Het kleine-mismoderatietopic deel IX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.784 views

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
lammert schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:41:
[...]

Onder de tweakerts die het artikel lezen zijn er zeker meer die de andere modellen kennen, zo off-topic is het echt niet. Het was mij (en RoD) in ieder geval duidelijk dat het alternatieven zijn voor de telefoon uit het artikel. Volgens de holy moderatie FAQ is het pas een -1 waard bij "zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde".
En daar schaar ik deze post ook onder. Wat hebben andere mensen eraan om te weten dat hij persoonlijk twijfelt tussen telefoon X en telefoon Y in een artikel over telefoon Z. Dat is net alsof je naar de bakker gaat en aan hem meldt dat je twijfelt of je straks bij de groenteboer nou appels of peren gaat halen.
Deze post is misschien dom (vooral de greetz) en licht offtopic, maar ook onschuldig en zeker niet zwaar offtopic (hij heeft het niet over dinosaurussen ofzo) en dus een 0 waard en geen -1
Zo, voor mij weer ff genoeg ge-mierenliefdesspel over 1 suffe post voor vandaag 8)7
Dan verschillen we duidelijk van interpretatie. Gelukkig mag dat :)

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Kixtart schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 16:14:
Eens met lammert, want je kunt het ook zien als interessante alternatieven. Vervelend vind ik het niet en hou het daarom ook bij onschuldig.

edit:
Nouja, interessant iig niet echt zonder meer informatie, maar users zullen het misschien toch gaan opzoeken mochten ze een soortgelijke telefoon willen.
Dat is net zo nuttig als melden dat ik een iPhone heb gekocht in plaats van de HTC touch pro. We kunnen daar wel allemaal gaan melden welke telefoon we hebben, maar daar heeft niemand iets aan.
Ik vindt het een beetje als in een artikel over een nieuwe versie van Windows melden dat je OSX / Linux draait.

When you only live once, try not to die?

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Eensch!
Hij voegt niets toe maar begint over iets schijnbaar heel anders. gewoon topicvervuiling dus en dus -1.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03

• cxavier
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd in 'nieuws: Nijmeegse onderzoekers behalen record met efficiënte zonnecel' lijkt mij ook een +1. Duidelijke informatie, maar staat nu toch nog op 0.

Knight who says 你

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:53
@J.J.K. en tigid: agreed ;)

Specs

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
@J.J.K.: Wanneer hij ook nog het verschil had uitgelegd (mits dat niet al in het artikel stond) was hij ook nog wel voor de +2 in aanmerking gekomen. Hij is nu in ieder geval wel een +1.
@tigid: Mistens een +1 waard inderdaad.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Fuzzillogic in 'nieuws: Onderzoekers leggen basis voor onbreekbare gadgets'

Ik heb deze op -1 staan omdat sommige mensen zich wel "gekwetst" kunnen voelen door zulke opmerkingen (kan ook anders zijn in dit geval). Ik vind een 0 daarom ook geen mismod maar die +1 lijken mij toch compensatiemods ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die zou ik net melden :) Die reactie heeft geen inhoud en speelt alleen maar op de man. Of ie nou serieus is of een grapje maakt.. het voegt hoe dan ook niets toe dus een -1 lijkt me wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Laatst online: 22-09 22:23
Die van misterdoom heeft nog een klein zetje nodig.

WeeJeWel in 'nieuws: Onderzoekers leggen basis voor onbreekbare gadgets'
Ik zie er geen meerwaarde in, lijkt mij gewoon een 0.

Deze heb ik een 0 gegeven, aangezien de reactie erop onderbouwt waarom dat niet juist is.

Bij deze twijfel ik tussen -1 en 0, omdat hij wilde reageren op een andere reactie, maar zijn reactie in de root heeft geplaatst. Het wordt hierdoor lastiger om de thread te volgen, maar vind een -1 daarvoor ook wel weer zwaar. Heb hem toch maar op een 0 gegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door --Niels-- op 15-08-2008 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

--Niels-- schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:02:
Die van misterdoom heeft nog een klein zetje nodig.

WeeJeWel in 'nieuws: Onderzoekers leggen basis voor onbreekbare gadgets'
Ik zie er geen meerwaarde in, lijkt mij gewoon een 0.
Geen meerwaarde, maar imo wel een goed geslaagde grap. Die krijgt van mij een +1. :)
Deze heb ik een 0 gegeven, aangezien de reactie erop onderbouwt waarom dat niet juist is.
Als hij het iets meer onderbouwd had, kon het nog bijdragen aan de discussie, maar nu vind ik het ook een simpele 0.
Bij deze twijfel ik tussen -1 en 0, omdat hij wilde reageren op een andere reactie, maar zijn reactie in de root heeft geplaatst. Het wordt hierdoor lastiger om de thread te volgen, maar vind een -1 daarvoor ook wel weer zwaar. Heb hem toch maar op een 0 gegeven.
Eens, ik vind em te onschuldig voor de -1. Hij zegt opzich ook nog wel iets, dus het is niet zo dat de reactie volslagen nutteloos is. Maar het is wel krapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

