Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:56
Soeski schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:29:
[...]

Ja, dat denk ik ook wel...but a guy can dream right? ;-)
Ik ben overigens nog flink aan het twijfelen tussen dit toestel en de iphone.

Hebben jullie dat niet? toestellen doen niet voor elkaar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Als ik a twijfel dan tussen de HTC Touch Pro en de Samsung i900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:34
DaYwaLkUr schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:03:
[...]

Ik ben overigens nog flink aan het twijfelen tussen dit toestel en de iphone.

Hebben jullie dat niet? toestellen doen niet voor elkaar onder.
Die 2 en de Sony Ericsson Xperia X1. Maar ik denk dat de SE nog een stapje duurder wordt dan de Touch Pro en iPhone en naar mijn idee niet degelijker wordt of betere ondersteuning zal krijgen, dus die heeft wat mij betreft de minste kans. Nog maar even tot de Touch Pro echt beschikbaar is en dan kunnen we echt (zelf) vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-05 11:41

Apoca

Array Technology Industry

Woow die Sony Ericsson Xperia X1 ziet der wel extreem slik uit zeg, had ik nog niet gezien eerder :)

Maar ik wil de HTC Touch Pro hebben :P

[ Voor 17% gewijzigd door Apoca op 27-07-2008 14:11 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:32
Ik begrijp dus dat de Touch Pro op 04-08-08 bij gsmweb te koop is? Raar dat er geen reviews verschijnen. Waarschijnlijk lijkt hij op de Diamond maar toch...

Ik twijfelde erg tussen allerlei toestellen maar ik heb dit teruggebracht naar 2 :-). Namelijk de Touch Pro en Samsung i900. Een reden dat ik de Touch Pro misschien niet wil is de trage snelheid. Ik ga er dan vanuit dat de Pro gelijkwaardig is als de Diamond... Ik heb begrepen dat er een update is geweest maar ik lees weinig of de snelheid hierdoor hoger is geworden? Voordeel is wel het hogere resolutiescherm en ingebouwde stylus. De Samsung heeft een iets groter scherm en 2x zo'n lange accuduur. Het blijft een lastige keuze...

[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 27-07-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:57
Ik twijfel gigantisch tussen de nokia e71 en de htc touch pro.. Ik vind de touch mooier maar ik heb nu een nokia e61 en die bevalt zeer goed.. Dus of ik de overstap naar wm wil maken... Ik heb wel een mda vario gehad en die beviel redelijk, ging wel 4 keer stuk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Heeft er iemand al informatie of en hoe er extra garantie bij dit toestel gekocht kan worden?

Heb zeer veel interesse, maar wil dan wel meteen 3/4 jaar vooruit kunnen met de telefoon. Dat lijkt me ook makkelijk te moeten kunnen, qua specs. Standaard garantie zal wel 2 jaar zijn (electronica), maar verder?

(Verzekering regel ik los, dat is voor mij dus niet interessant.)

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Als je zo'n touch pro neemt kan je kiezen uit de NL en de UK versie.. Ik weet ook wel dat dit puur en alleen de OS language is..

Maar zijn er in de praktijk meer verschillen te ontdekken? (dus dat een uk versie bv vaker geupdate wordt of iets in die richting?

Of is dit slechts een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 15:06
lijkt me bullshit, hoewel eht misschien is dat de engelse update een dag eerder uitkomt als hij erg dringend is ofzo, anders wachten ze volgens mij tot ze gewoon alle talen hebben..
de uk versie is zelfs duurder, zou gewoon voor nl gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Hier weer een nieuw preview filmpje van de Touch Pro! Helaas alleen over de buitenkant (dus niet werkend...)
http://www.theunwired.net...uch-pro-hardware-hands-on

Ik vind hem er mooi uitzien! En het voordeel van standaard QUAD-band, grotere accu en een vlekvriendelijkere achterkant maakt de keuze voor mij wat makkelijker om voor de Pro te gaan :-)

[ Voor 54% gewijzigd door bsmpower op 28-07-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 22:56
bsmpower schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:21:
Hier weer een nieuw preview filmpje van de Touch Pro! Helaas alleen over de buitenkant (dus niet werkend...)

Ik vind hem er mooi uitzien! En het voordeel van standaard QUAD-band, grotere accu en een vlekvriendelijkere achterkant maakt de keuze voor mij wat makkelijker om voor de Pro te gaan :-)
zou hij net zo dik zijn als de tytn II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
DaYwaLkUr schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:59:
[...]

zou hij net zo dik zijn als de tytn II?
Tytn II = 19mm
Touch Pro = 18,05mm

De Pro is dus 1mm dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MentalMatthew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 22:41
bsmpower schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:21:
Hey een bekende ;-) weer datzelfde toestel met de verwisselde 'Y' en 'Z' toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-05 21:00
Voor diegene die nog geheugen nodig heeft op Ibood staat 4 GB SDHC geheugen voor 15 euro. Niet heel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-02 16:33

BadBert

Mini powah

Ik heb nu de TyTn II van t-mobile. Leuke is dat deze simlockvrij geleverd word, dus voor iedereen bruikbaar is!

Ookal is dit toestel nog vrij nieuw, ik vind de Touch pro wel HEEL aantrekkelijk!
Er kan weer een mobiel abonnement verlengd gaan worden binnenkort, dus....

Hij heeft weer wat meer een "telefoon" uiterlijk, de TyTn II is toch wat meer PDA. (had eerst de touch, dat was ook meer telefoon)

Ik ben benieuwd wanneer de Touch pro met t-mobile uit komt, dus de eigen "branded" variant... heb al wel foto's gezien dat deze zwart blijft zoals HTC de Touch Pro uitbrengt (mijn "tytn II" is grijzig).

De tmobile shop kon mij nog geen enkele informatie geven over de komst van deze nieuwe telefoon, vrijdag avond nog eens vragen in de stad ;)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Reken maar minimaal een maand nadat de 'normale' versie uitkomt. Zal wel media september worden.

/edit:

Net een mailtje van GSMweb gehad met de mededeling dat de Touch Pro nog steeds op 4 augustus verwacht wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Upquark op 29-07-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Onedayflyer682 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:19:
Voor diegene die nog geheugen nodig heeft op Ibood staat 4 GB SDHC geheugen voor 15 euro. Niet heel erg duur.
Bedankt voor de tip, mooie set met ook USB stick verloopstuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Upquark schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:34:

Net een mailtje van GSMweb gehad met de mededeling dat de Touch Pro nog steeds op 4 augustus verwacht wordt.
Staat de Pro al op de website met een prijs? Ik kan hem namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Volgens GSMeasy zou ie "half augustus" geleverd kunnen worden. Ik had er al een abo uitgezocht, maar als GSMweb 'm ruim een week eerder kan leveren, ga ik daar eens even neuzen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Weer een nieuw filmpje. Dit keer wel werkend te zien met uitgeschoven toetsenbord!
http://www.theunwired.net...software-and-gui-hands-on

Wat me opvalt:
- Scrollen (3:05) niet echt soepel
- Geen fancy vormgeving in landschap mode
- Over het algemeen lijkt alles wat traag?

[ Voor 29% gewijzigd door bsmpower op 29-07-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Onedayflyer682 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:18:
[...]

Staat de Pro al op de website met een prijs? Ik kan hem namelijk niet vinden.
Nee, blijkbaar staan daar alleen leverbare toestellen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
bsmpower schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:00:
Weer een nieuw filmpje. Dit keer wel werkend te zien met uitgeschoven toetsenbord!

Wat me opvalt:
- Scrollen (3:05) niet echt soepel
- Over het algemeen lijkt alles wat traag?
De fancy omgeving die wegvalt in landscape mode lijkt me eigenlijk wel een plus. Op de applicaties na is het nog altijd sneller om in landscape modus iets te starten dan in portrait mode (maar er zal wel een hack komen die één van de minder nuttige pictogrammen vervangt door applicaties).

De vertraging lijkt me trouwens ook wel mee te vallen (aangezien de grafische ship een serieuze resolutie moet renderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Ben zelf een Symbian liefhebber en heb vroeger veel WM toestellen gehad maar bij dit toestelletje begint het wel weer te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ives schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:27:
[...]
De vertraging lijkt me trouwens ook wel mee te vallen (aangezien de grafische ship een serieuze resolutie moet renderen).
Het valt inderdaad mee als je kijkt welke resolutie hij continue moet renderen. Maar hoe je het ook went of keert, hij blijft wat aan de trage kant. Ik denk dat ik daarom liever een iets lagere resolutie heb met een soepele interface. Maar dat is persoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 17:41
bsmpower schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:00:

Wat me opvalt:
...........
.........
Eerlijk gezegd lijkt me dit niks nieuws tov de diamond. Je gebruikt landscape mode (bijna) alleen wanneer je iets moet typen. Bij de diamond kom je ook in de originele windows lay-out terecht wanneer je een sms of een e-mail wilt typen.

Maar dat neemt niet weg dat een fancy vormgeving niet zou misstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-05 06:46

geerttttt

Manisch positief

als je daar kijkt zie je dat hij een touchflo versie 1.2 draait!
Naast dat heeft hij ook een g-sensor calibratieprogramma, ik hoop dat hij die rom even op xda-developers dumpt! daar kan veel mee gedaan worden

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Update:

WebsitePrijsLeverdatum
gsmweb.nl500-550 euro4 augustus 2e week augustus
gsmeasy.nl542 eurobegin augustus
gsm.nl (nieuw)578 euroaugustus
bestelmaar.nl582 euroaugustus
coolsound.nl595 eurobegin september
2call.nl596 595 euroaugustus
centralpoint.nl585 597,43 euro17 augustus
informatique.nl599 euro?
belzaak.nl601 euro?
4launch.nl596 608,50 euro?
Bol.com629 euro?
azerty.nl642,20 655,07 euro?
pdashop.nl649 euro8 22 augustus
smartphonestunts.nl649 euroaugustus

Hoe zit dat trouwens met gsmeasy.nl? Ik lees maar weinig goede verhalen, hoewel ze vroeger wel goed schenen te zijn. (ze hebben de laagste prijs tot dusverre, vandaar mijn vraag)

[ Voor 5% gewijzigd door Upquark op 31-07-2008 00:05 . Reden: Tabel geüpdatet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
thanks voor de update.. ziet er al veel meer belovend uit dan "eind augustus"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
GSMeasy ziet er qua site wel betrouwbaar uit ook vanwege het thuiswinkel 'logo'. Op dit moment wil ik hem hier gaan bestellen aangezien de site beter oogt dan gsmweb.nl

Ik vind de review overigens erg goed er uit zien. Valt me niks tegen gezien de 'reviews' van eerdere diamonds die ik heb gezien. Kan bijna niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Dat logo staat wel ten onrechte op hun site, zie maar op http://www.thuiswinkel.or...d=1&lid=&categorie=35Tele

Ik vermoed dat ze geschrapt zijn als lid, want uit shopreviews blijkt dat ze voorheen wel lid waren. Geen goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-05 11:41

Apoca

Array Technology Industry

Upquark schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 00:38:
Dat logo staat wel ten onrechte op hun site, zie maar op http://www.thuiswinkel.or...d=1&lid=&categorie=35Tele

Ik vermoed dat ze geschrapt zijn als lid, want uit shopreviews blijkt dat ze voorheen wel lid waren. Geen goed teken.
Wilde net zeggen, veel winkels zetten het logo erop maar zijn geheel geen lid. Check dit altijd even als je de zaak niet echt vertrouwd :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145521

@ Upquark : De link naar gsmweb in je lijstje verwijst naar dit topic 8)7 ................verder zeer bruikbaar overigens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Net antwoord gehad via mail van gsmweb...

Verwachte leverdatum HTC Touch Pro: 2e week augustus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Anoniem: 145521 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:34:
@ Upquark : De link naar gsmweb in je lijstje verwijst naar dit topic 8)7 ................verder zeer bruikbaar overigens!!
Weet ik ;), de post waarnaar die link verwijst is de enige bron die ik tot dusverre heb.

@Dacide: :(... tabel is bijgewerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Upquark op 30-07-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Upquark schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:08:
[...]

Weet ik ;), de post waarnaar die link verwijst is de enige bron die ik tot dusverre heb.

@Dacide: :(... tabel is bijgewerkt.
don't shoot the messenger he ;)

Ja vind het ook balen.. Maar voor hetzelfde geld komt ie toch weer eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hopelijk komt deze uit tegen de tijd dat ik mijn t-mobile abonnement mag verlengen. Het toetsenbord is toch wel enorm handig.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Contact gehad met Gsmeasy: een vriendelijk meisje dat mij wist te vertellen dat ze de telefoon binnen 3 dagen verwachten. Ik heb nog gevraagd of er structurele problemen waren de laatste tijd, maar daar was volgens haar geen sprake van. Volgens haar is Gsmeasy lid van de Thuiswinkel organisatie.

Toch maar even checken, en dus Thuiswinkel gebeld: Gsmeasy is geen lid meer, en er zou contact met hen worden opgenomen i.v.m. het onterecht gebruiken van het Thuiswinkel-logo.

Voelt toch niet helemaal goed... wel jammer, want ze hebben (voor mij) de beste aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

PDAshop heeft de verwachte datum bijgesteld naar 22/08/2008

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:08

Entity

9000rpm

HellRaver schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:38:
PDAshop heeft de verwachte datum bijgesteld naar 22/08/2008
Hmm, dat is jammer, PDAShop is toch vaak één van de eerste shops die ze heeft, heb er destijds ook m'n Touch Cruise gehaald op de eerste dag dat hij in NL leverbaar was.

Ik wil vóór 24 augustus overstappen van abo (ivm 3 maanden opzegtermijn en abo loopt af op 24 november), dus hopelijk is hij voor die tijd leverbaar! En anders misschien proberen hem bij een nieuw abo te pre-orderen, ik weet niet of shops dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Heej entity :)

En waarom eerst je TC niet voor goed geld verkopen, en een beetje bijleggen om hem gewoon te kopen?
Daar zit ik ook over te twijfelen met mijn MDA Vario III (tytn II) als ik zie dat er gewoon 400 euro voor gevraagd wordt (150 euro bijleggen dan, wat ik ook moet als ik hem zonder internet abo bij een tel abo neem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 11:46
Ìk heb tot nu toe verschillende keren abonnementen afgesloten bij GSMeasy.nl en eigenlijk nog nooit problemen gehad..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Entity schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:41:
[...]

Ik wil vóór 24 augustus overstappen van abo (ivm 3 maanden opzegtermijn en abo loopt af op 24 november), dus hopelijk is hij voor die tijd leverbaar! En anders misschien proberen hem bij een nieuw abo te pre-orderen, ik weet niet of shops dat doen.
Maar je kan toch wel je abo al eerder opzeggen en dan voor 24/11 het nieuwe contract afsluiten? Of is verlengen in het algemeen beter. Sorry voor het Off topic gehalte, maar ik heb een zelfde soort situatie.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Volgens iemand op het PocketInfo forum mag de Pro pas verkocht worden vanaf 08-08 (bron: HTC). Dit zou dus nog een week duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Ach, als we maar een harde datum hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Precies, we willen gewoon een datum!

Collega had een leuk gesprek met een hi medewerker net:

Collega: "Nee ik hoef de touch diamond niet, ik wil de Pro"
Hi: "ja maar die telefoon komt voorlopig nog niet te koop in Nederland!"
Collega: "Ja hoor... ongeveer 8 augustus"
Hi: "wat? waar HAALT u die informatie vandaan?"
Collega: "welkom in de tijd van het internet..."
Hi: "wij zullen u 8 augustus bellen met een eventuele aanbieding, en of de telefoon er al dan niet is, fijne dag verder"
*klik* *tuut* *tuut* *tuut*

Weheheheh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Mailtje gehad van Algebeld.nl: zij verwachten de Pro in week 34. Een prijs werd niet genoemd, dus daar doe ik nog even navraag naar.

Update maar weer:

WebsitePrijsLeverdatum
GSMWEB.NL500-550 euro2e week augustus
Gsmeasy.nl542 eurobegin augustus
gsm.nl578 euroaugustus
Bestelmaar.nl582 euroaugustus
2Call.nl595 euroaugustus
CoolSound.nl595 eurobegin september
Central Point597,43 euro17 augustus
Informatique599 euro?
Max ICT599,25 euro?
Algebeld.nl600+ euro2e week augustus
BELZAAK.nl601 euro?
4Launch608,50 euro?
bol.com629 euro?
Azerty655,07 euro?
PDAshop.nl649 euro22 augustus
Smartphonestunts.nl649 euroaugustus

/edit: Algebeld.nl meldt dat de prijs 'iets boven de 600 euro' zal liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Upquark op 01-08-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
Ik blijf de informatiestilte vreemd vinden. Je zou juist denken dat ze een buzz willen opbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135971

ik heb hem gisteren besteld vandaag contract gemailt(verlening)
en 2call verwacht hem binnen 2 a 3 weken
en sturen ze hem direct op
kan niett wachten to ik hem in me handen heb
nu nog van me n95 afkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 08:55

dCY

btw.. op the forum xda-developers.com staat de Touch Pro ook erbij (Raphael)

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=440

Goed in de gaten houden voor ROM updates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Idd, voor de diamond is al een goede romupdate beschikbaar, dus OF dit zit al in de pro straks, of dit komt ook beschikbaar voor de pro :)

Vanavond eens vragen wanneer het abo verlengd kan worden, en dan als de pro er is, de boel verlengen.
Dan nog wel van mijn MDA Vario III afkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Bij Bol.com staat hij inmiddels voor 599 in de aanbieding. (levertijd 3-5 werkdagen maar of dat klopt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Bij The Phonehouse gevraagd of zij wat wisten.... ze kenden het toestel niet eens... (weet u het typenummer toevallig ook?) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Ik heb inmiddels ook mijn bestelling geplaatst via 2Call, ben benieuwd wanneer hij binnen is. Zal uiteraard mijn bevindingen plaatsen zodra hij binnen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Onedayflyer682 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:47:
Bij Bol.com staat hij inmiddels voor 599 in de aanbieding. (levertijd 3-5 werkdagen maar of dat klopt...)
Met 'oude prijs' 709 euro... as if! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Entity schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:51:
Ik heb inmiddels ook mijn bestelling geplaatst via 2Call, ben benieuwd wanneer hij binnen is. Zal uiteraard mijn bevindingen plaatsen zodra hij binnen is :D
Mailtje van de 25e van 2Call:

Goedendag,

Voor uw order is momenteel de HTC Touch Pro NL niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 2 tot 3 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groeten,

2Call.nl

We wachten dus rustig af... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Anoniem: 147093 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 00:23:
[...]

Mailtje van de 25e van 2Call:

Goedendag,

Voor uw order is momenteel de HTC Touch Pro NL niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 2 tot 3 weken binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groeten,

2Call.nl

We wachten dus rustig af... 8)
toon volledige bericht
Inderdaad, maar ik heb geen haast gelukkig, mijn TC doet het nog prima :)

Ik heb overigens de Engelstalige versie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Update:

WebsitePrijsLeverdatum
Gsmeasy.nl542 eurobegin augustus
gsm.nl578 euroaugustus
2Call.nl595 euroaugustus
bol.com599 euro?
Informatique599 euro?
Max ICT599,25 euro?
Algebeld.nl600+ euro2e week augustus
BELZAAK.nl601 euro?
4Launch608,50 euro?
Smartphonestunts.nl649 euroaugustus
Azerty655,07 euro?

De prijzen lijken nu wel aardig vast te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Antwoord van Bol.com over hun levertijd:

Wij kunnen de HTC Touch Pro - NL inderdaad binnen 5 werkdagen aan u leveren.

Dat zou volgende week vrijdag kunnen zijn....hmm ff denken of ik hem al wil bestellen of nog even de andere shops af wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-05 09:22
Onedayflyer682 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:06:
Antwoord van Bol.com over hun levertijd:

Wij kunnen de HTC Touch Pro - NL inderdaad binnen 5 werkdagen aan u leveren.

Dat zou volgende week vrijdag kunnen zijn....hmm ff denken of ik hem al wil bestellen of nog even de andere shops af wacht.
Waarom zou PDAShop.nl hem dan pas 2 weken later kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Goede vraag. Ik las ergens anders dat ze ditzelfde ook bij de Diamond hadden. Hij was inmiddels overal leverbaar behalve bij PDAshop. Daarbij zijn de prijzen ook niet echt scherp bij PDAshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 26-03 10:12
Zitten de TV Out kabels en de 3.5mm jack kabels erbij?

Want ik kan er niets over vinden eerlijk gezegd. Op eBay zijn wel HTC ExtUSB 3.5mm jack kabeltjes te vinden, maar die tv kabels, die kan ik eigenlijk nergens vinden?

En waar kan je dit toestel het goedkoopst krijgen met een T-Mobile Pocket Internet Totaal? :?
Want ik kan het alleen maar vidnen voor 35 euro per maand, plus 10 euro voor het internet, en dan ook nog eens 580 euro voor het mobiel! :{

En dat terwijl je hem met Hi eindeloos online, 30 euro abbo, al hebt voor €24,95 per maand, en het toestel 90 euro. Dus het abbonement is 20 per maand minder, en het toestel is bijna 500 euro goedkoper!

[ Voor 49% gewijzigd door bóòbó op 02-08-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 17:01
Mja, van T-Mobile zijn er dan ook nog geen kortingsprijzen bekend. Waarom, dat weet ik niet, maar ik zit met hetzelfde probleem...
Ik kan in principe al verlengen, maar ik wacht op een leuke aanbieding van T-Mobile...

Ik wil deze telefoon echt heel graag namelijk...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
@ PolluxDKB: ik weet niet van welke site die prijzen komen die je noemt, maar als ik kijk bij (bijvoorbeeld) 2Call, dan zie ik daar een Relax 300 + PIT abonnement met respectievelijk 298 euro (1-jarig) en 126 euro (2-jarig) bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Upquark schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:04:
@ PolluxDKB: ik weet niet van welke site die prijzen komen die je noemt, maar als ik kijk bij (bijvoorbeeld) 2Call, dan zie ik daar een Relax 300 + PIT abonnement met respectievelijk 298 euro (1-jarig) en 126 euro (2-jarig) bijbetalen.
Misschien overdreef ik wat, maar het is dus 126 euro bij een 30 euro abbo en dan nog 9,95 voor internet?

Dan ga ik liever voor Hi, 24.95 inclusief internet, en maar 90 euro bijbetalen. In die site hierboven is dat, GSM.nl geloof ik.

edit: damn, ik lees net dus dat dat met Hi ook nog niet inclusief internet is ;(
Dat wordt dus 34,90 per maand en dan 90 euro voor het toestel.

[ Voor 11% gewijzigd door bóòbó op 02-08-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:23
PolluxDKB schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:10:
[...]

Misschien overdreef ik wat, maar het is dus 126 euro bij een 30 euro abbo en dan nog 9,95 voor internet?

Dan ga ik liever voor Hi, 24.95 inclusief internet, en maar 90 euro bijbetalen. In die site hierboven is dat, GSM.nl geloof ik.

edit: damn, ik lees net dus dat dat met Hi ook nog niet inclusief internet is ;(
Dat wordt dus 34,90 per maand en dan 90 euro voor het toestel.
Dit is een beetje off-topic, maar waarom twijfel je tussen Hi en T-Mobile met een internetbundel in combinatie met de HTC.
De UMTS/HSDPA snelheden van T-Mobile en Hi zijn echt niet om over naar huis te schrijven
Hi site:
Bij Eindeloos online geldt een maximale download snelheid van 128 kbit/seconde. Daarnaast geldt een maximale upload snelheid van 64 kbit/seconde.
T-Mobile
Tot een snelheid van 384 Kbps voor UMTS/HSDPA-toestellen.
Ik zit er zelf over na te denken om naar Vodafone te gaan. Zij bieden een snelheid van max. 3,6 Mbps aan.
Toen ik dat zag dacht ik echt, kijk daar heb je tenminste wat aan!!

En bij bijvoorbeeld Gsmeasy.nl kost ie in combinatie met vodafone 27,50 (tijdelijk 22 euro per maand) + 9,50 voor internet (tijdelijk 89 euro extra toestel korting) 54 euro bij 2 jaar, en 290 bij eenjarig abbo.

Ik had het wel geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Da's nu net precies de aanbieding die ik op het oog heb. Voor de volledigheid: in totaal ben je bij een 1-jarig abbonnement 668 euro kwijt, en bij een 2-jarig abonnement 810 euro. Goedkoper heb ik het nog niet gezien.

Nadeel is natuurlijk de datalimiet van Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Upquark schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:46:
Da's nu net precies de aanbieding die ik op het oog heb. Voor de volledigheid: in totaal ben je bij een 1-jarig abbonnement 668 euro kwijt, en bij een 2-jarig abonnement 810 euro. Goedkoper heb ik het nog niet gezien.

Nadeel is natuurlijk de datalimiet van Vodafone...
Datalimiet :? :?
Heb ik iets over het hoofd gezien dan, dacht dat het FUP was...

Volgens de vodafone site:
Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Dus dan moeten we met z'n alle afspreken dat we gaan downloaden als een gek :*)
Ga nog even verder zoeken, maar heb gelezen dat je sowieso de eerste maand dat je meer dan 10 keer zoveel verbruik hebt gewaarschuwd wordt, en dat er later pas consequenties zijn

[ Voor 36% gewijzigd door babbelbox op 02-08-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
babbelbox schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:48:
[...]

Datalimiet :? :?
Heb ik iets over het hoofd gezien dan, dacht dat het FUP was...

Volgens de vodafone site:

[...]

Dus dan moeten we met z'n alle afspreken dat we gaan downloaden als een gek :*)
Ga nog even verder zoeken, maar heb gelezen dat je sowieso de eerste maand dat je meer dan 10 keer zoveel verbruik hebt gewaarschuwd wordt, en dat er later pas consequenties zijn
Ze zeggen FUP, maar het is maximaal 50mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
PolluxDKB schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:53:
[...]

Ze zeggen FUP, maar het is maximaal 50mb.
Maar waar staat dat dan,
In de Algemene voorwaarden die je kan downloaden staat het volgende
Zorgeloos Internet
- Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
- Bij Zorgeloos Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon
te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP.
- Vodafone behoudt zich het recht voor om ingeval van misbruik Zorgeloos
Internet per direct te beëindigen.
- Bij Zorgeloos Internet is datagebruik in het buitenland uitgesloten. Datagebruik in
het buitenland wordt apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende
tarieven.
toon volledige bericht
En wat bedoel je met 50mb
milli of mega, bits of bytes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 12-05 09:22
PolluxDKB schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:15:
Zitten de TV Out kabels en de 3.5mm jack kabels erbij?
...
Op http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49518 staat er:
Built-in Wi-Fi and TV-out functionality* mean you can hook up to the local wireless hot spot to surf, then deliver the perfect PowerPoint® presentation without a laptop in sight.
Daaronder staat er:
*HTC TV-out cable is needed.
Zou dat betekenen dat hij er wel of juist niet bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 17:41
babbelbox schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:59:
[...]

Maar waar staat dat dan,

[...]

Ik vraag me dit idd ook af! Dat internet van Vodafone is wel lekker snel, maar als het gemiddelde gebruik op 5Mb ligt dan kun je nauwelijks een video streamen of je zit al over het tienvoudige van dat gemiddelde verbruik heen (50Mb dan..) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
babbelbox schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:59:
[...]

Maar waar staat dat dan,

[...]

Ik bedoelde 50 MB, megabytes dus.
Dat vond ik ook maar op Google, ik kwam op deze site, en daar staat dat.
En dat staat op wel meer sites, ook op sites als Radar, gebruikers die klagen dat het zo weinig is.
JackPoint schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:01:
[...]

Op http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49518 staat er:

[...]

Daaronder staat er:

[...]

Zou dat betekenen dat hij er wel of juist niet bij zit?
toon volledige bericht
Daarom vroeg ik het dus :+
De Touch Diamond zat ie geloof ik niet bij, dus...

[ Voor 25% gewijzigd door bóòbó op 02-08-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
PolluxDKB schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:07:
[...]

Ik bedoelde 50 MB, megabytes dus.
Dat vond ik ook maar op Google, ik kwam op deze site, en daar staat dat.
En dat staat op wel meer sites, ook op sites als Radar, gebruikers die klagen dat het zo weinig is.

[knip]
Ok, het zou zo kunnen zijn, maar nou moet ik zeggen dat de gegevens van Telfort ook niet meer up-to-date zijn. Maar zal voor de zekerheid komende week eens met vodafone bellen, kijken wat ze zeggen. Neem niet aan dat ze hierover zullen zwijgen/liegen

en als ik op google zoek en ik klik naar de radar site, staat daar ook een draadje, met het een en ander over de door jou genoemde 50 MB, maar er is daar ook iemand die dat gequote heeft uit de algemene voorwaarden, gedateerd van mei 2007. Er zijn inmiddels al weer nieuwere voorwaarden, waar deze vermelding niet meer in staat. (link naar radar draadje)
Ik vermoed (of eigenlijk hoop) dat deze beperking niet meer geldt, maar zoals gezegd, ga van de week wel ff bellen met vodafone

@PcFer
Dat is inderdaad wel zo, misschien dat ik bij de vodafone service kan lospeuteren wat zoal ongeveer het gemiddelde verbruik is, al verwacht ik niet dat ze dat 1,23, vertellen

[ Voor 36% gewijzigd door babbelbox op 02-08-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
babbelbox schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:11:
[...]

Ik vermoed (of eigenlijk hoop) dat deze beperking niet meer geldt, maar zoals gezegd, ga van de week wel ff bellen met vodafone
Dat wacht ik even af, ben zeer benieuwd daarnaar.

Heeft Vodafone alleen branded toestellen? Dat is namelijk een enorm minpunt als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
PolluxDKB schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:23:
[...]

Dat wacht ik even af, ben zeer benieuwd daarnaar.

Heeft Vodafone alleen branded toestellen? Dat is namelijk een enorm minpunt als dat zo is.
Ik heb afgelopen week al contact gehad met vodafone en deze vertelde mij dat onder andere alle HTC modellen van een simlock worden voorzien, maar ik weet niet of zij ook de software aanpassen.
Ook heb ik contact gehad met 2Call, en zij vertelde mij dat zij het vodafone abonnement apart leveren met een rechtsteeks van HTC afkomstig toestel, dus geen provider software of simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Sowieso heb je vlak na de introductie geen last van branded toestellen, die komen altijd wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Upquark schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:18:
Sowieso heb je vlak na de introductie geen last van branded toestellen, die komen altijd wat later.
Wat dus betekend dat als Vodafone alleen branded toestellen wil leveren, het dus voor vodafone gebruikers langer duurt totdat het toestel beschikbaar is.
Maar zoals gezegd, zijn er webwinkels die rechtstreeks via HTC leveren, en dat zijn dus unbranded toestelen.

[ Voor 13% gewijzigd door babbelbox op 03-08-2008 00:33 . Reden: beetje extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

T-mobile heeft nog geen combiprijzen bekend gemaakt, omdat zij het toestel natuurlijk in hun eigen "branded" versie uit willen brengen, en willen verkopen...
De tmobile medewerkster wist NIETS over de levertijd van het toestel...

Maar goed, het vrouwtje had zich wat vergist... het abo kan pas in februari verlengd worden hier :(

Naja, mijn MDA Vario III is nog maar een paar maanden oud, en werkt prima ;)

Overigens over het simlock verhaal werd mij in diverse shops verteld:

"Het simlocken van een mobiel is niet meer legaal, het mag niet meer!"

En bij de tmobile shop zelfs:
"Onze branded versie is ook simlockvrij meneer, het mag namelijk niet meer!"

Heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeer met me mda, maar kan dat evt wel doen als iemand dat wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Ik heb voor de volledigheid de hele Pricewatch er maar in verwerkt.

WebsitePrijsLeverdatum
gsm.nl578 euroaugustus
2Call.nl595 euroaugustus
Gsmeasy.nl595 euro18 augustus
Algebeld.nl599 euroweek 34
bol.com599 euro?
Informatique599 euro?
Max ICT599,25 euro?
BELZAAK.nl601 euro?
4Launch608,50 euro?
Take it Now615,53 euro?
PCSNEL.NL625,94 euro?
TechDepot640,92 euro?
Eurovision646 euro?
Smartphonestunts.nl649 eurohalf augustus
Expansys654,99 euro14 augustus
Azerty655,07 euro?

Toch best wel grote prijsverschillen eigenlijk.

Ik ga trouwens toch maar voor Gsmeasy. Ze hebben trouwens het Thuiswinkel-logo van hun site gehaald, blijkbaar heeft m'n telefoontje z'n effect gehad. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Upquark op 05-08-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 14:24
Erg jammer dat er nog zo weinig info is over de release date. Kan je ook niet echt denken, van ik wacht er nog even op ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:14
OP Expansys staat hij verwacht op 14 augustus. Hier zijn de release data meestal wel betrouwbaar. Dus ik ga er van uit dat hij rond deze tijd verkrijgbaar zal zijn. Alleen is de prijs niet echt scherp met €655,-.

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=169420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Heb een mailtje gestuurd naar de leverancier van de InvisibleShield (Zagg).

Deze is voor de HTC Touch Pro nog niet beschikbaar. Ze hebben verder ook niet verteld dat ze er mee bezig zijn (wel dat je ze een custom quote kunt laten maken voor een toestel ...)

Waarmee gaan jullie je Touch Pro beschermen? Een case vindt ik te lomp/irritant ...

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Op mijn Touch Cruise heb ik de originele screenprotector zitten, werkt op zich goed. InvisibleShield kende ik nog niet, ziet er wel erg goed uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
RedSoniq schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:22:
Heb een mailtje gestuurd naar de leverancier van de InvisibleShield (Zagg).

Deze is voor de HTC Touch Pro nog niet beschikbaar. Ze hebben verder ook niet verteld dat ze er mee bezig zijn (wel dat je ze een custom quote kunt laten maken voor een toestel ...)

Waarmee gaan jullie je Touch Pro beschermen? Een case vindt ik te lomp/irritant ...
diamond screenprotector :S? of denk ik te simpel :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Mischa_NL schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 22:25:
[...]

diamond screenprotector :S? of denk ik te simpel :P?
Ik bedoelde de full body coverage. :)

En in dat geval past die van de diamond natuurlijk niet.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 11:39

Ruudjah

2022

Nergens mee natuurlijk. Screenprotectors zijn overrated. Enige wat ze doen is je usability door het toilet spoelen. Zeker bij dit soort touch focused toestellen. Het 'voordeel': dat je na drie jaar een toestel hebt die ietjes minder stof heeft, en wat minder krassen. Maar tegen die tijd is ie toch al niets meer waard of al kapot. En die paar krassen die het minder waard maken, wordt weer vergoed door je prijs van zon protector.

Troll? Nee, scherp gesteld.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Smartphonestunts heeft nu 'half augustus' i.p.v. 'augustus' als verwachte leverdatum. Het begint er op te lijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Ruudjah schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:07:
[...]

Nergens mee natuurlijk. Screenprotectors zijn overrated. Enige wat ze doen is je usability door het toilet spoelen. Zeker bij dit soort touch focused toestellen. Het 'voordeel': dat je na drie jaar een toestel hebt die ietjes minder stof heeft, en wat minder krassen. Maar tegen die tijd is ie toch al niets meer waard of al kapot. En die paar krassen die het minder waard maken, wordt weer vergoed door je prijs van zon protector.

Troll? Nee, scherp gesteld.
Op zich een mening die ik kan waarderen.

Ik zit toch nog in dubio. Het toestel is na een paar jaar idd niet veel meer waard, en zeker weer opgevolgd door nog capabelere modellen. Maar toch, het ding mag er wel leuk uit blijven zien de komende 2/3 jaar. :) En nú kost zo'n protector niet veel, ivm de prijs van het toestel.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Als je na 1 jaar weer een nieuw toestel neemt, is het m.i. een ander verhaal. Ik heb tot dusverre altijd nog gebruik gemaakt van beschermhoesjes voor m'n telefoons, en kon zodoende na 1 jaar een nog goed uitziend toestel voor een redelijke prijs verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Correct me if I'm wrong (en ik hoop dat ik dat niet ben), maar volgens mij is hij bij GSMEasy al leverbaar, aangezien er geen "verwacht" datum meer bij staat...

Voor mij geld alleen nog de vraag: T-mobile blijven of Vodafone nemen...
Het "probleem" bij Vodafone zit 'm bij mij in de FUP van 10x het gemiddelde dataverbruik, wat volgens Vodafone ergens tussen de 25 en 50MB ligt. En je mag je tel niet als laptop-modem gebruiken, wat ook weer jammer is...

Keuzes, keuzes...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
[dubbele post]

[ Voor 98% gewijzigd door babbelbox op 04-08-2008 11:13 . Reden: dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ben.Hahlen schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:57:
Correct me if I'm wrong (en ik hoop dat ik dat niet ben), maar volgens mij is hij bij GSMEasy al leverbaar, aangezien er geen "verwacht" datum meer bij staat...

Voor mij geld alleen nog de vraag: T-mobile blijven of Vodafone nemen...
Het "probleem" bij Vodafone zit 'm bij mij in de FUP van 10x het gemiddelde dataverbruik, wat volgens Vodafone ergens tussen de 25 en 50MB ligt. En je mag je tel niet als laptop-modem gebruiken, wat ook weer jammer is...

Keuzes, keuzes...
Ga straks maar ff met Vodafone bellen, kijken wat ze zeggen over die FUP.
En wat betref dat laptop-modem gebruik, wat niet weet,... dacht ik zo
Enige nadeel is wel dat ALS het gemiddelde gebruik tussen de 25 en 50 MB ligt je wel heel erg snel aan deze limiet zit, aangezien er een maximale snelheid is van 3600 Kbps.

Even snel gerekend (met maximale snelheid)
3600/8 = 450 KBps
450 / 1024 = 0,45 MBps (ongeveer)
50 / 045 = 115 seconden (ongeveer)

Dus dat zou betekenen dat je binnen 2 minuten al aan het gemiddelde verbruik zit van de hele maand.
Laten we zeggen dat de snelheid op 50% van het maximum zit, dan kan je dus ongeveer 4 minuten internetten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
babbelbox schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:12:
[...]

Ga straks maar ff met Vodafone bellen, kijken wat ze zeggen over die FUP.
En wat betref dat laptop-modem gebruik, wat niet weet,... dacht ik zo
Enige nadeel is wel dat ALS het gemiddelde gebruik tussen de 25 en 50 MB ligt je wel heel erg snel aan deze limiet zit, aangezien er een maximale snelheid is van 3600 Kbps.

Even snel gerekend (met maximale snelheid)
3600/8 = 450 KBps
450 / 1024 = 0,45 MBps (ongeveer)
50 / 045 = 115 seconden (ongeveer)

Dus dat zou betekenen dat je binnen 2 minuten al aan het gemiddelde verbruik zit van de hele maand.
Laten we zeggen dat de snelheid op 50% van het maximum zit, dan kan je dus ongeveer 4 minuten internetten per maand.
Eensch. Enige waar je geen rekening mee hebt gehouden: het is een theoretische snelheid, dus de volledige 3,6Mbps trek je ws niet vol. Ten tweede zou je dan de volle 2 minuten data moeten binnentrekken, wat je bij "normaal surfen" niet doet.

Overigens, van de site van Vodafone:
Vodafone Blox Site
* Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 09-05 21:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Upquark schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:30:
Als je na 1 jaar weer een nieuw toestel neemt, is het m.i. een ander verhaal. Ik heb tot dusverre altijd nog gebruik gemaakt van beschermhoesjes voor m'n telefoons, en kon zodoende na 1 jaar een nog goed uitziend toestel voor een redelijke prijs verkopen.
Daar is in dit segment minder sprake van denk ik. Het betreft een apparaat van ca 600 euro, daarvan verwacht je hopelijk toch wel dat het langer dan een jaar meegaat? :)

Ik koop ook niet elk jaar een nieuwe TV...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

BeQuietAndDrive schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:29:
[...]

Daar is in dit segment minder sprake van denk ik. Het betreft een apparaat van ca 600 euro, daarvan verwacht je hopelijk toch wel dat het langer dan een jaar meegaat? :)

Sommige mensen doen wat minder lang met GSM's... Ik heb mijn TC eind december vorig jaar gekocht (los) en heb nu dus alweer een Pro besteld :P

Maar goed, deze keer bij abonnement en met de verkoop van de TC krijg ik hetgeen ik moet bijbetalen bij het abonnement weer terug. Ik hoop toch wel minimaal een jaar te doen met de Touch Pro, maar je weet het nooit bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

GSM Easy heeft de prijs en levertijd aangepast naar:

Half Augustus met de prijs: € 595,-

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ben wel even nieuwsgierig welke HTC Touch Pro er meer in trek is, de nederlandse of de engelse

Even een poll gemaakt

Poll: Voor welke HTC Touch Pro zou je gaan
Engels
Nederlands
HTC Touch Pro??
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=302229&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Hmm 590 is dus wel redelijk gemiddeld geprijsd. Ik ga nog even contact opnemen of Bol.com hem daadwerkelijk binnen 3-5 dagen kan leveren zoals ze hebben gemeld.

Daar is de service en kwaliteit in ieder geval altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
BeQuietAndDrive schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:29:
[...]

GnaGna, welkom in de wereld van de zakelijke abonnementen 8)
Ik neem ieder jaar een nieuwe telefoon uit deze prijscategorie bij verlenging van mijn zakelijke abo en heb nog nooit iets bij hoeven te betalen. Zogauw de Pro er is gaat mijn Touch Cruise op marktplaats.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ik heb net even met Vodafone gebeld, en de beste man aan de telefoon vertelde mij dat er geen limiet op het Zorgeloos Internet Blox zit.
Hij benadrukt wel dat oneigenlijk gebruik (door hem als voorbeeld gegeven het downloaden van films) niet de bedoeling is. Maar als je de internet verbinding gebruikt om te mailen en te surfen vanaf je mobiel, is er geen probleem. Maar dan ben ik ook wel zeker dat wanneer je alleen maar surft en mailt, je ook niet zo snel aan de 50 MB gaat komen.
Zoals ook op internet staat, is het niet toegestaan om je HTC als modem voor je laptop te gebruiken, maar zolang je het voor surfen/mail ophalen gebruikt, en af en toe iets download, denk ik niet dat je daar veel problemen mee gaat krijgen.
Ikzelf zou wel zelf eens een keer proberen met de laptop en dan beetje mailen en surfen en iets van een installatie bestand ofzo van internet downloaden van een MB of 100.
Wel nieuwsgierig of je dan een melding van Vodafone krijgt dat je verbruik te hoog is.
Stel dat ik heel erg graag een SP van Windows wil downloaden, dan kan dat in principe ook met de HTC zelf, hoef ik niet perse aan m'n laptop te hangen, en dan later via USB vanaf de HTC halen en gebruiken.

[ Voor 32% gewijzigd door babbelbox op 04-08-2008 12:30 . Reden: typo, meer text ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.