Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

nick_haak schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:17:
als we het toch over goedkope kaartjes hebben, kan je ook op samenkopen.net kijken, daar loopt momenteel een actie, met redelijk lage prijzen voor microsd :) de moeite waard om te kijken zou ik zeggen.
Ook gezien, nadeel alleen is dat ie pas verwacht te leveren rond 5 september. Ik hoop m'n Pro morgen of overmorgen binnen te hebben*, en dan wil ik 'm liefst ook gelijk helemaal kunnen gebruiken, inclusief TomTom, mp3 etc. :)

*
offtopic:
speaking of which, iemand ervaring met 2call? Status van m'n bestelling staat ondertussen al twee dagen op In behandeling bij Vodafone... :/

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 13:26
Anoniem: 271557 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 00:32:
6. iemand al geprobeerd de TP te syncen met gmail, google docs en/of google calender?
Gmail kan gewoon met IMAP en google calendar doe ik op mijn huidige pda met OggSync wat ook op de TP zou moeten werken (er zijn nog alternatieven maar ik ben uiterst tevreden over OggSync). Met google docs heb ik geen ervaring.

Straks maar eens vroeger naar huis gaan, want de Sint komt vandaag normaal gezien langs :)
Ik hoop vanavond al mijn eerste bedenkingen te posten en ben benieuwd of al mijn voordien aangekochte software zonder stoten zal draaien op de TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Brabo-Joossie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:44:
[...]

Ook gezien, nadeel alleen is dat ie pas verwacht te leveren rond 5 september. Ik hoop m'n Pro morgen of overmorgen binnen te hebben*, en dan wil ik 'm liefst ook gelijk helemaal kunnen gebruiken, inclusief TomTom, mp3 etc. :)

*
offtopic:
speaking of which, iemand ervaring met 2call? Status van m'n bestelling staat ondertussen al twee dagen op In behandeling bij Vodafone... :/
Toevallig nummerbehoud aangevraagd? Heb gelezen dat die ~4 dagen duurt.

Mijn bestelling bij 2call behoorde bij een van de eerste ... ik had afgelopen vrijdag mijn touch pro binnen (nieuwe abo, geen nummerbehoud).

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ah, dat zou 't wel eens kunnen zijn idd. Tnx! :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

bij t for Telecom krijg je bij aanschaf van de pro een gratis burreau lader twv € 60,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270046

*weg* Lees de topicwaarschuwing nog eens door

afterburn: jij gebruikt putty SSH? Is dat de gewone putty voor windows? Of is dat zo'n afgeleide?
Dit is namelijk een must voor mij, aangezien ik servers wil beheren waar ik ook ben.

[ Voor 30% gewijzigd door pven op 19-08-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:21

M14

Nodata tooltje werkt idd goed :).

Ik heb af en toe dat mn toetsenbord niet reageert. Een harde reset lijkt dan de enige oplossing. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 270046 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:11:
afterburn: jij gebruikt putty SSH? Is dat de gewone putty voor windows? Of is dat zo'n afgeleide?
Ik gebruik Pocket Putty - een afgeleide van de Windows-versie inderdaad. Zie http://www.pocketputty.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-06 20:45

BadBert

Mini powah

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:05:
bij t for Telecom krijg je bij aanschaf van de pro een gratis burreau lader twv € 60,-
En waar zie je dat? Op de site zie ik de pro niet staan...

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
zou er een touch pro bezitter zo aardig willen zijn wat foto's geschoten met de toch pro te willen delen.
zodat hier de qualiteit van gezien kan worden bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
OggSync ftw.

Mijn huidige setup (ik wil zo min mogelijk lokaal opslaan ivm syncen ... als alles op 'Het Internet' staat, dan kan ik er altijd bij)

Daarom gebruik ik Google Apps om mijn mail en Agenda op te slaan.
Mail
Google mail werkt perfect op de touch pro. Het scherm is niet groot, maar functioneel is er niks op aan te merken. Wel worden nu ook alle berichten van 'vandaag' automatisch gedownload door de TP. Ik krijg dus wel een bericht als er een nieuwe mail is, inclusief subject.

Agenda
Google Calender werkt niet in de browser om de een of andere reden. Hier baalde ik wel van (nog niet echt gezocht of dit op te lossen is, eigenlijk wil ik een link naar mobile agenda binnen google apps, dit heb ik nog niet gevonden).
Maar, met de tip van hierboven (OggSync) ben ik net letterlijk 5 minuten bezig geweest (downloaden over gprs, want geen 3g ontvangst hier). OggSync ondersteund ook simpelweg mijn Google Apps account, en heeft alle afspraken al gedownload. 2-weg sync staat aan, dus nu is het mogelijk om een afspraak in m'n TP in te typen, en achter de PC - zodra ik daar ben - exact dezelfde gegevens te zien. Jeej.

Documenten
Hoe ik dit precies ga doen weet ik nog niet, maar ik heb thuis een NAS staan waar al mijn documenten op staan. Alle belangrijke documenten worden al gesynced naar mijn PC, zodat ik iig altijd 1 kopie heb. Heb al een 8Gb SDHC kaartje besteld, dus misschien dat ik alle belangrijke documenten ook nog naar de TP sync, maar ik denk van niet.

Contacten
Ik heb nu versie 3 van OggSync (4 is beta) geinstalleerd.
Versie 4 kan ook nog de google contacten delen... gebruikt iemand dit al, en werkt dit goed? (Namen, telefoonnummers, meerdere email adressen, snail-mail addressen, Groepen in telefoon?)

GTD - Getting Things Done
Voor degene die geinteresseerd zijn in een 'nieuwe'/andere manier van werken. Deze techniek van David Allen bevalt mij heel goed.
Als ik een notitie maak dan doe ik dat via de mail, stuur dit naar mezelf toe ... en ik wordt vanzelf herinnerd aan wanneer dit relevant voor me is. (Google mail filtert afhankelijk van e-mail adres waar ik naartoe stuur, en hangt er het juiste labeltje aan.) De TP is voor mij de perfecte aanvulling voor mijn invulling voor GTD met high-tech technieken. :)

Edit1
OggSync verstuurd mijn nieuwe afspraken die ik op de TP invoer nog niet naar google... nog even uitzoeken waarom dit niet lukt. :(

Edit2
Het lukt nu wel, inclusief wijzigingen.
Je kunt zelfs zien welke google agendas er allemaal bekeken mogen worden door je google account. Doordat ik twee agenda's had met dezelfde naam was er ergens een verkeerde instelling gemaakt door een niet nader te benoemen persoon. :+
En ook mag je geen 'categorie' invoeren, tenzij je dit specifiek wilt gebruiken om een google agenda aan te duiden. Indien deze categorie ingevuld is en je gebruikt OggSync freeware versie, dan wordt de afspraak niet gesynced.

[ Voor 12% gewijzigd door frankvdtillaart op 19-08-2008 12:07 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de mensen die het toestel willen zien voor ze hem kopen:

t for Telecom zoetermeer filiaal in de Dixons heeft hem nu op voorraad
dus ik zou zeggen kom kijken maar wees snel ik heb er maar 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 15:25

Erik80

Sinds 1980

Brabo-Joossie schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:44:
[...]

*
offtopic:
Check de site van 2call:

"De verwerkingsduur voor een nummerbehoudsaanvraag is minimaal 2 weken, of langer (afhankelijk van de opzegtermijn van uw huidige provider)."

Mijn aanvraag staat nu 5 werkdagen op "in behandeling bij Vodafone"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:10

Twan V

...en er stralend uitzien

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:02:
[...]
Zoals je het schrijft, lijkt het wel of jij die telecomzaak runt

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:07
Erik80 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:13:
[...]

Check de site van 2call:

"De verwerkingsduur voor een nummerbehoudsaanvraag is minimaal 2 weken, of langer (afhankelijk van de opzegtermijn van uw huidige provider)."

Mijn aanvraag staat nu 5 werkdagen op "in behandeling bij Vodafone"!
Stik... Ik heb net ook besteld met nummerbehoud.. alleen van orange naar t-mobile.. misschien dat dat sneller gaat omdat dat tegenwoordig intern is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart

Sorry, maar... dat is het voordeel van fysieke winkels he. :)
(Ik koop er af-en-toe nog wel iets hoor, don't worry.)
Gamepie56 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Stik... Ik heb net ook besteld met nummerbehoud.. alleen van orange naar t-mobile.. misschien dat dat sneller gaat omdat dat tegenwoordig intern is..
Of even bellen en vragen of ze 'm zonder nummerbehoud leveren. Kun je er vast mee spelen en later nummerbehoud aanvragen. (Dat kan toch altijd nog?)

[ Voor 47% gewijzigd door frankvdtillaart op 19-08-2008 12:28 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Is dat NL versie? En betkend dat bijv andere filailen hem ook hebben? Of Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twan V schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:14:
[...]

Zoals je het schrijft, lijkt het wel of jij die telecomzaak runt
maar 5 dagen per week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:32:
[...]

Is dat NL versie? En betkend dat bijv andere filailen hem ook hebben? Of Belcompany?
is idd de NL versie

geen idee wanneer die winkels hun voorraad krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270885

2Call is vandaag begonnen met het verzenden van de NL versie. Hij komt dus morgen door de brievenbus!!! (figuurlijk gesproken hè!)

Ben erg benieuwd. Mochten er mensen zijn die NL specifieke vragen hebben, hoor ik dat graag.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 270885 op 19-08-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183353

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

is idd de NL versie

geen idee wanneer die winkels hun voorraad krijgen
Zit jij in een T for Telecom of een Dixons. En wat word de prijs met een 2j hi 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

Hey allen

Nou ik wacht ook op mij HTCpro maar weet iemand of het mogelijk is om settings aan te passen per roaming keuze. Oftewel deze situatie :
- ik wil kunnen bellen met aim/skype/sip phone zoals met Fring
- echter afh. van je provider [allemaal denk ik] mag je niet voipen/videovoipen e.d. over 3G
- nu wil ik kunnen instellen dat voice [sip/skype etc en videochat uit staan als ik op 3G zit en alle optie sopen als er een vrije wifi in de lucht zit of mijn eigen wifi g netwerkjes [werkruimte, thuis, situatie x met mini draadloos etc...]

Is dit er al of zal ik een script moeten maken al vbscript om bepaalde devices of api uit te zetten??
Ben ik niet zo een fan van maar wil dus voorkomen dat als ik op mijn sip phone gebeld wordt ik niet moet reageren of moet checken of ik op een wifi netwerk zit... Zie het niet zo zitten te pielen voordat ik opneem hahaha

Nog een vraag : is het mogelijk 16 GB microSD erin te zetten?? Komt nl een Sandisk binnenkort op de markt... al is de 8GB wel erg goedkoop momenteel....

p.s. ik weet dat het mogelijk is om voorkeuzes te maken van wifi dan naar 3g etc

Iemand een idee?

Valentijn

[ Voor 7% gewijzigd door ontwerp op 19-08-2008 12:58 . Reden: extra vraag geheugen ]

DaKnowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183353 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:48:
[...]

Zit jij in een T for Telecom of een Dixons. En wat word de prijs met een 2j hi 30?
tegenwoordig heeft zo goed als elk filiaal van de dixons een t for telecom in het pand (shop in shop)

2 jarig hi 30 zonder internet 189,95 met internet 89,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

Yo splendes: "Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt."

DaKnowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geef alleen maar antwoord op een vraag maarja als dat niet gewaardeerd wordt
ik ben niet de gene die de vraag stelt en ben niet de gene die over abbo's begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Ik wil van splendes het ook wel weten icm migratie van orange naar 2 jarig tmobile flex 20, zonder internet.
Want in de t for telecom winkel waar ik geweest ben weten ze van niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat wordt dan een flex 20 verlenging

dat is dan 529,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262696

hey ik heb een vraagje. Hoeveel mb (kb) verbruik je per dag met normaal verbruik (af en toe weer kijken, ongeveer 1 tot 3 sites op een dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 13-06 15:41
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:29:
dat wordt dan een flex 20 verlenging

dat is dan 529,95
Daar kun je de telefoon bijna los voor kopen.. Op de pricewatch is het toestel ongeveer 580 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door TheFes op 19-08-2008 13:37 . Reden: prijs toegevoegd ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:10:
[...]

tegenwoordig heeft zo goed als elk filiaal van de dixons een t for telecom in het pand (shop in shop)

2 jarig hi 30 zonder internet 189,95 met internet 89,95
Ik wil m'n hi 30 net verlengen. Maar dan met eindeloos online. Bel ik t for telecom. Kost dat ding € 289,95! Belachelijk verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

en bij gsmweb 370 (met die flex verlenging he, zonder databundel)... ik weet dat bij tmobile duurder is, ivm de aankomende mda vario IV... maar los kunnen kopen voro 580, en dan 50 euro korting is wel heel weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262696 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:35:
hey ik heb een vraagje. Hoeveel mb (kb) verbruik je per dag met normaal verbruik (af en toe weer kijken, ongeveer 1 tot 3 sites op een dag).
geen idee hangt er vanaf wat voor sites je bezoekt maar wat zou dat boeien als je dit als surf gedrag hebt en een internet bundel op zet meeste hebben onbeperkt en met fair use pol. dus dan kost dat niks extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Bij het plaatsen van elk reply in dit topic verschijnt deze tekst:
Waarschuwing:

Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.
Kijken jullie hier overheen of doe je het toch bewust negeren? :?

Toen het toestel nog niet uit was kon ik me nog enige speculatie over deze zaken voorstellen, maar ondertussen irriteer ik mij ten zeerste aan deze meldingen en vragen:

"Waar?" "Hoe duur?" "Verlenging zus, nummerbehoud zo?" "Ik heb 'm besteld!" "Wanneer komt ie dan bij mij thuis? :'( "

Ik ben er ook niet over uit welk abbonement, welke provider, of welke (web)winkel het moet worden. Maar om daar iedereen in dit topic elke keer weer mee lastig te vallen...

M.a.w.: KIOT! (Keep It On-Topic!)

Please? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206849 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:45:
[...]

Ik wil m'n hi 30 net verlengen. Maar dan met eindeloos online. Bel ik t for telecom. Kost dat ding € 289,95! Belachelijk verschil!
is opzich raar deze prijs is als je de extra retentie niet mee rekent je hebt namelijk nog recht op extra korting en dan zou de prijs nog wel moeten dalen maar gratis zal ie niet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-01 23:50
Coromoto schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:00:
Bij het plaatsen van elk reply in dit topic verschijnt deze tekst:

[...]

Kijken jullie hier overheen of doe je het toch bewust negeren? :?

Toen het toestel nog niet uit was kon ik me nog enige speculatie over deze zaken voorstellen, maar ondertussen irriteer ik mij ten zeerste aan deze meldingen en vragen:

"Waar?" "Hoe duur?" "Verlenging zus, nummerbehoud zo?" "Ik heb 'm besteld!" "Wanneer komt ie dan bij mij thuis? :'( "

Ik ben er ook niet over uit welk abbonement, welke provider, of welke (web)winkel het moet worden. Maar om daar iedereen in dit topic elke keer weer mee lastig te vallen...

M.a.w.: KIOT! (Keep It On-Topic!)

Please? ;)
Inderdaad. Er wordt blijkbaar ook enkel op de abonnement-vragen geantwoord. Ik heb reeds twee andere vragen gesteld, echter zonder antwoord. Nog eens:

1. Is er een TMC-mogelijkheid met de Touch Pro? (ingebouwd of via accessoire)
2. Is het mogelijk om (legaal) TomTom 7 erop te zetten? Dit omdat reeds verschillende mensen spreken over TomTom 7 op hun Touc Pro, maar die niet bijgeleverd wordt.

Ik stel deze vragen omdat het voor mij belangrijk is dat deze telefoon ook mijn GPS-toestel zou kunnen vervangen. Google maps is geen optie wegens de hoge kost van data in het buitenland.

[ Voor 7% gewijzigd door needless to say op 19-08-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*spam*

[ Voor 123% gewijzigd door pven op 19-08-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:25
Er is geen TMC ingebouwd, maar je kunt wel file-informatie downloaden (voorzover ik weet, heb 'm nog niet hé ;)), weet alleen niet of je die TomTom in kunt drukken.. Dus dan kost 't je wel centen in 't buitenland. Echter, misschien kan iemand ooit iets in elkaar-flansen waarbij TMC-ondersteuning wordt toegevoegd. Het enige wat je moet hebben is iemand die weet hoe het signaal gecodeerd is en weten of de ingebouwde tuner er iets mee kan..

TomTom 7 Legaal kan geloof ik alleen maar als die bijgeleverd wordt, en dat zou die moeten ook. Minder legaal kan wel, staat volgens mij veel info over op xda-devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262696

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:57:
[...]

geen idee hangt er vanaf wat voor sites je bezoekt maar wat zou dat boeien als je dit als surf gedrag hebt en een internet bundel op zet meeste hebben onbeperkt en met fair use pol. dus dan kost dat niks extra
Nou dat komt omdat ik de eerste maanden met een bundel van 30 mb per maand moet doen.
Ik ga dan wel dat nodata tooltje gebruiken, maar ik zou graag willen weten hoeveel ik ongeveer kan internetten die eerste paar maanden.

Hoeveel mb is een gemiddelde site bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19
needless to say schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:15:
[...]

Inderdaad. Er wordt blijkbaar ook enkel op de abonnement-vragen geantwoord. Ik heb reeds twee andere vragen gesteld, echter zonder antwoord. Nog eens:

1. Is er een TMC-mogelijkheid met de Touch Pro? (ingebouwd of via accessoire)
2. Is het mogelijk om (legaal) TomTom 7 erop te zetten? Dit omdat reeds verschillende mensen spreken over TomTom 7 op hun Touc Pro, maar die niet bijgeleverd wordt.

Ik stel deze vragen omdat het voor mij belangrijk is dat deze telefoon ook mijn GPS-toestel zou kunnen vervangen. Google maps is geen optie wegens de hoge kost van data in het buitenland.
Tja, dat zijn ook een beetje van die zoek-het-op-met-google vragen. TMC zit in ieder geval niet ingebouwd, en vooralsnog nog geen tmc uitbreiding bekend. TomTom 7 wordt alleen meegeleverd met toestellen (HTC Touch Diamond in Duitsland bijvoorbeeld) en is (nog) niet legaal los beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

TomTom 7 wordt in ieder geval niet bijgeleverd bij de WWE versie van de Touch Pro hier, geen enkele navigatie app wordt standaard meegeleverd (tenzij je natuurlijk een bundel koopt). iGo 8 schijnt ook goed te werken, maar dat is niet vanuit NL of BE te bestellen dus daarvoor moet je uitwijken naar Frankrijk geloof ik. Route 66 combinatie aanbiedingen heb ik ook al gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door Myedvyed op 19-08-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262696 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:23:
[...]

Nou dat komt omdat ik de eerste maanden met een bundel van 30 mb per maand moet doen.
Ik ga dan wel dat nodata tooltje gebruiken, maar ik zou graag willen weten hoeveel ik ongeveer kan internetten die eerste paar maanden.

Hoeveel mb is een gemiddelde site bijvoorbeeld?
tip: open de eerste maanden geen bijlages in je mail, probeer je instellingen van je browser aan te passen dat ie geen foto's laat zien als je via hsdpa download,
gebruik zoveel mogenlijk Wifi en msnnen is ook een data slurper

en nogmaals hoeveel data een gemiddelde site is geen idee ik weet ook niet hoe je dat kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Modbreak:Joh! Wat is er niet duidelijk aan de topic warning :? Gewoon stoppen over levertijden en abo's, eerst volgende posts worden van het forum verwijderd die daar over gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Websites zijn niet heel groot, plaatjes wel, en plaatjes die gebruikt zijn voor de layout van de site dus ook.. Houd zelf gewoon eens bij hoveel je verbuikt op je PC. Installeer een download bijhoudertje zodat je kunt zien hoeveel je verbruikt. D'r zijn vast ook wel plugins voor IE/FF/Opera waar je dat in kunt zien, sterker nog, Opera heeft dat standaard...

Iemand in dit topic zei dat de T.net FP al ruim 250kB was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Rudey schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:24:
[...]

Tja, dat zijn ook een beetje van die zoek-het-op-met-google vragen. TMC zit in ieder geval niet ingebouwd, en vooralsnog nog geen tmc uitbreiding bekend. TomTom 7 wordt alleen meegeleverd met toestellen (HTC Touch Diamond in Duitsland bijvoorbeeld) en is (nog) niet legaal los beschikbaar.
Zoek-het-op-met-Google-vragen of niet, ze horen hier meer thuis dan die andere volgens mij.

Is het niet zo dat de TomTom 7 applicatie zelf gratis is, maar dat je voor de kaarten moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Wat ik weet van TomTom, is dat je een cd-versie kunt kopen die je via ActiveSync kunt installeren. Als TomTom7 uitkomt, zal deze ook op cd verschijnen en kun je hem gewoon installeren.

Ik weet van de Touch Cruise dat daarbij TomTom6 meegeleverd wordt met gratis een kaart van één stad (naar keuze), waarbij je de overige kaarten bij kunt kopen. Het lijkt me niet dat ze deze combi-deal bij TomTom7 als standaard verkoopwijze gaan hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rudey schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:24:
[...]

Ter extra informatie:
http://www.allaboutphones...-op-tomtom-com-t3209.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik heb hem nu sinds donderdag en ben er erg tevreden mee. De software is fijner dan verwacht. Ik had de T-Mobile versie van de diamond geprobeerd en die was stukken trager. Dit is mijn eerste niet nokia mobiel en ben er echt heel blij mee

Ik zou alleen graag snel een smsje willen versturen, nu moet er een paar keer geklikt worden. Het liefst zou ik hebben dat als ik op de SMS/MMS toets druk, ik gelijk een nieuw bericht kan gaan typen. Iemand idee voor zoiets?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270046

Yess, sebiet de NL versie halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Coromoto schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:03:
[...]

Zoek-het-op-met-Google-vragen of niet, ze horen hier meer thuis dan die andere volgens mij.

Is het niet zo dat de TomTom 7 applicatie zelf gratis is, maar dat je voor de kaarten moet betalen?
TomTom 7 is gratis als het meegeleverd wordt met je toestel. En aangezien hij los niet beschikbaar is, is daar ook geen prijs van bekend. Voor kaarten moet je inderdaad betalen. Je krijgt wel een kaart gratis geloof ik van een stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271603

Ik heb ondertussen ook de Touch Pro en ben er zeer tevreden over. Ik heb echter 1 vraagje. Hoe kan ik de klok op 24 uurs weergave zetten? Het gaat om de Engelse versie van de Touch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 271603 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:26:
Ik heb ondertussen ook de Touch Pro en ben er zeer tevreden over. Ik heb echter 1 vraagje. Hoe kan ik de klok op 24 uurs weergave zetten? Het gaat om de Engelse versie van de Touch Pro.
Ik heb hem nog niet, maar neem aan bij regionale instelingen en niet bij de klok zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Een alternatief voor TomTom is Garmin Mobile XT Benelux of Europe.

Garming Mobile XT Europe of Benelux + France is wel beschikbaar.

Garmin staat niet voor niets wel in de top5 bij kieskeurig.nl. :)
(Mijn losse navigatie van Garmin bevalt me iig heel goed.)
Anoniem: 271603 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:26:
Start - Settings - System - Regional settings - Time - Time style = HH:mm:ss

ps. Zojuist enkele tweaks geladen mbt TF3D en wat andere zaken. Ik laat natuurlijk nog horen of en hoe goed dit bevalt.

[ Voor 39% gewijzigd door frankvdtillaart op 19-08-2008 15:31 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271603

Ook weer opgelost. Ik had de time style ook al op HH:mm:ss gezet maar was vergeten dat ik misschien de tijd wel verkeerd ingesteld had. Stond nog op 3 uur 30 in de nacht. Nu werkt alles goed.
RedSoniq schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:29:
Een alternatief voor TomTom is Garmin Mobile XT Benelux of Europe.

Garming Mobile XT Europe of Benelux + France is wel beschikbaar.

Garmin staat niet voor niets wel in de top5 bij kieskeurig.nl. :)
(Mijn losse navigatie van Garmin bevalt me iig heel goed.)

[...]

Start - Settings - System - Regional settings - Time - Time style = HH:mm:ss

ps. Zojuist enkele tweaks geladen mbt TF3D en wat andere zaken. Ik laat natuurlijk nog horen of en hoe goed dit bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 10:06

Roel

screen -x addict

Kan iemand die 'm al heeft er eens een liniaal bijleggen en de knopjes meten?

Heb nu een htc universal, een enorme koelkast maar fijne toetsem. De toetsen van de TyTN II zijn me net iets te klein, vraag me af of de touch pro groter is.

(Huidige toetsgrote is 9 x 8 mm)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Ik kan je iig vertellen dat de toetsen van de pro kleiner zijn als van de TyTn II (laatste heb ik zelf ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257764

Ergens in een filmpje wordt al gezegd dat de toetsen van de touch pro kleinet zijn dan de TyTN ll..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:33
Weet iemand hoe je de auto-complete uit kunt zetten? De WWE versie voorspelt engelse woorden en daar zit ik uiteraard niet op te wachten als ik in het nederlands typ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 13:26
Ik heb ondertussen al enkele uren kunnen spelen met mijn TP UK.
Eerste indruk was dat hij eigenlijk best nog wel zwaar was (even zwaar als mijn ipaq, maar het valt bij de TP blijkbaar meer op).
De back cover verwijderen heeft mij even schrik doen krijgen, je zet namelijk druk naar voor toe en je zet je andere vingers tegen de rand, maar de rand in dit geval is het andere deel van de phone (namelijk het schermdeel) en dan geeft het mechanisme toch ook wat mee in de verkeerder ongezonde richting.
Verder zijn de volumetoetsen eigenlijk niet goed geplaatst, deze zaten misschien beter op de body (met batterij). Als je ze nu wilt induwen duw je eigenlijk je schermpje wat mee op zij d.m.v. het schuifmechanisme...

GMS ontvangst is veel minder goed dan mijn oude SE (V630i), wifi ontvangst is ook (veel) minder goed dan mijn iPAQ en dat is wel spijtig.

Mijn eerste indruk van touchflo3D is dat het er snel af zal liggen, maar kom, ik zal het een kans geven.

Screenprotector heb ik er netjes opgekregen en nu ben ik bezig met het installeren van al mijn applicaties.

Later meer, bovenstaande zijn maar de aller eerste negatieve bevindingen, positieve zijn er ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Hij wordt trouwens in fysieke winkels uitgeleverd... Belcompany verschilt ook.. wat grotere zaken 2.. kleinere 1... Hopen dat mensen hem niet meer hoeven want sta 3de en 4de... Kan alleen ff duren voor een 2de levering kan komen zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Gamepie56 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Even een quotje zelf.. ik weet dat het eigenlijk niet gemeld mag worden, maar het hoeft er maar 1 keer in te staan dan weet iedereen er van.

Ik kwam dus vanaf orange, nummerbehoud naar t-mobile. Vandaag besteld.. en vanmiddag kreeg ik ook meteen een mail dat het al goedgekeurd is door t-mobile.. veel sneller als de aangegeven 2 weken dus.. geld alleen voor orange>>t-mobile klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257764 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:19:
Ergens in een filmpje wordt al gezegd dat de toetsen van de touch pro kleinet zijn dan de TyTN ll..
dat klopt als een bus maar het toestel is dan ook een stukkie kleiner als de TyTN2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257764

Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

dat klopt als een bus maar het toestel is dan ook een stukkie kleiner als de TyTN2
Dat is ook zo, maar daar ligt het niet aan, bij de TyTN 2 zijn er 4 rijen toetsen en bij de pro zijn dat er 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Net met Vodafone gebeld, en zijn verwachten de Touch Pro eind september binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudey schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:46:
Net met Vodafone gebeld, en zijn verwachten de Touch Pro eind september binnen te krijgen.
als je ff had gelezen had je kunnen weten dat sommige shops hem al in huis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:47:
[...]

als je ff had gelezen had je kunnen weten dat sommige shops hem al in huis hebben
Daar heb ik toch niets aan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudey schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:49:
[...]

Daar heb ik toch niets aan. 8)7
hoezo niet ?
hoef je iig niet tot september te wachten
of hou je soms van wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Anoniem: 268916 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:50:
[...]

hoezo niet ?
hoef je iig niet tot september te wachten
of hou je soms van wachten ?
Bij Vodafone mag je al een half jaar van te voren verlengen, maar dan alleen bij Vodafone zelf. Bij andere winkels mag je pas 3 maanden van te voren verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan moet je idd nog ff wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Misanthropia schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:26:
Weet iemand hoe je de auto-complete uit kunt zetten? De WWE versie voorspelt engelse woorden en daar zit ik uiteraard niet op te wachten als ik in het nederlands typ.
Het is mij nog niet gelukt om hem helemaal weg te krijgen, maar ik kan nu wel woorden intypen die niet bestaan zonder ze aan het woordenboek toe te voegen. Hij blijft wel suggesties geven maar die kun je nu gewoon negeren.

Settings -> Input -> Input Method -> Options -> T9 Settings -> alles uitzetten
Settings -> Input -> Word Completion -> Suggest words.. en Enable Auto Correct uitzetten

Ik weet niet of het een positief effect heeft om bij Input Method Full QWERTY te selecteren ipv Compact QWERTY, of dat dat alleen met het on-screen toetsenbord te maken heeft. Ik merk bij beide toetsenborden zo gauw geen verschil na het veranderen van die setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118284

NuKeM schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:26:
Ik heb ondertussen al enkele uren kunnen spelen met mijn TP UK.
Eerste indruk was dat hij eigenlijk best nog wel zwaar was (even zwaar als mijn ipaq, maar het valt bij de TP blijkbaar meer op).
De back cover verwijderen heeft mij even schrik doen krijgen, je zet namelijk druk naar voor toe en je zet je andere vingers tegen de rand, maar de rand in dit geval is het andere deel van de phone (namelijk het schermdeel) en dan geeft het mechanisme toch ook wat mee in de verkeerder ongezonde richting.
Verder zijn de volumetoetsen eigenlijk niet goed geplaatst, deze zaten misschien beter op de body (met batterij). Als je ze nu wilt induwen duw je eigenlijk je schermpje wat mee op zij d.m.v. het schuifmechanisme...

GMS ontvangst is veel minder goed dan mijn oude SE (V630i), wifi ontvangst is ook (veel) minder goed dan mijn iPAQ en dat is wel spijtig.

Mijn eerste indruk van touchflo3D is dat het er snel af zal liggen, maar kom, ik zal het een kans geven.

Screenprotector heb ik er netjes opgekregen en nu ben ik bezig met het installeren van al mijn applicaties.

Later meer, bovenstaande zijn maar de aller eerste negatieve bevindingen, positieve zijn er ook ;)
dat de wifi ontvangst minder is kan kloppen, dan moet je bij de instellingen het balkje naar "prestatie" ipv "accu duur" schuiven (weet niet zeker of dat de juiste benamingen zijn) maar dan wordt het aanzienlijk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238257

LockTar schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:29:
[...]

Ik heb het daarnet even in de tuin geprobeerd en had nu met google maps wel gewoon GPS ontvangst. heb jij het al geprobeerd in een "vrije" omgeving? Hij gaf het netjes op een meter nauwkeurig aan ongeveer. Ik weet natuurlijk niet of google maps even goed is afgesteld als TomTom.

Zodra ik tom tom heb (volgende week ofzo of die week erna) zal ik mijn ervaring erover posten.
Hoe krijg ik GPS ontvangst met google maps? en kun je daar mee navigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234627

Een prachtig apparaat, maar het is vergeleken met m'n Ipaq 3715 wel heel erg wennen. Mijn wifi heeft, op 2 minuten na, nog steeds niet gewerkt. Gisteren bij T-Mobile internet aangeschaft, maar vandaag geen gebruik van kunnen maken. Het werkt nog steeds niet. Een tijd met de helpdesk aan de lijn gezeten en die vertelde me dat er in de regio Rotterdam een storing was. Ook de telefoonverbinding moest iedere keer door de Touch gezocht worden, terwijl hij het bij mijn vrouw (met een "gewone" telefoon) wel goed deed. Heeft iemand anders ook deze ervaring of ligt het aan mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Anoniem: 234627 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:37:
Een prachtig apparaat, maar het is vergeleken met m'n Ipaq 3715 wel heel erg wennen. Mijn wifi heeft, op 2 minuten na, nog steeds niet gewerkt. Gisteren bij T-Mobile internet aangeschaft, maar vandaag geen gebruik van kunnen maken. Het werkt nog steeds niet. Een tijd met de helpdesk aan de lijn gezeten en die vertelde me dat er in de regio Rotterdam een storing was. Ook de telefoonverbinding moest iedere keer door de Touch gezocht worden, terwijl hij het bij mijn vrouw (met een "gewone" telefoon) wel goed deed. Heeft iemand anders ook deze ervaring of ligt het aan mijn toestel?
Dit probleem heb ik nog niet gehad, misschien is de tip van dj_bobbo hierboven ook iets voor jouw TP wat WiFi betreft.

Bluetooth heeft overigens geen problemen meer veroorzaakt hier. Alleen was de verbinding met m' n auto vandaag weg omdat ik met de apparaatnaam had liggen frutten, maar dat gaf me weer een gelegenheid om speakerphone te testen. En dat werkte goed, ik kon m'n vriendin verstaan tijdens het rijden en zij mij ook.

De enige twee dingen waar ik nog mee zit zijn de batterijduur en het alarm. Bluetooth heb ik altijd aanstaan, 3G uit en WiFi aan. Vanaf morgen laat ik WiFi uitstaan de hele dag en zal ik zien of dat helpt. Na ong. 9 a 10 uur, incl. wat bellen, filmpjes kijken, browsen, mailtjes sturen, files transferren via netwerk krijg ik waarschuwingen over very low battery en dat wil ik eigenlijk pas na 18 uur. Voor het alarm zijn genoeg 3rd party apps uit te proberen, dus ik denk dat dat allemaal wel goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Ik had vandaag geen problemen met bereik. ik woon tussen gouda en Rotterdam in.
Ik werk in gouda. daar geen problemen... toen ik naar huis ging viel inderdaad de verbinding telkens weg. zowel data als bereik. hij was heel zwak... ligt dus gelukkig niet aan het toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Ben benieuwd Myedvyed, ik denk dat vooral je WiFi een enorme aanslag op je accuduur doet. Waarom je WiFi eigenlijk altijd aan wil hebben staan weet ik ook niet, 't is juist handig als je 't nodig hebt om 'm dán aan te doen.

Bluetooth altijd aan -> uit zal ook wel schelen denk ik, mja, áán wil je hebben voor handsfree gebeuren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

IceEyz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:23:
Ben benieuwd Myedvyed, ik denk dat vooral je WiFi een enorme aanslag op je accuduur doet. Waarom je WiFi eigenlijk altijd aan wil hebben staan weet ik ook niet, 't is juist handig als je 't nodig hebt om 'm dán aan te doen.
Precies, ik heb geen reden om het aan te laten staan behalve de luiheid om het handmatig aan en uit te moeten zetten. Voor het automatisch ophalen van e-mail of push e-mail zou het nog nut kunnen hebben, maar dat doe ik tegenwoordig niet meer (heb het druk zat, als het dringend is bellen ze me maar, mails kijk ik een paar keer per dag als ik er tijd voor heb). Morgen laat ik wel weten wat de nieuwe stand van zaken is!

Over het algemeen ben ik toch wel tevreden over deze telefoon. Een paar rare problemen in het begin, maar die lijken nu niet meer terug te komen zonder dat ik daar echt iets aan heb gedaan. Aan de ene kant mooi, aan de andere kant frustrerend (want je weet ook niet of ze nog terug gaan komen, en als ze dat doen is dat op het meest ongunstige moment). Maar okee, so far so good! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Zijn er al mensen die de NL versie binnen hebben dan? Heb even snel de laatste pagina's door gescreend, niks gezien volgensmij.

Hoe zijn de ervaringen daarmee? :) Werkt ook alles gewoon naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270885

Post dan morgen....

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 20-08-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Zulke reacties zijn hier niet gewenst. Zie de vele waarschuwingen in en rond dit topic!

[ Voor 86% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Nu ga je zelf nog meer offtopic, overbodig dus. :)

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:49 ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Voeg dan ook niets toe :?

[ Voor 91% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Deze discussie ga je dus niet hier uitvechten..

[ Voor 87% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
TR plaatsen is voldoende ipv deze opmerking.

Anyhow... ik heb vandaag bij de BelCompany in Woerden een NL exemplaar in handen gehad, moet zeggen dat het toestel in werkelijkheid minder groot is dan ik van de foto's en filmpjes dacht te hebben gezien. De toetsen leken ontzettend klein toen het nog in de vitrine stond maar eenmaal in mijn hand viel het nog allerszins mee.

Mijn voorlaatste twijfels zijn nu weggenomen, dit wordt mijn volgende toestel. Ik zal echt in WM moeten inlezen want het wordt mijn eerste niet-Nokia toestel in 11 jaar GSM gebruik, maar ach, de overstap naar Symbian op de N80 2 jaar terug ben ik ook doorheen gekomen. Als het hier verder enigszins on-topic kan blijven zal ik ook uit deze thread mijn kennis kunnne putten. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik kan je vertellen dat het best meevalt om die omschakeling te maken, sinds gisteren heb ik de Diamond in bezit en ik keek flink op hoe gemakkelijk je eraan went. In het begin is het flink aankloten, vooral als je de handleiding niet leest :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Modbreak:Nogmaals, het is dus niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.

Dit is de laatste keer dat we waarschuwen, anders gooien we dit topic gewoon dicht en laten we hem mooi dicht zitten! Op de man spelen heeft hier geen zin en is dan ook niet gewenst, dit mag je dus op GoT voortaan ten allen tijden laten!

Deze blijft nog even dicht zodat iedereen doorheeft dat het serieus is dit :/

[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 19-08-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Gelukkig weer open. Laten we on-topic blijven met onze ervaringen/technische aspecten mbt de Touch Pro.

Unpack experience
De allereerste ervaring met dit toestel natuurlijk. Herinner het me nog als de dag van gisteren. (red: het is alweer 5 dagen geleden).
De doos (diamant-vorm) en alle zaken die meegelerd zijn zien er goed uit. Alles in dezelfde glossy black stijl. Het voelt echt aan alsof je een cadeautje open maakt. (Voor mij was het ook een cadeautje aan mezelf.) De telefoon, lader, koptelefoon zijn allemaal netjes beschermt met plastic velletjes die (redelijk) makkelijk te verwijderen zijn.

Enige nadeel voor mij is dat er geen clip bij de koptelefoon geleverd is. Ik herbruik nu de (witte ! :( ) clip van m'n vorige Samsung mobiel.

Slide mechanisme
Het slide mechanisme zelf voelt goed en degelijk aan. Toch is er één minpuntje: op het moment dat de telefoon zich in gesloten toestand bevind, wiebelt het scherm een beetje. Ik stoor me er niet (echt) aan, maar het valt wel op. Zoals al eerder gemeld, bijvoorbeeld bij het aanpassen van het volume.
Mijn vorige Samsung (D500) wiebelt ook marginaal, maar dat was alleen merkbaar als je er echt op ging letten.
Als ik met een verloopstukje mijn eigen koptelefoon aansluit, fungeert deze dan ook gewoon als antenne voor de FM radio, of is hier een specifiek draadje ofzo voor in de HTC oordoppen geïntegreerd?
Ik weet het niet. Deze vraag triggert me wel voor iets waar ik mee zit.

Volume control
Op het moment zijn er ongeveer 4 standen waarop de telefoon het volume aanpast. Zelfs de laagste stand is voor mij eigenlijk al te hard als ik naar wat muziek wil luisteren.
Ik heb ondertussen wel gezien dat deze standen aangepast kunnen worden door een andere ROM te laden, of door een bestandje in de windows folder aan te passen (hex waardes veranderen ...). Liever echter, zou ik méér volume waardes krijgen, minimaal 10 stapjes, waarbij de zachtste zachter is dan nu, en de harde misschien harder (nog niet nodig gehad). Iemand enig idee of dit mogelijk is? Een andere koptelefoon met volume control heeft niet mijn voorkeur.

[ Voor 50% gewijzigd door frankvdtillaart op 20-08-2008 10:46 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 13-06 15:41
Mooi dat het topic weer open is!

Ik heb de vraag al een dag of 2 geleden gesteld hiero, maar toen geen antwoord gekregen, en daarna is het topic overspoeld met levertijd en beschikbaarheidsdingetjes, dus vandaag nogmaals mijn vraag.

Als ik met een verloopstukje mijn eigen koptelefoon aansluit, fungeert deze dan ook gewoon als antenne voor de FM radio, of is hier een specifiek draadje ofzo voor in de HTC oordoppen geïntegreerd?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

Als het goed is moet dit werken, over het algemeen wordt hier namelijk een bestaande draad voor gebruikt, dit werkt in ieder geval bij mijn TyTn II wel zo (met adaptor dus) en het lijkt me dat ze dit niet veranderen in nieuwere modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234627

RedSoniq schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:25:
Gelukkig weer open. Laten we on-topic blijven met onze ervaringen/technische aspecten mbt de Touch Pro.

Unpack experience
De allereerste ervaring met dit toestel natuurlijk. Herinner het me nog als de dag van gisteren. (red: het is alweer 5 dagen geleden).
De doos (diamant-vorm) en alle zaken die meegelerd zijn zien er goed uit. Alles in dezelfde glossy black stijl. Het voelt echt aan alsof je een cadeautje open maakt. (Voor mij was het ook een cadeautje aan mezelf.) De telefoon, lader, koptelefoon zijn allemaal netjes beschermt met plastic velletjes die (redelijk) makkelijk te verwijderen zijn.

Enige nadeel voor mij is dat er geen clip bij de koptelefoon geleverd is. Ik herbruik nu de (witte ! :( ) clip van m'n vorige Samsung mobiel.

Slide mechanisme
Het slide mechanisme zelf voelt goed en degelijk aan. Toch is er één minpuntje: op het moment dat de telefoon zich in gesloten toestand bevind, wiebelt het scherm een beetje. Ik stoor me er niet (echt) aan, maar het valt wel op. Zoals al eerder gemeld, bijvoorbeeld bij het aanpassen van het volume.
Mijn vorige Samsung (D500) wiebelt ook marginaal, maar dat was alleen merkbaar als je er echt op ging letten.

[...]

Ik weet het niet. Deze vraag triggert me wel voor iets waar ik mee zit.

Volume control
Op het moment zijn er ongeveer 4 standen waarop de telefoon het volume aanpast. Zelfs de laagste stand is voor mij eigenlijk al te hard als ik naar wat muziek wil luisteren.
Ik heb ondertussen wel gezien dat deze standen aangepast kunnen worden door een andere ROM te laden, of door een bestandje in de windows folder aan te passen (hex waardes veranderen ...). Liever echter, zou ik méér volume waardes krijgen, minimaal 10 stapjes, waarbij de zachtste zachter is dan nu, en de harde misschien harder (nog niet nodig gehad). Iemand enig idee of dit mogelijk is? Een andere koptelefoon met volume control heeft niet mijn voorkeur.
Hoe je het volume op het apparaat zelf kunt veranderen weet ik niet, maar aan de muziek (lees MP3) kun je volgens mij wel wat doen. Ik gebruik altijd MP3Gain om alle MP3 bestanden op hetzelfde geluidsniveau te krijgen. Dit voorkomt dat je het volume steeds moet aanpassen. Standaard staat het programma op ongeveer 89 dB, maar als je dat te hard vindt of te zacht kun je dat aanpassen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Anoniem: 234627 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:53:
[...]

Hoe je het volume op het apparaat zelf kunt veranderen weet ik niet, maar aan de muziek (lees MP3) kun je volgens mij wel wat doen. Ik gebruik altijd MP3Gain om alle MP3 bestanden op hetzelfde geluidsniveau te krijgen. Dit voorkomt dat je het volume steeds moet aanpassen. Standaard staat het programma op ongeveer 89 dB, maar als je dat te hard vindt of te zacht kun je dat aanpassen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
De bronbestanden zijn het probleem niet. Het is echt de touch pro die naar mijn mening te weinig niveaus heeft om het volume te regelen. Grafisch ziet het er wel goed uit, alleen elke volume up/down beweging springt met 3 streepjes ipv 1... grafisch kunnen dus makkelijk extra niveaus toegevoegd worden.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-01 23:50
The_Fes schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:39:
Ik heb al een paar draagbare FM-radio's gehad die de oortjes als antenne gebruikten. Dit werkte toen steeds ook met andere (betere) oortjes die ik apart kocht. Het zou me dan ook sterk verwonderen als dit ook niet het geval zou zijn bij de touch pro. Een verloopstuk is niet anders dan een verloopstuk, gewoon fysiek een connector naar een andere omzetten. Dit zou dan ook geen enkele invloed moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120448

Ok, dit is niet handig natuurlijk...

[ Voor 89% gewijzigd door DaannO op 20-08-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Niet op slot, owh aub niet op slot. We zullen het niet meer doen.

Rutmer, misschien wil je je berichtje editten ...

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 120448 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:22:
Ik werk bij T for telecom in Leeuwarden, 2x HTC Touch Pro op voorraad! Kosten 670 euro.
Jij wilt graag een ban??? :?
Of was de waarschuwing niet duidelijk genoeg?

[ Voor 12% gewijzigd door Xanion op 20-08-2008 11:31 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Anoniem: 120448 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:22:
Ik werk bij T for telecom in Leeuwarden en wil daarmee iedere lezer irriteren
Wat moeten we hier nou mee? Moeten we tegenover meester DaannO gaan zeuren dat Rutmer ons zit te pesten en dat 'ie in de hoek moet? :|

Ik probeer dit topic te volgen omdat ik voor dat ik de TP in mijn handen heb, wil weten wat ik kan verwachten. Wie hem waar heeft boeit me echt niet. Mensen die dat willen weten, bellen zelf maar naar de winkel of vragen het aan google.

Terug on topic: Zou je het volume in de WM-configuratie niet preciezer in kunnen stellen? De standaard volumecontrole is vervangen door die van HTC (met maar 4 standen), maar in de configuratie zou je misschien de default Windows-manier kunnen tegenkomen. 't Is maar een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mensen, reageer er gewoon niet op en doe een TR. Wekt veel minder irritaties op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 15:25

Erik80

Sinds 1980

HTC Touch Pro multi touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Twan V schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:52:
[...]
Terug on topic: Zou je het volume in de WM-configuratie niet preciezer in kunnen stellen? De standaard volumecontrole is vervangen door die van HTC (met maar 4 standen), maar in de configuratie zou je misschien de default Windows-manier kunnen tegenkomen. 't Is maar een idee :)
Om het topic weer zijn waarde te geven ... nu aan het zoeken in de WM config ...
... Ik zou iets verwachten in Start - Setting - Systems.
Hier staat echter geen 'Sounds and audio devices' oid. Ik ken WM nog niet zo goed, kan het zijn dat ik nog ergens anders geluidsinstellingen kan vinden?

(Onder Start - Settings - Personal staan wel een paar geluidsopties, maar geen volumecontrol.)
Leuk, is dat deel bij de knoppen ook aanraakgevoelig? Weer iets geleerd.

Screen blank vs Toetsenblock
Ik gebruikte tot ongeveer nu de aan/uit knop om het scherm op blank te zetten. Heb dit getest en dit blokkeerd ook de toetsen.
Het is echter zeer makkelijk om deze knop per ongeluk weer in te drukken (als de phone in broekzak zit). Dan gaat het scherm weer aan, en ook de toetsen reageren weer lekker vlot.
Ik heb nu al een paar keer (!!) meegemaakt dat ik mensen aan het spammen was met telefoontjes. :( Ga dus voortaan maar de echte 'long press end key' functie als 'toetsenblokkering' gebruiken (standaardinstelling overigens).
Herhaling: Unblocken gaat door op het scherm op unlock en nogmaal op Unlock te drukken, niet met de hard keys dus.

GPS en Google Maps Mobile
Google maps mobile gaf bij mij een melding dat de "HTC TouchDual" niet ondersteund word. Met een direct link: http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.CAB is het echter toch mogelijk om de google maps mobile applicatie te installeren. Easy. :)
Na het opstarten van Google maps kan GPS ook gebruikt worden (selecteren in menu). Het duurde een minuutje - ik stond buiten - maar toen kwam de melding van een GPS-connectie toch echt. De locatie werd goed weergegeven op de kaart.
Verder nog geen ervaring. Jammer dat google maps geen turn-by-turn instructie ondersteund.

[ Voor 51% gewijzigd door frankvdtillaart op 20-08-2008 12:14 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 11:04

fly

Live Is Just.........

Zo vandaag mijn TP-NL versie binnengekregen *O*

Mijn eerste ervaringen:
De doos zag er goed en mooi verzorgt uit. Eerste opstarttijd viel reuze mee, ik had veel langer verwacht...

Heb gelijk het bellen getest omdat ik hier en daar lees dat de verbinding erg slecht was, tijdens het gesprek had ik een goede verbinding ik kon alles goed verstaan, mijn probleem was dat de volume erg zacht stond. Ik heb tergeefs op de up en down knoppen links van het toestel gedrukt maar mijn volume veranderde niet.. Vanavond maar even beter testen, volgens WM heb ik nu de volume op het hardst gezet..

Helaas moet ik vertellen dat ik al snel een vastloper heb gekregen. Ik zat bij het weer en ik kreeg de melding of ik met internet verbinding wou maken om weer gegevens te up-daten. Omdat mijn abbo nog niet overgezet is voor internet heb ik maar nee gedruk, en toen kwam de vastloper! Uiteindelijk moest ik de batterij eruit halen :/, nadat de toestel weer is opgestart heb ik geen vastlopers gehad toen ik weer bij weer kwam en weer op nee drukte..

Verder werkt alles naar behoren en ga ik weer verder met testen (waaronder GPS), jullie horen nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is NIET de bedoeling om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt.