Deze discussie ga je dus niet hier uitvechten..
[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:50 ]
[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:50 ]
[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:50 ]
39
[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:53 ]
Ik weet het niet. Deze vraag triggert me wel voor iets waar ik mee zit.Als ik met een verloopstukje mijn eigen koptelefoon aansluit, fungeert deze dan ook gewoon als antenne voor de FM radio, of is hier een specifiek draadje ofzo voor in de HTC oordoppen geïntegreerd?
[ Voor 50% gewijzigd door frankvdtillaart op 20-08-2008 10:46 ]
Happy Blessings <3
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)
Anoniem: 234627
Hoe je het volume op het apparaat zelf kunt veranderen weet ik niet, maar aan de muziek (lees MP3) kun je volgens mij wel wat doen. Ik gebruik altijd MP3Gain om alle MP3 bestanden op hetzelfde geluidsniveau te krijgen. Dit voorkomt dat je het volume steeds moet aanpassen. Standaard staat het programma op ongeveer 89 dB, maar als je dat te hard vindt of te zacht kun je dat aanpassen.RedSoniq schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:25:
Gelukkig weer open. Laten we on-topic blijven met onze ervaringen/technische aspecten mbt de Touch Pro.
Unpack experience
De allereerste ervaring met dit toestel natuurlijk. Herinner het me nog als de dag van gisteren. (red: het is alweer 5 dagen geleden).
De doos (diamant-vorm) en alle zaken die meegelerd zijn zien er goed uit. Alles in dezelfde glossy black stijl. Het voelt echt aan alsof je een cadeautje open maakt. (Voor mij was het ook een cadeautje aan mezelf.) De telefoon, lader, koptelefoon zijn allemaal netjes beschermt met plastic velletjes die (redelijk) makkelijk te verwijderen zijn.
Enige nadeel voor mij is dat er geen clip bij de koptelefoon geleverd is. Ik herbruik nu de (witte !) clip van m'n vorige Samsung mobiel.
Slide mechanisme
Het slide mechanisme zelf voelt goed en degelijk aan. Toch is er één minpuntje: op het moment dat de telefoon zich in gesloten toestand bevind, wiebelt het scherm een beetje. Ik stoor me er niet (echt) aan, maar het valt wel op. Zoals al eerder gemeld, bijvoorbeeld bij het aanpassen van het volume.
Mijn vorige Samsung (D500) wiebelt ook marginaal, maar dat was alleen merkbaar als je er echt op ging letten.
[...]
Ik weet het niet. Deze vraag triggert me wel voor iets waar ik mee zit.
Volume control
Op het moment zijn er ongeveer 4 standen waarop de telefoon het volume aanpast. Zelfs de laagste stand is voor mij eigenlijk al te hard als ik naar wat muziek wil luisteren.
Ik heb ondertussen wel gezien dat deze standen aangepast kunnen worden door een andere ROM te laden, of door een bestandje in de windows folder aan te passen (hex waardes veranderen ...). Liever echter, zou ik méér volume waardes krijgen, minimaal 10 stapjes, waarbij de zachtste zachter is dan nu, en de harde misschien harder (nog niet nodig gehad). Iemand enig idee of dit mogelijk is? Een andere koptelefoon met volume control heeft niet mijn voorkeur.
De bronbestanden zijn het probleem niet. Het is echt de touch pro die naar mijn mening te weinig niveaus heeft om het volume te regelen. Grafisch ziet het er wel goed uit, alleen elke volume up/down beweging springt met 3 streepjes ipv 1... grafisch kunnen dus makkelijk extra niveaus toegevoegd worden.Anoniem: 234627 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:53:
[...]
Hoe je het volume op het apparaat zelf kunt veranderen weet ik niet, maar aan de muziek (lees MP3) kun je volgens mij wel wat doen. Ik gebruik altijd MP3Gain om alle MP3 bestanden op hetzelfde geluidsniveau te krijgen. Dit voorkomt dat je het volume steeds moet aanpassen. Standaard staat het programma op ongeveer 89 dB, maar als je dat te hard vindt of te zacht kun je dat aanpassen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Happy Blessings <3
Ik heb al een paar draagbare FM-radio's gehad die de oortjes als antenne gebruikten. Dit werkte toen steeds ook met andere (betere) oortjes die ik apart kocht. Het zou me dan ook sterk verwonderen als dit ook niet het geval zou zijn bij de touch pro. Een verloopstuk is niet anders dan een verloopstuk, gewoon fysiek een connector naar een andere omzetten. Dit zou dan ook geen enkele invloed moeten hebben.The_Fes schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:39:
Als ik met een verloopstukje mijn eigen koptelefoon aansluit, fungeert deze dan ook gewoon als antenne voor de FM radio, of is hier een specifiek draadje ofzo voor in de HTC oordoppen geïntegreerd?
Anoniem: 120448
[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 20-08-2008 11:52 ]
Happy Blessings <3
Jij wilt graag een ban???Anoniem: 120448 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:22:
Ik werk bij T for telecom in Leeuwarden, 2x HTC Touch Pro op voorraad! Kosten 670 euro.
[ Voor 12% gewijzigd door Xanion op 20-08-2008 11:31 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Wat moeten we hier nou mee? Moeten we tegenover meester DaannO gaan zeuren dat Rutmer ons zit te pesten en dat 'ie in de hoek moet?Anoniem: 120448 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:22:
Ik werk bij T for telecom in Leeuwarden en wil daarmee iedere lezer irriteren
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Om het topic weer zijn waarde te geven ... nu aan het zoeken in de WM config ...Twan V schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:52:
[...]
Terug on topic: Zou je het volume in de WM-configuratie niet preciezer in kunnen stellen? De standaard volumecontrole is vervangen door die van HTC (met maar 4 standen), maar in de configuratie zou je misschien de default Windows-manier kunnen tegenkomen. 't Is maar een idee
Leuk, is dat deel bij de knoppen ook aanraakgevoelig? Weer iets geleerd.
[ Voor 51% gewijzigd door frankvdtillaart op 20-08-2008 12:14 ]
Happy Blessings <3
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq