6 uur vind ik wel erg veel, wat mij bijstaat was dat enkele uren was beloofd. Zo'n 3 uur naar mijn idee. Deed iets van 2 uur over Human noble intro, dus wel redelijk ok.^^0nMe schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:40:
Ik heb vandaag naast Human Noble en Magi weer eens 2 background stories erbij gedaan (City Elf en Dwarf Commoner). Op zich waren beiden wel interessant van opzet, maar over het algemeen viel mij 1 ding op: Er was dacht ik beloofd dat de background stories per stuk gemiddeld zo'n 6 uur aan gameplay zou opleveren. Alleen mijn game met de Magi kwam daar een beetje in de buurt met 3 uur 40 min op de klok, de rest duurde maar zo'n 1,5 uur voor de koek op was.
Hierbij heb ik nagenoeg elke kamer en hoekje van de map verkend en met iedereen gesproken. Er zaten trouwens erg leuke sketches van naamloze NPC's tussen, vooral bij de Magi. Andere mensen die dit ook gemerkt hebben? Het zou trouwens ook kunnen dat ik door bepaalde keuzes een leukere/langere route heb gemist, want ik ben bijvoorbeeld een keer ergens wat rattengif en brandy tegengekomen waar ik uiteindelijk helaas geen gebruik heb kunnen maken (als het uberhaupt mogelijk was).
Ohja, misschien goed te melden:
Met de character creation had ik problemen om dit te draaien op mijn pc (2x HD4870, 3.8Ghz, 4gigram), de videokaarten draaiden als een gek (vergelijkbaar met opstijgende vliegtuigen).
Maar het spel zelf draait ontzettend soepel op hoogste settings, zonder dat de videokaarten flippen, dus dat is weer erg fijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:51 ]