HTC Touch Diamond Topic (deel 4) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 221.823 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:44
Pff ben nu al een uur bezig ongeveer met het installeren van Manila 0.33 en de installatie is nog maar bij het 3de streepje. Ben bang dat de batterij het niet volhoudt op deze manier.

Of kan ik het gewoon aansluiten op netadapter zonder dat de installatie mislukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenniani schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:55:
[...]

Radio USB is maar 500mA, is denk ik dus niet voldoende om op te laden. Originele HTC autolader = 2A.

Wat jammer is dat de telefoon niks meer ziet op geheugenkaart als deze via USB is verbonden. Dus TomTom zal dan niet werken.
Thanks voor deze en andere antwoorden, ik zal het eens gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Even een vraag:

Ik krijg een sms van een onbekende beller (voor de telefoon dan). Hoe gebruik ik dat nummer om die persoon terug te bellen?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:45:
[...]

Ik had het geinstalleerd, maar waar kan je dan snel tussen de profielen switchen? of moet je dan altijd dat programmatje openen om het te kunnen. En als je zo'n profiel maakt overschrijfd hij dan de profielen die standaart in de TD zitten? Als ik programma weg klikte, dan stonden mn profielen nog gewoon net zoals altijd. Of moet je het programmatje helemaal anders gebruiken,
Je kan toch gewoon even de handleiding (PDF bestandje) downloaden van de site, daar staat alles in bescherven, kind kan de was doen ;) , Download HIER

Profielen kan je zelf aanmaken naar al je eigen wensen en met een tik op je scherm wissel je dan van profiel.
Echter het progje (PlugIn) moet dan natuurlijk wel draaien ;)

Deze vervangt dan ook al je phone-gebeuren v/d TouchFLO3D, dus deze kan je uitschakelen.
Of in combinatie met SPB Mobile Suite te gebruiken.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReVolpe schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:43:
Ben ik dan de enige die TF3D heeft uitgeschakeld ? Ik vind het ronduit een te beperkte interface.
Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om binnen TF3D Pocket Informant als standaard Agenda te hebben. De Telefoonprofielen in TF3D zijn te mager in mijn ogen.

Ik heb alles uitgeschakeld en draai Mobile Shell, Phone Suite en Diary van SPB.
Nee hoor je bent niet alleen ;)
Ik vind het ook allemaal te beperkt, draai daarom dus ook SPB Mobile Shell in combinatie met Phone alarm enz. ;)

Maar ik ben wel ergens v/d week (ik dacht op XDA) wat tegengekomen om de TF3D agenda te verwisselen voor een ander willekeurig progje, bijvoorbeeld met Pocket Informant ('t beste agenda progje naar mijn mening ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:19
Ik heb ook de diamond besteld

- niet voor de iPhone gegaan omdat ik WM wel eens wil proberen omdat je hier veel aan kan tweaken.
- niet voor de i900 / se gegaan ivm kosten

Pro had ik leuke optie geweest maar kan de diamond gunstig bestellen bij verlenging van 1 jr bij vodafone winkel in groningen ivm openingsactie.

Dus ik heb nu de diamond bij 1jr verlening 27.50 voor iets van 50 euro, zo'n actie kan ik niet laten schieten.

Ik ben beniewd hoe het touchscreen bevalt en ga nu tweaks zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
gebruikershaes schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:55:
Pff ben nu al een uur bezig ongeveer met het installeren van Manila 0.33 en de installatie is nog maar bij het 3de streepje. Ben bang dat de batterij het niet volhoudt op deze manier.

Of kan ik het gewoon aansluiten op netadapter zonder dat de installatie mislukt?
hmm ik had hem gewoon aan de pc gehouden maar idd dat moet gewoon kunnen hoor, net adapter aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben van plan een nieuw deel te maken, enkel wil ik de TS en de FAQ eerst nog een upgrade geven. Verwacht dit morgen of ergens in deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://handit.de/index.ph...ion=detail&produktid=6156

hier kun je een demo downloaden

het progje werkt best goed en een hele leuke iets voor je td

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker niet in het nederlands?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:59:
[...]

http://handit.de/index.ph...ion=detail&produktid=6156

hier kun je een demo downloaden

het progje werkt best goed en een hele leuke iets voor je td
Teeter is toch een waterpas? :P
Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:10:
[...]

Zeker niet in het nederlands?
Jawel, manilla heeft blijkbaar de taal in gebakken. Ik heb nu een engelse rom geinstalleerd, maar me Touch flow 3d is helemaal in het nederlands :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:19:
[...]
http://impact-sandbox.biz/ROM/GM360D-Lite/Add-On/Manila/

Eerst in Start>instellingen>vandaag>items.

TF3D uitschakelen. Anders mislukt de installatie.

Is gewoon een cab bestand. Na reboot even weer inschakelen via "vandaag"
Tipje. Voordat je hieraan begint zou ik eerst ff een back-upje maken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
TeChNo2 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:16:
[...]

gebruik jij ook active sync met een exchange server ?
Nee. Ik heb mijn gewoon mijn pop-mail ingesteld en dat gaat goed.
Moet wel zeggen dat nadat ik het tweede modem had ingesteld en de automatische keuze er in eerste instantie geen mail binnenkwam, hij bleef vragen om een wachtwoord van Vodafone (en ik gebruik mijn Vodafone-email niet...).
Een soft reset heeft dat verholpen en tot nu toe gaat het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

TeChNo2 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:16:
[...]

gebruik jij ook active sync met een exchange server ?
Heb je daar dan toevallig problemen mee? Bij mij wil hij de email niet meer ophalen :(
Hij blijft hangen op 0/30 emails en haalt er dan geen eentje op! Op WM 6.0 op mijn Tytn werkte het zonder problemen, maar hier doet hij niks.

Outlook zelf pakt de exchange server wel goed, maar op men diamond (of eigelijk MDA C IV) niet!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Is er ook een programma die ervoor zorgt dat bv elke 12 uur de achtergrond gewijzigd wordt? En bv de TD snachts automatisch uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:22:
[...]

Profielen kan je zelf aanmaken naar al je eigen wensen en met een tik op je scherm wissel je dan van profiel.
Echter het progje (PlugIn) moet dan natuurlijk wel draaien ;)

Deze vervangt dan ook al je phone-gebeuren v/d TouchFLO3D, dus deze kan je uitschakelen.
Ja die had ik al gelezen, maar werd ik niet echt veel wijzer van. Maar wat ik dus begrijp is dat je dan geen gebruik meer kunt maken van de touchflow. Dat vind ik wel weer jammer, vind de touchflow net fijn werken. Ik kijk wel even verder naar een programma waarbij ik het touchflow nog wel kan gebruiken, Zoek meer iets dat in het strart menu verschijnd en dat je daar een profiel kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 20:59
Hey,

Ik heb een IMAP email account ingesteld op mijn Diamond, maar deze haalt alleen mail binnen als deze via ActiveSync verbonden is met mijn pc hier op mijn werk (waar Outlook ook via dat IMAP account mail binnen haalt) of als ik via de WiFi hier verbonden ben met het internet. Zodra ik de ActiveSync verbinding verbreek en WiFi uit zet, krijg ik tijdens verzenden/ontvangen de melding: Fout bij synchroniseren. Terwijl ik nog wel een verbinding heb op dit moment via HSDPA en anders 3G of GPRS.

Ik heb wel de allereerste keer dat ik hier aan het spelen ging met activesync mijn outlook email mee laten syncen met mijn Diamond, maar ondertussen heb ik op mijn Diamond al een keer die hele activesync verbinding weggehaald (zodat alle overgezette data iig verwijderd werd) en op mijn pc net zo. Ik sync dus niet meer (bewust) mijn mail via activesync. Ook heb ik de accounts al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Op google, xda-developers en hier heb ik nergens kunnen vinden wat ik nou precies fout doe. Het lijkt me dat ik toch ook wel gewoon email moet kunnen ontvangen via IMAP zonder hier verbonden te zijn via activesync / wifi? Een collega van me kan met zijn n95 wel prima zijn IMAP account synchroniseren.

[ Voor 22% gewijzigd door WhistlerNL op 22-07-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:29:
[...]

Ja die had ik al gelezen, maar werd ik niet echt veel wijzer van. Maar wat ik dus begrijp is dat je dan geen gebruik meer kunt maken van de touchflow. Dat vind ik wel weer jammer, vind de touchflow net fijn werken. Ik kijk wel even verder naar een programma waarbij ik het touchflow nog wel kan gebruiken, Zoek meer iets dat in het strart menu verschijnd en dat je daar een profiel kan veranderen.
Hier hetzelfde verhaal. Ik ben opzoek naar een automatisch profiel programma die OOK samen kan werken met de TouchFLO. Pocketmax en Sbphonesuite kunnen dat iig niet. Iemand anders al een alternatief gevonden?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhistlerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:38:
Hey,

Ik heb een IMAP email account ingesteld op mijn Diamond, maar deze haalt alleen mail binnen als deze via ActiveSync verbonden is met mijn pc hier op mijn werk (waar Outlook ook via dat IMAP account mail binnen haalt). Zodra ik de kabel los trek krijg ik tijdens verzenden/ontvangen de melding: Fout bij synchroniseren.

Ik heb wel de allereerste keer dat ik hier aan het spelen ging met activesync mijn outlook email mee laten syncen met mijn Diamond, maar ondertussen heb ik op mijn Diamond al een keer die hele activesync verbinding weggehaald (zodat alle overgezette data iig verwijderd werd) en op mijn pc net zo. Ook heb ik de accounts al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Op google, xda-developers en hier heb ik nergens kunnen vinden wat ik nou precies fout doe. Het lijkt me dat ik toch ook wel gewoon email moet kunnen ontvangen via IMAP zonder hier verbonden te zijn? Of is die mail tool alleen voor activesync bedoelt?
Nee je kunt je mail natuurlijk ook via WiFi/H/3G enz. lezen, zou wel iets niet helemaal snor zitten op je TD/ActiveSync verbinding.

Schrale troost, hier werk het naar behoren (2xIMAP & Pop)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 12:00 . Reden: POP/IMAP(4) Voor/Nadelen verwijderd... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
Ja dat snap ik, maar zodra ik mijn ActiveSync verbinding verbreek heb ik hier nog altijd verbinding via WiFi, en anders nog wel via HSDPA, 3G of GPRS. Maar die pakt ie allemaal niet, hij blijft proberen om te syncen via ActiveSync, wat dus niet meer mogelijk is.

EDIT: Ai.. zie net dat ik wat verkeerde info gaf. Als ik via ActiveSync of WiFi verbonden ben kan ik mijn IMAP account syncen, maar zodra ik deze verbindingen verbreek en via HSDPA, 3G of GPRS verbinding heb met het internet kan ik dit niet meer. Dit terwijl mijn collega wel prima via deze verbindingen zijn IMAP account kan syncen. Het lijkt er dus op alsof mijn mail applicatie niet terugvalt op de 'mindere' verbindingen ofzo?

[ Voor 113% gewijzigd door WhistlerNL op 22-07-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:10:
[...]

Hier hetzelfde verhaal. Ik ben opzoek naar een automatisch profiel programma die OOK samen kan werken met de TouchFLO. Pocketmax en Sbphonesuite kunnen dat iig niet. Iemand anders al een alternatief gevonden?
Het probleem is dat dit nagenoeg allemaal PlugIns zijn, progjes die op het Today niveau moeten werken.
Met andere woorden je kan wel in progjes afzonderlijk je profielen samenstellen maar om deze profielen snel te activeren via het scherm, moet er natuurlijk constant een progje op de achtergrond draaien, en dat zijn PlugIn's.

Dit geeft standaard problemen met TouchFLO3D, omdat deze dus nagenoeg geen andere PlugIns toestaat.

Daarom is er ook een alternatief, SecondToDay, zodat je letterlijk een 2e ToDay Scherm krijgt, de 1e kan je dan voor TouchFLO3D gebruiken, de tweede is dan het normale ToDay van Windows Mobile zelf, waar je dus wel al je eigen PlugIns op kunt installeren en zo wel het uiterlijk kunt veranderen naar je eigen wensen.
Deze 2eToDay zet je dan onder de knop (rechts-onderin) waar nu de programma's staan zeg maar. Dus je kan met één druk (rechts-onderin) wisselen welk ToDay scherm je wilt zien/gebruiken!

Progje is wel nog in ontwikkeling en is te vinden op XDA.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 13:46

GVR

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:21:

Nadelen POP
De mail wordt alleen opgeslagen op de computer waarmee u de mail ophaalt.
Of je stelt in dat hij de mail op de server moet laten staan, dan kan je hem dus op meerdere plaatsen binnenhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:03
Ik zeg nog een grappig spelletje langskomen voor de gsensor: Caver. Eenvoudig spel maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:36:
[...]

Of je stelt in dat hij de mail op de server moet laten staan, dan kan je hem dus op meerdere plaatsen binnenhalen
Is al aangepast ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
Paar vraagies, wil misschien een touch pro kopen, maar wil iets over de functionaliteit weten (die zal wel ongeveer hetzelfde zijn):
- Kan je meerdere internetvensters (of tabs) openen?
- Kan je kopieren en plakken? Hele stomme vraag misschien ;) Maar ik moet soms van het ene e-mail adres naar het andere kunnen kopiëren. (dit kan dus niet bij de iphone :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
RickV. schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:55:
Paar vraagies, wil misschien een touch pro kopen, maar wil iets over de functionaliteit weten (die zal wel ongeveer hetzelfde zijn):
- Kan je meerdere internetvensters (of tabs) openen?
- Kan je kopieren en plakken? Hele stomme vraag misschien ;) Maar ik moet soms van het ene e-mail adres naar het andere kunnen kopiëren. (dit kan dus niet bij de iphone :+)
Ja en ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een MDA compact IV.Prima toestel. Toch een klein issue. Ik heb ook een my faves abo. Deze zie ik nu ook terug in de TF3d. Dit wil ik niet. kan iemand mij vertellen hoe ik deze uit de TF3d kan krijgen. Ik kom er niet uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:21:
[...]
Nadelen IMAP
Continu een verbinding nodig om de mail te kunnen lezen.
De mailbox op de mailserver kan erg groot worden qua omvang. [/i]
Je hoeft niet continue een verbinding te hebben.
Ik gebruik IMAP en m'n TD synchroniseert de mail en verbreekt daarna de verbinding.
De mail is daarna offline te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
wens schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:20:
[...]

Je hoeft niet continue een verbinding te hebben.
Ik gebruik IMAP en m'n TD synchroniseert de mail en verbreekt daarna de verbinding.
De mail is daarna offline te lezen.
Moet je wel instellen dat de hele mail gedownload wordt :) Standaard staat hij geloof ik op een max van 2kb ofzo? Ikzelf download alleen de berichtkoppen.

En voor de mensen die mn vorige post hebben gelezen, heb het een en ander aangepast met wat meer info :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, tijdens vakantie terwijl het toestel altijd in een tasje zit het toestenbord beschadigd.

Er zit een transparante kunststof folie op het toestenpaneel en die is op de linker bovenhoek los gegaan, waarschijnlijk doordat de toets iets hoger ligt als de behuizing.
Lijkt nu erg lelijk, ga eens kijken wat ze ervan zeggen bij de internetwinkel waar ik hem weg heb.
Of sturen ze je meteen door naar htc?

verder fijn films gekeken en internet gebruikt, ideaal behalve de korte batterij duur.

pocket mechanic gebruikt om het register op te schonen...... vervolgens deden er vele instellingen het niet meer ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:49:
Ik ben van plan een nieuw deel te maken, enkel wil ik de TS en de FAQ eerst nog een upgrade geven. Verwacht dit morgen of ergens in deze week :)
Mooi man. Vind het hardstikke goed van je dat je er zo veel tijd in steekt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHB363
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:07
WhistlerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:
Ja dat snap ik, maar zodra ik mijn ActiveSync verbinding verbreek heb ik hier nog altijd verbinding via WiFi, en anders nog wel via HSDPA, 3G of GPRS. Maar die pakt ie allemaal niet, hij blijft proberen om te syncen via ActiveSync, wat dus niet meer mogelijk is.

EDIT: Ai.. zie net dat ik wat verkeerde info gaf. Als ik via ActiveSync of WiFi verbonden ben kan ik mijn IMAP account syncen, maar zodra ik deze verbindingen verbreek en via HSDPA, 3G of GPRS verbinding heb met het internet kan ik dit niet meer. Dit terwijl mijn collega wel prima via deze verbindingen zijn IMAP account kan syncen. Het lijkt er dus op alsof mijn mail applicatie niet terugvalt op de 'mindere' verbindingen ofzo?

[...]
Ga je via HSDPA, 3G of GPRS niet via een proxy van je tel-provider die dit misschien niet doorlaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhistlerNL schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:26:
En heeft je collega ook dezelfde GSM provider voor (H/3G/GPRS)?
De TD kan (zonder Tweaks) 4 dataverbindingen tegelijk aan, misschien heb je er wat meer openstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:29:
[...]

Het probleem is dat dit nagenoeg allemaal PlugIns zijn, progjes die op het Today niveau moeten werken.
Met andere woorden je kan wel in progjes afzonderlijk je profielen samenstellen maar om deze profielen snel te activeren via het scherm, moet er natuurlijk constant een progje op de achtergrond draaien, en dat zijn PlugIn's.

Dit geeft standaard problemen met TouchFLO3D, omdat deze dus nagenoeg geen andere PlugIns toestaat.

Daarom is er ook een alternatief, SecondToDay, zodat je letterlijk een 2e ToDay Scherm krijgt, de 1e kan je dan voor TouchFLO3D gebruiken, de tweede is dan het normale ToDay van Windows Mobile zelf, waar je dus wel al je eigen PlugIns op kunt installeren en zo wel het uiterlijk kunt veranderen naar je eigen wensen.
Deze 2eToDay zet je dan onder de knop (rechts-onderin) waar nu de programma's staan zeg maar. Dus je kan met één druk (rechts-onderin) wisselen welk ToDay scherm je wilt zien/gebruiken!

Progje is wel nog in ontwikkeling en is te vinden op XDA.
Je kunt natuurlijk ook de plugin installeren en dan één van de softtoesten aanpassen en laten verwijzen naar de plugin.

SecondToday heb ik er overigens ook op staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:47:
[...]

En heeft je collega ook dezelfde GSM provider voor (H/3G/GPRS)?
De TD kan (zonder Tweaks) 4 dataverbindingen tegelijk aan, misschien heb je er wat meer openstaan ?
GHB363 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Ga je via HSDPA, 3G of GPRS niet via een proxy van je tel-provider die dit misschien niet doorlaat?
Mijn collega heeft ook Vodafone. Heb trouwens maar 2 verbindingen open staan.
Maar door deze vraag, samen met GHB363 zijn suggestie bedacht ik me ineens dat Vodafone inderdaad standaard een proxy heeft ingesteld. Heb deze verwijderd en nu werkt alles prima :)

Heel erg bedankt beiden!

[ Voor 22% gewijzigd door WhistlerNL op 22-07-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 09:59
zimonia schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:31:wlan gaat automatisch uit een paar seconden nadat ik het heb geactiveerd, ik heb de energiemodus al op beste prestaties gezet maar hij blijft uitgaan.
Ik hoop dat dit helpt:
Zet je WLAN aan. Ga naar het Wi-Fi scherm (waar je een netwerk kan selecteren). Menu -> Advanced -> Turn off Wi-Fi if not connected in: Never

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Leon1969 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 08:26:
[...]

Nee. Ik heb mijn gewoon mijn pop-mail ingesteld en dat gaat goed.
Moet wel zeggen dat nadat ik het tweede modem had ingesteld en de automatische keuze er in eerste instantie geen mail binnenkwam, hij bleef vragen om een wachtwoord van Vodafone (en ik gebruik mijn Vodafone-email niet...).
Een soft reset heeft dat verholpen en tot nu toe gaat het zonder problemen.
dan is dat het verschil... wanneer je de proxy goed (definitief...) uitschakeld gaat het syncen met exchange helemaal foutloos... en dat heb ik liever dan vodafone-tv (kwaliteit om te janken trouwens)of live (die juist weer wel een proxy vereisen) kortom de proxy heb ik weer weggehaald (uitzetten kan ook maar dan gaat het sync met de desktop pc weer met allerlei rare meldingen...). Nu werkt alles (behalve vodavone-live dus) weer prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
nm

[ Voor 96% gewijzigd door Neok_ op 22-07-2008 13:19 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

Download voor de MDA compact IV

http://www.phibiansoft.net/files/mdacompactiv-debrand.rar

allerlei tooltjes en applicaties die ik gevonden heb om de MDA meer op de diamond te laten lijken.
bestand bevat:

manila.zip
Installatie:
Kopieer de htc_manila_skin.cab bestand naar je telefoon. Schakel vervolgens TouchFLO3D uit ( via instellingen -> vandaag -> Items en dan TouchFLO3D uitschakelen.

Vervolgens installeer je de CAB (via de File Explorer)

Na het installeren kun je de TouchFLO3D interface weer inschakelen. Als het goed is het je nu de zwarte diamond look ipv de roze T-Mobile look.

WindowsLiveMobile.zip - Die van mij had dus geen WLM (en dat met onbeperkt internet foei)
Installatie:
Kopieer de cabs (1st en 2nd) naar je telefoon. Installeer eerst de 1st ( softreset je telefoon ), daarna de 2nd en softreset je telefoon weer. Als het goed is heb je nu weer Windows Live Messenger.

opera_wm5_ppc_951b1.cab - Alleen nodig als je web'n'walk dus geen Opera is
Installatie:
Kopieer de cab naar de telefoon en installeer het.

Diamond Tweak 0.2 NL.cab - Kun je bepaalde registerinstellingen makkelijk aanpassen.
Installatie:
Kopieer de cab naar de telefoon en installeer het.

Heb voor de zekerheid ook de Youtube player bijgedaan.
Het kan zijn dat je MDA Compact IV allang Youtube heeft, dus eerst even controleren
Mocht je deze installeren. voer dan eerst de HTC Youtube install 1st uit en vervolgens extract je de bestanden van HTCYouTubeVGA install 2nd uit naar je \Windows\ Folder. Mocht het nog niet werken. probeer dan ook "AdobeFlashLite.cab" te installeren. (alleen DOEN als het allemaal niet functioneert)

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Manila geinstalleerd en de Tmobile look is weg. Werkt goed, lijkt wel iets trager.

Nog wel een vraagje: Hoe kan ik de soft toetsen van de TF3D aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:42:
Ik heb de Manila geinstalleerd en de Tmobile look is weg. Werkt goed, lijkt wel iets trager.

Nog wel een vraagje: Hoe kan ik de soft toetsen van de TF3D aanpassen.
Search. Dit is al meerdere malen genoemd. Gellof zelfs de afgelopen 2 pagina's nog

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26

chromeeh

the Gnome

Zojuist GSen geïnstalleerd zodat je diamond het scherm automatisch mee draait naar bijv landscape.
Het mooiste is dat het ook werkt in progs zoals TomTom :)
Ook is de functie dat als je 'm op de kop legt dat tie dan op standby gaat erg makkelijk :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
chromeeh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:59:
Zojuist GSen geïnstalleerd zodat je diamond het scherm automatisch mee draait naar bijv landscape.
Het mooiste is dat het ook werkt in progs zoals TomTom :)
Ook is de functie dat als je 'm op de kop legt dat tie dan op standby gaat erg makkelijk :D
Volgens mij gaat ie dan niet stand-by maar wordt alleen het scherm uitgeschakeld, met als nadeel dat hij stand-by lijkt, maar in feite doen alle toetsen het dan dus nog. verder wel een geinig programmaatje, vooral omdat je zelf kunt aangeven bij welke programma's hij het scherm niet moet roteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:24:
[...]

Volgens mij gaat ie dan niet stand-by maar wordt alleen het scherm uitgeschakeld, met als nadeel dat hij stand-by lijkt, maar in feite doen alle toetsen het dan dus nog. verder wel een geinig programmaatje, vooral omdat je zelf kunt aangeven bij welke programma's hij het scherm niet moet roteren.
Argh lelijk.... niet gezien, hij schakelt idd alleen het scherm uit...
Ff prutsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Upquark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:13:
Heeft iemand PBAP (Phonebook Access Profile) al kunnen testen? M.a.w., is op b.v. een carkit het telefoonboek te gebruiken als je met Bluetooth verbonden bent?
'k Heb net een antwoord gehad van de HTC helpdesk, misschien handig om het hier te posten:
Good Afternoon

The Touch Diamond definitely supports the PBAP Bluetooth feature but please note we only have a working partnership with Parrot and we cannot guarantee that the Bluetooth feature will work with all other branded devices.

Best Regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIER kan je weer wat Nederlandse POI downloaden voor iGO8 navigatie op je TD

De POI's gewoon in de onderstaande MAP zetten

\Intern geheugen\iGO8\content\userdata\poi

Is getest met de NL-kaart van 15 februari 2008 (Netherlands8_2008.01_080215.fbl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Apperaatje bevalt me goed, wel een paar ergenisjes, en wat gekloot waarvan ik benieuwd ben naar andere hun ervaringen

Allereerst moet ik nog een screenprotector bestellen, de 1e kras zit er nu op (kleintje), denk wat zand in mn broekzak oid..
Verder is de accuduur nog niet hosanna, een dag haalt hij niet (tenzij ik hem nauwelijk gebruik), heb hem al een aantal keer helemaal leeg laten lopen, is wel wat verbeterd, maar helaas....
Gebruik is: 's nachts laden, ochtends bus in, radio aan (3fm), wat mail checken, internetten (1,5 uur ongeveer) Overdag op werk staat msn en pocketirc aan, en daarna weer terug in de bus (met mediaplayer/mp3's en weer internetten). De reis terug naar huis overleeft hij niet als ik hem niet op mijn werk aan de usb hang...

Valt me verder op dat hij erg veel moeite heeft met de Live Messenger client. Vaak wanneer ik hem een tijdje niet gebruikt heb, en ik krijg een berichtje, kan ik die nog lezen, maar antwoorden zegt hij: kan antwoord niet verzenden, probleem met verbinding. Uitloggen/inloggen geeft ook verbinding probleem, alsmede na een herstart van de live messenger client. De verbinding zelf blijft staan, want pocket irc houdt verbinding.. Soms vliegt bij het via het snelmenu sluiten van de live messenger client, de complete statusbalk bovenin weg, en krijg ik na een minuut een error mbv services.exe... Het rooie knopje is dan de enigste optie :(

het is een unbranded diamond icm een vodafone abbo (over 3 maand de kpn sim erin)
De rom die ik gebruik is 1.37.404.3 (stond er op toen ik hem kocht)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 22:08

Crusader

Arc Nature

Iets wat ik nog niet ben tegengekomen in dit topic of elders via Google:
De Brando screenprotector voor de HTC versie van de TD, past die ook op de T-Mobile MDA Compact IV? Als ik de foto's zo zie denk ik niet namelijk, maar bij Brando kom ik geen screenprotector tegen voor de HTC P3702 (=MDA Compact IV).

Ook ben ik benieuwd naar een vraag die hier eerder is gesteld maar ik ook nog geen antwoord op heb kunnen vinden, past de MDA Compact IV ook in de Brodit actieve houder voor de HTC TD? Ik vermoed van wel, maar als ik een miskoop kan voorkomen dan doe ik dat, vandaar nog even deze vraag.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel/Probleemloos je TD verbinden via Bluetooth-ActiveSync

Hieronder kan je een How-To downloaden (PDF bestandje)

ActiveSync v4.5 connection to a Windows Mobile 6 PDA

Is wel gebasseerd op de Bluetooth Stack van Toshiba (zoals SiteCom CN-512/516/520/521 USB Bluetooth adpatertjes, maar met een heel beetje inzicht op alles toe te passen of je slaat deze stap over...

Is gebasseerd op WM6, maar heel goed bruikbaar want zoveel is er in WM6.1 niet op dit gebied veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:15:
Iets wat ik nog niet ben tegengekomen in dit topic of elders via Google:
De Brando screenprotector voor de HTC versie van de TD, past die ook op de T-Mobile MDA Compact IV? Als ik de foto's zo zie denk ik niet namelijk, maar bij Brando kom ik geen screenprotector tegen voor de HTC P3702 (=MDA Compact IV).
Niet tegengekomen :'( :'( :'( ,
dan moet je toch echt beter (leren) zoeken, is al 1000000000000000000000000000x over gekletst ;)

De schermpjes zijn toch anders, dan past het toch niet (welk merk je ook gebruikt), dus gewoon wachten totdat er ergens eentje exclusief voor de P3702 opduikt!, of je moet van plak/knipwerk houden :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djidee schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:04:
Gebruik is: 's nachts laden, ochtends bus in, radio aan (3fm), wat mail checken, internetten (1,5 uur ongeveer) Overdag op werk staat msn en pocketirc aan, en daarna weer terug in de bus (met mediaplayer/mp3's en weer internetten). De reis terug naar huis overleeft hij niet als ik hem niet op mijn werk aan de usb hang...
Zo te horen heeft je TD geen tijd om in de Standby stand te gaan, dus verbruikt constant veel energie.

WiFi/H/3G/BT verbindingen & scherm vol aan, kost gewoon veel energie!
Dus als je deze nagenoeg héél de dag actief houdt voor msn/irc, dan is het vrij normaal dat de accu snel leeg raakt!

Een telefoon op kern-energie moeten ze nog uitvinden ;)
De verbinding zelf blijft staan, want pocket irc houdt verbinding.. Soms vliegt bij het via het snelmenu sluiten van de live messenger client, de complete statusbalk bovenin weg, en krijg ik na een minuut een error mbv services.exe... Het rooie knopje is dan de enigste optie :(
Leeg je cache van je internet-browser regelmatig en standaard (zonder Tweaks dus) kan Windows Mobile maar max. 4 dataverbindingen aan, wellicht verg je te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:24:
[...]

als je beter leest staat er dat je hem op (0)disable/(1)standby of (2)suspend kunt zetten. Bij (2) gaat deze wel uit zoals je hem op de powerbutton drukt. Goed voor S2U2 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:23
djidee schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:04:
Apperaatje bevalt me goed, wel een paar ergenisjes, en wat gekloot waarvan ik benieuwd ben naar andere hun ervaringen

Allereerst moet ik nog een screenprotector bestellen, de 1e kras zit er nu op (kleintje), denk wat zand in mn broekzak oid..
Verder is de accuduur nog niet hosanna, een dag haalt hij niet (tenzij ik hem nauwelijk gebruik), heb hem al een aantal keer helemaal leeg laten lopen, is wel wat verbeterd, maar helaas....

Valt me verder op dat hij erg veel moeite heeft met de Live Messenger client. Vaak wanneer ik hem een tijdje niet gebruikt heb, en ik krijg een berichtje, kan ik die nog lezen, maar antwoorden zegt hij: kan antwoord niet verzenden, probleem met verbinding. Uitloggen/inloggen geeft ook verbinding probleem, alsmede na een herstart van de live messenger client. De verbinding zelf blijft staan, want pocket irc houdt verbinding.. Soms vliegt bij het via het snelmenu sluiten van de live messenger client, de complete statusbalk bovenin weg, en krijg ik na een minuut een error mbv services.exe... Het rooie knopje is dan de enigste optie :(

het is een unbranded diamond icm een vodafone abbo (over 3 maand de kpn sim erin)
De rom die ik gebruik is 1.37.404.3 (stond er op toen ik hem kocht)
Ik zou enorm blij zijn als mijn telefoon een dag zou werken met de hele dag een werkende internetverbinding open.. messenger en vooral irc houden die verbinding wel actief, ik vind dat je batterij het uitstekend uithoudt!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

neonlite schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:46:
[...]

als je beter leest staat er dat je hem op (0)disable/(1)standby of (2)suspend kunt zetten. Bij (2) gaat deze wel uit zoals je hem op de powerbutton drukt. Goed voor S2U2 bijvoorbeeld.
Works like a charm _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
w00t

Ik heb zo'n Vodafone branded HTC TD. Ik wil er andere ROMs op kunnen flashen, ben en blijf een tweakert. Maar ik wil wel terug kunnen naar de originele ROM. Kan dat?

FAQ uit de OP: Nee

Jawel, zeker wel!

Ik heb de partities van mn TD uitgelezen volgens deze lijst, met een paar aanpassingen (landcode niet op Duitsland gezet bijvoorbeeld).
Ik heb de Developer Hard SPL erop gezet.
Ik heb mijn zelf gebakken ROM geflashed.
Ik ben geschrokken omdat ie zwart bleef.
Ik heb de batterij er opnieuw ingedaan en opnieuw opgestart
Ik ben blij geworden, de "originele" rom zit er weer op.

Kortom: ik heb met succes de originele ROM, inclusief Extended ROM, weten te backuppen, zodanig dat als ik een hard reset doe, hij dezelfde stappen doorloopt als toen ik m uit de winkel haalde.

Om hem helemaal terug te zetten, zou ik ook de originele SPL terug moeten zetten. Heb ik nog niet geprobeerd, eerst eens een custom ROM erop flashen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:03:
HIER kan je weer wat Nederlandse POI downloaden voor iGO8 navigatie op je TD

De POI's gewoon in de onderstaande MAP zetten

\Intern geheugen\iGO8\content\userdata\poi

Is getest met de NL-kaart van 15 februari 2008 (Netherlands8_2008.01_080215.fbl)
Thnx, zal ze ff testen op NL-kaart Netherlands8_2008.01_080313.fbl

Hoe krijg ik die waarschuwing van "u rijdt te hard" toch uit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:07:
w00t

Ik heb zo'n Vodafone branded HTC TD. Ik wil er andere ROMs op kunnen flashen, ben en blijf een tweakert. Maar ik wil wel terug kunnen naar de originele ROM. Kan dat?

FAQ uit de OP: Nee
Stond toch ook : "op dit moment" , tijden veranderen, je bent nu een maand verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:26:
[...]

Thnx, zal ze ff testen op NL-kaart Netherlands8_2008.01_080313.fbl
Al gedaan ;)
Hoe krijg ik die waarschuwing van "u rijdt te hard" toch uit?!
Door je rechter-voet ietsje op te trekken ;) , maar zonder gekheid, dat staat in de handleiding, die kan je gewoon downloaden v/d iGO8 site (PDF bestand), ik heb de directe link hiervan aleens eerder gepost.
Zo even uit het hoofd, dus pin me er niet op vast, probeer dit eens iGo8: Instellingen,Waarschuwingen,Waarschuwingen snelrijden (uitvinken)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:28:
[...]

Niet tegengekomen :'( :'( :'( ,
dan moet je toch echt beter (leren) zoeken, is al 1000000000000000000000000000x over gekletst ;)

De schermpjes zijn toch anders, dan past het toch niet (welk merk je ook gebruikt), dus gewoon wachten totdat er ergens eentje exclusief voor de P3702 opduikt!, of je moet van plak/knipwerk houden :X
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest ;)
Het gaat mij met name om de Brando Ultra Clear, niet de door T-Mobile meegeleverde screenprotector, daar heb ik niet zo veel vertrouwen in. Dat de vorm van de schermpjes anders is had ik natuurlijk ook wel gezien, maar het had toch gekund dat de Brando voor de P3700 wel binnen de "grenzen" van de Compact IV zou passen?

Moet je voor de gein even "screenprotector" in de quicksearch van dit topic gooien, daar komt echt geen antwoord op mijn vraag hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
Nou, tot nu toe prima te spreken over mijn Diamond op 1 ding na... het scherm... Krasbestendig MY ASS :(
Doe er megavoorzichtig mee, maar heb nu een kras over de gehele breedte (iets wat me bij een andere mobiel nog nooit is gebeurd). Heeft iemand enig idee of een kras eruit te poetsen is, moet zeggen dat het een vrij diepe kras, je kan hem licht voelen met je nagel....

Baal echt als een stekker omdat ik supervoorzichtig ben, maarja shit happens. Overigens zat er niets in mijn zak, en maak ik hem altijd schoon met een microvezeldoek...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:22:
[...]

Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest ;)
Denk het wel, vandaar mijn antwoord ;)
Het gaat mij met name om de Brando Ultra Clear, niet de door T-Mobile meegeleverde screenprotector, daar heb ik niet zo veel vertrouwen in.
De meegeleverde is van redelijke kwaliteit, de Brando's zijn wat dikker, maar dat zie/merk je ook als je hem er op hebt zitten ;)
Dat de vorm van de schermpjes anders is had ik natuurlijk ook wel gezien, maar het had toch gekund dat de Brando voor de P3700 wel binnen de "grenzen" van de Compact IV zou passen?
Het merk is niet relevant, het gaat om de afmetingen en die verschillen, met name de onderkant.
TD met een rechte onderkant past niet netjes op een Compact IV met ovaalachtige onderkant en anders-om idem dito.
Moet je voor de gein even "screenprotector" in de quicksearch van dit topic gooien, daar komt echt geen antwoord op mijn vraag hoor...
En dan krijg ik genoeg informatie ;) , het is natuurlijk maar net hoe voorgekauwd wil je het hebben :X
Er blijkt duidelijk dat ze verschillend zijn qua afmetingen en dat is toch wel het belangrijkste waar je op moet letten bij een screenprotector, de rest is logica.

Zie Verwijderd in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:14
TFL3D versie .38 geinstaleerd, bedankt voor de link naar het Cab-je :-) !
Werkt een stuk vlotter, zeker wanneer je naar het beginscherm gaat, staat er direct zonder enige vertraging, wat ik voorheen nog wel eens had :-) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:28:
Nou, tot nu toe prima te spreken over mijn Diamond op 1 ding na... het scherm... Krasbestendig MY ASS :(
Doe er megavoorzichtig mee, maar heb nu een kras over de gehele breedte (iets wat me bij een andere mobiel nog nooit is gebeurd). Heeft iemand enig idee of een kras eruit te poetsen is, moet zeggen dat het een vrij diepe kras, je kan hem licht voelen met je nagel....
Dus ook door je screenprotector heen :? , want als je megavoorzichtig bent dan heb je die toch wel geplaatst.
Zit de kras in het scherm zelf, ga eerst even langs een brillenwinkel en vraag of ze het weg kunnen werken, die gasten hebben beter spul dan die polijsttroep die je overal kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers, een nieuwe NL rom uitgekomen de Diamond Surface Project // 6.1.1.19 NLD
Staat op XDA, en zit TomTom 7 er al ingebakken.
Draait op de laatste 1.93.456.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, weet iemand of het mogelijk is je externe mail (gewoon op laten halen via pop3) in de mailbox 'outlook email' ? Het werkt bij mij prima, hij haalt de mail op maar zet hem dan in de map van het account zoals ik het heb genoemd (in mijn geval telfort mail). Als ik via sync onder windows mijn mail etc laat synchroniseren zet hij de mail van mijn pc wel in de mailbox 'outlook email'.

Ik heb dus liever dat overdag deze mail ook in deze mailbox terecht komt als hij het automatisch ophaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:54:
Voor de liefhebbers, een nieuwe NL rom uitgekomen de Diamond Surface Project // 6.1.1.19 NLD
Staat op XDA, en zit TomTom 7 er al ingebakken.
Draait op de laatste 1.93.456.2
De nederlandse niet volgens mij. Tijdens het booten staat er 1.37

EDIT:
Net erop gezet en vind de snelheid nu al niet te bewerken. Deze is echt langzaam voor mijn gevoel. Ik blijf nog steeds wachten op de nieuwe van tom en dutty.

[ Voor 19% gewijzigd door wontcachme op 22-07-2008 19:04 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 17:47:
De meegeleverde is van redelijke kwaliteit, de Brando's zijn wat dikker, maar dat zie/merk je ook als je hem er op hebt zitten ;)
Redelijke kwaliteit, als in laat geen lijmresten achter zodra ik 'm wil vervangen door een ander merk?

Ik heb op mijn huidige TyTN II nou eenmaal zeer goede ervaring met de Brando Ultra Clear, vandaar dat ik het liefst niets anders wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:56:
Vraagje, weet iemand of het mogelijk is je externe mail (gewoon op laten halen via pop3) in de mailbox 'outlook email' ? Het werkt bij mij prima, hij haalt de mail op maar zet hem dan in de map van het account zoals ik het heb genoemd (in mijn geval telfort mail). Als ik via sync onder windows mijn mail etc laat synchroniseren zet hij de mail van mijn pc wel in de mailbox 'outlook email'.

Ik heb dus liever dat overdag deze mail ook in deze mailbox terecht komt als hij het automatisch ophaalt...
wat ik heb gedaan is in op de PC instellen dat hij geen mail moet synchroniseren met de telefoon, de mailbox "outlook" verdwijnt dan meteen...

en daarnaast heb ik op de pc EN de telefoon in outlook ingesteld dat ze de mail niet direct van de server moeten wissen, maar dat ze dat pas na 2 dagen moeten doen... anders krijg je de mail niet op allebei binnen.

hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:00:
[...]

Redelijke kwaliteit, als in laat geen lijmresten achter zodra ik 'm wil vervangen door een ander merk?

Ik heb op mijn huidige TyTN II nou eenmaal zeer goede ervaring met de Brando Ultra Clear, vandaar dat ik het liefst niets anders wil.
Yep,
Maar ik heb ook zeer goede ervaringen met de Brando's Ultra Clear, altijd topkwaliteit (wel een beetje veel spiegeling, maar dat is nou eenmaal zo)

Maar de bijgeleverde screenprotector is best goed, dacht dat het ook niks was, maar viel allemaal echt mee en omdat hij iets dunner is, valt echt niet op, de dikkere Brando's vallen gewoon meer op.

Ik heb er nu zelf een Invisible Shield (Full Body) op, die is het stevigst, maar moeilijker te krijgen.
zie:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 06:46:
[...]

Jawel, manilla heeft blijkbaar de taal in gebakken. Ik heb nu een engelse rom geinstalleerd, maar me Touch flow 3d is helemaal in het nederlands :)
TOF! Gewoon installeren als een normaal programma?
Geen hardreset oid nodig?
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:47:

[...]

Yep,
Maar ik heb ook zeer goede ervaringen met de Brando's Ultra Clear, altijd topkwaliteit (wel een beetje veel spiegeling, maar dat is nou eenmaal zo)

Maar de bijgeleverde screenprotector is best goed, dacht dat het ook niks was, maar viel allemaal echt mee en omdat hij iets dunner is, valt echt niet op, de dikkere Brando's vallen gewoon meer op.

Ik heb er nu zelf een Invisible Shield (Full Body) op, die is het stevigst, maar moeilijker te krijgen.
zie:
Invisible Shield (Full Body) .. is dat een beetje te doen, zo'n full body condoompje? ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:57:
[...]

De nederlandse niet volgens mij. Tijdens het booten staat er 1.37

EDIT:
Net erop gezet en vind de snelheid nu al niet te bewerken. Deze is echt langzaam voor mijn gevoel. Ik blijf nog steeds wachten op de nieuwe van tom en dutty.
Heeft hij wel de juiste erop gezet:s
Ik wacht dan wel ff met flashen, ik heb nu de laatste Elite en die is super snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:54:
Invisible Shield (Full Body) .. is dat een beetje te doen, zo'n full body condoompje? ;)
Ja hoor best wel te doen, viel me nog mee eigenlijk :)

Heb wel eerst even wat filmpjes bekeken, voordat ik tot actie overging.
En gelukkig plakt dat spul niet meteen muurvast en kan je het tijdens opbrengen nog verschuiven/verplaatsen enz.

Moet je maar even wat filmpjes bekijken, krijg je een beetje een indruk ;)

Zie hier:
http://www.zagg.com/support/installvideo.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handschriftherkenning.

Ik ben tot dusver zeer tevreden over mijn Diamond, echter ik heb alleen een probleem mbt de handschriftherkenning. Ik heb het programma "enable letterrecognizer" al geladen, maar deze maakt geen woorden af, of geeft een optie, terwijl hij dit wel op mijn P3300 deed met hetzelfde programma. Heeft iemand hier een oplossing/alternatief voor?

J.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04-2010
Invisible Shield (Full Body)

Voor de mensen die er nog één willen bestellen!

Mobilefun.co.uk --> http://www.mobilefun.co.uk/product/16549.htm
Heeft ze weer op voorraad. Heb hier begin van de maand shield besteld, toen nog out of stock.. vandaag opgestuurd en wordt thuis verwacht tussen 23-26 juli.. dus afwachten.

Maar dan horen jullie het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:08:
[...]

Ja hoor best wel te doen, viel me nog mee eigenlijk :)

Heb wel eerst even wat filmpjes bekeken, voordat ik tot actie overging.
En gelukkig plakt dat spul niet meteen muurvast en kan je het tijdens opbrengen nog verschuiven/verplaatsen enz.

Moet je maar even wat filmpjes bekijken, krijg je een beetje een indruk ;)

Zie hier:
http://www.zagg.com/support/installvideo.php
Had ondertussen al wat rond zitten neuzen op die site, en ziet er verdomd cool en handy uit!

Ik ga die full body protection kit zeker bestellen.
Ellende is wel .. ik moet eerst een PayPal account aanmaken 8)7, duurt dus nog zeker wel 2 á 3 wkn voordat ik enige protectie kan genieten :'( Er zitten al wat krasjes op .. BAH!

Gelijk voor me digicam bestellen, ze hebben namelijk voor bijna alle "gadgets" wel protectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naitsirk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:13:

Heeft ze weer op voorraad. Heb hier begin van de maand shield besteld, toen nog out of stock.. vandaag opgestuurd en wordt thuis verwacht tussen 23-26 juli.. dus afwachten.

Veels te duur man ;)
Ik heb hem gewoon op de site besteld en kostte slecht $25 (€17 incl. verzendkosten)

Gewoon hier dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Low Level, bedankt voor de info. Lijkt me prima spul dat Invisible Shield. Alleen even wachten tot er (en of er) één voor de Compact IV komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:28:
Low Level, bedankt voor de info. Lijkt me prima spul dat Invisible Shield. Alleen even wachten tot er (en of er) één voor de Compact IV komt...
Je kan er toch gewoon een bestellen en beetje bijknippen? :+
Ben je nou een tweakert of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:00:
[...]

Heeft hij wel de juiste erop gezet:s
Ik wacht dan wel ff met flashen, ik heb nu de laatste Elite en die is super snel
ff een vraagje hierover, weet je toevallig hoe je de clock ipv am/pm ook gewoon 24 uurs notatie kan instellen

EDIT: gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsirk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-04-2010
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:27:
[...]

Veels te duur man ;)
Ik heb hem gewoon op de site besteld en kostte slecht $25 (€17 incl. verzendkosten)

Gewoon hier dus:
Verschil valt mee hoor.. heb hem voor €19. En als voordeel dat ze hem nu op voorraad hebben. Volgens mij moesten sommigen nogal lang wachten op hun bestelling bij zagg.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:30:
[...]

ff een vraagje hierover, weet je toevallig hoe je de clock ipv am/pm ook gewoon 24 uurs notatie kan instellen

EDIT: gevonden
Ff eerst wat anders :)
Ik heb hem toch geflashed, en hij is bij mij wel 1.93.

Edit/ hij is snel!! top!

Oops had ik hem geflashed met Diamond Project 8)7

En kan je die klok bij landinstellingen veranderen naar UU.mm ( uit m'n hoofd )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zelf wat proberen, dan vragen voortaan ;)

[ Voor 85% gewijzigd door DaannO op 22-07-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:27:
[...]

Veels te duur man ;)

Gewoon hier dus:
En daar kan je coupon nummer invullen "pcworld20" geeft 20% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:43:
Mmm, zou iemand mij even willen helpen bij het flashen van mn ROM .. _/-\o_

I know, zoeken .. zoeken & zoeken + staat linkje op de FAQ-page, maaaaaar ik ben gewoon een dikke dikke n0ob wat telefoons tweaken betreft. Dus aan dat stappenplan heb ik vrij weinig.

FT
Volgens mij gaat deze handleiding ook op voor de diamant. Maar zeker weet ik het niet.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:01:
[...]

Volgens mij gaat deze handleiding ook op voor de diamant. Maar zeker weet ik het niet.. 8)7
"In deze walktrough gaan we je stap voor stap uitleggen hoe je een rom moet upgraden op je HTC Touch / P3450 / HTC ELF."

Mwoaaaa, niet echt :P

EDIT: oooooooh, las je antwoord verkeerd |:( Mja, durf het er niet op te wagen :$

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Iemand die de Elite 3.0 gebruikt gevonden hoe ik bij telefoon> video call kan veranderen naar telefoon>contacts? Ik meen dit te zijn tegengekomen kan het alleen met geen mogelijkheid terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:49:
[...]

En daar kan je coupon nummer invullen "pcworld20" geeft 20% korting :)
He he..net twee besteld alleen voor het screen, je weet maar nooit hè.. $19,12 inclusief korting en verzenden. [6 tot 9 dagen] Waar tweakers toch niet goed voor zijn.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:07

Stefano

Ondertitel Not Found

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:09:
[...]

"In deze walktrough gaan we je stap voor stap uitleggen hoe je een rom moet upgraden op je HTC Touch / P3450 / HTC ELF."

EDIT: oooooooh, las je antwoord verkeerd |:( Mja, durf het er niet op te wagen :$
Deze is ook courant: http://modmydiamond.info/...task=view&id=12&Itemid=26

Je hebt de unsigned spl nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:09:
[...]

Ach een rom is een rom, en een pda een pda... :S Allebei een HTC. Volgens mij kan het..maar misschien dat een ander er uitsluitsel over kan geven. Ik ga het in ieder geval eind van de week even doen. Met mijn elfin is het ook gelukt.. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel aardig en attent van je, maar ik weet ook gewoon niet wat ik moet downloaden etc. :?
Ben beetje bang dat ik straks met een zogenaamde "brick" zit, useless phone I guess?
En een nieuwe kopen trek ik echt niet, net huis gekocht met me meisje :P

Heb dus ff iemand nodig die m'n handje vasthoudt en me kauwgom ff voorkauwd .. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:24:
[...]

Heel aardig en attent van je, maar ik weet ook gewoon niet wat ik moet downloaden etc. :?
Ben beetje bang dat ik straks met een zogenaamde "brick" zit, useless phone I guess?
En een nieuwe kopen trek ik echt niet, net huis gekocht met me meisje :P

Heb dus ff iemand nodig die m'n handje vasthoudt en me kauwgom ff voorkauwd .. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Niet online
naitsirk schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:13:

Hopeloos, (en vooral: duur) ding, binnen een paar uurtjes er weer afgehaald, 't is echt net een condoompje om je telefoon, waardeloos. Bovendoen: vloeistof nodig om op t ebrengen, allemaal erg nodeloos ingewikkeld, de standaard protector is gewoonweg beter ! Beter alternatief is trouwens de "martin fields screen protector": wordt gewoon vanuit hongkong binnen een week toegestuurd en is vele malen goedkoper dan dat shield ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:30:
[...]

Hopeloos, (en vooral: duur) ding, binnen een paar uurtjes er weer afgehaald, 't is echt net een condoompje om je telefoon, waardeloos. Bovendoen: vloeistof nodig om op t ebrengen, allemaal erg nodeloos ingewikkeld, de standaard protector is gewoonweg beter ! Beter alternatief is trouwens de "martin fields screen protector": wordt gewoon vanuit hongkong binnen een week toegestuurd en is vele malen goedkoper dan dat shield ding.
En nu?
Wie moet ik nu geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

TeChNo2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:30:
[...]

Volledig mee eens!
Martin Fields is de beste screen protector die ik tot nu toe (en dat zijn er velen) heb gezien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Probleem,

Ik heb mijn diamond net geflashed naar RUU_Diamond_HTC_NLD_1.37.404.3
en daarna een aantal van de gebruikelijke tweaks uitgevoerd maar nu start het toestel niet meer.

Na een aantal softe resets en andere hopeloze pogingen heb ik maar een hard reset uitgevoerd maar het helpt niet!!!

Hij blijft steeds hangen nog voordat ik de pin van mijn sim in moet voeren en maakt geen contact met windows mobile.
Kortom, ik kom geen stap verder meer.

Iemand suggesties hoe verder te komen, ik weet het niet meer. . . ..

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij er al geprobeerd uit te halen? :)

Zoja, batterij + simkaart er 5 seconden uitlaten.
Dan alleen de batterij terug doen.
Mobieltje opstarten, doet die lief. Sim weer terugplaatsen en dan maar hopen dat het goed werkt.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bornin7ty2 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:08:
Probleem,

Ik heb mijn diamond net geflashed naar RUU_Diamond_HTC_NLD_1.37.404.3
en daarna een aantal van de gebruikelijke tweaks uitgevoerd maar nu start het toestel niet meer.

Na een aantal softe resets en andere hopeloze pogingen heb ik maar een hard reset uitgevoerd maar het helpt niet!!!

Hij blijft steeds hangen nog voordat ik de pin van mijn sim in moet voeren en maakt geen contact met windows mobile.
Kortom, ik kom geen stap verder meer.

Iemand suggesties hoe verder te komen, ik weet het niet meer. . . ..
Hardreset
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.