[Multi] Dragon Age: Origins Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste
Acties:
  • 110.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
Heb je op amazon.com besteld? Hoelang duurt de verzending daarvan? Ik wou het eerste boek bestellen, maar is nergens meer in NL verkrijgbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Awsom schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:06:
[...]

Heb je op amazon.com besteld? Hoelang duurt de verzending daarvan? Ik wou het eerste boek bestellen, maar is nergens meer in NL verkrijgbaar :(
Nou... Amazon zei in eerste instantie dat ik hem pas 25 november hoefde te verwachten. Was dus een maand vroeger. Heeft alles bij elkaar 2 weken geduurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
http://www.gametrailers.c...n-age-origins-demo/333343

nog een leuk filmpje... (met een draak :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Oeh, zitten er ook draken in Dragon Age? B)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
DarkX schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:38:
[...]

Oeh, zitten er ook draken in Dragon Age? B)
Ja, had dat ook niet verwacht... :>

Maar had zelf nog niet echt een gameplay filmpje gezien met een draak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Heeft iemand al iets gehoord van bart Smit ivm bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
maartend schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:24:
Heeft iemand al iets gehoord van bart Smit ivm bestellen?
Behalve dat ze een dozijn mailtjes nodig hadden om erachter te komen dat er een spelletje "Dragon Age", een complexe, bloederige Dark Fantasy game van Bioware (geschikt voor 3 jaar en ouder) aan zat te komen, nee.

En er was nog iets met ene Collector's Edition, maar dat zoeken ze rond/na launch wel eventjes uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor wie het trouwens nog niet wist: Momenteel is er een live feed bezig van de Warden's Quest: Een internationaal event in Londen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDraakje
  • Laatst online: 11-08 22:20
Ik ben gewoon de Bart Smit binnen gelopen vandaag en ik informeerde naar een spel dat volgende week zou uitkomen Dragon Age heette het.

Meisje kijkt op een lijst. "Ah ik zie hem staan komt ook een Collector's Edition van uit op de PC, de 5e van November moet hij hier liggen, zal ik die apart houden voor je?"

Naam opgegeven en een reserveringsbon gekregen *sweeet* :D

Zo kan het ook blijkbaar. :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
BlackDraakje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:56:
Ik ben gewoon de Bart Smit binnen gelopen vandaag en ik informeerde naar een spel dat volgende week zou uitkomen Dragon Age heette het.
Moet je wel een Bart Smit in de buurt hebben. En daar begint mijn probleem, ik ben van de website afhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
BlackDraakje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:56:

Meisje kijkt op een lijst. "Ah ik zie hem staan komt ook een Collector's Edition van uit op de PC, de 5e van November moet hij hier liggen, zal ik die apart houden voor je?"

Naam opgegeven en een reserveringsbon gekregen *sweeet* :D

Zo kan het ook blijkbaar. :)
Dat is echt heel relaxed, gaf mij weer hoop. Ik ben daarom net naar de E-plaza (= Bart Smit zonder speelgoed, met alleen games) in Enschede geweest, maar de medewerker kende het spel totaal niet. Wel een aardige kerel verder, nog even mee gepraat. Hij speelde ook regelmatig RPGs, maar niks op de PC.

Hij vertelde ook dat er al een aantal mensen voor mij waren langsgeweest om te informeren naar DA:O. Hij had alleen geen mogelijkheid om op te zoeken of ze het spel binnen krijgen.... dus 't enige wat hij kon zeggen was: "Maar als hij, zoals je zegt, al op de site staat als pre-order, dan komt hij ongetwijfeld binnen."

Dat is nog steeds geen garantie natuurlijk, dus ik blijf intussen de site maar in de gaten houden. Heb wel m'n naam en nummer achtergelaten op zo'n reserveringsbon, en als/zodra de CE binnen is wordt ik gebeld.

Zie trouwens het plaatje rechts op de E-plaza site. 't Is toch allemaal één grote grap dit zeg, "Pre-order", right ;)
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:07:
[...]

Moet je wel een Bart Smit in de buurt hebben. En daar begint mijn probleem, ik ben van de website afhankelijk
Heb je in het weekend / koopavond geen tijd om naar een stad te gaan? En je kan natuurlijk altijd nog bellen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ChillinR op 29-10-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bart Smit maar bevraagd en kreeg dit antwoord;

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.

Het spel valt voor 5 november al te bestellen, dan krijgt u hem op de dag van release thuisgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Net trouwens eindelijk antwoord gehad met GAME in Engeland, de enige shop waar je als Nederlander een soort van Collectors Edition (alle content minus tin packaging en map) van Dragon Age voor de consoles (of eventueel PC, maar wellicht is Bart Smit hiervoor een betere keus) kunt bestellen. Bij de klantenservice weten ze niets van enige restrictie voor het verzenden af, dus als je 'm daar besteld schijn je hem dus toch in November te krijgen.

Ben benieuwd... Als dit deze keer gaat lukken, laat ik me voortaan niet meer afschrikken door een "UK only" tekst. In Engeland zijn de games immers een stuk goedkoper dan hier :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
maartend schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:59:
Bart Smit maar bevraagd en kreeg dit antwoord;

Geachte heer/mevrouw,

Het spel valt voor 5 november al te bestellen, dan krijgt u hem op de dag van release thuisgestuurd.
MmmK. Je kan veel over Bart Smit zeggen maar ze zijn in ieder geval wel consequent [/sarcasm]
Hoe moet je het bestellen dan? Via mail? Zo ja, gewoon naar verkoop@ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDraakje
mindcrash schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:10:
Net trouwens eindelijk antwoord gehad met GAME in Engeland, de enige shop waar je als Nederlander een soort van Collectors Edition (alle content minus tin packaging en map) van Dragon Age voor de consoles (of eventueel PC, maar wellicht is Bart Smit hiervoor een betere keus) kunt bestellen. Bij de klantenservice weten ze niets van enige restrictie voor het verzenden af, dus als je 'm daar besteld schijn je hem dus toch in November te krijgen.

Ben benieuwd... Als dit deze keer gaat lukken, laat ik me voortaan niet meer afschrikken door een "UK only" tekst. In Engeland zijn de games immers een stuk goedkoper dan hier :)
Volgens mij ging die UK only alleen om die 2 extra ringen als pre-order bonus, maja moet het nog zien of ze dat nou nog gaan checken waar je vandaan komt. ( ik heb m hier voor de ps3 besteld ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
'k heb de 2 Dragon Age boeken besteld vandaag! wooh!
Wel een pokkelange leveringstermijn anders, maarjah ze zouden goed op tijd binnenkomen zodat ik iig al weet wat de grote heilige van 6 december voor mij in petto heeft haha. De game zelf zal ik dan al wel hebben uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
warrg schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:36:
'k heb de 2 Dragon Age boeken besteld vandaag! wooh!
Wel een pokkelange leveringstermijn anders, maarjah ze zouden goed op tijd binnenkomen zodat ik iig al weet wat de grote heilige van 6 december voor mij in petto heeft haha. De game zelf zal ik dan al wel hebben uitgespeeld.
Beetje mosterd na de maaltijd, maar wellicht nog voor anderen nuttig: de boeken zijn ook bij Amazon.de te bestellen, beide rond de € 10,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
ChillinR schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:16:
[...]

Beetje mosterd na de maaltijd, maar wellicht nog voor anderen nuttig: de boeken zijn ook bij Amazon.de te bestellen, beide rond de € 10,-
Scheelt die levertijd zoveel :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
mindcrash schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:10:

Ik dacht die van Bart Smit ook in een tin can zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
ChillinR schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:16:
[...]

Eerste boek vond ik super. Ik heb in de vakantie drie engelse boeken gelezen. New Moon, Davince Code en Draogn Age. Dragon Age als eerste gelezen en die is me wel het meeste bijgebleven. Vond het echt een supergoed boek.

Ben nu aan de tweede begonnen en voor het gevoel heeft hij zijn schrijfstijl een beetje aangepast. Moet er nog een beetje aan wennen....

Die levertermijn stond bij mij op 2 maanden maar ik had hem na 2 weken al binnen. Je kan dus geluk hebben als je op tijd voor de boot besteld...

[ Voor 10% gewijzigd door Kenny_026 op 30-10-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik heb The Calling op 6 oktober besteld (bij azur.be) en gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd is, via track & trace kan ik zien dat hij deze morgen in mijn postkantoor is afgeleverd, dus ik kan hem vanavond in mijn brievenbus verwachten.

Dik drie weken dus. Maar jah, dat heb je natuurlijk altijd met online bestellen. En ik vermoed dat je hem beter besteld ipv te wachten tot een shop hem leverbaar heeft. Dit lijkt me trouwens niet een boek waarvan de meeste shops een grote voorraad zullen van aanleggen. Als je besteld hebt, dan weet je tenminste wanneer de boot met een levering uit de states aankomt, dat er een exemplaartje voor jou bijzit.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDraakje
Haijo schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:01:
[...]

Is ook zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ik volg nu een "dagboek" van een iemand die DA speelt, zelf niet echt RPG liefhebber is maar na 10 uur DA wel verliefd is geworden op dit spel. Mooi stukje tekst is zijn verslag van een gevecht tegen ogres. Geeft enorm goed de sfeer van zo' gevecht weer :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DarthDavy schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:38:
Ik heb The Calling op 6 oktober besteld (bij azur.be) en gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd is, via track & trace kan ik zien dat hij deze morgen in mijn postkantoor is afgeleverd, dus ik kan hem vanavond in mijn brievenbus verwachten.

Dik drie weken dus. Maar jah, dat heb je natuurlijk altijd met online bestellen. En ik vermoed dat je hem beter besteld ipv te wachten tot een shop hem leverbaar heeft. Dit lijkt me trouwens niet een boek waarvan de meeste shops een grote voorraad zullen van aanleggen. Als je besteld hebt, dan weet je tenminste wanneer de boot met een levering uit de states aankomt, dat er een exemplaartje voor jou bijzit.
Heb jij toevallig wel eens de Black Company boeken gelezen van Glen Cook wel eens gelezen? Schijnen ook goed te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

kbloem schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:35:
[...]

Heb jij toevallig wel eens de Black Company boeken gelezen van Glen Cook wel eens gelezen? Schijnen ook goed te zijn...
Nope, nog nooit van gehoord zelfs. Mijn vriendin en ik zijn momenteel wel bezig met het lezen van de Deverry reeks van Katharine Kerr (we zitten aan het 7de boek van de 13), maar ik heb Deverry wat aan de kant gelegd, deels omdat de wereld van Deverry redelijk nauw verwant is met de wereld van Dragon Age. Vooral het behandelen van fantasy-wezens zoals dwergen en elfen in die verhalen en de politieke intriges. Ik raakte er een beetje door in de war zodat ik de wereld van Deverry en die van Dragon Age door mekaar aan het mengen was.

Deverry is dus ook een aanrader om te lezen en leunt dus heel nauw aan bij de Dragon Age boeken. Mijn vriendin is er wel wilder van dan ik. Het geheel is best goed, maar er zitten in bepaalde boeken ook wel mindere stukken in die je moet doorworstelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Haijo schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:01:
[...]

Mja, de edities van GAME lijken volgens de omschrijving niet in een tin can te zitten, maar ik wilde zowiezo de Collectors Edition voor de Xbox hebben. Mocht ik geen zin hebben om op m'n PC te gamen, dan heb ik nog altijd de CE items tot mijn beschikking :p

Overigens net een mail binnen gekregen dat de PC en Xbox versies reeds onderweg zijn naar Nederland, dus da's best snel :)

Daarnaast heb ik net ook op de blog van Frogboy (één van de devs van Stardock, die ondermeer de digital distro service Impulse beheren) dat Dragon Age niet gebruik gaat maken van SecuROM als DRM oplossing maar dat ze dit keer zelf iets hebben ontwikkeld. Details hierover zijn nog niet bekend (nogal logisch, omdat ze de crackers in de warez scene uiteraard niet van informatie voor de release willen voorzien).

Ik vermoed echter dat het iets te maken heeft met iets wat ik reeds in de Character Creator en binnen Bioware's sociale netwerk site heb gezien, namelijk dat je het spel (iig op de PC) met een unieke serial number verplicht online moet registreren i.c.m. je EA account. Op de consoles zal wellicht wat minder druk hierop worden gezet omdat PS3 versies niet zijn te kopieren en illegale versies op Xbox Live door de mand vallen doordat het gebruik van een illegale kopie via je Live profiel al kan worden gesignaleerd.

Maar tja, dat laatste is ook maar giswerk... 6 november weten we allemaal meer ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
mindcrash schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:52:
(...)

Ik vermoed echter dat het iets te maken heeft met iets wat ik reeds in de Character Creator en binnen Bioware's sociale netwerk site heb gezien, namelijk dat je het spel (iig op de PC) met een unieke serial number verplicht online moet registreren i.c.m. je EA account.

(...)
Dat is helemaal niet waar. Bioware heeft herhaaldelijk laten weten dat de enige kopieerbeveiliging een CD-check is.

Voor het downloaden van DLC heb je wel een account nodig, aangezien DLC aan je account gebonden wordt. Gezien de gratis beschikbare DLC zal bijna iedereen natuurlijk alsnog registeren, maar het is dus niet per sé nodig.

Na installatie van DLC kan je volgens mij ook weer gewoon zonder internet spelen, maar dat weet ik niet 100% zeker.

[ Voor 10% gewijzigd door ChillinR op 30-10-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatalefout
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-06 15:23
ik weet niet of dit toegestaan is, maar aangezien het gewoon vrij op internet beschikbaar is neem ik aan van wel:

gedeelten van de Prima Dragon Age: Origins walkthrough online, veel info maar ook spoilers!!:

Basics
Equipment
Classes
Companions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ik denk dat niemand die hier WIL lezen eigenlijk :p.
De prima guides zijn strikt gezien illegaal. Niet dat het veel uitmaakt, want de gratis gamefaqs guides zijn altijd veruit superieur dan eender welke prima guide, dus wie op het internet op zoek gaat komt zowiso eerder bij gamefaqs terecht :)

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 31-10-2009 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Waarom zijn die guides illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Lijkt me sterk dat de standaard Dragon Age plotseling wel online activatie DRM zou bevatten ondanks eerdere berichten/beloften. Ik zou er overigens wel onmiddellijk mijn pre-order door dumpen en het spel downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatalefout
Boeboe schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:29:
Ik denk dat niemand die hier WIL lezen eigenlijk :p.
De prima guides zijn strikt gezien illegaal. Niet dat het veel uitmaakt, want de gratis gamefaqs guides zijn altijd veruit superieur dan eender welke prima guide, dus wie op het internet op zoek gaat komt zowiso eerder bij gamefaqs terecht :)
naja als t gehack zou zijn zou t illegaal zijn denk ik, nu is t gewoon dom van ze om t zo op internet te zetten :P

maar iig, ik vind t erg interessant om te lezen hor :o, over de companions moet je misschien niet teveel lezen, maar tips over classes en combat tips enz vind ik niet zo erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Nou ja, gehacked. Er zijn zat reviewers met een kopietje die gelijk aan een gids begonnen kunnen zijn. En zat winkeleigenaren die al een tijdje hun kopietjes hebben liggen en stieken alvast zijn gaan spelen.

Uiteindelijk heeft Bioware misschien zelfs baat bij een snelle gids op het internet, voor de mensen voor wie het spel moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Xbox360 versie lijkt geleaked te zijn. Staat sinds een uurtje op Usenet. Ik vind het vreemd dat je vaak xbox360 releases heel vroeg ziet lekken (odst ook al). Terwijl de pc versie gewoon tot de release van het net blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DarkShadow schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:46:
Xbox360 versie lijkt geleaked te zijn. Staat sinds een uurtje op Usenet. Ik vind het vreemd dat je vaak xbox360 releases heel vroeg ziet lekken (odst ook al). Terwijl de pc versie gewoon tot de release van het net blijft.
Als je de nfo bekijkt verwijst hij naar Divinity 2, kans is dus goed en terecht aanwezig dat hij genuked gaat worden. gewoon kopen dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Mail van bartje

Geachte heer/mevrouw,

Vanaf 3 november, u ontvangt hem op de dag van release thuis.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:24:
Mail van bartje

Geachte heer/mevrouw,

Vanaf 3 november, u ontvangt hem op de dag van release thuis.

Met vriendelijke groet,
En wat had jij gemaild dan? Dat jij hem wilde bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:38:
[...]

En wat had jij gemaild dan? Dat jij hem wilde bestellen?
Ik probeer er achter te komen wanneer hij online te koop komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

maartend schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:01:
[...]
Als je de nfo bekijkt verwijst hij naar Divinity 2, kans is dus goed en terecht aanwezig dat hij genuked gaat worden. gewoon kopen dat spel.
Ik zie hier een NFO staan die toch echt duidelijk wat anders zegt, maar dan nog verdient Bioware het niet dat deze game illegaal wordt gedownload IMHO. Ikzelf ga toch echt gewoon tot 6 november wachten, tussendoor vermaak ik me wel lekker met Torchlight. Overigens nog een game die het niet verdiend om illegaal te worden gedownload ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

Ik zie hier een NFO staan die toch echt duidelijk wat anders zegt, maar dan nog verdient Bioware het niet dat deze game illegaal wordt gedownload IMHO. Ikzelf ga toch echt gewoon tot 6 november wachten, tussendoor vermaak ik me wel lekker met Torchlight. Overigens nog een game die het niet verdiend om illegaal te worden gedownload ;)
Er zullen genoeg mensen zijn die hem kopen.
Moet zeggen dat ik hem wel even geprobeerd heb, alleen omdat ik twijfel of ik hem op console of PC moet kopen. Dit soort spellen zijn typische PC spellen qua controls, maar spelen wel lekker weg op de bank, DLC is vaak makkelijker op console, en al die leuke trophies/achievements zijn toch wel geinig :).
Ik heb de PC versie eigenlijk niet voorbij zien komen in de gameplay videos, maar ik kan me goed voorstellen dat het vele malen makkelijker is en je veel meer shortcuts hebt.
Even de reviews afwachten dan maar. Ik vermoed dat controls een van de weinig minpunten zullen zijn (samen met graphics die toch wel achterlopen). Ik hoop dat er ergens een goede vergelijking komt tussen PC/Console versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm net gekocht op Steam, de digital deluxe, waarom? Pure luiheid en je krijgt Warden's Keep gratis, althans dat las ik op de Dragon Age site.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:40:
[...]
PC versie eigenlijk niet voorbij zien komen in de gameplay videos, maar ik kan me goed voorstellen dat het vele malen makkelijker is en je veel meer shortcuts hebt.
Heb ze al eens eerder gepost, maar dit filmpje en dit filmpje demonstreren mooi de gameplay van de pc versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 01 november 2009 @ 01:25:
[...]

Heb ze al eens eerder gepost, maar dit filmpje en dit filmpje demonstreren mooi de gameplay van de pc versie :)
Zet deze er dan ook bij, 20 min. lang; http://www.giantbomb.com/...agon-age-origins/17-1477/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Boeboe schreef op zondag 01 november 2009 @ 01:25:
[...]

Heb voor de console versie 1 filmpje gezien van 20 minuten. Iemand nog wat andere filmpjes die wat laat zien van de consoleversies?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Dit is van de Xbox360. Tekst is italiaans, voice engels.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
nog een weekje, DUURT LANG!

Wel lekker dat je in het weekend ervan kan genieten!

[ Voor 50% gewijzigd door DarkShadow op 01-11-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Me wants it. Helaas moet het concurreren met Modern Warfare 2 :). Denk dat het misschien wel een gelijke strijd wordt.

Nu alleen nog even nadenken over wat voor character ik ga nemen. Vind ik altijd erg lastig aan het begin :P. Ben in alle RPG's eigenlijk nog altijd mage / wizard / magie based classes geweest. Wil deze keer misschien wel wat anders doen. Denk nu aan rogue. :)

Het leukste vond ik eigenlijk altijd summoning :P. Hoop dat dat ook goed in DA:O zit :P

[ Voor 62% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-11-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nog even ter verduidelijking.

Ik kreeg dus van bart Smit het bericht dat de game vanaf 3 november te bestellen is en op de releasedag dan bij je binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd de meeste filmpjes zijn noujuist van de PC en niet van de console.

Bij mij heeft DA:O het al gewonnen van MW2 omdat ik geen fan ben van de game. Ik vond aan MW ook al niet veel aan en COD 1 is in mijn ogen nog steeds de beste COD released.

Ach ja ik heb DA:O bij EA pre ordered en ik kan hem op de 5de downloaden volgens de site.

Normaal gesproken check ik ook altijd eerst de games voor ik ze koop. Maar voor DA:O maak ik een uitzondering omdat ik al weet dat hij het voor mij waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik heb nu verschillende sites bekeken (bartsmit, freerecordshop etc.) overal zie ik staan dat die 19 november pas uitkomt. Ik heb net ook telefonisch de vraag bij de Media Markt neergelegd waar zij ook zeggen datdie 19 november uitkomt, hoe zit dat nou precies eigenlijk, want ik ben nu een beetje verward...

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mach!- schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:45:
Ik heb nu verschillende sites bekeken (bartsmit, freerecordshop etc.) overal zie ik staan dat die 19 november pas uitkomt. Ik heb net ook telefonisch de vraag bij de Media Markt neergelegd waar zij ook zeggen datdie 19 november uitkomt, hoe zit dat nou precies eigenlijk, want ik ben nu een beetje verward...
Goede vraag.. zie ik ook nu zojuist. Wel vreemd, ik dacht dat de release date inmiddels voor alle platformen vaststond op 4 november US en 7 november (dus vrijdag) hier, maar alle shops hebben hem op de 19e staan..

Bedankt voor de filmpjes trouwens, erg leerzaam. Denk toch dat ik hem op de console ga halen, ziet er naar uit dat ze hem niet simpelweg geport hebben. Textures zijn behoorlijk dramatisch slecht maar dat overleef ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De pc en xbox360 versie komen deze week uit. De ps3 versie laat op zich wachten tot de 19de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:51:
De pc en xbox360 versie komen deze week uit. De ps3 versie laat op zich wachten tot de 19de.
Volgens mij is dat oud nieuws, onlangs is de PS3 release naar voren geschoven.
Linkje:
http://epicbattleaxe.com/...gold-ps3-launch-moved-up/

Edit: ik zie nu dat in europa de PS3 versie wel later komt.

Jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Boeboe schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:51:
Goed dat ik hem dan toch voor de 360 wilde halen. :). Bij iedere multiplatformgame gaat mijn voorkeur toch naar de 360.

Ik vraag me wel af hoevaak dit spel op de consoles verkocht gaat worden. Volgens mij wordt het niet zo'n grote hit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
uchiha tijntje schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:46:
[...]

Goed dat ik hem dan toch voor de 360 wilde halen. :). Bij iedere multiplatformgame gaat mijn voorkeur toch naar de 360.

Ik vraag me wel af hoevaak dit spel op de consoles verkocht gaat worden. Volgens mij wordt het niet zo'n grote hit. :)
het is een beetje een wild card, het spel heeft nog niet zoveel hype gekregen. Maar het zou maar zo enkele miljoenen kunnen verkopen. Ligt ook een beetje aan de reviews en de hype die het nu nog mee krijgt. Het is de enige echte rpg die uitkomt deze holiday en ook nog eentje die gigantisch veel diepgang kent. Mass Effect spreekt misschien een breder publiek aan (shooter fans), maar dat was ook een bioware rpg en heeft volgens mij 2 miljoen keer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hij is volgens mij ook gelekt voor de pc, maar ik denk dat deze genuked wordt want hij staat er maar gedeeltelijk op. Het is een iso, zou ook voor de xbox kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:29:
Hij is volgens mij ook gelekt voor de pc, maar ik denk dat deze genuked wordt want hij staat er maar gedeeltelijk op. Het is een iso, zou ook voor de xbox kunnen zijn.
Jammer dat het altijd ook hierover moet gaan. Maar het is waar ja. Ach, de bestelling staat er al van mij, maar nu kan ik hem toch al eerder spelen. Geluk bij een ongeluk bijna want als hij bij mij op de mat ligt ga ik net voor 5 dagen het ziekenhuis in, zo kan ik hem iig nog even spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

uchiha tijntje schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:46:
[...]
Mass Effect en Oblivion deden het ook vrij goed op de 360 volgens mij, dus wellicht gaat dat je nog verbazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatalefout
:( t duurt nog te lang...ik kan nie meer wachten. heb ook heel slecht al veel te veel spoilers gelezen....maar kan niet stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
http://xbox360.ign.com/articles/104/1040929p1.html

ign review een 8,4

Ik ga hem nu lezen, maar nu al de 2e al iets tegenvallende review.

edit: gelezen, de review klaagt wat over de graphics en dat begrijp ik wel. Verder is het vrij negatief over de combat, ook wel wat console specifieke kritiek. Maar nergens wordt het echt heel duidelijk wat er precies nou zo slecht is. (op de slechts 6 spells die je kan mappen op een console na).

[ Voor 88% gewijzigd door DarkShadow op 02-11-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

DarkShadow schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:58:

ign review een 8,4

Waarom is een 8.4 tegenvallend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
uchiha tijntje schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:11:
[...]

tja, ik snap de discussie, daarom zeg ik ook iets tegenvallend. Een 8,4 is een goed cijfer voor een game en het is dus volgens de reviewer ook zeker een vermakelijke game. Ik ben zelf leraar en als ik ergens echt enthousiast over ben geef ik het een 9 of 9,5 (en heel zelden een 10). Je moet het dus niet zien als het zit maar 0,6 af van de 9. Het is wel degelijk een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

uchiha tijntje schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:11:
[...]

Als je een 9.5 verwacht ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik denk dat die 8,4 toch vooral komt, omdat de graphics toch iets 'achterlopen' met wat je van deze tijd verwacht(Ik vind de graphics tot nu toe prima), aangezien de gameplay een 9.0 krijgt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scores.....
god jah ieder zijn ding zekers. Ik lees al jaren de PCgameplay en veel heb ik me al eens verwondert over hun scores...
bvb Borderlands kreeg nu "maar" 82% en toch staat er in : Borderlands is dikke fun... wat moet het meer zijn

Als dragon age nog maar de helft van het verhaal heeft dat Mass effect gaf dan ben ik al verkocht.
ik ben meer een all rounder en speel verschillende games (behalve rts vraag me niet waarom maar het kan me echt niet boeien)

kings bounty kreeg ook maar 85% en ik heb er me uren mee geamuseerd

Assassins creed kreeg dan 89% , oh my oh my zo een repititief spel heb ik nog nooit gespeeld... da was altijd hetzelfde.

Ik denk dat bioware ergens de fout heeft gemaakt om het 'DE' spirituele opvolger te noemen en dat men hen daar nu op afrekent.

Maar ik weet 1 ding : het verhaal zal super zijn (als je alleen al maar kijkt naar de diepgang) , en goed de combat zal mss moeilijk zijn , wel dan is het maar een uitdaging.
Nogmaals in de gameplay staat ook dat het gebruiken van je spells zolang er mana is en de cooldown minder is (dit tegenover dat je moest gaan rusten en moest nadenken of je een welbepaalde spell zou gebruiken) vind ik persoonlijk echt geen minpunt hoor, een pluspunt eerder, ze geven dat ook aan en hun tegenargument is vervolgens de moeilijkheid van de gevechten, ik vraag me dan ook terecht af hoe moeilijk zou het dan niet geweest zijn als je ook nog eens moest rusten voor elke krachtige spell......

Dit is nu eenmaal persoonlijke voorkeur. En die 87% wel die is voor mij dan toch wel hoger moest een andere reviewer die cooldown niet als een minpunt te beschouwen toch als je kijkt naar de scores :

Graphics : 17/20
Geluid : 19/20
gameplay : 51/60 ==> verhoog deze een beetje door dat ik die combat keuze wel leuk vind en je hebt al een heel andere score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:01
Mmm deze game is inderdaad al gelekt voor de pc en xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Tja, ik zie het zo: Voor mij was de combat in Mass Effect vreselijk. Eentonige trial-and-error gameplay. Ik heb echt moeten doorbijten om het spel uit te spelen, omdat ik de combat gewoon zo slecht vond. Toch kijk ik uit naar deeltje twee, want het verhaal en de interactie met personages was erg leuk.

Mij lijkt het verschrikkelijk onwaarschijnlijk dat de combat in Dragon Age slechter is dan in Mass Effect. Ik verwacht juist dat de moeilijke en gevarieerd tactische combat veel leuker wordt dan in Mass Effect. En de interactie en het verhaal (en de lengte van het spel) zouden ook weer een stuk beter moeten zijn. Als ik dit mee zou nemen in de cijfers die ik voor Mass Effect langs heb zien komen, zou ik waarschijnlijk gemiddeld een 12/10 als cijfer voor Dragon Age kunnen geven :P

Maar goed, cijfers geven aan een review is eigenlijk onzin, ze worden veel te serieus genomen. Het enige dat je kan doen, is wat reviews lezen, kijken of je het eens bent met de kritiek van de reviewers, en hoe erg je die kritiekpunten vindt. Dat een of andere aap met een toetsenbord typt dat de combat van Dragon Age een 51.5/61 waard is, is niet interessant. Een beschrijving van het spel geven wel, daar kan ik wat mee. Eventueel mag een egotrippende reviewer er ook nog zijn eigen mening over geven, maar daar lees ik eigenlijk liever gebruikersmeningen voor. Van mensen die het spel echt gespeeld hebben, en niet even snel voor een deadline met een release candidate van het spel 2 A4'tjes getikt moesten hebben. (kijk voor de grap eens hoeveel reviews van KotOR 2 niet eens het einde van het spel noemen, terwijl het spel verdomme gewoon plotseling stopt. Oeps, niet zover doorgespeeld!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij een top spel, heb de character creator al gedownload en een Char aangemaakt.

Voor mij is dit een spel om te kopen en niet om te downloaden, er zijn de laatste tijd niet veel RPG's die bij mij in de smaak vallen en deze is eindelijk een uitzondering.

De graphics zien er voor mijn PC(is toch al weer zo'n 3 jaar oud) goed genoeg uit en ik kan er weer een jaartje mee vooruit, mijn speeltijd kennende, een goeie investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ign review een 8,4

edit: gelezen, de review klaagt wat over de graphics en dat begrijp ik wel. Verder is het vrij negatief over de combat, ook wel wat console specifieke kritiek. Maar nergens wordt het echt heel duidelijk wat er precies nou zo slecht is. (op de slechts 6 spells die je kan mappen op een console na).
Heh, ze geven gameplay en lasting appeal een 9, IMHO verreweg de 2 belangrijkste elementen voor een goede RPG (samen met storyline, dat nemen ze hier niet mee, maar dat zit wel goed bij DA:O ^^ ), dus perfect mijns inziens.
Mja, gfx wisten wel al wel dat die goed, maar niet perfect zijn. Nja, so be it. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

ign review een 8,4

Net de review gelezen en het komt echt over alsof de reviewer het spel één voormiddagje heeft gespeeld en dan even snel een reviewtje in vijf minuten heeft geschreven om over te stappen naar het volgende spel dat hij in dezelfde dag ook nog moest reviewen. De score van die review heeft dan ook weinig waarde (ook als ie een 9.4 had gegeven in plaats van 8.4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:35
nog 4 dagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Japser

Jeej!

Is t al vrijdag!? :(

Damn...ik heb in tijden niet zo geanticipeerd op een spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Heb hem zelf ook gepreorderd, maar ga hem toch mooi eerst vanmiddag even uitproberen, ben wel benieuwd.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

pica schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:02:
Heb hem zelf ook gepreorderd, maar ga hem toch mooi eerst vanmiddag even uitproberen, ben wel benieuwd.
U bedoelt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Wat ik bedoel is dat als je weet waar je moet zoeken dat hij al beschikbaar is, en ik daar zeker gebruik van zal maken tot mijn preorder van cdwow binnen is

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Kan het zelf toch niet laten hem te downloaden, al is het maar puur om mijn gevoel te bevestigen dat deze de 55 euro voor de special edition waard is. Pre-order staat al wel, wachten tot hij binnen komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatalefout
tja, maar nu downloaden = nog geen dlc's erbij...heb je m uitgespeeld, krijg je je pre-order binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackDraakje
Mja idd, ik wacht ook liever af tot ik mijn legale versie binnen heb. Ik vermaak me nog wel met Torchlight t/m donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ah had em nog niet gezien! Nja ik wacht wel tot vrijdagavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Manual schijnt niet echt des Biowares te zijn, maar 45 paginatjes. Wel een beetje wat ik verwacht had, helaas. http://social.bioware.com/forum/1/topic/9/index/70337/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Mja, vind ik echt spijtig. Voor de collector editie hadden ze voor mij toch wel een thome van honderden paginas mogen meegeven ipv wat lullige ingame items bijvoorbeeld :|.

Heb wel deze guide besteld op amazon. Hardcover book met extra lore, interviews en art. Dankzij de goedkope dollar kost dit boek + shipping 18 euro in totaal :*)

[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 02-11-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Boeboe schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:21:
Mja, vind ik echt spijtig. Voor de collector editie hadden ze voor mij toch wel een thome van honderden paginas mogen meegeven ipv wat lullige ingame items bijvoorbeeld :|.

Heb wel deze guide besteld op amazon. Hardcover book met extra lore, interviews en art. Dankzij de goedkope dollar kost dit boek + shipping 18 euro in totaal :*)
In Nederland overigens ook bij meerdere boekenwinkels te verkrijgen voor bijna dezelfde prijs (€ 18-19) voor de liefhebbers. Het is veelal gelukkig de Engelse versie, ik heb het ISBN nummer gecheckt (ISBN 13: 9780761562467).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik kon het niet laten, heb hem gedownload. Nu twijfel ik echter tof of ik hem niet voor de pc moet halen. Ik ben wel express human begonnen, op de xbox360 was ik van plan als dwarf te spelen. Nu even een human mage uitproberen. Wat een spel, reviews of niet, ik vind het er fantastisch en sfeervol uitzien. De cutscenes en het praten is geweldig. De combat voelt goed, wel even wennen met het switchen van characters en spells casten, werkt anders dan bv WoW.

De enorme wereld en achtergrond info is overweldigend, er zitten enorm veel boeken in het spel die het echt waard zijn om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

Helemaal mee eens, ik kon de verleiding ook niet weerstaan (en jazeker, mijn pre-order is ook netjes geplaatst een week of twee geleden) en vind het echt een geweldig spel tot nu toe (uurtje of twee elven mage). Verhaal is tot nu toe prachtig, gesprekken zijn inderdaad fantastisch en de graphics vallen mij echt niet tegen, ik heb mooier gezien maar het zit 'm ook in de details vind ik, alles leeft en komt geloofwaardig over.

Speel 'm op de pc, m'n pre-order is dat ook, heb geen moment getwijfeld of ik de 360 versie zou moeten halen en ben nu blij dat ik de keus voor pc heb gemaakt, niet in de laatste plaats voor de topdown camera.

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 02-11-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hier nog zo een.

CE aanschaffen, maar ook niet kunnen/willen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

XXlerator schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:25:
In Nederland overigens ook bij meerdere boekenwinkels te verkrijgen voor bijna dezelfde prijs (€ 18-19) voor de liefhebbers. Het is veelal gelukkig de Engelse versie, ik heb het ISBN nummer gecheckt (ISBN 13: 9780761562467).
Nou, bij Libris issie anders gewoon zo'n 34 euro ex verzenden... Kun je 'm nog beter bij Amazon halen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Deze game leent zich uitstekend voor DLC. Wat mij betreft mag Bioware deze flink uitmelken. Fallout 3 liet zien dat het goed kan, hopelijk breiden ze de campaign flink uit. En niet zoals Bringing down the Sky in Mass Effect.

De game draait trouwens vrij soepel. Ik draai het op very high, 2x fsaa en 1440 bij 900. Heb een e4200, 2gb ram en een hd4850 (echt zo'n upgrade systeempje, ben toe aan een proc + geheugen upgrade). De framerate is acceptabel tot hoog. Zit nu in Ostagar en dat is buiten, daar merk ik wel dat het iets dipt (20-30 fps), voor de rest is het gewoon 40+

Overigens ben ik als xbox360 gamer behoorlijk onder de indruk van de graphics, het is erg rijk en gedetailleerd, misschien niet zo fotorealistisch als crysis, maar wel erg sfeervol en dat is imho veel belangrijker. (de reden dat ik WoW graphics heel lang gewoon mooi vond).

Ik keek bij deze game voornamelijk uit naar de gameplay en combat en die is erg goed tot nu toe, maar ik ben aangenaam verrast door de lore. Meestal is die in games van een bedroevend niveau (bv. Oblivion), maar hier is het wat mij betreft goed geschreven en goed geacteerd. Vind de voiceacting in de meeste gevallen overtuigend. Soms is het qua niveau zelfs sterker dan Mass Effect (terwijl sci fi mij in games meer boeit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Eurogamer is vrij negatief en geeft het desondanks een 8. Veel van de opgegeven redenen kan ik nu na 6 uur spelen absoluut niet beamen. Sommige wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DarkShadow schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:45:
De enorme wereld en achtergrond info is overweldigend, er zitten enorm veel boeken in het spel die het echt waard zijn om te lezen.
Als je al die boeken leest ben je helemaal wat uurtjes zoet. Zijn het boeken als Oblivion van hooguit 5 paginas of langer?

Kan niet wachten totdat ik hem binnen heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
? Ik zie net dat het spel 30,- bij cdwow.nl is... KLopt dat :P Als dat zo is ga ik hem zeker bestellen!

Ongeacht de "tegenvallende" reviews lijkt me dit een spel waar ik tot en met de kerst en beyond mee kan spelen. Samen met torchlight voor het brainless hacken kom ik de koude wintermaanden wel door!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hij is verdorie niet meer te bestellen bij BartSmit, laat staan de CE.
Enkel nog de PS3-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://pc.ign.com/articles/104/1040976p1.html

So far voor tegenvallende reviews. ^^ Een 92 van IGN UK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
maartend schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:37:
Hij is verdorie niet meer te bestellen bij BartSmit, laat staan de CE.
Enkel nog de PS3-versie.
volgens mij kan je hem voor de pc zowiezo nog niet bestellen daar, de CE iig niet.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nhaixatael schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:51:
[...]

volgens mij kan je hem voor de pc zowiezo nog niet bestellen daar, de CE iig niet.
Gisteren waren alle versie behalve de CE te bestellen. En er is mij gemaild dat ik vanaf de 3de kon bestellen. Ik ga zo eens bellen. Gebeld ; er staan een zooi mensen in de rij voor een CE.
Komt toch vandaag of morgen online.

Ik had een gast aan de telefoon (Rick) die precies wist waar ik het over had en die hem zelf ook speelt. Hij heeft me goed geholpen. Hulde.

[ Voor 25% gewijzigd door maartend op 03-11-2009 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
De reviews komen binnen en ze zijn stuk voor stuk lovend. Het valt op dat de pc reviews een flink stuk enthousiaster zijn dan de consolereviews die we al gezien hadden. Misschien toch een bewijs dat klassieke rpg's niet echt voor consolepubliek bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
kbloem schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 07:54:
[...]

Als je al die boeken leest ben je helemaal wat uurtjes zoet. Zijn het boeken als Oblivion van hooguit 5 paginas of langer?

Kan niet wachten totdat ik hem binnen heb.....
Ja dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Kijk, dat is nu eens een deftige review van iemand die het spel tenminste langer heeft gespeeld dan het klaarmaken van een kop cup-a-soup. Gamespot heeft ook al zijn pc review klaar -> http://www.gamespot.com/pc/rpg/dragonage/review.html -> 9.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Spel geeft de stats weer op mijn G15 keyboard zonder dat ik iets heb ingesteld. Staat er blijkbaar gewoon in.
Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kan op mn werk geen gamingsites bekijken. (en het is nog wel een school, best sneu voor die kinderen, maarja games zijn slecht he ;) ). En thuis heb ik er geen tijd voor, dragon age spelen :P

Gelukkig vanmiddag om kwart voor 1 vrij, tja het onderwijs is druk. De kerstvakantie duurt nog wel 7 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Trouwens over de verschillende versies
The differences between versions aren't limited to the interface. Dragon Age doesn't look amazing on the PC, but it's an attractive game nonetheless. Zooming from an isometric view to a third-person perspective is slick, and while environments don't hold up quite as well when viewed up close, they're consistently lovely when viewed from above. On the flip side, the Xbox 360 version looks positively disappointing. Textures are highly compressed and colors are washed out, though the upside is that this version maintains a smoother frame rate than on the PlayStation 3, where things might get jittery when swiveling the camera around. The PlayStation 3 version features higher-quality textures than those on the Xbox 360, better color saturation, smoother facial animations, and shorter load times. Minor visual hiccups, like corpses that disappear and reappear, are a bit more common on the PS3, however. The PC version is the superior experience, but if you're choosing between the two console releases, the PlayStation 3 has the upper hand. Some minor glitches are shared between the console versions, however, such as rare occasions when the soundtrack or voice-overs disappear. We also ran into a few quest malfunctions that could be replicated on all three platforms, though they were relatively minor and did not interfere with the progress of the main quest.
Gisteren lees ik dat de PS3 versie de slechtste is wegens framerate problemen, maar gamespot vindt die framerate problemen van ondergeschikt belang tov de betere graphics en betere loading times de PS3 versie heeft tov de Xbox360 versie.

De PC versie is de beste. En dat doet wel eens deugd voor de PC na alle console ports die de PC gezien heeft dit jaar. Zit er mij momenteel ook in Borderlands aan te ergeren dat de PC versie overduidelijk een consoleport is.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.