Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Waar heb je gekeken of hij HDMI heeft?
Ik heb zelf een Arcade en op de doos staat een vergelijking waarin staat dat hij alleen component heeft. Ook bij de iconen op de voorzijde heeft hij enkel composite (en de elite dus ook hdmi)

Na het aan een verkoper te hebben gevraagd wees hij me echter op de achterkant van de doos, waar vrolijk het HDMI logo prijkt (rechtsonderin). Ik zou hier nog even goed naar kijken, het lijkt me sterk dat de nieuwe minder aansluitmogelijkheden heeft

[ Voor 3% gewijzigd door Blamm op 15-08-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
je hebt helemaal gelijk, ben er inmiddels ook achter. Toch stom dat er op de doos een vergelijking tussen de drie varianten staat, waaruit blijkt dat alleen de elite een hdmi uitgang zou hebben. nou ja, weer wat geleerd.

Heb er dus maar een gehaald. Nou staat er in de handleiding dat je hem niet in een kast mag zetten ivm oververhitting. Hoe ernstig moet je deze waarschuwing nemen, die nieuwe heeft toch minder last van oververhitting omdat hij op 65nm gemaakt is?

Ik heb een plekje in gedachten in een kast onder de tv. Als ik hem daar in zou zetten heeft hij links, rechts en boven ongeveer 10cm vrij. Is het echt af te raden om hem hier in te zetten?

[ Voor 50% gewijzigd door pianoman op 15-08-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
pianoman schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:44:
je hebt helemaal gelijk, ben er inmiddels ook achter. Toch stom dat er op de doos een vergelijking tussen de drie varianten staat, waaruit blijkt dat alleen de elite een hdmi uitgang zou hebben. nou ja, weer wat geleerd.

Heb er dus maar een gehaald. Nou staat er in de handleiding dat je hem niet in een kast mag zetten ivm oververhitting. Hoe ernstig moet je deze waarschuwing nemen, die nieuwe heeft toch minder last van oververhitting omdat hij op 65nm gemaakt is?

Ik heb een plekje in gedachten in een kast onder de tv. Als ik hem daar in zou zetten heeft hij links, rechts en boven ongeveer 10cm vrij. Is het echt af te raden om hem hier in te zetten?
Alle Xbox versies hebeen een HDMI uitgang. :O

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Bij mij heeft-ie aan de linker- en rechterkant (hij staat rechtop) minder dan 1 CM speling :+
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, die van mij heeft 2 maand bijna non-stop GTA4 ook overleefd.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
even een vraagje, ik wil nba 2k9 gaan bestellen bij play.com. Maar dit zijn altijd pal games toch? Ik kan niets vinden over region free oid. Niet dat ik strax met een ntsc exemplaar zit. Scheelt namelijk 25 euri ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is natuurlijk een beetje of die kast open of dicht is. Mijn PC staat in een houten kastje in m'n bureau, maar als ik daar een tijdje op bezig ben moet ik echt het deurtje open zetten omdat het anders wel erg warm wordt daarbinnen. Een gesloten houten kastje kan een hoop warmte vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

mobygo76 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:50:
even een vraagje, ik wil nba 2k9 gaan bestellen bij play.com. Maar dit zijn altijd pal games toch? Ik kan niets vinden over region free oid. Niet dat ik strax met een ntsc exemplaar zit. Scheelt namelijk 25 euri ;).
Play verkoopt voor zover ik weet europese games, dus regiovrij of niet, zou moeten werken ;)
edit:
Afbeelding op de site is ook van de PAL versie

[ Voor 6% gewijzigd door Blamm op 15-08-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ik heb de 360 vanaf de dag dat ie uit is (ja, de versie die zo warm wordt dus), en die staat gewoon in m'n TV kast. Moet zeggen dat ik wel het deurtje open laat als m'n 360 draait, maar verder nog nooit een RROD gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
ok, nou dan moet dat wel goed gaan met de nieuwe versie.

Had ik nog een vraagje, waar ik met de search niet helemaal uitkom. Met de nieuwe firmware zou het mogelijk zijn spellen vanaf de hdd te spelen. Is die firmware al gereleased of komt die pas in de herfst? Ik kon het even niet terugvinden (krijg alleen maar hits over gekopieerde spellen en mod chips)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Fall update, komt eind dit jaar

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Christiano007 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:05:
Is er ook zoiets als Mario Kart maar dan iets Microsoft achtigs? Dat zou toch wel een welkome aanvulling zijn lijkt mij, beetje slap kutten met anderen zonder dat het al te serieus moet zijn om het goed te kunnen spelen.
Jaaaaaaa me want tooo!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Is pappa x2!

(wii via vc)snes mariokart= best fun racer ever _/-\o_
* Sagat haat bunnyhop/snake sliden voor turbo game mechanics :P

uhm maar voor 360.....was er op xbla ook niet een of meer games in dat genre? Geen wereld toppers maar gewoon leuk om af en toe op ' met je matties' op de bank te multiplayeren?
Als ik tijd heb ga ik het op/uitzoeken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:51

Christiano007

Ich bin der champion

Sagat schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:48:
(wii via vc)snes mariokart= best fun racer ever _/-\o_
* Sagat haat bunnyhop/snake sliden voor turbo game mechanics :P

uhm maar voor 360.....was er op xbla ook niet een of meer games in dat genre? Geen wereld toppers maar gewoon leuk om af en toe op ' met je matties' op de bank te multiplayeren?
Als ik tijd heb ga ik het op/uitzoeken.
Ja of gewoon online is natuurlijk ook leuk zat.
Alvast bedankt :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik was aan het wachten op een dvd.......dus gezocht.

dit gevonden via wiki
GripShift Sidhe Interactive 2007-12-12December 12, 2007 800 Racing Games Leaderboards, Multiplayer, Downloadable Content

Mad Tracks Load Inc. 2007-05-30May 30, 2007 800 Racing Games Leaderboards, Multiplayer, Downloadable Content

Novadrome Stainless Games 2006-12-20December 20, 2006 800 Racing Games Leaderboards, Multiplayer, Downloadable Content

Street Trace NYC Gaia Industries 2007-08-22August 22, 2007 800 Racing Games Leaderboards, Multiplayer

Vier racing games dus, ff wat reviews erbij pakken en/of demo's proberen en dan moet het goed komen ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Iemand een tip voor een website waar je prettig 2e hands games kan ruilen/verkopen/kopen?
Marktplaats en dergelijke weet ik uiteraard te vinden, maar via een community-achtig iets vind ik prettiger. Jammer dat de Tweakers.net V&A hier niet in voorziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
ik zit eigenlijk met een probleem ik heb een analoge 5.1 set ( GigaWorks ProGamer G500 van creative ) nu heb ik een xbox elite die met hdmi is aangesloten op een benq g2400w. Op het moment krijg ik alleen audio via het scherm maar er zit een audio module bij ( de xbox ) zo dat ik ook toslink audio kan krijgen. Alleen niet via de speakers die ik heb, er is een kastje ( creative ddts-100 ) die dat oplost alleen die kastjes worden niet gemaakt en kan ook geen vergelijkent product vinden en via me geluidskaart (Creative X-FI Extreme Music) lukt het ook niet.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit het beste oplossen dat ik wel 5.1 geluid krijg en zo goedkoop mogelijk.

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Xtuv schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:34:
Iemand een tip voor een website waar je prettig 2e hands games kan ruilen/verkopen/kopen?
Marktplaats en dergelijke weet ik uiteraard te vinden, maar via een community-achtig iets vind ik prettiger. Jammer dat de Tweakers.net V&A hier niet in voorziet...
Dimensionplus verkoopt 2dehands spellen (ook inkoop geloof ik) koop er soms zelfs 2dehands games (postorder) zijn altijd in goede staat, op wat minime gebruikerssporen na.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
kijk anders bij xboxworld.nl

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
www.budgetgaming.nl > trading board.. Zowiezo een fijne site voor een bookmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Nu online
Thanks!

Dimensionplus schiet niet echt op, ben je goedkoper uit bij play.com en dergelijke voor de meeste spellen. Maar budgetgaming en Xboxworld lijken mij precies wat ik zoek, aangemeld op beiden...

Nu nog bedenken welke games ik wil :)
Wel grappig eigenlijk, ondanks dat er ontzettend veel Xbox360 games zijn, zit er weinig tussen wat mij echt kan bekoren denk ik. Ben oorspronkelijk ook echt een PC gamer en FPSen zal ik ook echt niet op de 360 gaan spelen, kan gewoon niet goed met de controls overweg. Alleen Gears of Wars gaat nog wel enigszins wat dat betreft, al kost dat ook nog moeite...

Ik heb de Xbox 360 eigenlijk speciaal gekocht voor GTA 4, en dat is erg goed bevallen, maar die is nu uitgespeeld... Nu mijn zinnen gezet op Dead Rising, de demo vermaak ik me wel mee :) En Mass Effect, om eens wat anders te proberen... (en het lijkt me een spel waar je lang mee kunt doen). Verder kijk ik natuurlijk uit naar de Download content voor GTA 4, en Mafia 2 lijkt echt iets voor mij. Sommige XBLA games vermaak ik me ook wel mee, zoiets als Braid vind ik geniaal.
Saints Row ligt voor de hand, maar spreekt me niet aan (grafisch en qua verhaal).

Verder een hoop videoreviews gekeken (van de hoog scorende games op metacritic). Maar uiteindelijk zit er niks tussen waarvoor ik naar de winkel ren... Het 'genre' maakt mij uiteindelijk weinig uit, liefst een game met goed verhaal waar je lang mee kunt doen. Of een typische console game.. misschien mis ik ook wel een beetje de nintendo achtige platformgames...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
AC misschien, beetje repetitieve gameplay ( de voor-missies iig), maar zeker zn geld waard.
Forza motorsport 2,, moet je wel van race-sims houden
Bioshock.. heel goed verhaal, goede sfeer, aardig lange game,, replay-waarde is best hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Heb zelf ook de Xbox360 gekocht voor GTA4, heb laatst COD4 gekocht na lang twijfelen aangezien ik toch wel sceptisch was over de besturing op een console en dan vooral FPS maar dit heeft me toch positief verrast.

Racegames zijn altijd goed op consoles, als je ervan houdt moet je Colin Mcrae DiRT nemen ook een topper.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Nu online
6pack15 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:48:
AC misschien, beetje repetitieve gameplay ( de voor-missies iig), maar zeker zn geld waard.
Forza motorsport 2,, moet je wel van race-sims houden
Bioshock.. heel goed verhaal, goede sfeer, aardig lange game,, replay-waarde is best hoog
AC > gespeeld op de PC... heb hier in een AC topic nog een flink relaas staan wat een vreselijke flop ik het spel vond ;) dankzij constante herhalingen.
Forza 2 > Vind racen (arcade) wel leuk, Grid en PGR4 geprobeerd.. maar konden me niet echt bekoren.
Bioshock > geweldige game, uitgespeeld op de PC. Maar lijkt mij niks op de 360... is toch echt een FPS.
COD4 ook op de PC gespeeld uiteraard. Heb de demo van Battlefield BC geprobeerd op de 360, maar ik bak er werkelijk niks van met de controller :P Shooters begin ik echt niet aan... (Halo 3 die ik bij m'n Xbox kreeg zit nog in het plastic :P)

Maargoed, ik ben gewoon kieskeurig... :+

[ Voor 13% gewijzigd door Xtuv op 16-08-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Kieskeurig :+ ik ken het :D

Ik heb ook met heel veel games zoiets van mwah zal wil niks zijn, niet mijn genre etc... Ik kijk wel uit naar diverse games die nog moeten uitkomen zoals Tom Clancy Endwar en RaceDriver Pro, en een goede F1 game zit ik ook wel op te wachten, dus hoop ik daar maar op.

Had gister voor het eerst een Arcade game gekocht: Golf: Tee It Up! best wel lollig als fungame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
ik dacht eerst ook zo over fps op consoles, aangezien ik nogal fanatiek was met cs:s , (dat spel is echt niet te spelen op de console, lijkt me) . Maar spellen zoals bioshock komen al die headshots er ook, ook bij halo 3 is het gewoon een leerproces waar je hersenen even aan moeten wennen. Op de consoles leer je te richten door te strafen en maar een beetje te richten zodat je aim punt op het hoofd uit komt. Dus ik ben van mening veranderd, fps zijn best te doen op de consoles. Ook Bf:Bc vind ik heerlijk spelen, hoewel je daar grotendeels gebouwen aan flarden schiet, waar niet zo veel precisie voor nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is altijd al geweest: 90% van de PC gamers die overstappen op consoles vinden de FPS besturing prima. Het is 1 van de dingen om vast te grijpen als je niet wilt wisselen van platform :)

De overige 10% heeft gewoon geen skills :+

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 16-08-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Nu online
Dat vind ik overigens wel frappant. Ik behoor duidelijk tot die overige 10% ;) Dat geef ik ook graag toe...
Maar bijvoorbeeld GTA heb ik na een paar uur spelen wel door en hoewel ik daar absoluut niet geweldig goed in ben, vond ik de single player goed te doen als console noob. Terwijl dat topic nu vol staat met mensen die zeuren over te moeilijk missies.. Ik heb er ook wel een paar over moeten doen door gebrek aan skills en de laatste missie was ook even frustrerend ja, maar uiteindelijk was het allemaal prima te doen...
Ik heb zwaar zitten twijfelen over de aanschaf van een Xbox, vanwege de besturing (ben nooit goed geweest met controllers). Was bang dat het me ook in GTA het spelplezier zou doen bederven, maar dat viel reuze mee.

Aan de andere kant.. ik heb me net zo'n 30x achter elkaar stuk gelopen op de eerste berserker in GoW in de makkelijkste modus :+ Die besturing heb ik echt niet lekker onder de knie.

Ik heb ook gewoon helemaal geen behoefte aan FPSen op de Xbox 360, grotendeels omdat ik er zo in zuig ja. Sowieso heb ik een console om consolegames op te spelen... Voor mij is het geen PC vervanger.

[ Voor 4% gewijzigd door Xtuv op 17-08-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ook ik kan niet wennen aan fps (achtige) spellen op console. Goldeneye begon het al mee, daarna metroid, halo2 en nu dus gears. Ik neem me steeds weer voor om het echt serieus te proberen maar ik kan me er niet in vastbijten. Wat ook niet helpt is dat imho het fps genre een beetje done to death is. Ik speel liever iets anders. (het vage is dat ik dit bij race games niet heb....werid :? )

Maar......nu speel ik dus absoluut niet online. Als ik dat wel deed zou ik het misschien toch meer gaan proberen.
Waarom?
Je leest steeds meer dat gamedevs de pc gaan verlaten. Het is duidelijk dat de meerderheid van de mensen (die games kopen althans) fps op console GEEN probleem vinden. Ik denk dus dat er een verplaatsing gaat komen van de online markt voor fps.
Waarschijnlijk zal er 'altijd' wel een niche blijven op pc. Maar ik denk dat de meeste spelers en de meeste variatie gaat verschuiven naar de consoles.
UT voor ps3 hoor je eigenlijk vrij weinig over, terwijl het door keyboard en muis support juist de pc gamers zou moeten aanspreken........tsja, vermoedelijk o.a. dus door de redenen die ik noemde.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Xtuv schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:55:
[...]

AC > gespeeld op de PC... heb hier in een AC topic nog een flink relaas staan wat een vreselijke flop ik het spel vond ;) dankzij constante herhalingen.
Forza 2 > Vind racen (arcade) wel leuk, Grid en PGR4 geprobeerd.. maar konden me niet echt bekoren.
Bioshock > geweldige game, uitgespeeld op de PC. Maar lijkt mij niks op de 360... is toch echt een FPS.
COD4 ook op de PC gespeeld uiteraard. Heb de demo van Battlefield BC geprobeerd op de 360, maar ik bak er werkelijk niks van met de controller :P Shooters begin ik echt niet aan... (Halo 3 die ik bij m'n Xbox kreeg zit nog in het plastic :P)

Maargoed, ik ben gewoon kieskeurig... :+
Ik ben zelf ook echt een pcgames speler en daarom speel ik ook bijna geen Fps op de console. Heb wel even Bad Compagny gespeeld (Demo) en kon aardig meekomen maar ben veel te lang bezig met wapens wisselen en springen om maar wat te noemen 8)7

Spellen die ik wel blijf spelen op de Xbox zijn :

Fight Night round 3 : Gewoon perfect uitgewerkte besturing en goede careermodus en al helemaal top in multiplayer. Altijd leuk om met taktiek iemand knockout te slaan :)

Flatout Ultmate Carnage : Lekker Crossen en rondvliegende voorwerpen en de stadiongames zijn echt verslavend in multiplayer(local) als je niet te serieus ingesteld bent.

Fifa 2008 : gewoon top om online te voetballen ...werkt een stuk beter op xboxlive dan wat ik op de pc gewend ben. Wel uit engelend halen want ik vind het commentaar afschuwelijk in de NL-versie.

Maarja het blijft allemaal persoonlijke smaak natuurlijk dus kijk maar of je er wat aan heb.
Mass effect zal je ook wel ff zoet mee zijn en die is ook naar mij onderweg dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik ben ook een pcgamer, maar ook van plan een xbox aan te schaffen. Juist de FPSers trekken mij aan. Ja, de besturing is kut als je van een pc komt, maar ik denk dat het gewoon wennen is. Na een tijdje (wellicht enkele maanden :P) lijkt het me dat als je serieus probeert, je er wel een beetje in ontwikkeld ben. Maarja, only time will tell :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

tdw schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:15:
Ik ben ook een pcgamer, maar ook van plan een xbox aan te schaffen. Juist de FPSers trekken mij aan.
Welke fps-en dan precies? Halo 3 en GoW 2 zullen ongetwijfeld ook op de PC uitkomen. Daar zal je inderdaad geduld voor moeten hebben, anders is een 360 niet meer zo interessant, maar ze komen wel uit. Dat is ook een van de dingen die mij nu tegenhoudt om Fable 2 te kopen.
Sagat schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 09:36:
Je leest steeds meer dat gamedevs de pc gaan verlaten.
Laten we even bij de feiten blijven, je ziet dat minder en minder PC ontwikkelaars PC-exclusive blijven. Crytech heeft een bericht uit doen gaan dat ze niet meer PC-exclusief dingen doen, maar als het één ontwikkeling is die opvalt is dat meer en meer 'PC-vreemde' spellen uitkomen op de PC. Voorbeelden hiervan zijn Devil May Cry 4 (ja, DMC3 kwam ook al uit, maar als je dat speelt, dan weet je dat je dat met geen mogelijkheid een fatsoenlijke port kon noemen), Saints Row 2, Last Remnant (m.i. terug van weggeweest na de tegenvallende verkopen van FF8) en Braid natuurlijk.
Mijns inziens is de 360 goed voor een groot stukje gemak (als je de tijd of interesse niet hebt om een PC up to date te houden), als je graag in de huiskamer speelt (of met groter beeldscherm/bank), niet kan wachten op de release van de PC-counterpart, of voor de paar pareltjes die 360-exclusief zijn zoals Ninja Gaiden (2).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Armada schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

Welke fps-en dan precies? Halo 3 en GoW 2 zullen ongetwijfeld ook op de PC uitkomen. Daar zal je inderdaad geduld voor moeten hebben, anders is een 360 niet meer zo interessant, maar ze komen wel uit. Dat is ook een van de dingen die mij nu tegenhoudt om Fable 2 te kopen.
CoD 4, GoW 2 (en ja, die komen ook op de pc, maar daar is die niet goed genoeg voor). + dat ik dan online kan tegen/met mn vrienden (want die hebben ook een xbox) :) En om nou elke 2 jaar een nieuwe gamepc á 1500 eu (ofzo) te kopen.. Kun je beter 1 of 2 keer een xbox halen :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga C&C TW proberen :D. Ik vond The Bourne Conspiracy echt helemaal niets. Na 10 minuten console gauw uitgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:42:
[...]

CoD 4, GoW 2 (en ja, die komen ook op de pc, maar daar is die niet goed genoeg voor). + dat ik dan online kan tegen/met mn vrienden (want die hebben ook een xbox) :) En om nou elke 2 jaar een nieuwe gamepc á 1500 eu (ofzo) te kopen.. Kun je beter 1 of 2 keer een xbox halen :)
Het zal ff wennen worden kan ik je vertellen, maar dat heeft iedereen. Maar als je een Xbox koopt met CoD4 kan ik je nu al garanderen dat je er totaal geen spijt van zult krijgen. Ik ben ook een echte pc gamer en heb lang CS gespeeld, maar na een week of twee oefenen is de controller gewoon je tweede natuur geworden. Het is echt wel te leren! En je hebt geen cheaters op de xbox, HEERLIJK. Dat was vaak een grote ergenis op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

Heeft er iemand hier ooit meegemaakt dat zijn 360 van bricked het zomaar ineens weer deed?

Dit is geen klacht btw, gewoon een gaar verhaal, het zit namelijk zo:
ongeveer 4 weken geleden was ik lekker GH3 aan het spelen toen mijn 360 vastliep. nou goed, uitgezet, maar toen ik hem aanzette kreeg ik de verschrikkelijke RROD te zien. Nou, goed kut, maar shit happens. Nu had ik al eerder een brakke DVD drive gehad, en die heb (stom als ik ben) zelf gefixt. waardoor mijn garantie dus foetsie was. Helaas was het dus maar accepteren. Nu was ik de afgelopen 4 weken op vakantie, en stond ie dus maar gewoon thuis.

4 dagen geleden deed ik mijn 360 aan, en helaas, nog steeds RROD (hey, a man can dream right?). Een paar uur later dacht ik: ach, hij is toch stuk, dan maar uit elkaar halen, isschien zit er iets los. Dus ik drukt op de knop van de dvd-drive om te kijken of er nog een game in zat, en waarempel startte mijn 360 gewoon op. Er zat geen dvd in (die had ik er blijkbaar eerder al uit gehaald).

Heeft iemand ooit zoiets gehoord? Mijn 360 was volledig bricked, en toen deed hij het zomaar ineens weer _/-\o_

Wederom, geen klacht, gewoon een wazig verhaal, en ik vraag me af of iemand zoiets al eerder meegemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zat alles goed vast? Als je HD niet goed zit, of een kabel achterin zit wat los dan krijg je een rode ring (4 lampjes). De RROD is 3 lampjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
Ik zie dat op GCshop er een Supersize pack met 60GB wordt aangeboden... Heeft iemand een idee of dit al de nieuwe versie is (dus met HDMI)? Op de website van Microsoft staat nog steeds namelijk de Elite als enige met HDMI... Heb al een mailtje gestuurd naar GCshop maar nog steeds niets gehoord :s

http://www.gcshop.nl/product.php?id=9105

De tweede joypad en de afstandsbediening scheelt je toch al zo'n 70 euro tov de Elite en die 60GB is meer dan genoeg. Plus de games GOW and PGR4 zijn altijd leuk voor de heb :)

[ Voor 8% gewijzigd door kalechinees op 17-08-2008 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FPSen op de console blijf ik onhandig vinden... ik blijf die vrolijk op de PC spelen, evenals adventures en spellen waarbij ik mods interessant vindt, zoals Oblivion. Ik zie mezelf de 360 toch meer gebruiken voor de wat meer casual spellen. Lego Indy, wat XBLA spellen, Guitar Hero... en zo nu en dan een exclusive als The Force Unleashed (waar donderdag blijkbaar een demo van komt) natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle Xbox 360s hebben nu een HDMI-ingang. Er wordt ook niet voor niks een HD AV kabel meegeleverd. Ik heb dat pakket trouwens ook besteld, kan echt niet wachten totdat ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

PWM schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:12:
Zat alles goed vast? Als je HD niet goed zit, of een kabel achterin zit wat los dan krijg je een rode ring (4 lampjes). De RROD is 3 lampjes
jup, was 3/4 RROD :) en alles geprobeerd, van HDD weghalen tot andere kabels los enzo, maar alles gaf 3 lampjes knipperend. Tot hij het zomaar ineens deed. snap er zelf nog steeds niets van, maar wel een financiele meevaller XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Silentuz schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:59:
Heeft iemand ooit zoiets gehoord? Mijn 360 was volledig bricked, en toen deed hij het zomaar ineens weer _/-\o_
Ja, komt regelmatig voor, de solderingen maken dan weer contact.

Maar juich maar niet te vroeg, want over niet al te lange tijd stopt hij er wel weer mee.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ik heb een probleempje, ik ga een nieuwe xbox kopen, en de oude gaat naar mn broertjes (verhuizing). Nu wil ik graag een grotere hdd, maar tevens mn oude content en profiel etc meenemen. Nu weet ik dat je bij een 120gb hdd een kabeltje krijgt waarmee je dat kan overzetten, maar als ik een elite koop of een pro (60gb) dan zal dat er waarschijnlijk niet bij zitten. Is die kabel ook los verkrijgbaar, hoe werkt het uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Nu online
Nu nog bedenken welke games ik wil :)
Nog even wat reviews gelezen en filmpjes gekeken, toch nog een aardig lijstje met games gevonden die mij wél aanspreken en die ik maar eens op de kop ga tikken:

Eternal Sonata > origineel onderwerp, gave graphics
Kameo > Oud, maar dus ook goedkoop en ziet er origineel/leuk uit
Mass Effect > Goed verhaal, lange speelduur
Dead rising > Sandbox games zijn altijd goed en de demo is fun...
Beautiful Katamari > Weird spel :D lijkt me grappig

Ook veelal budget titels, dus kost me geen kapitalen om eens te proberen. Ik denk dat ik me hier wel een paar maanden mee vermaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
zijn goede spellen jah. Ik denk wel dat dead rising iets anders word dan je nu verwacht. Het is niet zo zeer een sandbox game, eerder een retemoeilijk spel :P dat wel heel origineel is. Zeker als classic titel zn geld waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Nu online
Ja.. heb gehoord dat het enorm irritant is qua savepoints en dergelijke. Als ik dat niet trek lijkt het me nog altijd leuk om af en toe een uurtje hersenloos zombies te slachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

DarkShadow schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 17:24:
Ik heb een probleempje, ik ga een nieuwe xbox kopen, en de oude gaat naar mn broertjes (verhuizing). Nu wil ik graag een grotere hdd, maar tevens mn oude content en profiel etc meenemen. Nu weet ik dat je bij een 120gb hdd een kabeltje krijgt waarmee je dat kan overzetten, maar als ik een elite koop of een pro (60gb) dan zal dat er waarschijnlijk niet bij zitten. Is die kabel ook los verkrijgbaar, hoe werkt het uberhaupt?
Kabeltje krijg je er niet bij, tenminste bij mij zat het er niet bij, en bij een vriend van mij ook niet.. Allebei een Elite gekocht. Je kunt wel zo'n kabeltje aanvragen bij M$, dat duurt wel even.. ( is wel gratis )

Ik heb niks overgezet ik had er geen geduld voor, ik had de single player al uitgespeeld en online blijf je gewoon je rank behouden, dus voor mij was het geen probleem.. Alle XBL artikelen of contenten die je al een keer aangekocht hebt, kun je gewoon weer opnieuw downloaden zonder te betalen.. Kost alleen even tijd voor alles weer te downen.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wie speelt er allemaal Army of Two, zit nu echt vast in een stukje waar je binnen een minuut een 'baas' moet uitschakelen en vervolgens een lift in moet. Ik krijg die baas wel dood maar daarna is de tijd op en ik weet niet waar ik heen moet of hoe ik die lift open moet krijgen. Iemand tips ?

Het gaat om dit stukje, ik heb daar dus niet alle tijd zoals degene in het filmpje wel heeft, maar krijg een 60 seconden tijdslimiet vanaf het begin...niet te doen dus !

Heb zojuist een berichtje achter gelaten als NLNeoMe op youtube.

[ Voor 36% gewijzigd door NeoMe op 17-08-2008 18:27 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

NeoMe schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:14:
Wie speelt er allemaal Army of Two, zit nu echt vast in een stukje waar je binnen een minuut een 'baas' moet uitschakelen en vervolgens een lift in moet. Ik krijg die baas wel dood maar daarna is de tijd op en ik weet niet waar ik heen moet of hoe ik die lift open moet krijgen. Iemand tips ?
http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/932860/53757 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
NeoMe schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:14:

Het gaat om dit stukje, ik heb daar dus niet alle tijd zoals degene in het filmpje wel heeft, maar krijg een 60 seconden tijdslimiet vanaf het begin...niet te doen dus !

Heb zojuist een berichtje achter gelaten als NLNeoMe op youtube.
Het is al een tijdje geleden dat ik Army of Two heb gespeeld, maar moet je daar niet gewoon een raket uitschakelen binnen 60 seconden? Als ik me niet vergis begin je aan de map op het moment dat er een roldeur open gaat.
Er komen dan een man of 6(?) op je aflopen die je moet neerschieten, daarna moet je richting raket lopen (rechtvooruit) en die uitschakelen. Als je dat hebt gedaan heb je geen tijdslimiet meer

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:50:
Alle Xbox 360s hebben nu een HDMI-ingang uitgang. Er wordt ook niet voor niks een HD AV kabel meegeleverd. Ik heb dat pakket trouwens ook besteld, kan echt niet wachten totdat ie binnen is.
een HD AV kabel is wel iets heel anders dan HDMI :s Heb je wel eens gehoord van HD over component? Maar goed, ik verwachtmorgen response van GCshop dus dan zal ik het wel hier posten.

[ Voor 11% gewijzigd door kalechinees op 17-08-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Alle 360's die nu in de winkel te krijgen zijn hebben HDMI. Punt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je zou maar nog net ergens een hele oude voorraad vinden ergens.
Ze bestaan vást nog wel en ze zullen vást nog wel érgens liggen, dus goed opletten kan geen kwaad.
De kans is natuurlijk zeer klein, maar om het helemaal uit te sluiten is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Bij de intertoys in Deventer hebben ze nog steeds Saint's Row packs, en die hebben nog steeds geen HDMI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Daar hoef je je bij de 60GB versie in ieder geval geen zorgen over te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Question: Viva Pinata ligt voor 8,88 euro bij de Saturn... aantrekkelijk... Maar ik vraag me af of dit wel my cup of tea is.
Is dit zo'n game waarbij je je tuintje moet onderhouden van die beesten enzo? Dat je daar wel veel tijd en aandacht aan moet besteden? De humor van de trailer sprak me heel erg aan, maar het type game was me niet enorm duidelijk of het nu ook lekker voor een quick fix leuk is.

Saint's Row voor een tientje bij de E-plaza op de kop getikt, leuk alternatief naast GTAIV, minder serieus, ook wel minder in presentatie en sfeer... maar toch vermakelijk! :) Wel benieuwd naar deeltje 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik zou zeggen, download de demo op de Box en bepaal het zelf ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Laatst online: 16-06-2021
Maar ik kan het mis hebben: het is een interactieve demo bestaande uit filmpjes, maar mij nog niet echt al te duidelijk aangeven of deze game ook geschikt is voor een snelle speelbeurt ;) Of is er nog een andere demo die ik over het hoofd zie? (buiten Party Animals om)

Ik zit nl. niet graag enorm lang achtereen een spel te spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Laatst online: 24-09-2019
Voor liefhebbers van traditionele RPG's, Demo van Tales of Vesperia is te download via Xbox Live Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Die is al twee maand downloadbaar ja :p

Heb nu ook eindelijk eens de demo van Too Human gedownload. Lekker uitgebreide demo, doch ik weet niet goed wat ik ervan moet denken: om te vechten draai je maar wat cirkeltjes met de rechterstick en het is niet eens mogelijk om dood te gaan in het spel (althans niet op een manier dat er voor jou nadelen aan zouden zijn). Chara design is ook allemaal bijzonder cliché :|

[ Voor 82% gewijzigd door boe2 op 18-08-2008 10:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Swindle schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:12:
Voor liefhebbers van traditionele RPG's, Demo van Tales of Vesperia is te download via Xbox Live Japan.
Hmz, eens kijken of ik nog ergens een japanse account had :S. Anders die even aanmaken, want het spel lijkt me wel geinig. :)

@ BoeBoe: Is het iets?

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2008 10:21 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

och och wat is rez hd toch vet. REZ was vroeger al vet op mijn dreamcast, maar nu nog steeds :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Laatst online: 24-09-2019
uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:21:
[...]

Hmz, eens kijken of ik nog ergens een japanse account had :S. Anders die even aanmaken, want het spel lijkt me wel geinig. :)

@ BoeBoe: Is het iets?
Ik heb me er erg mee vermaakt, apart combat system. Een tutorial zou ook wel lekker zijn geweest

@Boeboe: Helaas, ik hoorde er pas net van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb destijds mijn ervaringen met vesperia al eens gepost hoor :p. Het speelt enorm als "tales of symphonia" en laat ik dat nu net een minder goed deel uit de "tales of" serie vinden: vrij emotieloze cellshading (terwijl Eternal Sonata al heeft laten zien dat het héél anders kan) en je bent weer met een naiëve kindertuin op stap. Dit irriteerde me ook al in symphonia: Ik heb er geen probleem mee dat ze jeugdige personages gebruiken, maar mentaal lijken ze zes jaar oud te zijn. De "onschuld" ligt er vingerdik op, terwijl in tales of phantasia/eternia de personages veel "echter" aanvoelden door de meer volwassen dialogen.
Dat is natuurlijk gebaseerd op een demo van een kwartier, dus ik kan nog altijd ongelijk hebben :p

En REZ...tja, heb alle achievements, dus ben dat wel dik beugespeeld voor een paar jaar nu. Schat dat ik er een kleine honderd uur aan besteed heb :)

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 18-08-2008 10:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
Door Tales of Vesperia blijkt de xbox360 meer te verkopen dan de ps3 in Japan, echt geweldig dit.

Ik verwacht dat dit nog meer zal worden zodra final fantasy uitkomt op de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
GranCanaria schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:34:
Door Tales of Vesperia blijkt de xbox360 meer te verkopen dan de ps3 in Japan, echt geweldig dit.

Ik verwacht dat dit nog meer zal worden zodra final fantasy uitkomt op de xbox360.
Alleen de PS3-versie wordt in Japan uitgebracht.

Japanse verkopen tonen bij iedere RPG een piek zoals Blue Dragon, Eternal Sonata.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 xbox 360's
1 pro en 1 elite
ik wil met ze allebei op internet
de elite heb ik al op xbox live met de naam dennis585
hoe moet ik die andere ook op xbox live doen?
kan dat met hetzelfde account onder de naam dennis585 tegelijk?
of moet ik 2 keer voor xbox live betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
GranCanaria schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:34:

Wereldwijd verkoopt de 360 al 3 weken meer als de PS3.

Daar zijn meerdere verklaringen voor. PS3 fans zullen zeggen dat dit komt doordat iedereen wacht op de 80Gig versie.

Maar het is leuk om te zien dat de verkoop in absolute aantallen 360 nu toch wel redelijk aan het groeien is in Japan, de verwachting is dat hij deze groei ook nog wel blijft voortzetten.
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:02:
ik heb 2 xbox 360's
1 pro en 1 elite
Memmory card kopen en deze verplaatsen tussen de xboxen.
Ze kunnen niet gelijktijdig op het zelfde account online, dan moet je een 2e keer betalen.

[ Voor 29% gewijzigd door yzf1kr op 18-08-2008 12:05 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:02:
ik heb 2 xbox 360's
1 pro en 1 elite
Tegelijk? Kan jij op twee consoles tegelijk spelen dan :?

Je live account kan maar aan 1 console tegelijk gekoppeld zijn ;)

[ Voor 28% gewijzigd door boe2 op 18-08-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:14:
[...]

Tegelijk? Kan jij op twee consoles tegelijk spelen dan :?
Twee mensen in het zelfde huis die met elkaar willen multiplayen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:18:
[...]

Twee mensen in het zelfde huis die met elkaar willen multiplayen?
precies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Per Xbox waarmee je wilt MP-en een Xbox Live Gold account kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Is er al wat nieuws over wanneer de nieuwe dashboard update precies komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
ergens in de herfst.... er is nog geen vaste datum

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Silentuz schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:36:
[...]

jup, was 3/4 RROD :) en alles geprobeerd, van HDD weghalen tot andere kabels los enzo, maar alles gaf 3 lampjes knipperend. Tot hij het zomaar ineens deed. snap er zelf nog steeds niets van, maar wel een financiele meevaller XD
LoL kreeg net ook red ring of death (3lampjes) en toen brak het zweet me uit :| dus ik gelijk kabels losgehaald en opnieuw erin gedaan, harde schijf losgekoppeld en contacten schoon geblazen en hij doet het weer :o

Hij staat zeer goed (liggend) veel ruimte eromheen dus warmte moet hij goed kwijt kunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm, 21 augustus komt dus de demo voor Force Unleashed op Marketplace, weet iemand of dit alleen voor de VS is of ook meteen wereldwijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
ik ga dit topic ook volgen vanaf nu. net een xbox 360 arcade gekocht. zometeen ff aansluiten en gelijk aan gta 4 beginnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Southern Sun schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:30:
ik ga dit topic ook volgen vanaf nu. net een xbox 360 arcade gekocht. zometeen ff aansluiten en gelijk aan gta 4 beginnen :*)
Dan zien we je over een paar weken wel weer posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Exorcist schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:30:
[...]

Dan zien we je over een paar weken wel weer posten :+
dat zal wel meevallen, redelijk druk schema voor de boeg :P sowieso eerst wennen aan een console, altijd een pc gehad. ik ga aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Southern Sun schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:33:
[...]

dat zal wel meevallen, redelijk druk schema voor de boeg :P sowieso eerst wennen aan een console, altijd een pc gehad. ik ga aan de slag :D
ik weet zeker dat je geen spijt krijgt van je aankoop, de xbox360 is echt een goede console met genoeg hele goede games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Veel games kun je goedkoop vinden in de bakken bij de winkels en via budgetgaming.nl die site kan ik ook iedereen aanbevelen. Is een vergelijkingssite voor games, altijd veel aanbieders en goede prijzen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:45
ik heb m'n xbox nu een aantal weken, en het is idd verslavend.

Kzit met GTA IV aardig vast momenteel, dus ik ben begonnen met PGR 4, en dat is ook wel geinig :)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19:01
Ik heb even een vraagje over de Xbox360 arcade. Al een tijdje ben ik in het bezit van de elite, maar die heeft zojuist de geest gegeven (1 rode led bij het opstarten, error E74). Maar aangezien ik nou net een week vakantie heb, ga ik natuurlijk niet zonder xbox zitten totdat mijn elite gemaakt is. Daarom wil ik een Arcade gaan halen, en mijn 120GB harddisk er op prikken. Weten jullie of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Voor zover ik weet kan dat gewoon. Je kan de 120GB namelijk ook los kopen en op je arcade klikken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

E74 kan gewoon een loszittende kabel zijn dacht ik, die heb ik ook wel eens gehad.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
Dennahz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:55:
E74 kan gewoon een loszittende kabel zijn dacht ik, die heb ik ook wel eens gehad.
Nee ik heb de kabels al nagelopen, is echt een hardware defect helaas.
Inmiddels bij Bart Smit al een arcade wezen halen en m'n 120GB HDD er op geprikt. Werkt prima :)

Van de week dan m'n elite even opsturen en als die weer terug is deze arcade weer verkopen op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
CyberTijn schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:33:
[...]

Nee ik heb de kabels al nagelopen, is echt een hardware defect helaas.
Inmiddels bij Bart Smit al een arcade wezen halen en m'n 120GB HDD er op geprikt. Werkt prima :)

Van de week dan m'n elite even opsturen en als die weer terug is deze arcade weer verkopen op marktplaats.
Hoe oud was die Elite van je? Weet je ook welk PCB die had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maleadt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 20:06
Howdy!

Ik heb een vraagje: waar mijn xbox nu staat heb ik geen internet, en ik heb ook geen wireless in huis. Is het mogelijk om ergens updates te downloaden (voor oa GTA IV), op een USB'tje te gooien en zo te installeren? Want ik ben ergens het dashboard update van vorig jaar tegen gekomen, vandaar dat ik dacht dat dit misschien ook mogelijk was met game updates :)

Zoniet pak ik de xbox wel eens mee naar beneden, maar het zou handiger zijn het via een usb stick te doen.
maleadt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
kalechinees schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 16:49:
[...]

Hoe oud was die Elite van je? Weet je ook welk PCB die had?
Eind augustus vorig jaar heb ik die elite gekocht. Wat voor PCB weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
MALEADt schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:46:
Howdy!

Ik heb een vraagje: waar mijn xbox nu staat heb ik geen internet, en ik heb ook geen wireless in huis. Is het mogelijk om ergens updates te downloaden (voor oa GTA IV), op een USB'tje te gooien en zo te installeren? Want ik ben ergens het dashboard update van vorig jaar tegen gekomen, vandaar dat ik dacht dat dit misschien ook mogelijk was met game updates :)

Zoniet pak ik de xbox wel eens mee naar beneden, maar het zou handiger zijn het via een usb stick te doen.
maleadt
Volgens mij kon je cd's branden en ze op die manier afspelen. Moet je even zoeken op de Xbox site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Haijo schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:12:
[...]

Volgens mij kon je cd's branden en ze op die manier afspelen. Moet je even zoeken op de Xbox site.
Dat kan volgens mij alleen voor BC updates, Dashboard updates e.d. Spelspecifieke patches staan er dacht ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Is het overigens normaal dat ie aardig lawaai maakt? Het klinkt hier net als een waterkoker :') Verder supermooi ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Southern Sun schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:09:
Is het overigens normaal dat ie aardig lawaai maakt? Het klinkt hier net als een waterkoker :') Verder supermooi ding
Leuk geluid maakt je waterkoker :P Bij mij meer stofzuiger geluid en dan eentje met 2000W ofzo >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verschil tussen een HDTV en een gewone TV héél erg groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:27:
Is het verschil tussen een HDTV en een gewone TV héél erg groot?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
Ligt er ook wel een beetje aan wat je gewend bent en welke tv maten je met elkaar vergelijkt. Voor kleine TV's is HD echt overkill, maar voor grote schermen (80 cm e.d.) is het erg goed te zien.

Verder ligt het er net maar aan wat je ervoor wilt investeren, want het is iets wat zich maar lastig terugverdiend (oké het kijkt mooier, maar is dat het voor jou waard).

Verder zit ie hier op mn Monitor aangesloten (22 inch) ipv mijn tv (ongeveer zelfde grootte) omdat de tv niet hoge resoluties aankan. Nu heb ik wel veel mooier beeld, maar bv mijn Wii welke op de tv zit aangesloten heeft dat niet nodig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Southern Sun schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:09:
360s maken idd heel veel lawaai. Met de nieuwe dashboard kun je straks wel games naar de HD kopieren. Zonder een op volle toeren draaiende DVD-drive zal het geluidsniveau voor een boel mensen flink zakken. (Alleen jammer dat de ventilator in mijn 360 ook in rust overdreven veel geruis maakt. En dat ik een losse 120GB krankzinnig duur vind en daarmee het op HD installeren van games voorlopig op mijn buik kan schrijven)

BTW Heeft iemand hier zijn HD zelf vervangen met hulp van de hier geposte hack? Ik vind dat een interesant alternatief maar wil geen risico lopen dat mijn 360 geband wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 18-08-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Icelus schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:42:
[...]
Alleen de PS3-versie wordt in Japan uitgebracht.

Japanse verkopen tonen bij iedere RPG een piek zoals Blue Dragon, Eternal Sonata.
Eenmalige pieken idd. Het zou pas schokkend zijn als de 360 structureel beter zou gaan verkopen dan de PS3, maar dat zie ik niet gebeuren. Ik verwacht wel dat de 360 nog een paar keer in Japan gaat scoren met bijv Infinite Undiscovery, The Last Remnant en Star Ocean 4. Gek genoeg heeft Sony de Japanse markt vergeten, alle grote PS3-titels voor dit jaar komen van westerse studio's en die zullen in Japan geen zoden aan de dijk zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 16:02
Heb gister dus een 20 inch monitor voor me XBOX 360 gehaald. Het is de samsung 2032BW geworden. Moet toch zeggen dat het beeld veel scherper is :)

Nou las ik ergens dat je het beste een resolutie van 1280x768 kunt pakken want die ligt qua verhouding het beste bij 1680x1050. Maar op de één of andere manier pakt hij deze (1280x768) resolutie niet, heeft 1 van jullie hier ook wel is problemen mee gehad?

Ik speel nu dan ook op 1280x720, dat is in ieder geval scherper dan me oude tv (3 jaar ofzo). Maar las ook dat er een patch zit aan te komen en dat dan de 16:10 resoluties gekozen kunnen worden :D, ook 1680x1050, weet iemand wanneer deze patch ongeveer uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
CyberTijn schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:45:
Ik heb even een vraagje over de Xbox360 arcade. Al een tijdje ben ik in het bezit van de elite, maar die heeft zojuist de geest gegeven (1 rode led bij het opstarten, error E74). Maar aangezien ik nou net een week vakantie heb, ga ik natuurlijk niet zonder xbox zitten totdat mijn elite gemaakt is. Daarom wil ik een Arcade gaan halen, en mijn 120GB harddisk er op prikken. Weten jullie of dit mogelijk is?
Error 74 is bijna 99% zeker een los soldeerspoor onder de GPU of in de verbinding tussen de GPU en de Ana scaler chip die net onder de videouitgang zit. De scaler chip up- en downconvert het gerenderde signaal naar de gewenste resolutie van je tv of pc monitor.

Dit wordt meestal veroorzaakt door het warpen/flexen/buigen van het moederbord door 1. de hitte, 2. de x-clamps en 3. broos soldeer (door milieuwetgevingen). Dit weet ik, omdat ik er al tientallen heb gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
ymmv schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:26:
[...]

360s maken idd heel veel lawaai. Met de nieuwe dashboard kun je straks wel games naar de HD kopieren. Zonder een op volle toeren draaiende DVD-drive zal het geluidsniveau voor een boel mensen flink zakken. (Alleen jammer dat de ventilator in mijn 360 ook in rust overdreven veel geruis maakt. En dat ik een losse 120GB krankzinnig duur vind en daarmee het op HD installeren van games voorlopig op mijn buik kan schrijven)

BTW Heeft iemand hier zijn HD zelf vervangen met hulp van de hier geposte hack? Ik vind dat een interesant alternatief maar wil geen risico lopen dat mijn 360 geband wordt.
In dit topic staat uitgelegd hoe je zelf een 120gb hd in kan bouwen, het is gewoon te doen en erg betaalbaar.

Zodra de dashboard update er is zet ik veel gespeelde games als cod4 direct op de hd, de minder vaak gespeelde games gewoon niet.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.