Iemand die nieuwe minigame al gespeeld?
Vind het eigenlijk leukste minigame op barbarian assault na. Kheb het nog maar een paar uurtjes gespeeld maar heb me prima vermaakt. Ik heb het wel gespeeld voor de lol en niet echt achter de punten aan geweest.
Een keer wel geskild 20 min en kreeg ik 50k punten maar dan ben je heletijd clay aan het halen pl8s maken en depositen
Een tip als je wilt lachen (moet je wel redelijke theiving lvl hebbe) Ik verstopte me dan in de "fog" en als er iemand langs kwam pickpocketen 1-2 keer en dan terug in fog renne. Vaak hebben ze geen tijd om je aan tevallen voordat je weer terug in de fog verdwijnt. Je maakt de mensen echt boos als je bijv hun runes steelt tewijl ze aan het magen zijn

Zie je ineens 1k runes in je inv verschijnen en hij stopt ineens met casten, zeg je ty for runes en ren je weer weg

vooral die hoge levels irriteren is leuk (lvl 130jes)
Jammer dat je niet zo veel points daar voor kreeg want kwam in die potjes nooit verder dan 20k punten.
Die class 5 wapens die je kan gebruiken daarin geven ook +225 att bonus! vooral die 225 bonus van die mage staff is wel lekker.
Ze hebben wel goed de punten verdeeld, mensen die skillen krijgen 2 of 3 keer zoveel punten als mensen die vechten. Alleen teamwork ben ik nog niet tegen gekomen. Maar dat zal wel in die clan matches gebeuren in ffa is het echt every man for him self.