Nieuwe job
Leeftijd: 26
Opleiding(en): MBO Systeembeheerder MKB
Certificaten: Comptia Security+, Exin: IT Management Foundation, Hardware/Network Components Foundation, Infrastructure Management Foundation, Information Systems Foundation.
Werkervaring: 6 jaar relevant
Werkgever: zorg sector
Huidige functie: Systeem- en netwerkbeheerder
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
GSM: nee (geloof ik)
Leaseauto: nee, netto OV vergoeding. Ongeveer 350 euro per maand. Max 1 jaar, binnen die tijd verhuizen naar standplaats <30 min van werkgever
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: weet ik niet
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: boeken + certificering op kosten van de zaak
Reistijd: 50 min enkele reis
Maand salaris(bruto): 2505
Salaris is redelijk vergelijkbaar met mijn oude baan maar toen werkte ik 40 uur. Nieuwe baan bied meer uitdaging (grotere omgeving) en ik kreeg gelijk een contract voor onbepaalde tijd. In deze tijd en in mijn provincie niet onverstandig om aan te nemen. Verder speelt mee dat ik niet graag in de consultancy wil werken, daar liggen salarissen meestal toch iets hoger
Leeftijd: 26
Opleiding(en): MBO Systeembeheerder MKB
Certificaten: Comptia Security+, Exin: IT Management Foundation, Hardware/Network Components Foundation, Infrastructure Management Foundation, Information Systems Foundation.
Werkervaring: 6 jaar relevant
Werkgever: zorg sector
Huidige functie: Systeem- en netwerkbeheerder
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
GSM: nee (geloof ik)
Leaseauto: nee, netto OV vergoeding. Ongeveer 350 euro per maand. Max 1 jaar, binnen die tijd verhuizen naar standplaats <30 min van werkgever
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: weet ik niet
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: boeken + certificering op kosten van de zaak
Reistijd: 50 min enkele reis
Maand salaris(bruto): 2505
Salaris is redelijk vergelijkbaar met mijn oude baan maar toen werkte ik 40 uur. Nieuwe baan bied meer uitdaging (grotere omgeving) en ik kreeg gelijk een contract voor onbepaalde tijd. In deze tijd en in mijn provincie niet onverstandig om aan te nemen. Verder speelt mee dat ik niet graag in de consultancy wil werken, daar liggen salarissen meestal toch iets hoger
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.