xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
+1Slasher schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:50:
[...]
Linkje?
Je kan inderdaad het beste geen creditcard gebruiken om een live abbo te nemen, je komt er namelijk moeilijk vanaf
Dat is wel erg goedkoop
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Eens, ik heb ook twee keer mijn creditcard abo laten stopzetten (vanwege al die prepaid deals) en het is meteen klaar.Nitai schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:56:
Als je bij MS je live abo opzegt dan wordt dat direct verwerkt. Ik heb het zelf 2x gedaan. Je moet even bellen, maar dat is dan ook gelijk de meeste moeite. 8 weken zal wel een uitzonderingsgeval zijn.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
PSN ID Binloading_nl
Bully is erg leuk. Sfeervol en leuke achievements. Je bent er ook wel even zoet mee, en laat een leuke indruk achter.steefje schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:15:
Net Bully besteld, lijkt me een leuke budgettitel. Zoek nog een aantal games die voor een lage prijs wel de aanschaf waard zijn. Is Tomb Raider een beetje leuk? Heb me de laatste tijd erg vermaakt met Dead Rising, had m al een tijdje liggen en nu bezig met allerlei achievements. Voor een ieder die deze game nog niet gespeeld heeft, snel doen.
/net PGR4 en Perfect Dark Zero voor 35 Euro samen "besteld" (MP). Daarnaast ben ik nu bezig met Viva Pinata, heb gisteren meer dan 9 uur achtereen gespeeld..dat is wel kansloos
[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 25-08-2008 11:26 ]
Volgens mij ga je aan het einde van de periode die je gekocht hebt automatisch terug naar Silver. Bij mij verlengt ie niet automatisch.WeAreLegion schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:50:
Hey mensen, even kleine vraag ik heb zo juist xbox live gold genomen maandelijks om dat ik het gewoon maandje wou uit testen. Ik heb met me CC betaald maar nu kijk ik bij opties en zie ik niet de mogelijkheid om weer voor silver te kiezen?. Hoe cancel je aan het einde van de maand je abbo?
Oh me Tag is Korumera
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Straks maar eens de Videoland proberen.
EDIT:
Lang leve Videoland

Nu nog 1 voor mijzelf vinden
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 25-08-2008 14:51 ]
Armada schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:35:
[...]
Weet je zeker dat je je eigen live tag goed hebt gespeld?

Het is aangepast
* Sagat zal nooit meer 'even snel' een post afmaken vlak voor de late lunch op zondag ochtend
10 second ninja DONE
Toevallig afgelopen weekend Bully weer uit de kast getrokken. Had Chapter 4 afgerond, en was toen gestopt. Veel te veel uren weer ingestoken dit weekend, maar idd erg leuk spel. Heb nu alle lessen gehaald, alle missies gehaald, en ben nu bezig om de laatste paar achievements nog te halen (zie gamercard). Of ik het spel naar 100% ga spelen weet ik nog niet, maar ben er nog wel ff mee bezig denk ik. Zit volgens de save nu op zo'n 25,5 uur speeltijd, best de moeite waard dusExorcist schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:25:
[...]
Bully is erg leuk. Sfeervol en leuke achievements. Je bent er ook wel even zoet mee, en laat een leuke indruk achter.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
staat me iets bij van binnen 3 uur
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Binnen 24 uurRoyz schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:11:
iemand ervaring met gamehubs? heb net 12+1 maanden gold gekocht, hoe lang duurt het voordat ik die code gemaild krijg? het is mijn 1e keer en vind het stiekem best spannend![]()
staat me iets bij van binnen 3 uur
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Das een vrij energieslurpende mce, kan of had je wellicht beter 200 euries kunnen investeren in een standaard MCE en bespaar je ook nog aan energiekostenPWM schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:01:
Ik probeer een Super Size pack te kopen voor een vriend, maar ze zijn overal uitverkocht. Intertoys, FRS, Dixons, Bart Smit, niemand heeft hem meer. Gelukkig krijgen ze hem nog wel overal binnen.
Straks maar eens de Videoland proberen.
EDIT:
Lang leve Videoland
[afbeelding]
Nu nog 1 voor mijzelf vindenDan gaat mijn huidige 360 naar de slaapkamer om te fungeren als MCE Extender
PSN ID Binloading_nl
Met de HD bedoel je de 720p resolutie? das namelijk een andere resolutie dan 1600x 1050.bonzz.netninja schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:19:
* bonzz.netninja snapt er geen snors van. Ik heb een samsung 22" met resolutie 1600 bij 1050 maar ik krijg die 360 niet HD op mijn monitorgebruik officiele vga kabel van microsoft
Geeft hij wel normaal beeld?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
wordt toch pas vanaf de fall update gesupport die resolutie?bonzz.netninja schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:19:
* bonzz.netninja snapt er geen snors van. Ik heb een samsung 22" met resolutie 1600 bij 1050 maar ik krijg die 360 niet HD op mijn monitorgebruik officiele vga kabel van microsoft
Klopt.cybermans schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:31:
[...]
wordt toch pas vanaf de fall update gesupport die resolutie?
Jammer dat bij dit soort aanbiedingen altijd de witte accesoires zitten.PWM schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:02:
Voor degene die nog een controller wil, is dit wel een mooi pakketje
[afbeelding]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Waarom eigenlijk? Vanwege een grotere harddisk? Is dat niet een beetje overdreven, ik weet dat je van je 360 geniet, maar wellicht beter om dan een PS3 ernaast te nemen (just a thoughtPWM schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:01:
Nu nog 1 voor mijzelf vindenDan gaat mijn huidige 360 naar de slaapkamer om te fungeren als MCE Extender

Haha een xbox360 kan al genoeg, behalve bluray dan maar gewoon divx etc zal wel genoeg zijnArmada schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:41:
[...]
Waarom eigenlijk? Vanwege een grotere harddisk? Is dat niet een beetje overdreven, ik weet dat je van je 360 geniet, maar wellicht beter om dan een PS3 ernaast te nemen (just a thought) ?
Dat vind ik überhaupt niet storend. Heb nu een Elite met een zwarte en een witte controller. Pleur die dingen na het spelen toch in de la van mijn meubel. Alleen de remote ligt op tafel, maar mijn zwarte Xbox staat niet dermate in het zicht dat het stoort.Arfman schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:40:
[...]
Jammer dat bij dit soort aanbiedingen altijd de witte accesoires zitten.
Als de PS3 mijn Media Center kon extenden zou ik dat ook direct doenArmada schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:41:
[...]
Waarom eigenlijk? Vanwege een grotere harddisk? Is dat niet een beetje overdreven, ik weet dat je van je 360 geniet, maar wellicht beter om dan een PS3 ernaast te nemen (just a thought) ?
Meteen een mooi moment om ook op de slaapkamer een HDtv neer te zetten
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 25-08-2008 15:57 ]
Mwoah, tegen januari volgend jaar (dan is mijn 360 drie jaar) heb ik toch al een grotere harddisk los gekocht, dus dat hoeft dan al niet meer. Arcade kopen en er op klikken.cybermans schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:06:
mjah mocht mijn 360 helemaal kapoet gaan buiten de garantie denk ik dat ik gelijk een elite haal.... dan heb je tenminste echt genoeg ruimte om wat spellen te installen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die functionaliteit nagenoeg niet gebruik. Weleens 1080p rips gedraaid, maar er ontstond te veel hapering in (wireless) stream.PWM schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:53:
[...]
Als de PS3 mijn Media Center kon extenden zou ik dat ook direct doen
Maar jij gebruikt echt de MCE functionaliteit, die niet via TVersity uit te voeren is?
* Armada is confused, ben ik nou iemand over aan het halen een PS3 te halen ipv een 2e 360?
[ Voor 10% gewijzigd door Armada op 25-08-2008 16:18 ]
Je koopt een PS3 dan ook niet alleen voor die dingen. De Sony persafdeling wil je graag laten geloven dat dat een van de beste redenen is, maar de meeste mensen kopen hem toch voor de exclusieve spellen die je kan spelen.GranCanaria schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:49:
[...]
Haha een xbox360 kan al genoeg, behalve bluray dan maar gewoon divx etc zal wel genoeg zijn
Ik gebruik mijn MCE om alle interessante dingen van Discovery Channel, National Geograpic, Playboy Channel, BBC enz op te nemenArmada schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:15:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die functionaliteit nagenoeg niet gebruik. Weleens 1080p rips gedraaid, maar er ontstond te veel hapering in (wireless) stream.
Maar jij gebruikt echt de MCE functionaliteit, die niet via TVersity uit te voeren is?
* Armada is confused, ben ik nou iemand over aan het halen een PS3 te halen ipv een 2e 360?
Ik mis geen Top Gear mee
Met de 360 kan ik het ding gewoon besturen, en dus vanaf waar dan ook mijn dingen bekijken. Ook zaken als Uitzending Gemist (als je dat nog eens overkomt) kan ik dan gewoon draaien vanaf mijn 360.
Ik download verder geen films, dus dat boeit me niet zo
Als ik in bed lig en wat TV wil kijken, hoef ik niet dom te zappen, en me te irriteren aan Geer en Goor. Ik start mijn 360, en kan maximaal 400 uur tv bekijken die klaar staat, die ik interessant vind, en die dagelijks automatisch ververst word.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 25-08-2008 16:23 ]
iemand trouwens opgevallen dat een aantal recentere spellen allemaal een ranked list van 50K hebben. Hmmz
* cybermans denk ff harder na
viel mij op bij BFBC en Rock Band (beide dus ea titels), zit dit dan bij ea of bij ms. Vind het geen verbetering
Mijn vriendin zal het niet echt leuk vinden als ik Killzone 2 ga spelen terwijl ze naast me in bed ligtcybermans schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:22:
dat van die spellen zal pwm denk ik een worst zijn.
Boven word het dus puur een MCE extender, en wellicht wat XBLA games. Of er een PS3 in huis komt hangt ook een beetje van GT5 af, en hoe goed die word
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 25-08-2008 16:25 ]
mwoah zolang je maar halo mag spelen in bedPWM schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:24:
[...]
Mijn vriendin zal het niet echt leuk vinden als ik Killzone 2 ga spelen terwijl ze naast me in bed ligt![]()
Boven word het dus puur een MCE extender, en wellicht wat XBLA games. Of er een PS3 in huis komt hangt ook een beetje van GT5 af, en hoe goed die word

alleen de grotere HD?
Probeer gewoon Transcode 360, werkt perfect bij mijJan Laros schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:53:
Als iemand de ultieme config weet voor Vista Ultimate en de Xbox 360 als extender, houd ik me aanbevolen.
[...]
Dat vind ik überhaupt niet storend. Heb nu een Elite met een zwarte en een witte controller. Pleur die dingen na het spelen toch in de la van mijn meubel. Alleen de remote ligt op tafel, maar mijn zwarte Xbox staat niet dermate in het zicht dat het stoort.
PSN ID Binloading_nl
Ja, en wellicht de kleur, het is toch een vrij exclusief item want niet veel mensen leggen 120 euro extra neer voor een grotere hd en de kleur ten opzichte van een premium.Rj- schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:35:
wat is nu eigenlijk de reden om een elite te kopen als er op een premium ook al hdmi zit?
alleen de grotere HD?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Nadeel van transcode360 en tversity e.d. vind ik dat je het 5.1 geluid kwijt raakt. Ik recode HD (mkv) materiaal naar wmvhd. Duurt wel ff maar het resultaat mag er zijn. En de rest kan de xbox zelf al over het netwerk afspelen. Nu moet ik zeggen dat ik het ook niet voor elkaar krijg om met tversity mkv te transcoden. Misschien als dat zou werken dat ik dat ook nog wel zou gebruiken.steefje schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:45:
[...]
Probeer gewoon Transcode 360, werkt perfect bij mij
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik wil een xbox 360 gaan kopen en ik zie dit net op bol.com
http://www.nl.bol.com/is-...g&ContentType=DESCRIPTION
Xbox 360 Summersale Voordeelbundel (60 Gig) bol.com prijs: € 399,00 ! of klopt deze prijs niet?
* Nieuwe Xbox 360 Pro 60 Gigabyte
* 2 Draadloze controllers
* Assassin's Creed
* Project Gotham racing 4
* Gears Of War
* Grand Theft Auto IV
* Media-afstandsbediening
* Headset
* 60 GB Hardeschijf
* HD-kabel
Dit is toch een koopje of niet?
[ Voor 25% gewijzigd door Rj- op 25-08-2008 17:14 ]
Mooie set games ook.
[ Voor 47% gewijzigd door rajackar op 25-08-2008 17:16 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 104593
Maarrrr..
Super Size Pack Xbox 360:
60GB Hardeschijf
2 Draadloze controllers
Media-afstandsbediening
Headset
HD-Kabel
Project Gotham Racing 4
Gears of War
prijs: 299,99
Bol.com aanbieding
Nieuwe Xbox 360 Pro 60 Gigabyte
2 Draadloze controllers
Assassin's Creed
Project Gotham racing 4
Gears Of War
Grand Theft Auto IV
Media-afstandsbediening
Headset
60 GB Hardeschijf
HD-kabel
prijs: 399,99
Voor die honderd euro krijg je dus alleen GTAIV en Assasins Creed. Aangezien Assassins Creed bij Dimension Plus en andere winkels al 30 euro is en GTAIV niet duurder is dan 59,99 is het goedkoper om Assassins Creed en GTAIV er gewoon los bij te halen.
Vanavond na het werken maar eens rustig voor gaan zitten en morgen mijn vrije dag lekker gamend doorkomen. De gamelijst van ing of gamespot zijn een goede indicatie welke classic games, of huidige wel de moeite waard zijn om aan te schaffen neem ik aan?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Voor reviews: www.gamerankings.com of www.metacritics.comSalv schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:15:
Zo ik heb vandaag ook maar de knop doorgehakt en een nieuwe xbox aangeschaft. Ik heb de pro versie + een wireless entertainment pack gekocht, hierbij heb ik ook fifa 08 aangeschaft ben wel weg van een aantal sport games.
Vanavond na het werken maar eens rustig voor gaan zitten en morgen mijn vrije dag lekker gamend doorkomen. De gamelijst van ing of gamespot zijn een goede indicatie welke classic games, of huidige wel de moeite waard zijn om aan te schaffen neem ik aan?
Ik heb destijds als 2e 360 een Elite gekocht vanwege de grotere HDD en bijgeleverde kabelset. Hij was toen 100 euro duurder dan de Pro, en dat vond ik de moeite niet waard omdat de hdd van mijn launch premium echt te klein is. Ik denk alleen niet dat ik nu een 60 GB HDD zou nemen met de install functie van de volgende dash update. Dan zou ik nog steeds de hele tijd zonder ruimte zitten. Ik heb namelijk nogal wat arcade games en dlc gekocht.tdw schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:48:
[...]
Ja, en wellicht de kleur, het is toch een vrij exclusief item want niet veel mensen leggen 120 euro extra neer voor een grotere hd en de kleur ten opzichte van een premium.
Nice, een code gehad van gamehubs maar hij werkt dus niet... Wat nu
[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 26-08-2008 09:33 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
ff mailen ze doen vast niet moeilijk!Royz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:33:
[...]
Nice, een code gehad van gamehubs maar hij werkt dus niet... Wat nu
Elect a clown, expect a circus.
Nu weet ik weer waarom ik dit soort dingen niet graag via internet koop, maar ik ga het avontuur maar aan (natuurlijk) en heb teruggemaild. Ben benieuwd *zucht*
Anoniem: 199898
Zelfde probleem hier, via xbox.nl kan ik mijn creditcard ook al niet verwijderen.Anoniem: 199898 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:49:
Hoe kan ik mijn creditcard gegevens uit mijn xbox360 halen? Als ik nu de creditcard selecteer staat er nergens een optie om deze te verwijderen. En nu ben ik bang dat mijn gold lidmaadschap elke keer stilzwijgend wordt verlengd.
Bellen naar microsoft. Gratis nummer en 2 minuten later is je abo geannuleerd.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Komt goed joh! is echt wel een betrouwbare tentRoyz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:43:
[...]
Nu weet ik weer waarom ik dit soort dingen niet graag via internet koop, maar ik ga het avontuur maar aan (natuurlijk) en heb teruggemaild. Ben benieuwd *zucht*
Het blijft een super game!
Nog meer mensen die leuke highscores hebben in geowars?
We hebben inmiddels:
bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
Sommige moet ik nog toevoegen.
Met welk programma recode je mkv naar WMVHD. Ik vind geen fatsoenlijk programma om dit te doen.rajackar schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:08:
[...]
Nadeel van transcode360 en tversity e.d. vind ik dat je het 5.1 geluid kwijt raakt. Ik recode HD (mkv) materiaal naar wmvhd. Duurt wel ff maar het resultaat mag er zijn. En de rest kan de xbox zelf al over het netwerk afspelen. Nu moet ik zeggen dat ik het ook niet voor elkaar krijg om met tversity mkv te transcoden. Misschien als dat zou werken dat ik dat ook nog wel zou gebruiken.
Is goed gekomen ja; Really sorry for the typing error.Slasher schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:57:
[...]
Komt goed joh! is echt wel een betrouwbare tent
Ben blij zeg, 36 euro voor 13 maanden, wauw
geen slechte deal he!Royz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:38:
[...]
Is goed gekomen ja; Really sorry for the typing error.

Verder moet ik nog tijd zoeken om GTA IV, PGR4, GoW, Oblivion en Halo 3 uit te spelen, maar ben ik inmiddels weer met WoW begonnen. Aaaargh!
Je moet het gratis xbox support nummer bellen om je abonnement stop te laten zetten. Dat is de enige manier!Anoniem: 199898 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:49:
Hoe kan ik mijn creditcard gegevens uit mijn xbox360 halen? Als ik nu de creditcard selecteer staat er nergens een optie om deze te verwijderen. En nu ben ik bang dat mijn gold lidmaadschap elke keer stilzwijgend wordt verlengd.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Was het maar zo eenvoudig. Ik heb 3x gebeld en een paar keer gemaild. Vier maanden nadat ik voor het eerst ging bellen waren mijn creditcardgegevens pas uit mijn account verwijderd. "Begin volgende maand zijn de gegevens verwijderd" en dan bleek dat niet zo, waardoor ik weer kon gaan bellen en ik weer te horen kreeg dat het een maand ging duren. Uiteindelijk boos moeten worden en doorverbonden met een andere afdeling. Die belden mij die week terug en was het met een paar dagen geregeld. Voor mij alleen nog prepay kaarten (online, voor dollarprijzen...).Boeboe schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:54:
Dit staat toch écht wel 2 pagina's terug al beantwoord hoor
Bellen naar microsoft. Gratis nummer en 2 minuten later is je abo geannuleerd.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Je mag mijn gamertag ook aan de lijst toevoegen, heb ondertussen ook al wat nette scores neergezet al zeg ik het zelfBld- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:07:
Ben nog steeds lekker aan het strijden met wat tweakers qua highscores in geowars
We hebben inmiddels:
bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
Mijn gamertag is sonicx1138
$199 Arcade
$299 Premium
$399 Elite
http://www.xbox360fanboy....more-360-price-cut-proof/
[ Voor 9% gewijzigd door kalechinees op 26-08-2008 11:44 ]
Het is dan ook te bizar voor woorden dat je dit niet gewoon zelf kan doen. Echt een hele slcechte service die gewoon zwaar onderbelicht is als het aankomt met klachten die je hierover ziet. Als ze nou eens dit aan de grote klok zouden hangen net zoals dat xboxen last van rrod hadden pas dan zien ze zich waarschijnlijk genoodzaakt hier iets aan te verbetren. Jammer dat het altijd op een dergelijke manier moet voordat ze iets doen.estorino schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:59:
[...]
Was het maar zo eenvoudig. Ik heb 3x gebeld en een paar keer gemaild. Vier maanden nadat ik voor het eerst ging bellen waren mijn creditcardgegevens pas uit mijn account verwijderd. "Begin volgende maand zijn de gegevens verwijderd" en dan bleek dat niet zo, waardoor ik weer kon gaan bellen en ik weer te horen kreeg dat het een maand ging duren. Uiteindelijk boos moeten worden en doorverbonden met een andere afdeling. Die belden mij die week terug en was het met een paar dagen geregeld. Voor mij alleen nog prepay kaarten (online, voor dollarprijzen...).
Overdrijf je nu niet een "beetje"Kaasje123 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:49:
[...]
Het is dan ook te bizar voor woorden dat je dit niet gewoon zelf kan doen. Echt een hele slcechte service die gewoon zwaar onderbelicht is als het aankomt met klachten die je ziet hierover. Als ze nou eens dit aan de grote klok zouden hangen netzoals dat xboxen last van rrod hadden pas dan zien ze zich waarschijnlijk genoodzaakt hier iets aan te verbetren. Jammer dat het altijd op een dergelijke manier moet voordat ze iets doen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
xbox support en enorm goed? nou vorig jaar toen ik mijn kapotte xbox wou opsturen duurde het toch echt een week voordat ik een label had, en veel onkundige medewerkers aan de lijn om maar niet te spreken over de supervisor die bijzonder onvriendelijk was.Boeboe schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:00:
[...]
Overdrijf je nu niet een "beetje". Xbox support staat erom gekend enorm goed te zijn en zijn verhaal is het eerste probleemgeval dat ik hierrond hoor.
Dus nee ik ben het niet met je eens
Nee. Ik moet natabene op fora terugvinden hoe je dit op moet zeggen. Ik kan me niet bedenken waarom dat goede service is. En zijn klacht is hij niet de enige in. Als je een beetje gaat zoeken vind je meer mensen met dit probleem die oerslecht geholpen zijn of grof behandeld wanneer je de service wilt stoppen.Boeboe schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:00:
[...]
Overdrijf je nu niet een "beetje". Xbox support staat erom gekend enorm goed te zijn en zijn verhaal is het eerste probleemgeval dat ik hierrond hoor.
Ik ben over veel dingen absoluut tevreden zoals hun reparatie service bijvoorbeeld maar dit is gewoon niet goed te noemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Kaasje123 op 26-08-2008 12:04 ]
Is die ook voor de EU dan?kalechinees schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:42:
Er lijkt binnenkort (september) weer een prijsverlaging aan te komen. Dit waren al geruchten maar nu het bewijs in een advertentie te zien. Hoewel je de bedragen in dollars niet via de koers mag berekenen is dit toch wel weer een paar tientjesMicrosoft wil de wereld veroveren met de Xbox
![]()
$199 Arcade
$299 Premium
$399 Elite
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dit is allang bekend. Daarnaast zal de prijs hier niet gaan zakken, alleen de value wordt beter. Dus voor 299 euro een Xbox 360 60GB Supersize pakket en andere van dat soort deals. Amerika heeft namelijk niet in de lente de prijsverlaging gehad zoals wij.kalechinees schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:42:
Er lijkt binnenkort (september) weer een prijsverlaging aan te komen. Dit waren al geruchten maar nu het bewijs in een advertentie te zien. Hoewel je de bedragen in dollars niet via de koers mag berekenen is dit toch wel weer een paar tientjesMicrosoft wil de wereld veroveren met de Xbox
![]()
$199 Arcade
$299 Premium
$399 Elite
Niet de enige met problemen om zijn abo op te zeggen? Geef dan eens andere voorbeelden.Kaasje123 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:02:
[...]
Nee. Ik moet natabene op fora terugvinden hoe je dit op moet zeggen. Ik kan me niet bedenken waarom dat goede service is. En zijn klacht is hij niet de enige in. Als je een beetje gaat zoeken vind je meer mensen met dit probleem die oerslecht geholpen zijn of grof behandeld wanneer je de service wilt stoppen.
Ik ben over veel dingen absoluut tevreden zoals hun reparatie service bijvoorbeeld maar dit is gewoon niet goed te noemen.
Ik kan me echt, maar dan ook ECHT niet voorstellen dat men je grof gaat behandelen op xbox helpdesk wanneer je je abo opzegt, integendeel...tegen mij is men altijd zeer vriendelijk geweest en ik ken genoeg mensen die dit kunnen bevestigen.
Als je gewoon op Xbox.com rondkijkt, dan zie je deze FAQ:Kaasje123 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:02:
[...]
Nee. Ik moet natabene op fora terugvinden hoe je dit op moet zeggen. Ik kan me niet bedenken waarom dat goede service is. En zijn klacht is hij niet de enige in. Als je een beetje gaat zoeken vind je meer mensen met dit probleem die oerslecht geholpen zijn of grof behandeld wanneer je de service wilt stoppen.
http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/toplivefaqs.htm
En als je dan nog andere vragen hebt, dan staat daar een verwijzing naar contactgegevens, die dan op deze pagina opgenomen zijn:
http://www.xbox.com/nl-NL/support/contact/default.htm
Met netjes een 0800-nummer, zodat het je geen geld kost.
En natuurlijk zal je klagers vinden, omdat internet nu eenmaal altijd een schreeuwende minderheid heeft en alle discussies daarom heen voor eeuwig bewaard blijven. Dus je zal altijd iets vinden. Zoals gezegd, ik heb het ook twee keer opgezegd en geen enkel probleem, direct gebeurd. Ik vind het spijkers op laag water zoeken.
"Enorm goed" zou ik het niet noemen hoor, zeker als je de verschillende verhalen leest en hoort over wat er nog steeds aan de hand is bij MS Support af en toe.Boeboe schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:00:
[...]
En @ GeoWars 2 Highscores:
G/T: UTwizard
Maar je hoort natuurlijk vooral de excessen. Ikzelf heb weer hele goede ervaringen met de support bijvoorbeeld. (1e generatie Xbox360 die nu pas kapot ging en binnen een week terug met excuus brief en gratis XboxLive pre-paid kaart voor het ongemak).
Ze hebben zelfs op Zondag dat ding weer aan UPS gegeven (zak ik in de T&T gegevens terug) dus ze werken zelfs in het weekend wat ik van andere grote bedrijven (Asus bijv.) niet kan zeggen.
(Voor de volledigheid; opzeggen gold via creditcard was geen probleem, het laten verwijderen van mijn creditcard gegevens uit mijn account wel)
Ik ga proberen om voor het einde van de maand (einde vakantieperiode ook) Bioshock eindelijk uit te spelen. Zou tijd worden.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ooooh, dat was niet duidelijk. Nee, mijn vorige twee creditcards zitten nog vrolijk in de dashboard, ik weet dat ik gewoon de onderste moet hebben..estorino schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:02:
(Voor de volledigheid; opzeggen gold via creditcard was geen probleem, het laten verwijderen van mijn creditcard gegevens uit mijn account wel)
Kijk voor de grap eens wat er gebeurd als je je PS3 terug moet brengen (en dat gebeurt blijkbaar vaker dan je denkt) in het PS3 topic. De wachttijden beginnen bij 5 weken en lopen op tot een paar maanden afhankelijk van je type. Vergeleken daarmee is MS support enorm goed te noemen ja, en vaak ook erg coulant met het vervangen van dingen, iets waar je bij Sony niet voor hoeft aan te kloppen, daar heb ik genoeg ervaring mee met mijn PSP.UTwizard schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:53:
[...]
"Enorm goed" zou ik het niet noemen hoor, zeker als je de verschillende verhalen leest en hoort over wat er nog steeds aan de hand is bij MS Support af en toe.
Screw die wachttijden
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik had via ebay via amerikaanse gamesshop geregeld. 27 euries voor 13 maandenRoyz schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:38:
[...]
Is goed gekomen ja; Really sorry for the typing error.

Hier 4 controllers in huis dus dat wordt lachen.
http://www.youtube.com/wa...Uk_Z93-Ms&feature=related
count me in! (GT: amahusu)Bld- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:07:
Ben nog steeds lekker aan het strijden met wat tweakers qua highscores in geowars
We hebben inmiddels:
bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Straks eens kijken naar de scores.
bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
sonicx1138
amahusu
Hoogste ben ik nu met Sequence: 47miljoen, gister gehaald, maar kon eigenlijk meer. Paar stomme fouten gemaakt.
(hidden keyword: geowars
[ Voor 16% gewijzigd door Bld- op 26-08-2008 15:41 ]
Anoniem: 198256
Welke mogelijkheden (qua prijs vooral) heb ik om met mijn Xbox360 Arcade op XBLA te komen? Ik zag wel een wireless adapter staan van Microsoft zelf, maar die kost dus nog zo'n 70 euro. Vind ik te duur.
Kun je content downloaden van XBLA op mijn 256MB memorycard? Of moet je daarvoor wel een harde schijf hebben? Heb Guitar Hero III en wil graag extra nummers kopen/downloaden namelijk.
Ethernet kabel achterin je Xbox 360 prikken is optie 1Anoniem: 198256 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:47:
Een aantal vraagjes:
Welke mogelijkheden (qua prijs vooral) heb ik om met mijn Xbox360 Arcade op XBLA te komen? Ik zag wel een wireless adapter staan van Microsoft zelf, maar die kost dus nog zo'n 70 euro. Vind ik te duur.
Kun je content downloaden van XBLA op mijn 256MB memorycard? Of moet je daarvoor wel een harde schijf hebben? Heb Guitar Hero III en wil graag extra nummers kopen/downloaden namelijk.
Content downloaden kan maar ik gok dat je memory card vrij snel vol zit
Anoniem: 198256
Ok, dus ik zou content kunnen downloaden. Klinkt hoopvol. Iemand enig idee hoeveel MB een uitbreidingspakket(je) voor GHIII ongeveer is?
Anoniem: 49090
Voeg dagarkin ook maar toeBld- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:38:
Mooi
Straks eens kijken naar de scores.
bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
sonicx1138
amahusu
Hoogste ben ik nu met Sequence: 47miljoen, gister gehaald, maar kon eigenlijk meer. Paar stomme fouten gemaakt.
(hidden keyword: geowarsmocht iemand deze post terug willen vinden)
Speel zelf voornamelijk pacifism.
Ben benieuwd wie van jullie als eerste over de 77 mil komt
edit
nieuwe sequence highscore
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 49090 op 26-08-2008 16:20 ]
1200 punten vind ik dan wel weer wat aan de hoge kant. Braid ook al hmmmmmz slechte tendens.
@gw2, nu het spel wat populair lijkt te worden is het toch misschien handig om er een apart topic voor op te richten? Dan kunnen de spelers gewoon in TS vermeld worden.
Op Mygamercard.net is trouwens een speciale geowars2 view gemaakt
voorbeeldje
10 second ninja DONE
Dat ziet er wel -errug- leuk uit, morgen maar eens even kijkenSCIxX schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:28:
Zal jullie er nog op attenderen dat castle crashers morgen beschikbaar wordt op xbox live voor 1200punten.
[afbeelding]
Hier 4 controllers in huis dus dat wordt lachen.
http://www.youtube.com/wa...Uk_Z93-Ms&feature=related
40 meter? Dan vraag ik me af of je dat met een wireless verbinding wel gaat redden. WiFi gaat geloof ik tot zo'n 30 meter maar dan wel zonder obstakels oid...Anoniem: 198256 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:57:
Oh, dat had ik wel even kunnen vermelden: Het modem staat 40 meter van m'n xbox af. Dus ik doelde eigenlijk op draadloze mogelijkheden, buiten die te dure wireless adapter van MS zelf:)
Ok, dus ik zou content kunnen downloaden. Klinkt hoopvol. Iemand enig idee hoeveel MB een uitbreidingspakket(je) voor GHIII ongeveer is?
Sowieso is de wireless adapter van MS de enige die op een Xbox 360 werkt.
Downloaden is niet aan te raden: de meeste demo's of DLC is toch al snel een paar honderd MB. Zelfs arcadespellen zijn al gauw 100-150MB...
Oeh, daar hoor ik bijBld- schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:07:
We hebben inmiddels:
bldx
buccket
seamusX
boeboe
s4g4tNL
armadax
tag: xDarkPrince
Open maken gaat niet omdat er van die vage schroefjes op zitten.
Wat kan ik doen? Naar de winkel gaan of zo?
Anoniem: 44492
Volgens mij is dat niet normaal nee.stalscu schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:41:
Van 1 van mijn controllers doet de R1 button het niet meer. En ik speel amper met dat ding. Is dat een bekend probleem? Die zou toch jaren mee moeten gaan bij zeldzaam gebruik?
Open maken gaat niet omdat er van die vage schroefjes op zitten.
Wat kan ik doen? Naar de winkel gaan of zo?
Vooral als jij nog rustig met je controller omgaat, mijn controllers zijn minder gelukkig en doen het ook nog steeds.
die 175 watt valt wel iets mee, en bovendien vind hij misschien dat helemaal niet belangrijk. Het is maar de vraag of hij dat beter vind.steefje schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:21:
[...]
Das een vrij energieslurpende mce, kan of had je wellicht beter 200 euries kunnen investeren in een standaard MCE en bespaar je ook nog aan energiekosten

Duke Nukem 3D arcade screenshots
en ik vond m'n 3 miljoen al hoogMarrruuuk schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:25:
[...]
Oeh, daar hoor ik bijook al heb ik nog maar een score van 37m met pacifism (mn favoriet)
tag: xDarkPrince

misschien moet ik het toch maar een keer nuchter spelen, maar de lichtjes en het geluid zijn zo lekker als je stoned bent
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Het is duke nukem 3d, geen remake ofzo.Kaasje123 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:45:
Bah dit ga ik dus niet kopen. Zelfs niet eens moeite gedaan om het ook maar ietsjes mooier te maken. Dit ziet er straks toch werkelijk niet uit op een HD scherm??![]()
Duke Nukem 3D arcade screenshots
Ja maar wel een replay functie toevoegen....
Ik ga asap een apart topic maken!
[offtopic]
Ik heb al een modje pm-ed, maar misschien reageert iemand sneller; hoe maak ik zo'n topic met wat mooie tabels en pics? Ik heb genoeg html/code kennis, dus dat is het probleem niet, alleen de pics/middelen kon je ergens hier hosten oid? PM me maar
edit, oh wacht, het mag ook gewoon zelf gehost zijn zie ik net ;o
[ Voor 10% gewijzigd door Bld- op 26-08-2008 19:31 ]
heb t tijden prima gedaan op een dell 2005wfp 20" resulutie zetten op 1280x720 en gaan.bonzz.netninja schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:19:
Nou hebben de dell schermen wel 1 op 1 pixelmapping, dat helpt ook wel kwa aspect..
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Anoniem: 252362
Topic is geopend: [Xbox360] Geometry Wars
en dat wordt het wel netjes hd? want dit is om te huilenAnoniem: 252362 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:41:
Ik heb zelf mn Samsung 226BW 22" op 1280x1024 staan, ziet er het beste uit. Ik heb ook aardig rond lopen zoeken op internet, maar deze resolutie wordt over het algemeen het meest aangeraden. Als de volgende Xbox update uit is kun je je resolutie gewoon op 1680x1050 zetten, die wordt dan toegevoegd.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dit topic is gesloten.