Het kleine-mismoderatietopic deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.784 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@martinx76
Zie mijn reply op zijn post, denk dat tweakers.net bedoeld dat apple niet op hun heeft gereageert, wel in andere media maar niet ditrect aan tweakers. Verder vind ik het belonen van een simpele copy/paste zonder enige input van de user met een +1 iets te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
martinx76 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:05:
heeft wel de moeite gedaan om de reactie van apple op te sporen, in het artikel stond die vermeld als nog niet afgegeven. Vind ik wel een +1, een 0 is imho te laag
Eens. Ik wil daar ook best een +1 voor geven. Het is geen inkopper copy/paste, dus wmb van meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:44:
Verwijderd in 'nieuws: Japan waarschuwt: iPod Nano veroorzaakt brand'

Ik vind dat een 0 omdat het een simpele paste is, en een +1 kan misschien nog wel maar ik vind het geen +1 waard echter heeft deze reactie ook een +2 gekregen vandaar dat ik hem meld, die 8x +2 zijn in mijn ogen mis mods.
idd, quote is veel te lang, hij had het ook samen kunnen vatten met een linkje, dan was het een +1 geweeest, nu een nulletje van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De volgende post is een 0 ipv de +1 waar hij nu op staat: needless to say in 'nieuws: Logitech komt met draadloos Wave Pro-toetsenbord en muis'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens. Tikje gegeven en staat nu op 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

RoD schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:37:
BarôBarôZZa in 'nieuws: Nokia lanceert N96 in India om iPhone-hype voor te zijn'
Niet erg relevant, en een beetje simpel scoren op een vrij loze opmerking. Imo niet meer dan een 0.
Na de ellen lange discussie (tussen onze pro en power :) )of het een nul of een +1 moet zijn, heeft de reactie nu een +2 erbij gekregen. Dat kan iig niet, een absolute mismod imho, een onderzoekje lijkt mij op zijn plaats.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Die moderatie is als 2e gegeven, lang voor de discussie hier ;)
De moderator laat ik over aan de ModBot, want zo ernstig is het allemaal niet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Deze:
g4wx3 in 'nieuws: EA: dit jaar geen overname van Take-Two'
reageert op deze:
Stidge in 'nieuws: EA: dit jaar geen overname van Take-Two'
en als zodanig mag hij van mij wel op 0 staan. Zijn reactie is duidelijk cynisch bedoeld op een wel heel onnozele uitspraak.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik vind hem wel leuk/onschuldig :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Reinstein in 'nieuws: Japan waarschuwt: iPod Nano veroorzaakt brand'
Verwijderd in 'nieuws: Japan waarschuwt: iPod Nano veroorzaakt brand'

Van beide reacties kan ik geen enkele reden verzinnen om ze op -1 te zetten. Toch is die eerste 21x -1 vs 5x 0 en de tweede 10x -1 (exclusief mijn eigen beoordelingen). Waarom in hemelsnaam?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@.oisyn
Eens, vind ze beide een 0, de 1e wel een schale 0 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

Rob Coops in 'nieuws: Intel maakt details over zuinigheidstechnieken Nehalem bekend' krijgt van iedereen een +1, maar ik zie niet echt in waarom. Ik vind de reactie niet meer dan een 0, het is wel veel tekst, maar een hoop 'lijkt me' en 'denk ik' en eigenlijk geen toegevoegde waarde of feiten.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Haan schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:41:
Rob Coops in 'nieuws: Intel maakt details over zuinigheidstechnieken Nehalem bekend' krijgt van iedereen een +1, maar ik zie niet echt in waarom. Ik vind de reactie niet meer dan een 0, het is wel veel tekst, maar een hoop 'lijkt me' en 'denk ik' en eigenlijk geen toegevoegde waarde of feiten.
Ik twijfel er een beetje over. Het betoog hangt inderdaad aan elkaar van aannames maar het is wel netjes geschreven en de gedachte die hij neerzet is best aardig. Hij zou eigenlijk +0,5 moeten krijgen maar aangezien dat niet bestaat kom je vaak al op +1 uit in dat geval.
0 is echter zeker ook verdedigbaar, lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik vind een +1 daar ook niet iets waar we samen iets aan zouden moeten doen. Gewoon nette reacties met wat informatie, waar niet echt feiten voor zijn, mogen wat mij betreft wel een +1 krijgen. Vaak zullen deze reacties ook een reply krijgen waar het allemaal precies uitgelegd wordt.
Het 0 niveau is imho meer voor de wat kortere nutteloze reacties of lange teksten waar niet veel in staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 20-08-2008 12:09 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 09:47
elmuerte over Muxtape
Ondanks dat het goed klinkt lijkt het eindresultaat zich tegen te spreken en voor mijn gevoel zijn de buitensporig veel +2´tjes eerder het resultaat van RIAA af te zeiken ipv de daadwerkelijke situatie objectief te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:53
@n4m3l355: Deze post is ook hier gelinkt: Tjop in "Het kleine +2 posts topic:"

Vandaar de vele +2's denk ik... vind de post wel meer waard dan +1 IMO. De post is niet objectief, maar vanuit een bepaald standpunt. Echter dit is wel goed verwoord en verdedigd en niet afzeiken om af te zeiken als je snapt wat ik bedoel :+

Het gaat dus over: elmuerte in 'nieuws: Muzieksite Muxtape sluit onder druk van Riaa' (je link is niet helemaal goed)

[ Voor 42% gewijzigd door asfaloth_arwen op 20-08-2008 12:20 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

n4m3l355 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:14:
elmuerte over Muxtape
Ondanks dat het goed klinkt lijkt het eindresultaat zich tegen te spreken en voor mijn gevoel zijn de buitensporig veel +2´tjes eerder het resultaat van RIAA af te zeiken ipv de daadwerkelijke situatie objectief te bekijken.
Ik zie geen spoor van afzeiken? Hij legt eerst wat uit, betrekt het dan op de situatie in het artikel, en geeft dan een mening mee. Dat vind ik een goed opgebouwd betoog. Als je het er niet mee eens bent kun je een reply bouwen, maar ik vind het zeker een goede post, en beter dan een gemiddelde +1, dus ik geef hem een +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
Omdat het in geen verhouding met de werkelijkheid staat. Zoals mn reply aangeeft als hetgeen wat hij stelt daadwerkelijk correct is zou Moxlup geen reden hebben om de tent te sluiten. Zij hebben naar alle waarschijnlijkheid ook de nodige juristen in dienst om te kunnen staven wat elmuerte hier claimed en deze juristen achten de kans niet haalbaar. Dus ondanks dat elmuerte´s betoog positief klinkt is het sterk vanuit het oogpunt van de consument geschreven maar staat het in een schril contrast met de werkelijkheid.
Zodoende klinkt het leuk maar is het niet realistisch en is het imo ook niet een +2 waard.

Neem het een stapje verder je zou in zijn ogen bv ook Demonoid of andere talloze p2p sites kunnen verdedigen. Het klinkt positief vanuit de gebruiker echter juridisch is dit niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Och het zal vast niet helemaal 100% correct zijn, maar dat kun je ook niet verwachten omdat de gemiddelde Tweaker niet echt in dit soort zaken betrokken is. Het gaat mij meer om hoe de reply opgebouwd is. Het is in zijn geheel gewoon een goed uitgelegde en onderbouwde reply die een boel informatie verschaft. Dat er inhoudelijk gezien nog wel wat over te zeggen valt bewijst jouw reply, maar dat weerhoudt mij er niet van om voor die reactie een +2 te geven. Een +2 reactie hoeft niet per se 100% correct te zijn en de absolute waarheid te verkondigen.

Deze reply is imo gewoon erg goed, en beter dan de gemiddelde +1, met name door de opbouw, en dus geef ik er een +2 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
Kan aan mij liggen maar ik snap niet hoe een incorrecte basis die opgekalifaterd is in een mooi betoog meerwaarde kan hebben tov niets. De bron zelf weergeeft duidelijk de situatie waar duidelijk uit af te leiden valt dat zijn betoog incorrect is en toch wordt dit beloond?
Voor mij is het geheel niet meer dan stemmingsmakerij. Ja RIAA is niet een net bedrijf maar om situaties als deze om te keren is niets anders dan wat RIAA doet. Misleiding met een mooie verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zie er helemaal niks aan stemmingmakerij in. Hij legt iets uit, betrekt het op de situatie, en legt zijn mening erin. Dat geheel is voor mij genoeg voor de +2. Dat jij dan vindt dat het incorrect is, is geen feit. Een nuancering is best mogelijk door erop te replyen, wat jij gedaan hebt. Maar de reden die jij geeft om hier geen +2 voor te geven is imo gewoon meningmodden.

"incorrect" vind ik een zwaar overdreven term. Het is imo gewoon een goed betoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:45:

"incorrect" vind ik een zwaar overdreven term. Het is imo gewoon een goed betoog.
is het ook, maar wel een beetje in de categorie: wat krom is recht praten. Dus ik twijfel nog over die +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Hmmm, had zonder +2 topic te lezen of deze posts elmuerte in 'nieuws: Muzieksite Muxtape sluit onder druk van Riaa' ook op +2 gezet :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Zelfs al zou de informatie niet helemaal kloppen en zijn er een paar er niet mee eens, dan nog vind ik een 0 wel erg weinig. Gewoon ergens tussen +1 of +2 afhankelijk hoe interessant je het stukje vindt.

