HTC Touch Diamond Topic (deel 4) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 221.824 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Nog steeds geen touchflo 3d upgrade die de useability zou verbeteren?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

geerttttt schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:43:
Nog steeds geen touchflo 3d upgrade die de useability zou verbeteren?
Geen officiele nee

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TeChNo2 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:34:
[...]

ja maar zeer simpele (niet zelf aan te passen) profielen: normaal, stil, trillen, of "stil tijdens vergadering"
:? :'( :X

De TD software. is net zoals het gemiddeld mobieltje/smartphone.

Maar de vraag was WM gerelateerd ;) , en daarvoor geldt dus wel een heel ander verhaal.

Windows Mobile zelf (en de TD dus ook) kan met een progje, alle mogelijke profielen aanmaken en alle kombinatie's die je maar wilt/kunt verzinnen! In iedergeval uitgebreider dan wat dan ook ;)

WiFi/BT/GSM/Headset/GPS/Volumes/Tijden enz. aan/uit in alle mogelijke denkbare combinaties enz.

Voorbeeldje:
-'s-Morgens om 08:00 uur schakelt hij automatisch een auto-profiel in,
dus BT wordt geactiveerd voor de carkit, tevens wordt meteen je navigatieprogje opgestart en het belvolume wordt hoger ingesteld enz.

-na 18:00 uur schakelt hij automatisch op een ander profiel, bijvoorbeeld thuis met BT uit, normale beltoon met normaal volume enz.

Zoals je ziet is wel alles mogelijk ;) , als je maar even wat moeite doet om je te verdiepen in wat er op de markt is aan software voor Windows Mobile toestellen.

Een leuk progje die dit allemaal kan doen is o.a. PhoneAlarm:
http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmax.net/images/pa_v2_ani.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:38:
[...]

ok bedankt :)
gaat mij erom dat die 'savonds lekker op trillen gaat zodat ik niet elke dag me telefoon uit en aan hoeft te zetten en 'snachts niet wakker gebeld wordt.

*gaat op profiel trillen de wekker wel af ?
Kijk hier eens (zie hierboven) , of gebruik google eens voor je software wensen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:12
Thnx, that did the job _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 09:37

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:07:
[...]

1-Pas na een aantal keren volledig opladen/ontladen, is de batterij-indicatie pas betrouwbaar net zo als dat voor een laptop geldt.

2-De 3G/H verbinding verbreken na een internet sessie, zeker als deze niet actief is.

3-Je mail niet zo instellen dat hij om de 5 minuten moet checken, bete ris handmatig, kan je hem zelf meteen daarna verbreken.

4-De WiFi verbinding zo instellen dat hij na xx minuten van inactiviteit de verbinding verbreekt.

5-Geen GPS progje gebruikt?, sommige progjes schakelen de GPS niet netjes uit, oude GoogleMaps hadden hier last van.
6-Gewoon de nieuwste versie van GoogleMaps downloaden en installeren, zelfs op de nieuwste v1.37NL Rom staat nog steeds een antieke GoogleMaps, verwijderen dus die troep!

7-Bij afspraken/herinneringen met geluidmeldingen, opletten, dat deze niet om 00:00 uur 's-nachts plaatsvinden, als je ligt te slapen hoor je hier weinig van, maar 's-morgens is je accu wel leeg!
Verdomd aardig van je maar:

1-Ik heb dat ding al een maand.

2-Ik was op wifi

3-Ik doe niets automatisch. Zelfs niet bij de giro.

4-Ik had hem uitgezet schreef ik.

5-No

6-Gebruik ik nooit. Gelukkig is het geen Iphone en heb ik TomTom.

7- Heb ik niet gehad.

Ik ben gelukkig niet de enige die dat heeft. Twee weken geleden ook al bezig geweest op XDA maar het is tot nu toe een raadsel.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een zooitje landen uit mijn weather progje halen. Alleen lukt het mij niet echt.. 8)7
Heb het volgende geprobeerd. wontcachme in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"
Heb een paar sqlite editors gedownload maar ik kom er niet uit.. |:( ( (snap er niks van, zeg maar)
Kan iemand mischien ff vertellen welke sqlite editor ik het beste kan nemen en hoe de landen dan te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
running man schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:29:
Ik neem aan dat je deze .xml file nog omgezet hebt naar een .cab file voordat je hem probeert te installeren? Voor derest zie ik geen vreemde dingen. Misschien de syntax nog een keer doorlopen?
http://rapidshare.de/files/40038875/DiamondTweaks.cab.html

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:53

r_kluft

Hmmmmmm

r_kluft schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Ik heb ook net mijn MDA Compact IV binnen. Had hiervoor altijd Hotmail en messenger op mijn MDA compact III staan maar ook ik kan de messenger functionaliteit niet teugvinden/krijgen.

MSN zal er wel uit gesloopt zijn door t-mobile.
Helaas is de bovenstaande link alleen geschikt om hotmail/live services zonder hotmail te krijgen.
De naam "WindowsLive_NoIM_0409.cab" zegt ook genoeg. Geen Instant Messenger.

Mocht iemand een linkje kunnen vinden waar ik de versie van Windowslive kan vinden zoals deze op de originele diamond te vinden is dan hoor ik het graag.
Oudere versie's zoals ik gebruikte op mijn oude MDA werken helaas niet. (versie WindowsLive_10.6.33.0600_Fixed.cab)
Ok. Voor alle mensen met een MDA Compact IV.
Ik heb een cabje gevonden welke zowel live mail en messenger installeert.
Linkje ernaartoe heb ik hier gevonden. (directe link naar 4shared Alleen even hernoemen van .zip naar .cab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:29:
[...]

Verdomd aardig van je maar:

1-Ik heb dat ding al een maand.

2-Ik was op wifi

3-Ik doe niets automatisch. Zelfs niet bij de giro.

4-Ik had hem uitgezet schreef ik.

5-No

6-Gebruik ik nooit. Gelukkig is het geen Iphone en heb ik TomTom.

7- Heb ik niet gehad.

Ik ben gelukkig niet de enige die dat heeft. Twee weken geleden ook al bezig geweest op XDA maar het is tot nu toe een raadsel.
Was overigens maar een opsomming van de standaard mogelijkheden, aangezien een accu natuurlijk niet zonder reden zomaar leeg raakt ;)

Het zal op deze manier ook altijd wel een raadsel blijven, is veel te situatie/gebruikers afhankelijk.
Iedereen doet weer wat anders of heeft weer een andere Rom enz.

Je toestel zou wel door één of andere reden alleen zijn schermpje hebben uitgezet maar niet in zijn standby zijn gegaan en dat zal je accu hebben uitgeput!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:32:
Ik wil ook een zooitje landen uit mijn weather progje halen. Alleen lukt het mij niet echt.. 8)7
Heb het volgende geprobeerd. wontcachme in "HTC Touch Diamond Topic (deel 4)"
Heb een paar sqlite editors gedownload maar ik kom er niet uit.. |:( ( (snap er niks van, zeg maar)
Kan iemand mischien ff vertellen welke sqlite editor ik het beste kan nemen en hoe de landen dan te verwijderen.
Voor firefox kun je een sqllite editor downloaden als addon. Echter is het met de hand ontzettend veel om te verwijderen dus is het handig als je ook SQL kan. Zorg wel dat je een backup bij de hand hebt want bij mij kon ik nadat ik alles op 3 na verwijderd had geen nieuwe steden toevoegen. Dat zal je van te voren moeten doen en dan alles verwijderen. Mocht je uit sql er niet uit komen, plaats dan ff een berichtje hier

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
SoeperKees schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:56:
Ben ook trotse eigenaar van een diamond ;)

Nou had ik even een vraagje over podcasts.

Deze speelt hij prima af, maar ik krijg niet de 'cover' te zien.
Nou luister ik dus alle Dance Department podcasts en daar zit altijd uitgebreid beeldmateriaal bij, hoe krijg ik deze te zien in de cover?
Of moet ik daar een 3rd party software voor gaan gebruiken?
Coreplayer is hier geschikt voor, moet er wel voor betalen of via andere wegen binnen halen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 16:51
Heeft iemand pocketSNES werkend op zijn TD? De versies die ik heb geprobeerd starten wel maar als ik naar m'n mapje met roms ga dan ziet hij geen roms?

Sinds gister heb ik tomtom 7, werkt perfect. Met kaarten van heel europa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 21:21
Neok_ schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:03:
[...]

Nee maar gezien het toch gaat om een demo is dat niet echt een gemis, wat wel jammer is dat je de pouch dan wel weer moet missen. Staat tegenover dat je telefoon totaal niet branded of simlocked is, en dat je je abbo waarschijnlijk goedkoper kan krijgen.
ik geloof niet dat het een demo versie is van tomtom. volgens mij moet je gewoon voor de maps betalen. is het toch een demoversie dan ben ik juist blij dat die troep niet standaard wordt meegeleverd. maar de pouch is inderdaad dan wel een misser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Je moet de _setup.xml nog omzettten naar een maaktnietuit.cab file met bijvoorbeeld makecab.exe. Even zoeken (freeware, ook van microsoft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
running man schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:21:
Je moet de _setup.xml nog omzettten naar een maaktnietuit.cab file met bijvoorbeeld makecab.exe. Even zoeken (freeware, ook van microsoft).
Hoe doe je dit dan? Want ik gebruik of probeer het goed te gebruiken maar ik doe precies iets fout.

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/9830/cabmakerqb5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gharkink
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

gharkink

] ken sent me_

nvidia schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:26:
[...]

Hoe doe je dit dan? Want ik gebruik of probeer het goed te gebruiken maar ik doe precies iets fout.
Lees even hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409306
Daar staat een duidelijke handleiding. Volgens mij staat er in die thread ook ergens dat "Cab Maker" niet zo lekker werkt. Ik zou gewoon de Microsoft tool gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gharkink
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

gharkink

] ken sent me_

Ik heb het volgende nog niet voorbij zien komen. Wanneer je ontvangstbevestiging bij SMS berichten aan hebt staan, zie je in zo'n bevestiging alleen het nummer van de ontvanger. Handiger is natuurlijk als je de naam ziet. Dit is makkelijk in te stellen met het programma "SMS Delivery Receipt Fix" te vinden op http://www.saman-cz.com/ppc/
Werkt prima op de TD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:18
Vandaag iets meegemaakt wat ik hoop dat jullie nooit meemaken :|

Haal de stylus uit de TD, en wil aan de slag. Nu komt het: toestel reageert nergens op. Heb van alles aangetikt en dergelijke, niks reageert. Ik dacht, laat ik even wachten, ook niet geholpen. Aan en uit knop maar even paar keer ingedrukt om te kijken of hij weer "wakker" werd. Hielp ook niet.

Kreeg het toen al behoorlijk benauwd dat het scherm opeens spontaan kaduuk zou zijn.

Volgende stap die ik nam was maar een soft-reset. Je raad het al: ook NIET geholpen. Kreeg het toen wel "spaans" benauwd inmiddels.

Volgende stap was batterij eruit halen en opnieuw erin. Daarna nog steeds geen reactie. Wat ik ook aantikte op het scherm, nergens geen reactie op.

Allerlaatste stap was de hard-reset natuurlijk. Nou goed, uitgevoerd.... Kom ik aan bij het "scherm uitlijnen gedoe", ja hoor nergens op reageren :( !

Je wil niet weten hoe benauwd ik het toen had. Dacht echt dat mijn toestel compleet naar de kloten was op dat moment. Ik was zo boos/chagerijnig ervan dat ik dacht: bekijk het maar, heb de telefoon uitgezet (batterij eruit gehaald, anders lukte dat niet) en heb de telefoon maar een uurtje laten rotten op me bureau.

Na een uurtje weer geprobeerd.... VOILA! Hij reageerd weer!

Waar dit echt op slaat is mij een groot raadsel :( !

Hard-reset heb ik dus moeten doen, ben dus nu wel mooi alles kwijt, een back-up maken was simpelweg niet mogelijk natuurlijk! Heel erg balen, morgen maar de tijd nemen om alles weer in te stellen etc etc etc etc.......

Blijf het maar een ZEER rare ervaring vinden hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 20:50
Neok_ schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:46:
[...]

Staat gewoon in de FAQ onder tools:
Ik wil vanaf mijn pc met mijn aangesloten TD een smsje versturen, waarmee kan dat?
Of werkt die soms niet onder Vista?

//edit:
is freeware en zou onder Vista moeten werken.

//edit2:
of moet het per se een dedicated sms software zijn? Met de hierboven gelinkte software neem je je phone compleet over (soort VNC)
Ik bedoelde inderdaad een dedicated stukje software. Wist wel van MyMobiler maar bedacht me niet echt dat ik het ook op die manier kon gebruiken. :Y) Ik heb het inmiddels geïnstalleerd maar het werkt niet echt snel. Het werkt zelfs zo langzaam dat als ik een SMS'je aan het typen ben, de helft van de karakters niet overkomen in het SMS'je. Helaas geen oplossing dus.

Microsoft schijnt een pluging te hebben vrijgegegven waarmee het wel kan (ook mbv je mobiel ipv een aparte betaalservice), namelijk MOSA. Deze werkt helaas niet icm Vista x64, of ik doe iets fout. er is in Outlook in ieder geval niets veranderd en er zijn ook geen programma's bijgekomen. Zou iemand anders dit icm Vista kunnen proberen?

[ Voor 6% gewijzigd door Milenco op 21-07-2008 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Milenco schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:31:
[...]

Ik bedoelde inderdaad een dedicated stukje software. Wist wel van MyMobiler maar bedacht me niet echt dat ik het ook op die manier kon gebruiken. :Y) Ik heb het inmiddels geïnstalleerd maar het werkt niet echt snel. Het werkt zelfs zo langzaam dat als ik een SMS'je aan het typen ben, de helft van de karakters niet overkomen in het SMS'je. Helaas geen oplossing dus.

Microsoft schijnt een pluging te hebben vrijgegegven waarmee het wel kan (ook mbv je mobiel ipv een aparte betaalservice), namelijk MOSA. Deze werkt helaas niet icm Vista x64, of ik doe iets fout. er is in Outlook in ieder geval niets veranderd en er zijn ook geen programma's bijgekomen. Zou iemand anders dit icm Vista kunnen proberen?
Jeyo Mobile Companion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milenco schreef op maandag 21 juli 2008 @ 01:31:
[...]

werkt bij mij onder vista 64 ook niet zodra de instal klaar is en outlook is herstart zie ik het wel staan maar kan hij geen telefoon vinden en als je dan outlook nog een keer herstart is de hele optie weer weg en kan ik nix meer vinden wat met een sms te mkane heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 02:16:
[...]

werkt bij mij onder vista 64 ook niet zodra de instal klaar is en outlook is herstart zie ik het wel staan maar kan hij geen telefoon vinden en als je dan outlook nog een keer herstart is de hele optie weer weg en kan ik nix meer vinden wat met een sms te mkane heeft
Bedankt voor het testen! Dan ligt het in ieder geval niet aan mij. :)
Bedankt voor de tip! Het werkt erg nice, precies wat ik bedoel! Ontvangen berichten komen ook gelijk als popup in je scherm, ideaal. Jammer dat het shareware is, maar misschien het aanschaffen wel waard.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Milenco schreef op maandag 21 juli 2008 @ 02:46:
[...]
Bedankt voor de tip! Het werkt erg nice, precies wat ik bedoel! Ontvangen berichten komen ook gelijk als popup in je scherm, ideaal. Jammer dat het shareware is, maar misschien het aanschaffen wel waard.. :)
Anders moet je zoeken op versie 1 of 1.1. Die is nog freeware meen ik en werkte bij sommige mensen hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
wontcachme schreef op maandag 21 juli 2008 @ 02:50:
[...]

Anders moet je zoeken op versie 1 of 1.1. Die is nog freeware meen ik en werkte bij sommige mensen hier ook.
offtopic:
Heb het al anders opgelost >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:25:
[...]
Voor firefox kun je een sqllite editor downloaden als addon. Echter is het met de hand ontzettend veel om te verwijderen dus is het handig als je ook SQL kan. Zorg wel dat je een backup bij de hand hebt want bij mij kon ik nadat ik alles op 3 na verwijderd had geen nieuwe steden toevoegen. Dat zal je van te voren moeten doen en dan alles verwijderen. Mocht je uit sql er niet uit komen, plaats dan ff een berichtje hier
Het lukt me wel met sqllite, het is idd veel werk om die landen en steden te verwijderen. Heb de landen van ééntje klaar. Nu de rest nog. Ga een andere keer wel weer verder. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
TeChNo2 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:57:
[...]

Ik snap er niets van: hoeveel ("modem")verbindingen je ook instelt, ze gebruiken allemaal ofwel (dezelfde) proxy ofwel allemaal geen proxy. de ene verbinding wel en de ander niet met proxy laten verbinden krijg ik niet voor elkaar. Ik vraag me af of het je nu nog lukt om email te versturen trouwens?
Toch niet dan denk ik. Ik heb een nieuwe verbinding aangemaakt, daar aangeklikt dat ik proxy wil gebruiken. Als je de gegevens opslaat en dan weer naar het menu verbindingen gaat kan je kiezen welke gebruikt moet worden, of 'automatisch verbinding kiezen'. Deze heb ik aangevinkt en dat werkt.
Mail binnenhalen en verzenden lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

nvidia schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:26:
[...]

Ik heb het met MakeCab.exe gedaan van microsoft en dan krijg je deze CAB file die wel werkt:

http://rapidshare.de/files/40043769/DiamondTweaks.cab.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de TD.
Afgelopen week mijn TD gekocht, vervolgens alle instellingen gedaan en mailaccount geconfigureerd. Vervolgens heb ik met sprite een backup gemaakt en de TD geflashed naar de nieuwe firmware. Dat ging allemaal prima. Daarna de backup weer teruggezet en alles werkte weer, op 1 puntje na.
Nadat ik de backup had teruggezet was mijn mailaccount niet meer zichtbaar. Ik heb toen een nieuw account aangemaakt en kon mijn mail weer ophalen. Echter heb ik nu via de 3D touch interface nog steeds mijn oude account erbij staan. Wanneer ik er op klik gebeurd er niets. Ook via Start-->Berichten is deze account niet zichtbaar. Er staan via de 3D interface wel nog mailjes in die inbox maar ik kan ze niet bekijken.

Ik vermoed dat ik deze account uit het registry moet halen, maar dat weet ik niet zeker. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

Crusader

Arc Nature

Lijkt mij niet zo handig om een backup van instellingen uit een oudere firmware in een nieuwe firmware terug te zetten. Registry lokaties en namen zouden wel eens gewijzigd kunnen zijn waardoor je dit soort dingen krijgt.
Ik zou gewoon een hard-reset doen en hoe pijnlijk het ook is alle instellingen van voor af aan opnieuw te doen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Leon1969 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 08:27:
[...]

Toch niet dan denk ik. Ik heb een nieuwe verbinding aangemaakt, daar aangeklikt dat ik proxy wil gebruiken. Als je de gegevens opslaat en dan weer naar het menu verbindingen gaat kan je kiezen welke gebruikt moet worden, of 'automatisch verbinding kiezen'. Deze heb ik aangevinkt en dat werkt.
Mail binnenhalen en verzenden lukt.
gebruik jij ook active sync met een exchange server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de ervarings-deskundigen.. :P Ik kom niet uit het volgende probleem.

Ben in het bezit van een bleutooth headsetje, de DRBT21G van Sony. Een prima apparaat wat ook werkte/werkt op mijn HTC-touch[elfin]

Vreemde is dat ik setje niet gepaired krijg met de diamond, hij blijft maar melden, geen apparaten gevonden, terwijl andere bleutooth apparaten dat wel doen, zoals een muis, gps-muisje etc. Heb alles al geprobeerd en me suf lopen prutsen tot een harde reset aan toe, maar ik kom er niet uit. Zelfs weer getest op mijn elfin om te checken of de headset misschien kaduk was, maar op de elfin doet ie het wel gewoon...schiet mij maar lek, wat doe ik fout of zie ik iets over het hoofd? 8)7

Iemand een tip of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:41:
Vraagje voor de ervarings-deskundigen.. :P Ik kom niet uit het volgende probleem.

Ben in het bezit van een bleutooth headsetje, de DRBT21G van Sony. Een prima apparaat wat ook werkte/werkt op mijn HTC-touch[elfin]

Vreemde is dat ik setje niet gepaired krijg met de diamond, hij blijft maar melden, geen apparaten gevonden, terwijl andere bleutooth apparaten dat wel doen, zoals een muis, gps-muisje etc. Heb alles al geprobeerd en me suf lopen prutsen tot een harde reset aan toe, maar ik kom er niet uit. Zelfs weer getest op mijn elfin om te checken of de headset misschien kaduk was, maar op de elfin doet ie het wel gewoon...schiet mij maar lek, wat doe ik fout of zie ik iets over het hoofd? 8)7

Iemand een tip of tips?
Euhm al geprobeerd om alle knopjes tegelijkertijd in te drukken? Bij mijn Sony Ericssonwerkt dit dan wel. Dit zorgt er dan voor dat hij op toestellen waar hij nog niet op gepaired is zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TT7 en Western Europe mappen v8.0
Als ik TT installeer op de TD, gaat goed, opstarten, dan komt de melding geen kaarten gevonden. Ik heb de kaarten op intern geheugen gezet (in de root), in my documents (daar plaatst die gedownloade trails ook), maar ik krijg de western europe mappen niet in TT.

Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe of hoe TT7 de structuur in elkaar zit, waar ik de mappen moet plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:59:
Als ik TT installeer op de TD, gaat goed, opstarten, dan komt de melding geen kaarten gevonden. Ik heb de kaarten op intern geheugen gezet (in de root), in my documents (daar plaatst die gedownloade trails ook), maar ik krijg de western europe mappen niet in TT.

Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe of hoe TT7 de structuur in elkaar zit, waar ik de mappen moet plaatsen?
8 mappen werken niet. De nieuwste mappen die werken zijn de 7.20 mappen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:59:

Nee dit klopt niet. Je moet de kaarten op het internal storage zetten (4GB). Daar moet je dan ook TT op installeren en dat werkt alles vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

nvidia schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:03:
[...]

Nee dit klopt niet. Je moet de kaarten op het internal storage zetten (4GB). Daar moet je dan ook TT op installeren en dat werkt alles vlot.
Als je gebruik wilt maken van mapshare moet je TT op je telefoongeheugen installeren.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En is er nog een specifieke naam wat ik aan de map moet geven die de bestanden bevat?
Western_Europe ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:17:
[...]

En is er nog een specifieke naam wat ik aan de map moet geven die de bestanden bevat?
Western_Europe ofzo?
Nee maakt niet uit, maar houdt het voor jezelf gemakkelijk dus bijvoorbeeld voor de Benelux Map, die komt onder de root van je 4GB Intern geheugen

\Benelux_675.1409

Dan weet je meteen welke versie je hebt als je weer eens op zoek gaat naar nieuwe kaarten, alhoewel de kaarten gruwelijk antiek zijn t.o.v. iGo8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank jullie voor de hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:05
Heb hem sinds vrijdag binnen. prachtig telefoontje....

Ik heb niet direct de screenprotector aangebracht, maar was me daar goed van bewust.
Maar nu zitten er al 2 krasjes in het scherm.
Klopt het dat dit scherm zo gevoelig is voor krassen?
Of zit er vanuit de fabriek al een soort screenprotector op? (wat de zachtheid van het scherm zou verklaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik ook benieuwd naar. Volgens HTC zou het scherm krasvast moeten zijn. Iig meer dan oudere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Nou ik zweer dat ik er niets "doms" mee gedaan heb.
Hij heeft alleen maar gelegen en in mijn broekzak gezeten (en dan niet samen met een sleutelbos, enkel de gsm) ik vraag me dan ook af hoe die 2 krasjes erin komen.
Het is gewoon zo jammer van zo'n nieuw ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals:

Weet iemand hoe je de font kan veranderen in de menuutjes?

Als ik een SMS schrijf bijvoorbeeld en je klikt op "Menu" dan staan de letters enorm groot. Het menu neemt zo'n driekwart van 't scherm in beslag!

Via Instellingen > Systeem > Scherm kan je alleen de tekengrootte aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Hoi allen,

Ik heb sinds kort de Diamond in vorm van MDA Compact IV. Nu ben ik heel tevreden met dit ding op één punt na dat is de kleuren van T-mobile.

Ik ben op XDA al iets tegengekomen van een Manilla Theme. Hebben mensen hier al meer ervaringen mee (Met NL MDA ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorDrakka schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:39:
Hoi allen,

Ik heb sinds kort de Diamond in vorm van MDA Compact IV. Nu ben ik heel tevreden met dit ding op één punt na dat is de kleuren van T-mobile.

Ik ben op XDA al iets tegengekomen van een Manilla Theme. Hebben mensen hier al meer ervaringen mee (Met NL MDA ?)
Kijk hier eens: Themes for TouchFlo3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Kaarten werken ook wanneer je ze in 'my Documents' zet hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Blaat.

[ Voor 97% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 21-07-2008 12:52 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MDA nu een week en het valt me op dat de batterij wel erg snel leeg is. Na een dag niet gebruiken met volle batterij zit het ding iets hoger dan 50%. En het bereik is redelijk tot slecht. Soms als ik bel gaat hij niet over, maakt hij verbinding en gebeurt er helemaal niks. Ook bij ophangen gaat de teller nog ruim een seconde of 10 door. Ik hoop dat ze bij T-Mobile snel wat andere firmware hebben want dit is niks natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij klopt, maar dat word vanzelf beter. Bij mij gaat er nu 1 blokje af (dus in de advanced view zeg maar) na een avond stand by. Na een hele dag 2 of 3.

Dan heb ik nog een beetje een offtopic vraag maar weet iemand of het met coreplayer ook mogelijk is om subtitels in .mkv bestanden aan te zetten? ik kan daar geen optie voor vinden. Maar ik ga morgen vliegen naar spanje en zou toch wel graag even een filmpje kunnen kijken ofzo maar mijn Japans is nog niet al te best dus subs zouden wel handig zijn om aan te zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Je zou het misschien kunnen proberen met een andere simkaart. Weet je meteen of het je toestel is of het netwerk. Ik heb een ander toestel en ervaar dezelfde problemen bij T-mobile en nog wel meer verbindingsproblemen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
jackel7007 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:01:
Nou ik zweer dat ik er niets "doms" mee gedaan heb.
Hij heeft alleen maar gelegen en in mijn broekzak gezeten (en dan niet samen met een sleutelbos, enkel de gsm) ik vraag me dan ook af hoe die 2 krasjes erin komen.
Het is gewoon zo jammer van zo'n nieuw ding.
Zit er nou vanuit de fabriek nog een soort beschermlaag op die eraf kan / mag?

(dus niet dat loszittende plasticje wat op alle nieuwe dingen zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jackel7007 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:32:
Heb hem sinds vrijdag binnen. prachtig telefoontje....

Ik heb niet direct de screenprotector aangebracht, maar was me daar goed van bewust.
Maar nu zitten er al 2 krasjes in het scherm.
Klopt het dat dit scherm zo gevoelig is voor krassen?
Of zit er vanuit de fabriek al een soort screenprotector op? (wat de zachtheid van het scherm zou verklaren)
Wat is gevoelig :? , normaal zou ik zeggen!

Maar kleine zandkorreltjes krassen alltijd en overal, hoe gehard iets ook is, dus zo'n klein korreltje kan zomaar je screenprotector verzieken en in het ergste gavel je schermpje.

Dus goed uitkijken, vooral met een ring (diamantje/safiertje), kunnen leuke krassen veroorzaken met het uit je broekzak halen en af en toe je zakken even leegkloppen wil ook nog wel eens helpen ;)

Er zit natuurlijk wel fabriekaf een soort gehardlaagje op (die je er niet kan/moet afhalen), maar dat is natuurlijk nooit voldoende.
Maar als je een screenprotector aanbrengt dan voorkom je wel de meeste schade, misschien eens hier en daar een licht krasje op je protector, maar daar is hij dan ook voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Laatst online: 18-11-2024
Je verwijst naar de link die ik zelf al noem in mijn post. Wat ik me afvraag of mensen met een NL MDA dit met succes geprobeerd hebben.

Ik ben altijd erg voorzichtig met dit soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MKV op de diamond???
Ik ben bang dat de diamond nog niet eens in staat is om 720p af te spelen. Laat staan dat je dat wil op zo`n lage resolutie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:57:
[...]

Euhm al geprobeerd om alle knopjes tegelijkertijd in te drukken? Bij mijn Sony Ericssonwerkt dit dan wel. Dit zorgt er dan voor dat hij op toestellen waar hij nog niet op gepaired is zichtbaar wordt.
Er zit op die headset maar één knopje. De aan/uit-knop.

heb nog steeds geen oplossing gevonden trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op maandag 21 juli 2008 @ 08:37:
[...]

Ik heb het met MakeCab.exe gedaan van microsoft en dan krijg je deze CAB file die wel werkt:

http://rapidshare.de/files/40043769/DiamondTweaks.cab.html
Wat doet die cab aan je instellingen? Zag iets met touchflo en verlichting van de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorDrakka schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:16:
[...]

Je verwijst naar de link die ik zelf al noem in mijn post. Wat ik me afvraag of mensen met een NL MDA dit met succes geprobeerd hebben.

Ik ben altijd erg voorzichtig met dit soort dingen :)
dit is precies wat ik ook wil weten
ik ben van plan om een MDA te gaan halen

maar het enige wat mij tot nu to twijfels geeft is het thema van t mobile

ik zie hier trouwens ook niemand die zijn MDA heeft geflashed of kijk ik verkeerd??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Je zie zo af en toe wat files voorbijkomen waarmee je het uiterlijk (achtergrond/thema’s/klok) van
de TD kan veranderen.
Voordat ik hier aan begin zou ik graag willen weten hoe je daarna weer de originele achtergrond en thema enz. weer terug kan krijgen?
(dus zeg maar de grijze blokken op de zwarte achtergrond en digitale klok enz. waar hij origineel mee geleverd wordt)

Ik heb gezocht maar zie bv nergens dit achtergrond plaatje in de verkenner, iemand die mij kan helpen?
Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:42:
[...]

dit is precies wat ik ook wil weten
ik ben van plan om een MDA te gaan halen

maar het enige wat mij tot nu to twijfels geeft is het thema van t mobile

ik zie hier trouwens ook niemand die zijn MDA heeft geflashed of kijk ik verkeerd??? :?
Lolzzz.

Ik heb de MDA compact IV van T-Mobile.....oftewel de TD...

Ik heb 'm geflashed,

SPL: Unsigned-Hard-SPL-Diamond-OliNex 1.40
RADIO: Diamond_Radio_1.00.25.05 ( ga straks .06 ook ff proberen..)
ROM: Diamond_Surface_6.1.1.17_NLD_Black ( helamaal zwart dus, bye bye t-mobile logo >:) )

Werkt prima _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Shiznit op 21-07-2008 15:07 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001

chromeeh

the Gnome

Ik heb sinds vrijdag ook m'n Touch Diamond, moet zeggen dat ik er erg te spreken over ben.
Ik vond alleen de TF3D nogal traag aanvoelen, nu kwam ik zojuist de 'TF3D Config' tool tegen, hiermee zou je Themes kunnen installeren / changen van TF3D.

Aangezien ik de Vodafone versie heb krijg je er een rode TF3D bij.
Ik heb de standaard HTC Black gedownload en geïnstalleerd, verder geen tweaks uitvoerd, echter is mijn TF3D ineens veel sneller :?
Ik heb de standaard settings gebruikt van de config tool.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:24:
MKV op de diamond???
Ik ben bang dat de diamond nog niet eens in staat is om 720p af te spelen. Laat staan dat je dat wil op zo`n lage resolutie...
Denk dat jij het niet helemaal snapt :P 1. het is geen 720p content wat ik heb (sinds wanneer is .mkv hd only?) maar gewoon een dvd rip ge-encode naar .mkv (ghost in the shell sac2). Afspelen gaat gewoon perfect, ziet er trouwens ook haarscherp uit op zo'n klein scherm. Alleen kan je dus nergens substreams selecteren voor zover ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarmee (re-)encode je je films dan?

Ik ben ook op zoek naar de beste oplossing.
Na een aantal forums gelezen te hebben denk ik dat een rip in AVC/H.264 de mooiste kwaliteit gaat geven, alleen zoek ik nu dan een (makkelijke) tool om mijn huidige materiaal te re-encoden.

Ik was altijd een vaste gebruiker van Nero Recode, nog van Nero versie 6.x omdat dat laatste versies zo ongelovelijk bloated zijn geworden...

Kan de laatste Nero Recode nu het AVC formaat aan in 640x480 of alleen nog SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry heb nog ff gekeken op wiki en je hebt gelijk. Trouwens stond daar ook dat MKV bestanden subtitles kunnen bevatten. Ingebouwd dus. Miss heb je daar wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 09:44
OOH CRAP! In mijn tel had ik al mijn msn contacten staan die ik daaruit heb verwijderd.

Nu aangesloten aan mijn PC heeft die alles gesynct met als resultaat, alle msn contacten op PC ook weg! :(

Als ik nu msn contact toevoeg op PC dan zet die ze ook weer op de tel en dat wil ik niet. Mijn vraag is dus of iemand weet hoe ik het syncen van msn contacten uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net wat 2x DVDtjes en wat losse filmpjes overgezet met onderstaande progjes, ziet er in VGA rete-strak uit en de ondertiteling is ook nog te lezen ;)

SPB Mobile DVD
http://spbsoftwarehouse.c...ledvd/screenshots.html?en

Pocket-DVD studio
http://www.pqdvd.com/watch_dvd_on_pocket_pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:37:
[...]

Wat doet die cab aan je instellingen? Zag iets met touchflo en verlichting van de telefoon..
Dit is een vertaling van de tweaks die nvidia eerder al gepost heeft. Is niet bedoeld als zijnde: Dit is voor iedereen van toepassing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schimmel_kees
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10-2023
MorDrakka schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:39:
Hoi allen,

Ik heb ook inderdaad deze manilla theme geinstalleerd en het werkt naar volle tevredenheid op mijm MDA compact van T-mobile. Eindelijk van dat roze kleurtje af!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 15-09 21:21
Gisteravond twee TD's in mn hand gehad, een vodafone branded met oude software en een unbranded met de nieuwe software.

touchflo is even wennen. maar wat me in beiden gevallen zwaar tegenviel was de kwaliteit van de camera en het maken van fotos je hoeft maar even te bewegen om een wazige foto te krijgen. echt te triest moet ik zeggen. kan echt niet begrijpen dat HTC nog steeds niets aan hun camera problemen doet. mn 4 jaar oude SE w800i maakte zelfs betere fotos.

maar verder vind ik de telefoon heel stevig aanvoelen. ligt goed in de hand mooi compact. denk alleen dat je met dat touchflo heel snel uitgekeken bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar :z

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-02-2021
Ik heb een paar probleempjes,

wlan gaat automatisch uit een paar seconden nadat ik het heb geactiveerd, ik heb de energiemodus al op beste prestaties gezet maar hij blijft uitgaan.

Verder lijkt het net of er allemaal donkere putjes in het scherm zitten. Het lijkt niet op het scherm zelf te zitten maar daar onder, de bovenste laag is nog gewoon ok. Ik heb niet hard zitten drukken met de stylus en ik heb de beschermfolie er nog niet eens afgehaald dus ik vraag me af hoe dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:07

ManiacsHouse

Scheisse!

dangerpaki schreef op maandag 21 juli 2008 @ 18:39:
Gisteravond twee TD's in mn hand gehad, een vodafone branded met oude software en een unbranded met de nieuwe software.

touchflo is even wennen. maar wat me in beiden gevallen zwaar tegenviel was de kwaliteit van de camera en het maken van fotos je hoeft maar even te bewegen om een wazige foto te krijgen. echt te triest moet ik zeggen. kan echt niet begrijpen dat HTC nog steeds niets aan hun camera problemen doet. mn 4 jaar oude SE w800i maakte zelfs betere fotos.

maar verder vind ik de telefoon heel stevig aanvoelen. ligt goed in de hand mooi compact. denk alleen dat je met dat touchflo heel snel uitgekeken bent...
Op TouchFlo uitgekeken? Ligt eraan wat voor eisen je stelt aan je phone. Inmiddels heb ik SPB Mobile Shell op staan en dat werkt lekker. TouchFlo vond ik soms wat onduidelijk. Maar ik zie mijn telefoon niet als een stukje speelgoed en zolang ik kan bellen, navigeren en internetten vind ik het prima. En wat games erop ofzo. Maar belangrijkste vind ik de eerder genoemd 3.

De camera valt mij ook zwaar tegen, op de een of andere manier zijn de foto's onscherp of lijkt er een waas overheen te zitten, had iets beter verwacht. Vergeleken met de w800i vind ik het toestel zelf een verademing. Lekker makkelijk WM6.

Geweldig toestel eigenlijk. Alleen was mijn accu toch best snel leeg met een beetje internetten, heb er nog niet eens echt mee gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Er is van een of ander koreaans merk een batterij uit voor de diamond met 1850mah capaciteit. Alleen worden foto's maken onmogelijk gemaakt en ziet de diamond er niet meer uit als een diamond maar als een schildpad. Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.yoobao.com/shoppic/20087617483780128.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yoobao.com/shoppic/20087617491261368.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yoobao.com/shoppic/2008761749042412.jpg

8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
MorDrakka schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:39:...Ik ben op XDA al iets tegengekomen van een Manilla Theme. Hebben mensen hier al meer ervaringen mee (Met NL MDA ?)
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:42:dit is precies wat ik ook wil weten ik ben van plan om een MDA te gaan halen maar het enige wat mij tot nu to twijfels geeft is het thema van t mobile

Ik heb een NL MDA van T-Mobile dus en heb gisteren de applicatie: TF3D Config geinstalleerd. Verder heb ik het HTC Black thema erop gezet en gebruik nu ook dit thema. Werkt super! Bekijk de instructies in de eerste post van de TF3D Config thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
ktart schreef op zondag 20 juli 2008 @ 10:41:
Ik heb sinds enkele dagen mijn MDA Compact IV en ik vind 'm helemaal geweldig. Ik heb al een hoop bekeken en ingesteld, maar wat me opvalt is dat het Full QWERTY toetsenbord standaard T9 aan heeft staan. Ik vind dit nogal een irritante functionaliteit en wil dit dus liever uitzetten. Wat ik nu doe is elke keer als ik iets moet intypen T9 veranderen naar ABC op het toetsenbord. Ik heb liever dat hij standaard op ABC staat, zodat ik direct kan beginnen met typen.

Ik heb in de FAQ gekeken en op Google gezocht, maar kan helemaal niets vinden. Iemand een idee of dit ergens aan te passen is?
Heeft niemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dit moet denk ik wel een award verdienen voor minst esthetische ontwerp 2008.
Wat een lelijke accu expansion pack.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-08 08:07
Hoi,

Ik ga deze week als het goed is de Compact iv halen.

Heeft iemand ervaring met de brodithouders voor de TD, in combinatie met de Compact iv. Volgens mij is de compact iv namelijk heel iets breder dan de TD..

Zal dit gaan passen, of kan ik beter wachten tot er een houder uitkomt speciaal voor de Compact iv (als die er komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
heb vandaag de htc Holder with 3-in-1 Adapter (nr849843) in de auto geinstalleerd.

http://www.brodit.com/?ma...howTypeHidden=0&showID=38

Deze dus aangesloten met een 3,5mm stekker aan de autoradio (prima geluid over de speakers van de radio). Nu zit ik alleen met het volgende, als ik iemand bel hoor ik de persoon over de speakers maar als ik praat hoort diegene mij niet. Als ik de 3,5mm stekker uit de adapter haal hoort die persoon mij weer wel. Ligt dit nu aan de telefoon of moet ik hier nog een extra microfoon op aansluiten?

[ Voor 16% gewijzigd door pascalheister op 21-07-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je je sofkeys wijzigen? Download dit: Softkeys wijzigen
Zet "SoftKeyApplet.cpl" in je Windows map. Dan vind je een shortcut in: Start/Instellingen/Systeem/Soft Key. Klik erop en je kunt je sofkeys wijzigen. ;) (alleen het shortcut icoontje ziet er niet uit)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
Ik ben weer iets tegengekomen wat me opvalt. Ik heb een MDA Compact IV. Ik kan me herinneren dat ik een video heb gezien van coolsmartphones waar de favorieten van je opera browser in het 'Internet scherm' van je TF3D te zien zijn. Nu heb ik een aantal favorieten aangemaakt, maar deze komen helemaal niet in deze lijst voor. Ik zie alleen het logo van web 'n' walk met daar onder 1 optie (favoriet die er al in stond), namelijk search.

Hoe kun je je eigen favorieten aan deze lijst toevoegen of kan dit om de een of andere reden niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Is er hier iemand die gebruik maakt van een BT-verbinding i.c.m. een autoradio van Sony. Ik doel hiermee op het model dat in de Ford Focus wordt gebruikt i.i.g. in bouwjaar 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53

vr6-only

Blub Blub

Heeft iemand al de nieuwste manilla geprobeerd?

Is echt aan te raden. Rete snel, vergeleken met versie .30
Ik heb nu .38 en het verschil is duidelijk te merken.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet met je vinger over het scherm scrollen? Zodat je de rest ook ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:52:
Waarmee (re-)encode je je films dan?

Ik ben ook op zoek naar de beste oplossing.
Na een aantal forums gelezen te hebben denk ik dat een rip in AVC/H.264 de mooiste kwaliteit gaat geven, alleen zoek ik nu dan een (makkelijke) tool om mijn huidige materiaal te re-encoden.

Ik was altijd een vaste gebruiker van Nero Recode, nog van Nero versie 6.x omdat dat laatste versies zo ongelovelijk bloated zijn geworden...

Kan de laatste Nero Recode nu het AVC formaat aan in 640x480 of alleen nog SP?
Ik doe er helemaal niks aan, zo heb ik hem gedownload en gooi hem zo op me TD en werkt gewoon perfect met coreplayer. Behalve dat je dus geen substream kan selecteren.
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:10:
Sorry heb nog ff gekeken op wiki en je hebt gelijk. Trouwens stond daar ook dat MKV bestanden subtitles kunnen bevatten. Ingebouwd dus. Miss heb je daar wat aan :)
I know I know. Met VLC op je pc kan je ook gewoon subs aanzetten. Punt is dus dat ik nergens in coreplayer een tab kan vinden waarmee je een substream kan kiezen :P wel geluid en video maar dus geen subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:59:

Is dat een losse download ofzo? kan je die gewoon installeren zonder iets aan je telefoon te hardresetten? dus ook nog je offi rom gebruiken? en waar is die te krijgen? op xda zeker?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:59:

linkje?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
blaat nvm

[ Voor 96% gewijzigd door gebruikershaes op 21-07-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53

vr6-only

Blub Blub

http://impact-sandbox.biz/ROM/GM360D-Lite/Add-On/Manila/

Eerst in Start>instellingen>vandaag>items.

TF3D uitschakelen. Anders mislukt de installatie.

Is gewoon een cab bestand. Na reboot even weer inschakelen via "vandaag"

[ Voor 32% gewijzigd door vr6-only op 21-07-2008 21:21 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:18
nice Dit zijn dingen voor in de OT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
vr6-only schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:19:
[...]

Maar krijg je met die bestanden ook de T-mobile vodafone of Orange look of blijft het met een ervan standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien wel een echt domme vraag...
Als ik bovenaan een icoontje zie met 3G betekent dit dan dat ik sowieso een GPRS connectie heb?
Ik heb alle met nodata gedisabled dus dat zou niet mogen dacht ik...
Maar inderdaad, zo nu en dan verschijnt dat icoontje...
Mercikes
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 0.33 Manilla met die neon-kleurtjes is echt leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:49:
Dit is misschien wel een echt domme vraag...
Als ik bovenaan een icoontje zie met 3G betekent dit dan dat ik sowieso een GPRS connectie heb?
Ik heb alle met nodata gedisabled dus dat zou niet mogen dacht ik...
Maar inderdaad, zo nu en dan verschijnt dat icoontje...
Mercikes
JP
3G en gprs hebben JA. Volgens mij mag het wel dat icoontje staan ondanks nodata. Er is geen connectie, maar een mogelijkheid TOT connectie. Er is pas connectie als er een G, 3G, H boven de antenne staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Nog een leuk programma voor de TD: waterpas (op youtube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vr6-only schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:19:
[...]

Thnx! Heb hem geinstalleerd. Wel sneller maar mis wel het 3D effect.
Klopt het dat Nederland niet meer gekozen kan worden bij de Weather-tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Dit is ook een leuke

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=410180

Call History Tab op je T3D.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3034/2690448352_06bde744ba.jpg?v=0

[ Voor 26% gewijzigd door Tranzy op 21-07-2008 22:21 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ben ik dan de enige die TF3D heeft uitgeschakeld ? Ik vind het ronduit een te beperkte interface.
Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om binnen TF3D Pocket Informant als standaard Agenda te hebben. De Telefoonprofielen in TF3D zijn te mager in mijn ogen.

Ik heb alles uitgeschakeld en draai Mobile Shell, Phone Suite en Diary van SPB.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:20:
[...]
....De TD software. is net zoals het gemiddeld mobieltje/smartphone.

Maar de vraag was WM gerelateerd ;) , en daarvoor geldt dus wel een heel ander verhaal.

Windows Mobile zelf (en de TD dus ook) kan met een progje, alle mogelijke profielen aanmaken en alle kombinatie's die je maar wilt/kunt verzinnen! In iedergeval uitgebreider dan wat dan ook ;)
........
........
Een leuk progje die dit allemaal kan doen is o.a. PhoneAlarm:
http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html
Ik had het geinstalleerd, maar waar kan je dan snel tussen de profielen switchen? of moet je dan altijd dat programmatje openen om het te kunnen. En als je zo'n profiel maakt overschrijfd hij dan de profielen die standaart in de TD zitten? Als ik programma weg klikte, dan stonden mn profielen nog gewoon net zoals altijd. Of moet je het programmatje helemaal anders gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit werkt perfect...
Nu heb ik eigenlijk de menu "oproepen" niet meer nodig (denk ik) hoe krijg ik die weg?
JP
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over providers of waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien.