Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:27:
[...]
Niet alleen dat, ze zeggen dat ze alle bot clients kunnen herkennen, maar het deel wat echt gebanned is, is het deel wat de bots 16 uur per dag liet lopen ofzo. Als ze het echt konden herkennen was elke botter nu gebanned, en dat is absoluut niet zo (hooguit 5% is gebanned), het is dus waarschijnlijk grote bluff en als publiciteitsstunt bannen ze wat hoog gerankte mensen die ook lang achter elkaar gespeeld hebben.
Lijkt me niet dat het een publiciteits stunt is. Beetje slechte marketing lijkt me dat om een deel van je langspelende spelers te bannen.
Overigens, als je lang een bot gebruikt dan zal de pakkans best omhoog gaan.
Ik weet wel dat een paar jaar geleden veel van geprofiteerd is dat je in een bank bijvoorbeeld geen randoms kon krijgen.
Een maat van me had toendertijd na een week nolifen bij barrows zoveel geld verdient dat hij genoeg yew longs kon kopen plus de runes om 99 mage te halen.
Vervolgens ging hij in een rustige bank staan, chatopties op off, noted yew longs in inv met een hoop runes en alchen maar, hij deed een heel deel overdag, en 's nachts zette hij een auto clicker aan.
Toen kon dat nog, maar een half jaartje geleden sprak ik iemand die dat ook had gedaan, maar die hadden ze binnen een paar uur al te pakken omdat hij met precies dezelfde snelheid bleef clicken. (autoclicker dus)
Dus in dat opzicht is het geen bluf van JaGEx.
Ze zullen waarschijnlijk de patroon herkenning van clicks wel wat langer hebben gemaakt dan voorheen om zo wat meer spelers te pakken te krijgen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.