HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 136.067 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Stefano schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:17:
Ik kwam net deze leuke tweak tegen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=410731

Aanpassen naar 4 rijen ipv de standaard 3 (bijvoorbeeld in programs), de cab op page 2 werkt prima.
Al een tijdje bekend maar ik vind het er niet uitzien en werken. Dus bij mij blijft ie op 3 ipv 4!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 06:44
Ik ben hem kwijt. Had hem als testtoestel (5 weken) en heb hem afgekeurd. Omdat hier toch veel mensen vragen: Moet ik wel/niet kopen. Hierbij mijn ervaringen.

GPS
Werkt goed, is snel. Het apparaat wordt echter heet (dus niet warm) tijdens navigatie. Na 300 km navigeren richting Frankrijk was het ding zo heet geworden dat er niet meer opgeladen werd en dus de hoofdaccu leeggetrokken werd, waarna hij zichzelf uiteindelijk uitschakelde. Mijn N95 heeft zich vervolgens in Frankrijk onder nog veel warmere omstandigheden uitstekend gehouden in dezelfde houder op dezelfde plek in de auto.

Touchflow
Met ROM 1.37 vreselijk. Het werkt gewoon te traag. Waar de bediening van een IPhone gewoon werkt heb je bij Touchflow telkens het gevoel dat hij niks doet. Nadat ik touchflow vervangen had door Spb reageerde het toestel normaal, maar nog steeds niet supersnel.
Met ROM 1.93 is het wat beter, echter nog lang niet zo als bij de IPhone. Aangezien alle animaties eruit gehaald zijn is de fun van Touchflow ook zo goed als verdwenen.

Muziek
Fantastisch. Goed geluid, kan harder dan dat ik wil. Geen enkele ruis te horen. De bijgeleverde oortjes zijn slecht, maar dat is niet uniek in telefoonland.

Video
Vreselijk. Het scherm moet 640 x 480 kunnen weergeven. Geen enkele film haalt een acceptabele framerate. Alleen wanneer de resolutie teruggeschroefd wordt naar 640 x 360 met een bitrate van minder dan 750 is het enigzins om aan te zien. Het demo filmpje is trouwens 320 x 240

Accu
De accu gaat ongeveer een dag mee, wanneer je geen GPS, video gebruikt. Dan moet je wel mazzel hebben. Regelmatig kwam het voor dat 'iets' op de achtergrond bleef draaien waardoor de accu binnen 1,5 uur leeggetrokken werd. Meestal merkt je vanzelf dat dit het gebeurt, omdat je dan iets warms in de broekzak voelt worden. Met ROM 1.37 gebeurde dit vaak. Met ROM 1.93 heb te kort getest hiervoor.

Levensduur
Vrees ik het ergste voor. Het toestel wordt naar mijn idee te heet. Hete elektronica slijt snel en het is de elektronica die heet wordt. Niet de accu.

Verder nog
Regelmatig vastlopers. Er zijn dagen geweest dat ik meer dan 10 keer een softreset uitgevoerd heb. Zelfs mijn N95 had dat niet met de eerste ROM versie.

Voor zakelijk gebruik is deze telefoon ongeschikt. Als dure gadget is het wel een leuk ding. Zelf ben ik redelijk gadget geil, maar wil ik dit toetstel niet. Ik heb dus ook niet aan de baas gevraagd of ik het ding kon overnemen.

Daan

PS Ben ik uniek met deze ervaring of delen andere mijn mening??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203771

Beste Daan,

Daar word ik toch een beetje ongerust van, al is hij niet voor zakelijk gebruik bij mij.
Ik zal het uitleggen, ik heb een HTC S710 op een 2 jarig abonnement. Het toestel is vreselijk, folie laat los en toetsjes breken af. Ik ben hem meer dan beu, en daardoor heb ik na een half jaar al een zoektocht opgestart naar een leuke vervanger.

Nu heb ik de HTC Diamond eens gezien en geprobeerd. Ik vond het redelijk werken, de "lag" was minder dan die bij de S710 en het zag er goed uit. Ik ben een enorme gadget freak, en daardoor leek het een ideaal toestel.

Ik zal hem gewoon gebruiken voor bellen, smsen en eens in de 2 uur even mijn mail checken. GPS komt niet aan de orde bij mij. Video zal ik nooit gebruiken, en muziek soms. Het zal dus voornamelijk internet zijn wat ik gebruik, en gezien ik op dit moment met GPRS werk lijkt 3G me een verademing.

Denk je dat ik er dan goed aan doe de telefoon te nemen? Zou het een leuke vervanger zijn nu je weet wat ik ongeveer zoek? Ik kan een hoge korting krijgen gezien mijn werk me wilt toekomen en ik hoop dat HTC de 710 kan repareren en ik die dan nog voor een nette prijs kan verkopen.

Ik lees wel van iedereen dat hij met 1.93 nog wel een stuk vlotter is geworden (ik was van de 710 echt al veel lag en wachten gewend, dus opzich heb ik er niet zo'n probleem mee). Maar wat laat hij dan allemaal weg? De een heeft het over alleen de overgangen tussen de tabs, en de ander zegt dat er veel weg is?

Ik hoor er graag over, had hem bijna vandaag al besteld.

Gr. Martijn

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 203771 op 07-08-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Aanpassen naar 4 rijen ipv de standaard 3 (bijvoorbeeld in programs), de cab op page 2 werkt prima.
Wordt wel erggggg klein hoor... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
Anoniem: 203771 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:38:
Beste Daan,

Daar word ik toch een beetje ongerust van, al is hij niet voor zakelijk gebruik bij mij.
Ik zal het uitleggen, ik heb een HTC S710 op een 2 jarig abonnement. Het toestel is vreselijk, folie laat los en toetsjes breken af. Ik ben hem meer dan beu, en daardoor heb ik na een half jaar al een zoektocht opgestart naar een leuke vervanger.

Nu heb ik de HTC Diamond eens gezien en geprobeerd. Ik vond het redelijk werken, de "lag" was minder dan die bij de S710 en het zag er goed uit. Ik ben een enorme gadget freak, en daardoor leek het een ideaal toestel.

Ik zal hem gewoon gebruiken voor bellen, smsen en eens in de 2 uur even mijn mail checken. GPS komt niet aan de orde bij mij. Video zal ik nooit gebruiken, en muziek soms. Het zal dus voornamelijk internet zijn wat ik gebruik, en gezien ik op dit moment met GPRS werk lijkt 3G me een verademing.

Denk je dat ik er dan goed aan doe de telefoon te nemen? Zou het een leuke vervanger zijn nu je weet wat ik ongeveer zoek? Ik kan een hoge korting krijgen gezien mijn werk me wilt toekomen en ik hoop dat HTC de 710 kan repareren en ik die dan nog voor een nette prijs kan verkopen.

Gr. Martijn
Geen GPS en geen video gebruiken, dan vervallen een aantal van mijn negatieve ervaringen. Alleen de traagheid van het scherm is dan nog irritant. Collega van me vind het acceptabel. Ook hij wil hem alleen gebruken voor bellen en internetten. Internetten gaat in vergelijking met een toestel met een scherm van 320 * 240 erg lekker. De resolutie van 640 x 480 is dan erg plezierig. Hij zit nu al drie dagen te twijfelen of hij hem wil of niet.

Alleen dat heet worden van het ding zit mij niet lekker, maar dat gebeurt vooral tijdens en na GPS of video kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Beste Daan,

Ik lees wel van iedereen dat hij met 1.93 nog wel een stuk vlotter is geworden (ik was van de 710 echt al veel lag en wachten gewend, dus opzich heb ik er niet zo'n probleem mee). Maar wat laat hij dan allemaal weg? De een heeft het over alleen de overgangen tussen de tabs, en de ander zegt dat er veel weg is?

Gr. Martijn
Ach het inderdaad gewoon een gave gadget. Het hangt er echt vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Als je alleen maar wat belt, es em est, beetje mail checken, wat surfen, muziek luisteren en onderweg in de trein even een filmpje wilt bekijken, dan is ie gewoon prima. Als je m echter als een navigator, een standalone pc en dat soort dingen wilt gebruiken, dan zou ik m in ieder geval niet kopen. De levensduur van de batterij is inderdaad niet om over op te scheppen. Maar zoals ik al aangaf..bij "normaal" gebruik is het goed overkomen bij je collega's met zo n ding.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Tuut-Tuut schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:10:
[...]

Niet meer, htc site is aangepast en rom is niet meer te vinden, tenzij je de oude downloadpage nog ergens in je historie heb staan, wat jij laat zien is de buitenlandsesite van htc en niet de Nederlandse
Je hebt gelijk. Daar kan je de _HTC Touch Diamond_QMR_RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_
Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe
downloaden en die is in het Dutch. Wat was Dutch ook alweer?

http://www.htc.com/www/Su...px?p_id=133&cat=2&dl_id=2

[ Voor 6% gewijzigd door jerry_a op 07-08-2008 22:10 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42

Is inderdaad een goede tweak :) Is standaard op de T-Mobile MDA Vario IV. Staat sinds vorig deel ook in de FAQ, wijst naar m'n eerdere post :) Voor T-Mobile bezitters die juist niet 4 maar 3 kolommen willen: gewoon de hele map HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\IconConfig uit het register weghalen (ongetest, ik heb een Vodafone verbrand ding ;))

[ Voor 18% gewijzigd door DRvDijk op 07-08-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01 13:41
Ik heb sinds de eerste Rom update van HTC het probleem dat m'n headset icoon niet meer wordt weergegeven. Dit is op zich niet het grootste probleem, maar tijdens het bellen (met de bijgeleverde headset/oortjes) kan ik nu het volume niet meer aanpassen. Dit leidt tot een enorm aantal decibel dat uit m'n headset knalt en dit is dus niet meer naar beneden af te stellen met de toetsen aan de zijkant. (vooral lastig als m'n moeder belt :P) Met de officiele bijgeleverde firmware kon dit wel.

Bij de FM Radio en windows media player heb ik dit probleem niet, je kunt heel mooi met de stylus het volume per streepje aanpassen en in wmplayer heb je ook nog een + en - toets.
Ik gebruik nu de nieuwste officiele firmware (1.93.404.1 NLD) en had gehoopt dat het probleem hiermee opgelost zou zijn. Heb alle delen van GOT - td nog eens nagelopen, maar kan het niet vinden. Er lijkt alleen 1 iemand zo ongeveer hetzelfde te hebben.
Anoniem: 262019 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:54:
quote:
paul0704 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:51:
Nu heb ik wel last van het volgende probleem: Het volume is te hard.
Lol de meesten vinden het volume te hard. Ik vind het goed maar ik dek wel dat er een mogelijkheid moet zijn om dit aan te passen in het geheugen.
[...]

Ben toch benieuwd naar de ervaringen met de TD in combinatie met de RC E100 (remote controle & earphone).
Tot nu toe slechts één reactie gehad. Er moeten toch meer mensen zijn met zo'n setje?
Probleem: Player in TochFLO geeft een te luid volume (zacht is nog te hard).
Terwijl bij afspelen in WindowsMediaPlayer het geluid wel goed te regelen is...
(Heb dit probleem ook ingezonden via de HTC mail op hun website.)
:'(
Ik wordt zo langzamerhand een beetje suf van het zoeken en ben toch maar gaan posten..

Ik gebruik geen TF3D, maar wil dit met alle liefde aanzetten om het een en ander te proberen.

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks Daan en Heppieboeddahh,

Ik denk dat ik hem dan wel neem. Dat warm worden is inderdaad vreemd, daar had mijn HTC S710 ook last van als ik teveel opende, ik heb mezelf dan ook gewend gemaakt om na gebruik altijd even in taakmanager alles te sluiten.

Bedankt voor het snelle antwoord in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:47
Anoniem: 270487 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:08:
Verder heb ik een cab bestand geïnstalleerd dat ik hier op het forum vond: lowlevel.cab
Het enige dat ik vervelend vind hieraan is de wake-up on new sms. Hoe kan ik dit weer uitzetten? Als ie een geluidje geeft en de telefoon blijft gewoon in standby (zoals voorheen) vind ik het prima.
Volgens mij komt er dan ook geen geluidje (als in: de telefoon doet helemaal niets totdat jij hem aanzet), en was dat nou net het hele issue waarom deze tweak gezocht is...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:06

wontcachme

You catch me? No you wont

Beste Daan,

Gr. Martijn
Ik gebruik hem regelmatig nu. Na een stuk of 15x volledig op en ontladen ging hij continu standby ruim een week mee. Bij gebruik minder, maar dat komt natuurlijk ook door:
- Scherm = vga ipv qvga waardoor het stroomverbruik omhoog schiet. Algemeen is het zo: Hoe groter de resolutie = hoe meer stroom.
- Wifi is bij zowel telefoons al laptops een energielslurper
- Dat gps zoveel verbruikt komt door de gebruikte software. Google maps was een bug mee dat die niet de gps afsloot, maar is verholpen meen ik. TomTom is grafisch natuurlijk ook zwaar en verbruikt dus meer stroom. Igo werkte bij mij met 1 uur navigeren goed en accu was nog geen streepje leeg.

De warmte heb ik weinig last van. Hij wordt warmer dan handwarm ja, maar echt niet heet bij mij. Zelfs niet met wifi en gps aan.

Rom 1.93 is alleen een gedeelte van de tabs overgangen verwijderd. Maar verder niks. Als je op youtube zoekt kun je veel vergelijkingen en vinden tussen roms. Dus een filmpje met in gebruik 1.93 of 1.37 en ook de custom roms. Als je hem eenmaal hebt en je orienteerd je hoe het moet zou ik zeker een custom rom gaan gebruiken. Daarin zitten de laatste software en de nieuwste tweaks. Deze zijn vaak ook *****snel, zeker sneller dan een originele rom.

En een voordeel is dat HTC ook roms blijft uitbrengen zoals je merkt. Van 1.33 naar 1.37 en nu naar 1.93

Zelf zou ik niet meer terug willen. Je moet je wel bedenken dat mensen die steeds blijven doorhameren over de accu zich niet goed verdiept hebben volgens mij. Hoge resolutie + groot scherm + wifi + gps + snelle cpu = stroomvreter. En htc heeft de grote willen beperken en dat gedaan door een mindere accu. Zelf heb ik daar vrede mee. Ener zijn al grotere accu's op de planning, die zij het de diamond wat dikker maken, maar ook 1.5 tot ruim 2 keer zon grote capaciteit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Drivo schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:17:

Ik gebruik geen TF3D, maar wil dit met alle liefde aanzetten om het een en ander te proberen.
Heb je S2U2 erop staan?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269158

Heb vandaag mijn Carkit voor TD binnen gekregen vanuit Hong Kong en mijn eerste indruk was mooi degelijk . moet ik zeggen het prima werkt ook handsfree zeer goed kwalitiet,
men kon mij zeer goed horen en ik kon de tegenpartij ook goed horen.
tomtom werkt ook prima erop ,je hoeft er niks voor in te stellen aan sluiten en rijden maar ;) :)

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/v2wums.jpg

O ja de site waar ik het vandaan heb
http://shop.brando.com.hk...8&dept_id=060&cat_id=0858

en binnen 11 dagen binnen !! en dat voor € 22,57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07-2024
Echt een top telefoon kan niet anders zeggen... kom van N80 af.

Echt een feest! Vooral YouTube is ubergeil, kwaliteit filmpjes vind erg goed!
En die mogelijkheden zijn echt eindeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Groentenboer schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:23:
[...]

Volgens mij komt er dan ook geen geluidje (als in: de telefoon doet helemaal niets totdat jij hem aanzet), en was dat nou net het hele issue waarom deze tweak gezocht is...
En nu hoeft hij eigenlijk niet meer omdat hij met de 1.93 wel geluid geeft in standby.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:25:
[...]

Ik gebruik hem regelmatig nu. Na een stuk of 15x volledig op en ontladen ging hij continu standby ruim een week mee. Bij gebruik minder, maar dat komt natuurlijk ook door:
Wat is het serienummer van je accu? En welke lader gebruik je om op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Daan S schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:24:
Video
Vreselijk. Het scherm moet 640 x 480 kunnen weergeven. Geen enkele film haalt een acceptabele framerate. Alleen wanneer de resolutie teruggeschroefd wordt naar 640 x 360 met een bitrate van minder dan 750 is het enigzins om aan te zien. Het demo filmpje is trouwens 320 x 240
Waarmee heb je video gekeken? Met de ingebouwde speler of met Coreplayer (laatste versie)? Met Coreplayer kan je namelijk de meeste makkelijk verkrijgbare avi's (bijvoorbeeld Top Gear) goed bekijken. Voor mij ziet het er perfect uit, hoewel de statistieken van Coreplayer laten zien dat er toch wel een paar procent framedrops zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandeman schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:39:
[...]

Waarmee heb je video gekeken? Met de ingebouwde speler of met Coreplayer (laatste versie)? Met Coreplayer kan je namelijk de meeste makkelijk verkrijgbare avi's (bijvoorbeeld Top Gear) goed bekijken. Voor mij ziet het er perfect uit, hoewel de statistieken van Coreplayer laten zien dat er toch wel een paar procent framedrops zijn.
met de Allok 3GP PSP MP4 iPod Video Converter kun je alles perfekt omzetten en de beeld is gelijk aan een dvd kwaliteit ik gebruikt het voor muziek clips om te zetten die ik download de groote wordt ook nog eens aan gepast prima zou zeggen probeer het eens omzetten naar 3gp en kijkken maar je zult verstelt staan van de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

jerry_a schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:07:
[...]

Je hebt gelijk. Daar kan je de _HTC Touch Diamond_QMR_RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_
Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe
downloaden en die is in het Dutch. Wat was Dutch ook alweer?

http://www.htc.com/www/Su...px?p_id=133&cat=2&dl_id=2
Op zich is het natuurlijk wel vreemd dat je je rot moet zoeken om de rom te kunnen vinden. Mijn moeder van 87 heeft ook zo n telefoon en heeft zich aangemeld bij Nederlandse HTC -site en is nu oudste lid van de E-club. Ze heeft daar keurig netjes haat s/n ingevoerd en las op tweakers dat er een nieuwe update is. Wat doet dat lieve mensje, ze logged in met haar account, gaat naar updates en vindt daar een verwijzing naar ringtones en een russische rom. Vervolgens denkt ze ..nah dan maar even op ondersteuning klikken. Helaas pindakaas, haar toestel staat er niet bij..

Dat is denk ik niet zo netjes van HTC. Ik heb HTC ook een antrax-brief gestuurd, omdat mijn moeder nu helemaal in de stress ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:22
Kan ik, als ik een MDA IV koop daar probleemloos de nieuwe 1.93 firmware opzetten of gaat dit problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
sandeman schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:39:
[...]

Ik heb gekeken met Mediaplayer, CorePlayer.v1.2.5.Build.4506.cab en TCPMP-0.72RC1-ARM-PPC--03.CAB.zip.
divx en mp4 bestanden gemaakt met Clone DVDMobile en TMPGEnc 4.0 XPress in resoluties van 320 x 180 tot 640 x 480 en gespeeld met bitrates tussen 1200 en 500 kbps . Telkens hetzelfde bestand. Ik ben echt niet overdreven kritisch. Een snelle scene wil ik echter wel zien. Daarin moeten geen stukken overgeslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
DaneV schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:49:
Kan ik, als ik een MDA IV koop daar probleemloos de nieuwe 1.93 firmware opzetten of gaat dit problemen opleveren?
Ja, gaat problemen opleveren. Ja, het kan wel. Ja, dat kun je in deze thread vinden. Veel plezier met je MDA IV! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Ik gebruik geen slide2unlock. Wat zou dit ermee te maken kunnen hebben?

AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Daan S schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:53:
[...]

Ik heb gekeken met Mediaplayer, CorePlayer.v1.2.5.Build.4506.cab en TCPMP-0.72RC1-ARM-PPC--03.CAB.zip.
divx en mp4 bestanden gemaakt met Clone DVDMobile en TMPGEnc 4.0 XPress in resoluties van 320 x 180 tot 640 x 480 en gespeeld met bitrates tussen 1200 en 500 kbps . Telkens hetzelfde bestand. Ik ben echt niet overdreven kritisch. Een snelle scene wil ik echter wel zien. Daarin moeten geen stukken overgeslagen worden.
Ik heb met 350mb avi geen probleem. Heb er bijna alle afleveringen van Deadliest Catch op bekeken zonder problemen. Ik gebruik Coreplayer. TCPMP was een ramp. Dat was een grote haper.
J0YR1D3R schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:36:
[...]

Wat is het serienummer van je accu? En welke lader gebruik je om op te laden?
Ene keer via usb, andere keer via stroomnet met elke keer de originele kabel. sn=104A1862028475. Was een van de eerste uit de nieuwe lichting van Diamonds met 1.37 rom.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:03:
[...]
Ene keer via usb, andere keer via stroomnet met elke keer de originele kabel. sn=104A1862028475. Was een van de eerste uit de nieuwe lichting van Diamonds met 1.37 rom.
Dus jij hebt nog weer een andere dan een van deze 2?

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30410712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:22
Kan iemand trouwens al bevestigen of de 1.93 behalve sneller, ook stabieler is dan de vorige versies?

Ik vind het echt prachttelefoons, maar ben als de dood dat ik dadelijk een telefoon heb die ik de helft van de tijd moet resetten voordat ik even vlug iemand op wil bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Ik heb deze (originele post):
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/5546/dsc9823oo2.jpg

Ik draai al een hele tijd een gehackte ROM, die (omdat ie door amateurs in elkaar gehackt is) minder stabiel zou moeten draaien. Dat is een 1.93 ROM. Nog nooit echt een herstart nodig gehad 8)

[ Voor 21% gewijzigd door DRvDijk op 07-08-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Ik heb trouwens ook gewoon out of the box een 720p HD videootje kunnen kijken (nouja, het was meer frame .... 30 frames overslaan... weer een frame) op mn TD :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270487

Groentenboer schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:23:
[...]

Heb even Total Commander geïnstalleerd en voor het eerst zelf met de registry zitten knoeien. disablewakeuponsms terug op 1 gezet en nu doet ie het weer. Dus in standby krijg ik een geluidje dat ik een nieuwe sms heb, maar het scherm blijft gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mijne lijkt het meest op de linker, zoals die van DRvanDijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:17:
[...]

Mijne lijkt het meest op de linker, zoals die van DRvanDijk
Bijzonder...weer een nieuwe serie accu's dus. De mijne haalt net aan 1 dag en dan doe ik echt bijzonder weinig. Dat was een aantal weken terug beter, maar nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan trouwens geen youtube filmpjes afspelen. Krijg wel mooi een overzicht van filmpjes te zien, maar als ik dan op een filmpje klik, krijg iedere keer de melding "Fout, kan deze video niet afspelen". Heb hier 3G verbinding via Orange World.

Officiele ROM 1.37.404.3 NLD
Radioversie: 1.00.25.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaneV schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:14:
Kan iemand trouwens al bevestigen of de 1.93 behalve sneller, ook stabieler is dan de vorige versies?

Ik vind het echt prachttelefoons, maar ben als de dood dat ik dadelijk een telefoon heb die ik de helft van de tijd moet resetten voordat ik even vlug iemand op wil bellen.
Daar ben ik ook benieuwd naar, moet hij echt vaak herstarten of heeft hij vaak vastlopers?
Mijn huidige S710 had daar wel eens last van, maar dat is na een rom update verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Drivo schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:17:
Ik heb sinds de eerste Rom update van HTC het probleem dat m'n headset icoon niet meer wordt weergegeven. Dit is op zich niet het grootste probleem, maar tijdens het bellen (met de bijgeleverde headset/oortjes) kan ik nu het volume niet meer aanpassen. Dit leidt tot een enorm aantal decibel dat uit m'n headset knalt en dit is dus niet meer naar beneden af te stellen met de toetsen aan de zijkant. (vooral lastig als m'n moeder belt :P) Met de officiele bijgeleverde firmware kon dit wel.

Bij de FM Radio en windows media player heb ik dit probleem niet, je kunt heel mooi met de stylus het volume per streepje aanpassen en in wmplayer heb je ook nog een + en - toets.
Ik gebruik nu de nieuwste officiele firmware (1.93.404.1 NLD) en had gehoopt dat het probleem hiermee opgelost zou zijn. Heb alle delen van GOT - td nog eens nagelopen, maar kan het niet vinden. Er lijkt alleen 1 iemand zo ongeveer hetzelfde te hebben.

[...]

Ik wordt zo langzamerhand een beetje suf van het zoeken en ben toch maar gaan posten..

Oplossing gevonden. Ik ben alles nog eens nagelopen en kwam het volgende tegen.

Ik heb een behoorlijke tijd geleden (na een tip op GoT) de phone skin op disabled gezet in advanced config. Dit zorgde voor een enorme prestatieverbetering (vooral qua geheugengebruik) en ik vond de standaardskin van windhoos ook prima te doen. Dit heb ik gelijk weer gedaan na de Rom update. Ik heb het net uitgezet en ik krijg weer de mogelijkheid om tijdens het bellen met de headset in m'n oor het volume aan te passen. Ook staat het koptelefoontje weer als icoon boven in het scherm.

Wat een gedoe zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
De nieuwe officiele ROM bevalt me wel. Ik mis de animatie niet echt. Maar qua ontvangst kan ik nu nog niet echt zeggen dat het beter is dan voorheen.
Batterijduur is er volgens mij ook niet op vooruit gegaan....

Alleen heb ik nog een probleem met m'n mail. Als ik nu m'n mailaccounts wil toevoegen zegt ie dat ze al bestaan. Ik heb in een van de vorige topics een progje zien staan die dat kon fixen dacht ik. Volgens mij staat het ook niet in de FAQ. Weet iemand zo hoe het heet?

[ Voor 39% gewijzigd door Vlooi op 07-08-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185

Zo heb ook de .93 laatse officiele rom erop gezet. Zat eerst erg te twijfelen, maar tot nu toe is het allemaal gelukt. Wel balen dat je alles weer opnieuw in moet stellen. Ben benieuwd hoe de nieuwe rom is. Hoop voornamelijk op een snellere GPS fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Vlooi schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:33:
De nieuwe officiele ROM bevalt me wel. Ik mis de animatie niet echt. Maar qua ontvangst kan ik nu nog niet echt zeggen dat het beter is dan voorheen.
Batterijduur is er volgens mij ook niet op vooruit gegaan....

Alleen heb ik nog een probleem met m'n mail. Als ik nu m'n mailaccounts wil toevoegen zegt ie dat ze al bestaan. Ik heb in een van de vorige topics een progje zien staan die dat kon fixen dacht ik. Volgens mij staat het ook niet in de FAQ. Weet iemand zo hoe het heet?
Je zoekt mailaccountrepair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Anoniem: 163185 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:37:
Zo heb ook de .93 laatse officiele rom erop gezet. Zat eerst erg te twijfelen, maar tot nu toe is het allemaal gelukt. Wel balen dat je alles weer opnieuw in moet stellen. Ben benieuwd hoe de nieuwe rom is. Hoop voornamelijk op een snellere GPS fix
Gebruik je wel quickgps? Ik heb met dat binnen 10sec een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Hoe zat het ook alweer met die series? De ene serie was toch beter dan de nadere? Zelf heb ik een FRNA185P010127. Doe er best wel redelijk lang mee bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 270487 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:22:
Ik kan trouwens geen youtube filmpjes afspelen. Krijg wel mooi een overzicht van filmpjes te zien, maar als ik dan op een filmpje klik, krijg iedere keer de melding "Fout, kan deze video niet afspelen". Heb hier 3G verbinding via Orange World.

Officiele ROM 1.37.404.3 NLD
Radioversie: 1.00.25.03
Kijk eens bij instellingen van orange of er een proxy is ingesteld. Zo ja, zet deze eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wontcachme schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:48:
[...]

Gebruik je wel quickgps? Ik heb met dat binnen 10sec een fix
Ja gebruikte ook quickgps... maar vond dat hij zonder dat ook wel een iets snellere fix mocht hebben. En ik ben wel bekend met de functie van quickgps, maar vind het wel fijn, dat als ik een aantal dagen niet op internet kan dat hij ook gewoon binnen redelijke termijn de gps heeft. Dus benieuwd of de nieuwe rom beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Dat is het. Thnx.

Misschien iets voor in de FAQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 23:17

sanzut

It's always christmas time

Hoi,

ik heb 2 kortingscodes voor op Zagg.com. Goed voor 20% korting per bestelling. Mensen die geintereseerd zijn kunnen me DM'en. De codes zijn nog 30 dagen geldig.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor diegenen die beweren dat de kwaliteit van films/clips. niet goed is of hapert ik heb deze clip met Allok 3GP PSP MP4 iPod Video Converter over gezet, naar 3gp.
en opgenomen met een simpel foto camera en zie hier de resultaat ben benieuwd wat jullie er van vinden

View My Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Anoniem: 269158 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:24:
Voor diegenen die beweren dat de kwaliteit van films/clips. niet goed is of hapert ik heb deze clip met Allok 3GP PSP MP4 iPod Video Converter over gezet, naar 3gp.
en opgenomen met een simpel foto camera en zie hier de resultaat ben benieuwd wat jullie er van vinden

View My Video
Leuke video :+ Welke clip is dat?

Waarmee speel je dit af? Welke formaat is het originele bestand? Want avi's werken hier toch echt goed, 3GP niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:52:
[...]

Kijk eens bij instellingen van orange of er een proxy is ingesteld. Zo ja, zet deze eens uit.
Hmm, proxy uitzetten werkt ook niet. IE en Opera werken dan ook niet meer.
Nu wil ik de instellingen terug zetten, maar dat krijg ik ook niet voor elkaar. Volgens mij is de proxyserver 10.250.255.188 toch? Kan nog steeds geen verbinding met internet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wontcachme schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:30:
[...]

Leuke video :+ Welke clip is dat?

Waarmee speel je dit af? Welke formaat is het originele bestand? Want avi's werken hier toch echt goed, 3GP niet geprobeerd.
ik speel dit gewoon af onder de foto's en video's waar het opgeslagen is. dus gewoon met de speler van TD en het is een avi bestand,maar omdat de werklijke bestand iets van 44 mb is heb ik het verkleind naar 15 mb dus je bespaard een veel ruimte en ee clip is gewoon gedownload van Azureus Vuze kijk maar onder muziek clips staan leuke clips bij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224189

Ik heb een Vodafone branded toestel. Zojuist HardSPL 1.4 SIGNED erop geknald en gepoogd een 1.93 NL rom te installeren. Hij blijft hangen op 0%, roept iets over een communicatiefout en laat me de applicatie herstarten om het nog een keertje te proberen. Enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 08:04
Ritchie schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Probeer het eens op een xp machine.
ik had het vanaf 2 xp machine's geprobeerd.
beide op een eigen i-net aansluiting (modem)
gisteravond weer geprobeerd maar dan vanuit huis en nu werkte hij wel.
dit bestand is 102mb en de andere 2 downloads maar 52 mb.
incompleet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 08-06 09:51
Hermanouk schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:04:
Hallo, ik had eerder gevraagt hoe de softkeys konden worden aangepast. Inmiddels heb ik een (beta) programma gevonden. Nog niet zelf getest, maar ga ik uiteraard wel doen.
Progje is hier te vinden:

http://forum.xda-develope...read.php?t=411707&page=90
for all those of u who wish to assign your own choice of Soft_Keys.....
you can simply use this small but amazingly practical application (just remember to tick Diamond Mode when you're assigning the key - it's in there and you can see it , so please don't ask where it is )
Attached Files softkeymanager1_1_diamond_beta.ARM_WM5.cab (40.9 KB, 6 views)
Heb het programma gisteren gedownload en geinstalleerd. Heb in het home scherm de button programma's (rechter softkey) vervangen voor contacten. Na een softreset werkt dit echt goed. Veel beter dan de optie te hebben onder telefoon en dan contacten (staat in rom 1.93 trouwens ook videogesprek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Wellicht een vraag die al vaker is voorgekomen (de laatste 2,5 week heb ik dit topic nauwelijks kunnen volgen door de geboorte van mn zoon :D:D:D:D) maar sinds de update naar 1.93 werkt de verbinding met mijn carkit niet meer.

ik heb hem opnieuw geregistreerd zoals ik altijd moet doen na een hard reset of met een nieuwe telefoon.
Hij zegt connected te zijn, maar op mn carkit display zie ik niets terug en bellen via de carkit lukt helemaal niet.

carkit herstart, telefoon herstart, heeft allemaal niet mogen helpen.
Ik sta op het punt een hard reset uit te voeren wellicht dat dit zal helpen.

maar is dit een bekend probleem?
is er iets veranderd in de settings die je handmatig moet aanpassen wil je hem via bluetooth kunnen connecten met je carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41563

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook altijd netjes in een tasje en nu dit, heb htc al een mail gestuurd maar na een bevestiging geen reactie meer (3weken)

De beschadiging word veroorzaakt doordat de keypad aan één kant wat boven de rest v/h toestel uitsteekt .. productiefout dus !

[quote]Anoniem: 270487 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:08:
Ik heb sinds anderhalve maand de Diamond, maar nu zag ik zojuist ineens dat de folie over de navigatietoetsen onderin los begint te raken. Geen idee hoe dit kan, ben erg zuinig op mijn telefoon en heb hem altijd in mijn broekzak zitten (zonder andere spullen) als ik hem niet gebruik. Zo te zien is dit geen beschermfolie die je er voor gebruik af moet trekken, maar folie die er permanent op moet zitten.
Meer mensen die dit hebben? Zou ik het toestel nog om kunnen ruilen na anderhalve maand voor een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 20:20

watercoolertje

Untertitel

Anoniem: 224189 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 01:35:
Ik heb een Vodafone branded toestel. Zojuist HardSPL 1.4 SIGNED erop geknald en gepoogd een 1.93 NL rom te installeren. Hij blijft hangen op 0%, roept iets over een communicatiefout en laat me de applicatie herstarten om het nog een keertje te proberen. Enig idee wat ik kan doen?
Heb ik ook gehad, heb het wel 10 keer opnieuw geprobeert... Echter later nog is lopen kloten en toen werkte het... wat ik precies allemaal heb gedaan (uit frustratie) weet ik niet meer. Echter 2 dingen wee tik wel 99% zeker, dat is zorgen dat of die vista bende voor synchronisatie meedraait (en dus connectie heeft) of in het geval van XP moet ActiveSync draaien en connectie hebben. Op je mobile moet je bij connectie settings met de PC (dat mobilieltje met pijl naar een comp) en daar moet je geavanceerde mogelijkheden bij ActiveSync UIT zetten (dus niet AS zelf).

Volgens mij zou het moeten werken maar weet niet 100% of ik nog meer heb gedaan :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit is toch wel echt een must-have:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=405749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Daan S schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:53:
[...]Ik heb gekeken met Mediaplayer, CorePlayer.v1.2.5.Build.4506.cab en TCPMP-0.72RC1-ARM-PPC--03.CAB.zip.
Dit zou toch moeten werken. Heb je in Coreplayer wel bij 'QTv Display' de optie '"TyTN II" driver mode' aangevinkt? Want dat scheelt werkelijk heel veel. Als dit uitstaat is Coreplayer inderdaad net zo sloom als Mediaplayer. Ik merk trouwens wel dat ik met zelf gecodeerde bestanden meer moeite heb dan met gedownloade dingen.

Maar iets anders: voor video is er vrijwel geen telefoon die het net zo goed of beter kan. De N95, Omnia en de Iphone hebben een (stuk) lagere resolutie. De Touch Pro en X1 zullen waarschijnlijk hetzelfde presteren omdat daar dezelfde processor in zit als in de Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202702

Heb een raar probleem: als ik mijn Wifi inschakel en ik open Opera of IE heb ik het gevoel dat het browsen nog steeds via GPRS verloopt. Ik zou graag willen dat hij Wifi oppakt als dat beschikbaar is. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Omdat mijn Route66 niet meer werkte heb ik geprobeerd dit opnieuw te installeren. Dit lukte niet. Ten einde raad heb ik zoals bij de installatie geadviseerd werd het interne geheugen van mijn Diamond geformatteerd. Ik ben nu mijn interne geheugen van 4 Gb. kwijt. Ik kan het op geen enkele wijze meer benaderen, niet via de verkenner op de PC en niet op de telefoon zelf. Ik zie het wel staan maar krijg als ik het probeer te benaderen op de PC lees en schrijffouten, mogelijk door beschadiging te zien. Ik heb inmiddels een harde reset gedaan maar ook dit helpt niet. Heeft er iemand een oplossing voor dit euvel? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
dimocash schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:09:
Wellicht een vraag die al vaker is voorgekomen (de laatste 2,5 week heb ik dit topic nauwelijks kunnen volgen door de geboorte van mn zoon :D:D:D:D) maar sinds de update naar 1.93 werkt de verbinding met mijn carkit niet meer.

ik heb hem opnieuw geregistreerd zoals ik altijd moet doen na een hard reset of met een nieuwe telefoon.
Hij zegt connected te zijn, maar op mn carkit display zie ik niets terug en bellen via de carkit lukt helemaal niet.

carkit herstart, telefoon herstart, heeft allemaal niet mogen helpen.
Ik sta op het punt een hard reset uit te voeren wellicht dat dit zal helpen.

maar is dit een bekend probleem?
is er iets veranderd in de settings die je handmatig moet aanpassen wil je hem via bluetooth kunnen connecten met je carkit?
ik heb bovenstaand probleem opgelost.
het was niet gerelateerd aan het toestel, de carkit had teveel opgeslagen gebruikers.
nadat ik allemaal had gewist, connecte de telefoon wel op een normale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
sandeman schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:44:
[...]

Dit zou toch moeten werken. Heb je in Coreplayer wel bij 'QTv Display' de optie '"TyTN II" driver mode' aangevinkt? Want dat scheelt werkelijk heel veel. Als dit uitstaat is Coreplayer inderdaad net zo sloom als Mediaplayer. Ik merk trouwens wel dat ik met zelf gecodeerde bestanden meer moeite heb dan met gedownloade dingen.

Maar iets anders: voor video is er vrijwel geen telefoon die het net zo goed of beter kan. De N95, Omnia en de Iphone hebben een (stuk) lagere resolutie. De Touch Pro en X1 zullen waarschijnlijk hetzelfde presteren omdat daar dezelfde processor in zit als in de Diamond.
Ik moet toegeven dat ik niet weet of deze optie aanstond. Coreplayer gebruikt met default instellingen. Voor zover ik weet is QTv Display default enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is de nieuwe officiele rom nou wel een quad band ipv een tri band? en waar zou je dat kunnen zien in de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Anoniem: 163185 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:41:
is de nieuwe officiele rom nou wel een quad band ipv een tri band? en waar zou je dat kunnen zien in de telefoon?
meuk: HTC Touch Diamond ROM 1.93.401.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, die kende ik nog niet.

Iemand dit al weleens bekeken: *#*#364#*#* intypen als telefoonnummer en dan opent hij een scherm met allemaal informatie, zou je ook moeten kunnen zien welke band je gebruikt. Kwam ik tegen op xda forum. Geen idee wat het allemaal betekend, onder Group kan je nog veel meer zien. Maar ben niet zo technisch dat ik weet wat het inhoud haha. Maar vast mensen hier die het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Mensen die ervaring hebben met die SPB interface?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=402021

Werkt het als vervanging van TF3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Anoniem: 224189 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 01:35:
Je moet de Developer editie van HardSPL hebben, niet de signed versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:12

vr6-only

Blub Blub

bluecupra schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 07:30:
[...]

Heb het programma gisteren gedownload en geinstalleerd. Heb in het home scherm de button programma's (rechter softkey) vervangen voor contacten. Na een softreset werkt dit echt goed. Veel beter dan de optie te hebben onder telefoon en dan contacten (staat in rom 1.93 trouwens ook videogesprek)
Hermanouk schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:04:
Hallo, ik had eerder gevraagt hoe de softkeys konden worden aangepast. Inmiddels heb ik een (beta) programma gevonden. Nog niet zelf getest, maar ga ik uiteraard wel doen.
Progje is hier te vinden:

http://forum.xda-develope....php?t=411707&page=90
for all those of u who wish to assign your own choice of Soft_Keys.....
you can simply use this small but amazingly practical application (just remember to tick Diamond Mode when you're assigning the key - it's in there and you can see it , so please don't ask where it is )
Attached Files softkeymanager1_1_diamond_beta.ARM_WM5.cab (40.9 KB, 6 views)
Super tip!!!

TS. Zou je dit aub willen opnemen in de FAQ?

[ Voor 40% gewijzigd door vr6-only op 08-08-2008 10:28 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Daan S schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:24:

Video
lololol. Misschien coreplayer installeren? ik speel gewoon dvdrips van 1.5gb in 640x480 zonder problemen 100% soepel af en zonder er zelf nog iets aan te converteren.
Accu
De accu gaat ongeveer een dag mee, wanneer je geen GPS, video gebruikt. Dan moet je wel mazzel hebben. Regelmatig kwam het voor dat 'iets' op de achtergrond bleef draaien waardoor de accu binnen 1,5 uur leeggetrokken werd. Meestal merkt je vanzelf dat dit het gebeurt, omdat je dan iets warms in de broekzak voelt worden. Met ROM 1.37 gebeurde dit vaak. Met ROM 1.93 heb te kort getest hiervoor.
Vreemd. Ik keek altijd een uur video per dag + muziek en dan ging ie bij mij ongeveer 1.5 en met wat mazzel 2 dagen mee. Met de nieuwe rom heb ik trouwens het gevoel dat het energie gebruik beter is want na 1.5 dag heb ik nu nog 3 streepjes.
Levensduur
Vrees ik het ergste voor. Het toestel wordt naar mijn idee te heet. Hete elektronica slijt snel en het is de elektronica die heet wordt. Niet de accu.
Behalve dat dat toch onder de garantie valt zal het wel meevallen. Wat wij als heet aanvoellen is niet wat chips heet vinden. Je cpu tuft makkelijk veder bij 60 a 70 graden en gpu's zijn tegenwoordig gemaakt om zonder problemen op 100 a 120 graden te werken (de fan van mijn videokaart staat af fabriek zo ingestelt dat ie pas boven de 100 graden op 100% gaat draaien). Nou zal de marge voor mobiele chips wel wat lager liggen maar ik denk niet dat je TD echt 60 graden word.
Verder nog
Regelmatig vastlopers. Er zijn dagen geweest dat ik meer dan 10 keer een softreset uitgevoerd heb. Zelfs mijn N95 had dat niet met de eerste ROM versie.
Geen last van. Ik heb sinds de 1.35 rom 3 echte vastlopers gehad ofzo.
Voor zakelijk gebruik is deze telefoon ongeschikt.
Hoezo?
PS Ben ik uniek met deze ervaring of delen andere mijn mening??
Vast niet maar ik denk dat het grootste deel het niet met je eens is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41563 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:18:
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook altijd netjes in een tasje en nu dit, heb htc al een mail gestuurd maar na een bevestiging geen reactie meer (3weken)

De beschadiging word veroorzaakt doordat de keypad aan één kant wat boven de rest v/h toestel uitsteekt .. productiefout dus !
Hmm, ik denk dat ik weet wat bij mij de oorzaak is geweest. Nou ja er zal al iets van een heel klein hoekje los gezeten moeten hebben, maar ik denk dat het plaatsen en uitnemen van mjin telefoon in deze houder het erger heeft gemaakt. Hij blijft net achter dat randje hangen doordat ie vrij strak in de houder zit (omcirkeld).

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/7489/htcdiamondcarcradle2ne7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 21:15
Anoniem: 270487 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:02:
[...]

Hmm, ik denk dat ik weet wat bij mij de oorzaak is geweest. Nou ja er zal al iets van een heel klein hoekje los gezeten moeten hebben, maar ik denk dat het plaatsen en uitnemen van mjin telefoon in deze houder het erger heeft gemaakt. Hij blijft net achter dat randje hangen doordat ie vrij strak in de houder zit (omcirkeld).

[afbeelding]
dan nog waarom alleen aan een kant. lijkt mij dus een productie foutje toch nog anders had het aan beide kanten mis gegaan. maar goed nu alleen even kijken waar het productiefoutje zit in je telefoon of in de houder van de carcit.

anders gewoon je telefoon opsturen wordt vast gerepareerd en dan een stukje aan de binnenkant van je carkit voorzichtig wegveilen...

heb trouwens echt een hele vette aanbieding gezien en het toestel besteld. maar daar mogen we niet hier over praten... misschien wel bij een ruk provider maar ik weet die gasten altijd goed aan te pakken als het misgaat dus neem het risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dangerpaki schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:18:
[...]

dan nog waarom alleen aan een kant. lijkt mij dus een productie foutje toch nog anders had het aan beide kanten mis gegaan. maar goed nu alleen even kijken waar het productiefoutje zit in je telefoon of in de houder van de carcit.

anders gewoon je telefoon opsturen wordt vast gerepareerd en dan een stukje aan de binnenkant van je carkit voorzichtig wegveilen...
Twee kanten precies tegelijk zou wel erg toevallig zijn. Misschien dat de andere kant zeer binnenkort ook aan de beurt is.
Heb hem zojuist aangemeld voor reparatie bij Eurotwice. Valt allemaal binnen de garantie uiteraard.

Het mooie is dat in de eBay advertentie die ik heb gewonnen de volgende afbeelding staat:
Die zou dat probleem dus niet hebben... even verhaal halen bij de verkoper.

Afbeeldingslocatie: http://img392.imageshack.us/img392/6492/31145472nscmdiamond389am5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 22:04
Bij mijn diamond staat de linker bovenhoek van het keypad ook meer omhoog dan de rest. Nog geen laagje eraf, maar als ik het zo zie kan dat in de toekomst wel gebeuren. Rechtsboven zit het keypad ook ietsje te dicht tegen de rand. Het keypad lijkt dus schuin gemonteerd...

Lijkt inderdaad dus een productiefout te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
sanzut schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:10:
Hoi,

ik heb 2 kortingscodes voor op Zagg.com. Goed voor 20% korting per bestelling. Mensen die geintereseerd zijn kunnen me DM'en. De codes zijn nog 30 dagen geldig.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Sander,
hoe werkt dit?

Ook qua betaling en zo in Amerika?

Ik neem aan dat jij dus een bestelling geplaatst had.
Heb je de full body of de screenprotector besteld, en wat is je ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 07:16
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:52:

Behalve dat dat toch onder de garantie valt zal het wel meevallen. Wat wij als heet aanvoellen is niet wat chips heet vinden. Je cpu tuft makkelijk veder bij 60 a 70 graden en gpu's zijn tegenwoordig gemaakt om zonder problemen op 100 a 120 graden te werken (de fan van mijn videokaart staat af fabriek zo ingestelt dat ie pas boven de 100 graden op 100% gaat draaien). Nou zal de marge voor mobiele chips wel wat lager liggen maar ik denk niet dat je TD echt 60 graden word.
Litiumcellen slijten niet van vaak herladen, maar van warm worden, als je tel dus erg warm wordt is het snel gedaan met je accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Sinds ROM-update 1.93 kan ik geen sms meer versturen. Bellen en ontvangen van berichten gaat prima. Het volgende bericht wordt weergegeven:

"uw sms bericht kan niet worden verzonden. Controleer onder instellingen het adres van uw
servicecentrum en probeer het bericht opnieuw te verzenden"

De smscentrale (servicecentrum?) kan ik niet instellen op de td, weet iemand hoe dit moet? Het is toch van de zotte dat dit niet automatisch opgehaald wordt? Dit probleem ben ik nog niet tegengekomen op het forum.

Verder ben ik zeer tevraden over 1.93, zowel de snelheid (ik gebruik geen tf3d) als het geheugengebruik (45-50%) is goed te noemen. ik heb TF3D wel even getest uiteraard en dit voelde vrij soepel en zonder lag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Drivo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:25:
Sinds ROM-update 1.93 kan ik geen sms meer versturen. Bellen en ontvangen van berichten gaat prima. Het volgende bericht wordt weergegeven:

"uw sms bericht kan niet worden verzonden. Controleer onder instellingen het adres van uw

De smscentrale (servicecentrum?) kan ik niet instellen op de td, weet iemand hoe dit moet? Het is toch van de zotte dat dit niet automatisch opgehaald wordt? Dit probleem ben ik nog niet tegengekomen op het forum.

Verder ben ik zeer tevraden over 1.93, zowel de snelheid (ik gebruik geen tf3d) als het geheugengebruik (45-50%) is goed te noemen. ik heb TF3D wel even getest uiteraard en dit voelde vrij soepel en zonder lag aan.
De meeste providers bieden de gratis mogelijkheid tot het sturen van alle instellingen (sms, mms, internet) via een smsje. Sla deze instellingen op en dan moet het werken. Ik heb zelf T-Mobile en die doen het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 270487 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 00:41:
[...]

Hmm, proxy uitzetten werkt ook niet. IE en Opera werken dan ook niet meer.
Nu wil ik de instellingen terug zetten, maar dat krijg ik ook niet voor elkaar. Volgens mij is de proxyserver 10.250.255.188 toch? Kan nog steeds geen verbinding met internet krijgen...
Je instellingen terug zetten kan volgens mij op deze manier.

settings==>connections==>connection setup en daar kiezen voor nederland/orange.

Dan haalt ie de instellingen automatisch op
Probeer ook eens m.youtube.com als je weer i-net hebt

Ik ga er van uit dat je een abbo op Orange World hebt?!

[ Voor 5% gewijzigd door 210667 op 08-08-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Telfort kan mij de instellingen niet sturen (naar mijn toestel niet > volgens de website)

Blokkeringen opheffen zou dit moeten zijn volgens Telfort:

Toets #33*blokkeringscode*16#.
Toets 'OK' of de groene beltoets.

Gedaan en "gelukt", maar nog steeds geen sms versturen, ook niet na een powercycle.

Als ik bij "telefooninstellingen" onder "services" instellingen probeer op te halen van voicemail en sms berichten krijg ik de melding dat dit niet lukt.

Onder "netwerk" staat bij netwerkselectie "automatisch" aan en hij meldt zich aan op telfort. Ik heb het ook al handmatig geprobeerd, maar dit maakt geen verschil.

Bij "band" staat alles op automatisch, wat altijd zo geweest is naar mijn mening.

Nog steeds geen sms versturen! Vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
Drivo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:25:

Dit kun je wel instellen.
start-instellingen-telefoon

tabje services
nu 'voicemail en sms berichten aantikken
knop"instellingen ophalen" aantikken

voila
servicecentrumnummer en voicemailnummer!
8)

*EDIT*
was tegelijk met jou aan t typen blijkbaar.....

Dat is heel vreemd, hij zou de instellingen namelijk gewoon moeten ophalen.

Je telefoon al een keer gereset?

[ Voor 7% gewijzigd door erikven1978 op 08-08-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:31:
[...]

De meeste providers bieden de gratis mogelijkheid tot het sturen van alle instellingen (sms, mms, internet) via een smsje. Sla deze instellingen op en dan moet het werken. Ik heb zelf T-Mobile en die doen het sowieso.
erikven1978 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:03:
[...]

Dit kun je wel instellen.
start-instellingen-telefoon

tabje services
nu 'voicemail en sms berichten aantikken
knop"instellingen ophalen" aantikken

voila
servicecentrumnummer en voicemailnummer!
8)
Ik heb dit al geprobeerd (zie vorige post) en krijg de melding dat het niet lukt. Ik heb nu ook NL Telfort als netwerk staan, ipv 3g NL telfort. (sinds nieuwe rom update)
Letterlijke foutmelding: "Kan instellingen van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw"

Kan dit met het roamen te maken hebben? Dat hij KPN en Telfort door elkaar haalt?

*Edit: Bedoel je met reset alleen het rode dipswitchje indrukken of met volume-button erbij? (volume-down uit m'n hoofd) Alleen reset button al gedaan. Geen effect.

EDIT 2: Onder "meer" bij telefooninstellingen staat "uitzendkanalen". Dit heb ik maar even aangezet. (stond uit). Geen effect. 3G NL telfort is inmiddels wel weer verschenen. Nog steeds geen sms

[ Voor 13% gewijzigd door Drivo op 08-08-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
"verbreek gegevensverbinding"
mm

als je in je comm manager de gegevensverbinding eens plat gooit?
of NODATA activeert?

ik bedoelde alleen t rode dipswitchje. wat jij nu bedoeld is een HARD reset: volume down samen met cursorknop ingedrukt houden. rode dipswitch bedienen. en daarna pas de volume down en cursurknop loslaten.

Maar dan ben je vanalles kwijt, dus dat zou persoonlijk mijn laatste keuze zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-06 15:55
Was er niet een regedit waar je je keypad standaard mee kan hiden. Ik heb elk forum afgezocht maar kan het niet vinden. Of heb ik dit gedroomd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Gegevensverbinding is verbroken en hersteld, geen effect. Ik kan wel bellen, ik kan internetten, dus ik ben goed aangemeld op het telfort netwerk. Mijn telefoon kan alleen de instellingen niet opvragen van dit netwerk. Denk denk denk. laatste mogelijkheid: Iets geblokkeerd door telfort zelf?

Ik werk verdorie 2 jaar op de technische helpdesk van IPB van de kpn en ik kan dit kleine ROTprobleempje niet oplossen? Grr :P

*EDIT* SMS ontvangen werkt nog steeds goed, even getest. Ik loop wel even naar de telfort winkel, die is hier om de hoek.

[ Voor 12% gewijzigd door Drivo op 08-08-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

watercoolertje schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:28:
[...]

Heb ik ook gehad, heb het wel 10 keer opnieuw geprobeert... Echter later nog is lopen kloten en toen werkte het... wat ik precies allemaal heb gedaan (uit frustratie) weet ik niet meer. Echter 2 dingen wee tik wel 99% zeker, dat is zorgen dat of die vista bende voor synchronisatie meedraait (en dus connectie heeft) of in het geval van XP moet ActiveSync draaien en connectie hebben. Op je mobile moet je bij connectie settings met de PC (dat mobilieltje met pijl naar een comp) en daar moet je geavanceerde mogelijkheden bij ActiveSync UIT zetten (dus niet AS zelf).

Volgens mij zou het moeten werken maar weet niet 100% of ik nog meer heb gedaan :P
met Vista heb ik niet zoveel ervaring :o Maar op xp werkte het als volgt:

210667 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

verder heb ik nog 3 dingen gedaan die ik ergens als tip had gelezen.

1: hang je diamand rechtstreeks aan een usb-poort van je pc [dus niet via een hub.
2: plaats de update in een dir op de c-schijf
3: simkaart eruit halen

Op het moment dat je in de bootloader komt is het normaal dat je active sync op je pc grijs wordt. het lijkt allemaal wat omslachtig, maar het is op die manier bij de eerste poging gelukt.

vergeet niet alle op de achtergrond meedraaiende programma's op je pc even af te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

arjandijk162 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:19:
[...]

Litiumcellen slijten niet van vaak herladen, maar van warm worden, als je tel dus erg warm wordt is het snel gedaan met je accu
Dat gedeelte wordt dus ook bijna niet warm. Het is het gedeelte onder de accu, daar waar ongeveer alle electronica verstopt zit. Natuurlijk krijgt de accu wel wat warmte mee, maar hier niet meer dan 30 graden maximaal. De grootste warmte afgeleider is de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249747

Verse eigenaar van de Touch Diamond hier! :)

Na wat gewenning aan WM6 (had hiervoor een N95) bevalt het toestel me prima. Heb alvast een Brando screenprotector besteld aangezien mijn eerdere pogingen met de bijgeleverde screenprotectors een beetje mislukt zijn :P

Eeven een vraagje waar ik zelf het antwoord niet op heb kunnen vinden: is er een applicatie is om fullscreen flash applicaties af te spelen?

Zou het erg handig vinden, op die manier kun je flash games op de Diamond spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

hoefniks schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 09:10:
Omdat mijn Route66 niet meer werkte heb ik geprobeerd dit opnieuw te installeren. Dit lukte niet. Ten einde raad heb ik zoals bij de installatie geadviseerd werd het interne geheugen van mijn Diamond geformatteerd. Ik ben nu mijn interne geheugen van 4 Gb. kwijt. Ik kan het op geen enkele wijze meer benaderen, niet via de verkenner op de PC en niet op de telefoon zelf. Ik zie het wel staan maar krijg als ik het probeer te benaderen op de PC lees en schrijffouten, mogelijk door beschadiging te zien. Ik heb inmiddels een harde reset gedaan maar ook dit helpt niet. Heeft er iemand een oplossing voor dit euvel? :'(
Hoe heb je het geheugen geformatteerd? Vanaf je pc? Probeer het eens op de volgende manier vanaf je diamand:

Start -> Settings ->system -> clear storage
and select "Format Internal Storage Only".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Nexxexium schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:20:
Was er niet een regedit waar je je keypad standaard mee kan hiden. Ik heb elk forum afgezocht maar kan het niet vinden. Of heb ik dit gedroomd?
Bedoel je misschien Sipupdisable? Waarbij niet standaard daar waar text in moet voren je keypad oppupped?

HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip>:
Create or change DWORD TurnOffAutoDeploy from 0 to 1

Or download & install this cab:
http://4pda.ru/forum/attach/1836803/SIPUpDisable.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
Hallo,

ik heb hier nog steeds verbindingsproblemen.
Als ik de TD aansluit via de 'snelle usb' (dus als geheugenstick) en ik wil er iets naartoe kopieren, dan gebeurt er ff niets, en dan krijg ik een melding:
"Cannot copy: path too deep"

Via active sync werkte t tot nu toe wel goed.
TD heeft een aantal dagen de hele dag aan de laptop gezeten via active sync zonder problemen.

Nu wil ik voor t eerst een groter bestand oversturen (50Mb) en dit moet dus via active sync, aangezien het via de usb-stick-mode niet werkt.

bij ongeveer 9Mb valt mijn active sync verbing weg!?!!? zomaar. en dus alleen maar bij t kopieren van dit 'grote' bestand.

als ik gewoon wat kleine dingen af en toe overzend, en de gsm erop laat zitten, werkt t gewoon goed.

Iemand een idee hoe ik deze 2 problemen kan oplossen???

ROM 1.93.404.1.NLD

[ Voor 4% gewijzigd door erikven1978 op 08-08-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Drivo schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:10:
[...]

[...]

Ik heb dit al geprobeerd (zie vorige post) en krijg de melding dat het niet lukt. Ik heb nu ook NL Telfort als netwerk staan, ipv 3g NL telfort. (sinds nieuwe rom update)
Letterlijke foutmelding: "Kan instellingen van het netwerk niet lezen. Probeer de instellingen later weer te geven of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw"

Kan dit met het roamen te maken hebben? Dat hij KPN en Telfort door elkaar haalt?

*Edit: Bedoel je met reset alleen het rode dipswitchje indrukken of met volume-button erbij? (volume-down uit m'n hoofd) Alleen reset button al gedaan. Geen effect.

EDIT 2: Onder "meer" bij telefooninstellingen staat "uitzendkanalen". Dit heb ik maar even aangezet. (stond uit). Geen effect. 3G NL telfort is inmiddels wel weer verschenen. Nog steeds geen sms
probeer het eens gewoon via de Telfort-site

http://www.telfort.nl/kla...mobiel/abonnement/185/Sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb het vanaf de PC gedaan. Ik heb jou oplossing geprobeert. Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot mijn NAND gegevens waarna ik niet verder kom. Nog ander opties? Bedankt alvast[

Hoe heb je het geheugen geformatteerd? Vanaf je pc? Probeer het eens op de volgende manier vanaf je diamand:

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drivo
Als ik dit probeer, kom ik op een pagina waar ik als nieuwe of terugkerende gebruiker kan aanmelden. Als ik m'n emailadres in het bovendste vak invul krijg ik te zien:

Aanmelding mislukt
De combinatie van aanmeld-id en wachtwoord die u hebt ingevoerd is ongeldig.
Als u denkt dat u een waarde verkeerd hebt ingevoerd, gebruikt u de knop Vorige van de browser om terug te keren naar de aanmeldpagina en het opnieuw te proberen.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, gaat u met de knop Vorige van de browser terug naar de aanmeldpagina, waar u een verzoek indient dat uw wachtwoord u opnieuw wordt toegestuurd via email.

Wat erg vreemd is, omdat ik nergens m'n wachtwoord hoef in te vullen.

Bij het nieuw aanmaken van het emailadres krijg ik te zien:

Toegang geweigerd
U hebt geen toestemming om dit document te openen.

Zowel met IE als firefox krijg ik dezelfde meldingen. Brak systeem dus. Pfff dan maar helpdesk telfort bellen (heb ik toch wel zoooo'n hekel aan..)
Hou je op de hoogte

*EDIT*
Net gebeld (10 min. in de wacht a 30ct/min). De medewerkster (zeer vriendelijk) verzocht me eerst op m'n telefoon de goede berichtcentrale in te stellen. Toen ik haar vertelde dat dit niet mogelijk is op de td en dit automatisch opgehaald zou moeten worden, zette me ze wederom vriendelijk in de wacht en ging het bij collega's navragen. Die bevestigden mijn verhaal en ze zou mijn probleem doorzetten naar de technische dienst (max 5 werkdagen), want "Het zou toch gewoon moeten werken".

Ondanks de vriendelijke medewerkster wordt het elke keer weer bevestigt, helpdeskmedewerkers kunnen over het algemeen alleen klanten helpen die zelf te lui zijn om dingen uit te zoeken. (dat kan ik zelf beamen, werk 2 jaar op thd ipb van kpn) A

[ Voor 22% gewijzigd door Drivo op 08-08-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Laatst online: 19-06-2024
Anoniem: 270487 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:11:
[...]

Al je telefoon geregistreerd op htc.com? Ik was eerst ook aan het zoeken naar een beschikbare ROM, maar kon toen niets vinden. Toen mijn telefoon geregistreerd en voila, de ROM was zichtbaar.

Edit: hmm dat is het ook niet. Ik zie nu ook niets meer staan op die pagina's

Edit2: ik had de link nog in mijn history staan: http://www.htc.com/member/RomDetail.aspx?cat=133
Uiteraard geregistreerd, want ik had die 1.93 al van htc gedownload.

Ik kan, als ik ben ingelogd, nog steeds geen ROM vinden. Ik zie alleen ringtones en als ik doorklik naar de supportpagina, zie ik dus nergens waar ik de ROM kan downloaden. Snap niet waar een ander forumlid een screenshot heeft gemaakt waar je je serienummer enzo kunt invullen. Kijk ik er nou overheen of zijn er meer mensen die de ROM niet meer kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

hoefniks schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:26:
Ik heb het vanaf de PC gedaan. Ik heb jou oplossing geprobeert. Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot mijn NAND gegevens waarna ik niet verder kom. Nog ander opties? Bedankt alvast[

[/quote]
Nu wordt het wel erg lastig... 8)7 Wat je nog zou kunnen doen is een harde reset en dan "de volume down toets kiezen als er gevraagd wordt wat je wil doen. De rom wordt dan opnieuw ingelezen en internal storage geformatteerd. Je bent wel alles kwijt, maar dat ben je nu ook al. Of misschien heeft een ander een oplossing voor je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Hoe zetten jullie er muziek op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

erikven1978 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:16:
Hallo,

ik heb hier nog steeds verbindingsproblemen.
Als ik de TD aansluit via de 'snelle usb' (dus als geheugenstick) en ik wil er iets naartoe kopieren, dan gebeurt er ff niets, en dan krijg ik een melding:
"Cannot copy: path too deep"

Via active sync werkte t tot nu toe wel goed.
TD heeft een aantal dagen de hele dag aan de laptop gezeten via active sync zonder problemen.

Nu wil ik voor t eerst een groter bestand oversturen (50Mb) en dit moet dus via active sync, aangezien het via de usb-stick-mode niet werkt.

bij ongeveer 9Mb valt mijn active sync verbing weg!?!!? zomaar. en dus alleen maar bij t kopieren van dit 'grote' bestand.

als ik gewoon wat kleine dingen af en toe overzend, en de gsm erop laat zitten, werkt t gewoon goed.

Iemand een idee hoe ik deze 2 problemen kan oplossen???

ROM 1.93.404.1.NLD
Kijk eens op deze pagina van xda. Of hier Je bent niet de enige die dat heeft.. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door 210667 op 08-08-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243919

Iemand hier toevallig bekend met een DAAP-client die werkt op de HTC Diamond zodat ik mijn iTunes library over het internet naar de phone kan streamen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
210667 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:59:
[...]

Kijk eens op deze pagina van xda. Of hier Je bent niet de enige die dat heeft.. :*)
mmm daar staat geen oplossing.
Het probleem is inderdaad niet echt dat t path "too deep is"....

ik wil gewoon iets op \interngeheugen\my documents\videos\ zetten.

Tevens klapt de activesync er gewoon echt uit terwij die bezig is.
krijg elke keer een stuk van t bestand op de TD (net een keer 12Mb, en een andere keer was hij langer bezig, en toen had hij maar 64K gekopieerd toen hij uitviel)

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kijk eens in de faq. Daar staat hoe je de muziek er het beste op kan zetten. Gebruik ook de search eens. Daar staat het zeker ook in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

matvkeulen schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:46:
[...]

Uiteraard geregistreerd, want ik had die 1.93 al van htc gedownload.

Ik kan, als ik ben ingelogd, nog steeds geen ROM vinden. Ik zie alleen ringtones en als ik doorklik naar de supportpagina, zie ik dus nergens waar ik de ROM kan downloaden. Snap niet waar een ander forumlid een screenshot heeft gemaakt waar je je serienummer enzo kunt invullen. Kijk ik er nou overheen of zijn er meer mensen die de ROM niet meer kunnen vinden?
Je bent niet de enige. Kijk maar Op Allaboutphones een link naar de update. Wel eerst even een account aanmaken. Had dit trouwens al eerder gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

erikven1978 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:05:
[...]

mmm daar staat geen oplossing.
Het probleem is inderdaad niet echt dat t path "too deep is"....

ik wil gewoon iets op \interngeheugen\my documents\videos\ zetten.

Tevens klapt de activesync er gewoon echt uit terwij die bezig is.
krijg elke keer een stuk van t bestand op de TD (net een keer 12Mb, en een andere keer was hij langer bezig, en toen had hij maar 64K gekopieerd toen hij uitviel)

Iemand een oplossing?
Er staan wel een paar mogelijkheden in die je zou kunnen proberen. O.a. probeer eens een groot bestand met een korte naam van 50Mb te kopieëren via active sync naar de root van de storagecard. Probeer het eens in de discdrive modus, sluit m eens aan aan een andere usb-poort van je pc, etc etc. Problemen oplossen doe je door dingen te proberen en dan foute oplossingen uit te sluiten, tot je bij de oplossing gekomen bent. Als dat gelukt is, laat het ons even weten.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Diamond en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Diamond 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.