[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik alle uurtjes die ik aan minigames zoals barbarian assault en cw heb besteed had geskild dan had ik nu wel 5 lvl 99 skills gehad ong. Maar ik vind alleen skillen niet leuk en ik speel wel spellen voor de lol dus doe ik dat bijna nooit uren achter elkaar.

Maar deze minigame vind ik heel leuk alleen moet je wel 10 tegen 10 spelen anders kun je als enkeling niet veel doen in de team.
En ik weet niet of je die tools alleen in die minigame kan gebruiken, anders heb je een pick axe wc axe harpoon en butterflynet in 1 item :P is ook wel leuke reward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Tsja, die minigames zijn niet de reden dat ik RS speel. Dat is het geheel van skills, quests, zelf kunnen bepalen wat je doet, etc. Die minigames zijn maar kleine stukjes beperkte content. Kan me voorstellen dat iemand ze voor de lol speelt, maar het is niks voor mij.

Persoonlijk vind ik dat er nu ook wel genoeg minigames zijn. Het begint zo een beetje op minigame-scape te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is wel erg veel om uit te kiezen de laatste tijd, ze mogen oude minigames wel eens updaten wat extra functies toevoegen enzo. Of de rewards aanpassen.
Er is zoveel wat door bijna niemand word gedaan in RS, maar de combat minigames worden nog wel vaak gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mja trouble brewing bijvoorbeeld. Is er ooit iemand die dat doet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor exp krijg je daar eigenlijk? nooit gedaan.
Maar dan heb je nog 20 andere minigames die nooit echt gespeeld worden. Gelukkig hebben ze worlds gemaakt voor bepaalde minigames anders speelde je alleen maar alleen in dat soort plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nou, de grandmaster quest is er.. Je hebt er wel 270QP voor nodig :X Ik ben erg, erg benieuwd naar de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK!!!
Wat zijn de skill requirements? want 270 qp heb ik al.
Hopelijk niet te hoog anders moet ik weer een weekje trainen voor ik kan questen.
Als ik thuis kom gelijk beginne.

Hoop wel dat er niet teveel momenten zijn dat je terug moet naar bank omdat je ff je hamer of schep vergeten bent |:( wat ik een heleboel quests wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Daarom wacht ik op een guide :) Reqs valt wel mee. Enige 70+ skill die je er voor nodig hebt is 75 mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze quest zonder guide doen, anders snap je het verhaal totaal niet en die puzzeltjes vind ik altijd wel leuk om op te lossen. Gebruik soms een guide om te kijken welke items ik nodig heb scheelt tijd.
Hopelijk geen 60+ rc nodig kheb maar 53.

Verwijderd

Kon gister niet aan die grandmaster quest beginnen want ik heb geen 65 farming :'(
Duurt nog wel een week voor ik dat heb denk ik of ik moet er veel geld aan uit geven.
Dan maar een weekje geen quest cape dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/5779/fulldraguj8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/892/081126141250fh0.png

Wat een hoge reqs voor een quest :/

pics zijn van mensen uit mijn clan btw.

[ Voor 10% gewijzigd door Laidback Luc op 28-11-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb de quest ook gehaald. Lekkere xp-boost :) Dat stuk van de dragon plate die je daar krijgt heb ik gewoon verkocht. Leverde 10.6m op. Die plate is verder toch niks bijzonders. Heeft wat meer def dan de bandos plate, maar verder geen str-bonus ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
Als er iemand is die die grandmaster quest heeft gedaan en die elite black armour nog heeft pm me aub ff ingame, of anders zet het hier neer.

Mijn Rs naam is: Franko79

Ik kan die quest niet afmaken omdat ik zo dom ben geweest om mijn armour te droppen omdat ik niet genoeg inv. spaces had.
Ik wil de armour van je kopen, en als je wilt verkoop ik de set weer aan je terug na het behalen van die quest. Ik zou er heel heel blij van worden als iemand dit voor me wil doen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb iemand voor je, maar het lijkt me handiger als we dat even ingame afhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Heb ik al eens verteld dat RoD de beste is? Nou bij deze dan!!!!

Nu kan ik eindelijk die quest afronden.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Pimorez schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:03:
Zo, en ik heb daarnet maar even in een PvP world gespeeld, wat valt dat tegen voor mij zeg..

Op F2P world (ben geen member :P) zijn er sowieso bijna geen lvl 87-117 players, dus weinig om te killen.. En als je dan iemand vind (met full addy ofzo) dan rent ie als hij of 50% hp heeft of bijna dood is..

En dan kwam ik iemand tegen, die elke keer rende als ik hem attackede, zegt ie dat ie mij heeft gereport voor rule 9 :/
Eergister en vandaag weer even PvP world gejoined, aantal van dat soort spelers viel deze keer wel mee :D

Helaas heb ik nog maar 1x 3 rune drops gehad, voorderest alleen maar mith en addy junk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom hoor je ze ook zo vaak DONT SAFE zeggen anderrs krijgen pkers nooit kills en vooral niet in f2p waar je niet kan tben of iemand goed kan ko'en.
Maar pk is toch al dood sinds de wildy weg is? Hoor mensen al zeggen dat ze bounty hunter leuker vinden dan de pvp worlds |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso een doodzonde dat de wildy weg is. Toen ik een jaar of 2 terug begon met het spel was het echt leuk. Vind dat Jagex de game zo langzamerhand goed aan het verneuken is. En dat allemaal om het aantrekkelijker en makkelijker te maken voor kinderen van 8 die in gebrekkig engels bedelend om je items de wereld rondrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
De wilderness is er nog steeds hoor. Bovendien kun je nu in plaats van alleen in de wilderness overal pk'en. Ik snap de kritiek op Jagex niet zo. Het is nu hetzelfde als voorheen, alleen kun je nu op nog meer plaatsen pk'en. Dat de community kut is, is al jaren zo, en ook niet de schuld van Jagex.. al is het wel zo dat ze behoorlijk aan het babysitten zijn met die regels van ze. Dat doet echter weinig aan het pk'en zelf af.

Niet kunnen KO'en in F2P heeft een simpele oplossing; wordt F2P. F2P is niet meer dan een demo, dus kun je er ook niet vanuitgaan dat alles even lekker gaat als in P2P. In P2P heb je een ruime keuze aan KO-wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:39:
De wilderness is er nog steeds hoor. Bovendien kun je nu in plaats van alleen in de wilderness overal pk'en. Ik snap de kritiek op Jagex niet zo. Het is nu hetzelfde als voorheen, alleen kun je nu op nog meer plaatsen pk'en. Dat de community kut is, is al jaren zo, en ook niet de schuld van Jagex.. al is het wel zo dat ze behoorlijk aan het babysitten zijn met die regels van ze. Dat doet echter weinig aan het pk'en zelf af.

Niet kunnen KO'en in F2P heeft een simpele oplossing; wordt F2P. F2P is niet meer dan een demo, dus kun je er ook niet vanuitgaan dat alles even lekker gaat als in P2P. In P2P heb je een ruime keuze aan KO-wapens.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de wildy niet meer is zoals vroeger, en juist die opzet sprak mij destijds zo aan.

Je moet het toch ook met me eens zijn dat de nieuwe interface veel minder is dan vroeger, en dat het nieuwe trade systeem helemaal verschrikkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nee, dat ben ik totaal met je oneens :) Hoewel de limits op het traden niet leuk zijn vind ik het wel fijn om prijzen te kunnen tracken. Daarnaast is de GE reuze handig om spullen te verkopen. Bovendien heeft die trade limit een specifiek doel; namelijk RWT uitbannen, en dan is gelukt. Uitstekende zet van Jagex.

Bovendien vind ik de interface gewoon erg goed. Helemaal niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De limits op het traden vind ik een hele dure opoffering voor RWT, en het doet voor mij in ieder geval af aan het speelplezier. Bovendien zeg ik ook niet dat de huidige interface slécht is (of zei ik dat wel :9 ) maar dat ik hem minder vind dan vroeger.
Runescape is nog steeds leuk, dat ben ik met je eens. Maar ik kan er niet omheen dat het destijds voor mij verslavender was dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die trade limit kun je best makkelijk omzeilen door o.a junk traden.

En RWT is er nog steeds veel weet niet precies hoe ze je al die mils geven... Maar ze doen het ook met bots dan staat er dat je je acc en dag kwijt bent en dan gaat die gene ff 24 uur pure ess minen voor je ofzo.
en op de mannier is het goedkoper.

Ik heb het zelf nooit gedaan maar wel een paar mensen tegen gekomen die zo een aantal M voor hun verjaardag hebben gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Dat klopt natuurlijk, maar het overgrote deel is weg. Alle lvl 3 accounts die yews stonden te cutten zijn verdwenen. Ik heb er sinds de updates geen enkele meer gezien terwijl er normaal gesproken tientallen te vinden waren. Het RWT'en wat jij noemt bestaat nog, maar heeft minder impact op de economie, al geeft het mensen wel een oneerlijke voorsprong. Voordeel is wel dat wanneer jij je account laat spelen door een Chinees van een RWT-site is dat Jagex kan zien dat er spontaan iemand op je account zit uit een heel ander land, en zo je account kan bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die arme chineesjes krijgen ook altijd de schuld :P
Ze moeten dan wel een tip krijgen want ik denk niet dat jagex iemand ingehuurd heeft om de heledag ipadressen op accounts te vergelijken?

Maar dat junk traden is wel slecht voor de economie... dat zorgt ervoor dat haast niemand die dragon claws voor max op ge zet maar voor 10-20M in w2 verkoopt |:(

Ik snap niet zo goed waarom jagex zo veel moeite doet om RWT te verminderen door zelfs de gameplay er op aan te passen. RS is niet de enigste spel die dat heeft. Ze moeten gewoon door gaan met bannen.
De economie past zich er wel op aan als dbones en yew zo goed koop worden kunnen de andere spelers toch gewoon iets anders doen om geld te verdienen? Vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:50:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is dat de wildy niet meer is zoals vroeger, en juist die opzet sprak mij destijds zo aan.

Je moet het toch ook met me eens zijn dat de nieuwe interface veel minder is dan vroeger, en dat het nieuwe trade systeem helemaal verschrikkelijk is.
helemaal mee eens!

heeeeel af en toe speel ik het nog, en het was wel een verrassing de vorige keer die nieuwe (onoverzichtelijke) interface.

tjah en de wildy is niet meer wat het geweest is. ze hadden meer met lvls moeten spelen. nu zitten er altijd veel lvls tussen wat jij bent en wat je kan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Als je nu in PVP in de wilderness vecht kun je grotere level-verschillen overbruggen.

Wat is er eigenlijk onoverzichtelijk aan de interface? Persoonlijk vind ik em heel simpel en hij is in essentie ook al jaren gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwestie van smaak denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de interface wel mooi zo je kan inv en chat ook hiden zo heb je veel groter scherm,
Het was alleen wennen omdat je al die jaren gespeeld hebt met skills inv pray mage enz boven en de rest onder. Kon eerste paar dagen niet snel van prayer veranderen enzo omdat ik steeds die tab aan het zoeken was.
Maar zoveel is die ook weer niet veranderd.

btw als je de reclame balk in f2p niet wil zien moet je gewoon op play as member clicken en dan switchen naar f2p world, werkt voor mij altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Wat ik wel jammer vind is dat je niet bijvoorbeeld Inventory en Prayer als popup ingame kan hebben..

Moet nu elke keer switchen, zou handig zijn als je ze tegelijk op je beeld kunt hebben.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
* RoD heeft een nieuwe achievement
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TfQySXB7GDTqer1qCUFYnMek/full.png

Wordt gezegd dat ik naar Duradel moet voor de cape. Maar... die is dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd nog maar paar skills tegaan.
Welke ga je nu trainen? Of doe je gewoon van alles een beetje
Wat ik wel jammer vind is dat je niet bijvoorbeeld Inventory en Prayer als popup ingame kan hebben..

Moet nu elke keer switchen, zou handig zijn als je ze tegelijk op je beeld kunt hebben.. :)
Zou wel handig zijn ja de meeste mensen hebben wel minimaal een 17inch scherm dus dan zou dat makkelijk passen ook misschien een aantal skins om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik denk dat ik al mijn slayer points ga gebruiken om slayer dart casts te halen. Daar chaos runes en water runes bij kopen en dan rock lobs ga bursten. Daarmee wil ik even snel 99 mage halen en de charms voor 99 summoning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds mijn farming aan het trainen om mijn quest cape weer terug te hale.
Hoef nog maar 100k xp denk dat ik dit weekend wel die quest heb gedaan dan.
Wel jammer dat de dragon plate zo zakt in prijs.. gister gekeken en was toen maar 29M ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja, het ding is ook niet zoveel waard imo. Iets betere defense dan een bandos chestplate, maar geen pray of strength bonus. Oftewel, bij het slayen heb je liever een bandos chestplate. Mocht je dan toch defense willen, kun je beter voor een barrows plate gaan. Die geven meer defence dan een dragon plate. Oftewel; het is een nutteloos item, imo. Leuk voor de sier misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer , brengen ze eindelijk de legendarische plate uit en dan krijg je die stats.
Als het zo door gaat worden dragon claws meer waard als de plate :P

Moet ik maar snel die quest halen voor dat die lump enzo veel minder waard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Net christmas quest gedaan. Leuk pakje aan overgehouden :). Heb helaas thanksgiving gemist :'(

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
MsG schreef op maandag 22 december 2008 @ 21:23:
Net christmas quest gedaan. Leuk pakje aan overgehouden :). Heb helaas thanksgiving gemist :'(
Je kunt in ieder geval de quest nog doen als je P2P bent. Ik heb verder die Christmas event niet gedaan. Vind doorgaans die seasonal events nogal suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Inderdaad, ik heb hem net ook gedaan.. en ik vind het weer zo vervelend als je de richtingen moet zoeken, en de zinnen ' You're getting warmer' & ' You're getting colder' even omwisselen. Kom je pas achter als je ergens in de desert staat, en er onder komt ' Maybe you should move to something colder'. Dan bedenk je; ow wacht.. colder = dichterbij, dus ik ben elke keer verder weg gegaan. Blijkt de locatie 'ergens om de hoek te zijn'. :X

Afijn, genoeg met die kut events.. Terug naar woodcutting. Moet nog even snel 99 WC halen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 23-12-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Zo, tijd om dit topic weer eens een bescheiden kickje te geven.

Is er nog iemand actief op rs? Nog wat interessants meegemaakt? Skills/quests gedaan??

Ikzelf ben hard op weg naar 99 defence, zit nu op 97 1/2, ook heb ik 81 slayer gehaald :9 (doel is 85).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hans1990 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:08:
Inderdaad, ik heb hem net ook gedaan.. en ik vind het weer zo vervelend als je de richtingen moet zoeken, en de zinnen ' You're getting warmer' & ' You're getting colder' even omwisselen. Kom je pas achter als je ergens in de desert staat, en er onder komt ' Maybe you should move to something colder'. Dan bedenk je; ow wacht.. colder = dichterbij, dus ik ben elke keer verder weg gegaan. Blijkt de locatie 'ergens om de hoek te zijn'. :X

Afijn, genoeg met die kut events.. Terug naar woodcutting. Moet nog even snel 99 WC halen :p
Tja ik google altijd op oplossingen. De quests van RS zijn toch te saai om leuk te zijn imo, het gaat mij om de emotes en hippe pakjes (die je vervolgens weer moet destroyen voor bankspace :') ). maar ja die hippe turkey emote heb ik nu dus niet. RoD, vind jij het niet jammer dat je niet alle emotes unlocked daardoor en dus min of meer niet alle abilities hebt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nee, emotes vind ik echt te lame voor woorden. Ik ga me daar echt niet druk om maken :) Ik doe werkelijk waar nooit een emote.

* RoD heeft trouwens 99 hunter gehaald. Binnenkort 99 ranged. En nog 53 levels in totaal te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Heb je hunter getraind door chins te vangen? Zo ja, was dat niet gruwelijk lastig om een world te vinden waar je überhaupt kon gaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Chins inderdaad. En die worlds moet je gewoon crashen, je traps goed opzetten.. en een hoog hunter level doet de rest >:) Die dingen spawnen overigens zo snel dat je er met 3 man nog wel redelijk chins vangt. 2 man is helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

RoD schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 07:49:
Chins inderdaad. En die worlds moet je gewoon crashen, je traps goed opzetten.. en een hoog hunter level doet de rest >:) Die dingen spawnen overigens zo snel dat je er met 3 man nog wel redelijk chins vangt. 2 man is helemaal prima.
ideaal, kun je meteen je range chinnen, heb je 99 in no-time :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
99 range doe ik bij de aviansies. Ben al bijna 99. Ondertussen ook 30m verdiend :) Vind het zonde om er geld aan te moeten besteden. De skill is vrij makkelijk. En als je er dan ook nog veel cash mee kan verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

dat is wel waar, heb daar ook range van 80 naar 91 getrained, een leuke zakcent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Haha, grappig, ben ik net bij de moss giants aan het trainen, lekkere prayer exp als f2p en ook nog eens goede str (omdat ik snel kill) komt er zo'n gast aan 60 lvls lager (hij was 42) met z'n legendarische woorden: "Bye noob!"

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pimorez schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 14:39:
Haha, grappig, ben ik net bij de moss giants aan het trainen, lekkere prayer exp als f2p en ook nog eens goede str (omdat ik snel kill) komt er zo'n gast aan 60 lvls lager (hij was 42) met z'n legendarische woorden: "Bye noob!"

:D
Het niveau van F2P'ers ligt idd meestal niet zo hoog 8)7 Die Moss Giants zijn helaas wel vaak druk, maar als ze niet druk zijn, is het een erg goede plek om te trainen jah 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
In P2P is het niet veel beter hoor. Daar lopen ook de grootst mogelijke idioten rond.

Leuke BTS trouwens weer deze maand. Leuke upgrades aan het spel. Het "upgrade-jaar"-concept bevalt me wel.

Nog 49 lvls nodig om te maxen trouwens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:01:
In P2P is het niet veel beter hoor. Daar lopen ook de grootst mogelijke idioten rond.

Leuke BTS trouwens weer deze maand. Leuke upgrades aan het spel. Het "upgrade-jaar"-concept bevalt me wel.

Nog 49 lvls nodig om te maxen trouwens :Y)
In P2P is het soms ook wel erg, maar daar zijn er een stuk minder dan in F2P ;).

De BTS klinken weer leuk idd :).

En nog maar 49 lvls... Dat doe je toch wel erg aardig :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
wimjongil schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:58:
[...]

Het niveau van F2P'ers ligt idd meestal niet zo hoog 8)7 Die Moss Giants zijn helaas wel vaak druk, maar als ze niet druk zijn, is het een erg goede plek om te trainen jah 8)
Nou, dat dacht ik dus ook tot zondag middag, ben 5x ingelogd voor een half uurtje, geen enkele keer meer dan 2 mensen (inclusief mijzelf)..

En food heb ik ook niet nodig, dus ik kan redelijk lang vechten voordat ik 1 lobby nodig heb, m'n inventory raakt dus aardig vol met runes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:15:
[...]

Nou, dat dacht ik dus ook tot zondag middag, ben 5x ingelogd voor een half uurtje, geen enkele keer meer dan 2 mensen (inclusief mijzelf)..

En food heb ik ook niet nodig, dus ik kan redelijk lang vechten voordat ik 1 lobby nodig heb, m'n inventory raakt dus aardig vol met runes :+
Dat is dan idd erg mooi :9. En ja, def en hp ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Heeft iemand van jullie Stealing Creation al gespeeld? Geweldig leuk spelletje, erg verslavend :) En dan ook nog eens erg mooie rewards. Ik ga het gebruiken om de kosten van 99 construction te halveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Nope, nog niet gedaan. Toch zou het wel handig zijn voor mijn fishing te trainen met die harpoons. Ga liever naar FoG voor shark gloves :P

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2v2cqvp.png

Nog 3 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik vind ze niet zo handig voor fishing. Imo is die skill te easy om er tijd aan te "verspillen" in SC. Je kunt beter de meuk gebruiken voor kostbare skills zoals construction en smithing, imo.

Mooi level trouwens :)

[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 07-02-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-08 14:04
Ik weet dat mijn vraag niet heel veel met RS zelf te maken heeft, maar het is zeker geen eigen topic waard. Ik wil eigenlijk een programma maken dat dingen voor mij berekend.

Voorbeeld:

A. 1 Runite Ore + 8 Coal + 1 Nature Rune kosten: ???.
B. 1 Runite Bar kost: ???
Winst = B - A;

En dit ook voor Anchovy Pizza, Addy Bar etc.

Nu is het programmeren voor mij geen probleem, maar kan ik ergens, net als bijvoorbeeld Tip.it, ergens de realtime marktprijzen van internet halen, en deze in mijn programma verwerken. Dus dat ik niet handmatig op hoef te zoeken, maar dat ik via internet zelf de prijzen op kan halen. Ik weet niet of Tip.it de prijzen zelf checkt, of dat ergens een online Database is waaruit je die gegevens kan halen.

Misschien weet een van jullie meer?

[ Voor 3% gewijzigd door kemphaas op 10-02-2009 12:44 ]

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
Van dit soort prijslijsten weet ik wel af, maar hoe krijg ik concreet de prijs opgevraagd?

Voorbeeld:

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>De prijs van coal</TITLE>
</HEAD>
<BODY>"Wat voor een query/code moet hier om alleen het getal '176' te laten zien?"</BODY>
</HTML>

Dus welke code heb ik nodig om als ik naar coal wil verwijzen, alleen de prijs van 176 terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja, dat weet ik niet. Ik heb er totaal geen verstand van. Ik zou eens vragen aan de mensen die bij Zybez/Tip/Runescript/etc werken. Die hebben al dergelijke dingen ontwikkeld. Denk dat je hier niet goed zit met dat soort code-vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
kemphaas schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:43:
Ik weet dat mijn vraag niet heel veel met RS zelf te maken heeft, maar het is zeker geen eigen topic waard. Ik wil eigenlijk een programma maken dat dingen voor mij berekend.

Voorbeeld:

A. 1 Runite Ore + 8 Coal + 1 Nature Rune kosten: ???.
B. 1 Runite Bar kost: ???
Winst = B - A;

En dit ook voor Anchovy Pizza, Addy Bar etc.

Nu is het programmeren voor mij geen probleem, maar kan ik ergens, net als bijvoorbeeld Tip.it, ergens de realtime marktprijzen van internet halen, en deze in mijn programma verwerken. Dus dat ik niet handmatig op hoef te zoeken, maar dat ik via internet zelf de prijzen op kan halen. Ik weet niet of Tip.it de prijzen zelf checkt, of dat ergens een online Database is waaruit je die gegevens kan halen.

Misschien weet een van jullie meer?
Als het programmeren voor jou geen probleem is, dan moet het ook geen probleem zijn om de sources van Runescape door te spitten en de realtime marktprijzen te vinden. Verder eensch met RoD, als je hier serieus vragen over hebt: Programming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
* RoD heeft wat nieuws:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/16m79s.png
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2qtlblz.png
Best aardig, dacht ik zo :P

99 herb heb ik bijna banked.. 99 thief wordt een makkie met PP, dus dan blijft er alleen rc over. Dat zal nog wel even een flinke kluif worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:42:
* RoD heeft wat nieuws:
[afbeelding]
[afbeelding]
Best aardig, dacht ik zo :P

99 herb heb ik bijna banked.. 99 thief wordt een makkie met PP, dus dan blijft er alleen rc over. Dat zal nog wel even een flinke kluif worden :X
What the... 8)7

NAIS! :9

Btw: nog 1k ranks hoger en je bent wel heel elitair :+.

Ik ben nu bezig met (eindelijk) die rune defender te halen. Met 1k tokens heb ik (begon zonder) de steel defender gekregen, daarna ff 2,4k tokens gemaakt, en die ben ik nu aan het opmaken :z.

[ Voor 5% gewijzigd door wimjongil op 16-02-2009 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo, na 3 keer proberen heb ik de fire cape gehaald :D:D. De eerste keer had ik nog 2 hp over en werd ik door de healer gekild, de tweede keer ging het prayer switchen net iets te sloom en was ik bij de tweede hit dood, maar de derde keer :9.

• RoD
  • Niet online
Een hele grote bug in RS op het moment :o In alle PvP-elementen is het mogelijk om je tegenstander te disconnecten door het intypen van een of andere ALT-code. Welke weet ik niet, doet er ook niet toe, Jagex fixed het verder wel.. maar op dit momen zijn er al een boel slachtoffers gevallen aan deze bug, en heeft Jagex BH, staking en dat soort dingen geblokkeerd.

Best wel zeer kwalijk dat je zo "gemakkelijk" zoveel effect kan hebben door het misbruiken van een bug. Dit is toch wel een hele grote flaw. Laatst hadden we al een grote bug (en mass bans) met dat penguin-gedoe, en nu dit.

Ben benieuwd hoeveel mensen er morgenvroeg hun account kwijt zijn.

Edit: voor de geïnteresseerden, dit draadje op TIF.
Edit2: een sfeerimpressie:
Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/8170/glitch.gif

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 26-02-2009 01:06 ]

• Pimorez
  • Niet online
Zo, eergister even geprobeerd om Revenants te hunten in F2P, ging niet helemaal lekker :P
Die Revenant Knight heeft een range van over m'n hele minimap, en hij hit soms ook nog eens 28!!
Dus toen ik halverwege de Revenant al door m'n lobsters heen was ging ik toch maar rennen :P
Gelukkig daarvoor een Rune Med helm drop gekreven van de Lessers :)

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:06:
Zo, eergister even geprobeerd om Revenants te hunten in F2P, ging niet helemaal lekker :P
Die Revenant Knight heeft een range van over m'n hele minimap, en hij hit soms ook nog eens 28!!
Dus toen ik halverwege de Revenant al door m'n lobsters heen was ging ik toch maar rennen :P
Gelukkig daarvoor een Rune Med helm drop gekreven van de Lessers :)
Rune Meds van de lessers, de nostalgie :>. Toch wel gek eigenlijk dat dat zo ongeveer de beste drop voor f2p'ers is, op een rune kite, chain en full helm van een greater demon na. Maar die zijn dan weer niet rustig te killen door die revs die in f2p belachelijk sterk zijn |:(.

Ik ben nu zelf bezig met 175 QP's krijgen (op cb 107/112 :z) voor de Barrow gloves :*).

• Pimorez
  • Niet online
Hmm, daarnet kwam ik erachter dat ik een Random Event Gift box in m'n bank had :D
Ziet er gaaf uit, open ik hem, kan ik kiezen uit de volgende dingen:

497 Gold
26x Fire Rune
1x Surprise: Mystery Box
1x Save Up For A Costume!

Wat zijn de laatste 2? :S

EDIT:

Hmm, volgens mij is m'n Frog Token weg en daarvoor in plaats die Event Gift box..
Raar, want ik wou m'n Tokens houden :(

[ Voor 20% gewijzigd door Pimorez op 26-02-2009 18:48 ]

• kemphaas
Pimorez schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:41:
Hmm, daarnet kwam ik erachter dat ik een Random Event Gift box in m'n bank had :D
Ziet er gaaf uit, open ik hem, kan ik kiezen uit de volgende dingen:

497 Gold
26x Fire Rune
1x Surprise: Mystery Box
1x Save Up For A Costume!

Wat zijn de laatste 2? :S
Een Mystery Box is hetzelfde als je van ODD ONE OUT kan krijgen (Schijnt, heb het zelf nog niet gehad). Dat kostuum is iets nieuws, weet ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door kemphaas op 26-02-2009 18:45 ]

• RoD
  • Niet online
Dat staat er toch? :P Mystery box is hetzelfde als degene die je kon krijgen bij de quiz random event. En save up for a costume is dat je een stuk van het kostuum krijgt van de random waarvan je de box kreeg.

Overigens, als je high levelled bent kun je uit veel meer dingen kiezen. 5 adamant bars bijvoorbeeld, of een genie lamp :)

• Pimorez
  • Niet online
Dat kan niet, want ik heb die Quiz Random Event nog nooit gehad..

En ik ben level 102, dus zoveel verschil zou dat niet uit kunnen maken..

Ok, als je dus voor dat Save For A costume kiest, kan je naar Iffie gaan in Varrock voor een costume part.

Ik kan nu kiezen uit 1 van de dingen uit het Frog Kit.
De rest (op Camo Hat en Lederhosen Hat) is grijs gemaakt omdat ik dat al heb.
En achter Frog Kit staat Points: 1, dus daar mag ik 1 part uit kiezen.

Dus je krijgt geen tokens meer :'( Wou gaan sparen voor heel veel tokens :P

Maar nu ik die Prince Leggings heb gekozen is alles weer ineens gewoon gekleurd :/

[ Voor 65% gewijzigd door Pimorez op 26-02-2009 19:00 ]

• RoD
  • Niet online
Die tokens zijn veranderd in gift boxes. Dus save up for a costume geeft je dan iets van die frog kit. Verder maakt het niet uit of je die random nog nooit gehad hebt.. je kunt nu bij een random gewoon kiezen uit verschillende rewards.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Wow, ik zag die bug op mijn clan forums ook al. Vermoedelijk is het dat tekentje van µtorrent, teminste dat zag ik ergens staan. Ik merkte het gisteren toen ik op eens werd gedisconnect, ik was in de fishing guild en opeens kreeg ik zo'n crash error, ik kwam terug en toen zag ik dat er meerdere mensen weg waren.

btw, 99 fishing

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2wmdxkm.png

Edit: het was inderdaad alt 0181, het is al gefixed en er zijn heel wat accounts gebanned.

[ Voor 13% gewijzigd door Laidback Luc op 26-02-2009 19:19 ]

• RoD
  • Niet online
Het was inderdaad de µ. Gefeliciteerd met je 99 fishing btw. Trimmed cape nu? :)

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb mu ook nog even geprobeerd, maar er gebeurde niks :). Wel gek dat het nu pas ontdekt is.

• RoD
  • Niet online
De bug is pas tevoorschijn gekomen na de updates van gister. Er is toen blijkbaar iets knulligs veranderd waardoor de µ zo'n vreselijk resultaat gaf.

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

RoD schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 21:09:
De bug is pas tevoorschijn gekomen na de updates van gister. Er is toen blijkbaar iets knulligs veranderd waardoor de µ zo'n vreselijk resultaat gaf.
Yup, trimmed cape nu :)

Er miste blijkbaar iets code in de nieuwe update waardoor die alt-code werkte ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Zo, ik ben nu voor een maandje member..
Maar heb maar 700k, dmed, granite shield en dragon long..

Heb even geprobeerd geld te verdienen met thieving, maar dat gaat niet echt..

Wat is een goede manier voor mijn lvls en armour om geld te maken?

Afbeeldingslocatie: http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/untitled-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nats maken via the abyss is nog altijd een goede, alhoewel de profit een stuk minder is dan voorheen. Ik denk dat green dragons slachten voor jou de beste optie is. Op TIF kun je wel ergens een guide vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:55:
Zo, ik ben nu voor een maandje member..
Maar heb maar 700k, dmed, granite shield en dragon long..

Heb even geprobeerd geld te verdienen met thieving, maar dat gaat niet echt..

Wat is een goede manier voor mijn lvls en armour om geld te maken?

[afbeelding]
Je kan proberen om Flesh Crawlers in P2P te killen, en dan de herbs, nats, fires en noted iron ores op te pakken. Dan heb je al gauw 100k+ per trip (duurt niet zo heel lang).
Ankous kan ook, die droppen veel bloods en deaths, ook wat herbs en zo af en toe een battlestaf. Daar heb je wel een salve ammy voor nodig (Haunted Mine quest). En met een salve ammy (e) hit je nog lomper :9~. Ik hit (met 86 str, superpotted, geen pray) 36 met een whip (redelijke str bonus; torso, defender, dragon gloves, fire cape etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
100k per uur is waardeloos in P2P. Green dragons zijn 350k-400k per uur, naar het schijnt. * RoD doet liever aviansies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:25:
100k per uur is waardeloos in P2P. Green dragons zijn 350k-400k per uur, naar het schijnt. * RoD doet liever aviansies.
Het is dan ook niet per uur, maar per trip ;) Maar het is idd niet de beste manier om geld te verdienen, maar hier heb je geen last van Revenants (niet dat die zo gevaarlijk zijn, maar het kan net een factor zijn). Aviansies ed heb ik geen ervaring mee (questen O-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Aviansies zijn net iets beter geloof ik. Nadeel is wel dat ze minder makkelijk om te tanken zijn als je niet high lvl bent. Dan zijn green dragons beter. Ik tank bijvoorbeeld aviansies in full void, wat weinig def geeft, terwijl aviansies regelmatig hitten. Dan is een hoog level + unicorn wel heel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook Raw bird meats kopen en verkopen in GE verdient 500k per uur.
Het is alleen wel saai en je trained geen skills terwijl je het doet maar verdient wel leuk.
Of gewoon je slayer trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Slayer verdient bijzonder slecht. Het traint wel lekker, maar voor de cash hoef je het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt van de task af maar als je al je slayer punten in deaths en minds doet en beetje geluk hebt met drops of clues dan verdient het leuk. Ik vind het ook een van de leukste skills om te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tuurlijk hangt het van de task af, maar ik heb het over het gemiddelde. En dat is echt bar slecht. Clues leveren eveneens gemiddeld maar heel weinig op. Ik doe ze al niet eens meer. Is de tijd die je er in steekt niet waard.

Een leuke skill is het wel ja. * RoD heeft 15m+ slayer xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je uiteindelijk abby demons of darkbeasts of andere hoge monsters kan killen dan verdien je toch wel aardig aan die drops lijkt me?
En de monsters met slechte drops zoals hellhounds moet je gewoon deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zelfs al zou je abyssals of dark beasts campen, dan nog verdien je niet bijzonder veel. Maar dat heeft dan weer niets met slayer trainen te maken. Aviansies / green dragons zijn in ieder geval dan nog steeds beter.

Ik snap trouwens niet wat mensen tegen hellhounds hebben. Ze geven geweldige xp. Ik zou ze er zeker in houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ze range duurt het me te lang en ik heb maar 80 def dus moet ik best veel food meenemen of de hele tijd met guthan aan daar. En ze droppen bijna niks alleen charms en clues dat is niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hmm ja, dan kan het wat vervelend zijn. Zelf tank ik ze gewoon altijd met een unicorn. Dan is de xp vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die unicorn of bunyip lijkt me ook wel handig voor slayer maar om nou zo veel geld uit te geven voor voor iets dat ik toch haast nooit ga gebruiken. Jammer dat familiars niet mogen mee helpen in single combat zones zouden die combat familiars tenminste ook veel meer nut hebben ipv uitsloven dat je hoge sum lvl hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Summoning is een van de handigste skills die er is. Als er één skill is die het waard is om naar 99 te krijgen, is het summoning wel. Die familiars zijn reuze handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige dingen die mij handig lijken is meer inv space die spirit terrorbird en bunyip. Die bonus levels in skills zoals mining of fishing die lijken me het niet waard om een familiar mee te dragen zon pouch kost al snel 4-5k en daar merk je toch niet veel van die extra paar lvls. Ik zou ze wel in combat willen gebruiken maar dat kan alleen in multicombat zones maar daar zijn er niet veel van waar ook boeiende monsters zijn om te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
In de chaos tunnels zitten een hoop boeiende monsters. Die combat familiars zijn het wel waard. Draagt een hoop xp per uur extra bij :) Die pouches kosten inderdaad wel wat geld, maar dat verdient zich dubbel en dwars terug. Eigenlijk ben je gigantisch ineffectief bezig als je geen familiars gebruikt.

Maargoed, het vereist natuurlijk wel een investering om op een hoog summoning level te komen. Maar ik ben écht blij dat ik 99 summoning heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja denk dat ik wel wat moet gaan doen met mijn charms ik heb nu 2k green 1.5k crimson en 400 blue charms ong dat is wel genoeg om 75 te kijgen ofzo.
Maar als je in multicombat zones zit wordt je gelijk door meerdere monsters tegelijk aan gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Valt wel mee. Veel slayer tasks, bijvoorbeeld, zijn zeer goed te doen met een combat familiar. Denk bijvoorbeeld aan black demons, gargoyles, nechryaels, dust devils, dagannoths, etc.

Ik ben zelf trouwens bijzonder blij met die pack yak. Dat is echt een uitkomst bij dark beasts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk nooit in chaos tunnels geweest om slayer te trainen. Heb ooit een keer Bork ofzo gekild daar toen die update uitkwam maar daarna nooit meer geweest. Dust devils in multi lijkt me wel handig voor cannon.
Misschien maar weer kijkje nemen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Je kunt daar geen cannon plaatsen. Anders zouden een hoop tasks wel heel erg makkelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zou me eventueel beetje wegwijs maken in Runescape? Ik ben vandaag begonnen, en wat rond gerent,en die begin tutorial doorlopen. En op het nieuwe gebied naar de kok in de het kasteel gegaan voor een quest, alleen nu moet ik een ei, bloem en nog iets. Maar ik heb geen idee waar ik het moet halen, ik zit gewoon wat rond te rennen goblins te killen :P nick is Overmaze
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".