Bedankt voor het antwoord

Je bedoelt, neem ik aan, dat ik elke willekeurige spell kan casten, ook in dezelfde serie als degene die net bezig is met de cooldown?
Als je een target hebt, krijg je alleen pictogram voor AoE targetted spells.
Spell op ander target doe je door eerst dat target te selecteren en dan de spell te casten, of door je huidige target te deselecteren en dan de spell te casten waardoor je een target-icoon krijgt.
Dit begrijp ik niet helemaal.
Een AoE-targetpictogram krijg ik wel op de verwachte momenten. Het gaat om de crosshair, bijvoorbeeld voor de Arcane Bolt.
Ik klik op die spell, en dan krijg ik de crosshair. Dan klik ik op een target, en de spell gaat af. Als ik nu (na de cooldown) weer op de Arcane Bolt klik, dan krijg ik geen target crosshair. Wat gebeurt er dan? Gaat de Arcane Bolt af op het al eerder geselecteerde target? (Zo te zien wel.) Als ik een ander target wil, moet ik dan éérst dat target aanklikken, en dán de spell selecteren? (Analoog hieraan: eerst het target aanklikken, dan het partymember selecteren, en dan de spell kiezen?)
Je hebt het ook nog over het deselecteren van een target. Ik heb geen manier gevonden hoe ik dat zou moeten doen...
sorry voor de vele vragen, maar als BG/NWN-speler vind ik de gameplay van dit spel op het moment uiterst verwarrend, en nogal vreemd gezien de meeste standaard acties met de rechter-muisknop worden uitgevoerd. (Wie FFS heeft dat bedacht?)
Klopt, tactics kun je met 1 vinkje uitzetten.
Hm, dan maar even op zoek naar dat vinkje. Ik heb de tactics allemaal verwijderd. Misschien een beetje te drastisch. Waarschijnlijk heb ik dat vinkje over het hoofd gezien.
[
Voor 6% gewijzigd door
Katsunami op 16-11-2009 10:34
]