Heb sinds een paar dagen ook mijn Xbox360 staan, heb de pro versie gekocht. kreeg 'm bij bart smit voor 280 euro, en voor slechts 20 euro meer kreeg ik een pakket erbij met een extra controller, een afstandsbediening, 1 maand xbox live gold, en 2 games. Project Gotham racing 4 en... Gears of War dacht ik. die set kost dus 300 euro samen.
Console werkt goed, graphics zijn erg mooi en het geluid is ook top, alles digitaal aangesloten
Vind wel dat de console wat veel lawaai maakt, zeker als je 'm naast een PS3 zet of een Wii, maar daar is wel mee te leven. dankzij wat berichten in dit topic erachter gekomen dat het hier om de Falcon versie gaat met BenQ drive, en een 175 watt voeding, de nieuwste editie dus, als ik me niet vergis.
Heb ook wat games erop , guitar hero 3, mass effect, ninja gaiden 2, burnout paradise, dead or alive 4, PGR 4 en GoW, Nine Hundred Knights.
Ben er tot nu toe best tevreden over iig
1 vraagje, Heb nu 2 accounts, een offline account en een xbox live account, maar nu heb ik op mijn offline account wat dingen gehaald in games, maar kan ik die nog overzetten naar mijn xbox live account? of kan ik beter mijn offline account gewoon deleten, en opnieuw beginnen op mijn online account? En werkt dat online account nog , kwa unlocks en savegames, als Xbox Live offline is?