Het grote boten topic

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:06
Hebben jullie nog last van de droogte?

Voor mij betekent het de vakantie omgooien. Eigenlijk zou ik de route naar Arnhem varen en dan naar de Gelderse IJssel. Er is nog wel net genoeg om te varen, maar verschillende havens waar ik naartoe zou gaan zijn inmiddels te ondiep. Alternatieven zijn ook al lastiger geworden, de Maas heeft nog voldoende water maar sluizen draaien maar eens in de 2 uur. Van de rivier de kanalen op hebben ook al beperkingen. Bijvoorbeeld rondom Rotterdam, vanaf 5 augustus gaat de toegang van de rivier naar de binnenwateren volledig op slot vanwege de verzilting. Ook bij Spaarndam is er een forse beperking, slechts 3 keer schutten per dag, ook door verzilting. Bij Eefde is het Twentekanaal al dicht door te weinig water.

Er zijn nog wel mogelijkheden voor mij, maar het is wel zoeken naar goede routes. En elke dag kijken of er nieuwe stremmingen aangekondigd worden. Ik verwacht dat het nog wel erger gaat worden, er is nog geen substantiële regen verwacht.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22:24
In omgeving van onze thuishaven (Zwartsluis) geen problemen eigenlijk. Alles draait gewoon. Liggen nu in kampen, maar dat ligt vlak bij t ijsselmeer natuurlijk dus waterstand daar zal wel hoog gehouden worden.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | Laadpaal installateur, pb voor een offerte

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste