[Multi] Dragon Age: Origins Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:
  • 110.684 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:40:
Ik heb vandaag naast Human Noble en Magi weer eens 2 background stories erbij gedaan (City Elf en Dwarf Commoner). Op zich waren beiden wel interessant van opzet, maar over het algemeen viel mij 1 ding op: Er was dacht ik beloofd dat de background stories per stuk gemiddeld zo'n 6 uur aan gameplay zou opleveren. Alleen mijn game met de Magi kwam daar een beetje in de buurt met 3 uur 40 min op de klok, de rest duurde maar zo'n 1,5 uur voor de koek op was.

Hierbij heb ik nagenoeg elke kamer en hoekje van de map verkend en met iedereen gesproken. Er zaten trouwens erg leuke sketches van naamloze NPC's tussen, vooral bij de Magi. Andere mensen die dit ook gemerkt hebben? Het zou trouwens ook kunnen dat ik door bepaalde keuzes een leukere/langere route heb gemist, want ik ben bijvoorbeeld een keer ergens wat rattengif en brandy tegengekomen waar ik uiteindelijk helaas geen gebruik heb kunnen maken (als het uberhaupt mogelijk was).
6 uur vind ik wel erg veel, wat mij bijstaat was dat enkele uren was beloofd. Zo'n 3 uur naar mijn idee. Deed iets van 2 uur over Human noble intro, dus wel redelijk ok. :)

Ohja, misschien goed te melden:
Met de character creation had ik problemen om dit te draaien op mijn pc (2x HD4870, 3.8Ghz, 4gigram), de videokaarten draaiden als een gek (vergelijkbaar met opstijgende vliegtuigen).
Maar het spel zelf draait ontzettend soepel op hoogste settings, zonder dat de videokaarten flippen, dus dat is weer erg fijn. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Ik kom net een mannetje tegen waarvan ik een quest kan doen, maar die quest is dlc en ik wil hem downloaden maar nu heb ik niet genoeg EA points. Waar kan ik die toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:35:
Ik kom net een mannetje tegen waarvan ik een quest kan doen, maar die quest is dlc en ik wil hem downloaden maar nu heb ik niet genoeg EA points. Waar kan ik die toevoegen?
op de social site

http://social.bioware.com/user_home.php

[ Voor 6% gewijzigd door Fly-guy op 05-11-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
En hoeveel kost alle dlc bij elkaar? Ik kan het nergens vinden...

zit alle mogelijke dlc bij de deluxe versie?

edit: Ik zie dat bepaalde dlc standaard is bij iedere copy. Welke is dat, ik kan het niet vinden, ik heb bij cdwow mn copy besteld, maar die moet nog binnenkomen. Nu zit ik in camp en kan ik een dlc quest doen, ik ben bang dat als ik hem nu niet doe dat ik hem straks niet meer met deze char kan doen. Verder vraag ik me af of het wel slim is om het met de 'demo versie' dlc te kopen, ik kan gewoon wel inloggen dus op zich werkt alles wel, maar elke dlc moet ik betalen.

[ Voor 93% gewijzigd door DarkShadow op 05-11-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik zit een beetje vast zegmaar:
spoiler:
Ik ben dus via de mill in Castle Redcliffe, daar aangekomen me een weg naar de Courtyard gevochten (kon nergens anders heen, had ik een key nodig (main hall)) maar nu zit daar zo'n revenant en die killed alles enorm snel, wat moet ik hier doen?

Misschien is er iemand die het op easy speelt, of iig de laagste die even kan kijken in zijn "C:\Users\Username\Documents\BioWare\Dragon Age\Settings\DragonAge.ini" op hoeveel "DifficultyLevel=1" staat? bij mij is het dus 1 en dat is normal.

[ Voor 29% gewijzigd door Rynji op 05-11-2009 20:20 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Net het gevecht in de toren achter de rug. Even schrikken toen mijn tweede persoon neer ging, maar hernieuwde inzet van yours truly en de twee toegevoegde soldaten kregen hem toch op zijn knieën..

Ben wel blij met mijn healing spell...

Eindelijk weer eens een RPG waarbij de gevechten ook echt leuk zijn en niet een onderbreking van het verhaal..

[ Voor 19% gewijzigd door Fly-guy op 05-11-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Heb nu al spijt dat ik het spel gekocht heb en moet het nog starten. Gewoon 20 euro voor die downloadable content neerleggen? Dat is toch belachelijk. Zeker als het bij release al beschikbaar is. Zo krijgen ze me echt niet als klant. Nouja, dat hebben ze nu wel helaas.

Edit: Oke, ik kreeg 1 gratis bij de collectors edition, maar toch. Het idee.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 05-11-2009 20:53 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Rynji schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:09:
spoiler:
Ik ben dus via de mill in Castle Redcliffe, daar aangekomen me een weg naar de Courtyard gevochten (kon nergens anders heen, had ik een key nodig (main hall)) maar nu zit daar zo'n revenant en die killed alles enorm snel, wat moet ik hier doen?

Misschien is er iemand die het op easy speelt, of iig de laagste die even kan kijken in zijn "C:\Users\Username\Documents\BioWare\Dragon Age\Settings\DragonAge.ini" op hoeveel "DifficultyLevel=1" staat? bij mij is het dus 1 en dat is normal.
Als ik het spel op easy zet dan komt DifficyltyLevel op 0 te staan. Zag nog wat andere interessante opties als Triple Buffering en Anisotropic Filtering, die settings ook maar even verhoogd. Eens zien of dat nog wat uithaalt.

@Darkshadow >>> Ik ben al op twee punten een char tegengekomen die een missie uit DLC aanbied, elke keer als ik daar terugkom dan kan ik nog steeds kiezen om die quest te starten. Kan het nu nog niet met zekerheid zeggen want mijn CE komt morgen pas binnen, maar ik ga er toch van uit dat ik na het toevoegen van de DLC gewoon die quests kan doen.

@Tsurany >>> Wat een gezeur zeg, je koopt een spel waar je zo ongeveer 60 tot 80 uur kan instoppen met 1 run, dan heb je nog zat andere chars waar je met gemak weer hetzelfde aantal uur in kan stoppen en dan val je over het feit dat Bioware al DLC beschikbaar heeft waar je al een deel gratis van hebt, zonder het spel überhaupt te hebben gespeeld ? Kom op joh, start het spel, ga lekker spelen en raak lekker verdwaald in het verhaal, het spel is zonder de DLC al meer dan de moeite waard.

[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 05-11-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

BlackDraakje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:33:
Zojuist mijn CE gehaald bij de Bart Smit in Gorinchem. Ze hadden er een stuk of 6 binnen gekregen!

nu aan het installeren :D
Hmmm... dus ze hebben 'm toch gewoon in de winkel liggen?

Morgen dan toch even langslopen als ik tijd heb... en bij die Bart Smit hier om de hoek loopt het toch niet echt storm qua games normaalgesproken ;)
Tsurany schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:49:
Heb nu al spit dat ik het spel gekocht heb en moet het nog starten. Gewoon 20 euro voor die downloadable content neerleggen? Dat is toch belachelijk. Zeker als het bij release al beschikbaar is. Zo krijgen ze me echt niet als klant. Nouja, dat hebben ze nu wel helaas.

Over welke DLC heb je het dan?

[ Voor 38% gewijzigd door mindcrash op 05-11-2009 21:16 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net heb ik mijn versie binnengekregen van Bol.com :) Dadelijk maar installeren, als ik mijn Bioware en EA-accounts over heb gezet naar een ander e-mailadres.

Er wordt op de site val Bol.com vermeld dat ik een "Dalish Promish Ring" en een "Memory Band" zou moeten krijgen. Ik heb echter alleen de standaard toevoeging in de DVD-hoes zitten, namelijk Blood Armor en Stone Prisoner.

- Had ik een extra blaadje met de codes van de ring en de band moeten krijgen?
- Zit deze content al standaard geïnstalleerd in het spel?
- Moet ik nu Bol.com contacteren, of EA Nederland, voor deze twee items?

Ik heb het gevoel dat die twee items wel misbaar zijn; DLC vind ik niet zo heel belangrijk, mede omdat het niet gebackupped kan worden. Mogelijk zit ik over X jaar weer met het standaard spel na een herinstallatie als de DLC offline gaat om wat voor reden dan ook.... jammer dat je niet gewoon losse .exe-files kunt downloaden. Ik zag liever over 6 maanden een dikke expansion op CD/DVD voor 25 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Katsunami op 05-11-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Tsurany schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:49:
Heb nu al spijt dat ik het spel gekocht heb en moet het nog starten. Gewoon 20 euro voor die downloadable content neerleggen? Dat is toch belachelijk. Zeker als het bij release al beschikbaar is. Zo krijgen ze me echt niet als klant. Nouja, dat hebben ze nu wel helaas.

Voor Mass Effect 2 begint het er al ook op te lijken dat je niet het volledige spel krijgt zonder extra te lappen voor DLC. Nog even en je kan in de ingame armory alleen nog maar betalen met je creditcard.
KneoK schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:59:
[...]

@Tsurany >>> Wat een gezeur zeg, je koopt een spel waar je zo ongeveer 60 tot 80 uur kan instoppen met 1 run, dan heb je nog zat andere chars waar je met gemak weer hetzelfde aantal uur in kan stoppen en dan val je over het feit dat Bioware al DLC beschikbaar heeft waar je al een deel gratis van hebt, zonder het spel überhaupt te hebben gespeeld ? Kom op joh, start het spel, ga lekker spelen en raak lekker verdwaald in het verhaal, het spel is zonder de DLC al meer dan de moeite waard.
EA is druk bezig The Sims te koppelen met Bioware's RPG's. Mark my words, een week nadat Dragon Age 2 in de winkel ligt, kan je het eerste premium weapon pack voor $4.99 kopen. Krijg je natuurlijk een coupon voor als je de Ultimate Collector's Edition hebt gekocht, zodat de mensen die niet van DLC houden niet kunnen "zeuren".

Probeer niet DLC te verdedigen met het feit dat Dragon Age zelf een goed spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Nou het voelt gewoon alsof ze echt dingen weglaten OM er juist geld mee te verdienen, terwijl ik al 60 euro betaal voor t spel.

Zit nu met een ander probleem. Elven mage of Dwarven warrior...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:54:
edit: Ik zie dat bepaalde dlc standaard is bij iedere copy. Welke is dat
Ik geloof de lucky ring, die krijg je zodra je je figuurtje geüpload hebt :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLC is niets mis mee, maar het moet niet te ver gaan.

1. Een gebied erbij krijgen zoals Watcher's Keep? Prima.
2. Een goed character met een paar quests erbij krijgen? Prima.
3. Een pack kopen om extra skills/feats/spells toe te voegen in stores? Prima.
4. Een dikke expansion in de winkel, op CD, voor 30 euro? Prima.

Als het originele spel goed is en lang gespeeld kan worden zonder bovenstaande DLC: Prima. Ik ben helemaal blij als DLC gedownload en gebackupt kan worden, want dan beschouw ik het als kleine expansions.

- Punten moeten kopen, die worden verminderd, elke keer als je iets koopt in het spel? NoNo. Sterf maar. Dan stop ik met gamen. Ik wil niet op kosten worden gejaagd tijdens het spelen, of zelfs kosten moeten maken om het spel überhaupt uit te kunnen spelen.
anandus schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:17:
Ik geloof de lucky ring, die krijg je zodra je je figuurtje geüpload hebt :)
Dan moet je hem wel uploaden met de character editor, en (waarschijnlijk) ook nog gebruiken in het spel.

[ Voor 16% gewijzigd door Katsunami op 05-11-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Katsunami schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:13:
Er wordt op de site val Bol.com vermeld dat ik een "Dalish Promish Ring" en een "Memory Band" zou moeten krijgen. Ik heb echter alleen de standaard toevoeging in de DVD-hoes zitten, namelijk Blood Armor en Stone Prisoner.

- Had ik een extra blaadje met de codes van de ring en de band moeten krijgen?
Ja
- Zit deze content al standaard geïnstalleerd in het spel?
Nee, wordt volgens mij opgehaald via EA/Bioware's 'marketplace'
- Moet ik nu Bol.com contacteren, of EA Nederland, voor deze twee items?
Bol.com had jouw een email moeten sturen met de codes. Maar misschien komt die nog omdat het wellicht wat te druk is bij de customer service of omdat ze nog niets hebben gehoord van EA. Als je 'm morgenavond nog niet hebt zou ik de customer service even mailen (of bellen).

De codes van GAME voor de Xbox 360 versie zijn ook pas vanavond rond kwart over 8 verstuurd.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Katsunami schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:18:
Dan moet je hem wel uploaden met de character editor, en (waarschijnlijk) ook nog gebruiken in het spel.
Ik had begrepen gewoon uploaden, je hoeft er niet mee te spelen en dan krijg je een mailtje met code.
Nb. Ik heb het spel nog niet :'( geen geld

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, op de Add-On pagina staat dat je de character moet uploaden met de character editor. (Mogelijk zelfs voor 3 november, heb ik ergens gelezen).

Trouwens... ik wil mijn profiel bij EA aanpassen.

Als ik naar http://profile.ea.com/ ga, dan kan ik wel inloggen, maar dan word ik direct geredirect naar http://www.ea.com/. Elke keer hierna, waarschijnlijk vanwege aanwezigheid van het inlogcookie, wordt ik per direct bij het bezoeken http://profile.ea.com/ doorgestuurd naar http://www.ea.com/.

Klikken op de link "Pas de instellingen aan" in de e-mail over de EA account werkt wel. (Dan krijg je een link naar een specifieke pagina.) Weet iemand hier meer van, en hoe ik de EA-account kan bereiken zonder die e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:47

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Ik heb vandaag ook m'n CE binnen gehad en ben nu al 1,5 uur aan het proberen te installeren. CRC fails, loopt al een topic op de community site. Het lijkt wel alsof het bij iedereen een ander bestand is, maar bij mij is het een bestand van 1.3 GB. Ook helaas al m'n "freeware" versie gedeinstalleerd en weg gegooid voor de ruimte. :( Schiet weer lekker op...

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:09:
spoiler:

Dat gevecht vond ik zelf nog wel meevallen (normal). Heb je dit ook gedaan? Want ze vertellen je daarvoor wel iets belangrijks.
spoiler:
De poort geopend en de knights naar binnen laten komen?

Had jij eigenlijk nog moeite met de troep macabari hounds die je daarvoor tegenkomt? Die moet ik nl. nog killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net heb ik het mailadres van mijn EA-account gewijzigd. Ik log dus uit, en probeer opnieuw in te loggen. Klats, redirect. Nu kom ik dus ook niet meer vanuit de mail in mijn account vanwege die redirect (en omdat de gegevens anders zijn).

Wat is dit toch voor onzin?

Bioware wordt overgenomen door EA, en prompt zijn er problemen....

edit: Het lijkt zo te horen. Via Games->Spel Registreren kom je ook op de inlogpagina, en dan word je na het inloggen doorverwezen naar een registratiepagina. Na de registratie kom je in de accountmanager tercht. Nu nog uitvinden hoe ik direct in de manager terecht kan komen.

edit2: Gevonden. Hopelijk heeft iemand er iets aan.

Ga naar www.electronicarts.nl.
Scroll geheel naar beneden.
Klik rechtsonder op "Aanmelden", en voer je adres en wachtwoord in.
Klik op het e-mailadres waarmee je nu bent ingelogd.

Damn. Die aanmelding had echt wat prominenter op de site mogen staan zeg.

Weet iemand overigens of het mogelijk is om Persona's te verwijderen in de EA-account?

[ Voor 53% gewijzigd door Katsunami op 05-11-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:49:
[...]

Dat gevecht vond ik zelf nog wel meevallen (normal). Heb je dit ook gedaan? Want ze vertellen je daarvoor wel iets belangrijks.
spoiler:
De poort geopend en de knights naar binnen laten komen?

Had jij eigenlijk nog moeite met de troep macabari hounds die je daarvoor tegenkomt? Die moet ik nl. nog killen.
Gesaved na elke groep die ik tegenkwam, toen kwam ik bij dat hondenhok, stierf, en maar weer geladen en doorgelopen xD beetje fout van me maarja :P en ik ga je tip zeker gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:07:
[...]

Gesaved na elke groep die ik tegenkwam, toen kwam ik bij dat hondenhok, stierf, en maar weer geladen en doorgelopen xD beetje fout van me maarja :P en ik ga je tip zeker gebruiken!
Haha ok dan, ik was er nu oopk maar langsgelopen, maar wil toch nog wel terug gaan. Alle XP moet vergaard worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Pff ik kom niet voorbij een stuk.

spoiler:
Zit nu bij Redcliffe, heb besloten het dorp te helpen, maar als het gevecht dan begint kom ik op 1 keer na niet eens voorbij dat eerste gevecht boven. Alle NPC's zijn dood op een gegeven moment en dan sta ik daar nog alleen met m'n party en red ik 't ook niet meer. Ik dacht, nou dan ga ik even ergens in een andere stad wat questen zodat een mage in m'n party leveld en ik die een heal spell kan laten trainen, maar als ik Redcliffe uitga wordt het hele dorp afgemaakt... en ik wil hem ook niet op easy zetten als het te moeilijk wordt want dat vind ik een beetje lame.

edit: party is lv 6-7 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Menomenomen, wat vet (CE binnen vandaag)

Was al begonnen met de complete demo, maar alles weggehaald en opnieuw begonnen.
Eerste partijtje was een oefing, nu voor vol en dit gaat hem echt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Gimbooze schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:42:
Pff ik kom niet voorbij een stuk.

spoiler:
Zit nu bij Redcliffe, heb besloten het dorp te helpen, maar als het gevecht dan begint kom ik op 1 keer na niet eens voorbij dat eerste gevecht boven. Alle NPC's zijn dood op een gegeven moment en dan sta ik daar nog alleen met m'n party en red ik 't ook niet meer. Ik dacht, nou dan ga ik even ergens in een andere stad wat questen zodat een mage in m'n party leveld en ik die een heal spell kan laten trainen, maar als ik Redcliffe uitga wordt het hele dorp afgemaakt... en ik wil hem ook niet op easy zetten als het te moeilijk wordt want dat vind ik een beetje lame.

edit: party is lv 6-7 trouwens.
spoiler:
Het beste kun je een beetje achter de knights en Ser 'nogwat' blijven staan, wachten totdat er wat van die corpses aankomen lopen, zodra het groepje knights de monsters aanvallen moet jij erin gaan met je party zodat die NPC's de 1e klappen vangen, zodra er even geen monsters zijn weer naar achteren. Met een beetje geluk leave je dan ook eventjes combat voor gratis hp/mana/stamina regen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, alle accountshizzle is gladgestreken. EA-account in het gareel en ge-update, Bioware-account bijgewerkt en gelinkt naar die van EA, alle settings op alle sites (EA, Bioware, Social) goed gezet, en wat zooi naar een ander mailadres geporteerd. Daarna maar voor de zekerheid uitgelogd en weer ingelogd.

DLC-codes voor Stone Prisoner en Blood Armor geredeemed. (Die voor Dalish Promish en Memory Band moet ik nog zien c.q. navragen bij Bol.com en EA.) Tevens heb ik maar direct wat geld overgemaakt naar mijn PayPal-rekening zodat ik Watcher's Keep kan kopen. De kleine DLC's vind ik nog niet zeer belangrijk, maar Watcher's Keep en Stone Prisoner wil ik toch wel hebben. (De Social site werkt overigens goed vandaag, in tegenstelling tot op de 3de...)

Tevens maar even de handleiding skimmend gelezen, maar het ziet er vrij "standaard" uit; feats, skills, spells, journal, inventory.. zal denk ik geen problemen opleveren na ruim 10 jaar (AD&D)-RPG's :)

Nu aan het installeren ... eindelijk, na 5 jaar wachten sinds ik voor de eerste keer van dit spel hoorde :P

Ik ben benieuwd.

[ Voor 34% gewijzigd door Katsunami op 05-11-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Net toch maar cdwow gecancelled en de deluxe versie via steam gekocht. De 'demo' verwijderd, wel savegame bewaard. Ben benieuwt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verhaal is super, maar er is echt iets niet goeds aan dit spel. Ik moet de toren Ishal en het is NIET normaal moeilijk. Zo laag in level en ik word van achter aangevallen, heb geen priester voor defense spells. Ik ben alle BG's/NWN gewend en dit slaat echt nergens op, er is gewoon geen mogelijkheid om dit op normal level te doen.

Kijk tactics komt vooral met de clerics defense spells, een mage defense spells. Maar ik zit met een fighter en een hond. Er is gewoon geen mogelijkheid om zo vroeg in levels een goede defensie op te zetten.

:(

edit: bioware forums geen mogelijkheid om daar iets te posten :(

Wat ik wil zeggen is dat als je BG/.NWN speeldse wis je aan je onderbuik ofdat je een gevecht kon winnen, maar hier is er geen mogelijkheid. Met zo weinig defence spells in het begin is het gewoon NIET mogelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Guten Tag,
unser Logistikzentrum hat den unten stehenden Artikel verschickt!
Hopelijk komt hij morgen nog binnen, maar waarschijnlijk wordt mijn geduld nog een weekendje op proef gesteld :).

Performance is a residue of good design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:38:
Het verhaal is super, maar er is echt iets niet goeds aan dit spel. Ik moet de toren Ishal en het is NIET normaal moeilijk. Zo laag in level en ik word van achter aangevallen, heb geen priester voor defense spells. Ik ben alle BG's/NWN gewend en dit slaat echt nergens op, er is gewoon geen mogelijkheid om dit op normal level te doen.

Kijk tactics komt vooral met de clerics defense spells, een mage defense spells. Maar ik zit met een fighter en een hond. Er is gewoon geen mogelijkheid om zo vroeg in levels een goede defensie op te zetten.

:(

edit: bioware forums geen mogelijkheid om daar iets te posten :(

Wat ik wil zeggen is dat als je BG/.NWN speeldse wis je aan je onderbuik ofdat je een gevecht kon winnen, maar hier is er geen mogelijkheid. Met zo weinig defence spells in het begin is het gewoon NIET mogelijk.
Welke kamer/pull loop je precies vast?

Ik vond het echt een genot om die toren op normal te doen. Leuke uitdaging, goed nadenken/opletten, en blij als het uiteindelijk gelukt is (ja, wel een paar reloads natuurlijjk, hoort erbij).
Ik had overigens warrior (moi) + hond + Allistair + random nameless mage zonder healingspells.

Lastig? Ja. Pots nodig? 100%. Onmogelijk? Nope.

Note: ik heb een jaar geleden voor de helft NWN2 gespeelt, voor de rest geen ervaring met tactical singleplayer RPGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik vond die toren nog goed meevallen terwijl ik ook niemand met healing spells had en ook op normal speel. Voorzichtig te werk gaan, niet te snel willen zijn en dan geraak je er wel. Zelfs de ogre bovenaan de toren ging bij mij van de eerste keer tegen de grond.

Dat vind ik trouwens weer enorm leuk aan Dragon Age: Ieder gevecht moet je je aandacht erbij houden aangezien iedere encounter een potentiele "game" over is. Het overkwam me al meerdere keren dat ik achteroverleunend in men bureaustoel een cutscene bekijk, waarna men party plots in combat gaat en ik aan lichtsnelheid naar voor schiet om zo snel mogelijk op die spatiebalk te rammen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick The Heazk schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:38:
[...]

Hopelijk komt hij morgen nog binnen, maar waarschijnlijk wordt mijn geduld nog een weekendje op proef gesteld :).
Hopelijk krijg je de Engelse versie :X Het zou me niets verbazen als de Duitsers het hebben vertaald, inclusief voice-overs :P

En ze doen het overigens WEER hè... de letters zijn op veel plaatsen voor mij onleesbaar op 1280x1024, of het kost zeer veel inspanning (slecht zichtvermogen). Dan gebruik ik nog een 19" TFT, een monitor met de grootst mogelijke dot-pitch ook... Ik heb dus WEER een spel dat ik op 1024x768 zit te spelen. Wat is in vredesnaam de moeite om een optie voor grotere letters in te bouwen? Neverwinter Nights 1 heeft er een gekregen, al was het maar een vergroting van 10%.

[ Voor 38% gewijzigd door Katsunami op 06-11-2009 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 01:28:
Ik vond die toren nog goed meevallen terwijl ik ook niemand met healing spells had en ook op normal speel. Voorzichtig te werk gaan, niet te snel willen zijn en dan geraak je er wel. Zelfs de ogre bovenaan de toren ging bij mij van de eerste keer tegen de grond.

Dat vind ik trouwens weer enorm leuk aan Dragon Age: Ieder gevecht moet je je aandacht erbij houden aangezien iedere encounter een potentiele "game" over is. Het overkwam me al meerdere keren dat ik achteroverleunend in men bureaustoel een cutscene bekijk, waarna men party plots in combat gaat en ik aan lichtsnelheid naar voor schiet om zo snel mogelijk op die spatiebalk te rammen :p
Ja aandacht, tactisch denken, dat heb ik wel geleerd in eerdere bioware games. Alleen het grote probleem is dat in het begin heb je simpel wijs nog geen def spells, geen cleric. Dus ik ga wel op easy spelen totdat ik een cleric heb en wat defensief kan gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, een cleric zul je niet vinden in Dragon Age ;)

Ik had trouwens ook niet zo veel moeite met de proloog, terwijl ik exact dezelfde party had.
Het spel is van begin af aan wel pittig, maar niet ondoenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Toffe game! Vind het een stuk leuker dan Drakensang. Waarom weet ik niet precies, de sfeer in de game is wat harder. Wat ik wel "jammer" vind (wat ik met meerdere games heb is (kleine spoiler over het gray warden worden)
spoiler:
dat je op één dag een dalish elf bent, dan ben je opeens een leerling gray warden en poof je bent een gray warden, gaat veel te snel en dan nog een stapje erger dezelfde avond dat je een grey warden bent word je "baas" afgemaakt en blijf je alleen over met iemand die nog maar 6 maand een warden is.
.

Vind het trouwens een stuk beter dan Mass Effect maar dat komt vast omdat ik fantasy leuker vind dan sci-fi.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK. te toren gedaan op easy, was een eitje. Wat een verschil met easy en normal :P . Ik heb nu de witch gekregen in my party met healing spells ik ga nu over op normal, en hoop dat het nu beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 01:59:
Toffe game! Vind het een stuk leuker dan Drakensang. Waarom weet ik niet precies, de sfeer in de game is wat harder. Wat ik wel "jammer" vind (wat ik met meerdere games heb is (kleine spoiler over het gray warden worden)
spoiler:
dat je op één dag een dalish elf bent, dan ben je opeens een leerling gray warden en poof je bent een gray warden, gaat veel te snel en dan nog een stapje erger dezelfde avond dat je een grey warden bent word je "baas" afgemaakt en blijf je alleen over met iemand die nog maar 6 maand een warden is.
.

Vind het trouwens een stuk beter dan Mass Effect maar dat komt vast omdat ik fantasy leuker vind dan sci-fi.
Vind beiden zijn charme hebben. Maar ik had graag wat langer bij de clan gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieternie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 19:36
Naar het schijnt is de beste volgorde voor de steden te spelen
Mage tower: hier krijg je
spoiler:
een mage healer, die het spelen 10x makkelijker maakt

elfen bos
redcliff
stad

Ik heb dit eerst op de harde manier moeten ondervinden, bij alle plaatsen moeten terugkeren wegens te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02
Katsunami schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 01:30:
[...]

Hopelijk krijg je de Engelse versie :X Het zou me niets verbazen als de Duitsers het hebben vertaald, inclusief voice-overs :P

En ze doen het overigens WEER hè... de letters zijn op veel plaatsen voor mij onleesbaar op 1280x1024, of het kost zeer veel inspanning (slecht zichtvermogen). Dan gebruik ik nog een 19" TFT, een monitor met de grootst mogelijke dot-pitch ook... Ik heb dus WEER een spel dat ik op 1024x768 zit te spelen. Wat is in vredesnaam de moeite om een optie voor grotere letters in te bouwen? Neverwinter Nights 1 heeft er een gekregen, al was het maar een vergroting van 10%.
Ik speel 1280x1024 op een 17". Prima te lezen hoor :D Hoever zit jij dan wel niet van je beeldscherm af?
Wat een gaaf spel trouwens! Mijn eerste tacticRPG op de pc :9 Hoeveel steden/plaatsen zijn er in totaal eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
nieternie schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 03:19:
Naar het schijnt is de beste volgorde voor de steden te spelen
Mage tower: hier krijg je
spoiler:
een mage healer, die het spelen 10x makkelijker maakt

elfen bos
redcliff
stad

Ik heb dit eerst op de harde manier moeten ondervinden, bij alle plaatsen moeten terugkeren wegens te moeilijk.
ik had eerst het elven bos gedaan. ging nog vrij redelijk wel reloaden natuurlijk.
Daarna de mage tower gedaan.
spoiler:
die healer is heerlijk

Nu ben ik bezig met Wardens keep ( de dlc)

daarna zie ik wel waar ik heen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:29:
Ik speel 1280x1024 op een 17". Prima te lezen hoor :D Hoever zit jij dan wel niet van je beeldscherm af?
27 centimeter, met een zichtvermogen van -10. Mijn vader kan de tekst ook gewoon prima zien (al snapt hij geen Engels). Jammer genoeg heeft niet iedereen een perfect zichtvermogen. Mijn zicht is, inclusief computerleesbril, maximaal 34%. Een indicatie: Lettertype "Lucida console", punt 10 op een 19" 1280x1024, kan ik prima lezen. Dragon Age gebruikt een kleiner lettertype; volgens mij punt 8, misschien zelfs 7 voor sommige dingen. Ik kan het wel lezen, en losse woorden zijn niet zo'n probleem. Echter, lopende tekst lezen is niet prettig. Dat is gewoon te klein. Als het lettertype naar punt 10 verhoogd zou worden, zou het een stuk beter zijn. Ik heb het hier bijvoorbeeld over de tekst in het journal, en de tekst met de conversatiekeuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik kon in die toren gewoon doen met healing potions, ik snap de nood van een healer niet helemaal.
Gewoon niet vergeten altijd zoveel mogelijk potions te kopen bij de quartermaster. Ik speel op hard.
Al zal de besparing op geld wel enigzins prettig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Weet niet of het al gepost was.
Patch 1.01 is uit voor DA:O.

Maakt o.a. het spel makkelijker op easy-normal.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Katsunami schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:01:
[...]

27 centimeter, met een zichtvermogen van -10. Mijn vader kan de tekst ook gewoon prima zien (al snapt hij geen Engels). Jammer genoeg heeft niet iedereen een perfect zichtvermogen. Mijn zicht is, inclusief computerleesbril, maximaal 34%. Een indicatie: Lettertype "Lucida console", punt 10 op een 19" 1280x1024, kan ik prima lezen. Dragon Age gebruikt een kleiner lettertype; volgens mij punt 8, misschien zelfs 7 voor sommige dingen. Ik kan het wel lezen, en losse woorden zijn niet zo'n probleem. Echter, lopende tekst lezen is niet prettig. Dat is gewoon te klein. Als het lettertype naar punt 10 verhoogd zou worden, zou het een stuk beter zijn. Ik heb het hier bijvoorbeeld over de tekst in het journal, en de tekst met de conversatiekeuzes.
Aha. Ik zit op zon 40 cm met een gezichtsvermogen van -3. Heb natuurlijk wel lenzen. Vervelend dat je het dan niet kunt zien, maar hoe doe je het dan precies? lenzen/bril + computerleesbril? (Nog nooit van gehoord trouwens :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

GekkeR schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:09:

Ik hoop dan maar dat het verschil niet te groot is op normal. Ben in korte tijd (sinds gisteravond) wel een aantal keer doodgegaan, maar stiekem zit daar juist een mooie uitdaging in. Vooral groepjes met archers erbij zijn een kluif momenteel, maar goed, dat is ook maar tot The Joining als rogue zijnde.

Het doel is voorlopig om te richten op het meesterlijke vak van ijzer schieten (aka archery), maar tot op heden betrap ik mezelf continue in melee range. Krijg je ervan als je een achterlijke trage crossbow hebt :P Maar ja, wat verwacht je ook op lvl 4? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Hmm:

- fixed potential corruption of character statistics
- fixed portrait appearance sliders when importing a character from the downloadable Character Creator
- fixed import for preset face settings from the downloadable Character Creator
made Easy difficulty easier
- slightly increased attack, defense, and damage scores for all party members at Normal difficulty
- fixed video issues when running on a very wide screen display, including ATI Eyefinity displays

Dus nog meer dan voorheen is de hard difficulty de moeilijkheid met de core rules, geen bonus en geen penalties. Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud op hard, zometeen even de CE ophalen bij Game Mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Ik lees wat geruchten dat je geen (al dan niet gratis) DLC meer kan activeren nadat je de patch geinstalleerd hebt. Iemand ervaring mee?

Reeds geactiveerde DLC zou wel blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh mooi precies op tijd. Ben net een mage begonnen omdat ik mijn Warrior k u t vond, misschien dat ik even terug ga naar mijn Warrior om te kijken of deze patch het iets beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
wtf, ik wil het helemaal niet gemakkelijker op normal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:19:
Aha. Ik zit op zon 40 cm met een gezichtsvermogen van -3. Heb natuurlijk wel lenzen. Vervelend dat je het dan niet kunt zien, maar hoe doe je het dan precies? lenzen/bril + computerleesbril? (Nog nooit van gehoord trouwens :p )
Een computerleesbril is niets speciaals. Veel mensen met normaal zicht hebben voor korte afstanden een leesbril nodig. Deze is altijd plus, zoals +2. Mijn standaard sterkte is -10, maar omdat ik dan niet op korte afstand kan zien, heb ik een leesbril nodig. Deze is -8. (Oftewel, +2 tegenover mijn gewone bril.)

Ik speel het spel nu in 1024x768. Het gaat gewoon goed, maar ik vind het jammer dat ik het niet op de scherpste resolutie kan spelen. "Vroeger" speelde ik Baldur's Gate 1 en 2 in 640x480 op een 17 inch CRT; dat was goed leesbaar en scherp. Ik vind het jammer dat ik nu, 10 jaar later, met een ietwat onscherp beeld moet zitten omdat ontwikelaars geen rekening houden met mensen met minder goed zicht.

Uiteraard kan ik een oude CRT gebruiken, maar daar heb ik eigeniljk geen zin in. Buiten het spelen van spellen zoals deze heeft een TFT voor mij gigantisch veel voordelen op hogere resoluties dan 1024x768. (Scherper beeld, rustiger, helderder dan een CRT, veel minder warmte- plaats- en stroomgebruik, bijvoorbeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Voor mensen die op normal+ spelen (en easy misschien ook wel).

Zet pauze on combat aan (staat standaard uit).
Speelt een stuk rustiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024

Nice zeg, zo snel al een kleine patch.

Tot hier toe vind ik normal best wel goed te doen. Speel een healing mage en daardoor heeft men party nog geen health poultice moeten gebruiken 8)

Eerste mini-boss (in toren) was wel pittig zonder poultices en de drang niemand te laten sterven, maar de aanhouder wint ^^

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Oh man, heb gezien dat hij gisteren verstuurd is vanuit Bart. En dat betekend dat ik de game vandaag heb en ik kan niet wachten :D

Heb net de eerste 10 minuten gezien op gamer.nl. Wat voor mij geen spoiler is want ik ga toch niet of pas heeeeeeeel laat een human spelen. Maar voor de mensen die human spelen is het dus wel een spoiler. Maar damn that made me excited! Ik ben nu alleen aan het hopen dat ik vanavond niet vergeet naar bed te gaan. Ma goed, eerst maar eens een paar origin stories doen, vooral mijn elf mage, dalish elf ranger en city elf warrior (ja ik speel graag met elfs, maar niet die gare blood elves in wow). En misschien ook maar me dwarf commoner assasin. Als ik dat gedaan heb zal ik vast een goed idee hebben van het combat systeem om daarna de game met me mage verder te spelen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56

De instelling auto-pause on entering combat voorkomt hartaanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
Auspex schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:49:
[...]

Nice zeg, zo snel al een kleine patch.
Er zijn volgens de bioware forums blijkbaar wel enige problemen mee (game start niet meer etc).

Ik wacht zelf nog maar even met het installeren van deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Hmm, ok, heb het spel via Steam gekocht en die doet nrml wel auto-updates, dus hopen maar dat er dan geen problemen zijn.

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 11:44
siknu schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:56:
[...]

De instelling auto-pause on entering combat voorkomt hartaanvallen.
Maar zorgt er ook voor dat je minder scherp wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag ik vragen hoe je deze pagina via de site kunt vinden?

Overigns, als je gaat downloaden, wordt er aangegeven dat deze patch versie 1.01a is. Is dit altijd al zo geweest, of is het al een nog nieuwere patch dan 1.01?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Toevallig een dagje thuis aan het werken dus net ook de CE van Bart Smit van de postbode aan kunnen nemen. Moet zeggen dat de verpakking goed was (dat is bij Bart Smit wel eens anders).
Moet ook meteen zeggen dat het als CE toch wel erg matig afsteekt tegenover de CE van Baldur's Gate II om maar wat te noemen.
Geeft verder niet echt want ik ga me vast vermaken met het spel maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Voor de mensen die al wat meer gespeeld hebben: Zijn de claims waar dat 1 playthrough ongeveer 60 uur zal duren? Zoniet hoeveel denk je nodig te hebben om het 1 maal uit te spelen? (Geen speedrun en geen 100% of zo, gewoon normaal spelen en sidequests doen.)

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

De enige claim die ik heb gezien is van een reviewer met ongeveer 80 uur.
Verschillende mensen heb ik al wel op 40 uur gezien , dus dat zit er zoiezo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

GekkeR schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:40:
De enige claim die ik heb gezien is van een reviewer met ongeveer 80 uur.
Verschillende mensen heb ik al wel op 40 uur gezien , dus dat zit er zoiezo in.
Dat klink al goed qua bang-for-buck... Tenzij de game zelf natuurlijk tergend traag speelt :s

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ben inmiddels level 12 geworden met mijn warrior/beserker. Redelijk goede gear opgepikt en nu wordt het toch weer een stuk makkelijker. Heb van Morrigon (als ik het goed spel) een healer/dmg/cc caster gemaakt. Werkt prima. Dat is wel mooi dat een mage goed en effectief meerdere rollen kan vervullen. Op wat hoger level komen er veel nieuwe skills beschikbaar, en met het pauze gebeuren is je "micro" natuurlijk godlike. Het is behoorlijk makkelijk geworden op normal. In het begin was het erg moeilijk, me warrior leek maar niks te kunnen. Daar begint nu verandering in te komen ;)

Alleen mijn roque (vrouwlijke boogschuttertje) zuigt toch wel donkey balls. Weinig damage, alleen handig voor haar armor verlagende atacks. Maar wel noodzakelijk ivm met de vele locked chest die tegen komt.

20 uur gespeeld, 17% completed :D

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:48:Het is behoorlijk makkelijk geworden op normal. In het begin was het erg moeilijk, me warrior leek maar niks te kunnen. Daar begint nu verandering in te komen ;)
Ik ben niet eens verbaasd. Dit was bji Baldur's Gate 1 en 2 ook het geval. (Zeker bij 1, als je een mage bent met 4 of 6 hitpoints. Eén goed geplaatste pijl en je licht gaat uit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
ik heb een probleempje ....

bij het opstarten komt er links boven in het beeld "PhysX + CPU" te staan in een soort van OSD/overlay achtig lettertype (het soort wat bijv fraps gebruikt om je fps te tonen), best groot en best storend :(

ik heb:
physx drivers verwijdersd/herinstalleerd, etc.
de nieuwste beta drivers geprobeerd
rivatuner doorgespit en uiteindelijk verwijders
me suf gegoogeld
ander spellen hebben dit probleem niet (WoW bijvoorbeeld)

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Net de CE bij Game Mania opgehaald. Blijkt dat het niets bijzonders was dat ze in Nederland toch een CE hadden, omdat de spullen uit Belgie komen hebben ze vaker dit soort situaties. Mooi om te weten.

Geen spijt van dat ik de CE gehaald heb. Maar valt wel een klein beetje tegen, de 'metalen' case is voor de helft plastic. Cloth map is mooi, maar wel nu al erg rafelig. Verder alleen een extra bonus dvd, had wel iets meer mogen zijn voor die prijs, bijvoorbeeld een dikkere manual.

Totale booty aan DLC:

- Stone prisoner
- Blood Dragon Armor
- Bergen's Honor
- Final Reason
- Grimoire of the Frozen Wastes
- Memoryband
- Dalish Promise Ring

Leuk pakketje zo. Aan de andere kant, ik word echt *helemaal* gestoord van al die verschillende codes die op verschillende manieren ingevuld moeten worden. En natuurlijk een serial. En dan weet ik nog steeds niet hoe mijn EA account 'Bioware "Social" Account' en mijn normale Bioware account zich tot elkaar verhouden. Grrrr.

- Iemand die weet wat ik met dvd 2 moet? Ik heb namelijk maar 1/3 nodig gehad om te installeren, en er is een bonus dvd, maar die laatste dvd dan?

- Oh leuk, de betaalde DLC wordt verkocht met credit punten die je moet kopen... Een misselijkmakende manier om mensen te doen misleiden hoeveel geld er betaald wordt. Hopelijk wordt dit nog een keer verboden. Voorlopig maar gewoon boycotten die hap.

[ Voor 16% gewijzigd door uqrax op 06-11-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

uqrax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:30:
Net de CE bij Game Mania opgehaald. Blijkt dat het niets bijzonders was dat ze in Nederland toch een CE hadden, omdat de spullen uit Belgie komen hebben ze vaker dit soort situaties. Mooi om te weten.

Geen spijt van dat ik de CE gehaald heb. Maar valt wel een klein beetje tegen, de 'metalen' case is voor de helft plastic. Cloth map is mooi, maar wel nu al erg rafelig. Verder alleen een extra bonus dvd, had wel iets meer mogen zijn voor die prijs, bijvoorbeeld een dikkere manual.

Totale booty aan DLC:

- Stone prisoner
- Blood Dragon Armor
- Bergen's Honor
- Final Reason
- Grimoire of the Frozen Wastes
- Memoryband
- Dalish Promise Ring

Leuk pakketje zo. Aan de andere kant, ik word echt *helemaal* gestoord van al die verschillende codes die op verschillende manieren ingevuld moeten worden. En natuurlijk een serial. En dan weet ik nog steeds niet hoe mijn EA account 'Bioware "Social" Account' en mijn normale Bioware account zich tot elkaar verhouden. Grrrr.

- Iemand die weet wat ik met dvd 2 moet? Ik heb namelijk maar 1/3 nodig gehad om te installeren, en er is een bonus dvd, maar die laatste dvd dan?
Kan iemand die de Bart Smit versie van het spel heeft listen welke DLC ze hebben gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf heb ik de standaard editie, en daar zit ook een DVD2 bij, die bij de installatie niet wordt gebruikt. Die 2de DVD start ook niet op als er op Autorun.exe wordt gedubbelklikt. Wat moet/kan ik met die CD/DVD doen en wat staat erop?

Betreffende Bioware- en EA-account: Als je geen EA-account had, dan wordt de account die je maakt op de social site je EA-account. (Of beter, andersom. De social site maakt een EA-account, die je dan gaat gebruiken op de site en in het spel, als je DLC wilt kunnen gebruiken.)

De account die je eventueel al had op de fora van Bioware blijft gewoon los bestaan. Hij kan wel als basis voor de EA-account worden gebruikt, die dan zoveel mogelijk instellingen zal kopiëren. Je kunt je Bioware-account via forums.bioware.com -> My Account -> EA Master account aan de EA-account koppelen. Als je dan inlogt met de Bioware-account op de fora, dan wordt automatisch je EA-login gebruikt. De Bioware-account kun je niet gebruiken in Dragon Age.
- Oh leuk, de betaalde DLC wordt verkocht met credit punten die je moet kopen... Een misselijkmakende manier om mensen te doen misleiden hoeveel geld er betaald wordt.
Op de pagina waar je Points kunt kopen op de social site kun je gewoon zien wat het kost; 560 punten kost 6.51 euro. Watcher's Keep kost dus 6.51 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door Katsunami op 06-11-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Katsunami schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:41:
Zelf heb ik de standaard editie, en daar zit ook een DVD2 bij, die bij de installatie niet wordt gebruikt. Die 2de DVD start ook niet op als er op Autorun.exe wordt gedubbelklikt. Wat moet/kan ik met die CD/DVD doen en wat staat erop?

Betreffende Bioware- en EA-account: Als je geen EA-account had, dan wordt de account die je maakt op de social site je EA-account. (Of beter, andersom. De social site maakt een EA-account, die je dan gaat gebruiken op de site en in het spel, als je DLC wilt kunnen gebruiken.)

De account die je eventueel al had op de fora van Bioware blijft gewoon los bestaan. Hij kan wel als basis voor de EA-account worden gebruikt, die dan zoveel mogelijk instellingen zal kopiëren. Je kunt je Bioware-account via forums.bioware.com -> My Account -> EA Master account aan de EA-account koppelen. Als je dan inlogt met de Bioware-account op de fora, dan wordt automatisch je EA-login gebruikt. De Bioware-account kun je niet gebruiken in Dragon Age.
Bedankt, weer wat geleerd :P Mysterieuze dvd2 dan. Een spel dat 15,1 GB inneemt zou de inhoud van een tweede dvd gewoon erbij kunnen zetten, wat is zo'n 4GB erbij?

Heeft trouwens een half uur geduurd, maar het spel is eindelijk geinstalleerd, DLC en al. Halverwege vergeten welke codes ik nog niet had ingevuld, kon weer opnieuw beginnen 8)7

[...]

Op de pagina waar je Points kunt kopen op de social site kun je gewoon zien wat het kost; 560 punten kost 6.51 euro. Watcher's Keep kost dus 6.51 euro.
Ja, zou nog mooier worden als je helemaal niet wist hoeveel je betaalt :P Mijn klacht is dat ze dit zo onduidelijk mogelijk maken door je niet met echt geld te laten betalen, en dan ook nog eens met een andere valuta te laten betalen om de waarde nog verder te laten vervagen (niet 1 punt = 1 euro(cent)). Iets wat je ziet in bijvoorbeeld casino's of de Amsterdam Arena. Er is totaal geen reden om de het leven van klant op deze manier zuur te maken, behalve dan natuurlijk dat mensen meer kopen, wat is namelijk nou 560 EA Credit Points© waard?

Je zou bijna denken dat het om monopoly geld gaat. Oh ja, da's de bedoeling.

[ Voor 24% gewijzigd door uqrax op 06-11-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nice, de CE is afgeleverd. Ben erg benieuwd naar de items en DLC, kon het niet laten om ook Warden's Keep meteen maar aan te schaffen :) Net klaar met alle codes, nu weer lekker verder met m'n mage.

Zit nog even te twijfelen over de patch, heb 'm maar alvast binnengehaald, ik zie wel of ik die installeer.

Edit: meteen de char creator nog maar even geprobeerd en na het uploaden van de char en het starten van Dragon Age werd er nog een ring toegevoegd, The Lucky Stone.

[ Voor 21% gewijzigd door KneoK op 06-11-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Rynji schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:32:
[...]

spoiler:
Het beste kun je een beetje achter de knights en Ser 'nogwat' blijven staan, wachten totdat er wat van die corpses aankomen lopen, zodra het groepje knights de monsters aanvallen moet jij erin gaan met je party zodat die NPC's de 1e klappen vangen, zodra er even geen monsters zijn weer naar achteren. Met een beetje geluk leave je dan ook eventjes combat voor gratis hp/mana/stamina regen :)
't Probleem is nou juist dat die knights op een gegeven moment allemaal dood zijn, waardoor ik dus alleen met m'n party sta en het totaal niet meer red.
spoiler:
Maar ik ga even alles opnieuw doen vanaf het moment dat ik Redcliffe in kwam, volgens mij kan je die militia en knights wat sterker krijgen als je de juiste keuzes maakt voorafgaand aan het gevecht zelf. Begin ik wel weer opnieuw vanaf Lothering en ga dan eerst een ander stuk van de mainquest proberen.

Edit: Ben er achter gekomen waarom het de eerste keer makkelijker was in Redcliffe:
spoiler:
Als je blessing in de chantry vraagt sta je tegen veel minder zombies tegelijk te vechten waardoor het een stuk makkelijker is. Heb de smith ook beloofd naar z'n dochter te zoeken waardoor die de gear van de militia wilt maken, dus het gevecht beneden zal ook wel een stuk makkelijker zijn nu.

[ Voor 16% gewijzigd door bcd87 op 06-11-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ben ook net begonnen met dit spel en ik vindt het erg cool. Alleen had ik nog niet echt door dat het een strategy-RPG was. Daar houd ik zelf niet zo van maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg enthausiast ben.

Even een vraagje over de system specs... zijn deze gewoon aan de brute kant of ben ik niet meer van deze tijd?
Ik beschik over een intel Duo E8400 (3.0 ghz), 4gb en een Ati HD-4870 (1gb GDDR5) en ik ben uiteraard gaan proberen deze game op 1900x1080 te spelen met alles op max. Dat wou helaas niet, waar ik ook neit zo gek van op keek. het aanpassen van de opties had echter geen enkel effect (textures op low, AA off, etc) nog steeds op 190x1080. Toen ik ook de resolute ging veranderen had het wel wat effect maar niet veel, nog steeds schokkerig met framedrops. Toen heb ik nog eens Direct-X en nieuwe ATI drivers geinstalleerd. Nu gaat het beter maar nog niet optimaal lijkt me. Iemand suggesties of is mijn PC alweer stone-age-material?
Leuke avatar heb je, speel je nog steeds supspace/continuum? Zo ja wat is je ingame nick? Ik speel al sinds 1997, beste MMO ever als je het mij vraagt! ;)

[ Voor 86% gewijzigd door FloydRaalte op 06-11-2009 13:07 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

DVD 2 is voor de andere talen, de teksten, spraak en dergelijke. Teminste dat vermoeden had ik na het opentrekken van een paar mapjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Als je een nieuw account aanmaakt op social.bioware.com, wordt aan de hand van dat account ook een nieuw account op de Bioware fora aangemaakt. Standaard is dan nog niet het EA master account gekoppeld overigens. Dus in principe heb je na het aanmaken van een EA account zelfs twéé accounts op de Bioware forums als je ooit al eens een account daar had aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
uqrax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:46:
[...]
Bedankt, weer wat geleerd :P Mysterieuze dvd2 dan. Een spel dat 15,1 GB inneemt zou de inhoud van een tweede dvd gewoon erbij kunnen zetten, wat is zo'n 4GB erbij?
De tweede dvd bevat de extra talen. Wanneer je bij de installatie voor een andere taal kiest zal ook de tweede dvd gevraagd worden.

De nieuwe penny-arcade strip is trouwens een erg leuke. Ik moest toch ook even fronsen toen ik de npc tegenkwam. Steek hem er dan gewoon niet in en laat hem pas zien wanneer de dlc is aangekocht zou ik denken.

Minimum 60 uur zal ik zeker wel aangeraken bij de eerste playtrough. Mijn laatste (j)rpg was Tales of Vesperia en daar heb ik 140 uur op de teller staan. DA voelt nog een flink stuk epischer aan dan ToV, dus dat zal wel snor zitten ook :)

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 06-11-2009 13:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

GekkeR schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:35:
[...]

Kan iemand die de Bart Smit versie van het spel heeft listen welke DLC ze hebben gekregen ?
Ik heb hem van E-plaza wat gewoon dezelfde holding is als Bart Smit. DLC is precies hetzelfde als de quote die je aanhaalt. Zie ook geen reden waarom de belgische variant andere DLC zou krijgen dan de nederlandse ;)

Viel me trouwens reuze mee: ik verwachte dat ik 60 euro moest gaan betalen voor de CE, maar het was maar 50 euro. Laat dat nu ook dezelfde prijs zijn als de reguliere versie..

Hoewel ik de CE mooi vind (altijd beter dan een standaard dvd hoesje zeg ik maar) was het wel een tegenvaller dat het geen volledige tin case is (wat hierboven ook al werd aangegeven). Dat en dat er een sleeve omheen zit terwijl ik dacht dat de CE daadwerkelijke andere boxart had. Helaas niet dus, de extra art zit op de sleeve en is voor een deel transparant. Haal je dat er achter af dan heb je bijna dezelfde boxart als de reguliere versie. Overigens boeit het me weinig, het was alleen anders dan ik had verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHeff schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:03:
DVD 2 is voor de andere talen, de teksten, spraak en dergelijke. Teminste dat vermoeden had ik na het opentrekken van een paar mapjes :P
Klopt helemaal. Ik geloof zelfs dat je het ook in het duits gesproken kan krijgen. Hetzelfde was bij Mass Effect, daar zat ook een 2e DVD bij die je nooit gebruikt omdat ook daar DE/FR/SP/whatever talen op stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Last DVD should be non-english language files - i.e. if you for instance install the German version you need the second DVD since the German language files are on there.

But actually the delivery in Germany was postphoned slightly since that DVD was broken - so I am not sure if it works with the ones sold here in the Netherlands.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Cleetje schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:13:
[...]

Ik heb hem van E-plaza wat gewoon dezelfde holding is als Bart Smit. DLC is precies hetzelfde als de quote die je aanhaalt. Zie ook geen reden waarom de belgische variant andere DLC zou krijgen dan de nederlandse ;)

Viel me trouwens reuze mee: ik verwachte dat ik 60 euro moest gaan betalen voor de CE, maar het was maar 50 euro. Laat dat nu ook dezelfde prijs zijn als de reguliere versie..

Hoewel ik de CE mooi vind (altijd beter dan een standaard dvd hoesje zeg ik maar) was het wel een tegenvaller dat het geen volledige tin case is (wat hierboven ook al werd aangegeven). Dat en dat er een sleeve omheen zit terwijl ik dacht dat de CE daadwerkelijke andere boxart had. Helaas niet dus, de extra art zit op de sleeve en is voor een deel transparant. Haal je dat er achter af dan heb je bijna dezelfde boxart als de reguliere versie. Overigens boeit het me weinig, het was alleen anders dan ik had verwacht ;)
Omdat o.a. de Memory Band pre-order DLC is.
En bij bart smit kon je niet pre-orderen.

Kan natuurlijk zo zijn dat ze alle CE's als pre-order zien , maar daarom de vraag iig :)

[ Voor 3% gewijzigd door GekkeR op 06-11-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:56:
[...]

't Probleem is nou juist dat die knights op een gegeven moment allemaal dood zijn, waardoor ik dus alleen met m'n party sta en het totaal niet meer red.
spoiler:
Maar ik ga even alles opnieuw doen vanaf het moment dat ik Redcliffe in kwam, volgens mij kan je die militia en knights wat sterker krijgen als je de juiste keuzes maakt voorafgaand aan het gevecht zelf. Begin ik wel weer opnieuw vanaf Lothering en ga dan eerst een ander stuk van de mainquest proberen.
Je kan inderdaad nog wat meer hulp verkrijgen, van o.a. dorpsgenoten. Hieronder degende wat ik heb gedaan.
spoiler:
Thugs met 1 named dwarf, die staan dan in het dorpscentrum.
Ranger uit de tavern, staat bij de knights.
Olie wat de knights kunnen gebruiken.
Gratis bier wat het moraal verhoogt.
Meer? Geen idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Ik zie trouwens nog geen spoor van een extra item dat ik zou krijgen na het gebruik van de Character Creator. Weet iemand hoe het daarmee zit? Zodra deze uit was heb ik wat charactertjes geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

50 hours and 40% of the story completed later and I finally finished the game. Epic ending.
Indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Misschien is het in dit topic al vermeld, maar is het beter eerst de boeken te lezen vooraleer te beginnen aan het spel? Ik heb de boeken samen met het spel besteld en die komen normaal maandag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:59:
Ben ook net begonnen met dit spel en ik vindt het erg cool. Alleen had ik nog niet echt door dat het een strategy-RPG was. Daar houd ik zelf niet zo van maar ik moet zeggen dat ik toch wel erg enthausiast ben.

Even een vraagje over de system specs... zijn deze gewoon aan de brute kant of ben ik niet meer van deze tijd?
Ik beschik over een intel Duo E8400 (3.0 ghz), 4gb en een Ati HD-4870 (1gb GDDR5) en ik ben uiteraard gaan proberen deze game op 1900x1080 te spelen met alles op max. Dat wou helaas niet, waar ik ook neit zo gek van op keek. het aanpassen van de opties had echter geen enkel effect (textures op low, AA off, etc) nog steeds op 190x1080. Toen ik ook de resolute ging veranderen had het wel wat effect maar niet veel, nog steeds schokkerig met framedrops. Toen heb ik nog eens Direct-X en nieuwe ATI drivers geinstalleerd. Nu gaat het beter maar nog niet optimaal lijkt me. Iemand suggesties of is mijn PC alweer stone-age-material?

[...]

Leuke avatar heb je, speel je nog steeds supspace/continuum? Zo ja wat is je ingame nick? Ik speel al sinds 1997, beste MMO ever als je het mij vraagt! ;)
Hier met dezelfde specs en een HD4850 en op 1680*1050 alles high, geen AA speelt het gewoon goed. FPS kan ik nu even niet geven, maar voor mij speelt het gewoon vloeiend en totaal niet schokkerig. Misschien een enkele frame-drop maar dat kan ik me niet echt herinneren. Ook nieuwste ATI drivers en DirectX. Windows 7 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlasZ schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:22:
Misschien is het in dit topic al vermeld, maar is het beter eerst de boeken te lezen vooraleer te beginnen aan het spel? Ik heb de boeken samen met het spel besteld en die komen normaal maandag binnen.
Ik heb zelf het 1e boek bijna uit en tot nu toe zou het niet zoveel uitmaken. Misschien dat er in de laatste 3 hoofdstukken nog iets belangrijks gebeurd wat in het spel goed naar voren komt maar dat denk ik niet. Je komt af en toe een naam tegen in het spel die ook uit het boek komt, dan is het wel leuk als je er wat meer vanaf weet. Maar echt cruciaal, nee zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

GekkeR schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:17:
[...]

Omdat o.a. de Memory Band pre-order DLC is.
En bij bart smit kon je niet pre-orderen.

Kan natuurlijk zo zijn dat ze alle CE's als pre-order zien , maar daarom de vraag iig :)
Goed, ik geef het toe, ik heb daar net overheen zitten lezen. Sterker nog, ik heb niet eens bekeken of ik de Memory Band heb gekregen. De DLC van Bergen's Honor bevatte nl meerdere items. Ik heb iig geen aparte code gekregen voor de Memory Band alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Cleetje schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:37:
[...]

Goed, ik geef het toe, ik heb daar net overheen zitten lezen. Sterker nog, ik heb niet eens bekeken of ik de Memory Band heb gekregen. De DLC van Bergen's Honor bevatte nl meerdere items. Ik heb iig geen aparte code gekregen voor de Memory Band alleen.
Bij Game Mania was het formulier voor de Memoryband en Dalish Promise Ring een uitgeprint A4'tje dat de verkoper mij overhandigde. Dus geen onderdeel van het pakket, op het A4'tje staat zelfs een logotje van Game Mania. Ik dacht in eerste instantie dat de verkoper er een reclamefoldertje bij stopte :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Mmm, het lukt me niet om mijn blood armor te redeemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Awsom schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:48:
Mmm, het lukt me niet om mijn blood armor te redeemen :(
Je kunt zien welke content al geactiveerd is ingame, voor het geval je net als ik de tel krijt bent geraakt :P Er schijnen problemen te zijn met activeren van DLC na installatie van de patch. Heb je 1.01a geinstalleerd voordat je je DLC begon te claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
uqrax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:53:
[...]

Je kunt zien welke content al geactiveerd is ingame, voor het geval je net als ik de tel krijt bent geraakt :P Er schijnen problemen te zijn met activeren van DLC na installatie van de patch. Heb je 1.01a geinstalleerd voordat je je DLC begon te claimen?
Ik zei niks :9, ik heb nu 5DLC's, waaronder blood armour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Geen memory band dus , jammer.
Daar ging mijn 1%xp en skill point boohoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Hmm, ik heb wel een memory band, kreeg hem meteen mee vanaf de tutorial. Blood Dragon armor en andere ringetje ook, maar... Als ik over de memory band hover is het een normale ring die niets doet/kan ("ring"). Beetje slordig. Bij de Dalish promise ring staat precies wat ik ermee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij mij blijft The Stone Prisoner op 0% downloaded staan omdat deze versie 1.0 nodig heeft. Maar dat is gewoon de game versie?
Alle andere DLC is wel geinstalleerd.

Iemand een idee hoe je dit kunt oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
uqrax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:00:
Hmm, ik heb wel een memory band, kreeg hem meteen mee vanaf de tutorial. Blood Dragon armor en andere ringetje ook, maar... Als ik over de memory band hover is het een normale ring die niets doet/kan ("ring"). Beetje slordig. Bij de Dalish promise ring staat precies wat ik ermee kan.
Is een bekende bug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
FloydRaalte schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:59:

Ik speel op dezelfde settings, alles max en AA uit, bij mij voorlopig nog geen gestotter, alles draait prima. Is wel 1680x1050.

Specs:
E8500
Ati 3870x2 (drivers zijn zo'n 5 maanden oud, schat ik)
6GB ram
Alles verder stock, Vista x64.

Heb het idee dat het bij jou schokkeriger draait dan zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

uqrax schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:19:
Ik zie trouwens nog geen spoor van een extra item dat ik zou krijgen na het gebruik van de Character Creator. Weet iemand hoe het daarmee zit? Zodra deze uit was heb ik wat charactertjes geupload.
Ik heb vaminddag de char creator gedownload, gestart en ingelogd met m'n account en 1 char geüpload en direct na starten van Dragon Age begon de download voor de extra ring The Lucky Stone die je ervoor krijgt, zat ook meteen in m'n inventory. Misschien nog een char maken en uploaden ?

Wat een geklooi met die patch trouwens zeg, als ik het zo lees. Ben blij dat ik de patch nog niet gedraaid heb, heb in ieder geval alle DLC binnen kunnen halen.

[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 06-11-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Nou zie hier de "o zo geweldige" cloth map.

Wat een prulding zeg

Bij meer mensen zo? Ruikt nog naar ongedroogde verf ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
ik heb van game.co.uk een aantal Pre-order item codes gekregen, die ik dan op Xbox Live zou moeten redeemen.. maar Xbox Live herkend ze niet als geldige codes.. :(

vanmiddag als ik thuis kom dus maar eens mailen met ze.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.