Dat zijn vaak de jongere kinderen, die hebben nu eenmaal best veel vrije tijd, ook al beseffen ze het zelf niet. Ik ook niet hoor, ik heb nu ook gruwelijk veel vrije tijd, maar het voelt toch altijd als iets waar je te weinig van hebtRoD schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 02:54:
Zo serieus was ik nietMaar nee, ik hecht daar gewoon geen waarde aan. Het slijt wellicht ook een beetje na 8 jaar spelen. De meningen van andere mensen ingame boeit me gewoon niets. Het enige wat ik zou willen voorkomen is dat ik het imago krijg van hetgeen waar ik zelf een hekel aan heb ingame. En dat heb ik net beschreven
Alles 99 halen was trouwens echt een puur persoonlijk goal.
Bovendien, wat valt er te patsen met het feit dat je gewoon belachelijk veel tijd aan een spelletje besteed hebt. Als ik lees hoe snel sommige mensen alle skills op 99 heb gekregen... dan denk ik niet van "goh, goed gedaan". Sommige mensen zijn in 2006 begonnen, en hebben nu alles al op 99
Dat vind ik sowieso altijd een beetje bij zulke spellen. Je kan nooit echt zeggen "jij bent goed in RS" oid, want het is gewoon tijd * XP. Als ik in dezelfde tijd precies hetzelfde deed als RoD, had ik exact dezelfde levels en XP. Bij een shooter oid kan de 1 binnen een week al aardig knallen, en de ander pas na 2 maand.RoD schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 02:54:
Zo serieus was ik nietMaar nee, ik hecht daar gewoon geen waarde aan. Het slijt wellicht ook een beetje na 8 jaar spelen. De meningen van andere mensen ingame boeit me gewoon niets. Het enige wat ik zou willen voorkomen is dat ik het imago krijg van hetgeen waar ik zelf een hekel aan heb ingame. En dat heb ik net beschreven
Alles 99 halen was trouwens echt een puur persoonlijk goal.
Bovendien, wat valt er te patsen met het feit dat je gewoon belachelijk veel tijd aan een spelletje besteed hebt. Als ik lees hoe snel sommige mensen alle skills op 99 heb gekregen... dan denk ik niet van "goh, goed gedaan". Sommige mensen zijn in 2006 begonnen, en hebben nu alles al op 99
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Ja dat is wel zo, niemand is goed in runescape, je moet gewoon zin hebben om xp te trainen, en tijd nemen om het spel te snappen. Verder is er eigenlijk niks aan bij zo'n spel, maar toch is het wel leuk maar zo gaat het bijna met alle MMORPG spellen, en bij shooters geld gewoon je kan aimen of je kan het niet, en anders moet je gewoon zoveel oefenen totdat je wel goed kan aimen
Er zijn wel dingen in Runescape waar je skill voor nodig hebt, zoals een fire cape halen. Echter, je kunt het niet uidrukken in skills.
Overigens is het wel zo dat je wel kennis moet hebben over hoe je efficiënt kunt trainen. Als ik zie hoe sommige mensen klagen over hoe moeilijk het is om 99's te halen, en dan zie hoe ze trainen.. tsja.. dan was het mij ook niet gelukt
Overigens is het wel zo dat je wel kennis moet hebben over hoe je efficiënt kunt trainen. Als ik zie hoe sommige mensen klagen over hoe moeilijk het is om 99's te halen, en dan zie hoe ze trainen.. tsja.. dan was het mij ook niet gelukt
[ Voor 47% gewijzigd door RoD op 06-05-2009 16:48 ]
Die fire cape is ook maar een beetje prayers switchenRoD schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:45:
Er zijn wel dingen in Runescape waar je skill voor nodig hebt, zoals een fire cape halen. Echter, je kunt het niet uidrukken in skills.
Die updates van vandaag zijn volgens mij best ftw

[ Voor 3% gewijzigd door wimjongil op 06-05-2009 18:04 ]
Verwijderd
Heledag bezig geweest om die vampire slayer te doen, maar het is me gewoon niet gelukt, dusja, echt gewoon 2 uur ofso bezig geweest, nu zelfs spullen kwijt, en je wilt echt niet weten hoe gefrustreerd ik nu gewoon ben >.<
Maarja, tis niet anders -.-
Yays, Lekker wilderness pken nu
@ Chainebuster: wat zijn je combat stats dan? Ik weet nog wel dat ik 'm op een pure met 30 of 40 ranged heb gedaan
.
Verwijderd
Ben ik het wel mee eens. Ik wilde onlangs, na 2.5jaar niet spelen, toch weer eens een kijkje nemen. Dus weer is ingelogged, en mezelf voor een maandje member gemaakt, maar het kon me toch niet meer boeien. De grafics vind ik echt bijzonder mooi voor een browserspel, de verhaallijn van quests is echt wel leuk, maar ik miste de uitdaging. Combat met name was echt veel te statisch om het spannend te maken, en de protect from ... prayers zijn belachelijk IMHO.MsG schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 03:05:
[...]
Dat vind ik sowieso altijd een beetje bij zulke spellen. Je kan nooit echt zeggen "jij bent goed in RS" oid, want het is gewoon tijd * XP. Als ik in dezelfde tijd precies hetzelfde deed als RoD, had ik exact dezelfde levels en XP. Bij een shooter oid kan de 1 binnen een week al aardig knallen, en de ander pas na 2 maand.
Ik zat zo'n nieuwe quest te doen (glorious memories?), en aan het eind moet je zo'n enorme sneeuwtroll verslaan. Dus ik liep daar naar binnen, goed uitgerust, met food ed, en probeerde mijn weg te clearen door alle kleine trollen heen. Flinke uitdaging, en uiteindelijk naar buiten gerent. Dus ik sta daar buiten, en bedenk me opeens dat ik natuurlijk prayers heb. Dus ik zet protect from magic aan, ren naar binnen, door de cave, kom bij de boss, klik op protect from melee, klik op attack, en 20 seconden later is het voorbij, zonder verder iets te hoeven doen of in de problemen te komen. Vond dat echt een enorme domper, haalde de weinige spanning en uitdaging in combat die ik al had helemaal weg.
Oftewel, vind het gewoon jammer van het gebrek aan uitdaging in RS, want voor de rest heeft RS een enorme potentie om een echt goed spel te worden, en ook uit het imago te groeien dat het alleen voor kinderen is.
Nou ik vind die fire cape nog best lastig. Je moet wel een beetje multitasken. Ik heb het 3x geprobeerd, en toen had ik er geen zin meer in.wimjongil schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:17:
[...]
Die fire cape is ook maar een beetje prayers switchen.
Die updates van vandaag zijn volgens mij best ftw. Het klinkt goed, maar ik moet het nog testen (ga ik wel op een f2p puretje doen, ik moet nog een paar honderd zeal collecten
).
Het heeft zo z'n voordelen om je account normaal te trainen. Dit zou dus een van de redenen kunnen zijn waarom ik geen low lvl skiller oid wil...Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:14:
Heledag bezig geweest om die vampire slayer te doen, maar het is me gewoon niet gelukt, dusja, echt gewoon 2 uur ofso bezig geweest, nu zelfs spullen kwijt, en je wilt echt niet weten hoe gefrustreerd ik nu gewoon ben >.<
Probeer Corporeal beast maar eens. Wedden dat ie je huilend terug naar je moeder stuurt?Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:54:
[...]
Ben ik het wel mee eens. Ik wilde onlangs, na 2.5jaar niet spelen, toch weer eens een kijkje nemen. Dus weer is ingelogged, en mezelf voor een maandje member gemaakt, maar het kon me toch niet meer boeien. De grafics vind ik echt bijzonder mooi voor een browserspel, de verhaallijn van quests is echt wel leuk, maar ik miste de uitdaging. Combat met name was echt veel te statisch om het spannend te maken, en de protect from ... prayers zijn belachelijk IMHO.
Ik zat zo'n nieuwe quest te doen (glorious memories?), en aan het eind moet je zo'n enorme sneeuwtroll verslaan. Dus ik liep daar naar binnen, goed uitgerust, met food ed, en probeerde mijn weg te clearen door alle kleine trollen heen. Flinke uitdaging, en uiteindelijk naar buiten gerent. Dus ik sta daar buiten, en bedenk me opeens dat ik natuurlijk prayers heb. Dus ik zet protect from magic aan, ren naar binnen, door de cave, kom bij de boss, klik op protect from melee, klik op attack, en 20 seconden later is het voorbij, zonder verder iets te hoeven doen of in de problemen te komen. Vond dat echt een enorme domper, haalde de weinige spanning en uitdaging in combat die ik al had helemaal weg.
Oftewel, vind het gewoon jammer van het gebrek aan uitdaging in RS, want voor de rest heeft RS een enorme potentie om een echt goed spel te worden, en ook uit het imago te groeien dat het alleen voor kinderen is.
Solo he?RoD schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:59:
[...]
Probeer Corporeal beast maar eens. Wedden dat ie je huilend terug naar je moeder stuurt?![]()
Ik las op tipforums of rsc iets over een gastje die met 125 d-bowers dat beest in een keer wilde k0'en, omdat de minimum hit van die special met dragon arrows 16 is

Verwijderd
Lol nice ^.^wimjongil schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:24:
[...]
Solo he?
Ik las op tipforums of rsc iets over een gastje die met 125 d-bowers dat beest in een keer wilde k0'en, omdat de minimum hit van die special met dragon arrows 16 is.
Bijna 60m hitpoints xp
Verwijderd
Ik was op chickens aan 't trainen, en in ene had ik een cornucopia, de opties zijn: heal, food count, en examine is an empty horn of plenty, maar ik vroeg me af wat je er mee kon, of 't veel waard is etc. Want ik vraag me echt af wat dat dingetje inhoud
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 20:44 ]
Je kan het vullen met eten, en dan als je erop klikt eet je al het eten wat erin zit in 1 keer op.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:32:
Ik was op chickens aan 't trainen, en in ene had ik een cornucopia, de opties zijn: heal, food count, en examine is an empty horn of plenty, maar ik vroeg me af wat je er mee kon, of 't veel waard is etc. Want ik vraag me echt af wat dat dingetje inhoud
Kon volgens mij maar iets van 12hp max healen, maar dat weet ik niet. het is iig niet mogelijk omdat ding vol te stoppe met sharks ofzo
Verwijderd
Aaah dat is jammer, lijkt me anders wel chill, firecape hale prop dat ding zo vol dat het je hele hp in 1 keer hersteld, en de rest gewoon heale met sharks, maarja. Is het een rare-item ofso? Of niet ..
Dat ding kon je ooit eens ergens krijgen, weet niet meer waarbij. Maar het is in ieder geval een gigantisch loos item.
Lo,
Wil misschien weer even uitproberen, heb RoD gevraagd met op te nemen in de lijst, maar in tussentijd even de vraag:
Ik heb ~4-5jr geleden gespeeld, ben (denk ik?) lv 76, weet niet hoe ik het zie
- Maargoed, ik heb dus een clan nodig, zijn er clans die jullie kunnen aanbevelen? Ook heb ik destijds zowat al mijn "gear" weggegeven, evenals geld, ik heb nu dus (bijna) niks... Wat raden jullie aan om te doen, waarmee ik het spel weer een beetje leer en wat uitrusting/geld kan krijgen?
Alvast bedankt,
IGN: Wizkid Niels
Wil misschien weer even uitproberen, heb RoD gevraagd met op te nemen in de lijst, maar in tussentijd even de vraag:
Ik heb ~4-5jr geleden gespeeld, ben (denk ik?) lv 76, weet niet hoe ik het zie
Alvast bedankt,
Heb je echt een clan nodig, waarom dan? Ik speel al een hele tijd clanloos hoor. Nouja, wellicht als GoT'er, maar echt een clan is het niet te noemen 
Verder zou ik kijken wat voor armor je nu hebt, en rond dat level zou ik eens bij de Green Dragons gaan kijken om wat geld te verdienen. Een quest doen is misschien ook leuk in het begin, om wat af te leiden van het grinden
Verder zou ik kijken wat voor armor je nu hebt, en rond dat level zou ik eens bij de Green Dragons gaan kijken om wat geld te verdienen. Een quest doen is misschien ook leuk in het begin, om wat af te leiden van het grinden
Naja, clan kan handig zijn als je wat hulp/tips nodig hebt, en aangezien ik zowat alles van 4-5jr terug vergeten ben, kan dat handig zijn
- Ik heb alles in brons en een adamant dagger (dacht ik zo) - daarnaast nog een heleboel "member item's" in de bank, (waardoor mijn bank overvol is
alles wat ik eruit haal kan er niet meer in
) - dus ik denk dat ik dat allemaal het beste kan weggooien, heb er op het moment toch niks aan, en dat lijkt mij beter omdat ik met een "verse start" wil beginnen/items wil krijgen 
Dus, waar kan ik die green dragons ergens vinden?
bedankt,
- Niels
Dus, waar kan ik die green dragons ergens vinden?
bedankt,
- Niels
Als je tips nodig hebt kun je hier ook vragen stellen hoor
Overigens, het is altijd handig om de bekende fansites bij de hand te hebben. Ik gebruik altijd www.tip.it. Daar staat zo'n beetje alle informatie over het spel wel vermeld. Specifieke dingetjes kun je dan hier wel posten.
Green dragons kun je trouwens alleen killen als je P2P bent. Ik gok eigenlijk dat je F2P bent?
Green dragons kun je trouwens alleen killen als je P2P bent. Ik gok eigenlijk dat je F2P bent?
Verwijderd
Ik zat een tijdje geleden in dezelfde situatie ook al was ik geen p2p. Veel dingen zijn voor f2p niet veranderd. De grootste verandering is eigenlijk dat je kunt pk-en in de wilderniss (alleen op PvP servers). Ik had ook alles weggegeven en ik heb 500 steelbars gemaakt. Daarvan kun je full rune kopen en je houdt nog +- 150k over. Genoeg voor f2p. Wat misschien sneller gaat is iron ore minen. Dat spul is nu 100gp each waard en het mined heel snel.wizkid_niels schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:01:
Lo,
Ik heb ~4-5jr geleden gespeeld, ben (denk ik?) lv 76, weet niet hoe ik het zie- Maargoed, ik heb dus een clan nodig, zijn er clans die jullie kunnen aanbevelen? Ook heb ik destijds zowat al mijn "gear" weggegeven, evenals geld, ik heb nu dus (bijna) niks... Wat raden jullie aan om te doen, waarmee ik het spel weer een beetje leer en wat uitrusting/geld kan krijgen?
Alvast bedankt,
En zoals RoD al zegt: ww.tip.it, maar die ken je waarschijnlijk al. Aan clans heb ik nooit gedaan, snap dat clangedoe in runescape nooit zo.
Bedankt voor de replies 
Hoe heet jij in-game, Tyra3l? Dan kan ik evt. nog wat vragen stellen als dat nodig is.
Bedankt alvast, ik ga effe kijken wat er te zien is op tip.it
- Niels
Hoe heet jij in-game, Tyra3l? Dan kan ik evt. nog wat vragen stellen als dat nodig is.
- Niels
Verwijderd
Tip.it is altijd goed, maar als je een nederlandse fansite wilt waar veel informatie instaat kan je ook deze site gebruiken & Het is ook nog eens een Fun clan & Pk clan ..
Ik vind het altijd wel een handige site, en anders heb je nog Runehq
Genoeg site's dus.
Ik vind het altijd wel een handige site, en anders heb je nog Runehq
Verwijderd
Ingame heet ik dementionn.wizkid_niels schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:21:
Bedankt voor de replies
- Niels
Overigens vind ik Lunagang maar een matige site. Er zijn nu eenmaal geen goede Nederlandse runescape sites te vinden.
Ik vind Lunagang een beetje een site voor kleine kinderen. Het lijkt erop alsof het niveau daar iets meer afgestemd is op de jongsten onder ons.
Verwijderd
Ja, dat zal mischien ook wel kloppen ik ben ook niet de oudste hier
Maarja, ik kan daarmee wel rond komen, maar voor maps van dingen, of andere informatie die je niet kan vinden op lunagang ga ik meestal naar tip.it
Maar ik vind lunagang zeker geen slechte site, en ik zou geen betere nederlandse runescape community kunnen vinden dan deze.
Maar ik vind lunagang zeker geen slechte site, en ik zou geen betere nederlandse runescape community kunnen vinden dan deze.
Dat zegt wat over de Nederlandse community-sites 
In ieder geval, Tip heeft alles, dus waarom zou je LG nog gebruiken?
In ieder geval, Tip heeft alles, dus waarom zou je LG nog gebruiken?
Verwijderd
Omdat het nederlands is, ik ben helemaal niet slecht in engels, maar ik vind het toch fijner om nederlands te lezen 
EDIT: btw rod, ik heb je toegevoegd aan me Friend List op m'n pure in runescape, z'n naam is Iliketobe99, ik zal ingame nog wel tegen je praten
EDIT: btw rod, ik heb je toegevoegd aan me Friend List op m'n pure in runescape, z'n naam is Iliketobe99, ik zal ingame nog wel tegen je praten
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 19:26 ]
Over tipsites: soms is tip.it niet echt helemaal duidelijk, voor dat geval heb ik altijd zybez.net nog
.
Mocht je nu online zijn, zou je dan even online kunnen komen op RS? dan kan ik wat precieze vragen stellen
Is een stuk makkelijker/sneller ook om wat dingen voor mij te verduidelijken
)
- Niels
- Niels
Ah ok. Nouja, dan kan het meerwaarde hebben ja.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:21:
Omdat het nederlands is, ik ben helemaal niet slecht in engels, maar ik vind het toch fijner om nederlands te lezen
Wel even melden wie je bent. Ik ben mensenschuw ingame, vanwege tuig dat van alles van me wilEDIT: btw rod, ik heb je toegevoegd aan me Friend List op m'n pure in runescape, z'n naam is Iliketobe99, ik zal ingame nog wel tegen je praten
Verwijderd
Whahah, ja is goed zal ik doen (A), maar jij hebt ook vaak public chat on, ik heb vaak off en anders alleen private chat friends.RoD schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:16:
Wel even melden wie je bent. Ik ben mensenschuw ingame, vanwege tuig dat van alles van me wil
Verwijderd
Zo ik was de gegevens kwijt geraakt van m'n ouwe main account, en ik heb de gegevens weer gevonden op een ouwe usb-stick van me, dus kunnen jullie alsjeblieft: h0ty pwn4g3 in jullie GoT-Spelerslijst opnamen?
Btw de stats zijn best wel goed, 84 strenght, 72 attack, 84 range, en nog meer van zulke dingen. Wat zal ik nu als eerste 99 maken? Strenght?
Btw de stats zijn best wel goed, 84 strenght, 72 attack, 84 range, en nog meer van zulke dingen. Wat zal ik nu als eerste 99 maken? Strenght?
Stuur dan even een DM. Zie ook de topicwaarschuwing.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:07:
Zo ik was de gegevens kwijt geraakt van m'n ouwe main account, en ik heb de gegevens weer gevonden op een ouwe usb-stick van me, dus kunnen jullie alsjeblieft: h0ty pwn4g3 in jullie GoT-Spelerslijst opnamen?
Hangt er vanaf wat je er mee wil doen. Als je wil gaan pk'en zou je het kunnen doen, zo niet, zou ik je def eerst eens wat gaan trainen en er een gebalanceerd account van maken.Btw de stats zijn best wel goed, 84 strenght, 72 attack, 84 range, en nog meer van zulke dingen. Wat zal ik nu als eerste 99 maken? Strenght?
Bij namen als h0ty pwn4g3 komt bij mij toch wel een beetje het gevoel omhoog dat je om het RPG-deel van RS niet zo héél veel geeft. Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inleven in het verhaal als NPC's je zo noemen
Tja tegenwoordig moet je behoorlijk creatief wezen om nog iets te kunnen vinden wat nog kan
.
Sowieso, welk verhaal?
Sowieso, welk verhaal?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Tja, heel veel accounts ben ik begonnen als pure, maar vaak ben ik toch maar gewoon door gegaan om er een main account van te maken. Net zoals bij deze main account van me, en pure own124 is ook een main account van me die ik ben begonnen als pure. Maarja, ik ben er tevreden meePatriot schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 02:25:
Bij namen als h0ty pwn4g3 komt bij mij toch wel een beetje het gevoel omhoog dat je om het RPG-deel van RS niet zo héél veel geeft. Ik kan me niet voorstellen dat je je kunt inleven in het verhaal als NPC's je zo noemen
Hoeveel accounts heb jij wel niet

Verwijderd
Genoeg ja, in totaal: 5, eigenlijk 6 maar daar ben ik de gegevens ook van kwijt geraakt. Want ik heb nog een pure genaamd i 0 wild 0 i, maar daar ga ik pas op verder als ie p2p is, en ik ga nu meer op mains lvle dan op m'n pures.
Ik mag hopen op je "main" en niet op "mains"
Je zult niet veel bereiken als je steeds met verschillende accounts omkloot en nieuwe maakt. Een pure ernaast is nog een logische keuze, maar voor de rest zou ik alles dumpen.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Dat is dus niet waar, vast nog nooit kennis gemaakt met RDC (Red Devil Clan)Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:43:
Ja dat is wel zo, niemand is goed in runescape, je moet gewoon zin hebben om xp te trainen, en tijd nemen om het spel te snappen. Verder is er eigenlijk niks aan bij zo'n spel, maar toch is het wel leuk maar zo gaat het bijna met alle MMORPG spellen, en bij shooters geld gewoon je kan aimen of je kan het niet, en anders moet je gewoon zoveel oefenen totdat je wel goed kan aimen
Ver komen in rs vraagt echt niet alleen maar veel tijd.
fanta22 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:16:
[...]
Dat is dus niet waar, vast nog nooit kennis gemaakt met RDC (Red Devil Clan)
Het verhaal in quests, die speel je toch ook een beetje omdat het leuke verhalen zijn? Of ben ik daar de enige in?MsG schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 04:27:
Tja tegenwoordig moet je behoorlijk creatief wezen om nog iets te kunnen vinden wat nog kan.
Sowieso, welk verhaal?
Ik skip altijd door de tekst heen. Maar er zitten wel een paar leuke verhaallijnen in ja
Rs heeft wel leuke grapjes soms, maar verhaal? Kom opPatriot schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:43:
[...]
Het verhaal in quests, die speel je toch ook een beetje omdat het leuke verhalen zijn? Of ben ik daar de enige in?
Verwijderd
Legis uit dan ..fanta22 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:16:
[...]
Dat is dus niet waar, vast nog nooit kennis gemaakt met RDC (Red Devil Clan)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 15:12 ]
F2P quests zijn jaren oud, en halen het bij lange na niet bij de nieuwere P2P-quests.MsG schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:51:
[...]
Rs heeft wel leuke grapjes soms, maar verhaal? Kom op. oke ik ben dan F2P, maar het komt neer op help bakker bertje. Haal een zwaar en mol Piet de Draak. Als ik het vergelijk met Oblivion dan mis ik echt een overkoepelend verhaal.
Nee, daar ben je absoluut niet de enige inPatriot schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:43:
Het verhaal in quests, die speel je toch ook een beetje omdat het leuke verhalen zijn? Of ben ik daar de enige in?
Ik vind quests een van de leukste dingen aan Runescape, en ik speel quests dan altijd zoveel mogelijk zonder guides/spoilers, en lees alle teksten. Sterker nog, ik begin soms een gesprek met een quest npc een paar keer opnieuw om wat verschillende gespreksopties te proberen.
Quests zijn een soort interactieve films voor mij, waar ik me graag in op laat gaan. Ik vond b.v. Spirit of Summer op fullscreen in het donker fantastisch.
Zoals RoD al zei zijn de F2P quests vrij brak vergeleken bij de P2P quests. Je hebt inderdaad niet één overkoepelend verhaal, maar er zijn wel degelijk questseries met een centrale verhaallijn, of quests die qua onderwerp sterk aan elkaar gerelateerd zijn.MsG schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:51:
Rs heeft wel leuke grapjes soms, maar verhaal? Kom op. oke ik ben dan F2P, maar het komt neer op help bakker bertje. Haal een zwaar en mol Piet de Draak. Als ik het vergelijk met Oblivion dan mis ik echt een overkoepelend verhaal.
Zo heb je de Plague City serie (7 quests), de Dorgeshuun serie (6 quests) of de Myreque series (4 quests). Zie bijvoorbeeld List of quest series voor een overzicht.
Verwijderd
Heeft iemand een goede p2p manier om geld te verdienen voor me main? Ik ga binnenkort p2p worden op me main, en ik wil graag een whip, dark bow, want m'n range is 84, en wil hem naar 99 trainen. En ik wil nog wat dragon spul kopen. Dus weet iemand een goede manier?
Ik zou wachten tot je member bent en dan hunting gaan trainen, red chins verdient erg goed.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:35:
Heeft iemand een goede p2p manier om geld te verdienen voor me main? Ik ga binnenkort p2p worden op me main, en ik wil graag een whip, dark bow, want m'n range is 84, en wil hem naar 99 trainen. En ik wil nog wat dragon spul kopen. Dus weet iemand een goede manier?
Ik vind quests juist echt heel vervelend om te doen, maar je moet wel als je beetje goede items wil zoals barrow gloves, netizot helm, dragon b axe en meer van dat soort dingen.
Questen kost ook zoveel tijd als je kijkt naar Recipe for Disaster hier ben je echt heel lang mee bezig.
Questen kost ook zoveel tijd als je kijkt naar Recipe for Disaster hier ben je echt heel lang mee bezig.
Verwijderd
Het is maar wat je leuk vind, ik vind questen wel leuk, vooral P2P questen waar heel veel verhaal in zit. Zodat ik af en toe een beetje mee kan leven
Als je range wil trainen, koop dan *geen* dark bow. Rune crossbow met broad bolts op aviansies werkt prima. Dark bow is een waardeloos ding om mee te trainen. Alleen leuk voor de specs in PvP, en voor de rest er vanaf blijven.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:35:
Verwijderd
Het liefst wil ik 99 range bereiken, en dan heel veel gaan pvpe, vooral omdat er nu bounty hunter in wildy isRoD schreef op zondag 10 mei 2009 @ 00:44:
[...]
Als je range wil trainen, koop dan *geen* dark bow. Rune crossbow met broad bolts op aviansies werkt prima. Dark bow is een waardeloos ding om mee te trainen. Alleen leuk voor de specs in PvP, en voor de rest er vanaf blijven.
Dan zou ik pas een dark bow kopen zodra je ook daadwerkelijk gaat pk'en. Zolang je dat niet doet heb je er namelijk vrij weinig aan
Verwijderd
Dan zal ik jou raad wel opvolgen, want wie kan ik nou beter geloven dan iemand die 't spel al 8 jaar speelt, en alles al 99 heeft
Dat heb ik nou ookfanta22 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:10:
Ik vind quests juist echt heel vervelend om te doen, maar je moet wel als je beetje goede items wil zoals barrow gloves, netizot helm, dragon b axe en meer van dat soort dingen.

De enige quests die ik nu nog wil doen zijn Defender of Varrock en My Arm's Big Adventure (en de questen daarvoor), om bij armoured zombies te kunnen trainen, en de 2e om 5 herb patches te krijgen

Verwijderd
Ik vind questen altijd wel leuk, ik vind deze manier om xp te krijgen veel beter dan grinden, en je krijgt er ook nog eens een reward voor
De exp is meestal toch echt treurig hoor, over Desert Treasure bijvoorbeeld heb ik ~3 uur gedaan, en dan krijg je 20k exp. Met airstriken haal je dan nog meer exp. De non-exp rewards zijn dan ook de dingen waar ik die questen voor doeVerwijderd schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:45:
Ik vind questen altijd wel leuk, ik vind deze manier om xp te krijgen veel beter dan grinden, en je krijgt er ook nog eens een reward voor

De reward van DT is natuurlijk dat je ancient magic kan gebruiken. Sommige rewards zijn goed zonder dat ze xp inhouden 
* RoD was overigens vooral blij met WGS. 13m cash verdiend en 400k xp.
* RoD was overigens vooral blij met WGS. 13m cash verdiend en 400k xp.
"When Guthix Sleeps". Zoek maar eens op op tip.it
Verwijderd
Ik had ook gezocht op youtube, hoe die beesten eruit zagen, zijn niet klein. Maar krijg je nou iets van 5 keer een lamp dat 100k xp geeft, naar een skill die je zelf kan kiezen?
4x een lamp van 100k ja. De monsters die je moet verslaan vond ik zelf vrij gemakkelijk.
Kan iemand me vertellen wat er met mn items gebeurt als je membership is afgelopen?
Ik had nog voor een 15M aan p2p items in mn grand exchange box zitten, plus ik stond in ardougne met een whip etc. aan.
Heb helaas de laatste maand geen tijd gehad om te spelen en ondertussen is mn membership afgelopen. Nog even en ik heb weer tijd, dan wil ik ook weer member worden, maar wat gebeurt er met mn stuff als ik nu inlog?
Btw, mn bank zit vol met items, dus auto banken zal helaas niet gaan.
Ik had nog voor een 15M aan p2p items in mn grand exchange box zitten, plus ik stond in ardougne met een whip etc. aan.
Heb helaas de laatste maand geen tijd gehad om te spelen en ondertussen is mn membership afgelopen. Nog even en ik heb weer tijd, dan wil ik ook weer member worden, maar wat gebeurt er met mn stuff als ik nu inlog?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Je respawnt in Lumbridge, alles wat van de member world is zal je nog hebben precies hetzelfde, alleen het heet nu Members Object en je kan er niks mee. Dus je moet er gewoon niks mee doen, totdat je member word. Daarom hebben veel mensen die member zijn geweest full rune of gewoon armour waarmee ze ook door kunnen trainen in F2P. Maar ik heb het zelfde probleem als jou, en ik moet op mijn main ook weer member worden.Franko P. schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:31:
Kan iemand me vertellen wat er met mn items gebeurt als je membership is afgelopen?
Aha, oke. Bedankt voor de info.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:58:
[...]
Je respawnt in Lumbridge, alles wat van de member world is zal je nog hebben precies hetzelfde, alleen het heet nu Members Object en je kan er niks mee. Dus je moet er gewoon niks mee doen, totdat je member word. Daarom hebben veel mensen die member zijn geweest full rune of gewoon armour waarmee ze ook door kunnen trainen in F2P. Maar ik heb het zelfde probleem als jou, en ik moet op mijn main ook weer member worden.
Ik heb ook nog wel wat f2p armor, alleen kan ik mn members zooi niet banken, aangezien mn bank vol zit.
Weet je toevallig ook wat er met mn p2p items in de grand exchange gebeurt?
EDIT:
Btw Rod, kan je me toevoegen aan de got spelerslijst? (gaan we meteen over de 1.000.000.000 xp heen
[ Voor 7% gewijzigd door Franko P. op 12-05-2009 19:13 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ahja, foutje
Ik denk dat je ze wel als members object kunt withdrawen.Franko P. schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 19:12:
[...]
Aha, oke. Bedankt voor de info.
Ik heb ook nog wel wat f2p armor, alleen kan ik mn members zooi niet banken, aangezien mn bank vol zit.
Done.Btw Rod, kan je me toevoegen aan de got spelerslijst? (gaan we meteen over de 1.000.000.000 xp heen)
Verwijderd
Als je bank vol zit in F2P kan je helemaal niks meer banken, dat is vaak zo met spelers die eerst P2P waren en nu F2P zijn, want als je member bent heb je veel meer bankspace, en denk je er niet bij na wat er gebeurd, las je weer F2P word. En als je member items heb, kan je ze niet verkopen in F2P, en je kan ook geen member items kopen en zoeken in GE in F2P. Dus je zou moeten wachten totdat je weer member word.Franko P. schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 19:12:
[...]
Aha, oke. Bedankt voor de info.
Verwijderd
Aangezien de wildy weer zo goed als terug is, speel ik ook weer.
En sinds een lange tijd, is pken weer daadwerkelijk leuk
een goede 7-8 kills in een korte tijd, en best redelijke drops.
Dat geeft toch een goed gevoel om met 90 range en 75 str, 3-0 te winnen van 99 range 88 strenght
Alleen jammer dat je vanuit de bounty hunting werelden niet op de GE kunt, maar verder, perfect
Ikzelf zou misschien nog wel 91 range (nieuwe max hit) en wat meer strenght willen, en had gehoord dat soulwars daar goed voor was. Aangezien ik nu echt een casual speler ben, vroeg ik mij af hoe lang het ongeveer zou duren om de 200k exp voor 91 range te halen bij soulwars, de rewards van soul wars staan nergens uitgebreider beschreven dan "dat is afhankelijk van je level", hopelijk weten jullie er meer vanaf
En sinds een lange tijd, is pken weer daadwerkelijk leuk
Dat geeft toch een goed gevoel om met 90 range en 75 str, 3-0 te winnen van 99 range 88 strenght
Alleen jammer dat je vanuit de bounty hunting werelden niet op de GE kunt, maar verder, perfect
Ikzelf zou misschien nog wel 91 range (nieuwe max hit) en wat meer strenght willen, en had gehoord dat soulwars daar goed voor was. Aangezien ik nu echt een casual speler ben, vroeg ik mij af hoe lang het ongeveer zou duren om de 200k exp voor 91 range te halen bij soulwars, de rewards van soul wars staan nergens uitgebreider beschreven dan "dat is afhankelijk van je level", hopelijk weten jullie er meer vanaf
200k exp duurt niet zo heel lang, jij krijgt op level 90 ranged 6240 exp (link), iets meer dan 30 punten dus, en waarschijnlijk ga jij daar ook wel met ranged heen. Dan moet je wel een clan chat/team joinen, want anders haal je niet het maximale eruit. Soul wars punten inleveren vind ik trouwens wel leuk, zo had ik laatst in een fractie van een seconde 792k magic exp erbij, meteen 7000 ranks omhoogVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:28:
En sinds een lange tijd, is pken weer daadwerkelijk leukeen goede 7-8 kills in een korte tijd, en best redelijke drops.
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 00:28:

Ik hoop dat dat nog gefixed wordt. Jagex hoeft maar een klein stukje toe te voegen aan de world om de GE er ook bij te krijgen. Toch een beetje gek dat hier niet voor gekozen is.En sinds een lange tijd, is pken weer daadwerkelijk leukeen goede 7-8 kills in een korte tijd, en best redelijke drops.
Volgens mij hangt het er vanaf of je een game wint of niet. Een game duurt 20 minuten, en je reward hangt af van of je wint of verliest. 3 punten (zeal) voor winst, 2 voor gelijkspel, 1 voor verlies. Wat je vervolgens met die reward kunt krijgen is dan weer afhankelijk van je level. Om te bepalen hoeveel zeal je nodig hebt om een bepaald level te halen kun je deze calculator gebruiken.Ikzelf zou misschien nog wel 91 range (nieuwe max hit) en wat meer strenght willen, en had gehoord dat soulwars daar goed voor was. Aangezien ik nu echt een casual speler ben, vroeg ik mij af hoe lang het ongeveer zou duren om de 200k exp voor 91 range te halen bij soulwars, de rewards van soul wars staan nergens uitgebreider beschreven dan "dat is afhankelijk van je level", hopelijk weten jullie er meer vanaf
Verwijderd
Heeft iemand een guide om firecape te halen?
Wat beste clothe's zijn etc. Zou wel handig zijn, want als ik p2p word wil ik graag fire cape
Er staan goede guides op het forum van Tip.it. Ik zou daar even rondkijken.
Verwijderd
Jij wil wel heel veel 99 halen want je zei al dat je je wilt focussen op fishing 99, strenght 99, cooking 99 en nu ook firemaking 99.Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:41:
Heeft iemand een guide om firecape te halen?Wat beste clothe's zijn etc. Zou wel handig zijn, want als ik p2p word wil ik graag fire cape
@ Chainebuster: ik heb het met 80 defence, 82 ranged (naja, hij ging naar 83 in de caves
), 65 prayer en 90 hp gedaan geloof ik. Ik had gewoon black dragonhide set aan, archer helm, snakeskin boots, lumbridge ring, glory, ava's accumulator, en een karils crossbow met 3k racks (ik had er 1,7k nodig, maar liever te veel dan te weinig
).
Volgens mij maakt de equipment niet heel veel uit daar, tenzij je een lagere prayer hebt, dan is het wel handig om prayerbonus mee te nemen.
Als inventory had ik trouwens 4 tuna potatoes, 8 sara brews en de rest super restores.
Good luck
.
Volgens mij maakt de equipment niet heel veel uit daar, tenzij je een lagere prayer hebt, dan is het wel handig om prayerbonus mee te nemen.
Als inventory had ik trouwens 4 tuna potatoes, 8 sara brews en de rest super restores.
Good luck
Verwijderd
Dat word dus def trainen, want ik heb 55 def, alleen wel 84 range
Maar zal 70 def ook al genoeg zijn? En de equips lijken me wel goed, alleen een paar prayer pots, want ik heb nu 53 prayer, en anders train ik hem wel
55 def is opzich genoeg, alleen moet je dan 1 tuna potato veranderen in een stuk of 400 purple sweets (die gebruik je als je wordt gehit door een ranger, als je een mage aan het atken bent bv). Die super restore pots fungeren als prayer pots, en ze restoren bovendien 1 prayer meer. 53 Prayer moet op zich kunnen, maar ik heb daar geen ervaring meeVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:05:
Dat word dus def trainen, want ik heb 55 def, alleen wel 84 rangeMaar zal 70 def ook al genoeg zijn? En de equips lijken me wel goed, alleen een paar prayer pots, want ik heb nu 53 prayer, en anders train ik hem wel

Verwijderd
Dat switchen van prayer, lijkt me best wel moeilijk dus ik dacht ik kan het ook zo oefenen, op me account inloggen een nieuw browser starte een video van iemand die jad killed, en dan de geluiden die hij maakt, bijvoorbeeld mage en range geluide daar op gaan switche. Zodat je het iedergeval een beetje onder knie krijgt.
Dat is idd het moeilijkste van de fight caves, daar ga ikzelf elke keer de fout in. Tot aan Jad is het makkelijk te doen, maar Jad zelf....Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 08:51:
Dat switchen van prayer, lijkt me best wel moeilijk dus ik dacht ik kan het ook zo oefenen, op me account inloggen een nieuw browser starte een video van iemand die jad killed, en dan de geluiden die hij maakt, bijvoorbeeld mage en range geluide daar op gaan switche. Zodat je het iedergeval een beetje onder knie krijgt.
Overigens staat ergens in dit topic een filmpje van een got speler die Jad heeft gekilled zonder dat hij er muziek onder heeft gezet.
Dus je hoort de geluiden die Jad maakt.
Zal m zometeen eens zoeken.
EDIT: Heb m inderdaad gevonden, alleen is de link naar dat vidje dood. Deadinspace heeft toendertijd dat vidje gemaakt.
Ik moet m ergens hebben hier, als ik m vind dan upload ik m opnieuw.
EDIT2: Hier is ie: http://www.megaupload.com/?d=8WGWEQMK
Met dank aan deadinspace.
[ Voor 14% gewijzigd door Franko P. op 15-05-2009 11:13 ]
Beetje een late quote, sorry daarvoor. Gaat over dat high lvl's forum deel van runescape, ben eigenlijk nieuwsgierig wat voor dingetjes er bij het publiek dan niet bekend zouden zijn?RoD schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:02:
Zoveel bijzonders is het niet hoor. Er staan enkele dingetjes in die bij het publiek niet bekend zijn, en "onze" mening wordt wel eens gevraagd bij wat zaken, maar tis allemaal niet zó spannend.
Is dit puur game technisch? Of gaat dat meer over de toekomstige content?
Je prayer zou geen probleem moeten zijn. Je gebruikt namelijk geen prayers waarvoor je een hoger level moet hebben dan dat, en door de prayer pots kun je je prayer herstellen (uiteindelijk gebruik je honderden prayer punten, die twaalf meer maakt dan echt niet zoveel uit).Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:05:
Dat word dus def trainen, want ik heb 55 def, alleen wel 84 rangeMaar zal 70 def ook al genoeg zijn? En de equips lijken me wel goed, alleen een paar prayer pots, want ik heb nu 53 prayer, en anders train ik hem wel
Dit kan ik wel vertellen: klik.Franko P. schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:20:
[...]
Beetje een late quote, sorry daarvoor. Gaat over dat high lvl's forum deel van runescape, ben eigenlijk nieuwsgierig wat voor dingetjes er bij het publiek dan niet bekend zouden zijn?
Is dit puur game technisch? Of gaat dat meer over de toekomstige content?
Eey, sinds paar weken terug RS weer opgepakt na een tijdje WoW te hebben gespeeld en toen zag ik dit forum langskomen 
Na toch nu al een lange tijd in totaal te hebben gespeeld wil ik toch wel eindelijk eens een skillcape hebben naast questcape
en dus onderweg naar 99 str
.
@RoD, misschien dat je mij meteen even toe kan voegen op de got spelerslijst ^^ raakt het totaal xp ook weer over de 1.1b
Voor de rest, feel free to add me
IGN: Chris Looij
Na toch nu al een lange tijd in totaal te hebben gespeeld wil ik toch wel eindelijk eens een skillcape hebben naast questcape
@RoD, misschien dat je mij meteen even toe kan voegen op de got spelerslijst ^^ raakt het totaal xp ook weer over de 1.1b
Voor de rest, feel free to add me
[ Voor 10% gewijzigd door Chreaker op 18-05-2009 11:38 ]
Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple
Verwijderd
Ja ik dacht het al, maar het is echt zo, pken is weer leuk! 
Ik weet alleen niet of ik nog wel ga trainen, ik zit nu nog in het combat bereik van de 99 range of strenght pures, en die zijn natuurlijk de grootste uitdaging
tijdens het pken vandaag riskeerde mijn target maarliefst een rune scim, en in ruil voor zijn dood kreeg ik 2 rune 2h's, rune legs, kite, long sword en een corrupt d med
hij kon zelf niet geloven hoeveel zijn kill waard was.
Ik weet alleen niet of ik nog wel ga trainen, ik zit nu nog in het combat bereik van de 99 range of strenght pures, en die zijn natuurlijk de grootste uitdaging
tijdens het pken vandaag riskeerde mijn target maarliefst een rune scim, en in ruil voor zijn dood kreeg ik 2 rune 2h's, rune legs, kite, long sword en een corrupt d med
Jammer van de impact op de economie. DFH en DFS zijn behoorlijk in prijs gedaald, bijvoorbeeld. Hierdoor zijn mithril dragons zo goed als waardeloos. Hier had Jagex toch wel even wat slimmer mee om moeten gaan.
Heb ik iets groots gemist? PKen kan weer? Of krijg je iets wat de waarde heeft van wat degene bij zich had?
Mja, behoorlijk, wat is behoorlijk? Ik vind het namelijk wel meevallen. Het ding kost nog steeds 16.3m, er was wel sprake van een dipje maar dat is zich al redelijk aan het herstellen..RoD schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:01:
Jammer van de impact op de economie. DFH en DFS zijn behoorlijk in prijs gedaald, bijvoorbeeld. Hierdoor zijn mithril dragons zo goed als waardeloos. Hier had Jagex toch wel even wat slimmer mee om moeten gaan.
Lees je eens in over BH-worlds en PvP-worldsMsG schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:06:
Heb ik iets groots gemist? PKen kan weer? Of krijg je iets wat de waarde heeft van wat degene bij zich had?
Verwijderd
Pken kan weer als vanouds in speciale werelden met alleen edgeville en de wilds als speelgebied.Patriot schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:53:
[...]
Mja, behoorlijk, wat is behoorlijk? Ik vind het namelijk wel meevallen. Het ding kost nog steeds 16.3m, er was wel sprake van een dipje maar dat is zich al redelijk aan het herstellen..
Het loot systeem werkt best goed, en als je je target killed is het nog veel beter
beste runescape spelers op GoT, ik zit met een (klein) probleempje.
ik zou best graag 99 range willen halen. momenteel zit ik al bij 91 (in f2p getraint) alleen ik heb er geen behoefde aan om nog iets van 300/400 uur in f2p te verspillen aan 99 range. Aangezien mijn examens binnekort afgelopen zijn word ik weer eens member, maar nu zit ik met een probleem
... waar zou ik goed range 99 kunnen halen. met het liefste ook nog wat geld erbij te verdienen. mijn beginkapitaal is met 20 mill wel in orde. dus equipment kopen zou geen probleem moeten zijn. ik hoorde zelf veel goed over aviansies qua geld. maar ik heb geen flauw idee hoeveel xp hier getraint kan worden per uur. en er zullen vast wel betere manieren zijn om range te trainen. maar ik heb verder geen idee waar en hoe. enig advies is welkom
edit: okee. een low level aviansies guide op tip.it beweerd 35-40k xp per uur. ligt het aan mij of is dit wel erg weinig. want op f2p red ik op lesser demons op karamja al bijna 25k xp per uur. en dat is dan met green d hide en maple bow...
dus nu vraag ik me af.. is er een snellere manier om range te trainen zonder geld te verliezen?
ik zou best graag 99 range willen halen. momenteel zit ik al bij 91 (in f2p getraint) alleen ik heb er geen behoefde aan om nog iets van 300/400 uur in f2p te verspillen aan 99 range. Aangezien mijn examens binnekort afgelopen zijn word ik weer eens member, maar nu zit ik met een probleem

edit: okee. een low level aviansies guide op tip.it beweerd 35-40k xp per uur. ligt het aan mij of is dit wel erg weinig. want op f2p red ik op lesser demons op karamja al bijna 25k xp per uur. en dat is dan met green d hide en maple bow...
dus nu vraag ik me af.. is er een snellere manier om range te trainen zonder geld te verliezen?
[ Voor 17% gewijzigd door Ardjee op 22-05-2009 12:09 ]
Aviansies is niet bijster veel exp per uur, en bovendien is het daar best druk (vakantie lijkt me al helemaal verschrikkelijk drukWartooth schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:48:
beste runescape spelers op GoT, ik zit met een (klein) probleempje.
ik zou best graag 99 range willen halen. momenteel zit ik al bij 91 (in f2p getraint) alleen ik heb er geen behoefde aan om nog iets van 300/400 uur in f2p te verspillen aan 99 range. Aangezien mijn examens binnekort afgelopen zijn word ik weer eens member, maar nu zit ik met een probleem... waar zou ik goed range 99 kunnen halen. met het liefste ook nog wat geld erbij te verdienen. mijn beginkapitaal is met 20 mill wel in orde. dus equipment kopen zou geen probleem moeten zijn. ik hoorde zelf veel goed over aviansies qua geld. maar ik heb geen flauw idee hoeveel xp hier getraint kan worden per uur. en er zullen vast wel betere manieren zijn om range te trainen. maar ik heb verder geen idee waar en hoe. enig advies is welkom

Wat effectief is, is om eerst een sloot geld te verdienen bij aviansies, en dan het verdiende geld te besteden aan red chinchompa's. Chinnen is erg snel namelijk. Ik geloof 300k+ xp per uur.
500k xp per uur. kijk nu praten we
ik ben alleen bang dat het me een rib uit het lijf gaat kosten, die krengen kosten dus +-630 gold per stuk. en je kan ze als het goed is maar 1 keer gebruiken. als ik het goed heb doen die chins damage in een gebied net zoals ice spells van ancient magic? zoja. waar zou ik die dan het beste kunnen gebruiken. ik weet 123 geen goede plek waar monsters zo dicht op elkaar staan
. in ieder geval hartelijk bedankt voor het advies!

Geen 500k per uur hoor 
Enne, ja, dat gaat een hoop geld kosten, maar bij aviansies verdien je dat geld. Zo heb je een beetje een wisselwerking, tussen veel geld, en veel xp. Uiteindelijk kun je zo relatief snel 99 range halen door quite te spelen. Tenzij je er geld bij wilt verdienen natuurlijk, dan moet je bij aviansies blijven.
In ieder geval, een goede plaats om te "chinnen" is bij de zombie monkeys op ape atoll. Er zijn wel guides te vinden op tip.it. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Ik vind het veel te duur, en heb 99 range gewoon bij aviansies gehaald. En er miljoenen mee verdiend
Enne, ja, dat gaat een hoop geld kosten, maar bij aviansies verdien je dat geld. Zo heb je een beetje een wisselwerking, tussen veel geld, en veel xp. Uiteindelijk kun je zo relatief snel 99 range halen door quite te spelen. Tenzij je er geld bij wilt verdienen natuurlijk, dan moet je bij aviansies blijven.
In ieder geval, een goede plaats om te "chinnen" is bij de zombie monkeys op ape atoll. Er zijn wel guides te vinden op tip.it. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Ik vind het veel te duur, en heb 99 range gewoon bij aviansies gehaald. En er miljoenen mee verdiend
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.
Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.
GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.
Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.
GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".