Ik vind het in principe wel een goede post, maar in totaal is hij wel loos. 'in ben gestopt met skype en heb dit alternatief, omdat ze afluisteren. Maar het gaat mij niet om het afluisteren'
☻/
/▌
/ \
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
idd ook dat nogKixtart schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:45:
Ik vind het in principe wel een goede post, maar in totaal is hij wel loos. 'in ben gestopt met skype en heb dit alternatief, omdat ze afluisteren. Maar het gaat mij niet om het afluisteren'
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 02-08-2008 17:00 ]
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik heb mijn deel weer bijgedragen aan de hierboven genoemde posts. Mijn dubbeltellende -1's hebben helaas nog niet de gewenste uitwerking. Hopen dat er nog meer mensen zijn die dit topic gebruiken waarvoor het dient.wildhagen schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:17:
Heel mooi zo, mensen die dit een +1 of +2 geven verdienen geen modrechten imho.
Ik vind het vooral kwalijk dat er mensen n.a.v. mijn post in dit topic alsnog +1's en +2's uitdelen. Ze lezen hier mee en zitten dus kennelijk bewust het modsysteem te frustreren en te misbruiken. En die extra moderaties stonden er binnen 2 minuten na posten, dus ik denk dat het echt vanuit dit topic is gekomen, want overige posts die ik niet gelinked heb werden niet extra gemodereerd.
Nu nog wat moderators die beide posts nog even een paar zetjes naar beneden geven, en dan staan ze beiden goed
Same here!Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:20:
Ik heb mijn deel weer bijgedragen aan de hierboven genoemde posts. Mijn dubbeltellende -1's hebben helaas nog niet de gewenste uitwerking. Hopen dat er nog meer mensen zijn die dit topic gebruiken waarvoor het dient.
Verwijderd
done!wildhagen schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:17:
Nu nog wat moderators die beide posts nog even een paar zetjes naar beneden geven, en dan staan ze beiden goed
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Nog een kleine bijdrage van mijn kant. 0 times 2 en staat nu op 0 gemiddeld.RoD schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:20:
Bovenstaande reacties even wat aangestampt met 5x -1.
Verwijderd in 'nieuws: 'Nieuwe iPhone 3G smelt in broekzak''
Imo is dit geen +1. Weinig inhoud, weinig relevant.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 21:44 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Ontspannen op 02-08-2008 22:36 ]
Ik krijg er een nare na-smaak bij wanneer ik deze reactie lees. Ik kies hier ook voor een -1. Mocht hij het anders hebben geformuleerd dan had het een 0 gekregen maar in deze vorm kom ik echt niet boven de -1 uitOntspannen schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:51:
In het topic: Sun Microsystems ziet winst fors dalen
staat deze reactie van Woodpro:
Verwijderd in 'nieuws: Sun Microsystems ziet winst fors dalen'
De score staat op -1, wat is er mis met die reactie?
"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 12:04 ]
[ Voor 142% gewijzigd door Kixtart op 03-08-2008 12:02 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 12:13 ]
Verwijderd
nee, gewijzigd inmiddels, moet deze zijn
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 12:03 ]
Nadat jij gemod had frank2go heeft niemand zijn mod gewijzigd, dus nog steeds
Ah, verkeerde link dusVerwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:01:
[...]
nee, gewijzigd inmiddels, moet deze zijn
g4wx3 in 'nieuws: Microsoft wil meer exclusieve titels op Xbox 360'
[ Voor 36% gewijzigd door Kixtart op 03-08-2008 12:05 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 12:07 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Klopt, kwam er gisteravond wel absurd veel tegen. Heeft het nut om die allemaal hier te posten of wordt dat rechtgetrokken door de ModBot?Kixtart schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:18:
Die +2 gever zal binnenkort waarschijnlijk wel geen rechten meer hebben. Zit meer mismods tussen.
[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 03-08-2008 12:29 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Ok, bedankt. Dan ga ik gewoon weer verder op de reeds ingeslagen weg qua moddenKixtart schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:26:
Laat het grotendeels maar aan de modbot over, behalve wanneer een reactie erg veel +2's heeft. Dit omdat:
- De andere powermods en ik ook zelf rondkijken
- Het soms dezelfde personen zijn die mismodden binnen een draad en dan zouden ze dubbel gemeld worden hier (ze vallen sowieso dan weer sneller op bij ons)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 15:05 ]
Moah, hij niet zo slecht dat ie op -1 moet, maar meer dan een 0 hoeft idd ook niet.Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:04:
MAX3400 in 'nieuws: Microsoft wil meer exclusieve titels op Xbox 360'
deze staat op +1, van mij een nulletje vanwege het taagebruik
edit:mss wel -1 waard
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Zo te zien vooral een reactie om eens lekker te kunnen ranten. Een -1 van mij.Sallin schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:52:
Fuzzillogic in 'nieuws: Apple haalt applicatie om verbinding iPhone 3G te delen opnieuw offline'
Wat vinden jullie van deze? Ik twijfel tussen 0 en -1.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
NIet echt twijfel over van mijn kant. Linea recta naar -1 toe.Sallin schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:52:
Fuzzillogic in 'nieuws: Apple haalt applicatie om verbinding iPhone 3G te delen opnieuw offline'
Wat vinden jullie van deze? Ik twijfel tussen 0 en -1.
Met ^Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:17:
[...]
NIet echt twijfel over van mijn kant. Linea recta naar -1 toe.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Ja ok, maar het klinkt in mijn oren een beetje als wanneer er commentaar wordt gegeven nieuwspost als: "Dit is helemaal geen nieuws." typefoutjes enz. Hetgeen wat degene zegt gaat niet echt meer over deze poll, wat mij een beetje een offtopic gevoel geeft. Of vat ik het nu te streng op?Ecteinascidin schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:02:
Ja, als je een poll post kan je ook commentaar op de poll zelf krijgen. Dat lijkt me best ontopic toch?
Tikkie. Staat nu op -1.Heikanu schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:09:
De bovenste van die 2 reacties heeft nog wel wat hulp nodig om hem op -1 te krijgen!
Verwijderd
Beide een nulletje van mijn kant. De onderste staat op 0 nu, de bovenste kan nog wel een zetje krijgen...RoD schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 02:06:
mad-dog in 'nieuws: Lenovo introduceert Ideapad S9- en S10-netbooks'
+1 omdat de poster boven hem niet goed gelezen heeft? Lijkt me een beetje overdreven.
Geen meerwaarde.
Ook beide een 0 van mijn kant.RoD schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 02:06:
+1 omdat de poster boven hem niet goed gelezen heeft? Lijkt me een beetje overdreven.
Geen meerwaarde.
Commentaar op polls zelf mod ik meestal ook gewoon soepeltjes, maar dit is commentaar op polls in het algemeen, en dat moet toch echt in GR. Ik geef hem dus een -1.RoD schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:07:
Ik ben het wel eens met ecteinascidin. Polls worden sowieso niet echt serieus genomen (afaik), dus daar mag best een beetje los gemod worden, en commentaar op de poll zelf hoeft daardoor niet per se naar -1. Het hele onderwerp van discussie is namelijk ook de poll. Daar hoort commentaar op de poll zelfs bij.
De post dus: DannyXP1600 in 'nieuws: Verkoop GTA IV in Thailand gestaakt na dodelijk naspeelincident' (Klik op de datum van de post om deze link te krijgen)Vordreller schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:09:
nieuws: Verkoop GTA IV in Thailand gestaakt na dodelijk naspeelincident
klein beetje naar beneden, de post van 5 augustus 09:54
ik dacht dat het niet de bedoeling was je persoonlijke mening in mensen hun replies the gaan steken???
Wie zit daar bezig zich te "amuseren"?
Kan een meer ervaren mod daar wat aan doen? Of is dit wel toegestaan? Ik dacht dat hiervoor systeem van profielreacties of zelfs mails bestaat
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik zie hier geen probleem in. 0 van mijSallin schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:56:
N11 in 'nieuws: Belg verwerkt kaarten Openstreetmap in gratis navigatiesysteem'
Tja, is dit nu spam of niet...
Het is gewoon het aandragen van een alternatief, hij heeft er zo te zien geen commercieel voordeel bij. Bij een meukpost wordt dat ook geaccepteerd en dat moet hier ook kunnen.Sallin schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:56:
N11 in 'nieuws: Belg verwerkt kaarten Openstreetmap in gratis navigatiesysteem'
Tja, is dit nu spam of niet...
Hoewel ik het eens ben dat het moet kunnen vind ik de stelling " Bij een meukpost wordt dat ook geaccepteerd en dat moet hier ook kunnen." niet correct. Bij een meukpost word soepeler gemod.Dirk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:43:
[...]
Het is gewoon het aandragen van een alternatief, hij heeft er zo te zien geen commercieel voordeel bij. Bij een meukpost wordt dat ook geaccepteerd en dat moet hier ook kunnen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Verwijderd
van mij voorlopig een nul, dat van die staatscourant slaat sowieso nergens op natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:30:
Dit is ook een leuke; MeNTaL_TO in 'Verkoop GTA IV in Thailand gestaakt na dodelijk naspeelincident' heb echt geen idee wat ik hiervoor moet geven. Iemand suggestie?
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Kixtart op 05-08-2008 20:51 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
welke reactie vind jij verkeerd gemodereerd dan?Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:39:
Hallo, vinden jullie, de manier waarop dit artikel is gemodereerd nog normaal?
http://tweakers.net/nieuw...reden-desktopproject.html
Vrijwel alle reacties zijn dichtgeklapt. Ja op deze manier heeft het uiteraard geen enkele zin om te reageren
Verwijderd
Ben ik uiteindelijk ook op uit gekomen. Vind het een krappe 0.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:38:
[...]
van mij voorlopig een nul, dat van die staatscourant slaat sowieso nergens op natuurlijk
Ik moet zeggen, de moderates in dat draadje zien er qua moderatie redelijk goed tot goed uit. Had je een specifieke reply die volgens jou niet goed zou staan? Als je die hier geeft wil ik er best ff naar kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:39:
Hallo, vinden jullie, de manier waarop dit artikel is gemodereerd nog normaal?
http://tweakers.net/nieuw...reden-desktopproject.html
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 16% gewijzigd door Pjerry op 06-08-2008 12:09 ]
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
[ Voor 5% gewijzigd door hamsteg op 06-08-2008 12:15 ]
... gecensureerd ...
Eens, simpel nulletje.wildhagen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:12:
Ow zo, had ik ff niet in de gaten.
Deze reactie lijkt me een 0, zoveel voegt-ie niet toe. Een +1 vind ik wel wat erg hoog, en die +2 is imho gewoon modmisbruik.
Goeie reply, mag inderdaad wel op +1. Staat ie nu ook op.Pjerry schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:53:
jiriw in 'nieuws: Populariteit 64bit-versie Windows Vista explodeert'
Imo een +1, beetje off-topic, maar wel een reactie op een door de hele treath voorkomend misverstand. Ook goede onderbouwing.
Daar had ik em al op staanalexbl69 in 'nieuws: Populariteit 64bit-versie Windows Vista explodeert'
Totaal off-topic, wat mij betreft een -1
Ik vind het een hele loze reply zonder inhoud. Het is totaal niet interessant om te weten of hij gaat Googlen en dat hij niet weet wat het betekent. Ik zie trouwens ook geen "relevante vraag" staan. Als hij er iets van had gemaakt dat de meeste mensen niet weten wat het betekent en hier iets aan inhoud had bijgevoegd was het wellicht nuttig geweest, nu is het dat niet.hamsteg schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:15:
Verwijderd in 'nieuws: AT&T stapt in cloud computing'
Kort, inderdaad, maar de vraag vind ik meer dan terecht en een -1 is zeker een doorgeschoten FIPO opvatting. Als hij nog een paar gevonden resultaten had geproduceerd of samengevat was het zelfs een +1. Voor mij gewoon een 0 omdat de vraag zeker relevant en terecht is (zie ook de discussies die volgen).
Helemaal mee eens. -1 van mij erbij.RoD schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:41:
[...]
Ik vind het een hele loze reply zonder inhoud. Het is totaal niet interessant om te weten of hij gaat Googlen en dat hij niet weet wat het betekent. Ik zie trouwens ook geen "relevante vraag" staan. Als hij er iets van had gemaakt dat de meeste mensen niet weten wat het betekent en hier iets aan inhoud had bijgevoegd was het wellicht nuttig geweest, nu is het dat niet.
Pjerry leest de les....
Verwijderd
Bij de eerste mijn moderatie aangepast naar een +1, de tweede had van mij meteen al een -1 te pakken. Maar goed om te zien dat er meer mensen zo over denkenPjerry schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:53:
jiriw in 'nieuws: Populariteit 64bit-versie Windows Vista explodeert'
Imo een +1, beetje off-topic, maar wel een reactie op een door de hele treath voorkomend misverstand. Ook goede onderbouwing.
alexbl69 in 'nieuws: Populariteit 64bit-versie Windows Vista explodeert'
Totaal off-topic, wat mij betreft een -1
Had ik al op -1 staan.hamsteg schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:15:
Verwijderd in 'nieuws: AT&T stapt in cloud computing'
Kort, inderdaad, maar de vraag vind ik meer dan terecht en een -1 is zeker een doorgeschoten FIPO opvatting. Als hij nog een paar gevonden resultaten had geproduceerd of samengevat was het zelfs een +1. Voor mij gewoon een 0 omdat de vraag zeker relevant en terecht is (zie ook de discussies die volgen).
Mis het niet een beetje, mis het helemaal!RoD schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:59:
freaky in 'nieuws: 'Betalen met mobieltje wordt normaal''
Ik mis de meerwaarde en de relevantie een beetje.
Pjerry leest de les....
Verwijderd
Eensch. Staat derhalve nu ook op 0.RoD schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:59:
Je googled niet voor niets, maar hij had dus expliciet moeten vragen: weet iemand wat CC is want ik kan het niet vinden en het artikel is er erg vaag over? Te veel interpretatie van mijn kant dus. OK.RoD schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:41:Ik vind het een hele loze reply zonder inhoud. Het is totaal niet interessant om te weten of hij gaat Googlen en dat hij niet weet wat het betekent. Ik zie trouwens ook geen "relevante vraag" staan. Als hij er iets van had gemaakt dat de meeste mensen niet weten wat het betekent en hier iets aan inhoud had bijgevoegd was het wellicht nuttig geweest, nu is het dat niet.
... gecensureerd ...
Persoonlijk vind ik dat je er teveel een eigen draai aan geeft ja. Wat jij zegt is wel terecht, maar je moet het er imo bij verzinnen. Dat kan niet de bedoeling zijnhamsteg schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:54:
[...]
Je googled niet voor niets, maar hij had dus expliciet moeten vragen: weet iemand wat CC is want ik kan het niet vinden en het artikel is er erg vaag over? Te veel interpretatie van mijn kant dus. OK.
Ik mag toch hopen dat iedereen zelf nadenkt bij het modereren. Het draait toch wel echt om de argumentatie, en niet omdat iemand ProMod is of niet. Maar dat is inderdaad wel flink omhooggeschotenWel grappig om te zien dat na jouw mening ineens de post van 18 naar 38 -1 schiet terwijl toen ik de vraag stelde tot jouw antwoord deze post voor bijna een half uur stabiel op 6=0 en 18=-1 stond. Het geeft wel een indruk dat mensen wachten op een mening van een Moderator.
☻/
/▌
/ \
Het zou ook maar zo kunnen zijn dat door jouw post de reply onder de aandacht is gebracht. Ik mod iig absoluut geen -1 omdat een promod dat doet.....hamsteg schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:54:
[...]
Wel grappig om te zien dat na jouw mening ineens de post van 18 naar 38 -1 schiet terwijl toen ik de vraag stelde tot jouw antwoord deze post voor bijna een half uur stabiel op 6=0 en 18=-1 stond. Het geeft wel een indruk dat mensen wachten op een mening van een Moderator.
Pjerry leest de les....
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Ik zou het bijna willen ontkennen. Valt me op, omdat ik ietwat achter liep wat oude threads nagelopen, dat er veel topics zijn die aangehaald worden in dit forum veel gemodereerd worden en de posts die duidelijk op een -1, 0- +1 of 2. De, laat ik zeggen, kantje-boord worden meestal in mindere mate gemodereerd.RoD schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:57:
*knip*
Ik mag toch hopen dat iedereen zelf nadenkt bij het modereren. Het draait toch wel echt om de argumentatie, en niet omdat iemand ProMod is of niet. Maar dat is inderdaad wel flink omhooggeschoten
Had deze naar 0 gemod en gereageerd op de foutieve info over tegoed chipknip achterhalen.RoD schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:59:
Heb het naar -1 gemod vanwege dubbelpost in dezelfde thread notabene. Is min of meer wat Rexomnium in 'nieuws: 'Betalen met mobieltje wordt normaal'' zegt metRayNbow schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:04:
digifun in 'nieuws: 'Betalen met mobieltje wordt normaal''
Die +2 is echt een mismod.
Als het de bank betreft vind ik het niet zo heel raar dat men voorspelt dat "betalen met je mobiel een grote vlucht zal nemen"
[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 06-08-2008 14:48 ]
Verwijderd
Had 'm al op -1 staan, maar was nog niet toegekomen aan het melden alhier. Dus bedanktPcDealer schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:47:
Heb het naar -1 gemod vanwege dubbelpost in dezelfde thread notabene. Is min of meer wat Rexomnium in 'nieuws: 'Betalen met mobieltje wordt normaal'' zegt met
[...]
Er zitten hier natuurlijk ook wel een hoop ProMods met een 5x weging. Gezien het feit dat de ProMods veel in dit topic zitten en de aangehaalde reacties modereren, heb je ook zomaar een hele hoop modpunten op een individuele reactie. Dat speelt ook zeker mee.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:07:
[...]
Ik zou het bijna willen ontkennen. Valt me op, omdat ik ietwat achter liep wat oude threads nagelopen, dat er veel topics zijn die aangehaald worden in dit forum veel gemodereerd worden en de posts die duidelijk op een -1, 0- +1 of 2. De, laat ik zeggen, kantje-boord worden meestal in mindere mate gemodereerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 06-08-2008 16:58 ]
☻/
/▌
/ \
[ Voor 4% gewijzigd door jdm8 op 06-08-2008 16:10 ]
[ Voor 37% gewijzigd door wildhagen op 06-08-2008 16:06 ]
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 06-08-2008 16:43 ]
[ Voor 39% gewijzigd door jdm8 op 06-08-2008 16:16 ]
Ik snap niet waarom je hulp door mensen met een -1 beloond wordt. Je geeft netjes advies.Regeneration schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:29:
Om even niet mij eigen reacties te modereren () en ook omdat er in het algemeen minder bij productreviews wordt gemod (en dus de kans kleiner is dat de moderaties nog veranderen) post ik het hier even.
In productreview: Iolair MB24W review door zerotol probeer ik iemand wat te helpen om zijn reviews beter te maken. Ik zie echter dat de volgende reacties omlaag zijn gemod:
Regeneration in 'productreview: Iolair MB24W review door zerotol'
zerotol in 'productreview: Iolair MB24W review door zerotol'
Regeneration in 'productreview: Iolair MB24W review door zerotol'
Het klopt dat ik niet inga op de inhoud van de review, maar ik probeer wel wat de reviewer te helpen. Is dit zo ongewenst dat het naar -1 moet worden gemod?
@ hieronder: bedankt, zo is het wel beter.
[ Voor 6% gewijzigd door Pjerry op 06-08-2008 17:03 ]
Pjerry leest de les....
When you only live once, try not to die?
-1 van mij. Dit is 10000% off-topic ...jdm8 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:00:
Jorik in 'nieuws: EA strikt model Gemma Atkinson voor Red Alert 3'
Is enkel het posten van een foto van een lekker wijf vrouwelijk individu +1 waard? misschien zelfs wel -1 omdat het voor sommigen NSFW is.
het is inderdaad wat te mager voor een +1jdm8 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:01:
brutaltruth in 'nieuws: Rockstar kondigt GTA IV aan voor pc'
Niet echt toevoegend wel? nulletje
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq