Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:48
Is wel een interessant gegeven ja...
Dan wordt het mss toch Vodafone voor mij :)
ipas schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:17:
Met gewoon surfen en mailen is 50 mb wel krap. Een beetje een pagina is al snel 1mb. Dus elke dag een website bezoeken, Een filmpje op youtube.. push-mail via exchange. 50 ben je dus zo door heen.
Let wel: het is 10x het gemiddelde data-verbruik.
Met 50MB gemiddeld data-verbruik wordt dat dus 500MB wat je te verstoken hebt. En daar moet je dan regelmatig overheen zitten.

[ Voor 75% gewijzigd door Ben.Hahlen op 04-08-2008 13:20 . Reden: Reactie op reactie onder mij ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03 12:44
Met gewoon surfen en mailen is 50 mb wel krap. Een beetje een pagina is al snel 1mb. Dus elke dag een website bezoeken, Een filmpje op youtube.. push-mail via exchange. 50 ben je dus zo door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSp4wN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-03 22:58
babbelbox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:26:
Ik heb net even met Vodafone gebeld, en de beste man aan de telefoon vertelde mij dat er geen limiet op het Zorgeloos Internet Blox zit.
Hij benadrukt wel dat oneigenlijk gebruik (door hem als voorbeeld gegeven het downloaden van films) niet de bedoeling is. Maar als je de internet verbinding gebruikt om te mailen en te surfen vanaf je mobiel, is er geen probleem. Maar dan ben ik ook wel zeker dat wanneer je alleen maar surft en mailt, je ook niet zo snel aan de 50 MB gaat komen.
Zoals ook op internet staat, is het niet toegestaan om je HTC als modem voor je laptop te gebruiken, maar zolang je het voor surfen/mail ophalen gebruikt, en af en toe iets download, denk ik niet dat je daar veel problemen mee gaat krijgen.
Ikzelf zou wel zelf eens een keer proberen met de laptop en dan beetje mailen en surfen en iets van een installatie bestand ofzo van internet downloaden van een MB of 100.
Wel nieuwsgierig of je dan een melding van Vodafone krijgt dat je verbruik te hoog is.
Stel dat ik heel erg graag een SP van Windows wil downloaden, dan kan dat in principe ook met de HTC zelf, hoef ik niet perse aan m'n laptop te hangen, en dan later via USB vanaf de HTC halen en gebruiken.
Ik heb toen ik net verhuisd was de eerste maand geloof ik gebruik gemaakt van internet via me telefoon (vodafone met internet blox) want je moet toch wat :P
Nooit een melding gekregen of iets dergelijks en het was dan wel niet het snelste maar toch nog goed te doen ;)

edit: als ik mij niet vergis had ik toen op een speedtest 140kbps oid.. zoiets denk ik mij te herinneren...

[ Voor 4% gewijzigd door ReSp4wN op 04-08-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:12
ReSp4wN schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:24:
[...]

Ik heb toen ik net verhuisd was de eerste maand geloof ik gebruik gemaakt van internet via me telefoon (vodafone met internet blox) want je moet toch wat :P
Nooit een melding gekregen of iets dergelijks en het was dan wel niet het snelste maar toch nog goed te doen ;)

edit: als ik mij niet vergis had ik toen op een speedtest 140kbps oid.. zoiets denk ik mij te herinneren...
Ik neem aan dat je dan ook je telefoon gebruikt hebt als modem aan je laptop/computer.
Ik denk ook niet dat Vodafone dat actief gaat zitten bekijken of je met je laptop internet of met je telefoon.

Maar de snelheid valt wel een beetje tegen 140 kbps terwijl het theoretische maximum op 3600 ligt (weet uiteraard niet wat de beperking is in combinatie met de door jou gebruikte telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Als ik me niet vergis is dit het HTC Touch Pro topic toch?

Want het gaat nu alleen nog maar over abbo's en dat lijkt me een beetje offtopic...

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Er zijn nu een paar posts geweest over het Vodafone abo inderdaad.

Tot nu toe allemaal interessante informatie voor mij. Ook ik ga denk ik voor de Touch Pro met Vodafone 27,50 + Internet Zorgeloos ...

Het lijkt een goede combo, en daarom wel toegestaan in dit topic denk ik?

Verder misschien weer meer op het toestel focussen... het abo is wel geanalyseerd nu denk ik zo. :)

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
babbelbox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:53:
Ben wel even nieuwsgierig welke HTC Touch Pro er meer in trek is, de nederlandse of de engelse

Even een poll gemaakt

Poll: Voor welke HTC Touch Pro zou je gaan
Engels
Nederlands
HTC Touch Pro??
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Moderators/Topic starters...

Zou het mogelijk zijn (indien men het er mee eens is) dat m'n poll in de topic start komt te staan, zodat er meer mensen 'm tegenkomen en ie ook makkerlijk terug te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 10:12
babbelbox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:30:
[...]

Zou het mogelijk zijn (indien men het er mee eens is) dat m'n poll in de topic start komt te staan, zodat er meer mensen 'm tegenkomen en ie ook makkerlijk terug te vinden is.
Wat is het verschil tussen de EN en de NL versie? Alleen de taal?
Kan je die niet gewoon veranderen nadat je hem hebt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
PolluxDKB schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:38:
[...]

Wat is het verschil tussen de EN en de NL versie? Alleen de taal?
Kan je die niet gewoon veranderen nadat je hem hebt dan?
Gaat inderdaad om de taal van het OS, en ik heb begrepen dat het niet veranderd kan worden.
Met Windows XP ook zo toch, als je de Engelse versie koopt, heb je de Engelse versie, en kan je de taal niet op Nederlands zetten. Of je moet de multi-language versie installeren en dan extra talen toevoegen, maar verwacht die feature niet in Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zou dat ook niet aan te passen zijn met een nieuwe ROM? Of gaat de taalinstelling zelfs daar overheen?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

Entity

9000rpm

babbelbox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:05:
[...]

Gaat inderdaad om de taal van het OS, en ik heb begrepen dat het niet veranderd kan worden.
Met Windows XP ook zo toch, als je de Engelse versie koopt, heb je de Engelse versie, en kan je de taal niet op Nederlands zetten. Of je moet de multi-language versie installeren en dan extra talen toevoegen, maar verwacht die feature niet in Windows Mobile.
Da's niet helemaal waar, sommige versies van Windows Mobile zijn wel degelijk meertalig. Dan doel ik met name op de versies die op toestellen zonder touchscreen zijn geleverd. Zo heb ik een HTC Mteor gehad, daar kon ik de telefoon in een aantal talen instellen.

Op touchscreentelefoons heb ik datnog niet gezien, de reden daarachter weet ik ook niet.

Ik ga voor een Engelstalige Touch Pro trouwens, vind ik toch fijner (ben gewend aan EN software, ook mijn PC en Laptop hebben Engelstalige OS'en).
Brabo-Joossie schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:27:
Zou dat ook niet aan te passen zijn met een nieuwe ROM? Of gaat de taalinstelling zelfs daar overheen?
Tot nu toe kon je alleen een officiële ROM flashen met dezelfde taal. Als je met hard-SPL dit 'unlockt' kun je alle ROMs installeren die je wilt, dus ook andere talen. Maar dat mag officieel niet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Entity op 04-08-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:55
Ik heb het apparaat inmiddels besteld bij Bol.com. Ben benieuwd of ze binnen 3-5 werkdagen kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Mailtje van CoolSound gehad: levertijd is bij hen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Mailtje naar 2Call gestuurd over verwachte levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Entity schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:27:
[...]

Da's niet helemaal waar, sommige versies van Windows Mobile zijn wel degelijk meertalig. Dan doel ik met name op de versies die op toestellen zonder touchscreen zijn geleverd. Zo heb ik een HTC Mteor gehad, daar kon ik de telefoon in een aantal talen instellen.

Op touchscreentelefoons heb ik datnog niet gezien, de reden daarachter weet ik ook niet.

Ik ga voor een Engelstalige Touch Pro trouwens, vind ik toch fijner (ben gewend aan EN software, ook mijn PC en Laptop hebben Engelstalige OS'en).

[...]

Tot nu toe kon je alleen een officiële ROM flashen met dezelfde taal. Als je met hard-SPL dit 'unlockt' kun je alle ROMs installeren die je wilt, dus ook andere talen. Maar dat mag officieel niet ;)
Ok, ik wist niet dat Windows Mobile dat ook in zich had, weer wat geleerd.
En wat betreft de keuze ben ik het denk ik wel met je eens.
Zowel m'n laptop en PC thuis, als de laptop van m'n werk zijn allemaal met Engels OS, dus ik denk ook wel dat ik de engelse ga kiezen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Onedayflyer682 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:45:
Ik heb het apparaat inmiddels besteld bij Bol.com. Ben benieuwd of ze binnen 3-5 werkdagen kunnen leveren.
Inmiddels geeft Bol.com 2-3 weken als levertijd aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
babbelbox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:26:
Ik heb net even met Vodafone gebeld, en de beste man aan de telefoon vertelde mij dat er geen limiet op het Zorgeloos Internet Blox zit.
Hij benadrukt wel dat oneigenlijk gebruik (door hem als voorbeeld gegeven het downloaden van films) niet de bedoeling is.
Vodafone loopt een beetje achter, het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld om video te kijken op je mobiel, sterker nog, de Touch Pro is daar uitstekend geschikt voor. Het ding heeft zelfs een YouTube-client ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
BamSlam_ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:08:
[...]

Vodafone loopt een beetje achter, het is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld om video te kijken op je mobiel, sterker nog, de Touch Pro is daar uitstekend geschikt voor. Het ding heeft zelfs een YouTube-client ingebouwd.
Maar ik denk niet dat de beste man die ik aan de telefoon had video's kijken via youtube hetzelfde vindt als het downloaden van films.
Bij het downloaden van films denk ik aan VCD en zelfs DVD formats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
babbelbox schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:11:
[...]
Maar ik denk niet dat de beste man die ik aan de telefoon had video's kijken via youtube hetzelfde vindt als het downloaden van films.
Bij het downloaden van films denk ik aan VCD en zelfs DVD formats
Video's op een site als rtlgemist.nl doen al 1,5mbit/sec tegenwoordig. Films op rtlvideo.nl ook. Ook daarom vind ik mijn stelling dat Vodafe achterloopt terecht.
Dat gezegd hebbende is Vodafone een verademing in vergelijking met andere providers, die lagere snelheden en datalimieten bieden. Bij Debitel's KPN abo bijvoorbeeld: 9,50 Euro per maand, maximaal verbruik 50MB, daarboven moet je per MB gaan bijbetalen.

[ Voor 20% gewijzigd door BamSlam_ op 05-08-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
GSMeasy schijnt 'm de 18e te verwachten.
Algebeld.nl heeft 'm nu ook eindelijk op de site staan: 599 euro.

[ Voor 45% gewijzigd door Upquark op 05-08-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
babbelbox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:30:
[...]

heb hem toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270046

Ik heb hem ook al besteld in België bij de webshop Loveno en daar gaven ze nog steeds week 33 door als leveringsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Anoniem: 270046 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:09:
Ik heb hem ook al besteld in België bij de webshop Loveno en daar gaven ze nog steeds week 33 door als leveringsdatum.
Is er eigenlijk al een officiële release datum van HTC zelf??

Zijn al een redelijk aantal shops die 'm aanbieden met een verwachte levertijd, maar denk niet dat zij iets zinnigs kunnen zeggen zolang HTC niet met een harde datum komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270046

Het gaat hier over de datum die Loveno ontvangen heeft van zijn leveranciers. Ik veronderstel wel dat die contact hebben met HTC? De vraag is natuurlijk in hoevere de leveringsdatum klopt uitraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Ik kan er eigenlijk niet goed bij: het toestel van het jaar, en dan zoveel vaag geneuzel over wanneer-ie uitkomt. Ik bedoel, ik koop 'm toch wel (i.c.m. abo), maar je verwacht het eigenlijk anders... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-02 16:33

BadBert

Mini powah

http://www.cellphonestoreltd.org/

Sure...

Daar zou je een touch pro moeten kunnen krijgen voor nog geen 300 dollar... uhu,

bij betaling:

Cell Phone Store Ltd accept Bank Transfer (T/T), Western Union & Money Gram as mode of payment. Please note that all order must be placed via email.

Stond er niet een waarschuwing over gebruikers die die bank gebruiken?

STond een advertentie op marktplaats, waardoor ik bij die site kwam.

Anyway, niet echt geloofwaardig, wel?

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
BamSlam_ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 08:43:
[...]

Inmiddels geeft Bol.com 2-3 weken als levertijd aan..
Das balen ;(

Bij mijn orderstatus geeft hij nog wel 3-5 werkdagen aan maar het is eigenlijk te mooi om waar te zijn gezien de andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
BadBert schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:16:
http://www.cellphonestoreltd.org/
...
Daar zou je een touch pro moeten kunnen krijgen voor nog geen 300 dollar... uhu,
...
STond een advertentie op marktplaats, waardoor ik bij die site kwam.

Anyway, niet echt geloofwaardig, wel?
Lol: "We have been in the sales of outstanding, genuine and reliable Mobile Phones ... and other technology and consumer electronic products to our valuable client for over a decade "
Whois info: Domain Name:CELLPHONESTORELTD.ORG
Created On:26-Jun-2008 13:05:56 UTC
Last Updated On:26-Jun-2008 13:06:00 UTC
Expiration Date:26-Jun-2009 13:05:56 UTC

Kan niet anders dan nep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik kan maar 1 raad geven. Ga niet met zulke bedrijven in zee.
Koop een toestel of sluit een abo af bij meer bekende zaken zodat je iets meer garantie hebt.
Dit voorkomt een hoop elende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Kreeg vandaag een statusupdate van 2Call mbt mijn order:
Voor uw order is momenteel de HTC Touch Pro EN niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 5 tot 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Naajs, ben benieuwd!

Ik zal die van Entity eens proberen, en als ik van hem hoor dat er niet echt veel problemen mee zijn, zal ik in februari (helaas dan pas) waarschijnlijk de T-mobile variant ervan aanschaffen icm tmobile abo verlenging :)

Of ik moet voor die tijd voor goed geld mijn mda vario 3 kunnen verkopen, en nog ergens geld over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Onedayflyer682 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:32:
[...]

Bij mijn orderstatus geeft hij nog wel 3-5 werkdagen aan maar het is eigenlijk te mooi om waar te zijn gezien de andere winkels.
Inmiddels is de order 'in behandeling' en hij is door de 'voorraadcontrole' heen. Ben benieuwd, zou me niks verbazen als er straks een gewone Diamond binnen komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

omg... die kerel van dat bedrijf wat ik in een eerdere post noemde, heeft me op msn toegevoegd.
Ik had een mail gestuurd om te kijken wat ze antwoorden.

Nu zeg ik hem op msn dat ik geen zaken met hem wil doen, zegt hij:

we are a legit on the http://www.ukdata.com

Ik zoeken daar:
http://www.ukdata.com/cre...yId=03323451&only-match=1

Maar dat kan natuurlijk net zo goed een site van hen zijn ofzo...
die kerel blijft zeuren dat ik gewoon moet kopen (logisch :P ) maar doe ik dus niet ;)
EDIT: en of ik niet 100 units af wil nemen.... suuuuure

Overigens komt een pro bij hem op 200 euro incl verzending, hahahahaa O-)

[ Voor 4% gewijzigd door BadBert op 05-08-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Entity schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:05:
Kreeg vandaag een statusupdate van 2Call mbt mijn order:

[...]

Ben benieuwd :)
Had 2Call gisteren gemaild ivm levertijd.
Kreeg vandaag mailtje terug: medio augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Bijna niemand durft nog exacte data te geven blijkt wel. Er zit niets anders op dan afwachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
BadBert schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:46:
omg... die kerel van dat bedrijf wat ik in een eerdere post noemde, heeft me op msn toegevoegd.

Waarschijnlijk omdat de teller op de website maar tot 99 stuks gaat. Het zal maar net je dealbreaker zijn ;)

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
BadBert schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:46:

we are a legit on the http://www.ukdata.com

Ik zoeken daar:
http://www.ukdata.com/cre...yId=03323451&only-match=1

Maar dat kan natuurlijk net zo goed een site van hen zijn ofzo...
die kerel blijft zeuren dat ik gewoon moet kopen (logisch :P ) maar doe ik dus niet ;)

Overigens komt een pro bij hem op 200 euro incl verzending, hahahahaa O-)
Wel fijn dat jij voor ons die inkoopactie regelt >:) Die 100stuks voor 200euro raak je hier makkelijk kwijt hoor.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

ja, als iedereen dan van te voren even 250 euro naar mijn rekening over maakt, tot ik die 100 stuks heb, dan bestel ik ze wel bij die goeie man :P 8) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Aub weer back on topic. Minder levertijd, meer discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:53:
[mbr]Aub weer back on topic. Minder levertijd, meer discussie :)[/]
Tsja, en toen werd het stil. Niet zo gek, het toestel is immers nog niet op de markt, dus zo vreemd is het niet dat het onderwerp levertijd veel aan de orde komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234627

BamSlam_ schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:48:
[...]

Tsja, en toen werd het stil. Niet zo gek, het toestel is immers nog niet op de markt, dus zo vreemd is het niet dat het onderwerp levertijd veel aan de orde komt..
Tja, welke rom zal er op zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Ik hoop een ROM waarin alle fixes van de Diamond tot nu toe in zitten. Verder heb ik veel zin in het rommelen met custom ROMs, beetje tweaken en zo...

Nog heel even over de levertijden: hier staat een hele tabel met (internationale) leveranciers van de Touch Pro, met levertijden erbij (stuk of 20). De leverdata variëren van 6 tot 25 augustus, met als gemiddelde 13-15 augustus.

Hoe is trouwens HTC in vergelijking tot Nokia, als het gaat om uitbrengen van nieuwe firmwares/ROMs? Qua frequentie bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
Waarom wordt die daar nog steeds Raphael genoemd? Is die naam nog van toepassing in andere landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Volgens mij worden alle telefoons daar bij hun 'codenaam' genoemd (Tytn II -> Kaiser, Cruise -> Polaris etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Inmiddels ook bericht van Bol.com dat ze hem nog niet kunnen leveren binnen 3-5 dagen. Heb ze maar weer gemaild aangezien ze zeiden dat het geen probleem was (zelfs na bevestiging vanuit mijn kant) waardoor zij lekker kunnen rentenieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holycow
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-02 21:42
Upquark schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:53:
GSMeasy schijnt 'm de 18e te verwachten.
Algebeld.nl heeft 'm nu ook eindelijk op de site staan: 599 euro.
geven nu september aan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Das wel heel balen.. hopen dat het niet zo is.... :(
Ik snap niet waarom HTC niet gewoon een harde advies release datum geeft.. dan is iedereen van dit gezeur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Laatst online: 04-05 21:43
Jullie hebben het over de verkoopprijzen, kopen jullie dat ding allemaal los dan? Bij een abonnement is ' ie toch goedkoper? Ik ontkom er wsl niet aan om 'm los te kopen omdat mijn K800i kapot is en mijn abonnement nog 9 maanden loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Er zijn zeker mensen die het toestel los kopen, maar losse prijzen zijn ook makkelijker te vergelijken dan abo prijzen natuurlijk. Bij een shop waar hij los goedkoper is, is hij vaak ook bij een abonnement goedkoper dan bij de shop waar hij los duurder is.

Ik heb hem zelf besteld bij een Hi20 abo + Zorgeloos Internet, moest nog 186 euro bijbetalen, maar dat levert m'n Touch Cruise weer op bij verkoop.

Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe de 'diamond' interfacr werkt. Een tijdje terug had ik een Diamond ROM geladen op de P4350 van m'n werk, maar werd er niet vrolijk van, het toestel was gewoon te langzaam hiervoor. Hopelijk werkt het een beetje intuïtief, want de Cube op mijn TC gebruikte ik na een maand ook al niet meer (HTC Home met extra contacts tab werkt lekkerder). Het ziet er allemaal erg stoer uit natuurlijk, maar de praktijk zal het leren :)

1 van de eerste dingen die ik installeer is overigens OpenTTD (spel), dit wil ik al heel lang op een portable hebben, maar deze heeft minimaal 640x480 nodig en de Pro is m'n eerste toestel met deze resolutie.

Nou ja, in het ergste geval nog een maandje wachten, ik verwacht toch wel dat hij voor het eind van de maand uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
ExTaxi schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:04:
Jullie hebben het over de verkoopprijzen, kopen jullie dat ding allemaal los dan? Bij een abonnement is ' ie toch goedkoper? Ik ontkom er wsl niet aan om 'm los te kopen omdat mijn K800i kapot is en mijn abonnement nog 9 maanden loopt.
Bij een abonnement is het toestel echt niet goedkoper dan een los toestel + Simonly. Het enige voordeel is dat je het toestel afbetaald in 12 of 24 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Entity schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:26:

Ik heb hem zelf besteld bij een Hi20 abo + Zorgeloos Internet, moest nog 186 euro bijbetalen, maar dat levert m'n Touch Cruise weer op bij verkoop.
Waar heb je dat gedaan? Die combi wil ik namelijk exact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Weer een antwoord van Bol.com:

Het door u op 4 augustus 2008 bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling rond 11 augustus 2008 te kunnen leveren.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Bij Expansys staat nu: 'Op voorraad bij de leverancier'.

...!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik zie dit staan bij expansys

Op voorraad bij onze leverancier - 9 Dagen

(dus denk nog 9 dagen wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Heb net GSMWeb gebeld. Ze verwachten hem nu op 10 augustus. Tevens zou die dan ook op hun site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

PolluxDKB schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:56:
[...]

Waar heb je dat gedaan? Die combi wil ik namelijk exact!
2call.nl. Is wel een 2jarig abo overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Hi gemaild met de vraag wanneer ze de Touch Pro op de site toevoegen, zodat ik hem kan bestellen met de online korting, krijg ik een mail terug dat ik de verkoopservice moet bellen.
Dus ik de verkoopservice bellen, meld de vrouw daar weer dat zij dat niet kan zeggen, en ze verbind me door.
Klantenservice, medewerker vraagt mijn klantnummer, terwijl ik die niet heb want ik zit nu niet bij Hi, dus dat hoefde uiteindelijk niet. Hij ging navraag doen zei die, 3 minuten aan de lijn gebleven, kwam ie terug en vertelde dat hij niet kon vertellen wanneer hij komt :')
Dat ik naar de Primafoon moet gaan om het daar te vragen, want hij meende dat hij net al een klant had gesproken die gisteren bij de Primafoon een Touch Pro heeft gehaald. Toen ik vertelde dat er ook een Touch Diamond bestond begon hij wel erg te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Net ook even KPN gebeld wanneer hij bij hun online te bestellen zou zijn.
Maar jammer genoeg kreeg ik geen datum. Wat ik me nu dus afvraag;
Hoe snel is kpn.com normaal gesproken met het tonen van nieuwe toestellen op hun bestelsysteem.

Dit ten op zichte van andere shops. Krijg hier namelijk over het algemeen betere aanbiedingen dan bij de meeste overige shops.

Ben het wachten net als meerdere hier wel beu aan het worden... En vind het vreemd dat er nog zo weinig pre-releases opduiken. Wat hopelijk niet betekend dat het nog wel even gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Van Engadget.com
Vodafone UK expects Touch Pro this month

by Chris Ziegler, posted Aug 6th 2008 at 11:41AM
So when exactly is the Touch Pro launching? Unless you're in the UK, we can't answer that with terribly high certainty -- but yeah, you Brits now have a target window to start saving for. Vodafone's online business shop says that HTC's mightiest QWERTY handset is "expected" in August, and while we admit that they could simply be airing out their wishful thinking on their product pages, it'd be awfully poor form to do so. Instead, we suspect HTC and Voda are on the hotline with one another here, and we'd give the window some weight. Now, if any other carriers would care to chime in with their own windows -- preferably in August -- we wouldn't try to stop you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Bij bestelmaar.nl Coolsoudn en GSM Easy is het inmiddels begin september :S

[ Voor 21% gewijzigd door Onedayflyer682 op 06-08-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Coolsound stond altijd al op september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234627

Zit er verlichting onder het toetsenbord en weet iemand waar de sdhc 16 G of 32 G te koop zijn ? Zover ik weet is alleen 8 G te koop en dat vind ik persoonlijk weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Anoniem: 234627 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:07:
Zit er verlichting onder het toetsenbord en weet iemand waar de sdhc 16 G of 32 G te koop zijn ? Zover ik weet is alleen 8 G te koop en dat vind ik persoonlijk weinig.
16 en 32 GB zijn nog niet uit, dat wordt dus wachten.

Of je koopt nu even een 8gb, die dingen kosten geen drol, 25 euro geloof ik.

edit:

Zit er standaard een klein kaartje bij of niet? 1 of 2 gb ofzo? En heeft iemand nou al meer info over die tv uit kabel, dat wil ik namelijk zeker wel hebben!

[ Voor 16% gewijzigd door bóòbó op 06-08-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Laatst online: 25-04 11:19
mobymemory meldde mij dat de 16GB sdhc in juli beschikbaar zou zijn. Ze hebben ook al in hun header staan dat ze hem hebben, maar ze hebben dit gedaan om de google searches alvast te updaten. Ze hebben hem nog niet, maar ik denk wel dat die ook in augustus beschikbaar zal zijn.

Ik ga zeker een 16GB kaartje kopen, al was het alleen al om de iphone-lovers te dissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 14:20
Zeer interessante phone, zit hem al een tijdje te volgen en dit topic ook!
Gezien ik mijn abbo in oktober kan verlengen, zit ik er over na te denken om hem met dit toestel te verlengen.

Hoop dat er dan tegen die tijd ook al wat meer bekend is over Google Android, want dat is ook een telefoon die het volgens mij erg goed gaat doen en bij mij ook een kans maakt!

Was vandaag even in de HI en Vodafone winkel geweest in Haarlem en in beide winkels wisten ze er niks over te vertellen, in de Vodafone winkel werd er zelfs nog gebeld of er al meer informatie beschikbaar was.

Overigens heb ik nog wel even een vraag aan jullie over het internet;
Met HI heb je een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde, terwijl bij Vodafone dat een tikkie sneller is: "Snelheden tot maar liefst 3,6 Mbps (afhankelijk van je toestel en dekking)"
Mijn vraag is dus of je dit werkelijk gaat merken met internetten op je tel, of dat je het bij normaal gebruik niet tot weinig van merkt?

Zit nu namelijk bij HI en als ik daar blijf krijg ik minder korting op het toestel, maar bij Vodafone zitten de MMS berichten weer niet in de bundel inbegrepen... Al hoe wel ik me nu bedenk dat ik de foto's die ik gemaakt heb met me tel ook per email kan versturen, of niet?

Het is voor mij in ieder geval nog 2 maanden wachten, hoop dat ie in ieder geval nu snel uitkomt want dan dalen de prijzen ook weer een beetje tegen de tijd dat ik hem kan bestellen :)
En staan er natuurlijk al heel wat meer reviews op internet en handige tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Laatst online: 25-04 11:19
Ja, dat ga je waarschijnlijk merken. Ik merkte zelf al heel duidelijk een verschil tussen 128 kilobit en 384 kilobit. Ik gok dat vodafone niet heel ver boven de 800 kilobit kan komen in reallife maar het zal zeker wel een stuk sneller dan 384 of 128. de ervaring leert dat de meeste mobieltjes een datastroom van meer dan 100 kilobyte per seconde niet echt kunnen handelen, dus daarboven heeft niet heel erg zin.

Voornamelijk merk je het fors in streams, of dit nu audio of video streams zijn. op 128 kilobit is het gewoon niet te doen om te streamen, pas vanaf 200 kilobit is dit te doen. Wanneer je verwacht veel te doen met streaming multimedia (mp3 streamen vanaf je thuis computer) is het zonde om op 128 kilobit te zitten. wanneer je verwacht dat je het toestel voornamelijk alleen maar gaat gebruiken voor beetje internet en e-mail is 128 kilobit voldoende (alhoewel je het verschil daarmee ook merkt is het niet hinderlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door three2five op 07-08-2008 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Bij telfort staat tot 768 kb/s..

Neem aan dat je het in dit geval moet delen door 8, toch? Dus in feite onder de 100KB/Sec?

Das wel erg matig..

edit:

Laat trouwens maar zitten... Ik ga wel erg offtopic met deze vraag

[ Voor 22% gewijzigd door Dacide op 07-08-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Geachte heer/mevrouw,

We hebben helaas nog geen prijzen. De verwachte leverdatum is
15-8-2008.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Sean
Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dit is niet goed als ze als maar blijven uitstellen met het leveren van het toestel.
Veel potentiele kopers kunnen hierdoor gaan afhaken en besluiten wat anders te gaan nemen.
Snap ook niet dat HTC niet met een duidelijke leverdatum komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik heb al gemaild naar HTC gisteren,
Nog geen reaktie gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Expansys UK verwacht het toestel pas de 31e... En aangezien ze vrij close zijn met HTC (ze beheren bijvoorbeeld ook de officiële HTC accessories shop), zou dit best weleens betrouwbare info kunnen zijn. Ik hoop natuurlijk dat hij eerder komt, maar vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:48
Mailtje van GSMEasy gehad. Zij verwachten de Touch Pro op 11-09-2008 te kunnen leveren...
Dus...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 23-11-2024
Ben.Hahlen schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:38:
Mailtje van GSMEasy gehad. Zij verwachten de Touch Pro op 11-09-2008 te kunnen leveren...
Dus...
Staat nu op gsmeasy.nl: HTC Touch Pro (sept.)

:?

Edit: Never mind. Ik lees te snel/onnauwkeurig.

[ Voor 8% gewijzigd door frankvdtillaart op 07-08-2008 12:44 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Lucky1965 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:35:
Dit is niet goed als ze als maar blijven uitstellen met het leveren van het toestel.
Veel potentiele kopers kunnen hierdoor gaan afhaken en besluiten wat anders te gaan nemen.
Mwoah, welk alternatief is er op dit moment dan? Ook de Sony Xperia is nog in geen velden of wegen te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sparkie_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-05 23:27
Nou wat rond gekeken te hebben kwam ik op www.gsm.nl uit hier staat de pro al gewoon te koop. Verder kan ik ook geen datum vinden van release. Iemand ervaring of deze site de telefoon wel kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Bestelmaar rept over eind augustus, ik houd hoop op maandag volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 07:30
Entity schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:26:
1 van de eerste dingen die ik installeer is overigens OpenTTD (spel), dit wil ik al heel lang op een portable hebben, maar deze heeft minimaal 640x480 nodig en de Pro is m'n eerste toestel met deze resolutie.
Hoe wil je dat op de telefoon spelen? Dat lijkt mij nou typisch een spel voor een groot scherm met muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
_Sparkie_ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:33:
Nou wat rond gekeken te hebben kwam ik op www.gsm.nl uit hier staat de pro al gewoon te koop. Verder kan ik ook geen datum vinden van release. Iemand ervaring of deze site de telefoon wel kan leveren?
Ietsjes beter lezen :) Staat toch duidelijk bij: vanaf augustus

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

dyna18 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:13:
[...]

Hoe wil je dat op de telefoon spelen? Dat lijkt mij nou typisch een spel voor een groot scherm met muis.
Toen TTD ooit uit kwam, was de resolutie ook 640x480, dus dat moet kunnen op VGA. Het zal vast niet zo lekker werken als op een groot scherm, maar het moet wel werken. Ik heb het ooit op een PDA geïnstalleerd, het was best speelbaar op 1 ding na: het spel draaide op 640x480 en de PDA op 320x240, dus moest ik constant scrollen... Dat heb je met de Pro dus niet. Maar ja, eerst maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Statusupdate van 2Call, waar ik de Pro afgelopen dinsdag besteld heb:
Uw aanvraag met ordernummer xxxxxx is door Vodafone akkoord bevonden.

De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.

U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.
Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
BamSlam_ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:42:
[...]

Is geen nieuws, maar een samenvatting van wat in dit forum gepost is.
Snap ook niet dat dit bij Tweakers op de voorpagina komt. Komkommertijd misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
En weer een update van 2Call:
Voor uw order is momenteel de HTC Touch Pro EN niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 5 tot 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Weet iemand eigenlijk of HTC bij de TP wel een goed tasje meeleverd?
Bij mijn P3300 werd destijds nog een mooie leren tasje meegeleverd voor aan de riem. Denk dat zo'n tasje voor de TP ook wel handig is. Wordt toch te dik voor de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 17:14
Xanion schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:02:
Weet iemand eigenlijk of HTC bij de TP wel een goed tasje meeleverd?
Bij mijn P3300 werd destijds nog een mooie leren tasje meegeleverd voor aan de riem. Denk dat zo'n tasje voor de TP ook wel handig is. Wordt toch te dik voor de broekzak.
Te dik voor je broekzak?! Mijn Qtek 9100 past er ook in en die is toch een stuk groter dan de Touch Pro. Het is maar hoe groot je broekzak is :+ of waar je mee vergelijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 15:38

TheZoo

Animals Behind Bars

Lucky1965 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:35:
Volgens mij kun je pas van uitstellen spreken, als een leverdatum niet gehaald wordt.
Vooralsnog zie ik hier alleen maar nutteloze meldingen van wanneer shops denken te kunnen leveren.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05 15:37

Dark Angel 58

Peace!!!

three2five schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:09:
mobymemory meldde mij dat de 16GB sdhc in juli beschikbaar zou zijn. Ze hebben ook al in hun header staan dat ze hem hebben, maar ze hebben dit gedaan om de google searches alvast te updaten. Ze hebben hem nog niet, maar ik denk wel dat die ook in augustus beschikbaar zal zijn.

Ik ga zeker een 16GB kaartje kopen, al was het alleen al om de iphone-lovers te dissen.
hoe snel leest en schrijft die kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 06:37
Even een kort advies graag van de mede-GoTters.

Ik heb nu net 2 jaar een N73, en ben hem he-le-maal zat. Ik erger me er bij elk gebruik enorm aan dat hij zo ontzettend traag is. Firmware-updates werken uiteraard niet, en eigenlijk zie ik geen enkel voordeel in het OS Symbian.

Ik ben nu toe aan een nieuwe Daewoo telefoon, en ben na 1 uur desk research erachter gekomen dat de Touch Pro hem moet worden. Even aangenomen dat hier mensen zitten met enige WM-ervaring is mijn vraag het volgende:

Kan ik een betere gebruiksvriendelijkheid, en belangrijker, hogere werksnelheid vinden in een WM-toestel? Ik kan er niet tegen wanneer mijn foon van de standby stand gaat in 8 sec., camera opstarten in 5 sec., etc. Voor de N73 had ik een 6320 en dat waren toch werelden van verschil.

Thoughts? Alvast bedankt.

Overigens volgt de field research snel, even naar een Hi-shop om te spelen met de normale Touch Diamond, ik wil alleen niet sms-en / mailen met een touchscreen.

[ Voor 9% gewijzigd door El-Loco op 07-08-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 21:12
Ik weet niet of het al voorbijgekomen is maar de touch pro staat op gsmweb....

http://www.gsmweb.nl/forms/vf313.htm

Nog niet los te koop zie ik..

[ Voor 32% gewijzigd door thecompany op 07-08-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Geweldig.. thanks :)

Neem aan dat als ze hem erop zetten dat ie dan ook echt leverbaar is, toch?

Als ze hebben bestel ik hem per direct.

[ Voor 69% gewijzigd door Dacide op 07-08-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 21:12
Dacide schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 18:54:
Geweldig.. thanks :)

Neem aan dat als ze hem erop zetten dat ie dan ook echt leverbaar is, toch?

Als ze hebben bestel ik hem per direct.
Ja lijkt me wel, gsmweb doet niet aan pre orders, als het op de site staat dan hebben ze um ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Net gsmweb gebeld...

De man kan alleen maar een contract afsluiten maar niet bevestigen of ie op voorraad is. Daarvoor morgen terug bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hmm, zie trouwens geen taal erbij staan.. neem aan dat ze als default versie de UK/engelse versie hebben... toch?

[edit]
Gefeliciteerd met uw aanvraag voor een HTC Touch Pro NL black Data i.c.m. een Verlenging Telfort 400 (1 jaar).

Nederlandstalig dus

[ Voor 40% gewijzigd door Dacide op 07-08-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Heb hem ondertussen zelf ook besteld, Vodafone €18 per maand + 9,50 internet, toestel was 129 euro bijbetalen. Prima deal vind ik zelf, bij 2Call. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.

Weet iemand of er een MicroSD kaartje bijgeleverd zit? De 8 GB is namelijk ook al besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
1 jaar Telfort 400 + databundel = 158 euro bijbetalen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 15-05 07:21
Ik heb hem ook via GSMWeb.nl...
Gefeliciteerd met uw aanvraag voor een HTC Touch Pro NL black Data i.c.m. een Hi 25 (2 jaar) abonnement op het netwerk van KPN Mobile.
Per maand 31,95 en 1 keer 20 euro voor het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
JackPoint schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:45:
Ik heb hem ook via GSMWeb.nl...
Gefeliciteerd met uw aanvraag voor een HTC Touch Pro NL black Data i.c.m. een Hi 25 (2 jaar) abonnement op het netwerk van KPN Mobile.
Per maand 31,95 en 1 keer 20 euro voor het toestel :)
Ik betaal bij Vodafone 27,50 per maand (= 150 belminuten/sms + internet) en 1 x 128 Euro voor het toestel. Gefeliciteerd, bij een 2-jarig contract ben je totaal 1,20 Euro goedkoper uit, dat is 0,05 Euro per maand. Nog even afgezien van de hogere datasnelheden en limieten van Vodafone. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
PolluxDKB schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:31:
Weet iemand of er een MicroSD kaartje bijgeleverd zit? De 8 GB is namelijk ook al besteld :+
Zeer waarschijnlijk zal er geen kaartje bij zitten, staat namelijk nergens vermeld. En al helemaal geen 8GB. Ik wacht nog even met het bestellen van m'n (8GB)-kaartje tot ik de melding dat mijn toestel is opgestuurd binnen is. Waarschijnlijk zijn de prijzen voor Micro SD HC dan alweer gedaald.. :)

Edit: typo SH -> SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
goed idee idd.. Ik wacht ook even af op de verzendbevestiging..Kaartje is snel genoeg gekocht.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.