[Multi] Dragon Age: Origins Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 110.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de tweede CD: bedankt, ik dacht al dat het extra talen waren, maar ik vroeg me af hoe hij geïnstalleerd moest worden. Door een andere taal te kiezen in de installer dus. Duh :P Ik verwachtte dat dan alleen de installer van taal zou veranderen, zoals je zo vaak ziet.

OVer de speeltijd maak ik me niet druk; ik ben geen snelle lezer op een comptuerscherm (in tegenstelling tot boeken), en zeker geen snelle speler omdat ik de neiging heb alles te doen wat ik tegenkom. Van Jade Empire werd gezegd dat het in 20 uur uit te spelen was, maar ik heb over mijn eerste run 41 uur gedaan. Ik ben toen geëindigd op level 21. Op het moment zit ik middenin een run, en ben er nu 14 uur mee bezig, en ben level 12. Ik verwacht dus een speeltijd van ~25 uur, maar dan weet ik wel precies wat er gebeurt en klik ik sneller door alle opties heen.

Baldur's Gate 1 en 2 kosten me per stuk ruim een half jaar om uit te spelen met mijn snelheid (en tijdgebrek). Ik ga ervan uit dat ik met Dragon Age minstens 100 uur bezig zal zijn.

Over de account: Het kan dat er op het forum een EA-account wordt gecreëerd. Ik zou het niet weten. Ik kan echter, sinds dat ik de EA-acount heb, met beiden (EA en Bioware) inloggen op het Bioware-forum, en ze bevatten beiden dezelfde gegevens. Als ik in de ene iets wijzig, dan verandert het in de andere ook zover ik kan zien. Wel moet ik zeggen dat ik mijn Bioware-account als basis heb gebruikt bij het registreren op de social site.

Over de punten: Het valt me op dat Watcher's Keep $7 kost volgens de Add-on page. Hij kost 560 punten volgens het spel, en het kopen van 560 punten kost €6.51. Dus: 560 punten = $7 (4.7 euro) = € 6.51. In amerika zijn de punten dus een flink stuk goedkoper... of tellen ze er daar nog belasting en BTW bij? Ik weet niet of dat ook geldt voor virtueel spul, voor "echte" spullen wel.

Ik kan geen punten aanschaffen omdat PayPal er bij de overschakeling van de Bioware-site uit klapt. Ik heb dat op het forum gepost en iemand van Bioware gaat het oppakken. Bol.com zal ik mailen voor de missende DLC die ze wel aanboden. (Promish Ring en Memory Band.)

Blijft er één vraag over.

Kan ik Persona's verwijderen of aan te passen uit de EA-account? Er zijn er nu 3:

Katsunami (EA-Id, zelf gecreëerd)
Katsunami (Automatisch gecreëerd door DA:Journeys)
DragonAge_1234 (Cijfers weet ik niet uit het hoofd; bestaat since mijn eerste login in Dragon Age.)

Hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Korras schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:37:
ik heb van game.co.uk een aantal Pre-order item codes gekregen, die ik dan op Xbox Live zou moeten redeemen.. maar Xbox Live herkend ze niet als geldige codes.. :(

vanmiddag als ik thuis kom dus maar eens mailen met ze.
Ik heb geen xbox, maar heb je al geprobeerd te DLC te activeren op de site van Biowarea? dragonage.bioware.com/redeem. Moet je wel een account voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
uqrax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:49:
[...]

Ik heb geen xbox, maar heb je al geprobeerd te DLC te activeren op de site van Biowarea? dragonage.bioware.com/redeem. Moet je wel een account voor hebben.
dat kan ik ook nog wel even proberen, maar in hun mail staat zelfs uitgelegd hoe het te activeren via Xbox Live..

nu hoop ik niet dat ik die codes niet kan gebruiken omdat het uit de UK komt.. maarja, ik wilde de collectors edition voor de 360. niet zozeer voor de kaart enzo die erbij zat, maar wel voor de DLC.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Zit ook mooi geluid bij het spel. Vocht zojuist tegen wat wolven, kruipt de kat doodsbang in een hoekje, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Agent-X schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:03:
Bij mij blijft The Stone Prisoner op 0% downloaded staan omdat deze versie 1.0 nodig heeft. Maar dat is gewoon de game versie?
Alle andere DLC is wel geinstalleerd.

Iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?
Op het social forum staat een uitgebreide troubleshoot guide. Komt er in het kort op neer dat je je DLC map moet verwijderen en opnieuw moet laten downloaden. Redelijk eenvoudig en bij mij werkte het de tweede keer wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Iemand al ondertussen problemen ondervonden met die patch?

Sta in twijfel om deze vanavond wel of niet te installeren...

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Roberto schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:36:
Nou zie hier de "o zo geweldige" cloth map.

Wat een prulding zeg

Bij meer mensen zo? Ruikt nog naar ongedroogde verf ook...
De mijne is wat rafelig maar ziet er stukken beter uit (slechte camera, wazig door bewegen, slecht licht):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VEM3J0lfHAeH1TS43dn4oZIJ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Auspex schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:17:
Iemand al ondertussen problemen ondervonden met die patch?

Sta in twijfel om deze vanavond wel of niet te installeren...
Geen problemen hier nog. Heb alle DLC die ik gratis kreeg geinstalleerd, daarna de patch. Moeilijkheidsgraad kan ik niet over oordelen, tot nu toe alleen nog op hard gezet en die is niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand wellicht nog aangeven hoe ik de patch kan vinden via de social site? Dus niet via een directe link, zodat ik indien nodig ook zelf de patches terug kan vinden. Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethieus
  • Laatst online: 09-09 10:24
Katsunami schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:13:

Er wordt op de site val Bol.com vermeld dat ik een "Dalish Promish Ring" en een "Memory Band" zou moeten krijgen. Ik heb echter alleen de standaard toevoeging in de DVD-hoes zitten, namelijk Blood Armor en Stone Prisoner.

- Had ik een extra blaadje met de codes van de ring en de band moeten krijgen?
- Zit deze content al standaard geïnstalleerd in het spel?
- Moet ik nu Bol.com contacteren, of EA Nederland, voor deze twee items?
Mail van bol.com:

Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u de PC-game ‘Dragon Age: Origins’ bij ons besteld met bestelnummer 7737531540.
Bij het plaatsen van uw pre-order heeft u recht op een tweetal unieke codes waarmee
u de in-game items ‘Memory Band’ en ‘Dalish Promise Ring’ kunt verkrijgen.
Op de officiële site van de game ‘Dragon Age: Origins’ staat een uitgebreide (Engelstalige)
beschrijving hoe u de codes kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh. Het probleem is niet dat ik niet weet hoe ik de codes zou moeten gebruiken, maar ik heb deze helemaal niet ontvangen.

edit: Net toen ik een mail naar de klantenservice wilde sturen, kreeg ik een mail binnen met de codes voor de twee items. Beiden zijn correct gredeemed op de social site. Nu even wachten tot ik straks thuis ben, en kijken of ze goed installeren. Dan nog slechts één puntje open: het kopen van Points via PayPal. Dat moet Bioware maar fixen. (Ik wil liever niet mijn creditcard gebruiken; dat probeer ik te beperken vanwege veiligheid en behoud van overzicht.)

Ik hoop echt dat er een backupmogelijkheid komt voor downloadable content, op een manier zodat je hem ook zonder internet kunt installeren en gebruiken, voor gebruik in de (verre) toekomst.

[ Voor 72% gewijzigd door Katsunami op 06-11-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Wow, ze hebben wel wat lugubere dingen bedacht om gaten in het plot te dichten.

Spoiler!

spoiler:
Ik ben nu bijna bij de Anvil of the void (o.i.d.) om Branka te redden. Dat wijf is echt geschift. Hespith is ook gestoord maar met goede reden.

Hier word al dan niet direct uitgelegd hoe die darkspawn op de wereld worden gezet :X Gelijk de grootste vraag die ik over het spel had beantwoord.

Begin nu eindelijk wat items te vinden waar ik runes in kan stoppen. Geven wel leuke bonussen zodirect. Vind het wel jammer dat je niet kan fasttravellen naar je camp, of je party kan uitwisselen als je in een "dungeon" zit. Vaak verzamel ik zoveel loot dat het vervelend begint te worden om dat pokkeend terug te lopen.

Wat ik fantastisch aan dit spel vind zijn de serieuze themas die worden aangesproken. Echt een volwassen spel waarbij je moet doordenken en afwegingen maken. Heerlijk!

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Hoe kan ik dlc gebruiken van steam. Ik heb de deluxe versie en zou dus grey warden en die ander moeten hebben. Maar het staat niet bij installed dlc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Heb het binnen, ga het straks installeren patchen en spelen

Zo te horen gaat dit een succes worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

k heb zin om de CE bij Bart Smit te bestellen. Ik heb net terug naar Game Mania gebeld om naar de status van de levering van de CE te vragen (net zoals gisteren) en ik werd voorgelogen dat de CE van Dragon Age nog niet in België verkrijgbaar is en dat deze uitgesteld is naar een nog niet nader bepaalde datum (maw gelieve ons hierover niet meer lastig te vallen). En dat terwijl hij wel al in de Fnac en Bart Smit te krijgen is en zelfs op de site van Game Mania staat hij als verkrijgbaar.

Waarom kan die mens mij gewoon niet de waarheid vertellen door te zeggen dat zijn filiaal nog geen levering gekregen heeft? Allez, dat lijkt mij de meest plausibele uitleg aangezien andere Game Mania filialen hem wel al leveren. Hij is trouwens uitverkocht bij Game Mania, dus enkel pre-orders zijn te krijgen, dus wie weet waar mijn exemplaar uithangt.

Soit, nog maar eens bewezen dat je het beste (en goedkoopste) af bent door online te bestellen. Je hebt hem misschien niet op release datum, maar het is nu nog maar eens bewezen dat je dat bij retailwinkels ook niet hebt.

Van leugens word ik kwaad. Kwader dan dat ik eigenlijk nog altijd Dragon niet heb.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

DarkShadow schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:35:
Hoe kan ik dlc gebruiken van steam. Ik heb de deluxe versie en zou dus grey warden en die ander moeten hebben. Maar het staat niet bij installed dlc...
Voor zover ik weet geldt voor alle DLC dat dit via je online BioWare Social profile gaat. Daarvoor heb je echter wel de redeem codes nodig en ik heb geen idee hoe je die bij Steam krijgt.

Overigens een handige tip voor de Vista (en Windows 7?) gebruikers ivm DLC: zorg dat de DA:O executable admin rechten heeft. Bij mij herkende hij geen DLC (en downloade/installde dus ook niets) totdat ik dit deed en de game opnieuw opstarte. Staat overigens ook wel beschreven in de onofficiële DLC guide op de BioWare forums, maar dat is een aardige pil waarin dit ergens onderaan staat ;)

Edit: Een snelle Google leverde me een Steam Support page op. Mocht je Vista gebruiken dan zul je waarschijnlijk nog wel admin rechten moeten toekennen aan de DA:O executable, maar dan zul je even zelf moeten zoeken hoe (steam en zn vage shortcuts ook).

[ Voor 16% gewijzigd door Cleetje op 06-11-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
L3TUC3 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:08:
Vaak verzamel ik zoveel loot dat het vervelend begint te worden om dat pokkeend terug te lopen.
En je hebt alle rugzakjes?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

uqrax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:34:
[...]

Ik speel op dezelfde settings, alles max en AA uit, bij mij voorlopig nog geen gestotter, alles draait prima. Is wel 1680x1050.

Specs:
E8500
Ati 3870x2 (drivers zijn zo'n 5 maanden oud, schat ik)
6GB ram
Alles verder stock, Vista x64.

Heb het idee dat het bij jou schokkeriger draait dan zou moeten.
Okay, het draait bij mij nu ook beter op 1680x1050, alles max en AA uit. Hier en daar wel een framedrop, vooral dicht bij vuur en wanneer het donker is. Tis nu wel te doen, daar gaat het om. Thx!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Laatst online: 10-12-2024
DarkShadow schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:35:
Als je DA via Steam koopt, krijgt je na de installatie verschillende codes te zien (die je altijd opnieuw kan opvragen). Met deze codes kan je dan je DLC redeemen op de site van Bioware en dan is het gwn ingame downloaden en spelen maar! :)

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cleetje schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:49:
Overigens een handige tip voor de Vista (en Windows 7?) gebruikers ivm DLC: zorg dat de DA:O executable admin rechten heeft. Bij mij herkende hij geen DLC (en downloade/installde dus ook niets) totdat ik dit deed en de game opnieuw opstarte. Staat overigens ook wel beschreven in de onofficiële DLC guide op de BioWare forums, maar dat is een aardige pil waarin dit ergens onderaan staat ;)
Als je DA:O buiten de standaard Program Files map installeert, heeft het geen admin-rechten nodig. Ik heb het de eerste keer opgestart en heb wat in de opties zitten rommelen. Daarna ben ik even koffie gaan halen. Toen ik terug op het introscherm kwam (ongeveer 10 minuten na de eerste keer opstarten) en ging kijken welke DLC er was, waren ze allemaal al gedownload en geïnstalleerd. Watcher's Keep is beschikbaar als DLC voor 560 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Katsunami schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:00:
[...]

Als je DA:O buiten de standaard Program Files map installeert, heeft het geen admin-rechten nodig. Ik heb het de eerste keer opgestart en heb wat in de opties zitten rommelen. Daarna ben ik even koffie gaan halen. Toen ik terug op het introscherm kwam (ongeveer 10 minuten na de eerste keer opstarten) en ging kijken welke DLC er was, waren ze allemaal al gedownload en geïnstalleerd. Watcher's Keep is beschikbaar als DLC voor 560 punten.
Lijkt me sterk, want ik installeer mn games nooit onder Program Files ;) Sterker nog, ik installeer op een aparte partititie waar geen Windows staat. En toch kon ik geen DLC zien in-game terwijl ik ingelogd was en de codes al had ingevoerd in mn account (incl een herstart v/d game een keer of 2). Het viel me bovendien op dat ik niet ingelogd was bij het opnieuw opstarten v/d game, ook al had ik de optie 'log in automatically' (of hoe het ook heet) aangezet.

Pas nadat ik de executable admin-rechten gaf waren beide 'problemen' als sneeuw voor de zon verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Het is me gelukt. Ik weet niet precies hoe, maar er kwam een steam melding ingame met een code. Die heb ik gebruikt bij redeem code onder downloadable content in het dragon age menu. Eerst gebeurde er niets, maar ineens was hij aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
XXlerator schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:11:
[...]

Op het social forum staat een uitgebreide troubleshoot guide. Komt er in het kort op neer dat je je DLC map moet verwijderen en opnieuw moet laten downloaden. Redelijk eenvoudig en bij mij werkte het de tweede keer wel naar behoren.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Korras schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:37:
ik heb van game.co.uk een aantal Pre-order item codes gekregen, die ik dan op Xbox Live zou moeten redeemen.. maar Xbox Live herkend ze niet als geldige codes.. :(

vanmiddag als ik thuis kom dus maar eens mailen met ze.
Ik heb het net geprobeerd, maar de normale live codes zijn 25 lang. Ik heb zo'n idee dat wat game als begeleiding heeft meegestuurd niet klopt, maar dat je het in het dlc menu in de game zelf moet invullen.

http://www.gamespot.com/x...d=m-1-51987870&pid=950918 zoals daar ook staat bijvoorbeeld. Dus ik denk dat je moet wachten tot je de game hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door Ozzy op 06-11-2009 19:03 ]

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het 'banteren' van je partyleden ook echt weer geweldig. Zeker de uitwerking tussen Alistair en die vrouwelijk mage die je in het begin tegen komt zijn soms zo heerlijk cynisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:49:
Ik vind het 'banteren' van je partyleden ook echt weer geweldig. Zeker de uitwerking tussen Alistair en die vrouwelijk mage die je in het begin tegen komt zijn soms zo heerlijk cynisch
Alistair en Morrigan :) Ik heb ook echt al een aantal geweldige banters gehad. Zij altijd op de intelligentie van hem _/-\o_

Hopenlijk blijft het ook zo. Moet alleen nu al gaan kiezen tussen NPC's, want een party van 5 gaat jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, dit zal best een super spel zijn, maar kennelijk ben ik te lang uit de running geweest (speel alleen nog maar games van ca. 7 jaar oud) en snap ik werkelijk geen bal meer van al die DLC.

Ik heb DAjourneys gespeeld, character programma gebruikt, collectors edition gekocht en op social bioware network een account aangemaakt, beide gedaan onder zelfde email + ww. Verder zie ik dat zelfde account ook bij EA te openen is en ik kan kiezen uit mijn in Dragon Age aangemaakte character.

Nou zie ik op mijn bioware social network een redeem code optie en heb daar al mijn verkregen codes ingevoerd. Vervolgens zie ik deze netjes staan in menu "your registered game promotions". Prima dacht ik dan. Helaas, ik zie deze extra DLC shit niet terugkomen in het spel Dragon Age. Nadat ik in het opstartmenu van het spel zelf ben ingelogd met wederom zelfde email + ww en mijn DLC wil bekijken blijkt deze helemaal leeg te zijn. Kan iemand mij uitleggen hoe deze ingewikkelde troep werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:53:
[...]

Alistair en Morrigan :) Ik heb ook echt al een aantal geweldige banters gehad. Zij altijd op de intelligentie van hem _/-\o_

Hopenlijk blijft het ook zo. Moet alleen nu al gaan kiezen tussen NPC's, want een party van 5 gaat jammer genoeg niet.
Telt je hond trouwens ook als NPC? Of gewoon als extra'tje? Wil hem namelijk eigenlijk niet kwijt, maar het lijkt me dat ik beter mannetjes kan gebruiken voor mijn party :)

Ik ga dan denk ik voor
Bob - Sword and shield
xxx - mage+healer
xxx - dps
xxx - tank
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:00:
OK, dit zal best een super spel zijn, maar kennelijk ben ik te lang uit de running geweest (speel alleen nog maar games van ca. 7 jaar oud) en snap ik werkelijk geen bal meer van al die DLC.

Ik heb DAjourneys gespeeld, character programma gebruikt, collectors edition gekocht en op social bioware network een account aangemaakt, beide gedaan onder zelfde email + ww. Verder zie ik dat zelfde account ook bij EA te openen is en ik kan kiezen uit mijn in Dragon Age aangemaakte character.

Nou zie ik op mijn bioware social network een redeem code optie en heb daar al mijn verkregen codes ingevoerd. Vervolgens zie ik deze netjes staan in menu "your registered game promotions". Prima dacht ik dan. Helaas, ik zie deze extra DLC shit niet terugkomen in het spel Dragon Age. Nadat ik in het opstartmenu van het spel zelf ben ingelogd met wederom zelfde email + ww en mijn DLC wil bekijken blijkt deze helemaal leeg te zijn. Kan iemand mij uitleggen hoe deze ingewikkelde troep werkt.
Heb je je game al wel geregistreerd op de bioware site?

[ Voor 54% gewijzigd door Bobmeister op 06-11-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:01:

Heb je je game al wel geregistreerd op de bioware site?
Had ik nog niet gedaan vanwege de tekst die staat vermeldt bij menu "register games", namelijk:
THIS HAS NO EFFECT ON CONTENT SHOWING UP IN DRAGON AGE ORIGINS!

Verder staat er op codeblaadjes niets over het moeten registreren van het spel.

Alsnog Dragon Age geregistreerd (bij account van Bioware en van EA, heerlijk overzichtelijk!!), spel opnieuw opgestart. Nog steeds geen DLC beschikbaar. Prachtig systeem dit.

Update: ok, heb een handige post op het forum gevonden met wat oplossingen waaronder de oplossing voor mijn probleem. Mocht je ook problemen hebben met DLC, check dan eerst hier even

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cleetje schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:15:
Lijkt me sterk, want ik installeer mn games nooit onder Program Files ;) Sterker nog, ik installeer op een aparte partititie waar geen Windows staat. En toch kon ik geen DLC zien in-game terwijl ik ingelogd was en de codes al had ingevoerd in mn account (incl een herstart v/d game een keer of 2). Het viel me bovendien op dat ik niet ingelogd was bij het opnieuw opstarten v/d game, ook al had ik de optie 'log in automatically' (of hoe het ook heet) aangezet.

Pas nadat ik de executable admin-rechten gaf waren beide 'problemen' als sneeuw voor de zon verdwenen.
Raar. Hier werkt alles perfect onder Vista x64. Geen problemen met het herkennen en installeren van geredeemde DLC, en Watcher's Keep is ook zichtbaar. Geen inlogproblemen.

Het enige probleem dat voor mij nog over is, is dat ik via PayPal geen Points kan kopen. Bij de laatste stap, overschakeling naar PayPal, crapt de zooi eruit met een foutmelding. "Er is iets fout gegaan." Er werd gesuggereerd dat de locaties in de profielen van EA/Bioware/PayPal niet goed staan, maar die staan allemaal op Nederland, en ik bevind me ook in Nederland. Eigenlijk wil ik die zooi niet met een CC kopen. Ik heb niet voor niets PayPal met een aparte rekening eraan vast. (Op die rekening staat nooit geld, behalve alss ik iets met PayPal wil kopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:00:

Nou dat ligt echt niet aan jou hoor. Het is gewoon ingewikkeld. Ik kon ergens redeem code doen en uiteindelijk werd het vanzelf geinstalleerd. Overigens heb ik de deluxe versie van steam en steam staat bij mij op een andere partitie. Ik heb geen problemen dat ik de game als admin moet opstarten (windows 7) om dlc te laten werken.

Ik zit nu 15 uren in het spel.

spoiler:
Net die mage toren gedaan. Enkele pittige gevechten gehad, 1 keer op de trash gewiped en uiteindelijk 3 keer op de eindbaas uldrian (of hoe hij ook heet). Je krijgt een ability waarmee je het oproepen van zijn minions kan onderbreken, helaas snapte ik het niet helemaal want vaak was ik er toch iets te laat mee. Uiteindelijk ging hij in ieder geval wel dood. Dus echt een probleem was het niet, maar het was wel voor mij het eerste serieus lange eindbaas gevecht. Deed al snel 5 minuten per poging en 3 keer gewiped. Heerlijk :)

Mn broertje speelt het nu ook en die was begonner als ranged warrior, maar hij zij dat het erg saai was qua damage, dus nu speelt hij rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige probleem dat voor mij nog over is, is dat ik via PayPal geen Points kan kopen. Bij de laatste stap, overschakeling naar PayPal, crapt de zooi eruit met een foutmelding.
Ik heb mij PayPal koppeling op de Points website verwijderd, Firefox gesloten, en CCleaner gedraaid. Daarna Firefox gestart, en de privacy-instellingen eens gecontroleerd in Tools -> Options -> Privacy. Hier heb ik één ding veranderd: UNCHECK "Clear history when closing Firefox".

Daarna heb ik op de Points site een nieuwe PayPal koppeling aangemaakt met EXACT dezelfde gegevens als eerst, en toen werkte het. (Daarna heb ik de betreffende optie in Firefox weer aangezet.)

Ik weet niet of het hieraan gelegen heeft, maar jammer genoeg kan ik het niet testen zonder nieuwe punten te kopen, of een reject erbij te krijgen bij een mislukte betaling. Als er nog betaalde content komt die ik hebben wil, zie ik wel eens verder.

Hopelijk komt er een manier om deze zooi te backuppen c.q. los te downloaden via je profiel...
Nou dat ligt echt niet aan jou hoor. Het is gewoon ingewikkeld. Ik kon ergens redeem code doen en uiteindelijk werd het vanzelf geinstalleerd.
Dat valt wel mee... in je account op de social site ga je naar My Profile -> Redeem code. Daar klop je de code in en als het goed gaat, kent je account nu de DLC. Bij het starten controleert DA na het inloggen op het profiel welke DLC erin zit, en als daar DLC in zit die nog niet geïnstalleerd is, dan wordt deze vanzelf gedownload en geïnstalleerd. "Redeem code" heb je alleen nodig voor promo/pre-order DLC, en voor degene die je krijgt bij het spelen van het Dragon Age: Journeys flash spel.

[ Voor 24% gewijzigd door Katsunami op 07-11-2009 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Uuggh er wordt wel een hoop gepraat in de game zeg :p. Zit in Loithering en daar kan je gewoon een klein uur rondlopen en met mensen praten zonder iets van quests te krijgen etc. Wel leuke info maar ik wil weer knokken!

Party members vliegen er ook bij trouwens!
spoiler:
Liev hondje, een battle-mage vrouwtje en die Vanguard kerel uit die kooi weet niet zo goed wat voor setup ik mee zou moeten nemen...

Krijgen de members die je niet meeneemt wel XP? Of moet je ze afwisselen om ze wat in orde te houden?

Ik heb trouwens voor mijn members auto level aangezet, klinkt misschien beetje laf maar ik heb weinig zin om voor 3+ chars constant te gaan kijken welke skills ze nog moeten etc. Vind het voor me rogue al moeilijk genoeg!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

MrVegeta schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 01:22:
Uuggh er wordt wel een hoop gepraat in de game zeg :p. Zit in Loithering en daar kan je gewoon een klein uur rondlopen en met mensen praten zonder iets van quests te krijgen etc. Wel leuke info maar ik wil weer knokken!

Party members vliegen er ook bij trouwens!
spoiler:
Liev hondje, een battle-mage vrouwtje en die Vanguard kerel uit die kooi weet niet zo goed wat voor setup ik mee zou moeten nemen...

Krijgen de members die je niet meeneemt wel XP? Of moet je ze afwisselen om ze wat in orde te houden?

Ik heb trouwens voor mijn members auto level aangezet, klinkt misschien beetje laf maar ik heb weinig zin om voor 3+ chars constant te gaan kijken welke skills ze nog moeten etc. Vind het voor me rogue al moeilijk genoeg!
Ik heb het idee dat je andere teammates ook gewoon meelevelen, het is me in ieder geval al twee keer overkomen dat ik zonder ze te gebruiken voor twee levels punten mocht spenderen en ze blijven wat level betreft ook zo'n beetje hetzelfde als ikzelf ben.

Heb inmiddels al 6 teammates bij elkaar gesprokkeld, maar maak over het algemeen gebruik van 3:
spoiler:
Morrigan voor damage naast m'n eigen mage, Wynn als healing mage en Sten als tank. Af en toe de rogue mee om wat kistjes te openen, maar tot nu toe heb ik weinig in de gesloten kistjes gevonden wat echt de moeite waard is geweest.

Ik level ze overigens wel zelf. Levellen gaat niet zo vreselijk snel dat je ieder ogenblik een char aan het bijwerken bent en vind wat controle over wat ze kunnen doen wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Ozzy schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:50:
[...]

Ik heb het net geprobeerd, maar de normale live codes zijn 25 lang. Ik heb zo'n idee dat wat game als begeleiding heeft meegestuurd niet klopt, maar dat je het in het dlc menu in de game zelf moet invullen.

http://www.gamespot.com/x...d=m-1-51987870&pid=950918 zoals daar ook staat bijvoorbeeld. Dus ik denk dat je moet wachten tot je de game hebt.
hm, duidelijk. thanks. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat een rotspel.....

spoiler:
....zo verslavend dat ik er gisteren 10 uur in heb gestopt :X

Wat ik wel jammer vind is dat er maar vier characters in je party kan zitten. Ik had toch liever gezien had dat ze er 5 van hadden gemaakt. 2 mages (1 voor healing 1 voor damaging), 1 rogue (voor de kisten) en 2 warriors.

Ik heb op dit moment bijna nooit een rogue bij, want vind ze wat weinig uithalen in gevechten. Af en toe ga ik een area clearen met mijn standaard party: mijn mage (damage), sten, alistair en morrison, om dan later een rogue mee te nemen om alsnog gesloten kisten te openen.

Verder speel ik op dit moment op hard. Heb echter 1 keer moeilijkheidsgraad teruggezet. Ik moest tegen
spoiler:
een Revenant en diverse undeads....
. Ik had echt geen flauw idee hoe ik die moet killen op hard. Stuk of 5 pogingen en verschillende tactieken gebruikt, maar mocht niet baten. Op normal was het een eitje. :)

Oja, Morrison is cute..... and easy! :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Wat hebben jullie gedaan bij die verkoper die ruzie heeft met 3 lui? In lohtloring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Awsom schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:50:
Wat hebben jullie gedaan bij die verkoper die ruzie heeft met 3 lui? In lohtloring.
Middle of the road gekozen, iedereen blij, behalve ik (geen korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Morrigan is er ook niet al te blij mee :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katsunami schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 01:17:
Dat valt wel mee... in je account op de social site ga je naar My Profile -> Redeem code. Daar klop je de code in en als het goed gaat, kent je account nu de DLC. Bij het starten controleert DA na het inloggen op het profiel welke DLC erin zit, en als daar DLC in zit die nog niet geïnstalleerd is, dan wordt deze vanzelf gedownload en geïnstalleerd. "Redeem code" heb je alleen nodig voor promo/pre-order DLC, en voor degene die je krijgt bij het spelen van het Dragon Age: Journeys flash spel.
Zover komen de meeste mensen ook wel na het aanmaken van een account op de Bioware Social Network. Er zijn echter vele andere oorzaken dat de DLC nog steeds niet wordt opgehaald in-game. Dit kan liggen aan het niet opstarten als administrator in Vista, een niet standaard plek voor de folder "my documents" etc...

Check maar eens de link die ik enkele reacties eerder heb gepost. Jouw verhaal hierboven wordt in 2 simpele stappen herhaald waarna vervolgens een waslijst aan problemen wordt genoemd waarom de DLC in-game niet beschikbaar kan zijn. Kennelijk werkt het soms toch niet zo simpel als jij hierboven weergeeft. Feit blijft dat het verkrijgen van DLC niet altijd lekker werkt.

Maar genoeg gezeurd, alle DLC is nu eindelijk binnen na een uur aankloten, ik ga aan de slag met mijn dwarf Noble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
"Gather your party and venture forth?"

Haha, moest wel even lachen toen ik dat weer zag. Deze keer zonder voiceover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:22:
Morrigan is er ook niet al te blij mee :p
Niet? Kan me niet meer herinneren...

Kan iemand me trouwens even op eht juiste pad zetten qua het gebruik van vergif e.d.?
Mijn main (mage) kan dat soort dingen maken, maar hoe apply ik dat nu op het wapen van Alistair? Of is het werkelijk zo krom dat je alleen de wapens van iemand die ook die skill heeft kunt aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Ik heb de ce opgepikt bij E-plaza voor 44.95. Ik meen me te herinderen dat ie eerst nog voor 49,95 stond.
Maar een CE voor de normale prijs is natuurlijk mooi meegenomen. Nu even installeren :)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Enkel mensen met de poison skill kunnen dat op hun wapens applyen. Zelf heb ik EINDELIJK eens een punt in die traps gestoken, helpt weeral massas voor crowd management tijdens gevechten. Redcliff castle volledig gedaan, zit nu in de mage tower en nu pas krijg ik een healer in men party (weeral zeer tegen de zin van Morrigan, maar gelukkig heb ik wat leuke gifts voor haar gevonden om haar humeur terug wat op te krikken)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:19:
Enkel mensen met de poison skill kunnen dat op hun wapens applyen.
Echt? Beetje jammer dan, je moet wel als groep de ondergang van Ferelden tegen houden, maar even je wapens uitlenen om er vergif op te doen is dan te veel gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Toffe game, mooie conversaties, fraaie sfeer. Ik heb Alistair, Morrigan en een Elf rogue (ben even de naam kwijt) in mijn party. Aangezien ik niet al te bekend ben met dergelijke rpg's, is het nog wat zoeken naar ideale wapens, spells, tactics etc. Ik heb er nu een 12 uur in zitten, hier komen nog wel wat uurtjes bij :+

Ik heb alleen last van ctd's, application crashes. Daar wordt het nodige over gespeculeerd op de Bioware fora, maar een echte oplossing is er vooralsnog niet. Wel balen als je systeem in vijf minuten twee maal crashed. Hopelijk wordt dit geen BIA-HH verhaal....

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Net maar even de CE gekocht bij Bart Smit na al 8 uur in de "probeerversie" te hebben zitten. Zo'n goed spel als dit is m'n centen absoluut waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:21:
[...]

Echt? Beetje jammer dan, je moet wel als groep de ondergang van Ferelden tegen houden, maar even je wapens uitlenen om er vergif op te doen is dan te veel gevraagd...
kan het wel begrijpen: tis toch handig om kennis te hebben van vergif als het eenmaal op je wapen zou zitten. Stel je voor dat je, aangezien je niks van vergif weet, jezelf ermee snijd tijdens het slijpen oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het is soms wel lastig keuze's maken:
spoiler:
Morrigan en Alistair wil ik sowieso graag in mijn party houden en dan de 'happines' van Morrigan maxen (vind ik beter dan dat andere wijf dat je kan kiezen). Alleen gaan Alistair en Morrigan niet altijd even goed samen, terwijl ik ze graag beide hoog houd qua reputatie/verhoudingen

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:47:
[...]

kan het wel begrijpen: tis toch handig om kennis te hebben van vergif als het eenmaal op je wapen zou zitten. Stel je voor dat je, aangezien je niks van vergif weet, jezelf ermee snijd tijdens het slijpen oid ;)
Hardcore RPG yo!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Rynji schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:26:
Het is soms wel lastig keuze's maken:
spoiler:
Morrigan en Alistair wil ik sowieso graag in mijn party houden en dan de 'happines' van Morrigan maxen (vind ik beter dan dat andere wijf dat je kan kiezen). Alleen gaan Alistair en Morrigan niet altijd even goed samen, terwijl ik ze graag beide hoog houd qua reputatie/verhoudingen
Gifts! :9
Fly-guy schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:15:
[...]

Middle of the road gekozen, iedereen blij, behalve ik (geen korting)
spoiler:
Ik ben voor de 100 silver + discount gegaan :P Dan een giftje aan allistar en alles was weer goed ;)

Btw, nog maar 7 strength en ik kan mijn dragon armour dragen :) :) Ben nu lvl 4, op lvl6 hoop ik het te kunnen dragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, ik heb hem ook gehaald, rib uit mijn lijf, maar een goede bang per buck moet ik maar denken :P
Ben nu al een (flink) aantal uur bezig. Echt een geweldig spel :)

Ben een hele archetypische party, zelf een rogue, Alistair, Morrigan en Wynne..
Redcliffe heb ik deels gedaan (zit nu in de courtyard), toen naar de tower gegaan en nu zit ik vast bij
spoiler:
Sloth in de Fade

Man, wat een moeilijk gevecht is dat zeg :/

Overigens, is het mogelijk om iedereen door de tactics-AI te laten besturen?
Ik ben groot fan van tactics, heb ook alles custom (geweldig hoeveel mogelijkheden je hebt!)

Als ik nu bijv. niets doe met het poppetje wat ik bestuur, dan blijft-ie vaak maar een beetje staan :/
Ik heb liever dat-ie dan automagisch z'n tactics-AI afloopt. Is daar een manier voor?

Het is wel geweldig hoe je per karakter hele tactics-chains kan opzetten :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 07-11-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:58:
[...]

Gifts! :9

[...]

spoiler:
Ik ben voor de 100 silver + discount gegaan :P Dan een giftje aan allistar en alles was weer goed ;)

Btw, nog maar 7 strength en ik kan mijn dragon armour dragen :) :) Ben nu lvl 4, op lvl6 hoop ik het te kunnen dragen :p
Dragon Armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
(Download new content) Give me a moment, and I'll help.

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hier te krijgen :D

Kom maar op met de mods en extra quests enzo :9

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 07-11-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er eigenlijk al iemand een GoT group aangemaakt op die social site? Kan iedereen gewoon die joinen ipv elkaar als friends toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Die zit bij de CE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:28:
Heeft er eigenlijk al iemand een GoT group aangemaakt op die social site? Kan iedereen gewoon die joinen ipv elkaar als friends toevoegen.
Done and done: http://social.bioware.com/group/465/

Approval required though, dus als je wil joinen geef dan even aan wie je bent op GoT door me een msg te sturen @ social.bioware.com bijvoorbeeld

[ Voor 17% gewijzigd door mindcrash op 07-11-2009 16:51 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:45:
[...]

Done and done: http://social.bioware.com/group/465/

Approval required though, dus als je wil joinen geef dan even aan wie je bent op GoT :)
Je kan geen berichtje erbij sturen zo te zien. (OGFRed = me, oude account van EA). Jouwzelf kan je idd wel berichtje sturen.

edit: zoooo, ook ff de productkoppelingen van T.net toegevoegd. Je moet wat in het ZKH.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Aardig grote toolset. 461 MB Hier heb ik dus de PC versie voor aangeschaft. ben benieuwd wanneer de eerste mods gaan komen. Ik schat vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:04:
Aardig grote toolset. 461 MB Hier heb ik dus de PC versie voor aangeschaft. ben benieuwd wanneer de eerste mods gaan komen. Ik schat vannacht.
Dat zal best wel ja. De eerste zullen, imo, cheat-mods zijn. Difficulty aanpassen of skills/wapens verbeteren. Daarna de nude-mods en de texture verbeteringen. Dan de echte mods met quests e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Doe mij maar een mod dat je met meer dan 4 personen in een party kan zitten.
Het moet te doen zijn, onder de icoontjes links is méér dan geneog ruimte en door de inventory of skills gaan wordt met pijltje links, pijltje rechts geregeld.

Voor zover ik weet ziet het er niet heel erg hardcoded uit dat er perse 4 personen zouden moeten zijn.
Enige wat me te binnenschiet is het partymember selectiescherm, maar dat zal ook wel aan te passen zijn.

En textureverbetering-mods, yes please, hoe lekker het spel ook speelt, het ziet er uit als een 5 jaar oude game, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
edit: Zat ernaast, stom.
Dan is het inderdaad jammer dat de textures ook voor de pc redelijk laag zijn, maar het blijft een goed spel om te spelen :)

[ Voor 67% gewijzigd door Rynji op 07-11-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Krijg verdoeme die toolset niet gerunned. 1 of andere sql error, ook tijdens installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Rynji schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:32:
Wil niet stom doen over consoles maar volgens mij komt het wel mede, omdat het spel ook op de console's is verschenen dat de resolutie van de texture's erg laag is. Kijk bv. maar naar Operation Flashpoint 2, precies hetzelfde. Best mooi spel maar ook de texture's daar zijn net zo laag op de PC als ze op de console zijn.
In dit geval net niet. Game is eerst gemaakt voor pc en daarna pas geport, vandaar dat de leverdatum werd uitgesteld. Staat al eea over in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:28:
Doe mij maar een mod dat je met meer dan 4 personen in een party kan zitten.
Het moet te doen zijn, onder de icoontjes links is méér dan geneog ruimte en door de inventory of skills gaan wordt met pijltje links, pijltje rechts geregeld.

Voor zover ik weet ziet het er niet heel erg hardcoded uit dat er perse 4 personen zouden moeten zijn.
Enige wat me te binnenschiet is het partymember selectiescherm, maar dat zal ook wel aan te passen zijn.

En textureverbetering-mods, yes please, hoe lekker het spel ook speelt, het ziet er uit als een 5 jaar oude game, helaas.
Voor 5 personen komt er denk ik nog wel meer bij kijken? Banters krijg je nog, mogelijk anders interacties vanuit npc's naar je party, etc. etc.

Ik moet zeggen dat sommige textures er goed uitzien, maar sommigen ook echt laag zijn. Vooral als je ze in een cut-scene bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:51:
[...]

Je kan geen berichtje erbij sturen zo te zien. (OGFRed = me, oude account van EA). Jouwzelf kan je idd wel berichtje sturen.

edit: zoooo, ook ff de productkoppelingen van T.net toegevoegd. Je moet wat in het ZKH.
Ook maar even apllied.. (fly-guy = Archamun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

maartend schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:40:
Krijg verdoeme die toolset niet gerunned. 1 of andere sql error, ook tijdens installeren
Check deze draad op het DA:O forum. Wellicht helpt dat :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:43:
[...]

In dit geval net niet. Game is eerst gemaakt voor pc en daarna pas geport, vandaar dat de leverdatum werd uitgesteld. Staat al eea over in dit topic.
14 Feb. 2009 als ik me niet vergis was de eerste releasedatum. Maar voor Bioware gaat het verhaal voor de graphics, waar ik zelf eigenlijk wel erg blij om ben. Crysis/Doom3/4 etc zijn wel mooi, maar het verhaal ... laat maar. Nee, van mij is het best zo. En als er dan mods komen om textures op te poetsen, mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Ik vind het vooral vervelend dat wanneer je je hele party selecteerd en op 1 enemy klikt om aan te vallen, dat ze dan geen tactics maar alleen standaard aanvallen doen, en als je maar 1 gastje selecteerd bevechten ze compleet de verkeerde vijanden en wordt je gepwnt.. is er een manier om wel automatisch die tactics te laten doen en ze toch allemaal geselecteerd te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
mindcrash schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:46:
[...]

Oops, als er al een draad is op het forum zal het wel weer ee prettig probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
mindcrash schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:46:
[...]

Nóg een forum?
Dit is niet dezelfde als die op social.bioware, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:05:
[...]
Nóg een forum?
Dit is niet dezelfde als die op social.bioware, toch?
Nope, ze verwijzen ook naar de social site. Denk ook mede omdat je daar pas kan posten als je je game geregistreerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Idd een prettig probleem. Je moet mogelijk hier mee aan de gang
c:\\Program Files (x86)\\Microsoft SQL Server\\90\\Tools\\Binn\\SQLCMD.EXE" -S .\\BWDATOOLSET -E -Q "RESTORE DATABASE bw_dragonage_content FROM DISK = 'C:\\Program Files (x86)\\Dragon Age\\tools\\dbbak\\bw_dragonage_content.bak' WITH MOVE 'bw_dragonage_content' TO 'C:\\Program Files (x86)\\Dragon Age\\tools\\toolssql\\Data\\bw_dragonage_content.mdf', MOVE 'bw_dragonage_content_log' TO 'C:\\Program Files (x86)\\Dragon Age\\tools\\toolssql\\Data\\bw_dragonage_content.ldf'

En dat dan aanpassen naar je eigen installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Net keihard gefaald in het gevecht in dat dorp (even de naam kwijt). Op de heuvel geen enkel probleem, maar voor de chantry bleven ze maar komen.

Sten bleef heldhaftig zwaaien met zijn immense 2H sword, maar ging uiteindelijk ten onder in een zee van vijanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adramalech schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:50:
Ik vind het vooral vervelend dat wanneer je je hele party selecteerd en op 1 enemy klikt om aan te vallen, dat ze dan geen tactics maar alleen standaard aanvallen doen, en als je maar 1 gastje selecteerd bevechten ze compleet de verkeerde vijanden en wordt je gepwnt.. is er een manier om wel automatisch die tactics te laten doen en ze toch allemaal geselecteerd te hebben?
je hoeft ze niet allemaal geselecteerd te hebben. Zolang je je NPC's niet op hold position hebt staan, volgen ze degene die je direct bestuurt. (hold postion zit onder de portraits, rechterknopje). Enne, met tactics kun je een hoop regelen wat betreft aanvallen etc. En als ook niet goed werkt werkt, kun je altijd nog continu alle 4 opdrachten geven, door steeds te pauzeren, orders geven, unpausen, ff wachten, rinse and repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Fly-guy schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:42:
Net keihard gefaald in het gevecht in dat dorp (even de naam kwijt). Op de heuvel geen enkel probleem, maar voor de chantry bleven ze maar komen.

Sten bleef heldhaftig zwaaien met zijn immense 2H sword, maar ging uiteindelijk ten onder in een zee van vijanden...
Lothering ofzeu? Of die hoofdstad?
Ik ben inmiddels aangekomen in de hoofdstad, na wat Darkspawn te hebben bevochten en
spoiler:
'een goede vriend van de koning' te hebben gekilld :p Weet niet of het de beste beslissing was maar ik denk niet dat ik later wat aan hem gehad zal hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Awsom schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:09:
[...]

Lothering ofzeu? Of die hoofdstad?
Ik ben inmiddels aangekomen in de hoofdstad, na wat Darkspawn te hebben bevochten en
spoiler:
'een goede vriend van de koning' te hebben gekilld :p Weet niet of het de beste beslissing was maar ik denk niet dat ik later wat aan hem gehad zal hebben
Nee, Redcliff (schoot me net te binnen).
spoiler:
Eerst verdedig je een heuvel met een aantal ridders, daarna ga je het dorp in terwijl de vijanden vanaf het meer naar je toe komen.. Denk dat ik er wel 20 heb gezien voordat het over was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
In Redcliffe zit op een ongebouwd huis een chest, maar hoe je er in godsnaam bij kan komen? Ik heb een screenshot ervan gemaakt. Volgens mij is t alleen onmogelijk om er te komen.. ook verandert je cursor niet als je je muis erop houdt dus misschien is het wel helemaal niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Gimbooze schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:33:
In Redcliffe zit op een ongebouwd huis een chest, maar hoe je er in godsnaam bij kan komen? Ik heb een screenshot ervan gemaakt. Volgens mij is t alleen onmogelijk om er te komen.. ook verandert je cursor niet als je je muis erop houdt dus misschien is het wel helemaal niets :P
Als je cursor niet verandert, zal het wel niets zijn. Al op TAB gedrukt en gekeken of 'ie oplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Nee zal ik straks eens proberen. 't Rare is dat je wel die glinsteringen er vanaf ziet komen zoals bij alles wat te looten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik had al eerder eens gereageerd op dit topic omdat ik last had van schokkerig beeld. De game loopt gewoon totaal niet vloeiend. Heeft iemand enig idee of ik iets vergeten ben?

Ik draai nu op 1600x1050, minder resolutie begint gewoon lelijk te worden.
AA heb ik uit.
Ik heb alle opties (textures e.d.) op low staan. Gek genoeg lijkt het geen verschil te maken ingame wanneer ik op max of low draai. Het bljift schokkerig. Zelfs als ik mijn inventory open duurt het 2 seconden ofzo, een hele onprettige delay zeg maar. En omdat de inventory heel geanimeerd te voorschijn komt schokt dit ook als een gek. Wanneer ik een dialoog aan ga met een NPC zit er ook weer zo'n irritant delay in.

E 8400 3.0ghz
4gb geheugen
Ati HD 4870 1gb gddr5

Software:
Windows 7
nieuwste Direct X
nieuwste ATI drivers

Lijkt me toch een prima systeem om dit spel op te draaien? Is het echt zo'n zwaar spel?!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gimbooze schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:38:
Nee zal ik straks eens proberen. 't Rare is dat je wel die glinsteringen er vanaf ziet komen zoals bij alles wat te looten is.
Haha prachtig, deze vond ik in 1keer maar toen ik er was dacht ik wel: hé best een sneaky weggetje, het zit zo:
spoiler:
Je kan een paadje omhoog gewoon links van dat ongebouwde huis, dan loop je erachterlangs omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Oh je kan er dus wel komen? Ik ga gelijk het pad zoeken :)

Edit: Als je even kijkt is 't vrij makkelijk inderdaad. Moet je rogue alleen wel genoeg skill hebben om de chest te openen :')

[ Voor 52% gewijzigd door bcd87 op 07-11-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe geef ik gifts? 360 versie...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je inventory openen, karater links selecteren die je een gift wilt geven en dan usen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
FloydRaalte schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:57:
Ik had al eerder eens gereageerd op dit topic omdat ik last had van schokkerig beeld. De game loopt gewoon totaal niet vloeiend. Heeft iemand enig idee of ik iets vergeten ben?

Ik draai nu op 1600x1050, minder resolutie begint gewoon lelijk te worden.
AA heb ik uit.
Ik heb alle opties (textures e.d.) op low staan. Gek genoeg lijkt het geen verschil te maken ingame wanneer ik op max of low draai. Het bljift schokkerig. Zelfs als ik mijn inventory open duurt het 2 seconden ofzo, een hele onprettige delay zeg maar. En omdat de inventory heel geanimeerd te voorschijn komt schokt dit ook als een gek. Wanneer ik een dialoog aan ga met een NPC zit er ook weer zo'n irritant delay in.

E 8400 3.0ghz
4gb geheugen
Ati HD 4870 1gb gddr5

Software:
Windows 7
nieuwste Direct X
nieuwste ATI drivers

Lijkt me toch een prima systeem om dit spel op te draaien? Is het echt zo'n zwaar spel?!
Ik draai het op een E8500 met 8gb mem en een ATI HD4580 en Windows 7 op very high met 2x AA zonder problemen. Vanaf 4x AA gaat de performance wel merkbaar omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Pff die crashes zijn wel echt irritant telkens :/

Edit: Telkens als ik de "Wonders of Thedas Shop" in Denerim in wil dan crash ik :/ Vage shit

[ Voor 49% gewijzigd door bcd87 op 07-11-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:14:
Pff die crashes zijn wel echt irritant telkens :/

Edit: Telkens als ik de "Wonders of Thedas Shop" in Denerim in wil dan crash ik :/ Vage shit
ik heb soms ook van die crashes. Je ziet ze vaak al aankomen op de een of andere manier. Zoals toen ik voor het eerst in camp was en 1 van m'n partymembers aansprak. Crash. k, nog een keer laden, weer zelfde punt crash. Toen heb ik eerst wat anders gedaan (en nog een keer quicksave) en toen ging het wel goed. maar goed, zo bijzonder veel ben ik het niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Het spijt me dat ik het hier vraag, maar ik zit te twijfelen om de DLC Wardens keep te kopen.

Ik heb nog geen paypal account en houd niet echt van het idee om mijn bankrekening te koppelen zodat, als ik iets koop, paypal gewoon het geld van mijn rekening kan halen.

Daarom wil ik graag het geld zelf overmaken naar mijn paypal account. Maar kan dit het exact het te betalen bedrag zijn of wordt er een soort rente berekend?

Warden's Keep kost dus $7,-, als ik nou €4-nog wat over maak op mijn paypal account kan ik dan betalen of bestaat dan het risico dan mijn tegoed net niet voldoende is waardoor ik een "boete" krijg?

Of moet ik eerst mijn euro's omzetten naar dollars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Mjah ik had 't eerst ook, maar dat was met een cracked exe en ik dacht dat het misschien daaraan lag. Nu heb ik het spel gekocht en meteen gepatched naar 1.01 en toen was het niet meer gebeurd (misschien geluk?), tot op dit punt. Maargoed, ik probeer wel eerst een andere quest te doen zoals je zegt en dan later nog eens proberen.

Edit:

@hierboven:

Paypal hanteert iets andere koersen volgens mij. Als je dollars naar euro's gaat omrekenen moet je dus wel zorgen dat je dit in paypal zelf doet, ik geloof dat dat kan als je naar betalen gaat, dan kan je 5 dollar invoeren en dan geeft die aan wat dat in euro's zal zijn dan.
Als je dat bedrag dan op je paypal zet kan je inderdaad gewoon betalen. Mocht het saldo dan toch niet toereikend zijn krijg je gewoon melding daarvan, in plaats van een boete.
Boetes krijg je alleen als je rekening gekoppeld is aan je paypal en je een paypal betaling doet, zij het bedrag incasseren van je rekening en dit dan weer gestorneerd wordt omdat je niet genoeg saldo op je bankrekening hebt ;)

[ Voor 51% gewijzigd door bcd87 op 07-11-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Hier nog geen crashes gehad. Merk wel dat de laadtijden wat langer worden als het spel langer heeft open gestaan, opnieuw opstarten helpt dan. Memoryleakje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hee, ik kom op dit moment niet ingelogd op de Bioware servers.

Meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Die crashes zijn echt niet leuk meer. Ik crash echt onwijs veel, sinds dat ik in Denerim ben aangekomen.
Ik weet niet of 't weer normaal is als ik Denerim uit ben, want als ik Denerim uit wil crash ik telkens :')
Mjah, morgen maar weer verder proberen.. geen zin om nu nog verder te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ollSNAKEllo schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:06:
Het spijt me dat ik het hier vraag, maar ik zit te twijfelen om de DLC Wardens keep te kopen.

Ik heb nog geen paypal account en houd niet echt van het idee om mijn bankrekening te koppelen zodat, als ik iets koop, paypal gewoon het geld van mijn rekening kan halen.

Daarom wil ik graag het geld zelf overmaken naar mijn paypal account. Maar kan dit het exact het te betalen bedrag zijn of wordt er een soort rente berekend?

Warden's Keep kost dus $7,-, als ik nou €4-nog wat over maak op mijn paypal account kan ik dan betalen of bestaat dan het risico dan mijn tegoed net niet voldoende is waardoor ik een "boete" krijg?

Of moet ik eerst mijn euro's omzetten naar dollars?
Het is naar mijn weten niet meer mogelijk om te koppelen. Je zou dan bijv. na het koppelen en de betaling/afschrijving wel deze weer kunnen verwijderen. Verder verwijs ik je door naar een ander topic, ik zat nl toen ook met hetzelfde dilemma; Paypal en automatische incasso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Gimbooze schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:30:
Die crashes zijn echt niet leuk meer. Ik crash echt onwijs veel, sinds dat ik in Denerim ben aangekomen.
Ik weet niet of 't weer normaal is als ik Denerim uit ben, want als ik Denerim uit wil crash ik telkens :')
Mjah, morgen maar weer verder proberen.. geen zin om nu nog verder te spelen :/
Zuur, welke console is het, of is het op de PC?
Laatste patch geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Op de PC, laatste patch ook geïnstalleerd. Hopelijk komt er snel nog één :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik zit nu 36 uur in het spel en ben vrij vaak in Denerim geweest maar heb nog geen enkele crash meegemaakt, ook niet na langere sessies.

Edit: sommige gesprekken zijn echt fantastisch in je basecamp.

spoiler:
Heb net de dwergen van een nieuwe koning voorzien, onderweg zat de dwerg die in je party komt al te flirten met Wynn, eenmaal in het kamp spreek ik 'm aan en knoop een gesprek aan over z'n ex-vrouw. Die is er met een meid vandoor gegaan, hij begint heel kwaad dat hij het een rotstreek vond en dat hij het vreselijk vind om te denken aan dat die twee kussen... En likken... En... En dan zegt 'ie op een heel suggestieve manier iets van "excuse me, I thonk I'm gonna retreat to my tent for a little while" :D

[ Voor 68% gewijzigd door KneoK op 08-11-2009 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik heb het spel van de week gekocht en ik kreeg een stuk of 4 codes die je via 'redeem' kan ophalen. Ik heb met mijn account ingelogd in het spel zelf en toen via downloadable content op redeem code geklikt. Op de website waar je dan naar toe gaat ben ik ook ingelogd. Ik heb toen succesvol de codes ingevoerd. Ik kon ze ook zien in 'your registered game promotions'.

Echter terug in het spel kan ik niks vinden. Er staat niks bij available content, download progress en installed content. Ik heb tig keer refresh gedaan en het spel opnieuw opgestart. Ben ik iets vergeten te doen?
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.