Toon posts:

HTC Touch Diamond Topic (deel 4) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:
  • 219.409 views

• Anoniem: 267263
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
TeChNo2 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:12:
[...]

Mijn TD wordt echt wel "wakker" bij binnenkomst van email... krijg gewoon netjes een geluidje wanneer er email binnenkomt, terwijl de telefoon standby staat.
Maar floept je scherm na het geluidje ook aan?

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 13:38
Geluidje/trillen krijg ik niet eens voor elkaar, was het maar zo ;)

Discussie over netwerken: vergeet ook niet het verschil tussen push en pull he

• blackman_1980
  • Laatst online: 25-03 20:06
Zonet toch maar weer eens met de verkoopafdeling van Voda gebeld. Ik wil gewoon de orginele TD. Men zegt (....was een dame) dat als je telefonisch of via de onlinewinkel bestelt dat je de TD met originele software / ROM krijgt en dat er een cd met software van vodafone bijzit wat je kan installeren. Dit speekt sommige replys tegen.....

DRvDijk nog bedankt voor de pics ;)

• DRvDijk
blackman_1980 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:40:
Zonet toch maar weer eens met de verkoopafdeling van Voda gebeld. Ik wil gewoon de orginele TD. Men zegt (....was een dame) dat als je telefonisch of via de onlinewinkel bestelt dat je de TD met originele software / ROM krijgt en dat er een cd met software van vodafone bijzit wat je kan installeren. Dit speekt sommige replys tegen.....

DRvDijk nog bedankt voor de pics ;)
yw

Verkoopafdeling Vodafone.... Ik geloof dat je de replies toch eerder mag geloven, die mensen hebben die dingen ontvangen (toch?). Verkoopafdeling zou ik altijd maar met een korreltje zout nemen (zie ook t verhaal over KPN die iemand hier heeft verteld dat de Touch Diamond uitgefaseerd zou zijn :X)

Anoniem: 249747

Hoihoi,

heb 2 weken geleden bij een Vodafone winkel een HTC Touch Diamond besteld (los met 25% korting ivm diefstal van mijn N95, toch goede service van Vodafone!). Ik zie hier wat plaatjes van de UI op de Vodafone branded HTC, en vroeg me af of je ook de normale zwarte kleuren van TouchFLO kon krijgen zonder gelijk andere ROMs etc. te installeren. Deze vind ik toch een stuk mooier dan al dat wit!

En wat duurt dat trouwens lang voor die winkel eindelijk eens de Diamond binnen krijgt! :'(

• crashoverride
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-03 15:36

crashoverride

Security-Override

Anoniem: 249747 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:54:
Hoihoi,

heb 2 weken geleden bij een Vodafone winkel een HTC Touch Diamond besteld (los met 25% korting ivm diefstal van mijn N95, toch goede service van Vodafone!). Ik zie hier wat plaatjes van de UI op de Vodafone branded HTC, en vroeg me af of je ook de normale zwarte kleuren van TouchFLO kon krijgen zonder gelijk andere ROMs etc. te installeren. Deze vind ik toch een stuk mooier dan al dat wit!

En wat duurt dat trouwens lang voor die winkel eindelijk eens de Diamond binnen krijgt! :'(
TF3D config + black theme van xda :)

Hardware choice: "Important stuff like the colour of the front panel, how many lights there are, if it's got a cool name like INTERCEPTOR or something similar. That sort of thing..."
"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."

• Anoniem: 248725
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
kan je pop voor gmail ook zo instellen dat gelezen berichten op je telefoon, gelezen zijn in webmail?

• DRvDijk
Anoniem: 248725 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:17:
kan je pop voor gmail ook zo instellen dat gelezen berichten op je telefoon, gelezen zijn in webmail?
Is GMail IMAP niet wat voor jou? Heb je op send/receive gedrukt?

[Voor 6% gewijzigd door DRvDijk op 25-07-2008 16:21]

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Anoniem: 267263 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:33:
[...]

Maar floept je scherm na het geluidje ook aan?
nee dat niet, maar de emailtjes zijn dus wel binnen gekomen terwijl het apparaat in standby-stand was. Wat maakt het uit of het scherm aanfloept, als het mailtje maar binnenkomt en er een melding is, toch ?

@DrvDijk:
Instellingen: gewoon de normale (pop)emailinstellingen (precies als op d epc maar dna met de smtp server van (in mijn geval) vodafone, en niet te vergeten... 8)7 bij geluid-geavanceerd ook aangeklikt melding bij binnenkomst email...
oh en ik heb de officiele rom zoals die op de htc site te downloadne is (NL, versie 1.37)

[Voor 17% gewijzigd door TeChNo2 op 25-07-2008 16:54]

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:02
Anoniem: 267263 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Hoe kom je er bij, dat Email in het Radiogedeelte wordt afgehandeld :?, omdat ze (volgens jou) overdezelfde lijn gaan :?

Telefoongesprekken/SMSjes (GSM) enz. gaan toch allemaal via je telecomprovider!
En Email (GPRS/3G/H/WiFi) kan dus via je telecomprovider (GPRS/3G/H) gaan maar ook via je Internetprovider (WiFi).
Nou wil ik niet vervelend doen maar hoe kom jij erbij dat Wifi niet in het radiogedeelte zit, volgens mij bestaat het radiogedeelte uit een aparte ARM processor welke telecom (GPRS/EDGE/3G/HSDPA) afhandeld, maar daarbij ook Wifi, bluetooth, GPS etc... Dus de e.mail wordt wel 100% zeker in het radiogedeelte afgehandeld...

Ergo, heb net ook even getest door even snel een account op te zetten, ik krijg gewoon een melding, scherm floept niet aan, maar zie daar het nut ook niet van in. Maar dat mensen heel de dag niets ontvangen heb ik geen last van. (misschien als het via wifi gaat dat het verklaarbaar is, omdat deze bij default wel uitgeschakeld wordt in standby)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

Anoniem: 265080

Korte n00bvraag: als je nou géén Touchflo gebruikt, maar gewoon SPB Mobile Shell (oid), denken jullie dat het dan nog steeds nuttig is om te flashen met XDA roms?

Ik ben namelijk grotendeels tevreden met mijn Diamond zonder Touchflo. Mijn bereik is goed (bijna overal maximaal ontvangst met Hi, ik gebruik geen online internet, alleen via wifi). Ik wil alleen wat kleine tweakjes doen (scherm wat gevoeliger, licht sneller aan etc).

Anoniem: 79879

Anoniem: 265080 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:09:
Korte n00bvraag: als je nou géén Touchflo gebruikt, maar gewoon SPB Mobile Shell (oid), denken jullie dat het dan nog steeds nuttig is om te flashen met XDA roms?

Ik ben namelijk grotendeels tevreden met mijn Diamond zonder Touchflo. Mijn bereik is goed (bijna overal maximaal ontvangst met Hi, ik gebruik geen online internet, alleen via wifi). Ik wil alleen wat kleine tweakjes doen (scherm wat gevoeliger, licht sneller aan etc).
Als je tevreden bent zou ik niet flashen als ik jou was. Zoveel vind ik het allemaal niet schelen. En met Touchflo uit vind ik de Diamond echt niet zo traag hoor. (Met Touchflo aan vind ik de snelheid ook best te doen.)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 17:51
DRvDijk schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:43:
[...]

yw

Verkoopafdeling Vodafone.... Ik geloof dat je de replies toch eerder mag geloven, die mensen hebben die dingen ontvangen (toch?). Verkoopafdeling zou ik altijd maar met een korreltje zout nemen (zie ook t verhaal over KPN die iemand hier heeft verteld dat de Touch Diamond uitgefaseerd zou zijn :X)
Ja, maar ondertussen krijg ik alleen t advies om een ander toestel te kiezen: Diamond niet leverbaar. Maar ja, we zien over een week of 2 wel

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 19:11
Anoniem: 265080 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:09:

Zoals Pamas zegt zou ik niet gaan flashen als je tevreden ermee bent. Ik gebruik de Diamond ook zonder TouchFLO, maar heb wel geflashed maar een andere ROM. Ook buiten TouchFlo merk je wel performance-winst. Ik (als echte tweaker ;)) was ook redelijk tevreden met de standaard snelheid buiten TouchFLO, maar ben toch erg blij dat ik wel heb geflashed. :)

Anoniem: 146458

Ik heb sinds 3 uur nu een Diamond als opvolger voor mijn P3300. Op deze 3300 had ik de artemis touch ROM staan, die beviel me erg goed. Maar ik moet zeggen dat de Diamond tot dusver misschien wel beter bevalt, alles loopt lekker soepel, mobiel internetten is geniaal, zeker bij google maps. (maar dat weten jullie ook wel)
Nou heb ik net alleen tomtom 6 overgezet van mijn 3300 en ook dat draait lekker soepel en had ook meteen een fix (10seconden bij eerste keer opstarten).
Het enige "probleem" waar ik tegenaan loop is dat ik tomtom altijd horizontaal gebruik, op die manier kan ik mijn telefoon in in de snelheidsmeteromkasting (als je begrijpt wat ik bedoel) half voor de toerenteller leggen. Maar dat kan dus alleen horizontaal.
Nou had ik bij mijn P3300 een mooi knopje waarmee ik de orientatie van het scherm kon veranderen, maar die is nu overgenomen door de bewegingssensor.
Ik heb de afgelopen dagen en ook nu weer behoorlijk wat posts doorgelezen maar ik kan niet vinden hoe ik dit zou kunnen oplossen, wellicht weet iemand het hier?

Anoniem: 267841

Hoe kan ik de opgehaalde mail in de inbox laten staan?
Ik haal mail op via mail.chello.nl maar deze verdwijnen na een tijdje uit mijn inbox op de telefoon.

Erg jammer, want heb vaak mailtjes nog even nodig om wat terug te lezen.

Rob

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:02
Anoniem: 267841 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:37:
Ik haal mail op via mail.chello.nl maar deze verdwijnen na een tijdje uit mijn inbox op de telefoon.

Rob
Dit doet zich voor nadat je de mail op je pc hebt opgehaald, wat je moet doen is naar je outlook op je pc gaan en dan naar accountinstellingen. Hier vind je ergens de optie kopie op server achterlaten. Als je dit aanvinkt blijven ze ook op je diamond staan.

Het heeft dus niks met je diamond te maken :D

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:32

Stefano

Ondertitel Not Found

Anoniem: 146458 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:25:
Ik heb sinds 3 uur nu een Diamond als opvolger voor mijn P3300. Op deze 3300 had ik de artemis touch ROM staan, die beviel me erg goed. Maar ik moet zeggen dat de Diamond tot dusver misschien wel beter bevalt, alles loopt lekker soepel, mobiel internetten is geniaal, zeker bij google maps. (maar dat weten jullie ook wel)
Nou heb ik net alleen tomtom 6 overgezet van mijn 3300 en ook dat draait lekker soepel en had ook meteen een fix (10seconden bij eerste keer opstarten).
Het enige "probleem" waar ik tegenaan loop is dat ik tomtom altijd horizontaal gebruik, op die manier kan ik mijn telefoon in in de snelheidsmeteromkasting (als je begrijpt wat ik bedoel) half voor de toerenteller leggen. Maar dat kan dus alleen horizontaal.
Nou had ik bij mijn P3300 een mooi knopje waarmee ik de orientatie van het scherm kon veranderen, maar die is nu overgenomen door de bewegingssensor.
Ik heb de afgelopen dagen en ook nu weer behoorlijk wat posts doorgelezen maar ik kan niet vinden hoe ik dit zou kunnen oplossen, wellicht weet iemand het hier?
http://s-k-tools.com/index.html?m_util.html

• DRvDijk
@Suravida: Check Gsen, kun je TomTom ook lanscape mee draaien :)

@peugot206gt: wifi zit in t zendgedeelte, mail maakt er gebruik van. Sms is meer onderdeel van t zendgedeelte, het zit er dieper in.

Nadeel van dit aparaat: te helder! Mensen in de trein kijken op 4 rijen achter mij mee hoe ik aan het TomTommen ben :p

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:43

wontcachme

You catch me? No you wont

DRvDijk schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:56:

@peugot206gt: wifi zit in t zendgedeelte, mail maakt er gebruik van. Sms is meer onderdeel van t zendgedeelte, het zit er dieper in.

Nadeel van dit aparaat: te helder! Mensen in de trein kijken op 4 rijen achter mij mee hoe ik aan het TomTommen ben :p
Zet je het beeld toch donkerder?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-03 07:16
Ik heb onlangs een Diamond besteld bij Vodafone en door problemen met de levering wacht ik daar nog steeds op.
In de tussentijd zijn er mij wat vragen te binnen geschoten.

Allereerst, internetten kan op verschillende manieren, WiFi, via je provider (GPRS, 3G etc.) maar ik neem aan ook nog altijd via het oude GSM netwerk wat bakken met geld kost door de hoge prijzen sowieso maar ook omdat het buiten m'n zorgeloos internet zit (neem ik aan?). Nu heb ik al gelezen dat je de Diamond a.h.w. kunt locken op een bepaalde service, dus bijv. alleen 3G o.i.d. Mijn vraag: Is het zo dat als je dit doet, hij alleen maar genoegen neemt met de ingestelde verbinding en dus niet per ongeluk, moeilijk merkbaar, over kan schieten naar een dure GSM verbinding?