Ertegenin gaan kan via een reactie en het is onafhankelijk van de moderatie.

[ Voor 18% gewijzigd door Kixtart op 20-08-2008 14:52 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er is maar 1 nul-moderatie tussen de lading +1 en +2, ook voordat deze werd gelinkt in het +2-topic. Als dat zo'n misleidende post is waarom trapt er dan maar 1 persoon niet in? Is andersom niet logischer?

En zelfs dan kan een niet-correcte post nog +2 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk zelfs dat het bij dit onderwerp onmogelijk is om volledige correcte posts te krijgen, aangezien dit toch geen materie is waarbij je erg makkelijk de feiten naar boven haalt, en daarnaast heb je in kwesties over of iets wel/niet terecht is altijd een sterke mening-component in de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n4m3l355
Ecteinascidin schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:11:
Er is maar 1 nul-moderatie tussen de lading +1 en +2, ook voordat deze werd gelinkt in het +2-topic. Als dat zo'n misleidende post is waarom trapt er dan maar 1 persoon niet in? Is andersom niet logischer?

En zelfs dan kan een niet-correcte post nog +2 halen.
Het moderen adhv wat de rest denkt geeft me eerder te denken over de kwaliteit vd moderators dan de redelijkheid van de desbetreffende post ;) Dit valt voor mij in lijn als tbv wanneer er een bericht van de TPB uitkomt waar talloze sympathisanten het download gedrag proberen goed te praten en vervolgens buitensporig modereren. Ik wil niet zeggen dat deze een 0 waard is maar een +1 voor een sterke meningspost lijkt me ruim voldoende beloond.
Overigens dat er te weinig bekend is over de situatie is ook vrij betrekkelijk aangezien het eindresultaat duidelijk staat in het bericht dat Muxtape de deuren dicht doet. Zoals ik al aangaf zal allicht Muxtape de nodige juristen in dienst hebben om hier iets tegen te doen en zagen zij hier ook geen heil in. Om vervolgens een verhaal dat bepaald misbruik goed praat te belonen lijkt mij verre van terecht aangezien Muxtape zoals het artikel (ook de bron overigens) aangeeft dat ze niet de royalties willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het bijzonder overdreven. Persoonlijk vind ik dat het er een stuk genuanceerder staat. Er worden goede argumenten gegeven waarmee je het wel of niet eens kunt zijn, maar wat zeker bijdraagt aan de discussie. Daarnaast wordt het betoog goed opgebouwd en uitgelegd wat de puntjes op de i zet.

Ik zie helemaal niets van "download sympathisanten" of dingen goed proberen te praten. Hij zet een post neer met een bepaalde goed onderbouwde en uitgelegde inhoud, en daar ben jij het blijkbaar niet mee eens. Dat kan, maar dat wil niet zeggen dat je er geen +2 voor mag geven. \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Frappante moderaties in nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie

PolarBear in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
een 0
Feit is ook dat ik met dezelfde telefoon maar met T-Mobile ipv Orange op een aantal plekken geen bereik heb waar ik dat een maand of twee geleden wel had.
hatross in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
een -1
Nu in Nijmegen: 'Geen netwerktoeg.'
walinsky in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
een -1
vanmorgen in Houten - 2.5 uur lang 'geen netwerktoeg'
nu in ieder geval weer netwerk
Jimbolino in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
een 0
vanochtend kreeg ik wel smsjes, maar kon niet bellen of gebeld worden (regio breda)
djcasl in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
een 0
Ik heb de laatste tijd veel last dat ik midden in een gesprek eruit word geknikkerd, mijn vrouw heeft ook T-Mobile en die heeft hetzelfde euvel, zal in Oktober hopelijk dan beter zijn.
Verwijderd in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
een 0
Vandaag hier in Apeldoorn heeft mijn telefoon met Orange abbo ook erg slecht en vaak geen bereik.
TFZ61 in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
een 0
Vanochtend een aantal uren geen netwerk gehad. (Nijmegen) Erg lastig dit. Nu is het weer wat beter, maar mijn indruk nog niet optimaal.
Eigenlijk allemaal dezelfde soort opmerking. Niet ontzettend relevant, maar wel licht on-topic. Imho allemaal een nul, dat heb ik in ieder geval gegeven.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een flame imho
Verwijderd in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'
zou dus -1 gemodereerd moeten worden.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het kan ook als correctie opgevat worden. Een 0 is enigszins verdedigbaar..... wanneer het een werkwoord uit het nieuwsbericht betrof.
Om users te gaan corrigeren op de vorm zonder enig dingetje aan de inhoud te besteden haalt niet alleen de motivatie van users omlaag maar ook de inhoud van de reactie. Hier is een subtiele -1 van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb het draadje nog even bijlangsgelopen, en een hoop loze reacties op -1 gezet. Het staat nog niet helemaal goed, dus het is wel zinvol als er nog een paar modders naar kijken.

