Flauw. Dat het niet jouw ding is, prima, smaken verschillen, maar ga dan niet lopen roepen dat anderen alleen doen of ze het leuk vinden om hun aankoop te verdedigen.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:34:
Heb het een tijdje gespeeld en tja, het is mijn ding gewoon niet denk ik.
Iedereen is ook zo enorm lyrisch erover, waarschijnlijk om hun aankoop van 1200 punten te verdedigen
Ik heb Braid nu ook volledig gekocht. Volgens mij gaat dit de best verkocht XBLA titel worden
Leuk voor de ontwikkelaar
Ik heb het einde nog (lang) niet gehaald, maar ben wel erg nieuwsgierig na deze review:
Ik heb het einde nog (lang) niet gehaald, maar ben wel erg nieuwsgierig na deze review:
"The end level is fucking ingenious."
[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 11-08-2008 15:38 ]
Ik had Braid vrijdag ook aangeschaft naar aanleiding van de recensies en Boeboe's post.
Het spel is echt heel leuk. Vooral de soundtrack was geweldig, m'n vogels thuis begonnen spontaan mee te zingen...haha. Bij bepaalde dingen was ik toch wel trots op mezelf dat ik eruit gekomen was (ik ben niet zo'n puzzelaar). Nu ben ik in de 4e wereld en heb ik bij de eerste wereld alles behalve 2 puzzelstukjes. (irritant zeg). Maar ik zag dat er bepaalde zaken bijkomen naar mate je verder komt in het spel. Dus nog even doorgaan en ik ga de andere werelden nog een keertje door.
[emo-post]Wat mij ook wel verbaasde was het feit dat het verhaal zo mooi is. De wijze waarop het beschreven is, poetisch bijna, zet je toch wel aan het denken over relaties in het algemeen.[/emo-post]
Een aanrader dit spel!
Het spel is echt heel leuk. Vooral de soundtrack was geweldig, m'n vogels thuis begonnen spontaan mee te zingen...haha. Bij bepaalde dingen was ik toch wel trots op mezelf dat ik eruit gekomen was (ik ben niet zo'n puzzelaar). Nu ben ik in de 4e wereld en heb ik bij de eerste wereld alles behalve 2 puzzelstukjes. (irritant zeg). Maar ik zag dat er bepaalde zaken bijkomen naar mate je verder komt in het spel. Dus nog even doorgaan en ik ga de andere werelden nog een keertje door.
[emo-post]Wat mij ook wel verbaasde was het feit dat het verhaal zo mooi is. De wijze waarop het beschreven is, poetisch bijna, zet je toch wel aan het denken over relaties in het algemeen.[/emo-post]
Een aanrader dit spel!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zat al vast in het eerste (of tweede) level, waar je in wereld 2 die hele grote puzzel tegenkomt die je moet maken.
Daarna begon ik het beter door te krijgen, dus ik hoop hem straks wel te halen als ik hem opnieuw doe
Ik ben geen platformer, en geen puzzelaar, maar vind Braid gewoon fantastisch.
Daarna begon ik het beter door te krijgen, dus ik hoop hem straks wel te halen als ik hem opnieuw doe
Ik ben geen platformer, en geen puzzelaar, maar vind Braid gewoon fantastisch.
Verwijderd
Waarom denk je dat ik er een clown-smiley achter heb gezet?Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:44:
[...]
Flauw. Dat het niet jouw ding is, prima, smaken verschillen, maar ga dan niet lopen roepen dat anderen alleen doen of ze het leuk vinden om hun aankoop te verdedigen.
Ik leg nota bene nog uit dat het gewoon mijn smaak niet is.
Vette aanbieding. Dit is de 60GB versie:

Kost: 299,-
Dan heb je best een compleet pakket, met 2 controllers en een 60GB HD. Is bij Xboxhome.nl (maar wss ook anderen).

Kost: 299,-
Dan heb je best een compleet pakket, met 2 controllers en een 60GB HD. Is bij Xboxhome.nl (maar wss ook anderen).
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 11-08-2008 16:12 ]
Ja dat noemen we pas een compleet set en voor maar 299. Mooi zo xboxhome, denk dat ik ze wel ga bestellen. I.p.v 2dehands ene te kopen voor 200 kan ik een nieuwe kopen voor een briefke meer 
Hoeveel jaar zit er eigenlijk garantie op bij xboxhome? Kan het nergens vinden
Verwijderd
Geen idee, misschien om je flame wat te verzachten?Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:06:
Waarom denk je dat ik er een clown-smiley achter heb gezet?
Volgens mij kan je in mijn bericht ook gewoon "dat het jouw ding niet is, prima" zien staan.Ik leg nota bene nog uit dat het gewoon mijn smaak niet is.
Verwijderd
Ik vond dat juist het minste aan Braid. Het kwam op mij een beetje gemaakt-artistiek over. Het spel is al bijzonder genoeg, dat soort pseudopoezie heeft het wat mij betreft niet nodig.Nitai schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:41:
Ik zat de heletijd te piellen om bij 2 puzzel stukjes te komen. Had er toen niet z'n zin meer in.
Verwijderd
Standaard 2 jaar garantieMudi schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:34:
Ja dat noemen we pas een compleet set en voor maar 299. Mooi zo xboxhome, denk dat ik ze wel ga bestellen. I.p.v 2dehands ene te kopen voor 200 kan ik een nieuwe kopen voor een briefke meer
Iemand een idee hoe het komt dat alle games het goed doen op mijn nieuwe lcd tv, maar PEs 2008 niet? Daar loopt een lijn door het veld, hij beweegt mee als je loopt, hoort niet helemaal
Verwijderd
Zucht, wat vermoeiend dit. Ik bedoelde het niet als flame, maar als grapje.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:43:
[...]
Geen idee, misschien om je flame wat te verzachten?
[...]
Volgens mij kan je in mijn bericht ook gewoon "dat het jouw ding niet is, prima" zien staan.
Ik heb 'm op PS3, maar zocht even op Soul Calibur aangezien ik wegloop met het spel en er verder weinig over lees hier. Een goed Soul Calibur forum vol tips: http://www.caliburforum.com/forums/ Het zit daar vol spelers die live tournoois van SC2 en SC3 hebben gespeeld. Voornamelijk SC2.Magic schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:39:
Ik begin soul calibur online een beetje zat te worden, ik ben niet een geweldige speler, daardoor sta ik inmiddels op 17 loss en 3 win ofzoiets. Dat is verder geen probleem, echter van de 17 keer dat ik verloren heb heb ik 8 keer verloren van een kalik die je geen kans geeft en maar 1 type aanval uitvoert.
De vertical moves tracken enorm in 4 ten opzichte van 2. Daardoor is het spel te masher friendly geworden. Tel daarbij online lag op en je hebt mashers paradise. Maar ik maak mij geen zorgen. 1. Er is geen serieuze speler die er op die manier lol aan beleeft. 2. De kids gaan bij de volgende grote release met online mogelijkheden daar in verder. 3. Als je genoeg oefent leer je het counteren.
Ik had laatst een online sessie met iemand die wel nadacht over hoe te spelen en bijna geen lag dus dat was erg lekker spelen. Normaal speel ik met Astaroth, maar als ik online kom kijken kies ik Amy tegen de Kiliks, Mitsurugi's en Siegfried mashers.
Braid moet ik nog steeds proberen, vrienden van me die op visite waren heb ik wel even laten spelen, maar het lijkt me duidelijk dat het spel meer een puzzelaar met platform elementen is dan andersom.
Ik moet zeggen dat ik 1200 nog steeds veel vind. Maar goed wellicht komt er nog is een keer een prijsverlaging (dat is natuurlijk wel het nadeel van dl games, de prijs gaat veel trager (of helemaal niet) naar beneden ivm winkel games.
Wat betreft sc4 button mashers en lag.
Tsja dat is wel de reden dat ik nooit zo happig was op online spelen. Echter ik wil zeker weer live voor sf hd remix (ok tenzij de reviews aangeven dat alle verbeteringen hopeloos zijn).
Sc4 is dan ook goedkoper, of anders dan alsnog importeren, 32 euro is natuurlijk geen geld.
oh en je kan natuurlijk hier op got zoeken naar tegenstanders, mochten er mashers bij zitten dan kan ze genadeloos and de schandpaal jagen (euh, ok misschien niet het meest briliante idee, maar als er iets van een tournooi is dan worden de mashers toch wel bekend schat ik zo in)
Ik vind het tot nu toe iig zeer leuk om mijn geometry wars 2 scores te meten met mijn mede gotters.
Ik moet zeggen dat ik 1200 nog steeds veel vind. Maar goed wellicht komt er nog is een keer een prijsverlaging (dat is natuurlijk wel het nadeel van dl games, de prijs gaat veel trager (of helemaal niet) naar beneden ivm winkel games.
Wat betreft sc4 button mashers en lag.
Tsja dat is wel de reden dat ik nooit zo happig was op online spelen. Echter ik wil zeker weer live voor sf hd remix (ok tenzij de reviews aangeven dat alle verbeteringen hopeloos zijn).
Sc4 is dan ook goedkoper, of anders dan alsnog importeren, 32 euro is natuurlijk geen geld.
oh en je kan natuurlijk hier op got zoeken naar tegenstanders, mochten er mashers bij zitten dan kan ze genadeloos and de schandpaal jagen (euh, ok misschien niet het meest briliante idee, maar als er iets van een tournooi is dan worden de mashers toch wel bekend schat ik zo in)
Ik vind het tot nu toe iig zeer leuk om mijn geometry wars 2 scores te meten met mijn mede gotters.
10 second ninja DONE
No worries, met je TV is niets mis. Die lijn krijg je er gratis bij van Konami. Een van de vele krtiekpunten op PES2008. Laten we in godesnaam hopen dat PES2009 ons verlossing zal brengen. Amen.bear87 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:12:
Iemand een idee hoe het komt dat alle games het goed doen op mijn nieuwe lcd tv, maar PEs 2008 niet? Daar loopt een lijn door het veld, hij beweegt mee als je loopt, hoort niet helemaal
Bedankt, dat is goed om te horenkazuka schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 21:42:
[...]
No worries, met je TV is niets mis. Die lijn krijg je er gratis bij van Konami. Een van de vele krtiekpunten op PES2008. Laten we in godesnaam hopen dat PES2009 ons verlossing zal brengen. Amen.
Heb uit wanhopigheid al een andere lcd tv aangesloten om te testen of het niet aan mijn tv lag, en op het andere toestel is de lijn idd ook aanwezig. Maar omdat mijn nieuwe tv 1080P was en mijn oude lcd tv niet, viel het op de oude niet zo op en daarom heb ik het nooit doorgehad
Anyway, thnx voor je verlossende antwoord!
Toch leuk, Braid (inmiddels uitgespeeld) staat nr 1 op Gamespot, en nr 5 op gamefaqs bij de walkthroughs. Volgens mij heeft een arcade game nog nooit zo veel aandacht gehad. Jammer genoeg gaat echt IEDEREEN dit spel nu checken en veel reviewen het nu op basis van de demo. Gevolg: het spel scoort steeds lager en lager door de users. Ach ja, je kan niet alles hebben.
echt doodzonde dat er zoveel naar gezocht wordt op gamefaqs. Een walktrough is een ABSOLUTE taboe bij dit spel. Je verknalt het voor jezelf volledig
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Eens, maar nogmaals: zonder een video van de eerste wereld (dus eigenlijk world 2) te bekijken had ik nooit verder gespeeld dan de demo en het afgedaan als een platformer met terugspoelknop. Een korte video kijken om dat "aha!" moment te krijgen, zodat je weet hoe je ongeveer moet gaan denken bij dit spel, kan best handig zijn om je over de streep te krijgen.Boeboe schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:01:
echt doodzonde dat er zoveel naar gezocht wordt op gamefaqs. Een walktrough is een ABSOLUTE taboe bij dit spel. Je verknalt het voor jezelf volledig
Na de eerste wereld is het inderdaad vreselijk zonde om een walkthrough te gebruiken. Maar dat heb ik bij vrijwel alle (logische) puzzelspellen en adventures.
Zeker weten! Ik heb dan ook geen walkthrough gebruikt (en ook niet nodig gehad). Slechts voor één leven moest ik even checken of ik last van een bug/glitch had, gezien ik ergens had gelezen over een bug in Braid... maar het level bleek gewoon bizar in elkaar te zittenBoeboe schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:01:
Die bug in Braid heeft te maken met savegames... maar geen idee hoe of wat
Nu meer dan 24 uur geen Braid gehad (geen enkele game) en daarmee gelukkig minder last van achterwaartse gevoelens!
Vanavond of morgen weer eens verder... (speedruns e.d.)
Ik snap dat BRAID een hele verademing is voor heel veel gamers. Mede door de aandacht op dit forum eens goed gaan kijken. Demo nogmaals opgepakt, videoootje bekenen enz.
Het is een apart spel, dat is zeker. Apart kleurgebruik, met aparte muziek. Dit roept een aparte sfeer op, die subtiel wordt versterkt door de poeetische teksten met 'diepgang. '.
[\Mening Modus Aan]
Grafisch vind ik het spel niet geheel consistent. Ik erger me echt aan de op de klokkenluider van de Notre Dame lijkende hoofdrol speler, die met een scheef hoofd en een schuin oog gedeeltelijk naar voren en gedeeltelijk naar mij kijkt. De 'painted' achtergrond is zeker mooi, maar is veel meer 'pastel' dan het harde groen van de voorgrond, het platform.
De besturing zit prima in elkaar. Het kan wat vaag aanvoelen omdat de hoofdpersoon niet direct reageert. Dit is overigens heel normaal bij platformers, de koning der platformers, Mario, voelt ook wat vaag aan.
De puzzels, of liever gezegt, het te pakken krijgen van de puzzelstukjes is goed uitgewerkt. De puzzels zijn uitdagend en soms best pittig te noemen. Het is vrijwel altijd een combinatie van methode met juiste timing = puzzelstukje. De terug in de tijd is vaak noodzakelijk voor de puzzels. Zonder deze toevoeging hadden de puzzels ook nooit zo uitdagend geweest kunnen zijn.
Conclusie van een 'ervaren' gamer van 38 jaar oud ......
