Levertijd Apple producten Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:
  • 114.403 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 19:16
Gisteren besteld. Nu status op "nog niet verzonden".

Verwachte verzenddatum: 1-2 weken
Verwachte leverdatum: 06 Nov, 2008 - 14 Nov, 2008

IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD
MB 13.3/2.0/2X1GB/160/SD-NLD
CANON MX310 OFFICE ALL-IN-ONE-INT

Ik vind dit toch wel erg lang. Gisteren besteld, verzenddatum stond in store op 4 werkdagen, maar is nu al 1-2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Direct na de keynote een instap mbp besteld, via de onderwijskorting 1560,- direct betaald.en nu nog niet eens verzonden :'(
Ik heb als ontvangstdatum 6 tot 8nov. :'(

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
Shtad schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:05:
Gisteren besteld. Nu status op "nog niet verzonden".

IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK-ZDD
MB 13.3/2.0/2X1GB/160/SD-NLD

Ik vind dit toch wel erg lang. Gisteren besteld, verzenddatum stond in store op 4 werkdagen, maar is nu al 1-2 weken...
Je levertijd hangt ook af van hoeveel producten je besteld.. Je MB kan dan wel binnen 4 werkdagen verzonden worden maar je pakket gaat niet eerder richting jouw als de andere 2 producten óók klaar staan..
sunstream schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:18:
Direct na de keynote een instap mbp besteld, via de onderwijskorting 1560,- direct betaald.en nu nog niet eens verzonden :'(
Ik heb als ontvangstdatum 6 tot 8nov. :'(
Ik heb direct na de keynote een MBP, Nano, HP printer en MobileMe besteld en vandaag is de status veranderd naar 'klaargemaakt voor verzending' met een verwachte leverdatum van 4/5 november :). Ik ruik mn MBP al :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel degelijk de Printer die het proces ophoud... Voor mijn vader het volgende besteld zelfde avond betaald via Postbank:

Besteldatum: Oct 21, 2008 om 03:14 PM GMT

Product/artikelnr.
TN633Z/A

IPOD NANO (4TH GEN)8GB RED-ZDD
MB751ZD/A

IMAC 24/SD CTO
Z0FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
Misschien is het mogelijk om printer later te laten bezorgen en de rest voorrang te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik ben er niet van overtuigd dat het echt die printer is die de zaak ophoudt. Ik heb namelijk een Macbook 2.0 besteld bij Machouse (zonder printer) en die geven ongeveer dezelfde levertijd.

Volgens mij zijn de nieuwe notebooks erg populair en treden er daarom vertragingen op.

[ Voor 19% gewijzigd door Philflow op 23-10-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 21:10:
Ik ben er niet van overtuigd dat het echt die printer is die de zaak ophoudt. Ik heb namelijk een Macbook 2.0 besteld bij Machouse (zonder printer) en die geven ongeveer dezelfde levertijd.

Volgens mij zijn de nieuwe notebooks erg populair en treden er daarom vertragingen op.
De printer gaf echter een levertijd aan van 1 a 2 weken. De rest iMac: 3 dagen, en de iPod 1 dag. Het lijkt me dus wel degelijk de printer. Ik ga zelf van de week een MB 2,4 bestellen. We wachten het gewoon af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnhalekor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-08 18:51
Ik was ook bang dat de printer de boel ging vertragen, dus toen ik mijn bestelling telefonisch heb doorgegeven, heb ik gevraagd of ze mijn bestelling wilde splitsen, zodat ik niet nog een week extra hoefde te wachten door die printer.

De verkoper vertelde mij toen dat de levertijd vrij dicht bij elkaar lag (7 [werk?]dagen vs 1-2 weken), dus dat het niet mogelijk was om te splitsen en dat het niet echt een reden was om me zorgen te maken. Ze konden het alleen splitsen als de verschillende levertijden écht duidelijk ver uit elkaar zou liggen...

Bij mij staat er ook 6 - 14 nov ;( Ik heb het 2,4Ghz instapmodel met alleen een Remote en Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter als extra opties. Daarnaast nog wat spul wat allemaal binnen 24 uur geleverd konden worden. Ik heb dinsdag 21 oktober besteld en betaald. Mijn bestelling wordt nu verwerkt.

MBP 15.4/2.4/CTO
APPLE REMOTE-GEN
IPOD NANO (4TH GEN)8GB BLACK
APPLE KEYBOARD-NLD
APPLE WIRED MIGHTY MOUSE-ZML
LA ROBE MACBOOK PRO 15.4 BLUES-ZML
INCASE NEOPRENE SLEEVE NANO 4G BLK-ZML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik zal de printer eens uit mn order gooien morgen, kijken of het scheelt. Heb hem eigenlijk toch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Mijn MacBook is van Polen naar Keulen, Duitsland gevlogen, waar die ondertussen is aangekomen.

[ Voor 53% gewijzigd door tiguan op 23-10-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:57:
[...]

bel anders ff het 0800 nummer om te checken of je bestelling goed is doorgekomen.
Ga ik morgen gelijk doen! Als dat niet lukt kan iemand mij niet de informatie geven (iemand printscreen of uitgeprint?), dat ik dan m'n alleen het ordernummer bij het betalingskenmerk wijzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 11:26
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:20:
[...]

Ga ik morgen gelijk doen! Als dat niet lukt kan iemand mij niet de informatie geven (iemand printscreen of uitgeprint?), dat ik dan m'n alleen het ordernummer bij het betalingskenmerk wijzig?
Je hebt bij het betalingskenmerk niet het ordernummer nodig maar het referentienummer. Deze is anders en is ook na dat ene bericht nergens meer te vinden. Je kunt dus het beste even Apple bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tkima
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 11:54
Zie dat echt iedereen de Canon MX310 gekozen heeft als printer, maar ik heb de HP gekozen omdat ie dan eerder geleverd zal worden (hopelijk). Bij de Canon stond 2-3 weken, de HP 24 uur, bij de macbook 7 dagen en de ipod touch ook 24 uur.

HP heb ik gekozen omdat ik al een goede printer heb, en deze toch weggeef of voor een klein bedrag verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 22:02:
Ik zal de printer eens uit mn order gooien morgen, kijken of het scheelt. Heb hem eigenlijk toch niet nodig.
jij hebt ook de goedkoopste canon? laat ons ff weten of het idd scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ja het klopt. Ik heb de MX310 uit mijn bestelling laten halen en nu zeggen ze verzenden 29 oktober geloof ik.
Je kunt je order ook laten splitsen zei ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
De mijne staat nu ook klaar om verzonden te worden, ben benieuwd of ze de verwachtte afleverdatum van 30-31 oktober gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qroy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 17:17
tiguan schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 23:16:
Mijn MacBook is van Polen naar Keulen, Duitsland gevlogen, waar die ondertussen is aangekomen.
Volgens mij zaten onze MacBooks op hetzelfde vliegtuig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb mijn bestelling laten splitsen, maar er is nog niets veranderd in mijn order status. Kan dat even duren of?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
Ik heb ook gevraagd of ze mijn bestelling wilden laten splitsen. Ik had mijn vraag nog maar amper gesteld of de meneer aan de telefoon wist al wat ik wilde. Probleem is dus gewoon die printer die alles vertraagd.

Ik word via de telefoon op de hoogte gehouden zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
qroy schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:42:
[...]

Volgens mij zaten onze MacBooks op hetzelfde vliegtuig :)
Knus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:34
Ik heb vernomen dat iCentre vandaag weer wat MacBooks binnen heeft gekregen, dus snel even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Mijn MacBook Pro is verzonden! :D

Gaat via UPS en waarschijnlijk komt ie 28 oktober aan! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Mijn Macbook is ook klaargemaakt voor verzending. Iemand enig idee hoe veel dagen er tussen de status 'klaargemaakt voor verzending' en de werkelijke verzending zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Empulse schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:51:
Mijn Macbook is ook klaargemaakt voor verzending. Iemand enig idee hoe veel dagen er tussen de status 'klaargemaakt voor verzending' en de werkelijke verzending zit?
Mijne duurde ongeveer 1,5 a 2 dagen. :) Grote kans dus voor jou dat het maandag met het vliegtuig mee gaat (of je moet mazzel hebben en een vlucht eerder pakken! ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Step op 24-10-2008 11:53 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Ik zal mijn vingertjes gekruist houden :P

Verwachte leverdatum: 31 oktober - 3 november (vrijdag, zaterdag of maandag dus).
Misschien wel fijn voor andere wachtende mensen om te vermelden dat hij eerst pas op 5-6 november geleverd zou worden. (Heb besteld op 17 oktober om 13.00).

[ Voor 38% gewijzigd door Empulse op 24-10-2008 11:59 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
  • Laatst online: 10-09 21:56
MacBook Pro 15,4" CTO
+ 2.8GHz Intel C2D
+ 250GB @ 7200
+ Mini DisplayPort > DVI
Apple Wireless Keyboard
Griffin Elevator

Verzonden op 22 oktober, via de mail vernomen dat alles er vóór 30 oktober is. Aanvankelijk stond de leverdatum op 3 tot 4 november, is dus al wat korter geworden. Nog geen verdere tracking nummers of verdere informatie :(

Direct na de keynote besteld overigens, 14 oktober dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Joost_K op 24-10-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook de apple sales gebeld, mevrouw wist mij te vertellen dat juist de mbp voor vertraging zorgde en niet de printer.
De 28e gaan de mbp verzonden worden.

Oja ik heb overigens de 2,8 ghz met 320gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:54
16 oktober mn MBP (2.8 ghz en 128gb SSD :9~) besteld met printer en iPod. Zoals ik het nu lees kan ik wel lang wachten :) ohja, ook nog een notebookcase besteld - Tucano microfiber sleeve 15.4" - grey (<- deze past toch wel?!)

Op dit moment staat de verwachte levertijd op 30 oktober - 7 november. Afwachten dan maar.. terwijl iedereen om me heen ervan geniet :9 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Aan een gemaakte bestelling kun je zeker geen nieuwe producten meer toevoegen? Daar de Macbook maar een 13.3'' scherm heeft is het misschien toch wel handig om een toetsenbord er bij te nemen (voor gebruik met externe monitor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Besteld op: 16 oktober
Status: Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Nov, 2008 - 07 Nov, 2008

Heb het volgende besteld:
IPod Nano (4th gen) 8GB Silver
HP Photosmart C4580
Imac 24/SD CTO - Maatwerkoptie
MacBook Pro 15.4/2.4/CTO - Maatwerkoptie

Eerst een maand gewacht op de magische datum van 14 oktober..
Nu heb ik een nieuwe magische datum van 6-7 november.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Mikey NL schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:57:
Ik heb vernomen dat iCentre vandaag weer wat MacBooks binnen heeft gekregen, dus snel even bellen!
Ik heb ze gisteren gebeld (zie een aantal posts terug) en ze verwachten ze pas eind volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 11:26
Ik had de Macbook Pro met printer en iPod besteld vorige week en bij mij was de verzenddatum 1 tot 2 weken en de leverdatum 3 tot 11 november. Net toch nog even gebeld of misschien ook niet de printer veel vertraging opleverde. Dat was inderdaad het geval. De MacBook Pro is 29e al klaar terwijl de printer pas 3 november weer beschikbaar was. Nu dus ook m'n order laten splitsen waardoor het als het goed is toch weer een dag of 5 eerder binnen is.

Volgens de vrouw aan de telefoon duurde het vanaf het moment van verzending trouwens ook nog wel een dag of 5 tot 6 omdat het uit Shanghai moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:21
Wanneer je je order laat splitsen, komt dan wel alles nog op 1 factuur/aankoopbon? Ik heb namelijk even de algemene voorwaarden doorgenomen voor de printer actie, en hier staat o.a. in dat de printer+mac op 1 factuur/aankoopbon moeten staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAF1 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:09:
[...]

Ik heb ze gisteren gebeld (zie een aantal posts terug) en ze verwachten ze pas eind volgende week.
Vervelend (voor mij) dat ze de consumenten die via apple.nl bestellen voorrang geven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticMan schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:14:
Ik had de Macbook Pro met printer en iPod besteld vorige week en bij mij was de verzenddatum 1 tot 2 weken en de leverdatum 3 tot 11 november. Net toch nog even gebeld of misschien ook niet de printer veel vertraging opleverde. Dat was inderdaad het geval. De MacBook Pro is 29e al klaar terwijl de printer pas 3 november weer beschikbaar was. Nu dus ook m'n order laten splitsen waardoor het als het goed is toch weer een dag of 5 eerder binnen is.

Volgens de vrouw aan de telefoon duurde het vanaf het moment van verzending trouwens ook nog wel een dag of 5 tot 6 omdat het uit Shanghai moet komen.
wat vreemd, ik heb een paar uurtjes terug gebeld en de mevrouw die ik toen aan de lijn had kon mij verzekeren dat het niet aan de printer lag, maar juist aan de mbp
Daarnaast wist ze met te vertellen dat splitsen niet mogelijk was bij de combinatie mbp+printer+nano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixsos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 17:37

Nixsos

Mac user

Ook mijn MacBook Pro is inmiddels onderweg vanuit Shanghai.
Ik heb hem overigens woensdag 15 oktober telefonisch besteld (ADC korting) rond 10.00 uur 's ochends.

In het mailtje van Apple staat dat ik hem op, of voor 30 oktober kan verwachten.
Op de UPS tracking site staat zelfs 28 oktober.

Volgende items besteld:
- 15.4 MBP / CTO
- 4 GB ram
- 320 GB - 7200 RPM
- Displayport - VGA adapter
- Apple Remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
RAF1 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:09:
[...]

Ik heb anders net mijn nieuwe MacBook 2.4 opgehaald... Zo mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
SFRtje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:09:

Ik heb direct na de keynote een MBP, Nano, HP printer en MobileMe besteld en vandaag is de status veranderd naar 'klaargemaakt voor verzending' met een verwachte leverdatum van 4/5 november :). Ik ruik mn MBP al :P.
En vandaag is de status veranderd naar 'verzonden'. Het totale pakket heeft een verwachte leverdatum van 4 november. Ik hoop wat eerder want ik ben zo dom geweest om het te laten verzenden naar mn ouders adres ipv naar mijn studentenkamer, waar ik 4 november zit.. |:( . Dus dat wordt duimen dat al het moois voor of op zaterdag 1 november bij mijn ouders ligt, want dan kom ik t weekend wel even thuis ;) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat zijn de verschillende stadia eigenlijk?

Ik heb nu 'Klaargemaakt voor verzending'; is dit stap 2? En hoeveel stappen zijn er?

1. ?
?. Klaargemaakt voor verzending
?.
?. Verzonden op: ..

[ Voor 20% gewijzigd door twixx op 24-10-2008 16:24 ]

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
twixx schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:23:
Wat zijn de verschillende stadia eigenlijk?

Ik heb nu 'Klaargemaakt voor verzending'; is dit stap 2? En hoeveel stappen zijn er?

1. ?
?. Klaargemaakt voor verzending
?.
?. Verzonden op: ..
Volgens mij zoiets als:

1. Wordt beoordeeld
2. Wachten op verzenden (ofzo iets)
3. Klaargemaakt voor verzending
4. Verzonden op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
"Huidige bezorgstatus: Bestelling verzonden - 24 Okt 2008" (vanaf gisterenavond).

Ik heb nog geen "Trackingsnummer vervoerder". Mjah :P. Ik hoop dat het een beetje op schiet, verwachte datum is 4 november nu =)

(Macbook Alu CTO + iPod Nano, besteld op 14 oktober)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MBP besteld op 15 oktober. Sinds 21 oktober staat hij op verzonden en kan ik zending volgen. Ik heb alleen nog steeds geen Trackingnummer vervoerder. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:01
Zojuist ook een MBP besteld (2.4) met US toetsenbord en een minidisplay -> VGA convertertje. Tevens een Zwarte iPod Nano en een HP Photosmart C4850. Heb moeten betalen via bank, dus duurt weer paar dagen langer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Nou ik had geen zin meer om te wachten dus ik heb een 2.4 gehaald bij Machouse A'dam. Nu lekker aan het spelen. Wel jammer dat ze geen Dp-Dvi hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteldatum: Oct 18, 2008 om 08:00 AM GMT
Nog niet verzonden
-------------------------
MB 13.3/2.4/CTO
2.4GHz Intel Core 2 Duo
2GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x1GB
250GB Serial ATA @ 5400 rpm
SD 8x (DVD+R DL/DVD+RW/CD-RW)
No iWork Preinstalled
Keyboard/User's Guide(Z), -USA
Country Kit-NLD
-----------------------------

Ik ben een switcher :D - Gelukkig heb ik nog geduld ervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

SFRtje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:57:
[...]

Volgens mij zoiets als:

1. Wordt beoordeeld
4. Verzonden op..
Wordt beoordeeld
Nog niet verzonden
Klaargemaakt voor verzending
Verzonden (en dan krijg je nieuwe info van delivery enz)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
SFRtje schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:57:
[...]

Volgens mij zoiets als:

1. Wordt beoordeeld
4. Verzonden op..
O boy; dan ga ik een beetje op volgende weekend rekenen. Hopelijk niet te optimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mikey NL schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

Ik heb anders net mijn nieuwe MacBook 2.4 opgehaald... Zo mooi O+
waarvandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ik heb er vandaag 1 gehaald bij Machouse Amsterdam. Volgens mij hadden ze er nog 8. 5% studentenkorting op vertoon van pasje. Ook Icentre had er vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
Ik heb hem gehaald bij iCentre in Uitgeest, weet niet of ze daar nu nog steeds voorraad hebben, probeer het morgen even zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Besteldatum: Oct 17, 2008 om 12:21 PM GMT (Via ADC sales afdeling)
Verwachte leverdatum: 03 Nov, 2008 - 04 Nov, 2008

MBP 15.4/2.4/CTO
2.4GHz Intel Core 2 Duo
2GB 1066Mz DDR3 SDRAM-2x1GB
250GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
KYBD/User's Guide (Z)-LL
Country Kit-NLD

Nu maar afwachten wanneer hij verzonden gaat worden en of ik hem nog komende week ergens in huis ga hebben. :9
Zonet een mail gehad dat de bestelling al verzonden is. Verwachtte leverdatum 31-10-08.
Maar Apple kennende wordt het dus wel eerder. :9

[ Voor 13% gewijzigd door Ryudo op 25-10-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisterochtend een belletje gedaan naar Apple, gevraagd waarom ik geen bevestiging van m'n bestelling per e-mail heb gekregen.
Volgens haar was er als het goed is wel een mailtje uitgegaan.
Ze ging er achteraan en anders mailt ze mij alsnog.

Tot zover nog niets helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:54
Woehoe!

Klaargemaakt voor verzending! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Ryudo schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:14:
Besteldatum: Oct 17, 2008 om 12:21 PM GMT (Via ADC sales afdeling)
Verwachte leverdatum: 03 Nov, 2008 - 04 Nov, 2008

MBP 15.4/2.4/CTO
2.4GHz Intel Core 2 Duo
250GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
KYBD/User's Guide (Z)-LL
Country Kit-NLD

Nu maar afwachten wanneer hij verzonden gaat worden en of ik hem nog komende week ergens in huis ga hebben. :9
Zonet een mail gehad dat de bestelling al verzonden is. Verwachtte leverdatum 31-10-08.
Maar Apple kennende wordt het dus wel eerder. :9
Heb jij even geluk, ik heb mijn Macbook ongeveer een uur eerder dan jij besteld en staat helaas nog steeds op 'klaargemaakt voor verzending'. Ik neem aan dat de status eenmalig voor alle klanten tegelijk wordt aangepast, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:33:
Besteldatum: Oct 18, 2008 om 08:00 AM GMT
Nog niet verzonden
-------------------------
MB 13.3/2.4/CTO
2.4GHz Intel Core 2 Duo
2GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x1GB
250GB Serial ATA @ 5400 rpm
SD 8x (DVD+R DL/DVD+RW/CD-RW)
No iWork Preinstalled
Keyboard/User's Guide(Z), -USA
Country Kit-NLD
-----------------------------
Ik ben een switcher :D - Gelukkig heb ik nog geduld ervoor..
Klaargemaakt voor verzending :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:14:
Ik heb mijn MBP besteld op 15 oktober. Sinds 21 oktober staat hij op verzonden en kan ik zending volgen. Ik heb alleen nog steeds geen Trackingnummer vervoerder. Klopt dit?
Ik heb overigens besteld:
2.4GHz Intel Core 2 Duo
250GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
NO DVI Adapter
NO VGA Adapter
Apple Remote
No iWork Preinstalled
No Final Cut Exp Preinstalled
No Aperture Preinstalled
No Logic Exp Preinstalled
KYBD/User's Guide -N
Country Kit-NLD

+ een iPod nano 8gb en een incase neoprene sleeve

Er staat overigens nog steeds geen Trackingsnummer vervoerder. Wel verzonden op: 21 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Verdikkeme, m'n Macbook Pro staat nu bij UPS in Apeldoorn (snel trouwens), maar "has experienced an exception". Ooit iemand meegemaakt en zo ja, moet ik mij zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
vgroenewold schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:55:
Verdikkeme, m'n Macbook Pro staat nu bij UPS in Apeldoorn (snel trouwens), maar "has experienced an exception". Ooit iemand meegemaakt en zo ja, moet ik mij zorgen maken?
Jij bent niet de enige!
Er is een uitzondering opgetreden in verband met uw pakket.

Verwacht dat dit inhoudt, dat het een snellere regeling betreft.
Mijne verwachte datum 30-31Okt is middels natuurlijk onwaarschijnlijk, en kom eerder in de buurt van 27 Oktober a.s. Maandag.

Uitzonderingen treden op als een pakket of zending te maken krijgt met onverwachte gebeurtenissen, die tot een wijziging van de afleverdatum kunnen leiden. UPS doet drie pogingen om een zending af te leveren. Als alledrie de pogingen vergeefs zijn, houdt UPS het pakket vijf dagen vast in de dichtstbijzijnde UPS-vestiging vooraleer de zending wordt teruggestuurd naar de verzender.

[ Voor 25% gewijzigd door matinez op 25-10-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Mmm, ik stond al op de 27e. Nu leveren ze tot 19 uur, zou wel erg tof zijn als het inhoudt dat ik er dit weekend nog mee kan rommelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Ik kan me niet voorstellen dat ze op zaterdag ook tot 19.00u afleveren, maar ik hoop 't wel. Mijne zit namelijk in hetzelfde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:51:
[...]

hoe kan die van jou al klaargemaakt zijn voor verzending terwijl mijn verwachte leverdatum eerder is? 8)7

Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 - 06 Nov, 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf gewerkt bij UPS in Apeldoorn. UPS levert niet in het weekend en als je niet thuis bent bezorgen ze gewoon de volgende dag net zolang tot dat je thuis bent. Ik weet nog toen ik daar werkte dat er altijd een hele vrachtwagen vol zat met macbooks! Ik zit ook te wachten tot dat ik mijn MBP eindelijk krijg, ik heb hem besteld op 14 oktober met een ipod nano en de bekende canon printer: verwachte leverdatum 4-5 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:29:
Ik heb zelf gewerkt bij UPS in Apeldoorn. UPS levert niet in het weekend en als je niet thuis bent bezorgen ze gewoon de volgende dag net zolang tot dat je thuis bent. Ik weet nog toen ik daar werkte dat er altijd een hele vrachtwagen vol zat met macbooks! Ik zit ook te wachten tot dat ik mijn MBP eindelijk krijg, ik heb hem besteld op 14 oktober met een ipod nano en de bekende canon printer: verwachte leverdatum 4-5 november.
Dan kunnen ze lang proberen want ik ben nooit thuis doordeweeks overdag. Dat lijkt me nou niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Printer is verzonden. De iPod en de Macbook nog niet, maar worden beiden onafhankelijk van elkaar verstuurd.
Ik wil graag nog een mini dvi - vga kabeltje en bluetooth toetsenbord er bij doen, weet iemand of ik die samen met mijn Macbook kan laten verzenden (omdat deze nog niet vanuit Azie verstuurd is) en of dat mogelijk voor vertraging zou kunnen zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb na mijn bestelling, niet gekregen bevestigingsmailtje en een telefoontje alweer geen mailtje gekregen wat ik dus wel zou krijgen.
Nu weer wachten tot ik maandag kan bellen.

Misschien is het maar beter te vragen de bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen?
Zodat ik weer het bedankt-scherm krijg en direct het geld kan overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:11:
Heb na mijn bestelling, niet gekregen bevestigingsmailtje en een telefoontje alweer geen mailtje gekregen wat ik dus wel zou krijgen.
Nu weer wachten tot ik maandag kan bellen.

Misschien is het maar beter te vragen de bestelling te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen?
Zodat ik weer het bedankt-scherm krijg en direct het geld kan overmaken?
ik denk dat het makkelijker is om geheel een nieuwe bestelling te plaatsen ja :)
Tijdens mijn bestelling gingen ook een paar dingetjes mis waardoor de verkoper aan de lijn mij ook adviseerde om de huidige bestelling te annuleren en gewoon een nieuwe aan te maken (dat heeft hij voor mij gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Wow, ik kreeg vanmorgen al het blijde bericht:

Besteld op: Oct 21, 2008
Verzonden op: Oct 25, 2008

Verwachte bezorgdatum: Oct 28, 2008 (zeker voor Oct 31).

Besteld: kale MB 2.4 zonder extra's. Verloopkabels in de winkel gekocht en printer heb ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Weer een update, mijn MBP is nu ook in Apeldoorn aangekomen.

Alleen heb ik nou weer een uitzondering (status = uitzondering) namelijk:
PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
sinds vandaag.

Ik denk dat het nog even door de douane goed moet worden gekeurd. :) Hopelijk komt ie maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:35:
[...]

hoe kan die van jou al klaargemaakt zijn voor verzending terwijl mijn verwachte leverdatum eerder is? 8)7

Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 - 06 Nov, 2008
Guess what :9

Verzonden op: Oct 26, 2008

En ik kreeg net een mailtje van Apple met geschatte levertijd: 04.11.2008 en verzendnummer. Hulde! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:52:
[...]

En ik kreeg net een mailtje van Apple met geschatte levertijd: 04.11.2008 en verzendnummer. Hulde! _/-\o_
Idem....

iPod en Printer zijn ook reeds verstuurd :) Ga er maar van uit dat je hem eerder dan 4 november zal ontvangen, dat ga ik in ieder geval wel doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:51:
[...]
Das toch vreemd? Die van mij is de 25e verzonden maar ik krijg hem waarschijnlijk de 28e. Heb je er toch iets bij besteld? Uit een eerdere post begreep ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:52:
[...]

nou het zal dr wel aan liggen dat ik de 2,8 versie met 320gb besteld heb :) daarom zal het wel langer duren

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twixx schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:16:
[...]

Das toch vreemd? Die van mij is de 25e verzonden maar ik krijg hem waarschijnlijk de 28e. Heb je er toch iets bij besteld? Uit een eerdere post begreep ik van niet.
Jup, ik heb meegedaan met B2S actie. Dat zal wel de reden zijn voor vertraging. Ben al blij genoeg dat mijn Macbook verzonden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Die van mij komt tussen 7-14 november had 22 oktober besteld.

Macbook 2.0+afstandsbediening + Nano+printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Ik denk dat je nog even moet wachten tot het in Apeldoorn is, ik heb nu de UPS melding dat het daadwerkelijk uit Shanghai vertrokken is, blijkbaar krijgt Apeldoorn dit doorgeseind oid als er een pakket opgehouden wordt. Gok ik hoor, volgens mij zit een groot deel van de bezorgtijd bij Apple vast door de autoriteiten in Shanghai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
Step schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:10:
Weer een update, mijn MBP is nu ook in Apeldoorn aangekomen.

Alleen heb ik nou weer een uitzondering (status = uitzondering) namelijk:
PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
sinds vandaag.

Ik denk dat het nog even door de douane goed moet worden gekeurd. :) Hopelijk komt ie maandag!
Hmm, wanneer heb jij hem besteld? Ik heb exact dezelfde config, 2.8GHz en 250GB, alleen nog de adapter van DisplayPort naar DVI, besteld op 14 oktober na de keynote. Ik heb nog nergens kunnen zien waar hij op dit moment is, al heb ik wel bevestigd gekregen dat hij is verzonden (22 oktober)

Griffin Elevator en Apple Wireless Keyboard liggen ergens in Nederland te wachten, hier staat ook al een knopje 'Volg deze zending' bij, waar dan verder nog geen informatie te vinden is. Bij de MacBook Pro echter staat er helemaal geen knopje, of zou ik die informatie ergens anders weg kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:45:
[...]

ik denk dat het makkelijker is om geheel een nieuwe bestelling te plaatsen ja :)
Tijdens mijn bestelling gingen ook een paar dingetjes mis waardoor de verkoper aan de lijn mij ook adviseerde om de huidige bestelling te annuleren en gewoon een nieuwe aan te maken (dat heeft hij voor mij gedaan)
Oke, ik denk dat ik dan maar tot maandag moet wachten en aan de telefoon vragen of ze hem kunnen annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
twixx schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:10:
Wow, ik kreeg vanmorgen al het blijde bericht:

Besteld op: Oct 21, 2008
Verzonden op: Oct 25, 2008

Verwachte bezorgdatum: Oct 28, 2008 (zeker voor Oct 31).

Besteld: kale MB 2.4 zonder extra's. Verloopkabels in de winkel gekocht en printer heb ik al :)
Dat is volgens mij enorm snel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:58:
[...]

Oke, ik denk dat ik dan maar tot maandag moet wachten en aan de telefoon vragen of ze hem kunnen annuleren?
ja vraag gewoon ff aan de verkoper op maandag hoe het gesteld is met je huidige bestelling en of een nieuwe bestelling aanmaken verstandig is, ze kunnen je vast verder helpen

apple sales/helpdesk _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Heel fijn dat volgens UPS site wordt m'n Macbook nu op woensdag 29 oktober afgeleverd i.p.v. 30ste. Scheelt 1 dag, maar toch mooi meegenomen.
Macbook is nu INCHEON Korea volgens UPS. :)

Jammer dat Apple nog geen wireless toetsenbord heeft met zwarte toetsen i.p.v. witte, anders had ik die ook meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe MacBook 2,0 GHz, 2GB, 160GB (standaard dus) besteld op 21 oktober.

Verwachte verzenddatum 1-2 weken
Verwachte leverdatum tussen 7 en 17 november.

Duurt wel lang. Hoop dat het sneller gaat. Heb namelijk mijn oude inmiddels al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik krijg dit bericht al heel de ochtend op m'n Apple Store Account pagina:
"Helaas
Vanwege een technisch probleem kan uw aanvraag niet worden verwerkt. klikt u hier tom terug te gaan naar de online Apple Store."

Hij heeft het trouwens al wel een week gedaan.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

HerQ schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:03:
[...]

Hmm, wanneer heb jij hem besteld? Ik heb exact dezelfde config, 2.8GHz en 250GB, alleen nog de adapter van DisplayPort naar DVI, besteld op 14 oktober na de keynote. Ik heb nog nergens kunnen zien waar hij op dit moment is, al heb ik wel bevestigd gekregen dat hij is verzonden (22 oktober)

Griffin Elevator en Apple Wireless Keyboard liggen ergens in Nederland te wachten, hier staat ook al een knopje 'Volg deze zending' bij, waar dan verder nog geen informatie te vinden is. Bij de MacBook Pro echter staat er helemaal geen knopje, of zou ik die informatie ergens anders weg kunnen halen?
Zoals in voorgaande posts van me is te lezen heb ik ook de DisplayPort naar DVI adapter er bij besteld op de 15e rond 9 uur sochtends. :) Ik kan em al bij UPS volgen alleen doet de apple orderstatus site het ff niet en ik weet het nummer van UPS niet uit mijn hoofd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixsos
  • Laatst online: 07-09 17:37

Nixsos

Mac user

smesjz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:45:
Heel fijn dat volgens UPS site wordt m'n Macbook nu op woensdag 29 oktober afgeleverd i.p.v. 30ste. Scheelt 1 dag, maar toch mooi meegenomen.
Macbook is nu INCHEON Korea volgens UPS. :)
Die van mij is nu ook in Korea met een rescheduled delivery date van 29 oktober.
Klopt het dat ik de 29e het pakketje dan ook daadwerkelijk ontvang, of gaat deze eerst nog naar apeldoorn voor de remote en DP->VGA adapter? Zit dit samenstellen bij de delivery date van UPS inbegrepen, of is dit in China al gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Nixsos schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

Die van mij is nu ook in Korea met een rescheduled delivery date van 29 oktober.
Klopt het dat ik de 29e het pakketje dan ook daadwerkelijk ontvang, of gaat deze eerst nog naar apeldoorn voor de remote en DP->VGA adapter? Zit dit samenstellen bij de delivery date van UPS inbegrepen, of is dit in China al gebeurd?
We're on the same boat plane. Potverdorie nu moet ik ook wachten tot de 29e ipv 27e! :( Pakket is nu in Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
mickezzz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:39:
Ik krijg dit bericht al heel de ochtend op m'n Apple Store Account pagina:
"Helaas
Vanwege een technisch probleem kan uw aanvraag niet worden verwerkt. klikt u hier tom terug te gaan naar de online Apple Store."

Hij heeft het trouwens al wel een week gedaan.
Dat gaf ie bij mij ook steeds aan, maar nu doet ie t weer.. Mijn huge pakker is trouwens 24 okt verzonden maar ik heb nog steeds niks gezien over een UPS trackingcode oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buysj
  • Niet online
Nou, ik ben toch wel erg benieuwd wanneer mijn bestelling wordt verzonden. Ik heb op 15 oktober 07:00 PM de order al geplaatst.

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 8 werkdagen
Verwachte leverdatum: 04 Nov, 2008 - 05 Nov, 2008

INCASE NEOPRENE SLEEVE 13"-BLK/FUR-ZML
IPOD TOUCH (2ND GEN) 8GB PRSNLZD-BNL Gegraveerd
MB 13.3/2.4/CTO Maatwerkoptie (dvi adapter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu staat er bij mijn bestelling:

Merge In Tnst NL Til

Heb een standaard alu MacBook besteld met printer en ipod. Betekend dit nou dat hij vanuit Nederland wordt verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:03:
Nu staat er bij mijn bestelling:

Merge In Tnst NL Til

Heb een standaard alu MacBook besteld met printer en ipod. Betekend dit nou dat hij vanuit Nederland wordt verzonden?
Nee, het betekent (correct me if I'm wrong) dat je 3 producten allemaal naar Venray worden verstuurd en daar bij elkaar worden gevoegd om volgens als 1 pakket naar jouw huis te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Rescheduled naar 29-10, mijn Macbook pro zit ook in dezelfde lading. Nu in Kroatie (als ik mij niet vergis), maar arriveert pas woensdag, toch behoorlijk lang al zeg ik het zelf. Anyway, volgens de UPS site zou dit de datum zijn waarop het pakket gelevert moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 14-10 de nieuwe macbook 2.0 besteld met ipod Nano.
op 23-10 is de macbook verstuurd via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.. Heb geprobeerd via de site het te traceren maar lukt niet :(. Iemand enig idee of het wel kan? Verwachte lever datum is 4/5-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

vgroenewold schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:58:
Rescheduled naar 29-10, mijn Macbook pro zit ook in dezelfde lading. Nu in Kroatie (als ik mij niet vergis), maar arriveert pas woensdag, toch behoorlijk lang al zeg ik het zelf. Anyway, volgens de UPS site zou dit de datum zijn waarop het pakket gelevert moet worden.
Volgens mij is dat Korea? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost_K
Huidige bezorgstatus (26 Okt 2008)
Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen

Verder nog helemaal niets aan tracking nummers, hopelijk krijg ik deze morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar een nieuwe Macbook 2.4 besteld, mijn eerste Apple trouwens :). Als ik de reacties zo lees heb ik hem vast een aantal dagen eerder, kan niet wachten.

Besteldatum: Oct 25, 2008 om 09:14 PM GMT
Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
Verwachte leverdatum: 07 Nov, 2008 - 10 Nov, 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
Ik heb op 22 oktober printer, iPod en MacBook besteld, leverdatum 6-14 november. Volgens mij houdt de printer echt alles op. Levertijd printer staat in de store op 2-3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Weet trouwens iemand wanneer de winkels weer bevoorraad worden? In het speciaal de A-mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Shtad schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:12:
Ik heb op 22 oktober printer, iPod en MacBook besteld, leverdatum 6-14 november. Volgens mij houdt de printer echt alles op. Levertijd printer staat in de store op 2-3 weken!
Welke printer heb jij besteld? Ik heb mijn MBP (zie signature) besteld op 20 oktober en bij de orde bevestiging stond MBP 7 werkdagen, Canon 1-2 weken. Sinds die tijd staat mijn verwachte levering datum op 5 tot 13 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shtad
mickezzz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:27:
[...]

Welke printer heb jij besteld? Ik heb mijn MBP (zie signature) besteld op 20 oktober en bij de orde bevestiging stond MBP 7 werkdagen, Canon 1-2 weken. Sinds die tijd staat mijn verwachte levering datum op 5 tot 13 oktober.
Ik heb de CanonMX310.

Bij mijn bestelling stond MacBook op een verzenddatum van 5 werkdagen.

Overigens heb ik deze week al naar Apple gebeld en gevraagd of ze mijn bestelling konden splitsen.
Ze zouden kijken of ze dat konden doen en ik zou telefonisch op de hoogte gehouden worden.
Morgen nog maar eens bellen en misschien andere printer kiezen (is toch voor de verkoop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Shtad schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:30:
[...]

Ik heb de CanonMX310.

Bij mijn bestelling stond MacBook op een verzenddatum van 5 werkdagen.

Overigens heb ik deze week al naar Apple gebeld en gevraagd of ze mijn bestelling konden splitsen.
Ze zouden kijken of ze dat konden doen en ik zou telefonisch op de hoogte gehouden worden.
Morgen nog maar eens bellen en misschien andere printer kiezen (is toch voor de verkoop).
Oke, houd mij (ons) a.u.b. even op de hoogte als een andere printer/ splitsen het proces versnelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
KOELN (COLOGNE),
DE 26/10/2008

Wat is zo ongeveer een voorspelbare datum, als het pakket nu in Keulen, Duitsland ligt?
Om maar even niet uit te gaan wat de UPS verteld ;-)
Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.