Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/opening3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/inleiding.jpg
De HTC Touch Pro is de toetsenbord uitvoering van de HTC Touch Diamond. Met de Touch Pro voegt HTC dus wederom een hybride smartphone - zowel toetsenbord als touchscreen - toe aan haar assortiment. De HTC Touch Pro is een 165 gram wegende smartphone draaiend op Windows Mobile 6.1 Professional.

Naast het toetsenbord verschilt de Touch Pro ook op geheugengebied van de Touch Diamond. Daar waar de Diamond is voorzien van 4 GB intern geheugen heeft de Touch Pro 'slechts' 512 MB flash geheugen. Dit geheugen is overigens wel uit te breiden. De HTC Touch Pro is verder nog voorzien van een TV-Out, GPS, bluetooth en WiFi. Al met al een erg complete smartphone dus.

Bron: Portable Gear

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/specificaties.jpg

Processor Qualcomm® MSM7201A™ 528 MHz
Operating System Windows Mobile® 6.1 Professional
Memory ROM: 512 MB
RAM: 288 MB DDR SDRAM
Expansion Slot microSD™ memory card (SD 2.0 compatible)
Dimensions 102 mm (L) X 51 mm (W) X 18.05 mm (T)
Weight 165 g (with battery)
Display 2.8-inch TFT-LCD flat touch-sensitive screen with VGA resolution

Network
HSDPA/WCDMA: Europe/Asia: 900/2100 MHz
Up to 384 kbps up-link and 7.2 Mbps down-link speeds
Tri-band GSM/GPRS/EDGE: Europe/Asia: 900/1800/1900 MHz

Device Control TouchFLO™ 3D Touch-sensitive navigation control

Keyboard Slide-out 5-row QWERTY keyboard

GPS GPS and A-GPS ready

Connectivity Bluetooth® 2.0 with EDR
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0, audio jack, and TV Out* in one)
*HTC TV Out cable needed

Camera: Main camera: 3.2 megapixel color camera with auto focus and flash light
Second camera: VGA CMOS color camera

Audio Built-in microphone, speaker and FM radio with RDS

Ring tone supported formats: MP3, AAC, AAC+, WMA, WAV, and AMR-NB
40 polyphonic and Standard MIDI format 0 and 1 (SMF)/SP MIDI

Battery Rechargeable Lithium-ion or Lithium-ion polymer battery
Capacity: 1340 mAh

Talk time:
Up to 397 minutes for WCDMA
Up to 485 minutes for GSM

Standby time:
Up to 503 hours for WCDMA
Up to 403 hours for GSM

Video call time:
Up to 201 minutes for WCDMA

AC Adapter Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V and 1A

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/fotos.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/profoto7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/06/htc-touch-pro-official-05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/filmpjes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/caevers/links.jpg

HANDIGE LINKSOVERIGE WETENSWAARDIGHEDEN:
  • De Touch Pro is in Nederland sinds 15 augustus te verkrijgen.
  • Er komt ook een branded versie van dit toestel uit. Deze heet de T-Mobile MDA Vario IV
  • Alternatieven ten op zichte van dit toestel zijn: Sony Ericsson Xperia X1, HTC Touch Diamond, iPhone 3G, Samsung i900 Omnia, Nokia E71, Nokia N96 of HP 914.

Poll: Voor welke HTC Touch Pro zou je gaan
Engels
Nederlands
HTC Touch Pro??
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=302229&layout=2&sort=prc
Poll opgezet door Babbelbox. Ook een poll maken? Klik hier

Deze TS mooier/beter gemaakt door gitkua, en bevat bijdrages van running man, waarvoor dank!
Opzet door wd200.

[ Voor 10% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 18-08-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-04 14:02
kijk eindelijk een topicje voor de Pro, echt een prachtige pda...

zag dat hij in pricewatch maar 40 euro duurder staat als de TD, zijn er al abbo's waar hij makkelijk bij te krijgen is ? want het is wel vreemd dat via pricewatch al heel veel shops zijn te vinden, maar op sites van maatschappijen nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:45

CodeIT

Code IT

darkpluisje schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:44:
kijk eindelijk een topicje voor de Pro, echt een prachtige pda...

zag dat hij in pricewatch maar 40 euro duurder staat als de TD, zijn er al abbo's waar hij makkelijk bij te krijgen is ? want het is wel vreemd dat via pricewatch al heel veel shops zijn te vinden, maar op sites van maatschappijen nog niks
Ik vind het toestel wel dik ogen in vergelijking met de TD. Natuurlijk ook logisch door het toevoegen van toetsenbord/flitser, maar het lijkt een beetje buiten properties en niet in het design te vallen.

offtopic:
LIjst met aanbieders en prijzen: http://www.telecomvergeli...vice_id=1694&verlenging=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:56

curry684

left part of the evil twins

darkpluisje schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:44:
zijn er al abbo's waar hij makkelijk bij te krijgen is ? want het is wel vreemd dat via pricewatch al heel veel shops zijn te vinden, maar op sites van maatschappijen nog niks
Kan er iets mee van doen hebben met dat ie nog niet op de markt is.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-04 21:20
Bij de T-mobile shop melden ze dat de pro versie pas in september op de markt kwam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:45

CodeIT

Code IT

Onedayflyer682 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:45:
Bij de T-mobile shop melden ze dat de pro versie pas in september op de markt kwam :(
Misschien bedoelen ze de Vario IV daarmee. Meestal komen die later als de unbranded versie... (hope so)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Denk het wel, de Compact IV komt tenslotte ook minimaal een maand later uit dan de Touch Diamond (is-ie eigenlijk al uit?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
De compact IV is inderdaad wel uit. Deze lag al in de T-mobile shop. Nouja nu hopen dat het begin augustus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
CodeIT schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:25:
[...]

Ik vind het toestel wel dik ogen in vergelijking met de TD. Natuurlijk ook logisch door het toevoegen van toetsenbord/flitser, maar het lijkt een beetje buiten properties en niet in het design te vallen.

offtopic:
LIjst met aanbieders en prijzen: http://www.telecomvergeli...vice_id=1694&verlenging=0
naja als je de foto ziet in het topic van TD waar ze op elkaar liggen, zie je dat het opzich best meevalt de dikte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Kleine titel fix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Binnenkort leverbaar bij o.a. de PDA-shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Is er een officiele release datum bekend dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Anoniem: 55563 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:09:
Binnenkort leverbaar bij o.a. de PDA-shop...
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen. PDA Shop vraagt er een kleine 680 voor terwijl 2call er een kleine 600 voor vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb nog nooit iets van HTC in mijn broekzak gehad, maar zit te twijfelen deze aan te schaffen als vervanging voor mijn Nokia N82. Hoe zou de fotokwaliteit van zo'n HTC camera zijn? Heeft iemand daar toevallig al ervaring mee? (met de Touch Diamond bijvoorbeeld)

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110035

HTC cams zijn standaard verrot, zeker niet te vergelijken met de camera functie van recente nokia/sony ericsson toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

HTC heeft nooit de nadruk gelegd op de camera. M.i. terecht (voor foto's gebruik ik veel liever m'n Canon) maar als je dat zoekt dan is HTC niet voor je weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:44
Deze serie (diamond en touch pro) zijn juist uitgerust met zeer nette cameras en men zegt 'eindelijk een redelijk tot goede camera op een WM toestel' (en het voordeel bij de pro is dat er ook een flits op zit).

Het is geen cybershot of carl zeis maar het schijnt dat deze toch erg nette plaatjes schieten. (Idd niet te vergelijken waarschijnlijk met de N82 of C902(?) maar op dit soort telefoons zitten helaas geen super cameras. In dat geval moet je eens naar de samsung i900 omnia kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:50
het is toch wel een mooi toestel.
alleen hij is toch aardig aan de prijs :(
ik moet het echt goed overwegen.
mijn abbo loopt pas over 3mnd af (opzeg termijn)

dan is ook de SE inmiddels uit en wellicht ook de i900.

ik twijfel nu tussen
SE xepria ?
i900
iPhone 3G
touch pro
diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Laatst online: 24-03-2024
m0ridin schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:17:
Deze serie (diamond en touch pro) zijn juist uitgerust met zeer nette cameras en men zegt 'eindelijk een redelijk tot goede camera op een WM toestel' (en het voordeel bij de pro is dat er ook een flits op zit).

Het is geen cybershot of carl zeis maar het schijnt dat deze toch erg nette plaatjes schieten. (Idd niet te vergelijken waarschijnlijk met de N82 of C902(?) maar op dit soort telefoons zitten helaas geen super cameras. In dat geval moet je eens naar de samsung i900 omnia kijken).
Jammer is dat je dan weer aan een raar 400 × 240 scherm zit t.o.v. het 640 ×480 scherm van de Touch Pro. Ook ontbreekt het QWERTY toetsenbordje dan, jammer want volgens mij sms't zo'n touchscreen voor geen meter. 5 megapixel camera is leuk, maar dat wil vaak ook nog niet alles zeggen. Misschien wachten op de Xperia (en hopen dat die een goede camera heeft) of hopen dat de camera van de Touch Pro mee valt. Of toch weer voor een N82 gaan, de N96 is binnenkort trouwens ook een optie. Luxeproblemen :?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
wd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:34:

ik twijfel nu tussen
SE xepria ?
i900
iPhone 3G
touch pro
diamond.
De Touch Pro en de Experia zijn toch wezenlijk anders dan de i900, Iphone en Diamond gezien het toetsenbord. De laatste drie zijn bij mij dan ook al afgevallen.

Even wachten tot ik in september de Pro en de Experia in handen heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262696

Kijk maar eens in het topic van de Touch Diamond voor verschillende foto's, dan zie je dat het reuze meevalt. Voor de touch pro zal het precies hetzelfde zijn, alleen deze heeft nog een flitser (led lampje?) waardoor je in het donkere nog wat betere foto's maakt.

Voor mij is het gelukkig ook geen probleem, want ik houd het daarbij ook op me canon :)

Ik had gehoord dat de touch diamond heel snel, heel warm wordt, zal dat bij de pro ook zo zijn? of minder snel omdat ie een snellere processor heeft? Of heeft dat er niks mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Anoniem: 262696 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:59:
Kijk maar eens in het topic van de Touch Diamond voor verschillende foto's, dan zie je dat het reuze meevalt. Voor de touch pro zal het precies hetzelfde zijn, alleen deze heeft nog een flitser (led lampje?) waardoor je in het donkere nog wat betere foto's maakt.

Voor mij is het gelukkig ook geen probleem, want ik houd het daarbij ook op me canon :)

Ik had gehoord dat de touch diamond heel snel, heel warm wordt, zal dat bij de pro ook zo zijn? of minder snel omdat ie een snellere processor heeft? Of heeft dat er niks mee te maken?
de pro loopt op dezelfde clockfrequentie als de diamond hoor. En er zijn inderdaad mensen die problemen hebben met de diamond dat hij erg warm word, maar dit is voornamelijk als ze tegelijk opladen en tomtom gebruiken in een kleine ruimte (zeer omringende houder) en zelfs dan heeft niet iedereen er last van...schijnen rijdelijk veel maandag morgen modellen van de diamond te zijn als je het zo leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

darkpluisje schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:12:
[...]

de pro loopt op dezelfde clockfrequentie als de diamond hoor. En er zijn inderdaad mensen die problemen hebben met de diamond dat hij erg warm word, maar dit is voornamelijk als ze tegelijk opladen en tomtom gebruiken in een kleine ruimte (zeer omringende houder) en zelfs dan heeft niet iedereen er last van...schijnen rijdelijk veel maandag morgen modellen van de diamond te zijn als je het zo leest
hmm okey dat is geruststellend, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-04 08:21

Erik80

Sinds 1980

ik zie overal prijzen opduiken op de bekende sites met allerlei abonnementen, maar prijzen icm een T-Mobile abo zijn niet te vinden of belachelijk hoog. Kan iemand dit verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
Erik80 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:50:
ik zie overal prijzen opduiken op de bekende sites met allerlei abonnementen, maar prijzen icm een T-Mobile abo zijn niet te vinden of belachelijk hoog. Kan iemand dit verklaren?
Misschien dat T-mobile dit enigszins reguleert omdat ze liever de MDA Vario IV ( = gemerkte Pro) aan de man brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:57

Apoca

Array Technology Industry

Er zit geen stylo pen bij deze zoals wel bij het diamond zit of heb ik dat fout?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-04 23:49
tuurlijk zit er een pen bij het zou een nutteloos product worden zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

AndreStarTrek schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:12:
tuurlijk zit er een pen bij het zou een nutteloos product worden zonder.
Je kunt het nergens goed op de foto zien, en in de previews komt het niet aan bod. Terwijl dit bij de diamond wel is. Deze lijkt me toch intressanter dan non pro versie. En qua size valt die best mee, hij is kleiner dan mijn huidige Treo.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Apoca schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:28:
[...]

Je kunt het nergens goed op de foto zien, en in de previews komt het niet aan bod. Terwijl dit bij de diamond wel is. Deze lijkt me toch intressanter dan non pro versie. En qua size valt die best mee, hij is kleiner dan mijn huidige Treo.
Dit valt mij dus nu ook op er is geen enkele foto van de onderkant te vinden. Ik neem nog steeds aan dat de styles aan wezig is, anders zou het niet echt een sterk product worden. Ik hoop het wel want mijn Qtek 9000 heeft zijn beste tijd gehad en dit is het enige wat daar in de buurt van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185713

Als daar geen pen inzit, eer ik mijn pen van mijn Qtek S100 op :D
Nee, de touch pro lijkt me een ideale vervanger voor mijn S100. Want daar heb ik ondervonden dat smsjes typen via software keyboad toch niet echt plezierig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 22:20
Damn, jammer dat ik student ben. Wel een droom GSM's brengt HTC toch uit de laatste tijd en ik zit hier dan met een S710...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Stancke schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:00:
Damn, jammer dat ik student ben. Wel een droom GSM's brengt HTC toch uit de laatste tijd en ik zit hier dan met een S710...
Volgens mij hebben studenten tegenwoordig meer te besteden dan een gemiddelde werknemer... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2022
omdat T-mobile alleen de MDA versies van haarzelf op de markt brengt. Deze komen idd meestal een maandje later op de markt dat het originele toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
Ow hebben we weer een apart topic, heb ik even gemist.

Ik weet niet of deze review al langs gekomen is, maar het geeft een hele goede review van de HTC Diamond + goed vergelijking met de Samsung i900 Omnia.
http://www.gsmarena.com/h...i900_omnia-review-262.php

Ik wacht echter nog even op de Touch Pro. Is er al meer bekend wanneer hij daadwerkelijk gelaunched wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-04 08:55
Ik zit al bijna een half jaar nu achter een htc toestel aan.

Eerst al tijden kloten met de 'touch cruise' en maar moeilijk leverbaar,
op dag van uitkomen 'diamond' wordt er bekend gemaakt van dat er een 'touch pro' uitkomt.
Hier wacht ik nu dan op vooral om de batterijduur!

Hoop dat hij snel uitkomt en dat er op de dag dat hij uitkomt niet wordt bekend dat er weer opvolger aankomt die 2x zo snel is en langer mee kan en daar slechts 2/3 maand voor hoef te wachten.

zo.. >:) (nu weer verder met me samsungetje 900 hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Op gsm.nl staat de Touch Pro vanaf Augustus... wishfull thinking wellicht, of inside information.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:44
Augustus staat ook op 2call en heb ik op een paar anderen zien staan... Hopen dat er idd snel meer duidelijkheid komt. Zit zelf te dubben tussen de pro, i900 en x1 met een lichte voorkeur voor de pro.

Vooral de afwezigheid van een toetsenbord op de i900 vind ik een nadeel... Ook dat je geen 'vakje' hebt voor de stylus en het uiterlijk van i900 trekt me niet zo. Staat de camera tegenover, het grotere scherm (wel met lagere resolutie) en het feit dat hij wat sneller lijkt te werken.

Wat betreft de X1 is het maar afwachten wat de prijs wordt en wanneer hij komt.

De touch pro heeft wel alles wat ik wil alleen maak ik me een beetje zorgen over de snelheid/performance. Nou heeft hij gelukkig wel meer geheugen dus wie weet helpt dat of is tegen die tijd de software wat meer geoptimaliseerd.

Neig zeer naar de pro, kan nauwelijks wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Het scheelt natuurlijk dat de Pro en de Diamond erg dicht tegen elkaar aan liggen. En dus de Pro zeker winst kan halen uit ervaringen die met de Diamond zijn gemaakt, dit zal ook wel te zien zijn in de shipping rom lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Apoca op 17-07-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Laatst online: 10:41
Bij pdashop.nl staat bij status: binnenkort (maar eens gemailt).

Ik twijfel tussen 3 toestellen:
iPhone 3g - Vanwege de vloeiende interface, maar neig meer naar Windows (lees: tweaken :P)
S.E.X.1 - Super toestel, alleen erg traag tijdens de demo's en tobo zou niet zo fijn moeten zijn.
HTC Touch Pro - Lijkt beetje op de TyTNII deze heeft denk ik ook mijn voorkeur!

Edit: Reactie op e-mail:

We verwachten dit toestel aan het einde van de zomer te verwachten (het seizoen, niet de vakantie) Echter het is even wachten wat HTC gaat doen.

Damn, wat duurt het lang voordat ze die toestellen op de markt brengen, neig echt naar de Touch Diamond of de iPhone 3G :(

[ Voor 29% gewijzigd door DaYwaLkUr op 17-07-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

De prijs moet wel nog een beetje omlaag, ik moet zeggen die 679 euro is wel erg heavy. Zal ook wel gebeuren nadat deze overal beter te verkrijgen is.

Is het nu een Tri band of een Quad phone? Op de site staat Quad maar elke andere site heeft het over Tri. Zou wel fijn zijn, omdat ik vaker in de VS bent :)

[ Voor 35% gewijzigd door Apoca op 17-07-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-04 16:35

2be

Nadat ik vanuit mijn TYTN een uitstapje heb gamaakt naar UIQ3 op de Sony Ericsson P1i toch weer terug naar HTC. Hoop dat Windows Mobile inmiddels stabieler is. Met de HTC T3D is de bediening volgens mij iig vooruit gegaan. De Pro wordt iig mijn volgende telefoon. Ik heb nu een Vodafone abbo en ga dit nu opzeggen, zodat Vodafone me belt met een aanbieding. Met mijn abbo was de Diamond bij Vodafone in de shop nog altijd goedkoper dan elders online (wel nieuw abbo, niet verlengen). Ben benieuwd wat de Pro gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zouden nu niet al de eerste echte preproductie reviews moeten komen?
Bij de diamond kwamen deze hands on reviews ook een ruime maand van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 09:37

dCY

Ik ben benieuwd wat de Pro in Malaysie gaat kosten.
Ben rond september een vakantie aan het houden daar. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Was vandaag toch in de stad, eens even bij zowel de Vodafone als de T-mobile binnen gelopen voor te vragen wanneer de phone leverbaar gaat zijn in NL. Beide zeiden 2e of 3e week van augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 09:21
Apoca schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:22:
Was vandaag toch in de stad, eens even bij zowel de Vodafone als de T-mobile binnen gelopen voor te vragen wanneer de phone leverbaar gaat zijn in NL. Beide zeiden 2e of 3e week van augustus.
Zijn dat dan niet de branded versies?

Kan niet snel genoeg gaan van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Apoca schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:15:
De prijs moet wel nog een beetje omlaag, ik moet zeggen die 679 euro is wel erg heavy. Zal ook wel gebeuren nadat deze overal beter te verkrijgen is.

Is het nu een Tri band of een Quad phone? Op de site staat Quad maar elke andere site heeft het over Tri. Zou wel fijn zijn, omdat ik vaker in de VS bent :)
De prijs zal wel zo rond de 600 - 630 euro uitkomen. Een prijs die ik er opzich wel voor over zou hebben. Heb bijna 1,5 jaar geleden ook 700 euro voor mijn huidige N95 betaald (wat hij overigens lang niet waard is, maar dat terzijde). Ik zie dit toestel wel zitten, Nokia verliest bij deze een goeie klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:02

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Wat mij enorm verbaasd is dat Bol.com zegt een levertijd te hebben van 3-5 werkdagen.
De klantenservice houdt vol dat ze de Touch Pro echt kunnen leveren en dat ze 'm niet verward hebben met de Diamond.

Linkje naar Bol.com

[ Voor 30% gewijzigd door Zondagskindje op 21-07-2008 15:50 . Reden: post compleet maken ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Zondagskindje schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:49:
Wat mij enorm verbaasd is dat Bol.com zegt een levertijd te hebben van 3-5 werkdagen.
De klantenservice houdt vol dat ze de Touch Pro echt kunnen leveren en dat ze 'm niet verward hebben met de Diamond.

Linkje naar Bol.com
Die fout heb ik vaker gezien bij Bol.com. Het klopt echter niet. Ze kunnen hem echt niet binnen 3-5 dagen leveren. De komende weken zul je zien dat deze schatting gewoon blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Vandaag gsmweb gebeld. Hij is vanaf 4 augustus te bestellen voor een prijs van tussen de €500 en €550 konden ze mij vertellen. Hoe de prijs is in combinatie met een abo weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Anoniem: 136100 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:24:
[...]

Die fout heb ik vaker gezien bij Bol.com. Het klopt echter niet. Ze kunnen hem echt niet binnen 3-5 dagen leveren. De komende weken zul je zien dat deze schatting gewoon blijft staan.
Ik heb ze er een mailtje over gestuurd en ze blijven het stug volhouden: levertijd 3-5 werkdagen :S

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-04 13:44
Zondagskindje schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:13:
[...]

Ik heb ze er een mailtje over gestuurd en ze blijven het stug volhouden: levertijd 3-5 werkdagen :S
Als ze gelijk hebben, is het een primeur voor Nederland toch? :P De medewerkers zien waarschijnlijk hetzelfde als jij, en houden gewoon stug vol. Ik zou gewoon bestellen, waarschijnlijk heb je hem voor de kerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

A_A_R schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:19:
[...]

Als ze gelijk hebben, is het een primeur voor Nederland toch? :P De medewerkers zien waarschijnlijk hetzelfde als jij, en houden gewoon stug vol. Ik zou gewoon bestellen, waarschijnlijk heb je hem voor de kerst ;)
:+
Ik vind de prijs niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190455

Foto met de stylus. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phonemag.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/htc-touch-pro-raphael-20-phonemag-580x274.jpg
http://www.phonemag.com/h...h-pro-raphael-20-phonemag

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 190455 op 21-07-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:38

Ankh

|true

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe mobiel (vanaf de 5de volgende maand kan ik een verlenging nemen. En ik ben erg gecharmeerd van deze mobiel). Ik heb nu een E51 en daarvoor een s200 gehad. Die vond ik jammer genoeg zooo traag dat ik maar weer ben overgestapt naar een Nokia. Maar als ik de reviews zo lees zijn de mensen tevreden met de snelheid.
Omdat ik het toch wel handig vind om een toetsenboard te hebben. Leek mij deze dan de beste keus (de diamond als tegenhanger).

Nu heb ik even gekeken bij gsmeasy en daar hebben ze hem op voorraad als ik het zo zie (geen "spoedig leverbaar" wat ze normaal gebruiken.) http://www.gsmeasy.nl/com...=verlenggsm&f_bundelid=75

dat is even met mijn abonnement gekozen :) maar het is zeker niet verkeerd :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Lucky1965 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 17:11:
Hij is vanaf 4 augustus te bestellen voor een prijs van tussen de €500 en €550 konden ze mij vertellen.
Dat klinkt echt mega intressant :)

[ Voor 15% gewijzigd door Apoca op 21-07-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Zondagskindje schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:49:

Linkje naar Bol.com
Dit moet toch al voldoende informatie geven:
Releasedatum: 11-06-2008 >:)

Zie wel dat de Touch Pro op steeds meer websites komt te staan. Staat nu ook op smartphonestunts.nl toegevoegd.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn om een pennentje te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaRealKnuf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2024
AndreStarTrek schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:59:
[...]

Ik wist niet dat ik zo blij kon zijn om een pennentje te zien :P
Yup, ik neem aan dat ze 'm magnetisch hebben gemaakt, net als bij de Diamond. Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Dacht de stylu laatst ook op filmpje te hebben gezien, maar wist het niet zeker. Met deze foto is het gewoon duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Hmm, als er nou een interessanter abo was (zoals bij de iphone) dan had ik het wel geweten, dan was ik zeker voor de htc touch pro gegaan, maarja....zoiets zal de htc touch pro wel niet krijgen. Ik wil snel internet zonder een of andere stomme FUP van 250 MB.

Zou anders rond de 25 euro aan bel abo nemen en 10 euro aan internet en dan is het internetten (in vergelijking met het iphone abo) traag (terwijl je nog eens 5 euro per maand meer betaald ook)...

Als het iphone abo in combinatie mogelijk zou zijn met de htc touch pro, had ik het wel geweten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
RickV. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:02:

Als het iphone abo in combinatie mogelijk zou zijn met de htc touch pro, had ik het wel geweten :D
Zelfde gevoel bij mij, ik heb die vraag ook uitstaan bij T-Mobile.

Heb wel in een ander topic als twee reacties gelezen dat het Iphone abbo als verlenging wordt aangeboden bij een Touch en een TytnII. Maar dan dus zonder korting op een toestel...

maar wie weet wat er nog komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:22:
[...]

Zelfde gevoel bij mij, ik heb die vraag ook uitstaan bij T-Mobile.

Heb wel in een ander topic als twee reacties gelezen dat het Iphone abbo als verlenging wordt aangeboden bij een Touch en een TytnII. Maar dan dus zonder korting op een toestel...

maar wie weet wat er nog komt! :)
Zonder korting op een toestel? Dan betaal je dus 500 a 600 euro en nog een abo van 30 per maand? Hmm, dat vind ik wel erg veel geld :) Ben benieuwd wat je te horen krijgt....krijg komende dagen waarschijnlijk een telefoontje dat mijn iphone klaar ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RickV. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:02:
Hmm, als er nou een interessanter abo was (zoals bij de iphone) dan had ik het wel geweten, dan was ik zeker voor de htc touch pro gegaan, maarja....zoiets zal de htc touch pro wel niet krijgen. Ik wil snel internet zonder een of andere stomme FUP van 250 MB.

Zou anders rond de 25 euro aan bel abo nemen en 10 euro aan internet en dan is het internetten (in vergelijking met het iphone abo) traag (terwijl je nog eens 5 euro per maand meer betaald ook)...

Ik weet dat dit niet in dit topic hoort, maar ik wil hier toch ff op reageren.
Ik snap niet dat je zo graag bij t-mobile wil, want ten eerste is de dekking daar slecht, en ten tweede is het internet nog stééds slomer dan bij vodafone!
Dan betaal je abo 27,50 (actie 22,-) krijg je 200 belminuten en sms en voor 10tje snel internet.
Ben je bij Voda dus voor 32 per maand klaar en meer belminuten/sms en sneller internet

Okey back to the phone. Die stylus ziet er echt vet uit en ik maak me steeds minder zorgen over de dikte, ik denk dat je er wel snel aan went en dat een dunner toestel niet opweegt tegen het voordeel van een toetsenbord!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 262696 op 22-07-2008 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Anoniem: 262696 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Ik snap niet dat je zo graag bij t-mobile wil, want ten eerste is de dekking daar slecht, en ten tweede is het internet nog stééds slomer dan bij vodafone!
Dan betaal je abo 27,50 (actie 22,-) krijg je 200 belminuten en sms en voor 10tje snel internet.
Ben je bij Voda dus voor 32 per maand klaar en meer belminuten/sms en sneller internet

Okey back to the phone. Die stylus ziet er echt vet uit en ik maak me steeds minder zorgen over de dikte, ik denk dat je er wel snel aan went en dat een dunner toestel niet opweegt tegen het voordeel van een toetsenbord!
en bij t-mobile kun je overgebleven minuten onbeperkt meenemen... (en die dekking is ook wel ok tegenwoordig)

Zo is voor alles iets te zeggen en moet iedereen zelf weten welke abo hij of zij neemt.

en ja, ik wil deze foon ook z.s.m. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
Anoniem: 262696 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:42:
[...]

Sneller internet, en je mag niet meer dan 250 MB opmaken....
Dat is de reden om niet met VF in zee te gaan. Ik wil geen datalimiet. (en ook geen 60 euro per maand betalen om geen limiet te hebben).

Heb net overigens T-mobile klantenservice aan de lijn gehad en het abonnement zoals die bij de iphone zit, dat is exclusief voor de iphone en gaat niet voor de HTC touch pro komen (aldus deze medewerkster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 09:21
Neem gewoon Hi eindeloos online, heb je bijna geen FUP. Ik heb er iig al een aantal GB mee gehaald en niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
GrooV schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:56:
Neem gewoon Hi eindeloos online, heb je bijna geen FUP. Ik heb er iig al een aantal GB mee gehaald en niks gehoord.
Dat is alleen geen garantie
De enige beperking die Hi stelt is dat je niet regelmatig tien keer zo veel (of meer) data verkeer verbruikt dan het gemiddelde van alle overige gebruikers van Eindeloos online.
Mogelijk dat je na 3 maanden wel gezeur krijgt. en dan zit je met je dure telefoontje, waar je maar 'sporadisch' mee mag internetten ;(
Toch zit ik er sterk aan te denken om VF/hi te nemen, icm met touch pro.

touch pro voordelen zijn toch wel dat je gewoon proggies kan runnen zonder te jailbreaken. Direct te tomtommen en kopieren en plakken...

[ Voor 15% gewijzigd door RickV. op 22-07-2008 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 15:27
Snelheid van Eindeloos Online is dacht ik ook gelijk aan PIT, dus daar schiet je niets mee op.
Ik heb bij GSM-Easy gevraagd wanneer ze het toestel verwachten. Mijn Orange abonnement loopt 9 oktober af. Moet dus over gaan stappen en denk dat het de Pro met T-Mobile wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170419

Mensen die hem relatief dik vinden, hij is bijna een millimeter dunner dan de N73, mijn vorige mobiel, dus dat is erg nice hoor!

http://www.nokia.nl/A4392013

http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49524

Nokia N73 - 19mm
Touch Pro - 18.05mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Anoniem: 170419 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:31:
Mensen die hem relatief dik vinden, hij is bijna een millimeter dunner dan de N73, mijn vorige mobiel, dus dat is erg nice hoor!

http://www.nokia.nl/A4392013

http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49524

Nokia N73 - 19mm
Touch Pro - 18.05mm
Inderdaad niet zo dik als de afbeelding laat geloven! dit maakt het weer interessanter _/-\o_

Edit: Xperia X1 - 17mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
0,25 mm minder dik dan mijn huidige Qtek S200

Nu hopen dat hij bijna uit komt, gezien de berichten in de verschillende webshops verwacht ik hem wel bijna. Nu nog kijken wat de prijs wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Bij gsmeasy staat hij op 542 euro. (los te bestellen)

Hmm ik krijg net een aanbieding van Vodafone binnen (verlenging) van 1 jaar voor een touch diamond 194 euro. Niet verkeerd, meteen even gebeld voor de touch pro, maar deze kunnen ze helaas niet leveren. Dus ik zit nu echt te dubben... extra grote accu en toetsenboard spreken mij toch zeker aan. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-03 00:25
Ankh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:16:

Hmm ik krijg net een aanbieding van Vodafone binnen (verlenging) van 1 jaar voor een touch diamond 194 euro. Niet verkeerd, meteen even gebeld voor de touch pro, maar deze kunnen ze helaas niet leveren. Dus ik zit nu echt te dubben... extra grote accu en toetsenboard spreken mij toch zeker aan. :)
Als je een maandje wacht dan is de touch pro er waarschijnlijk ook.

Wel vreemd trouwens dat er de laatste weken niet meer bekend is geworden over de releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 22:08
RickV. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:08:
[...]

Sneller internet, en je mag niet meer dan 250 MB opmaken....
Dat is de reden om niet met VF in zee te gaan. Ik wil geen datalimiet. (en ook geen 60 euro per maand betalen om geen limiet te hebben).

Heb net overigens T-mobile klantenservice aan de lijn gehad en het abonnement zoals die bij de iphone zit, dat is exclusief voor de iphone en gaat niet voor de HTC touch pro komen (aldus deze medewerkster)
Kun je aangeven hoe je bij de 250 MB komt? Op de Vodafone site vind je wel een soort van een "fair use policy". Dit betekend dat je niet meer dan 10 maal het landelijk gemiddelde mag verbruiken. Bij T-mobile en KPN hanteren ze deze regel ook toch?

Bij een gemiddelde van 25 MB zou je idd maximaal 250 MB mogen verbruiken. Dit is idd vrij weinig, want na een uurtje video streamen heb je al snel 100 MB lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Laatst online: 17-04 16:35

2be

Ankh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:16:

Hmmm met nieuw abbo 35 p/m met internet van vodafone 1 jr is diamond maar 99,-. Krijg je ook nog wat korting op je abbo geloof ik. Suc6 ermee, ik wacht op de pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
(jarig!)
Ik heb nog bijna 3 maanden te gaan voor verlenging en mijn S200 doet het op zich nog prima (beetje langzaam alleen). Hoop wel dat de Touch Pro icm een jaarabonnement een beetje betaalbaar gaat worden, anders ga ik alsnog wel voor de diamond.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 15-04 20:36
xoun schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:30:
Ik heb nog bijna 3 maanden te gaan voor verlenging en mijn S200 doet het op zich nog prima (beetje langzaam alleen). Hoop wel dat de Touch Pro icm een jaarabonnement een beetje betaalbaar gaat worden, anders ga ik alsnog wel voor de diamond.
Wat ontzettend interessant om te weten (gaap) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MnG
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-02 10:22

MnG

Op Play.Com (Engels) staat de release voor 4 Augustus 2008. Dat betekent nog anderhalve week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Hij kost daar zo'n 590 euro (omgerekend) best wel veel. Hoop dat de prijzen hier in NL uiteindelijk iets lager worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-04 16:04

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik zit ook te wachten op de release van de Touch Pro. Mijn abo is bijna aan verlenging/vernieuwing toe. Nu kan ik bij verlenging van mijn huidige abo met 2 jaar de Diamond gratis krijgen... dus ik ben benieuwd of ik een leuke aanbieding met de touch Pro kan krijgen.

Vooral het toetsenbord en het uitbreidbare geheugen spreken me wel erg aan t.o.v. de Diamond

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

AngelDust schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:03:
Ik zit ook te wachten op de release van de Touch Pro. Mijn abo is bijna aan verlenging/vernieuwing toe. Nu kan ik bij verlenging van mijn huidige abo met 2 jaar de Diamond gratis krijgen... dus ik ben benieuwd of ik een leuke aanbieding met de touch Pro kan krijgen.

Vooral het toetsenbord en het uitbreidbare geheugen spreken me wel erg aan t.o.v. de Diamond
Vodafone belde gister weer even, maar zij gaan hem niet leveren de touch pro. Dus dan moet ik al een aanbieding vanuit een van de gsm winkels krijgen.

Touch diamond krijg ik nu ook gratis met 2 jaar en 1 jaar 50% korting op me internet.
Ik ben er nog niet helemaal over uit. zucht waarom is het lastig om even iets uit te zoeken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248063

op PDAshop staat als verwachte leverdatum 08-08-2008 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag het net ook ;) nice find pinopino. Kan in de TS lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.youtube.com/watch?v=pENEldRxuwQ

Officieel filmpje!

Aan het einde heel even een glimpse van het prachtige keyboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Anoniem: 170419 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:58:
http://www.youtube.com/watch?v=pENEldRxuwQ

Officieel filmpje!

Aan het einde heel even een glimpse van het prachtige keyboard!
Interface is lekker snel (sneller dan de X1). Denk dat dit hem wordt, de xperia X1 duurt veels en veels te lang.

HTC Tytn II had ook een lekker keyboard. Dus ik neem aan dat deze ook fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Heb de mijne ook besteld en met een week of 3 is hij er (hoop ik :+ )

Nu nog ff door met de Qtek 9100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:42
Enige wat ik niet zie in de foto's en filmpjes is dat je, net zoals bij de TyTn 2, het scherm kan kantelen als je het toetsenbord uitschuift? Dat is namelijk echt heel handig, en zou ik écht missen op de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Ankh schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:05:
[...]

Vodafone belde gister weer even, maar zij gaan hem niet leveren de touch pro. Dus dan moet ik al een aanbieding vanuit een van de gsm winkels krijgen.

Touch diamond krijg ik nu ook gratis met 2 jaar en 1 jaar 50% korting op me internet.
Ik ben er nog niet helemaal over uit. zucht waarom is het lastig om even iets uit te zoeken ;-)
Hm, via web wel te koop met Vodafone abo 8)

simlockvrij toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

💩

Soeski schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:27:
Enige wat ik niet zie in de foto's en filmpjes is dat je, net zoals bij de TyTn 2, het scherm kan kantelen als je het toetsenbord uitschuift? Dat is namelijk echt heel handig, en zou ik écht missen op de Pro.
Dat zie je toch aan het einde van het officiele filmpje.. bovendien heeft zover ik weet elke HTC een rotate screen functie en als de Pro dit toevallig niet zou hebben kan je het altijd nog via windows mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ilya schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:32:
[...]

Dat zie je toch aan het einde van het officiele filmpje.. bovendien heeft zover ik weet elke HTC een rotate screen functie en als de Pro dit toevallig niet zou hebben kan je het altijd nog via windows mobile.
Afbeeldingslocatie: http://www.navigadget.com/wp-content/postimages/2007/08/htc-tytn-ii.jpg

Kan dit, of gaat hij dan stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ilya schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:32:
[...]

Ik was alweer bang dat iemand me niet zou snappen lol...
Ik bedoel fysiek kantelen...een hoek maken dus. Dat je scherm mee "draait" dat snap ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
jadjong schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:45:
[...]

[afbeelding]

Kan dit, of gaat hij dan stuk?
Dit bedoel ik ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:49
Soeski schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:46:
[...]

Ik was alweer bang dat iemand me niet zou snappen lol...
Ik bedoel fysiek kantelen...een hoek maken dus. Dat je scherm mee "draait" dat snap ik wel...
Volgens mij kan dat niet, bekijk bijvoorbeeld de plaatjes in de TS maar eens, daar zie je dat het toetsenbord heel ver onder het scherm vandaan schuift en er dus maar heel weinig plek meer is om daar een (degelijk) scharnierpunt te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Even een overzichtje van wat prijzen van de Pro (voor zover nu bekend). Goedkoopste bovenaan.

gsmeasy.nl 542 euro
bestelmaar.nl 582 euro
centralpoint.nl 585 euro
coolsound.nl 595 euro
2call.nl 596 euro
informatique.nl 599 euro
belzaak.nl 601 euro
Bol.com 629 euro
azerty.nl 642 euro
pdashop.nl 649 euro
smartphonestunts.nl 649 euro

Wat opvalt zijn dat de prijzen nogal enigzins uit elkaar liggen. Ben benieuwd of dit bij de daadwerkelijke introductie nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:49
Onedayflyer682 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:24:
Even een overzichtje van wat prijzen van de Pro (voor zover nu bekend). Goedkoopste bovenaan.

gsmeasy.nl 542 euro
bestelmaar.nl 582 euro
centralpoint.nl 585 euro
coolsound.nl 595 euro
2call.nl 596 euro
informatique.nl 599 euro
belzaak.nl 601 euro
Bol.com 629 euro
azerty.nl 642 euro
pdashop.nl 649 euro
smartphonestunts.nl 649 euro

Wat opvalt zijn dat de prijzen nogal enigzins uit elkaar liggen. Ben benieuwd of dit bij de daadwerkelijke introductie nog zo is.
Even een toevoeging: 4Launch.nl: 596.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-04 13:06
als ik die prijzen zo bekijk is dat net iets duurder als dat de daimond uitkwam of vergis ik me.

maar goed ff in de gaten houden. moet nog ff wachten tot december.. dan mag ik verlengen.

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Onedayflyer682, ik heb jouw tabel even uitgebreid met linkjes en leverdata:

WebsitePrijsLeverdatum
gsmweb.nl500-550 euro4 augustus
gsmeasy.nl542 euro?
bestelmaar.nl582 euroaugustus
centralpoint.nl585 euro17 augustus
coolsound.nl595 eurobegin september
2call.nl596 euroaugustus
4launch.nl596 euro?
informatique.nl599 euro?
belzaak.nl601 euro?
Bol.com629 euro?
azerty.nl642 euro?
pdashop.nl649 euro8 augustus
smartphonestunts.nl649 euroaugustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

💩

Dat is niet echt een rotatie te noemen maar a lá. Zoals SneakyViper al zegt lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk, tenzij ze er een of ander minischarnier in hebben weten te stoppen. Verschil met de TYNT is, is dat de TYNT gemaakt is met toetsenbord. De Touch Pro is in feite gewoon een Diamond met slide keyboard, dus zal hij waarschijnlijk geen kantelmogelijkheid hebben. Zelfde met de Touch vs Touch Dual. Blijkbaar is dat lastig ivm productie.

Zie ook dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.techchee.com/wp-content/uploads/2008/06/htc-touch-pro-htc-raphire-040608.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Ilya op 27-07-2008 00:51 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Ilya schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:49:
[...]

Dat is niet echt een rotatie te noemen maar a lá. Zoals SneakyViper al zegt lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk, tenzij ze er een of ander minischarnier in hebben weten te stoppen. Verschil met de TYNT is, is dat de TYNT gemaakt is met toetsenbord. De Touch Pro is in feite gewoon een Diamond met slide keyboard, dus zal hij waarschijnlijk geen kantelmogelijkheid hebben. Zelfde met de Touch vs Touch Dual. Blijkbaar is dat lastig ivm productie.

Zie ook dit plaatje:
[afbeelding]
Als de kantelmogelijkheid er was, hadden we die allang gezien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
DaYwaLkUr schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:24:
[...]

Als de kantelmogelijkheid er was, hadden we die allang gezien denk ik.
Ja, dat denk ik ook wel...but a guy can dream right? ;-)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.