heeft iemand enig idee of er nog ergens een shop is die de xbox arcade voor lekker goedkoop verkoopt (bv 169 euro). Ik ga een arcade combineren met een 120gb schijf.
Zucht... bijna elke pagina wordt dit weer gevraagd. Lees eerst eens even voordat je deze vraag stelt... Het staat notabene op pagina 31!den85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:31:
. Maar las ook dat er een patch zit aan te komen en dat dan de 16:10 resoluties gekozen kunnen worden, ook 1680x1050, weet iemand wanneer deze patch ongeveer uitkomt?
cybermans in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #50"
stel voor dat we in de start post een stukje over updates neer zetten (incl release dates vorige zodat men zelf al een inschatting kan doen en die dan eens in de zoveel tijd bijwerken aan de hand van goede geruchten)
@den85 daarom is er ook de zoek functie om te zoeken in een topic
@den85 daarom is er ook de zoek functie om te zoeken in een topic
[ Voor 14% gewijzigd door cybermans op 19-08-2008 10:48 ]
Is het verschil tussen een appel en een banaan héél erg groot?Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:27:
Is het verschil tussen een HDTV en een gewone TV héél erg groot?
HD staat voor Hig Defenition, dus je antwoord is ja.........
Maar mensen hebben dan ook geen zin meer om dit soort onbenullige post te beantwoorden........den85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:45:
[...]
Mensen hebben geen zin om alles af te lezen

[ Voor 37% gewijzigd door Semper Fight op 19-08-2008 11:39 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Of jij kan gewoon niet zoekenden85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:09:
[...]
Iemand nam toch de moeite om antwoord te geven![]()
Die zoekfunctie is poep...

Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 (Zoekt op het woord: "update" in dit topic... 1 seconde werk).
Is dat te moeilijk voor meneer? Alsjeblieft zeg... doe eens wat moeite.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennahz op 19-08-2008 12:14 ]
Zo dat jij wat meer tijd hebt om zinnige antwoorden op zinnige vragen te gevenDennahz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:14:
[...]
Of jij kan gewoon niet zoeken
Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 (Zoekt op het woord: "update" in dit topic... 1 seconde werk).
Is dat te moeilijk voor meneer? Alsjeblieft zeg... doe eens wat moeite.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Verwijderd
Misschien een goed idee om het dan in de startpost te zetten? Te triest voor woorden natuurlijk dat mensen niet eens de moeite nemen om te zoeken, maar goed.Kaasje123 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:37:
[...]
Zucht... bijna elke pagina wordt dit weer gevraagd. Lees eerst eens even voordat je deze vraag stelt... Het staat notabene op pagina 31!
Ach en al staat het in de OP, dan nog nemen de meeste niet de moeite om te kijken of hun probleem er tussen staat.Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:30:
[...]
Misschien een goed idee om het dan in de startpost te zetten? Te triest voor woorden natuurlijk dat mensen niet eens de moeite nemen om te zoeken, maar goed.
Neem nu het voorbeeld van de Advanced scartcable, hoe vaak is die vraag al wel niet voorbij gekomen.
Maar goed, terug ontopic.
Ik heb afgelopen zaterdag CSI op de kop getikt voor €9,99, en moet zeggen dat dit spel best leuk is, al zijn de graphics wat minder.
Wel heb ik alle help opties uitgeschakeld om het wat moeilijker te maken.
Oh en voor de archievement whores, is dit ook een mooi spel
200 punten per uitgespeelde case.
Al met al een leuk spel voor 10 euro
Ik heb in de OP gekekenElectra schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:44:
[...]
Ik heb afgelopen zaterdag CSI op de kop getikt voor €9,99, en moet zeggen dat dit spel best leuk is, al zijn de graphics wat minder.
Ik verwacht wel dat de PS3 de 360 weer voorbij zal gaan, maar de 360 zal wel structureel meer gaan verkopen dat dat hij tot nu toe gedaan heeft.ymmv schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:33:
[...]
Eenmalige pieken idd. Het zou pas schokkend zijn als de 360 structureel beter zou gaan verkopen dan de PS3, maar dat zie ik niet gebeuren. Ik verwacht wel dat de 360 nog een paar keer in Japan gaat scoren met bijv Infinite Undiscovery, The Last Remnant en Star Ocean 4. Gek genoeg heeft Sony de Japanse markt vergeten, alle grote PS3-titels voor dit jaar komen van westerse studio's en die zullen in Japan geen zoden aan de dijk zetten.
In Japan begint men nu ook door de krijgen dat de PS3 op dit moment niet de console is voor hun is, Sony heeft ze flink verwaarloosd. Met het oog op de games die de komende paar maanden gaan uitkomen is de kans groot dat er meer Japanners overstag gaan en hun geld investeren in een 360.
Het zijn trouwens niet alleen RPG's die de pieken veroorzaken in de 360 verkopen, Ace Combat 6 was ook een van de systemsellers in Japan.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Orange Box, 21,95incl bij bartsmit online!
Nou deze heb ik gehaald bij de Dynabyte in Zwolle, (was overigens wel de laatste.)Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:50:
[...]
Ik heb in de OP gekekenmaar waar heb je dat gevonden? Weet wel dat die bij Bart S. voor 20 ligt, en dat vond ik net iets te duur. Voor een tientje ga ik echter ook op onderzoek uit..
Deze winkel heeft wel vaker "rare" afprijzingen die in het voordeel zijn van de klant.
