Thanks. Zal eens kijken of ik e.e.a. hiermee weer aan de praat krijg!Anoniem: 267263 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:40:
[...]
Hierbij mijn Register Sleutel (van een HTC v1.37 NL Rom)
Je kunt hem eventueel HIER downloaden en importeren!
Of even met de hand inkloppen![]()
-------------------------------------------------
...
-------------------------------------------------
Anoniem: 136100
Mensen, sinds gisteravond ook de trotse bezitter van een TD. Vergeef het me dus als ik een n00b vraag stel.
Mijn profiel staat op 'luid', dwz met signalen voor oproepen en SMS aan. Echter kreeg ik net een melding dat mijn voicemail was ingesproken, terwijl ik op dat moment de telefoon gewoon in mijn handen had en er mee aant spelen was. Ik zat ook vol in het dekkingsgebied. De telefoon is echter helemaal niet overgegaan. Een kwartiertje daarna kwam ik er helemaal in het messages menu achter dat ik een SMS had ontvangen van iemand. Wederom geen melding op het bureaublad of een melding gehad. Beetje vreemd. Ook valt het me op dat de telefoon niks anders doet als switchen tussen H (HSDPA) en G (GPRS/3G) komt nogal zenuwachtig over. Soms heeft hij ook minutenlang niets, maar wel een netwerk (T-Mobile btw).
Mijn profiel staat op 'luid', dwz met signalen voor oproepen en SMS aan. Echter kreeg ik net een melding dat mijn voicemail was ingesproken, terwijl ik op dat moment de telefoon gewoon in mijn handen had en er mee aant spelen was. Ik zat ook vol in het dekkingsgebied. De telefoon is echter helemaal niet overgegaan. Een kwartiertje daarna kwam ik er helemaal in het messages menu achter dat ik een SMS had ontvangen van iemand. Wederom geen melding op het bureaublad of een melding gehad. Beetje vreemd. Ook valt het me op dat de telefoon niks anders doet als switchen tussen H (HSDPA) en G (GPRS/3G) komt nogal zenuwachtig over. Soms heeft hij ook minutenlang niets, maar wel een netwerk (T-Mobile btw).
Misschien komt er wel een of andere Chinese fabrikant op het idee om achterklepjes te fabriceren met glas in de lensopening i.p.v. plastic. Kunnen we die met z´n allen nog eens extra aanschaffen.Anoniem: 189953 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:59:
[...]
Dat kan toch niet de bedoeling zijn van zo'n toestel dat je de back-cover er moet halen om een foto
te makenEigenlijk vindt ik dit soort dingen te gek voor woorden
![]()
Ook eigenlijk niet de bedoeling, maar druk dan het plastic glaasje er uit.
Zo bereik je volgens mij hetzelfde maar is "iets" gebruiks vriendelijker.
Zie je jezelf aan staan onderweg:
He, wat ben jij aan het doen?
"Oh, gewoon, ik heb volgens de specificaties een van de mooiste en meest geavanceerde mobiele toestellen van dit moment, dus ik haal even de achterkant er af om een foto te maken"![]()
"wil jij misschien even mijn kapje vast houden? dank. Oh, moment, batterij valt er uit, even opnieuw starten, momentje hoor. Ja, zo'n fijn apparaat, beste die ik ooit heb gehad"![]()
(zo maar even een situatie schets van wat er kan gebeuren onderweg op deze manier)
Ik vind dat HTC toch wel wat steekjes heeft laten vallen met dit toestel.
Zo gaan we hier niet te werk..
[Voor 82% gewijzigd door DaannO op 24-07-2008 11:59]
x
Wel vervelend dat er gewoon dingen verdwijnen op foto zonder klepje. Bijvoorbeeld die man aan de rechterkant.Sleehond schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:47:
Sorry voor dubbel-post.
Was vandaag overigens in een zaak in Rotterdam, en dacht, laat ik nog eens die camera vergelijken (MET en ZONDER het achterklepje op de TD)
Foto MET achterklepje nog op de TD:
http://img152.imageshack.us/my.php?image=image015vu8.jpg
Foto ZONDER achterklepje op de TD:
http://img117.imageshack.us/my.php?image=image016jt0.jpg
Als je bijvoorbeeld het verschil bij die kroonluchter bekijkt....
Voortaan maar even het klepje eraf halen bij foto's, kwaliteit is ECHT veel beter mijn inziens!

Nee serieus, wat een kwaliteitsverschil. Misschien een idee om klepjes te gaan produceren met een glaasje in ipv plastic? Kun je rijk worden....
Mag hier niet besproken worden, en kan je ook makkelijk zelf uitzoeken.Jaspur schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:31:
Hi, wat is 't goedkoopste abbo met eindeloos internet en sms?
Inderdaad, ik merk ook serieus verschil tussen met en zonder klepje. Ook als het glaasje strak gepoetst is...2be schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:36:
[...]
Nee serieus, wat een kwaliteitsverschil. Misschien een idee om klepjes te gaan produceren met een glaasje in ipv plastic? Kun je rijk worden....
Anoniem: 268910
Bestaat er geen verloopstukje (+ progje?) om een gewone usb stick aan de Diamond te koppelen? Op die manier heb je zoveel geheugen als je wil!
funk-e in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"Anoniem: 268910 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:58:
Bestaat er geen verloopstukje (+ progje?) om een gewone usb stick aan de Diamond te koppelen? Op die manier heb je zoveel geheugen als je wil!
check pagina 50, een sdcard-reader
denk niet dat die makkelijk verkrijgbaar is

[Voor 8% gewijzigd door funk-e op 24-07-2008 12:13]
...less is more
En toch vind ik de foto's nog steeds behoorlijk bagger lol2be schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:36:
[...]
Wel vervelend dat er gewoon dingen verdwijnen op foto zonder klepje. Bijvoorbeeld die man aan de rechterkant.![]()
Wat ik ook zie is dat de ene foto verder naar achter is gemaakt en lijkt het dat er meer lichtval is, waardoor de kleuren feller en fletser zijn. De 2e foto's is meer op een donker stuk gemaakt, waardoor deze kleuren er donkerder en warmer uit zien.
Komt dit allemaal door het klepje of stond de fotograaf idd op een andere plek en kan dit dan invloed hebben gehad?
Anoniem: 189953
Ik ben het er mee eens, maar ik ben het er net zo mee eens dat je dit van te voren wist.mr. TCB schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:55:
Wat ik echt een groot minpunt vind van de Touch Diamond is de 4GB intern geheugen.
Dit is een premium product, 4 GB intern zónder mogelijke uitbreiding is toch absurd? Bij 8GB had ik het ontbreken van uitbreidingsmogelijkheden minder belangrijk gevonden,
maar 4GB heb je zo vol met wat filmpjes en muziek. Jammer..
Als je hier moeite mee hebt, koop dan een toestel wat meer geheugen heeft, simpel as that.
Ook dit vindt ik een gemiste kans, maar de meeste merken hebben geen standaard jack aansluiting.mr. TCB schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:55:
En wat heeft HTC toch met die mini-usb headphone connector? Veel mensen hebben betere koptelefonen thuis liggen, maar dan met minijack stekker. Waarom kan HTC niet gewoon net als Nokia dit standaard formaat ondersteunen?
Je noemt Nokia als voorbeeld, maar ook daarvan is er slechts een kleine serie met jack aansluiting.
De overige modellen hebben ook gewoon een eigen aansluiting, eventueel met verloop.
Kijk ook eens naar andere HTC toestellen, Samsung, LG, SonyEricsson, etc.. ook allen geen jack.
Goede tip, lees hier eens rondmr. TCB schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:55:
Zijn er ook convertors te koop van mini-usb naar mini-jack?

klopt, dat is duidelijk. Het is wel een gemis/tekortkoming. Met de goedkope SD-HC kaartjes en een even dure iphone, is de 4GB op de TD een beperking. Een jaar geleden zou het nog royaal lijken, nu niet meer.Anoniem: 93400 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:00:
[...]
Ja.
Overigens, die 4Gb kies je zelf voor als je die telefoon koopt. Dat is zo duidelijk vooraf dat je weet waar je aan begint. Je gaat achteraf ook niet klagen dat er geen digitenne ontvanger op zit. Eventueel tegenvallende prestaties of andere ondoorzichtige zaken vind ik veel relevanter om als commentaar te geven op een dergelijk artikel.
I'm just taking care of business
Ok, wacht ff, nou raak ik in de war (en zag ook al zoiets op de MDA 4 in de shop): sinds ppc 5 is het toch zo dat je RAM niet meer voor opslag wordt gebruikt zodat je niets kwijtraakt wanneer de stroom er helemaal af is? Is dat bij 6.1 weer anders dan??Anoniem: 267263 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:04:
[...]
-Ram (telefoongeheugen) is wel belangrijk, daar Windows Mobile zelf een verdeling/scheiding aanmaakt tussen opslag van data /uitvoerbare programma's.

Anoniem: 268910
Als ik het goed lees heb je een Ycable en een aparte stroom voorziening nodig. Zou je niet rechtstreeks een usb stick kunnen aansluiten? op die kabel?funk-e schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:12:
[...]
funk-e in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"
check pagina 50, een sdcard-reader
denk niet dat die makkelijk verkrijgbaar is
Wat me brengt op het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd een stick of cardreader via een USB hub aan te sluiten (zonder de pc dus, maar evt met stroom). Ik heb er zelf geen maar ik ben benieuwd of dit zou werken als geheugen uitbreiding op het moment dat je geen pc in de buurt hebt...
Ik had de foto's al eens eerder gepost dacht ik, maar omdat de klepje/geen klepje discussie weer opwaait zal ik ze nog eens posten.
Foto met achterklepje:

Foto zonder achterklepje:

Hoewel ze niet helemaal op hetzelfde gericht staan zie je toch duidelijk verschil. Het water is veel minder dof en je ziet een stuk meer structuur in de boom. Ik ben over het algemeen tevreden over de camerakwaliteit. Vereiste voor een beetje foto is wel dat er voldoende licht is.
Foto met achterklepje:

Hoewel ze niet helemaal op hetzelfde gericht staan zie je toch duidelijk verschil. Het water is veel minder dof en je ziet een stuk meer structuur in de boom. Ik ben over het algemeen tevreden over de camerakwaliteit. Vereiste voor een beetje foto is wel dat er voldoende licht is.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet echt waarom iedereen zo moeilijk doet hierover. Ook al wil die een netwerk spoofen hiermee, so what? Hij vraagt toch naar de technische mogelijkheden? Wie zijn wij om te beoordelen wat wel of niet zou mogen? We gaan toch ook niet bij iedereen die een probleem heeft met een mp3-bestand vragen of die wel de originele CD erbij heeft gekocht?Anoniem: 267263 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:15:
[...]
Dat antwoord had ik al verwacht![]()
[...]
Ja hij is aan te passen!
Maar bij je eerdere vraagstelling ging je er van uit, dat het eventjes handmatig veranderen v/h mac-adres op de TD wel sneller zou gaan, dan het even op de gebruikelijke manier doorvoeren op je huis-tuin-en-keuken netwerkje met Routertje/Accespoint![]()
Je bent nu al een hele tijd aan het zeuren... in die tijd had je al lang klaar geweest, door het op de normale/gebruikelijke manier te doen![]()
-Ik kan 1000x dingen verzinnen waarom jij o-zo-graag je mac-adres wilt veranderen![]()
-Maar ik kan er geen één bedenken waarom jij het mac-adres niet op de normale manier wilt doorvoeren![]()
Al die moeite, kan maar één ding betekenen...
Hmm probleem heb ik ook. Waar pluk jij die officiële updates dan vandaan?DRvDijk schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:08:
Het voordeel van een níét branded telefoon is dat je je TD kan registreren op de HTC site. Dat kan ik niet met mn Vodafone branded ding (boeiuh)
Ik heb de TD ook via telefonisch besteld, maar heeft Vodafone in de branded versie de leuke dingen eruit gesloopt? Dat was wel met mijn U700. Dacht dat ze bij de TD met de kleuren hebben lopen rommelen. Zoals bij de tijd die is nu rood. Normaal is de achtergrond kleur zwart, met witte letters/cijfers. zie de duitse site van Voda
Ja is allemaal al lang geprobeerd tot externe Hard Disken aan toe, helaas pindakaasAnoniem: 268910 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:14:
[...]
Als ik het goed lees heb je een Ycable en een aparte stroom voorziening nodig. Zou je niet rechtstreeks een usb stick kunnen aansluiten? op die kabel?
Wat me brengt op het volgende:
Heeft iemand al geprobeerd een stick of cardreader via een USB hub aan te sluiten (zonder de pc dus, maar evt met stroom). Ik heb er zelf geen maar ik ben benieuwd of dit zou werken als geheugen uitbreiding op het moment dat je geen pc in de buurt hebt...

Ik heb net een weekje mijn TD (T-mobile compact IV) en loop er nog een beetje mee te kutten. Ik heb nog nauwelijks wat aan de standaard instellingen veranderd en toch kan ik geen radiostreams spelen in de browser (zowel opera als IE). Als ik een stream aanklik krijg ik een Windows Media error die erop lijkt te wijzen dat ik een codec mis ("Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet").
Ik heb overigens wel (Adobe) flashplayer geïnstalleerd.
Zou dit kunnen komen door een botsing tussen Windows Media en HTC Streaming Media player?
Anyway, als iemand een idee heeft hoe dit te fixen hoor ik het graag. Overigens wil ik ook wel weten wat volgens jullie de beste player is om te installeren ipv WinMedia en/of HTCstream.
Alvast bedankt
Ik heb overigens wel (Adobe) flashplayer geïnstalleerd.
Zou dit kunnen komen door een botsing tussen Windows Media en HTC Streaming Media player?
Anyway, als iemand een idee heeft hoe dit te fixen hoor ik het graag. Overigens wil ik ook wel weten wat volgens jullie de beste player is om te installeren ipv WinMedia en/of HTCstream.
Alvast bedankt

.
Bij mij blijft de ontvangst de hele tijd wisselen tussen H en G. Dit resulteert in het feit dat ik pas heel laat meldingen krijg van gemiste oproepen, smsjes komen laat binnen en mail komt niet of veel te laat binnen. Of kan dit een andere oorzaak hebben? Gebruik T-Mobile i.c.m. PIT internet. Voor zover ik weet staan alle instellingen goed.
Ik heb sinds een paar dagen de touch diamond... Erg tevreden, maar heb een vraagje... Als ik filmpjes via de YouTube applicatie wil afspelen, krijg ik bij elk filmpje: Kan deze video niet afspelen. Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik dit op kan lossen?
Sinds gister werkt ook Live Mail niet meer. Bij het ophalen van mail krijg ik dat Live niet beschikbaar is of dat er geen dataverbinding is. Dataverbinding is er wel, en Live werkt nog steeds niet.
Alvast bedankt.
Sinds gister werkt ook Live Mail niet meer. Bij het ophalen van mail krijg ik dat Live niet beschikbaar is of dat er geen dataverbinding is. Dataverbinding is er wel, en Live werkt nog steeds niet.
Alvast bedankt.
Maak mij ook niet echt uit hoorMilenco schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:29:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet echt waarom iedereen zo moeilijk doet hierover. Ook al wil die een netwerk spoofen hiermee, so what? Hij vraagt toch naar de technische mogelijkheden? Wie zijn wij om te beoordelen wat wel of niet zou mogen? We gaan toch ook niet bij iedereen die een probleem heeft met een mp3-bestand vragen of die wel de originele CD erbij heeft gekocht?

Maar stoor me wel aan de manier waarop, en de amateuristische argumenten, die deze persoon steeds gebruikt

Dan zou ik 'm even handmatig instellen op GSM netwerk i.p.v. WCDMA. Scheelt ook batterijverbruik.Anoniem: 136100 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:48:
Bij mij blijft de ontvangst de hele tijd wisselen tussen H en G. Dit resulteert in het feit dat ik pas heel laat meldingen krijg van gemiste oproepen, smsjes komen laat binnen en mail komt niet of veel te laat binnen. Of kan dit een andere oorzaak hebben? Gebruik T-Mobile i.c.m. PIT internet. Voor zover ik weet staan alle instellingen goed.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik heb via mijn werk een HTC Diamond besteld (KPN) maar krijg de melding dat deze uitgefaseerd is (!!). Dit zal eerder een leverprobleem zijn bij KPN aangezien deze telefoon pas 2 maanden op de markt is, is hier iemand daar toevallig van op de hoogte? (Dat KPN deze telefoon dus niet kan leveren)
Ik zal zo de Vodafone ROM er weer even op flashen, even zien hoeveel dingen anders zijn in vergelijking met de erg fijne SwiftBL 3.2 ROM.blackman_1980 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:14:
Ik heb de TD ook via telefonisch besteld, maar heeft Vodafone in de branded versie de leuke dingen eruit gesloopt? Dat was wel met mijn U700. Dacht dat ze bij de TD met de kleuren hebben lopen rommelen. Zoals bij de tijd die is nu rood. Normaal is de achtergrond kleur zwart, met witte letters/cijfers. zie de duitse site van Voda
Ga eens naar Start > Instellingen > Persoonlijk > Telefoon. Daar het tabblad 'Band'. Selecteer daar eens bij netwerk type "WCDMA", en bij GSM/UMTS band "UMTS(900+2100)+GSM(900+1800)". Bij mij blijft ie nu op 3G staan icm HSDPA als dat nodig is (die verbinding maakt ie alleen als ie internet wil hebben).Anoniem: 136100 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:48:
Dankje, ga het eens met deze instellingen proberen. Kreeg net pas weer een mailtje binnen die om 12.30uur al verstuurd was...DRvDijk schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:54:
[...]
Ga eens naar Start > Instellingen > Persoonlijk > Telefoon. Daar het tabblad 'Band'. Selecteer daar eens bij netwerk type "WCDMA", en bij GSM/UMTS band "UMTS(900+2100)+GSM(900+1800)". Bij mij blijft ie nu op 3G staan icm HSDPA als dat nodig is (die verbinding maakt ie alleen als ie internet wil hebben).
Anoniem: 183734
Even een vraagje..
onder in de balk staat telefoon en programma's als 2 touch knoppen
zijn deze ook te veranderen voor iets anders?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Niet toevallig gesproken met één of andere €2,50/uur helpdesk meneer/mevrouw welke in de war is met één van de andere, oudere HTC toestellen uit de Touch serie?stefijn schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:15:
Ik heb via mijn werk een HTC Diamond besteld (KPN) maar krijg de melding dat deze uitgefaseerd is (!!). Dit zal eerder een leverprobleem zijn bij KPN aangezien deze telefoon pas 2 maanden op de markt is, is hier iemand daar toevallig van op de hoogte? (Dat KPN deze telefoon dus niet kan leveren)
Ja, zie HIER of hieronder.Anoniem: 183734 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:12:
Even een vraagje..
Alvast bedankt!
HKLM\Software\HTC\Manila
HomeLSKPath
HomeRSKPath
Ja, bijvoorbeeld CommManager en Opera:Anoniem: 183734 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:12:
Even een vraagje..
Alvast bedankt!
HKLM\Software\HTC\Manila
HomeLSKText value=CommManager datatype=string
HomeLSKPath value=\Windows\CommManager.exe datatype=string
HomeRSKText value=Opera datatype=string
HomeRSKPath value=\Windows\OperaL.exe datatype=string
Klein iriritatiepuntje:
Ik krijg in mijn 'normale', maar ook in het stille profiel geen geluid of trilsignaal bij een inkomende SMS. Ik zie alleen bij toeval het witte knipperlampje en later in het menu een groen eentje bij de envelop. Graag zou ik dit wel willen.
Tevens vind ik de AM/PM klok maar niks. Kan ie niet gewoon op 24H?
Ik krijg in mijn 'normale', maar ook in het stille profiel geen geluid of trilsignaal bij een inkomende SMS. Ik zie alleen bij toeval het witte knipperlampje en later in het menu een groen eentje bij de envelop. Graag zou ik dit wel willen.
Staat in de handleiding. Bij taal en regioinstellingen of zoietsAnoniem: 136100 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:35:
Klein iriritatiepuntje:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hier het antwoord gevonden:Anoniem: 136100 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:35:
Klein iriritatiepuntje:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265
Namelijk:
3. Wake Up on New SMS --> HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL : DisableSMSWakeUpEvent <-- set to "1" by default. Change value to "0
Om in het register (HKLM etc) te komen moet je even Total Commander of een dergelijk programma installeren op je TD!
Succes!
Een paar picasblackman_1980 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:14:

Vodafone startscherm

Toepassingen-scherm

Amsterdam in de zon

Hier een plaatje van hoe een stad te selecteren voor het weer. Dit is LASTIG, en sterk verbeterd in andere ROMs. Daar heb je in de rechter kant namelijk een schuifmaatje wat je kan gebruiken om het land en de stad te selecteren, en ben je niet eindeloos aan het scrollen (met alle fouten van dien).

Welke programmas zitten er in de ROM (Start>Programma's)?
- Bureautoepassingen
- Adobe Reader LE
- Notities
- Taken
- Zip
- Multimedia
- Afbeeldingen en video's
- Camera
- Streaming media
- Windows Media
- Office Mobile
- Excel Mobile
- OneNote Mobile
- PowerPoint Mobile
- Word Mobile
- Spelletjes
- Bubble Breaker
- Patience
- Teeter (
)
- Tools
- Gedeelde internetverbinding
- Java
- SIM-beheer
- Aan de slag (paar handleidingen die wij tweakers toch niet door gaan lezen
)
- ActiveSync
- Agenda
- Album
- Audio-booster (equalizer)
- Bluetooth Explorer (snelkoppeling naar Verkenner)
- Comm Manager
- Contacten
- Extern bureabl... (ad)
- FM-radio
- Gesproken snelkeuze
- Google Maps
- Help
- Intern geheugen (snelkoppeling naar Verkenner)
- Internet Explorer
- Messenger
- Opera Browser
- Push e-mail installatie (programmatje van Vodafone voor hun Push e-mail dienst)
- QuickGPS
- Rekenmachine
- RSS Hub (RSS browsertje)
- Straakop... (name)
- Telefoon
- TomTom Navigator (Jaja, de 7.450.9030 versie
Mag je 1 kaart van 1 stad bij downloaden)
- Verkenner
- Vodafone (STK-service)
- Windows Live
- YouTube
- Zoeken

[Voor 1% gewijzigd door DRvDijk op 24-07-2008 19:30. Reden: ROM-versie eruit gehaald, ik draai een andere radio versie dan er standaard ingebakken zit]
Voor de mensen die twijfelen, de nieuwe officiële HTC rom 1.93.831.1 draait prima. Ik moest alleen de connection wizard extra draaien, de rest is tot nu toe probleemloos.
Thnx, gevonden!wontcachme schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:38:
[...]
Staat in de handleiding. Bij taal en regioinstellingen of zoiets
Dankje! Hier ga ik ff mee stoeien. Is mijn eerste Windows Mobile toestel (altijd met Symbian gewerkt), dus moet nog erg wennen. Vind dat sommige dingen nogal 'diep' in het systeem staan. Iets simpels als dit; notificatie bij SMS hoort toch gewoon een standaard instelling te zijn i.p.v. het register ervoor te moeten tweaken?
NL versie staat nog steeds niet op de E-clubStefano schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:24:
Voor de mensen die twijfelen, de nieuwe officiële HTC rom 1.93.831.1 draait prima. Ik moest alleen de connection wizard extra draaien, de rest is tot nu toe probleemloos.

Gebruik de engelse? Doe ik altijd eigenlijk, nooit gezeur met wachten op updates, gedoe met talen e.d.
Yep, als je eerst de unsigned hard spl installeertAnoniem: 265278 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:55:
Kan je vodafone-rom updaten??
NL is meestal later. Eerst de "grote" talen.Niekjuh schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:04:
Is er nou nog niet een 1.93 NL rom te krijgen
Damnit duurt lang xD ik wil meeer speeeeeeeeed
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Yes, zoals gezegd: unsigned hard spl.Anoniem: 265278 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:55:
Kan je vodafone-rom updaten??
Maarrrr, daarmee is mogelijkerwijs je Vodafone garantie over! Vergeet dus niet een backup te maken van je ROM (wat wél kan, maar nogal ingewikkeld).
Nee, de diamond is voor 2 oude typen (de Touch en de 3470 oid) als vervanging gekomen maar is zelf niet meer leverbaar!!! En zou volgens hun gegevens ook niet leverbaar (meer) worden...Neok_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:16:
[...]
Niet toevallig gesproken met één of andere €2,50/uur helpdesk meneer/mevrouw welke in de war is met één van de andere, oudere HTC toestellen uit de Touch serie?
Anoniem: 265278
Owww...Nogal risico-vol dus, en niet echt slim..DRvDijk schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:08:
[...]
Yes, zoals gezegd: unsigned hard spl.
Maarrrr, daarmee is mogelijkerwijs je Vodafone garantie over! Vergeet dus niet een backup te maken van je ROM (wat wél kan, maar nogal ingewikkeld).
Maar ben nu dus afhankelijk van Vodafone..
Opzich is rom best aardig... niet traag ofzo..
Wel jammer dat ze mij dan een gebrande i.p.v. de beloofde unlocked Diamond gestuurd hebben..
Iemand ervaringen met updates vanuit Vodafone?
Of kan ik dat "schudden"...
Als ik hem officieel door Vodafone laat unlocken, zijn mijn problemen/risico's dan voorbij?
Is Touchflo appart de flashen??
Bedankt voor de antwoorden

Dat gaat natuurlijk mogelijkerwijs voor ons allemaal opDRvDijk schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:08:
[...]
Yes, zoals gezegd: unsigned hard spl.

Weird. Dat ze leveringsproblemen hebben was bekend maar niet meer leverbaar worden lijkt me echt sterk. Ze gaan in taiwan wel de p3700 (diamond) vervangen voor de p3702 (diamond). Maar daar is niks anders aan dan een iets andere achterkant en afgerondere hoeken. Iets meer richting de mda compact IVstefijn schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:11:
[...]
Nee, de diamond is voor 2 oude typen (de Touch en de 3470 oid) als vervanging gekomen maar is zelf niet meer leverbaar!!! En zou volgens hun gegevens ook niet leverbaar (meer) worden...
Je kan ook unsigned spl gebruiken en als er problemen zijn de boel terugzetten. Had ik ook gedaan, gewoon de bootloader van unsigned spl teruggezet naar 1.37. Die zwerft ook rondt in de diepe krochten van het internetStefano schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:17:
[...]
Dat gaat natuurlijk mogelijkerwijs voor ons allemaal op
[Voor 25% gewijzigd door wontcachme op 24-07-2008 20:26]
Anoniem: 267197
Hoe kan het in godsnaam zijn dat men klokje in men titelbalk van de één op de andere dag verspringt van een digitaal (20 u 22) naar een analoog (een echt rond plaatje met wijzers) klokje ?! Hoe zet ik dit trg op digitaal ?
Ik heb voor mijn vriendin een Touch Diamond besteld. Ze vond hem er wel 'schattig' uitzien
. Ik heb het internet al wat afgestruind, maar ik kan nergens goede beelden vinden van hoe de hele interface er nu uitziet.
Goed, het home scherm enzo vind je overal wel, maar heb je soms toch nog een stylus nodig bij de Diamond?

Goed, het home scherm enzo vind je overal wel, maar heb je soms toch nog een stylus nodig bij de Diamond?
Anoniem: 181496
Je mag best "nog" meer moeite doen hoor, YouTube staat vol met die fimpjes.depl0y schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:26:
Ik heb voor mijn vriendin een Touch Diamond besteld. Ze vond hem er wel 'schattig' uitzien. Ik heb het internet al wat afgestruind, maar ik kan nergens goede beelden vinden van hoe de hele interface er nu uitziet.
Erg goede review is hier te vinden, inclusief erg mooi bewegend beeld (niet zomaar een filmpje, maar een soort capture van de interface): http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=40&t=2827depl0y schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:26:
Ik heb voor mijn vriendin een Touch Diamond besteld. Ze vond hem er wel 'schattig' uitzien. Ik heb het internet al wat afgestruind, maar ik kan nergens goede beelden vinden van hoe de hele interface er nu uitziet.
Bij Mobile-Review zijn ze ook vaak erg uitgebreid. Misschien heb je hier iets aan.depl0y schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:26:
link
Thanks, de review ziet er inderdaad super uit. Jammer dat Vodafone het toestel niet snel kan leveren (al 2 mailtjes gehad, dat er vertraging is).
Vind het zelf ook wel een leuk speeltje
Vind het zelf ook wel een leuk speeltje

Oke..zal nog maar even wachten en over een paar weken nog eens proberen, wellicht dat dan het nieuwere type wel beschikbaar is. Eén van de mensen aan de telefoon had t wel vaag over problemen met de Diamond en dat daar mogelijk iets mee te maken had.wontcachme schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:23:
[...]
Weird. Dat ze leveringsproblemen hebben was bekend maar niet meer leverbaar worden lijkt me echt sterk. Ze gaan in taiwan wel de p3700 (diamond) vervangen voor de p3702 (diamond). Maar daar is niks anders aan dan een iets andere achterkant en afgerondere hoeken. Iets meer richting de mda compact IV
Hebben we t hier over? http://www.htc.com/tw/product.aspx?id=46930
[Voor 4% gewijzigd door Stefke op 24-07-2008 21:07]
Ik wist ook niet dat er zulke grote tekorten waren bij die TD's.
Edit: LOL, 2000e post... en dat na 8 jaar ofzo ?
Hoop niet dat er echte problemen zijn en het toestel nog maanden op zich laat wachten, de oude telefoon van mijn vriendin is aan vervanging toe.De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe levering plaatsvindt. Zodra we de verwachte leverdatum weten, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.
[Voor 4% gewijzigd door depl0y op 24-07-2008 21:14]
Lijkt me sterk dat er problemen met de levering zijn. Ik heb vandaag mijn TD besteld bij gsm.nl met een Vodafone abo. Werd gebeld dat de koerier maandag mijn TD komt afleveren.depl0y schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:13:
Ik wist ook niet dat er zulke grote tekorten waren bij die TD's.
[...]
Hoop niet dat er echte problemen zijn en het toestel nog maanden op zich laat wachten, de oude telefoon van mijn vriendin is aan vervanging toe.
Die was het jastefijn schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:05:
[...]
Oke..zal nog maar even wachten en over een paar weken nog eens proberen, wellicht dat dan het nieuwere type wel beschikbaar is. Eén van de mensen aan de telefoon had t wel vaag over problemen met de Diamond en dat daar mogelijk iets mee te maken had.
Hebben we t hier over? http://www.htc.com/tw/product.aspx?id=46930
Anoniem: 204607
De hoekjes zijn dus ook ronder, en ik lees dingen over 64MB RAM minder, maar dat is precies nog niet zeker.
Ik vind de "harde" hoeken van de voorkant van de P3700 juist heel mooi. De P3702 lijkt op iedere andere gsm, met z'n curves. Ik weet nog altijd niet wat ik moet denken van de achterkant van de P3700, maar daar zijn/zullen backjes voor verkrijgbaar zijn.
Ik vind de "harde" hoeken van de voorkant van de P3700 juist heel mooi. De P3702 lijkt op iedere andere gsm, met z'n curves. Ik weet nog altijd niet wat ik moet denken van de achterkant van de P3700, maar daar zijn/zullen backjes voor verkrijgbaar zijn.
Wat bedoel je eigenlijk met "ze gaan in Taiwan vervangen"? Alleen in Taiwan, of in Taiwan (lees: HTC-fabriek), en wanneer zou die P3702 uit moeten komen?
Is er al iemand die een vodafone branded Diamond heeft?
Welke beperkingen heb je?
Ik kan vanaf 16 augustus een nieuwe tel uitzoeken en vind deze zeer intressant.
Whatever.
Enkele offtopic-berichten zijn verwijderd. Gelieve dat soort discussies buiten het forum om te voeren.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Die staan ergens in dit topic al opgenoemd volgens mij.Harmen schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:16:
Is er al iemand die een vodafone branded Diamond heeft?
In taiwan gaat die uitgegeven worden. Voorlopig alleen daar. Nog niet bekend of het ook ergens anders uitgegeven gaat worden.stefijn schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:15:
[...]
Wat bedoel je eigenlijk met "ze gaan in Taiwan vervangen"? Alleen in Taiwan, of in Taiwan (lees: HTC-fabriek), en wanneer zou die P3702 uit moeten komen?
Kicken binnen 24 uur is *not done*
[Voor 94% gewijzigd door pven op 24-07-2008 22:49]
Misschien problemen met de officiele Vodafone certificering op het netwerk? Ik las net dat er een update is uitgebracht voor 'No service' problemen, door HTC. Ik ga er van uit dat dat soort problemen er voor zorgen dat Vodafone de toestellen extra gaat testen?Crusader schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:23:
[...]
Lijkt me sterk dat er problemen met de levering zijn. Ik heb vandaag mijn TD besteld bij gsm.nl met een Vodafone abo. Werd gebeld dat de koerier maandag mijn TD komt afleveren.
Zou kunnen natuurlijk. Ik krijg geen Vodafone branded toestel, maar een "normale" HTC TD. Ik weet niet waar gsm.nl de TD's vandaan haalt...depl0y schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:39:
[...]
Misschien problemen met de officiele Vodafone certificering op het netwerk? Ik las net dat er een update is uitgebracht voor 'No service' problemen, door HTC. Ik ga er van uit dat dat soort problemen er voor zorgen dat Vodafone de toestellen extra gaat testen?
mee eens vind juist de strakke hoeken en de diamant achterkant erg mooi. en als er 64 mb minder zit op de nieuwe dan ga ik sowieso voor de oude modelAnoniem: 204607 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:06:
De hoekjes zijn dus ook ronder, en ik lees dingen over 64MB RAM minder, maar dat is precies nog niet zeker.
Anoniem: 79879
Of kijk ff hier: Anoniem: 79879 in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"Anoniem: 183734 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:12:
Even een vraagje..
Alvast bedankt!
Ziet er zo uit:

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 24-07-2008 23:29]
Heb ondertussen er eens een mailtje aan gewaagd, om te kijken of ze weten waarom die levertijd zo lang is.Crusader schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:48:
[...]
Zou kunnen natuurlijk. Ik krijg geen Vodafone branded toestel, maar een "normale" HTC TD. Ik weet niet waar gsm.nl de TD's vandaan haalt...
24 uur my ass (zeg maar)..
Zucht, je moet niet overal iets achter zoekenAnoniem: 267263 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:01:
[...]
Maak mij ook niet echt uit hoor![]()
Maar stoor me wel aan de manier waarop, en de amateuristische argumenten, die deze persoon steeds gebruiktWees dan een vent

Alles wat ik hier heb genoemd berust 100% op waarheid.
Paar posts geleden wat gevraagd over het loslatende verf op de ''matte'' zijkant van de diamond,
Toen niet echt veel reactie gekregen, vandaag weer? en wat zijn jullie van plan eraan te gaan doen, bij mij is het een superklein puntje en ik ging er pas geleden voor zitten om krasjes op te zoeken en toen vond ik dat puntje, dus misschien zien jullie het over het hoofd?
Ik hoop dat hier een soort spray/verf vooruit komt
Toen niet echt veel reactie gekregen, vandaag weer? en wat zijn jullie van plan eraan te gaan doen, bij mij is het een superklein puntje en ik ging er pas geleden voor zitten om krasjes op te zoeken en toen vond ik dat puntje, dus misschien zien jullie het over het hoofd?
Zou je een fototje kunnen posten? Leg het ding des noods op een scanner als het zo'n klein krasje isNiekjuh schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:53:
Paar posts geleden wat gevraagd over het loslatende verf op de ''matte'' zijkant van de diamond,

Ja al geprobeerd
zal morgen nog is proberen maar zelfs met mijn eos400d was het moeilijk
het is echt een SUPER klein puntjes, kleiner dan een zandkorrel denk ik, en het is zilver, en niet weg te poetsen etc.
En ik neem lieveren geen pouch, zoiets vind ik niks xD.
Invisible shield zit ik over te twijfelen, maar tis en blijf een gebruiksvoorwerp, mini krasjes op de achterkant maken me weinig uit, die komen trouwens oook niet zo snel dnek ik, aangezien ik nooit wat anders in m'n zakken heb.
zal morgen nog is proberen maar zelfs met mijn eos400d was het moeilijk
het is echt een SUPER klein puntjes, kleiner dan een zandkorrel denk ik, en het is zilver, en niet weg te poetsen etc.
En ik neem lieveren geen pouch, zoiets vind ik niks xD.
Invisible shield zit ik over te twijfelen, maar tis en blijf een gebruiksvoorwerp, mini krasjes op de achterkant maken me weinig uit, die komen trouwens oook niet zo snel dnek ik, aangezien ik nooit wat anders in m'n zakken heb.
Anoniem: 183559
kijk is bij pdashop, gewoon op voorraad http://www.pdashop.nl/pro...uch-diamond-p3700-nl.htmlCrusader schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:48:
[...]
Zou kunnen natuurlijk. Ik krijg geen Vodafone branded toestel, maar een "normale" HTC TD. Ik weet niet waar gsm.nl de TD's vandaan haalt...
Denk niet dat je er iets aan kunt doen. Zelf heb ik er geen last van. Wel van een miniscuul scheurtje waar de stylis zit. (Hij is dan ook al 2 keer gevallenNiekjuh schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:53:

Ik weet niet waarom je mij dit vertelt, maar ik heb niet geroepen dat er leveringsproblemen zijn, ik betwijfelde dat juistAnoniem: 183559 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:32:
[...]
kijk is bij pdashop, gewoon op voorraad http://www.pdashop.nl/pro...uch-diamond-p3700-nl.html

Doe ik normaliter ook niet, maar dat heb je in dit geval, toch echt aan jezelf te dankenAnoniem: 33810 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 23:38:
[...]
Zucht, je moet niet overal iets achter zoeken.
Alles wat ik hier heb genoemd berust 100% op waarheid.

Want vind je jezelf dan geen ongelofelijke ..... (vul hem zelf maar in), dat je hier op Tweakers komt vertellen dat je niet meer in je Router/Accespoint kan komen en ook het IPadres niet meer weet en nog een heel hoop gehuil.
Ik wist niet dat er zulke dommerikken waren, vandaar dat ik het allemaal ongeloofwaardig vind

Maar je hebt je antwoord gekregen, dus nu kan je vast zelf wel verder uitzoeken hoe je het één en ander moet doen, ik wens je veel succes

Het doel was volgens mij, wat was nou sneller:
- eventjes je huis-tuin-prut-netwerkje aanpassen (zoals gebruikelijk is)
- of het mac-adres op je TD veranderen (waar je al dagen over aan het discussiëren bent)

Kan hij trager worden van een backup??smoken schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:54:
Heb vandaag voor het eerst een back-up gemaakt van mijn Diamantje met sprite backup.
Nu valt me op dat hij ineens een stuk trager reageert![]()
![]()
Iemand een idee hoe dit kan?
Tevens heb ik die extra "call history" tab geinstalleerd, lijkt me sterk dat ie daar trager van wordt....
er zit ineens 2 seconden tussen een tab aantikken en het onderdeel in beeld krijgen.
(gebruik de standaard NL rom 1.37)
Andere vraag:
Hoe lang zat er de vorige x tussen de release van de WWE rom en de NL rom?
Ben erg benieuwd naar de nieuwe 'rom.....
Nee, tenzij je backup niet op het intern geheugen staat maar op je toestel zelf. Backup is al snel 30MB. Denk eerder dat het door die extra tab komt. Heb je je call history al eens gewist en dan gekeken of het sneller gaat?
Heb de tab uitgezet.
Scheelt niet qua performance, wel qua geheugengebruikt overigens (3%).
Ik denk dat ik nog maar even wacht op de nieuwe officele ROM.
Enig idee hoelang zoiets duurt voordat het in NL wordt gereleased?
Scheelt niet qua performance, wel qua geheugengebruikt overigens (3%).
Ik denk dat ik nog maar even wacht op de nieuwe officele ROM.
Enig idee hoelang zoiets duurt voordat het in NL wordt gereleased?
Ik snap ook wel dat het een 'beetje malafide' klinkt...en dat IP adress aanpassen naar de range van de router heb ik ook al een geprobeert...maar zonder succes verder volgens mij.Anoniem: 267263 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:08:
[...]
Doe ik normaliter ook niet, maar dat heb je in dit geval, toch echt aan jezelf te danken
Dat we nu al lang aan het discussieren zijn maakt niks uit, want ik ben nog aan het oriënterenMaar je hebt je antwoord gekregen, dus nu kan je vast zelf wel verder uitzoeken hoe je het één en ander moet doen, ik wens je veel succes![]()
Het doel was volgens mij, wat was nou sneller:
- eventjes je huis-tuin-prut-netwerkje aanpassen (zoals gebruikelijk is)
- of het mac-adres op je TD veranderen (waar je al dagen over aan het discussiëren bent)

En daarom wil ik nu alvast uitzoeken wat de snelste methode is

Iemand hier al verder mee? Het automatisch laten ophalen van e-mail, dat dat alléén gebeurd als je TD aanstaat? Ik heb hier 2 IMAP accounts (GMail & werk), die pas gecontroleerd worden als ik m aanzet én er zoveel minuten voorbij zijn.mike123 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:14:
[quote]mike123 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:22:
Ik heb vorige week mijn TD ontvangen en ben er erg blij mee.
Heb een paar tweaks geprobeerd en dat werkt ook goed.
Ik heb alleen een probleempje met de email notificatie. Daar kan ik niks van vinden.
Ik heb mijn telefoon momenteel ingesteld dat hij om de 5 minuten moet controleren
of er email is. Als er email is blijft het scherm gewoon uit en er komt ook geen geluid.
Zodra ik de telefoon ontwaak met de aan/uit knop staat er een groen getalletje bij
de email en maakt hij geluid. Dat doet hij dus niet als de telefoon gewoon
standby staat.
Als ik handmatig de mail ophaal en de telefoon is gewoon "aan" dan krijg ik wel geluid.
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd heb of wat ik moet aanpassen?
De sms notificatie heb ik ook aangepast in het register maar kan daar niets vinden
over eventueel de email.
Ik heb de andere tips ook geprobeerd zoals alarm instellen, dat werkt wel.
Het test geluid werkt ook alleen als ik automatisch de mail ophaal hoor ik niks en er gebeurt ook niks.
Telefoon weer "aanzetten" en meteen een melding van nieuwe mail.
Ik zoek rustig verder.
een scheurtje lijkt me nou niet fijn xD, gaat dat niet uitlopen door de warmte?Anoniem: 79879 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:30:
[...]
Denk niet dat je er iets aan kunt doen. Zelf heb ik er geen last van. Wel van een miniscuul scheurtje waar de stylis zit. (Hij is dan ook al 2 keer gevallen) Ik maak me er niet zo druk om, ga dan ook geen fullbody-protectors plakken of andere cases gebruiken. Die maken het toestel stukken lelijker en onhandiger dan hier en daar een krasje of pitje.
Ben hier ook erg benieuwd naar, zit ook met dit probleem. Ingesteld dat hij iedere 5 minuten moet checken. Enkele test mailtjes verstuurd, maar werkt voor geen meter. Hij moet uit de standby gehaald worden en dan nog duurt het lang voordat de mail aankomt.DRvDijk schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:50:
[...]
Iemand hier al verder mee? Het automatisch laten ophalen van e-mail, dat dat alléén gebeurd als je TD aanstaat? Ik heb hier 2 IMAP accounts (GMail & werk), die pas gecontroleerd worden als ik m aanzet én er zoveel minuten voorbij zijn.
Mischien smelt ie vanzelf wel dicht..Niekjuh schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:24:
[...]
een scheurtje lijkt me nou niet fijn xD, gaat dat niet uitlopen door de warmte?

Het probleem van Windows Live ben ik achter, Vodafone ondersteunt dat niet en werkt dus de ene keer wel en de andere keer niet.. balen dus.
Maar het probleem van YouTube blijft bestaan. De YouTube applicatie werkt wel, maar met elke video krijg ik: Kan deze video niet afspelen. Via m.youtube.com werkt het wel, maar dan is de beeldkwaliteit niet denderend. Weet iemand wat ik moet doen hier voor?!
Maar het probleem van YouTube blijft bestaan. De YouTube applicatie werkt wel, maar met elke video krijg ik: Kan deze video niet afspelen. Via m.youtube.com werkt het wel, maar dan is de beeldkwaliteit niet denderend. Weet iemand wat ik moet doen hier voor?!
Zet de proxyserver van Vodafone eens uit (zoals in de faq staat)
Heeft iemand al geprobeert het plastic "glaasje" uit de backcover te halen en zo verder te fotograferen ?Milenco schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:29:
Ik had de foto's al eens eerder gepost dacht ik, maar omdat de klepje/geen klepje discussie weer opwaait zal ik ze nog eens posten.
Foto met achterklepje:
[afbeelding]
[afbeelding]
zou dat niet teveel stof in de telefoon laten komen ?
Ik zit er misschien over te denken dit plastic dingetje eruit te halen, maar natuurlijk niet als binnen een mum van tijd mijn telefoon onder het stof zit.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Omdat m'n TD de laatste tijd wat kuren begint te krijgen (scherm gaat weer uit tijdens bellen terwijl het eerst goed ging, 'opeens' staat de lockfunctie aan, etc) heb ik besloten en maar een nieuwe ROM op te zetten (als ik dan toch ga hard-resetten kan ik hem net zo goed gelijk flashen
).
Mijn vraag aan de mensen die veel met de ROMs zitten te 'kutten': Welke is op dit moment naar jullie mening het fijnst? Ik hoef geen links maar ben benieuwd naar de releasenamen en jullie ervaringen hierbij.
De vraag komt af en toe langs maar de discussie over welke ROM het beste is ligt alweer een tijdje stil en de 'scene' released stug door.
Ik gebruik op dit moment trouwens de bElite 0.54 Basic ROM (gebaseerd op de 1.37 WWE). Ga ik uberhaupt nog veel verschil merken in performance/stabiliteit als ik ga overstappen naar een nieuwe ROM? En hoe zit het tegenwoordig met de memoryleaks?

Mijn vraag aan de mensen die veel met de ROMs zitten te 'kutten': Welke is op dit moment naar jullie mening het fijnst? Ik hoef geen links maar ben benieuwd naar de releasenamen en jullie ervaringen hierbij.
De vraag komt af en toe langs maar de discussie over welke ROM het beste is ligt alweer een tijdje stil en de 'scene' released stug door.

Voor zover ik weet is dat (nog) niet mogelijk, misschien dat je op XDA hier wat meer info over kan vinden.Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:41:
[...]
Ben hier ook erg benieuwd naar, zit ook met dit probleem. Ingesteld dat hij iedere 5 minuten moet checken. Enkele test mailtjes verstuurd, maar werkt voor geen meter. Hij moet uit de standby gehaald worden en dan nog duurt het lang voordat de mail aankomt.
Als de TD in standby staat, staat de processor zeg maar stil.
Het email gebeuren is een gewone/externe applicatie en omdat het processorgedeelte wat dit regelt stil staat kan hij dit progje niet uitvoeren.
Voor binnenkomende Telefoongesprekken/SMS'jes geldt natuurlijk een heel ander verhaal, dit wordt via het Radio(GSM) gedeelte geregeld! en dan floept hij natuurlijk wel uit de standby stand!
Voor het ontwaken uit standby bij binnenkomende SMSje, zijn wel de bekende Tweaks te vinden.
Ik heb daar ook al over zitten nadenken, maar het ook nog niet durven doen.speedme schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:19:
[...]
Heeft iemand al geprobeert het plastic "glaasje" uit de backcover te halen en zo verder te fotograferen ?
Ik zit er misschien over te denken dit plastic dingetje eruit te halen, maar natuurlijk niet als binnen een mum van tijd mijn telefoon onder het stof zit.
Dus ik vraag me ook af of er mensen zijn die het glaasje er uitgehaald hebben?
http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl
Zonder plastic glaasje/bescherming, zou ik niet doenspeedme schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:19:
[...]
Heeft iemand al geprobeert het plastic "glaasje" uit de backcover te halen en zo verder te fotograferen ?

Ik vind dit eerlijk gezegd maar een vreemd verhaal, ik zal je absoluut geen ongelijk geven maar het klinkt een beetje ongeloofwaardig. Waarom? Omdat E-mail ook afgehandeld wordt via het radio gedeelte (het gaat over dezelfde lijn als de gesprekken etc.), Buiten dat zit de e-mail client in hetzelfde programma als de sms client zover ik weet, dus de relatie met die 2 is gelijk. Mijn Tytn werd ook gewoon wakker op e-mails etc. dus volgens mij moet het te realizeren zijn....Anoniem: 267263 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:25:
[...]
Voor zover ik weet is dat (nog) niet mogelijk, misschien dat je op XDA hier wat meer info over kan vinden.
Als de TD in standby staat, staat de processor zeg maar stil.
Het email gebeuren is een gewone/externe applicatie en omdat het processorgedeelte wat dit regelt stil staat kan hij dit progje niet uitvoeren.
Voor binnenkomende Telefoongesprekken/SMS'jes geldt natuurlijk een heel ander verhaal, dit wordt via het Radio(GSM) gedeelte geregeld! en dan floept hij natuurlijk wel uit de standby stand!
Voor het ontwaken uit standby bij binnenkomende SMSje, zijn wel de bekende Tweaks te vinden.
echter nogmaals, misschien heb jij ook wel gelijk

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt
Mijn TD wordt echt wel "wakker" bij binnenkomst van email... krijg gewoon netjes een geluidje wanneer er email binnenkomt, terwijl de telefoon standby staat. waarom dat niet werkt bij peugeot is mij ook een raadsel.peugeot206gt schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:00:
[...]
Ik vind dit eerlijk gezegd maar een vreemd verhaal, ik zal je absoluut geen ongelijk geven maar het klinkt een beetje ongeloofwaardig. Waarom? Omdat E-mail ook afgehandeld wordt via het radio gedeelte (het gaat over dezelfde lijn als de gesprekken etc.), Buiten dat zit de e-mail client in hetzelfde programma als de sms client zover ik weet, dus de relatie met die 2 is gelijk. Mijn Tytn werd ook gewoon wakker op e-mails etc. dus volgens mij moet het te realizeren zijn....
echter nogmaals, misschien heb jij ook wel gelijk
(mompelt nog iets na over het uitzetten van de vodafone-proxy indien van toepassing...)
Ik zeg niet dat het niet werkte, alleen dat ik het vreemd vond, zoals ik al zei op mijn tytn werkte het ook prima. Op mijn touch diamond heb ik nog niets ingesteld, omdat ik nog te druk aan het flashen benTeChNo2 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:
[...]
Mijn TD wordt echt wel "wakker" bij binnenkomst van email... krijg gewoon netjes een geluidje wanneer er email binnenkomt, terwijl de telefoon standby staat. waarom dat niet werkt bij peugeot is mij ook een raadsel.
(mompelt nog iets na over het uitzetten van de vodafone-proxy indien van toepassing...)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt
Anoniem: 93354
Zo zit hier nu op een camping in spanje in het midden van nergens (nouja, bijna) en vreemd genoeg heb ik hier dus overal H ontvangst terwijl ik thuis met een mast op honderd meter afstand vaak op G zit. Bereik ook goed terwijl het hier niet volgebouwd staat zoals in NL met masten. Lijkt haast of het mindere bereik met NL te maken heeft... GPS fx heb ik hier ook bijna instant terwijl dat in NL wat langer duurt maar dat komt misschien juist omdat het hier bijna helemaal vlak is.
Anyway heb het topic al een paar dagen gemist, maar komt er nu weer een nieuwe offi NL rom uit?
Anyway heb het topic al een paar dagen gemist, maar komt er nu weer een nieuwe offi NL rom uit?
Ik vind de SwiftBL 3.2 erg fijn. Dat is gebaseerd op de 1.93 ROM, en die is snellllMilenco schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:19:
Omdat m'n TD de laatste tijd wat kuren begint te krijgen (scherm gaat weer uit tijdens bellen terwijl het eerst goed ging, 'opeens' staat de lockfunctie aan, etc) heb ik besloten en maar een nieuwe ROM op te zetten (als ik dan toch ga hard-resetten kan ik hem net zo goed gelijk flashen).
De vraag komt af en toe langs maar de discussie over welke ROM het beste is ligt alweer een tijdje stil en de 'scene' released stug door.Ik gebruik op dit moment trouwens de bElite 0.54 Basic ROM (gebaseerd op de 1.37 WWE). Ga ik uberhaupt nog veel verschil merken in performance/stabiliteit als ik ga overstappen naar een nieuwe ROM? En hoe zit het tegenwoordig met de memoryleaks?

Wat voor mail instellingen heb je? Ik vraag niet naar je loginnaam hoor, maar is het toevallig een POP account? Misschien dat het aan de ROM ligt, heb je geflashed? Vodafone proxy staat natuurlijk uit, a hoewel ik de relevantie daarvan hier weer net niet mee zie.TeChNo2 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:
[...]
Mijn TD wordt echt wel "wakker" bij binnenkomst van email... krijg gewoon netjes een geluidje wanneer er email binnenkomt, terwijl de telefoon standby staat. waarom dat niet werkt bij peugeot is mij ook een raadsel.
Hoe kom je er bij, dat Email in het Radiogedeelte wordt afgehandeldpeugeot206gt schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:00:
[...]
Ik vind dit eerlijk gezegd maar een vreemd verhaal, ik zal je absoluut geen ongelijk geven maar het klinkt een beetje ongeloofwaardig. Waarom? Omdat E-mail ook afgehandeld wordt via het radio gedeelte (het gaat over dezelfde lijn als de gesprekken etc.),

Telefoongesprekken/SMSjes (GSM) enz. gaan toch allemaal via je telecomprovider!
En Email (GPRS/3G/H/WiFi) kan dus via je telecomprovider (GPRS/3G/H) gaan maar ook via je Internetprovider (WiFi).
Pocket Outlook is gewoon een standaard applicatie (en nog een simpele ook), die toevallig in dit geval de het sms gebeuren heeft geïmplementeerd ook i.v.m. ActiveSync enz., verder niks bijzonders!, net zoiets als Flexmail 4.Buiten dat zit de e-mail client in hetzelfde programma als de sms client zover ik weet, dus de relatie met die 2 is gelijk.
Ik heb het hier ook nog even geprobeerd met diverse mailaccountjes (van internetproviders) maar bij nieuwe email ontwaakt mijn TD nog steeds niet echt zoals ik wil uit zijn standby!Mijn Tytn werd ook gewoon wakker op e-mails etc. dus volgens mij moet het te realizeren zijn....
Wel natuurlijk een geluidje/trillen maar niet dat mijn scherm ook aanfloept, maar wellicht allemaal mijn eigen schuld (Rom's & Regisiter gekloot)

Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.