maar is te nieuw.

Nu met nieuwe zoektermen opnieuw gezocht. Ik denk dat 't Wikipedia: Space Colony (video game) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaine schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:27:
[...]

Is het iets wat lijkt op de Nancy Drew series?

Nancy Drew: Last Train to Blue Moon Canyon bijvoorbeeld?

[EDIT]
Verder voldoet 1954 Alcatraz wel een beetje aan de specificaties, maar die is in 2013 gereleased, dus dat kon je waarschijnlijk 10/12 geleden niet hebben geleend.
Volgens mij lijkt het wel een beetje op die eerste! Maar het is hem niet! Het was echt met hippies! En de trams waren ook kleurrijk besmeurd met graffiti! Ik kan ook gewoon niets via google over het spel vinden! Ik weet veel ook niet meer omdat het zolang geleden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InferisDCB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08-2020
Hoi en Hallo,

Gisteren in een nostalgische-Retro-bui ;) (heb je soms).

Tijdens Carmageddon en later NFS Road Challenge, dacht ik aan een spel die ik zelf nooit heb kunnen spelen; alleen een PC-DEMO, en die liep ook niet goed.

Als ik het goed herinner was het een shooter, met adventure elementen. Ergens uit de jaren 90.
Grootste aanknooppunt was de regel die je te horen krijgt na het sterven.
In een valse vrouwelijke treiterende manier: "If at first you don't succeed; try, try it again".

Iemand enig idee welk spel dit was?

Bij voorbaad dank _/-\o_

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Volgens mij lijkt het wel een beetje op die eerste! Maar het is hem niet! Het was echt met hippies! En de trams waren ook kleurrijk besmeurd met graffiti! Ik kan ook gewoon niets via google over het spel vinden! Ik weet veel ook niet meer omdat het zolang geleden is!
Was het niet startopia?

Ik ben ook op zoek naar een game, het is een 3D shooter uit de wolfenstein/doom generatie. Je bent een klein kind in een soort landhuis met rijke kleuren, waar spoken/skeletten en dergelijke in rondlopen. Zelf loop je (als ik het goed herinner) met een waterpistool rond.

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 01-06-2015 14:10 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Magic schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een game, het is een 3D shooter uit de wolfenstein/doom generatie. Je bent een klein kind in een soort landhuis met rijke kleuren, waar spoken/skeletten en dergelijke in rondlopen. Zelf loop je (als ik het goed herinner) met een waterpistool rond.
Monster House?

[ Voor 8% gewijzigd door Flex0r op 01-06-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Helaas, die is te nieuw, ik zit te zoeken naar een game van halverwege jaren 90, met graphics die misschien net iets beter waren dan wolfenstein.

Dankzij de mobygames filter toch zelf gevonden :D

Nitemare 3D

[ Voor 31% gewijzigd door Magic op 01-06-2015 14:47 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Magic schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:38:
Helaas, die is te nieuw, ik zit te zoeken naar een game van halverwege jaren 90, met graphics die misschien net iets beter waren dan wolfenstein.

Dankzij de mobygames filter toch zelf gevonden :D

Nitemare 3D
Ah juist ik heb weer half gelezen zie ik. O-)
Mooi dat je hem toch gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 16:14

tornado61

jupiter deus est

Hallo allemaal, 2 jaar geleden heb ik onderstaande vraag gesteld, het heeft toen helaas niets opgeleverd, ik hoop dat er dit keer misschien iemand is die het wel weet... Destijds werd Clonks, Fury of the Furries en Supaplex gesuggereerd, dit was helaas onjuist.

ik ben op zoek naar een spel dat ik inmiddels 8 á 9 jaar geleden altijd speelde op de pc,
ik heb het gekocht bij de Marskramer (destijds lagen ze altijd in een mand bij de kassa voor een spotprijs) en het zat in een kartonnen vierkant hoesje,
het spel was een beetje 'lemmings' achtig maar dan met wat betere graphics, je was een geel poppetje met een bijltje of ander gereedschap dat zich een weg naar gekleurde balltetjes moest graven, op ten duur (na een paar levels) kon je ook vijanden tegenkomen
het spel was in 2D en net zoals in lemmings bekeek je het van voren.
Ik meen me te herinneren dat is het speelde op windows 95 en 98.

ik hoop dat iemand weet hoe dit spel heet, ik zou het graag nog eens willen spelen ;)

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Speelde het een beetje als Dig Dug en supaplex? Met andere woorden, zat je "ingesloten" met aarde en kon je graven welke kan je ook op bewoog?
Of was het meer een platformer zoals Crystal Caves en met open ruimtes zoals lemmings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:34
Het doet mij denken aan Boulder Dash, maar dat is ouder. Wellicht een variatie van?

Linkje naar google images "Boulder Dash"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61

tornado61

jupiter deus est

Khaine schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:40:
[...]

Speelde het een beetje als Dig Dug en supaplex? Met andere woorden, zat je "ingesloten" met aarde en kon je graven welke kan je ook op bewoog?
Of was het meer een platformer zoals Crystal Caves en met open ruimtes zoals lemmings?
Het was meer een platformer zoals Crystal Caves of Lemmings, helaas is het overigens geen van beide. De hoofdpersoon was een geel bolletje zonder benen met een soort vogelbek/hoekneus
eltweako schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:16:
[...]

Het doet mij denken aan Boulder Dash, maar dat is ouder. Wellicht een variatie van?

Linkje naar google images "Boulder Dash"
Boulder Dash is het helaas ook niet, het poppetje had dus geen benen. Voor mijn gevoel was de omgeving kleurrijker dan dit met veel groen en geel.

[ Voor 34% gewijzigd door tornado61 op 07-06-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39
Klinkt een klein beetje als Toki Tori, maar die is pas in 2010 uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Heb je wellicht een screenshot op google van een game die de zelfde "stijl" heeft? Dan kunnen we wellicht wat beter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Rockford misschien?
http://www.uvlist.net/game-106276-Rockford+The+Arcade+Game
http://www.abandonia.com/...rd+-+the+arcade+game.html
(ik had over de beschrijving van het mannetje gelezen :$ )

[ Voor 14% gewijzigd door Wilibrord op 07-06-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61

tornado61

jupiter deus est

eltweako schreef op zondag 07 juni 2015 @ 23:02:
Heb je wellicht een screenshot op google van een game die de zelfde "stijl" heeft? Dan kunnen we wellicht wat beter zoeken.
Toki Tori is een goed uitgangspunt wat kleurstelling betreft. Overigens is het ook geen oudere versie van de game.

In de game was het de bedoeling dat je een weg naar beneden werkte, door middel van een bijl kon je op bepaalde plekken op de verdieping door een blok heen hakken waardoor je weer op een lagere verdieping kwam. Volgens mij moest je dit ook allemaal goed timen omdat je anders op de tegenstander in liep. Ik meen mij ook te herinneren dat er meerdere karakters mogelijk waren om te spelen die je in de juiste volgorde in moest zetten om beneden te komen, hoewel het ook kan dat ik het nu verwar met lemmings...
Rockford ziet er wat oud uit en in de game die ik bedoel viel het mannetje naar beneden als er ergens een gat was. Ik zou de game die ik bedoel plaatsen tussen '95 en '00

[ Voor 21% gewijzigd door tornado61 op 07-06-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Het lijkt me niet eggbert te zijn? linkje
vraag het toch maar voor de zekerheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Diggers misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InferisDCB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08-2020
InferisDCB schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:15:
Hoi en Hallo,

... een spel die ik zelf nooit heb kunnen spelen; alleen een PC-DEMO, en die liep ook niet goed.

Als ik het goed herinner was het een First-Person shooter, met adventure elementen. Ergens uit de jaren 90.
Grootste aanknooppunt was de regel die je te horen krijgt na het sterven.
In een valse vrouwelijke treiterende manier: "If at first you don't succeed; try, try it again. Hahahahaha".

Iemand enig idee welk spel dit was?

Bij voorbaad dank _/-\o_

Danny
Misschien was het wel Requiem Avenging Angel.
YouTube: Requiem: Avenging Angel - Intro

Zelf heb ik alleen een keer een rioolbuis gezien, heb dus weinig aanknopingspunten :( .

Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61

tornado61

jupiter deus est

eltweako schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Het lijkt me niet eggbert te zijn? linkje
vraag het toch maar voor de zekerheid 8)7
Eggbert komt wel aardig in de buurt, het zou een spel kunnen zijn waarop eggbert gebaseerd is. Heb even rondgezocht maar kon niks gerelateerds vinden op google....
nee helaas ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik zoek een spel dat ik waarschijnlijk eind jaren 90 speelde, wat ik er nog van weet is dat het een space rts (vermoedelijk rts iig) was waarbij je met je vloot van planeet naar planeet kon vliegen en als je daar een space battle had gewonnen je nog met tanks een grond aanval op een stad moest uitvoeren. Ook weet ik nog dat er naast de normale buitenaardse rassen er ook 1 ras was dat veel sterker was dan alle anderen en waar je in het begin weinig anders tegen kon doen dan vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Master of Orion 2 of misschien Star Control 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:30
Ik zoek het volgende:

Wat ik me kan herinneren is dat ik dit spel voor het eerst heb gespeeld midden jaren 90. Je begint (denk dat ik het eerste level in ieder geval heb gespeeld) in een slaapkamer van persoon. Deze persoon zie je ook en door middel van point and click kon je door de kamer navigeren. In de kamer lagen verschillende items die je uiteindelijk kon combineren tot een ander item. Wat ik me verder kan herinneren is dat je uiteindelijk met deze items/gecombineerde items je de kamer via het raam kan verlaten.

It's not much, maar ik hoop dat iemand dit herkent en me aan de naam van deze game kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Klinkt bekend. Zit je opgesloten in een mental hospital? Point and click adventure was het, via het raam ontsnap je om even verder op op de gang te komen. Je moest dan de bewakers ontwijken.

Zal ergens begin jaren 90 geweest zijn. Behoorlijk indrukwekkend voor mijn leeftijd toen. Heb me suf gegoogled maar kan hem niet meer vinden, maar hij is hier al eens voorbij gekomen dus zal zo wel genoemd worden.

Countdown dus:

YouTube: Countdown @ xtcabandonware.com

[ Voor 13% gewijzigd door EvaluationCopy op 16-06-2015 13:34 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32

BoGu5

hmmmz

Is het deze? Wikipedia: Runaway: A Road Adventure

En op youtube: YouTube: let's play Runaway a road adventure 1: saving Gina

Wel iets later tijdvak dan je schetst...

[ Voor 31% gewijzigd door BoGu5 op 16-06-2015 13:35 ]

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Standeman schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:56:
Master of Orion 2 of misschien Star Control 2?
Nee beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Seoulsfinest schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:09:
Ik zoek het volgende:

Wat ik me kan herinneren is dat ik dit spel voor het eerst heb gespeeld midden jaren 90. Je begint (denk dat ik het eerste level in ieder geval heb gespeeld) in een slaapkamer van persoon. Deze persoon zie je ook en door middel van point and click kon je door de kamer navigeren. In de kamer lagen verschillende items die je uiteindelijk kon combineren tot een ander item. Wat ik me verder kan herinneren is dat je uiteindelijk met deze items/gecombineerde items je de kamer via het raam kan verlaten.

It's not much, maar ik hoop dat iemand dit herkent en me aan de naam van deze game kan helpen.
Klinkt als Normality :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 11:30
Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik zoek een spel voor waarschijnlijk de amiga (kan ook c64 geweest zijn) waar je een patroon kreeg van 3x3 vakjes, welke zwart/rood gevuld waren. Het speelveld bestond uit allemaal rood/zwarte vakjes, waar je dit patroon dmv een vierkant moest matchen.
Dit was volgens mij de easy mode, en als je een niveau moeilijker speelde werden de blokjes kleiner.

Wie o wie helpt me uit de brand? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

1shot1kill schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:50:
Ik zoek een spel dat ik waarschijnlijk eind jaren 90 speelde, wat ik er nog van weet is dat het een space rts (vermoedelijk rts iig) was waarbij je met je vloot van planeet naar planeet kon vliegen en als je daar een space battle had gewonnen je nog met tanks een grond aanval op een stad moest uitvoeren. Ook weet ik nog dat er naast de normale buitenaardse rassen er ook 1 ras was dat veel sterker was dan alle anderen en waar je in het begin weinig anders tegen kon doen dan vluchten.
Vanuit de bschrijving lijkt dit een beetje op Imperium Galactica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Khaine schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:34:
[...]

Vanuit de bschrijving lijkt dit een beetje op Imperium Galactica.
Ja dat is het! Bedankt!

Ik wist dat toen ik Galactic Civilizations tegen kwam op Steam dat de titel daar een beetje op moest lijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 12:38
Wij hadden vroeger (Windows 95) dus de jaren 96, 97 een pinball game met verschillende thema's, ik dacht een stuk of 6 4. Een daarvan was een ghost thema. Beetje sumiere omschrijving maar misschien weet iemand het over welke game ik het heb.

Een simpele Google query levert helaas niks op.

Themas:
  • Spooky
  • Party

[ Voor 9% gewijzigd door xzaz op 19-06-2015 13:47 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39
xzaz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:35:
Wij hadden vroeger (Windows 95) dus de jaren 96, 97 een pinball game met verschillende thema's, ik dacht een stuk of 6 4. Een daarvan was een ghost thema. Beetje sumiere omschrijving maar misschien weet iemand het over welke game ik het heb.

Een simpele Google query levert helaas niks op.

Themas:
  • Spooky
  • Party
Klinkt een beetje als Pinball Fantasies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 12:38
Lizard schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Klinkt een beetje als Pinball Fantasies
Held! _/-\o_ _/-\o_

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:48
Onbekend schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:52:
[...]

Volgens mij stond Word Rescue en Crystal Caves op de zelfde diskette. :)

Hier zie je zo'n paarse worm:
[afbeelding]
Secret agent Sam. Dat heb ik vroeger wat gespeeld zeg :p
hmm begin overigens te twijfelen inderdaad of dit niet keen is haha.

ik ben opzoek naar een spel van vroeger (dos tijdperk) het spel was een soort pacman, (Happertje) met bommen die konden vallen en je moest een soort driehoekjes verzamelen.. ik kom maar niet op de naam :(

[ Voor 26% gewijzigd door MisterEagle op 19-06-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabor
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:57
Hallo medetweakers! :D

Ik heb vroeger (als klein kindje) in 2004 een game gespeeld op mijn Windows 98 computer. De game stond op een cd van een '51 games op 2 cd's' collectie.

In de game moest je een wolkenkrabber beklimmen. Je kon vier karakters kiezen. (een vrouw, een aap en nog twee) Wanneer je was begonnen moest je proberen zo snel mogelijk boven te komen, maar tijdens het klimmen kon je ook spullen op je tegenstanders gooien. Als je daarmee klaar was ging je naar een soort arena. Dat was gewoon een blok zand waar je elkaar af moest proberen te slaan. Als dat gelukt was, was het spel voorbij.
Wat ik me verder nog herinner is dat het gedeelte bij de wolkenkrabber er heel veel donkere kleuren waren, maar dat was alles. Iemand die weet welk spel ik zoek?

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
dabor schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:34:
Hallo medetweakers! :D

Ik heb vroeger (als klein kindje) in 2004 een game gespeeld op mijn Windows 98 computer. De game stond op een cd van een '51 games op 2 cd's' collectie.

In de game moest je een wolkenkrabber beklimmen. Je kon vier karakters kiezen. (een vrouw, een aap en nog twee) Wanneer je was begonnen moest je proberen zo snel mogelijk boven te komen, maar tijdens het klimmen kon je ook spullen op je tegenstanders gooien. Als je daarmee klaar was ging je naar een soort arena. Dat was gewoon een blok zand waar je elkaar af moest proberen te slaan. Als dat gelukt was, was het spel voorbij.
Wat ik me verder nog herinner is dat het gedeelte bij de wolkenkrabber er heel veel donkere kleuren waren, maar dat was alles. Iemand die weet welk spel ik zoek?

Alvast bedankt :D
Rampage?
Crazy Climber?

