Beste Daan,
Daar word ik toch een beetje ongerust van, al is hij niet voor zakelijk gebruik bij mij.
Ik zal het uitleggen, ik heb een HTC S710 op een 2 jarig abonnement. Het toestel is vreselijk, folie laat los en toetsjes breken af. Ik ben hem meer dan beu, en daardoor heb ik na een half jaar al een zoektocht opgestart naar een leuke vervanger.
Nu heb ik de HTC Diamond eens gezien en geprobeerd. Ik vond het redelijk werken, de "lag" was minder dan die bij de S710 en het zag er goed uit. Ik ben een enorme gadget freak, en daardoor leek het een ideaal toestel.
Ik zal hem gewoon gebruiken voor bellen, smsen en eens in de 2 uur even mijn mail checken. GPS komt niet aan de orde bij mij. Video zal ik nooit gebruiken, en muziek soms. Het zal dus voornamelijk internet zijn wat ik gebruik, en gezien ik op dit moment met GPRS werk lijkt 3G me een verademing.
Denk je dat ik er dan goed aan doe de telefoon te nemen? Zou het een leuke vervanger zijn nu je weet wat ik ongeveer zoek? Ik kan een hoge korting krijgen gezien mijn werk me wilt toekomen en ik hoop dat HTC de 710 kan repareren en ik die dan nog voor een nette prijs kan verkopen.
Ik lees wel van iedereen dat hij met 1.93 nog wel een stuk vlotter is geworden (ik was van de 710 echt al veel lag en wachten gewend, dus opzich heb ik er niet zo'n probleem mee). Maar wat laat hij dan allemaal weg? De een heeft het over alleen de overgangen tussen de tabs, en de ander zegt dat er veel weg is?
Ik hoor er graag over, had hem bijna vandaag al besteld.
Gr. Martijn
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 203771 op 07-08-2008 21:52
]