op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Alleen wel jammer dat de verwachten levertijd van de printer 1-2 weken is, hopelijk houdt dat de rest van mijn bestelling niet teveel op.
Alles wordt in één keer geleverd. Je zult dus moeten wachten totdat alles verzameld is en dan pas zal het worden verzonden, als de printer 3 weken blijkt te duren zul je 3 weken moeten wachten...spoorweg schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:10:
Zojuist een MB 2.4 met 4GB RAM besteld, natuurlijk met iPod en printer.
Alleen wel jammer dat de verwachten levertijd van de printer 1-2 weken is, hopelijk houdt dat de rest van mijn bestelling niet teveel op.
Ik quote:
"Verzendmogelijkheden
De bestelling wordt pas geleverd als alle artikelen beschikbaar zijn."
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Over suf gesproken; wel enorm (&**( dat Apple 27 euro vraagt voor wat simpele kabeltjes om een externe monitor op je laptop aan te kunnen sluiten

* bartvb vindt het iig nogal geldklopperij
2nd that... moet ook 2 kabels kopen, dvi en vga... echt onzinbartvb schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:33:
Over suf gesproken; wel enorm (&**( dat Apple 27 euro vraagt voor wat simpele kabeltjes om een externe monitor op je laptop aan te kunnen sluitenProductiekosten van die kabels is zo goed als nul, zou wel zo netjes zijn geweest als ze gewoon een VGA en DVI kabeltje mee zouden leveren. Zelfde verhaal met die remote
Maar goed, de aandeelhouders van Apple willen ook wat, ofzoiets.
Heb je de factuur al binnen? Zo ja, kun jij kijken hoe de MBP i.c.m. student ADC korting op de factuur staat beschreven? Ik kan de factuur namelijk (legaal) op het bedrijf zetten om een gedeelte van de belasting terug te vragen. Alleen mijn baas ziet het niet zo zitten als er overal groot staat EDUCATION STUDENT kortingStep schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:38:
15 oktober om 9:00 precies besteld (telefonisch) met ADC en betaald met bankoverschrijving (dus 20% korting):
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Wil het je wel zeggen maar ik heb nog geen factuur gezien!mickezzz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:32:
[...]
Heb je de factuur al binnen? Zo ja, kun jij kijken hoe de MBP i.c.m. student ADC korting op de factuur staat beschreven? Ik kan de factuur namelijk (legaal) op het bedrijf zetten om een gedeelte van de belasting terug te vragen. Alleen mijn baas ziet het niet zo zitten als er overal groot staat EDUCATION STUDENT korting. Maar dat is begrijpelijk.
Het is dus niet de printer (als we het over de Canon van 99,99 EUR hebben), de leverdatum daarvan is 20 oktober. Net even gebeld en het gaat om de Macbook die pas op 28 oktober geleverd wordt + 7 dagen voor de verzending naar mij.Als je printer een levertijd heeft van 3 weken dan kun je het beste even Apple bellen en vragen of ze de bestelling willen splitsen, meestal is dat geen probleem. Zou een beetje suf zijn als je 3 weken langer moet wachten op je Mac omdat een suffe printer van 10 euro niet uit voorraad leverbaar is :\
Koop zo'n kabeltje dan op eBay, veel goedkoper.Over suf gesproken; wel enorm (&**( dat Apple 27 euro vraagt voor wat simpele kabeltjes om een externe monitor op je laptop aan te kunnen sluitenProductiekosten van die kabels is zo goed als nul, zou wel zo netjes zijn geweest als ze gewoon een VGA en DVI kabeltje mee zouden leveren. Zelfde verhaal met die remote
Maar goed, de aandeelhouders van Apple willen ook wat, ofzoiets.
[ Voor 16% gewijzigd door Empulse op 20-10-2008 16:46 ]
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Je kan toch ook gewoon de dvi kabel kopen en dan daar een dvi -> vga stukje op zetten?ThePupD schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:17:
[...]
2nd that... moet ook 2 kabels kopen, dvi en vga... echt onzin
Nee dat schijnt niet te werken.hebron schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:50:
[...]
Je kan toch ook gewoon de dvi kabel kopen en dan daar een dvi -> vga stukje op zetten?
Ik hoorde dat een DVI uitgang DVI + VGA signalen stuurt. Een displaypoort zend alleen Displaypoort + DVI signaal. Wanneer je dan als nog een DVI + VGA signaal eroverheen zet, krijg je dus geen signaal.
En vandaag binnen gekregen!Ramquin schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:53:
Gisteren MacBook+Printer+Ipod besteld. Betaald met creditcard.
Vandaag bericht gekregen dat de bestelling is verzonden.
Verwachte aankomsttijd van het pakket: uiterlijk 20.10.2008.
Valt me niks tegen!
UPS had 'm trouwens bij de buren afgegeven.
* Nieuwe Macbook Pro 2.4 (standaard)------------|
* Apple Remote---------------------------------------------|----------- 20 % ADC korting
* Mini Displayport to VGA adapter-------------------|
* Canon Pixma MX310 99,95 Euro (waarvan 90,- retour)
Verwachte assamblage tijd
* MBP + accesoires: ca 7 dagen
* Canon printen: ca 2 weken
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt tussen 'assamblage klaar' en het bezorgen?
[ Voor 17% gewijzigd door mickezzz op 20-10-2008 18:36 ]
Op de factuur van mijn aan het begin dit jaar via ADC bestelde Mac Pro stond niks over education vermeldmickezzz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:32:
[...]
Heb je de factuur al binnen? Zo ja, kun jij kijken hoe de MBP i.c.m. student ADC korting op de factuur staat beschreven? Ik kan de factuur namelijk (legaal) op het bedrijf zetten om een gedeelte van de belasting terug te vragen. Alleen mijn baas ziet het niet zo zitten als er overal groot staat EDUCATION STUDENT korting. Maar dat is begrijpelijk.
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Verwijderd
Huh je krijgt dus 20% korting over die 3 dingen? Ik dacht alleen over de MPP zelf...mickezzz schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:36:
Vandaag 20-10-08 besteld:
* Nieuwe Macbook Pro 2.4 (standaard)------------|
* Apple Remote---------------------------------------------|----------- 20 % ADC korting
* Mini Displayport to VGA adapter-------------------|
* Canon Pixma MX310 99,95 Euro (waarvan 90,- retour)
Verwachte assamblage tijd
* MBP + accesoires: ca 7 dagen
* Canon printen: ca 2 weken
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt tussen 'assamblage klaar' en het bezorgen?
Verwijderd
genoeg, maar enkel de standaard versies.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:51:
Heeft iemand een idee of er al winkels zijn met de nieuwe Macbook Pro op voorraad?
Verwijderd
Die zoek ik... Maar in A'dam zijn ze op en gaat het nog een week duren om die voorraad op te bouwen. Als je een tip hebt waar ik kan kijken, graag.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:37:
[...]
genoeg, maar enkel de standaard versies.
Het is nu te donker voor mooie foto's, dus ik zal morgen wel wat moois maken voor in het show-je-Apple topic!
Speciaal voor jouw alvast voorproefje
http://i35.tinypic.com/nqqv06.jpg
Mijn eerste Apple, bevalt tot zover perfect.
Morgen echter examens dus nog niet echt veel tijd gehad om er mee te spelen..
Sorry voor offtopic...
Verwijderd
afgelopen zaterdag stond ie nog in utrecht bij de apple store, vanaf Amsterdam is dat maar een half uurtjeVerwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:45:
[...]
Die zoek ik... Maar in A'dam zijn ze op en gaat het nog een week duren om die voorraad op te bouwen. Als je een tip hebt waar ik kan kijken, graag.
Bellen kan natuurlijk altijd, je zou ook kunnen proberen bij de Mediamarkt in Utrecht
Heb vanochtend half NL afgebeld. Ze hadden ze nergens meer hoor!Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:54:
[...]
afgelopen zaterdag stond ie nog in utrecht bij de apple store, vanaf Amsterdam is dat maar een half uurtje
Bellen kan natuurlijk altijd, je zou ook kunnen proberen bij de Mediamarkt in Utrecht
Mediamarkt verwachtte ze trouwens voor woensdag.
MB 13.3/2.4/CTO
2.4GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
250GB Serial ATA @ 5400 rpm
SD 8x (DVD+R DL/DVD+RW/CD-RW)
Apple Remote
Mini DisplayPort DVI Adaptor
Keyboard/User's Guide(Z), -USA
Country Kit-NLD
En een rode iPod in combinatie met de onderwijskorting. Nu kan ik er weer een jaar tegenaan. :]
Order Date: Oct 14, 2008 at 04:54 PM PDT
Ships: 8 Days
Delivers: 03 Nov, 2008 - 04 Nov, 2008
Wel vrij lange levertijd ...
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Verwijderd
Ja ik ookaartrost schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:00:
[...]
Heb vanochtend half NL afgebeld. Ze hadden ze nergens meer hoor!
Mediamarkt verwachtte ze trouwens voor woensdag.
Huh, jij hebt er "KYBD/User's Guide (Z) USA" terwijl ik er "KYBD/User's Guide (Z)-LL" heb staan.. En ja ik heb ook een amerikaans toetsenbord besteld...Tyson schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:05:
Goed, ik ook maar even posten. Opnieuw een Macbook gekocht (vorig jaar ook al, die moet ik alleen nog zien kwijt te raken), dit keer de alu versie.
MB 13.3/2.4/CTO
2.4GHz Intel Core 2 Duo
Apple Remote
Country Kit-NLD
En een rode iPod in combinatie met de onderwijskorting. Nu kan ik er weer een jaar tegenaan. :]
edit: laat maar, ze nemen toch op
Ik kreeg als antwoord dat de MacBook een net zo lange levertijd heeft, omdat die uit Shanghai moet komen (zou het te maken hebben met dat ze niet standaard US keyboard layout op voorraad hebben?). Het had dus geen zin voor mij om de bestelling te splitsen. De Apple Store schept hier trouwens wel wat onduidelijkheid in, omdat daar wel een levertijd van 7 dagen staat.
[ Voor 49% gewijzigd door huorpalantir op 21-10-2008 11:52 ]
LL staat hier niet tussen, maar ik ben wel benieuwd wat je binnen krijgt.SFRtje schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:17:
[...]
Huh, jij hebt er "KYBD/User's Guide (Z) USA" terwijl ik er "KYBD/User's Guide (Z)-LL" heb staan.. En ja ik heb ook een amerikaans toetsenbord besteld...
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Ik heb net even gebeld, (en meteen hele aardige mevrouw aan de lijn gekregen) en het is gewoon een Amerikaans toetsenbord wat ik krijgTyson schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:44:
[...]
LL staat hier niet tussen, maar ik ben wel benieuwd wat je binnen krijgt.
Ik heb ook even vanochtend gebeld, wnat ik heb zondag avond de bekende combi via surfspot macbook (met NL toetsenbord) + ipod nano + canon mx310 besteld, en wilde ook mn bestelling splitsen.huorpalantir schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:02:
Ik heb een vraagje: als ik nou de printer en de macbook apart wil laten verzenden, moet ik dan naar 0900 040 08 99 bellen of zijn er nog andere mogelijkheden. Er zijn namelijk hele lange wachttijden bij dat nummer en ik heb niet eeuwig beltegoed. Op mail lijken ze ook niet te reageren.
edit: laat maar, ze nemen toch op.
Ik kreeg als antwoord dat de MacBook een net zo lange levertijd heeft, omdat die uit Shanghai moet komen (zou het te maken hebben met dat ze niet standaard US keyboard layout op voorraad hebben?). Het had dus geen zin voor mij om de bestelling te splitsen. De Apple Store schept hier trouwens wel wat onduidelijkheid in, omdat daar wel een levertijd van 7 dagen staat.
De vrouw aan de tele zei dat de nieuwe mb's 28 oct uit China komen (bij mij zei ze China) en daarna dus doorgestuurd worden, en dat de canon printer beschikbaar is op 3 of 4 nov. Het was bij dan ook pas mogelijk om na 28 oct mn bestelling te splitsen.
Overigens vertelde ze mij dat ze hier met de back to school korting gewoon rekening mee houden, dus dat levert geen problemen op.
Mocht je nog willen bellen naar apple, het 0800 en 0900 zijn volgens mij exact hetzelfde, kreeg bij beide hetzelfde menutje. het 0800 nummer is uiteraard gratis en 0900 niet..
Ik denk dat we met zn allen dus moeten wachten tot begin nov
Je doet net alsof dat onredelijk is ofzo. De eerste indicatie gaf bij bijna iedereen al 4-5 november aan, dat lijkt hem dus ook te gaan worden gewoon.diedbase schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:25:
[...]
Ik denk dat we met zn allen dus moeten wachten tot begin nov
🌞🍃
Verwijderd
het is niet onredelijk, maar wel ondragelijkDatafeest schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:18:
[...]
Je doet net alsof dat onredelijk is ofzo. De eerste indicatie gaf bij bijna iedereen al 4-5 november aan, dat lijkt hem dus ook te gaan worden gewoon.
Ik begrijp dit dus niet helemaal. Gisteren heb ik ze ook opgebeld, zeggen ze me dat de printer op 20 oktober geleverd kan worden, maar dat de notebook pas 28 oktober beschikbaar is en dat de leverdatum daarom 5-6 november is.diedbase schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:25:
[...]
Ik heb ook even vanochtend gebeld, wnat ik heb zondag avond de bekende combi via surfspot macbook (met NL toetsenbord) + ipod nano + canon mx310 besteld, en wilde ook mn bestelling splitsen.
De vrouw aan de tele zei dat de nieuwe mb's 28 oct uit China komen (bij mij zei ze China) en daarna dus doorgestuurd worden, en dat de canon printer beschikbaar is op 3 of 4 nov. Het was bij dan ook pas mogelijk om na 28 oct mn bestelling te splitsen.
Dit probleem heb ik ook. 14 oktober besteld maar dan Mini DisplayPort DVI Adaptor en Mini DisplayPort VGA Adaptor. Mijn levertijd is pas 5 november 2008. Verder is alles standaard gebleven. Iemand idee waarom dit zolang duurt? Het zijn maar 2 kabeltjes.Tyson schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:05:
Goed, ik ook maar even posten. Opnieuw een Macbook gekocht (vorig jaar ook al, die moet ik alleen nog zien kwijt te raken), dit keer de alu versie.
MB 13.3/2.4/CTO
2.4GHz Intel Core 2 Duo
Apple Remote
Country Kit-NLD
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
2 kabels ja. De MacBooks komen uit China , de kabels liggen hier. Je MacBook wordt dus verstuurd naar Venray en daar wordt er 1 pakket van gemaakt en dan gaat 'ie weer onderweg. Vandaar de vertraging dus. Laat het een les zijn ..jurma schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:18:
[...]
Dit probleem heb ik ook. 14 oktober besteld maar dan Mini DisplayPort DVI Adaptor en Mini DisplayPort VGA Adaptor. Mijn levertijd is pas 5 november 2008. Verder is alles standaard gebleven. Iemand idee waarom dit zolang duurt? Het zijn maar 2 kabeltjes.
Er staat nu 7 werkdagen, maar de productie zal nu toch onderhand wel op een dusdanig niveau moeten zijn dat men in staat is sneller te leveren? Of creëert Apple moedwillig tekorten om zo weer een persbericht uit te kunnen gooien dat het weer uitverkocht is?
[ Voor 12% gewijzigd door Shtad op 21-10-2008 18:58 ]
Verwijderd
Is dat de amerikaanse of de nederlandse
Volgens mij verschilt dat per land. In Belgie is bijvoorbeeld Azerty standaard meen ik en in Duitsland heb je weer een andere indeling. In de fabriek moet dus rekening gehouden worden met allerlei indelingen, dus er is denk ik geen standaard toetsenbord...Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:07:
Welk toetsenbord verstaat men onder standaard configuratie?
Is dat de amerikaanse of de nederlandse
Verwijderd
Maar weet iemand of ze dan bij MM de Nederlanse toetsenbord binnenkrijgen, of de Amerikaanse?
Verzenddatum is trouwens weer veranderd naar 5 dagen.
Dan nog een vraagje, ik heb vandaag een Macbook 2.0 Ghz (US Keyboard) besteld bij een reseller, maar ben toch weer een beetje aan 't twijfelen over het 2.4 Ghz model. Zou de reseller de bestelling nog kunnen veranderen?
En dan ook, vooral voor diegene wat de 2.4 hebben (besteld), wat was jullie voornaamste reden? Is de snelheid eigenlijk wel merkbaar? Ik twijfel toch nog.
[ Voor 3% gewijzigd door Rik T op 21-10-2008 21:01 ]
Ik zit op dezelfde wip. Mijn laatste gedachte gaan uit naar een 2.4 versie omdat dat later nooit meer te veranderen is en ik hoop het verschil te merken met movies renderen en fotos exporteren.Rik T schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:57:
Standaard is waarschijnlijk Nederlands, heb ze bij de Apple-reseller hier ook.
Dan nog een vraagje, ik heb vandaag een Macbook 2.0 Ghz (US Keyboard) besteld bij een reseller, maar ben toch weer een beetje aan 't twijfelen over het 2.4 Ghz model. Zou de reseller de bestelling nog kunnen veranderen?
En dan ook, vooral voor diegene wat de 2.4 hebben (besteld), wat was jullie voornaamste reden? Is de snelheid eigenlijk wel merkbaar? Ik twijfel toch nog.
Volgens mij moet ik vanavond m'n mandje maar eens gaan afrekenen.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Ik belde net met Apple online store en die zeggen verzenddatum is over 5 werkdagen, dat betekent dat u de laptop rond 10(!) november zal hebben.Rik T schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:57:
Ik twijfel ook! volgens mij is 2.0Ghz genoeg, maar 2.4 is wel wat beter future proof.En dan ook, vooral voor diegene wat de 2.4 hebben (besteld), wat was jullie voornaamste reden? Is de snelheid eigenlijk wel merkbaar? Ik twijfel toch nog.
Kan iemand mij vertellen hoe vaak er nou gecontroleerd word of je echt student bent? Ik ben namelijk al een tijdje afgestudeerd
Nooit meer ja? Ik dacht dat het wel kon maar niet makkelijk.twixx schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:59:
[...]
Ik zit op dezelfde wip. Mijn laatste gedachte gaan uit naar een 2.4 versie omdat dat later nooit meer te veranderen is en ik hoop het verschil te merken met movies renderen en fotos exporteren.
Nog een reden om voor 2.4 te gaan: Snow Leopard.
[ Voor 33% gewijzigd door Philflow op 22-10-2008 11:22 ]
Wat in Snow Leopard is zo zwaar dat je er een significant voordeel aan heb om een 2,4GHz proc te kiezen?Philflow schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:17:
Nog een reden om voor 2.4 te gaan: Snow Leopard.
Vriend van mij die een apple fanaat is zei dat je dan beter een 2.4 kunt hebben. Of het waar is heb ik geen idee van.tiguan schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:48:
[...]
Wat in Snow Leopard is zo zwaar dat je er een significant voordeel aan heb om een 2,4GHz proc te kiezen?
Ik denk niet dat je nu het verschil merkt, miss is 2.4 wel beter futureproof, maar aan de andere kant bespaar je nu 300 euro om over x jaar een nieuwe MB te kopen
Natuurlijk kun je beter 2.4 hebben omdat het simpelweg sneller is. In Snow Leopard komen geen grote nieuwe features, het wordt voornamelijk technisch op de achtergrond allemaal verbeterd en geoptimaliseerd. Dat zou mogelijk zelfs betekenen dat je met dezelfde hardware juist sneller kunt werken.Philflow schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:54:
[...]
Vriend van mij die een apple fanaat is zei dat je dan beter een 2.4 kunt hebben. Of het waar is heb ik geen idee van.
300 euro is de prijs van een halve laptop. Voor de prijs van een halve laptop wil ik wel iets meer dan 400MHz extra en een verlicht keyboard

🌞🍃
20 October besteld en betaald. Vandaag is de order van 'wordt beoordeeld' naar 'nog niet verzonden'
Verwachte verzenddatum: 1-2 weken
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 - 13 Nov, 2008
Bij verzendmethode staat:
Merge In Tnst NL Til
Betekent dat ze mijn remote en adapter en misschien printer in NL toevoegen en doorsturen?
Verwijderd
2.53GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066Mz DDR3 SDRM-2x2GB
250GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
Mini DisplayPort - DVI Adapter
KYBD/User's Guide -N
Country Kit-NLD
Gistere stond hij nog op, wordt beoordeeld, vandaag veranderd in.
Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 10 Nov, 2008 - 11 Nov, 2008
Duurt nog 18 dagen en gistere al mijn oude MBP verkocht!
MacBook, 13-inch, Aluminium
Apple Mini DisplayPort-naar-DVI-adapter 065-7816
Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels) LL065-7823
2,4-GHz Intel Core 2 Duo 065-7803
iPod nano 8 GB - Zilver
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 - 13 Nov, 2008
Volgens mij het US keyboard.mickezzz schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:28:
Die printer lijkt dus het process te vertragen als ik zo een beetje vergelijk.
Maar goed Apple zei dat als je nu een macbook bestelde, onafhankelijk van keyboard/nano/printer, dat je dan 10 november geleverd krijgt.
Aan de telefoon werd mij verteld dat na 5 werkdagen de bestelling wordt verzonden vanaf het depot in Shanghai. Van daaruit duurt het nog een week voordat het geleverd wordt.
Dus dat duurt nog wel even.
Klein beetje offtopicVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 12:45:
Ik heb gisteren mijn nieuwe MacBook Pro met iPod nano besteld en betaald.
2.53GHz Intel Core 2 Duo
250GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
KYBD/User's Guide -N
Country Kit-NLD
Gistere stond hij nog op, wordt beoordeeld, vandaag veranderd in.
Verwachte leverdatum: 10 Nov, 2008 - 11 Nov, 2008
Duurt nog 18 dagen en gistere al mijn oude MBP verkocht!
Mag ik vragen wat je voor je oude MBP gekregen hebt... Ik moet die van mij ook verkopen maar heb niet echt een reele richtprijs. (6 mnd oud multitouch 2.4GHz 4Gb)
IPOD NANO (4TH GEN)16GB SILVER-ZDD
CANON MX310 OFFICE ALL-IN-ONE-INT
INCASE NEOPRENE SLEEVE 13"-BLK/FUR-ZML
Macbook 13.3/2.4/CTO
Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 03 Nov, 2008 - 11 Nov, 2008
ff wachten dus
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 8 werkdagen
Verwachte leverdatum: 30 Okt, 2008 - 31 Okt, 2008
[ Voor 93% gewijzigd door Empulse op 22-10-2008 19:26 ]
"Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen"
Ik heb gekozen voor alleen de laptop; geen opties alleen de US keyboard layout. De losse onderdelen koop ik van het weekend wel ff in de fysieke winkel.
Verzendmethode: Snelle verzending (EMEA)
Weet je zeker dat je er ook geen printer bij doet? (voor een 100-90=10 euro)[b][message=30931784,nolin]Ik heb gekozen voor alleen de laptop; geen opties alleen de US keyboard layout. De losse onderdelen koop ik van het weekend wel ff in de fysieke winkel.
Die MX310 is een mooi dingetje, natuurlijk wel de gebruikelijke rompslomp rond het claimen van de teruggave maar imo. zeker de moeite waard.
[ Voor 20% gewijzigd door Ramquin op 22-10-2008 20:08 ]
Verwijderd
Ik heb nog 925,- gekregen voor mijn MBP uit Januarie 2007. Was een 2.2GHz, 2GB, 120Gb hd en een X1600 met 128vram. Vond nog wel netjes opzich..Smarty77 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:51:
[...]
Klein beetje offtopic
Mag ik vragen wat je voor je oude MBP gekregen hebt... Ik moet die van mij ook verkopen maar heb niet echt een reele richtprijs. (6 mnd oud multitouch 2.4GHz 4Gb)
Klaargemaakt voor verzending, neem aan dat ze bedoelen in Shanghai?matinez schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:09:
Update
Verwachte verzenddatum: 8 werkdagen
Ik zit nog steeds te twijfelen. Ik had 2.4 maar heb het veranderd naar 2.0. Misschien morgen weer terugtwixx schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:01:
'k Heb toch de 2.4 gekozen; als ik dan toch geld uitgeef dan maar meteen goed (uitgeven)
Edit: maar volgens heb ik met mijn gebruik erg weinig baat bij 2.4 dus hou het maar bij 2.0... denk ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 22-10-2008 20:21 ]
Je hebt wel een goed punt maar dan gaat het toch via Venlo (=een paar extra dagen wachten)?Ramquin schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:05:
[...]
Weet je zeker dat je er ook geen printer bij doet? (voor een 100-90=10 euro)
Die MX310 is een mooi dingetje, natuurlijk wel de gebruikelijke rompslomp rond het claimen van de teruggave maar imo. zeker de moeite waard.
Ik moet zeggen dat ik het niet goed gelezen heb in de shop; ik dacht dat daar de prijzen stonden inclusief 90,- korting.
Ik had besteld:
MBP 15.4/CTO
2.8GHz Intel Core 2 Duo
250GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
KYBD/User's Guide -N
Country Kit-NLD
Deze is zojuist klaar gemaakt voor verzending!
Status:
Je kan ook gewoon de nog goedkopere printer erbij doen (HP C4480). Betaal je €89,95 voor.Ramquin schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:05:
[...]
Weet je zeker dat je er ook geen printer bij doet? (voor een 100-90=10 euro)
89.95 - 90 = €0!! voor een printer (weet niet of je die 5 cent terugkrijgt
Geen idee, in mijn geval (MX310 + Witte Macbook) zat er 5 dagen tussen de levering en bestelling.twixx schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:41:
[...]Je hebt wel een goed punt maar dan gaat het toch via Venlo (=een paar extra dagen wachten)?
Dus het wachten zou in jouw geval dan op de Alu macbook zijn, niet de printer.
Daar moest ik ook even twee keer naar kijken bij mijn bestelling[b][message=30931999,noline]twixx schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:41Ik moet zeggen dat ik het niet goed gelezen heb in de shop; ik dacht dat daar de prijzen stonden inclusief 90,- korting.
Maar omdat je de korting achteraf claimt, betaal je bij bestelling dus het volledige bedrag (100), dus dat klopt idd.
De 10 euro is niet de belemmerende factor, maar het claimen van de korting.jpboere schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:01:
[...]
Je kan ook gewoon de nog goedkopere printer erbij doen (HP C4480). Betaal je €89,95 voor.
89.95 - 90 = €0!! voor een printer (weet niet of je die 5 cent terugkrijgt)
Kan je imo. beter een 10'tje kwijt zijn ipv niets en dan heb je ook een scanner en kopieeraparaat (en fax).
- MBP 15.4/CTO
2.53GHz Intel Core 2 Duo
320GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
Apple Remote
Country Kit-NLD
en een INCASE NEOPRENE SLEEVE 15.4"
Besteld: Oct 15, 2008 om 05:50 AM met banktransfer
Verzonden: 22 Okt 2008
Verwachte bezorgdatum: 01 Nov 2008
Scheinbaar levert je sleeve een vertraging op, in Venray?Krieky schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:35:
Vandaag ook weer bericht gehad:
- MBP 15.4/CTO
2.53GHz Intel Core 2 Duo
320GB Serial ATA @ 7200
SuperDrive 8X DL
Apple Remote
Country Kit-NLD
en een INCASE NEOPRENE SLEEVE 15.4"
Besteld: Oct 15, 2008 om 05:50 AM met banktransfer
Verzonden: 22 Okt 2008
Verwachte bezorgdatum: 01 Nov 2008
Daar mijn bestelling op enkele uren van jouw tijd verschilt en 30-31Oktober aankomt.
Het Nederlandse toetsenbord (helaas). Ik was net bij de MM Amsterdam en daar hadden ze bijna elk nieuw model op demo, allemaal met vertikale enter toets. Dat is dus het Nederlandse model (of Intl English, zo goed heb ik niet gekeken). Maar ik neem aan gewoon Nederlands.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:48:
Maar weet iemand of ze dan bij MM de Nederlanse toetsenbord binnenkrijgen, of de Amerikaanse?
Accuraat? dat begrijp ik niet, Ik heb vandaag besteld en leverdatum is 5-10 november.Shtad schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:04:
Verzenddatum in store staat nu op 4 werkdagen. Lijkt dus wel accuraat te zijn.
Verwijderd
Ik dacht dat dit niet erg is, omdat je ook een bevestigings mail krijgt (met o.a. betalings instructies).
Klopt dit?
Verwijderd
Ik hem hem idd maar gewoon via de apple store gekocht. Dat NL toko is zwaar Kilo Utrecht Tango.GekkePrutser schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:49:
[...]
Het Nederlandse toetsenbord (helaas). Ik was net bij de MM Amsterdam en daar hadden ze bijna elk nieuw model op demo, allemaal met vertikale enter toets. Dat is dus het Nederlandse model (of Intl English, zo goed heb ik niet gekeken). Maar ik neem aan gewoon Nederlands.
De 2.5 met de standaard 5400rpm HD, gezien ik de solid state wil zodra ie iets goedkoper wordt (zeg....6 maanden of zo?).
Hij's de 2e week van november binnen.
Ik heb maar de studentenkorting aangeklikt, maar ik zie niet echt hoe ze dit controleren? Je klikt alleen het boxje "ja" in, en je moet de gevraagde gegevens via de post naar engeland sturen.
Of mis ik iets over het hoofd?
Ik weet niet wat jij dan hebt gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:10:
[...]
Ik heb maar de studentenkorting aangeklikt, maar ik zie niet echt hoe ze dit controleren? Je klikt alleen het boxje "ja" in, en je moet de gevraagde gegevens via de post naar engeland sturen.
Of mis ik iets over het hoofd?
Ik heb bij Surfspot ingelogd met mijn email/ww van de universiteit en zij linken je dan door naar de Apple store met studentenprijzen. Ik hoefde dan ook niets achteraf op te sturen, wel 100,- korting gekregen op een Macbook White.
Verwijderd
En, mbt het opsturen van gegevens; dit betreft voor de korting op de ipod die ik erbij heb gekocht.
Ik heb gelezen dat ze het alleen steekproefs gewijs controleren.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:53:
Nou, gewoon via apple.nl op de studentkorting icoon gedrukt, bestellen en voilla, je hebt de korting. Dus zonder in te loggen op studentsite's of zonder je studentennummer op te geven. Ik vraag me dus gewoon af hoe ze dat controleren. Mijn inziens kan iedereen dit gebruiken?
Kun je dat gelijk invullen of kan dat pas als het geleverd wordt?En, mbt het opsturen van gegevens; dit betreft voor de korting op de ipod die ik erbij heb gekocht.
Verwijderd
Zoals in de voorwaarden staat omschreven (waarmee je accoord gaat bij een aankoop) kan Apple altijd vragen om een document waaruit blijkt dat je student danwel docent bent. Kun je niet een dergelijk document laten zien, kan Apple de order annuleren.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:53:
Nou, gewoon via apple.nl op de studentkorting icoon gedrukt, bestellen en voilla, je hebt de korting. Dus zonder in te loggen op studentsite's of zonder je studentennummer op te geven. Ik vraag me dus gewoon af hoe ze dat controleren. Mijn inziens kan iedereen dit gebruiken?
En, mbt het opsturen van gegevens; dit betreft voor de korting op de ipod die ik erbij heb gekocht.
Factor twee?! Het is bij mij een verschil van 4%(oftewel +/- 80 euro op een MBP) tussen Surfspot (via TU Delft) en de onderwijsstore van Apple. Natuurlijk mooi meegenomen maar geen factor 2 helaas..bartvb schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:45:
Via de 'onderwijsstore' in de Apple Store krijg je een stuk minder korting dan via surfspot.nl, ben kwijt hoeveel het precies was maar als ik het me goed herinner scheelt het ruim een factor twee, zelfs als je hogeschool/universiteit geen speciale afspraken heeft met Apple.
Vanuit Apple was de verwachte leverdatum 30-31 oktober, na het verzenden was het 23-24 oktober en hem dus vandaag op 23 oktober ontvangen (de 14de hem besteld).
Ben dus zeer tevreden over de snelheid!
Mooi zo, hoop dat hij bevalttorment0r schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:06:
Vanochtend omstreeks 11 uur mijn Macbook Pro ontvangen.
Vanuit Apple was de verwachte leverdatum 30-31 oktober, na het verzenden was het 23-24 oktober en hem dus vandaag op 23 oktober ontvangen (de 14de hem besteld).
Ben dus zeer tevreden over de snelheid!
Heb mijn Macbook op de 17e besteld en de verwachte leverdatum is 6-7 november. Wanneer is bij jou de bestelling van 'nog niet verzonden' naar 'verzonden' veranderd?
Edit: en heb jij ook een iPod/printer erbij besteld?
[ Voor 4% gewijzigd door Empulse op 23-10-2008 14:27 ]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn MacBook is vannacht vanuit Shanghai naar Incheon, Korea gevlogen.Empulse schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:22:
[...]
Mooi zo, hoop dat hij bevalt
Heb mijn Macbook op de 17e besteld en de verwachte leverdatum is 6-7 november. Wanneer is bij jou de bestelling van 'nog niet verzonden' naar 'verzonden' veranderd?
Na de keynote besteld (tegen 23:30) en betaald met Visa.
Zaterdag heb ik een mail gekregen dat hij verzonden is vanuit Shanghai.
Shanghai --> Incheon --> Warsaw --> Keulen --> Apeldoorn --> Brussel
Hij bevalt me zeker en vast! Heb op het moment nog geen kritische opmerkingen over iets
Hoe kun je dat zien? Gewoon op Apple.com/orderstatus, of via een andere site?tiguan schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:24:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn MacBook is vannacht vanuit Shanghai naar Incheon, Korea gevlogen.
"Klaargemaakt voor verzending" staat er nu bij mij
[ Voor 21% gewijzigd door kamerplant op 23-10-2008 15:26 ]
🌞🍃
Verwijderd
Is mijn eerste ervaring met apple. Heb echter een vraag mbt bestellen.
Wat wordt aangeraden...dit via een apple winkel te doen of gewoon via de website van apple....zijn er voordelen, verschillen?
Ik denk dat je daarvoor in dit topic verkeerd zit.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:24:
Hoi, na mijn vakantie in november ook van plan een mbp te bestellen de duurdere 15 inch met 7200prm hd.
Is mijn eerste ervaring met apple. Heb echter een vraag mbt bestellen.
Wat wordt aangeraden...dit via een apple winkel te doen of gewoon via de website van apple....zijn er voordelen, verschillen?
Maarja. Via de website heb je een paar voordelen:
- Meer studentenkorting, via surfspot.nl of de jaarlijkse iPod actie
- Als je ontevreden bent kun je het product binnen 10 dagen terug zenden
- Je Mac wordt thuis bezorgt ipv ophalen
- Je Mac heeft sowieso niet tijden op voorraad gelegen in een winkel, dus je hebt altijd de nieuwste revisie.
Nadeel Apple.nl:
- Soms moet je langer wachten (als iets op voorraad is bij een Apple Center vooral)
- Sommige Apple Center geven minder service als ze erachter komen dat je het product niet bij hen hebt gekocht.
Qua garantie maakt het niets uit.
🌞🍃
In de Apple store staat er op een gegeven moment een knopje "volg deze zending". Als je daar op klikt krijg je wat summiere informatie te zien, maar er staat ook een trackingsnummer bij van UPS. Dus die voer je dan in op de UPS website en voilà.Datafeest schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:22:
[...]
Hoe kun je dat zien? Gewoon op Apple.com/orderstatus, of via een andere site?
Hmm, interestingtiguan schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:30:
[...]
In de Apple store staat er op een gegeven moment een knopje "volg deze zending". Als je daar op klikt krijg je wat summiere informatie te zien, maar er staat ook een trackingsnummer bij van UPS. Dus die voer je dan in op de UPS website en voilà.
Waar ergens in de Apple Store? Mijn status is nu dus "Klaargemaakt voor verzending", kan ik dan al zo'n tracking code krijgen?
🌞🍃
Nee, pas als ie echt verzonden is, dan krijg je die tracking code. Je krijgt ook een e-mail zodra die verzonden is, maar volgens mij komt die tracking code een paar uur daarna pas erbij te staan.Datafeest schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:41:
[...]
Hmm, interesting.
Waar ergens in de Apple Store? Mijn status is nu dus "Klaargemaakt voor verzending", kan ik dan al zo'n tracking code krijgen?
[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 23-10-2008 15:45 ]
Ik heb die van mij op 17 oktober besteld en is nog steeds niet verzonden. Leverdatum is 5-6 november. Ik hoop dus maar dat die van mij morgen of overmorgen verzonden zal worden en dat ik hem wat eerder heb. Mijn ASUS V1J heeft namelijk nog garantie t/m 14 november, en wil hem voor die tijd ter reparatie opsturen; als ik mijn Macbook dus een paar dagen eerder ontvang, dan zou dat mooi uitkomen.Datafeest schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:22:
[...]
Hoe kun je dat zien? Gewoon op Apple.com/orderstatus, of via een andere site?
"Klaargemaakt voor verzending" staat er nu bij mij. Nog steeds is 4-5 november de verwachte datum. Macbook Alu (2GHz, US keyboard, DP->VGA adapter) + iPod
Ik hem net (een uur geleden) de nieuwe MacBook 2,4 bij Dixons besteld.
Hij is dan wel €0,98 duurder en je kan geen gebruikmaken van de printer actie.
Maar ik kan hem morgen wel ophalen bij een Dixons filiaal bij mij in de buurt.
Waarom dixons zul je je afvragen je kan toch ook naar een premium reseller, mediamarkt of saturn.
Ja dat was ook m'n bedoeling maar die hebben ze dus niet op voorraad.
Ik heb iFactors, iCenter, Mediamarkt Cruquius, Saturn Hoofddorp en Mediamarkt A'dam Arena geprobeert, allemaal uitverkocht/nog niet geleverd.
[ Voor 36% gewijzigd door RAF1 op 23-10-2008 17:18 ]
Verwijderd
Heb nog altijd geen mail gehad, ben ik te ongeduldig?Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:17:
Ik heb zojuist iets besteld, maar m'n " bedankt-scherm" is weg.
Ik dacht dat dit niet erg is, omdat je ook een bevestigings mail krijgt (met o.a. betalings instructies).
Klopt dit?
ik had die mail ook nooit ontvangen uiteindelijk, zitten sowieso erg fouten in de bestel procedureVerwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:47:
[...]
Heb nog altijd geen mail gehad, ben ik te ongeduldig?
Bij mij is die ook nooit gekomen en volgens mij komt die ook niet. Ik was dan ook wel blij dat ik die informatie (met o.a. de betaalinformatie) zelf even apart had opgeslagen. Pas toen m'n betaling eenmaal was binnengekomen kreeg ik een mailtje van Apple en werd m'n status veranderd van 'wordt behandeld' naar 'nog niet verzonden'.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:47:
[...]
bel anders ff het 0800 nummer om te checken of je bestelling goed is doorgekomen.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:47:
[...]
Volgens apple is de verwachte leverdatum 11-12 november......Ben benieuwd, duurt best lang
Dit topic is gesloten.