[ Voor 75% gewijzigd door Flex0r op 10-07-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabor
Had ik al gezien! Maar helaas :S Crazy Climber lijkt er wel op, maar is het toch niet. Het vervelende is, ik zie de game (que beeld) helemaal voor me, maar kan het niet tekenen/beschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
MisterEagle schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:53:
[...]

ik ben opzoek naar een spel van vroeger (dos tijdperk) het spel was een soort pacman, (Happertje) met bommen die konden vallen en je moest een soort driehoekjes verzamelen.. ik kom maar niet op de naam :(
DIt klinkt als Supaplex: YouTube: Supaplex

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:48
Danku! ik herken het al aan de naam ja :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 15:50
Ik zoek een race game uit begin jaren 2000 gok ik. Het was een pc game. 1 level was in een gigantisch huis, maar wel met "normale" auto's. De rest van de levels waren volgens mij op normale schaal.
Ik had zelf testdrive in mijn hoofd, maar kan daar niet echt dat level in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:23
Ik dacht aan ReVolt maar dat zijn rc wagens en geen normale wagens. Was wel een geweldige race game imao :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
Het was inderdaad geen revolt. Volgens mij kon je kiezen tusse de typische muscle cars en de meer europese super cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Britske schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:08:
Ik zoek een race game uit begin jaren 2000 gok ik. Het was een pc game. 1 level was in een gigantisch huis, maar wel met "normale" auto's. De rest van de levels waren volgens mij op normale schaal.
Ik had zelf testdrive in mijn hoofd, maar kan daar niet echt dat level in vinden.
Topdown? Sidescrolling? In car? Sfeer? Hoe meer info, hoe makkelijker het zoeken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
Als ik plaatjes van Test drive 5 en 6 zie, dan lijkt dat er wel erg op, maar daar kan ik nergens van vinden dat ze een dergelijke track hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Britske schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:19:
Als ik plaatjes van Test drive 5 en 6 zie, dan lijkt dat er wel erg op, maar daar kan ik nergens van vinden dat ze een dergelijke track hadden.
Ik herhaal Standeman;
Topdown? Sidescrolling? In car? Sfeer? Hoe meer info, hoe makkelijker het zoeken is..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
Ik ging er vanuit dat mensen die het racespel wat ik zoek kennen, ook wel weten hoe Test Drive er uit ziet, maar goed.

Afbeeldingslocatie: http://img2.brothergames.com/screenshots/softimage/t/test_drive_6-269681-1249531665.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Britske schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:31:
Het was inderdaad geen revolt. Volgens mij kon je kiezen tusse de typische muscle cars en de meer europese super cars.
Zou het heel toevallig Speed Busters kunnen zijn? Ik herken dat huis niet als level maar het is ook wel echt lang geleden dat ik dat spel voor het laatst zag en in principe heb je daarin normale auto's en het spel heeft wel opvallende levels verder.

[ Voor 26% gewijzigd door Cyphax op 14-07-2015 11:00 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
Bedankt voor de hulp :) Maar helaas is dat hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Britske schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:07:
Om gewoon maar even wat race games rond die tijd te noemen, ze zijn het vast niet maar goed.
Viper Racing
Midnight Racing
Road Wars

[ Voor 67% gewijzigd door Flex0r op 14-07-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabor
*knip*

Edit: Ik moest ff wat beter opletten. hahahahahah sorry :P

[ Voor 82% gewijzigd door dabor op 14-07-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
dabor schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:18:
Had ik al gezien! Maar helaas :S Crazy Climber lijkt er wel op, maar is het toch niet. Het vervelende is, ik zie de game (que beeld) helemaal voor me, maar kan het niet tekenen/beschrijven.
Ook niet stiekem één van de andere delen uit de crazy climber serie?
http://www.mobygames.com/game-group/crazy-climber-series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik ben op zoek naar twee spelletjes van grofweg een jaar of 15+ geleden.

Spel 1 was een tactisch/puzzel spel. A lá 4 op een rij moesten er voor zover ik kan herinneren gekleurde ballen boven in een raamwerk/speelveld gegooid worden, die vervolgens in diverse gaten terecht kwamen om vervolgens op de juiste plek te komen. Snap je? 8)7 (Duidelijker kan ik het echt niet maken, te vaag in mijn geheugen)

Spel 2 was eigenlijk een kinder spel. Het was voor zover ik me kan herinneren heel basic 3D. Het heeft wat weg van Snake. Je was een soort slang achtig gedaante, bestaande uit bollen. Volgens mij kon dit Coop gespeeld worden en kon je bollen van elkaar af eten, maar dat weet ik niet meer zeker. De 'slang' was volgens mij gekleurd en de omgeving was landelijk.

Ik weet dat het allemaal niet heel duidelijk is, is voor mij ook behoorlijk wat jaartjes geleden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Britske schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:07:
RC Cars?

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabor
Hyper Crazy Climber lijkt qua kleuren wel een beetje, maar is het toch niet. Het was echt heel erg kort (10-30 minuten) en je had het uitgepeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
GeoffLx schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:43:

Spel 1 was een tactisch/puzzel spel. A lá 4 op een rij moesten er voor zover ik kan herinneren gekleurde ballen boven in een raamwerk/speelveld gegooid worden, die vervolgens in diverse gaten terecht kwamen om vervolgens op de juiste plek te komen. Snap je? 8)7 (Duidelijker kan ik het echt niet maken, te vaag in mijn geheugen)
(...)
Tubes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Hmm, nee is hem niet. Qua idee zit je in principe wel in de buurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik zoek al tijden een spel waarbij je een poppetjes was waarbij je ballen naar beneden moet gooien. In het speelveeld staan kubussen met pijltjes die naar links of rechts wijzen. Als je bal op zo'n kubus komt gaat de bal de richting op van het pijltje, en de pijl draait daarna om. Op die manier moet jij die ballen aan de onderkant van het scherm krijgen. Je kon dit met twee spelers spelen, 1 met rode ballen en 1 met blauwe ballen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Volgens mij heet dat Bolo ball.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Spel 2 was eigenlijk een kinder spel. Het was voor zover ik me kan herinneren heel basic 3D. Het heeft wat weg van Snake. Je was een soort slang achtig gedaante, bestaande uit bollen. Volgens mij kon dit Coop gespeeld worden en kon je bollen van elkaar af eten, maar dat weet ik niet meer zeker. De 'slang' was volgens mij gekleurd en de omgeving was landelijk.

Ik weet dat het allemaal niet heel duidelijk is, is voor mij ook behoorlijk wat jaartjes geleden. :)
Spel 2: Snake, Rattle 'n Roll ?

Wikipedia: Snake Rattle 'n' Roll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Onbekend schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:16:
Dude, you my friend, are a friggin hero.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Onbekend schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:16:
Haha! Die bedoelde ik ook!

Toppie.
Die slang op dat frontje lijkt inderdaad erg op de slang die ik in mijn hoofd heb. Echter zijn de gameplay screens heel anders dan ik bedoel. :P

[ Voor 53% gewijzigd door GeoffLx op 15-07-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online

Long shot, maar is het misschien Super Worms?
Worm opgebouwd uit bollen, en als je geraakt wordt door de ander verlies je een bol...

Soort Mariokart maar dan heel simpel. Hadden wij vroegah op een floppy bij de Bruna vandaan 8)

[ Voor 10% gewijzigd door EcoR op 17-07-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 02-10 14:26
EcoR schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Worm opgebouwd uit bollen, en als je geraakt wordt door de ander verlies je een bol...

Soort Mariokart maar dan heel simpel. Hadden wij vroegah op een floppy bij de Bruna vandaan 8)
Super Worms!! O+ Met zn tweeën op 1 toetsenbord tegen elkaar!! Good old times!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ewivis schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:11:
[...]

Super Worms!! O+ Met zn tweeën op 1 toetsenbord tegen elkaar!! Good old times!
En de grootste grap was dat wanneer je meer dan 3 toetsen tegelijk indrukte de besturing niet meer werkte. Flinke ruzies om dat spel gehad met m'n broer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 02-10 14:26
EcoR schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:12:
[...]

En de grootste grap was dat wanner je meer dan 3 toetsen tegelijk indrukte de besturing niet meer werkte. Flinke ruzies om dat spel gehad met m'n broer >:)
Ja klopt, je kan em nog registeren voor $12,50... stelletje afzetters haha!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
EcoR schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Juist! Dat is hem. Och, de nostalgische gevoelens komen gelijk naar boven bij het zien van de screenshots. Bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Bizar ook dat dit spel in 2003 nog een update heeft gekregen, terwijl het in 1995 is uitgebracht...Misschien eens horen of ze nog een hd-versie gaan uitbrengen ;)
Pagina: 1 ... 41 ... 72 Laatste