Apperaatje bevalt me goed, wel een paar ergenisjes, en wat gekloot waarvan ik benieuwd ben naar andere hun ervaringen
Allereerst moet ik nog een screenprotector bestellen, de 1e kras zit er nu op (kleintje), denk wat zand in mn broekzak oid..
Verder is de accuduur nog niet hosanna, een dag haalt hij niet (tenzij ik hem nauwelijk gebruik), heb hem al een aantal keer helemaal leeg laten lopen, is wel wat verbeterd, maar helaas....
Gebruik is: 's nachts laden, ochtends bus in, radio aan (3fm), wat mail checken, internetten (1,5 uur ongeveer) Overdag op werk staat msn en pocketirc aan, en daarna weer terug in de bus (met mediaplayer/mp3's en weer internetten). De reis terug naar huis overleeft hij niet als ik hem niet op mijn werk aan de usb hang...
Valt me verder op dat hij erg veel moeite heeft met de Live Messenger client. Vaak wanneer ik hem een tijdje niet gebruikt heb, en ik krijg een berichtje, kan ik die nog lezen, maar antwoorden zegt hij: kan antwoord niet verzenden, probleem met verbinding. Uitloggen/inloggen geeft ook verbinding probleem, alsmede na een herstart van de live messenger client. De verbinding zelf blijft staan, want pocket irc houdt verbinding.. Soms vliegt bij het via het snelmenu sluiten van de live messenger client, de complete statusbalk bovenin weg, en krijg ik na een minuut een error mbv services.exe... Het rooie knopje is dan de enigste optie
het is een unbranded diamond icm een vodafone abbo (over 3 maand de kpn sim erin)
De rom die ik gebruik is 1.37.404.3 (stond er op toen ik hem kocht)