Wat betreft die flame; ik vind dat persoonlijk geen flame, maar een zeer loze offtopic-opmerking over de taal. Ik heb er dus ook een -1 voor gegeven, maar niet wegens flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Kan ik me wel in vinden bij het nalezen.
Maar het is iig totaal overbodig en zoals Ecteinascidin (hoe heb je zo een naam kunnen verzinnen :) ) ook wel demotiverend.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind Verwijderd in 'nieuws: Asus introduceert P6T Deluxe X58-moederbord' een -1 waard aangezien het niets toevoegd en het artikel duidelijk genoeg is hierover.

Ook Yuragon in 'nieuws: Antec komt met doe-het-zelfnotebooks' verdient m.i. een -1. Als ie nou met een bron kwam...

[ Voor 19% gewijzigd door PcDealer op 20-08-2008 20:07 . Reden: typo :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:53
PcDealer schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:52:
Ik vind Verwijderd in 'nieuws: Asus introduceert P6T Deluxe X58-moederbord' een -1 waard aangezien het niets toevoegd en het artikel duidelijk genoeg is hierover.
Een prijsindicatie staat niet in het artikel, kan me voorstellen dat dit wel een vraag is... 0 m.i.
Edit: beter lezen... Evenmin is bekend wanneer de moederborden te koop zullen zijn en wat ze gaan kosten. -1 dus ook te verantwoorden :)
Ook Yuragon in 'nieuws: Antec komt met doe-het-zelfnotebooks' verdient m.i. een -1. Als ie nuo met een bron kwam...
Mee eens ;)

[ Voor 9% gewijzigd door asfaloth_arwen op 20-08-2008 20:05 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

@Pjerry:
Al die reacties die jij aangeeft mogen allemaal op -1. "Ik ook" reacties vervuilen alleen de frontpage maar en daarvoor zijn we nou hier bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Let er dan wel op dat er een dunne lijn is dan. Je hebt namelijk wel 'ervaringen' van mensen die ook informatief zijn. Als er 100 mensen wel last hebben dan zal er vast meer probleem zijn dan wanneer het er 1 is. Zodoende kan iedere reactie an sich best neutraal zijn.
0: Neutraal

Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen nuttige bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Ik zou per post beoordelen of het enige toevoegende waarde heeft (0) of ei'k meer op een rant lijkt a la "verdorie, het werkt hier ook al niet". Wat 0 zou daar geen kwaad kunnen.... -1 trouwens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ecteinascidin schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:12:
Let er dan wel op dat er een dunne lijn is dan. Je hebt namelijk wel 'ervaringen' van mensen die ook informatief zijn. Als er 100 mensen wel last hebben dan zal er vast meer probleem zijn dan wanneer het er 1 is. Zodoende kan iedere reactie an sich best neutraal zijn.
Eens dat 100 klachten over een niet werkende dienst meer zegt dan 1. Maar ik hoef er op de FP echt niet meer dan 10* gelijkgestemde bericht te lezen, zoals je in het tweede deel van je betoog ook schrijft :)
* niet voor alle gevallen gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Reacties als "ik had vanmorgen ook een slechte verbinding" zijn imo per definitie nutteloos, en daar staan er ook een aantal van op de FP. Echter, sommige reacties bieden net iets meer informatie en mogen dan wel een onschuldige 0 krijgen. De scheidingslijn is wel een beetje vaag, tenminste, voor mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

k1n8fisher schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:08:
@Pjerry:
Al die reacties die jij aangeeft mogen allemaal op -1. "Ik ook" reacties vervuilen alleen de frontpage maar en daarvoor zijn we nou hier bezig.
Mee eens. Mijn belangrijkste punt was dat de ene -1 was en de andere 0. Dat vond ik niet correct. Allemaal -1 kan ik zeer goed mee leven, want ze voegen niets toe aan de topic.

Edit.
De vage scheidingslijn waar RoD op doelt, vind ik wel erg vaag in deze gevallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pjerry op 20-08-2008 21:50 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AmigaWolf in 'nieuws: Brits advocatenbureau bereidt 25.000 p2p-zaken voor'

Ik vind dit echt een hele domme reactie. Hij roept wat over propaganda, betrekt er irrelevante info bij wat betreft het vasthouden van verdachte terroristen en vervolgens heet hij het over identificatie dmv een chip. Totaal onsamenhangend, totaal geen enkele onderbouwing maar wel een fijne onderbuikgevoel-post. Totale bullcrap dus.

Ik vind de post zo slecht dat ik hem op -1 vind passen. Wat jullie? (Iemand heeft hem zelfs een +2 gegeven :S)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dom, onsamenhangend, en daarnaast gaat het ook behoorlijk offtopic. Dat gecombineerd met vage beschuldigen/flames naar overheden doet mij wel een -1 geven. Een +2 is in ieder geval een behoorlijke mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

With stupid ^^
Verder nog verminderd leesbaar door vaag entergebruik.

[ Voor 9% gewijzigd door Kixtart op 20-08-2008 21:59 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Nog even één van T-Mobile.
Imo toch absoluut geen +1:
Punksmurf in 'nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie'

edit
Nog één ter elve ure: PrinsEdje80 in 'nieuws: Planten ingezet voor waterstofproductie'
M.i. geen +1 waard omdat de redenering absoluut fout is. De eerste twee zinnen zijn correct, daarna gaat hij de fout in, omdat de energie door het zonlicht verzorgd wordt.

[ Voor 39% gewijzigd door Pjerry op 20-08-2008 23:51 ]

Pjerry leest de les....

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:40
g4wx3 in 'nieuws: Ubisoft kondigt Anno 1404 aan'

Deze figuur heeft 't als enige bij 't rechte eind wat betreft de naamgeving van Anno en wordt vervolgens weggemod. Niet terecht/eerlijk.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Die had ik zelfs een +2 gegeven. Nette leuk leesbare interessante reactie.
+2 hoeft ook niet onberijkbaar te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 21-08-2008 16:33 ]

☻/
/▌
/ \

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan een powermod eens kijken welke modmisbruiker, en zo te zien nog een "expert" ook nog, deze en deze reacties een +1 gaven? Beiden horen op de -1 thuis.

Virussen? Scan ze hier!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

wildhagen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:28:
Kan een powermod eens kijken welke modmisbruiker, en zo te zien nog een "expert" ook nog, deze en deze reacties een +1 gaven? Beiden horen op de -1 thuis.
Done, het is dezelfde persoon en heb deze even gemeld in crew-gedeelte.

☻/
/▌
/ \

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik weet niet waar ik dit moet posten, maar kan een powermod of admin deze reactie editen en de user bannen? Dit is wel een erg persoonlijke flame richting de meuk-submitter en de meuk-plaatser.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dat laatste stuk was zwaar kansloos, maar een ban is natuurlijk te overdreven. Hij krijgt gewoon van mij een mail dat zijn reactie is aangepast en waarom.

[ Voor 10% gewijzigd door Kixtart op 21-08-2008 19:18 ]

☻/
/▌
/ \

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Vraagje van nwbe moderator is deze nou -1 of 0
Ik vind het eigenlijk niet echt iets wezenlijks bijdragen, maar vooral veel geklaag bevatten.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Weer zo'n vage opbouw van de post (;)), maar zolang het niet zwaar vervelend of nutteloos is (of erger zoals flames) dan valt hij gewoon onder 'onschuldig' en daarom een 0.

☻/
/▌
/ \

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens met ^^. Voegt niets toe, maar is desondanks wel onschuldig. Er staat niets vervelends in, dus vind ik een -1 te zwaar.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

Een soort van poëzie wordt het zo, vooral mooi is de laatste strofe: imho :P

Een 0 score lijkt mij ook gewoon gerechtvaardigd.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• martinx76
In het nieuwtje van intel over de atom vind ik deze reactie geen -1
Er wordt uitgelegd waar die fan voor nodig is. Je kunt dan wel zeggen dat dat off topic reageren is, maar ik vind dat er wel goede uitleg gegeven wordt, dat mag ook gehonoreerd worden.

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Verwijderd

LogiForce in 'nieuws: Britse krijgt boete van 16.000 pond voor verspreiden flipperspel'
en wat doen we hier mee? Er staat natuurlijk een hoop apekool in, maar hij heeft wel zijn best gedaan.
om dit nu meteen af te straffen? (afgezien van het moderatieklaag editje)

• martinx76
Mee eens, krijgt 0 van mij. Jammer dat ik hem niet kan mailen of DM-en over zijn geklaag over het modereren, er waren nog maar 2 mods op -1, nu al 4 (met mijn erbij 5) op 0, dus hij was wel erg snel met zijn geklaag.
Daarnaast zie ik hier geen post van hemzelf ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:47:
LogiForce in 'nieuws: Britse krijgt boete van 16.000 pond voor verspreiden flipperspel'
en wat doen we hier mee? Er staat natuurlijk een hoop apekool in, maar hij heeft wel zijn best gedaan.
om dit nu meteen af te straffen? (afgezien van het moderatieklaag editje)
't is wel een lange en uitgebreidde post. Een duidelijke lijn en een betoog. Aan de andere kant zit er ook weer conspiracy in (de eeuwig draaiende motor) maar toch heeft de post wel wat. Of het een +1 zal zijn (geen +2 want erg veel offtopic) of een nul, daar ga ik een nachtje over slapen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ecteinascidin schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:37:
[...]

't is wel een lange en uitgebreidde post. Een duidelijke lijn en een betoog. Aan de andere kant zit er ook weer conspiracy in (de eeuwig draaiende motor) maar toch heeft de post wel wat. Of het een +1 zal zijn (geen +2 want erg veel offtopic) of een nul, daar ga ik een nachtje over slapen. :)
Ik ben het met frank2go eens dat het een hoop ape(n)kool is. Ook vind ik er een hoop frustraties in door klinken wat zijn betoog aanzienlijk zwakker maakt. Door de frustratie ontbreekt de nuancering en relativering (afzetten tegen de machthebbers). Om die reden vind ik een nul een juiste score. Een +1 vanwege de lengte, vind ik een slecht uitgangspunt en zal niet direct niveau-verhogend werken, waarvoor het mod-systeem toch is bedoeld.....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ecteinascidin schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:37:
[...]

Ik ben van mening dat er eigenlijk niets in staat. :) => 0.

Kan iemand user mailen of een modbreak? * PcDealer haat modklagers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47

hamsteg

Species 5618

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Yep en deze mag ook wel wat meer 0'en ontvangen. Onschuldig foutje:
Britske in 'nieuws: Britse krijgt boete van 16.000 pond voor verspreiden flipperspel'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Aaaaah... waarom moeten er altijd associaties gemaakt worden van "nerds" i.c.m. vrouwen?

Verwijderd in 'redactieblog: Europese overklokkers strijden in finale ' -1 w.m.b., erg kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
PcDealer schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:17:
Aaaaah... waarom moeten er altijd associaties gemaakt worden van "nerds" i.c.m. vrouwen?

Verwijderd in 'redactieblog: Europese overklokkers strijden in finale ' -1 w.m.b., erg kinderachtig.
mee eens :)

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Kinderachtig, maar niet zo heel vervelend imho.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Kixtart schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:42:
Kinderachtig, maar niet zo heel vervelend imho.
Stel je voor dat je zelf een vrouw bent, zou je het dan nog niet vervelend vinden? Ik vind het een -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Dan zou ik die user gewoon uitlachen :+
-1 mag zeker, maar ik ben het niet eens met die moderatie. Gewoon een dom grapje in een redactieblog waar het sowieso wat losjes mag.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kixtart schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:56:
-1 mag zeker, maar ik ben het niet eens met die moderatie. Gewoon een dom grapje in een redactieblog
Wel een uitgekauwd en uitgekotst dom grapje :)

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 22-08-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:17
Naar aanleiding van een mail van Kixtart over mijn reactie in de redactieblog "Europese overklokkers strijden in finale".

M'n ongenoegen uiten in mijn eigen reactie was nogal dom van me. M'n reactie was echter zo klein dat ik niet de moeite wilde doen om dat te melden in het kleine mismoderatietopic. Ik vond m'n reactie daar te onbenullig voor. Het was sowieso een reactie op een artikel van de redactieblog. Mede daardoor en het feit dat de meerderheid reageerde in de trend van "zet hem op Snot_Aap en Extera" hoopte ik dat de sfeer wat gemoedelijker zou zijn en een dergelijke reactie niet direct als -1 werd gemod. Nadat mijn reactie op een tussenstand van 4x -1 "ongewenst" stond, had ik er genoeg van en heb ik mijn reactie aangepast naar de huidige vorm, wat uiteraard resulteerde in 8x -1 "ongewenst". Ik ergerde me namelijk aan de mensen die aan het modden waren alsof het de frontpage was en aan het feit dat sommige reacties, zoals die van TCspoon, wél neutraal gemod werden.

Mijn reactiescore hoeft niet persé gewijzigd te worden. Ik zou graag de visie horen van de mods hier.

Edit: @ hieronder: Jouw mening was me wel duidelijk, maar toen ik de mail aan het beantwoorden was, had ik al zo'n lap tekst dat ik dat net zo goed hier kon zeggen.

Edit 2: 'Tis me duidelijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Joep op 22-08-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Als eerste reactie op een onschuldige opmerking vind ik hem dus wel een 0 waard, mede omdat de blogs toch wel wat gemoedelijker zijn. Er zullen nog steeds mensen zijn die hem zo overbodig vinden dat het een -1 wordt, maar nu met 95% geklaag is de score wel gelijk duidelijk.

(mijn mening was wel duidelijk in de mail :) )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens met Kixtart. Zoals de reactie nu staat is het niets anders dan een -1. Zonder die edit kan het imo twee kanten op. Je kunt het een loze reactie vinden en em op -1 zetten, of em onder een onschuldige 0 scharen. Aangezien het een redactieblog is mag er wat soepeler gemod worden en had ik er opzich nog wel een 0 voor willen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:17:

zó flauw en overbodig, van mij een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mwa ik vind die reactie best onschuldig. Mag wmb wel op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servor in 'nieuws: CDA: eigenaren 'tikfoutsites' moeten domeinen inleveren'
hmm 35*+1, ik zie de meerwaarde niet helemaal, jullie? ok hij zegt dat je je kind in de gaten moet houden op internet, maar da's een open deur imho

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zie er ook niets staan waar meerwaarde in zit. Wmb dus ook een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:24:
hmm 35*+1, ik zie de meerwaarde niet helemaal, jullie? ok hij zegt dat je je kind in de gaten moet houden op internet, maar da's een open deur imho
Papegaaimodders. Ik had hem reeds op 0.

dasiro in 'nieuws: Intel maakt draadloze energieoverdracht efficiënter'
Jammer van de laatste zin. Toch op 0 aangezien 2/3 van de post wel enig hout snijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:27:

dasiro in 'nieuws: Intel maakt draadloze energieoverdracht efficiënter'
Jammer van de laatste zin. Toch op 0 aangezien 2/3 van de post wel enig hout snijdt.
hmm er is daar een soort van discussie ontstaan die behoorlijk overbodig is imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybergamer in 'nieuws: CDA: eigenaren 'tikfoutsites' moeten domeinen inleveren'
ik weet niet wat ik dit moet geven, de reactie had iig een stuk korter gekund natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:56:
ik weet niet wat ik dit moet geven, de reactie had iig een stuk korter gekund natuurlijk
Ik heb 0 gegeven. Had +1 gehad als kort was gequote en voor de rest naar link verwezen

offtopic:
Je kan je post editten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:56:
Ik heb d'r ook gewoon een 0 voor gegeven. Ik vind het net niet die meer-waarde hebben.

Edit:
Volgens mij zijn er meer die niet echt weten wat er nou mee te moeten. Alle mogelijke opties zijn wel gebruikt..

Edit 2:
Ik had hier dus ookal een 0 voor gegeven maar blijkbaar ben ik met jou een van de weinigen. Achja, kan gebeuren. 8)7 Zit zelfs een Must-read(5x) (of 2x en 1x) bij.. zeer vreemd. Dat snap ik al helemaal niet of ben ik nou de gene die de FaQ verkeerd gelezen heeft?

[ Voor 50% gewijzigd door graceful op 22-08-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

graceful schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Edit 2:

[...]

Ik had hier dus ookal een 0 voor gegeven maar blijkbaar ben ik met jou een van de weinigen. Achja, kan gebeuren. 8)7 Zit zelfs een Must-read(5x) (of 2x en 1x) bij.. zeer vreemd. Dat snap ik al helemaal niet of ben ik nou de gene die de FaQ verkeerd gelezen heeft?
Ik en RoD vinden het ook een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die Post van Servor heeft ondertussen de volgende scores gekregen:
+1Meerwaarde
[Extra modinfo]
Score #
+2 Must-read 5
+1 Meerwaarde 52
0 Neutraal 46
-1 Ongewenst 3
Gemiddeld 0,6
Effectief +1

Jouw moderatie: 0

Ik vind ook dat +1 al overdreven is maar kan daar wel mee leven. Die 5x +2 en 3x -1 is echter mismodden. Misschien dat een van de Powermods er eens naar kan kijken? (Ect? Kixtart? Wolkje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Van mij ook een nul.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Staat nu op 0,5, nog een paar tikjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Verwijderd in 'nieuws: Belgische Consumentenorganisatie dient klacht in over iPhone 3G'

Deze reactie hoort in GR en dus op -1. Kan iemand die een tik geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
PcDealer schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:55:
Staat nu op 0,5, nog een paar tikjes :)
Gaat niet makkelijk, er blijven steeds mensen die +1 of zelfs +2 geven. Ook 0 van mij iig.
Ik heb hem (voorlopig) naar -1 kunnen zetten, met een kleine admin edit erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:53
Regeneration schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:49:
[...]

Gaat niet makkelijk, er blijven steeds mensen die +1 of zelfs +2 geven. Ook 0 van mij iig.
Hij staat nou op 0 maar kan nog wat tikjes gebruiken...

ik verwacht bij het onderstaand bericht veel berichten zoals deze''Ik heb daar ook last van gehad lastig joh''. Moeten zulke berichten op -1 of 0?
nieuws: Anderhalf miljoen mensen zonder internet door storing bij Ziggo

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
markje1 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:10:
[...]

Hij staat nou op 0 maar kan nog wat tikjes gebruiken...

ik verwacht bij het onderstaand bericht veel berichten zoals deze''Ik heb daar ook last van gehad lastig joh''. Moeten zulke berichten op -1 of 0?
nieuws: Anderhalf miljoen mensen zonder internet door storing bij Ziggo
Ervaringen gaan meestal op 0, maar iemand die alleen maar "ik ook" meldt mag wmb op -1.

edit: heb hier vooral nulletjes uitgedeeld

[ Voor 3% gewijzigd door Sallin op 23-08-2008 16:56 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb dat draadje nog even nagekeken met dezelfde instelling als Salling, dit vond ik nog:

Biinjo in 'nieuws: Anderhalf miljoen mensen zonder internet door storing bij Ziggo'
-1, ik ook.

Verwijderd in 'nieuws: Anderhalf miljoen mensen zonder internet door storing bij Ziggo'
-1, heeft geen inhoud. Te onzinnig voor de 0.

berendhaan in 'nieuws: Anderhalf miljoen mensen zonder internet door storing bij Ziggo'
-1, ik ook.

Zeror in 'nieuws: Anderhalf miljoen mensen zonder internet door storing bij Ziggo'
-1, ik ook.

jslalleman in 'nieuws: Anderhalf miljoen mensen zonder internet door storing bij Ziggo'
Degenen die hier +1 voor geven verdienen wellicht een nadere inspectie.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 23-08-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het wel over mensen die het bericht tikken...

Ik lees meer nullen en enen in deze draad als waaruit ze bestaat, dus kennis is altijd relevant.

Elk bericht is uniek en wordt wel gelezen door iemand. Wie is een mod om te bepalen of een feit onjuist is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:55:
We hebben het wel over mensen die het bericht tikken...

Ik lees meer nullen en enen in deze draad als waaruit ze bestaat, dus kennis is altijd relevant.

Elk bericht is uniek en wordt wel gelezen door iemand. Wie is een mod om te bepalen of een feit onjuist is?
Volgens mij is dit weer een discussie die al vaker is gevoerd in dit topic. Ik zou zeggen:
- blader eens terug, ook de motivatie voor het modereren staat duidelijk vermeld
- lees Mod faq eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 12:54

Lulukai

God's gift to women

Ik zou mijn eigen reactie even op tafel willen brengen.
Ik snap dat sommigen het misschien een irritante opmerking vinden, maar ik snap niet waarom het op -1 (ongewenst) is gemodereerd?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik citeer:
waarom -1? ik heb toch gelijk? dit is toch geen ongepast of asociaal gedrag
Dat maakt de reactie al een -1. Reacties over moderaties horen thuis in dit topic, en niet op de FP.

Sowieso was het een off-topic reactie, dus ook zonder commentaar op de moderatie hoort ie imo op de -1.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Dit stond er ná de moderatie als ongewenst
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde,
En ik reageerde op deze reactie:
Och, er zijn 99.999.999 06-nummers mogelijk dus we kunnen nog wel even voort :P
Wat is het verschil tussen deze 2 reacties dat de mijne als ongewenst wordt beschouwd, terwijl ik net nog iets bijbreng?

[ Voor 110% gewijzigd door Lulukai op 23-08-2008 21:19 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
ruyckske schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:02:
Ik zou mijn eigen reactie even op tafel willen brengen.
Ik snap dat sommigen het misschien een irritante opmerking vinden, maar ik snap niet waarom het op -1 (ongewenst) is gemodereerd?
Er is/zijn pas 1 expert of 2 beginners geweest die je -1 gemod hebben. Vroeg klagen is ook een vak.

Ik ga dan ook mee in de -1, mede wegens:
Klachten over moderaties

Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin enkel geklaagd worden over de moderatie van een reactie dienen met een -1 beoordeeld te worden.
ruyckske schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:22:
[...]

Ik reageer niet enkel om te klagen :)

Nogmaals, ik heb dat er maar bijgeschreven nadat ik de -1 kreeg. Het gaat me dus om wat er eerst stond.
Begrijp ik maar ik vind geklaag over moderaties gewoon al niet op de frontpage horen. Het merendeel van je reactie bevat nu totaal niets meer wat relevant is. Terwijl als je die edit niet gedaan had het nog enigszins onschuldig was.

[ Voor 50% gewijzigd door graceful op 23-08-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

graceful schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:18:
[...]

Er is/zijn pas 1 expert of 2 beginners geweest die je -1 gemod hebben. Vroeg klagen is ook een vak.
Is om het papegaaimodden tegen te gaan.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Reacties waarin enkel geklaagd worden over de moderatie van een reactie dienen met een -1 beoordeeld te worden.
Ik reageer niet enkel om te klagen :)

Nogmaals, ik heb dat er maar bijgeschreven nadat ik de -1 kreeg. Het gaat me dus om wat er eerst stond.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft jouw reactie precies met het nieuwsbericht te maken? Eigenlijk helemaal niets en is dus m.i. zwaar off-topic. Een -1 is dus de juiste score imo. Dat je daarna nog klaagt over de moderatie maakt het alleen maar sterker.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.