Ik heb net even met Vodafone gebeld, en de beste man aan de telefoon vertelde mij dat er geen limiet op het Zorgeloos Internet Blox zit.
Hij benadrukt wel dat oneigenlijk gebruik (door hem als voorbeeld gegeven het downloaden van films) niet de bedoeling is. Maar als je de internet verbinding gebruikt om te mailen en te surfen vanaf je mobiel, is er geen probleem. Maar dan ben ik ook wel zeker dat wanneer je alleen maar surft en mailt, je ook niet zo snel aan de 50 MB gaat komen.
Zoals ook op internet staat, is het niet toegestaan om je HTC als modem voor je laptop te gebruiken, maar zolang je het voor surfen/mail ophalen gebruikt, en af en toe iets download, denk ik niet dat je daar veel problemen mee gaat krijgen.
Ikzelf zou wel zelf eens een keer proberen met de laptop en dan beetje mailen en surfen en iets van een installatie bestand ofzo van internet downloaden van een MB of 100.
Wel nieuwsgierig of je dan een melding van Vodafone krijgt dat je verbruik te hoog is.
Stel dat ik heel erg graag een SP van Windows wil downloaden, dan kan dat in principe ook met de HTC zelf, hoef ik niet perse aan m'n laptop te hangen, en dan later via USB vanaf de HTC halen en gebruiken.
[
Voor 32% gewijzigd door
babbelbox op 04-08-2008 12:30
. Reden: typo, meer text ]