Het Xbox 360 ervaringen Topic #50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.438 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:27:
Heb sinds een paar dagen ook mijn Xbox360 staan, heb de pro versie gekocht. kreeg 'm bij bart smit voor 280 euro, en voor slechts 20 euro meer kreeg ik een pakket erbij met een extra controller, een afstandsbediening, 1 maand xbox live gold, en 2 games. Project Gotham racing 4 en... Gears of War dacht ik. die set kost dus 300 euro samen.

Console werkt goed, graphics zijn erg mooi en het geluid is ook top, alles digitaal aangesloten :)

Vind wel dat de console wat veel lawaai maakt, zeker als je 'm naast een PS3 zet of een Wii, maar daar is wel mee te leven. dankzij wat berichten in dit topic erachter gekomen dat het hier om de Falcon versie gaat met BenQ drive, en een 175 watt voeding, de nieuwste editie dus, als ik me niet vergis.
Ik heb hetzelfde pakket gekocht waarschijnlijk ook een falcon (want het is een 175watt). De drive is volgens mij geen Benq maar een Lite on. Als de produktiedatum na april dit jaar is hebben ze er een andere drive ingegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:27:
Heb sinds een paar dagen ook mijn Xbox360 staan, heb de pro versie gekocht. kreeg 'm bij bart smit voor 280 euro, en voor slechts 20 euro meer kreeg ik een pakket erbij met een extra controller, een afstandsbediening, 1 maand xbox live gold, en 2 games. Project Gotham racing 4 en... Gears of War dacht ik. die set kost dus 300 euro samen.
Dat pakket wat bij Dixons 50 euro kost, ligt bij de Bart Smit dus slechst voor 20 euro in de winkel? Oeh, dan ga ik die toch ook zeker halen. Was eigenlijk aan het wachten op pakket met de Pro en dit Wireless pakket in één, die bij gcshop.nl 20 augustus voor 288 euro zal uitkomen. Dit is gewoon hetzelfde voor een paar euro meer, maar dan heb ik 'm tenminste wel eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Denk niet dat het pakket er voor 20 euro ligt, maar aangezien hij ook een console kocht daar de extra korting uit kwam. Bij Mediamarkt kost het trouwens 55 euro, en bij Dixons 59,95.

[ Voor 20% gewijzigd door NeoMe op 04-08-2008 12:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In de folders die ik dit weekend zag binnenkomen thuis stond hij, ook bij Bart Smit, gewoon voor 60 euro.

Wat ik me wel afvraag is of dat die games retail-versies zijn of cheap-ass uitvoeringen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
kazuka schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:09:
[...]

Dit probleem hebben relatief veel mensen met hun GTA4. Gewoon een serie slecht geperst, ik had er ook last van. Gek genoeg hielp het bij mij als ik de kast dicht doe waar mijn xbox in staat. Hij krijgt het dan een stuk warmer en staat behoorlijk te blazen maar krijg dan geen disc read errors meer :? Een beetje vreemd, maar wel lekker :P
Lekker dan, en iedereen maar pleiten voor originele games. Heb nog niemand met een backup gehoord met deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wimpie007 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:22:
Heb nog niemand met een backup gehoord met deze problemen.
Die hebben wel weer andere problemen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Gunner schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:21:
In de folders die ik dit weekend zag binnenkomen thuis stond hij, ook bij Bart Smit, gewoon voor 60 euro.

Wat ik me wel afvraag is of dat die games retail-versies zijn of cheap-ass uitvoeringen.
Het is een speciale versie, het is een doosje met daarin twee games. De hoes is door de helft gedaan dus op de voorkant staan beide games en op de achterkant staan beide beschrijvingen. Verder zitten er wel twee boekjes bij en de games zitten op elkaar.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

@geowars 2 posts.
Oei oei! Nog 2 positieve berichten over de game EN mensen waar ik mijn high score mee kan vergelijken (dit kan toch ook met alleen silver i assume?)

Hmmz ik denk dat omega 5 en ikaruga pech hebben ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Is het verstandig om in verband met wat krapper budget een gebruikte arcade te kopen of kan ik toch beter de Pro in de winkel gaan halen?

Ik kan nu een Arcade kopen voor 170 euro:
XBOX Console Alle kabels en voeding en scart met tulp - 2 Wireless Controllers - een Afstandbediening nog helemaal nieuw in verpakking - En nog 5 spellen waar onder: PES 2008 / Gears of War / Ghost Recon / Project Gotham Racing 4 / een Demo met 12 spellen erop - En als laatste Het XBOX LIVE GOLD pakket van een Jaar. (waarvan dus 1 maand bijna verstreken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Hoeveel garantie erop zit is misschien wel handig om te weten. En 170 is niet eens zo goedkoop als je bedenkt dat er arcade pakketten in de winkel zijn met 2 spellen voor 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44
Afgelopen weekend Geometry Wars 2 geprobeerd en ooooooh mijn god wat is die game verslavend. Gelijk de full game gekocht en ik heb al menig psychedelische game uurtjes gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:57
BM schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 07:39:
[...]

Volgens mij kun je geen achievements enzo overzetten.

Beste kun je gewoon 1 account aanmaken, die je zowel voor online als offline gebruikt (waarom zou je een speciaal offline account willen?).
Alles wat je haalt als je offline bent (qua achievements dan toch), word gesynchroniseerd zodra je weer online komt. Er staat dan weliswaar geen datum bij, maar goed, dat is niet zo heel boeiend :)

Savegames worden gewoon op je HD opgeslagen, en daarvoor maakt het niet uit of je on- of offline bent. :)
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Ik kon nergens kiezen, of ik een offline èn online account wou. toen ik de Xbox aansloot had ik er nog geen internet op, later heb ik pas het Xbox live abbo gemaakt, en nu zit ik dus met 2 profielen :) ik ben nergens een optie tegengekomen waar ik een van de twee profielen op offline èn online kan zetten.

Ik denk dat ik gewoon maar mijn "eerste" account, dus toen ik Xbox Live nog niet had, moet verwijderen, en gewoon verder moet gamen op het Xbox Live account, dit lijkt gewoon goed te werken. Tenzij ik er helemaal naast zit , ben natuurlijk een Xbox noob :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Haijo schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:20:
Hoeveel garantie erop zit is misschien wel handig om te weten. En 170 is niet eens zo goedkoop als je bedenkt dat er arcade pakketten in de winkel zijn met 2 spellen voor 200 euro.
Ding is een maand oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Visgek24 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:04:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Ik kon nergens kiezen, of ik een offline èn online account wou. toen ik de Xbox aansloot had ik er nog geen internet op, later heb ik pas het Xbox live abbo gemaakt, en nu zit ik dus met 2 profielen :) ik ben nergens een optie tegengekomen waar ik een van de twee profielen op offline èn online kan zetten.

Ik denk dat ik gewoon maar mijn "eerste" account, dus toen ik Xbox Live nog niet had, moet verwijderen, en gewoon verder moet gamen op het Xbox Live account, dit lijkt gewoon goed te werken. Tenzij ik er helemaal naast zit , ben natuurlijk een Xbox noob :)
Hmmz, dit vind ik wel vreemd eigenlijk.
Nu moet ik zeggen dat mijn xbox nooit offline gestaan heeft eigenlijk.

Volgens mij moet je je account gewoon online kunnen gooien, en vraagt je xbox dan zelf wel of je een account (silver of gold) aan wilt maken. Maar misschien dat iemand anders hier wat meer van weet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Voor 30 euro meer zou ik een nieuwe halen! of een tweedehands pro met hdd, want dat is toch echt wel een gemis met de arcade

[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 04-08-2008 14:44 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
BM schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:24:
[...]
Volgens mij moet je je account gewoon online kunnen gooien, en vraagt je xbox dan zelf wel of je een account (silver of gold) aan wilt maken. Maar misschien dat iemand anders hier wat meer van weet.
Nee, dat kan niet. Wat Visgek24 zelf al zegt is de beste oplossing, offline account weggooien en niet meer over nadenken en vanaf nu op je live account spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:10
Gaat er voor Europa in september eigenlijk ook een prijsdaling komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:37
Hebben jullie nog ideeën voor leuke co-op games?
Eens in de paar weken ga ik bij een vriend van me een avondje xbox'en (je kent het wel, pizza eten en daarna gamen tot diep in de nacht :D), en ik ben eigenlijk op zoek naar leuke co-op games.
Inmiddels zijn we al door Halo3 en GoW heen, en ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Army of Two (kost toch geen rochel meer op marktplaats). Als je leuke alternatieven weet, laat horen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Wat vinden jullie hiervan?

http://www.edge-online.co...k-quake-5-not-development

En dan specifiek:
Carmack had some choice words for each of the consoles Rage is developing on, saying that the Xbox 360’s DVD format was so constraining that Rage could not fit on even two discs without sacrificing fidelity. Unfortunately, putting the game on three discs would cause the publisher to incur both a massive additional manufacturing cost and another disc fee from Microsoft. While the PS3’s Blu-Ray technology does not have this space issue, Carmack did mention that for developers, the Xbox 360 is superior to Sony’s platform.
Ik was eerst ook van mening dat meerdere DVDs geen enkel probleem zou zijn (zeker nu in de herfst-update ook op de HDD geinstalleerd zal kunnen worden), BD en LO hebben immers al drie respectievelijk vier discs. Maar als dat voor andere publishers wel een probleem is, door de kosten die MS ze in rekening brengt, dan kan het toch wel heel snel een nadeel gaan worden.
En wat zal de impact op FF13 gaan worden. Of MS moet zijn pricing model gaan aanpassen, of er moet een ander opslag alternatief komen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Armada schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:35:

En dan specifiek:

[...]

Ik was eerst ook van mening dat meerdere DVDs geen enkel probleem zou zijn (zeker nu in de herfst-update ook op de HDD geinstalleerd zal kunnen worden), BD en LO hebben immers al drie respectievelijk vier discs. Maar als dat voor andere publishers wel een probleem is, door de kosten die MS ze in rekening brengt, dan kan het toch wel heel snel een nadeel gaan worden.
En wat zal de impact op FF13 gaan worden. Of MS moet zijn pricing model gaan aanpassen, of er moet een ander opslag alternatief komen.
Dat zal het hele HDDVD idee van Microsoft zijn geweest. Nu dat geflopt is, zullen ze wellicht met andere oplossingen moeten komen. Of ze dat nog gaan ontwikkelen..... Ik acht de kans klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
laat ze de textures enz maar lekker comprimeren, ze kunnen voldoende kwijt op een dual layer dvd als ze dan een beetje verstand gebruiken dan laten ze andere data gewoon op de hd installeren, dus bijvoorbeeld filmpjes etc op de dvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Armada schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:35:

En dan specifiek:
While the PS3’s Blu-Ray technology does not have this space issue, Carmack did mention that for developers, the Xbox 360 is superior to Sony’s platform.
Het is geen geheim dat Carmack het 360-platform beter vindt. Hij heeft inderdaad gelijk dat ontwikkelaars veel sneller en gemakkelijk van de hardware gebruik kunnen maken dan bij de PS3 omdat de 360 ‘traditionele’ hardware heeft. Wel vreemd om dit te noemen als het om opslagruimte/mogelijkheden gaat...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Icelus schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:00:
[...]
Wel vreemd om dit te noemen als het om opslagruimte/mogelijkheden gaat...
Ik denk dat hij wil voorkomen dat de 360 nu als end-of-life bestempeld zou zijn. Ik zag in het PS3 topic trouwens dat YMMV aangaf dat de licentie voorwaarden aangepast zijn (van progressieve prijsstelling over het aantal DVDs naar een ander model), maar ik heb hier nog niet iets van terug kunnen vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door Armada op 04-08-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
CyberTijn schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:20:
Eens in de paar weken ga ik bij een vriend van me een avondje xbox'en (je kent het wel, pizza eten en daarna gamen tot diep in de nacht :D), en ik ben eigenlijk op zoek naar leuke co-op games.
Inmiddels zijn we al door Halo3 en GoW heen, en ik zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Army of Two (kost toch geen rochel meer op marktplaats). Als je leuke alternatieven weet, laat horen! :)
Army of 2 is in coop wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

NeoMe schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:20:
Denk niet dat het pakket er voor 20 euro ligt, maar aangezien hij ook een console kocht daar de extra korting uit kwam. Bij Mediamarkt kost het trouwens 55 euro, en bij Dixons 59,95.
Weet iemand of dat pakket ook in het zwart verkrijgbaar is....Heb namelijk een Elite (Zwart) en dat vind ik namelijk wel zo netjes staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om een Xbox 360 te kopen. Ik wil voor de supersize pack gaan. (ja er is ook een supersize versie met de console zelf).

Weet iemand toevallig wat deze bij de mediamarkt kost? Woon namelijk nogal ver van de mediamarkt vandaan dus kan niet ff kijken.

Hij is overal rond de 300 euro trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt die niet pas 20 augustus? Daar wacht ik namelijk ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O dat zou best kunnen... Zie hem al op allerlei sites staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rg-mohwa schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:41:
[...]

Weet iemand of dat pakket ook in het zwart verkrijgbaar is....Heb namelijk een Elite (Zwart) en dat vind ik namelijk wel zo netjes staan
Volgens mij niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13:22
moet sowieso zeggen dat het me tegenvalt hoeveel zwarte accesoires er zijn. Op de battery pack/play'n'charge en controller na eigenlijk niets volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 21:00
Ik heb eigenlijk een vraagje wanneer komt de nieuwe update voor de xbox360?
Ik hoor veel mensen er over praten maar ik zie nergens een datum? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
richardwassink schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:43:
Ik heb eigenlijk een vraagje wanneer komt de nieuwe update voor de xbox360?
Ik hoor veel mensen er over praten maar ik zie nergens een datum? :>
Reken op Q4 dit jaar, en dan denk ik dat eind december realistischer is dan begin oktober ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:06:
Komt die niet pas 20 augustus? Daar wacht ik namelijk ook op.
Vorige week stond ie bij e-plaza, een Pro en het genoemde pakket samen in 1 doos voor 300 euro. Blijkbaar is het pakket slecht leverbaar, mogelijk een nieuwe batch op 20 augustus ofzo? Dat zal ook wel de reden zijn dat er Pros met een los pakket samen voor 300 euro verkocht worden. Uiteindelijk boeit de doos niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Hij schijnt op voorraad te zijn in Tilburg:

http://www.foregames.nl/systeem.php?id=119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:50:
Ik zit eraan te denken om een Xbox 360 te kopen. Ik wil voor de supersize pack gaan. (ja er is ook een supersize versie met de console zelf).

Weet iemand toevallig wat deze bij de mediamarkt kost? Woon namelijk nogal ver van de mediamarkt vandaan dus kan niet ff kijken.

Hij is overal rond de 300 euro trouwens
Bij diverse Eplaza's is hij verkrijgbaar. (capelle a/d ijssel en den haag) Ook wordt hij vaak verkocht bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
BM schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:55:
[...]

Reken op Q4 dit jaar, en dan denk ik dat eind december realistischer is dan begin oktober ;)
Meestal komen die Autumn/Winter patches in November uit. Ongeveer tussen midden november en eind november in (rond de 20e dus)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Laatst online: 07-08 15:45
Heb net via boxeddeal die nieuwe 2100 ppc voor EU gekocht voor 20e, kijken hoe het gaat werken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik speel op zowel HDTV als op een 19 inch TFT, beide aangesloten via HDMI. Nu heb ik op de HDTV bij Fifa 08 vaak een soort scheur over het beeld lopen(heet dat tearing?) en op mijn TFT heb ik dat niet.
HDTV staat op 720p, en TFT op 1280x1024.

Hebben jullie dit ook en is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Crackh34d schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:21:
Ik speel op zowel HDTV als op een 19 inch TFT, beide aangesloten via HDMI. Nu heb ik op de HDTV bij Fifa 08 vaak een soort scheur over het beeld lopen(heet dat tearing?) en op mijn TFT heb ik dat niet.
HDTV staat op 720p, en TFT op 1280x1024.

Hebben jullie dit ook en is er iets aan te doen?
Dat is inderdaad screen tearing, ik weet dat een aantal games er last van hebben maar waarom het wel op je HDTV gebeurt en niet op je TFT durf ik even niet te verklaren. Kan zijn dat je in je Xbox Dashboard (of zelfs in het spel) een foutje hebt gemaakt in je Display settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
UTwizard schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:38:
[...]

Dat is inderdaad screen tearing, ik weet dat een aantal games er last van hebben maar waarom het wel op je HDTV gebeurt en niet op je TFT durf ik even niet te verklaren. Kan zijn dat je in je Xbox Dashboard (of zelfs in het spel) een foutje hebt gemaakt in je Display settings?
Hij switcht automatisch naar de juiste resolutie door HDMI, heb het nog even nagekeken. Op het moment dat ik tearing krijg lijkt er ook even een frame weg te vallen. Xbox zit gewoon aan internet, dus laatste Fifa updates heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
CyberTijn schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:20:
Army of Two is absoluut een topper. Wat mij betreft net zo goed als GoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Seth_Chaos schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:08:
[...]

Army of Two is absoluut een topper. Wat mij betreft net zo goed als GoW.
Rainbow Six Vegas is erg leuk om samen co-op te spelen :9 Samen plannen hoe je je vijanden gaat uitschakelen.

Eind deze maand komt Too Human uit waarmee je het hele spel co-op kan gaan spelen, dat lijkt me echt tof! En in oktober Fable 2, ook geheel co-op speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen cq met de demo van Don King's Pricefighter ?
Ik wacht al met smart op een goed boks spel sinds Fight night...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ging er net 1 afsluiten voor mijn vriendin :) De prijzen van de verzekering zien er ook nog eens scherp uit.

Maarja, wat moet ik met nog een Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Ok, ik ben om. Ik ga vandeweek een Pro halen of iemand moet me nog overhalen om een Elite te bestellen :P. Want wat zijn nou echt de voordelen van de Elite versie (buiten de grotere harde plaat en het uiterlijk)?

Redenen voor Xbox: GTA IV en media center plannen. :D

Edit: Uit de OP:
De Elite is de laatste en duurste versie van de Xbox 360. Naast het nieuwe kleurtje is de hardware ook iets aangepast. De Elite ondersteunt namelijk, in tegenstelling tot de Core en Premium, wel HDMI. Verder zit er een 120GB HD bij, in plaats van een 20GB zoals bij de Premium. Je kan deze extra grote hardeschijf ook los kopen om bijvoorbeeld je Premium meer opslagruimte te geven. Voor de Xbox 360 Elite betaal je 369 euro. Overigens is het ook handig om te weten dat met de komst van de Elite de meeste accessoires ook een zwarte versie hebben gekregen, zodat het natuurlijk wel bij elkaar past ;)
Euh, ik kan met de nieuwe Pro's toch wel gewoon een HDMI kabeltje trekken tussen de box en mijn tv right?

[ Voor 58% gewijzigd door Jan Laros op 05-08-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@ hierboven:

Inmiddels wel ja, maar de elite's waren de eerste en enige op het moment van schrijven denk ik :)
Dat was voor mij nml de reden om een elite aan te schaffen ipv een premium (inmiddels pro)

[ Voor 28% gewijzigd door cypher21 op 05-08-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 11:33
Een collega van mij kocht gisteren een Xbox 360 Elite, na lang twijfelen want hij heeft ook al een Playstation 3. Tijdens de pauze even de stad in naar de Bart Smit, maar terug op het werk bleek de controller al kapot te zijn (stuk plastic afgebroken). Snel terug naar de Bart Smit, maar hij moest de hele console omruilen (swappen van een controler lijkt me toch niet zoveel werk?). Later dat alsnog gedaan, viel me mee dat ze twee Elite's op voorraad hadden daar.

Maar krijg ik 's avonds een sms'je: blijkt hij direct uit de doos een RROD te hebben! Voor zover we konden zien zat de console nog nieuw in de verpakking, productiedatum was juni 2008. Zijn Xbox 360 avontuur is voorlopig over, hij heeft vannochtend zijn geld terug gehaald.

Jammer, want zelf draait mijn Xbox360 alweer bijna twee jaar. Laatst was de dvd-drive stuk, opgestuurd naar Microsoft, was binnen een week weer terug. En vanaf de reparatiedatum kreeg ik er weer een jaar garantie bij!

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje een noob vraagje hoor. Maar hoe speelt dat co-op als je met z'n tween thuis zit. Heb je dan gewoon een split screen en moet je samen een missie voltooien? Zo ja, is dat wel te doen, omdat je nu maar de helft van het scherm hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Tom Paris schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:57:
Een collega van mij kocht gisteren een Xbox 360 Elite, na lang twijfelen want hij heeft ook al een Playstation 3. Tijdens de pauze even de stad in naar de Bart Smit, maar terug op het werk bleek de controller al kapot te zijn (stuk plastic afgebroken). Snel terug naar de Bart Smit, maar hij moest de hele console omruilen (swappen van een controler lijkt me toch niet zoveel werk?). Later dat alsnog gedaan, viel me mee dat ze twee Elite's op voorraad hadden daar.

Maar krijg ik 's avonds een sms'je: blijkt hij direct uit de doos een RROD te hebben! Voor zover we konden zien zat de console nog nieuw in de verpakking, productiedatum was juni 2008. Zijn Xbox 360 avontuur is voorlopig over, hij heeft vannochtend zijn geld terug gehaald.

Jammer, want zelf draait mijn Xbox360 alweer bijna twee jaar. Laatst was de dvd-drive stuk, opgestuurd naar Microsoft, was binnen een week weer terug. En vanaf de reparatiedatum kreeg ik er weer een jaar garantie bij!
Was het echt een RROD, en niet dat er diverse kabels verkeerd zijn aangesloten ofzo :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
uchiha tijntje schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:07:
Was het echt een RROD, en niet dat er diverse kabels verkeerd zijn aangesloten ofzo :)
Aan zoiets dacht ik ook, maar we hebben hem vannochtend nog eens samen aangesloten en de RROD verscheen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mja, veel mensen vergissen zich vaak in de foutmelding, dat als ze wat rode ledjes zien ineens denken dat de xbox kapot is, like me :+ Maar vaak is het een kabel die er niet goed inzit of soms kapot is. Hoe zag de RROD eruit, want er zijn vele 'foutmeldingen'.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Tom Paris schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:57:
... En vanaf de reparatiedatum kreeg ik er weer een jaar garantie bij!
???????

Sinds wanneer is dat dan? Je hebt toch gewoon garantie vanaf de aankoopdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Als je hem neerlegt, was rechtsboven uit. Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/Xbox360-ringofdeath.jpg
cypher21 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:39:
[...]

???????

Sinds wanneer is dat dan? Je hebt toch gewoon garantie vanaf de aankoopdatum
Ja dat dacht ik ook. Heb mijn Xbox aangeschaft in november 2006. Belde in juni op naar Microsoft voor het defect. "Ja meneer uw Xbox is uit de garantie, helaas" Heb vervolgens mijn aankoopbon moeten mailen naar Microsoft, waarna ik gebeld werd: "Meneer, wij hebben de gegevens van uw Xbox aangepast in ons systeem. U heeft nu garantie tot juli 2009". :)

[ Voor 66% gewijzigd door Tom Paris op 05-08-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
haha, vage boel zeg
van november 2006 zou je de gewone garantie t/m november 2008 moeten hebben, en RROD tot november 2009

Maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:02
Ik heb gister een xbox arcade gekocht maar de memory unit doet het niet. Ik kan nergens vinden dat iemand anders zo'n porbleem had/heeft dus daarom begin ik te twijvelen. Hoe moet dat ding er in? Hij past er het beste in als de "xbox360" tekst en de versmalling aan de onderkant zitten (bij een liggende xbox) de tekst "256mb" staat dan ook op de kop. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Heb je de andere poort al geprobeerd?

Die memory unit kan er maar op 1 manier in. Ik heb er zelf geen, maar een hdd, maar volgens mij is de tekst dan gewoon te lezen, en de versmalling zit idd naar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Inhoud van de Fable limited box (2de DVD is geen extra gamedisc ;) )

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Crby6GJcHuBfYf3jaQAG8eEp/full.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door PWM op 06-08-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik heb net een console update gekregen, weet iemand waarvoor? Major Nelson zegt zo snel niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Is dat super size pack voor 299 al ergens verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:09:
Ik heb net een console update gekregen, weet iemand waarvoor? Major Nelson zegt zo snel niets.
Zal wel een voorbereidende update zijn. Zijn er wel vaker geweest in de periode voor een grote update uitkwam (geloof ik toch).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

uchiha tijntje schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:09:
Wellus :+

http://majornelson.com/ar...features-august-2008.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
BM schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:20:
[...]

Zal wel een voorbereidende update zijn. Zijn er wel vaker geweest in de periode voor een grote update uitkwam (geloof ik toch).
yep
A few minutes ago, the team released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Sometime over the next few hours when you sign in to Xbox LIVE you’ll recieve a prompt to accept this mandatory update. This update contains code to ‘prepare for future growth of the service.’ There are no other changes or enhancements in this update…in other words no new features.
pwm damn en ik dacht dat ik snel was :P

[ Voor 3% gewijzigd door cybermans op 06-08-2008 11:24 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

STOMME SITE IS HET OOK!!! B)

Gisteren trouwens de demo van alone in the dark gespeeld. Toen ik het eerste level speelde dacht ik echt, wow dat is een goed spel, maar toen kwamen in het 2e level de facehuggers... Toen was het snel afgelopen met de pret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Braid staat online, voor 1200 punten. Dat lijkt veel, maar het schijnt echt een pareltje te zijn :)

Review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=205102
Braid is beautiful, entertaining and inspiring. It stretches both intellect and emotion, and these elements dovetail beautifully rather than chaffing against each other. Still wondering if games can be art? Here's your answer.

10/10
Toch maar eens proberen :P

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 06-08-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:59
uchiha tijntje schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:56:
[...]

STOMME SITE IS HET OOK!!! B)

Gisteren trouwens de demo van alone in the dark gespeeld. Toen ik het eerste level speelde dacht ik echt, wow dat is een goed spel, maar toen kwamen in het 2e level de facehuggers... Toen was het snel afgelopen met de pret :)
Ik vond het idee wel vet, alleen besturing werkt voor geen meter. Ziet er wel retegoed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:45:
Braid staat online, voor 1200 punten. Dat lijkt veel, maar het schijnt echt een pareltje te zijn :)

Review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=205102
[...]
Toch maar eens proberen :P
Ik heb nu de demo wat zitten spelen: dit spel is GE-NI-AAL. Een van de beste games die ooit op live zijn uitgebracht en het ziet er nog ongelofelijk knap uit ook, de screenshots zeggen op dat vlak niet veel. 1200 punten is veel, maar ik ga het toch kopen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Laatst online: 08-09 11:53
Sagat schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:45:
@geowars 2 posts.
Oei oei! Nog 2 positieve berichten over de game EN mensen waar ik mijn high score mee kan vergelijken (dit kan toch ook met alleen silver i assume?)

Hmmz ik denk dat omega 5 en ikaruga pech hebben ;)
Wat is je GT?
Nog meer mensen die GW actief spelen/highscores hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Bld- schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:21:
[...]

Wat is je GT?
Nog meer mensen die GW actief spelen/highscores hebben? :P
GT = s4g4tnl, helaas momenteel alleen silver. Vanaaf geen tijd om te gamen, maar morgen heel misschien wel :D
edit: nog steeds geen geowars2, maar als ik morgen game dan koop ik die game ook.
edit2: misschien wel leuk om een geowars2 topic te maken? Then again hij heeft natuurlijk geen online mp :(

[ Voor 23% gewijzigd door Sagat op 06-08-2008 14:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Voor als je in ieder geval altijd boven iemand wilt staan met je GeoWars 2 Highscore: GT = UTwizard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Boeboe schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:29:
[...]

Ik heb nu de demo wat zitten spelen: dit spel is GE-NI-AAL. Een van de beste games die ooit op live zijn uitgebracht en het ziet er nog ongelofelijk knap uit ook, de screenshots zeggen op dat vlak niet veel. 1200 punten is veel, maar ik ga het toch kopen :)
Ben benieuwd weer. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik blijf het jammer vinden dat Arcade games zo weinig aandacht krijgen. Er zijn zo ontzettend veel leuke games beschikbaar, maar bijna niemand die ze speelt. De meeste mensen lijken niet eens te weten dat elke woensdag één of twee Arcade games beschikbaar komen, en het dus extreem simpel is om bij te houden wat er allemaal uit komt. Veel kan direct in de prullenbak, maar het aanbod is zo divers dat bijna iedereen wel wat moet kunnen vinden wat hij leuk vindt. Jammer dat de meeste mensen niet verder kijken dan de mainstream retail games. Een geniale service wat mij betreft, zeker omdat hierdoor games kunnen worden blijven uitgegeven die te klein zijn om via retail-kanalen uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel, dit is echt een klassespel, dus ik kan iedereen (met lichte dwang :p) aanraden om op zijn minst de demo eens te proberen. Braid is een spel dat alle lagen van de gamer demografie kan aanspreken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 10:42
Leuke review wel:
At this point, I suspect I'll have lost a lot of you. Understandably wary of artistic pretension in games, and heartily sick of videogame reviewers indulging their frustrated poetic tendencies, you'll see just another low-budget platform game lavished with praise by jaded critics just because of its indie roots. You'll see a clichéd story being praised for its emotional depth. You'll see the time manipulation being praised as an act of remarkable design innovation, and you'll scoff at how Blinx, Prince of Persia and TimeShift all did it first. On all fronts, you'll be wrong.
Dat is inderdaad exact wat ik denk na het lezen van het eerste stuk :P
Maar het lijkt me iets wat je moet ervaren... ben zeer benieuwd, vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Laatst online: 08-09 11:53
Sagat schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:33:
[...]

GT = s4g4tnl, helaas momenteel alleen silver. Vanaaf geen tijd om te gamen, maar morgen heel misschien wel :D
edit: nog steeds geen geowars2, maar als ik morgen game dan koop ik die game ook.
edit2: misschien wel leuk om een geowars2 topic te maken? Then again hij heeft natuurlijk geen online mp :(
Algemeen topic vind ik best, alleen moet er wel meer potentie zijn als dat er nu hier wordt gepost,
misschien als ik vanavond tijd heb, dat ik een mooi topic maak.
Maar ik add jullie wel, binnenkort heb ik genoeg tijd om highscores te verbeteren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bld- op 06-08-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:56

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Ik heb zojuist een 360 binnen die ik via Marktplaats heb gekocht en wat me opvalt is dat het afremmen van de dvd wel heel abrupt gaat. Je hoort duidelijk dat de schijf niet rustig wordt afgeremd maar heel direct door een luide *tsjak*. Nu ken ik weinig mensen met een Xbox en heb ik er dus niet veel ervaring mee, maar hoort dit zo? Het klinkt namelijk niet veelbelovend voor mijn dvd's. De dvd-drive is trouwens een Samsung TS-H943.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:07:
Beetje een noob vraagje hoor. Maar hoe speelt dat co-op als je met z'n tween thuis zit. Heb je dan gewoon een split screen en moet je samen een missie voltooien? Zo ja, is dat wel te doen, omdat je nu maar de helft van het scherm hebt.
Split screen is prima te doen ervan uitgaande dat je een aardig HD scherm hebt. Je kunt ook online coop doen dan heb je een volledig scherm. Ik kijk op het moment naar een 42 inch full-HD scherm en met splitscreen zit je dan nog altijd naar een scherm van zo'n 45cm te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
SeamusXanthus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:56:
[...]

Ben benieuwd weer. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik blijf het jammer vinden dat Arcade games zo weinig aandacht krijgen. Er zijn zo ontzettend veel leuke games beschikbaar, maar bijna niemand die ze speelt. De meeste mensen lijken niet eens te weten dat elke woensdag één of twee Arcade games beschikbaar komen, en het dus extreem simpel is om bij te houden wat er allemaal uit komt. Veel kan direct in de prullenbak, maar het aanbod is zo divers dat bijna iedereen wel wat moet kunnen vinden wat hij leuk vindt. Jammer dat de meeste mensen niet verder kijken dan de mainstream retail games. Een geniale service wat mij betreft, zeker omdat hierdoor games kunnen worden blijven uitgegeven die te klein zijn om via retail-kanalen uit te geven.
Er staan inderdaad een paar briljante spellen op en ook wat retrogames die ik graag zou willen hebben. Het enige wat me steeds tegen houdt is de prijs en de geintjes die ze ermee uithalen.
Worms voor 800 punten (8euro ong) vind ik opzich een redelijke prijs maarja halen ze de leukste wapens er weer uit om nog meer te scoren.
Carcassonne vind ik een geweldig spel maar heb je ook niet compleet voor 800 puntjes en de klassieker Sensible world of soccer met 1 knop die ik best wel met vrienden zou willen spelen kost ook weer 800! punten.
Het moet gewoon erg goed zijn wil ik het kopen want voor 8 tot 15 euro haal je al een goed tweedehands spel binnen.

Daarom heb ik tot nu toe alleen maar assault heroes gekocht en die was de 400 punten ook meer dan waard.
Ik ga deze game wel even uittesten iig want als het echt goed is boeien me die 1200 punten ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Zojuist Braids dan ook daadwerkelijk gespeeld (en gekocht) en ik vind het echt fantastisch. Hou je van platformers en/of puzzlers moet je dit op zijn minst een keer geprobeerd hebben vind ik. Heerlijk ook die knipoog naar Mario.

Sommige arcade games zijn inderdaad prijzig, maar als het kwaliteit biedt vind ik het niet erg. Verder gun ik dit soort projectjes wel mijn geld, anders sterft het helemaal uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Iemand nog een 48 uurs trail die ik voor een euro of 2 kan overnemen :D ?
Ga overmorgen op vakantie en wil daarvoor nog ff op Gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 11-09 13:28
Another Store Inventory Listing Indicates Price Drop on Sept 7th
>> Another leaked store inventory screenshot (1st one here if you missed it) found on imageshack.us suggests there will be a pricedrop of the Xbox 360 Arcade SKU to 199USD in the United States on September 7th.
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/pricedrop/xboxpricedroppd4.jpg

Earlier rumors said that not only will the ARCADE SKU drop to 199USD, but we'll also see the 'Pro' 60GB at 299USD and the Elite at 399USD.
Discuss this news item on our forums: forums.xbox-scene.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh trouwens een dikke week terug mijn eigen 120gb hdd gemaakt van een Western Digital Scorpio Blue WD1600BEVS .

Dit doe je met behulp van HDD Hackr 0.91 en een hddss.bin van een 120gb hdd + 360 xplorer voor het overzetten van je savegames/content naar je pc en daarna naar de nieuwe schijf.

Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/7295/p1020839ti1.jpg

Gewoon in de 20gb behuizing zonder aanpassingen.

Max capaciteit die je krijgt blijft 120gb, ongeacht welke scorpio je gebruikt (boven de 120gb..duh) omdat er ook max een originele MS xbox 360 120gb hdd is.

Totale kosten: €35 in plaats van €120 ofzo.

Kleine how to:

Als eerste, het is niet zo simpel als de 20gb hdd behuizing open maken en er een 120gb hdd in zetten.

De nieuwe hdd moet er één uit de Western Digital Scorpio Bevs serie zijn.

Ook al koop je een 160gb of 250gb variant, dan nog kan je maximaal een 120gb 360 hdd krijgen. Omdat dat op dit moment de maximale capaciteit van de originele 360 hdd is.

Wanneer je die Western Digital scorpio hebt moet je met behulp van HDDHackr 0.91 en een hddss.bin van de originele 120gb schijf van MS (zoek zelf maar op de bekende plekken) de firmware van de schijf in DOS flashen. Er wordt dan de firmware van een originele 360 hdd opgezet zodat de 360 denkt dat het een originele hdd is.

Om dit te doen moet je dus een dos boot diskette/usb stick maken en je moet de hdd op je pc aan kunnen sluiten via een sata kabel..

Je kan verder met behulp van Xplorer360 alle bestanden van de originele 360 hdd op je pc backuppen en later op de nieuwe 120gb hdd terug zetten.

Op die site van hddhackr 0.91 staat in principe alles uitgelegd qua flashen v.d. firmware en formatteren etc.

Het is dus niet een karweitje dat je in 5 minuten doet ;) En de garantie van je 20gb hdd vervalt omdat je de behuizing moet openen..

[ Voor 75% gewijzigd door Giant87 op 06-08-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 11-09 17:19
Onno_Devine schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:45:
Iemand nog een 48 uurs trail die ik voor een euro of 2 kan overnemen :D ?
Ga overmorgen op vakantie en wil daarvoor nog ff op Gold :)
stuur maar ff een dm als je er nog 1 nodig hebt

[ Voor 4% gewijzigd door hellboy123 op 06-08-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 11-09 21:45
Je hebt een DM ;)
Regelen het wel verder via de DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@giant87:

Dank je wel, man. Voor deze beknopte en bruikbare tutorial. Ga er eens ff mee aan de slag. Maar heb helemaal geen hdd, dus moet ook nog ff goedkoop een 20gb disk op de kop tikken ( 50 euro marktplaats )
Dus komt dan op 50eur(20gb hdd) + 38 euro(WD HDD) op 88 euro. Alsnog veel goedkoper dan een 120 GB. Ook nog 2ehands. Mocht ik wat vragen of hulp nodig hebben, kan ik je pm-en?

Of als iemand zijn 360 hdd behuizing wil verkopen??? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 11-09 13:28
Je kan de hdd ook intern maken in de 360. Maar dan moet je gaan solderen en vervalt de garantie van je 360 weer, dus minder goede optie :+. Misschien kan je op ebay een behuizing vinden?

DM sturen mag altijd :)

Ik zag eerst weinig nut in de grotere hdd. Maar nu je met de nieuwe update spellen (deels) op de hdd kan zetten wordt het wel interessant!

[ Voor 31% gewijzigd door Giant87 op 06-08-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
Jan Laros schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:13:
Is dat super size pack voor 299 al ergens verkrijgbaar?
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=363291
nog 5 op voorraad... euh nog 3 da's rap..

[ Voor 4% gewijzigd door tikimotel op 06-08-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 10:42
Net de trial van Braid geprobeerd en het is inderdaad erg cool! Niet zomaar een spelletje, echt iets speciaals d:)b

De sfeer is echt heerlijk, de graphics vind ik ook erg mooi voor een 2D platformer. De muziek en de diepgang van het verhaal maken het af. Ik ga maar eens wat Live Points inslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat braid betreft: van de derde wereld heb ik alle puzzelstukken, de tweede wereld zijn er echter 3 die ik niet te pakken krijg. 2 ervan zitten vlak bij elkaar, maar hangen veel te hoog en voor de derde moet je alle aanwezig monsters hunten, maar geraak ik wederom niet hoog genoeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Zojuist een Elite gekocht met GTA IV en Halo 3. Één probleem: Ik kan de games niet spelen, want ik ben al uren demos en trailers op Xbox Live aan het downloaden en aan het kijken. LOL Ik ben blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb Braid ook gekocht. Erg leuke game. :) Zit nu wel vast... moet nog 3 puzzelstukjes

Waarbij 2 van hetzelfde principe, hier doe ik iets fundamenteel fouts volgens mij, want snap er neits meer van :)

spoiler:
3.6 (irreversible) & 6.5 (impassable follage). Je moet hier een jump maken terwijl er 3 of 4 vijanden op een platform worden geschoten. Ik kan die jump gewoon niet maken. Het is hetzelfde principe, mar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen, heb er al een uur op gezeten, maar geen enkele jump werkt. Of ik raak dat kanon of ik kom gewoon niet ver genoeg. Zou fijn zijn als iemand mij hier mee wil helpen, want ik snap er niets meer van. :)

Boeboe, jij hebt deze dus wel gehaald neem ik aan :P Hoe :o

HMMZ denk dat ik er van 1 al weet hoe die moet.... ja dus, nu nog 2 puzzelstukjes :P

Edit: nog maar 1 puzzelstukje :) In de map Crossing the Gap, level 5.4,

spoiler:
Die laatste jump, ik zie eigenlijk geen mogelijkheid om mijn 'alter ego' daarin te betrekken. En op dat beestje jumpen geeft helaas niet genoeg hoogte...

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-08-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Boeboe schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:29:
Wat braid betreft: van de derde wereld heb ik alle puzzelstukken, de tweede wereld zijn er echter 3 die ik niet te pakken krijg. 2 ervan zitten vlak bij elkaar, maar hangen veel te hoog en voor de derde moet je alle aanwezig monsters hunten, maar geraak ik wederom niet hoog genoeg :|
De tweede wereld is toch de wereld die je volledig kan spelen in de demo?
Heb zelf het volledige spel nog niet, maar naar aanleiding van de demo wel wat gamerpoints online gekocht zodat ik binnenkort alle werelden kan gaan verkennen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:36:
Boeboe, jij hebt deze dus wel gehaald neem ik aan :P Hoe :o
HMMZ denk dat ik er van 1 al weet hoe die moet.... ja dus, nu nog 2 puzzelstukjes :P
tja, als je een halfuur op die beesten staat te springen + tijd staat terug te draaien om dan plots te beseffen hoe het eigenlijk moet sla je jezelf wel even voor het hoofd :p.
Maar je hebt in alle werelden nog maar 2 stukjes te gaan?! Dat is....enorm sterk. Vooral in die wereld waar de tijd achteruitgaat wanneer jij achteruit gaat heb ik haast niets, ik geraak er volledig de draad kwijt.

demo is de tweede wereld ja ;)

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 06-08-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Boeboe schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:49:
[...]

tja, als je een halfuur op die beesten staat te springen + tijd staat terug te draaien om dan plots te beseffen hoe het eigenlijk moet sla je jezelf wel even voor het hoofd :p.
Maar je hebt in alle werelden nog maar 2 stukjes te gaan?! Dat is....enorm sterk. Vooral in die wereld waar de tijd achteruitgaat wanneer jij achteruit gaat heb ik haast niets, ik geraak er volledig de draad kwijt.

demo is de tweede wereld ja ;)
Nog maar 1 stukje te gaan 8) . Maar idd, echt een half uur gejumpt op die beesten :D En niet eens een walkthrough gebruikt of andere hints, alhoewel ik wel even gezocht had O-) Maar nu zit ik dus wederom vast bij die laatste, weet niet of jij die al hebt?

In wereld 5, time and decision en dan het vierde deurtje en dan het stukje helemaal rechts :P

EDIT: Heb hem. Zat wat te kloten en een geluk bij een ongeluk zeg, ik was er zelf nooooooit achter gekomen.

Erg leuke game :) _/-\o_ Alleen de time trials zijn ziekelijk :P

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-08-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Braid na lang wikken en wegen toch maar gekocht. Die 1200 punten vergeet ik maar snel dacht ik, maar na het een uurtje gespeeld te hebben is het de 15 euro toch waard. Deze game is pure kunst. Hoe de game eruit ziet, de muziek, het idee erachter (verhaal mbt The Princess) en uiteraard de puzzles zijn allemaal ongelooflijk goed gedaan. Eindelijk weer iets verfrissends na na alle shooters en racers. Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
@ Giant87

Klinkt erg goed, thnx! Maar is er geen risico dat Microsoft op de een of andere manier erachter komt in de toekomst en je dan van live banned ofzo? Daar ben ik een beetje huiverig voor, maar ik weet niet of het mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Hmm nu heb ik mijn XBOX360 terug van MS (een 360 van het eerste uur dus het was een klein wonder dat hij niet kapot was tot nu toe.

Viel allemaal netjes onder garantie. Kreeg wel een andere terug (had zelf het HD covertje niet mee gestuurd en zit er nu wel 1 op). Maar dat maakt me niet uit.

Maar de eerste keer dat ik 'm aansluit op mijn LCD kreeg ik meteen een 3ROD :( na 2 keer opnieuw proberen deed hij het gelukkig wel en heb nu uren gespeeld, blijf wel een beetje huiverig over of dat ding het wel blijft doen.

Verder wilde ik ook meteen mijn optical in gebruiken van mijn geluidskaart maar dat lukt niet helemaal (heb ik een appart topic voor gemaakt anyway [XBOX360] optical out -> geluidskaart optical in werkt niet. ) ik zag hier dat een vaak gemaakte fout was dat je geen optical in hebt, maar dat is in dit geval niet zo (denk ik :P). Damn ik wilde juist 5.1 geluid en nu zit ik toch via een verloopstekkertje van de tulps op stereo :(

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Grappig hoe een aantal hier Braid zo fantastisch vinden. Naar aanleiding van die reacties ook maar eens geprobeerd, maar ik kon er nou niet kapot van zijn. Ik had heel erg het non-responsieve gevoel van al die oude Amiga-platformers (lees Superfrog en zo). Het voelt niet lekker aan. Maar goed dat meningen verschillen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
bear87 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:42:
@ Giant87

Klinkt erg goed, thnx! Maar is er geen risico dat Microsoft op de een of andere manier erachter komt in de toekomst en je dan van live banned ofzo? Daar ben ik een beetje huiverig voor, maar ik weet niet of het mogelijk is :)
Ja daar wil ik ook graag even een bevestiging op. Het verhaal klinkt goed maar ik vraag me af als microsoft erachter komt ze misschien toch net dat 1ne detail oppikken en ik niet meer op Live kan.

Als dat onmogelijk is ga ik het zeker weten doen want ik blijf verwijderen op het moment 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Armada schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 00:43:
Grappig hoe een aantal hier Braid zo fantastisch vinden. Naar aanleiding van die reacties ook maar eens geprobeerd, maar ik kon er nou niet kapot van zijn. Ik had heel erg het non-responsieve gevoel van al die oude Amiga-platformers (lees Superfrog en zo). Het voelt niet lekker aan. Maar goed dat meningen verschillen... :)
Kwam Superfrog maar uit op live, wat een geweldig spel was/is dat.

Ik mis de recht toe recht aan platformers op de consoles. Ik heb Super Mario op de DS helemaal blauw gespeeld. Een gewoe platformer zonder te veel poespas, en puzzels hou ik helemaal al niet van.

Voorlopig toch nog even zoet met Geometry Wars 2 en 1942 joint strike. Ondertussen maar aan het kijken welke game ik zal kopen, ik denk aan Bad Company of Frontlines, fuel of war.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Dan zou ik persoonlijk voor bad company gaan. Ik vind eigenlijk frontlines het betere spel (multiplayer) maar de community is dood door het veel te laat patchen van het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Roely schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:32:

Voorlopig toch nog even zoet met Geometry Wars 2 en 1942 joint strike. Ondertussen maar aan het kijken welke game ik zal kopen, ik denk aan Bad Company of Frontlines, fuel of war.
Heb je CoD4 al gespeeld? Of Halo 3?

Deze 2 games worden online veel meer gespeeld, en zijn imho online ook veeeeel beter dan Battlefield, die online gewoon echt niet geweldig is (ondanks zijn naam).

Single player weet ik niet, want die was ik bij Bad Company na 15 minuten al helemaal zat.

Top-10 online van deze week:

Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
  1. Halo 3
  2. Call of Duty 4
  3. GTA IV
  4. Gears of War
  5. Guitar Hero III
  6. Rock Band
  7. Battlefield: Bad Company
  8. SOULCALIBUR IV
  9. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
  10. Geometry Wars Evolved²

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 07-08-2008 09:17 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste