[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Alle info die je nodig hebt, vind je op www.tip.it. Er zijn nog meer fansites, maar ik gebruik meestal Tip. Hoe je die quest moet doen staat bijvoorbeeld beschreven in de quest guides-sectie. Wegwijs maken gaat gewoon wat tijd kosten. Er is zoveel te doen in het spel.

Maar als je nog specifieke vragen hebt dan horen we het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
www.zybez.net is ook een handige hulpsite ;) Maar om je even te helpen: psst 8).

Ik ben nu Aviansies aan het slachten, jemig wat is dat een goede manier om te cashen zeg _/-\o_. Met 82 def, 83 range (70k voor 84 :)), en 90 hp zijn ze prima te tanken. Met een heleboel bolts, btp-tabs en fire runes hoop ik op een profit van 1m+ deze trip :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:47:
www.zybez.net is ook een handige hulpsite ;) Maar om je even te helpen: psst 8).

Ik ben nu Aviansies aan het slachten, jemig wat is dat een goede manier om te cashen zeg _/-\o_. Met 82 def, 83 range (70k voor 84 :)), en 90 hp zijn ze prima te tanken. Met een heleboel bolts, btp-tabs en fire runes hoop ik op een profit van 1m+ deze trip :P.
Gisteren 2 Quests gedaan, namelijk het schapen scheren :D En de cooks assistant idd. Erg leuk om te doen, alleen weet ik niet waar ik nu betere mobs van mijn lvl vind. Ben nu combat lvl 17, maar zit nog op die lvl 2 goblins in te slaan :P Heeft dat nog zin? Heb me nieuwe verslaving wel gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Goblin village heeft hogere level goblins (zie de map, om te kijken waar die zitten :) ). Al Kharid warriors zijn ook goed, maar daarvoor zou ik eerst nog wat hoger trainen. Anders word je zo vaak gehit en moet je vaak food eten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost staat een irc adres, maar ik zag hier niemand zitten. Is het kanaal gestorven of verhuist?
Nu combat lvl 23, maar geld word een probleem :P Ik blijf maar die lvl 5 goblins afslaan in Goblin Village.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die is min of meer overleden inderdaad. Er spelen toch te weinig GoT'ers om het in leven te houden.

Wat betreft cash kun je eens kijken in de stronghold of security. Wellicht dat je de monsters op de eerste verdieping al aan kunt. Je moet zeker nog wel even trainen om effectief cash te kunnen halen. Je kunt het trouwens ook met andere skills doen.

[ Voor 56% gewijzigd door RoD op 13-03-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand heeft mij ooit meegenomen polar kebbits hunten, en ik verkocht die furs op Grand Exchange.
Bracht toch genoeg op, en nu wou ik daar terug heen gaan. Maar ik weet niet meer waar het is, en ben al 2x doodgegaan daar proberen te komen. Toch wil echter nog ff flinke zak furs halen voor gold zodat ik nieuwe equipment kan halen. Zou iemand me ff kunnen helpen aub _/-\o_ ? En doodgaan in RS is niet leuk :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Staat gewoon op tip.it hoor :) Kijk eens: http://www.tip.it/runescape/?page=hunting_locations.htm

Overigens zijn polar kebbits niet echt een goede manier om geld te verdienen. Maar als je er plezier aan hebt... :)

[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 15-03-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:56:
Staat gewoon op tip.it hoor :) Kijk eens: http://www.tip.it/runescape/?page=hunting_locations.htm

Overigens zijn polar kebbits niet echt een goede manier om geld te verdienen. Maar als je er plezier aan hebt... :)
Ik heb het echt geprobeert ook met die map. Maar soms rent me mannetje minuten om :S? En dan ineens ben ik weer dood :P. Op welke andere manier raad je me aan om geld te verdienen dan? Ik vond die furs wel ok, die verkochten voor 1.2k gold, dat vond ik best wel veel. Maar als je een betere manier weet hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.2k ea is wel leuk maar die hunting area is zo ver van een bank dus per uur is dat niet veel geld.
Er zijn genoeg manieren om beter geld te verdienen maar op jouw lvl kan je beste bowstrings maken volgens mij
dat is 5k voor een volle inventory en is dicht bij een bank. Maar als je gewoon je skills gaat trainen verdien je vanzelf geld en op hogere lvl kun je ook makkelijker geld verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:59:
[...]

Ik heb het echt geprobeert ook met die map. Maar soms rent me mannetje minuten om :S? En dan ineens ben ik weer dood :P. Op welke andere manier raad je me aan om geld te verdienen dan? Ik vond die furs wel ok, die verkochten voor 1.2k gold, dat vond ik best wel veel. Maar als je een betere manier weet hoor ik het graag. :)
Minuten omrennen en ineens weer dood? Dat klinkt mij nogal vaag in de oren :P

En wat Blada al zeg.. bowstrings maken is een goede manier op jouw level. Het is misschien wel een beetje saai werk. Wat zijn je levels nu trouwens? Dat is wel handig om te weten, want dan kunnen we zien waar je allemaal tot toe in staat bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bij deze dus een overzicht van mijn skills.
Ik ben nu bezig met mijn combat level omhoog te krijgen, door Shantay Guards te slopen.
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/4218/skillsr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nog maar héél weinig levels dus :P Je zult in ieder geval met veel dingen nog een beginnetje moeten maken. Je hebt veel skills op 1 dus je kunt nog heel weinig. Misschien zijn de guards in Al Kharid dan op dit moment de beste optie. Dan haal je nog wat meer combat xp zodat je je in meer gebieden goed kunt redden, en heb je ook nog wel wat aardige drops (runes, herbs, coins). Volgens mij droppen de shantay guards niet echt wat, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:16:
Nog maar héél weinig levels dus :P Je zult in ieder geval met veel dingen nog een beginnetje moeten maken. Je hebt veel skills op 1 dus je kunt nog heel weinig. Misschien zijn de guards in Al Kharid dan op dit moment de beste optie. Dan haal je nog wat meer combat xp zodat je je in meer gebieden goed kunt redden, en heb je ook nog wel wat aardige drops (runes, herbs, coins). Volgens mij droppen de shantay guards niet echt wat, of wel?
Nee ze droppen alleen wat bones, voor de rest niks. Ik heb nog 94 gold want ik ga elke keer na town rennen kebabs kopen. Maar zonder inkomen houd dit ook een keer op :P. En idd heel weinig levels, speel nu 3 of 4 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kebab kost maar 1 coin daar bij de kebabdealer als het goed is.
Als je op die lage lvl met combat geld wil verdienen kun je het beste chaos druids killen en de herbs verkopen in GE die zitten in de dungeon west van falador. Maar je hebt wel genoeg te doen met al die lvl 1 skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:21:
[...]

Nee ze droppen alleen wat bones, voor de rest niks. Ik heb nog 94 gold want ik ga elke keer na town rennen kebabs kopen. Maar zonder inkomen houd dit ook een keer op :P. En idd heel weinig levels, speel nu 3 of 4 dagen :P
Dan zou ik toch echt de Al Kharid warriors gaan slachten :) Die droppen teminste nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van 57 naar 68 summoning gegaan is iets meer als een uur.
Gaat lekker snel met spirit kyatt ook 119 combat geworden was 117.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:46
RoD schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:16:Nog maar héél weinig levels dus :P
Vergeleken met jou heeft iedereen weinig levels O-)

Ondertussen speel ik het ook wel weer een tijdje redelijk actief. Het is voor mij geen spel waar ik op een bepaalde manier tijd voor vrij wil maken, maar het is leuk tijdverdrijf :) Ik heb me de laatste tijd wat geconcentreerd op het melee'en. Nu mijn attack, strength, defence en hp allemaal 70 zijn wil ik me graag weer even concentreren op questen. Niet dat ik die in de tussentijd niet gedaan heb, maar ik zit nu op 165 qp's en een boel quests vereisen net iets hogere skills.

Daarom ben ik van plan mijn thieving en agility beiden naar 50 te trainen, waarna ik de Underground Pass quest eindelijk eens wil gaan doen. Die staat al een bijzonder lange tijd open bij me, maar omdat het best een lange en ook niet de makkelijkste quest schijnt te zijn ben ik er nooit aan begonnen. Deze week viel hij me weer op en zag ik op internet dat ik de meeste 'recommended' levels al wel had, op thieving en agility na.

Mijn thieving is op dit moment 46, die wil ik naar 50 krijgen omdat dat voor de quest handig zou zijn. Daarin voorzie ik niet zoveel moeite, het trainen door zaden te stelen van de Master Farmer gaat redelijk vlot en ik vermoed dat ik de zaden in de toekomst nog wel zal kunnen gebruiken voor mijn farming (of dat echt zo is weet ik niet, heb me er nog niet in verdiept).

Tegen de agility training zie ik wat meer op. Dit ga ik waarschijnlijk in de Agility Arena doen, maar van wat ik me kan herinneren (de laatste keer is alweer een tijdje geleden1) kan dat zo af en toe vrij frustrerend zijn. Gelukkig hoef ik in deze skill nog maar 3 levels tot level 50, dus de schade is te overzien.

Als iemand nog geweldige tips heeft dan zie ik die graag tegemoet, in-game heet ik trouwens Thevanimedle, en als je wat meer wilt weten over al mijn stats kun je hier even kijken. De enige stats zonder ranking zijn farming (20) en hunter (9).

1 Mocht je je afvragen waarom, dan nodig ik je uit even op het "graphs" knopje te klikken op de pagina van de eerdergenoemde link, ik ben enige tijd weggeweest

[ Voor 4% gewijzigd door Patriot op 17-03-2009 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van de snelste mannieren is apetoll rond die lvl maar probleem met agil is dat je op lage lvl vaak die obstacles niet haalt en geen xp krijgt dus kan het best lang duren. Misschien kun je dan beter brimhaven agillity course doen daar heb ik ook tot lvl 60 agil getrained. Bij ardougne cakes stealen dan kun je ook je hp laag houden is beter als lobsters ofzo.
En underground pass is wel een irritante quest ja. Is de enige quest waarbij ik ooit dood ging verloor toen mijn runeboots, waren toen 200k ofzo :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Agility is afschuwelijk en vreselijk als je nog geen lvl 75 bent, en nog failed op Ape Atoll. Na lvl 75 is het gewoon vreselijk :P Ben blij dat ik die skill op 99 heb... Ik ga het echt *nooit* weer doen. Die agility arena is overigens wel leuk als je het met wat vrienden doet.

Thieving is erg easy als je toegang tot pyramid plunder hebt. Naar 99 trainen is dan een kwestie van twee weekjes even flink doortrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Updates van vandaag;
17th March 2009 - The Chosen Commander

Ever since Dorgesh-Kaan made contact with the surface, the cave goblin adventurer Zanik has helped to defend the city from Sigmund's villainous plots. Now Zanik has disappeared, her fate and whereabouts unknown, and Dorgesh-Kaan is more vulnerable than ever.

Captain Undak of the Dorgeshuun guard is responsible for the city's defences, and he needs your help to investigate a possible HAM attack - but this will only be the start of your adventure. The mystery of Zanik's disappearance will be resolved, and the truth behind a goblin prophecy will be revealed, as events move inexorably towards the realisation of Zanik's destiny. Your adventures will include the discovery of a new Agility course, learning more about the history of the Dorgeshuun, and uncovering the plots of the Big High War God.

The Chosen Commander is the conclusion of a quest series that began with The Lost Tribe. I've had enormous fun working on this storyline over the last few years, and I've tried to give what I think are the best elements of the previous quests a final outing here. I hope you enjoy it.

Mod John A
RuneScape Content Developer

Summary:
Where to start The Chosen Commander:
Speak to Captain Undak in Dorgesh-Kaan.

Requirements to complete The Chosen Commander:
Level 46 Agility
Level 46 Strength
Level 46 Thieving
Must have completed Land of the Goblins
Must be able to defeat several foes up to level 125

To be reminded of what’s happened so far in this quest series, start the quest and then log in to the QuestHelp system – you’ll find a complete summary of all the earlier quests, from The Lost Tribe to Land of the Goblins.

To go along with the quest we're releasing a new Knowledge Base article, History of the Goblins, which is in the Miscellaneous Guides section of the Knowledge Base. We're also releasing a developer forum post looking back over the quest series, which can be found in the forums under Recent Updates. If you enjoy the goblin quests you may also want to read the newest Lores and Histories story, The Chasm of Lights.

In Other News...

To mark the end of the Dorgeshuun quest series, we’re releasing a limited-edition zip-up hoodie on the Jagex store. It’s a limited run of only 2,000, so click here to get yours now!

If you’re logged in to RuneScape and navigate away from the game screen, you will now have to click on a confirmation box to confirm that you want to navigate away from the page. This is to make sure that you don’t accidentally lose your game window.

We've made a couple of changes to the party room due to concerns about abuse by real-world traders. Firstly, drop parties are now available only on two worlds (131 and 152). Secondly, players must now enter their bank PIN (if they have one) before putting items into the drop chest. We're sorry we have to do this, but we can't let real-world traders ruin the party.

We've added a wave-counter interface that will pop up at the start of each round in the TzHaar fight caves. This means you should now find it much easier to track which wave you're on.

Male ogres have been graphically reworked and improved to bring them in line with the recently-updated female ogres. They look tougher and stronger than ever, but don't worry; they're still not the smartest creatures around!

Players will no longer increase their drop-value potential on PvP worlds if they repeatedly cast the basic strike spells.

We've reduced the likelihood of your getting AMEs if you're burning incense in your house, or if you're in building mode. We've also reduced the likelihood that you’ll get AMEs in the Chaos Tunnels and on the Dorgesh-Kaan agility course.

Email registration for new accounts is now optional, although we would still advise you to enter your email address when registering, so that we can help you if you need to recover your password.
En last but not least:
In this week’s update, we’ve implemented an extremely frequently-requested improvement to route-finding. This should particularly improve the playability of the game in laggy situations.

For a long time (well, forever really) it has been the case that when you click to move somewhere, your character would occasionally run in the wrong direction for a few steps before turning around and going to the point you actually selected. Fixing this has been a popular request for a long time. It might sound like a simple task, but in fact it was very difficult, which is why we hadn’t managed it until now.

To fix the problem we have had to move the route-finding calculation onto our servers, so that the route is always calculated from the correct spot. However, before we could do that we had to upgrade all of our servers to be able to handle the extra computations required! We’ve finally made this investment, and have been able to update the route-finding accordingly.

We think this is a great example of a small change which should make a big difference to how the game feels to play.

Mod Michael
Game Engine Developer
Vooral die laatste word ik erg blij van *O* Dat heen en weer rennen was ontzettend irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Oeh! Ik heb pas vrij recent de (tot voor kort) laatste quest in deze serie gehaald, en was érg benieuwd wat er verder stond te gebeuren. Dit lijkt me een erg leuke quest!

De andere update is ook geweldig, het was af en toe inderdaad zeer frustrerend. Ik hoop wel dat mensen erkennen dat het een lastige is om te fixen, ik kan het me in ieder geval voorstellen en ben blij dat ze het toch hebben verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen lastig maar ook duur als ze al hun servers moesten upgraden.
Ik had daar bijna nooit last van maar zoals ze zeggen gebeurd het alleen als het een beetje laggy is.
Goed dat ze dit jaar steeds meer van die kleine fixes hebben zoals:
Players will no longer increase their drop-value potential on PvP worlds if they repeatedly cast the basic strike spells.

Zag soms op die pvp servers 20 mensen op de muur van varrock in full rune air strikes casten :P
En dat killen ze elkaar erna met 75k opzak dan kun je hoge drops krijgen zonder echt te pken.

Hoop nogsteeds dat ze ooit nog een world waar je alleen in de wildy mag pken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die fix waarbij je geen familiar meer vlakbij de GE mag hebben kon nog wel eens irritant worden. Je kon altijd nog met een familiar bij de spirit tree komen die vlakbij de GE staat... dat zal nu wel niet meer kunnen. Niet erg prettig.

Overigens zijn de servers nu down -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom mag je eigenlijk geen familliar in GE?
Pets mogen daar ook naar binnen en die zijn net zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens mij zijn zoveel familiars op een hoop te "zwaar" voor RS. Zoiets meende ik tenminste bij de introductie van summoning te hebben gelezen.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 17-03-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:17:
Die fix waarbij je geen familiar meer vlakbij de GE mag hebben kon nog wel eens irritant worden. Je kon altijd nog met een familiar bij de spirit tree komen die vlakbij de GE staat... dat zal nu wel niet meer kunnen. Niet erg prettig.

Overigens zijn de servers nu down -O-
Dat was toch al een tijdje zo? Wat is er nu anders, je kon eerst niet op de stenen komen en nu überhaupt niet meer in de buurt van de GE?

Nu weer up
RoD schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:18:
Volgens mij zijn zoveel familiars op een hoop te "zwaar" voor RS. Zoiets meende ik tenminste bij de introductie van summoning te hebben gelezen.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Als je met veel mensen bij de GE staat merk je al dat het wat moeilijker gaat (maar met een goede PC is dat geen probleem), en stopt hij al bepaalde idle-animaties. Als je dan ook nog eens zoveel familiars in beeld hebt dan is dat volgens mij puur zo'n aanslag op de resources..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:18:
[...]

Dat was toch al een tijdje zo? Wat is er nu anders, je kon eerst niet op de stenen komen en nu überhaupt niet meer in de buurt van de GE?

Nu weer up
Er staat inderdaad dat je nu niet meer in de buurt van de GE kan komen met een familiar. Vandaar dat ik vrees dat je niet meer bij de spirit tree kunt komen met familiar.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Als je met veel mensen bij de GE staat merk je al dat het wat moeilijker gaat (maar met een goede PC is dat geen probleem), en stopt hij al bepaalde idle-animaties. Als je dan ook nog eens zoveel familiars in beeld hebt dan is dat volgens mij puur zo'n aanslag op de resources..
Ja ik kan het me ook wel voorstellen. Maar volgens mij waren de restricties qua familiars al wel goed voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:21:
Ja ik kan het me ook wel voorstellen. Maar volgens mij waren de restricties qua familiars al wel goed voor de update.
Hmm, eens. Ik heb eigenlijk nooit last gehad van enige vorm van lag bij de GE. Nu moet ik toegeven dat ik een computer heb die het daar sowieso niet zo snel moeilijk van gaat krijgen, ik weet niet hoe dat is op een langzamer beestje.

Verder had ik eigenlijk een vraagje aan jullie. Ik ben de laatste tijd bezig geweest met het verdienen van geld door het killen van Green Dragons voor hun d'hides en bones (vooral bones). Nu wil het dat het nog wel eens druk is bij de Green Dragons ten oosten van Clan Wars. Veelal komt het voor dat je net op tijd moet zijn, en precies op de goede plek moet staan om een dragon te 'winnen'. Met een beetje pech staan er ook nog rangers die, als je meer dan één vakje van de dragon af staat, eigenlijk altijd de dragon hebben. Nu had ik een tijdje ervoor mijn rune defender gehaald, en de cyclopes droppen ook wel eens black knives. Deze had ik nog in mijn bank staan, en zo kwam ik tot het idee deze eens mee te nemen. Het scenario dat volgt is voor de veteranen ondertussen wel bekend, maar voor de minder bekenden: de black knives zijn een ranged wapen waardoor ik vanaf iedere plek in de buurt van de dragons al snel een dragon kon 'claimen' door er een black knife naar toe te gooien, om vervolgens mijn meleewapen te pakken en deze te gebruiken om de dragon verder af te maken.

Op drukke momenten kreeg ik door dit te doen al snel te maken met mensen die, mild gezegd, enigszins ontevreden waren met mijn aanpak. Ze waren van mening dat het 'zielig' en 'oneerlijk' was, omdat ik nu meer kans had op het verkrijgen van een dragon. Sommigen vond zelfs dat ik aan het cheaten was, maar het is mogelijk dat ze gewoonweg niet bekend waren met throwing knives. Ik ben desondanks doorgegaan met het gebruiken van de knives, maar nu wil ik toch even vragen wat jullie hiervan vinden. Aan de ene kant kan ik me de frustratie voorstellen, ik heb het tenslotte zelf ook meegemaakt met de rangers (die me, niet geheel onverwacht, compleet steunden). Aan de andere kant is het gewoon tactisch gebruik maken van de mogelijkheden die het spel me biedt. Ik overtreed geen regels, en iedereen zou de techniek toe kunnen passen.

Wat vinden jullie hiervan? Is het iets wat jullie uit principe niet zouden doen, of kunnen jullie voorbeelden geven van andere, vergelijkbare, gevallen waarin jullie iets soortgelijks deden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Ik heb sowieso altijd lak aan mensen die denken recht op een bepaalde unit te hebben. Zo heb je in F2p op karamja achteraan 3 Moss Giants, en vaak ook 3 spelers, omdat meer niet altijd werkt. Maar als ik klaar ben met 1 en er spawnt er al weer een dan pak ik die ook gewoon. Wie het eerst klikt wie het eerst maalt. Zelfde geld voor het oppakken van arrows die een player te laat heeft opgepakt waardoor ze in het publieke domein zijn beland.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent niet de enigste die dat doet, veel lower lvls doen dat met een low lvl magic cast zodat ze niet met rechter muis knop moeten klikken en zodat niet alleen de hogere lvls de monster krijgt.
Maar het is gewoon legaal en je kan er niet voor gebanned worden dus waarom zou je stoppen?
Als ze het zo irritant vinden moeten ze maar hoppen.

Ik killde altijd de green dragons north west van edgy en daar was meestal wel 1-2 green dragons voor je zelf maar ligt ook totaal aan het tijdstip dat je daarheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Wie het eerst klikt wie het eerst maalt inderdaad. Je moet in dit soort situaties gewoon slim zijn. Als het ergens druk is ga ik ook proberen om zoveel mogelijk voor mezelf te winnen. Ik speel dit spel niet voor anderen. Sociaal zijn doe ik wel irl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ah ok, nou, ik wilde vooral jullie mening even peilen. Wat dat betreft zitten we dus wel op één lijn :)

Ik moet trouwens zeggen dat de buitenlanders vaak veel aardiger zijn dan de Nederlanders op RuneScape, dat vind ik zo vreemd.. Nederlanders (of moet ik zeggen Nederlandertjes, en is dat het probleem?) zijn vaak erg kinderachtig en een vrouwelijk karakter in de buurt resulteert vaak in de meest ranzige gespreksonderwerpen.

Met buitenlanders heb ik dat probleem eigenlijk nooit. De gesprekken zijn lekker luchtig (ze scheppen bijvoorbeeld minder op dan Nederlanders), en ze zijn vaak niet te beroerd om je te helpen met bepaalde dingen. Van Nederlanders hoef je dat veel minder te verwachten, wat ik toch eigenlijk een beetje vreemd vind. Je zou toch zeggen dat het feit dat je landgenoot bent ook ergens voor staat?

EDIT:
RoD schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:32:Die agility arena is overigens wel leuk als je het met wat vrienden doet.
Grappig, naar aanleiding van het ontmoeten van wat buitenlanders in de agility arena vertelde ik dit. Het is inderdaad gewoon gezellig, en het scheelt je opeens nog maar heel weinig als je een keertje een ticket mist!

[ Voor 20% gewijzigd door Patriot op 17-03-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Over dat kill-stealen: bij sommige drukke single-combat spots doe ik het ook (ranged, wind strike ed). Bij multi-combat spots krijg ik de kills dan meestal toch wel, omdat ik dan concurrentie heb van een lvl-70 ofzo O-). En dan ga ik gewoon net zo lang door tot ze weggaan of worldhoppen.
Als ik geen ranged of wind strikes ofzo bij me heb, hop ik zelf ook wel eens :/.

Ik ben nu bezig met farming (cluescrolls |:(). Ik zit nu op lvl 30, en heb er al een enorme hekel aan :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:22:
Ah ok, nou, ik wilde vooral jullie mening even peilen. Wat dat betreft zitten we dus wel op één lijn :)

Ik moet trouwens zeggen dat de buitenlanders vaak veel aardiger zijn dan de Nederlanders op RuneScape, dat vind ik zo vreemd.. Nederlanders (of moet ik zeggen Nederlandertjes, en is dat het probleem?) zijn vaak erg kinderachtig en een vrouwelijk karakter in de buurt resulteert vaak in de meest ranzige gespreksonderwerpen.

Met buitenlanders heb ik dat probleem eigenlijk nooit. De gesprekken zijn lekker luchtig (ze scheppen bijvoorbeeld minder op dan Nederlanders), en ze zijn vaak niet te beroerd om je te helpen met bepaalde dingen. Van Nederlanders hoef je dat veel minder te verwachten, wat ik toch eigenlijk een beetje vreemd vind. Je zou toch zeggen dat het feit dat je landgenoot bent ook ergens voor staat?
Grappig. Ik kom min of meer tot dezelfde conclusie als jij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Patriot schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:22:

EDIT:

[...]

Grappig, naar aanleiding van het ontmoeten van wat buitenlanders in de agility arena vertelde ik dit. Het is inderdaad gewoon gezellig, en het scheelt je opeens nog maar heel weinig als je een keertje een ticket mist!
Verbaast me niks. Nederlanders zijn in online games altijd kut. In CS ook altijd gescheld en getier op NL servers. Ik zit dan ook nooit op NL servers, met van die irritante noobs die niet eens netjes vragen om spullen maar met teksten als "geef mij spullen!" op me af komen. Bij zulke momenten baal ik dat er geen instantly kill noob knop is in RuneScape.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
MsG schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 00:22:
[...]

Verbaast me niks. Nederlanders zijn in online games altijd kut. In CS ook altijd gescheld en getier op NL servers. Ik zit dan ook nooit op NL servers, met van die irritante noobs die niet eens netjes vragen om spullen maar met teksten als "geef mij spullen!" op me af komen. Bij zulke momenten baal ik dat er geen instantly kill noob knop is in RuneScape.
Ik vind het vaak nog tergender om ze tegen te komen op een buitenlandse server, hun Engels is vaak om te janken :P

Misschien is dat ook wel het probleem. Een Nederlander die Nederlands of slecht Engels spreekt pik je er zo uit (aan de fouten die ze maken als ze Engels praten zie je of het Nederlanders zijn), maar Nederlanders die wel goed Engels spreken minder snel. Op die manier valt misschien ook wel het slechtste van het slechtste op, waardoor het dat gevoel versterkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zelfs hun Nederlands is vaak beneden alle peil. Ik zit meestal wel op de Nederlandse servers, omdat die voor mij het snelst zijn.. maar om de community daar hoef je het niet te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:20:
Zelfs hun Nederlands is vaak beneden alle peil. Ik zit meestal wel op de Nederlandse servers, omdat die voor mij het snelst zijn.. maar om de community daar hoef je het niet te doen :X
haha wrm nie da is tog leuwk? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mja. Brak Nederlands in combinatie met een brak denkniveau is toch niet erg prettig. Geen gesprek mee aan te knopen. De associatie slecht Nederlands = kut user leg ik dan nu in Runescape ook vaak automatisch. Ik hou niet van generaliseren, maar Nederlanders staan bij mij slecht bekend ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:53:
Mja. Brak Nederlands in combinatie met een brak denkniveau is toch niet erg prettig. Geen gesprek mee aan te knopen. De associatie slecht Nederlands = kut user leg ik dan nu in Runescape ook vaak automatisch. Ik hou niet van generaliseren, maar Nederlanders staan bij mij slecht bekend ingame.
Ik was het met je eens hoor :)

Als je al eens een Nederlander tegenkomt die knap Nederlands spreekt, dan krijgen ze het vaak alsnog voor elkaar om het gesprek naar een onderwerp te dragen wat in mijn ogen gewoon niet thuishoort op Runescape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik zie dat er een runescape topic is dus laat ik maar even een berichtje achterlaten. Runescape heb ik heel vroeger een redelijke tijd achter elkaar gespeeld. Ik ben begonnen toen het nog in de beta-fase zat en was gestopt toen het een graphic update kreeg. Ik speel dit spel al een paar dagen weer omdat ik benieuwt was hoe het spel zich heeft ontwikkeld. Nou runescape heeft enorme stappen gemaakt. :)

Wat me opvalt is de welvaart per speler ontzettend omhoog is gegaan. Ik hoor jullie praten over miljoenen terwijl je daar eerst ontzettend veel moeite en doorzettingsvermogen moest tonen. Heb ook bijna alle armours gedragen. Ik kreeg gratis full iron en deed veel moeite full Mithrill die ik gewoon in de shop kocht. Full adamite kreeg ik met ontzettend veel moeite. Geld schraapte ik bij elkaar door het gold en stuff op te pakken van npc's en het te verkopen in de shop. Soms minede ik wat iron maar dat was veel moeilijker dan nu want eerst moet je op je pickaxe drukken en daarna op de rots en dan had je 1/x kans op een iron ore. Het minen is nu veel leuker geworden. Later kreeg ik wel rune items bij elkaar maar dat kwam doordat een gast gratis van runebars rune items maakte. Bijna niemand was toen 99 smithing. Rune werd toen betaalbaar.

Wat me nu is opgevallen is dat het spel veel toegankelijker is. De graphics zijn redelijk te noemen, vooral voor een internetspelletje terwijl het vroeger extreem lelijk was. Ook zijn alle skills veel minder saai. Daarnaast heb je nu een markt waar je de opdracht kan geven wat je wilt kopen voor hoeveel geld en zij regelen de rest. Slimme dealtjes zitten er nu niet bij zoals coal in barbarian village voor 100gp per stuk kopen en verkopen voor 150-200 gp each.

Ik heb ook nog een paar vragen want sommige dingen zijn heel erg veranderd. Er wordt automatisch een world voor je gekozen. Is dit automatisch de world die het minst vol zit? Als je op world select klikt zie je allemaal worlds en achter sommige worlds zie je onder activity wat staan. Wat is Pest Control, Barbarian Assault, etc. En pvp? Is dat Player versus Player? Kun je dan niet in de Wildernis vechten want ik zie soms nog steeds wel mensen lopen met een skull.

Heb nog veel vragen maar meer schiet me zo niet te binnen. Als laatste nog de vraag? Hoe kan ik het beste geld verdienen? Eerst viste ik lobsters of minde ik coal en verkocht ik dat. Nu heb ik al full rune door steelbars te maken. Had alles weggegeven (waaronder meerdere christmas hats, halloween masks :@) omdat ik 'dacht' dat ik nooit meer zou spelen. Dit zijn m'n skills btw:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Tha__shine/skills.jpg

Ingame heet ik dementionn.

Om trouwens nog even deel te nemen aan de noob discussie: Het is een gratis spelletje (de f2p world die ik ken dan ;)). Maar ik vind het ontzettend meevallen. In het begin kon je nauwelijks rustig door lumbrige heenkomen omdat iedereen met je wou trainen om gratis spullen te krijgen. Ik stond laatst in de bank van Draynor Village en daar volgde iemand me en vroeg heel vriendelijk of ik hem naar Karamja wilde brengen. Ik dacht, waarom niet en wou hem helpen en toen kwamen er nog twee aan die ook mee wouden gaan. Toen ik hun erheen had gebracht en had uitgelegd wat je er kunt vangen wouden ze me nog 1k geven. Dat was eerst wel anders :D.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:54:

Wat me opvalt is de welvaart per speler ontzettend omhoog is gegaan. Ik hoor jullie praten over miljoenen terwijl je daar eerst ontzettend veel moeite en doorzettingsvermogen moest tonen. Heb ook bijna alle armours gedragen. Ik kreeg gratis full iron en deed veel moeite full Mithrill die ik gewoon in de shop kocht. Full adamite kreeg ik met ontzettend veel moeite. Geld schraapte ik bij elkaar door het gold en stuff op te pakken van npc's en het te verkopen in de shop. Soms minede ik wat iron maar dat was veel moeilijker dan nu want eerst moet je op je pickaxe drukken en daarna op de rots en dan had je 1/x kans op een iron ore. Het minen is nu veel leuker geworden. Later kreeg ik wel rune items bij elkaar maar dat kwam doordat een gast gratis van runebars rune items maakte. Bijna niemand was toen 99 smithing. Rune werd toen betaalbaar.
Heel herkenbaar. Die periode heb ik ook meegemaakt. Speel sinds april 2001. Over de jaren is er steeds meer cash Runescape ingestroomd, en er zijn veel meer manieren om snel veel geld te verdienen.
Wat me nu is opgevallen is dat het spel veel toegankelijker is. De graphics zijn redelijk te noemen, vooral voor een internetspelletje terwijl het vroeger extreem lelijk was. Ook zijn alle skills veel minder saai. Daarnaast heb je nu een markt waar je de opdracht kan geven wat je wilt kopen voor hoeveel geld en zij regelen de rest. Slimme dealtjes zitten er nu niet bij zoals coal in barbarian village voor 100gp per stuk kopen en verkopen voor 150-200 gp each.
Klopt :Y Jagex heeft heel erg geprobeerd om het "grinden" waar RS toch wel bekend om staat, te verminderen. Dat trekt natuurlijk ook veel spelers aan.
Ik heb ook nog een paar vragen want sommige dingen zijn heel erg veranderd. Er wordt automatisch een world voor je gekozen. Is dit automatisch de world die het minst vol zit? Als je op world select klikt zie je allemaal worlds en achter sommige worlds zie je onder activity wat staan. Wat is Pest Control, Barbarian Assault, etc. En pvp? Is dat Player versus Player? Kun je dan niet in de Wildernis vechten want ik zie soms nog steeds wel mensen lopen met een skull.
Automatisch wordt er een world gekozen die bij je past. Het werkt niet echt lekker, want ik kom nog wel eens op hele vage worlds terecht. Je kunt overigens ook gewoon zelf een world selecteren, door op world select oid te klikken. Ook kun je 2 worlds als favoriet opgeven zodat je daar snel naartoe kunt gaan als je Runescape opstart. De activiteit die achter elke world staat betekent dat dat "de" world is om die activiteit te doen. Stealing Creation bijvoorbeeld. Je wilt graag dat je daar met zoveel mogelijk mensen bent, aangezien je het met een paar mensen niet goed kunt spelen. Dus selecteert Jagex daar een world voor, waar dan dus alle mensen die Stealing Creation willen spelen terecht kunnen. En dat geldt dus voor heel veel activiteiten.

Je kunt nu niet meer in de wilderness pk'en. Jagex heeft dat "uitgezet", tesamen met de mogelijkheid om elkaar allerlei dure items te geven. Een tijd terug dreigde Runescape ten onder te gaan aan het "real world trading" fenomeen. Runescape werd overspoeld met allerlei botjes en Chinezen die zoveel mogelijk grondstoffen verzamelden om maar zoveel mogelijk cash binnen te harken... en dit voor echt geld op allerlei websites te verkopen. Dat is nu een stuk moeilijker geworden omdat je niet zomaar meer items kunt transferren. Ook het beroemde drop trading werkt niet meer, omdat de meeste items niet meer te zien zijn voor anderen als ze gedropped worden. Ik dacht dat de maximale waarde van een item 3k is welke nog op de grond verschijnt als je het dropt. Je kunt nu wel pk'en in speciaal geselecteerde worlds. De zogenaamde PvP-worlds, inderdaad. Je kunt daar zo'n beetje over de hele world map pk'en. Drops krijg je op basis van "drop potential" en een beetje geluk. Drop potential hangt af van hoe lang je in een bepaalde world geweest bent, hoeveel waarde aan items je zelf bij je draagt, en nog wel wat dingetjes die Jagex eigenlijk ook het liefst een beetje voor zichzelf houdt. Opzich wel een leuk systeem, en het verhindert dus RWT.
Heb nog veel vragen maar meer schiet me zo niet te binnen. Als laatste nog de vraag? Hoe kan ik het beste geld verdienen? Eerst viste ik lobsters of minde ik coal en verkocht ik dat. Nu heb ik al full rune door steelbars te maken. Had alles weggegeven (waaronder meerdere christmas hats, halloween masks :@) omdat ik 'dacht' dat ik nooit meer zou spelen. Dit zijn m'n skills btw:

[afbeelding]

Ingame heet ik dementionn.
Je bent F2P neem ik aan? Tsja, dan ben je best wel beperkt. Misschien je woodcutting trainen zodat je fatsoenlijk yews kunt hakken, of coal minen in de mining guild en dat verkopen.
Om trouwens nog even deel te nemen aan de noob discussie: Het is een gratis spelletje (de f2p world die ik ken dan ;)). Maar ik vind het ontzettend meevallen. In het begin kon je nauwelijks rustig door lumbrige heenkomen omdat iedereen met je wou trainen om gratis spullen te krijgen. Ik stond laatst in de bank van Draynor Village en daar volgde iemand me en vroeg heel vriendelijk of ik hem naar Karamja wilde brengen. Ik dacht, waarom niet en wou hem helpen en toen kwamen er nog twee aan die ook mee wouden gaan. Toen ik hun erheen had gebracht en had uitgelegd wat je er kunt vangen wouden ze me nog 1k geven. Dat was eerst wel anders :D.
Ja, de community was vroeger niet zoveel beter, al willen de meeste "veteranen" je anders doen laten geloven. Het "free st00f pl0x"-gehalte is wel wat afgenomen. Maar ik heb toch het idee dat het gemiddelde denkniveau van de speler er niet op vooruit gegaan is. Het is en blijft geen geweldige community, los van hoe het vroeger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zogenaamde PvP-worlds, inderdaad. Je kunt daar zo'n beetje over de hele world map pk'en. Drops krijg je op basis van "drop potential" en een beetje geluk. Drop potential hangt af van hoe lang je in een bepaalde world geweest bent, hoeveel waarde aan items je zelf bij je draagt, en nog wel wat dingetjes die Jagex eigenlijk ook het liefst een beetje voor zichzelf houdt. Opzich wel een leuk systeem, en het verhindert dus RWT.
Dus als je gaat PK-en in de PVP world dan verlies je automatisch niet alles. Dus van het systeem: zonder skull behoud je je drie waardevolste items, met skull verlies je alles, zijn ze afgestapt? En zijn er wel plekken waar je veilig bent in PVP-worlds? En ik zie nog steeds mensen met een skull, zijn die van PVP geswitched naar een normale wereld of heeft de skull nu een andere betekenis?
Ja, de community was vroeger niet zoveel beter, al willen de meeste "veteranen" je anders doen laten geloven. Het "free st00f pl0x"-gehalte is wel wat afgenomen. Maar ik heb toch het idee dat het gemiddelde denkniveau van de speler er niet op vooruit gegaan is. Het is en blijft geen geweldige community, los van hoe het vroeger was.
Hehe, wat ik net meemaakte is mooi. Ik wou trainen voor Runecrafting dus ik heb een berg rune essence gemined. Toen las ik op tip.it dat je met runecrafting gloves meer xp kan krijgen. En waar kun je die krengen kopen: met punten van een game Fist of Guthix. Ik doe dus een paar rondes en het is best makkelijk. Waar iedereen in het midden gaat staan tot degene dood is, wissel ik tussen die huisjes en het midden. Als mijn tegenstander me gecatched heeft, dan ga ik in zo'n huisje. Makkelijk systeem en het frustreert mijn tegenstander. Ik had zelfs een tegenstander die me speciaal ging PM-en en me dingen zoals 'MTW noob' en cheater naar mijn hoofd ging slingeren. Geen idee wat het betekend maar hoe vaker hij het zegt, hoe vaker ik het doe. Ik vind zoiets geen cheaten.

Over de community: ik heb geen ervaring met andere MMORPG's dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar de community is wel van een laag niveau. Dat komt ook omdat de instapdrempel van dit spel zeer laag is. Ik denk dat het percentage 15 jaar en jonger bij runescape veel hoger is dan bij bijvoorbeeld World of Warcraft. Dat resulteert weer in nutteloos gescheld ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:29:
[...]

Dus als je gaat PK-en in de PVP world dan verlies je automatisch niet alles. Dus van het systeem: zonder skull behoud je je drie waardevolste items, met skull verlies je alles, zijn ze afgestapt? En zijn er wel plekken waar je veilig bent in PVP-worlds? En ik zie nog steeds mensen met een skull, zijn die van PVP geswitched naar een normale wereld of heeft de skull nu een andere betekenis?
Nee, dat systeem van items verliezen is er nog steeds. Als je dood gaat terwijl je een skull hebt, raak je alles kwijt. Degene die jou pk'ed krijgt die items echter niet te zien. In plaats daarvan krijgt hij of zij drops gebaseerd op een bepaalde drop table icm wat ik eerder noemde; drop potential en geluk.

Mensen die nu in normale worlds een skull hebben zullen inderdaad wel net geswitched zijn. In P2P is het trouwens mogelijk om geskulled te raken als je the abyss in gaat.

Je bent wel op bepaalde plaatsen veilig in PvP-worlds. Bij banks en bij the grand exchange bijvoorbeeld.
Hehe, wat ik net meemaakte is mooi. Ik wou trainen voor Runecrafting dus ik heb een berg rune essence gemined. Toen las ik op tip.it dat je met runecrafting gloves meer xp kan krijgen. En waar kun je die krengen kopen: met punten van een game Fist of Guthix. Ik doe dus een paar rondes en het is best makkelijk. Waar iedereen in het midden gaat staan tot degene dood is, wissel ik tussen die huisjes en het midden. Als mijn tegenstander me gecatched heeft, dan ga ik in zo'n huisje. Makkelijk systeem en het frustreert mijn tegenstander. Ik had zelfs een tegenstander die me speciaal ging PM-en en me dingen zoals 'MTW noob' en cheater naar mijn hoofd ging slingeren. Geen idee wat het betekend maar hoe vaker hij het zegt, hoe vaker ik het doe. Ik vind zoiets geen cheaten.
Is het ook niet. Dat soort mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies. Zoiets komt wel vaak voor overigens.
Over de community: ik heb geen ervaring met andere MMORPG's dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar de community is wel van een laag niveau. Dat komt ook omdat de instapdrempel van dit spel zeer laag is. Ik denk dat het percentage 15 jaar en jonger bij runescape veel hoger is dan bij bijvoorbeeld World of Warcraft. Dat resulteert weer in nutteloos gescheld ed.
Een heel groot gedeelte van de community is beneden de 15 inderdaad. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu weer RS spelen
Ik heb eerst ook RuneScape gespeeld (1 jaar ofzo)
Ben lv. 78 ben ook memb. geweest en mijn naam is drakenking34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Leuk dat opeens weer meer mensen gaan spelen :). Misschien kunnen we een vaste GoT-Clan Chat ofzo oprichten? Dat zou dit topic ook schoonhouden van de niet-heel-erg-belangrijke vragen ;).

Dit weekend 91 hitpoints en 89 attack gehaald, en nog maar 12k exp voor 83 defence. Slayer is best wel een leuke skill :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb het al eens geprobeerd met een irc-kanaal. Dat werkte niet. Misschien wil een clan chat wel inderdaad. Opzich wil ik mijn clan chat wel "opofferen" als GoT-kanaal.

Mijn RSN = Lord Bunkie. Mocht iemand anders overigens vinden dat hij of zij beter het GoT-kanaal kan beheren vind ik het ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Mij lijkt het wel leuk om op de IRC een RS kanaal te beheren, ik ben in ieder geval zo ongeveer 24/7 op de t.net ircserver. Ik zal er eens naar kijken. edit: oh, meer als experiment trouwens. Misschien is er nu meer draagvlak voor dan toen jij het probeerde RoD?

Ingame iets doen met het clangebeuren lijkt me ook een leuk idee, vooral omdat dan goed duidelijk is wie er precies aan het spelen is (dat is op IRC natuurlijk lastiger).

[ Voor 16% gewijzigd door Patriot op 23-03-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er bestaat al een irc-kanaal voor RS op de servers van T.net, en ook op die van Swiftirc. Van mij mag je het verder wel proberen, zou leuk zijn als het lukt.. maar ik denk dat een clan chat als eerst het makkelijkst is omdat je die gewoon gemakkelijk ingame kunt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik join de clanchat wel. Ik neem aan dat ik dan gewoon Lord Bunkie moet invoeren en dat ik er dan inzit. RoD beheert de clanchat dus. Dan zal ik ook het topic niet 'bevuilen' met mijn onwetende vraagjes :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ja, zo werkt het inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:16:
Er bestaat al een irc-kanaal voor RS op de servers van T.net, en ook op die van Swiftirc. Van mij mag je het verder wel proberen, zou leuk zijn als het lukt.. maar ik denk dat een clan chat als eerst het makkelijkst is omdat je die gewoon gemakkelijk ingame kunt joinen.
Ik heb het kanaal aangemaakt, het bestond inmiddels niet meer op de servers van T.net (het was in ieder geval niet geregistreerd). Ik zie wel wat er van komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Weer een aantal updates deze week. Een kort lijstje:

De pre-purchase advice tool

Een nieuwe functie van de Grand Exchange. Bij het selecteren van een item om te kopen, zal rechtsonderin een nieuwe dialog verschijnen. Een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden, dus bij deze.

Zoals je ziet vertelt deze dialog wat meer over het gekozen item, zoals de bonussen in verschillende stats, maar ook eventuele voorwaarden om het item te gebruiken.

Persoonlijk vind ik het een leuke functie, maar vraag ik me het nut enigszins af. De meeste informatie die hier te zien is, is al een hele tijd gewoon op internet te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9hYOdZK3ipUgJMFe2flnnoDx/full.png
Quick prayers

Een andere, zeer handige, nieuwe functie zijn quick prayers. Deze zijn toegangelijk om rechtsbovenin de interface op het prayer-icoontje te rechtermuisklikken, en dan "Select quick prayers" te kiezen. Men krijgt dan een schermpje te zien (zie afbeelding) waarin een aantal prayers gekozen kunnen worden. Prayers die niet samen geactiveerd kunnen worden, kunnen ook niet samen geselecteerd worden.

Om de prayers te activeren hoeft de speler hierna alleen nog het eerdergenoemde prayer-icoon aan te klikken, waarna de prayers automatisch geactiveerd zullen worden. Het icoon zal bovendien even pulseren op het moment dat er prayer points gebruikt worden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z1brJ1lqAsGliKQwRZB6ubP3/full.png
Quest list

Dit is een relatief kleine, maar toch handige, update aan het quest-systeem. Er is nu duidelijk hoeveel quests van de beschikbare quests vertoond worden. Bovendien blijven de "filter" en "reverse" opties onthouden, ook na uitloggen. Zo kun je als member de free-quests (die je waarschijnlijk allemaal al hebt gedaan) permanent onderaan de lijst gooien.

Bovendien is de kleine vertraging die optrad bij het wisselen tussen quests en de achievement diaries verholpen.

Ranged strength bij bekijken item stats

Een kleine update aan de equipment stats. Daar staat nu ook aangegeven wat de ranged strength bonus is van dat wat de speler draagt. Een relatief kleine update die toch heel wat duidelijkheid verschaft.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t8Y2VMyFXKZolLjP7vDeJHEh/full.png

Overige..

Verder bracht deze update nog een tweetal kleine veranderingen met zich mee. De Dragon Platebody heeft een kleine grafische update gekregen, eentje die ik persoonlijk nog niet heb kunnen aanschouwen. Ik heb er daarom ook nog geen afbeelding van.

De tweede kleine verandering is er eentje aan de Culinaromancer's Chest en de shop met artikelen voor Gnome cooking. Deze shops hebben vrij recent een aangepast prijsbeleid gekregen, met deze update wordt dit weer ongedaan gemaakt. In plaats daarvan is het niet meer mogelijk om producten te verkopen aan de shop.

[ Voor 0% gewijzigd door Patriot op 25-03-2009 17:44 . Reden: kleine layout update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die buy guide is vooral handig voor n00bs. Ik zal er persoonlijk geen gebruik van maken. Desondanks een goede toevoeging aan Runescape. Het kan erg behulpzaam zijn aangezien er gewoon erg veel keuze is qua items. Die quick prayers zijn heel erg handig *O* Ik doe nu ZMI en daar heb ik altijd twee prayers aanstaan. Nu kan ik bij het inloggen, of na het rechargen van mijn prayer heel snel de juiste prayers weer aanzetten. Het scheelt maar weinig moeite, maar het is wel heerlijk makkelijk :)

Quest list is ook wel leuk gedaan. Helaas heb ik ze allemaal al gedaan, op de nieuwste na, dus schiet ik hier ook weinig mee op. Desondanks weer een goede toevoeging (of update eigenlijk, aangezien het er al was) aan het spel.

Die ranged strength-indicatie is inderdaad handig. Dragon plate heeft overigens maar een kleine fix gekregen. Het ding valt nu meer over je torso heen en de armen zijn dikker geworden. Het ding heeft dus iets meer "body" gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes eindelijk 80 wcing!!!! ik ga nu mages hakken tot 85 om wat cash te verdienen xD en dan willows tot 90 en yews and magics tot 94 en dan weer willows tot 99

P.S combat nu 79! :*)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik heb eergisteren besloten om mijn rune uitrusting in te ruilen voor een uitrusting van dragon. Ben nog niet direct naar een platebody en full helm gegaan, maar verder is alles wat ik draag dragon (med helm, chainbody, legs, boots en gloves). Ik heb er wel even mijn whip voor in moeten leveren (heb niet zulke grote hoeveelheden geld), maar het was het dubbel en dwars waard.

Ben nu geld aan het verdienen bij de green dragons, om zo tegelijkertijd wat geld te verdienen (om mijn whip terug te kopen). Als iemand tips heeft om sneller geld te verdienen dan dat (mijn levels), dan sta ik open voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Sneller? Nou, met een whip knokken :+ Nee, serieus.. die whip had je niet moeten verkopen. Dat is toch wel een eerste levensbehoefte. Maargoed, bij de green dragons zul je em snel genoeg terugverdienen. Verder zijn green dragons toch wel een van de beste methodes om geld te verdienen, zeker op jouw levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 00:17:
Sneller? Nou, met een whip knokken :+ Nee, serieus.. die whip had je niet moeten verkopen. Dat is toch wel een eerste levensbehoefte. Maargoed, bij de green dragons zul je em snel genoeg terugverdienen. Verder zijn green dragons toch wel een van de beste methodes om geld te verdienen, zeker op jouw levels.
Ach, ik wilde de dragon gear gewoon heel erg graag, kan er wel mee leven dat ik nu even geen whip kan gebruiken. Ik weet nu in ieder geval dat de green dragons toch de beste optie zijn. Vermoedde het al, maar wilde het nog even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Trouwens, RoD, gebruik jij die Lumbridge Ring 3 voor het runcraften? Deze geeft immers extra runes, en de experience voor de runes die je extra maakt (Ring 2 geeft alleen runes, geen exp). Wat voor runes maak je trouwens? Bij het Ourania Altar? Of gewoon voor de cash nats via de Abyss?

Gisteren kreeg ik kalphites als slayer task, waar ik erg tegen opzag. Met full guthan waren deze echter goed te doen, met bijkomend voordeel dat hun droprate (Kalphite Soldiers, lvl-85) van blue charms best hoog is (~5%, wat toch aardig is voor zo'n laag lvl monster :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik craft inderdaad bij het Ourania altar. Niet met de ring.. want ik heb geen zin om die te gaan halen :X

Overigens zijn kalphite soldiers heerlijk om te cannonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:22:
Ik craft inderdaad bij het Ourania altar. Niet met de ring.. want ik heb geen zin om die te gaan halen :X
Ik snap maar al te goed dat je geen zin hebt om die te halen :z. Daartegenover staat dat het wel erg handig is, zeker voor runecrafting, waarbij alle exp die je extra kan krijgen mooi meegenomen is!
Overigens zijn kalphite soldiers heerlijk om te cannonen.
Dat zouden ze idd moeten zijn, maar ik heb atm net te weinig geld om daar cash te wasten :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik log in met een cabbage in mijn hand :P. Later had ik mijn cabbage weggegeven aan een noob. Ik dacht dat het 1 april was en teleporteer naar een cabbage veld. Wat ik daar zie:

Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/8733/1aprilrs.png

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/7016/1aprilrs2.png

Ik dacht dat het een 1 april grap was, maar het blijkt een members quest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het is wel een 1 april-grap hoor. Die members quest heeft ergens anders betrekking op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zonet Desert Treasure gedaan, en gisteren Lunar Diplomacy en Dream Mentor. Nu kan ik eindelijk mijn magic lvl optimaal benutten (lvl 91 8)7). Desert Treasure viel trouwens heel erg mee, dat gevecht van Dream Mentor was wat moeilijker (alleen die eerste dan, de rest van Dream Mentor was ook easy :P).

Nu even death en blood runes verzamelen om barrows te doen met ice blitz/blood blitz >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb gisteren nog 94 runecrafting gehaald. Nog 5 levels en dan heb ik alles maxed :)

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 02-04-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:32:
Ik heb gisteren nog 94 runecrafting gehaald. Nog 5 levels en dan heb ik alles maxed :)
Even terzijde dat dat waarschijnlijk de meeste kutte levels van heel RuneScape zijn, NICE! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:32:
Moet je alleen nog runecrafting 99 en dan heb je alles 99. Nice 8).
En dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ligt het aan mij, of is farming best wel een saaie skill om te trainen? Ik vind het niet bijzonder boeiend, en het gaat ook niet erg snel. Weet hier iemand nog een goeie strategie, want zoals het nu gaat zit ik op de plusminus 500 xp per uur, en dat schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Herbs en limpwurts planten. En dan de hoogste herbs die je kunt. Om de anderhalf uur een run langs alle herb patches doen en tussendoor een andere skill doen. Ik vind dat zelf erg leuk om te doen. Zo creeër je een hoop afwisseling. Je kunt er ook nog bomen bij planten, maar dan kost het weer een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:36:
Herbs en limpwurts planten. En dan de hoogste herbs die je kunt. Om de anderhalf uur een run langs alle herb patches doen en tussendoor een andere skill doen. Ik vind dat zelf erg leuk om te doen. Zo creeër je een hoop afwisseling. Je kunt er ook nog bomen bij planten, maar dan kost het weer een hoop geld.
En betaal jij dan die mensen om voor je herbs e.d. te laten zorgen, of doe je het zelf? Want anders moet je toch om de 15 minuten ofzo naar iedere patch toe om water te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik geef uberhaubt geen water. Daarnaast laat ik het allemaal gewoon anderhalf uur staan, en ga ik dan pas weer kijken. Er gaat wel eens wat dood ja. Maar dat neem ik op de koop toe. Want elke keer checken schiet ook niet op. Bovendien kun je herbs niet laten protecten door een farmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
RoD schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:04:
Ik geef uberhaubt geen water. Daarnaast laat ik het allemaal gewoon anderhalf uur staan, en ga ik dan pas weer kijken. Er gaat wel eens wat dood ja. Maar dat neem ik op de koop toe. Want elke keer checken schiet ook niet op. Bovendien kun je herbs niet laten protecten door een farmer.
Hoezo niet? Als je plant en water geeft en je betaald de farmer dan zijn ze toch protected tegen diseased?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:27:
[...]

Hoezo niet? Als je plant en water geeft en je betaald de farmer dan zijn ze toch protected tegen diseased?
Dat is het nou juist, ze willen die niet beschermen. Ze doen alleen die allotment patches daarbij.

Ik heb farming getraind tot level 40 met eerst exp lamps, quests enzo, daarna oak trees, en daarna banana trees. Wat een snelle manier is (geloof ik, helaas kopen de spullen niet zo goed), is van die vogelverschrikkers ("scarecrows" geloof ik) te maken, omdat je daar gewoon kan klikken, en nergens op hoeft te wachten. Je hebt dan een empty sack, een bronze spear en een watermelon nodig. In de oostelijke bank van Varrock ga je dan al die zakken vullen met hooi (met 28 empy sacks naar dat dummy huisje lopen, ze vullen en weer terug), dan use je die haysacks met een bronze spear, en daarna met een watermelon. Je zult er niks mee verdienen, en waarschijnlijk kopen de spears ook niet, maar het is wel zeer snelle experience :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Farmers willen inderdaad geen herbs protecten. Overigens kun je herbs ook geen water geven. Ik geef trouwens uberhaubt geen patches water. Heeft volgens mij geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
De hamvraag natuurlijk RoD ;) wat doe je nadat je maxed bent ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Een beetje aankloten denk ik :P Ik denk dat ik eerst weer een beetje ga slayen. Woodcutten is ook leuk.. of fishen. Blijft nog voldoende over om te doen. Ik moet bijvoorbeeld alle achivement diaries nog doen. Maar het zou ook best kunnen dat ik die gewoon uberhaubt niet doe :+

Maar eerst runecrafting maar eens afmaken :X Ik moet nog bijna 3 week op dit tempo doorcraften volgens Runescript -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 14:23:
Een beetje aankloten denk ik :P Ik denk dat ik eerst weer een beetje ga slayen. Woodcutten is ook leuk.. of fishen. Blijft nog voldoende over om te doen. Ik moet bijvoorbeeld alle achivement diaries nog doen. Maar het zou ook best kunnen dat ik die gewoon uberhaubt niet doe :+

Maar eerst runecrafting maar eens afmaken :X Ik moet nog bijna 3 week op dit tempo doorcraften volgens Runescript -O-
En wat is dat tempo precies? Ik vind drie weken nog wel meevallen namelijk.. Het klinkt niet als erg veel in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens Runescript doe ik gemiddeld 1.6-1.7m xp per week... En ik moet nog 4,5m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:52:
Volgens Runescript doe ik gemiddeld 1.6-1.7m xp per week... En ik moet nog 4,5m.
Hm, netjes.. Als ik 500k totaal haal in een week vind ik het al veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb laatst weer eens ingelogd, maar het kan me nog steeds niet boeien...

[ Voor 102% gewijzigd door ProperChaos op 22-05-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Een clan niet. Wel een GoT CC, waar tot op heden maar weinig mensen vertoeven. Als je er eens een kijkje wilt nemen: Lord Bunkie invoeren bij clan chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:29:
Een clan niet. Wel een GoT CC, waar tot op heden maar weinig mensen vertoeven. Als je er eens een kijkje wilt nemen: Lord Bunkie invoeren bij clan chat.
Ik merk het, zit niemand in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Rod wat ga je doen als je full skilled bent? Aangezien jij het vooral daarom speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
MsG schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:19:
Rod wat ga je doen als je full skilled bent? Aangezien jij het vooral daarom speelde?
RoD in "[MMORPG] Runescape #3" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
ProperChaos schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:33:
[...]

Ik merk het, zit niemand in :P
Ik zit er wel eens, maar ik vergeet steeds mn eigen clan chat te joinen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:10:
[...]

Ik zit er wel eens, maar ik vergeet steeds mn eigen clan chat te joinen 8)7
Ik probeer ook altijd wel te joinen, maar heb de afgelopen dagen gewoon niet zo heel veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
edit: nvm

[ Voor 149% gewijzigd door ProperChaos op 22-05-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProperChaos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:01:
Easter event is er. Wel leuke rewards.

spoiler:
Rubber chicken, maar dan als carrot :P. En een nieuwe emote, is wel grappig.

Denken jullie dat de Snowman Emote, Zombie Hand, Trick, Freeze and Melt en Give Thanks nog een keer te krijgen zullen zijn? Die heb ik namelijk allemaal gemist... :+

De afgelopen events zijn er niet zulke hele leuke items geweest, op het Santa suit na.. wel weer jammer dat ik die gemist heb O-)
Ik heb die quest even gedaan maar aan dat ding heb je geen reet wat te verwachten stond. Ik stond 5 minuten op een guard in te rossen en er gebeurde niks. :P

http://i44.tinypic.com/29f32g3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraagje. Ben nu mn ranged skill aan het opkrikken want deze was meelijwekkend laag :P. Later vanavond ben ik 50 en dat heb ik gehaald bij de hobgoblins. Nu heeft een of andere guide op internet het over om op 50+ al naar de Lessers te gaan. Is het 1. daar niet druk en 2. zijn deze niet te sterk? Misschien een betere trainingsstek? En met welke arrows trainen jullie. Bronze arrows of hoger. Heb net 6k iron arrows gekocht. En rapen jullie die arrows altijd op of scheelt dat te veel xp per uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:20:
Ik heb nog even een vraagje. Ben nu mn ranged skill aan het opkrikken want deze was meelijwekkend laag :P. Later vanavond ben ik 50 en dat heb ik gehaald bij de hobgoblins. Nu heeft een of andere guide op internet het over om op 50+ al naar de Lessers te gaan. Is het 1. daar niet druk en 2. zijn deze niet te sterk? Misschien een betere trainingsstek? En met welke arrows trainen jullie. Bronze arrows of hoger. Heb net 6k iron arrows gekocht. En rapen jullie die arrows altijd op of scheelt dat te veel xp per uur?
Er van uit gaande dat je F2P bent:
Lesser's zijn inderdaad te druk, en op lvl 50 ranged hit je daar niet zo veel op. Ik zou gewoon een paar duizend bronze arrows kopen, en die bij de hobgoblins opschieten, aangezien dat zo goed als de beste spot voor F2P'ers is (op jouw level, voor lagere lvl's zijn de fortress guards, voor 70+ zijn de ankous).

Ik ga nu een heleboel firebolten @ metal dragons totdat ik 99 mage heb >:) Maar 150k bolts ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

ProperChaos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:01:
Easter event is er. Wel leuke rewards.

spoiler:
Rubber chicken, maar dan als carrot :P. En een nieuwe emote, is wel grappig.

Denken jullie dat de Snowman Emote, Zombie Hand, Trick, Freeze and Melt en Give Thanks nog een keer te krijgen zullen zijn? Die heb ik namelijk allemaal gemist... :+

De afgelopen events zijn er niet zulke hele leuke items geweest, op het Santa suit na.. wel weer jammer dat ik die gemist heb O-)
Volgens mij zijn de emotes elk jaar weer dezelfde alleen mis je de unieke items. Zo heb ik zombie hoofd ofzo gemist, maar had een jaar daarna wel het emote. Helaas ook give thanks gemist, vond die emote wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Een nieuwe dag in Runescape, een nieuwe dag om bugs te abusen. Dit keer een bug in PvP waarbij je je familiar kon vullen met waardevolle dingen, naar F2P gaan, daar drop potential vergaren (je familiar is niet zichtbaar aanwezig in F2P, maar "telt wel mee" als je gaat knokken), om vervolgens je drop potential te "cashen" in P2P.

Jagex is erachter gekomen, en vanaf morgen gaan ze de accounts bekijken die de bug geabused hebben, en dan gaan er weer wat bans uitgedeeld worden. hier is het te lezen, tesamen met wat andere topics van Andrew himself, over wat andere zaken. Best interessant om allemaal te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op maandag 13 april 2009 @ 19:06:
Een nieuwe dag in Runescape, een nieuwe dag om bugs te abusen. Dit keer een bug in PvP waarbij je je familiar kon vullen met waardevolle dingen, naar F2P gaan, daar drop potential vergaren (je familiar is niet zichtbaar aanwezig in F2P, maar "telt wel mee" als je gaat knokken), om vervolgens je drop potential te "cashen" in P2P.

Jagex is erachter gekomen, en vanaf morgen gaan ze de accounts bekijken die de bug geabused hebben, en dan gaan er weer wat bans uitgedeeld worden. hier is het te lezen, tesamen met wat andere topics van Andrew himself, over wat andere zaken. Best interessant om allemaal te lezen.
Het gaat dus om dit topic (GoT houdt niet zo van de komma's in de url, dus heb ik er even een tinyurl van gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Quotes om de url heen lost dat op. Heb de reactie even ge-edit :Y)

Ik heb overigens 10m+ rc xp. Ben er dus bijna. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:39:
Ik heb overigens 10m+ rc xp. Ben er dus bijna. :)
Spannend :D

Ga je nog wat speciaals maken van het bereiken van je 99ste level in de laatste skill? :P

EDIT:
Ik vind de Distractions en Diversions trouwens de ideale manier om de lage skills een beetje te trainen. Ben nu bijna 44 rc, grotendeels door het zoeken van penguins :P

[ Voor 26% gewijzigd door Patriot op 13-04-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Ik probeer altijd deze thread wat in de gaten te houden maar ik vergeet het altijd omdat het runescape topic zo laag staat. Anyway, nog mensen die rares aan het merchanten zijn? valt veel geld mee te verdienen op het moment. :) Vandaag ook net 95 slayer gehaald, RoD, one day heb ik ook 99.. :)

Edit:

veel geluk met 99 rc

[ Voor 5% gewijzigd door n0valyfe op 16-04-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:59:
[...]

Spannend :D

Ga je nog wat speciaals maken van het bereiken van je 99ste level in de laatste skill? :P
Ja ik dacht er aan om op een afgelegen plaats in mijn eentje te levellen :P
EDIT:
Ik vind de Distractions en Diversions trouwens de ideale manier om de lage skills een beetje te trainen. Ben nu bijna 44 rc, grotendeels door het zoeken van penguins :P
Is leuk inderdaad. Vergeet Tears of Guthix trouwens niet :P
n0valyfe schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:19:
Ik probeer altijd deze thread wat in de gaten te houden maar ik vergeet het altijd omdat het runescape topic zo laag staat. Anyway, nog mensen die rares aan het merchanten zijn? valt veel geld mee te verdienen op het moment. :) Vandaag ook net 95 slayer gehaald, RoD, one day heb ik ook 99.. :)

Edit:

veel geluk met 99 rc
Ja, er zijn verbazingwekkend weinig mensen op GoT die het spelen. In tegenstelling tot WoW, wat immens populair is. Nu zijn er ook meer WoW-spelers, maar de verhouding is hier op GoT toch wel echt scheef.

Merchanten doe ik overigens niet. Ik weet wel dat er een boel geld mee te verdienen valt. De grafiekjes van de GE een beetje in de gaten houden en de meningen een beetje peilen doet wonderen. Volgens mij is er echt grof geld mee te verdienen als je al een flink startkapitaal hebt. Misschien dat ik het ooit nog eens ga doen. Ik zit straks met 200m cash wat niks aan het doen is, dus dan kun je het net zo goed investeren...

Enne, thanks :) 95 slayer mag er ook zijn trouwens.

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:41:
[...]

Ja ik dacht er aan om op een afgelegen plaats in mijn eentje te levellen :P
Hmm, ja, dat kan ook leuk zijn natuurlijk. Levelen met behulp van een lamp o.i.d., op de meest afgelegen plek op een rustige server :+
[...]

Is leuk inderdaad. Vergeet Tears of Guthix trouwens niet :P
Goed dat je het zegt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:41:
Ja, er zijn verbazingwekkend weinig mensen op GoT die het spelen. In tegenstelling tot WoW, wat immens populair is. Nu zijn er ook meer WoW-spelers, maar de verhouding is hier op GoT toch wel echt scheef.
Ik speel het ook alleen dan als f2p. Misschien zijn er meer mensen die het spelen alleen niet hier posten.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".