[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
het leek me ook iets te veel van het goede. maar goed O-) ik ben nooit echt geld geobsedeerd geweest, maar sommige skills kosten gewoon wat. Dus ik moet nog even kijken waar ik het geld wat ik kan verdienen bij aviansies aan uit ga geven. Monkey zombies is wel een goed idee. bedoel je in de grot op weg naar die mage? of degenen onder de tempel? in ieder geval bedankt voor het meedenken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ardjee op 22-05-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@ RoD: Je vergeet de Stealing Creation coif? Die kerel had dat namelijk zo gedaan, en dan range potten en range prayen in Ape Toll. Zonder coif is de exp die je krijgt per chin iets van 200 (volgens tip.it/zybez forums), maar met die coif krijg je het dubbele ;).

@ Wartooth: Die monkey zombies zijn op weg naar Zooknock (die mage dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ahja, SC tools zijn wel handig om daar te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Inderdaad ja! Overigens kan je ook Soul Wars gaan doen, wat helemaal gratis is, mits je met melee gaat :). Met slayer je ranged trainen kan ook leuk zijn trouwens O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
kan je SC rewards ook voor range gebruiken? En ik maar denken dat het alleen voor non combat skills bruikbaar was. Misschien moet ik maar eens beter update nieuws lezen:p

@wimjongil, met slayer trainen heb ik al een tijd(je) gedaan. maar dat traint qua xp niet zo lekker als bij een enkele monster blijven. dit ga ik nog wel volhouden tot en met 60 slayer. (een andere doel van me, al me member skills naar 60 brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 10:39
< Delete >

[ Voor 94% gewijzigd door Ditmar op 23-05-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Dit is niet toegestaan, dus je hoeft er hier ook niet naar te vragen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
Ditmar schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:08:
Is er iemand die toevallig een account over heeft, niet meer gebruikt, en deze aan mij wil geven. Hopelijk met een leuk level :). Zou graag rs willen spelen met wat vrienden.
Maak gewoon een nieuwe, wat is nu de lol van een hoog lvl te hebben terwijl je er zelf niets voor hebt hoeven doen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 10:39
< Delete >

[ Voor 96% gewijzigd door Ditmar op 23-05-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Die nieuwe update is wel aardig, die dungeon maps heb ik zelf nog niet gezien (ik sta momenteel 24/7 bij soul wars, en zo vaak kijk ik niet op de map :+), en die HP bars zien er ook wat mooier uit. Wel even wennen die schild-vormpjes van die 0 hits trouwens (shit betrapt, ik hit nog steeds 0's :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe updates zijn wel mooi. Hitbars en hitschermpjes zien er beter uit. Daarnaast kun je beter zien hoeveel health je nog hebt. Die oude hitbars waren lelijk :D.

Aan die dungeon maps heb je niet zo veel lijkt mij. Ook is de minimap rechtsboven verbeterd. Wat ik heb kunnen ontdekken is dat er nu een rood pijltje staat als je een dungeon (rood uitroeptekentje) ziet. Beetje overbodig. Owja, het rode vlaggetje wat je ziet als je klikt op de minimap is aangepast. Like I Care :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die nieuwe graphics zijn erg leuk ja :) Dungeon maps gebruik ik toch niet, maar zijn wel functioneel. De leprechauns zien er trouwens ook wel leuk uit nu.

MMOhub staat trouwens een interview met Jagex' CEO Mod MMG. Interessant om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:14
RoD schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:39:
Die nieuwe graphics zijn erg leuk ja :) Dungeon maps gebruik ik toch niet, maar zijn wel functioneel. De leprechauns zien er trouwens ook wel leuk uit nu.

MMOhub staat trouwens een interview met Jagex' CEO Mod MMG. Interessant om te lezen.
Wel apart dat interview hoor. Vooral bij het lezen van het tweede deel ging er bij mij een wenkbrauw omhoog. Zo staat er dat er een user is met (bijna) alles skills op 99 terwijl ze f2p is (wel een Nederlander :P), bovendien zou ze alle quests gedaan hebben. Dat is niet zo gek, ware het niet dat ze volgens het verhaal nog nooit member is geweest. Dan kún je toch niet alle quests gedaan hebben, bovendien kun je veel skills dan niet trainen..

EDIT:
Ik ben overigens best positief over de veranderingen. Ze zijn niet wereldschokkend, maar ze verbeteren de game wel op de kleine puntjes. Die kleine puntjes zijn 'bruto' niet zo interessant (boeien dat je een map hebt, boeien dat de HP-bar anders is), maar 'netto' zijn ze wél interessant. Je hebt bij wijze van spreken "0,0001" voordeel van bijvoorbeeld die nieuwe HP-bar, dat betekend echter wel dat als je hem 10.000 keer 'gebruikt', dat je een cumulatief voordeel van 10% hebt. En zo voelt het wel voor mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Patriot op 30-05-2009 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:26:
Enne, ja, dat gaat een hoop geld kosten, maar bij aviansies verdien je dat geld. Zo heb je een beetje een wisselwerking, tussen veel geld, en veel xp. Uiteindelijk kun je zo relatief snel 99 range halen door quite te spelen. Tenzij je er geld bij wilt verdienen natuurlijk, dan moet je bij aviansies blijven.
Inderdaad :)
Nog een leuke spot om te chinnen is bij de Skeletons in de Chaos Tunnels. Protect from melee aanzetten, wat skeletons verzamelen en gooien maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik blijf Ranged overigens een saaie skill vinden :P Ik ben nu level 64, maar het traint echt heel langzaam. Ik train nu bij de fire giants in de chaos tunnel. Dat is misschien niet te beste plek om te trainen, maar omdat ik de charms wel interessant vind en ik Lathias's Training Grounds NOG saaier vind doe ik het er toch maar mee.

Overigens gebruik ik een magic shortbow met adamant arrows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 02:45:
[...]

Wel apart dat interview hoor. Vooral bij het lezen van het tweede deel ging er bij mij een wenkbrauw omhoog. Zo staat er dat er een user is met (bijna) alles skills op 99 terwijl ze f2p is (wel een Nederlander :P), bovendien zou ze alle quests gedaan hebben. Dat is niet zo gek, ware het niet dat ze volgens het verhaal nog nooit member is geweest. Dan kún je toch niet alle quests gedaan hebben, bovendien kun je veel skills dan niet trainen..
Ik neem aan dat ie bedoeld dat ze alle F2P quests heeft gedaan. Overigens klopt het ook niet dat ie zegt dat ze nog maar 94 prayer heeft :P

Overigens wordt er wel iets interessants in vermeld over een heel nieuwe vorm van gameplay. Iets waarvan ze eerst zelfs een apart spel zouden maken. Ben benieuwd.

Zelf gisteren een leuk mijlpaaltje gehaald: 20m slayer xp. En met het geld verdiend aan die slayer points ben ik door de 200m cash-barrière gegaan. Zit nu op 210m cash :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 03:19:
Ik blijf Ranged overigens een saaie skill vinden :P Ik ben nu level 64, maar het traint echt heel langzaam. Ik train nu bij de fire giants in de chaos tunnel. Dat is misschien niet te beste plek om te trainen, maar omdat ik de charms wel interessant vind en ik Lathias's Training Grounds NOG saaier vind doe ik het er toch maar mee.

Overigens gebruik ik een magic shortbow met adamant arrows
Toen ik dat level ranged had, vond ik het ook erg saai. Ik heb toen met een cannon naar 70 getraind, en daarna ging het best wel snel (af en toe een range task enzo), nu zit ik al op 87 :).

Gister een leuke mijlpaal gehaald (mijn eerste 99):

Afbeeldingslocatie: http://a04-b04.mypicturetown.com:80/P2PwebCmdController/cache/7Xg1ojLKHrfZ*nSRXV%26xhgsdKbRvXUidv9jUPJ.GKHkHTc-aJ2Ug.i.vGeMI14_/item.jpg?rot=1

[ Voor 3% gewijzigd door wimjongil op 30-05-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:35:
[...]

Ik neem aan dat ie bedoeld dat ze alle F2P quests heeft gedaan. Overigens klopt het ook niet dat ie zegt dat ze nog maar 94 prayer heeft :P
Dacht ik ook wel, maar dat is dan weer totaal geen prestatie :+
Overigens wordt er wel iets interessants in vermeld over een heel nieuwe vorm van gameplay. Iets waarvan ze eerst zelfs een apart spel zouden maken. Ben benieuwd.
Hmm ja, kan me er ook nog helemaal niets bij voorstellen.. Jammer dat ze in hetzelfde interview ook zeggen dat ze van tevoren zo min mogelijk informatie naar buiten willen brengen zodat mensen niet té enthousiast raken :+
Zelf gisteren een leuk mijlpaaltje gehaald: 20m slayer xp. En met het geld verdiend aan die slayer points ben ik door de 200m cash-barrière gegaan. Zit nu op 210m cash :Y)
Slayer points? :+
wimjongil schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:49:
[...]

Toen ik dat level ranged had, vond ik het ook erg saai. Ik heb toen met een cannon naar 70 getraind, en daarna ging het best wel snel (af en toe een range task enzo), nu zit ik al op 87 :).
Hmm, een cannon kopen is misschien wel een goed idee. Iemand nog tips wat betreft de locatie? Waar kan ik het beste staan met zo'n ding?
Gister een leuke mijlpaal gehaald (mijn eerste 99):

[afbeelding]
Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:47:
[...]

Hmm, een cannon kopen is misschien wel een goed idee. Iemand nog tips wat betreft de locatie? Waar kan ik het beste staan met zo'n ding?

[...]

Gefeliciteerd! :)
Ik had dat geloof ik bij die daganoths gedaan onder die vuurtoren. Dan zet je die daar neer, laad je 'm, en ga je dat trapje op, totdat je de message krijgt dat ie leeg is. Dan ga je weer terug, herladen, en opnieuw. Ontiegelijk saai ja, maar met 70 range is het wel opeens een stuk leuker.

Bedankt :).

Sjongejonge zeg, ik heb nu ff heel erg de pest in RuneScape, 2 keer achter elkaar doodgegaan bij bandos, meer dan 1m verloren. Nogal kut, want ik heb nu nog maar 3m. En niet eens een goede drop. :( :( :(

[ Voor 14% gewijzigd door wimjongil op 30-05-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Sjongejonge zeg, ik heb nu ff heel erg de pest in RuneScape, 2 keer achter elkaar doodgegaan bij bandos, meer dan 1m verloren. Nogal kut, want ik heb nu nog maar 3m. En niet eens een goede drop. :( :( :(
Zit momenteel op 773 armadyl kills en nog steeds geen goede drop. :(
Dus je hebt nog ff te gaan. :9

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Daarom doe ik dus geen Godwars. Te onvoorspelbaar. En riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:29:
[...]

Zit momenteel op 773 armadyl kills en nog steeds geen goede drop. :(
Dus je hebt nog ff te gaan. :9
Nu ben ik maar even Barrows gegaan. Toch wat relaxter en vertrouwder dan GWD }:O. Met ice barrage en een black salamander gaat dat heerlijk _/-\o_.

@ RoD: De eerste keer dat ik gekilld werd, kreeg ik ook opeens allemaal zieke hits achter elkaar, heel vreemd. Melee prayer stond nog aan, maar blijkbaar werd ik door die mage en range sergeant 20 gehit, en door Graardoor 30 ofzo. Zeer vreemd |:(.

[ Voor 25% gewijzigd door wimjongil op 31-05-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Welke van de barrows brothers doe je met black salamander dan?
Ik doe ze meestal allemaal met whip op ahrim na, die pak ik met dds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik doe ze allemaal met whip. Je kunt ze bijna omver blazen, zo zwak zijn ze. Barrows zijn niet berekend op de setups en levels van tegenwoordig. Beetje overdreven, dat wel, maar het heeft een kern van waarheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op maandag 01 juni 2009 @ 02:00:
Welke van de barrows brothers doe je met black salamander dan?
Ik doe ze meestal allemaal met whip op ahrim na, die pak ik met dds.
Ik begin met Karil (super potted, piety, dds). Daarna Ahrim met broad bolts en eagle eye. De rest doe ik gewoon met een black salamander.
Zo gebruik ik geen prayer pots per trip (house teleport tablet in inv, daar prayer rechargen en in een kharyll portal stappen), food gebruik ik zelden (met Karil of Ahrim tunnel eet ik wel eens 4 sharks ofzo, no big deal dus).

Tot nu toe een Verac's Flail, Skirt en een Karil's X-bow gekregen, geen verlies dus :). Ik maak sowieso geen verlies, omdat de boltracks en chaos runes alle kosten dekken. Ook haal ik 11+ killcount, zodat ik geen blood en death runes hoef te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hehe, dit heb ik vandaag ook weer is gespeeld.

Ik was wel helemaal de weg kwijt: je kan mensen niet eens meer in de wildy aanvallen, dat GE gebeuren en dat limiet met traden...

In 2004 was het zoveel leuker :D

Wat wel handig is dat je nu wel snel kan trainen. Gewoon een paar k raw trouts inkopen en dan weer te koop zetten. Haast geen verlies, maar wel veel XP :)

[ Voor 27% gewijzigd door Bolletje op 01-06-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Andere spelers killen kun je in speciale PvP worlds (hele map) of BH worlds (alleen de wilderness). Dus mensen aanvallen kan nog prima. Die trade limit was een gevolg nav het real world trading wat alsmaar groter werd. Jammer, maar er valt nog prima mee te leven.

In 2004 waren de graphics slechter, was er veel minder content, en speelde het allemaal veel minder lekker. Maarja, het is niet allemaal beter geworden, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
RoD schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:15:
Andere spelers killen kun je in speciale PvP worlds (hele map) of BH worlds (alleen de wilderness). Dus mensen aanvallen kan nog prima. Die trade limit was een gevolg nav het real world trading wat alsmaar groter werd. Jammer, maar er valt nog prima mee te leven.

In 2004 waren de graphics slechter, was er veel minder content, en speelde het allemaal veel minder lekker. Maarja, het is niet allemaal beter geworden, inderdaad.
Maarja, ik was dat van toen gewend.

Nu dat HD trekt ook je hele CPU onderuit.

Wat nu ook jammer is dat je door dat trade limiet mensen minder goed kan helpen. Ik ben zelf geen member, maar iemand die ik kende wel. Dus ik gaf hem dan al dat spul om arrows te maken (logs, bars, feathers e.d.) en dan ging hij naar memberworld en maakte ze. Nu heb je wel dat request assist, maar dat helpt niet echt in een F2P wereld als je fletching nodig hebt :P

Trouwens, ik zag net in die clanchat van Lord Bunkie, maar daar was geen kip te bekennen :/

Edit:
Woohoo! Combat lvl up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nee, er zitten doorgaan maar weinig mensen in de clan chat. Er zijn waarschijnlijk te weinig mensen tegelijk online, en dan komt het niet echt van de grond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:29:
Nee, er zitten doorgaan maar weinig mensen in de clan chat. Er zijn waarschijnlijk te weinig mensen tegelijk online, en dan komt het niet echt van de grond :)
Ik zie jou anders geregeld online, maar vergeet steevast mezelf in de clanchat te melden :X
Bolletje92 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:30:
Wat nu ook jammer is dat je door dat trade limiet mensen minder goed kan helpen. Ik ben zelf geen member, maar iemand die ik kende wel. Dus ik gaf hem dan al dat spul om arrows te maken (logs, bars, feathers e.d.) en dan ging hij naar memberworld en maakte ze. Nu heb je wel dat request assist, maar dat helpt niet echt in een F2P wereld als je fletching nodig hebt :P
Zeker waar, dat is een nadeel van de trade limit.

[ Voor 42% gewijzigd door Patriot op 02-06-2009 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 01:10:
[...]

Ik zie jou anders geregeld online, maar vergeet steevast mezelf in de clanchat te melden :X
offtopic:
Dat geldt voor mezelf ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
zo. me examens zitten erop en ik ben weer member, na het betalen via ideal was ik 5 minuten later member. vorige keer kostte me het een halve dag! ik ben positief verrast, alleen het hielp me niet echt met leren:P

ook wat minder is dat ik eerst besloten heb 70 prayer te halen in plaats van range 99 te halen., dus het aviansies grinden laat nog op zich wachtten. ( allemaal bedankt voor de hulp)

minder dan 7000 baby blues te gaan:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zou het niet verstandiger zijn om alsnog voor 99 range te gaan, en met het geld van de aviansies dragon bones te kopen en deze op je gilded altar (daar kun je ook voor sparen met aviansies) te gebruiken om prayer te trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Huh, kan je nu ook met iDeal betalen?

Sinds wanneer is dat mogelijk dan? Ik zag die optie ook niet echt bij betaalopties staan. Ik wilde misschien dus een Wallie-card halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
@ Rod. waarschijnlijk wel. maar ik weiger geld uit te geven eraan. + ik wil me meelee stats tog nog trainen

@ bolletje: je moet eerst voor de paybycash optie gaan, dan kan je kiezen hoe. onder andere ook ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Waarom wil je er geen geld aan uitgeven? Soms is het verdienen van geld en het daarna uitgeven ervan de meest effectieve methode. En dat lijkt me hier wel de beste optie. Dan heb je 99 ranged, en genoeg geld voor een hoog prayer level. Daarnaast zou je voor melee dan nog naar de green dragons kunnen gaan. Dan heb je nóg meer geld en zit je straks met alle combat stats op 99 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Oo, ok. Dat wist ik niet :p

F2P verdiend wel slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
je beste gok op geld verdienen in f2p is woodcutten op yews. of pken als je denkt dat je geluk hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wartooth schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:48:
je beste gok op geld verdienen in f2p is woodcutten op yews. of pken als je denkt dat je geluk hebt
Pken is niet mijn ding. Yews was ik toen al aan begonnen. Ook zag ik dat gold ore weer in prijs gestegen is (42x). Daar heb ik dan ook best wel wat van gemined in de crafting guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik kreeg zojuist even een hartverknettering. Toen ik bij de Green Dragons stond en er nét een revenant ork aankwam, begaf mijn muis het. Het is zo'n gamersmuis, en om een onverklaarbare reden vond die het nodig te gaan knipperen en te stoppen (hij crashte blijkbaar). Gelukkig was de rev even bezig en had ik de muistoetsen aangezet op mijn toetsenbord (dus met het numpad muizen), was wel even spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Wat doe je uberhaubt bij green dragons in de wilderness? In de chaos tunnels is veel makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:57:
Wat doe je uberhaubt bij green dragons in de wilderness? In de chaos tunnels is veel makkelijker. :)
Serieus? Waarom is dat makkelijker dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zeer snel te bereiken, geen revs. Knokt een stuk lekkerder daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:56:
Een echte vent sloopt al die revenants >:).

De echte Barrow-loot wil maar niet vlotten, van een karil's coif word ik niet echt blij |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Een echte vent heeft betere dingen te doen dan zich bezig te houden met revenants :P

Vandaag dubbel 99 wc gehaald. Gaat best wel lekker op teaks met inferno adze + pack yak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:56:
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat het sneller te bereiken is dan de Green Dragons in de Wilderness. Het stukje tussen Clan Wars en de Green Dragons is heel klein, kleiner dan de afstand tussen Edgeville en de ingang naar de Chaos Tunnels (bovendien ben je dan nog niet eens ín die tunnels).

Het ontbreken van revs is wellicht interessant, maar als er maar één rev is die je aan kan vallen is het niet zo'n grote ramp in de Wilderness..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
om maar weer wat leven in de forum te blazen: ik heb 2200 van de 7000 baby blues te gaan! ik zit nu op 69 prayer en 76 att 76 str en 76 def red ik ook nog! alleen ben ik bang dat mijn super att pots op zijn voor ik de 70 haal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
Je gaat lkker denk :) en dat je het ook echt vol blijft houden. Ik zou al lang all overgegaan zijn op D bones kopen >:) maja, nu ben je toch al zover :P

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
En een nieuwe update :)

Het run-systeem is aangepast. Het is nu mogelijk te gaan zitten waar je ook bent, om zo sneller je run energy te rechargen. Bovendien heb je meer aan energy potions (en energy restorend food), en aan je agility level. Overall betekend dit allemaal dat je meer kunt rennen.

Verder zijn er grafische updates aan de icoontjes voor de magic spells en het summoning icoon (beide zien ze er geweldig uit).

Een andere uitbreiding is die van de Herblore skill! Een nieuwe herb genaamd Wergali kan vanaf level 41 gecleaned worden, waarna er een fletching of crafting potion gemaakt van kan worden.

EDIT:
Er zit blijkbaar meer achter deze update (stiekem verstopt!). Zo zal Guthan's set je niet meer healen als je om wat voor reden dan ook geen schade doet aan het monster waar je tegen vecht (een genoemd voorbeeld is het vechten tegen mutated terrorbirds zonder ze eerst te verzwakken met een crystal chime). Je drop potential in PvP worlds zal beter worden berekend als je vaak wisselt tussen de hot- en cold-zones. Bovendien zul je niet langer twee keer achter elkaar dezelfde slayer task kunnen krijgen.

Er zijn sowieso nog wel dingetjes die ik hier niet noem, omdat ze enigszins triviaal zijn. Voor alles kun je hier terecht.

[ Voor 36% gewijzigd door Patriot op 09-06-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Na een lange tijd spelen wilde ik toch weer eens online gaan, zat op ongeveer level 60.
Helaas, wachtwoord verkeerd. Account gehackt.
Recovery formulier ingevuld, geen succes, te weinig informatie. Heb oude wachtwoorden ingevuld, recovery questions, provider, etc. Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Level 60 is erg laag hoor. Als je opnieuw begint kun je dat zo weer bereiken :)

Die run-update is trouwens geweldig. Met 99 agility restore je nu erg snel _O_ De musicians zien er ook wel leuk uit :) Ook leuk zijn de verbeterde graphics van de magic spells en van het summoning/prayer-icoontje naast de minimap.

Er is overigens nog wel een bugje. Je kunt niet meer eten/potten en rennen tegelijk. Die bug wordt asap gefixed volgens een Jagex-medewerker op de RSOF.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 09-06-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Er gaat iets gruwelijk mis, lol :P Om een bug te fixen was er een nieuwe update, en nu kunnen veel mensen niet op hun bank komen. Bovendien hoor ik van verschillende kanten dat monsters (o.a. in de God War's Dungeon) je niet aanvallen.

EDIT:
Banken kan wél als je niet de banker aanspreekt maar de bank booth gebruikt.

EDIT2:
Er gaan een aantal geruchten, weet niet van alles of het waar is. Aviansies in de GWD vallen je *niet* aan (bevestigd). Barrows heeft altijd bepaalde rewards (ik weet niet precies hoe de Barrows werken, dus misschien kan iemand het uitleggen -- niet bevestigd). Er zijn veel protesteerders die de gang van zaken nogal slecht vinden. Het forum staat bol van de klachten, en op veel worlds loopt men cirkels rond de G.E. omdat men 'de GE terug wil' (ook al is die weg door een bug). Het hilarische is dat ze ook klagen over het terugbrengen van de Wildy (er zijn ook dit keer weer een heleboel mensen die gaan stoppen *kuch* right).

EDIT3:
Dit is eigenlijk best lachwekkend. Het hele 'spel' is vastgelopen, iedereen lijkt volledig geobsedeerd te zijn door de bugs.

EDIT4:
Korte reactie van de mods

[ Voor 76% gewijzigd door Patriot op 09-06-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Inderdaad. Het staat ineens VOL met de gekste bugs. Bizar. Er wordt aan gewerkt, maar ik vraag me af hoe dit kan...

Echt heel gek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:37:
Inderdaad. Het staat ineens VOL met de gekste bugs. Bizar. Er wordt aan gewerkt, maar ik vraag me af hoe dit kan...

Echt heel gek :X
Mja, de bugs zijn niet zo heel gek. De bank/exchange bugs (en héél veel anderen) zijn veroorzaakt door het feit dat bepaalde objecten waar je eerst 'overheen' kon praten (zoals de desk, de bank booth maar ook de 'bar' van de Sandwich lady), deze mogelijkheid verloren. Daarom kon je niet meer met de mensen die erachter stonden praten (je kreeg dan "I can't reach that"). De andere bug (monsters die je niet attacken) heeft waarschijnlijk te maken gehad met het hele eten en aanvallen gebeuren. Waarschijnlijk gewoon een stomme typo ergens.

Ach, het is in ieder geval gefixed. En gelukkig lijkt het erop dat ze geen rollback uit gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er zijn in ieder geval veel extra sigils op de markt gekomen. Bug abuse... maargoed, als de prijs ervan naar beneden gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:07:
Er zijn in ieder geval veel extra sigils op de markt gekomen. Bug abuse... maargoed, als de prijs ervan naar beneden gaat...
Wat is veel? Is het corporeal beast dan echt zo vaak gekilled?

[ Voor 20% gewijzigd door Patriot op 09-06-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mensen zijn wel massaal naar corp gegaan ja. En als ie niet terugvecht kun je er op los slaan zonder enige moeite. Heb al een hoop screenshots gezien. En aangezien die dingen enorm veel geld waard zijn, en er weinig van op de markt zijn, zal het wel wat impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:17:
Mensen zijn wel massaal naar corp gegaan ja. En als ie niet terugvecht kun je er op los slaan zonder enige moeite. Heb al een hoop screenshots gezien. En aangezien die dingen enorm veel geld waard zijn, en er weinig van op de markt zijn, zal het wel wat impact hebben.
Het is sowieso niet zo handig voor het hele moneysink-beleid dat ze de laatste tijd voeren, ineens weer een hele bult cash op de markt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat resten is echt ideaal. Ik wist niet eens dat er een nieuwe update was dus ik dacht dat dat zitten op de grond een nieuwe emote was. De nieuwe magic icons vind ik ook mooi want die andere waren zo oud.
EDIT2:
Het forum staat bol van de klachten, en op veel worlds loopt men cirkels rond de G.E. omdat men 'de GE terug wil' (ook al is die weg door een bug). Het hilarische is dat ze ook klagen over het terugbrengen van de Wildy (er zijn ook dit keer weer een heleboel mensen die gaan stoppen *kuch* right).
Hebben sommige mensen geen leven. Wacht gewoon even en ga wat anders doen ipv doelloos rondjes lopen |:(

EDIT: er wordt alweer een system update tegenaan gegooid. Ik vermoed dat ze alles toch niet goed hebben gefixed. Opzich blijf ik het vreemd vinden, een relatief kleine update, een ervaren team en toch ging het gigantisch mis als ik de verhalen hier zo lees.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Great.

Ik wilde vanavond (na het bereiken van 70 ranged), eens de Barrows Gloves gaan halen. Dat lukte niet, omdat ik niet wist dat ik Desert Treasure gedaan moest hebben voor de laatste RFD subquest. Dus ging ik Desert Treasure maar doen. Nu zit ik door één of andere gare bug helemaal vast. Ik moet met de vader en de moeder van een Ice Troll praten, maar dat is onmogelijk. Door het effect dat het koude weer op mijn character heeft, je ontvangt steeds 1 damage, stopt die conversatie steeds. Héél erg irritant, omdat ik afhankelijk ben van dat stomme gesprekje om de quest af te maken.

Blegh. Blegh. Blegh.

offtopic:
En ja, het is ook eigenlijk te laat om het nog te doen, maar als je eenmaal bezig bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
hey patriot. moet jij ook nog desert treasure doen voor recipy. ik heb momenteel hetzelfde probleem! en over de update problemen, bij mij vochten de baby blues gewoon terug, soms is het echt handig om opgesloten te zitten in een grot, en niets te merken :P ik moet nog 700 baby blues, ik kan niet wachten 8)7, en de grote voordeel van de baby blues is dat ik ook nog eens 5 att 5 str en 6 def getrained heb, en de enigste kosten die ik heb zijn een paar super att pots en het repareren van me barrow armour.

[ Voor 24% gewijzigd door Ardjee op 10-06-2009 11:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Patriot schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 03:44:
Great.

Ik wilde vanavond (na het bereiken van 70 ranged), eens de Barrows Gloves gaan halen. Dat lukte niet, omdat ik niet wist dat ik Desert Treasure gedaan moest hebben voor de laatste RFD subquest. Dus ging ik Desert Treasure maar doen. Nu zit ik door één of andere gare bug helemaal vast. Ik moet met de vader en de moeder van een Ice Troll praten, maar dat is onmogelijk. Door het effect dat het koude weer op mijn character heeft, je ontvangt steeds 1 damage, stopt die conversatie steeds. Héél erg irritant, omdat ik afhankelijk ben van dat stomme gesprekje om de quest af te maken.

Blegh. Blegh. Blegh.

offtopic:
En ja, het is ook eigenlijk te laat om het nog te doen, maar als je eenmaal bezig bent :+
Moet je dan niet ice gloves ofzo dragen? Tis voor mij ook alweer heel lang geleden hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Enfer schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:24:
[...]

Moet je dan niet ice gloves ofzo dragen? Tis voor mij ook alweer heel lang geleden hoor :+
Ja ik geloof ice gloves en van die spiked boots ofzo?
Voor mij is het niet zo lang geleden, maar questen is een zwarte periode in m'n RS-carriere :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
ik moet het even melden. het is me gelukt om 70 prayer te halen bij de baby blues :D en nu naar bed toe, ben zou lui als de pest, morgen verzin ik wel weer wat ik nu wil bereiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Enfer schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:24:
[...]

Neuh, 't was echt een bug. Gelukkig kwam ik er vanochtend achter dat de ouders inmiddels ook bij het kind stonden, dus wegteleporten kon gewoon. Het 'nadeel' was dat mijn stats dan niet automatisch gerestored werden, maar het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Jagex heeft z'n macro-detectiesystemen verbeterd. Ze gaan duizenden accounts bannen. Damn :o

En daarbij kwam ik nog dit plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/7173/jagexban.png
Volgens mij is "owned" de juiste beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Owned idd...

Maar is dit wel de normale gang van zaken eigenlijk? Dat een Jmod ineens naast je komt te staan en vraagt of je nog "any last words" hebt?
En dat ie vervolgens een beetje sarcastisch bye bye zegt?

Lijkt me een beetje een fotoshop actie dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Is niet de normale gang van zaken nee. Ik kan het verder nooit bevestigen of het echt is, natuurlijk, maar ik heb niet het idee dat het fake is.

Aangezien dit gewoon echt cheaters zijn, hoeft Jagex ook niet zo fatsoenlijk te doen. Het zou best echt kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien doen ze dit bij de eerste paar nieuwe macro'ers die zijn gepakt?
Om op deze manier aan de community te laten zien dat ze met nieuwe oplossingen blijven komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mja ze willen natuurlijk de mensen afschrikken. Misschien om te voorkomen dat ze nog meer mensen moeten bannen, minder inkomsten enzo. Denk niet dat het echt werkt. Mensen die zo dom zijn om te macro'en zullen dat toch wel niet lezen.

Edit: weer een banpic, maar dan van iemand anders:
Afbeeldingslocatie: http://i284.photobucket.com/albums/ll1/r3empire/modmarkbanning.png

Ik zie een rc-cape, ouch :P Blijkbaar gebeurt het vaker.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 11-06-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik vraag me wel eens af hoe dat anti-macro systeem precies werkt. Ik had zelf al een paar mogelijke manieren bedacht, namelijk het bekijken van de tijd tussen verschillende acties (als iemand steevast om de 605 seconden op een knop klikt, zit er ws. een macro achter). Maar ook het bekijken van muisactiviteit leek me een logische (iemand die steeds op exact dezelfde manier/niet zijn muis beweegt zal een macro gebruiken). Dat laatste leek me echter wel problematisch, omdat ik zelf ook wel eens de muistoetsen binnen windows gebruik om te alchen (puur omdat ik anders enorm veel pijn in mijn vinger krijg). Ik hoop in ieder geval niet dat ze dat als reden zien om me te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik weet niet hoe het zit. Ik weet wel dat geen elk systeem onfeilbaar is. Trouwens, lucipher6 is gebanned. De nummer 3 overall ranked. Best wel apart. Ik weet bijna wel zeker dat ie onterecht gebanned is. Loopt nu een appeal, gepost door Aasiwat in het high level forum op RSOF.

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:52:
Ik weet niet hoe het zit. Ik weet wel dat geen elk systeem onfeilbaar is. Trouwens, lucipher6 is gebanned. De nummer 3 overall ranked. Best wel apart. Ik weet bijna wel zeker dat ie onterecht gebanned is. Loopt nu een appeal, gepost door Aasiwat in het high level forum op RSOF.

Ben benieuwd...
Het probleem is dat je het niet zeker kunt zeggen, zéker niet als je geen toegang hebt tot het systeem van Jagex (wat ze natuurlijk niet zomaar geven).

Even iets anders, de pathfinding vind ik nu zwaar relaxed. Het werkt nu nog nét even beter dan na de vorige update (nu maakt het echt niet uit hoe ver je om moet lopen, als de weg vrij is doet je character het automatisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die poppetjes die gebanned zijn staan bij een clay-rock, maar hoe kunnen ze dan botten? Klikken ze 1x op de clayrock en droppen ze die gelijk. Want vroeger kon je nog gewoon doorgaan met minen als je inventory vol zat. Ik spreek uit ervaring want ik heb nog runebot gebruikt, de eerste bot in runescape waardoor al mijn levels naar 1 werden gezet. Dan heeft die lucipher6 nog geluk. Hoe werkt dat botten dan met al die vervelende random events dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:20:
Die poppetjes die gebanned zijn staan bij een clay-rock, maar hoe kunnen ze dan botten? Klikken ze 1x op de clayrock en droppen ze die gelijk. Want vroeger kon je nog gewoon doorgaan met minen als je inventory vol zat. Ik spreek uit ervaring want ik heb nog runebot gebruikt, de eerste bot in runescape waardoor al mijn levels naar 1 werden gezet. Dan heeft die lucipher6 nog geluk. Hoe werkt dat botten dan met al die vervelende random events dan?
Bots zijn tegenwoordig best slim,
Ze hebben anti random scriptjes die alle randoms oplossen, en antiban systemen waarmee ze de bewegingen en acties van een mens nadoen.
Verder neemt een bot ook soms pauzes etc.

Maar nu dat de voornaamste bot niet meer werkt, want Jagex heeft ook een paar parameters verandert waardoor een boel bots niet meer werken, zul je zien dat de prijzen van waterfilled vials, pizza's, yews, lobsters, yak hides, verzin het maar, flink gaan stijgen door de schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met parameters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er zijn vandaag ook weer mensen gebanned. Ik ben bij een aantal skills in rank gestegen zonder er wat voor te doen. Dat betekent dus high levelled mensen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles wat je ziet in Runscape heeft een waarde, elk monster heeft een nummer en ook elk item (maar 2 dezelfde items en monsters delen dus een nummer)
Bots werken door te kijken waar de gewenste nummers zich bevinden en daar naartoe tegaan.
Zijn de nummers verandert, dan raakt de bot verwardt en gaat hij rare dingen doen.
Mensen die nu een bot zouden opstarten die niet is geupdate naar de aanpassingen van jagex zullen dus meteen herkent en gebanned worden omdat ze rare fratsen uit gaan halen.

Het blijft gewoon een wedstrijd tussen de bots en jagex, want de meeste bots zijn alweer geupdate voor de laatste update van runescape...

Maar genoeg over bots ;), dit topic is voor mensen die daadwerkelijk spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Dat ze maar uitkijken bij Jagex met hun nieuwe bansysteem. Ze kunnen dan wel een hoop terechte bans uitgeven, maar als er ook maar een paar onterechte tussen zitten omdat mensen met muistoetsen spelen bijvoorbeeld dan heb je binnen de kortste keren een hoop gezeik.

Geen enkele bot is onfeilbaar, maar het lijkt me sterk dat Jagex's hun systeem dat wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Klopt, en dat is zojuist bewezen. Lucipher6 was gebanned voor macro'en. Is een paar uur geleden weer unbanned. Dus het is zeker niet onfeilbaar. Niet kunnen appealen is dus ook zeer onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
En toch heb ik het idee dat als er mensen appealen dat ze tegen een computer aan het typen zijn. Alles lijkt wel geautomatiseerd daar bij Jagex.
Het bannen, het unlocken van een account, vergeten passwords, offensive language black marks etc. etc.

Geen goede zaak helaas.

Vroeger was de klantenservice nog gewoon te bereiken via hun website, dat is nu onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Is ook zo. Ik heb verscheidene voorbeelden gezien waarbij mensen die gebanned/gemute waren een scheldbericht stuurden met de meest afgrijselijke spelling, en daarbij gewoon unbanned werden. Ze zeggen wel dat er een heel leger customer support mensen naar kijkt , en dat alle appeals bekeken worden, maar dit soort voorbeelden wijzen een andere richting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:39:
Er zijn vandaag ook weer mensen gebanned. Ik ben bij een aantal skills in rank gestegen zonder er wat voor te doen. Dat betekent dus high levelled mensen :Y)
He daarom ging ik met hitpoints steeds omhoog (ik wilde de 100k rank bereiken, maar zat er net boven, maar steeds ging ik wat omhoog). Dat zijn ook high-lvl players (94hp+ is toch best hoog ;)).
RoD schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:29:
Is ook zo. Ik heb verscheidene voorbeelden gezien waarbij mensen die gebanned/gemute waren een scheldbericht stuurden met de meest afgrijselijke spelling, en daarbij gewoon unbanned werden. Ze zeggen wel dat er een heel leger customer support mensen naar kijkt , en dat alle appeals bekeken worden, maar dit soort voorbeelden wijzen een andere richting op.
Ik zag een keertje een filmpje op youtube waar iemand was gebanned vanwege password zeggen, en toen appealde hij met: my cat walked over my keyboard and typed my password. Daarna was hij geunlockt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Wist je trouwens dat dat niet meer kan? Als je je password intypt dan wordt ie automatisch gecensureerd en krijg je een waarschuwing in je chatvenster dat je beter je pass niet kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Franko P. schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:25:
Wist je trouwens dat dat niet meer kan? Als je je password intypt dan wordt ie automatisch gecensureerd en krijg je een waarschuwing in je chatvenster dat je beter je pass niet kan vertellen.
Ja, als je je password wilt laten zien gebruik je natuurlijk gewoon de quickmessage die daarvoor is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:18:
Klopt, en dat is zojuist bewezen. Lucipher6 was gebanned voor macro'en. Is een paar uur geleden weer unbanned. Dus het is zeker niet onfeilbaar. Niet kunnen appealen is dus ook zeer onterecht.
Niet alleen dat, ze zeggen dat ze alle bot clients kunnen herkennen, maar het deel wat echt gebanned is, is het deel wat de bots 16 uur per dag liet lopen ofzo. Als ze het echt konden herkennen was elke botter nu gebanned, en dat is absoluut niet zo (hooguit 5% is gebanned), het is dus waarschijnlijk grote bluff en als publiciteitsstunt bannen ze wat hoog gerankte mensen die ook lang achter elkaar gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:27:
[...]

Niet alleen dat, ze zeggen dat ze alle bot clients kunnen herkennen, maar het deel wat echt gebanned is, is het deel wat de bots 16 uur per dag liet lopen ofzo. Als ze het echt konden herkennen was elke botter nu gebanned, en dat is absoluut niet zo (hooguit 5% is gebanned), het is dus waarschijnlijk grote bluff en als publiciteitsstunt bannen ze wat hoog gerankte mensen die ook lang achter elkaar gespeeld hebben.
Lijkt me niet dat het een publiciteits stunt is. Beetje slechte marketing lijkt me dat om een deel van je langspelende spelers te bannen.
Overigens, als je lang een bot gebruikt dan zal de pakkans best omhoog gaan.
Ik weet wel dat een paar jaar geleden veel van geprofiteerd is dat je in een bank bijvoorbeeld geen randoms kon krijgen.
Een maat van me had toendertijd na een week nolifen bij barrows zoveel geld verdient dat hij genoeg yew longs kon kopen plus de runes om 99 mage te halen.
Vervolgens ging hij in een rustige bank staan, chatopties op off, noted yew longs in inv met een hoop runes en alchen maar, hij deed een heel deel overdag, en 's nachts zette hij een auto clicker aan.

Toen kon dat nog, maar een half jaartje geleden sprak ik iemand die dat ook had gedaan, maar die hadden ze binnen een paar uur al te pakken omdat hij met precies dezelfde snelheid bleef clicken. (autoclicker dus)

Dus in dat opzicht is het geen bluf van JaGEx.
Ze zullen waarschijnlijk de patroon herkenning van clicks wel wat langer hebben gemaakt dan voorheen om zo wat meer spelers te pakken te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Ik ben nu trouts en salmons aan het vissen voor de xp. Nu heb ik ergens gehoord dat je dat het beste kunt doen op een drukke wereld omdat dan de vissen sneller respawnen. Bullshit of klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het respawnverhaal klopt wel, maar ik denk niet dat dat met vissen helpt. Het helpt namelijk niet bij het sneller verkrijgen van vis, maar wel bijvoorbeeld bij het verschijnen van nieuwe ore in een rock, of het hergroeien van een boom. Wellicht dat er meer fishing spots zijn in een drukke world omdat ze sneller terugspawnen, maar dat weet ik niet.

Monsters respawnen trouwens ook sneller in een drukke world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo, alle questen gedaan voor armoured zombies, nu lekker daar de vakantie campen :P. Eerste indruk is fantastisch, 1k exp per minuut ongeveer, en geen food gebruiken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Franko P. schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:35:
Lijkt me een beetje een fotoshop actie dit.
Klopt kijk eens bij de kaart, dit is recent neem ik aan aangezien ze het net hebben verbeterd? Toen was summoning al uit. Maar er staat geen icoontje voor, en hij zit in een member gedeelte dus = member world !

Komt hier opneer FAKE! :X >:) O-) |:( :9~ :O

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nee hoor, het summoning-icoontje krijg je pas als je de quest hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbored
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:05
Aah, die goede oude tijd, hoeveel duizenden runes heb ik vroeger niet gemijnd terwijl ik aan het slapen was, vaak met verschillende accounts en automatische drop-partys :p

Laatst nog eens gespeeld, m'n account bestond nog altijd :o

Maar drop-partys lukken blijkbaar niet meer :( (of toch niet zoals het vroeger ging.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Lees dit maar eens: RuneScape vs. Real-world Trading. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dit stukje kwam ik tegen op zybez, komt me bekend voor ;).
Bij armoured zombies 90 str, 86 def en 121 cb gehaald. Nu defence naar 90 en dan atk 99. Gaat lekker snel, en de drops.... :9 :9.

[ Voor 17% gewijzigd door wimjongil op 16-06-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke blog, maar ben het er niet helemaal mee eens. Maar dat terzijde.

Anyway, alle europese servers liggen eruit 'Due to a hardware fault at our service provider'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu net voor een half jaar member geworden. Is totaal niet duur (35 eur) dus ik dacht, waarom ook niet. Ik weet nauwelijks waar ik moet beginnen. Zoveel nieuwe dingen te doen. Ben nu maar fishing contest aan het doen want quests vond ik altijd al leuk. Ben nu ook de 'becoming a member' guide van tip.it aan het lezen. Ervaren p2p-ers nog tips over quests, spullen of andere dingen die belangrijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er zijn veel dingen die je een flinke stap vooruit helpen, maar als het je allereerste keer in P2P is zou ik gewoon een beetje ervaring op doen. Wat je *zou* moeten doen is behoorlijk veel en dan kun je beter doen wat je leuk vindt en de basic stapjes in de guide van Tip volgen :)

Membership is trouwens wel een stuk goedkoper als je met ponden/dollars betaalt.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 16-06-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Franko P. schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:25:
Hmmm crap, mijn password is lol .. wat nu? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:13:
Ik ben nu net voor een half jaar member geworden. Is totaal niet duur (35 eur) dus ik dacht, waarom ook niet. Ik weet nauwelijks waar ik moet beginnen. Zoveel nieuwe dingen te doen. Ben nu maar fishing contest aan het doen want quests vond ik altijd al leuk. Ben nu ook de 'becoming a member' guide van tip.it aan het lezen. Ervaren p2p-ers nog tips over quests, spullen of andere dingen die belangrijk zijn?
Ja, doe desert treasure. Geweldige quest met geweldige reward, namelijk ancient magics. Is veruit het leukste van de mage skill. En het pwned hard tijdens een potje castlewars, fight pits, pken, etc.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".