DingK schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:16:
Nog even terugkomend op de beschikbaarheid bij Vodafone: had eind juni het toestel besteld, i.c.m. een tweejarig abonnement en nummerbehoud. Het toestel zou vanaf week 28 leverbaar zijn, de koerier zou contact met mij opnemen over de aflevering. SIM kwam netjes een weekje later per post.
Net twee dagen terug van vakantie, en via geen enkele weg gecontacteerd door een koerier. Maandag gebeld met Vodafone: Klantenservice wist niet wanneer ik het kon verwachten, afdeling Verkoop ook niet.

De persoon die mij i.e.i. had geholpen zou verzocht zijn zo snel mogelijk met mij contact op te nemen.
Inmiddels is het twee dagen verder; geen bericht of telefoon,

dus vandaag maar weer eens bellen...

Even ter duidelijkheid:
de toestellen uit de fysieke Vodafone winkel en de Vodafone webshop verschillen!
Vodafone fysieke winkel
• Branded (logo op voor- en achterkant toestel + aangepaste ROM met andere kleuren)
• Simlock
• TomTom meegeleverd (alleen kaarten ontbreken, 1 stadskaart gratis)
• Pouch meegeleverd
Zie ook
deze post.
Vodafone webshop
• Originele HTC,
niet branded
• Geen TomTom/pouch
• Simlock vrij
Verder hebben beide toestellen standaard accesoires als extra stylus, oplader, screenprotector en headset.
Gezien dit dus twee verschillende toestellen zijn, kan het zijn dat de fysieke Vodafone winkel vrolijk levert terwijl de Vodafone webshop geen voorraad heeft. Daarnaast is het ook nog mogelijk om het in een van de vele andere webshops te bestellen, welke vaak wel voorraad hebben. Als je dus hierover een opmerking maakt, geef dan ook duidelijk aan waar je het hebt besteld.
Laatste info die ik heb over de Vodafone webshop: ook ik ben al twee weken aan het wachten, en heb afgelopen maandag gebeld (met het magazijn). Ze wisten toen te melden dat het niet zeker is, maar dat ze deze week een nieuwe levering
verwachten. Op het moment dat je toestel bij hun binnen is, dan zetten ze ook de nummertransportatie in gang. Als dat is goedgekeurd door je vorige provider, dan versturen ze het ding naar je.
Als ik vrijdag nog geen statusupdate heb gekregen dan bel ik nogmaals, maar dan met een bepaald persoon bij de helpdesk welke mij de vorige keer uitstekend heeft geholpen mbt tot specifieke vragen over de TD welke niemand anders kon beantwoorden. Ik hoop dat hij dan wel meer informatie heeft. Het enige dat het magazijn weet is wat HTC hun toezegd.
Als laatste: je moet wel rekening houden dat hier geen eindeloze discussie gevoerd mag worden over levertijden, je post moet een duidelijk meerwaarde hebben t.o.v. alleen 'hij is niet leverbaar' of 'ik heb m nog niet'.
[Voor 6% gewijzigd door Neok_ op 23-07-2008 12:54. Reden: meer info]