Helder; ik dacht dat 3G alleen voor data was.Muthas schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:21:
Vierkant met stipje = GPRS. Je bent verbonden met óf GSM en GPRS óf 3G. 3G kan namelijk ook gebruikt worden voor bellen. Streepjes laten het bereik zien van of je GSM gebeuren of 3G, waarmee je bent verbonden dus
Heb je nog altijd dezelfde SIM? In de SIM staan de instellingen voor internet-verkeer. Je zou T-Mobile kunnen vragen je een SMS met provider-settings te sturen of een nieuwe SIM. Volgens mij krijg je bij HSDPA namelijk je IP van het APN, en niet van een DHCP-server, en dat zou dus een aanwijzing kunnen zijn voor foute instellingen in je SIM.wally21 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:00:
Maar waar ik wel last van heb is zodra ik data gebruik over mijn verbinding ik een time-out krijg, of hij begint over een DHP client of zo iets te zeuren. dit had ik ook al op mijn vorige telefoon.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Niks van waar. T-Mobile heeft de rechten geloof ik 5 jaar lang.McWolf82 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:11:
Weet iemand hier iets vanaf?
"Op internet doen geruchten de ronde dat ook KPN de iPhone 3G zal gaan aanbieden. Na drie maanden zou de exclusiviteit van T-Mobile vervallen en mag de iPhone ook door KPN verkocht worden, aldus de speculaties. In mei gaf KPN te kennen ook met Apple in gesprek te zijn over de iPhone, maar kort daarna werd bekend dat T-Mobile de exclusiviteit voor Nederland in de wacht had geslepen. De vraag is nu voor hoe lang?"
Niemand die dat officieel bevestigd heeft. En Apple zou imo gek zijn om een dergelijk contract voor vijf jaar lang te sluiten.FiXeR.nl schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 23:32:
[...]
Niks van waar. T-Mobile heeft de rechten geloof ik 5 jaar lang.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
En het is tijd voor een nieuw deel: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 13
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 5
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia & Installer
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie