Eerst een rondje comments:
@Naj_Geetsrev/Jan Versteeg? :P: Mja, dramatisch blijft het nog niet. Leuk zo'n bewerking, maar het blijft een kamerplant/bloemetje thuis. Nee, doet me dus niet zoveel.
@ultimatia: Ik vind de duiven eigenlijk alleen maar afbreuk doen aan de foto. De kleuren zijn leuk (beetje postprocess-achtig) en het licht valt goed.
@rGz: Ooo, creepy! Mooi, maar vraag me wel af wat je ermee wilt vertellen. Iemand die zich heeft laten verdrinken in z'n badkuip?
@Rudedadude: Gewoon netjes. Simplistisch en ook doeltreffend. Wel leuk dat hun stand van de vleugels mooi verschillend is.
@LaZZ: Mooi belicht, onderin wel wat te veel niks/donker.
@LaZZ(wederom): Eehrm, waarom zoveel in een solotopic....Allemaal aardig, maar niet spectaculair.
@expression: Nee, vind hem niet zo lekker wegkijken. Die zonnestralen zijn leuk, maar leiden eigenlijk naar een donker stuk (de auto). Er zit te weinig detail in de auto om hem interessant te maken.
@Freezerator: Compo is goed, maar heb wel het gevoel dat ik iets mis aan de bovenkant. Waarschijnlijk het gebied dat je gecropt hebt.
@silitek: Meer omgeving en minder lucht was beter geweest. Toning is aardig.
@danmaarniet: Wat tranceSetter zegt, snapshotje. Leuk moment toch.
@TranceSetter: Inderdaad best leuk. Niet veel op aan te merken.
@Arrigi: Imho wat te druk en onderwerploos.
@kirbydirby: Ik snap dat het effect van IR leuk is, maar gebruik het niet als ''onderwerp'' alleen. De bladeren komen mooi uit met het effect, maar ik mis toch wel een beetje een onderwerp.
@Amstel76: Ik weet niet, word van allebei niet echt wulps...Tekst eraf halen zou ietsje helpen.
En een, ietwat suffe, foto van mij dan: