Naar aanleiding van een mail van Kixtart over
mijn reactie in de redactieblog "Europese overklokkers strijden in finale".
M'n ongenoegen uiten in mijn eigen reactie was nogal dom van me. M'n reactie was echter zo klein dat ik niet de moeite wilde doen om dat te melden in het kleine mismoderatietopic. Ik vond m'n reactie daar te onbenullig voor. Het was sowieso een reactie op een artikel van de redactieblog. Mede daardoor en het feit dat de meerderheid reageerde in de trend van "zet hem op Snot_Aap en Extera" hoopte ik dat de sfeer wat gemoedelijker zou zijn en een dergelijke reactie niet direct als -1 werd gemod. Nadat mijn reactie op een tussenstand van 4x -1 "ongewenst" stond, had ik er genoeg van en heb ik mijn reactie aangepast naar de huidige vorm, wat uiteraard resulteerde in 8x -1 "ongewenst". Ik ergerde me namelijk aan de mensen die aan het modden waren alsof het de frontpage was en aan het feit dat sommige reacties, zoals die van TCspoon, wél neutraal gemod werden.
Mijn reactiescore hoeft niet persé gewijzigd te worden. Ik zou graag de visie horen van de mods hier.
Edit: @ hieronder: Jouw mening was me wel duidelijk, maar toen ik de mail aan het beantwoorden was, had ik al zo'n lap tekst dat ik dat net zo goed hier kon zeggen.
Edit 2: 'Tis me duidelijk
[
Voor 8% gewijzigd door
Joep op 22-08-2008 14:06
]