Vergeleken met jou heeft iedereen weinig levels
Ondertussen speel ik het ook wel weer een tijdje redelijk actief. Het is voor mij geen spel waar ik op een bepaalde manier tijd voor vrij wil maken, maar het is leuk tijdverdrijf

Ik heb me de laatste tijd wat geconcentreerd op het melee'en. Nu mijn attack, strength, defence en hp allemaal 70 zijn wil ik me graag weer even concentreren op questen. Niet dat ik die in de tussentijd niet gedaan heb, maar ik zit nu op 165 qp's en een boel quests vereisen net iets hogere skills.
Daarom ben ik van plan mijn thieving en agility beiden naar 50 te trainen, waarna ik de Underground Pass quest eindelijk eens wil gaan doen. Die staat al een bijzonder lange tijd open bij me, maar omdat het best een lange en ook niet de makkelijkste quest schijnt te zijn ben ik er nooit aan begonnen. Deze week viel hij me weer op en zag ik op internet dat ik de meeste 'recommended' levels al wel had, op thieving en agility na.
Mijn thieving is op dit moment 46, die wil ik naar 50 krijgen omdat dat voor de quest handig zou zijn. Daarin voorzie ik niet zoveel moeite, het trainen door zaden te stelen van de Master Farmer gaat redelijk vlot en ik vermoed dat ik de zaden in de toekomst nog wel zal kunnen gebruiken voor mijn farming (of dat echt zo is weet ik niet, heb me er nog niet in verdiept).
Tegen de agility training zie ik wat meer op. Dit ga ik waarschijnlijk in de Agility Arena doen, maar van wat ik me kan herinneren (de laatste keer is alweer een tijdje geleden
1) kan dat zo af en toe vrij frustrerend zijn. Gelukkig hoef ik in deze skill nog maar 3 levels tot level 50, dus de schade is te overzien.
Als iemand nog geweldige tips heeft dan zie ik die graag tegemoet, in-game heet ik trouwens Thevanimedle, en als je wat meer wilt weten over al mijn stats kun je
hier even kijken. De enige stats zonder ranking zijn farming (
20) en hunter (
9).
1 Mocht je je afvragen waarom, dan nodig ik je uit even op het "graphs" knopje te klikken op de pagina van de eerdergenoemde link, ik ben enige tijd weggeweest
[
Voor 4% gewijzigd door
Patriot op 17-03-2009 00:42
]