eerst had ik geen intern geheugen dit is hersteld met de reparatie maar nu kan ik niet met ActiveSync i contact komen
Anoniem: 204607
Ik heb even moeten zoeken, maar bedankt! Voor mensen die het zich afvroegen:
Waarom in de TLR ROM staan de programma's dubbel en kan je ze niet moven uit het start menu ("unable to move") ?
2. Not a bug, the shortcuts on the start menu are replicated in the programs list. It always annoyed me that it wasn't like that by default - if you want to delete point File Explorer at \Windows\Start Menu and do your worst
Anoniem: 258838
pdashop heeft dit in de FAQ staan:jerry_a schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:29:
[...]
Verdomd aardig van je maar:
1-Ik heb dat ding al een maand.
2-Ik was op wifi
3-Ik doe niets automatisch. Zelfs niet bij de giro.
4-Ik had hem uitgezet schreef ik.
5-No
6-Gebruik ik nooit. Gelukkig is het geen Iphone en heb ik TomTom.
7- Heb ik niet gehad.
Ik ben gelukkig niet de enige die dat heeft. Twee weken geleden ook al bezig geweest op XDA maar het is tot nu toe een raadsel.
De accu is erg snel leeg doordat Activesync automatisch opstart, hoe voorkom ik dit?
http://www.pdashop.nl/vragen/52822/2545
Hoe zit 't met vodafone. Op de site lijkt die niet branded met Vodafone tekst onder het scherm, maar op sommige sites wel. En is de interface wel normaal, of is daar vodafone ook helemaal ingebrand met reclame/aanpassingen? En is 't weg te halen? Vodafone kon me dat niet vertellen gistermiddag aan de telefoon, na ongelooflijk lang aan de lijn te hebben gehangen.
En nu heb ik 't toestel (nog) niet, maar kan iemand me vertellen die 'm wel heeft, of hij ook het aantal verzonden smsjes bijhoudt/telt? Dat is iets wat ik op mijn huidige telefoon wel mis. Zodat ik bij kan houden wat ik verstuurt/verbruikt heb per maand.
En nu heb ik 't toestel (nog) niet, maar kan iemand me vertellen die 'm wel heeft, of hij ook het aantal verzonden smsjes bijhoudt/telt? Dat is iets wat ik op mijn huidige telefoon wel mis. Zodat ik bij kan houden wat ik verstuurt/verbruikt heb per maand.
[ Voor 26% gewijzigd door repsaj op 27-07-2008 00:31 ]
x
Zou dat het zijn geweest? Ik heb het gelukkig niet meer gehad maar ik heb toch maar meteen gedaan wat daar staat. Bedankt.Anoniem: 258838 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 23:59:
[...]
pdashop heeft dit in de FAQ staan:
De accu is erg snel leeg doordat Activesync automatisch opstart, hoe voorkom ik dit?
http://www.pdashop.nl/vragen/52822/2545
hoi
Anoniem: 269151
Ben nieuw hier, maar ik hoop dat niettemin dat iemand mij wilt helpen!
Ik heb n.l. vandaag de HTC Touch Diamond gekregen, maar ben nog niet bekend met hoe ik ervoor zorg dat ik muziek van de PC netjes naar het intern geheugen kopieer. Ik heb in het interne geheugen/MyDocuments maar een nieuwe 'Mijn Muziek' map gemaakt, maar bij 'Alle Muziek' leest ie niet de bestanden die ik zojuist heb overgekopieerd.
Kortom, hoe 'organizen'/kopieren jullie heel veel muziek op de HTC T D?
(Wat ik ook gek vond is dat als je muziek kopieeert in 'MUSIC' of de al bestaande 'Mijn Muziek' map je maar 7 nummers of zoiets kan kopieren omdat ie niet automatisch op het massale geheugen van de 4 GB intern opslaat!)
Ik heb n.l. vandaag de HTC Touch Diamond gekregen, maar ben nog niet bekend met hoe ik ervoor zorg dat ik muziek van de PC netjes naar het intern geheugen kopieer. Ik heb in het interne geheugen/MyDocuments maar een nieuwe 'Mijn Muziek' map gemaakt, maar bij 'Alle Muziek' leest ie niet de bestanden die ik zojuist heb overgekopieerd.
(Wat ik ook gek vond is dat als je muziek kopieeert in 'MUSIC' of de al bestaande 'Mijn Muziek' map je maar 7 nummers of zoiets kan kopieren omdat ie niet automatisch op het massale geheugen van de 4 GB intern opslaat!)
De Vodafone-versie heeft een witte achtergrond, wat naar mijn idee prettiger leest dan de zwarte normale versie van HTC (beide gebruikt). De balk met tabs onderaan het scherm is donkerrood en werkt net als bij de normale versie. Verder bestaat het scherm bij de internettab uit favorieten naar Vodafone-sites, die zo op het eerste gezicht niet te verwijderen zijn. De startpagina van de browser kun je wel aanpassen. Uiteraard staat van alles vooringesteld op Vodafone, maar vrijwel alles is naar eigen wens aan te passen.Jaspur schreef op zondag 27 juli 2008 @ 00:27:
Hoe zit 't met vodafone. Op de site lijkt die niet branded met Vodafone tekst onder het scherm, maar op sommige sites wel. En is de interface wel normaal, of is daar vodafone ook helemaal ingebrand met reclame/aanpassingen? En is 't weg te halen? Vodafone kon me dat niet vertellen gistermiddag aan de telefoon, na ongelooflijk lang aan de lijn te hebben gehangen.
Over muziek organizen is veel in de faq te vinden en los in dit en de vorige topics.Anoniem: 269151 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 01:40:
Ben nieuw hier, maar ik hoop dat niettemin dat iemand mij wilt helpen!
De muziek kopieren naar fegeugen is gewoon overplempen naar de 4gb geheugen. Werkt hier zonder problemen. Heb je hem gewoon als diskdrive aan de pc hangen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Anoniem: 269158
Heb op Ebay deze gevonden en kost rond de 40 euro inc verzendkosten
heeft iemand ervaring met deze carkit ?? zit er best goed uit

HTC Touch Diamond - O2 XDA Diamond - T-Mobile MDA Compact IV Handsfree DSP Car Kit. This active mount is
specifically designed for your HTC Touch Diamond - O2 XDA Diamond - T-Mobile MDA Compact IV giving the best support and protection your PDA needs. This mount has the latest DSP technology for the best sound quality in the car. Simple User Interface for comfortable call handling (accept/reject/end call/volume control) with excellent audio quality. This cradle will power and charge your PDA while your on the move, and hold it securely into it’s position.
Features
Latest DSP technology for the best sound quality in the car
Secure to any vehicle with ease Power & charge your PDA
Moulded mount for perfect fit
Plugs into Car Lighter Socket
Handsfree speaker on the car lighter adapter
On Off switch for charge
Volume control

HTC Touch Diamond - O2 XDA Diamond - T-Mobile MDA Compact IV Handsfree DSP Car Kit. This active mount is
specifically designed for your HTC Touch Diamond - O2 XDA Diamond - T-Mobile MDA Compact IV giving the best support and protection your PDA needs. This mount has the latest DSP technology for the best sound quality in the car. Simple User Interface for comfortable call handling (accept/reject/end call/volume control) with excellent audio quality. This cradle will power and charge your PDA while your on the move, and hold it securely into it’s position.
Features
Latest DSP technology for the best sound quality in the car
Secure to any vehicle with ease Power & charge your PDA
Moulded mount for perfect fit
Plugs into Car Lighter Socket
Handsfree speaker on the car lighter adapter
On Off switch for charge
Volume control
Milenco schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:34:
Ik zie zojuist dat PDA-shop de Brodit carkit voor de Touch Diamond weer op voorraad heeft. Tevens is er een nieuwe bijgekomen, eentje van Carcomm:
[afbeelding]
Moet zeggen dat ik die mooier vindt dan de Brodit carkit, jammer dat die 20 euro duurder is. Maar eens gaan bedenken welke ik ga kiezen...
Ik heb via een paar patches gevonden op xda-developers SIP werkende gekregen op mijn Diamond, ten koste van GPS (waar ik van op de hoogte was).
Nu zou ik graag ook bellen met VoIP. Ik heb even TF3D uitgezet om er zeker van te zijn dat voip geselecteerd was, and probeerde te bellen, maar hij ging telkens over tot het gebruik van m'n gewone telecomprovider, zelfs al staat er boven de nummers m'n "voip", bij het plaatsen van het telefoontje gebruikte hij m'n telecomprovider. (Dit is met wifi, nog niet getest met gsm-data).
Als ik de phone-radio uitzet in het Comm Center dan gaat het wel helemaal goed. Het ligt dus niet aan verkeerde instellingen ivm SIP.
Iemand wat ideetjes over wat ik heir aan kan doen?
Nu zou ik graag ook bellen met VoIP. Ik heb even TF3D uitgezet om er zeker van te zijn dat voip geselecteerd was, and probeerde te bellen, maar hij ging telkens over tot het gebruik van m'n gewone telecomprovider, zelfs al staat er boven de nummers m'n "voip", bij het plaatsen van het telefoontje gebruikte hij m'n telecomprovider. (Dit is met wifi, nog niet getest met gsm-data).
Als ik de phone-radio uitzet in het Comm Center dan gaat het wel helemaal goed. Het ligt dus niet aan verkeerde instellingen ivm SIP.
Is zo te zien dezelfde als Brando Workshop aanbiedt: http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02698 (is wel iets goedkoper daar trouwens) Ik heb er ook naar zitten kijken en het lijkt me heel interessant. Vooral het feit dat hij het geluid versterkt spreekt me wel aan. Het geluid van de Diamond zelf is namelijk aan de krappe kant in onze oude lawaaierige auto.Anoniem: 269158 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 02:42:
Heb op Ebay deze gevonden en kost rond de 40 euro inc verzendkosten
Ik ga naar Deze Computer/Mobiel Apparaat/Mijn op Windows Mobile Gebaseerd Apparaat/Intern Geheugen. Maar waar laat je de muziek daar?wontcachme schreef op zondag 27 juli 2008 @ 01:47:
[...]
Over muziek organizen is veel in de faq te vinden en los in dit en de vorige topics.
De muziek kopieren naar fegeugen is gewoon overplempen naar de 4gb geheugen. Werkt hier zonder problemen. Heb je hem gewoon als diskdrive aan de pc hangen?
Ik heb dus een nieuwe map Mijn Muziek gemaakt in My Documents, maar zoals eerder geschreven wordt dat niet gelezen in mijn Alle Muziek hoofdmenu.
De reden dat ik dit misschien tot vervelens van de meeste mensen toe vraag is dat mijn vraag echt niet op te zoeken is in 4 delen topics met 56 pagina's elk. De FAQ kan ik ook niet vinden. Ik heb gisternacht uren lopen googlen!
Anoniem: 238576
Pagina 1 en dan scrollen ! Is niet te missen ! SuccesAnoniem: 269151 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:25:
[...]
De FAQ kan ik ook niet vinden. Ik heb gisternacht uren lopen googlen!
Anoniem: 140919
Heeft iemand al geprobeerd of de MDA net zo goed past in de officiele pouch van de TD?
Ja het bestandje gesynct en op het interne geheugen geplaatst!ktart schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:13:
Heb je 'm via ActiveSync naar je interne geheugen gekopieerd?
Bedankt voor de info...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Het valt mij op dat de accessoires van de Diamond slecht tot niet leverbaar zijn.
Ik zou heel graag de volgende items willen bij mijn Diamond:
- Pouch
- Screenprotectors
- Cradle
- zwaardere batterij
Weet iemand waar deze voor een redelijke prijs snel te leveren zijn. overal waar ik kijk zijn de bovengenoemde items niet op voorraad.
vooral de bovenste 2 vind ik belangrijk ivm behoud van mijn Diamond
Ik zou heel graag de volgende items willen bij mijn Diamond:
- Pouch
- Screenprotectors
- Cradle
- zwaardere batterij
Weet iemand waar deze voor een redelijke prijs snel te leveren zijn. overal waar ik kijk zijn de bovengenoemde items niet op voorraad.
vooral de bovenste 2 vind ik belangrijk ivm behoud van mijn Diamond
PSN: IS_DJ
Probeer es ebay, in duitsland en de uk zijn heel veel accesoires verkrijgbaar. En nog voor een leuke prijs ook.
Ik draai dezelfde SPB Shell. Jou probleem is simpel op te lossen. Rechtsonderin je beeldscherm de X aanraken, je komt dan in het SPB Day scherm en daar staat rechtsbovenin jou bedoelde tooltje.... althnas bij mij. Succes
Anoniem: 218954
Thanks, maar daar staat ook niets... ik heb de vraag daar nu ook maar neergekieptschimmel_kees schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:13:
[...]
misschien heb je hier wat aan!! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=403325
Anoniem: 264147
thanks voor de tip210667 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:38:
[...]
gebruik windows live messenger zie ook screenshot, daar kan je die optie uit zetten.
maar de cabs die hier staan werken niet op mijn MDA
ik kan ze wel installeren en terug vinden bij programmas
maar openen doet hij niet
maar ik had als eerst deze versie van windows live op mijn MDA gezet:
OEM_WindowsLive_10.6.31.2600.cab
hierbij staat ook een optie om je messenger contacten niet in je telefooncontacten te zetten maar als je inlogt in msn doet hij dit toch
iemand anders ook zoiets mee gemaakt?
Anoniem: 267263
Waarom gebruik je gewoon Fring niet voor je VOIP bellen, kan tevens ook meteen MSN chatten met geluid!Anoniem: 204607 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 09:17:
Ik heb via een paar patches gevonden op xda-developers SIP werkende gekregen op mijn Diamond, ten koste van GPS (waar ik van op de hoogte was).
Zie
http://www.fring.com/
Thanks, ik heb het gevonden.Anoniem: 238576 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:39:
[...]
Pagina 1 en dan scrollen ! Is niet te missen ! Succes
Maar onderstaande tip uitgevoerd en het werkt nog steeds niet bij mij:
"Ik heb m'n TD verbonden met de pc in USB-stick modus. Heb in de map "Intern Geheugen\My Documents" een map "Mijn muziek" gemaakt en daar mijn mp3's gedumpt."
Ik heb eerst die map gemaakt vanaf de PC. Dat werkte niet. Toen ook op de telefoon zelf die map gemaakt, maar dat ging ook niet. Dus ik heb twee dingen geprobeerd.
Nu moet ik nog steeds telkens naar Start/Programma's/Intern Geheugen/My Documents/Mijn muziek gaan om een map iets te kunnen afspelen (dat gaat met Windows Media Player).
Overigens; ook het progje zodat mijn contacten getoond worden op "first name","last name" werkt niet bij mij....Contact Fix geinstalleerd op mijn telefoon (intern geheugen) maar t werkt niet. Wat doe ik toch fout?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 269151 op 27-07-2008 12:58 ]
Maak op je interngeheugen gewoon een map "MUZIEK" (of MUSIC voor wwe rom)Anoniem: 269151 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:50:
[...]
Thanks, ik heb het gevonden.
Maar onderstaande tip uitgevoerd en het werkt nog steeds niet bij mij:
"Ik heb m'n TD verbonden met de pc in USB-stick modus. Heb in de map "Intern Geheugen\My Documents" een map "Mijn muziek" gemaakt en daar mijn mp3's gedumpt."
Ik heb die map gemaakt vanaf de PC, maar ook op de telefoon zelf. Dus twee dingen geprobeerd.
Nu moet ik nog steeds telkens naar Start/Programma's/Intern Geheugen/My Documents/Mijn muziek gaan om een map iets te kunnen afspelen (dat gaat mijn Windows Media Player).
Zet hier je muziek in en het werkt prima ! succes
210667
Mag ik degene die mij de tip heeft gegeven voor de mail-instellingen, langs deze weg wel nog even bedanken voor zijn gouden tip..pven schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:35:
[modbreak]Berichten mbt Vodafone zijn verwijderd, omdat die hier niet horen. Die passen beter in Telecomproviders.[/modbreak]

Anoniem: 263148
Ik heb alles doorzocht maar kan niets vinden over mijn probleem met active sync.
Ik kan wel verbinding maken om te synchroniseren maar zodra hij de originele rom update wil gaan downloaden die ik van de htc site heb krijg ik de melding dat hij mijn toestel niet herkend.De verbinding met active sync gaat op grijs en het scherm van mijn diamond blijft hangen op het begin van het installatie scherm voor de update en moet ik een softreset doen om eruit te komen.
Ook bij de pda shop wisten ze geen oplossing.
Iemand hier ervaring mee of een oplossing?
Virusscanner, firewall heb ik uitgeschakeld en verder heb ik ook de instellingen gedaan zoals ik heb gevonden op de forums.
Ik kan wel verbinding maken om te synchroniseren maar zodra hij de originele rom update wil gaan downloaden die ik van de htc site heb krijg ik de melding dat hij mijn toestel niet herkend.De verbinding met active sync gaat op grijs en het scherm van mijn diamond blijft hangen op het begin van het installatie scherm voor de update en moet ik een softreset doen om eruit te komen.
Ook bij de pda shop wisten ze geen oplossing.
Iemand hier ervaring mee of een oplossing?
Virusscanner, firewall heb ik uitgeschakeld en verder heb ik ook de instellingen gedaan zoals ik heb gevonden op de forums.
Anoniem: 51473
Ik ben in bezit van 2 HTC Touch Diamonds op dit moment. Ik stoor me echter vreselijk aan 1 van de 2 devices waarbij het scherm bijna geel is inplaats van wit. De andere geeft een zeer mooie wit beeld, maar de ander is bijna geel. Er staan wel 2 verschillende ROM's op, maar bijde orgineel. Kan het hiermee te maken hebben? Toestel wat geel is, is trouwens een dag oud en gisteren gekocht bij PDAShop.nl. Ik had gelezen dat deze met de laatste ROM worden geleverd, maar helaas niet bij PDAShop. Versie die erop staat is 1.35.404.4
210667
Zou het kunnen zijn dat hij bedoeld dat hij de muziek-lijst met albumart\folderart niet te zien krijgt op het hoofdscherm? Dat gebeurd namelijk bij mij ook niet, ondanks dat ze goed getagged zijn en ik met advanced config heb aangegeven dat ze staan in \intern geheugen\mijn documenten\ mijn muziek.Anoniem: 238576 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:58:
[...]
Maak op je interngeheugen gewoon een map "MUZIEK" (of MUSIC voor wwe rom)
Zet hier je muziek in en het werkt prima ! succes
Met mediaplayer zijn ze wel gewoon te openen. Echter op de tab muziek [ met die mooie hoesjes en flow] niet..
dat is meteen een vraag, weet iemand hoe dat is op te lossen?
Anoniem: 252488
Off topic
Is de NL Htc e-club ook een beetje klote bij jullie? Ik krijg mails in ut Zweeds ofzo. En als ik een rom probeer te downloaden krijg ik een pagina in het Duits...
Is de NL Htc e-club ook een beetje klote bij jullie? Ik krijg mails in ut Zweeds ofzo. En als ik een rom probeer te downloaden krijg ik een pagina in het Duits...
Ingebouwde SIP is juist dat - ingebouwd! Ik wil mijn alternatieven eens uitproberen. Voordeel van ingebouwde VoIP is dat het de interne speaker gebruikt ipv de externe zoals Fring. Ik wil Fring gerust wel eens proberen, maar zoek toch nog een oplossing voor het probleem.Anoniem: 267263 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:48:
[...]
Waarom gebruik je gewoon Fring niet voor je VOIP bellen, kan tevens ook meteen MSN chatten met geluid!
Zie
http://www.fring.com/
Voor Fring, kost het SMS'je dat je krijgt iets?
Anoniem: 51473
Dit is vreemd, gezien dit bij mij wel werkt. Ik plaats albums in een muziek map die ik zelf heb aangemaakt en krijg ze netjes met hoes te zien in het hoofdscherm.210667 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:22:
[...]
Zou het kunnen zijn dat hij bedoeld dat hij de muziek-lijst met albumart\folderart niet te zien krijgt op het hoofdscherm? Dat gebeurd namelijk bij mij ook niet, ondanks dat ze goed getagged zijn en ik met advanced config heb aangegeven dat ze staan in \intern geheugen\mijn documenten\ mijn muziek.
Met mediaplayer zijn ze wel gewoon te openen. Echter op de tab muziek [ met die mooie hoesjes en flow] niet..![]()
dat is meteen een vraag, weet iemand hoe dat is op te lossen?
Heb ik ook met downloaden, maar de rom zelf is wel de NL rom.Anoniem: 252488 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:39:
Off topic
Anoniem: 181496
Is er al een oplossing met een Engelse ROM en een NLD TF3D versie?
Als je hem namelijk op NLD zet, krijg je niet je foto's in TF3D te zien die je net gemaakt hebt..
Als je hem namelijk op NLD zet, krijg je niet je foto's in TF3D te zien die je net gemaakt hebt..
Anoniem: 93400
Uit mijn hoofd gezegd kan je dat wijzigen door de verwijzing naar de opslagplaats van je plaatjes naar de nieuwe doelmap te zetten. Dit kan bijv. met advanced configurator.Anoniem: 181496 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:03:
Is er al een oplossing met een Engelse ROM en een NLD TF3D versie?
Dat gaat dus net niet op, ik had dat al geprobeert maar hij blijft zeggen in TF3D " geen foto's beschikbaar"Anoniem: 93400 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:10:
[...]
Uit mijn hoofd gezegd kan je dat wijzigen door de verwijzing naar de opslagplaats van je plaatjes naar de nieuwe doelmap te zetten. Dit kan bijv. met advanced configurator.
Ik heb het al opgelost, een juiste album zoeken waar hij het opslaat en die instellen als favorite
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 27-07-2008 14:28 ]
Ik heb nu ook de Diamond in bezit.
Het onderste gedeeltje lijkt wat losjes te zitten en is zachtjes omhoog te duwen aan de linkerkant.
Hierdoor zit tussen de onderkant van het scherm, en de bovenkant van dat plaatje met de druktoetsen ietsje speling en het lijkt zelfs zo dat ik iets van de binnenkant kan zien als je in een bepaalde hoek kijkt.
Zal vast normaal wezen, maar wilde even weten of de andere bezitters dit ook hebben??
Het onderste gedeeltje lijkt wat losjes te zitten en is zachtjes omhoog te duwen aan de linkerkant.
Hierdoor zit tussen de onderkant van het scherm, en de bovenkant van dat plaatje met de druktoetsen ietsje speling en het lijkt zelfs zo dat ik iets van de binnenkant kan zien als je in een bepaalde hoek kijkt.
Zal vast normaal wezen, maar wilde even weten of de andere bezitters dit ook hebben??
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Anoniem: 267263
Ik weet niet wat dat sms-je (met download link) je kost.Anoniem: 204607 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:41:
[...]
Ingebouwde SIP is juist dat - ingebouwd! Ik wil mijn alternatieven eens uitproberen. Voordeel van ingebouwde VoIP is dat het de interne speaker gebruikt ipv de externe zoals Fring. Ik wil Fring gerust wel eens proberen, maar zoek toch nog een oplossing voor het probleem.
Voor Fring, kost het SMS'je dat je krijgt iets?
Maar dat speaker probleem was toch alleen van toepassing op de oudere versie's van Windows Mobile, elk extern progje zoals Fring/Skype had hier toen last van.
Ik had op mijn Nokia's ook ingebouwde SIP, en deze hadden ook een externe speaker maar gebruikte onder Symbian wel de interne speaker, dus misschien een WM probleem, maar of dat nu in de Windows Mobile v6.1 is opgelost weet ik.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 267263 op 27-07-2008 14:55 ]
Zelf heb ik daar nog geen last van,freddyathlon schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:24:
Ik heb nu ook de Diamond in bezit.
Kan iemand de officieele 1.93 rom (NL versie) Uploaden op bijv. rapidshare, die htcclub en de hele site werkt bij mij niet, alles ziet er half uit en ik zie geen icoontjes en kom er zo totaal niet uit
Zou fijn zijn als iemand hier ff een linkje kan posten of het zelf kan uploaden
er bestaat geen 1.93 nl rom ! alleen wwe versieNiekjuh schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:29:
[...]
Kan iemand de officieele 1.93 rom (NL versie) Uploaden op bijv. rapidshare, die htcclub en de hele site werkt bij mij niet, alles ziet er half uit en ik zie geen icoontjes en kom er zo totaal niet uit.
Zou fijn zijn als iemand hier ff een linkje kan posten of het zelf kan uploaden
Ik heb zojuist Fring geprobeerd, en het wil niet met mijn SIP connecten. De call is direct "ended", heel vreemd.Anoniem: 267263 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:27:
[...]
Ik weet niet wat dat sms-je (met download link) je kost.
Maar dat speaker probleem was toch alleen van toepassing op de oudere versie's van Windows Mobile, elk extern progje zoals Fring/Skype had hier toen last van.
Ik had op mijn Nokia's ook ingebouwde SIP, en deze hadden ook een externe speaker maar gebruikte onder Symbian wel de interne speaker, dus misschien een WM probleem, maar of dat nu in de Windows Mobile v6.1 is opgelost weet ik.
Ik heb de test-call geprobeerd, en daaruit blijkt toch echt wel dat het de externe speaker gebruikt. Iedereen kan horen wat de andere kant zegt!
Ik was spijtig genoeg vergeten om te checken hoeveel belwaarde ik had voor het sms'je, maar het sms'je zal ergens tussen de 0 cent en de 30 cent gekost hebben. Zou dus zeker ook gratis kunnen geweest zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 204607 op 27-07-2008 14:59 ]
Is ook alleen het plaatje met druktoetsen. Niet de gehele onderkant.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
210667
heb je die map in de root van je interne geheugen staan, of als submap in \my documents ?Anoniem: 51473 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:46:
[...]
Dit is vreemd, gezien dit bij mij wel werkt. Ik plaats albums in een muziek map die ik zelf heb aangemaakt en krijg ze netjes met hoes te zien in het hoofdscherm.
Die map moet je gewoon op je interngeheugen aanmaken niet als submap in my documents.210667 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 15:32:
[...]
heb je die map in de root van je interne geheugen staan, of als submap in \my documents ?
Succes !
Anoniem: 79879
Wanneer ik verleng bij T-Mobile krijg ik de MDA voor 39,- met een 1 jarig 150 relax abo. (zonder internet)
Totaal dus €243,95.
Dit geldt dus alleen bij velenging...Heb het maar gedaan. 
(Was pas naar Vodafone gegaan maar had mijn T-mob. abo ook nog. )
(Was pas naar Vodafone gegaan maar had mijn T-mob. abo ook nog. )

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 27-07-2008 16:25 ]
Raar dat het sommigen van jullie wel werkt...
Ik heb 3 CD's op mijn TD staan. Elk CD zijn eigen map, met daarin de nummers en een cover plaatje..
Als ik op mijn TD naar muziek ga, en dan naar bibliotheek en dan naar Albums, dan staat er NIKS...
Ik snap er werkelijk waar niks meer van..
Ik heb 3 CD's op mijn TD staan. Elk CD zijn eigen map, met daarin de nummers en een cover plaatje..
Als ik op mijn TD naar muziek ga, en dan naar bibliotheek en dan naar Albums, dan staat er NIKS...
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 27-07-2008 16:27 ]
Anoniem: 215005
hey mensen.
vraagje..
ik heb nu een Branded voda HTC diamond ding maar ik vind het uiterlijk van hun rom niet mooi!.. maar als ik flash naar een officiele HTC rom maak ik dan wat stuk?.. of ga ik dingen missen waardoor ik niet meer op inet kan enzo?..
ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft.
tnx!
Vaizard
vraagje..
ik heb nu een Branded voda HTC diamond ding maar ik vind het uiterlijk van hun rom niet mooi!.. maar als ik flash naar een officiele HTC rom maak ik dan wat stuk?.. of ga ik dingen missen waardoor ik niet meer op inet kan enzo?..
ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft.
tnx!
Vaizard
Even eerst gaan updaten met Windows PlayerSleehond schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:24:
Kijk hier eens: http://gathering.tweakers...message/30373857#30373857. Staat gewoon in de faqSleehond schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:24:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
210667
Gelukt..dank u..Anoniem: 238576 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:08:
[...]
Die map moet je gewoon op je interngeheugen aanmaken niet als submap in my documents.
Succes !
En even iets anders, misschien was het al gepost. Maar de diamond en een dualsim?! Het blijkt er dus te zijn. Kijk maar hier en voor een filmpje hier. Voor iemand zoals ik met tig abbootjes, zou het wel een oplossing zijn..
Iemand al ervaringen er mee en wil die delen? Anders bestel ik m wel en ga m testen..
kwam er ook één op e-bay tegen. Heb m besteld en ga wel wat knippen en plakken...
[ Voor 13% gewijzigd door 210667 op 27-07-2008 17:41 ]
die heb ik er juist weer afgegooitAnoniem: 267263 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:08:
[quote]BasieP schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:56:
[...]
ja die staat dus aan
wazig..![]()
[quote]
Zal dan wel komen omdat je dan geen TouchFLO3D hebt draaien.
Wat je ook kunt doen, is om SecondToDay te installeren, dan heb je twee ToDay schermen, eentje is dan de TouchFLO3D met alle originele HTC spulletjes en de andere kan je zelf inrichten zoals voor o.a. SPB Mobile enz.
Zie filmpje HIER
maar ik heb het idee dat dat icoontje toch wel een standaard icoon is. Hebben anderen die geen tf3d draaien ook dat icoon niet?
btw, andere vraag:
ik wil wel eens grote bestanden ontvangen met bluetooth, maar hij slaat ze standaard op op mijn vaste geheugen (dus niet op de 'kaart')
nu is dat vaste geheugen nu nog 20 mb groot, en heb ik dus niet genoeg ruimte.
Weet iemand toevallig hoe ik de standaard lokatie van ontvangen bestanden kan veranderen?
edit:
ow nog een (lastige?) vraag:
ik heb geprobeerd iGO 8 te installeren, maar dit is niet gelukt. De software draait wel, maar dan dmv verkenner naar het mapje te gaan en op de .exe te klikken.
#1: hoe zorg ik ervoor dat een .exe in de 'programs' lijst komt?
#2: hoe zorg ik ervoor dat 'uninstall nav'n'go Igo 8' UIT het programs lijstje komt?
[ Voor 13% gewijzigd door BasieP op 27-07-2008 17:08 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Anoniem: 93400
Ik heb wel wat gelezen over iemand die hier een unit vandaan had. Goedkoop en het scheen prima te werken. Als je googled op de combi tussen deze url en diamond dan moet je wel resultaten krijgen. Zelf ga ik maar weer snel naar buiten, het is veel te warm!210667 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:00:
[...]
Iemand al ervaringen er mee en wil die delen? Anders bestel ik m wel en ga m testen..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.