Zo stond er afgelopen zaterdag "Bully" voor ik dacht 24,99, tewrijl die bij de rest van de winkels ik meen 29 of 39 euro was.
Ik ga denk ik vanavond Ninja Gaiden 2 bestellen via eBay. Kost maar € 26,- incl verzenden dus dat valt wel goed mee. Is het de moeite? Bully heb ik ook zien staan maar weet niet of dat echt iets leuks is...
Ik heb me erg goed vermaakt met Bully. De gehele sfeer maakt het een geslaagd spel, evenals de opdrachten die je krijgt en zeker de achievements. Ik ben er ook menig uurtje mee zoet geweest en vind het zeker een aanrader.Dennahz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:27:
Ik ga denk ik vanavond Ninja Gaiden 2 bestellen via eBay. Kost maar € 26,- incl verzenden dus dat valt wel goed mee. Is het de moeite? Bully heb ik ook zien staan maar weet niet of dat echt iets leuks is...
Nija gaiden 2 is zeker een goed spel en zeker 26€ waard. Het is pittig zeker op de hogere moeilijkheids graad maar absoluut tof als je van liters bloed en vette actie houdt.Dennahz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:27:
Ik heb destijds CSI voor 25 euro gekocht. Inderdaad wel vermakelijk, maar je bent klaar in een uur of 4. In die 4 uur heb je dan wel 1000GElectra schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:44:
[...]
Ach en al staat het in de OP, dan nog nemen de meeste niet de moeite om te kijken of hun probleem er tussen staat.
Neem nu het voorbeeld van de Advanced scartcable, hoe vaak is die vraag al wel niet voorbij gekomen.
Exorcist schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:30:
[...]
Ik heb me erg goed vermaakt met Bully. De gehele sfeer maakt het een geslaagd spel, evenals de opdrachten die je krijgt en zeker de achievements. Ik ben er ook menig uurtje mee zoet geweest en vind het zeker een aanrader.
Beide kopen dus... bedankt!Kaasje123 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:56:
[...]
Nija gaiden 2 is zeker een goed spel en zeker 26€ waard. Het is pittig zeker op de hogere moeilijkheids graad maar absoluut tof als je van liters bloed en vette actie houdt.
omdat ik het rustig heb quote ik even de manual van je monitor:
url: Monitor manual
pagina 50
en laat 1280*768 niet in het rijtje vna ondersteunde resoluties staanthe signal transferred from the computer is the same as the following Preset Timing Modes, the
screen will be adjusted automatically. However, if the signal differs, the screen may go blank while
the power LED is on. Refer to the video card manual and adjust the screen as follows
pagina 50
[ Voor 13% gewijzigd door cybermans op 19-08-2008 14:39 ]
Dat is de optimale resolutie (op pagina 50), dat had ik al gevonden. Op pagina 52 staat wel een lijstje met resoluties, misschien bedoel je dat.cybermans schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:38:
omdat ik het rustig heb quote ik even de manual van je monitor:
[...]
en laat 1280*768 niet in het rijtje vna ondersteunde resoluties staan
pagina 50
Mijn monitor pakt bijvoorbeeld wel 1024x768 en ook 1280x720 (waar ik nu op draai, staat niet in dat lijstje op pagina 52), kleine uitrekking naar boven en beneden.
Maar goed is dus even wachten op de update dan kan ik de optimale resolutie gebruiken
Welke resolutie spelen jullie dan op?
[ Voor 8% gewijzigd door den85 op 19-08-2008 14:50 ]
mijn 26" tv'tje pakt 1280*768 perfect 
maar je monitor heeft 1 optimale resolutie en dat is 1680*1050, de rest is rekken en strekken.
dat die 1024*768 pakt is niet gek want dat is een supported mode. 1280*720 niet dus daar heb je mazzel mee
maar je monitor heeft 1 optimale resolutie en dat is 1680*1050, de rest is rekken en strekken.
dat die 1024*768 pakt is niet gek want dat is een supported mode. 1280*720 niet dus daar heb je mazzel mee
Ok bedanktcybermans schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:51:
mijn 26" tv'tje pakt 1280*768 perfect
Verwijderd
Niet als je gewoon zoekt, of iets vraag wat niet om de andere pagina voorbij komt.den85 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:14:
[...]
Het gaat er ook gewoon om dat als je wat plaatst hier op één van deze topics, je altijd meteen commentaar krijgt.
Eerst dit, en dan nog hulp durven vragen ook. Als het je niet bevalt ga je toch ergens anders heen met je vraag?Men zoekt hier gewoon altijd wat om te zeuren. Dat is gewoon jammer.
En al wordt een vraag 100.000x gesteld wat maakt dat nou uit
Met alle hulpopties uit?Exorcist schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:58:
[...]
Ik heb destijds CSI voor 25 euro gekocht. Inderdaad wel vermakelijk, maar je bent klaar in een uur of 4. In die 4 uur heb je dan wel 1000G
Ik heb alleen al 4 uur gedaan over de 1e case, dus zonder hulp in het spel zelf.
Voor de archievements maakt het niet uit, aangezien je die toch wel krijgt aan het einde van elke case.
Nou goed, ik vermaak me prima zo, en het is best leuk als je na 1,5 zoeken eindelijk "a piece of evidence" vind dat je verder helpt
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 15:44 ]
Zonder hulp ja, het spel is niet al te moeilijk. Soms is het wat lastig items te vinden, maar daarmee houdt het wel op.Electra schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:07:
[...]
Met alle hulpopties uit?
Ik heb alleen al 4 uur gedaan over de 1e case, dus zonder hulp in het spel zelf.
Voor de archievements maakt het niet uit, aangezien je die toch wel krijgt aan het einde van elke case.
Nou goed, ik vermaak me prima zo, en het is best leuk als je na 1,5 zoeken eindelijk "a piece of evidence" vind dat je verder helpt
Om de sfeer weer wat te verbeteren.
Ter afwisseling van mijn tot nu toe vruchteloze pogingen om 57 miljoen te halen bij pacifism (curse u bucket
) ga ik toch ook maar viva pinata regelen (de 8.88 euro variant bij saturn).
Ik heb er wel zin an! (en hoop stiekum ook dat mevrouw Sagat door dit spelletje de 360 als meer gaat zien dan een apparaat wat maar in de weg staat op het tv kastje
)
Ter afwisseling van mijn tot nu toe vruchteloze pogingen om 57 miljoen te halen bij pacifism (curse u bucket
Ik heb er wel zin an! (en hoop stiekum ook dat mevrouw Sagat door dit spelletje de 360 als meer gaat zien dan een apparaat wat maar in de weg staat op het tv kastje
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 19-08-2008 15:27 ]
10 second ninja DONE
Hierbij een nieuwe lijst met games van 29,99 euro of goedkoper, en die ongeveer een 7,5 en hoger hebben.
- Blue Dragon
- Bully
- Conan
- Condemned
- Crackdown
- CSI Hard Evidence
- Dead or Alive, Xtreme 2
- Dead Rising
- Enchanted Arms
- Eragon
- Eternal Sonata
- Far Cry, Instincts Predator
- FIFA '08
- Fifa 2007
- Football Manager 2006
- Forza Motorsport 2
- Gears of War
- Ghost Recon, Advanced Warfighter
- Gun
- Half Life 2 The Orange Box
- Harry Potter Order of the Phoenix
- Just Cause
- Kameo
- King Kong
- LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
- Lord of the Rings, Battle for Middle Earth
- Lost Planet
- MotoGP 06
- MotoGP 07
- NBA Basketball 2k6
- NBA Live 2007
- NBA Street Homecourt
- Need for Speed, Most Wanted
- NHL 2006
- NHL 2007
- Ninety Nine Nights
- Perfect Dark Zero
- PES 2008
- Pes 6
- Prey
- Project Gotham Racing 3
- Rainbow Six Vegas
- Riiiiidge Racer 6
- Saints Row
- Shadowrun
- Skate
- Splinter Cell: Double Agent
- Stranglehold
- Table Tennis
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Test Drive Unlimited
- Tetris Evolution
- The Club
- The Darkness
- The Godfather
- Tiger Woods 2006
- Tiger Woods 2007
- Tiger Woods PGA tour 2008
- Tomb Raider
- Tomb Raider Legend
- Tony Hawk
- Top Spin 2
- Virtua Fighter 5
- Viva Pinatã
- WWE, Smackdown vd Raw 2007
- X-Men
[ Voor 100% gewijzigd door Semper Fight op 19-08-2008 15:48 ]
Guys, nokken we even met de slowchat? Dank
Bericht hierboven
Duke Nukem 3D komt naar Live Arcade 
"Duke Nukem 3D, headed soon to Xbox Live Arcade. It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
"Duke Nukem 3D, headed soon to Xbox Live Arcade. It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."
Super dankjewel. Ik zal deze toevoegen aan het Banjo Kazooie topic. Zijn er nog meer?
Icelus in "[XBOX360] Banjo-Kazooie: Nuts&Bolts"Kaasje123 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:52:
[...]
Super dankjewel. Ik zal deze toevoegen aan het Banjo Kazooie topic. Zijn er nog meer?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Link?Exorcist schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:38:
Duke Nukem 3D komt naar Live Arcade
http://www.achieve360points.com/
En de achievements derhalve :
1. Piece of Cake
Complete "L.A. Meltdown" on any difficulty or in co-op.25 points
2. Let's Rock
Complete "Lunar Apocalypse" on any difficulty or in co-op.25 points
3. Come Get Some
Complete "Shrapnel City" on any difficulty or in co-op.25 points
4. Game Over
Complete "The Birth" on any difficulty or in co-op.25 points
5. Duke's Mighty Foot
Step on 40 enemies after using the Shrinker on them.10 points
6. Looks Like Cleanup on Aisle 4
Step in a pile of excrement.10 points
7. Shake It Baby
Tip an exotic dancer.10 points
8. Oomph, Uugh, Where is it?
Find 70 secret areas.10 points
9. Alien Maggots are Gonna Pay
Finish the "Hollywood Holocaust" level in under 3 minutes.10 points
10. Gonna Rip Em' a New One
Get 100 total kills in ranked Dukematch games (Online).10 points
11. See You in Hell
Get 250 total kills in ranked Dukematch games (Online).15 points
12. Hail to the King, Baby
Earn respect and get 500 total kills in ranked Dukematch games (Online).
[ Voor 74% gewijzigd door Exorcist op 19-08-2008 17:02 ]
Duke3D op arcade... ben heel erg benieuwd wat ze er van hebben gemaakt. Doom op arcade heb ik erg van genoten. Een kleine grafische update, wat multiplayer actie en deze krakers doen het weer als vanouds. Kan niet wachten tot hij gereleased wordt.
September las ik, maar geen officiële bron.Novah schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:09:
Duke3D op arcade... ben heel erg benieuwd wat ze er van hebben gemaakt. Doom op arcade heb ik erg van genoten. Een kleine grafische update, wat multiplayer actie en deze krakers doen het weer als vanouds. Kan niet wachten tot hij gereleased wordt.
Duke3d lijkt me dus totaal niet interessant. Net als die retro meuk van de afgelopen tijd. Alleen Braid is enigszins interessant, maar de overige games op live spreken me totaal niet aan. Wanneer komen ze nou eens met een aantal Wii sports tegenhangers? Of van die andere familiespellen? En mij lijkt trackmania me ook wel wat!
Gripshift zou je kunnen uitproberen.Martinspire schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:59: En mij lijkt trackmania me ook wel wat!
Omdat dat niet gaat werken, wii is een hit vanwege het simpele gebruik en de controls. xbox360 zal nooit door de hele familie gebruikt gaan worden.Martinspire schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:59:
Wanneer komen ze nou eens met een aantal Wii sports tegenhangers? Of van die andere familiespellen?
Ik bedoel ook niet die controls e.d. Maar gewoon van die fungames waarbij het niet perse om de score gaat maar wel om de lol die je ermee hebt. Dead rising voor het nutteloos afmaken van zombies (je weet dat ze toch weer terug komen, maar het is gewoon te leuk). Of de force powers in de nog te verschijnen star wars game.
Van die doelloze actie die toch erg leuk is.
Van die doelloze actie die toch erg leuk is.
Laat die rant-met-verbastering maar als je zelf iets stoms hebt gedaan.
[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 20-08-2008 16:10 ]
Gulfstream G650
De vraag die nu bij me opduikt: is dit een grap of een poging tot een flame?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ow sorry, ben helemaal vergeten om de vraag te stellen.
Kan ik de gamepje terugverkopen of iets dergelijks?
Ik wil geen geld van haar; is niet lief.
Maar kan ik nou mijn punten terugkrijgen of...
Kan ik de gamepje terugverkopen of iets dergelijks?
Ik wil geen geld van haar; is niet lief.
Maar kan ik nou mijn punten terugkrijgen of...

[ Voor 29% gewijzigd door SalimRMAF op 20-08-2008 01:45 ]
Gulfstream G650
Nope, dat gaat je helaas niet lukken.
Maar ach, cheer up... er zijn ergere dingen in de wereld dan een tientje kwijtraken.
Maar ach, cheer up... er zijn ergere dingen in de wereld dan een tientje kwijtraken.
Een tientje voor een geniaal spel en vervolgens een hele post schrijven om hier te vragen of je je geld terug kan krijgen... Waar gaat het heen met de wereld

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Gewoon geld terugvragen, hoort bij de opvoeding van je zusje. Heel simpel.
EDIT: geld tergvragen aan je zusje dus.
EDIT: geld tergvragen aan je zusje dus.
[ Voor 22% gewijzigd door Arfman op 20-08-2008 09:12 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
En de goeie oude "M$" schrijfwijze nog even van stal halen om aan te tonen hoe schandalig het is dat Microsoft geld durft te vragen voor spellen.
ok ok de wijze waarop vind ik niet plezierig (helemaal niet door Geowars2
af te schilderen als 'maar een simpel 2d spelletje').
Maar op zicht kaart hij wel een nadeel aan van xbla arcade, (vrijwel?) alle artikelen zijn non refundable. Als je normaal een spel koopt kan je (ook als je het spel bewust en na het spelen van demo's/reviews dus koopt) altijd nog ruilen of eventueel als 2e hands verkopen als het toch tegen valt.
Nu valt dit alles weg en ben je afhankelijk van de coulance van een commercieel bedrijf (and that would be none).
Ik vind de kritiek op dit facet van xbla terecht.
Maar op zicht kaart hij wel een nadeel aan van xbla arcade, (vrijwel?) alle artikelen zijn non refundable. Als je normaal een spel koopt kan je (ook als je het spel bewust en na het spelen van demo's/reviews dus koopt) altijd nog ruilen of eventueel als 2e hands verkopen als het toch tegen valt.
Nu valt dit alles weg en ben je afhankelijk van de coulance van een commercieel bedrijf (and that would be none).
Ik vind de kritiek op dit facet van xbla terecht.
10 second ninja DONE
Was te verwachten, maar ja.
Ik had effe bewust M$ gebruikt ipv Microsoft, omdat het te makkelijk was om de game te kopen!
Letterlijk in 3 seconden was alles al gedaan... Ik keek toe en had geen tijd om tegen mn zusje te zeggen om niet op een knopje te drukken.
Mooi toch dat het zo gemakkelijk kan? Laat die kinderachtige verbastering dan ook. Onder de noemer 'het is te gemakkelijk'. Je prutste gewoon, heeft niets met Microsoft en $ te maken.
Maar het is eigenlijk best een leuke game.
Test het zelf zou ik zeggen. Ow ja: Dit is de enige game waar (full)HD tot zijn recht komt. 0+
Ik had effe bewust M$ gebruikt ipv Microsoft, omdat het te makkelijk was om de game te kopen!
Letterlijk in 3 seconden was alles al gedaan... Ik keek toe en had geen tijd om tegen mn zusje te zeggen om niet op een knopje te drukken.
Mooi toch dat het zo gemakkelijk kan? Laat die kinderachtige verbastering dan ook. Onder de noemer 'het is te gemakkelijk'. Je prutste gewoon, heeft niets met Microsoft en $ te maken.
Maar het is eigenlijk best een leuke game.
Test het zelf zou ik zeggen. Ow ja: Dit is de enige game waar (full)HD tot zijn recht komt. 0+
[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 20-08-2008 16:12 ]
Gulfstream G650
Ach, maak je niet druk. Dan drink je dit weekend gewoon eens 4 pilsjes minder, heb je dat geld zo terug verdiend.salimrmaf schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:06:
Nu moet ik denk ik weer een MS-points-kaart kopen? Heb er geen zin in eigenlijk: Veels te duur. 10 Euro voor een 2D-spelletje....
En je hebt daarmee wel meteen weer een van de betere XBLA Titels in het bezit.
Voortaan dus maar een appart account voor je zusje aanmaken waar ze niet per ongeluk dit soort dingen kan doen.
Kun je eigenlijk MS Points kopen via een of andere webshop zodat ze goedkoper zijn, net zoals een Live Gold abonnement?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Vreemd, want ik moet altijd op het knopje drukken, wachten tot de blade komt, en dan nogmaals bevestigen dat ik het ding wil kopen.salimrmaf schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:14:
Was te verwachten, maar ja.![]()
Ik had effe bewust M$ gebruikt ipv Microsoft, omdat het te makkelijk was om de game te kopen!![]()
Er bestaat ook nog zoiets als family settings. Dit heeft MS speciaal in het leven geroepen om deze acties te voorkomen.
Mijn kinderen spelen ook wel eens op de Xbox, en je kan je voorstellen dat een ADHD'er van vijf denkt dat button smashen werkt op elk scherm. Niet zo handig als mijn Credit Card info is ingevuld en slechts de 'X' voor 'Add more points' hoeft in te drukken ......
Appart account dus, met family settings aan voor geen toegang op Xbox Live, geen kopp rechten en geen punten spendeer rechten.
Al met al kan ik me wel voorstellen dat het zuur is als je je zakgeld aan een puntenkaart heb gespendeerd en deze punten zorgvuldig bewaart in een virtuele spaarpot om er iets van te kopen wat je graag wilt. Klasse !, aan de andere kant is dit een van die ervaringen die je weer een stukje dichterbij brengt van het volwassenheid.... ;-)
Mijn kinderen spelen ook wel eens op de Xbox, en je kan je voorstellen dat een ADHD'er van vijf denkt dat button smashen werkt op elk scherm. Niet zo handig als mijn Credit Card info is ingevuld en slechts de 'X' voor 'Add more points' hoeft in te drukken ......
Appart account dus, met family settings aan voor geen toegang op Xbox Live, geen kopp rechten en geen punten spendeer rechten.
Al met al kan ik me wel voorstellen dat het zuur is als je je zakgeld aan een puntenkaart heb gespendeerd en deze punten zorgvuldig bewaart in een virtuele spaarpot om er iets van te kopen wat je graag wilt. Klasse !, aan de andere kant is dit een van die ervaringen die je weer een stukje dichterbij brengt van het volwassenheid.... ;-)
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
wat versta jij dan onder structureel meer, want de ps3 verkoopt nu al een tijdje rond de 9000 en de xbox360 5000 (behalve afgelopen 2 weken dan, en nu istie uitverkochtyzf1kr schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:50:
[...]
Ik verwacht wel dat de PS3 de 360 weer voorbij zal gaan, maar de 360 zal wel structureel meer gaan verkopen dat dat hij tot nu toe gedaan heeft.
In Japan begint men nu ook door de krijgen dat de PS3 op dit moment niet de console is voor hun is, Sony heeft ze flink verwaarloosd. Met het oog op de games die de komende paar maanden gaan uitkomen is de kans groot dat er meer Japanners overstag gaan en hun geld investeren in een 360.
Het zijn trouwens niet alleen RPG's die de pieken veroorzaken in de 360 verkopen, Ace Combat 6 was ook een van de systemsellers in Japan.
Mijn vraag was eigenlijk of er risico's aan zitten. Wordt hier door MS op gecontroleerd? Ik wil geen risico lopen dat mijn 360 gebanned wordt omdat MS vindt dat ik illegaal heb zitten hacken.GranCanaria schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:51:
[...]
In dit topic staat uitgelegd hoe je zelf een 120gb hd in kan bouwen, het is gewoon te doen en erg betaalbaar.
Zodra de dashboard update er is zet ik veel gespeelde games als cod4 direct op de hd, de minder vaak gespeelde games gewoon niet.
Sinds uitkomen van de hdd-aanpassing zijn er (nog) geen meldingen binnen gekomen dat er boxen zijn gebanned van het live-network door het toepassen van deze aanpassing. Meer kan er niet over dit onderwerp besproken worden, want dat is tegen de regeltjes.
... en oranje! :P
MS zal dat nooit laten merken, totdat ze daadwerkelijk gaan bannen. Ik zou het risico gewoon niet lopen. Vraag is ook of je voor 108,50 EUR het risico wilt lopen.ymmv schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:47:
[...]
Mijn vraag was eigenlijk of er risico's aan zitten. Wordt hier door MS op gecontroleerd? Ik wil geen risico lopen dat mijn 360 gebanned wordt omdat MS vindt dat ik illegaal heb zitten hacken.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Wacht nog eventjes en je hebt een headset, 60 GB HDD en 3 maanden gold voor 79 euroArmada schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:22:
[...]
MS zal dat nooit laten merken, totdat ze daadwerkelijk gaan bannen. Ik zou het risico gewoon niet lopen. Vraag is ook of je voor 108,50 EUR het risico wilt lopen.
Bron
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Verwijderd
Iemand ervaring met zoiets als dit?. Of niet aan te raden vanwege de herrie die er vanaf komt?
Ik heb hier geen ervaringen mee, maar waarom zou je nog meer fans aan het geluid van de 360 toevoegen? Zorg gewoon voor voldoende frisse lucht rond de xbox, dus niet in een gesloten Hi-Fi meubel zetten.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:43:
Iemand ervaring met zoiets als dit?. Of niet aan te raden vanwege de herrie die er vanaf komt?
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Verwijderd
Ik vind die aansluitingen die eraan zitten eigenlijk ook wel handig. VGA, geluid (diverse aansluitingen), 4x usb.
Voor 35-50 euro kan ik de losse 120GB HD erin zetten. Ik heb al twee headsets en ik heb nog dik een jaar Xbox Live.Lud0v1c schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:21:
[...]
Wacht nog eventjes en je hebt een headset, 60 GB HDD en 3 maanden gold voor 79 euro![]()
Bron
Verwijderd
Heeft iemand al een zo'n wireless pack bij dixons weten te bemachtigen? Elke keer als ik ga krijg ik steeds te horen, dat het nog een paar dagen duurt voor het binnenkomt. Best jammer had er wel een willen hebben. Btw ik heb het over die aanbieding bij dixons, nl. Gears of War + PGR4 + afstandsbediening + controller voor 59,99. Aangezien ik nog maar 1 controller had leek dit me wel een leuke aanbieding.
Zou er ook iets komen met schijf alleen? Of ik verkoop die 3 maanden gold en die headset gewoon doorLud0v1c schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:21:
[...]
Wacht nog eventjes en je hebt een headset, 60 GB HDD en 3 maanden gold voor 79 euro![]()
Bron
Yo.
Waarom bij Dixons? Er staan in iedere winkel rekken vol van die sets.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:17:
Heeft iemand al een zo'n wireless pack bij dixons weten te bemachtigen?
Het slechtste onderdeel van de beste controller van dit moment wordt verbeterd.
[ Voor 8% gewijzigd door yzf1kr op 20-08-2008 19:19 ]
Slechter nieuws het zijn limited editionsyzf1kr schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:18:
[...]
Waarom bij Dixons? Er staan in iedere winkel rekken vol van die sets.
Het slechtste onderdeel van de beste controller van dit moment wordt verbeterd.
bron Eurogamer.netHowever, the new pad is "a limited edition promotional item that is only available in Europe, Asia and Latin America while supplies last", which is likely to upset fans who feel the d-pad needs full-time replacement rather than a one-off patch for PES.
Heb deze zelf ook, en moet zeggen dat hij erg goed functioneert. Hij maakt niet meer lawaai als de standaard Xbox 360 koelers, en je krijgt al die aansluitingen erbij (vooral de VGA aansluiting is een pluspunt, mooier beeld als ComponentLud0v1c schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:57:
[...]
Ik heb hier geen ervaringen mee, maar waarom zou je nog meer fans aan het geluid van de 360 toevoegen? Zorg gewoon voor voldoende frisse lucht rond de xbox, dus niet in een gesloten Hi-Fi meubel zetten.
Bij mediamarkt 55 euro, ze liggen overal dus waarom wil je hem daar halenVerwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:17:
Heeft iemand al een zo'n wireless pack bij dixons weten te bemachtigen? Elke keer als ik ga krijg ik steeds te horen, dat het nog een paar dagen duurt voor het binnenkomt. Best jammer had er wel een willen hebben. Btw ik heb het over die aanbieding bij dixons, nl. Gears of War + PGR4 + afstandsbediening + controller voor 59,99. Aangezien ik nog maar 1 controller had leek dit me wel een leuke aanbieding.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Ok ik wist niet dat ze die bij mediamarkt ook verkochten. Thanks zal er morgen eens kijken.NeoMe schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:29:
[...]
Bij mediamarkt 55 euro, ze liggen overal dus waarom wil je hem daar halen
Vanmiddag zitten multiplayeren op mijn 360, met GTA IV.
Mijn moeder lag te slapen op de bank naast me, heck. We zitten te verbouwen dus je hoort de DVD-drive van de 360 heel duidelijk. Ze werd steeds wakker, zelfs nadat ik een 5-tal kussens op de XBOX had gesilenced. Moest naar boven vanwege het lawaai.
Met smart wacht ik dus op 2 dingen: De 60GB Harde schijf, en op de Fall-update om Games nar de HDD weg te schrijven. Komt precies op de juiste tijd.
Mijn moeder lag te slapen op de bank naast me, heck. We zitten te verbouwen dus je hoort de DVD-drive van de 360 heel duidelijk. Ze werd steeds wakker, zelfs nadat ik een 5-tal kussens op de XBOX had gesilenced. Moest naar boven vanwege het lawaai.

Met smart wacht ik dus op 2 dingen: De 60GB Harde schijf, en op de Fall-update om Games nar de HDD weg te schrijven. Komt precies op de juiste tijd.

Gulfstream G650
VGA beter beeld dan component? Dan doe je volgens mij iets fout.l00pz schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:14:
[...]
Heb deze zelf ook, en moet zeggen dat hij erg goed functioneert. Hij maakt niet meer lawaai als de standaard Xbox 360 koelers, en je krijgt al die aansluitingen erbij (vooral de VGA aansluiting is een pluspunt, mooier beeld als Component) Dus naar mijn mening zeer de moeite waard, en vooral voor die prijs
Dat is redelijk normaal hoorArfman schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:53:
[...]
VGA beter beeld dan component? Dan doe je volgens mij iets fout.
Verwijderd
Euh, dat lijkt me sowieso niet verstandig.salimrmaf schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:48:
zelfs nadat ik een 5-tal kussens op de XBOX had gesilenced.
Bionic commando vorige week vond ik een dikke tegenvaller, maar galaga legions speelt nog verrassend lekker terwijl mijn verwachten voor dit spel niet al te hoog lagen. Wel weeral een waanzinnig steile leercurve zoals gewoonlijk met dit soort games.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Een RRoD geeft ook een hoop stilteVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:04:
[...]
Euh, dat lijkt me sowieso niet verstandig.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hebben hier mensen hun xbox360 op een monitor zitten? zoja hoeveel inch?
Zekers, eerst op een Samsung 226bw (22 inch breedbeeld), nu op Eizo S2431 (24 inch breedbeeld), beide via de VGA kabel van Microsoft en met de juiste instellingen werkt het echt perfect. Ideaal gezien heb je een monitor met 1:1 pixelmapping, waardoor hij de standaardverhouding van een breedbeeldmonitor (16:10) niet uitrekt naar een TV breedbeeldformaat (16:9). Anders krijg je een ietswat uitgerekt beeld, maar tijdens games, films, etc merk je dat eigenlijk niet of nauwelijks, alleen tijdens dingen als het logo van EA, dat dan opeens niet helemaal rond meer is.GranCanaria schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:09:
Ik op een Philips 22PFL 22' scherm en loopt via HDMI op 1080P. Ziet er perfect uit.GranCanaria schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:09:
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
gaaf, ik heb zelf een hp 2207 monitor met hdmi maar nog nooit de xbox360 erop aangesloten daar het me fijner lijkt op een tv daar dat scherm groter is.
Uiteindelijk scheelt het niet zoveel in grootte maarjah, het zit psychisch.
ik ga mijn xbox360 maar eens aansluiten en bekijken of het te doen is op mijn 22inch monitor
Uiteindelijk scheelt het niet zoveel in grootte maarjah, het zit psychisch.
ik ga mijn xbox360 maar eens aansluiten en bekijken of het te doen is op mijn 22inch monitor
Gisteren voor het eerst in een paar weken weer op mijn 20" breedbeeld lcd gespeeld. (ivm met coop gh3 was mijn 360 naar de huiskamer tv verhuisd, een old skool crt 82cm phililps blur-o-vision
)
Zelfs de geowars gfx zagen er al mooier uit door hd.
Maar ik wil eigenlijk een hd scherm van 90-100 cm. Dit zal wsl ergens volgend jaar worden (streefdatum is mijn verjaardag)
Op de bank gamen is toch fijner dan een bureastoel imho. (bovendien kan ik met mijn huidige pc plaatsing niet meer mijn line in gebruiken en moet ik dus nu zonder geluid gamen
)
Zelfs de geowars gfx zagen er al mooier uit door hd.
Maar ik wil eigenlijk een hd scherm van 90-100 cm. Dit zal wsl ergens volgend jaar worden (streefdatum is mijn verjaardag)
Op de bank gamen is toch fijner dan een bureastoel imho. (bovendien kan ik met mijn huidige pc plaatsing niet meer mijn line in gebruiken en moet ik dus nu zonder geluid gamen
10 second ninja DONE
Verwijderd
Too Human is regiovrij : 32 euro excl verzending.
TFU demo staat trouwens ook al online
Ben hem al aan het binnenhalen
TFU demo staat trouwens ook al online
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 11:33 ]
Verwijderd
Heeft iemand een idee wanneer die TFU demo online komt? Is dat klokslag twaalf uur in Seattle?
Geen flauw idee
*kuch* kijk even naar de post direct boven de jouwe *kuch*

10 second ninja DONE
Verwijderd
Zucht. Als je eronder kijkt zie je dat die regel 3 minuten na mijn post is toegevoegd. Maar bedankt voor je voorbarige sarcasme.Sagat schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:42:
Geen flauw idee![]()

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 11:46 ]
Na het spelen van de Too Human demo was ik helemaal verkocht, dus heb hem zojuist ook maar besteld, maar dan bij GameHubs.
Pff.. 1 week een 360 en wil alles hebben
Pff.. 1 week een 360 en wil alles hebben
Niemand die galaga legions gekocht heeft? Na het spelen van de demo twijfel ik nog altijd of ik hem ga kopen of niet, dus vis ik nog naar wat opinies
. Ik vond het wel leuk, maar het lijkt dat het spel echt wel bijzonder moeilijk gaat worden.
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:45:
[...]
Zucht. Als je eronder kijkt zie je dat die regel 3 minuten na mijn post is toegevoegd. Maar bedankt voor je voorbarige sarcasme.
@boeboe
Maar maar je hebt nog niet alle geowar2 achievements EN je scores zuig... errr zijn nog niet zo hoog
Omdat jij de titel genoemd heb ga ik hem iig als demo checken. Anders had ik gedacht, zoveelste galaga remake PASS.
10 second ninja DONE
omdat ik geowar2 nu ook weer niet ZO goed vind, dan blijf ik liever verder oefenen op Triggerheart Exelica om die laatste 2 achievements te halen
. Was lange tijd de enige Belg met 10 achievements daar (wereldrank 137 ftw), maar nu zijn er nog kapers op de (door Jappen gedomineerde) kust, dus tijd voor nog eens alles uit de kast te halen
Mja, dan antwoord ik mijn eigen vraag al: zal wel eerst men andere XBLA games verder uitspelen voor ik een nieuwe koop
Mja, dan antwoord ik mijn eigen vraag al: zal wel eerst men andere XBLA games verder uitspelen voor ik een nieuwe koop
[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 21-08-2008 12:55 ]
Verwijderd
Dit maakt alles goed.Sagat schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:47:
[...]
*beste german-kidnapper-uit-blackadder voice*
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 13:03 ]
Army Of Two vraag van paar pagina's terug over die raket en tijdslimiet:
Sorry...had zelf niet goed gekeken en met mij vele andere op het net. Ik ging als een gek naar de '2e' rakket toe waar ook die 'sterke tegenstander' staat. Terwijl je eerst ff die raket moet disablen en dan op je dooie gemakje de rest kunt doen. Inmiddels gelukt en stelde niks voor...
Sorry...had zelf niet goed gekeken en met mij vele andere op het net. Ik ging als een gek naar de '2e' rakket toe waar ook die 'sterke tegenstander' staat. Terwijl je eerst ff die raket moet disablen en dan op je dooie gemakje de rest kunt doen. Inmiddels gelukt en stelde niks voor...
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wie zijn hier de arcade liefhebbers eigenlijk (behalve mijn persoontje)? Boeboe, Sagat, nog meer? Als ik wat mensen kan toevoegen die dit soort spellen spelen graag.
SeamusXZ is mijn tag.
SeamusXZ is mijn tag.
Ík mag graag worms spelen op arcade. De gameplay blijft geniaal en het publiek is daar een stuk sportiever dan met bijvoorbeeld GTA IV. Erg prettig spelen, zelfs met voice chat aan
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb het speciale topiq gelezen over deze game, en inmiddels ook de demo gespeeld.Elect schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:36:
Net Briad uitgespeeld, duurde even, maar wat is dat eindlevel eigenlijk ook best geniaal verzonnen
Afgezien van dat het spel er goed uit ziet, ontging me eigenlijk een beetje de intentie van het spel.
Moet ik de demo misschien nog wat meer spelen om het te gaan begrijpen?
Natuurlijk zijn de nieuwe controllers "limited" hoe zouden ze anders van die oude controllers af kunnen komen? Die D-pad is net zo limited als een HDMI poort op een Elite: Als je lang genoeg wacht hebben ze er allemaal een.Kaasje123 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:33:
[...]
Slechter nieuws het zijn limited editions
[...]
bron Eurogamer.net
Denk je nu echt dat MS speciaal voor PES een nieuwe D-pad heeft ontwikkeld? Dit is toch iets anders als even een ander kleurtje.
zou bungie niet met nieuws komen? Had dat nu wel met GDC verwacht. Vind er tot nu toe weinig aan....
Verwijderd
Bekijk een youtubefilmpje van iemand die world 2 (da's het level uit de demo) uitspeelt. Ik vond het ook weinig totdat ik in het filmpje zag welke soort gedachtenkronkels je moest maken en werd het ineens leuk. Als je daarna bedenkt dat het tijdreizen nog veel veelzijdiger wordt dan wat je in die wereld ziet (tijd die afhankelijk van hoe je loopt vooruit en achteruit gaat, dingen die immuun zijn voor de tijd, dat soort grappen) zie je misschien ineens wat een hoop mensen hier nu zo mooi aan vinden.Electra schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:41:
[...]
Ik heb het speciale topiq gelezen over deze game, en inmiddels ook de demo gespeeld.
Afgezien van dat het spel er goed uit ziet, ontging me eigenlijk een beetje de intentie van het spel.
Moet ik de demo misschien nog wat meer spelen om het te gaan begrijpen?
Het is jammer van de spoilers als je die video kijkt, maar de puzzels in die eerste wereld geven nog lang niet zoveel voldoening als de latere, dus het is geen ramp als je met de eerste paar puzzels wordt gespoild.

Is dit een landelijke server-crash? Heb alle kabels gechecked, niets heeft geholpen. Ik kan nog steeds niet inloggen in Live.
Gulfstream G650
Wellicht een provider crash? Hier werkt alles normaal..
Ik ben op zoek naar lege xbox 360 hoesjes...gewone groene dus. Alleen ik woon in Brabant, bij Den Bosch en ben niet van plan er veel geld aan uit te geven. Heb al drie sites gevonden maar die zitten niet hier vlakbij. ( Bigdennis en Opus en Webwinkeltje ) Ik heb er een stuk of 30 a 40 nodig weet iemand een adresje, hoeft dus niet percee een website te zijn mag ook een winkel of beurs/markt zijn.
Voor de Die-Hards onder ons...dit heeft niks met illegaal te maken, las op andere forums dat dit soort berichten werden verwijderd, wat natuurlijk nergens op slaat.
Voor de Die-Hards onder ons...dit heeft niks met illegaal te maken, las op andere forums dat dit soort berichten werden verwijderd, wat natuurlijk nergens op slaat.
Dit topic is gesloten.