RutgerB in 'nieuws: Onderzoekers leggen basis voor onbreekbare gadgets'

De bovenstaande reactie heeft er voor gezorgd dat de reactie er boven een +1 werd. (Van 0) Ik vind een -1 voor een stimulerende post niet fair. Zonder die post werd de reactie erboven geen mustread.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Is het ook niet. Die toelichtingsvraag was zeker terecht en hoort dus op 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
rammes in 'nieuws: Acer Aspire One krijgt bluetooth dankzij tweak'
geerttttt in 'nieuws: Acer Aspire One krijgt bluetooth dankzij tweak'

Deze 2 verdienen volgens mij toch wel een -1 hoor. En er zijn er zo nog een paar :)

Het is mij gewoon te off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium gaat draad eens nalopen

vrouwvriendelijk draadje. Ik zou het wat onzijdiger hebben gebracht en alleen de tweak zelf hebben belicht, nu staat het zo vol.

Wie schuift deze flauwe grap naar de -1?

[ Voor 72% gewijzigd door Delerium op 15-08-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Easy as pie

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb geen idee, ik vind het maximaal een 0. Een -1 kan ik me ook nog wel voorstellen. +1 lijkt me een meningmod.

LightPhoenix in 'nieuws: Eisa verkiest HTC Diamond tot smartphone van het jaar'
Mag op +1 imo. Niet briljant, maar wel gewoon een goede informatieve post wat best beloont mag worden met de +1.

[ Voor 44% gewijzigd door RoD op 15-08-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
RoD schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:09:
LightPhoenix in 'nieuws: Eisa verkiest HTC Diamond tot smartphone van het jaar'
Mag op +1 imo. Niet briljant, maar wel gewoon een goede informatieve post wat best beloont mag worden met de +1.
Vind ik ook! 2x+1 erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Naast de wat vreemde manier hoe hij zichzelf uit vind ik dit bericht in totaal toch wel een 0 waard:
Verwijderd in 'nieuws: Alternatieve Xbox 360-kast moet herrie en hitte verhelpen'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Kixtart schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:03:
Naast de wat vreemde manier hoe hij zichzelf uit vind ik dit bericht in totaal toch wel een 0 waard:
Verwijderd in 'nieuws: Alternatieve Xbox 360-kast moet herrie en hitte verhelpen'
Ik heb ook getwijfeld maar ik blijf bij mijn -1. Het is wat flamerig opgesteld (vind ik). Het is ook slecht opgesteld dat ik er niet meer dan een -1 voor over heb (alhoewel ik een 0 kan begrijpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De reacties bij dit nieuwsbericht heeft wat weinig tot geen moderaties wellicht dat enkele mods even kunnen langslopen?

En mis vooral dan niet deze reactie *kuch* *kuch* ;)
edit:
Dank voor de moderaties. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 16-08-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De url's doen 't 'm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

nieuws: Brandweer Utrecht gebruikt autoradio als sirene
Draadje mag nog eens langsgelopen worden imo. Een hoop loze oneliners op o die eigenlijk op -1 horen, en een hoop onschuldige oneliners op -1 die eigenlijk best op 0 mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Klopt! Heb al wat gemod daar maar daar moeten nog meer mensen langs gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd in 'nieuws: Brandweer Utrecht gebruikt autoradio als sirene'

Deze mag van mij op 0 komen. Hij heeft een goed punt (dit was zelf m'n eerste gedacht). Je gaat je rot schrikken als je radio ietsje luider staat voor je favorite zomerhit :p

Mag van mij op -1. Die gast heeft het artikel niet eens gelezen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
misterdoom schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:38:

Deze mag van mij op 0 komen. Hij heeft een goed punt (dit was zelf m'n eerste gedacht). Je gaat je rot schrikken als je radio ietsje luider staat voor je favorite zomerhit :p
Maar ik zie zo vlug 3 andere berichten van iets minder dan 3 uur eerder die hetzelfde zeggen. Die had van mij al een -1 gekregen.

Mag van mij op -1. Die gast heeft het artikel niet eens gelezen :|
Hier had ik ook zitten twijfelen tussen -1 en 0. Vandaag zag ik in de krant ook een stukje over dat onderwerp staan, en daar stond niet duidelijk in dat je de sirene door de radio zou horen. Het is dus mogelijk dat Amorax datzelfde artikel heeft gelezen en met die informatie wat heeft gepost. (Al had hij dit artikel dan ook mogen lezen).

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
tigid schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:29:
[...]

Maar ik zie zo vlug 3 andere berichten van iets minder dan 3 uur eerder die hetzelfde zeggen. Die had van mij al een -1 gekregen.
Ow, heb ik dan overgekeken 8)7 0 => -1
[...]
Hier had ik ook zitten twijfelen tussen -1 en 0. Vandaag zag ik in de krant ook een stukje over dat onderwerp staan, en daar stond niet duidelijk in dat je de sirene door de radio zou horen. Het is dus mogelijk dat Amorax datzelfde artikel heeft gelezen en met die informatie wat heeft gepost. (Al had hij dit artikel dan ook mogen lezen).
Als je hier op tweakers rondloopt én post, dan wordt toch op z'n minste verwacht dat je het artikel leest dan een foutieve opmerking te geven die letterlijk in het artikel staat.

Hij geeft zelfs foutieve informatie door te zeggen dat de radio stiller gaat (wat niet in het artikel staat!)

Dit blijft -1 voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Emcee in 'nieuws: AMD Athlon 2000+ blijkt zuiniger en sneller dan Intel Atom-cpu'

hoort in GR en dus -1, en die +1 lijkt mij een compensatiemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 of zelfs +2 voor deze reactie lijkt me best wel modmisbruik die door een powermod zou mogen worden bekeken. Op zijn hoogst is het een 0, maar ik vind het eerder een -1 wegens moderatiegezeik, een algeheel negatieve toonzetting, en niks-toevoegende reply.

Ook deze reply lijkt me een -1. Een beschuldiging van omkoping zonder onderbouwing noem ik een troll. Verder word er al pro-actief over moderatie gezeken, wat de -1 m.i. nog eens extra bevestigt.

Verder lijkt een +1 voor deze reactie me wel wat aan de hoge kant, lijkt me eerder een 0. De +2 is overigens een regelrechte mismod.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens met alles hierboven. En de reacties staan nu ook op de desbetreffende scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Behalve de tweede, die kan nog wel een paar zetjes naar beneden gebruiken ;)

Nog een oudere thread: is deze reactie écht 52x +1 waard? Mij lijkt het eerder een 0, is misschien wel grappig, maar zwaar genoeg voor een +1 vind ik hem nu ook weer niet echt...

Deze reactie lijkt me dan weer een vrij onschuldige 0, ipv de -1 waar hij nu op staat. Voor deze reactie geld mijns inziens hetzelfde: onschuldige 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wildhagen schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:57:
Behalve de tweede, die kan nog wel een paar zetjes naar beneden gebruiken ;)
Die stond net op -1. Volgens mij staat ie nu weer op 0 door een +1 mod van een expert :/
Nog een oudere thread: is deze reactie écht 52x +1 waard? Mij lijkt het eerder een 0, is misschien wel grappig, maar zwaar genoeg voor een +1 vind ik hem nu ook weer niet echt...
Ik vind het best een geslaagde grap. Dingen stuksmijten uit frustratie is iets wat je geregeld tegenkomt, en dan vind ik dit best leuk op dat punt ingehaakt. Mag wmb wel een +1 hebben.
Deze reactie lijkt me dan weer een vrij onschuldige 0, ipv de -1 waar hij nu op staat. Voor deze reactie geld mijns inziens hetzelfde: onschuldige 0.
Die eerste vind ik een twijfelgevalletje omdat er eigenlijk niets zinnigs in staat, maar toch maar een 0 gegeven. Tweede ook een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Mag wat mij betreft wel wat vaster op de 0 staan: sandr in 'nieuws: Youtube-gebruiker klaagt Google aan voor deel omzet'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
De Fluppe in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan' is duidelijk off-topic en gaat over het moderatiesysteem. Het voegt dus niks aan het onderwerp toe. Bij dat artikel staan nog meer reacties die gaan over het moderatiesysteem. Een deel heeft nog een zetje nodig voor een -1.

[ Voor 27% gewijzigd door cxavier op 16-08-2008 18:23 ]

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

@2e:
Zolang ze het niet volledig weg editten zeg ik 'foutje moet kunnen' :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
tigid schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:15:
En wat moet er met kiang in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan' gedaan worden? Lijkt mij een nutteloze reactie, maar hij voldoet niet helemaal aan de eisen voor -1 volgens de modfaq.
Tja, (onbewust) fouten in een reactie is gewoon een 0. De opvolgende reactie BramT in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan' vind ik wel overduidelijk een -1 klaag namelijk over moderaties en later even bij ge-edit dat je bij een reactie van iemand anders moet kijken in de draadje. Dus moderatie geklaag en verder geen inhoud.

Verder in de draad wel heel erg offtopic gepraat, duidelijke -1 en hebben allen nog heel wat mods nodig:
De Fluppe in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan'
Drogo in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan'
OddesE in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan'

[ Voor 15% gewijzigd door Regeneration op 16-08-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cxavier
Regeneration schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:48:
[...]

Tja, (onbewust) fouten in een reactie is gewoon een 0. De opvolgende reactie BramT in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan' vind ik wel overduidelijk een -1 klaag namelijk over moderaties en later even bij ge-edit dat je bij een reactie van iemand anders moet kijken in de draadje. Dus moderatie geklaag en verder geen inhoud.

Verder in de draad wel heel erg offtopic gepraat, duidelijke -1 en hebben allen nog heel wat mods nodig:
De Fluppe in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan'
Drogo in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan'
OddesE in 'nieuws: OCZ kondigt versie 2 van goedkope Core-ssd's aan'
Die bedoelde ik er ook bij, en had ze al op -1 gezet. Die tweede uit mijn post heb ik maar weggehaald, anders wordt het misschien toch nog verkeerd gemod ;)

Knight who says 你

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:03
Meeste staat nu goed, alleen deze heeft nog een tikje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die +2-gever mag wel eens nagekeken worden, want dat slaat natuurlijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Heeft 1x gemodereerd en het is niet duidelijk of het een mismod of een misklik is. Als hij vaker modereert dan zien we hem vanzelf wel weer :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hoe is het mogelijk.... al 8 jaar Tnet-bezoeker en een 100k karmagehalte en dan slechts 1 moderatie.... deze. Nou ja, als het alleen deze is werkt het systeem sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ecteinascidin schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:12:
Hoe is het mogelijk.... al 8 jaar Tnet-bezoeker en een 100k karmagehalte en dan slechts 1 moderatie.... deze. Nou ja, als het alleen deze is werkt het systeem sowieso wel.
Als je op alle moderaties kijk heeft hij niet 1 maar wel zeker 16 moderaties gedaan ;), zijn afwijking is daarbij 0.74 dus wellicht dat ie zijn modrechten binnenkort door modbot wordt afgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Regeneration schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:19:
[...]

Als je op alle moderaties kijk heeft hij niet 1 maar wel zeker 16 moderaties gedaan ;), zijn afwijking is daarbij 0.74 dus wellicht dat ie zijn modrechten binnenkort door modbot wordt afgepakt.
Nouja, als hij zoveel blijft modereren als nu dan duurt het nog wel even :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Is de volgende nou echt +1 waard?
MarcelP102 in 'nieuws: Hacker claimt kopieerbeveiliging PS3 deels te hebben gekraakt'
Eerst doet ie een cut-and-paste actie en daarna geeft ie de link waar hij de tekst vandaan heeft. En dan eindigt hij in het Engels.
Daarbij is zijn link van een site die niet blij naar dit soort ontwikkelingen kijkt alhoewel ze misschien best gelijk kunnen hebben.

En de volgende staat geheel verkeerd. Zoals deze er nou staat is ie totaal off-topic en overbodig het gaat immers over de PS3.
Verwijderd in 'nieuws: Hacker claimt kopieerbeveiliging PS3 deels te hebben gekraakt'
-1 van mijn kant voor deze.

[ Voor 18% gewijzigd door TheCapK op 16-08-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
k1n8fisher schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:24:
MarcelP102 in 'nieuws: Hacker claimt kopieerbeveiliging PS3 deels te hebben gekraakt'
Eerst doet ie een cut-and-paste actie en daarna geeft ie de link waar hij de tekst vandaan heeft. En dan eindigt hij in het Engels.
Daarbij is zijn link van een site die niet blij naar dit soort ontwikkelingen kijkt alhoewel ze misschien best gelijk kunnen hebben.
Dat is imho ook wel een 0 ja, -1 zou ook niet eens onverdedigbaar zijn.
En de volgende staat geheel verkeerd. Zoals deze er nou staat is ie totaal off-topic en overbodig het gaat immers over de PS3.
Verwijderd in 'nieuws: Hacker claimt kopieerbeveiliging PS3 deels te hebben gekraakt'
Ook -1 van mij, inderdaad best wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0 met rood randje van mij, beetje FP vervuiling imho
idd -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geronimous in 'nieuws: Apple viert tiende verjaardag van de iMac'
deze staat op +1, van mij een nulletje voor de moeite(voegt verder weinig toe imho)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Het zal wel aan mij liggen maar deze post:
Verwijderd in 'nieuws: Brash Entertainment komt met Prison Break-game'

Zou vroeger een +1 behulpzaam ofzo hebben gekregen en wordt nu zwaar naar beneden gemod.
Hij heeft gelijk én het is ontopic, wat is er mis mee? Waarschijnlijk heeft de 1e een -1 gemod en de rest netjes gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iets kan wel behulpzaam zijn maar het kan nog steeds offtopic of anderzijds overbodig zijn

Alleen is dit niet echt storend overbodig maar ergens wel neutraal.....
* Delerium doet nul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij is inderdaad behulpzaam, maar dat betekent niet dat er meerwaarde in zit. Dat is hier imo dan ook niet het geval dus ik geef er een 0 voor. Oftewel, met ect. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
nieuws: Zweedse studente zet nieuw sms-record

De reactie op deze post is toch totaal off-topic ? Die reactie hoort thuis bij de vorige discussie (waar dit al 100 keer is herhaald)

kamerplant in 'nieuws: Zweedse studente zet nieuw sms-record'

Deze mag van mij op -1. Totaal off-topic en nutteloos (en als het een grap is, dan is het de slechtste die ik ooit heb gelezen)

[ Voor 26% gewijzigd door Death1ord op 18-08-2008 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hij zegt wel dat deze offtopic is, maar het is wel een nette onschuldige reactie op de reactie waarop hij reageert: IStealYourGun in 'nieuws: Gezondheidseffecten en gebruik van nanotechnologie nader onderzocht'

Deze mag ook wel wat vaster op 0:
fevenhuis in 'nieuws: Gezondheidseffecten en gebruik van nanotechnologie nader onderzocht'

Deze ook:
Jaco69 in 'nieuws: Gezondheidseffecten en gebruik van nanotechnologie nader onderzocht'

[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 18-08-2008 10:58 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

@misterdoom
De tekst van die tweede luidt nu:
Leuk meisje d:)b wat is haar nummer?
Er staat bij dat hij is aangepast dus ik vraag me af of dit de tekst is die jij hebt gezien of niet.
Zelf vind ik hem onschuldig genoeg om hem een 0 te geven.

Die eerste van jou is op zich on-topic genoeg dat er ook on-topic op gereageerd kan worden wat ook gebeurt. Gewoon modereren dus.

[ Voor 23% gewijzigd door TheCapK op 18-08-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
k1n8fisher schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:57:
@misterdoom
De tekst van die tweede luidt nu:
Leuk meisje d:)b wat is haar nummer?
Er staat bij dat hij is aangepast dus ik vraag me af of dit de tekst is die jij hebt gezien of niet.
Zelf vind ik hem onschuldig genoeg om hem een 0 te geven.

Die eerste van jou is op zich on-topic genoeg dat er ook on-topic op gereageerd kan worden wat ook gebeurt. Gewoon modereren dus.
Dat is de tekst die ik ook heb gezien, maar ik vind het maar flauw ... maar ik heb me ook bedacht aangezien het ook een luchtig artikel is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot in 'meuk: Skype for Windows 4.0.0.161 bèta'
deze heeft geen echte meerwaarde vind ik, zelfs een beetje trollerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:40:
Patriot in 'meuk: Skype for Windows 4.0.0.161 bèta'
deze heeft geen echte meerwaarde vind ik, zelfs een beetje trollerig
0 lijkt mij goed in dit geval, -1 kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd in 'nieuws: Sony Ericssons Xperia komt half oktober naar Nederland'
Imo een -1. Hier staat echt helemaal niks.

Uberprutser in 'nieuws: Sony Ericssons Xperia komt half oktober naar Nederland'
Simpel antwoord op een weinig inzichtvolle post. Imo te goedkoop voor de +1.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 18-08-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandismad
  • Laatst online: 06-08-2011
Ik las een aantal posts in het bericht over Nvidia's real-time raytracing poging en deze post viel me op: Verwijderd in 'nieuws: Nvidia demonstreert realtime raytracing op de gpu'

Ik heb hier zelf op gereageerd omdat volgens mij de inhoud niet (volledig) correct is, maar dit staat natuurlijk los van mijn moderatie. Echter lijken anderen totaal op inhoud te modereren. Het bericht heeft, ondanks het feit dat het maar 2 zinnen en 1,5 regels groot is, 6 punten in meerwaarde en 2 punten in must read gekregen. Dit kan ik totaal niet begrijpen.

Wat er geschreven wordt, wordt als feit aangemerkt zonder bron of uitleg. Ik zie dan ook niet hoe dit bericht ooit meerwaarde(laat staan must read) kan hebben gekregen op basis van de opzet. Ik ben dus ook van mening dat mijn mede moderators hier enkel op inhoud hebben gemod en dat is een slechte zaak. Vooral omdat er totaal geen bronnen worden aangehaald en de correctheid van hun moderatie op basis van inhoud dus enkel afhangt van de correctheid van hun kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:53
maratropa in 'nieuws: 'Laatste vrije ipv4-adres over drie jaar uitgegeven''

ik zou bijna denken dat hij zichzelf heeft gemod want hij had na minder dan 2 minuten een Must Read(+2) op z'n vraag

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
* pagani post per ongeluk dubbel

[ Voor 86% gewijzigd door pagani op 18-08-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
n4m3l355 in 'nieuws: Nvidia demonstreert realtime raytracing op de gpu'

23x meerwaarde voor een vrijwel onleesbare post? Ok, de post zou meerwaarde hebben als hij spaties bevatte, interpunctie en af en toe een return.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

markje1 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:02:
maratropa in 'nieuws: 'Laatste vrije ipv4-adres over drie jaar uitgegeven''

ik zou bijna denken dat hij zichzelf heeft gemod want hij had na minder dan 2 minuten een Must Read(+2) op z'n vraag
Dat kan niet, maar een +2 is wel een dikke mismod ja. Wellicht dat er naar gekeken kan worden.
johnnyv.nl schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:11:
n4m3l355 in 'nieuws: Nvidia demonstreert realtime raytracing op de gpu'

23x meerwaarde voor een vrijwel onleesbare post? Ok, de post zou meerwaarde hebben als hij spaties bevatte, interpunctie en af en toe een return.
Mwa zo onleesbaar vind ik em niet. Alinea's hadden niet misstaan, maar qua taal ga ik er geen aftrek oid voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Petervanakelyen in 'nieuws: Zweedse studente zet nieuw sms-record'

Nogal nutteloze post.. Totaal niet relevant met het nieuwsartikel ook.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Imo een onschuldige 0. Kan nog een tikje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

RoD schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:25:
Imo een onschuldige 0. Kan nog een tikje gebruiken.
Heb hem zelf ook op 0 gemod, alleen niet bijgezet :P Maar die +1's? :|

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:53
elmuerte in 'nieuws: Britse justitie verliest tienduizenden persoonsgegevens'

imo een -1 wat die +2 ertussen doet weet ik niet maar dat zal wel een compensatiemod zijn...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

-1 of 0 kan beide naar mijn mening. Een linkje naar het oude bericht had wel gemogen, maar ik vind het wel onschuldig (heeft wel een beetje weg van een fipo).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Bastiaan in 'nieuws: Nieuwe budget-walkmans van Sony op komst'

De meerwaarde zie ik hier toch niet in ... 0 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dat ben ik helemaal met je eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^nee zeker niet, beetje speculeren^^, ook 0 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markje1 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:09:
elmuerte in 'nieuws: Britse justitie verliest tienduizenden persoonsgegevens'

imo een -1 wat die +2 ertussen doet weet ik niet maar dat zal wel een compensatiemod zijn...
ik twijfel, maar de reactie hierop
SanSnoopy in 'nieuws: Britse justitie verliest tienduizenden persoonsgegevens'
hoort wel een -1 te hebben imho, die +2 zou dus best weleens van sansnoopy kunnen zijn 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:16:
[...]

hoort wel een -1 te hebben imho, die +2 zou dus best weleens van sansnoopy kunnen zijn 8)
Deze mag inderdaad op -1, nog een helpend modje van een pro/powermod ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
[...]

Ik vind de reactie erop inderdaad wel (duidelijker) een -1. Er wordt in de eerste zin geklaagd over het modbeleid en de tweede zin is gewoon even iets ontopic noemen wat niet te veel inhoud heeft. Vooral het mod geklaag maakt het imho een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Misschien is deze reactie wat overgewaardeerd.
Rob_Dielemans in 'nieuws: Youtube-gebruiker klaagt Google aan voor deel omzet'
Score +1, imho een 0.
Zijn opmerking is al vaker geplaatst, plus dat de redenatie niet klopt.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

[...]

Had nog één zetje nodig. Heb ik maar voor gezorgd :).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjerry schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 21:52:
Misschien is deze reactie wat overgewaardeerd.
Rob_Dielemans in 'nieuws: Youtube-gebruiker klaagt Google aan voor deel omzet'
Score +1, imho een 0.
Zijn opmerking is al vaker geplaatst, plus dat de redenatie niet klopt.
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

nieuws: Riaa schikt filesharingzaak met Denise Barker
In dit bericht komt bij de eerste post al meteen een aardige totaal off-topic flame-war op gang. Momenteel staat alles wat flamed en/of totaal irrelevant is op -1 maar even in de gaten houden voor eventuele mismodders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

k1n8fisher schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:44:
nieuws: Riaa schikt filesharingzaak met Denise Barker
In dit bericht komt bij de eerste post al meteen een aardige totaal off-topic flame-war op gang. Momenteel staat alles wat flamed en/of totaal irrelevant is op -1 maar even in de gaten houden voor eventuele mismodders!
Het is een oude bekende die de boel op scherp zet.......

Ik heb 'm op -2 gezet en zal vanavond eens kijken wat ermee gedaan wordt. Of zou een collega met tools hiermee aan de gang kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: Riaa schikt filesharingzaak met Denise Barker' Het klopt niet helemaal wat hij zegt, maar ik vind het geen -1, nulletje lijkt me op zijn plaats.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BarôBarôZZa in 'nieuws: Nokia lanceert N96 in India om iPhone-hype voor te zijn'
Niet erg relevant, en een beetje simpel scoren op een vrij loze opmerking. Imo niet meer dan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Wel een erg makkelijke manier om een +1 te scoren:
Drgn in 'nieuws: Planten ingezet voor waterstofproductie'
Een 0 lijkt mij meer op zijn plaats.

Deze FiPo had het artikel nog niet helemaal goed begrepen/gelezen.
Serendipity in 'nieuws: Planten ingezet voor waterstofproductie'
Ook hier lijkt mij een 0 een score die meer recht doet aan zijn reactie.
BarôZZa in 'nieuws: Nokia lanceert N96 in India om iPhone-hype voor te zijn'
Niet erg relevant, en een beetje simpel scoren op een vrij loze opmerking. Imo niet meer dan een 0.
Mee eens, ook een nul van mij.
Azer in 'nieuws: KPN begint met aanleg glasvezel in Son en Breugel, Uden en Veghel '
Een dergelijke inkopper hoort imo niet op +1.
Ben het erg eens met RoD vandaag :). Ook van mij een nul.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

't is wel een samenvatting van de dimensies en voor lezers eventuele waardevolle overwegingsinfo. Daar kan je ook een +1 voor zien.
Idem voor een vervolgreply waarin batterijvermogen en schermgrootte weergegeven zijn. Het is info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, het vergelijken van dimensies vind ik wel iets bijzonder simpels. Ik kan daar geen +1 in inzien, aangezien iedereen dat voor zichzelf best kan bekijken en tot dezelfde conclusie kan komen. De reactie was op iemand die beweerde dat het een koelkast is en dat de iPhone er wel 3x in past. Beetje goedkoop scoren dan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, dat klopt misschien, maar het posten van zulke gegevens voegt wel wat toe aan de overwegingen van het nieuws. En al is het goedkoop scoren, het bespaart lezers de moeite van het opzoeken wel.

't is niet dat goedkoop scoren niet mag of zo. Als het meerwaarde biedt op nieuws is er IMHO geen probleem met dat incasseren.
Dat het een reactie is op iemand die een bewering 'koelkast' plaatst maakt het ei'k des te meer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik snap je punt, en ik kan me er opzich ook wel in vinden, maar zoiets simpels vind ik niet echt meerwaarde opleveren. Dan denk ik toch eerder aan zaken waar je niet direct aan denkt. Specs zijn specs en die kun je zo eventjes zelf checken. Ik zie het dan eerder als een goeie nul.
Maargoed, ok, een +1 hoeft geen mismod te zijn.

Verwijderd in 'nieuws: Firmware 2.0.2 lost dekkingsproblemen iPhone 3G niet op'
Vervolgen van zn eerste rant over het artikel, en post hier ook nog eens op de man. Lijkt mij een duidelijke -1.

Wilbert de Vries in 'nieuws: Firmware 2.0.2 lost dekkingsproblemen iPhone 3G niet op'
Zet ook een discussie voort die in GR gevoerd dient te worden. Ook een -1 imo.

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 19-08-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljante moderatie in het Firmware 2.0.2 topic.

Jullie durven het aan een suggestieve titel te koppelen aan waardeloos opgezet onderzoek, uitgelegd in een door jullie inmiddels verwijderde post, en dat op Tweakers.net te plempen waarbij elke kritiek op het onderzoek of een pro-apple argumentatie (want waar heeft Apple laten weten dat 2.0.2 de firmware problematiek oplost?) als -1 te modereren.

Jullie moderatie-systeem, danwel moderatoren, zijn van een waardeloos laag systeem. Geen wonder dat je geen goed onderzoek kunt verrichten; dat wordt niet uitgelegd op het MBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je kritiek hebt op het artikel hoort dat zowel niet hier als op de FP thuis. Dat soort commentaar hoort in GR gepost te worden. Je vervuilt dan ook de FP met dat soort kritiek. Los van of je gelijk hebt of niet, het hoort er simpelweg niet. Er wordt dus niet gemod op pro of anti, maar gewoon op inhoud.

Ik stel voor dat je je eerst eens verdiept in hoe het systeem werkt in plaats van hier met behoorlijk kinderachtige flames te komen. Overigens is dat ook niet iets wat bijdraagt aan scores op de FP.

Mocht je daadwerkelijk reacties zien die fatsoenlijk zijn en inhoudelijk op het artikel reageren, maar desondanks wel op -1 gemod zijn, kun je ze gewoon hier melden waarna er naar gekeken worden. Ranten zoals je nu doet op de FP en hier lost niets op.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 19-08-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als je idd kritiek hebt neem dan gewoon direct de juiste weg en kom dan niet hier verhaal halen met MBO-niveau's wanneer je verkeerde wegbehandeling weggezet wordt.

Wat dat betreft is TMF ook onafhankelijk, Wilbert de Vries post net zo goed offtopic en dus -1 (ongewenst).

Wat Holoris z'n posten betreft weet ik het zonet niet. Enerzijds zuiver -1 wegens flamen maar anderzijds zeker een +-post want kritiek op redactionele stukjes kan ook juist zijn wanneer er aanleiding voor is (zoals wellicht hier). Discussie in GR lijkt logisch maar wanneer het nieuwsbericht zelf een korte review over de functionaliteit neerzet (met conclusie) ligt er op de FP ook een podium.

[ Voor 41% gewijzigd door Delerium op 19-08-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Opzich kan er hier wel inhoudelijk kritiek gegeven worden op de redactie, omdat de redactie zelf onderdeel is van de nieuwspost. Holoris zijn punt, echter, is of het nieuwswaarde heeft, en dat in combinatie met een flame. Dat maakt het imo de -1. Er zijn ook mensen die inhoudelijk reageren over de uitgevoerde test, en die heb ik dan ook op +1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:58:
Briljante moderatie in het Firmware 2.0.2 topic.

Jullie durven het aan een suggestieve titel te koppelen aan waardeloos opgezet onderzoek, uitgelegd in een door jullie inmiddels verwijderde post, en dat op Tweakers.net te plempen waarbij elke kritiek op het onderzoek of een pro-apple argumentatie (want waar heeft Apple laten weten dat 2.0.2 de firmware problematiek oplost?) als -1 te modereren.

Jullie moderatie-systeem, danwel moderatoren, zijn van een waardeloos laag systeem. Geen wonder dat je geen goed onderzoek kunt verrichten; dat wordt niet uitgelegd op het MBO.
Jij gaat er zo maar even vanuit dat de gebruikers van T.net -dat zijn de mod's nl.- vooringenomen zijn, in een betonnen kantoorpand werken en niet meer opleiding hebben dan MBO.
Over vooringenomen gesproken :+ . Heb je dat soms op de Ph.D. en school geleerd?(want dat ben je volgens je profiel)
Overigens lopen de meeste van je zinnen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

Ik weet even niet wat je met deze reactie moet. Eerst stonden er blijkbaar alleen de eerste twee regels, daarvoor was -1 terecht, maar nu is de reactie een stuk uitgebreid en is een -1 score eigenlijk te laag imo. Ik heb er zelf maar een score 0 aan gegeven.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eerst stonden er inderdaad alleen die eerste twee regels. Ik ga mijn -1 moderatie niet aanpassen. Dit soort editgedrag ga ik niet belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomhagen in 'meuk: Pidgin 2.5.0'
deze reactie is wel behulpzaam, maar geen +1 imho, het antwoord staat nl al in de redactionele tekst, nulletje van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:05:
tomhagen in 'meuk: Pidgin 2.5.0'
deze reactie is wel behulpzaam, maar geen +1 imho, het antwoord staat nl al in de redactionele tekst, nulletje van mij
vind ik ook, nulletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Haan schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:44:
Ik weet even niet wat je met deze reactie moet. Eerst stonden er blijkbaar alleen de eerste twee regels, daarvoor was -1 terecht, maar nu is de reactie een stuk uitgebreid en is een -1 score eigenlijk te laag imo. Ik heb er zelf maar een score 0 aan gegeven.
RoD schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:49:
Eerst stonden er inderdaad alleen die eerste twee regels. Ik ga mijn -1 moderatie niet aanpassen. Dit soort editgedrag ga ik niet belonen.
Ik vind dat je (met de edit (=uitleg) achteraf gezien te hard straft. Duidelijk niet vervelend bedoelt, maar niet genoeg onderbouwt. Probeert een analogie te bouwen met een plausibele reden: Vista bekt niet goed of geeft nare nasmaak, dus maar over een andere boeg gooien :)

* PcDealer geeft een 0.

? ? in 'nieuws: AD klaagt Telegraaf aan wegens 'parasiteren' nieuws' mag van mij wat hoger dan 0.
+1 van mij.

twiFight in 'nieuws: Ebay gaat grootverkopers belonen voor verlenen goede service' die verdient niet meer dan een 0 als kortzichtige conclusie en onjuiste reactie.

[ Voor 80% gewijzigd door PcDealer op 19-08-2008 21:27 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
RoD schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:49:
Soms lastig om te zien waarom iemand een edit heeft gedaan. Ook omdat de tijd niet zichtbaar is.
Ik ben meestal wat meer ingesteld "voordeel van de twijfel". Ik vind dit wel een lastig punt met modereren (doe het ook nog niet zo lang).

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Japan waarschuwt: iPod Nano veroorzaakt brand'

Ik vind dat een 0 omdat het een simpele paste is, en een +1 kan misschien nog wel maar ik vind het geen +1 waard echter heeft deze reactie ook een +2 gekregen vandaar dat ik hem meld, die 8x +2 zijn in mijn ogen mis mods.

Edit: Ondertussen zijn er al 15 +2's gegeven, wat ik echte mismods vind, wordt daar nog naar gekeken?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2008 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
heeft wel de moeite gedaan om de reactie van apple op te sporen, in het artikel stond die vermeld als nog niet afgegeven. Vind ik wel een +1, een 0 is imho te laag

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.