[Multi] Dragon Age: Origins Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 110.389 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:34
Conquerer schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:24:
16 uurtjes? Dat is wel erg snel, dan heb je echt alles genegeerd behalve de belangrijkste quests?
Ik heb het spel nu voor de eerste keer uitgespeeld als male human warrior en heb er bijna 50 uur over gedaan. Ik ben nu weer opnieuw begonnen met een female elf mage.
Hehe is heb hem bijna uitgespeelt met mijn warrior en ben ook al opniew begonnen met een een female elf mage. Wat ik wel vaag vond is dat al mijn screenshots (op 1 na) van mijn eerste character opeens allemaal verdwenen zijn? Iemand anders dit gehad?

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
snakeye schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:37:
[...]

Hehe is heb hem bijna uitgespeelt met mijn warrior en ben ook al opniew begonnen met een een female elf mage. Wat ik wel vaag vond is dat al mijn screenshots (op 1 na) van mijn eerste character opeens allemaal verdwenen zijn? Iemand anders dit gehad?
Je screenshots zijn ingame weg of op je online profiel op de website?

Als het ingame is, dan heb ik dat ook eens gehad, mr dag later stonden die trug.

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

2e playthrough begonnen, gaat stuk rapper nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 251710 schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:26:
Heb zelf in één van mijn games Allistar volledig shield talents veel stam en dexternity gegeven.
Daarnaast de beste armor Tier 7 die ik kon vinden.
en dat tanked wel lekker bij bosses, kun je rustig alle adds afmaken terwijl je tank probleemloos overeind blijft.

De rest van mijn party bestaand uit (ik healing mage) Morrigrim en wynne met veel healing talents.
dan de tactics goed afgesteld met bijv healing pots op 25%.

ben letterlijk door het spel heen gewandeld, alleen het gevecht
spoiler:
op het laatst als je die Queen aan het redden ben. heb toen gekozen voor de aanval en moest alles uit de kast trekken hehe

verder was die party compleet overpowerd.
Kun je daar iets anders doen dan kiezen voor de aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-04-2023
Ja dus ;)

Er zijn meer uitkomsten van de conversatie dan een gevecht.

[ Voor 77% gewijzigd door Holger op 30-11-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holger schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:56:
Ja dus ;)

Er zijn meer uitkomsten van de conversatie dan een gevecht.
eh????
spoiler:
Ik heb de eerste keer voor eh STERF HOND gekozen. Met als gevolg gevecht
De 2de keer heb ik gekozen voor hooo rustig ik ben het maar, ben de prinses aan het redden, kijk maar.
waarop de prinses antwoord: FU haiewannuh sterf!

Ik heb zelfs sneaky geprobeerd om via de 2 kelder ingangen via een andere exit te vertrekken, maar dat mocht niet.

P.s. Mods:
auto loot mod
75% ipv 25% sellback to merchants
Respec mod
expanded inventory

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 30-11-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 18:08
lol die merchant mod is wel lame zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loona35 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:46:
lol die merchant mod is wel lame zeg :)
ik zit nu op men derde playthrough. Kan nu eindelijk per main sub quest een dure staf oid halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:28:
[...]

eh????
spoiler:
De 2de keer heb ik gekozen voor hooo rustig ik ben het maar, ben de prinses aan het redden, kijk maar.
spoiler:
Je kan ook kiezen om jezelf direct over te geven. Je hebt 3 keuzes eigenlijk. Vechten en winnen, overgeven of vechten en verliezen. De laatste twee komen op hetzelfde uit, de eerste weet ik niet aangezien dat me niet gelukt was.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
[...]

eh????
spoiler:
Dat je 2 opties in de conversatie heb gekozen betekend niet dat de andere opties geen andere uitkomst bieden.

Iets met je signature en luie mensen :P

edit: Persoon boven mij heb alles alweer verklapt.. veel leuker om er zelf achter te komen.

Merchant mod is idd erg lame, leuke van de game is dat je MOET kiezen tussen items, ipv alles te kopen wat er is. Moeilijke keuzes maken is leuk, alles hebben went snel, en wordt de game alleen maar saai van.

Respec mod is wel erg leuk, dan kun je lekker experimenteren met allerlei setups en spell-combos.
Voor mijn inventory heb ik nu een chest bij mijn kamp waar ik alle zooi ingooi, scheelt heel veel ruimte ;)

Ingame geld verdienen schijnt ook te kunnen door de beste potions te maken, daar zou winst te halen zijn.

[ Voor 94% gewijzigd door Holger op 30-11-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holger schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:51:
Dat je 2 opties in de conversatie heb gekozen betekend niet dat de andere opties geen andere uitkomst bieden.

Iets met je signature en luie mensen :P
Ik heb echt mega lang vast gezeten op dat punt. Vooral de eerste keer, maar de 2de keer was dat gevecht ook pittig. Zo vaak gereload.
spoiler:
Het was nog niet eens in me opgekomen om mezelf over te geven. :D Ik dacht dat als je die koos dat je auto game-over was.
Tunnel visie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Holger schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:51:
[...]
edit: Persoon boven mij heb alles alweer verklapt.. veel leuker om er zelf achter te komen.
Daarom staat het in spoiler tags, je hoeft het dus niet te lezen als je niet wilt.
Anoniem: 155599 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:55:
[...]

Ik heb echt mega lang vast gezeten op dat punt. Vooral de eerste keer, maar de 2de keer was dat gevecht ook pittig. Zo vaak gereload.
spoiler:
Het was nog niet eens in me opgekomen om mezelf over te geven. :D Ik dacht dat als je die koos dat je auto game-over was.
Tunnel visie :)
spoiler:
Je kan ook gewoon vechten en als je verliest is het niet game over, maar zeker vaak al gereload voor je dat menu kreeg?

[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 30-11-2009 13:59 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:58:
[...]

Daarom staat het in spoiler tags, je hoeft het dus niet te lezen als je niet wilt.

[...]

spoiler:
Je kan ook gewoon vechten en als je verliest is het niet game over, maar zeker vaak al gereload voor je dat menu kreeg?
spoiler:
haha no shit? Nee idd, als het er slecht uitziet dan reload ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Ik was ook erg koppig, en wilde dat gevecht idd ook winnen.
Uiteindelijk alleen dat vrouwke gepulled en haar om het hoekje afgeslacht, toen was de rest makkelijk te doen.
Maar die kamer binnenstormen en overleven is me tot op heden nog niet gelukt, ook al tijdje niet meer geprobeerd.

Bij zulke conversaties ben ik altijd nieuwsgierig wat alle uitkomsten zijn, dus probeer meestal verschillende opties om daar achter te komen. Daarnaast spel ik nu met de dexterity mod, die archers een stuk gevaarlijker maakt, dus denk niet dat een direct aanval nu overleefbaar is, helemaal omdat ik op nightmare speel.

o.a. erg gelachen met de bandits bij lotharingen als je binnenkomt..
spoiler:
Je kan ze eerst vragen om een donatie, die je dan krijgt en kan doorlopen, waarna je hem wederom kan aanspreken, en hem dan aanvalt, als hij dan bijna dood is, kun je 150 silver vragen voor zijn leven, en dan toch helaas pindakaas hem afmaken, waarna je hem dan ook nog kan looten.

[ Voor 9% gewijzigd door Holger op 30-11-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:02:
[...]

spoiler:
haha no shit? Nee idd, als het er slecht uitziet dan reload ik.
spoiler:
Yes shit, stond er zelf ook van te kijken. Had na een tijdje wel door dat het gevecht zo moeilijk was dat het leek alsof je dus eigenlijk moest verliezen. Dat een keer geprobeerd en voila. Naar mijn mening is verliezen ook de 'leukste' keuze omdat je dan wat extra content krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Ohja nog een tip, met die respec mod, kun je nu makkelijker een party samenstellen, stel je wilt Sten meenemen, maar hebt een tank nodig, dan kun je hem gewoon shield/board skills geven.
Zo heb ik Leliana nu omgebouwd tot dual-wield powerhouse, ben uberhaupt fan van dualwield rogue, beste melee keuze in de game naar mijn idee, duelist/assasin + dual wild skills is gewoon ziekelijk, daarnaast heeft ze gigantische defense rating dus kunnen de meeste haar niet eens raken, tank en dps ineen :)

Dit is erg leuk voor je 2e playthrough omdat je nu andere karakters mee kan nemen dan de eerste keer, ongeacht van hun skills. Van klasse veranderen kan geloof ik niet en zou ook wel erg gamey en gamebreakend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

eh????
spoiler:

Ik heb zelfs sneaky geprobeerd om via de 2 kelder ingangen via een andere exit te vertrekken, maar dat mocht niet.

P.s. Mods:
auto loot mod
75% ipv 25% sellback to merchants
Respec mod
expanded inventory
toon volledige bericht
spoiler:
Je kan je gevangen laten nemen en dan heeft Morrigan haar ring om je terug te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
Auspex schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:16:
[...]

Je screenshots zijn ingame weg of op je online profiel op de website?

Als het ingame is, dan heb ik dat ook eens gehad, mr dag later stonden die trug.
Mijn screenshots die in je mijndocuments\bioware folder staan (stonden dus in mijn geval)

Ik denk niet dat ze terugkomen aangezien geuploade screenshots een vele lagere resolution hebben. Een aantal staan nog wel op de bioware profile site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMaze
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-03 23:00
Zojuist mijn eerste playthrough gedaan op normal als dual wield warrior. Het heeft me ongeveer 55 uur gekost met een compleetheid van 50%.

Ga waarschijnlijk binnenkort tweede playthrough doen als mage, maar eerst eens kijken of er nog iets anders interessants is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Anoniem: 91397 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:09:
[...]

spoiler:
Je kan je gevangen laten nemen en dan heeft Morrigan haar ring om je terug te vinden
spoiler:
Of, ondanks dat Morrigan je kan vinden met de ring, gewoon in je eentje ontsnappen :P Mijn personage heeft geen hulp nodig, muhaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

Ik heb het spel ook opgepikt, en wat een meeslepend verhaal zit erin, prachtig.
Ben begonnen als human warrior, en heb zojuist na een epic battle de orge boven in Ishals Tower weten te verslaan. Mijn party had 4 lesser health poultice te verdelen en een vijftal lesser injury kits, meer niet.

Ik heb t wel tig keer opnieuw moeten doen, vaak met t eind in zicht, maar dan haalde ik toch _net_ niet.
Soms pakte t stuk vreten een char op en mepte die gezellig in 1 go naar de andere wereld.. reset...
En elke keer na zo'n goundshock op de spatie rammen om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen.

If you fail... try try try again... In dit geval... loads of times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ben nu aan mijn tweede playtrough bezig. Deze keer op hard ipv normal en heb voor een mage gekozen. Mijn speelervaring zal nu ook wel meespelen, maar tot mijn verbazing ging de ogre in Ishal's Tower van de eerste keer neer, zonder dat er iemand stierf. Sterker nog: tot nu toe is er nog niemand gestorven :D.
Ik wou ook dat ik die glyphs eerder ontdekt had, ze maken zoveel verschil uit. Paralysis + repulsion glyph als opener, en eventueel nog een walking bomb er achteraan: Je veegt de halve kamer leeg nog voor je binnenkomt })

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
snakeye schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:53:
[...]

Mijn screenshots die in je mijndocuments\bioware folder staan (stonden dus in mijn geval)

Ik denk niet dat ze terugkomen aangezien geuploade screenshots een vele lagere resolution hebben. Een aantal staan nog wel op de bioware profile site.
Dan is het idd vrees ik een lost cause... :| Wel weird dat die zomaar verdwijnen...

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
nou ik vind de primal ulties wil lekker gaan in combinatie :p
'k ben zelf een mage, dus gaat leuk zo: morrigan cast blizzard, ik cast tempest, wynne cast eartquake en m'n tank staat er net voor iedereen erin te lokken :p
komen ze in de buurt gelijk een wintergrasp op gooien zodat ze er nog wat langer in blijven staan en alles is al dood (of bijna) tegen de tijd dat ze aan de tank komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
Jup, dat is idd een zalige combo ^^
Gooi daar nog die glyph combo bij en je tank hoeft zen zwaard nt vuil te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Iemand anders ook problemen met het laden van saved content waarbij extra content (stone prisoner in mijn geval) niet meer wil laden? Ik krijg de melding dat ik "Unauthorized" ben omdat ik niet ingelogd sta. Tijdens het spelen ben ik namelijk uitgelogd, waarop ik uiteraard weer opnieuw inlog, en sindsdien krijg ik de melding dat ik niet meer mijn spel mag laden omdat vanwege unauthorized.

Echt heel frustrerend, belachelijk eigenlijk. Heb een mail gestuurd naar die dragon age help, maar ik vind dit wel echt heel slecht zeg.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Ook zo'n leuke combo: frost cone met imprisonement. op witte mobs ALTIJD een shatter. Handig om de groep snel een stukje kleiner mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284 schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:01:
Ik heb het spel ook opgepikt, en wat een meeslepend verhaal zit erin, prachtig.
Ben begonnen als human warrior, en heb zojuist na een epic battle de orge boven in Ishals Tower weten te verslaan. Mijn party had 4 lesser health poultice te verdelen en een vijftal lesser injury kits, meer niet.

Ik heb t wel tig keer opnieuw moeten doen, vaak met t eind in zicht, maar dan haalde ik toch _net_ niet.
Soms pakte t stuk vreten een char op en mepte die gezellig in 1 go naar de andere wereld.. reset...
En elke keer na zo'n goundshock op de spatie rammen om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen.

If you fail... try try try again... In dit geval... loads of times.
Was vrij gemakkelijk in mijn geval op normal (zonder patch nog)

spoiler:
Mijn character constant taunt laten spammen, de rest ranged attacks laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Waking nightmare is ook geweldig, Morrigan rent gewoon op een groep archers af, spell erop en de helft maakt elkaar af. Blijft leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand in de mage tower
spoiler:
De hele toren schoongeveegd, inclusief mages? Ik ben nu bij de toren aanbeland en aangezien ik nu gebruik maak van mods en eigenlijk nu maar speel met 1 mage (1ste playthrough vooral met 3 mages eathquake, icestorm and lightning storm kamers leeg geruimt voordat het gevecht begonnen was). Kan ik eigenlijk wel die irritante wyne afmaken en op het einde misschien ook wel first enchanter irving. Ik gok dat ik dan de hulp zal krijgen van templars. Enige probleem is die dwerg in orzamar die had ik beloofd om in de circle of mages te krijgen.... Beetje lullig als ik terug kom en moet zeggen dat ik alle mages heb afgemaakt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
@ above spoiler,

kan gewoon hoor, en je aanname over die templars klopt.
En ach... die dwerg kan dan haar eigen 'circle' beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

spoiler:
zo ik heb het spel dan gister in 22 uur nog eens uitgespeeld. als elf rogue. toch echt wel veel questen gedaan en toch maar 55% ?
Zo heb ik het spel nu zeg maar correct gespeeld. na het verhaal van whiterfang bijvoorbeeld besloten die mage erbij te halen en hem niet te helpen.
Zo heb ik sten laten zitten omdat hij een moordenaar is.
Nee gezegd tegen morrigan om een kind te maken.
Allister en anora laten trouwen, en me overgeven na bevrijden anora. 80% van de Nobles op me laten stemmen.
en na het duel op de landsmeet loghan (of hoe hij ook heet) de doodstraf gegeven.
En toen op het laatst niet allister de draak laten doden maar ik zelf.
Dus de held was dood op het eind.
Nu ga ik heb spelen met een zeer slechte en doortrapte Dwarf warrior. eens kijken wat daar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 19:21

VP.

Tijd om deeltje 2 aan te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wou eraan beginnen, maar ben er echt nog niet toe gekomen. Wil er meteen een hele mooie startpost van maken, maar dat kost dus tijd :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Boeboe schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:02:
Wou eraan beginnen, maar ben er echt nog niet toe gekomen. Wil er meteen een hele mooie startpost van maken, maar dat kost dus tijd :P
Er is een nieuwe feature op GoT dat je meerdere auteurs voor een topicstart kan hebben.
Misschien wil er iemand wel meehelpen? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 09:58
Zo, ik dacht laat ik ook maar eens wat posten na al een tijdje mee te hebben gelezen ^^

Ik ben nu bezig met mijn eerste playthrough, en heb een Elven Mage aangemaakt. Waar ik me over verbaas zijn de vele opties die je hebt om een quest af te ronden. Na Lotheringen ben ik naar redcliffe gegaan, en ik heb toch zeker wel telkens een paar minuten na moeten denken wat voor optie ik zou kiezen tijdens het gesprek in de main storyline van redcliffe.

spoiler:
Tijdens de quest om het kasteel te bevrijden, kwam ik via de kerker een oude bekende tegen, namelijk Jowan. Ik had hem tijdens de start quest geholpen om zijn Urn oid te helpen vernietigen. Hierna bleek hij een blood mage te zijn, en was gevlucht, maar nu kwam ik hem weer tegen, en blijkt dat die zichzelf had laten gebruiken om de earl te vermoorden. Vervolgens had ik besloten om hem vrij te laten en hem een kans gegeven om te herstellen wat hij fout had gedaan. Toen ik eenmaal in de ruimte met Isolde en Connor terecht was gekomen, nam Connor de benen, waarop gezegd werd dat ik hem moest vermoorden om van de demon af te komen. Hierop verscheen Jowan weer, met een alternatief waarbij Connor niet gedood zou hoeven worden door de Fade te enteren en de demon daar te killen. Nou mooi dacht ik, maar helaas moest iemand anders zich hiervoor opofferen, en dat wou Isolde wel doen. Na erg lang denken besloot ik het maar te doen aangezien ik het gevoel had dat naar de Mage Tower gaan om hulp te vragen toch op niets zou uitlopen. Maar goed, ikke die Fade in, kom ik eerst 3 images van de demon tegen, die ik makkelijk versloeg in me eentje. Alleen de derde keer was het wat moeilijker want ze summonde 2 adds. Vervolgens kom i de echte demon tegen, en die wil pratend er uitkomen. Nou mooi dacht ik weer. Uiteindelijk had ik dus de optie om er te killen, of een gift te ontvangen en dat zij connor voor een paar jaar met rust liet. 1 van die gifts was de specialisatie Blood Mage. Nou goed dacht ik, het verhaal ingame zal vast niet meerdere jaren beslaan, en niemand komt erachter dat die demon nog leeft, dus ik koos voor blood mage, maar de keuze was echt niet makkelijk.

Wat ik me dus wel afvraag: Als ik er dus niet voor had gekozen om Jowan te helpen tijdens de initiatie, had ik hem dan nog steeds tegengekomen in de kerker? En als ik er wel voor had gekozen om hulp te halen van de Mage Tower, had ik dan Isolde en Connor kunnen redden? En stel ik was niet de fade ingegaan, of had Connor gewoon vermoord, had ik dan nog steeds Blood Mage kunnen worden? Damn, echt teveel keuzes hehe.

Had echt niet verwacht dat ik zoveel moeite zou hebben om te kiezen. De keuzes zijn zo divers, en ik wil het vaak op de goede manier oplossen, maar hier had ik eventjes een donkere manier gekozen. Maar goed, ik ben nu dus een lvl8 Blood Mage :D

ps: Is er een manier om je skills te resetten, of dat van je teamgenoten? Ik ben niet echt blij met sommige keuzes die ik heb gemaakt namelijk. Dat vind ik wel een minpunt, als je de foute skills kiest kan je jezelf en teamgenoten flink gimpen zonder dit ongedaan te maken :(

pps: Thnx FireAge hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:37
Roxors schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:23:
Zo, ik dacht laat ik ook maar eens wat posten na al een tijdje mee te hebben gelezen ^^

Ik ben nu bezig met mijn eerste playthrough, en heb een dalish Mage aangemaakt.
Elven mage neem ik dan maar aan, want als Dalish kun je alleen rogue of warrior spelen.
ps: Is er een manier om je skills te resetten, of dat van je teamgenoten? Ik ben niet echt blij met sommige keuzes die ik heb gemaakt namelijk. Dat vind ik wel een minpunt, als je de foute skills kiest kan je jezelf en teamgenoten flink gimpen zonder dit ongedaan te maken :(
http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=14
Mod waarmee je kunt respeccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Dalish kun je ook mage worden hoor. Alle rassen kunnen mage worden behalve de dwergen.

Alleen als dalish elf speel je alleen niet hun origin story maar die van de mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik weet dat als je wel naar die plek gegaan om hulp te halen, er nog steeds iemand dood zou zijn gegaan. Of je die andere persoon zou tegenkomen, al dan niet opgesloten, geen idee. (denk het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Holger schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:30:
Dalish kun je ook mage worden hoor. Alle rassen kunnen mage worden behalve de dwergen.

Alleen als dalish elf speel je alleen niet hun origin story maar die van de mages.
Een elven mage is geen Dalish elf, maar een city elf oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 13:01
Marruk schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:33:
Iemand anders ook problemen met het laden van saved content waarbij extra content (stone prisoner in mijn geval) niet meer wil laden? Ik krijg de melding dat ik "Unauthorized" ben omdat ik niet ingelogd sta. Tijdens het spelen ben ik namelijk uitgelogd, waarop ik uiteraard weer opnieuw inlog, en sindsdien krijg ik de melding dat ik niet meer mijn spel mag laden omdat vanwege unauthorized.

Echt heel frustrerend, belachelijk eigenlijk. Heb een mail gestuurd naar die dragon age help, maar ik vind dit wel echt heel slecht zeg.
even uit en inloggen heeft het bij mij al een paar keer verholpen, ook gemerkt dat te snel op resume drukken in het menu die melding ook nog wel eens geeft.

Even 10 sec wachten en ik kan dan wel gewoon op resume drukken.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 16:20

Gem

Heeft iemand al een idee hoe je de 2 handed weapon speed kan aanpassen ? De attacks gaan zo traag en als je mist mag je weer 5 seconden wachten op de volgende hit/miss. Tevens zou het verhogen van de snelheid misschien de totale damage wat verbeteren tegenover dual wield :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:57

Rmg

Vannacht uitgespeeld :D ergens heb ik wel zin om het nog een keer te spelen met een andere classe ( human mage gedaan nou) het einde gaat verrassend snel.

spoiler:
Als je eenmaal met arl eamon in denerim bent is het nog een anderhalf uur tot het eindgevecht :|

Morrigan heeft nou een kind van me,
Loghain is dood (door alistair)
Alistair is koning, die chick zit in de toren
Ik ben de raadsman van alistair

de volgende ronde ga ik me wat meer richten op de sidequests enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

iets mis met de topic start, geen pictures meer.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Gem schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:32:
Heeft iemand al een idee hoe je de 2 handed weapon speed kan aanpassen ? De attacks gaan zo traag en als je mist mag je weer 5 seconden wachten op de volgende hit/miss. Tevens zou het verhogen van de snelheid misschien de totale damage wat verbeteren tegenover dual wield :*) .
8)7

Toch redelijk logisch dat er met een zware zweihander van 30+ kilogram niet even snel kan geslagen worden als met 2 daggers die bijna niks wegen?

De snelheid ervan aanpassen... god mode joy joy!

Zelf al redelijk ver gevorderd in de game met mijn lvl 15 Arcane Warrior. Wel lekker om met meer armour rond te lopen dan Alistair. Dankzij een handige talent telt de Strength van armour als Magic waardoor ik met een Juggernaut armour rondloop :*)
Alistair komt voorlopig nog 1 Strength punt te kort om het te dragen dus hou ik dat harnas even warm.

Nog even de Deep roads in in Orzammar, nog een paar side quests doen en ik denk dat het einde nabij is :'(

Orzammar is trouwens redelijk geïnspireerd door een dwergenstad uit een andere game. Zowel in- als outdoor. De naam zelf doet me dan weer denken aan orcjes uit dezelfde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:39:
[...]
Orzammar is trouwens redelijk geïnspireerd door een dwergenstad uit een andere game. Zowel in- als outdoor. De naam zelf doet me dan weer denken aan orcjes uit dezelfde game.
Tja, de orcs in warhammer zijn uiteraard wel groen en in DA zijn ze bruin-achtig :p.

Ben nu Shale gaan oppikken in mijn tweede playtrough, hij is nu mijn main tank en heb er geen moment spijt van gekregen: Zijn acties en dialogen zijn absoluut de beste in het hele spel.
Hilarisch was toen ik de templar bij de mage tower moest overtuigen om ons over te zetten per boot:
spoiler:
Ik ga doorheen de dialoogopties, praat met de templar en zonder dat ik enige vorm van "intimidate" moet kiezen onderbreekt Shale plots ons gesprek met "this is taking too long...can't I just crush every bone in his body so we can take his boat?", waarna je de templar ziet panikeren en snel akkoord gaat met je toch maar naar de andere kant te brengen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:57

Rmg

ohjah

Ik heb nou een Female City Elf Rogue maarr...

spoiler:
Ik zat zo eens te denken, Ik zou graag Alistair als koning zien en dat ik het zelf ook overleef... Ik kan geen escapade met Morrigan doen maar als ik voor loghain kies dan kan hij zich wel opofferen maar dan smeert Ali hem. is er een andere 0_o?

En werd er niet verteld dat degene die de archdemon verslaat een grey warden moet zijn ? hoe kan loghain zich eigenlijk opofferen dan

edit* nvmind als je voor lo kiest dan krijgt ie een joining

[ Voor 6% gewijzigd door Rmg op 03-12-2009 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
Raz wat jij wil is niet mogelijk.

spoiler:
Stel je maakt geen baby met morrigan, dan is de consequentie dat een van de twee graywardens bij het eindgevecht zal overlijden. Naast jezelf kan je daar alistair OF loghain meenemen, de keuze tussen die twee sluit elkaar ook uit. Als je voor loghain kiest, wordt alistair boos, en andersom gaat loghain dood.

Dus bij het eindgevecht ga jij of alistair dood. Dus tja.. dooie kunnen geen koningen zijn en jij wilt het overleven.. not gonna happen ;)
Enige optie is morrigan, wat alweer lastiger is als female.
Zelf human noble gespeeld, als female rogue, en alistair overgehaald, toen zelf koningin geworden :P
Meest zoetsappige einde dat mogelijk is zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:53:
[...]

Tja, de orcs in warhammer zijn uiteraard wel groen en in DA zijn ze bruin-achtig :p.

Ben nu Shale gaan oppikken in mijn tweede playtrough, hij is nu mijn main tank en heb er geen moment spijt van gekregen: Zijn acties en dialogen zijn absoluut de beste in het hele spel.
Hilarisch was toen ik de templar bij de mage tower moest overtuigen om ons over te zetten per boot:
spoiler:
Ik ga doorheen de dialoogopties, praat met de templar en zonder dat ik enige vorm van "intimidate" moet kiezen onderbreekt Shale plots ons gesprek met "this is taking too long...can't I just crush every bone in his body so we can take his boat?", waarna je de templar ziet panikeren en snel akkoord gaat met je toch maar naar de andere kant te brengen _/-\o_
Ik had het niet over warhammer hoor, heb ik (nog) niet gespeeld :) (tips: het woordje 'war' komt er ook in voor, en je hebt er groene én bruine orcs)

Shale heb ik nog niet gezien, spaar ik voor mijn 2e of 3e playthrough. Voorlopig kan ik hem nog niet oppikken, iets met een nieuwe en een oude EA-account die nog moeten gekoppeld worden. Codes enzo wel ingelost op de bioware-site maar ingame stuurt hij me naar de PS-store om het te kopen :( (zelfde verhaal met het Blood Armour). Warden's Keep werkt dan wel weer, maar dit heb ik in de store gekocht.

Gigantische Morrigan romance spoiler (hopelijk leest tenminste 1 iemand het :P) :
spoiler:
Liefde, versta je toch geen bal van zeg? Toen ik na een zware dag vechten terug kwam in het kamp ging ik vragen of ze gezelschap wou in de tent (ik had al een tijd een romance met haar). Deze keer wou ze niet, ze zei dat ik teveel met 'that other girl' (Leliana) optrok. Ok, ik heb naar veel van haar verhalen geluisterd, en ze heeft wel een oogje op me, maar ik heb niets onzedigs gedaan met haar. Morrigan zei me haar duidelijk te maken dat ik niet in haar geïnteresseerd ben. Vervolgens naar Leliana gegaan en haar verteld dat er 'iemand anders in mijn leven was'. Dan terug naar Morrigan, begint ze daar een drama te maken en ze stelt me voor een einde te maken aan de romance. Toen ik nee zei, vertelde ze me 'You're impossible!', maar geen minpunten op haar balkje. Nadien dezelfde dialoog gestart en gezegd 'Ok, if you really wish this to end'. Resultaat? -15 bij Morrigan :(
En het ergste van allemaal: Op dit ogenblik zowel bij Morrigan als Leliana geen romance opties meer.
Wie blijft er dan nog over? Zevran -O-
Nee ik wil niet elke keer ik in de tent kruip een kussen voor mijn ogen houden.
Verder nog romances mogelijk of niet? Ik denk niet dat het met Wynne kan, maar zij is eigenlijk al niet veel beter dan Zevran hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Héhé, eindelijk uitgespeeld. Toffe game wel alleen beetje rare balans soms :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 02:08

KneoK

Not in a million lightyears

Holger schreef op donderdag 03 december 2009 @ 01:05:
Raz wat jij wil is niet mogelijk.

spoiler:
Stel je maakt geen baby met morrigan, dan is de consequentie dat een van de twee graywardens bij het eindgevecht zal overlijden. Naast jezelf kan je daar alistair OF loghain meenemen, de keuze tussen die twee sluit elkaar ook uit. Als je voor loghain kiest, wordt alistair boos, en andersom gaat loghain dood.

Dus bij het eindgevecht ga jij of alistair dood. Dus tja.. dooie kunnen geen koningen zijn en jij wilt het overleven.. not gonna happen ;)
Enige optie is morrigan, wat alweer lastiger is als female.
Zelf human noble gespeeld, als female rogue, en alistair overgehaald, toen zelf koningin geworden :P
Meest zoetsappige einde dat mogelijk is zover ik weet.
Over de lastigere keus met Morrigan als je een female character hebt:
spoiler:
Je wordt als female gevraagd Loghain over te halen met Morrigan naar bed te gaan dus de vader is Loghain als je het op die manier speelt. Vond het wel jammer dat Morrigan dan weg sneakt op het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
KneoK schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:57:
[...]

Over de lastigere keus met Morrigan als je een female character hebt:
spoiler:
Je wordt als female gevraagd Loghain over te halen met Morrigan naar bed te gaan dus de vader is Loghain als je het op die manier speelt. Vond het wel jammer dat Morrigan dan weg sneakt op het eind.
spoiler:
Ik ga toch nu bij men 2de playtrough mezelf opofferen hoor. Lekker heroisch ^^
Het hele spel door zo evil mogelijk en dan helemaal op het einde mezelf redeemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBull0079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-08-2021
Gisteren maar ook DA:O aangeschaft, geweldig spel. Alleen vind ik de trainer nergens om mezelf ergens erin te kunnen professionaliseren (rogue). Ben lvl 7 al, vandaar dit vraag :)

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
RedBull0079 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:32:
Gisteren maar ook DA:O aangeschaft, geweldig spel. Alleen vind ik de trainer nergens om mezelf ergens erin te kunnen professionaliseren (rogue). Ben lvl 7 al, vandaar dit vraag :)

Cheers
Het werkt niet echt met een trainersysteem. Je kan manuals vinden bij merchants of bepaalde characters kunnen je een specialisatie leren. Maar dan moet je approval met deze characters meestal hoog genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ik moest lachen :)

Afbeeldingslocatie: http://art.penny-arcade.com/photos/729622531_L2biL-L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Net een leuke draak op een berg tegengekomen, maar ik vrees dat ik later nog even terug moet komen, meer dan 75% van zijn health krijg ik er nog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Uitgespeeld :'( :P

Pluspunt van het spel vond ik toch ook de droge humor die links en rechts opdook zoals
spoiler:
Wanneer je met Shale terugkeert in het dorp waar je haar gevonden hebt en een kip een doodsklap verkoopt om vervolgens de schouders op te halen zo van "ja? nou en?".

of
spoiler:
Als Alistair je aan het einde vraagt of je een reward wil en je zegt dat je niks wil en Alistair zegt: "Niet een een pony?"

Heerlijk droog.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RedBull0079 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:32:

Cheers
Trainers voor de rogue:
spoiler:
Assassination: Zevran
Bard: Leliana
Duelist: Isabela (in de Pearl)
Ranger: ? (maar in je party camp kan je de manual kopen.)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
leuke exploit voor wat betreft manuals:

spoiler:
Game saven, manual kopen. en je save terug laden.
resultaat, spec. unlocked en geen geld kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door M a r c o op 03-12-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
maar dat is ronduit lame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fly-guy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:57:
Net een leuke draak op een berg tegengekomen, maar ik vrees dat ik later nog even terug moet komen, meer dan 75% van zijn health krijg ik er nog niet af.
Had ik al vermeld dat ik dat beest pissig had gemaakt zonder hoorn? :D crushing prison en forcefield van een afstand, word hij niet vrolijk van.
Kun je de hoorn wellicht houden als souvenir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb DA gister ook uitgespeeld, alleen kreeg ik op normal het niet voor elkaar de game uit te spelen.
Misschien had ik wat verkeerde keuzes gemaakt kwa samenstelling, of had ik zelf wat ranged wapens mee moeten nemen.

spoiler:
Ik heb de ballista's uiteraard ook gebruikt, maar die blijven kapot gaan, kan ze wel repareren met mijn maxed out roque, maar als de balista twee keer kapot gaat, staat er dat mijn skill niet voldoende is

Dus na kleine 10 keer proberen vannacht, was mijn geduld op en lukte het op casual natuurlijk in een keer.
Eerste keer ook in de game dat ik naar casual modi ging, heb er wel spijt van nu :S
Maar ja tweede run zorg ik ervoor dat ik hem op normal houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Je bedoelt wanneer je op weg bent naar de top van de toren? Is inderdaad een zeer pittig gevecht. Zodra alles daar spawned terug naar de vorige kamer lopen en van daaruit komen ze een voor een naar jou toe. De rest is peanuts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Boeboe schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:25:
Je bedoelt wanneer je op weg bent naar de top van de toren? Is inderdaad een zeer pittig gevecht. Zodra alles daar spawned terug naar de vorige kamer lopen en van daaruit komen ze een voor een naar jou toe. De rest is peanuts :)
Nee, heb het echt over de ArchDemon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-02 14:00
KunDun schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:47:
[...]

Nee, heb het echt over de ArchDemon 8)
spoiler:
je moet zorgen dat je bij die archdemon uit de buurt blijft, dus alles met ranged weapons doen en met je mage natuurlijk. Melee heeft geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Nu heb ik al veel positieve dingen gezien en gelezen over dit spel, maar ik ben totaal niet bekend met echte RPG games. Het enige RPG spel dat ik heb (en helemaal heb uitgespeeld) is Fable 2. Normaal gesproken speel ik meer free-roaming games zoals GTAIV. Zouden jullie mij dit spel adviseren ? Ik heb namelijk geen idee wat ik van een echte RPG moet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je geduld hebt, een fantasy setting (met trollen en draken etc) kan waarderen en je van een goed verhaal houd. Dan wel ja.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Dan denk ik dat ik dit spel maar ga kopen. Fantasy kan ik zeer goed waarderen (LOTR) en geduld moet me wel lukken :)

Ik weet alleen niet zeker of een echte RPG mij gaat bevallen, maar daar valt denk ik maar op 1 manier achter te komen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 03-12-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-05 10:18
Anoniem: 261819 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:01:
Dan denk ik dat ik dit spel maar ga kopen. Fantasy kan ik zeer goed waarderen (LOTR) en geduld moet me wel lukken :)

Ik weet alleen niet zeker of een echte RPG mij gaat bevallen, maar daar valt denk ik maar op 1 manier achter te komen ;)
Inderdaad gewoon proberen, maar het beste is om geduld te hebben. En heel vaak naar achter in je stoel te leunen en te genieten van de tussenstukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

Zevran en Wynne is trouwens ook een leuke banter combinatie. Wynne die probeert een serieus gesprek te hebben, en Zevran die valt op 'rijpe' dames. Wynne, na een verontrustend gesprek: Im going to slowly walk away now..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Auspex schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:38:
[...]

Het werkt niet echt met een trainersysteem. Je kan manuals vinden bij merchants of bepaalde characters kunnen je een specialisatie leren. Maar dan moet je approval met deze characters meestal hoog genoeg zijn.
Dualist specialisatie zit in the Pearl, Denerim.(zo't muts, die, als je binnenkomt, bonje heeft met een stelletje gasten.). Assassin kan je van Zevran leren en bard van Liliane(als je beetje vriendjes met ze bent).
anandus schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:06:
[...]
Trainers voor de rogue:
spoiler:
Assassination: Zevran
Bard: Leliana
Duelist: Isabela (in de Pearl)
Ranger: ? (maar in je party camp kan je de manual kopen.)
o crap spuit 11

[ Voor 21% gewijzigd door Tripp op 03-12-2009 19:20 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
Anoniem: 197066 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:44:
Zevran en Wynne is trouwens ook een leuke banter combinatie. Wynne die probeert een serieus gesprek te hebben, en Zevran die valt op 'rijpe' dames. Wynne, na een verontrustend gesprek: Im going to slowly walk away now..
Als je alle dialogen tussen de verschillende partymembers eens wil lezen (en ongeveer alle andere info die er is over DA) ==> http://dragonage.wikia.com/wiki/Dragon_Age_Wiki

Oghren vind ik persoonlijk ook hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 261819 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:39:
Nu heb ik al veel positieve dingen gezien en gelezen over dit spel, maar ik ben totaal niet bekend met echte RPG games. Het enige RPG spel dat ik heb (en helemaal heb uitgespeeld) is Fable 2. Normaal gesproken speel ik meer free-roaming games zoals GTAIV. Zouden jullie mij dit spel adviseren ? Ik heb namelijk geen idee wat ik van een echte RPG moet verwachten.
Nou verwacht fable maar dan met een diepgangfactor van 99,3. Dragon Age gaat onzetten diep qua verhaal, micromanagement en battletactics. Je speelt het dus met 4 characters ipv jij en je hond. Maar het is veel lezen en veel gesprekken voeren. En neem de tijd voor de game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182267

Anoniem: 261819 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:39:
Het klinkt heel flauw, maar de enige manier is om het 'gewoon' een keer te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Laatst online: 12-12-2024
even een vraagje voor de consol gebruikers over het lezen,
je krijg na een tijdje steeds meer titels in je codex, en je kan allen maar scrollen door de volgende te gaan lezen, daar door zie je meschien een nieuwe entrie over het hooft, iemand enig idee hoe dat op te lossen is
ik spel het op de 360 mogelijkde dat het allen daar is.

maar idd veel lezen, en praaten maar zekker meer als de mooite waart :)

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 02-05 20:30

westergas

rikkie_pc

kbloem schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:36:
[...]

Nou verwacht fable maar dan met een diepgangfactor van 99,3. Dragon Age gaat onzetten diep qua verhaal, micromanagement en battletactics. Je speelt het dus met 4 characters ipv jij en je hond. Maar het is veel lezen en veel gesprekken voeren. En neem de tijd voor de game....
Klopt!
Echter...het lezen (die codex) sla ik voor 90% over. Kan me echt niet boeien wat bijvoorbeeld de geschiedenis is van het stadje waar ik rondloop. Of ik nou heel veel mis...valt volgens mij wel mee.

De dialogen voer ik wel allemaal...heel knap gedaan ook!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
soms loont het wel om de codex te lezen, ivm bepaalde rituelen en summonings. Kan je verborgen dingen vinden die je anders echt niet gevonden zou hebben. Vooral in de mage tower is er zo veel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 02-05 20:30

westergas

rikkie_pc

Boeboe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:28:
soms loont het wel om de codex te lezen, ivm bepaalde rituelen en summonings. Kan je verborgen dingen vinden die je anders echt niet gevonden zou hebben. Vooral in de mage tower is er zo veel te doen :)
Ja die lees ik dan weer wel :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

/amplicon nog steeds trouw alle codex toevoegingen leest, zelfs actief op zoek is naar alle boeken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:28:
Je juggernaut armor compleet mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:45:
[...]

Je juggernaut armor compleet mee maken.
Of om Topsider's Honor mee te maken, tot nu toe het beste zwaard dat ik 'tegen kwam'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 15:03

Blord

Hello Kitty !

Zelf vind ik de Keening Blade ietsje beter dan de Topsiders Honor voor een single-handed fighter.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/chi/keeningbladesmall.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blord schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:46:
Zelf vind ik de Keening Blade ietsje beter dan de Topsiders Honor voor een single-handed fighter.

[afbeelding]
Nog niet gezien dat zwaard, niet slecht inderdaad.

Ook op Alistair ge-equipped hier, met + 25 physical resistance, + 4 electricity damage + chance of paralysis :)

Ik ben nog bezig met wat side-quests te doen hier en daar, want ik ben nog maar lvl 17 en de final battle is al in zicht. Ik zou graag lvl 20 halen voordien, lijkt me niet zo makkelijk :X

Of haal je nog een hap XP tijdens de laatste 'episode' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Net uitgespeeld, denk dat ik er niet veel meer over hoef te zeggen :) iedereen weet het al of wil het niet weten, ik deel de meningen met iedereen hier verder :)

Ik had (uit een DLC) wat speciaal metaal gevonden waar ik een ERG goed zwaard van kon laten maken. 11.60 dmg. dus nog ff wat beter als topsiders honor en die keening blade, die ik trouwens nergens heb gevonden? Waar komt die vandaan dan?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
Gisteren uitgespeeld in 70 uur en 7 minutes. Het is een tijd geleden dat een spel me zo wist te boeien. Alleen jammer dat dit soort pareltjes zo zeldzaam zijn.

Nu al 6 uur in mijn tweede playtrough. Maar (bijna) bij einde sta je nog voor een paar stevige keuzes :)

[ Voor 27% gewijzigd door snakeye op 05-12-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spazmaster
  • Laatst online: 22-10-2020
Net 5 minuten geleden uitgespeeld in zo'n 70 uur, in normal mode. Mooi spel! Eerst als torrent gedownload en halverweg netjes gekocht. :)

Nu wil ik met een volgende run een stapje hoger gaan met 'hard' en main char als mage. Ik was 2H warrior met mijn main, maar aan het eind gespecced als Dual warrior, en moet zeggen dat je DPS flink omhoog gaat. 2 Mages, eentje voor healing en de ander voor DPS is toch wel een vereiste vind ik. Mijn DPS mage (Morrigan) leverde 35% van de totale damage van de party. Dat zegt wel heel veel!

De Keening Blade quest krijg kun je op drie verschillende manieren starten, hier uitleg: http://bit.ly/8HNbCM

[ Voor 1% gewijzigd door spazmaster op 05-12-2009 19:33 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 15:03

Blord

Hello Kitty !

Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:17:
[...]

Nog niet gezien dat zwaard, niet slecht inderdaad.

Ook op Alistair ge-equipped hier, met + 25 physical resistance, + 4 electricity damage + chance of paralysis :)

Ik ben nog bezig met wat side-quests te doen hier en daar, want ik ben nog maar lvl 17 en de final battle is al in zicht. Ik zou graag lvl 20 halen voordien, lijkt me niet zo makkelijk :X

Of haal je nog een hap XP tijdens de laatste 'episode' ?
Ik heb bijna alle side-quests gedaan en dan begin je als lvl20 aan de finale battle. Mijn mage was zelfs tot lvl21 gekomen.

De Keening Blade kwam van een lvl20 boss in Denerim. Dat was een harde noot om te kraken, geen easy boss. Er is wel speciale manier om hem te doden.
spoiler:
Je kunt hem permanent bevroren houden met 2 mages die om de beurt een Cone of frost casten

[ Voor 6% gewijzigd door Blord op 05-12-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Er zitten wel wat Bugs in de PS3 versie.
Ik heb nu het hele verhaal in Orzamar afgewerkt,
maar er staat nog steeds een quest open dat ik met de woordvoerder van Behlen moet gaan praten.
spoiler:
nadat Harrowmont als koning gekroond werd stond deze er nog steeds. Ik ging naar de royal palace en daar stond deze persoon. Hij viel mij aan en ik heb hem gedood. De quest marker staat er echter nog steeds, en de quest is nog open

daarnaast de quest a unlikely scholar.
spoiler:
Een vrouw in Orzammar wilde naar de circle, ik ging naar de circle om toestemming te vragen. Die kreeg ik.
Ik ging even naar de 2e etage van de circle, en daarna naar de 1e. Staat die vrouw daar nog steeds.
Ik praat met haar, en ze vraagt of ik al bij de circle geweest ben. Ik zeg ja, en ze zegt, dan ga ik er meteen naar toe.
daarna kom ik in Orzammar, staat ze daar. Ik praat met haar, verteld ze hoe geweldig ze de circle vind. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blord schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:20:
[...]

Ik heb bijna alle side-quests gedaan en dan begin je als lvl20 aan de finale battle. Mijn mage was zelfs tot lvl21 gekomen.

De Keening Blade kwam van een lvl20 boss in Denerim. Dat was een harde noot om te kraken, geen easy boss. Er is wel speciale manier om hem te doden.
spoiler:
Je kunt hem permanent bevroren houden met 2 mages die om de beurt een Cone of frost casten
Ik heb nu ook bijna alle side-quests gedaan die ik kon vinden in Denerim. Lijkt me niet dat er nog veel overblijven nu.
spoiler:
Chanter boards gedaan, Mages Collective, A Certain Interested party...
In Brecilian blijft enkel nog die halla over, maar ik heb als mage niet de nodige talent. Verder alles afgelopen denk ik. Zo'n 46 uur ver nu (65% van de map explored)

Dat zwaard ga ik dan ook halen, al is het maar voor de XP.

Wel level 19 nu. :)
M a r c o schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:51:
Er zitten wel wat Bugs in de PS3 versie.
Ik heb nu het hele verhaal in Orzamar afgewerkt,
maar er staat nog steeds een quest open dat ik met de woordvoerder van Behlen moet gaan praten.
spoiler:
nadat Harrowmont als koning gekroond werd stond deze er nog steeds. Ik ging naar de royal palace en daar stond deze persoon. Hij viel mij aan en ik heb hem gedood. De quest marker staat er echter nog steeds, en de quest is nog open

daarnaast de quest a unlikely scholar.
spoiler:
Een vrouw in Orzammar wilde naar de circle, ik ging naar de circle om toestemming te vragen. Die kreeg ik.
Ik ging even naar de 2e etage van de circle, en daarna naar de 1e. Staat die vrouw daar nog steeds.
Ik praat met haar, en ze vraagt of ik al bij de circle geweest ben. Ik zeg ja, en ze zegt, dan ga ik er meteen naar toe.
daarna kom ik in Orzammar, staat ze daar. Ik praat met haar, verteld ze hoe geweldig ze de circle vind. 8)7
Het eerste kan ik bevestigen, die quest blijft inderdaad gewoon in je questlog.

Het tweede is bij mij niet voorgekomen.
spoiler:
Die kleine dwerg staat nu zo vrolijk als wat tussen alle kadavers in de Mage Circle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
oh ja, ik heb nu bijna alle quests en side quests gedaan voor zover die tot op dit moment mogelijk zijn.
Ik ben nu voorafgaand aan de landsmeet.
spoiler:
Ik heb alle 3 major quests voor de blight gedaan, en moet nu terug naar de Arl of Redcliffe om naar de landsmeet te gaan.

Mijn complete percentage staat nu op 54%, ik dacht dat na de landsmeet het spel niet zo heel lang meer duurde.
heb ik toch iets gemist? (lijkt me niet, ik heb op een guide alle quests bekeken).
of komt er later veel percentage nog bij.
Ik wil wel de 75% trophy hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 04-05 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff :P

Mijn ass wordt gruwelijk gekicked door Kolgrim.

spoiler:
De 'baas' van de Andraste Cultists in Haven.

En het meest ergerlijke is dat ik nu dus elke keer als ik een poging waag door die hele conversatieboom heen moet.

De idioot die daar geen save tussen heeft geprogrammeerd (360 versie) verdient een nekschot. Twee maal daags :(

Anyway... Help? Ik probeer eerst naar de mages te rennen, maar die bevriezen me netjes om beurten zodat de Reavers me in elkaar kunnen beuken... Ik probeer te focussen op de Reavers maar dan pakken die Mages me alsnog... Argh!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Willybubba schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:32:

spoiler:

En het meest ergerlijke is dat ik nu dus elke keer als ik een poging waag door die hele conversatieboom heen moet.

De idioot die daar geen save tussen heeft geprogrammeerd (360 versie) verdient een nekschot. Twee maal daags :(

Anyway... Help? Ik probeer eerst naar de mages te rennen, maar die bevriezen me netjes om beurten zodat de Reavers me in elkaar kunnen beuken... Ik probeer te focussen op de Reavers maar dan pakken die Mages me alsnog... Argh!
crowdcontrol!
sleep, waking nightmare, crushing prison, forcefiel, petrify, uhm wat nog meer... naja, u get the idea ;)

crushing prison doet ook dmg en er kan ook nog dmg aan de target gedaan worden.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

spoiler:

Als je moeite met Kolgrim hebt, dan wordt daarna op zijn hoorntje blazen des te meer een probleem :D.

Voor de rest. Mijn tank houdt hem wel. Welk level ben je? Misschien dat je het anders later eens kan/moet proberen. Ik speel met 2 mages (wynne en Morrigan) en die hebben die 2 mages aardig snel dood. Mijn rogue prikt de rest hard neer :9.

[ Voor 12% gewijzigd door Tripp op 06-12-2009 17:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
Cast 1 keer mana clash en je hebt twee dode mages :)

Dat is echt de beste magekiller around. Ook bosses die spellcasten zitten meteen op 50% health na 1 zo'n spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 00:07
Ik wil dit spel nog steeds kopen maar wat ik me afvraag is of er nou een groot verschil tussen de 360 versie en pc versie. Mijn pc is niet geweldig dus eigelijk wil ik hem wel voor de 360 halen. Maar is er een groot verschil tussen of is de pc versie maar ietsjes beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holger
http://www.eurogamer.net/...-face-off-round-23?page=2

Vergelijkings video tussen PC en X360 en PS3

[ Voor 22% gewijzigd door Holger op 06-12-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Weet iemand misschien waar je nog een retail collectors edition kan halen voor de PC? Wou hem van de week halen bij een bartsmit in de buurt maar de laatste was net weggehaald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 00:07
Ah dank je deze had ik nog niet gevonden. Denk dat ik dan toch voor de 360 versie ga aangezien mij PC dit never nooit gaat redden op high :P Misschien de boeken maar is bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Heb een nieuw deel gemaakt: [Multi] Dragon Age: Origins - Deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.