Ik ben het er mee eens dat je zoiets niet hoort te zeggen, maar ik ben het er niet mee eens dat zo'n opmerking er dan maar uit gehaald wordt met een admin edit, dat is het enige wat ik aandroeg.
Zoals ik al zei vind ik dat je zo'n edit alleen moet toepassen in uitzonderlijke gevallen. Ik zie wel meer persoonlijke toespelelingen in reacties.
Bovendien heb ik nooit gezegt dat ik het censuur vind maar dat het dichtbij censuur in de buurt komt, stond ook duidelijk in mijn post hoor.
De Van Dale geeft een beknopte betekenis van een woord, je zou kunnen stellen dan in deze tweakers.net de overheid is. Als je vasthoud aan de Van Dale kan een ISP dus ook geen censuur plegen als die bepaalde websites of nieuwsgroepen aan banden leggen. Een
ruimere definitie van censuur is meer van deze tijd, van de wikipedia pluk ik dit:
Censuur is het gebruiken van de macht van de staat, een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen.
Vind het persoonlijk gewoon wel ver gaan als je reacties gaat editen omdat er een flauwe grap/persoonlijke aanval in staat, een heftige of behoorlijke aanval was het nou weer niet, 1 regel met de opmerking om met zijn col-trui maar terug naar engadted te gaan vind ik niet heel erg over the top. Wel jammer dat er niemand op de punten die ik aandraag ingaat, ik had toch wel een meer inhoudelijke reactie verwacht over het wel of niet editen van reacties en waar de grens ligt, en in dit specifieke geval vind ik het allemaal wel meevallen.
Moet ik vanaf nu hier ook elke andere persoonlijke opmerking, misplaatste grap of iets soort gelijks melden zodat er een admin-edit plaats kan vinden?
Verder hou ik er wel over op omdat dit offtopic is hier en het niemand anders lijkt te intereseren.