Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:15:
[...]

Heb je CoD4 al gespeeld? Of Halo 3?

Deze 2 games worden online veel meer gespeeld, en zijn imho online ook veeeeel beter dan Battlefield, die online gewoon echt niet geweldig is (ondanks zijn naam).

Single player weet ik niet, want die was ik bij Bad Company na 15 minuten al helemaal zat.

Top-10 online van deze week:

Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
  1. Halo 3
  2. Call of Duty 4
  3. GTA IV
  4. Gears of War
  5. Guitar Hero III
  6. Rock Band
  7. Battlefield: Bad Company
  8. SOULCALIBUR IV
  9. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
  10. Geometry Wars Evolved²
Ik vind die top10 maar raar.
Elk spel wat gespeeld word terwijl je op de achtergrond online bent word al meegeteld. Nu is het vrij aannemelijk dat Halo3 en CoD4 online gespeeld worden, maar toch. GeoWars2 kan afaik niet eens online :)

[ Voor 60% gewijzigd door BM op 07-08-2008 09:21 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
Merkte trouwens klein verschilletje met de nieuwe firmware (360 had ik ff nodig om me ipod op te laden) kreeg al een signed in melding terwijl het bootscherm nog op me tv stond :)..

Vind ik wel een verbetering want het inloggen duurde wel altijd errug lang.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

BM schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:20:
[...]

Ik vind die top10 maar raar.
Elk spel wat gespeeld word terwijl je op de achtergrond online bent word al meegeteld. Nu is het vrij aannemelijk dat Halo3 en CoD4 online gespeeld worden, maar toch. GeoWars2 kan afaik niet eens online :)
Kleine verduidelijking ;)
These lists are based on global unique users connected to Xbox Live or in the case of Arcade, full versions purchased that week. Per 24 uur loggen er ongeveer 1 miljoen unieke mensen in op Halo 3.

http://majornelson.com/ar...r-week-of-august-4th.aspx
Even om de getallen wat duidelijker te maken. Halo 3 heeft zo'n 2 tot 2.5 miljoen unieke spelers per week.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 07-08-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:52:
[...]

Kleine verduidelijking ;)

[...]

Even om de getallen wat duidelijker te maken. Halo 3 heeft zo'n 2 tot 2.5 miljoen unieke spelers per week.
Ik had door dat dat zo werkte :)
Maar omdat je er zelf boven zette dat het de top-10 online is, dacht dat ik dat je de top-10 online gespeelde spellen bedoelde. Dat is het niet (bijna, maar toch net niet)
cybermans schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:26:
Merkte trouwens klein verschilletje met de nieuwe firmware (360 had ik ff nodig om me ipod op te laden) kreeg al een signed in melding terwijl het bootscherm nog op me tv stond :)..

Vind ik wel een verbetering want het inloggen duurde wel altijd errug lang.
Dat merkte ik inderdaad ook. Alleen nadat bootscherm weg is duurt het nog steeds eventjes voor ik de juiste blades voor m'n neus heb. Achja, boeit ook niet zoveel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Roely schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:32:
[...]

Ik mis de recht toe recht aan platformers op de consoles. Ik heb Super Mario op de DS helemaal blauw gespeeld. Een gewoe platformer zonder te veel poespas, en puzzels hou ik helemaal al niet van.
Ik mis platformers a la Ratchet & Clank en Jak & Daxter op het 360-platform. Om te horen dat Banjo-kazooie nu voor een groot deel een zelfbouw element in zich heeft met karretjes en zo, doet bij mij vermoeden dat dit gemis niet goed gemaakt gaat worden door deze titel. Jammer.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Wat is Geometry Wars 2 toch een geweldig spel! Geniaal in z'n eenvoud en superverslavend. En voor 800 live punten ook nog eens een koopje :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Armada schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:19:
[...]

Ik mis platformers a la Ratchet & Clank en Jak & Daxter op het 360-platform. Om te horen dat Banjo-kazooie nu voor een groot deel een zelfbouw element in zich heeft met karretjes en zo, doet bij mij vermoeden dat dit gemis niet goed gemaakt gaat worden door deze titel. Jammer.
Klopt, nu moet ik wel zeggen dat de rek er bij R&C bijvoorbeeld wel uit lijkt. Met veel plezier weer de PS3 versie gespeeld, maar toch wel erg veel van hetzelfde. Wat dat betreft kan BK wel eens verfrissend zijn. Als je R&C en Jak nooit hebt kunnen spelen kan ik me voorstellen dat je niet op de nieuwe BK zit te wachten. Ik schrijf het spel in elk geval nog niet af (maar denk desondanks niet dat het DE platformer gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:52:
[...]

Klopt, nu moet ik wel zeggen dat de rek er bij R&C bijvoorbeeld wel uit lijkt. Met veel plezier weer de PS3 versie gespeeld, maar toch wel erg veel van hetzelfde. Wat dat betreft kan BK wel eens verfrissend zijn. Als je R&C en Jak nooit hebt kunnen spelen kan ik me voorstellen dat je niet op de nieuwe BK zit te wachten. Ik schrijf het spel in elk geval nog niet af (maar denk desondanks niet dat het DE platformer gaat worden
Ik heb Daxter en R&C Size Does Matter met veel plezier op de PSP gespeeld en heb op de PS3 het nieuwste deel van R&C gespeeld. De soepelheid van die platformer was erg aangenaam (evenals het visuele aspect, want de werelden zien er prachtig uit). Het mag dan meer van hetzelfde zijn, maar het is fijn om zo'n titel te hebben. En dan krijgen ze ook nog de PSN uitbreiding deze maand. Het is dan geen uitschieter, maar wel een steady eddy om even lekker tussendoor te spelen. Wat dat betreft is het dichtste wat er bij hebben op de 360 een Kameo en Rare heeft hiermee niet laten zien dat ze nog een soepel spelende platformer kunnen maken. Dat vind ik toch een groot gemis op het verder prima platform 360.
Wat is er toch met dit genre gebeurd? Ik kan me op de eerste Xbox veel meer platformers herinneren (Oddworld, I-ninja, Psychonauts, etc.).

[ Voor 5% gewijzigd door Armada op 07-08-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
milenko79 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:41:
Dan zou ik persoonlijk voor bad company gaan. Ik vind eigenlijk frontlines het betere spel (multiplayer) maar de community is dood door het veel te laat patchen van het spel)
Ik zat ook te denken aan een single player game. COD4 speel ik al geruime tijd online en ben laast begonnen de single player op veteran te spelen. HALO 3 uitgespeeld, multiplayer HALO trekt me niet zo, vraag me niet waarom.

Ik heb op de oude Xbox wel enorm veel plezier beleeft aan MP Battlefield, maar diezelfde lol ook beleeft met COD3 en COD4 online op de 360

Ik ben een wat oudere gamer (38 j.) en niet zo heel erg snel, wat bij Halo parten speel. Bij COD4 kan je het gebrek aan snelheid / nauwkeurigheid compenseren door slimmer / tactischer te spelen (nee, niet campen)

Als Fuel of Wars het betere (Single Player) spel is, ga ik dit maar eens halen, is nog wat goedkoper ook.

tussen al het online geweld, zoals ik speel met COD4, en het Arcade plezier met GW2 en 1942 zoek ik een single play game om rustig te spelen. Heb Timeshift uitgespeeld. Racen tussendoor met Dirt, nu nog wat lekker schieten. GRAW2 leek me trouwens ook wel wat, en ook VEGAS wil ik een keer proberen. Deze topgames liggen nu allemaal voor een gereduceerd tarief bij in de winkels

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Frontlines hoef je voor de singleplayer niet te kopen hoor. Het is een botmatch van net 5 uur met een verhaaltje erbij, zeker de moeite niet waard. Frontlines multiplayer is geweldig vind ik zelf, maar omdat ze er meer dan 3 maanden over gedaan hebben om zoiets simpels als spawncamping te fixen speelt niemand het meer. (spawncamping was echt extreem, de red army kon een auto turret bouwen op een gegeven moment, als je die voor een enemy spawnpoint plaatste waren ze binnen een seconde na het spawnen dood. Het is nu gefixed, maar, te laat dus).
Plus dat ze om het "leuker" te maken allemaal "funservers" hebben opgezet die je allerlei beperkingen opleggen in gear die je kunt gebruiken (en die dus de balans van de game totaal verpesten).
Niemand speelt bijna die servers, maar daardoor blijven er maar weingi gewone servers over die mensen misschien nog wel willen spelen.

Hoe battlefield singleplayer is weet in niet. Persoonlijk vond ik de demo ervan niet echt spannend, maar verder het ik dat niet gespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door milenko79 op 07-08-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Armada schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:16:
[...]

Ik heb Daxter en R&C Size Does Matter met veel plezier op de PSP gespeeld en heb op de PS3 het nieuwste deel van R&C gespeeld. De soepelheid van die platformer was erg aangenaam (evenals het visuele aspect, want de werelden zien er prachtig uit). Het mag dan meer van hetzelfde zijn, maar het is fijn om zo'n titel te hebben. En dan krijgen ze ook nog de PSN uitbreiding deze maand. Het is dan geen uitschieter, maar wel een steady eddy om even lekker tussendoor te spelen. Wat dat betreft is het dichtste wat er bij hebben op de 360 een Kameo en Rare heeft hiermee niet laten zien dat ze nog een soepel spelende platformer kunnen maken. Dat vind ik toch een groot gemis op het verder prima platform 360.
Wat is er toch met dit genre gebeurd? Ik kan me op de eerste Xbox veel meer platformers herinneren (Oddworld, I-ninja, Psychonauts, etc.).
Het verkoopt niet zo goed meer, zeker niet op consoles met een ouder publiek en een volwassen uitstraling waar heel wat gamers ogenblikkelijk platformgames afschrijven als te kinderachtig. Jammer want ik ben een fan van het genre. Ratchet & Clank voor de PS3 en Super Mario Galaxy voor de Wii vond ik fantastisch. Kameo heeft me nooit echt weten te bekoren door de lelijke grafische stijl. Technisch gezien een knap staaltje werk maar oh oh wat ziet het er allemaal lelijk en plastic-achtig uit. Ik had mijn hoop gezet op de nieuwe Banjo & Kazooie maar ik heb net als jij ook sterke twijfels over het bouwen van allerlei voertuigen. Da's niet wat ik van een B&K-game verwacht. Ik wacht wel tot de review en een demo of ik hem ga kopen of niet. Afgezien van de nieuwe B&K zijn er verder helemaal geen AAA-platformers op komst. (Ik tel Ratchet & Clank: Quest for Booty niet echt mee want dat is meer een standalone addon die je in een paar uur uitspeelt) Misschien dat de nieuwe Spyro leuk is, maar ik heb niks gehad met de voorgaande delen in de serie.

Nou ja, misschien dat er ooit nog een vervolg komt op Jak & Daxter .. In ieder geval meer platform-games want van een dieet van alleen maar FPS-games begin ik langzamerhand scheurbuik te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:10:
[...]

Het verkoopt niet zo goed meer, zeker niet op consoles met een ouder publiek en een volwassen uitstraling waar heel wat gamers ogenblikkelijk platformgames afschrijven als te kinderachtig. Jammer want ik ben een fan van het genre. Ratchet & Clank voor de PS3 en Super Mario Galaxy voor de Wii vond ik fantastisch.
Super Mario Galaxy is inderdaad ook fantastisch, als je over een half doorzichtige bol heen loopt, of je om een bloem heen slingert, dan vraag je je af waar ze creativiteit vandaan halen. Maar zijn dit echt titels die heel slecht verkopen (Mario obviosly niet, maar R&C, J&D)? Ik kan me voorstellen dat de titels in het genre in het verleden slechter verkochten doordat er redelijk wat concurrentie was, maar een goede platformer op de 360 heeft het rijk voor zich alleen.

Overigens, ik ben om qua Braid. Ik heb het toch nog maar eens gespeeld en na wereld 2 uitgespeeld te hebben is mijn mening 180 graden gedraaid. Het timing aspect is heel bijzonder, vooral met de echte puzzels. Ik had de makkelijke stukjes gespeeld en zag het terugdraaien daarom alleen maar als een soort anti-doodgaan gamemechanic, maar dat is absoluut niet het geval. Ik vind de prijs van 1200 punten wel wat veel though, vooral ook omdat ik dan weer voor 20 EUR aan punten moet inslaan. Ik lees ook in een blog dat de maker 800 punten ook prima had gevonden, maar MS stond hierop. Damn you, MS.
Ander voorbeeld van prijsmanagement: Penny Arcade, twee weken geleden 'on sale' in Steam, dus voor maar 10 dollar te krijgen. Kijk dat zijn nog eens prijzen, maar met XBLA spellen wordt nooit gestunt. Je ontkomt toch niet aan het gevoel van uitgeknepen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Iemand dan nog een suggestie voor een FPS die in single play voldoende lol bied ?
(Nu er geen goede platformers zijn. MICROSOFT, RELEASE EENS WAT 2D PLATFORMERS OP XBOX LIVE ARCADE, dit retro genre is heftig onderbelicht !!)

Nog een paar retro tips :
- Lemmings
- Silk Worm / (SWIV
- Naam kwijt grrrrrr (Spel, top down view, met soldaten, grappig)

Iemand nog meer leuke suggesties ?

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Armada schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:09:
[...]

Overigens, ik ben om qua Braid. Ik heb het toch nog maar eens gespeeld en na wereld 2 uitgespeeld te hebben is mijn mening 180 graden gedraaid.
Gelukkig maar, ik vond je kritiek al incompatible met de rest van je smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Roely schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:11:
Iemand dan nog een suggestie voor een FPS die in single play voldoende lol bied ?
(Nu er geen goede platformers zijn. MICROSOFT, RELEASE EENS WAT 2D PLATFORMERS OP XBOX LIVE ARCADE, dit retro genre is heftig onderbelicht !!)

- Lemmings
- Silk Worm / (SWIV
Was dat niet iets dat zich afspeelde in de 2e WO? Amiga-game?
Rick Dangerous.
Nebulus
Klax
Rainbow Islands
Millennium 2.2
Stuntcar Racer
Syndicate
Paradroid (C64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:28:
[...]

Was dat niet iets dat zich afspeelde in de 2e WO? Amiga-game?
Cannon fodder?
SeamusXanthus schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:21:
[...]

Gelukkig maar, ik vond je kritiek al incompatible met de rest van je smaak ;)
Ja, duidelijk te weinig tijd aan besteed in het eerste rondje. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offperception
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 10:24
Dat zat wel Total Carnage zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
@Armada,

CANNON FODDER !!, je mag door voor de koelkast, en inderdaad AMIGA,

[/Oude lullen mode aan]
Wat een tijd was dat, met die Amiga 500, en later de 1200 met 20MB HD
[/Oude lullen mode uit]

Rick Dangerous, Stunt Car Racer Geweldige games.

Nu voor de koelkast vragen (Ik heb echt last van geheugen verlies :
- Spel, op Amiga, geheel 3D met een vliegdekschip waarij je de beschikking had over 3 vliegtuigjes en 3 bootjes + drones voor je schip te beschermen. Je moest eilandjes veroveren

- Spel, eveneens op Amiga, soort RTS, maar dan zonder RTS (lekker duidelijk). Je moest een leger opbouwen en planeten veroveren. Als je aanviel, kon je alleen maar wachten en kijken met gekleurde indicatoren of je won. Een soort 'management verover de planeten' game dus (kan ik nog vager zijn)

Nog wat suggesties :
- Frantic Freddie (CBM64)
- Arkanoid
- H.E.R.O. (CBM64)
- Pitfall II (CBM64)
- Boulder Dash (CBM64 / Amiga)

[ Voor 3% gewijzigd door Roely op 07-08-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Kan edit inderdaad bijna alleen maar cannon fodder zijn (trouwens LEGAAL gratis te spelen via gametap).

Maar anders bedoeldje natuurlijk commando :9 Die komt naar xbla MET preview van streetfighter......als je in USbloodyA woont :( -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 07-08-2008 14:47 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Sagat schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:44:
[...]

Kan edit inderdaad bijna alleen maar cannon fodder zijn (trouwens LEGAAL gratis te spelen via gametap).

Maar anders bedoeldje natuurlijk commando :9 Die komt naar xbla MET preview van streetfighter......als je in USbloodyA woont :( -O-
Moet ik effe proberen, Commando was trouwens ook een goed spel, Maar Cannon Fodder was gewelding. Gefeliciteerd overigens met je Papa geworden zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
SeamusXanthus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:56:
[...]

Ben benieuwd weer. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik blijf het jammer vinden dat Arcade games zo weinig aandacht krijgen. Er zijn zo ontzettend veel leuke games beschikbaar, maar bijna niemand die ze speelt. De meeste mensen lijken niet eens te weten dat elke woensdag één of twee Arcade games beschikbaar komen, en het dus extreem simpel is om bij te houden wat er allemaal uit komt. Veel kan direct in de prullenbak, maar het aanbod is zo divers dat bijna iedereen wel wat moet kunnen vinden wat hij leuk vindt. Jammer dat de meeste mensen niet verder kijken dan de mainstream retail games. Een geniale service wat mij betreft, zeker omdat hierdoor games kunnen worden blijven uitgegeven die te klein zijn om via retail-kanalen uit te geven.
Ik heb veel arcade demo's gespeeld, geen enkel spel daarvan kan mij langer boeien dan zeg max. 30 minuten. Dan vindt ik de prijzen die ze ervoor vragen toch wel te hoog. Ik zou er maximaal 5 euro voor geven.

Zelfde geldt voor de PSN games van concurrent Sony

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
geometery wars 2 is toch wel weer het eerst arcade spel dat ik sinds lange tijd heb gekocht..

Meeste van de arcade games kunnen mij ook niet boeien... heb UNO, amper gespeeld, heb Totem, amper gespeeld, etc etc

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

- Lemmings
- Silk Worm / (SWIV

Braid schopt momenteel wel de pannen van het dak :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Phusebox schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:55:
[...]

Ik heb veel arcade demo's gespeeld, geen enkel spel daarvan kan mij langer boeien dan zeg max. 30 minuten. Dan vindt ik de prijzen die ze ervoor vragen toch wel te hoog. Ik zou er maximaal 5 euro voor geven.

Zelfde geldt voor de PSN games van concurrent Sony
Ik besteed meer dan 25% van mijn actieve game tijd op de Xbox 360 aan Arcade Games. Heb er ook erg (te ..) veel aangeschaft. Van Zuma tot Braintraining, van Galaga tot GW2.

- Assault Hero's
- Brain Challenge™ O-)
- Galalga
- Pacman CE
- 1942 Joint strike
- Buku Sudoku™
- 3D Ultra Mini Golf Adventures
:o - Astropop
- Bejeweled 2
- Boom Boom Rocket
- Geometry Wars: Retro Evolved
- Geometry Wars: Retro Evolved 2 _/-\o_
- Hardwood Backgammon
- Hexic 2
- Hexic® HD
- Jewel Quest™
- Luxor 2
- Mad Tracks
- Undertow
- UNO®
- Zuma
- Totemball

Overigens, Galaga Legions komt op 20 augustus uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
[b][message=30541264,noline]Roely schreef op donderdag 07 augustus 2008 @
Nu voor de koelkast vragen (Ik heb echt last van geheugen verlies :
- Spel, op Amiga, geheel 3D met een vliegdekschip waarij je de beschikking had over 3 vliegtuigjes en 3 bootjes + drones voor je schip te beschermen. Je moest eilandjes veroveren
Carrier Command

Afbeeldingslocatie: http://www.zhell.co.uk/images/atarist/grab0104.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.zhell.co.uk/images/atarist/grab0107.jpg

Heeft verder niks met de 360 te maken natuurlijk. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 07-08-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Beakzz schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 01:23:
[...]

Ja daar wil ik ook graag even een bevestiging op. Het verhaal klinkt goed maar ik vraag me af als microsoft erachter komt ze misschien toch net dat 1ne detail oppikken en ik niet meer op Live kan.

Als dat onmogelijk is ga ik het zeker weten doen want ik blijf verwijderen op het moment 8)7
Goede vraag, geen eenzijdig antwoord op mogelijk. De HDDSS.bin die je gebruikt komt van een originele MS HDD. Jouw nieuwe HDD wordt dus een kloon van die HDD. Wellicht dat ze daar wat mee zouden kunnen doen, maar of ze dat daadwerkelijk van plan zijn weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
We gaan inderdaad een beetje off - topic. Maar valt nog steed onder de catogorie :

Welke spelletjes (want zo heette games vroeger) zou jij op Xbox Live Arcade willen zien?

Carier Command was trouwens inderdaad wat ik zocht. Die andere zal wel erg lastig worden. wellicht dat een stevige avondmaaltijd mijn geheigen kan activeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik las hier en op de site van MS, dat je "reference level" kan instellen.

Ik heb deze optie echter nergens, ik heb de xbox via de monster component kabel aangesloten dus niet de originele HD kabel van MS, zou dit het verschil kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Volgens mij kan je het reference level alleen instellen als je de Xbox via VGA hebt aangesloten. Wellicht dat er mensen zijn met ervaring hierover op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vond 1200 punten voor braid ook wel veel, maar het is wel een erg leuke ervaring en de puzzels zijn erg goed opgezet. Met name de puzzels met je 'alter ego' en waarin je synchroon loopt met de omgeving :P Heb hem nu wel uitgespeeld, maar zal het binnenkort wel weer een keer spelen. Aan de time trials begin ik niet aan. Een simpel level geprobeerd, maar die haalde ik al niet :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Roely schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:48:
Welke spelletjes (want zo heette games vroeger) zou jij op Xbox Live Arcade willen zien?
Al genoemd; Paradroid. Maar ook Wizball, Impossible Mission en Last Ninja zijn voor mij c64 klassiekers van formaat die zeker goed tot hun recht zouden komen op een platform als XBLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

uchiha tijntje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:24:
Ik vond 1200 punten voor braid ook wel veel, maar het is wel een erg leuke ervaring en de puzzels zijn erg goed opgezet. Met name de puzzels met je 'alter ego' en waarin je synchroon loopt met de omgeving :P Heb hem nu wel uitgespeeld, maar zal het binnenkort wel weer een keer spelen. Aan de time trials begin ik niet aan. Een simpel level geprobeerd, maar die haalde ik al niet :)
Ik heb me met de demo echt heel erg vermaakt, vooral op stukjes dat je totaal geen aanwijzingen krijgt en denkt, huh hoe los ik dit nou op. En na een tijdje, hee wacht eens, en als ik dit probeer. En dan lukt het ook nog.
Ik vind het concept een beetje op Portal lijken, het is een kort spel, innovatief, je moet er veel je fatasie voor gebruiken om de puzzles op te lossen, en het heeft een tof verhaal.

Waar ik het heel erg op vind lijken is "The misadventures of P.B. Winterbottom" Check Hier voor een toffe impressie. Hij houd volgens mij van taart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Sorry als ik iets vraag wat allang bekend is maar ik heb nu de 360 via een component kabel aangesloten en kan nu dus op 1080i draaien (1080p kan mijn HD-ready tv niet aan).

Als ik nu via deze setup ook DVD's ga kijken, worden deze dan geupscaled of maakt het geen bal uit?
En hoe zit het met regiocodes? Heb namelijk een paar regio 1 DVD's. Als deze niet via de 360 kunnen is trouwens geen ramp, heb wel een regio-vrije speler.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
sjeez, memories hier :D
arkanoid, haha daar kunnen ze ook zo'n mooie arcade game van maken met effecten als GW2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

L1nt schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:55:
Sorry als ik iets vraag wat allang bekend is maar ik heb nu de 360 via een component kabel aangesloten en kan nu dus op 1080i draaien (1080p kan mijn HD-ready tv niet aan).

Als ik nu via deze setup ook DVD's ga kijken, worden deze dan geupscaled of maakt het geen bal uit?
En hoe zit het met regiocodes? Heb namelijk een paar regio 1 DVD's. Als deze niet via de 360 kunnen is trouwens geen ramp, heb wel een regio-vrije speler.
De box doet niet aan upscalen.. DVD van regio 1 kun je niet afspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Frank1973 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:05:
[...]

Ik dacht de 360 er juist om bekend stond zo'n ontzettend goede upscaler aan boord te hebben?
Of word die voor DVD niet gebruikt?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[...]

De Xbox 360 upscaled DVD's wel, maar ik dacht dat dat alleen via een VGA of HDMI aansluiting kon.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Via vga/hdmi doet hij aan upscalen :) Component niet. Maar het ziet er alsnog prima uit hoor ;) En de 360 speelt mijn regio 1 dvd's wel af..

[ Voor 19% gewijzigd door Giant87 op 07-08-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Giant87 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:48:
Via vga/hdmi doet hij aan upscalen :) Component niet. Maar het ziet er alsnog prima uit hoor ;) En de 360 speelt mijn regio 1 dvd's wel af..
Kopietjes wel, originele R1-DVDs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Die scalet toch op alle HD uitgangen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 15:22

S2S

Boeboe schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:49:
[...]

Die scalet toch op alle HD uitgangen :?
Nee, niet via de component uitgang.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Weet iemand of Microsoft nog iets doet aan de compatible list om games van de oude xbox te kunnen spelen ?
Ik had eerst enthousiast freedom fighters besteld maar had niet op het kleine 2tje gelet wat dus betekend dat alleen de ntcs-versie ondersteund wordt. 8)7
Na lang zoeken die op ebay gevonden voor een paar euro blijkt ook die emulator nog eens regio gebonden te zijn ! Of weet iemand daar toevallig een truukje voor ? (behalve ombouwen)

En weet iemand hoe de classics die je online kan aanschaffen draaien ? bv. Fable ?
Ik heb Fable: The lost chapters nu namelijk gescoord en die draait nog best schokkerig af en toe.
Ik krijg namelijk een beetje het vermoeden dat ze het voor 1200 puntjes ineens wel kunnen maar de gratis ondersteunig hard laten vallen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Voor zover ik weet wordt de lijst van backwards compatible games niet uitgebreid. Alleen de X-Box Originals zal blijven groeien, inderdaad, voor de 1200 punten.

Het hele backwards compitible verhaal is trouwens best bizar. Toen de next gen consoles werden aangekondigd (Xbx 360, PS3 en later Wii) was dit een punt wat hoog in het vaandel stond. Van de Xbox werd toen bekend dat niet alle games zouden werken, waar veel kritiek op kwam. De wii en de PS3 zouden volledig backwards compatible zijn.

Nu de next gen consoles al weer een paar jaartjes op de markt zijn, is het opeens geen issue meer. De PS3 40GB is totaal niet backwards comaptible en de Xbox is gestopt met de (actieve) ondersteuning. Blijft alleen de Wii over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij is BC voor de meeste mensen een non issue op dit moment

(alles imho uiteraard)
Voor de meeste mensen is BC vooral fijn als je net je console koopt. Waarom? omdat veel mensen hun oude console dan verkopen om geld vrij te maken voor de nieuwe. Vaak is er bij een launch niet echt veel keuze. Het is dan zeer fijn om nog wel je current favorites van de vorige generatie te kunnen spelen. (er vanuitgaande dat je deze games dan niet meeverpatst :P )

Maar later (lees: op dit moment) is er wel voldoende games aanbod, en vooral in deze tijden van sequels en genre uitmelken worden je oude games wls toch wel vervangen.

Daarna is bc in theorie nog leuk voor de 'core' gamers. Echter vaak zullen die zich dan ergeren aan het niet perfect emuleren van de games (zie stotteren van fable....). Deze mensen zullen dan liever op de orginele console spelen.

Blijft over de mensen welke graag maar 1 apparaat in de huiskamer willen EN ook nog hun oudere games willen spelen.....tsja die groep is dus (commercieel gezien) niet interresant genoeg.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 09:13
Ik heb begin 2006 ook Jade Empire via BC gespeeld op de 360. Eigenlijk vanwege gebrek aan fatsoenlijk aanbod op de 360. Fantastisch spel, maar ik zou er nu echt niet meer aan moeten denken om die oude meuk te spelen. Er zijn al veel te veel spellen voor de 360 waar ik al niet aan toe kom.

Ik vraag me ook af wie er nou op zit te wachten om die spellen te kopen voor 1200 punten. Als je zo nostalgisch bent lijkt het mij zinniger om een xbox te kopen voor 50 euro en je spellen 2e hands te scoren. Ik kijk wel eens wat mensen op mijn friendslist spelen en ik heb er 1 keer 1 kunnen betrappen die fable zat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Giant87 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:48:
maar als ie niet upscalet via de RGB Component is het beeld toch niets beter dan via mijn DVD-speler via SCART? Dan is het toch gelijk?

Op zich geen probleem verder maar als het beeld mooier zou worden dan wist ik wel welke het meest gebruikt werd ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

ymmv schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:04:
[...]

Kopietjes wel, originele R1-DVDs niet.
Mijn 360 speelt wel R1 DVD's af (origineel).

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roely schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 08:04:
Nu de next gen consoles al weer een paar jaartjes op de markt zijn, is het opeens geen issue meer. De PS3 40GB is totaal niet backwards comaptible en de Xbox is gestopt met de (actieve) ondersteuning. Blijft alleen de Wii over.
Ik heb me hier ook aan ge-ergerd, vooral aan de PS3 dan omdat Sony zo hoog van de toren blies over BC. Bij de 360 vind ik het ook verre van perfect werken. Bij GTA (ik weet niet meer welk deel) vond ik de framerate zo slecht dat ik mn last-gen console nog maar een keer aangesloten heb.

En wat de Wii betreft... Tja als MS een snellere CPU in de xbox had gestoken en dat de 360 had genoemd zou BC ook geen probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
L1nt schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 12:45:
[...]

maar als ie niet upscalet via de RGB Component is het beeld toch niets beter dan via mijn DVD-speler via SCART? Dan is het toch gelijk?

Op zich geen probleem verder maar als het beeld mooier zou worden dan wist ik wel welke het meest gebruikt werd ;)
Jawel, component ziet er sowieso beter uit dan scart (o.a. gescheiken signalen). Daarnaast stuurt de 360 via scart uit op pal resolutie en via component iig op 720p/1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
ymmv in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #50"
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:17:
[...]

En wat de Wii betreft... Tja als MS een snellere CPU in de xbox had gestoken en dat de 360 had genoemd zou BC ook geen probleem zijn :)
[\Sarcasme aan]
En als MS bewegingssensoren gebruikte op hun afstandbediening, en een witte 'strijkplank' uitbracht onder de naam Micro-Fit, dan hadden ze misschien de meest verkochte console gehad ....
[\Sarcasme uit]

BC is vooral belangrijk bij de launch, maar werd door Sony als een goed verkooppunt genoemd, omdat ze dit voor hadden op MS ... Ik had toen ook niet durven denken dat MS meer BC is dan de huidige PS3. Voor de PS3 is het gemis overigens groter, er komen meer PS2 games als PS3 games uit ........ [Ik had de sarcasme mode toch uitstaan 8)7 ]

Edit : typo's

[ Voor 4% gewijzigd door Roely op 08-08-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Giant87 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:47:
[...]

Jawel, component ziet er sowieso beter uit dan scart (o.a. gescheiken signalen). Daarnaast stuurt de 360 via scart uit op pal resolutie en via component iig op 720p/1080i.
Je verhaal klopt niet ...

- Bij component doet de Xbox 360 niet aan upscalen
- Bij component is het iig 720p/1080i ......... |:(

De waarheid :
De Xbox scaled NIET up als je hem met component hebt aangesloten op je HD (ready) TV.
De modes die de Xbox uitstuurt via Component met DVD = 576P, heel strikt genomen is dit een resolutie die nog binnen HD valt !

Gescheiden signalen kan je ook met SCART hebben (r/g/b en sync H en sync V)
Alleen heeft een 'digitale' TV, zoals een HD (ready) tv niets aan sync h en sync V)
Het verschil :
Bij RGB is de helderheid gecombineerd binnnen het RGB signaal, Dit is nu gescheiden in drie component videosignalen ook wel YPbPr of YCbCr signaal genoemd
bij component is de helderheid in een aparte kabel (Y) en de twee kleuren in een aparte kabel (Pb) en (Pr). Voor de oplettend lezer, groen word berekend uit de blauw en rood waarde.
Vandaar ook de veel gebruikte term voor component : YPbPr

En, het beeld van de Xbox op component zal beter zijn dan dat van je DVD speler op SCART (RGB)

Mijn Xbox maakt overigens zoveel lawaai, dat DVD kijken niet leuk meer is. Laatst hoorde ik de stofzuiger zelfs niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

moest toch even glimlachen bij de nieuwste penny-arcade :)
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080808.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Even in het kort een beginnersvraag, ik ga een lcd tv kopen en ik heb een xbox met HDMI, heeft het zin om een Full hd tv te kopen voor mijn Xbox of kan ik net zo goed een Hd Ready nemen? Scheelt zo'n 200 euro in prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Op de Xbox zijn maar 1 of twee games Full HD. Een HD Ready voldoet prima.
Belangrijker is je kijkafstand versus de diagonaal van de TV.

Persoonlijk zie ik op 4 meter op een 42 inch (1,07 meter) het verschil niet tussen 1080P en 720P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

bear87 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:46:
Even in het kort een beginnersvraag, ik ga een lcd tv kopen en ik heb een xbox met HDMI, heeft het zin om een Full hd tv te kopen voor mijn Xbox of kan ik net zo goed een Hd Ready nemen? Scheelt zo'n 200 euro in prijs..
Koop je de tv alleen voor de Xbox of ga je ook HD Media streamen of zie je jezelf in de toekomst nog wel een Bluray spelertje kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je moet al een omfg gigantisch scherm hebben om het verschil tussen 720p en 1080p te zien. De HD ready zou dus wel moeten voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Jan Laros schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:13:
[...]

Koop je de tv alleen voor de Xbox of ga je ook HD Media streamen of zie je jezelf in de toekomst nog wel een Bluray spelertje kopen?
De xbox is een aanleiding, ik heb nu een ouderwetse breedbeeld staan maar op de lcd in de woonkamer is mijn Xbox veel mooier :) Uiteraard komt er een blue ray spelertje onder tzt! Wat dat betreft leek me de Full HD voor 225 euro meer wel een prima keuze, aangezien ik ook niet over 3 jaar weer een nieuwe tv koop ofzo, het is de bedoeling dat hij wel lang blijft staan ;)

Hd ready voldoet, maar is het voor deze meerprijs niet verstandiger in mijn geval om de Full hd te nemen?

Ps. Welke games zijn er 1080p nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb jullie gemist RARE:
Afbeeldingslocatie: http://medialib.oxm.co.uk/screens/screenshot_5642.jpg
Afbeeldingslocatie: http://medialib.oxm.co.uk/screens/screenshot_5634.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Boeboe schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:32:
moest toch even glimlachen bij de nieuwste penny-arcade :)
[afbeelding]
Hijs erg leuk :). Ik ben alleen bang dat 1200 punten idd een te grote barriere voor veel mensen zullen zijn.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik ben van plan 'binnenkort' een xbox 360 te kopen. Nu hoor ik verhalen over de Xbox 360 jasper en een 60GB model, beiden met voordelen die mij wel aanspreken. Nu lees ik alleen op sommige plekken dat de 60GB voorlopig in europa blijft, en over jasper blijft het al helemaal stil. Wie kan mij wat duidelijkheid verschaffen of is het gewoon handiger dat ik dat ding gewoon vandaag nog koop.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nog maar eens over Braid: Als je gaat kijken op metacritic blijkt hij overal fenomenale scores te krijgen. Metascore van 92/100 en verschillende magazines die het de maximumscore gegeven hebben. Xboxworld neemt zelfs de volgende gewaagde stelling aan:
It’s among the best games of the generation, and is unquestionably and immediately the best game ever to have been released on Xbox Live Arcade.
Ondertussen zit ik echter wel muurvast in het spel: nog 3 puzzelstukken te gaan, 2 in de tweede wereld, eentje in de zesde wereld. Alle puzzelstukken gevonden :D. Nu wordt het pas echt bizar.
Het is echt zo'n spel waar je lange tijd kan zitten staren naar je scherm en dat je hersenen dan plots *klik* zeggen: plots zie je de oplossing voor de puzzel en denk je "natuuuurlijk, dit is zo ongelofelijk eenvoudig". Bij die laatste 3 stukjes komt die klik er echter niet :X

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 08-08-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
Aangezien is uitgelekt dat er in september een prijsverlaging komt, kun je daar misschien nog wel op wachten, al moet je natuurlijk nagaan of die Jasper zoveel voordelen zal bieden. Oké, hij wordt misschien minder warm, maar die lawaai komt toch voornamelijk van de drive en de ventilatoren, dus of dat zoveel helpt?

Ik denk dat je beter gewoon een goede falcon met HDMI kunt nemen op dit moment dan daarop te wachten, want dat scheelt je denk ik meer. 60 GB is in ieder geval wel leuk, maar dat is nog steeds nutteloos als die Xbox Live Video Marketplace niet in Nederland komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Martinspire schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:33:
Aangezien is uitgelekt dat er in september een prijsverlaging komt, kun je daar misschien nog wel op wachten, al moet je natuurlijk nagaan of die Jasper zoveel voordelen zal bieden. Oké, hij wordt misschien minder warm, maar die lawaai komt toch voornamelijk van de drive en de ventilatoren, dus of dat zoveel helpt?

Ik denk dat je beter gewoon een goede falcon met HDMI kunt nemen op dit moment dan daarop te wachten, want dat scheelt je denk ik meer. 60 GB is in ieder geval wel leuk, maar dat is nog steeds nutteloos als die Xbox Live Video Marketplace niet in Nederland komt.
Nee, maar met het nieuwe dashboard waarmee je games zou kunnen kopieeren naar je hdd zou het wel prettig zijn als dat ding niet na 1 game vol zit. Want dat is een optie die ik zeker ga gebruiken. Dan zou ik inderdaad die jasper kunnen laten schieten zegmaar want dan hoeft de drive toch al bijnan niet meer te spinnen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:33:

Prijsverlaging is in de US he, EU heeft net een prijsverlaging gehad. Gewoon even wachten op de 60 gig, kun je tenminste wat games installeren op je console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:48:
[...]

Prijsverlaging is in de US he, EU heeft net een prijsverlaging gehad. Gewoon even wachten op de 60 gig, kun je tenminste wat games installeren op je console
Tsja, mijn probleem is juist of die hier wel komt want op verscheidene sites staat dat die niet komt.. Of in ieder geval, niet zeer binnenkort.

http://www.xboxonly.nl/ni...GB_Xbox_360_voor_Europa?/
http://www.gamed.nl/view/43237
http://www.gamespot.com/news/6193719.html

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

tdw schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 20:08:
[...]

Tsja, mijn probleem is juist of die hier wel komt want op verscheidene sites staat dat die niet komt.. Of in ieder geval, niet zeer binnenkort.
Ik denk dat je de optie 'zeer binnenkort' kan schrappen. Helemaal met onze recente prijsdaling in het achterhoofd.

Wat wel realistisch is, is dat er voor de kerst periode wat gaat gebeuren, wii is nog king in sales en de ps3 is op zijn minst een serieuze bedreiging voor de 360 dus ik kan me voorstellen dat ze dan wellicht die 60gig ook hier uitbrengen of op zijn minst wat leuke bundels.

Anyways wat je imho moet doen is de volgende vragen beantwoorden.

- Heb ik het geld nu?
- Ben ik echt toe aan x360 gamen (wellicht heb je nog wat oude games te spelen, dan is wachten niet zo erg natuurlijk)?

Als beide ja zijn, dan zou ik in jou plaats niet langer wachten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Sagat schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Ik denk dat je de optie 'zeer binnenkort' kan schrappen. Helemaal met onze recente prijsdaling in het achterhoofd.

Wat wel realistisch is, is dat er voor de kerst periode wat gaat gebeuren, wii is nog king in sales en de ps3 is op zijn minst een serieuze bedreiging voor de 360 dus ik kan me voorstellen dat ze dan wellicht die 60gig ook hier uitbrengen of op zijn minst wat leuke bundels.

Anyways wat je imho moet doen is de volgende vragen beantwoorden.

- Heb ik het geld nu?
- Ben ik echt toe aan x360 gamen (wellicht heb je nog wat oude games te spelen, dan is wachten niet zo erg natuurlijk)?

Als beide ja zijn, dan zou ik in jou plaats niet langer wachten.
Zeer binnenkort is ook weer niet zó binnenkort, hooguit eind volgende maand. Maar ik denk dus idd dat ik er maar beter vanuit kan gaan dat er de komende tijd niets met de europese lijn xboxen gebeurt.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

mohawk0618 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:35:
Heb net via boxeddeal die nieuwe 2100 ppc voor EU gekocht voor 20e, kijken hoe het gaat werken!!
Hier ook besteld voor 34 USD. Op mn afschrift via paypal staat dat ze €23,20 eraf hebben gehaald.
Heb via Paypal betaald, misschien dat dat extra gekost heeft ipv van direct via mijn creditcard te betalen.

Al met al toch 2 euro goedkoper dan via marketplace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Ik heb er ook weer helemaal zin in ...beetje jammer van die karretjes bouwen maar misschien pakt het wel heel goed uit.
Weet iemand of die 2 oude delen nog voor het uitbrengen van dit spel op xboxlive uitkomen ? en wanneer dan precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Eindelijk geowars2 kunnen kopen :*) Ik heb even snel gezocht in dit forum en alle mensen die ook spelen gead,

Eerste indruk is toch positief (ondanks de demo) en het vergelijken van highscores is super. (if depressing bij sommigen wsl, maar dat geeft niks :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 09-08-2008 08:53 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Beakzz schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 05:34:
[...]

Ik heb er ook weer helemaal zin in ...beetje jammer van die karretjes bouwen maar misschien pakt het wel heel goed uit.
Weet iemand of die 2 oude delen nog voor het uitbrengen van dit spel op xboxlive uitkomen ? en wanneer dan precies ?
Ik hoop ook maar dat die karretjes bouwen wat is inderdaad. Maar als ik interviews mag geloven zullen er ook veel platform onderdelen in zitten. Bamjo Kazooie staat bij mij op nummer 1 van alle platformers die ik ooit gedaan heb (daaronder Donkey Kong Country 1 & 2). Heerlijk spel was dat. Ik geloof dat ze de xbox arcade versie tegelijk wilde uitbrengen met Nuts and Bolts. Ik ga zeker weten voor het eerst een arcade game kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Marrruuuk schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 00:38:
[...]

Hier ook besteld voor 34 USD. Op mn afschrift via paypal staat dat ze €23,20 eraf hebben gehaald.
Heb via Paypal betaald, misschien dat dat extra gekost heeft ipv van direct via mijn creditcard te betalen.

Al met al toch 2 euro goedkoper dan via marketplace :)
wat is ppc? Gaat het om ms points of live?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat in de startpost:
Xbox Live Marketplace is al behoorlijk aan het uitbreiden, en alles downloaden gaat ook niet lukken op je 13Gb, zeker niet als je er al een lading muziek via je computer erop hebt gezet
Ik heb even lopen zoeken, maar ik kan nergens vinden hoe ik muziek van mijn PC op de xbox kan zetten. Enige manier is om het op audio cd te branden en deze vervolgens te rippen.
Dat moet toch gemakkelijker kunnen?

Ik heb geen internet in de buurt van mijn xbox, dus verder heb ik eigenlijk niets aan die grote HDD (ik heb de elite). Het zou tof zijn als ik er muziek op kon zetten...

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kan niet gemakkelijker. Mogelijkheid is nog wel een kabel die je op de HD aansluit om dan muziek erop te zetten of eventueel te streamen door mediacenter, maar dat lukt niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:27:
Kan niet gemakkelijker. Mogelijkheid is nog wel een kabel die je op de HD aansluit om dan muziek erop te zetten of eventueel te streamen door mediacenter, maar dat lukt niet echt geweldig.
Had ook al een programmaatje gevonden (xplorer volgens mij) waarbij je de HD kon verkennen, maar daar stond alleen maar wat bij over savegames.
Wat voor programma bedoel jij? En, waarom lukt dat niet geweldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dat streamen van muziek vanaf een mediacenter gaat gewoon niet goed.
Ikzelf heb er nu geen problemen mee omdat de xbox en pc op dezelfde boxen zijn aangesloten zodat ik niet muziek erop hoef te zetten.

Maar in ieder geval is het met een draadloos netwerk niet goed (kreeg het hier niet werkend in ieder geval).

Over dat kabeltje, daar weet ik niet veel van, alleen dat het er is en dat het kan. Maar ik zou zeggen, google eens het 1 of ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik begin soul calibur online een beetje zat te worden, ik ben niet een geweldige speler, daardoor sta ik inmiddels op 17 loss en 3 win ofzoiets. Dat is verder geen probleem, echter van de 17 keer dat ik verloren heb heb ik 8 keer verloren van een kalik die je geen kans geeft en maar 1 type aanval uitvoert.

Daarnaast de keren dat ik gewonnen heb van kalik (op een gegeven moment weet je de aanval te breken) verlieten ze 6 keer voortijdig de wedstrijd (eigenlijk heb ik 8 keer gewonnen dus). Ik vind dat de makers hier prima oplossingen voor kunnen maken, bijvoorbeeld bij het voortijdig verlaten van het spel de andere persoon een percentage van de punten kunnen geven. Of bij het spammen van een aanval de soul meter leeg laten lopen.

Normaal doe ik geen player complaints tenzij ze het heel bond maken, maar nu doe ik het gewoon direct. Spelers die ik wel sportief vind spelen maak ik preferred.

Ik hoop dat ik zo een beetje het kaf van het koren kan scheiden, ik weet niet of soul calibur filtert op deze voorwaarden.

Offline vind ik het overigens nog steeds een super spel :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martinspire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:11:
Ik stream van alles, maar heb nog nooit performance problemen gehad. Als ik het meet, zie ik de 360 echt flink wat bandbreedte pakken als het nodig is. In ieder geval meer dan genoeg om 20 muzieknummer tegelijkertijd te draaien als het nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PWM schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:47:
[...]
Ik stream van alles, maar heb nog nooit performance problemen gehad. Als ik het meet, zie ik de 360 echt flink wat bandbreedte pakken als het nodig is. In ieder geval meer dan genoeg om 20 muzieknummer tegelijkertijd te draaien als het nodig is :)
Is dat draadloos dan? Of via Lan? Via Lan lukt het me ook wel, maar daar heb ik hier eigenlijk weinig aan (aangezien hij aan dezelfde monitor en boxen hangt als mn PC), echter als je het draadloos probeert, dan wil hij gewoon niet goed zoeken of verbinden.

Trouwens, morgen de eerste beelden van Star Trek online (op de Star Trek beurs worden deze getoond. Ben benieuwd hoe dat het er nu uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martinspire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 18:38:
[...]

Is dat draadloos dan? Of via Lan? Via Lan lukt het me ook wel, maar daar heb ik hier eigenlijk weinig aan (aangezien hij aan dezelfde monitor en boxen hangt als mn PC), echter als je het draadloos probeert, dan wil hij gewoon niet goed zoeken of verbinden.
Nope draadloos :)

Ik gebruik 802.11A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:11:
Ikzelf heb er nu geen problemen mee omdat de xbox en pc op dezelfde boxen zijn aangesloten zodat ik niet muziek erop hoef te zetten.

Maar in ieder geval is het met een draadloos netwerk niet goed (kreeg het hier niet werkend in ieder geval).

Over dat kabeltje, daar weet ik niet veel van, alleen dat het er is en dat het kan. Maar ik zou zeggen, google eens het 1 of ander.
Las idd dat wireless problemen kan geven. Ik heb ook geen zin om 80e voor een wireless adapter neer te leggen... Bekabeld moet het wel gewoon lukken lijkt me. Probleem is dat PC boven staat en geen zin heb die 24/7 aan te laten staan.

Heb al gegoogled, kon bar weinig vinden. Zoek wel verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Net na heel wat maanden weer een keer Forza 2 in mijn XBox 360 gestopt.
Na de aanschaf van mijn XBox Elite niet meer gespeeld, want was alle saves kwijt.
Maar nu dus toch maar opnieuw begonnen.

Enfin:
Game erin en gaan.
Op een gegeven moment hoor ik uit mijn XBox een piep.
Niet echt op gelet verder, want kan wel eens gebeuren.
En het was een korte zachte piep, dus ik maakte me geen zorgen.

Voor de mensen die de game kennen: in het begin heb je van die tracks genaamd naar slangen.
Als ik die tracks speel dan komt die piep echt om de 10-15 seconden uit mijn XBox.
Met andere tracks heb ik er geen of minder last van.

En het rare: bij sommige games heb ik helemaal geen last van die piep.

Nu leverde google mij wel wat Engelse fora op met mensen die hetzelfde "probleem" ook hebben.

Nu vroeg ik me dus af of ik de enige ben met deze piep op dat er meerdere tweakers zijn die er "ervaring" mee hebben.

En vooral:
Moet ik dit melden bij Microsoft?
Want het klinkt dan wel niet gezond zo'n piep, maar mijn XBox houd het uren achter elkaar vol...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik zou het altijd melden, zeker als jezelf zoiets hebt van wtf..??? Gewwon bellen daar zitten ze voor, laat ze maar met een oplossing komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb m'n Xbox met een kabel aan m'n switch hangen, en aan diezelfde switch hangt m'n access point waar m'n laptop mee verbindt. Streamen van muziek én video vanaf m'n laptop gaat uitstekend, dus ik weer niet wat jullie verkeerd doen? :P

Ik moet wel toegeven dat het met HD-materiaal schokkerig gaat, dat trekt de wireless-verbinding gewoon niet.

En nu ben ik al een dag of drie Soul Calibur 4 aan het spelen, waarom is er hier nog geen topic met tips? :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nice:
Braid is the highest-rated XBLA game ever. (Also, sales data).
August 9th, 2008

Currently, Braid is receiving excellent reception from game reviewers and critics. Both Metacritic and Gamerankings have Braid rated at 92/100:

That’s a pretty good score. In fact, Braid is the highest-rated Xbox Live Arcade game of all time (out of about 150 games!) Geometry Wars 2, released a week prior, is the second-highest. There are some strong games coming up in the next few weeks, so we’ll see if these positions hold.

But 92 is not just a good score for a Live Arcade game; it’s a good score for any game. In fact, Braid is currently the 10th highest-rated Xbox 360 game of all time — including all AAA high-budget games:
Afbeeldingslocatie: http://braid-game.com/news/wp-content/uploads/2008/08/Metacritic_xbox_top_list.png
If Braid receives just one more Metacritic point, it will jump to 8th place on this list. (Eran and Alex: Let’s get ready to rumble!)

Of course, it’s possible that Braid’s rating will go down, too. Time will tell!

I don’t want any of this to seem like bragging. I do want it to serve as a clear and useful data point: an indie game made by a very small team can compete with giant games that had huge budgets at their disposal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Laatst online: 16:24
Ik merk dat zowat in alle games AA uitstaat. De Xbox 360 had toch een gratis 4 x AA ter beschikking. Waarom wordt dit door developpers zowat niet gebruikt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

4 x AA :?
elaborate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anti-aliasing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zo, eind deze maand begint het los te barsten kwa nieuwe games! Ik heb er weer zin an, net als vorig jaar :P Wie gaat er nog meer Too Human halen? Ik zeker, lijkt me super om met een maat co-op te spelen! De demo beviel mij best wel goed.

Dan als ik het goed heb een week later alweer Mercenaries 2, toch? Dat lijkt me ook een must-have!
Lekker over de top sandbox game met wederom co-op mogeijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Zelf wacht ik meer op Fall-Out 3 en Gears of War 2. De demo van Too Human heb ik gespeeld, en ik vond het niet veel bieden. Komt misschien omdat ik verwend ben geweest met Diablo 2 op de pc.

Ben ook vrij selectief geworden qua games kopen, voornamelijk omdat ik niet meer alle tijd van de wereld heb om die te besteden aan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Onderstaande bevat geen spoilers, slechts een mening over Braid ;)

Braid net "uitgespeeld", buiten de speedruns e.d. om.

Op puzzelvlak is de game niet al te moeilijk, overal zit wel een beetje logica gezien je de "krachten" moet gebruiken die je hebt om dat moment... Wel flink denken en "trial and error"... Maar zeer plezant was het wel! En het verhaal... damn!

Daarnaast: het laatste level is echt één van de meest geniale die ik ooit heb gezien... wow! Ik kreeg er gewoon kippenvel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik ga too human zeker halen. Ik ben gek op silicon knights games en het was de hoofdreden om de xbox360 boven de PS3 te verkiezen :)
Enige nadeel is dat die menu's e.d. er op een SD tv niet echt handig uitzien. Misschien wacht ik dus heel even tot ik mijn HDtv heb staan voor ik em ga halen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Too Human ga ik ook 100% zeker halen, ondanks veel geklaag over de demo (althans, op NeoGAF) vond ik het verassend amusant! Er scheen veel te doen te zijn over het battle-systeem, maar ik had het idee dat ik deze snel onder de knie had wat betreft de basics, werkte erg lekker!

Ondanks de framedrops hier en daar en de wat mindere animatie heeft de game (de demo ten minste) op grafisch vlak wel zijn charmes, met name de gezichtsuitdrukkingen/personages vond ik best wel strak gedaan! Als een spel mij het gevoel geeft dat er een echt persoon staat... wow! (scene in het bos vond ik erg goed gedaan)

Too Human is zo'n game waarop ik stilletjes lang heb zitten wachten, zo lijkt het. Ik heb al een aantal dergelijke games geprobeerd (mix van hack 'n slash/actie/RPG) op de X360, maar kon me weinig bekoren... Too Human was direct goed voor mij! Hopelijk biedt de gehele game minstens wat de demo me bood!

En nog over Braid... Ik heb nu precies het gevoel als ik met veel Tetris hebt: bij Tetris bleef ik in gedachten doorspelen, lijnen maken, blokken laten vallen... nu ik dit typ, zie ik alles ook weer achterwaarts (in de tijd) gaan... freaky!!!! (spelers van Braid begrijpen wel wat ik bedoel)... had ik toen ik de deur uitliep straks ook...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

frusciflea schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 09:34:
En nog over Braid... Ik heb nu precies het gevoel als ik met veel Tetris hebt: bij Tetris bleef ik in gedachten doorspelen, lijnen maken, blokken laten vallen... nu ik dit typ, zie ik alles ook weer achterwaarts (in de tijd) gaan... freaky!!!! (spelers van Braid begrijpen wel wat ik bedoel)... had ik toen ik de deur uitliep straks ook...!
Zwijg, ik droomde deze nacht zaken die niets met braid te maken hadden, maar voortdurend had ik momenten dat de tijd plots even achterwaards draaide, om misselijk van te worden :(
(en de laatste level van braid is pure genialiteit idd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Yup heb al geld apart liggen voor Too Human. Heb een goed gevoel bij deze game. Bij de 10de keer uitspelen had ik wel zoiets van zonde dat ik weer op lvl 1 begin dus maar gestopt.

StarWars staat ook op mijn lijstje maar daar wacht ik ff op de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:09
Heb de demo gespeeld van Braid en wilde de game meteen aanschaffen, helaas nog maar 1100 punten na het downen van rockband nummers. Meteen nieuwe punten besteld en met een beetje mazzel kan ik de game vanavond eindelijk spelen. Een van de meest vette games sinds tijden, alleen nogal kort hoor ik zo om me heen en de herspeelbaarheid lijkt me wat beperkt.

Streamen op de 360 werkt juist super goed, beter iig als onze Netgear V700. Met een kabel ertussen stream ik gewoon 720P materiaal. Zo heel nu en dan een kleine hapering,maar niet storrend. Transcode 360, werkt ideaal voor mij

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
frusciflea schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 00:55:
Onderstaande bevat geen spoilers, slechts een mening over Braid ;)
Ik heb Braid dit weekend ook even gespeeld.

Het zal aan mij liggen, maar ik vond de demo al moeilijk.
Maar ik was dan ook al niet zo goed in Mario op de Nintendo.

Geef mij maar shooters of slashers, daar ben ik beter in.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

Ik had de demo na al die hype gespeeld, en vond het helemaal niets. In tegenstelling tot wat ik had gehoord was het tijd-terugdraaien niet anders dan in The Sands of Time, een trucje om te gebruiken als je per ongeluk in een val was gelopen. Ik heb 'm dan ook snel weer verwijderd.

Totdat ik op Youtube een walkthrough van het eerste veld bekeek, en toen zag ik pas de verschillende mogelijkheden die ik gewoon gemist had. En inderdaad, nu ik dat weet is de demo veel leuker, en heb ik het volledige spel gekocht. Zonde dat ze bij die demo niet even een korte tutorial erbij hebben gedaan die de technieken laat zien die dit spel zoveel meer dan een gewone platformer maken. Zou volgens mij veel meer mensen over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:05:
[...]

Maar ik was dan ook al niet zo goed in Mario op de Nintendo.

Geef mij maar shooters of slashers, daar ben ik beter in.
Ik vond hem niet echt leuk eerlijk gezegd :X
Heb het een tijdje gespeeld en tja, het is mijn ding gewoon niet denk ik.
Iedereen is ook zo enorm lyrisch erover, waarschijnlijk om hun aankoop van 1200 punten te verdedigen :+

Nee, ik vind het niet meer dan grappig, voor mij dus zeker die 1200 punten niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een leuk nieuwtje, just in : Alle nieuwe Xbox 360 Pro consoles zullen vanaf volgende week geleverd worden met de 60 GB harde schijf. Ook alle supersize packs die rond 20 augustus naar nederland komen zullen voozien zijn van een 60 GB schijf !

PS : heb je bij ons al een Pro console of Supersize in bestelling staan dan krijg je automatisch de 60 GB upgrade !
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.