Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.443 views

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik weet niet of het hier mag, maar ik lees niks op GOT over Tv-versity om divx en Xvid films e.d. te streamen vanaf je pc naar je xbox. Er zijn hier vast mensen die het programma gebruiken... Kan het dat een 10mb hubje ervoor zorgt dat het streamen extreem traag gaat en een 100mb hubje dit probleem verhelpt?

Ik zit met het probleem dat ik in een studentenhuis zit met 6 personen, 1 switch en 1 router. Aan de router kan en mag ik niet zitten van de huisbaas. Ik heb maar 1 outlet tot mijn beschikking voor zowel mijn laptop als mijn xbox. Nu woont iedereen er nog niet, maar ik ben bang dat als ik mijn video's ga streamen het hele netwerk overbelast raakt en ik er dus zelf ook last van ondervindt bij internetten e.d. Volgens mij kan een crosscable ook een oplossing bieden tussen de 360 en mijn laptop, alleen heb ik dan geen internet op mijn xbox, tenzij ik de UTP kabel er telkens verwissel met de crosscable (zelfde geldt voor mijn laptop, maar daar is gemakkelijker bij te komen).

Iemand enig idee?

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:24:
Heb al drie sites gevonden maar die zitten niet hier vlakbij.
Dan laat je ze opsturen. De PTT kan de omgeving van Den Bosch vast wel vinden.

Ik ben trouwens erg benieuwd wat voor 100% legale dingen je er mee gaat doen.

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 12:52
Waypoint schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:26:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik lees niks op GOT over Tv-versity om divx en Xvid films e.d. te streamen vanaf je pc naar je xbox. Er zijn hier vast mensen die het programma gebruiken... Kan het dat een 10mb hubje ervoor zorgt dat het streamen extreem traag gaat en een 100mb hubje dit probleem verhelpt?

Ik zit met het probleem dat ik in een studentenhuis zit met 6 personen, 1 switch en 1 router. Aan de router kan en mag ik niet zitten van de huisbaas. Ik heb maar 1 outlet tot mijn beschikking voor zowel mijn laptop als mijn xbox. Nu woont iedereen er nog niet, maar ik ben bang dat als ik mijn video's ga streamen het hele netwerk overbelast raakt en ik er dus zelf ook last van ondervindt bij internetten e.d. Volgens mij kan een crosscable ook een oplossing bieden tussen de 360 en mijn laptop, alleen heb ik dan geen internet op mijn xbox, tenzij ik de UTP kabel er telkens verwissel met de crosscable (zelfde geldt voor mijn laptop, maar daar is gemakkelijker bij te komen).

Iemand enig idee?
je kunt op je eigen "outlet" zoals je het noemd, wel een routertje zetten. zet de WAN poort gewoon op DHCP, plug die in het netwerk van je huis, en plug je console en PC's in de lan poorten, zodat je eigenlijk een soort "thuisnetwerkje" hebt.
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:30:
[...]

Dan laat je ze opsturen. De PTT kan de omgeving van Den Bosch vast wel vinden.

Ik ben trouwens erg benieuwd wat voor 100% legale dingen je er mee gaat doen.
De hoesjes van een stapel games waar hij perongeluk op is gaan zitten vervangen...?

[ Voor 11% gewijzigd door kid1988 op 21-08-2008 16:40 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Verwijderd

kid1988 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:39:
De hoesjes van een stapel games waar hij perongeluk op is gaan zitten vervangen...?
Wie weet. Wel erg onvoorzichtig om op 30 tot 40 doosjes te gaan zitten.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Waypoint schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:26:
Ik weet niet of het hier mag, maar ik lees niks op GOT over Tv-versity om divx en Xvid films e.d. te streamen vanaf je pc naar je xbox. Er zijn hier vast mensen die het programma gebruiken...
Als je het gaat gebruiken voor films in divx/xvid/wmv kun je beter de streaming functie in je xbox gebruiken. Die verbindt met media player sharing op je pc en dat werkt prima. Tversity wordt pas interessant als je andere formaten wil transcoden. In theorie kun je dan HD mkv bestanden transcoden en naar je xbox streamen maar persoonlijk krijg ik dat met geen mogelijkheid aan de praat. Veel gepruts met codecs enzo ;)
Ook kun je dan geen 5.1 audio meer sturen (voor zover ik begrijp).

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

rajackar schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:45:
[...]

Als je het gaat gebruiken voor films in divx/xvid/wmv kun je beter de streaming functie in je xbox gebruiken. Die verbindt met media player sharing op je pc en dat werkt prima. Tversity wordt pas interessant als je andere formaten wil transcoden. In theorie kun je dan HD mkv bestanden transcoden en naar je xbox streamen maar persoonlijk krijg ik dat met geen mogelijkheid aan de praat. Veel gepruts met codecs enzo ;)
Ook kun je dan geen 5.1 audio meer sturen (voor zover ik begrijp).
Ik gebruik het inderdaad voornamelijk voor xvid en divx tv series. Maar hoe kan je dat via de streaming functie doen dan, want dat gebruikt tv versity toch ook? Zonder tv versity kan je op je xbox wel je pc benaderen maar geeft hij aan dat hij het format niet ondersteund (en dat is divx, wat niet door de xbox wordt ondersteund)
kid1988 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:39:
[...]

je kunt op je eigen "outlet" zoals je het noemd, wel een routertje zetten. zet de WAN poort gewoon op DHCP, plug die in het netwerk van je huis, en plug je console en PC's in de lan poorten, zodat je eigenlijk een soort "thuisnetwerkje" hebt.

[...]
Maar dan zijn er 2 routers in 1 netwerk, gaat dat wel goed? En de rest kan dan toch nog steeds op mijn 'thuisnetwerkje' komen? De router fungeert dan toch als switch? :)

[ Voor 46% gewijzigd door Waypoint op 21-08-2008 16:48 ]

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Waypoint schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:46:
[...]

Ik gebruik het inderdaad voornamelijk voor xvid en divx tv series. Maar hoe kan je dat via de streaming functie doen dan, want dat gebruikt tv versity toch ook? Zonder tv versity kan je op je xbox wel je pc benaderen maar geeft hij aan dat hij het format niet ondersteund (en dat is divx, wat niet door de xbox wordt ondersteund)
Die Xbox doet erg moeilijk altijd, je kunt het beste Tversity installeren. Die speelt het af als hij af kan spelen en transcode wanner hij moet transcoden(bij de juiste instellingen)

En met een 10 Mbit hub overbelast je het netwerk wel lijkt me... :)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja opsturen kost extra, daarom vroeg ik mezelf af of er ergens in de buurt van noord-brabant misschien wel ergens een (web)winkeltje zat. Ze kosten 0,25 cent a 0,30 cent per stuk. Ik heb dan een order van 9 euro en daar komt dan 6,20 verzendskosten bij...dat vind ik de moeite niet echt waard. Heb ze ook wel eens zien liggen op een zwarte markt, het heeft allemaal geen haast als ik een keer in de buurt ben pik ik ze wel op.

Vind groen gewoon mooier dan blauw of zwart.

[ Voor 19% gewijzigd door NeoMe op 21-08-2008 16:58 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• kid1988

[...]

Maar dan zijn er 2 routers in 1 netwerk, gaat dat wel goed? En de rest kan dan toch nog steeds op mijn 'thuisnetwerkje' komen? De router fungeert dan toch als switch? :)
Wanneer je er voor zorgt dat je dus het netwerk van je huisbaas op je WAN poort zet, en er voor zorgt dat je eigen netwerk in een ander subnet zit is er niets aan de hand (wanneer je 2 DHCP's op een netwerk pleurt; dus de verkeerde poort aan sluit, raaktie nogal in de war namelijk)

Je kunt ook gewoon de router als switch gebruiken door het hele DHCP verhaal uit te schakelen, maar dan is de essentie van het halen van een router weer helemaal weg. (dan kun je net zo goed een switch gebruiken)

Het voordeel van een router gebruiken is dus dat je voor je eigen netwerk en IPadressen niet langer afhankelijk bent van je huisbaas... Enkel de internetverbinding is de zorg van je huisbaas. Je router krijgt gewoon een IP van de router van je huisbaas...
Vervolgens zorgt je eigen router dus weer voor je eigen subnet. Hier kun je ook makkelijker instellen welke apparaten/poorten voorrang hebben op je internetverbinding, en als je het wilt kun je met een draadloze router ook een notebook of handheld aan je eigen subnet hangen.

De mogelijkheden zijn natuurlijk voor een groot deel afhankelijk van de router die je uitkiest.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

kid1988 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:14:
[...]

Wanneer je er voor zorgt dat je dus het netwerk van je huisbaas op je WAN poort zet, en er voor zorgt dat je eigen netwerk in een ander subnet zit is er niets aan de hand (wanneer je 2 DHCP's op een netwerk pleurt; dus de verkeerde poort aan sluit, raaktie nogal in de war namelijk)

Je kunt ook gewoon de router als switch gebruiken door het hele DHCP verhaal uit te schakelen, maar dan is de essentie van het halen van een router weer helemaal weg. (dan kun je net zo goed een switch gebruiken)

Het voordeel van een router gebruiken is dus dat je voor je eigen netwerk en IPadressen niet langer afhankelijk bent van je huisbaas... Enkel de internetverbinding is de zorg van je huisbaas. Je router krijgt gewoon een IP van de router van je huisbaas...
Vervolgens zorgt je eigen router dus weer voor je eigen subnet. Hier kun je ook makkelijker instellen welke apparaten/poorten voorrang hebben op je internetverbinding, en als je het wilt kun je met een draadloze router ook een notebook of handheld aan je eigen subnet hangen.

De mogelijkheden zijn natuurlijk voor een groot deel afhankelijk van de router die je uitkiest.
Okee bedankt ik zal mij er eens in gaan verdiepen :Y) . We hebben hier thuis nog wel een router (niet draadloos) liggen. Overigens lees ik dus dat het zou kunnen dat een 10MB hubje de bottleneck kan zijn geweest van het streamen. Bij bestanden van 300 MB moet het hubje dit toch gemakkelijk aan kunnen?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Waypoint schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:20:
[...]

Okee bedankt ik zal mij er eens in gaan verdiepen :Y) . We hebben hier thuis nog wel een router (niet draadloos) liggen. Overigens lees ik dus dat het zou kunnen dat een 10MB hubje de bottleneck kan zijn geweest van het streamen. Bij bestanden van 300 MB moet het hubje dit toch gemakkelijk aan kunnen?
Ieder hubje kan dat, maar het duurt gewoon langer... de 'Bitrate' is waar jij rekening mee moet houden. Vaak ligt dit nét boven de 1MB (met HD materiaal al helemaal), waardoor zo`n 10Mbit dingetje zich verslikt..
Koop dus spullen afhankelijk van de grootte van je datastream :)
Ik heb zelf ook een 100Mbit hubje gekocht voorde 360, omdat de oude 10Mbit het niet trok bij HD materiaal :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Michael Knight schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:25:
[...]

Ieder hubje kan dat, maar het duurt gewoon langer... de 'Bitrate' is waar jij rekening mee moet houden. Vaak ligt dit nét boven de 1MB (met HD materiaal al helemaal), waardoor zo`n 10Mbit dingetje zich verslikt..
Koop dus spullen afhankelijk van de grootte van je datastream :)
Ik heb zelf ook een 100Mbit hubje gekocht voorde 360, omdat de oude 10Mbit het niet trok bij HD materiaal :)
Het lastige is dus dat ik dat nergens kon vinden, wat de bitrate is. Bij Xvid zal dat ook wel rond de 1 mb zitten schat ik zo. Maar goed ik regel òf een 100MB/s router die ik goed instel, of een switch die 100MB/s aan kan. De switch zal waarschijnlijk trager zijn doordat die eerst het signaal naar beneden stuurt naar de router, om vervolgs naar het volgende poortje in de switch te gaan.

Overigens heb ik alleen Xvid of Divx, ik gebruik geen HD materiaal :)

• kid1988
Waypoint schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:29:
[...]

Het lastige is dus dat ik dat nergens kon vinden, wat de bitrate is. Bij Xvid zal dat ook wel rond de 1 mb zitten schat ik zo. Maar goed ik regel òf een 100MB/s router die ik goed instel, of een switch die 100MB/s aan kan. De switch zal waarschijnlijk trager zijn doordat die eerst het signaal naar beneden stuurt naar de router, om vervolgs naar het volgende poortje in de switch te gaan.

Overigens heb ik alleen Xvid of Divx, ik gebruik geen HD materiaal :)
het is zelfs nog erger.
Wanneer je een switch koopt moet alle data inderdaad via je DHCP server (in dit geval je router)
Aangezien daar maar 1 kabel heen loopt (die in dit geval 10Mbit is) moet alle data door die 10 mbit
zowel heen als terug. Wanneer je dus tussen 2 computers/apparaten communiceert die aan.
diezelfde hub zitten ga je dus zowel up als downstream 10Mbit aanspreken. De meeste netwerkapparatuur zit nooit 100% aan de topsnelheden, plus als je een redelijk lange kabel van je switch hebt lopen dan verlies je daar ook snelheid.

Voor de snelste lokale snelheid zou ik voor een router (=lokale DHCP server) gaan. op de manier geconfigureerd zoals ik hierboven voorstelde.

Ook is men een beetje in de war over megabit en megabyte
Netwerksnelheden staan altijd beschreven in megabits. 10 megabit is dus in netwerktermen 10,000,000 bits per seconde
Wat effectief neerkomt op 1250 kilo(=1000) bytes.

Wanneer je het over streaming van video hebt, zoals Michael Knight al suggereerde, is de bitrate van de video erg belangrijk. Hoeveel bits de video per seconde gebruikt. Kan je netwerk deze bitrate niet aan, zul je haperende video krijgen.

Ik weet niet hoe het betreffende programma omgaat met decoderen van xvid of mkv etc, maar als dat op de bronPC word gedecodeerd en omgezet naar bijvoorbeeld MPEG2, dan is de belasting beduidend hoger dan wanneer de XBOX de boel decodeerd. (aangezien MPEG een hele zwakke compressie is, en Xvid een redelijk sterke, vergelijk het met WAV en MP3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:29:
[...]

Bekijk een youtubefilmpje van iemand die world 2 (da's het level uit de demo) uitspeelt. Ik vond het ook weinig totdat ik in het filmpje zag welke soort gedachtenkronkels je moest maken en werd het ineens leuk. Als je daarna bedenkt dat het tijdreizen nog veel veelzijdiger wordt dan wat je in die wereld ziet (tijd die afhankelijk van hoe je loopt vooruit en achteruit gaat, dingen die immuun zijn voor de tijd, dat soort grappen) zie je misschien ineens wat een hoop mensen hier nu zo mooi aan vinden.

Het is jammer van de spoilers als je die video kijkt, maar de puzzels in die eerste wereld geven nog lang niet zoveel voldoening als de latere, dus het is geen ramp als je met de eerste paar puzzels wordt gespoild.
Nou ik ben er achter! na gisteren dik een uur gespeeld te hebben begreep ik eindelijk hoe ik die andere puzzelstukjes kon pakken.
spoiler:
Geniaal bedacht zoals je die "puzzel" kunt gebruiken in World 2.

Nu nog even wat punten zien te scoren voor deze game ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:48:
[...]

Nou ik ben er achter! na gisteren dik een uur gespeeld te hebben begreep ik eindelijk hoe ik die andere puzzelstukjes kon pakken.
Nu nog even wat punten zien te scoren voor deze game ;)
Mooi. :)

Ik blijf erbij dat een korte tutorial in braid niet had misstaan. En niet gewoon voor de controls zoals het nu is, maar gewoon een of twee puzzels aan het begin uitleggen. Ik heb al verschillende malen gehoord dat mensen het niks vonden totdat ze ineens door hadden hoe het spel werkte.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

[...]

Dat is raar hoor. Ik stream al mijn divx en xvid content zonder problemen. Heb je wel de laatste update op je console staan? Volgens mij doet ie alleen moeilijk met divx 3.11 content of als er hele vage audio sporen gebruikt worden. Tot nu toe maar één of twee keer gehad dat het niet werkte.
Tversity is wel ideaal voor andere formaten als HD-mkv. Als iemand nog een duidelijke tutorial heeft om Tversity + mkv aan de gang te krijgen hou ik me btw aanbevolen ;)

Even iets anders nog; ik kon me van de PS3 herinneren dat deze de output resolutie echt naar 720p schakelde als je een 720p spel ging of film ging afspelen, ook al stond de console op 1080p. Doet de xbox dat eigenlijk ook of gaat ie upscalen? Ik zie namelijk de input niet veranderen op mijn tv.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

yzf1kr schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:18:
[...]

Veel beter nieuws:

http://uk.xbox360.ign.com/articles/900/900487p1.html

Xbox controller krijgt een betere D-pad. _/-\o_

Het slechtste onderdeel van de beste controller van dit moment wordt verbeterd.
Ik vraag het me af, of die nieuwe d-pad beter is. Want wat is het probleem bij de huidige d-pad? Dat als je bijvoorbeeld naar links of naar rechts drukt je vaak niet precies naar links of naar rechts drukt, maar naar schuin naar boven of onder. Wat lees ik nu dat ze dat ze verbeterd zouden moeten hebben bij die nieuwe d-pad? Dat ie 32 richtingen kan detecteren! Maar dat wil je juist niet bij een d-pad: een d-pad moet eigenlijk maar 4 richtingen kunnen detecteren: links, rechts, up en down. En dan de combi's van up/down met links/rechts (dus feitelijk 8 richtingen). Door nu juist veel meer richtingen te detecteren maak je het probleem dat je niet precies naar links of rechts kunt mikken volgens mij alleen maar erger. Eigenlijk hebben ze er bijna een soort analoge d-pad van gemaakt op deze manier...

Wellicht heb ik het mis en werkt het in de praktijk juist wel beter, maar op grond van wat ik theoretisch kan beredeneren zet ik er mijn vraagtekens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
jasjenl schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:35:
[...]

...Eigenlijk hebben ze er bijna een soort analoge d-pad van gemaakt op deze manier...

Wellicht heb ik het mis en werkt het in de praktijk juist wel beter, maar op grond van wat ik theoretisch kan beredeneren zet ik er mijn vraagtekens bij.
Het enige verschil met een analogue stick is dat bij een d-pad er geen versnellingswaarde wordt meegestuurd. Links is dus direct 100% links ipv een oplopende snelheid. De nieuwe d-pad heeft wel de precieze coordinatie voordelen van een analogue stick.

Persoonlijk vind ik de linkse analogue stick (op alle consoles trouwens) waardeloos :) Mijn coordinatiegevoel in mijn linkerhand is niet genoeg ontwikkeld om precies te kunnen sturen. Daarvoor heb ik echt een d-pad nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

jasjenl schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:35:
[...]
Ik vraag het me af, of die nieuwe d-pad beter is. Want wat is het probleem bij de huidige d-pad? *snip*
Ik zal na gisteren niet al te sarcastish zijn. Maar......heb je even? De dpad is goed genoeg als extra knop voor bv wapen wisselen ofzo, maar DAMN pes of erger nog 2d fighters wil je er echt niet mee spelen. (ik heb zelf bij de media markt Utreg een hori (geloof ik) gekocht alleen om dus streetfighter online te spelen zonder frustraties over springen terwijl ik wil fireballen en vica versa.

@Boe
Vanochtend even heel snel galaga legions gespeeld. Het volgende is onder zwaar voorbehoud omdat ik nog geen koffie ophad :*) .
Maar ik was niet onder de indruk van de demo. Ik vond die zelf schietende pods wel grappig, en het uitgebreidere vijand vangen heeft potenties.......maar ik vrees dat ik niet genoeg pull van het spel krijg om het verder uit te zoeken
Ik zal nog wel is een reviewtje online checken wellicht dat ik het dan nog een tweede kans geef.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik weet niet wat ik het ergst vind: de massive spoiler, of het feit dat die spoiler in de post erna nog eens gequote wordt ook :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Shrek 3 valt tegen :+

Maar een gegeven paard kijk je niet in de bek hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Boeboe schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:21:
[...]

ik weet niet wat ik het ergst vind: de massive spoiler, of het feit dat die spoiler in de post erna nog eens gequote wordt ook :X
}:O je hebt gelijk.............. dom van me.
Laten we het maar houden op enthousiasme....
Zal het direct in spoiler tags zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Semper Fight op 22-08-2008 14:03 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Even wat 360 dingetjes die ik kwijt wil:
Ik heb van de week 12+1 maand xbox live gold aangeschaft via boxeddeal.com, de code die gemaild werd werkte meteen en de prijs is ook prima; 32,-. Maar ik heb er wel achteraan gemaild omdat ik na een dag nog niks van ze vernomen had en de site het heeft over "instant" mailen van je bestelde code. Ik werd op mn mobiel gebeld door een slecht verstaanbare gast uit de VS die wou controleren(?) of ik idd een order had geplaatst, waarop ik na een paar minuten de code in mn mailbox had. Als je goedkoop uit wil zijn is het de moeite, maar het lijkt wel minder safe dan in de winkel een kaart scoren... :)

Unleash the Force demo heb ik geprobeerd. Het is niet mijn soort spel vrees ik, het lijkt best wel op God of War, inclusief Quick Time Events, blegh...

Ik ben helemaal verslingerd aan Guitar Hero 2 die ik vorige week voor 59,- incl gitaar gescoord heb. Ik ben hard op weg om de medium campaign te volbrengen en ik heb zojuist voor het eerst 200.000 punten gehaald, peanuts voor sommigen vast, maar ik was er blij mee... :) Leuk spel, ik heb GH2 (en 3) nooit overwogen toen ze nieuw waren, maar nu zie ik wat ik gemist heb. Jammer dan je GH2 niet online kan multiplayeren.

Als ik GH2 op medium heb uitgespeeld wordt het hoog tijd om een keer ervoor te gaan zitten en Bioshock eindelijk eens uit te spelen, het zou zo onderhand eens tijd worden...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik heb laatst per ongeluk mijn Hexic HD game die standaard op de Xbox stond weggegooid. Om de een of andere reden blijkt deze niet downloadbaar vanuit de store. Iemand enig idee of er nog een manier is om het spel weer op mijn Xbox te krijgen?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
ElBarto schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:36:
Ik heb laatst per ongeluk mijn Hexic HD game die standaard op de Xbox stond weggegooid. Om de een of andere reden blijkt deze niet downloadbaar vanuit de store. Iemand enig idee of er nog een manier is om het spel weer op mijn Xbox te krijgen?
Bel Microsoft, die moeten je vast wel een code oid kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Boeboe schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:54:
omdat ik geowar2 nu ook weer niet ZO goed vind, dan blijf ik liever verder oefenen op Triggerheart Exelica om die laatste 2 achievements te halen :p. Was lange tijd de enige Belg met 10 achievements daar (wereldrank 137 ftw), maar nu zijn er nog kapers op de (door Jappen gedomineerde) kust, dus tijd voor nog eens alles uit de kast te halen :7

Mja, dan antwoord ik mijn eigen vraag al: zal wel eerst men andere XBLA games verder uitspelen voor ik een nieuwe koop :)
Heh, was nog ff vergeten hier op terug te komen.
Ook nog even wat info over trigger opgezocht. Respect dat je daar zo hoog staat. En naar wat ik lees zijn die achievement ook gruwelijk moeilijk (complete the game met 100.000.000 points 8)7 )
Zoals ik eerder poste heb ik mario3 nog niets eens uit, en mag ik gewoon nooit meer games halen als ik eerst mijn backlog mot uitspelen :P

Anyways, mijn shooter hunger wordt voorlopig nog wel gevoed door geowars 2. Deel een vond ik echt leuk om te spelen, maar door de achievements ben ik langer doorgegaan dan ik anders gedaan zou hebben. Deel 2 heeft dat ook, en dan ook nog het highscore vergelijken met ander gotters. I like!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:21:
[...]

Nou nou. "Gebruiken." Da's inderdaad wel een gigantische spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Best een schandaal ik, had een tijdje geleden een setje gekocht bij MediaMarkt voor 55 euro met daarin: Wireless XBOX controller, Afstandbediening + Gears of War & PGR4.

Inmiddels beide games verkocht voor 25 en 30 euro :) Dankje de koekkoek :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
sinds vanmiddag staat er naast mijn Wii een Xbox Arcade met GTA 4 (250 euro kon ik hem echt niet laten staan:P) en ben echt dik maar dan ook echt dik te vreden over de kwaliteiten van de xbox, wat zijn die graphics een verademing zeg ongelovelijk!!

Alleen loop ik echter tegen 1 probleem aan, waarom zit er in vredesnaam geen ingebouwde wireless adapter in, en kost die gewoon dik 75 euro om deze aan te schaffen??

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
SOCO_cola schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:51:
sinds vanmiddag staat er naast mijn Wii een Xbox Arcade met GTA 4 (250 euro kon ik hem echt niet laten staan:P) en ben echt dik maar dan ook echt dik te vreden over de kwaliteiten van de xbox, wat zijn die graphics een verademing zeg ongelovelijk!!

Alleen loop ik echter tegen 1 probleem aan, waarom zit er in vredesnaam geen ingebouwde wireless adapter in, en kost die gewoon dik 75 euro om deze aan te schaffen??
MS heeft miljarden verloren op de Xbox, met jouw bijdrage komen ze weer in de zwarte cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
SOCO_cola schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:51:
Gelukkig maar dat het online gebeuren op de Wii zo geweldig werkt dan ;)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
ElBarto schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:17:
[...]

Gelukkig maar dat het online gebeuren op de Wii zo geweldig werkt dan ;)
Hij heeft natuurlijk wel een punt. Alle andere moderne consoles hebben WiFi aan boord: Wii, PS3, PSP, DS... De Xbox 360 is de enige waar je dat erbij moet kopen en dan ook nog 'ns voor de hoofdprijs. Idem ditto voor online gamen. Op alle consoles gratis behalve de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Eeuwige discussie ymmv, op andere consoles is online ook minder. Met de Ps3 update komen van laatst komen ze in de buurt, maar na de fallupdate loopt de 360 weer verder uit. Als ik 35 euro mocht betalen voor dezelfde online experience op mijn PS3 had ik dat lachend gedaan.

Verder heeft de 360 heeft gewoon een ander business model. 90% van de mensen kan een kabeltje trekken en is zo goedkoper uit. Die laatste 10% die dat niet kan of wil doen moet extra betalen. En ja, die spullen zijn overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik zit er aan te denken om straks ook maar eens weer een 360 aan te schaffen. Mijn vorige is kapot gegaan nadat mijn hond de dolle 5 minuten had en er met ze dikke kluif en harses een einde maakte aan mijn 360. Console was kapot en toen heb ik de rand spullen maar los verkocht, had ook niet echt veel zin meer om op een console te gamen eigenlijk.

Nu rest mij de vraag echter zelf of ik nou een arcade + wless pack aanschaf of een pro met wless pack. Ik vraag me echt af of ik die HD wel ga benutten? Die dasboard updates en save games zullen toch wel passen om de memory card die bij de arcade word geleverd? De komende tijd heb ik toch niet super veel tijd om weer veel spellen te gaan spelen, dus veel saven zou ik voorlopig niet doen. Daarnaast zal ik voorlopig ook wel alleen gamen dus een eventuele 2de controller zou ik ook nog niet nodig hebben. Voor dat geld wat ik dan bespaar op de wless pack kan ik weer een 2 a 3 leuke games voor bij kopen.

Maar ik zit ook met de bekabeling die erbij word geleverd, ik heb gister namelijk mijn nieuwe samsung tv mogen ontvangen, en bij de arcade word bv geen Comp HD AV Cable geleverd en dit zal toch wel mooi zijn bij de nieuwe tv.

Alle 360's die nu worden verkocht zijn allemaal nieuwe batches zoals ik gezien heb, dus een verkeerde aanschaf is der niet, ik weet echter alleen niet welke ik zou moeten aanschaffen... helup?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
De Pro heeft volgens mij HDMI, en als je nieuwe tv dat ook heeft zou ik zeker die nemen, vooral omdat HD voor jou belangrijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 02:51:
Ik zit er aan te denken om straks ook maar eens weer een 360 aan te schaffen. Mijn vorige is kapot gegaan nadat mijn hond de dolle 5 minuten had en er met ze dikke kluif en harses een einde maakte aan mijn 360.
haha dit is zo herkenbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
NeoMe schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:55:
Best een schandaal ik, had een tijdje geleden een setje gekocht bij MediaMarkt voor 55 euro met daarin: Wireless XBOX controller, Afstandbediening + Gears of War & PGR4.

Inmiddels beide games verkocht voor 25 en 30 euro :) Dankje de koekkoek :)
die spellen zitten samen in 1 doosje? dan is die koper ook niet echt snugger geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Ik ga binnenkort een nieuwe xbox halen voor de hdmi aansluiting en omdat mn oude naar mn broertjes gaat. Nu vraag ik me echter wel af hoe ik 5.1 geluid eruit met mn hdmi kabel. Mn TV heeft opzich een optical out, maar ik weet niet zeker of mn tv het geluid van de xbox360 via hdmi ook doorgeeft. Ik heb ook iets gelezen van die mod op de oude component kabel, door de casing eraf te halen. Kan je dan de rest van de kabels er gewoon afknippen? Ik heb namelijk weinig zin om zo'n verlengstuk voor alleen optisch weer bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
DarkShadow schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:05:
Ik ga binnenkort een nieuwe xbox halen voor de hdmi aansluiting en omdat mn oude naar mn broertjes gaat. Nu vraag ik me echter wel af hoe ik 5.1 geluid eruit met mn hdmi kabel. Mn TV heeft opzich een optical out, maar ik weet niet zeker of mn tv het geluid van de xbox360 via hdmi ook doorgeeft. Ik heb ook iets gelezen van die mod op de oude component kabel, door de casing eraf te halen. Kan je dan de rest van de kabels er gewoon afknippen? Ik heb namelijk weinig zin om zo'n verlengstuk voor alleen optisch weer bij te kopen.
Je kan het grijze plastike omhulsel eraf slopen, dan past het samen met je hdmi kabel erin.
ymmv schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Hij heeft natuurlijk wel een punt. Alle andere moderne consoles hebben WiFi aan boord: Wii, PS3, PSP, DS... De Xbox 360 is de enige waar je dat erbij moet kopen en dan ook nog 'ns voor de hoofdprijs. Idem ditto voor online gamen. Op alle consoles gratis behalve de 360.
Online gamen met de 360 is ook een stuk duurder voor MS. WiFi is niet noodzakelijk om te gamen. De meeste mensen gamen sowieso met kabel, het zou de console alleen maar duurder maken (of voor MS of voor ons). Ik heb mijn WiFi adapter al 2 jaar ongeveer, die 75 euro valt wel mee dan.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Ben ik dan echt de enige die wifi geen moment heeft gemist? Ik heb er gewoon direct een netwerkkabel in geprikt en nooit meer aan gedacht. Streamt films ook veel betrouwbaarder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hangt ervan af waar je xbox staat he. De woonkamer is lang niet altijd zo'n voor de hand liggende plaats om een netwerkkabel naartoe te trekken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Om nog even terug te komen op het on-line gebeuren. Ondertussen zijn er bij Sony ook wat ontwikkelingen die vraagtekens zetten bij hun langetermijn gratis zijn van het PSN netwerk. Kijk naar Amerika waar het Qore programma draait, er zijn een aantal demo's gepland die alleen voor die (betaalde) service beschikbaar zullen zijn. Of daar tijd-restricties aan zitten en hoe uitgebreid dit zal gaan worden, is nog niet bekend, maar het gaat toch op een 'Gold' achtige service lijken.
Het enige verschil gaat dan worden, speel je veel online, dan heeft Sony dat gratis, wil je veel demo's (met een vertraging van een week voor de premium content), dan is MS zijn netwerk interessanter.
Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:53:
Hangt ervan af waar je xbox staat he. De woonkamer is lang niet altijd zo'n voor de hand liggende plaats om een netwerkkabel naartoe te trekken.
Aangezien er een apparaat staat met een netwerkaansluiting lijkt het me juist een voor de hand liggende plaats om een kabel naartoe te trekken. :P

Maar goed, ik snap ook wel dat niet iedereen altijd die mogelijkheid heeft, maar het verbaast me hoeveel mensen per se een wireless adapter willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik wilde ook toen graag wireless tot ik de prijs zag, toen heb ik mijn oude ADSL modem snel ingesteld als simpele switch en ertussen gezet ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:53:
Als het even kan zou ik het wel proberen. Bij mij was een kabel helaas moeilijk, alle buizen zaten al vol met coax enzo. Ik vond de draadloze adapter nogal duur en heb een oud wireless routertje (linksys 54g) op de kop getikt en die als wireless client bridge naar de hoofdrouter ingesteld. Via de lan poorten van de router kan ik zo apparaten die alleen een wired aansluiting in het netwerk hangen. De 360 voor Live, en m'n oude xbox als media player voor media op m'n server. DVD's lukt nog wel zo maar bij hoge bitrates zie je het draadloze netwerk af en toe al overbelast raken en wordt het schokkerig... Als het dadelijk HD materiaal wordt voldoet deze configuratie niet meer.

Dus ondertussen broed ik op een plan om toch een kabel die hoek in te krijgen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:24:
[...]

Dus ondertussen broed ik op een plan om toch een kabel die hoek in te krijgen... 8)
precies, maarja kabels leggen/trekken........................... |:(

zo duur kan het toch niet zien een onboard wireless adapter, en ymmv hierboven dat met mijn bijdrage MS nog meer verlies maakt, mijn laatste gedachte is wanneer ik iets koop of het wel rendabel is voor de uitgever van het product :X

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

SOCO_cola schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:09:
[...]

zo duur kan het toch niet zien een onboard wireless adapter, en ymmv hierboven dat met mijn bijdrage MS nog meer verlies maakt, mijn laatste gedachte is wanneer ik iets koop of het wel rendabel is voor de uitgever van het product :X
Je weet het toch als je het product koopt :?

De Wii was de eerste console met ingebouwde wifi, het is niet zo dat iedereen het al jaren en jaren heeft. Het enige probleem is dat de 360 Wifi adapter gewoon te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Naast de controllers, welke accesoire van de Xbox360 is niet (te) duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat is daar zo |:( aan? Ik hoor ook nooit iemand klagen dat die RF transmitters voor audio en video zo duur zijn, maar dat ze geen zin hebben om coax-kabels naar de TV te trekken. Internet wordt nu eenmaal steeds belangrijker in de woonkamer, voor allerlei apparaten. Een ethernetaansluiting lijkt me langzaam maar zeker niet meer dan normaal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
[...]

Op zich was het natuurlijk wel bekend dat MS woekerprijzen vraagt voor bepaalde accessoires. Niet alleen 75 euro voor de WiFi-adapter maar denk ook aan het prijskaartje van een losse 120GB HD en het jaarlijkse Xbox Live-abonnement. De reden hiervoor is Gilette-model. Bied iets goedkoop aan en pak de winst op de accessoires en games. De manier waarop MS hun produkt zo goedkoop maken is door op andere zaken te besparen, te streven naar maximale winst en zo min mogelijk mee te leveren.

Een van de zaken waarvan MS bij hun vorige console heel erg spijt had was de ingbouwde 10GB HD. Het ding kwam van een externe leverancier en de prijs bleef jarenlang hetzelfde. Naarmate de Xbox steeds goedkoper gemaakt kon worden, werd de HD relatief gezien een steeds duurder onderdeel en kon de totaalprijs niet in hetzelde tempo naar beneden. Met de Xbox 360 hebben ze de HD een los onderdeel gemaakt zodat ze met een gestripte Xbox 360 beter op prijs konden concureren. Daarom heb je de Xbox Live Arcade-SKU voor 200 euro, 50 euro onder de prijs van de Wii en 200 euro goedkoper dan de goedkoopste PS3.

Dat maakt het instappen voor nieuwe kopers een stuk makkelijker. Die komen er pas na aanschaf achter dat die goedkope Xbox 360 achteraf toch meer gaat kosten dan ingecalculeerd, want er moet toch nog een controller-oplader bij (a 20 euro), zo'n Xbox Live-abo is toch eigenlijk ook wel handig (elk jaar kassa voor MS), een deel van de klanten moet in dat geval ook een WiFi-adapter erbij aanschaffen en na verloop van tijd wordt toch ook maar een HD bijgekocht want anders kun je geen demo's downloaden. Alles bij elkaar werd die goedkope Xbox hiermee duurder dan een PS3. Jammer voor de klant, maar slim van MS want zo buiten ze dit concurrentievoordeel slim uit. Sony heeft veel minder speelruimte om op de prijs te bezuinigen omdat ze een veel completer en daarom veel duurder produkt leveren (Blu-Ray, WiFi gratis online, HD). Een kale 360 zal altijd goedkoper kunnen worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
DarkShadow schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:05:
Ik dacht het ook eerst op te kunnen lossen met de optical-out op de TV. Dat werkte bij niet niet.
Ik had precies hetzelfde, 50 euries voor een extra accesoire van MS, nee ik vond die Wi-Fi adapter al erg genoeg. Dus, kap eraf halen, kan met geweld. Daarna rustig het optische gedeelte losschroeven, de rest van de kabels eraf snijden, tapetje erop en klaar! Werkt perfect!
Switch schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 07:17:
De Pro heeft volgens mij HDMI, en als je nieuwe tv dat ook heeft zou ik zeker die nemen, vooral omdat HD voor jou belangrijk is :)
Arcade heeft ook HDMI.
@Salv: Memcard is 256 Mb, wanneer je geen demo's download, meer dan zat!

[ Voor 14% gewijzigd door Sensei_D op 24-08-2008 11:47 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
ymmv schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:40:
[...]
Dat maakt het instappen voor nieuwe kopers een stuk makkelijker. Die komen er pas na aanschaf achter dat die goedkope Xbox 360 achteraf toch meer gaat kosten dan ingecalculeerd, want er moet toch nog een controller-oplader bij (a 20 euro), zo'n Xbox Live-abo is toch eigenlijk ook wel handig (elk jaar kassa voor MS), een deel van de klanten moet in dat geval ook een WiFi-adapter erbij aanschaffen en na verloop van tijd wordt toch ook maar een HD bijgekocht want anders kun je geen demo's downloaden. Alles bij elkaar werd die goedkope Xbox hiermee duurder dan een PS3. Jammer voor de klant, maar slim van MS want zo buiten ze dit concurrentievoordeel slim uit. Sony heeft veel minder speelruimte om op de prijs te bezuinigen omdat ze een veel completer en daarom veel duurder produkt leveren (Blu-Ray, WiFi gratis online, HD). Een kale 360 zal altijd goedkoper kunnen worden aangeboden.
leuk verhaal allemaal, maar waar het mij allemaal omging is dat ik het gewoon niet van deze tijd vind om een console op de markt te brengen zonder onboard wifi....

maar goed denet mijzelf even kwaad gemaakt en die kabel getrokken :+

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Volgens mij hebben alle hedendaagse 360's een HDMI uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

MaZo schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:20:
[...]
Volgens mij hebben alle hedendaagse 360's een HDMI uitgang.
Hebben ze ook, alleen het blijft een punt van discussie op de een of andere manier..

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De "nieuwe" versie van de 360 word geleverd met:
  • Xbox Pro console
  • 60GB HD
  • 2 Controllers
  • Oplader
  • Afstandsbediening
  • 2 Games
  • HD aansluitkabel
  • Headset
Kost 299,-.

Volgens mij valt het wel mee met het kaal uitleveren van de 360 tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Sensei_D schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 11:45:
@Salv: Memcard is 256 Mb, wanneer je geen demo's download, meer dan zat!
Dat waag ik te betwijfelen.
Ik weet het ff niet zeker, maar volgens mij had ik aan Forza2 saves al tegen de 200MB staan. Moet je niet heel veel meer spellen meer spelen ;)

Ben zelf van mening dat MS bij de volgende generatie consoles gewoon een HD mee moet leveren, en ik kan me eigenlijk niet indenken dat ze dat niet gaan doen. Lees regelmatig opmerkingen van developers dat ze het jammer vinden dat een HD geen vast onderdeel van de console is. Denk dat MS naar dat soort kritieken wel luisterd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Gisteren geometry wars 2 gekocht, erg verslavend, vreemd genoeg vooral de pacifist variant. Probleem is alleen dat blijkbaar geen van mijn friends het speelt, dus het vergelijken van high scores valt weg. Wie heeft het spel en kan ik toevoegen, zodat er een beetje competitie is (voor zover mijn scores niet lachwekkend zijn... :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Gisteren Bionic Commando gekocht op Arcade. Leuke game! Ook positief dat er kwalitatief steeds betere games op Arcade uit komen de laatste tijd zoals Braid, GW2 en binnenkort ook Castle Crashers. Keek altijd met een jaloers oog naar PSN waar erg leuke games op uit komen.

Deze week dan eindelijk Too Human en eind volgende week Mercenaries 2 :) Ga ze beiden zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Armada schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:54:
Gisteren geometry wars 2 gekocht, erg verslavend, vreemd genoeg vooral de pacifist variant. Probleem is alleen dat blijkbaar geen van mijn friends het speelt, dus het vergelijken van high scores valt weg. Wie heeft het spel en kan ik toevoegen, zodat er een beetje competitie is (voor zover mijn scores niet lachwekkend zijn... :) ).
uit mijn hoofd:
bldx
buccket
seamusX
boeboe
en ik zei de gek (s4g4tNL) EDITED :$

Als je in dit topic op geometry wars2 en/of geowars2 zoekt dan vind je alle nicks WEL correct gespeld :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buccket mag je altijd toevoegen. Hoe meer mensen op m'n leaderbords hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:27:
[...]

De "nieuwe" versie van de 360 word geleverd met:
  • Xbox Pro console
  • 60GB HD
  • 2 Controllers
  • Oplader
  • Afstandsbediening
  • 2 Games
  • HD aansluitkabel
  • Headset
Kost 299,-.

Volgens mij valt het wel mee met het kaal uitleveren van de 360 tegenwoordig.
Is dat een vaste prijs of een aanbieding?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hij is 269 los, maar met een wireless entertainment pack kost ie 299 en dan krijg je er 2 games bij, extra controller en een afstandbediening zo uit mijn hoofd.

Echter heb ik nog geen keuze kunnen maken en ook nog geen tijd gehad om me er eens in te verdiepen, en dat vind ik wel vervelend want ik verveel me erg goed de laatste dagen :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:03:
[...]
die spellen zitten samen in 1 doosje? dan is die koper ook niet echt snugger geweest
Daarom gaf ik vijf euro korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
maandag mass effect binnengekregen uit hongkong. Vandaag uitgespeeld, ik denk dat het me 23 uur heeft gekost, met best veel sidemissies gedaan. Ik heb iig de completionists achievement gehaald, waarvoor je de game grotendeels moet uitspelen. Toch beste game die ik tot nu toe heb gespeeld op de 360, het verhaal is echt te goed, alsof je een film zit te spelen. Dus een aanrdadertje!, 28 euro incl verz kosten uit hongkong

[ Voor 7% gewijzigd door 6pack15 op 24-08-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sagat schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:07:
[...]

en ik zei de gek (s4ga4tNL)

Als je in dit topic op geometry wars2 en/of geowars2 zoekt dan vind je alle nicks WEL correct gespeld :)
Weet je zeker dat je je eigen live tag goed hebt gespeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:47:
[...]

Is dat een vaste prijs of een aanbieding?
Een vriend van me heeft er 1 besteld. Daar werd gezegd dat er geen einddatum o.i.d. bekend was voor het superpack.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n7mkv6iXxkbAh0hykOEe9B00/full.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 24-08-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

PWM schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:00:
[...]

Een vriend van me heeft er 1 besteld. Daar werd gezegd dat er geen einddatum o.i.d. bekend was voor het superpack.

[afbeelding]
Ik denk dat het zolang de voorraad strekt is gezien consoleshop.nl ze niet meer heeft, maar dixons nog wel.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

PWM schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:00:
[...]

[afbeelding]
Ik zag hem gisteren in de Mediamarkt Den Haag. Exact zelfde pack en ook voor 299,-

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:45:
Buccket mag je altijd toevoegen. Hoe meer mensen op m'n leaderbords hoe beter
Ook een lijst toegevoegd.

Netjes gedaan in pacifism :)

Mijn eigen nick Dagarkin

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
6pack15 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:32:
maandag mass effect binnengekregen uit hongkong. Vandaag uitgespeeld, ik denk dat het me 23 uur heeft gekost, met best veel sidemissies gedaan. Ik heb iig de completionists achievement gehaald, waarvoor je de game grotendeels moet uitspelen. Toch beste game die ik tot nu toe heb gespeeld op de 360, het verhaal is echt te goed, alsof je een film zit te spelen. Dus een aanrdadertje!, 28 euro incl verz kosten uit hongkong
Hoewel ik Mass Effect nog uit moet spelen, weet ik niet of ik dat ooit nog ga doen. Het verhaal was inderdaad erg interessant, maar ik vond dat er teveel dode spelmomenten in zaten en de omgevingen wat kaal zijn. Ook was er maar weinig te doen op de planeten waar je komt en de dingen die je kunt doen waren vaak hetzelfde.

Nou was ik wel zo ver dat ik al een aantal planeten had bezocht, maar kun je misschien zeggen of het daarna interessanter wordt? Ook vond ik het schietgedeelte niet echt perfect uitgewerkt, maar als je misschien een gedetaileerdere review kan geven, graag

Zit nu trouwens echt te wachten op Star Wars. Nog minder dan een maand en dan kunnen we hem spelen :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 22:24
nou, niet echt zin in een uitgebreide review. En jouw mening deel ik over de kale landschappen. Ik heb totaal geen zin om grondstoffen te zoeken op al die planeetjes, aangezien het rijden met die mako door gebergte echt :O is. Maar als ik jou was zou ik zowiezo dan alleen de verhaallijn doorspelen, want die is echt geweldig. En over de combat zou ik zeggen ga met liara en garrus als teammembers, aangezien je dan ook nog wat biotics bij je hebt (dat maakt de combat stukken leuker naar mijn mening) . En als je dan toch wat sidemissies wilt doen, raad ik die van de Citadel zelf aan (dus niet naar planeetjes reizen). Deze sidemissies zijn wat uitgewerkter op het spraakgebied. Maar iig de verhaallijn uitspelen natuurlijk, want dat is de beste die ik ooit heb gezien ( beter dan bioshock naar mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hey mensen, even kleine vraag ik heb zo juist xbox live gold genomen maandelijks om dat ik het gewoon maandje wou uit testen. Ik heb met me CC betaald maar nu kijk ik bij opties en zie ik niet de mogelijkheid om weer voor silver te kiezen?. Hoe cancel je aan het einde van de maand je abbo?

Oh me Tag is Korumera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
WeAreLegion schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:50:
Hey mensen, even kleine vraag ik heb zo juist xbox live gold genomen maandelijks om dat ik het gewoon maandje wou uit testen. Ik heb met me CC betaald maar nu kijk ik bij opties en zie ik niet de mogelijkheid om weer voor silver te kiezen?. Hoe cancel je aan het einde van de maand je abbo?

Oh me Tag is Korumera
Goeie vraag. Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij is dit dus onmogelijk en kan je die shit niet meer ongedaan maken tenzij je je creditcard opheft... Hele fijne service van Mircrosoft. NOT! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 24-08-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ja het lijkt me beetje absurd dat je het niet ongedaan kan laten maken :) maar het kan volgens mij niet online of via xbox live zelf en zal je toch echt moeten bellen. Ik zit er nu zoiezo maand aanvast en kijk het wel even aan of het me bevalt. Maar vind het wel heel raar dat ze dat zo gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als het bevalt raad ik je aan om een 1 te nemen voor 24 euro, op ebay staat ergens een gast die verkoopt ze met 6000+ positieve verkopen. Stuk goedkoper dan de 64 euro of wat kost het voor een jaar normaal ook alweer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ah ok :) thanks voor de tip dat scheelt inderdaad wel aanzienlijk :). Ben op moment bezig met SCIV online :) wel pittig maar erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels (weer) in het bezit van een 360! SC IV is toch wel erg tof :D

Verder zijn er echt een hoop paupergames. Welke games afgezien die uit de startpost moet ik echt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm, ik vind zelf de Tomb Raider: Legend en Aniversery erg goed maar daar moet je van houden. Verder natuurlijk GTA (of je moet wachten op pc versie). Maar denk dat het vooral op smaak aankomt. DIe in lijstje staan de meeste heb ik daar wel van :) en die zijn allemaal wel aan teraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
heb zojuist de advanced scart cable gekocht.. Met GTA4 vond ik de radar niet helemaal optimaal leesbaar... laat staan die sms berichten die je binnen krijgt op mijn analoge Grundig TV

Ben benieuwd of het daardoor beter wordt.. iemand ervaring ermee?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

SOCO_cola schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:19:
heb zojuist de advanced scart cable gekocht.. Met GTA4 vond ik de radar niet helemaal optimaal leesbaar... laat staan die sms berichten die je binnen krijgt op mijn analoge Grundig TV

Zal allemaal wat scherper zijn..

Overigens is het moeilijk om op een SD tv kleine letters/radars/e.d. scherp weer te geven, dus je moet niet bij iedere game nu perfecte schermteksten verwachten; sommige ontwikkelaars houden geen rekening met SD televisies, waardoor teksten slecht leesbaar zijn.

Meer kun je daarover vinden in voorgaande topics :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een vraag trouwens? Is het nou zo dat GTA IV beter loopt met een HDD vanwege cache, of was dat een fabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik had er wel profijt van. Tenminste, ik had het idee dat ik er minder popup van kreeg.
Anderen vinden dat weer niet.

Heb een Arcade met HDMI en BENQ. Weet niet of dat verschil maakt, maar hoe dan ook, het spel loopt prachtig en de game is geweldig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
SOCO_cola schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 23:19:

Wat je ook kan proberen is je Xbox36 tv instellingen te veranderen naar widescreen (ergens bij de laatste tab). Je tv zal het dan de spellen in widescreen omzetten, hierdoor wordt het ook wat scherper.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19

Oh me Tag is Korumera
Je kan dat alleen telefonisch wijzigen bij Microsoft. De telefoonnr heb ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

NeoMe schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:06:
Als het bevalt raad ik je aan om een 1 te nemen voor 24 euro, op ebay staat ergens een gast die verkoopt ze met 6000+ positieve verkopen. Stuk goedkoper dan de 64 euro of wat kost het voor een jaar normaal ook alweer ;)
Linkje?

Je kan inderdaad het beste geen creditcard gebruiken om een live abbo te nemen, je komt er namelijk moeilijk vanaf

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kaasje123 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 21:03:
[...]

Goeie vraag. Ik heb hetzelfde probleem. Volgens mij is dit dus onmogelijk en kan je die shit niet meer ongedaan maken tenzij je je creditcard opheft... Hele fijne service van Mircrosoft. NOT! :(
Jer moet MS zelf bellen om je CC te laten verwijderen. Duurd vervolgens 8 weken ofzo voordat hij daadwerkelijk verwijderd is :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Notna schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:10:
[...]

Jer moet MS zelf bellen om je CC te laten verwijderen. Duurd vervolgens 8 weken ofzo voordat hij daadwerkelijk verwijderd is :')
of je zegt tegen je creditcard maatschappij dat je alle betalingen aan MS wil blokkeren omdat je daar niet mee akkoord bent gegaan en zij geen fatsoenlijke manier bieden om het op te zeggen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 16:05
Slasher schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 08:50:
[...]

Linkje?

Je kan inderdaad het beste geen creditcard gebruiken om een live abbo te nemen, je komt er namelijk moeilijk vanaf
+1

Dat is wel erg goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Als je bij MS je live abo opzegt dan wordt dat direct verwerkt. Ik heb het zelf 2x gedaan. Je moet even bellen, maar dat is dan ook gelijk de meeste moeite. 8 weken zal wel een uitzonderingsgeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Nitai schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:56:
Als je bij MS je live abo opzegt dan wordt dat direct verwerkt. Ik heb het zelf 2x gedaan. Je moet even bellen, maar dat is dan ook gelijk de meeste moeite. 8 weken zal wel een uitzonderingsgeval zijn.
Eens, ik heb ook twee keer mijn creditcard abo laten stopzetten (vanwege al die prepaid deals) en het is meteen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok nou ja ik kijk het wel even aan. tot nu toe bevalt het me prima :) denk dat ik aan eind van de maand gewoon bel en dan online een jaar abbo aanschaf dat is inderdaad een stuk goedkoper :D. Weet wel dat het bij gamehubs.com 36$ kost voor 13 maanden en dat er verschillende mensen al gebruik van hebben gemaakt. Ik heb daar ook wel eens wat besteld en vond services erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Net Bully besteld, lijkt me een leuke budgettitel. Zoek nog een aantal games die voor een lage prijs wel de aanschaf waard zijn. Is Tomb Raider een beetje leuk? Heb me de laatste tijd erg vermaakt met Dead Rising, had m al een tijdje liggen en nu bezig met allerlei achievements. Voor een ieder die deze game nog niet gespeeld heeft, snel doen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

steefje schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:15:
Net Bully besteld, lijkt me een leuke budgettitel. Zoek nog een aantal games die voor een lage prijs wel de aanschaf waard zijn. Is Tomb Raider een beetje leuk? Heb me de laatste tijd erg vermaakt met Dead Rising, had m al een tijdje liggen en nu bezig met allerlei achievements. Voor een ieder die deze game nog niet gespeeld heeft, snel doen.
Bully is erg leuk. Sfeervol en leuke achievements. Je bent er ook wel even zoet mee, en laat een leuke indruk achter.

/net PGR4 en Perfect Dark Zero voor 35 Euro samen "besteld" (MP). Daarnaast ben ik nu bezig met Viva Pinata, heb gisteren meer dan 9 uur achtereen gespeeld..dat is wel kansloos :P

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 25-08-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Oh me Tag is Korumera
Volgens mij ga je aan het einde van de periode die je gekocht hebt automatisch terug naar Silver. Bij mij verlengt ie niet automatisch.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Nee wordt automatisch verlengd. Je moet naar MS bellen als je het wilt stopzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik probeer een Super Size pack te kopen voor een vriend, maar ze zijn overal uitverkocht. Intertoys, FRS, Dixons, Bart Smit, niemand heeft hem meer. Gelukkig krijgen ze hem nog wel overal binnen.

Straks maar eens de Videoland proberen.

EDIT:

Lang leve Videoland ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/enR0JR2lXJ9BsaKboHStcxVm/full.jpg

Nu nog 1 voor mijzelf vinden :) Dan gaat mijn huidige 360 naar de slaapkamer om te fungeren als MCE Extender :)

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 25-08-2008 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Armada schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:35:
[...]

Weet je zeker dat je je eigen live tag goed hebt gespeld? :)
|:(
Het is aangepast
* Sagat zal nooit meer 'even snel' een post afmaken vlak voor de late lunch op zondag ochtend

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Exorcist schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:25:
[...]
Bully is erg leuk. Sfeervol en leuke achievements. Je bent er ook wel even zoet mee, en laat een leuke indruk achter.
Toevallig afgelopen weekend Bully weer uit de kast getrokken. Had Chapter 4 afgerond, en was toen gestopt. Veel te veel uren weer ingestoken dit weekend, maar idd erg leuk spel. Heb nu alle lessen gehaald, alle missies gehaald, en ben nu bezig om de laatste paar achievements nog te halen (zie gamercard). Of ik het spel naar 100% ga spelen weet ik nog niet, maar ben er nog wel ff mee bezig denk ik. Zit volgens de save nu op zo'n 25,5 uur speeltijd, best de moeite waard dus :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor degene die nog een controller wil, is dit wel een mooi pakketje ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YEaWsbdzG3MCTXCztWJTO88N/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

iemand ervaring met gamehubs? heb net 12+1 maanden gold gekocht, hoe lang duurt het voordat ik die code gemaild krijg? het is mijn 1e keer en vind het stiekem best spannend :p

staat me iets bij van binnen 3 uur :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.