Tweede vraag:
Kun je die Diamond naast het locken op bijv. 3G o.i.d. ook prioriteit laten geven aan wifi? Dat ik dus bijvoorbeeld als ik in de buurt van mijn thuisnetwerk kom (en andersom ook weer weg), hij automatisch overschakeld op de wifi verbinding en dus niet meer onnodig m'n data abonnement verbruikt?

Zomaar wat vraagjes die me te binnen schoten terwijl ik vol spanning wacht totdat vodafone z'n zaken weer op orde heeft en m'n Diamond hier geleverd wordt....

Leegte

• Niet online
dankje voor IMAP van gmail!
is er alleen een manier om de contacten van de webgmail te synchroniseren?

• DRvDijk
@rob87: lastig, mij lukt het nu met NuevaSync, maar volgens mij is dat niet lang gratis meer. Werkt wel 100% :) Anders het per jaar betaalde OggSync, werkt ook heel fijn. Voordeel daarvan: kan ook multiple calendar sync doen

ps: dit alles mobiel getikt. wat is techniek toch mooi :)

[Voor 11% gewijzigd door DRvDijk op 25-07-2008 20:08]

Anoniem: 183559

Crusader schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:45:
[...]

Ik weet niet waarom je mij dit vertelt, maar ik heb niet geroepen dat er leveringsproblemen zijn, ik betwijfelde dat juist :)
hmmm dan weet ik het ook niet :p

• Niet online
wow super, NuevaSync werkt heel goed :)

• TeChNo2
  • Niet online
DRvDijk schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:56:

Intrigerend...je tom-tomt in de trein (ben je machinist en je kunt de weg niet vinden ? )
Oh en ontopic: heb je je mail al werkend?

Anoniem: 204607

Woo, mijn nieuw speeltje is vanmorgen ook toegekomen :).

Spijtig genoeg was die in het frans (van pixmania), dus voor die ietwat bruikbaar was moest ik ze flashen. Geen probleem, dat was ik zowiezo al van plan.

Hij is nu geflasht met de TLR rom, maar verschillende "ingebouwde" programmas, zoals Internet Explorer of Help, staan 2 keer in het menuutje "programma's". Ik kan mijn Start-menu ook niet wijzigen: hij is vol en alle programmas die er in staan geven "Unable to move" wanneer ik ze probeer te verwijderen.

Iemand een idee wat er fout is?

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:43

wontcachme

You catch me? No you wont

TeChNo2 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:13:
[...]

Intrigerend...je tom-tomt in de trein (ben je machinist en je kunt de weg niet vinden ? )
Oh en ontopic: heb je je mail al werkend?
Ben ik ook van plan te gaan doen. Kijken hoe snel de trein rijdt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• TeChNo2
  • Niet online
Ik heb laatst wel ontdekt dat de snelheidsmeting van de gps niet erg nauwkeurig is, dus ik ben benieuwd hoe hard je trein volgens tom(2) rijdt...

(ik reed wel aardig door..ahum maar echt zeker geen 221 km/u zoals de gps aan gaf)

• DRvDijk
wontcachme schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:16:
[...]

Ben ik ook van plan te gaan doen. Kijken hoe snel de trein rijdt.
135km/h tussen amsterdam & utrecht. mail helaas nog niet ...

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-03 19:11
Anoniem: 204607 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:15:
Woo, mijn nieuw speeltje is vanmorgen ook toegekomen :).

Spijtig genoeg was die in het frans (van pixmania), dus voor die ietwat bruikbaar was moest ik ze flashen. Geen probleem, dat was ik zowiezo al van plan.

Hij is nu geflasht met de TLR rom, maar verschillende "ingebouwde" programmas, zoals Internet Explorer of Help, staan 2 keer in het menuutje "programma's". Ik kan mijn Start-menu ook niet wijzigen: hij is vol en alle programmas die er in staan geven "Unable to move" wanneer ik ze probeer te verwijderen.

Iemand een idee wat er fout is?
Je kan met Windows Mobile geen programma's slepen naar of van de startbalk zoals je dat met je desktop Windows doet. Tenminste, dat begrijp ik uit je post dat je doet probeert te doen. Via Settings - Personal - Menus kan je aanvinken welke programma's je in je Start-menu weergeeft.

Milenco schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:01:
[...]

Je kan met Windows Mobile geen programma's slepen naar of van de startbalk zoals je dat met je desktop Windows doet. Tenminste, dat begrijp ik uit je post dat je doet probeert te doen. Via Settings - Personal - Menus kan je aanvinken welke programma's je in je Start-menu weergeeft.
Nee, dat is precies wat ik doe. Als ik iets (probeer) uit te vinken daar, zegt hij "Unable to move" :(

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11
Ik heb de eerste delen wel actief gevolgd, maar dit deel niet en zojuist alleen even met ctrl-F door het topic gegaan, dus ik hoop niet dat ik het gemist heb...

Ik heb sinds zeg maar afgelopen maandag het probleem dat mijn mail-applicatie niet meer over GPRS met gmail kan babbelen (provider Telfort, proxy staat uit).
Over WiFi doet 'ie het wel en ik heb mijn mail-account ook al weggegooid en opnieuw aangemaakt.
Het laatste mailtje wat ik in mijn mail op de TD had staan was van maandag, dus vandaar mijn schatting.

Internet, de weer-applicatie, Google-Earth etc doen het prima, maar als ik in de mail-applicatie op verzenden/ontvangen klik dan krijg ik vanuit Windows de melding dat hij geen verbinding kan maken.
Vanuit de touchflow-mail-frontend krijg ik geen melding, maar ook gewoon geen mail binnen.

Voor zover ik weet heb ik niets aangepast.
Inmiddels heb ik ook met nodata de verbindingen weer uitgezet en weer aangezet, just to be sure.

Iemand een idee?
Heeft Telfort de verbinding naar de imap van Gmail mogelijk afgesloten?
Ik had 'm juist op handmatig staan om exessief dataverkeer een beetje tegen te gaan, ookal heb ik zeg maar onbeperkt abonnement.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-03 21:56
Anoniem: 267841 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:37:

Rob
Als hij ook met je Outlook synchroniseert, en daar diezelfde mailtjes in staan, moet je in je synchronisatieinstellingen controleren of hij alle oude berichten synchroniseert, of alleen van de laatste 3 dagen

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!

Anoniem: 163185

Heb hem nu een week en ben er erg blij mee. Alles doet het perfect op 1 klein dingetje na. Als ik via wlan thuis op internet zit en ik zit op youtube.com te kijken met de opera browerser, dan geeft hij erg vaak een foutmelding en gooit hij opera eruit en dan krijg je dat er is een fout opgetreden wil je de feedback verzenden ja of nee scherm. Dat is het enige wat balen is. Kan je weer opnieuw beginnen met zoeken op youtube.

Anoniem: 267841

peugeot206gt schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:38:
[...]

Dit doet zich voor nadat je de mail op je pc hebt opgehaald, wat je moet doen is naar je outlook op je pc gaan en dan naar accountinstellingen. Hier vind je ergens de optie kopie op server achterlaten. Als je dit aanvinkt blijven ze ook op je diamond staan.

Het heeft dus niks met je diamond te maken :D
Thanks!! Ik heb echt avonden lopen zoeken op internet en instellingen geprobeerd, maar niets hielp..

• zwolwacht
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 20:46
Inmiddels heb ik de TD al weer een poosje in mijn bezit en ben erg tevreden. Dit mede dankzij XDA-devs.... ;)

Vandaag heeft mijn vader de MDA Compact 4 gehaald, de door (imho) T-mobile 'verkrachte' versie van de Diamond. Nu zag ik dat in zijn program en settings menu de iconen een stuk kleiner zijn dan de originele diamond. Dit heeft T-mobile dan wel weer goed 'verkracht' :P

Het gaat dus om de menu's programma's en instellingen die onder start te vinden zijn en niet om de large start menu.

Nu is mijn vraag of iemand weet hoe je dit kan aanpassen of dat er hiervoor reg tweaks bekend zijn? Ik heb op XDA gezocht maar kon zo niks vinden behalve een progje (VJSmallIcons)....

Anoniem: 188713

Anoniem: 163185 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:27:
Heb hem nu een week en ben er erg blij mee. Alles doet het perfect op 1 klein dingetje na. Als ik via wlan thuis op internet zit en ik zit op youtube.com te kijken met de opera browerser, dan geeft hij erg vaak een foutmelding en gooit hij opera eruit en dan krijg je dat er is een fout opgetreden wil je de feedback verzenden ja of nee scherm. Dat is het enige wat balen is. Kan je weer opnieuw beginnen met zoeken op youtube.
Er is toch een Youtube applicatie? :)

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-03 08:51
Ik heb een Outlook Mail account ingesteld op mijn MDA. Nu heb ik op mijn mail account een hoop subfolders. Echter toont mijn MDA alleen het aantal ongelezen emailberichten van mijn inbox (ook krijg ik alleen hiervan meldingen). Ik weet dat je via Berichten in de dropdown de subfolders kunt bekijken, maar is het mogelijk om het totaal aantal ongelezen berichten in TF3D te tonen?

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
nvm

[Voor 99% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 26-07-2008 03:39]

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:06
Ik heb twee vraagjes:

1- past op het toestel een gewone usb-lader voor in de auto of wordt gebruik gemaakt van een aangepaste aansluiting.

2- hoe is het met krasjes en vette vingers op het toestel

llpineapple schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 07:36:
Ik heb twee vraagjes:

1- past op het toestel een gewone usb-lader voor in de auto of wordt gebruik gemaakt van een aangepaste aansluiting.

2- hoe is het met krasjes en vette vingers op het toestel
1 - Het toestel gebruikt het standaard mini-usb om te laden en/of synchronizeren.

2 - Ik vind dat het best meevalt, maar zoiets is natuurlijk persoonlijke smaak. Tip: de doos is van hetzelfde materiaal als de telefoon, dus zo kan je eventueel in de winkel zien of je het erg vindt of niet.

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-03 20:55
Met de laatste ROM (RUU_Diamond_hTC_Asia_HK_WWE_1.93.831.1) moet ik zeggen dat de diamond eindelijk lekker snel is.

Na het installeren van deze ROM heb ik de snelheid-verbeterende tweaks niet eens meer uitgevoerd.
Ik kan wel zeggen dat ik nu 99% tevreden ben.
Ook de batterijduur lijkt fors verbeterd trouwens.

Non taken

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-02 14:30
llpineapple schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 07:36:
Ik heb twee vraagjes:

De aansluiting is gewoon USB mini, dus past op elke usb-lader, maar ik denk dat je wel voorzichting moet zijn als dat ding oplaadt en dan nog es navigatie erbij, zou het veel stroom kunnen trekken. Sommie autoladers zijn niet voorzien voor zo een stromen.
De thuis adapter kan 1A leveren, de originele HTC autolader tot 2A op 5V.
Ik had hier ook nog een autolader liggen die bij een bluetooth gps module bij kwam, maar die kan maar 350mA leveren, en dat zal wel te weinig.

Dus ja, hij gebruikt een usb-lader voor in de auto, maar je moet opletten welke je gebruikt.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Anoniem: 163185

Anoniem: 188713 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:43:
[...]

Er is toch een Youtube applicatie? :)
ja weet ik werkt ook heel leuk, maar daar kan ik niet inloggen op mijn eigen youtube account

Voor Ubuntu 8.04 gebruikers die willen syncen met hun Diamond (of elk WM5/6 apparaat): Tutorial voor SynCE:

In't kort (indien je alle updates van Ubuntu geinstalleerd hebt):
  • Voeg de volgende lijnen toe aan /etc/apt/sources.list
    code:
    1
    2

deb http://ppa.launchpad.net/synce/ubuntu hardy main
    deb-src http://ppa.launchpad.net/synce/ubuntu hardy main
  • Voer uit:
    code:
    1
    2

sudo apt-get update
    sudo apt-get install odccm librra0-tools librapi2-tools
  • Verbind je touch met USB, en voer uit:
    code:
    1

synce-pls
Als alles goed gaat krijg je een listing van directories. Gelukt! Gebruik dan Internet Sharing of stel syncing in, beide via SyncEngine

Als het niet lukt ("Could not find configuration..."), kijk dan of je Diamond niet gelockt staat. Hij moet al enkele seconden unlocked zijn voordat synce-pls hem zal vinden.

Anoniem: 181496

bornin7ty2 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 08:58:
Met de laatste ROM (RUU_Diamond_hTC_Asia_HK_WWE_1.93.831.1) moet ik zeggen dat de diamond eindelijk lekker snel is.

Na het installeren van deze ROM heb ik de snelheid-verbeterende tweaks niet eens meer uitgevoerd.
De laatste Beta ROM van Duty ( Duttys Hybrid 5.2.19965_20270.beta2 ) is ook een aanrader, die is erg snel en stabiel.
Ik ben nog geen bugs tegen gekomen, gelukkig maar want de ROM's die nu uitkomen zitten nog behoorlijk wat bugs in.

Anoniem: 146458

Ik heb gsen geinstalleerd en inderdaad werkt het met Tomtom om het scherm te draaien, het enige nadeel is dat tomtom een refreshrate van 1 frame per 2 seconden krijgt, is daar nog iets op te verzinnen?

Anoniem: 136100

Wanneer ik via het hoofdscherm naar messages ga (SMS) zie ik dat hij steeds maar 25 berichten onthoudt. Als er een nieuwe bij komt gaat de oudste weer weg enz. Is het mogelijk dit naar onbeperkt in te stellen?

Anoniem: 264147

hallo mensen

ik heb sinds een week een mda compact IV in mijn bezit en ik ben ERG tevreden met mijn aankoop
nu heb ik de hele week hier op Got gezocht en gekeken naar de oplossingen voor eventuele problemen die ik ben tegen gekomen (GPS, email, geluid, msn)

Maar nu heb ik toch een probleem waar ik niet uit kom en ik kan het hier ook niet vinden.
Ik heb gister dus MSN messenger live geinstalleerd maar na het installeren en inloggen voegt het programma al mijn msn contactpersonen toe aan mijn telefoon contactpersonen

nu heb ik 100+ lelijke msn namen in mijn bellijst staan

weet iemand hoe je deze functie uit kan zetten of dat ik het netjes kan ordenen?

Als ik m'n Diamond lock, dan valt de WiFi verbinding uit. Ik weet dat dit enorm batterij-verspillend is, maar toch zou ik hier graag controle over hebben. Is het dus mogelijk om de wifi-verbinding permanent aan te laten, zelfs al is de phone gelocked?

• sandeman
  • Laatst online: 21-11-2022
Na de Diamond twee weken meegenomen te hebben naar Spanje is me één ding opgevallen: hij stopt met laden als hij te heet is. Dit kan vervelend zijn tijdens het navigeren. Het navigatieprogramma (IGO8 in mijn geval) geeft nog steeds aan dat hij laadt, maar de batterij wordt steeds leger. Het enige waaraan je echt kan zie of hij laadt zijn de LEDjes rond de centrale toets. Deze zijn echter zo goed als onzichtbaar in de volle zon.

In het begin hadden we de Diamond in een houder onderaan het raam geplaatst en kwam ik na een uur autorijden met een vrijwel lege batterij aan. Nadat we de houder verplaatst hadden en er een airco-blazer op gericht hadden kwam ik steeds met een volle batterij aan.

Anoniem: 267809

Weet niet of deze vraag hier hoort btw. Kan je ervoor zorgen dat je telefoon ongeacht wat je doet geen verbinding probeert te zoeken met internet? Dus als ik per ongeluk toch mijn browser start dat die dan geen verbinding gaat maken? (Het gaat mij er dus om dat ik geen torenhoge rekening krijg door inet gebruik in het buitenland).

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-03 17:10

Ankh

|true

Zo, ik heb me touch diamond ook besteld.
Een vriendelijke mevrouw (Natalie) had me een aanbieding gedaan om 2 jaar een gratis diamond te krijgen.
Maar ben even gaan struinen en vond een aanbieding bij een gsm winkel.
Nu krijg ik van vodafone. 1 Jaar 27,50 (22 euro p/m), incl internet (9,50 normaal nu paar maanden 50% korting), bluetooth headset (ik heb er al 3 maar boeie! :) ) voor 100 euro bij betalen.

Nu alleen nog 2 cradles regelen (1 voor thuis en 1 voor het werk )

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Anoniem: 264147 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:17:
...
Maar nu heb ik toch een probleem waar ik niet uit kom en ik kan het hier ook niet vinden.
Ik heb gister dus MSN messenger live geinstalleerd maar na het installeren en inloggen voegt het programma al mijn msn contactpersonen toe aan mijn telefoon contactpersonen

nu heb ik 100+ lelijke msn namen in mijn bellijst staan

weet iemand hoe je deze functie uit kan zetten of dat ik het netjes kan ordenen?
gebruik windows live messenger zie ook screenshot, daar kan je die optie uit zetten.

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03 22:17
Anoniem: 267809 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:15:
Weet niet of deze vraag hier hoort btw. Kan je ervoor zorgen dat je telefoon ongeacht wat je doet geen verbinding probeert te zoeken met internet? Dus als ik per ongeluk toch mijn browser start dat die dan geen verbinding gaat maken? (Het gaat mij er dus om dat ik geen torenhoge rekening krijg door inet gebruik in het buitenland).
Staat in de FAQ, Nodata heet het progje wat jij nodig hebt

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03 22:17
Ankh schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:36:
Een vriendelijke mevrouw (Natalie) had me een aanbieding gedaan om 2 jaar een gratis diamond te krijgen.
Nu krijg ik van vodafone. 1 Jaar 27,50 (22 euro p/m), incl internet (9,50 normaal nu paar maanden 50% korting), bluetooth headset (ik heb er al 3 maar boeie! :) ) voor 100 euro bij betalen.

Volgens mij staat er DUIDELIJK een sterretje bij, bij die 50% korting, athans op mijn papieren: geldt NIET voor internet... correct me if i'm wrong

Anoniem: 174320

Weet iemand wat de kosten voor het gebruik van Youtube is ?

Ontvang nu mijn eerste kpn rekening na in gebruikneming van de HTC en daar zitten een paar grote bedragen bij. In het begin zat ik vaak youtube filmpjes te bekijken. Die zitten neem ik aan niet in het normale internetabonnement.

bornin7ty2 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 08:58:

Hoe kan ik checken welke ROM versie ik heb en hoe kan ik deze rom versie downloaden en installeren ? Kom hier niet uit.
Heb de HTC nu 2 weken. Bevalt goed al loopt de batterij inderdaad wel erg snel leuk. Binnen 2 dagen met intensief gebruik is ie leeg.

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 174320 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:16:
[...]

Hoe kan ik checken welke ROM versie ik heb en hoe kan ik deze rom versie downloaden en installeren ? Kom hier niet uit.
Wat snap je hier niet aan:
Vragen over waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.
Iets met internet enzo, daar kan je alles op vinden :')

thx

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-03 15:15

Wiebbe

<none />

Ik ben een beetje bezig geweest met een Water meter programma'tje, misschien wel leuk voor jullie :P

http://forum.xda-develope...php?p=2449547#post2449547

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-03 17:10

Ankh

|true

Niekjuh schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:42:
[...]

Volgens mij staat er DUIDELIJK een sterretje bij, bij die 50% korting, athans op mijn papieren: geldt NIET voor internet... correct me if i'm wrong
oh bij mij niet. explicitiet ook om gevraagd toen ze een resumé gaf :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
Na een tijdje niet meer online geweest te zijn had ik weer wat leeswerk, mijn bevindingen, vragen, ....
Anoniem: 267263 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:20:
Een leuk progje die dit allemaal kan doen is o.a. PhoneAlarm:
http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html
Kan je met dit progje er ook voor zorgen dat profielen aan je agenda gelinkt zijn. Voorbeeld: als er een meeting gepland staat dat hij in een stille modus draait. Daarbuiten gewoon en dit automatisch?? Met welk programma importeer jij je register file?
running man schreef op maandag 21 juli 2008 @ 08:37:
Ik heb het met MakeCab.exe gedaan van microsoft en dan krijg je deze CAB file die wel werkt:

http://rapidshare.de/files/40043769/DiamondTweaks.cab.html
Hoe kan je de cab file dan installeren? Als ik deze op het interne geheugen zet wil hij het niet installeren... Wat doe ik verkeerd?
Ik heb hier nog één liggen. Wil hem wel aan je doorverkopen...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:03

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ankh schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 14:19:
[...]

oh bij mij niet. explicitiet ook om gevraagd toen ze een resumé gaf :)
Goede deal man.
Ik betaal 100 euro erbij en heb een abo van 35 euro 1 jarig.
Moest kiezen óf 50% korting op internet óf 60 euro korting op toestel, de laatste gekozen anders was ie 160 euro

Dit dan rechtstreeks bij Vodafone zelf.. Hoop dat ze je niet neppen, want phone house, bel; company etc etc die vragen er bij een 1 jarig abo nog 200 euro voor.

• ktart
nvidia schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 15:45:
...Hoe kan je de cab file dan installeren? Als ik deze op het interne geheugen zet wil hij het niet installeren... Wat doe ik verkeerd?...
Heb je 'm via ActiveSync naar je interne geheugen gekopieerd?

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-03 07:16
Kiwiknaapje schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:29:
Ik heb onlangs een Diamond besteld bij Vodafone en door problemen met de levering wacht ik daar nog steeds op.
In de tussentijd zijn er mij wat vragen te binnen geschoten.

Allereerst, internetten kan op verschillende manieren, WiFi, via je provider (GPRS, 3G etc.) maar ik neem aan ook nog altijd via het oude GSM netwerk wat bakken met geld kost door de hoge prijzen sowieso maar ook omdat het buiten m'n zorgeloos internet zit (neem ik aan?). Nu heb ik al gelezen dat je de Diamond a.h.w. kunt locken op een bepaalde service, dus bijv. alleen 3G o.i.d. Mijn vraag: Is het zo dat als je dit doet, hij alleen maar genoegen neemt met de ingestelde verbinding en dus niet per ongeluk, moeilijk merkbaar, over kan schieten naar een dure GSM verbinding?

Tweede vraag:
Kun je die Diamond naast het locken op bijv. 3G o.i.d. ook prioriteit laten geven aan wifi? Dat ik dus bijvoorbeeld als ik in de buurt van mijn thuisnetwerk kom (en andersom ook weer weg), hij automatisch overschakeld op de wifi verbinding en dus niet meer onnodig m'n data abonnement verbruikt?

Zomaar wat vraagjes die me te binnen schoten terwijl ik vol spanning wacht totdat vodafone z'n zaken weer op orde heeft en m'n Diamond hier geleverd wordt....
Niemand? Jammere aan grote topics is dat vragen snel ondergesneeuwd worden

Leegte

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:06
ktart schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:13:
[...]

Heb je 'm via ActiveSync naar je interne geheugen gekopieerd?
Wat doet die cab precies? Welke tweaks?

Anoniem: 267809

Niekjuh schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:39:
[...]

Staat in de FAQ, Nodata heet het progje wat jij nodig hebt
Danku!

• Niet online
'k heb de knoop ook maar doorgehakt, vandaag eentje (TD) besteld :).

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 19:53

freddyathlon

McLaren Mercedes 2021 ;)

Misschien heeft iemand het er aleens over gehad, maar het volgende;

Ik heb nu ook de Diamond in bezit.
Het onderste gedeeltje lijkt wat losjes te zitten en is zachtjes omhoog te duwen aan de linkerkant.

Hierdoor zit tussen de onderkant van het scherm, en de bovenkant van dat plaatje met de druktoetsen ietsje speling en het lijkt zelfs zo dat ik iets van de binnenkant kan zien als je in een bepaalde hoek kijkt.

Zal vast normaal wezen, maar wilde even weten of de andere bezitters dit ook hebben??

Apple iPhone 13 Pro  Macbook Air M1 2020 ○ Renault Clio Limited Edition 2019 ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• ktart

• gebruikershaes
  • Laatst online: 23:06
Sweet, maar zoals eerder aangegeven, hij werkt niet.

Als ik het xml bestandje open staan er ook maar een paar scribbeltjes in. Ik weet neit of dat zo hoort, maar lijkt me niet?

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-03 06:41
Ik heb thuis geen WLAN netwerk maar zou dit toch graag gebruiken voor mijn TD, daarom zat ik wat te surfen en vond ik dit, als ik deze aansluit op mijn PC kan mijn TD er dan een wifi signaal van ontvangen, of kan die adapter enkel ontvangen en niets verzenden?

• 210667
  • Niet online
Toch maar weer even een vraagje over vodafone en mailaccounts. Ik heb een mailaccount aangemaakt voor mijn .online mailaccount. Als ik de proxy van vodafone uitzet, dan kan ik mail ophalen echter verzenden lukt niet. Instellingen voor het online-account heb ik al tig keer nagelopen en daar is niets mis mee. Iemand dezelfde ervaring en eventueel een passende oplossing? Bij mijn t-mobile sim en kpn-sim werkt het allemaal dus wel.

Verder is het naar, dat als je de proxy van vodafone uitzet, de instellingen van de proxy volledig verdwijnen en je de gegevens weer opnieuw moet opvragen of handmatig instellen als je weer wilt internetten of de live.vodafone.com site op wil. Zolangzamerhand ben ik een beetje door mijn opties heen. Wie o wie heeft er een tip/oplossing.

Anoniem: 218954

Sinds een paar dagen in het bezit van de Compact IV, erg strak! Alleen heb ik een probleem, ik probeerde natuurlijk gelijk totmtom 7 en Igo 8 erop te zetten, maar bij het installeren van Igo8 komt ie al gelijk met een foutmelding over een ongeldig of missend beveiligingscertificaat, de tomtom cab wil ie niet eens gaan draaien... Beiden zijn trouwens speciale versies voor de diamond, bij anderen werkt het wel. Volgens mij heb ik bij mijn vorige telefoon (een htc touch) ook dat beveiligingsverhaal gehad, maar geen idee hoe ik dat toen heb verholpen. Iemand een idee? Een of andere key in de registry aanpassen ofzo? Of is ie extra beveiligd; als ik via advanced config de optie gps tag bij foto's aan wil zetten is ie bij de eertvolgende keer advanced config opstarten ook weer teruggezet....

• Anoniem: 215005
  • Niet online
hallo mensen!

ik heb een vraagje..

mijn TD is dus een branded TD! van vodaphone, kan ik hem nu zorgeloos flashen naar die andere rom?? of verlies ik dan een hoop instellingen die ik daarna weer helemaal opnieuw moet opzoeken en installen?.. en oh ja ik kan dus mijn TD niet registreren bij HTC omdat het een branded is en kan ik dus geen rom's downloaden van HTC zelf... fijn.. want voda zal nooit van zijn leven een updated rom uitgeven.. of vergis ik me..

en ik heb nu ook problemen met mijn weer update ding :) volgens mij is er storing mee want ik kan er niks van instellen.. hmm ff afwachten tot morgen dan maar. (update: hmm heel mijn inet doet het niet meer??.. terwijl 3G wel gewoon aan staat.. wtf? )

na ja ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 215005 op 26-07-2008 19:15]

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mania-92 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:47:
Ik heb thuis geen WLAN netwerk maar zou dit toch graag gebruiken voor mijn TD, daarom zat ik wat te surfen en vond ik dit, als ik deze aansluit op mijn PC kan mijn TD er dan een wifi signaal van ontvangen, of kan die adapter enkel ontvangen en niets verzenden?
Dat gaat niet lukken. Je kan dan beter hier kijken :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-03 18:57
Anoniem: 204607 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:31:
[...]

Nee, dat is precies wat ik doe. Als ik iets (probeer) uit te vinken daar, zegt hij "Unable to move" :(
Lees het topic over de TLR rom eens goed...

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-03 18:57
Anoniem: 146458 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:17:
Ik heb gsen geinstalleerd en inderdaad werkt het met Tomtom om het scherm te draaien, het enige nadeel is dat tomtom een refreshrate van 1 frame per 2 seconden krijgt, is daar nog iets op te verzinnen?
POI's uit zetten?
En mijn ervaring is dat TomTom6 langzaam is in landscape mode op de TD. TomTom7 doet het wel goed in landscape.

[Voor 14% gewijzigd door wens op 26-07-2008 19:08]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08-2021
ej mensen,

ik heb nu spb shell draaien, en ben sindsdien mijn proces icoontje rechtsbovenin kwijt. (dat schermpje dat je kan zien welke processen je hebt draaien, en hoeveel cpu / mem je gebruikt.

hoe krijg ik dat in godesnaam terug? ik vond het namelijk wel handiger dan die 'task manager' van spb of windows mobile

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Crusader
  • Laatst online: 05-02 11:39

Crusader

Arc Nature

Ankh schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:36:

offtopic:
Amazing goede deal. Ik heb 1 jaar Vodafone 50 (40 euro p/m) en internet (ook 12 maanden 50% korting) maar betaal wel 200 euro bij. Jij doet het voor de helft goedkoper, netjes hoor :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• TeChNo2
  • Niet online
Na een tijdje niet meer online geweest te zijn had ik weer wat leeswerk, mijn bevindingen, vragen, ....

[...]

Kan je met dit progje er ook voor zorgen dat profielen aan je agenda gelinkt zijn. Voorbeeld: als er een meeting gepland staat dat hij in een stille modus draait. Daarbuiten gewoon en dit automatisch?? Met welk programma importeer jij je register file?

[...]
Dat is een standaard optie bij "geluid"': "stil tijdens vergadering"

Anoniem: 79879

Crusader schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:19:
[...]

offtopic:
Amazing goede deal. Ik heb 1 jaar Vodafone 50 (40 euro p/m) en internet (ook 12 maanden 50% korting) maar betaal wel 200 euro bij. Jij doet het voor de helft goedkoper, netjes hoor :)
offtopic:
1jaar Vodafone 27,50 (22,00 p/m) + internet 9,50. Kost de TD 101 euro bij www.belnu.nl

Anoniem: 188713

Heb er vandaag even mee gespeeld bij de Mediamarkt, maar vond m erg traag reageren.. Nou is het misschien niet de beste plaats om het apparaat te proberen, maar zou dit kunnen liggen aan dat het apparaat al de hele dag aanstaat en vanwege een oude ROM oid lijdt onder die geheugenlekken?

Danku Low Level @ hieronder :)

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 188713 op 26-07-2008 20:00]

• Niet online
[...]
Ja, dat is slechts één v/d vele optie's, download de handleiding (PDFje) HIER en zie pagina 18
Het progje zelf, zie HIER
Is gewoon het beste progje wat betreft (automatische) profielen, alle kombinatie's (Sound/BT//WiFi/GPS/Time/Appointment) zijn mogelijk.

Register Import & Export, gebruik ik altijd Reso FileManager v7.03 NL (ook met Touch ondersteuning), er zit van alles in o.a. ook een Register Editor PlugIn bij die heel erg goed is enz. ;)

Zie HIER

• Niet online
Anoniem: 188713 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:36:
Heb er vandaag even mee gespeeld bij de Mediamarkt, maar vond m erg traag reageren.. Nou is het misschien niet de beste plaats om het apparaat te proberen, maar zou dit kunnen liggen aan dat het apparaat al de hele dag aanstaat en vanwege een oude ROM oid lijdt onder die geheugenlekken?
Zal inderdaad wel een dingetje zijn met een antieke Rom, die ze ooit in een ver verleden hebben gekregen en God mag weten wat ze er allemaal mee hebben uitgevreten, zulke toestelletjes zijn niet echt representatief ;)
Dus kijk eerst meteen naar de Rom versie en geeft hem in de winkel een harde reset en ga daarna even spelen/testen met dat ding.

• Niet online
Kiwiknaapje schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:25:
[...]

Niemand? Jammere aan grote topics is dat vragen snel ondergesneeuwd worden
Je kan kiezen tussen Netwerk 'Thuis'& Netwerk 'Werk', dus de ene gebruikt Wifi en de andere bijvoorbeeld GPRS/3G/H, net wat je wilt.

• schimmel_kees
  • Laatst online: 25-02 21:36
Anoniem: 218954 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:54:
Sinds een paar dagen in het bezit van de Compact IV, erg strak! Alleen heb ik een probleem, ik probeerde natuurlijk gelijk totmtom 7 en Igo 8 erop te zetten, maar bij het installeren van Igo8 komt ie al gelijk met een foutmelding over een ongeldig of missend beveiligingscertificaat, de tomtom cab wil ie niet eens gaan draaien... Beiden zijn trouwens speciale versies voor de diamond, bij anderen werkt het wel. Volgens mij heb ik bij mijn vorige telefoon (een htc touch) ook dat beveiligingsverhaal gehad, maar geen idee hoe ik dat toen heb verholpen. Iemand een idee? Een of andere key in de registry aanpassen ofzo? Of is ie extra beveiligd; als ik via advanced config de optie gps tag bij foto's aan wil zetten is ie bij de eertvolgende keer advanced config opstarten ook weer teruggezet....
misschien heb je hier wat aan!! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=403325

• Niet online
BasieP schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:09:
ej mensen,

ik heb nu spb shell draaien, en ben sindsdien mijn proces icoontje rechtsbovenin kwijt. (dat schermpje dat je kan zien welke processen je hebt draaien, en hoeveel cpu / mem je gebruikt.

hoe krijg ik dat in godesnaam terug? ik vond het namelijk wel handiger dan die 'task manager' van spb of windows mobile
Probeer eens:
Start > Instellingen > Tab Systeem > Taakbeheer > Tab Knop en even aanvinken "Snelmenu op scherm Vandaag"

Of probeer eens een echt handig progje, kan je tenminste zelf instellen wat je allemaal wilt zien, Handy Menu, zie HIER

Anoniem: 238576

210667 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:49:
Toch maar weer even een vraagje over vodafone en mailaccounts. Ik heb een mailaccount aangemaakt voor mijn .online mailaccount. Als ik de proxy van vodafone uitzet, dan kan ik mail ophalen echter verzenden lukt niet. Instellingen voor het online-account heb ik al tig keer nagelopen en daar is niets mis mee. Iemand dezelfde ervaring en eventueel een passende oplossing? Bij mijn t-mobile sim en kpn-sim werkt het allemaal dus wel.

Verder is het naar, dat als je de proxy van vodafone uitzet, de instellingen van de proxy volledig verdwijnen en je de gegevens weer opnieuw moet opvragen of handmatig instellen als je weer wilt internetten of de live.vodafone.com site op wil. Zolangzamerhand ben ik een beetje door mijn opties heen. Wie o wie heeft er een tip/oplossing.
Gebruik de smtp server van vodafone: authsmtp.vodafone.nl dan werkt het perfect !

• Niet online
Mania-92 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:47:
Is gewoon een WiFi USB adapter, in de TD zit ook al een WiFi adapter ingebouwd, dus je kan wel verbinding (TD/WiFi <> PC/WiFi) maken, maar... beter is om gewoon een goedkoop WiFi Routertje/Accespoint te nemen (paar tientjes meer) hoef je je PC ook niet aan te laten staan.

Anoniem: 238576

Leutje schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:05:
[...]

Dat gaat niet lukken. Je kan dan beter hier kijken :)
Met alleen die wifistick in je pc werkt ook prima ! Je hebt geen router nodig want dit kan je pc ook !
Succes !

• Niet online
Anoniem: 267263 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:31:
[...]

Is gewoon een WiFi USB adapter, in de TD zit ook al een WiFi adapter ingebouwd, dus je kan wel verbinding (TD/WiFi <> PC/WiFi) maken, maar... beter is om gewoon een goedkoop WiFi Routertje/Accespoint te nemen (paar tientjes meer) hoef je je PC ook niet aan te laten staan.
Is inderdaad een beter idee, mocht je later nog een laptop of ander apparaat krijgen met wireless...kan dat er gelijk bij :).
Sorry als het wat bot klonk, maar de meeste ROMS zijn illegaal (alles behalve de officiele HTC ROMs, welke je van de HTC site kan plukken).

Hoe je ze moet installeren als je er eenmaal eentje hebt staat in de FAQ beschreven:
Anoniem: 93400 in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"

[Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 26-07-2008 20:33]

• ktart
gebruikershaes schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 18:14:
[...]

Sweet, maar zoals eerder aangegeven, hij werkt niet.

Als ik het xml bestandje open staan er ook maar een paar scribbeltjes in. Ik weet neit of dat zo hoort, maar lijkt me niet?
Het is niet de bedoeling dat je het .cab bestand uitpakt met winzip, winrar of iets dergelijks. Je dient het .cab bestand op je interne geheugen van je HTC/MDA te plaatsen via ActiveSync en dan op je mobiel zelf ga je naar dat bestand met een filebrowser (verkenner) en je klikt erop. Dan begint het installeren en voila.

• Crusader
  • Laatst online: 05-02 11:39

Crusader

Arc Nature

edit:
lamaar... topicvervuiling, ik doe een PM.

[Voor 82% gewijzigd door Crusader op 26-07-2008 20:49]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08-2021
Anoniem: 267263 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:19:
[...]

Probeer eens:
Start > Instellingen > Tab Systeem > Taakbeheer > Tab Knop en even aanvinken "Snelmenu op scherm Vandaag"
ja die staat dus aan :(

wazig.. :/
Of probeer eens een echt handig progje, kan je tenminste zelf instellen wat je allemaal wilt zien, Handy Menu, zie HIER
gaat ik eens doen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 238576 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:29:
[...]

Gebruik de smtp server van vodafone: authsmtp.vodafone.nl dan werkt het perfect !
Kan je dat iets verduidelijken? proxy aan/uit? Geavanceerde instellingen misschien. Het veranderen van de smtp-server zoals jij aangeeft, dat werkt ook niet. Zoals gezegd, ik heb nu de proxy van vodafone uitstaan en een account aangemaakt met de instellingen zoals ik die nodig heb voor online.nl. Mail kan ik ophalen verzenden echter niet. En de uitgaande server veranderen naar authsmtp werkt dus ook niet. Ook niet als ik met dezelfde instellingen de proxy weer aanzet.

• Niet online
[quote]BasieP schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:56:
[...]
ja die staat dus aan :(

wazig.. :/
[quote]
Zal dan wel komen omdat je dan geen TouchFLO3D hebt draaien.

Wat je ook kunt doen, is om SecondToDay te installeren, dan heb je twee ToDay schermen, eentje is dan de TouchFLO3D met alle originele HTC spulletjes en de andere kan je zelf inrichten zoals voor o.a. SPB Mobile enz.
Zie filmpje HIER

• TeChNo2
  • Niet online
zonder proxy wel email/active sync mbv exchange server, maar geen live.vodafone.nl (dus bijv geen tv wat weer wel kan met de proxy aan)
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee