Nah,..heb ik ook al naar gekeken. Ik heb zelfs alle Artifacts die ik had, gedropt en toen telkens van detector gewisseld.Kan 't iets met afstand te maken hebben ?? Of pikt de 'Echo' de artefacts ook niet op als je er vlak bij staat ?
Dacht dat de geavanceerde detectors een groter bereik hadden ...
Vervolgens , afhankelijk van welke detector ik gebruikte, verdwenen en verschenen de Artifacts weer , dit terwijl ik er vlak naast stond. (Zie screenies)

Ik had eigenlijk het idee dat de makers dit als speelelement hadden bedacht. Maar als niemand anders dit heeft is dat inderdaad vreemd.
(Sidorovich en zijn mede handelaren zouden mij toch geen defecte detectoren verkopen
Oké , zal nog een keer kijken,...'k heb echt dat gebouw van onder naar bover tig keer doorlopen,...maar kon niets vinden.Dat gebouw kun je in vanaf de kant van het red forest in SoC. in CS niet meer, maar je kan er wel komen vanaf het gebouw waar je vrienden mogelijk gemaakt hebben dat je naar het Red Forest kan. Daar wandel je gewoon dat loopbrugje over en dan in het trappenhuis ligt de stash. (volgens mij helemaal beneden).
hm,..heb ik ook een aantal keer geprobeerd,....ik kwam alleen .het dak niet op.spoiler:Die eerste kan je bereiken door boven op het gebouw van forrester te klimmen en via de kabels die daar lopen van die hijsinstallatie naar het volgende gebouw te koorddansen.
Toch maar weer proberen.
Bedankt guys
Btw nog een tip :
spoiler:
De handelaar in de Clear Sky base geeft het meest voor de wapens !
[ Voor 17% gewijzigd door YVG op 28-10-2008 23:32 . Reden: pics toegevoegd ]