[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ook een erg vervelende skill. Steeds datzelfde rondje :X Overigens denk ik niet dat ik een agility cape ga dragen. Ik vind m'n mining cape toch net iets prettiger.

Overigens heb ik even op swiftirc.net een #got kanaal gemaakt. Lijkt me wel leuk om het GoT-groepje een beetje in één irc-kanaal te krijgen. Je kunt gewoon #got intypen als je Swiftkit gebruikt en naar irc connect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:10:
Overigens heb ik even op swiftirc.net een #got kanaal gemaakt. Lijkt me wel leuk om het GoT-groepje een beetje in één irc-kanaal te krijgen. Je kunt gewoon #got intypen als je Swiftkit gebruikt en naar irc connect :)
Is dat net zoiets als swiftswitch? Ik gebruik nooit addons voor RS je kan toch ook gewoon een clan chat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Swiftswitch heet nu Swiftkit. Ik wil ook best een CC aanmaken. Mijn RSN = Lord Bunkie.

Irc praat echter wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JOEPIE! Heb het gister getest, en het werkt wel fijn :) Helaas is mijn pure nog niet sterk genoeg om safespot-runners te kunnen k0'en :|. Op RuneScape Community heb ik ook al pics gezien van DFH loots, mage's book, fury ammy, en andere dure zooi :) Geeft mij weer moed om door te trainen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

als iemand een pure heeft of een sterk niet pure account rond de 65, add warrior pat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de drops beetje apart. Killde iemand met full steel krijg ik ineens mith scim/magic ammy en tuna's?
En ook iemand gekild met alleen bow en arrows en dan krijg ik als drop mith scimmy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

idd, 2 pures kilden mijn pure. ik had wat food enzo plus addy arrows en rune scim. krijgen ze een rune chain en nog wat dingen =/. naja, zo het er nu uit ziet gaat het in die pvp worlds vooral om lumbridge varrock en falador.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Beetje rellen in de wildy is anders ook niet verkeerd hoor. :P

En die drops die mensen krijgen heeft niets te maken met wat je draagt of bij je hebt. Hoe moeilijker het gevecht, hoe groter het lvl verschil des te beter worden de drops.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je aan die exp gloves komt? Krijg je 2x ze veel xp van bepaalde skills als je in zon pk world zit. Lijkt me best handig wel raar als ze die gloves ook in feltching kan krijgen :P je komt toch nooit de bank uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens mij is dat een random drop als je iemand killed. Schijnt trouwens maar een beperkte tijd te werken (half uur ofzo?) dus de tijd die je spendeert aan het zoeken van die gloves heft het voordeel eigenlijk al weer op. Tenzij je natuurlijk sowieso al aan het pk'en bent, dan is het een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel jammer dan... ik dacht dat ze die gloves erin hadden gedaan zodat de mensen die niet pken nog eens komen skillen in de pk worlds. Maar als je het alleen van pk drop krijgt is dat beetje nutteloos.
Als je bijv 1 keer per week zo ding gratis ergens kan halen zouden er veel meer skillers in die worlds komen. En dan is het echt Blijf van me boom af of ik haal mn dds :P

Met die nieuwe drop system verdwijnt een hele hoop geld volgens mij. Je hebt geen gravestone, en als je dood gaat is er alleen maar een kans dat je killer items krijgt met de waarde die je hebt verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja, maar als die gloves blijvend waren hield dat min of meer in dat je vééél sneller skilled. Oftewel, elke 99 skill wordt een makkie en iedereen hangt in de pvp-worlds rondt. Dat is ook weer niet te bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeft ook niet blijvend te zijn, misschien voor 50k xp dan gaan ze weg en als je dat voor 1 skill per week krijgt is altijd leuk meegenomen. Dan hoeven ze alleen nog aantal xp te balancen misschien 150% ipv 200%

Maar de exp krijg je omdat het gevaarlijk is in die worlds, En er zijn maar ong 4 pk worlds dus zullen er altijd wel mensen daar zijn net als in BH. En eigenlijk gaat het dan even lang duren om die xp te krijgen om dat je steeds gestoord word door die pkers. Iedereen met een dds kan ff naar je toe lopen en je magic logs jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik snap ook wel dat het gevaarlijker is. Maar als het een blijvend effect van die gloves zouden zijn moet je bijna wel gek zijn om er geen gebruik van te maken. Maar inderdaad, zoiets als max 50k xp is dan een oplossing. Gelukkig hebben ze het al afgevangen door die dingen je maximaal een half uur ofzo xp te laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar aan een half uur heb je toch ook niks? Heb je net de drop moet je snel je spullen pakken om te skillen bijv je wc axe en dan naar boompjes lopen, ben je al 10 min kwijt of gaat de tijd in wanneer je xp points krijgt?
Vind het een beetje raar die 30 min, wat nou als je naar de wc moet/disconnected word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens mij gaat het echt om de tijd die je spendeert aan het skillen. Dus als je woodcut, gaat de tijd pas in zodra je je bijl in de boom zet. Als je tussendoor ophoudt dan staat de tijd ook stil, zeg maar. Dat gok ik trouwens maar hoor. Zo werkt het in ieder geval bij Barrows, wat na zo'n 15 uur stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft barrows een time limit? nooit geweten. Dus als je in totaal 15 uur in barrows hebt gezeten krijg je geen barrow items meer?

Ach volgende week komt vast weer een update hebben ze hopelijk wat dingen van die pk worlds aan gepast, Is nog maar een beta lijkt me er moet vast nog veel aan getweaked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Haha nee zo werkt het niet :P Ik verwoordde het niet goed. Barrows armour gaat na 15 uur stuk na in gebruik te zijn geweest bij combat. Ga je tegen een monster vechten, gaat de timer lopen. Ben je klaar met vechten, stopt de timer weer. Zo heb je 15 uur netto tijd om barrows armour in gevechten te gebruiken voordat je het moet repareren. Zo denk ik ook dat het bij die gloves gaat. Je hebt echt netto een half uur de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat bij barrows armour de aantal hit's geteld werden, Heb al heel lang geen barrows item gedragen maar dat was ook de rede dat ik nooit barrows naar cw bijv meenam omdat dan meerdere mensen je aanvallen.
Zou wel raar zijn als barrows bij 15 uur ophield :P ik heb meer dan 15 uur daar in die dungeons rond gelopen.
Andere items rekenen wel de hits/kills zoals dragon slayer gloves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Nou lekker weer,

Wil ik inloggen om die PVP-worlds te kunnen proberen is mijn account ''Disabled''! :?

Dus ik naar het appeal gedeelte, schijnt dus dat hun zichtbaar bewijs hebben dat ik Third Party Software gebruikt heb? Nou ik zou zelf niet weten wat er nu dus aan de hand is?

Ik heb een appeal ingediend met een goede uitleg erbij, en die is afgewezen (Denied)!
Dus ik klik op het knopje ''View Evidence'' staat er: We dont have any evidence?

Nou schiet mij maar lek, speel al sinds 2002 RS en nu inene krijg ik dit? |:(

En er blijven ''Black Marks'' op mijn acount staan? Allemaal prima, maar k kan niet inloggen?

Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Of dit al eerder meegemaakt heeft?

(account naam: Nick3411)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Het enige wat je kan doen is blijven appealen. Dat is de enige manier om Jagex kenbaar te maken dat je het er niet mee eens bent helaas.
Je stats zijn nog wel zichtbaar in highscores, dus hij bestaat nog wel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

RisingSun schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:30:
Nou lekker weer,

Wil ik inloggen om die PVP-worlds te kunnen proberen is mijn account ''Disabled''! :?

Dus ik naar het appeal gedeelte, schijnt dus dat hun zichtbaar bewijs hebben dat ik Third Party Software gebruikt heb? Nou ik zou zelf niet weten wat er nu dus aan de hand is?

Ik heb een appeal ingediend met een goede uitleg erbij, en die is afgewezen (Denied)!
Dus ik klik op het knopje ''View Evidence'' staat er: We dont have any evidence?

Nou schiet mij maar lek, speel al sinds 2002 RS en nu inene krijg ik dit? |:(

En er blijven ''Black Marks'' op mijn acount staan? Allemaal prima, maar k kan niet inloggen?

Iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Of dit al eerder meegemaakt heeft?

(account naam: Nick3411)
Er stond laats nog een sticky op RS forums, moet je even zoeken. Daar kan je je accountnaam posten en dan kijkt een J. Mod naar je account. Hij verwijderd black marks/bans als het onrechtmatig was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Runescape in het nieuws: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/12532

Die rechter is goed bezig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die zaak was eerder al in het nieuws. Heeft hier zelfs op de FP gestaan. Goed dat dat soort tuig aangepakt wordt.

Ik heb dit trouwens gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/daMVdb4TgZdXwc69WkoBK9Ce/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Gratz RoD!! ^o^

[ Voor 6% gewijzigd door Laidback Luc op 21-10-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Nu online
ReFresh F5 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:34:
[...]

Er stond laats nog een sticky op RS forums, moet je even zoeken. Daar kan je je accountnaam posten en dan kijkt een J. Mod naar je account. Hij verwijderd black marks/bans als het onrechtmatig was
Heb sinds gisteren mijn account weer terug, weet nog steeds waarom, maargoed kan weer verder spelen _/-\o_

Had ondertusse al een PKertje gemaakt met 30 att en 40 str 5 def, en dan beetje woodcutten om de GE heen voor wat geld :+

Tip voor de gemiddelde miner:(60+ mining)

Log in op een PVP world REN als een idioot naar falador bank zorg ervoor dat je weer een ''ren mogelijk'' hebt en ren naar de mining guild. Er is daar NIEMAND is echt heerlijk minen _/-\o_ Alleen met full load even terugrennend naar de bank :+

Draag zelf een Rune Plate en Legs+Rune Pickaxe houd je het stukje tot de bank zoiezo in leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

offtopic:
Steenrood :/ :P

Congrats RoD!

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
RoD schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:36:
Die zaak was eerder al in het nieuws. Heeft hier zelfs op de FP gestaan. Goed dat dat soort tuig aangepakt wordt.

Ik heb dit trouwens gehaald:
[afbeelding]
Pff, dat moet een werk zijn geweest zeg. Ik heb laatst een lvltje gedaan (71-72) en was het al meer dan beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Ik dacht dat men niet meer makkelijk real world trading kon doen? Hoe kunnen er dan toch dingen getransfered zijn? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Dat is al een heel oude case van een paar jaar geleden meen ik. De nieuwe update is nog maar van december/januari.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Inderdaad, die case is al vrij oud. Blijkbaar is er nu door de rechter naar gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Toch goed dat ze er nog aandacht hebben aan besteed. Dit is toch te absurd voor woorden..Iemand bedreigen op virtuele items te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Nu online
Zo, eindelijk maar eens member geworden :9

WAT IS HET GROOT! :o

Heb eerst maar de fishing contest gedaan voor die shortcut van de White Wolf Mountain, het is echt heerlijk fishen daar in taverly :)

Ook een beetje bezig met fletching en een beetje thieving tussendoor :P

Iemand tips/extra info voor me over het hele members gevoel? welke quests mag ik echt niet missen en wat is een aanrader om even naartoe te gaan/te gaan doen :D

Wil er eerst een beetje de weg weten en dan me skills gaan trainen (of combat lekker PVP _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zo, en ik heb daarnet maar even in een PvP world gespeeld, wat valt dat tegen voor mij zeg..

Op F2P world (ben geen member :P) zijn er sowieso bijna geen lvl 87-117 players, dus weinig om te killen.. En als je dan iemand vind (met full addy ofzo) dan rent ie als hij of 50% hp heeft of bijna dood is..

En dan kwam ik iemand tegen, die elke keer rende als ik hem attackede, zegt ie dat ie mij heeft gereport voor rule 9 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pimorez schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:03:
Zo, en ik heb daarnet maar even in een PvP world gespeeld, wat valt dat tegen voor mij zeg..

Op F2P world (ben geen member :P) zijn er sowieso bijna geen lvl 87-117 players, dus weinig om te killen.. En als je dan iemand vind (met full addy ofzo) dan rent ie als hij of 50% hp heeft of bijna dood is..
Ik heb even staan kijken, maar het slaat inderdaad echt helemaal nergens op. Iedereen spawned in Lumbridge, en blijft daar lekker staan, want waar je spawned is een 'safe zone', en als je daar in rent kun je nog maar twee keer gehit worden. En ja, tijdens combat kun je daarheen rennen 8)7

Het idee van die werelden is leuk, maar zoals we van Jagex gewend zijn slaat de uitvoering als een tang op een varken. Een beetje hetzelfde idee als met dat gerestrict traden.

Maargoed, eens kijken of er in die werelden wat te levelen valt (speel zo af en toe op 'n pure).
En dan kwam ik iemand tegen, die elke keer rende als ik hem attackede, zegt ie dat ie mij heeft gereport voor rule 9 :/
Flink balen voor 'm dan, als hij dat vaker zomaar doet. Zal JaGeX niet blij mee zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Misschien moet je dan niet gaan PK'en in Lumbridge. Er zullen toch ook wel gebieden zijn waarin je fatsoenlijk kan PK'en? Falador ofzo? Ik weet het zelf niet, aangezien ik er nooit kom, en er ook niet ga komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

idd falador (multi) en varrock. voor falador zou ik wel een team meenemen ofzo om echt iets te ownen. in je eentje gaat het zo traag =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Gewoon de wildy in duiken, dat is nu eenmaal waar het echte pk-en gebeurd :P
RisingSun schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:22:
Zo, eindelijk maar eens member geworden :9

WAT IS HET GROOT! :o

Heb eerst maar de fishing contest gedaan voor die shortcut van de White Wolf Mountain, het is echt heerlijk fishen daar in taverly :)

Ook een beetje bezig met fletching en een beetje thieving tussendoor :P

Iemand tips/extra info voor me over het hele members gevoel? welke quests mag ik echt niet missen en wat is een aanrader om even naartoe te gaan/te gaan doen :D

Wil er eerst een beetje de weg weten en dan me skills gaan trainen (of combat lekker PVP _/-\o_ )
De quests die je zoiezo zou moeten doen zijn desert treasure (voor ancient mage), Lunar diplomacy (voor lunar mage) en die ene quest waar ik ff niet op kan komen voor dragon weapons te kunnen wielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Je bedoelt Lost City, Monkey Madness en de Heroes Quest denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ja, lost city inderdaad.
Overigens is Monkey Madness toch alleen voor de dragon hallberd of niet? Is te lang geleden dat ik die quests heb gedaan, kan me de helft al niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Monkey Madness is voor de dragon scimitar. Ook niet onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Vandaag Halloween-event. Daarnaast wat kleine handige fixjes. Ook een hint naar de grote opkomende quest van Jagex. Bij het inloggen krijg je al gauw een of andere messenger van Armadyl. Ook is er iets aan de hand in de ancient cavern. Best leuk hoe Jagex dit opzet. Ik ben erg benieuwd naar die quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nou speel ik nog heel af en toe... Maar hoe de heck doe je die Halloween-event? Ik heb volgens mij met al die NPC's gepraat, maar heb 8 popcorn, 6 chocolate, en 2 wrapped candies. Helaas heb ik van die laatste 4 nodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Is er geen guide te vinden op TIF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Gewoon ff met maggie praten en inleveren wat je al verzamelt hebt, dan kan je weer met npc's praten voor nieuwe snoepjes. Ik kreeg die wrapped candies ook niet meteen de 1e ronde.

Overigens hoor ik net dat in die ancient cavern anvils staan in een aparte ruimte en iets met dragon... Zou het dan toch gaan gebeuren dat we dragon items kunnen smithen?! Dat zou wel heel gaaf zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

TheZeroorez schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:29:
Nou speel ik nog heel af en toe... Maar hoe de heck doe je die Halloween-event? Ik heb volgens mij met al die NPC's gepraat, maar heb 8 popcorn, 6 chocolate, en 2 wrapped candies. Helaas heb ik van die laatste 4 nodig 8)7
Je moet in die caldron kijken bij maggie, en 2 special items aan hebben (random event e.d.)
Als je dan trick or treat doet dan kan je mensen echt laten schrikken met een emote. Dan krijg je wel al het snoep.
Gewoon alle npc aflopen in die 3 plaatsen met heksen.(draynor, port rimmington en nog een)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de quest complete kan je de broom ook enchanten door naar alle witches in runescape te gaan.
Die ene bij sorceress garden laat je met de broom teleporten en de andere geven je xp in magic.
Daarnaast kun je ook nog een paarse kat krijgen door met Wendy (of Lottie??) te praten dan moet je nog een puzzel oplossen met die Dieren in de goede kooi zetten. Alleen die is een stuk moeilijker dan die puzzel van de quest ik heb het nog steeds niet gehaald. Als die puzzel complete kan je als het goed is je kitten/kat paars maken.

Ik dacht dat die grote quest in oktober uit zou komen, Had ik ergens gelezen in de BTS.
Ze hebben er heeeeel veel tijd in gestoken en zou groter worden dan recipe of desaster. Kan niet wachten alleen hopelijk geven ze de requirements voor de quest al een week je eerder :P kan ik tenminste beetje trainen voor die quest. Quests zijn de enigste reden dat ik bepaalde skills zo lang hebt getraind.
Ben ik hopelijk paar daagjes mee zoet om die quest te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Een paarse kat? 8)7 Dat is nogal maf.

Wat betreft die quest. Die komt af "when it's done". En als ik zo de BTS van oktober eens lees en daar de upcoming head releases zie, dan denk ik dat het ook nog wel even kan duren. Die lame minigames zullen wel eerst komen.

Wel jammer... ik wil updates van bestaande game content... skills, quests, items, etc.. niet meer "kleine spelletjes" met nutteloze rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je krijgt dan een soort potion zei Wendy en dan kan je je kat verven, Ik heb er alleen nog niemand mee zien lopen. Maar dat zal wel komen omdat het 1 dag uit is en die puzzel is redelijk moeilijk.

Die minigames/new content updates trekken wel meer members ipv dat ze in een kleinen update ff zeggen dat je een paar nieuwe monsters kan summonen of dat er nieuwe soorten bones zijn die je kan begraven.

Vind het ook jammer maar jagex moet wel aan hun geld denken en ze hebben zelf gezegt dat ze niet meer dan 2 weken voorbij willen laten gaan zonder update. Dus die kleinen updates blijven komen.

Ik vind dat ze meer GOEDE items moeten introduceren waar het tijd kost om te halen en niet luck om net die uber goede random drop te krijgen. Goede voorbeeld die fighter torso (alleen heb je nu ook weer bandos pl8 die ook str bonus geeft |:( ) Rune defender ook wel alleen hangt het ook beetje af van drops alleen die tokens krijgen is wel weer leuk, Fire cape is goede en skill capes eigenlijk ook voor pray bonus.
Ik vind het niet leuk om geld uit tegeven aan een goede item Kheb liever dat ik 10-20 uur steek in soort minigame /puzzel om die ene goede item te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het is inderdaad wel veel gebaseerd op geluk. Nu ook weer met die nieuwe uberdure spirit shields. Zo kan iedere willekeurige noob rijk worden, door bijvoorbeeld een visage-drop. Het zou wel leuk zijn als er meer items kwamen die gebaseerd zijn op iemands skill. Al ben ik dan weer niet in staat om die fire cape te halen. 3x geprobeerd en nu eigenlijk geen zin meer om elke keer meer dan een uur te moeten verspillen om tegenover Jad te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor fire cape heb je alleen voor Jad skill nodig (en rustig blijven/no lagg) Vind ook dat ze meer vandat soort dingen moeten toevoegen, Die healers bij Jad bijv klein aanpassing maar maakt dat hele gevecht wel 3 keer zo moeilijk.

Ze hadden die nieuwe corporal beast ook wel moeilijker kunnen maken (niet moeilijker dat je meer mensen nodig hebt) door bijv een att tegeven dat je hem ziet opladen en dan moet je binne 5 sec naar de muren rennen anders word je ge1hitk0'd :P of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die corporeal beast vind ik niks. Teveel risico. Als je doodgaat ben je ook echt je spullen kwijt. Ik skill toch liever, lekker voorspelbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook bijna nooit naar dat soort dingen waar er alleen een kans is dat je geld verdiend (GW/Corporal beast) Doe liever dingen waar ze zeker weet dat je geld verdiend. Zoals minen wcen of dragons killen bijv.
Barrows ook omdat ik nooit pots hoef te gebruiken en die runes krijg je toch terug bij de chest.

Maar een beetje spanning avontuur is ook wel leuk soms, en dat heb je niet als je alleen maar safe speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen dat zoeken. Skillen kan toch best wel hersendodend zijn. Ik vermaak me echter prima met de afwisseling die de verschillende skills bieden. Barrows is inderdaad ook wel leuk. Maar ook niet echt een uitdaging. Zelfs Dharok is simpel zonder pray te doen als je gewoon goed kijkt naar wat je aan het doen bent. Ik denk dat ik Barrows ga doen om mijn magic te maxen.

Edit: woei, m'n 21ste whip :P

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 29-10-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat mensen in het algemeen hun combat trainen/monsters killen leuker vind dan skillen omdat er een beetje gevaar aan hangt. En je kan er gelijk ook beetje geld aan verdienen.
Voor skillen moet je echt een doel stellen om het interresant te houden anders word het zoals je zegt eindeloos zelfde patroon volgen en word het meer een opdracht dan iets wat je voor je ontspanning doet.

In barrows heb ik ook mijn magic van 75 naar 85 getrained toen is wel een leuke mannier om xp tekrijgen daar in en was ook steeds een uitdaging om te zien hoe snel en met hoeweinig spullen je er door heen kon komen. Het is me een keer gelukt met alleen 5 monks te gebruiken en wat runes. Maar dat was ook beetje geluk en bij dharok die bug/safespot te gebruiken. de monks had ik nodig bij karil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Vae Victus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:41:
[...]

Je moet in die caldron kijken bij maggie, en 2 special items aan hebben (random event e.d.)
Als je dan trick or treat doet dan kan je mensen echt laten schrikken met een emote. Dan krijg je wel al het snoep.
Gewoon alle npc aflopen in die 3 plaatsen met heksen.(draynor, port rimmington en nog een)
Punt was dus, dat ik alle NPC's geripped had, maar nog steeds niet genoeg wrapped candies had. Maargoed, ik ga het zo ff proberen. Op Tip.it stond enkel wat geneuzel over de echte quest geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt. Ik had er een paar nog niet, bijvoorbeeld in draynor bijna bovenste huisje. En die 3 merchants op het pleintje in draynor. Volgens mij als je ze allemaal hebt moet het lukken.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ze na de eerste keer ook niet (kreeg alleen maar chocola) maar toen ik uit en inlogde kon ik dezelfde weer trick or treat doen en na 2de keer had ik wel genoeg wrapped candy's.

Je kan beter de quest en de event tegelijkertijd doen dat scheelt tijd. De quest geeft wel een leuke reward, Soort van 10x een genie lamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Wat is het stil hier?! :O

Deze maand komt die monster quest uit als ik de bts mag geloven. Zijn er hier nog meer die daar op zitten te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er al vanaf de aankondiging op te wachten, ben ik hopelijk een weekend zoet met die quest.
Die minigames lijken me ook wel leuk vechten met de wapens die je zelf maakt denk dat dan iedereen met ranged gaat omdat je anders alleen met runescim kan.
Hopelijk weten ze het wel goed tebalancen zodat beetje lage lvls ook kans hebben om iets te doen en niet alleen xp geven aan hoge lvls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Zo gisteren even lvl 63 fishing gehaald. Nog even een tip.

Als je FireFox gebruikt kan je de Microhelper extentie downloaden en installeren. Dit is een soort tool waarmee je bijna alle informatie van tip.it live kunt raadplegen voor meer info kijk even hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd naar die quest. Ben niet echt dol op quests, maar vraag me wel af wat Jagex hier van gaat maken. De eerste grandmaster quest.. dus de rewards moeten wel hoog zijn, net als de requirements :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk maken ze de requirements niet al te hoog zoals die laatste moeilijke quest moest je 69 smithing en 67 crafting ofzo hebben. Moest ik weer een week trainen om weer mn quest cape te mogen dragen :P
Maar is wel weer een motivatie om al mijn lage skills te trainen. Kan dan alleen niet op de dag van release de quest doen.
Vind ik altijd leuk met quest cape rond hangen bij de mensen die de quest nog moeten completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Is het verstandig om magics te gaan woodcutten op 80 woodcutting? Of geven yews sneller logs en dus ook geld?
Heb het geld nodig voor prayer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodcutten is zoizo niet een van de betere mannieren om geld te verdienen.
Maar je kan dan wel beter magic logs gaan hakken, Yews zijn niet echt zoveel waard omdat ze in f2p die ook hakken voor geld. Dan kun je beter de dragon bones zelf halen ben je minder tijd mee kwijt dan woodcutten voor het geld voor bones denk ik. Bij green dragons dan en een redelijke combat lvl en je krijgt ook gelijk de hides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Als je wilt woodcutten dan kun je dat best doen. Het is absoluut niet snel, maar je verdient er wel veel geld mee. Ik vond zelf woodcutting leuk om te doen en heb dus ongeveer van lvl 82 tot 16,5m wc xp magics gehakt. Wat betreft yews/magics.. ik heb daar ooit nog eens een "studie" naar gedaan, en een maat van me ook, en daaruit bleek dat magics duidelijk meer geld opleveren dan yews.

Maar "de" manier om geld te verdienen zal woodcutting nooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Tja, er zijn veel manieren om geld te verdienen. Meeste mensen die ik ken zijn rijk geworden door godwars, alleen vind ik dat wel eens leuk om te doen, maar niet elke dag. Komt nog eens bij dat de meesten die met me mee willen een stuk lager lvl hebben en ik dus kan gaan staan te tanken elke keer.

Bones zelf collecten zie ik al helemaal niet zitten, dan ben ik véél te intensief bezig, met woodcutten kan ik semi afk trainen, ondertussen wat filmpjes kijken op internet enzo.
Ik blijf maar gewoon wat slayeren denk ik, lvl 85 moet er toch eens van komen, ik denk dat ik ongemerkt nog behoorlijk wat geld binnen haal aan de drops enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slayer is wel leuke mannier om geld te verdienen, Als je een goede slayer task heb bijv dustdevils/ aberantspecters krijg je vaak ranarrs/runes en als je dan eenmaal 85 slayer heb kun je whips gaan farmen.
Ik vind slayer de leukste mannier om combat te trainen. En dan kun je altijd hopen op een leuke drop laatst nog black mask gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik haal gemakkelijk een miljoen per dag binnen (gemiddeld) aan slayer. Het gaat behoorlijk ongemerkt. Maar als je een sloot rune full helm drops, battlestaves en hier en daar wat dragon boots / whip hebt dan gaat het uiteindelijk wel redelijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die slayer points die je krijg kun je ook inwisselen voor death/mind runes is ook altijd leuk meegenomen.
Of slayer xp maar dat is maar 10k. Ik vind aberant specter tasks het leuks krijg je minimaal 1 clue scroll per task soms zelfs 3. Maar dan moet je wel gelijk gaan oplossen en dan pas verdergaan met je task :P
Jammer dat het beste wat ik ooit van clue scoll heb gekregen een sara pl8 was. Was toen 1.5m ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik los clue scrolls nooit meteen op. Kost me teveel tijd. Vind het meestal zelfs een beetje vervelend als ik een clue krijg, aangezien ik em dan weer op moet gaan lossen. Maargoed, ik doe ze altijd maar, want wie weet krijg je een goede reward, en alle rune items die je naar verloop van tijd krijgt leveren ook wel weer wat op.

Slayer points zijn inderdaad ook wel lekker. Doe zelf ook altijd deaths/minds. Levert een boel cash op. Het besteden aan een schamele 10k slay xp vind ik een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clues vind ik wel leuk, en altijd hopen op die 3de age heh :P
Zag een keer een screenshot van iemand die 3de age pl8 en kite kreeg met 1 clue.
Dan moet je echt veel geluk hebben, maar met honderden clues die iedere dag worden opgelost kan het wel.

Net als dat je DFH kan krijgen in die pvp worlds. Zit je iemand met full rune te killen dropt dat.
Kun je wel aantal filmpjes van zien op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Daar heb ik al eens een pic van gezien op TIF inderdaad. Het is wel leuk dat mensen killen die maar weinig leuks bij zich dragen ook wat op kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar het is volgens mij vaker omgekeerd, Je kild iemand met whip en fullrune ofzo en krijg je alleen bones.
Maar om ze dan gelijk te belonen met 40M ? geen iedee hoeveel die dingen nu waard zijn.

Heb je al die nieuwe wapen/armour gezien? Vesta's nogwat had ik een keer wat van gelezen maar kwam dat erin met die pvp worlds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ja, dat kwam tegelijk met de PvP worlds en kun je ook alleen daar krijgen en gebruiken. Is veel geld waard dus je doet er goed aan om die te verkopen als je er iets van krijgt. Het werkt ook maar een half uur dus het is wat zonde om het dan zelf te gebruiken, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er zijn dan wel mensen die het gebruiken/kopen?
Of kun je het alleen 30 min in combat gebruiken en dan gewoon daarmee uitsloven in normale worlds.
Lijkt me beetje nutteloos omdaar geld aan uit te geven, net als die damaged dragon armour.
Hopelijk zijn die pvp worlds nog in de beta fase want ik vind die drops beetje raar en dat iemand van 15 combat levels hoger dan jou ofzo ligt aan de combat lvl je gewoon kan aanvallen vooral op beetje lage levels scheelt dat echt teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Blijkbaar kopen mensen het wel, want het *schijnt* goed te verkopen. En na 30 minuten is het afaik verdwenen dus heb je er niets meer aan. Maar het schijnt wel echt goed spul te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze blijven wel steeds betere en betere items introduceren je kan al met 99 hp in 1 keer dood zijn door een goede dbow spec of gmaul spec en 2 klappen met een gs. Als ze zo door gaan ben je niet meer veilig met 99 hp en moeten ze dat gaan verhogen. Want als je meer defence bonus heb dan gaat alleen de kans op een max hit omlaag maar je kan altijd max hit om je oren krijgen zelfs draag je full 3de age ofzo (of nu die vesta dingen) Zouden ze ooit een keer die 99 max weg halen? want je kan nog wel 200m xp krijgen in elke skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja vroeger had je het 3-hitsysteem. De eerste 3 rondes in combat kon je niet retreaten. Als je niet makkelijker KO's uit kunt voeren dan geef je mensen heel gemakkelijk de kans om weg te lopen waardoor er nooit weer iemand doodgaat. Als je ervoor zorgt dat die spec-wapens zeldzaam en duur blijven (AGS is erg duur en dragon arrows gebruiken is ook zeker niet goedkoop) loopt degene die ze gebruikt sowieso een risico om zelf eens een boel geld te verliezen. En zo is het dus een beetje een afweging. Je kunt veel geld winnen en verliezen door dure en goede spec-wapens te gebruiken, maar je kunt ook weinig risico nemen met je rune scimitar en dus weinig winst maken maar ook weinig verliezen.

Ik vind het wel een prima systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het zo bekijkt, maar je kan die dbow/ags ook houden met prayer en die 2 dragon arrows om iemand te KOn zijn ook niet al te duur. Maar daarom was er ook duel arena, Die kunnen ze gaan uitbereiden naar deathmatches met dezelfde drop system als pvp worlds.
Maar om in 1 hit 99 hp kwijt raken gaat beetje te ver als je niet zulke goede items mee neemt moet je gewoon je spec timen en je dds spec gebruiken als hij net een hit van 30 moet weg eten. Of als hij potions moet drinken voor pray. Maar een ags spec met vengeance is gewoon niet eerlijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Je KO'ed natuurlijk niet één iemand per twee arrows. Je mist vaak en verliest dus ook geregeld arrows. Wordt je gepk'ed ben je je arrows ook kwijt.

Ik vind zo'n spec met AGS best wel eerlijk. Dat ding kost een hoop en is stronttraag en inaccuraat. Mis je de spec kun je eigenlijk al niet meer winnen. En wordt je gepk'ed ben je tientallen miljoenen kwijt. Ik zou zelf nooit met ags gaan pk'en, maar gewoon een good old dds pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is ags al heel sterk maar jagex blijft updaten en godwars is als een jaar oud ofzo en ze komen dus zo met nog betere items denk ik. Ze kunnen het niet maken om slechtere items uit tebrengen over een paar maanden worden die spirit shields stuk goed kopen en dan zien we straks mensen daar mee pken,
Vind dat wel leuke items, met block kans en dmg naar pray ability kun je tenminste minder vaak gekild worden en kunnen ze ook best introduceren met andere armours, Bijv een chain die kans geeft om iemand te poisonen of een helm die fire magic verminderd. lijkt me wel leuk alleen dan gaan ze wel weer steeds meer op andere rpg's lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die spirit shields zijn wel leuk. Goede items die op een andere manier dan steeds maar weer meer def of str iets toevoegen aan de game. Jagex kan ook niet doorblijven gaan met steeds maar meer def/str-armour/wapens toe te voegen. Dan wordt het slachten van npc's een lachtertje. Nee, dan kun je beter items maken met specifieke abilities, zoals ze nu gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dat doen ze wel, steeds beter/sterker maar de levels blijven wel het zelfde.
Hoe zou dat over een paar jaar zijn? Sla je een abby demons in 1 hit kapot :P
Gaat moeilijk worden en er komen steeds meer mensen bij met max total lvls en dan houd het spel een beetje op. Denk je niet dat ze ooit een keer de skills naar 120 ofzo zullen brengen? zou met de combat skills wel handig zijn. Of tenminste bij hp dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Sja het houdt een keer op.. Maxed worden kost zo gruwelijk veel tijd.. Jagex hoeft daar wmb niet extra content voor te verzinnen. Dan kun je wel bezig blijven. Er zijn duizenden uren te spelen, en dan hoef je het nog niet "uitgespeeld" te hebben, dus dat zit wel prima. En als je naar de top kijkt.. ze kunnen nog steeds xp halen in de skills, tot 200m xp. Dus er blijft genoeg te doen, alleen de levels zijn "op".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:12
RoD schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:38:
Sja het houdt een keer op.. Maxed worden kost zo gruwelijk veel tijd.. Jagex hoeft daar wmb niet extra content voor te verzinnen. Dan kun je wel bezig blijven. Er zijn duizenden uren te spelen, en dan hoef je het nog niet "uitgespeeld" te hebben, dus dat zit wel prima. En als je naar de top kijkt.. ze kunnen nog steeds xp halen in de skills, tot 200m xp. Dus er blijft genoeg te doen, alleen de levels zijn "op".
Er zit natuurlijk wel wat in, in wat hij zegt. Die level 99 is gewoon het einde. Dan kun je nog wel de rest vol gaan maken, maar dat is natuurlijk veel minder interessant. Je hebt er op de eer na niets aan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je al wat jij gaat doen dan als je maxed ben? Chatten,questen of minigames.
Maar voor allemensen die bijv 99 hp hebben of een skill met lvl 99 dat zijn er wel heeel veel.
Voor mij zou het leuker zijn als er gewoon geen max level was, dat het gewoon zolang duurde om te halen dan niemand max was. Zoals dat in het begin een beetje was maar nu is het zo makkelijk om een lvl 99 skill tehalen is niet eens bizonder meer, hunter bij heb je in 24 uur spele wel 99 denk ik net als cooking en fletching.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 06 november 2008 @ 14:41:
[...]

Er zit natuurlijk wel wat in, in wat hij zegt. Die level 99 is gewoon het einde. Dan kun je nog wel de rest vol gaan maken, maar dat is natuurlijk veel minder interessant. Je hebt er op de eer na niets aan namelijk.
Klopt, maar doorgaan na lvl 99 zorgt voor onbalans. Met lvl 150 att/str/def gaan knokken past niet in de game. Wellicht dat Jagex dit ooit nog eens uitbreid, maar het wordt héél lastig om dat te doen zonder de bestaande content te verkloten.
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:15:
Weet je al wat jij gaat doen dan als je maxed ben? Chatten,questen of minigames.
Maar voor allemensen die bijv 99 hp hebben of een skill met lvl 99 dat zijn er wel heeel veel.
Voor mij zou het leuker zijn als er gewoon geen max level was, dat het gewoon zolang duurde om te halen dan niemand max was. Zoals dat in het begin een beetje was maar nu is het zo makkelijk om een lvl 99 skill tehalen is niet eens bizonder meer, hunter bij heb je in 24 uur spele wel 99 denk ik net als cooking en fletching.
Wat ik ga doen weet ik nog niet. Ik ben er ook nog lang nog niet. Runecrafting bijvoorbeeld gaat nog maanden duren :X

Enne, geen max is uiteraard leuk, maar niet realistisch. Wel zou het imo zo zijn dat Jagex die 200m xp cap eraf smijt. Dat is dan weer niet zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ooit nog een RS 3 dan?
Eigenlijk rs2 want rs classic naar nu is eigenlijk alleen grafix en content update.

Runecrafting maanden duren? Dan speel je ook niet veel met een 2 uurtjes per dag ofzo hoeft het toch niet langer dan een maand te duren en is die blood altar niks dan? kun je dat doen tot je 92 rc heb voor 2keer nats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Jagex heeft aangegeven dat ze dat niet gaan doen. Nu hoeft dat natuurlijk niet alles te zeggen, maar ze hebben net RS HD gelanceerd, en bevestigd dat ze met een andere game (Mechscape) bezig zijn. Ik denk dus niet dat er zoiets als RS3 in zit.

Overigens.. een uurtje of twee per dag spelen en dan in een maand 99rc halen? Hoe wil je dat doen? Ik ben nog maar lvl 79...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja het was ook meer een vraag, kheb niet zoveel ervaring met RC ik weet wel dat ik heel wat uurtjes in heb gestoken om het 52 te krijgen.

Waar heb je dat gelezen van Mechscape? Staat dat in een bts?
Dacht dat jagex zich alleen bezig hield met rs en funorb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nou nee, dat is lang en lang niet genoeg. Ik denk dat je wel een half jaar bezig bent als je 2 uurtjes op een dag doet.

Mechscape werd afaik bevestigd op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff gegoogled en naam kwam al in 2003 naar voren toen jagex domein namen aan het registreren was,
Ze hebben er al een heleboel :P
mechscape.com mechscape.co.uk .net .es enz.
zelfs mechscapehq en mechscapeshopping :P

Kun je nog mechscape.nl registreren kun je misschien over een paar jaar als die uit komt voor veel geld aan jagex verkopen? heeft blizzard ook moeten doen met een fansite voor diablo3.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik zou zeggen, probeer het :P

Toevallig een draadje op TIF over RS3: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat mechscape al in Q1 2009 komt, Denk dat het lang niet zo populair gaat worden als runescape.
Maar lijkt me wel leuk op te proberen want iedereen begint dan op nieuw.
Het wordt ook een browser game geschreven in java dus zal niet veel verschillen met rs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die nieuwe minigame al gespeeld?
Vind het eigenlijk leukste minigame op barbarian assault na. Kheb het nog maar een paar uurtjes gespeeld maar heb me prima vermaakt. Ik heb het wel gespeeld voor de lol en niet echt achter de punten aan geweest.
Een keer wel geskild 20 min en kreeg ik 50k punten maar dan ben je heletijd clay aan het halen pl8s maken en depositen :P
Een tip als je wilt lachen (moet je wel redelijke theiving lvl hebbe) Ik verstopte me dan in de "fog" en als er iemand langs kwam pickpocketen 1-2 keer en dan terug in fog renne. Vaak hebben ze geen tijd om je aan tevallen voordat je weer terug in de fog verdwijnt. Je maakt de mensen echt boos als je bijv hun runes steelt tewijl ze aan het magen zijn _/-\o_ Zie je ineens 1k runes in je inv verschijnen en hij stopt ineens met casten, zeg je ty for runes en ren je weer weg :P vooral die hoge levels irriteren is leuk (lvl 130jes)
Jammer dat je niet zo veel points daar voor kreeg want kwam in die potjes nooit verder dan 20k punten.
Die class 5 wapens die je kan gebruiken daarin geven ook +225 att bonus! vooral die 225 bonus van die mage staff is wel lekker.
Ze hebben wel goed de punten verdeeld, mensen die skillen krijgen 2 of 3 keer zoveel punten als mensen die vechten. Alleen teamwork ben ik nog niet tegen gekomen. Maar dat zal wel in die clan matches gebeuren in ffa is het echt every man for him self.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb gehoord dat de rewards niet echt om over naar huis te schrijven zijn. Dat vind ik toch wel een voorwaarde bij een minigame. Ik heb het dus nog niet geprobeerd en ik denk ook niet dat ik dat ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt al xp met bijna alles wat je daar doet en die rewards zijn redelijk voor mensen die bijv. met mage en range pken. Die armour en weapons kan je morphen dus als je ff iemand moet blitzen morph je een item naar mage en de rest gaat mee. En dan morph je weer naar range en maak je hem af.
Alleen de item heeft maar 10 charges dus die zijn zo op, Was zelf ff met die hoed aan het spelen heletijd morphen nu heeft die nog maar 6 charges |:(

En minigames doe je toch gewoon voor de lol? wat heeft cw nou voor rewards? Zelfs die gele armour is maar net beter als rune volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Raad eens waarom ik geen CW doe :P Bovendien PK ik niet dus ik denk niet dat het wat voor mij is :)
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".