Braid is voor Xbox Live Arcade vernieuwend en voegt echt iets toe aan de diversiteit van Xbox Live. Grafisch ziet het er leuk uit, maar is niet consistent. Ik had een beetje het gevoel van een mooie balroom met TL verlichting, i.p.v. kroonluchters. De humor is leuk, de teksten 'cliche' poetisch. Voor de puzzelaars onder ons zeker een aanrader. Voor diegene die een wat meer recht toe recht aan platformer zoeken, zoals Mario, is Braid minder geschikt. Aangezien ik niet echt een puzzelaar ben, sla ik het spel (voorlopig) even over. De hoge cijfer die Braid ten deel vallen hebben mij inziens alles te maken met de vernieuwende factor. Kortom, Braid is niet perfect, maar gewoon goed. Braid is echter niet 'mijn ding'
[/mening modus uit]
Tijd voor meer 'slow' puzzel games op Xbox Live Arcade, gezien het succes van Braid. (ik zeg : Lemmings ...)
Het is een apart spel, dat is zeker. Apart kleurgebruik, met aparte muziek. Dit roept een aparte sfeer op, die subtiel wordt versterkt door de poeetische teksten met 'diepgang. '.
[\Mening Modus Aan]
Grafisch vind ik het spel niet geheel consistent. Ik erger me echt aan de op de klokkenluider van de Notre Dame lijkende hoofdrol speler, die met een scheef hoofd en een schuin oog gedeeltelijk naar voren en gedeeltelijk naar mij kijkt. De 'painted' achtergrond is zeker mooi, maar is veel meer 'pastel' dan het harde groen van de voorgrond, het platform.
De besturing zit prima in elkaar. Het kan wat vaag aanvoelen omdat de hoofdpersoon niet direct reageert. Dit is overigens heel normaal bij platformers, de koning der platformers, Mario, voelt ook wat vaag aan.
De puzzels, of liever gezegt, het te pakken krijgen van de puzzelstukjes is goed uitgewerkt. De puzzels zijn uitdagend en soms best pittig te noemen. Het is vrijwel altijd een combinatie van methode met juiste timing = puzzelstukje. De terug in de tijd is vaak noodzakelijk voor de puzzels. Zonder deze toevoeging hadden de puzzels ook nooit zo uitdagend geweest kunnen zijn.
Conclusie van een 'ervaren' gamer van 38 jaar oud ......
Braid is voor Xbox Live Arcade vernieuwend en voegt echt iets toe aan de diversiteit van Xbox Live. Grafisch ziet het er leuk uit, maar is niet consistent. Ik had een beetje het gevoel van een mooie balroom met TL verlichting, i.p.v. kroonluchters. De humor is leuk, de teksten 'cliche' poetisch. Voor de puzzelaars onder ons zeker een aanrader. Voor diegene die een wat meer recht toe recht aan platformer zoeken, zoals Mario, is Braid minder geschikt. Aangezien ik niet echt een puzzelaar ben, sla ik het spel (voorlopig) even over. De hoge cijfer die Braid ten deel vallen hebben mij inziens alles te maken met de vernieuwende factor. Kortom, Braid is niet perfect, maar gewoon goed. Braid is echter niet 'mijn ding'
[/mening modus uit]
Tijd voor meer 'slow' puzzel games op Xbox Live Arcade, gezien het succes van Braid. (ik zeg : Lemmings ...)
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Verwijderd
Xbox 360 hard drive guide
Een pdf-je met alle mogelijkheden om bijv. je savegames van je Xbox360 hdd af te halen.
Kan nog steeds weinig vinden om gemakkelijk data van mijn PC naar mijn xbox te transferren, ik had verwacht dat dat gewoon een feature zou zijn. Maar ik kan alleen maar dingen vinden over backups VANAF xbox hdd, ik wil gewoon wat mp3'tjes op mijn xbox hdd zetten, ben ik nou zo gek?
Lijkt me ook niet illegaal, want ik mag met die HDD toch doen wat ik wil? Ik heb geen zin om een PC dag en nacht aan te laten staan, terwijl in de xbox ook een aardige HDD zit...
Een pdf-je met alle mogelijkheden om bijv. je savegames van je Xbox360 hdd af te halen.
Kan nog steeds weinig vinden om gemakkelijk data van mijn PC naar mijn xbox te transferren, ik had verwacht dat dat gewoon een feature zou zijn. Maar ik kan alleen maar dingen vinden over backups VANAF xbox hdd, ik wil gewoon wat mp3'tjes op mijn xbox hdd zetten, ben ik nou zo gek?
Lijkt me ook niet illegaal, want ik mag met die HDD toch doen wat ik wil? Ik heb geen zin om een PC dag en nacht aan te laten staan, terwijl in de xbox ook een aardige HDD zit...
Toch is het wel handig in de eerste wereld die je speelt. Je moet gewoon even leren hoe het spel denkt, en dat je dus wel eens een puzzelstukje kan laten liggen, om die na een aantal andere levels op te halen. Zodra je begrijpt hoe het spel denkt, word het veel beter.Boeboe schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:01:
Ik heb dus voor 1 level een filmpje bekeken, en daardoor begreep ik de denkwijze opeens
De eerste wereld was de laatste wereld die ik volledig had. Jij geeft gewoon waanzinnig snel op
.
Je zou nog mensen gaan aanmoedigen om eerst spoilers te gaan bekijken, terwijl dat helemaal niet nodig is.
Je zou nog mensen gaan aanmoedigen om eerst spoilers te gaan bekijken, terwijl dat helemaal niet nodig is.
[ Voor 36% gewijzigd door boe2 op 12-08-2008 11:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Heb ik even mazzel dat ik nog even moest wachten op het kunnen bestellen van een Xbox!Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:35:
Hier een leuk nieuwtje, just in : Alle nieuwe Xbox 360 Pro consoles zullen vanaf volgende week geleverd worden met de 60 GB harde schijf. Ook alle supersize packs die rond 20 augustus naar nederland komen zullen voozien zijn van een 60 GB schijf !
PS : heb je bij ons al een Pro console of Supersize in bestelling staan dan krijg je automatisch de 60 GB upgrade !
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
De puzzels zijn in principe zo logisch dat als je weet hoe het moet je ze allemaal zonder problemen en zonder na te denken weer kunt herhalen. De herspeelbaarheid is daarom wel wat lager als je enkel voor de puzzels speelt
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Tot je de 8 sterren gaat proberen te vinden, dan ben je volgens mij tijden zoet. Ter indicatie : ik heb er maar eentje uberhaupt gezien, en ik kon er niet eens bij komen...
sterren? die zooi die in het begin in de lucht hangen?
[ Voor 74% gewijzigd door boe2 op 12-08-2008 12:09 ]
Ik speel elke dag ongeveer een uurtje Braid, waarvan ik soms een kwartier zit te kutten op één puzzelstukje en het dan nog niet haal... Gewoon stoppen dan en de volgende dag nog eens proberen. Regelmatig lukt het mij dan opeens wel, fris inzicht ofzo. Works for me...PWM schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:36:
[...]
Toch is het wel handig in de eerste wereld die je speelt. Je moet gewoon even leren hoe het spel denkt, en dat je dus wel eens een puzzelstukje kan laten liggen, om die na een aantal andere levels op te halen. Zodra je begrijpt hoe het spel denkt, word het veel beter.
Ik heb dus voor 1 level een filmpje bekeken, en daardoor begreep ik de denkwijze opeens
Ik heb de eerste 5 werelden nu bijna compleet, één stukje weet ik precies hoe ik het moet pakken denk ik (impassable foliage), maar de benodigde beestjes zijn immuun voor het 'achteruitspoelen', elke keer opnieuw proberen kost dus veel tijd, daar zit ik mij momenteel erg op te frustreren...
Anyway, ik vind het leuker om af en toe te spelen, uren achter elkaar gaat frustreren en schiet toch niet op, bij mij althans.
Verwijderd
Zelfde hier, ik vond het maar matig, tot ik een filmpje van het eerste veld bekeek en ineens de gedachtenkronkel doorkeek. De spoiler van het eerste veld heeft het plezier in het spel voor mij alleen maar vergroot, en ervoor gezorgd dat ik 'm ook daadwerkelijk gekocht heb.PWM schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:36:
[...]
Toch is het wel handig in de eerste wereld die je speelt. Je moet gewoon even leren hoe het spel denkt, en dat je dus wel eens een puzzelstukje kan laten liggen, om die na een aantal andere levels op te halen. Zodra je begrijpt hoe het spel denkt, word het veel beter.
Weet niet of dat daar mee te maken heeft, maar ik weet van het gamefaq forum (en ik heb er eentje gezien in wereld 5 volgens mij) dat er 8(?) verborgen sterren zijn in verschillende levels. Om daar te komen moet je nog moeilijkere puzzels op lossen. Meer weet ik niet, omdat ik spoilers zou zien als ik de threads in detail zou bekijken.Boeboe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:09:
sterren? die zooi die in het begin in de lucht hangen?
De enige reden dat ik een ster heb gezien omdat ik vast zat bij een puzzelstukje en een ingewikkelde constructie bedacht om er alsnog te komen. Dat puzzelstukje heb ik toen niet bereikt met die methode, maar ik kwam wel in een ander gedeelte van het level waar ik die ster zag. Helaas kon ik er niet bij.
De xbox 360 pro 60GB Supersize pack is bij gcshop zelfs maar €290,50 incl shipping
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105
Als je ze te pakken weet te krijgen, dan zal je jezelf voor je kop slaanStollie schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:56:
Ik zat de heletijd te piellen om bij 2 puzzel stukjes te komen. Had er toen niet z'n zin meer in.
Toen ik er achter kwam hoe ik bij die twee stukjes kwam, toen was ik zeker overtuigd om hem te kopen.
Zo gezegt, zo gedaan, uitgespeeld, blabla..
geniaal spel!
[ Voor 22% gewijzigd door DemonTPx op 12-08-2008 13:31 ]
Ik kan de meeste meningen over BRAID alleen maar bijtreden (tot nu toe enkel level 1 en 2 volledig uitgepuzzeld). Het grappige was, vrijdag heb ik deze binnengehaald en samen met mijn vriendin zitten spelen (zij gaf tips, ik speelde). In het begin vond ze het maar een simpel en dom spelletje maar eens we beiden snapten hoe alles werkte vond ze het geniaal en hebben we toch enkele uurtjes hevig doorgedaan. Hopelijk heb ik deze week opnieuw wat tijd dat ik verder kan in level 3 (was te moeilijk en wilden ook nog een filmpje kijken die vrijdag).
Hoe zit het trouwens met GOT'rs op xbox live? Stuur ik iedereen een uitnodiging of laat ik hier mijn tag achter (Vid Sid Ekfad)?
Hoe zit het trouwens met GOT'rs op xbox live? Stuur ik iedereen een uitnodiging of laat ik hier mijn tag achter (Vid Sid Ekfad)?
Verwijderd
Is er verder niemand die zich hier druk om maakt? Ik download bijna nooit demo's, dus ik heb eigenlijk helemaal niets aan mijn HDD van 120gb. Ik vind het bizar dat je wel CD's kan rippen, want als ik wil kan ik wel illegale mp3's op mijn xbox krijgen. Dus, het is niet ingebouwd om te zorgen dat je geen illegale shit er op krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:22:
Xbox 360 hard drive guide
Misschien handig om de Braid-discussie ergens anders te voeren?
Waarom een aparte topic voor Braid?
Het meeste is toch al gezegd hier.
Verwijderd
Omdat eigenlijk ieder spel een eigen topic verdiendNitai schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:52:
Waarom een aparte topic voor Braid?Het meeste is toch al gezegd hier.
Ik vind een apart topic wel een goed idee want ik weet zeker dat het laatste er nog niet over gezegd is (er komt bv. nog een PC-versie aan). Alle posts in dit topic over Braid kunnen daarheen verplaatst worden, dan is het makkelijk terug te vinden
Ik heb vandaag Guitar Hero II (2, niet 3) met gitaar (X-plorer met draad) online besteld voor 59,-. Ik zag 'm bij xboxhome.nl en consoleshop.nl (bij die laatste heb ik 'm besteld). Leek me wel een leuke aanbieding, ik heb nog nooit een guitar hero gespeeld, wel frets on fire geprobeerd. De gitaar is ook compatible met PC & MAC (ga ik eens leuk uitproberen) in frets on fire en guitar hero 3. En ook rockband compatible op de 360, mocht het spel me bevallen, dan valt er daarna nog voldoende te doen. 
Guitar Hero schijnt best verslavend te zijn, terwijl ik nog een aantal spellen heb liggen die ik uit wil spelen: Bioshock, GTA IV (bijna klaar), The Darkness
Guitar Hero schijnt best verslavend te zijn, terwijl ik nog een aantal spellen heb liggen die ik uit wil spelen: Bioshock, GTA IV (bijna klaar), The Darkness
https://www.strava.com/athletes/10490675
Wanneer ik thuisben zal ik een mooi sfeervolle braid topic in elkaar flansen dan
probeer niet alle nummers in een avond te halen, levert kramp opestorino schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:26:
Ik heb vandaag Guitar Hero II (2, niet 3) met gitaar (X-plorer met draad) online besteld voor 59,-. Ik zag 'm bij xboxhome.nl en consoleshop.nl (bij die laatste heb ik 'm besteld). Leek me wel een leuke aanbieding, ik heb nog nooit een guitar hero gespeeld, wel frets on fire geprobeerd. De gitaar is ook compatible met PC & MAC (ga ik eens leuk uitproberen) in frets on fire en guitar hero 3. En ook rockband compatible op de 360, mocht het spel me bevallen, dan valt er daarna nog voldoende te doen.
Verwijderd
Je had misschien beter Guitar Hero 2 bij gcshop.nl kunnen bestellen, daar is 'ie nu 48 euro inclusief gitaar.
Waarom zou ik me druk moeten maken? Ik heb de 360 om te gamen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:46:
[...]
Is er verder niemand die zich hier druk om maakt?
Ik vind het bizar dat je wel CD's kan rippen, want als ik wil kan ik wel illegale mp3's op mijn xbox krijgen. Dus, het is niet ingebouwd om te zorgen dat je geen illegale shit er op krijgt.
Misschien handig om de Braid-discussie ergens anders te voeren?
Muziek op je HD zetten heeft een functie, je kan hem namelijk in-game beluisteren.
En wil je illegale zooi afspelen dan kan je het streamen vanaf je PC, en verder heb je niets nodig.
En laat die Braid discussie lekker hier, is weer eens wat anders als altijd de zelfde over kabels, goedkope games en wat er slechter/beter is aan een PS3.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Nja, jij maakt je niet druk, ik vind het gewoon raar dat ik de enige ben. Je hebt een HDD, maar hier kun je alleen cd'tjes op rippen en shizzle van Xbox live plukken. Nou nou, daar heb ik wel 120gb voor nodig zeg! Niet dus, dat is toch vaag? En als het wel via streaming kan, wat is dan het nut ervan dat ik het niet kan kopieren??yzf1kr schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:57:
[...]
Waarom zou ik me druk moeten maken? Ik heb de 360 om te gamen.
Muziek op je HD zetten heeft een functie, je kan hem namelijk in-game beluisteren.
En wil je illegale zooi afspelen dan kan je het streamen vanaf je PC, en verder heb je niets nodig.
En laat die Braid discussie lekker hier, is weer eens wat anders als altijd de zelfde over kabels, goedkope games en wat er slechter/beter is aan een PS3.
En het is niet aan mij of die Braid discussie gevoerd mag worden hier. Het is een algemeen Xbox-topic en daar horen imo geen discussies over spellen thuis, zoals de moderator Terr ook al aangeeft.
Verwijderd
Wel dus. Sinds de 50MB limiet van de XBLA spellen is opgeheven nemen die spellen best wat ruimte in, en ik heb een aantal XBox Originals die allemaal minstens 4GB zijn. Dan gaat het hard. Daarnaast nemen bepaalde spellen ook de nodige ruimte in (DLC van GH3 bijvoorbeeld) Ik zit dan ook behoorlijk krap met m'n 20GB schijfje. Demo's downloaden is er inmiddels niet meer bij voor me, past gewoon niet.Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:27:
[...]
Nja, jij maakt je niet druk, ik vind het gewoon raar dat ik de enige ben. Je hebt een HDD, maar hier kun je alleen cd'tjes op rippen en shizzle van Xbox live plukken. Nou nou, daar heb ik wel 120gb voor nodig zeg! Niet dus
Daarnaast, als je die ruimte verder toch niet nodig hebt, waarom ben je dan voor het 120GB model gegaan?
Dat jij de enige bent zou je toch aan het denken moeten zetten, of niet dan? Ipv vreemd te vinden waarom te rest hier geen moeite mee heeft, kan je je misschien beter afvragen waarom jij er wel moeite mee hebt!
Waarom koop je dan een xbox met een 120GB hd, als je al van te voren had kunnen weten wat de (beperkte) mogelijkheden zijn? Misschien had je je daar van te voren wat beter in kunnen verdiepen voordat je hem kocht, er is namelijk ook al genoeg over gezegd.
De 120GB versie is op de markt gezet met het oog op de videodownloads, maar dat komt in Europa helaas niet van de grond. Er zijn genoeg mensen die wel blij zijn met die 120GB omdat ze zo veel van Live! downloaden, zelf ben ik ook regelmatig dingen van mijn 20GB af aan het gooien omdat hij vol zit.
En er hoeft van mij echt geen Braid topic geopend te worden omdat er één iemand gefrustreerd is omdat hij geen bijval vind in een niet bestaandprobleem dat hij heeft, en dat iedereen lekker blijft praten over het spel van dit moment.
Waarom koop je dan een xbox met een 120GB hd, als je al van te voren had kunnen weten wat de (beperkte) mogelijkheden zijn? Misschien had je je daar van te voren wat beter in kunnen verdiepen voordat je hem kocht, er is namelijk ook al genoeg over gezegd.
De 120GB versie is op de markt gezet met het oog op de videodownloads, maar dat komt in Europa helaas niet van de grond. Er zijn genoeg mensen die wel blij zijn met die 120GB omdat ze zo veel van Live! downloaden, zelf ben ik ook regelmatig dingen van mijn 20GB af aan het gooien omdat hij vol zit.
En er hoeft van mij echt geen Braid topic geopend te worden omdat er één iemand gefrustreerd is omdat hij geen bijval vind in een niet bestaandprobleem dat hij heeft, en dat iedereen lekker blijft praten over het spel van dit moment.
Verwijderd
Okee, om de discussie gevarieerd te houden: nog meer mensen benieuwd naar Bionic Commando Rearmed deze woensdag? Ik heb het origineel helaas nooit kunnen spelen.
@bionic commando
ikke ikke! ook het orgineel nooit gespeeld maar wel veel goede dingen over gehoord
Ik vind trouwens wel dat spel ervaringen thuis horen in dit topic, alleen wanneer mensen bijvoorbeeld alleen maar over net aangescherpte ronde tijden praten dat het dan wel vervelend word. Dat niveau is mijn inziens absoluut nog niet bereikt.
Ik ben het wel met je eens dat het lastig is om mp3's op de x-box te zetten. Ik vind dat rip/cd verhaal zeer achterhaald. Maar ja, ik denk dat de meesten met een mp3 verzameling toch ook wel een portable mp3 speler hebben, en deze kan je wel gemakkelijk aansluiten en gebruiken.
En nog niet genoemd voordeel van de hd, tzt krijgen we de mogelijkheid om spellen naar hd te installeren. Dit deed ik op mijn x-box1 ook al
en dat is zeer plezierig. (hoewel het dvd verplicht plaatsen het gemak toch weer minder maakt).
ikke ikke! ook het orgineel nooit gespeeld maar wel veel goede dingen over gehoord
Ik vind trouwens wel dat spel ervaringen thuis horen in dit topic, alleen wanneer mensen bijvoorbeeld alleen maar over net aangescherpte ronde tijden praten dat het dan wel vervelend word. Dat niveau is mijn inziens absoluut nog niet bereikt.
Ik ben het wel met je eens dat het lastig is om mp3's op de x-box te zetten. Ik vind dat rip/cd verhaal zeer achterhaald. Maar ja, ik denk dat de meesten met een mp3 verzameling toch ook wel een portable mp3 speler hebben, en deze kan je wel gemakkelijk aansluiten en gebruiken.
En nog niet genoemd voordeel van de hd, tzt krijgen we de mogelijkheid om spellen naar hd te installeren. Dit deed ik op mijn x-box1 ook al

10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik snap uiteraard waarom, maar inderdaad, ik ben inmiddels zo verwend met m'n hele DVD collectie op de harde schijf, en het direct kunnen spelen van XBLA/XBox Originals spellen, dat ik ook altijd even stilsta bij het wisselen van DVD's. "Oh ja, dat moet hier nog."Sagat schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:17:
En nog niet genoemd voordeel van de hd, tzt krijgen we de mogelijkheid om spellen naar hd te installeren. Dit deed ik op mijn x-box1 ook alen dat is zeer plezierig. (hoewel het dvd verplicht plaatsen het gemak toch weer minder maakt).
Mijns inziens zou het mooi zijn als ze een of andere code bij de spellen leverden die je vervolgens aan je Live account koppelt.Wil je het spel spelen via de harde schijf? Dan wordt via Live even gecheckt of je dat spel ook wel hebt gekocht en kan je aan de slag. Heb je geen internet, tja, dan is dat jammer. Het is een extra service voor mensen met Live. Als je geen harde schijf hebt werkt het immers ook niet.
Verwijderd
Relax eens even zeg! Sjonge jonge. Ik heb inderdaad de fout gemaakt doordat ik niet heb uitgezocht wat je met die 120gb kan doen. Ik verwachtte gewoon dat je daar van alles op kan zetten, het is inderdaad niet zo logisch als ik gesteld heb. Wel verwacht ik op een tweaker-forum dat er wel iemand is die mij kan vertellen hoe het mogelijk is, of dat het helemaal niet kan; ik zal zeker niet de eerste zijn die hier naar gezocht heeft, toch?yzf1kr schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:55:
Dat jij de enige bent zou je toch aan het denken moeten zetten, of niet dan? Ipv vreemd te vinden waarom te rest hier geen moeite mee heeft, kan je je misschien beter afvragen waarom jij er wel moeite mee hebt!
Nja, niet dus. In de TS vind ik er niets over terug, dus zoveel is er niet over gepraat.er is namelijk ook al genoeg over gezegd
Verder ben ik niet gefrustreerd hoor, ik had juist hier wel reacties verwacht hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Trouwens, het boeit mij geen zak of er een apart Braid-topic komt, ik gaf het alleen aan als suggestie. Destijds bij GTA IV mocht er hier ook niet meer over gepraat worden, ook is het gewoon makkelijker om niet compleet uit te wijden over games voor de overzichtelijkheid.
Verwijderd in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #50"
Tevens ben ik blijkbaar niet de enige...
Verwijderd
Mja, of die games-discussie hier moet worden gehouden of ergens anders, maakt mij niet zoveel uit. Was meer een suggestieSagat schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:17:
En nog niet genoemd voordeel van de hd, tzt krijgen we de mogelijkheid om spellen naar hd te installeren. Dit deed ik op mijn x-box1 ook alen dat is zeer plezierig. (hoewel het dvd verplicht plaatsen het gemak toch weer minder maakt).
ja, dat je kan installen komt met de nieuwe dashboard toch? Zal toch een keer gaan updaten
Ik heb trouwens ook wel een ipod, maar ja, dan heb ik muziek dubbel... Maar goed, ik houd wel op.
Omdat er in de toekomst zowiso ook nog een PC versie aankomt, bij dezeBoeboe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:34:
Wanneer ik thuisben zal ik een mooi sfeervolle braid topic in elkaar flansen dan
[Xbox360] Braid
Voor de liefhebber, de verkoopcijfers van XBLA titels:
Name Units LTD
Ik heb tot nu toe 3 uitgevers onafhankelijk zien zeggen dat de data die hier gebruikt word klopt, dus daar gaan we maar vanuit
Name Units LTD
- Aegis Wing 1,269,314
- Uno 1,172,984
- Texas Hold'em 861,406
- Undertow 833,196
- Geometry Wars Evolved 673,158
- Worms HD 505,253
- Carcassonne 499,151
- TMNT 498,452
- Bankshot Billiards 2 468,871
- Yaris 467,231
- Street Fighter 2 HF 435,304
- Doom 393,436
- Castlevainia: SOTN 385,932
- Ultimate MK3 349,801
- Contra 349,532
- Bomberman Live 340,015
- Marble Blast Ultra 314,557
- PacMan 304,164
- Small Arms 300,805
- Sonic the Hedgehog 290,573
- PinballFX 290,37
- Boom Boom Rocket 286,925
- Galaga 277,201
- 3d Ultra Minigolf 273,849
- PacMan CE 268,678
- Zuma 262,429
- Feeding Frenzy 258,751
- Assault Heroes 247,536
- Sonic the Hedgehog 2 245,349
- Frogger 242,572
- Cloning Clyde 231,627
- Totemball 226,655
- Heavy Weapon 217,762
- Smash TV 209,27
- Gauntlet 198,95
Ik heb tot nu toe 3 uitgevers onafhankelijk zien zeggen dat de data die hier gebruikt word klopt, dus daar gaan we maar vanuit
Verwijderd
Wat is er zo geweldig aan Aegis Wing? Nooit gespeeld, misschien interessant om te proberen.
Arme Gauntlet.
Elf is it!
Arme Gauntlet.
Zo arm is het niet. Als je de link volgt, zie je dat de lijst tot 150 gaat
EDIT:
Let op, de cijfers onder de link staan gesorteerd per verkoop van de afgelopen week
Double D Dodgeball is de rode lantaarn drager, met nog geen 3000 stuks totaal.
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 12-08-2008 21:00 ]
Hmm, de nr 1 Aegis Wing staat er bij mij niet eens tussen onder All Arcade Downloads
Dit is zeker een US lijst? Sommige titels zijn bij ons niet verkrijgbaar gok ik zo.
Quote van Bungie:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=26705
Die mapbuilder lijkt mij een goede gok, het filmpje bekijkend. Ik ben zelf niet zo'n bouwer, maar ben benieuwd waar iedereen mee aankomt
Even though in Halo 3 you finished the fight, that doesn't necessarily mean that the ride is over.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=26705
Die mapbuilder lijkt mij een goede gok, het filmpje bekijkend. Ik ben zelf niet zo'n bouwer, maar ben benieuwd waar iedereen mee aankomt
AI en bots, als dan ook Elite models worden inbegrepen kun je misschien bepaalde scenes uit de boeken naspelen! Maar het is waarschijnlijk bedoeld voor MP, helaas.
Verwijderd
Goed punt. Toch, onderaan een lijstje staan is nooit leuk. Tenzij het een lijstje van grootste mislukkingen is.PWM schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:43:
[...]
Zo arm is het niet. Als je de link volgt, zie je dat de lijst tot 150 gaat![]()
EDIT:
Let op, de cijfers onder de link staan gesorteerd per verkoop van de afgelopen week
Double D Dodgeball is de rode lantaarn drager, met nog geen 3000 stuks totaal.
En dit doet me eraan denken dat ik Double D Dodgeball eens moet proberen. Ik hou wel van underdogs.
Ik zie hem anders alleen voor 78,50 op die site staan...Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:48:
Je had misschien beter Guitar Hero 2 bij gcshop.nl kunnen bestellen, daar is 'ie nu 48 euro inclusief gitaar.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Aegis Wing is inderdaad US only, en is daar gratis verkrijgbaar. Via een US account kun je hem hier ook ophalen.kazuka schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:57:
Hmm, de nr 1 Aegis Wing staat er bij mij niet eens tussen onder All Arcade DownloadsDit is zeker een US lijst? Sommige titels zijn bij ons niet verkrijgbaar gok ik zo.
Wat mij vooral opvalt is dat de titels die bovenaan staan bijna allemaal gratis zijn weggegeven. Undertow, Texas Hold'em, Carcasonne, Uno (via de cam).
het was dan ook dagaanbiedingestorino schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:50:
[...]
Ik zie hem anders alleen voor 78,50 op die site staan...
Toen het was gezegt, was die aanbieding al niet meer van toepassing.
Heb zelf gisteren ook GH2 + Gitaar besteld voor 59 euro. Wilde het spel al hebben en dat was sowieso al 43 euro. Die 16 euro erbij voor een gitaar kan er dan ook wel af
Verwijderd
Gisteren toen ik het zei was de aanbieding wel gewoon van toepassing hoor. Ze hadden de dagaanbieding een dag extra verlengd vanwege het succes, dus je kon 'm gisteren gewoon nog bestellen.
Verwijderd
Hmm, er is een EA game regiovrij : Madden NFL 09
Ik hoop dat Mercenaries 2 ook regiovrij gaat worden dan
Heb net GRID binnen dus die ga ik zometeen eens testen
Heb de demo veel gespeeld.
Ik hoop dat Mercenaries 2 ook regiovrij gaat worden dan
Heb net GRID binnen dus die ga ik zometeen eens testen
Dank voor de tipVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:10:
Hmm, er is een EA game regiovrij : Madden NFL 09
EDIT:
Ik moet dus niet op Gamehubs kijken
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 13-08-2008 13:15 ]
Duur als in, je blijft kopen
hahaha
Ik heb een stop ingelast, ik moet gewoon de spellen uitspelen die ik nu heb. Sommige zitten nog in de folie (Unreal Tournament etc.)
Ik heb een stop ingelast, ik moet gewoon de spellen uitspelen die ik nu heb. Sommige zitten nog in de folie (Unreal Tournament etc.)

Ja, dat heb ik ook.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar budget-titels, 2e handsjes of ik leen ze.
En ik heb nog een hoop spul liggen dat ik niet gespeeld heb oa Kameo.
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar budget-titels, 2e handsjes of ik leen ze.
En ik heb nog een hoop spul liggen dat ik niet gespeeld heb oa Kameo.
ik moet super mario 3 zelfs nog uitspelen......

10 second ninja DONE
Verwijderd
Tja, zelfde hier. Ik heb Lego Indy en Braid nu liggen... Van Bionic Commando Rearmed download ik de demo wel, maar mocht ik hem willen kopen dan wacht ik daar wel mee tot ik een van de twee heb uitgespeeld. GTA4 geef ik maar op, ik ben dat klusjesman spelen terwijl het verhaal geen meter opschiet helemaal zat.
Da's zonde, er zit nog best een aardige grap aan het eind.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 15:25 ]
Verwijderd
No Leipzig Press Conference From Microsoft
Expecting a big announcement from Microsoft at Leipzig? Don't! The company have confirmed that they won't be holding a press conference at the show, instead choosing to focus on...booths and demos. Demos that won't include Gears of War 2, since that game will be absent from the show entirely. So...no Microsoft presser, no Gears 2, and Nintendo won't be at the show at all...that leaves us with a single, solitary press conference. Which is Sony's, on August 20. No arguments over best presser this time!
Laat zulk soort flames maar.
Expecting a big announcement from Microsoft at Leipzig? Don't! The company have confirmed that they won't be holding a press conference at the show, instead choosing to focus on...booths and demos. Demos that won't include Gears of War 2, since that game will be absent from the show entirely. So...no Microsoft presser, no Gears 2, and Nintendo won't be at the show at all...that leaves us with a single, solitary press conference. Which is Sony's, on August 20. No arguments over best presser this time!
Laat zulk soort flames maar.
[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 13-08-2008 18:00 ]
Ja, laten ze een press conference houden zonder dat er iets te melden is, daar worden wij blij van
We weten precies wat er gaat komen tot en met de Kerst, dus meer heb je er toch niet te zoeken.
Blijkbaar zijn de E3 en de TGS gewoon de plekken waar je als gamer moet zijn
Press conferences zijn gewoon niet meer echt nodig in de huidige tijd. 99% van de info ligt toch allang op straat voordat je er iets aan kan doen. Alleen als je een echte knaller hebt moet je er een press conference aan wijden. De Press Conferences tijdens E3 hebben dit wel duidelijk gemaakt.
Een Gears of War 2 demo op Live lijkt me een prima keuze
[ Voor 48% gewijzigd door TheZeroorez op 13-08-2008 18:01 ]
Ik denk dat ze er inderdaad meer mee bereiken om tijd en geld te focussen op de Stand en eventueel demo's, gameplaybeelden oid dan zo'n dure presentatie als je niets groots te melden hebt.
Al vind ik het wel raar dat ze nu ook niet iets te melden hebben bij Bungie. Die zouden toch een grote aankondiging doen?
Al vind ik het wel raar dat ze nu ook niet iets te melden hebben bij Bungie. Die zouden toch een grote aankondiging doen?
Bungie heeft dacht ik een eigen press conference.Martinspire schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 17:51:
Verwijderd
*knip* Naar ervaringen vraag je niet, die zoek je op.
[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 13-08-2008 19:27 ]

Ik ken dat trouwens, mijn backlog groeit en groeit. En met de topmaanden die eraan komen ga ik niet meer 1-2-3 aan uitspelen toekomen vrees ik... maar ach, het blijft leuk
Overigens vandaag Soul Calibur 4 met een foeilelijke faceplate binnengekregen, speelt lekker weg. Ziet er ook erg goed uit, ik heb echter wel de stemmen meteen op Japans gezet. Wat wel weer erg vreemd is met Yoda
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dan mag deze ook niet achterblijven 

Haha ...hoe herkenbaar.Nitai schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:36:
Duur als in, je blijft kopenhahaha
Toen ik 2 maanden geleden mijn xbox360 eindelijk kocht dacht ik 2 spellen te kopen en dan rustig uit te spelen. Mijn eerste classic xbox was omgebouwd en merkte dan dat je geen 1 spel uitspeelde.
2 maanden later zie ik 12 games op mijn plankje staan (en dan de classic games nog niet mee geteld / helemaal niks compatible aan). en dan nog 2 arcadegames.
En nu is mass effect weer onderweg maarja die was 15 euro incl verzenden op ebay.
Ik heb trouwens voor geen 1 spel meer dan 32 euro betaald omdat ik bestel op gamehubs en play-asia en de rest op marktplaats en Ebay.
Ik lijk ondertussen wel een verzamelaar
Wil nu eigenlijk Call of duty 4 ,Civilizations, Gears of war,Bad Compagny en Skate nog maar ik moet de rem maar eens hard aantrekken.
Het enige spel wat me echt tegenviel was trouwens Burnout Paradise. Alles wat ik in Revenge zo leuk vond is verdwenen en ik kan niet eens met een vriend lekker op de bank een potje racen.
Snap echt de hoge cijfers niet...alsof je met die snelheid de map in de gaten kan houden

Misschien dat iemand me kan uitleggen of het nog leuk wordt voordat ik hem ebay opschop
Was die 2ehands ? Want ik heb em maandag bij biz-com2 besteld (ebay) voor 28 incl verz kosten uit hongkong. Dat is dan wel 1ehands. Anders wil ik wel weten wat voor superadresje jij hebt gevondenBeakzz schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 02:07:
[...]
En nu is mass effect weer onderweg maarja die was 15 euro incl verzenden op ebay.
Zit op mijn werk en vraag me af of de demo van TW PGA Tour 09 al uit is op marketplace?
yeszNasty Nate schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:17:
Zit op mijn werk en vraag me af of de demo van TW PGA Tour 09 al uit is op marketplace?
Heb het nog even nagekeken want deed het gisteren uit mijn hoofd.6pack15 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 13:11:
[...]
Was die 2ehands ? Want ik heb em maandag bij biz-com2 besteld (ebay) voor 28 incl verz kosten uit hongkong. Dat is dan wel 1ehands. Anders wil ik wel weten wat voor superadresje jij hebt gevonden
16,50 was het inclusief verzenden maar wel new en sealed.
Alleen niet echt een winkel zo te zien maar een particulier.
Zover ik heb gelezen en gezien is het die 28 euro ook wel waard
Heb je interesse om de faceplate door te verkopen?Willybubba schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:43:
[afbeelding]
Overigens vandaag Soul Calibur 4 met een foeilelijke faceplate binnengekregen.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
ja, daar niet van. Maar blijf wel nederlanderBeakzz schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:45:
[...]
Heb het nog even nagekeken want deed het gisteren uit mijn hoofd.
16,50 was het inclusief verzenden maar wel new en sealed.
Alleen niet echt een winkel zo te zien maar een particulier.
Zover ik heb gelezen en gezien is het die 28 euro ook wel waard
wie kan mij vertellen wat de "mario bros" ala "crash bandicoot" voor de Xbox is 
M'n vriendin is GTA4 nu wel een keer zat, dus kwil zoiets aanschaffen
Probeer Psychonauts eens, zou ik zeggen.
Ik zou eerder voor iets 'nieuwers' gaan als Kameo of nog even wachten op Banjo Kazooie.

Kameo was erg leuk en Banjo kijk ik ook erg naar uit.
Crash Bandicoot is ook op de 360 als ik me niet vergis btw.
Crash Bandicoot is ook op de 360 als ik me niet vergis btw.
Welke games hebben splitscreen online multiplayer?
Ik heb aardig wat gezocht maar vond alleen vermelding van COD4. Ik zoek dus een (betrouwbaar) overzicht waar dit vermeld wordt, of wat namen als jullie het weten.
Ik heb aardig wat gezocht maar vond alleen vermelding van COD4. Ik zoek dus een (betrouwbaar) overzicht waar dit vermeld wordt, of wat namen als jullie het weten.
Even een vraag van mijn kant.
Zijn er hier ook gebruikers die een networkdisk aan hun xbox360 hebben hangen die HFS+ geformateerd is?
Zoja welke disk/merk gebruik je hiervoor?
De meeste netwerkdisken die ik tegenkom ondersteunen alleen de FAT/NTFS bestandsindeling.
Ik wil namelijk een netwerkdisk die HFS+ geformatteerd is aan mijn Xbox360 hangen, maar mijn overige PC's moeten deze disk ook uit kunnen lezen (natuurlijk met MacDrive).
Wie o wie kan mij helpen?
Zijn er hier ook gebruikers die een networkdisk aan hun xbox360 hebben hangen die HFS+ geformateerd is?
Zoja welke disk/merk gebruik je hiervoor?
De meeste netwerkdisken die ik tegenkom ondersteunen alleen de FAT/NTFS bestandsindeling.
Ik wil namelijk een netwerkdisk die HFS+ geformatteerd is aan mijn Xbox360 hangen, maar mijn overige PC's moeten deze disk ook uit kunnen lezen (natuurlijk met MacDrive).
Wie o wie kan mij helpen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Juist CoD4 heeft dat niet. Gears of War heeft het wel. Dat is het enige wat ik weetFrank76NL schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:35:
Ik heb gisteren een heel nieuw topic aangemaakt voor de nieuwe banjo kazooie Nuts and bolts zoals mensen zojuist al aangaven.Grolsch schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:54:
wie kan mij vertellen wat de "mario bros" ala "crash bandicoot" voor de Xbox is
[XBOX360] Banjo-Kazooie: Nuts&Bolts
Ik denk dat dit straks exact zal zijn wat je vriendin wil hebben.
Woensdag wederom twee games gekocht, Rock Band (Kale game, zonder instrumentarium) en BF: Bad Company. Aan BF: Bad Company nog niet echt toegekomen. Een potje online gespeeld met de nieuwe mode (weet niet meer hoe die heet). Had geen last van (merkbare) lag.
Rockband (met de GHII & GHIII controller) lijkt eenvoudiger dan GHIII. Speel alles op Hard, en alleen twee nummers in de laatste willen niet zo lukken. De rest in een keer uit gespeeld met 3 tot 5 sterren. Heb wat meer moeite met hammer ons en pull offs in Rockband dan met GHIII.
Rockband ziet er qua performance iets beter uit. Leuke efffecten zoas de 'korrel', geeft een goede sfeer. Publiek reageert ook op type muziek en dat is erg leuk gedaan. De speel interface is strakker dan bij GHIII. Wat ik luek vind is dat de 'overdrive' mode (Star mode in GHIII) de mogenlijkheid geeft om te verlengen, m.a.w. de noten ranges die je goed moet spelen blijven komen.
Jammer vind ik dat er geen notenteller, zoals bij GHIII zit. Ik vind het leuk m je note streak te zien groeien.
Al met al, voor de GH liefhebber een leuke aanschaf. een hoop leuke nummers en de dubbele met GHII/GHIII vallen mee.
Rockband (met de GHII & GHIII controller) lijkt eenvoudiger dan GHIII. Speel alles op Hard, en alleen twee nummers in de laatste willen niet zo lukken. De rest in een keer uit gespeeld met 3 tot 5 sterren. Heb wat meer moeite met hammer ons en pull offs in Rockband dan met GHIII.
Rockband ziet er qua performance iets beter uit. Leuke efffecten zoas de 'korrel', geeft een goede sfeer. Publiek reageert ook op type muziek en dat is erg leuk gedaan. De speel interface is strakker dan bij GHIII. Wat ik luek vind is dat de 'overdrive' mode (Star mode in GHIII) de mogenlijkheid geeft om te verlengen, m.a.w. de noten ranges die je goed moet spelen blijven komen.
Jammer vind ik dat er geen notenteller, zoals bij GHIII zit. Ik vind het leuk m je note streak te zien groeien.
Al met al, voor de GH liefhebber een leuke aanschaf. een hoop leuke nummers en de dubbele met GHII/GHIII vallen mee.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Halo 3 heeft online multiplayer met splitscreen. Je kan dan met 2 verschillende gamertags spelen of met 1 gamertag en een Guest account.Frank76NL schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:35:
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Doh, hoe kon ik die vergetenLud0v1c schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:00:
[...]
Halo 3 heeft online multiplayer met splitscreen. Je kan dan met 2 verschillende gamertags spelen of met 1 gamertag en een Guest account.
Bedankt. Jammer dat zo weinig games splitscreen multiplayer hebben dan.
Is er ook zoiets als Mario Kart maar dan iets Microsoft achtigs? Dat zou toch wel een welkome aanvulling zijn lijkt mij, beetje slap kutten met anderen zonder dat het al te serieus moet zijn om het goed te kunnen spelen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
nav dit bericht vandaag eens bij wat winkels langs geweest. Ik heb overal die nieuwe versie met 60 GB gezien, maar ze hadden dus geen HDMI.
Betekent dit nou dat het bericht niet klopt of bestaat er ook een versie met 60GB en HDMI?
Betekent dit nou dat het bericht niet klopt of bestaat er ook een versie met 60GB en HDMI?
Dit topic is gesloten.