Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Ik zag het in GE en ging kijken bij items op runescape site, maar ik snap nog steeds niet wat je er mee zou moeten doen.
Verwijderd
Oh ok, en is het easter event nog actief? Ik kan die easter bunny namelyk niet vinden.RoD schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:12:
Corrupt dragon stuff is gewoon dragon armour, maar dan voor F2P. Je kunt het krijgen als drop in PvP worlds. Verschil met gewoon dragonspul is dat het na X tijd verdwijnt (vandaar ook "corrupt"). Je kunt het dus maar even gebruiken. Heel erg kort zelfs. Al weet ik niet meer precies hoe lang het was, maar je moet in minuten denken, niet in uren.
Verwijderd
Helaas ben ik semi-gestopt i.v.m. mijn nieuwe baan.
Heb zelf een account, 138 combat, 700m+ cash, #2 ranked in Duel Tournaments
Succes RoD met 99 rc, vind het zelf maar een kut skill, slayer is best skill ingame!!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 13:50 ]
Ik ben ook van plan om mijn duel rank wat op te gaan krikken. Ik vind het wel een leuk systeem, met die toernooitjes. Kijken of ik wat leuks kan doen met een steel titan

Verwijderd
Als je daar mee wordt gepakt, heb je gelijk auto perm-ban maar is dat dan ook IP ban of niet?
Stel je heb een Skiller die bott en je hebt een main die niet bot, wordt je main dan ook verbannen?
Niet dat ik wil botten hoor gewoon ff een random vraagje.
@ Rod
Gefeliciteerd met runecrafting 99
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 19:20 ]
Enne, kijk eens naar het plaatje. Daar wordt je vraag wel beantwoord
Verwijderd
Over IP-bans: Die Mayhem-lui hadden toch een IP-ban gekregen?
Ik speel al 8 jaar, dus dat is een behoorlijke hoeveelheid urenVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:46:
Alles lvl 99 dus, je zal wel een gat in de lucht springen van bleidschap, hoeveel uur denk je dat je aan al die skills heb gedaan om alles lvl 99 te krijgen?
Verwijderd
Tering hey, je bent maxed, nice man! En dan zeg je iets over mijn accountRoD schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:52:
ZoDat account van jij mag er best wezen zeg. Damn. Hoe ben je aan al dat geld gekomen? Ik denk iets van PvP of het oude duel tournament-systeem?
Ik ben ook van plan om mijn duel rank wat op te gaan krikken. Ik vind het wel een leuk systeem, met die toernooitjes. Kijken of ik wat leuks kan doen met een steel titan
Geld, tjah:
100+ Dark Bow drops, circa 2m each en hoger
50+ Whips, 1.6m each
300+ Dragon boots, 400k each
2x Solo saradomin hilt, 80m each ofzo? Ze waren toen heellang stabiel, is allang geleden.
4x DFH en 1x DFS door 26k trick
En nog wat meer dingen
Ga je nu minigames completen RoD? Ik heb like 6 champion scrolls
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 22:19 ]
Ja nou ja, mijn achievements maken die van anderen natuurlijk niet meteen waardeloosVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:17:
[...]
Tering hey, je bent maxed, nice man! En dan zeg je iets over mijn accountVroeger wou ik altijd maxed worden, maar dat lukt niet meer ivm met mijn baan.
ZoGeld, tjah:
100+ Dark Bow drops, circa 2m each en hoger
50+ Whips, 1.6m each
300+ Dragon boots, 400k each
2x Solo saradomin hilt, 80m each ofzo? Ze waren toen heellang stabiel, is allang geleden.
4x DFH en 1x DFS door 26k trick
Jammer voor de mensen die zo hoog zijn. Wellicht zouden ze die dan maar af moeten schaffen ofzo. In ieder geval ben ik daar nog lang niet.En nog wat meer dingenDuel Tournaments is een beetje dood op hoog lvl. Je komt uiteindelijk bij register 5, die compleet leeg is, dus dat raad ik niet.
Heel veel minigames vind ik niks aan. Ik ga sowieso nog wel slayeren, woodcutten, fishen, en dat soort dingen. Vind ik leuke skills. Ik ga misschien maar eens beginnen aan achievement diaries. Tot zo ver heb ik er nog maar 1 af, en dat was alleen omdat ik van die ene de rewards wilde, ook al is die alweer generfedGa je nu minigames completen RoD? Ik heb like 6 champion scrolls

Achja, ik hou mezelf wel van de straat in ieder geval
RoD schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:17:
Ik kan nu een hoop woorden gaan typen, maar ik denk dat het plaatje wel volstaat:
[plaatje met heel veel keer "99" er op]

Mooi man
Dat ga ik nooit halen, maar misschien dat de 138 combat nog ooit lukt
Verwijderd
Ik upload nog n keer wel wat screenshotsRoD schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:25:
[...]
Ja nou ja, mijn achievements maken die van anderen natuurlijk niet meteen waardeloos
[...] Yeah, maar dan nog, zou graag onze stats willen ruilen.![]()
ZoHeb je zoveel gecamped dan? Je slayer-xp is wel hoog, maar toch ook niet zo hoog dat je er zoveel drops van hebt moeten kunnen krijgen
[...] Yup, superveel gecampedKwam vaak thuis na een lange dag school/werken en had dan geen zin meer in RS. Vaak zat ik dan uren bij de dark beasts
Jammer voor de mensen die zo hoog zijn. Wellicht zouden ze die dan maar af moeten schaffen ofzo. In ieder geval ben ik daar nog lang niet.
[...] Idd, Duel Tournaments moet gefixed worden. Moeten ze gewoon n keer n update geven,,, damn jagex![]()
Heel veel minigames vind ik niks aan. Ik ga sowieso nog wel slayeren, woodcutten, fishen, en dat soort dingen. Vind ik leuke skills. Ik ga misschien maar eens beginnen aan achievement diaries. Tot zo ver heb ik er nog maar 1 af, en dat was alleen omdat ik van die ene de rewards wilde, ook al is die alweer generfed
Achja, ik hou mezelf wel van de straat in ieder geval
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik ben wel benieuwd naar een bank-pic ja. 10k+ crimsons is trouwens ook lekker om je summoning mee te trainen. Daar kom je wel een eind meeVerwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 23:16:
Ik upload nog n keer wel wat screenshotsHeb echt hele mooie bank pics gehad, en heb nog 10k+ Chrimsons enzo
Ik heb trouwens een blogpost gewijd aan mijn prestatie. Ook in de hoop om wat meer GoTscapers aan te trekken
Verwijderd
Mjah, kan amper spelen, heb nu de hele week gewerkt, en moet nu n website maken voor n klant, pff.

Edit;

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 13:37 . Reden: link gemaakt van 3 MB grote afbeelding ]
Zou je trouwens niet investeren in rares als je toch nog maar weinig speelt? Die gaan altijd wel omhoog over de tijd, dus is een goede investering als je een poos niets doet.
Verwijderd
Yeah moet idd investeren in rares... Maarja, de economie vind ik nu weer ff onstabiel. 3rd age is gecrashed, en de spirit shields ook volg mij. Add me ff ingame?
Ik ben nu lekker aan het alchen in m'n huis in een pvp-wereld, om wat droprate te vergaren voor 76/26k tricken
Verwijderd
@RoD: vet man, gefeliciteerd. Heb je blog gelezen en ben het er ook wel mee eens. Vooral het feit dat RS veel minder repetatief is geworden, maakt het imo een beter spel.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 20:38 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 23:42 ]
Met fishing 60+ kan je met fly fishing ~60k exp in het uur krijgen. Ben je ook van plan ze te gaan cooken? Want als je dan fishing 99 hebt, heb je ook meteen cooking 99Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 23:39:
Ff een vraagje, ik heb een skiller gemaakt en ben nu eerst bezig met fishing tot lvl 99. In F2P wil ik hem trainen dus wat is voor mij het snelst? Dat is tooch gewoon barbarian village met een fly fishing rod? En alleen als je geld wild verdienen lobsters en swordfish of niet? Want dat is toch alleen het snelst als je een explorer ring hen waarmee je naar cabbage field kan teleporte, maar daar heb ik niks aan want daarvoor moet je Dragon Slayer doen en ben een skiller die cb 3 wilt blijven. En hoelang zal het duren ongeveer? Als ik iets van 10 uur per dag aan fishing besteed? Want heb nu een week vakantie dus ik kan nu lekker lang trainen (A)
Maar als het je alleen om een 99 stat gaat, en niet om het geld, moet je fly fishen.
Als je ooit nog member wilt worden, kan je ook een heleboel makkelijke questen gaan doen en dan Swan Song halen. Met monkfish vissen levert niet alleen veel geld op, het is ook nog eens heel snelle exp.
Als je die quest niet wilt doen kan je natuurlijk ook in de fishing guild gaan fishen, maar dat is niet zo heel snelle exp geloof ik.
Ik heb gister (eindelijk) 94 magic gehaald, kan ik lekker unpotted vengen en ice barragen
Verwijderd
Nee ik ga ze denk ik niet gelijk cooken, ik wil eerst zorgen dat ik fishing lvl 99 heb. Dan zorg ik dat ik veel geld ga maken, en daarmee ga ik dan m'n cooking trainenwimjongil schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:57:
[...]
Met fishing 60+ kan je met fly fishing ~60k exp in het uur krijgen. Ben je ook van plan ze te gaan cooken? Want als je dan fishing 99 hebt, heb je ook meteen cooking 99. Als je ze gaat cooken leg ik je nog wel even uit hoe dat het snelst moet
. Overigens hoef je alleen maar Dragon Slayer te starten, dan kan je al dat schild krijgen. Je moet dan wel zorgen dat je demon slayer en vampire slayer niet doet, want daar krijg je alsnog combat exp van.
Maar als het je alleen om een 99 stat gaat, en niet om het geld, moet je fly fishen.
Als je ooit nog member wilt worden, kan je ook een heleboel makkelijke questen gaan doen en dan Swan Song halen. Met monkfish vissen levert niet alleen veel geld op, het is ook nog eens heel snelle exp.
Als je die quest niet wilt doen kan je natuurlijk ook in de fishing guild gaan fishen, maar dat is niet zo heel snelle exp geloof ik.
Ik heb gister (eindelijk) 94 magic gehaald, kan ik lekker unpotted vengen en ice barragen.
Ik denk zelf dat het iets van een maand gaat duren als ik elke dag echt iets van 7 uur train ofso, of meer.
Lvl 94 Mage
Dan kan je ze beter meteen cooken, want dan maak je bijna geen verlies (alleen feathers, bij monks/harpoon fishing helemaal niets).Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:03:
[...]
Nee ik ga ze denk ik niet gelijk cooken, ik wil eerst zorgen dat ik fishing lvl 99 heb. Dan zorg ik dat ik veel geld ga maken, en daarmee ga ik dan m'n cooking trainen. Maar voor die explorer ring hoef je dus alles d slayer te starten? En niet ge complete hebben? Dan zal ik toch is kijke of ik die ring kan krijgen (A) .
Ik denk zelf dat het iets van een maand gaat duren als ik elke dag echt iets van 7 uur train ofso, of meer.
Lvl 94 MageIce barrage is soon gek spell vind ik, vroeger toen ik voor het eerst membership koopte, ging ik wel is castle wars doen en toen vond ik het zo vet als al die high-lvl mages ice barrage gingen doen xD
Kijk anders even op www.tip.it of www.zybez.net naar die diaries, daar staat het wel allemaal. Als je 7 uur per dag fisht, heb je dus ~420k exp per dag, dus dan duurt het zo'n 32 dagen ja.
Met Ice Barrage in Castle Wars/Soul Wars is idd lachen
Verwijderd
Maar als ik mijn trout/salmon niet verkoop heb ik geen geld voor feathers, want door het handige trade systeemwimjongil schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:25:
[...]
Dan kan je ze beter meteen cooken, want dan maak je bijna geen verlies (alleen feathers, bij monks/harpoon fishing helemaal niets).
Kijk anders even op www.tip.it of www.zybez.net naar die diaries, daar staat het wel allemaal. Als je 7 uur per dag fisht, heb je dus ~420k exp per dag, dus dan duurt het zo'n 32 dagen ja.
Met Ice Barrage in Castle Wars/Soul Wars is idd lachen.

Oja dat is waar. Om een beetje geld te verdienen kan je ook de Stronghold of Security en dat Player-Safety geval doen. Die geven beide 10k cash geloof ik.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:24:
[...]
Maar als ik mijn trout/salmon niet verkoop heb ik geen geld voor feathers, want door het handige trade systeemKunnen je vrienden ook geen grote bedragen meer geven
Verwijderd
Moet ik wel ff kijken hoe ik daar doorheen ga komen met m'n lvl 3 XD Hele inv vol met cake's ofso xDwimjongil schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:32:
[...]
Oja dat is waar. Om een beetje geld te verdienen kan je ook de Stronghold of Security en dat Player-Safety geval doen. Die geven beide 10k cash geloof ik.
EDIT: Sou iemand me dus ff kunnen helpen om er door te komen door monster te attacken ofso?
EDIT: Laat maar heb 't gehaalt sonder hulp
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2009 18:30 ]
Verwijderd
Hoe kun je die fish het snelst koken dan. Want fishing trainen via lobsters gaat ook niet snel. Je krijgt 2430xp per trip dus dat gaat niet snel. Ik neem aan dat je een rune axe die je draagt en 1 tinderbox in je inventory moet houden en na het koken de vis moet droppen.wimjongil schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:57:
[...]
Met fishing 60+ kan je met fly fishing ~60k exp in het uur krijgen. Ben je ook van plan ze te gaan cooken? Want als je dan fishing 99 hebt, heb je ook meteen cooking 99. Als je ze gaat cooken leg ik je nog wel even uit hoe dat het snelst moet
. Overigens hoef je alleen maar Dragon Slayer te starten, dan kan je al dat schild krijgen. Je moet dan wel zorgen dat je demon slayer en vampire slayer niet doet, want daar krijg je alsnog combat exp van.
Verwijderd
Droppen is niet het snelste, het snelste is 1 eten, 2 droppen 1 eten. Je hebt dan idd een axe vast, tinderbox (en optioneel feathers) in inv. Met een volle inv een visje droppen, boompje hakken en vuurtje stoken. Dan cooken en de vis dumpen zoals hierboven beschreven.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:21:
[...]
Hoe kun je die fish het snelst koken dan. Want fishing trainen via lobsters gaat ook niet snel. Je krijgt 2430xp per trip dus dat gaat niet snel. Ik neem aan dat je een rune axe die je draagt en 1 tinderbox in je inventory moet houden en na het koken de vis moet droppen.
Deze week ga ik barrowen totdat ik ~10m heb verdiend, zodat ik met string jewellry m'n mage in zo'n 35 uur naar 99 kan trainen
Verwijderd
Helemaal uitgerekend dat je in 35 uur je mage lvl 99 hebt xD Klinkt kort, maar is toch wel altijd langer dan je denkt. Maar je bent in iedergeval wel heel erg in de buurt van lvl 99wimjongil schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:50:
[...]
Droppen is niet het snelste, het snelste is 1 eten, 2 droppen 1 eten. Je hebt dan idd een axe vast, tinderbox (en optioneel feathers) in inv. Met een volle inv een visje droppen, boompje hakken en vuurtje stoken. Dan cooken en de vis dumpen zoals hierboven beschreven.
Deze week ga ik barrowen totdat ik ~10m heb verdiend, zodat ik met string jewellry m'n mage in zo'n 35 uur naar 99 kan trainen.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2009 21:49 ]
Helemaal uitgerekend dat je in 35 uur je mage lvl 99 hebt xD Klinkt kort, maar is toch wel altijd langer dan je denkt. Maar je bent in iedergeval wel heel erg in de buurt van lvl 99
[/quote]
Ik had gewoon deze guide gebruikt, en adhv die gegeven exp een simpel sommetje opgelost
Verwijderd
Verwijderd
Gisteren heb ik een account gemaakt en ik heb er nu zo'n 3 uurtjes opzitten denk ik. Momenteel ben ik bezig mijn fire en woodcutting hoger te krijgen, die zijn momenteel level 28 en 25. Daarna ga ik denk ik veel minen en nadat ik veel verzameld heb, daar staven van maken. Wat ik met die staven ga doen weet ik nog niet.
Daarna maar eens mijn combat level omhoog zien te krijgen en wat quests gaan doen.
Verwijderd
Om je even op weg te helpen:
- Tip.it
- Zybez
zijn twee zeer goede runescape community sites. Lees de beginnersguide van een van deze sites eens door en je snapt veel meer van de mogelijkheden die er binnen het spel mogelijk zijn.
Bedankt voor de tips Tyra3l. Die sites heb ik gevonden (via dit topic). Morgen heb ik wat meer tijd en dan zal ik ze eens doornemen. Tot nu toe heb ik slechts steeds tussendoor een beetje kunnen spelen.
Verwijderd
Ik heb ook silkroad gespeelt, speel nu heel af en toe nog wat. Alleen die servers daar zijn echt naar de klote, alleen maar crowded. En iedereen bot daar, dusja tis zelfs raar als je niet bot. Dan denken ze van je bent wel een wannabe als je niet bot hoor. Maarja, runescape vind ik leuker. Tis wel lelijker maar gewoon tis veel leuker, meer te doen je hebt veel skills dus je bent altijd wel ergens mee bezig. En als je alles 99 heb kan je altijd nog mini-games doen en probere boven aan te staan. Dus er is genoeg te doen in runescapesaviour schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:39:
Dat ben ik met je eens RoD. Voorheen speelde ik Silkroad (wat grafisch overigens wel een stuk mooier is), maar Runescape vind ik tot nu toe wel leuk omdat er zoveel meer te doen is.
Bedankt voor de tips Tyra3l. Die sites heb ik gevonden (via dit topic). Morgen heb ik wat meer tijd en dan zal ik ze eens doornemen. Tot nu toe heb ik slechts steeds tussendoor een beetje kunnen spelen.
Verwijderd
@RoD: zou het niet een idee zijn om de GoT-forumnamen te verwerken in de GoT-spelerslijst die je hebt gemaakt? Of is dat niet mogelijk? Misschien kan deze info dan op de beginpagine staan want ik heb geen idee welke GoT-naam bij welke RS-naam hoort. Ik weet alleen dat jij Lord Bunkie bent.
Verwijderd
Ik heb hier geen modrechten, dus, nee.wimjongil schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:08:
Je kan ze toch ook in de TS zetten?
Je zei het tegen me, dat gaf me een ideeVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:18:
Ja Rod, ik ging op runescape nog tegen je pratenIk was 99Blatch, dat is m'n skiller waar ik momenteel aan het proberen ben 99 fishing op te halen. Ik zei nog dat ik ChainBuster was van tweakers geen idee of je wist dat ik het was.
Zal ik doen.Maar iedergeval kan iemand mij ook plaatsen in de GoT-Spelerslijst van de runescape topic
Vandaag trouwens een whip-drop en een dragon boots-drop, dus lekker geld verdiend. En inmiddels ben ik de top 1k slayers ook alweer binnen. Eens kijken of de top 500 ook lukt.
Verwijderd
BedanktRoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:34:
Zal ik doen.
Vandaag trouwens een whip-drop en een dragon boots-drop, dus lekker geld verdiend. En inmiddels ben ik de top 1k slayers ook alweer binnen. Eens kijken of de top 500 ook lukt.
Btw, nice dat je in de top 1k slayers bent, vooral als je nagaat hoeveel runescape players er zijn, moet je natuurlijk wel de groep aanspreken die allemaal 99 slayer hebben maar alsnog, lijken mij dat heel veel spelers.
btw lvl 69 fishing, byna 70
Je zit al op 6% van 99Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:34:
Fishing lvl 70Ik vind het best wel netjes, ik ben 3 dage gelede begonnen met dit account en ik heb echt al best veel uur getraind, en ik ben nu lvl 70 fishing

Verwijderd
Cooking in 1 week naar 99... Ik vond cooking van 65-70 al zwaar klote om te doen, zo saai manVerwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:24:
Ik bankde ze eerst de heletijd, daarvan had ik iets van 90k opgespaart + Strong Hold gedaan, voor het geld dat je daarvan krygtDus daar alleen maar feather van gekocht, en nu heb ik iets van 15k feather waarvan ik 10k feather ga powerfishen en de rest normaal ga banken, zodat ik dan weer veel geld heb en dan weer veel feather kan kopen
En nee ik cook ze niet, dat ga ik pas doen als ik p2p ben en veel geld heb opgebouwd. Dan ga ik lobs en sharks cooken, en dan hoop ik dat ik cooking in 1 week lvl 99 heb

Verwijderd

Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 00:08 ]
Dat is mijn standaardmanier van trainen zo'n beetje.Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:04:
Ja ik vind het echt niet leuk, ik heb dit soort dingen ook nooit eerder meegemaakt. Maarja ik denk dat het komt omdat ik gewoon heel veel getraind heb, maarja ik heb alles gewoon op off staan; public chat, private etc. en dan sit ik gewoon tv te kijke en dan geef ik 5 klikke op het scherm en zo maar door, dus ik let niet zo erg op, maar het is niet zo dat ik AFK ben van m'n computer en dat een bot runescape rund voor mij, daarvoor krijg je perm ban maarja dat doe ik helemaal niet
Ja voor mij ook, gewoon lekker af en toe klikken, beetje food eten, af en toe potten, speccen, en ondertussen gewoon een beetje internetten.RoD schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:42:
[...]
Dat is mijn standaardmanier van trainen zo'n beetje.
Ik praat dan nog wel af en toe, maar als je geband wordt omdat je alles off zet
Verwijderd
Hoe toepasselijk is dan 'something smells fishy here' ?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik vind het spel verder wel leuk overigens. Nu ben ik weer bezig met het minen van iron (nog geen idee of ik het ga verkopen of bewaren) en clay (om wet clay van te maken en te verkopen). Daarna wil ik mijn defence e.d. naar level 30 zien te krijgen voor een nieuw armor setje. Mijn questpunten blijven nogal achter, ik heb pas iets van 5 quests gedaan.
Tot combat level 30 heb ik op cows getrained, daar heb ik zo'n 700 cowskins aan overgehouden welke mij zo'n 85K hebben opgeleverd. Dat is niet mis voor een beginner als ik.
Verwijderd
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, maar ik heb gewoon heel erg me best gedaan op dit account, en ik vroeg me gewoon of hoe dat in zijn werking ging, nu ben ik verbannen voor niks, en dan gaat u zeggen van dat ik dat mischien wel zou hebben gedaan. Als dat wel zo was dan zou ik 't toch niet op dit forum gaan zetten?Motrax schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:18:
Ik wil niet vervelend zijn, maar een paar dagen terug stel je een vraag over bots, vervolgens skill je in een paar dagen naar fishing lvl 70 en daarna ben je geband.
Hoe toepasselijk is dan 'something smells fishy here' ?
In ieder geval, als je wilt dat je stats correct aangegeven worden, dan moet je wel geranked zijn in de Runescape hiscores. Daar haalt Runehead namelijk de info over je skills vandaan. Wordt er geen melding gegeven van je stats in de hiscores, dan geeft Runehead ook geen informatie.
Met 25hp ben je niet ranked. Daar moet je minstens een level van 30 voor hebben, én een plaats in de top 2 miljoen van spelers. Met 34 firemaking haal je dat dus ook nog niet. Je zult dus nog even door moeten trainen voordat je stats goed vermeld worden in de spelerslijst
Hij zegt ook niet dát je het echt hebt gedaan, maar wel dat het een beetje verdacht is dat je al vóór je gebanned werd over bots begon. Vervolgens train je vrij snel, en ben je gebanned. Ook als jij objectief naar die situatie kijkt moet je toe kunnen geven dat dat op zijn minst verdacht is.Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:28:
[...]
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, maar ik heb gewoon heel erg me best gedaan op dit account, en ik vroeg me gewoon of hoe dat in zijn werking ging, nu ben ik verbannen voor niks, en dan gaat u zeggen van dat ik dat mischien wel zou hebben gedaan. Als dat wel zo was dan zou ik 't toch niet op dit forum gaan zetten?
Ik zeg daar ook niet mee dat je wel bots hebt gebruikt, ik kies ervoor om je gewoon te geloven. Ik zou gewoon appealen, en goed uitleggen hoe je dan wel hebt gespeeld. Misschien kun je ook aan hun vragen welk bewijs ze hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
wat staat er zo al in?RoD schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:34:
Wauw, ik heb toegang tot het forum voor hoge levels gekregen op de Runescape fora.Forum bedoeld voor mensen die alles op 99 hebben. Ben benieuwd of ik daar nog beroemde spelers tegenkom
guides hoe je je bezig moet houden op rs als je al alles op 99 hebt?
Verwijderd
Screenshots, en anders PM je ze maar.RoD schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:34:
Wauw, ik heb toegang tot het forum voor hoge levels gekregen op de Runescape fora.Forum bedoeld voor mensen die alles op 99 hebben. Ben benieuwd of ik daar nog beroemde spelers tegenkom

Zo, jij durft
[ Voor 0% gewijzigd door Patriot op 03-05-2009 20:10 . Reden: meh ]
Verwijderd
Ja maar een paar screenshots kunnen toch geen kwaad? Iedereen is toch wel een beetje nieuwschierig wat zich daar allemaal afspeeltPatriot schreef op zondag 03 mei 2009 @ 15:47:
[...]
Zo, jij durftHet idee achter zo'n forum, is dat mensen die niet alles op 99 hebben, ook geen toegang hebben tot die topics. Beetje vreemd om er dan screenshots van te posten om zo toch min of meer toegang te geven.
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 03-05-2009 18:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
M'n eerste Appeal denied, en m'n last chanche appeal is nog steeds aan 't pendin sinds 2 mei. Ik ben nu al weer een nieuwe skiller begonnen en die heb nu lvl 52 fishing en heb een pureMsG schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:33:
Nog wat gehoord van je banned account Chaine?
EDIT: Ik heb net even gekeken of hij al klaar was met penden, en mijn last chance appeal is ook denied, dus heb geen zin meer, dus hij is nu zowieso perm banned.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 11:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat slaat nergens op van 1 skill trainen, een skiller houd in dat hij alles traind behalve datgene wat je combat omhoog haalt. Dus er zijn als nog heel veel skills die je dan kan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:11:
Wat is er leuk aan een skiller waarbij je alleen 1 skill mag trainen. Lijkt me echt niks aan. Afwisselingen maakt runescape juist leuker.
Verwijderd
Ja daar heb je ook wel gelijk in, maar het is ook wel vet als je een lvl 3 ziet met een trimmed wc skill cape ofsoRoD schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:16:
Toch vind ik het gek dat je jezelf crippled door geen combat te trainen. Geen teleports, jezelf niet kunnen verdedigen tegen monsters... Dat lijkt me echt niks. Waarom zou je niet van alle aspecten van het spel gebruik maken?
Wat is voor jou de reden om dit zo te doen?
Dus je doet het om respect van anderen te krijgen?Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:24:
[...]
Ja daar heb je ook wel gelijk in, maar het is ook wel vet als je een lvl 3 ziet met een trimmed wc skill cape ofso
Verder vind ik het niet echt spannend om een lvl3 met een easy cape te zien. Meeste lvl 3's hebben fm, cooking, wc, fletch of dat soort dingen.
Je moet het verder zelf weten hoor, ik ben alleen benieuwd naar waarom je het doet
Verwijderd
Wat trouwens wel leuk is om een skiller met een combat pure te combineren. Dan heb je alleen die defence niet, wat het spel niet onspeelbaar maakt
Ik doe dat dus echt *nooit*. Sowieso lopen er al teveel mensen achter me aan. Het is echt ongelofelijk wat voor een trieste aanbidders je kunt hebben als je het spel al te lang speeltMsG schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:07:
Ach dat doen we allemaal wel een beetje. Ik loop ook wel eens te pronken met mn vroeggekochte Santa
. En rod loopt vast ook wel eens in veel te prijzig sier armour
.

Nee, ik pats liever op fora. Zo wilde ik vandaag even melden dat ik een whip en 5 dragon boots gehad heb als drop
-Update: en daar was ie al
Mja. Maar dat soort pures hebben wel een slecht imago. Dat soort pures doen vaak denken aan omhooggevallen 12-jarige jongetjes die denken dat ze heel wat zijn in PvP, en bij het minste of geringste je menen te moeten uitschelden. Ik zou daarom dus ook nooit een pure willen maken, of een strength cape dragen. Dan kun je nog beter een cooking cape dragen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:21:
Ja daarvoor is het ook meestal, maar heel vaak als je een skiller heb, en je hebt iets op 99, gaan ze door en maken er een pure van. Dat is toch ook wel vet vind ik, zie je een pure van 52 18 hitte met een trimmed wc skill cape xD
Nou ja mn punt was dat je het ook vast wel ergens doet. Jij dus op het forumRoD schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 23:55:
[...]
Ik doe dat dus echt *nooit*. Sowieso lopen er al teveel mensen achter me aan. Het is echt ongelofelijk wat voor een trieste aanbidders je kunt hebben als je het spel al te lang speelt![]()
Nee, ik pats liever op fora. Zo wilde ik vandaag even melden dat ik een whip en 5 dragon boots gehad heb als dropEn misschien dat er nog een dark bow bijkomt.
-Update: en daar was ie al
[...]
Mja. Maar dat soort pures hebben wel een slecht imago. Dat soort pures doen vaak denken aan omhooggevallen 12-jarige jongetjes die denken dat ze heel wat zijn in PvP, en bij het minste of geringste je menen te moeten uitschelden. Ik zou daarom dus ook nooit een pure willen maken, of een strength cape dragen. Dan kun je nog beter een cooking cape dragen.
Alles 99 halen was trouwens echt een puur persoonlijk goal.
Bovendien, wat valt er te patsen met het feit dat je gewoon belachelijk veel tijd aan een spelletje besteed hebt. Als ik lees hoe snel sommige mensen alle skills op 99 heb gekregen... dan denk ik niet van "goh, goed gedaan". Sommige mensen zijn in 2006 begonnen, en hebben nu alles al op 99

Dit topic is gesloten.
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.
Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.
GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".